• 56.

    זאב שוורץ איש גדול מהחיים

    חסוי, 25/11/07 11:44

    איש חינוך דגול ובעל אישיות לבבית..

    IP: 127.0.0.1דווח על תגובה זו

  • 55.

    תגובה

    אזרח, 08/11/07 10:58

    זאב שוורץ התכוון למציאות קיימת-''כל מה שבא לחזק ולשפר את הקיים הוא חיובי''. זו המציאות כיום שבנות הולכות לצבא.
    המציאות כיום היא שבנות דתיות הולכות לצבא-אז ישנם ארגונים שמכוונים אותם. זה קיים ואי אפשר להכחיש את זה.

    IP: 85.250.6.71דווח על תגובה זו

  • 54.

    שאלה???

    יואל, 08/11/07 07:57

    ברצוני לשאול את זאב שוורץ (הרי הוא קורא את התגובות...) ואשמח שגם יתן תשובות
    האם מייסדי בנ''ע היו רוצים שבנותיהןתלכנה לצבא?
    האם היו רוצים שלא נשמע לרבנים? כל המועצות של הרבנות הראשית אסרו לבנות ללכת לצבא
    האם היו רוצים שנחנך את החניכים שלא להקשיב לגדולי ישראל?
    האם היו מעלים על דעתם שאפשר כאילו להקביל בין ישראל לגלות
    (באמירתך ''תפוצות'') אין שום הקבלה יש ישראל ויש גלות וגולה
    היו מעלים על דעתם שמזכל בנ''ע יתנשא על חרדלים ועל חרדים
    נשמח לדעת שבנ''ע ממשיכה ליהיות תנועת נוער ולא מועדון נוער נשמח לשמוע את הצגובה של המזכ''ל

    IP: 89.138.205.50דווח על תגובה זו

    • בשם המנכ''ל

      אורייתא, 08/11/07 11:49

      בקצרה על כל שאלותיך.

      כן!

      IP: 89.1.132.85 דווח על תגובה זו

  • 53.

    אם זה בשליפה מה יהיה כשתכוון - כל מילה בול - לחיים (ל''ת)

    אבי, 07/11/07 23:15


    IP: 79.181.174.211דווח על תגובה זו

  • 52.

    תקראו את האמת

    עמי, 07/11/07 21:56

    באופן אישי, ואפשר לראות זאת בתגובות, כל מי שמכיר את זאב יודע את מעלותיו הרבות.
    אבל הדעות מצטיירות לא משהו, מכנסיים, ביצוע כל פקודה, חיבוק, הבת תלך לצבא, בקיצור, זה מתאים לרמה הדתית בתפוצות, לא בארץ.
    זאב, בנ''ע זה לא תורה מציון, פה בארץ הציבור לא מתבולל והרמה הדתית הקימת, והשאיפות, הרבה הרבה יותר גבוהות.

    IP: 192.115.60.201דווח על תגובה זו

  • 51.

    לא נראה לי שהייתי רוצה חיבוקי ממנו (ל''ת)

    הומו דתי, 07/11/07 15:50


    IP: 62.90.17.100דווח על תגובה זו

  • 50.

    חבר'ה הקשיבו

    אוריאל, 07/11/07 15:09

    נתנו לכם לטעום מהבנאדם ששמו זאב שוורץ. איש מדהים.
    מדובר כאן על טעימה-חלקכם לא מכירים אותו ומכירים אותו רק עפ''י השליפות הנ''ל.
    כל אלה שמנסים להיכנס מתחת לכל הדברים שהוא אמר פשוט חסרי בגרות- נסו לחשוב מעבר.
    תפרידו את בני עקיבא ישראל מבני עקיבא עולמית. המטרות שונות כל כך. הגישות. ואז תנסו להבין מי הוא זאב שוורץ.
    אם באמת אתם רוצים לדעת תסתכלו בכל מה שהאדם הזה יצר ועשה ופעל למען עם ישראל. אתם שוכחים שהוא פועל כאן למען עם ישראל.
    יש לו רק כוונות טובות אם תדברו איתו פשוט תראו את זה.
    אז לאף אחד שלא מכיר אותו אין זכות להגיד דברים לא נכונים בלי שהוא יכיר אותו.

    שימו לב שכל מי ששיבח אותו - אמר זאת מתוך הכרה מי הוא זאב ומה מטרותיו או שהוא שליח שהיה וכך יצא לו להכיר את זאב.

    שנלמד פשוט לקבל.
    אמן.

    IP: 85.250.6.71דווח על תגובה זו

    • צריך להבין

      יוסף, 07/11/07 22:39

      מסכים מאד שבנ''ע ישראל והתנועה העולמית הם לא אותו דבר אבל חכמים הזהרו בדבריכם
      דבר שני תורה מציון זה לא בנ''ע בתורה מציון אין דרישה לעלות לארץ ובתנועה חונכנו שיש דרישה לעלות
      במנוסף אני מקווה ומתפלל שהרעיונות של בנ''ע לא ישונו ולא יחנכו את הבנות ללכת לצבא כל הרבנים באז קמה המדינה אסרו לבנות להיתגייס לכן לא מובן איך מזכ''ל בנ''ע רוצה שהבת שלו תלך לצבא
      אני תפילה שזה פליטת פה נשמח לשמוע על כך

      IP: 89.138.205.50 דווח על תגובה זו

    • לכל המסיתים: אתם צריכים להכיר מקרוב את זהותו של זאב,אדם יקר ואכפתי, (ל''ת)

      לירן .ו. שוהם, 08/11/07 21:10


      IP: 85.65.2.156 דווח על תגובה זו

  • 49.

    מה קורה לבני עקיבא בימי העצמאות לא רואים אותם (ל''ת)

    מתגעגעת אליהם, 07/11/07 12:01


    IP: 89.139.161.20דווח על תגובה זו

  • 48.

    חבל שלא מקימים סניף של בנ''ע עולמית בשוהם !...

    בני, 07/11/07 11:49

    נמאס מבני עקיבא הישראלית שהפכה לתנועה חרדית !!
    איפה הפעילות המשותפת ? איפה המחנות ביחד ? איפה המדריכים שנבחרים ע''פ היכולות שלהם ולא ע''פ אורך השרוולים והציצית ...?
    איפה חינוך לסובלנות דתית ופוליטית ? אין . פשוט אין.

    IP: 212.150.128.10דווח על תגובה זו

  • 47.

    אין כמוך זאב שוורץ!

    סקנדינבים, 07/11/07 00:24

    אנחנו ''גאים'' בך.
    רק עולה עם הבנת הגלות יכול להוביל תנועות כבני עקיבא ותורה מציון להצלחות כבירות כמוך!

    אשריך ואשרינו שזכינו!

    IP: 81.226.176.183דווח על תגובה זו

  • 46.

    זאב, ה' עימך

    ליטל אורגנג'י, 07/11/07 00:20

    אשרינו ומה טוב חלקנו

    IP: 67.82.21.100דווח על תגובה זו

  • 45.

    אין תפוצה יש גלות וגולה (ל''ת)

    יעקב, 06/11/07 23:43


    IP: 89.138.205.50דווח על תגובה זו

  • 44.

    צודק לגבי ההתבוללות .....חזק ואמץ!!! (ל''ת)

    ח.חגי, 06/11/07 23:03


    IP: 217.132.183.76דווח על תגובה זו

  • 43.

    איש יקר

    רפי, 06/11/07 22:46

    מהיכרות רבת שנים והשתתפות בפרויקט הרשום על שמו של זאב אני יכול להעיד כי מדובר באדם יקר צנוע ובעל מעוף אשר הרים בשני ידיו את פרויקט ''תורה מציון'' והביאו למה שהוא כיום

    תודה זאב

    IP: 84.229.187.98דווח על תגובה זו

  • 42.

    לחבק הומואים דתיים?

    אכפתית, 06/11/07 21:41

    זה ממש מעודד את ההומואים להיות כמו שהם ולא לנסות לתקן את עצמם...אני לא אומרת להתנגח איתם..אבל לחבק?

    IP: 213.151.54.27דווח על תגובה זו

    • אולי כדאי שתתחילי לתקן את עצמך

      השען העיוור, 07/11/07 10:40

      כי את מאוד מאוד מקולקלת.

      IP: 212.143.225.136 דווח על תגובה זו

      • תתקני קודם את עצמך!! (ל''ת)

        אם גאה לבן הומו, 07/11/07 23:31


        IP: 85.250.85.202 דווח על תגובה זו

    • השם אוהבת את כולם! (ל''ת)

      שלמה, 08/11/07 17:37


      IP: 132.64.35.194 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מתוך היכרות

    איתי פרנקל, 06/11/07 19:42

    עם קהל היעד אליו מכוונת תנועת בני עקיבא העולמית, שהוא שונה לחלוטין מקהל היעד של בנ''ע בישראל, נותר לי רק לחזק את ידי זאב שוורץ בדרכו ובמשנתו החינוכית. בנ''ע בתפוצות היא לחלוטין תנועת קירוב, ומי שלא חווה את המציאות היהודית הקשה פה- לא יכול לשער במה דברים אמורים. החברה היהודית בישראל נמצאת בבועה. יהדות התפוצות גוססת! הושיטו יד! צאו לשליחות!

    IP: 217.157.175.203דווח על תגובה זו

    • זה לא תפוצה זה גלות!!!!!!!!!!

      מאיר, 06/11/07 23:28

      כך לימדו אותי בבנ''ע כשהייתי חניך עוד לפני שעליתי ארצה שם זה גלות לא תפוצה!!!!!!!!!

      IP: 89.138.205.50 דווח על תגובה זו

  • 40.

    לרז''ש!! מחזקים ידיך!! (ל''ת)

    שמואל ואורית, 06/11/07 19:12


    IP: 79.180.51.138דווח על תגובה זו

    • אני מצרף טוקבק איתכם!!

      צביקי IPOD, 06/11/07 21:37

      אהלן שמוליק ואורית ( או אורית ושמוליק :))))

      זאב אתה ענק!! תודה על הIPOD!!

      יש עוד איזה קמפיין??

      IP: 84.228.100.76 דווח על תגובה זו

      • אנחנו לא קיבלנו

        צביקה, 06/11/07 23:36

        זאב, אנחנו עוד לא קיבלנו את הפרסים של vote torah....
        מחכים.....

        בני עקביבא מיאמי

        IP: 82.166.253.227 דווח על תגובה זו

  • 39.

    שאלה??

    אליעזר, 06/11/07 18:34

    איך יכול ליהיות שמנכ''ל בני עקיבא מתנגד לפסק הלכה בעיניין סירוב פקודה האם זה החינוך שנותנים היום בבני עקיבא ? חבל לי שכך ניראת התנועה שבה גדלתי
    איך יכול ליהיות שאיש מנהלה מתעסק בעיניני הלכה???

    IP: 89.138.205.50דווח על תגובה זו

    • ואיך יכול להיות שרבנים אנשי דת מתעסקים

      צבא ה', 06/11/07 19:10

      עם צבא?? לא מספיק שיתעסקו בענייני דת?

      IP: 85.250.142.175 דווח על תגובה זו

      • ארץ ישראל זה תורה ולכן על הרבנים לפסוק ולא העסקנים (ל''ת)

        אליעזר, 06/11/07 23:22


        IP: 89.138.205.50 דווח על תגובה זו

      • החיים הם 'עניין הדת' והצבא חלק מהחיים (ל''ת)

        אוריתא, 06/11/07 23:24


        IP: 193.238.209.146 דווח על תגובה זו

    • תשובה!!

      אורייתא, 06/11/07 23:22

      הרבנים הפסיכים שלך הם לא הרבנים היחידים. רבנים רבים היו ועודם נגד סירוב פקודה כולל ראשי ישיבת הר עציון שזאב תלמידם.
      אגב, אני בעד סרוב פקודה, אבל ברגע שזה הופך להיות שאלה שניתן לשאול רב הסירוב הופך ללא לגיטימי. הרי לא תלך לשאול את הרב אם אתה צריך או לא צריך להישמע לפקודה לרצוח את אמא שלך. התשובה במקרה זה תהיה ברורה לך. סירוב פקודה הוא שבירת כלים ולפעמים אכן יש לשבור כלים, אולם כמאמר הגמ' על הפסוק 'אמור לחכמה אחותי את' וד''ל.

      IP: 193.238.209.146 דווח על תגובה זו

      • זה סיגנון????

        יוסף, 07/11/07 07:53

        מותר להיתווכח אבל ברגע שעברת לסיגנון של ''פסיכים'' כפי שכתבת זה מלמד עליך ואינך ראוי לתגובה

        IP: 89.138.205.50 דווח על תגובה זו

        • לבן הרשע מכהים את השיניים (ל''ת)

          אורייתא, 07/11/07 10:18


          IP: 193.238.209.146 דווח על תגובה זו

  • 38.

    פשוט נחת רוח

    נועם אלגד, 06/11/07 18:20

    בתור שליח שיושב בסאן פרנסיסקו ומתמודד כל רגע ורגע עם מחלת ההתבוללות, לקום בבוקר ולפתוח את האינטרנט לפני עוד יום עבודה מתיש ומספק, ולקרוא את דבריו של זאב שוורץ מזכ''לנו... אין דרך טובה יותר לפתוח את הבוקר...
    יישר כוח לעוסקים במלאכה ושנזכה כולנו להגשים את המטרה העצומה של קירוב עם ישראל לתורתו ולארצו...

    IP: 75.18.173.25דווח על תגובה זו

  • 37.

    חשבון נפש

    אביעד, 06/11/07 18:08

    כדאי לבנ''ע לערוך חשבון נפש ולבדוק איך מונה מנכ''ל שתומך במכנסיים לבנות בפאבים וכד'
    אולי כדאי שגם המנכלים ילמדו קצת תורה

    IP: 89.138.205.50דווח על תגובה זו

    • ואולי כדאי שגם דתיים כמוך ילמדו קצת דרך ארץ (ל''ת)

      שלום שלום, 06/11/07 19:11


      IP: 85.250.142.175 דווח על תגובה זו

      • על כולנו ללמוד דרך ארץ ולדעת את מקומנו (ל''ת)

        אביעד, 06/11/07 23:24


        IP: 89.138.205.50 דווח על תגובה זו

        • מציע שתתחיל בעצמך (ל''ת)

          ראובן ראובני, 08/11/07 00:38


          IP: 85.250.142.175 דווח על תגובה זו

    • זה כי אתה לא התמודדת לתפקיד (ל''ת)

      יוני, 06/11/07 19:13


      IP: 83.130.133.64 דווח על תגובה זו

      • תשובה לא לעינין (ל''ת)

        דוד, 06/11/07 23:23


        IP: 89.138.205.50 דווח על תגובה זו

    • יש לך בכלל מושג מה זה בנ''ע העולמי?

      אורייתא, 06/11/07 23:29

      אגב, זאב למד תורה, קצת יותר ממך. לכן הוא יודע שנושא המכנסיים לבנות נתון במחלוקת.

      IP: 193.238.209.146 דווח על תגובה זו

  • 36.

    בעז''ה

    כמעטשליח, 06/11/07 17:53

    בעז''ה שכל האנרגיות שמוצאות על דיבורים,שיחות וויכוחים יוצאו על שליחות, כמה אפשר לקבל מזה וכמה לתת..וואו!

    IP: 89.1.172.37דווח על תגובה זו

  • 35.

    זאב שוורץ אתה אפס מאופס-

    אליהב, 06/11/07 17:46

    אם מחר תהיה החלטה צבאית שצריך לאנוס בחורות, אתה גם תאמר ''סירב פקודה לר בבית ספרי?'' אני היום קומונר בבני עקיבא וכל חניכי יודעים שפקודה לגירוש יהודים זה דבר שאסור לעשות כמו שאומר הרמב''ם ''מלך שגזר לעבור על מצווה שבתורה אין שומעין לו''. נשאלת בשליפות על הרפורמים, לפי דבריך אתה אחד מהם

    IP: 192.118.11.120דווח על תגובה זו

    • זה לא סירוב פקודה, זה סירוב להתאבד

      רוויטל, 06/11/07 18:15

      אסור לפנות ישובים בשום אופן

      IP: 192.118.11.120 דווח על תגובה זו

    • וכפי שאנחנו רואים מדבריך אליהב, אכן ניכר שהקומונרים בבני עקיבא

      אמת לאמיתה, 06/11/07 19:13

      מנומסים, דמויות חינוכיות, בעלי דרך ארץ, שכמובן קדמה לתורה, ויודעים לחלוק כבוד ולשמור על לשונם. אשרינו שזכינו לכך....

      IP: 85.250.142.175 דווח על תגובה זו

    • אליהב הב הב... הכלבים נובחים והשירה עוברת

      turhh,t, 06/11/07 23:26

      עצוב שחלאות כמוך נכנסו לתנועה

      IP: 193.238.209.146 דווח על תגובה זו

    • לעוסק במופרך

      יפה, 07/11/07 09:46

      גם אם אינך אוחז בדעה שאסור לסרב פקודה, לפחות תביא נימוקים רציניים ואל תקלל...
      כמי שעברה את כל השלבים בתנועה(חניכה מדריכה קומונרית)אני מאוד מקוה שאינך קומונר בבני''ע ולו היית כזה הייתי מצפה מן המערכת להוציא אדם שאינו סובלני לדעות שאינן זהות לשלו וגם מקלל...

      IP: 194.90.204.250 דווח על תגובה זו

    • אני אדאג להוציא אותך מתפקיד הקומונר (ל''ת)

      אחד שמקורב, 07/11/07 15:03


      IP: 85.65.2.156 דווח על תגובה זו

      • בני עקיבא הוא ביתי, עצוב שסמרטוטים כמוכם מיצגים אותנו

        אליהב, 07/11/07 23:48

        בבני עקיבא התחלתי עוד כשהייתי ילד בן עשר, היום בני עקיבא נהפך לארגון שהוא חצי רפורמי לצערי, אני מאוד חולק על מי שאומר שצריך לעזוב את האירגון הזה, ההפך הוא הנכון! כל מי שחושב דברים אמיתיים צריך להישאר באירגון כי אחרי הכל האירגון הזה הוא דבר חשוב, ולכן אני משמש כקומונר ובמסגרת תפקידי אני נותן כיוון נכון לחניכי, גם בתקופת חסימות הכבישים {אז עדיין לא הייתי קומונר} הגיעו מהסניף שלי המון פעילים היינו קבוצה חזקה שם, בני עקיבא זה ל רק מפד''ל בני עקיבא זה גם חבר'ה אידיאליסטיים לא סמרטוטים, {ולא בציניות כתבתי שאני קומונר, זהו תפקידי האמיתי}

        IP: 192.118.11.112 דווח על תגובה זו

    • לצערי אתה טועה

      ליאור, 07/11/07 16:54

      אין שום קשר להלכות מלך של הרמב''ם, ולמדינה הדמוקרטית.
      כך שהנסיון להשתמש בהלכות מלכים של הרמב''ם, הוא טעות מיסודה.
      נוסף לכך, בתור קומונר אינך אמור להביע דעות פוליטיות, אם כי כפי שידוע, החרדלים השתלטו עם התנועה, והצופים הדתיים חוגגים על חשבונה.

      IP: 192.116.207.179 דווח על תגובה זו

    • מדאיג אותי

      אני, 08/11/07 08:56

      שהדוגמא שאתה נותן זה אונס של בחורות. האם אלו האסוציאציות שלך?
      ככה זה כשכל היום בהפרדה ואסור לדבר על סקס, מכניסים את זה בדלת האחורית כדוגמא שלילית...
      תחשוב על זה.

      IP: 10.234.17.41 דווח על תגובה זו

  • 34.

    זאב הוא נאה דורש ונאה מקיים

    צבי טל, 06/11/07 17:25

    ההתייחסות שלך לזרמים שונים ביהדות,ראויה להערכה.
    רק באהבה וסובלנות נקדם את עם ישראל.
    קדימה בני עקיבא

    IP: 212.179.79.130דווח על תגובה זו

    • מה לגבי ההיתיחסות לסירוב פקודה??? (ל''ת)

      משה, 06/11/07 18:00


      IP: 89.138.205.50 דווח על תגובה זו

      • ואם ירצו לגרש את אנשי עפרה??? (ל''ת)

        שלום, 06/11/07 23:25


        IP: 89.138.205.50 דווח על תגובה זו

  • 33.

    בני עקיבא עולמי

    שליח, 06/11/07 17:20

    בני עקיבא עולמי זה לא בנ''ע ישראל.... הרבה יותר פתיחות ורגישות - המשיכו כך....

    IP: 62.219.228.157דווח על תגובה זו

  • 32.

    לתנועת בני עקיבא יש סיכוי למגר את מגיפת

    נדב, 06/11/07 17:03

    הרווקים והרווקות המבוגרים/ות.

    IP: 132.70.12.24דווח על תגובה זו

  • 31.

    תודה מקרב לב

    הגיוני, 06/11/07 17:03

    שהוא מוכן לקרב גם חרדים. השאלה למה?לפעילות מעורבת? לזלזול בתורה? לגשר חד צדדי לכיוון החלוניות?לחינוך לעם ארציות? לא מדובשך אבל גם לא מעוקצך

    IP: 89.0.161.181דווח על תגובה זו

    • לקרב את החרדים לזמננו ולהוציא אותם מהגלות (ל''ת)

      יוני, 06/11/07 17:59


      IP: 83.130.133.64 דווח על תגובה זו

    • לקרב לתורה ומצוות

      אורייתא, 06/11/07 23:32

      הציבור היחיד שיש בו המקיימים תורה במלואה הוא הציבור הדתי לאומי.
      החרדים סופם יהיה כסוף כל הכתות הסוטות בהסטוריה היהודית.

      IP: 193.238.209.146 דווח על תגובה זו

      • לקרב את....

        ישראל, 07/11/07 07:58

        לפי סגנונך בכמה וכמה תגובות שכתבת ניראה לי שכדאי שישמו אוזנך את מה שידיך מגלידות ולזכור שהפוסל במומו פוסל
        בנוסף כדאי שקצת תלמד מזה עם ישראל זה לא רק אתה ואתה
        לא כך למדנו בבנ''ע
        בב''ח לתו''ע
        ישראל

        IP: 89.138.205.50 דווח על תגובה זו

        • מעבר לשגיאות כתיב...

          הגיוני, 07/11/07 15:49

          אם תסכים איתי שנקודת המוצא היא התורה. כל ההגדרות שכתבתי ניתנות להוכחה מוחלטת. אך אני מסופק אם אצלך ומגיבים אחרים פני הדברים הם כך.

          IP: 89.0.136.137 דווח על תגובה זו

          • ???

            אורייתא, 08/11/07 15:39

            מישהו מוכן לתרגם עבורי את התגובה הזו? אני מבין שהדברים כוונו אלי, אך נראה שהדברים נכתבו בשפת סתרים כלשהי.

            IP: 89.1.132.85 דווח על תגובה זו

            • התגובה המקורית

              הגיוני, 08/11/07 15:59

              לא כוונה אליך. אבל כיון שקפצת אגיב גם לדבריך. היכן ההצלחה הגדולה של הציבור הדת''ל, בבתי הספר של ממ''ד? בישיבות התיכוניות שסקרים קובעים שהרוב שונא את לימוד הגמרא? הרב באגד פרסם לפני שנים שרק אחוז נמוך מאד קובע עיתים לתורה. שמירת המצוות? אם כוונתך לציבור החרד''לי הרי מעלתו היא שהתקרב לציבור החרדי ומרד בהרבה ערכים ''מקודשים'' של הציבוריות הדת''לית המקובלת, למשל בני עקיבא המעורבת.

              IP: 89.0.150.251 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אשרינו שזכינו בכזה מזכ''ל (ל''ת)

    רויטל בראונשטין, 06/11/07 16:45


    IP: 10.1.7.95דווח על תגובה זו

    • את טועה (ל''ת)

      נחמן, 06/11/07 18:00


      IP: 89.138.205.50 דווח על תגובה זו

      • אז זהו שלא- זכיתי להכיר אותו אישית בשביל לדעת שאני צודקת

        רויטל בראונשטין, 06/11/07 22:13

        זאב שוורץ הוא בן אדם מדהים שאפשר רק ללמוד ממנו המון דברים טובים.
        ואחד מאותם דברים זה דרך ארץ שלהרבה אנשים שהעירו פה הערות דיי מכוערות אפשר להגיד שזה חסר לצערי.

        IP: 10.1.7.95 דווח על תגובה זו

    • פוטר!

      , 05/01/15 17:46

      ואיזה מזל שזרקו אותו מבני עקיבא עולמי. מגולומן שעומד כל היום מול המראה ומחמיא לעצמו

      IP: 164.138.120.214 דווח על תגובה זו

  • 29.

    התשובה להתבוללות...

    מיכאל, 06/11/07 16:42

    צאו לשליחות!

    www.shlichut.net

    IP: 80.230.104.38דווח על תגובה זו

    • התשובה להתבוללות היא תורה ותורה ותורה.

      שליחת חארקוב, 07/11/07 08:13

      אותנו בשליחות בחרקוב לימדו אחרת.
      ארץ ישראל היא פיתרון לחילוניים שרוצים להישאר יהודים.ויהודים שרוצים לחיות בשלמות.

      הפיתרון היהודי להתבוללות -תורה.
      2000 שנה חי עם ישראל בגלות עם 0 התבוללות.

      הפתרון הציוני להתבוללות-עליה לארץ...

      חבל ששליחי בני עקיבא מבולבלים..באים ללמד את המשנה הציונית במקום את המשנה היהודית...

      לכו תלמדו תורה שליחים יקרים ..ככה תעצרו את ההתבוללות.

      לעלות לארץ?מצוה גדולה..אבל בגלל בעיית ההתבוללות??מה פתאום,

      לכו ללמוד ממורנו הרב שלמה שיהיה בריא..הרב של סומסקיה..תראו כמה בעלי תשובה יש לו..ואיזה מסירות..ואיזו צניעות...לא תמצאו אותו כאן...

      זה מה שהוא לימד את מאות השליחיות ושליחים של חרקוב.ואלפי העולים ובעלי התשובה משם..מסומסקיה...

      שליחה שחזרה לפני שנה

      IP: 89.139.103.46 דווח על תגובה זו

      • זאב הקים את ''תורה מציון'' - שעיקרה הגברת לימוד התורה בקרב יהודי העול

        ישי, 07/11/07 09:02

        זאב יהיה הראשון שיסכים איתך - כדי להיות יהודי שלם - צריך להיות יהודי שומר תורה בארץ ישראל.

        IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

        • תשובה לישי-המבולבל שלא הבין את הביקורת שלי

          שליחת חארקובלשע, 07/11/07 12:09

          השדליחים של תורה מציון מעודדים עליה.

          ואת הנקודה לא הבנת..
          הם צריכים לחזק תורה ותורה ותורה...בכל רגע פנוי..

          עוד עבודת ה' עוד דבקות בבורא יתברך..

          זה מה ששליח שנשלח ע''י הקב''ה היה עושה..כמו אברהם אבינו מגייר(מחזיר בתשובה את האנשים..והופך אותם לדוסים)...

          וכשמדברים על התבוללות לא אומרים שהפיתרון זה הארץ..זה שקר שהציונות החילונית ניסתה להטמיע בקרב הדתיים..

          הפיתרון להתבוללות הוא חזרה בתשובה שלמה.נקודה.המיקום הגיאוגרפי לא חשוב..

          חזרה בתשובה לא יולב לקבל את החטא כמציאות נורמלית..

          ולכן אין מקום להומואיות,ולכל שאר החוליים שזאב מתייחס אליהם באדישות ליברלית מתונה ומצוייה.....

          הבנת ישי,מ''פרווה'' לא תצא תורת אמת!!!


          בגלל זה ממקום כמו חארקוב יוצאים מאות בעלי תשובה...חבל''ז...
          מהשליחה לשעבר בחארקוב!!!

          IP: 217.132.102.166 דווח על תגובה זו

          • תשובה לשליחת חרקובלשע

            ישי המבולבל, 07/11/07 17:26

            הבנתי ובכ''ז - ראשית כבר אמרו חז''ל (על סמך דבריו של דוד המלך ע''ה) ''כל הדר בחוצה לארץ דומה כמי שאין לו אלו-ק''.
            מעבר לכך, לצערי, הסיכוי לכך שילד יהודי יזכה לחינוך יהודי ויקים בית יהודי בגולה הוא קטן מהרבה מזה שבארץ. לצערי, אני מקיר מקרוב משפחות יהודיות, שומרות מצוות ומסורת, שבניהן או נכדיהם כבר התבוללו.
            ההתבוללות פוגעת בנו, כפי שציין זאב - ולכן הפתרון היחיד (והדברים אינם סותרים אלא משלימים) הם יותר תורה ויותר עליה.
            ד''א גם בארץ...

            IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

  • 28.

    גזענות

    JEWאיש, 06/11/07 16:21

    שימו לב לתשובתו של שוורץ על ''גזענות'' - הוא ישר מדבר על רוסים ואתיופים!
    כמובן שמבחינתו ערבים לא קיימים בכלל, והשנאה אליהם אינה נופלת תחת ערך ''גזענות'', אלא ''אהבת ישראל''...

    IP: 62.219.129.174דווח על תגובה זו

    • השנאה לערבים נופלת תחת הערך ''סלידה מהאויב''. זו לא גזענות. (ל''ת)

      פיטר פטרלי, 06/11/07 23:26


      IP: 80.230.179.206 דווח על תגובה זו

  • 27.

    זאב לזאב אדם......

    זאבי שלזינגר, 06/11/07 16:09

    זאב ישר כח אדיר אנחנו גאים שיש לנו אדם כמוך שעומד בראשינו.......

    IP: 84.191.205.183דווח על תגובה זו

    • berlin

      noam, 07/11/07 17:09

      zeevi have a good time in berlin u do importent work dash le katya (dresden) and dani
      noam.shlich berlin.mil

      IP: 132.70.54.164 דווח על תגובה זו

  • 26.

    להגיד על גבר כלשהו ''שולף'', זו גסות רוח. (ל''ת)

    לשונאי, 06/11/07 15:54


    IP: 217.132.120.143דווח על תגובה זו

  • 25.

    זאב בן אדם טוב,דואג לזולת ואיש יקר (ל''ת)

    לירן וינשטיין, 06/11/07 15:06


    IP: 85.65.2.156דווח על תגובה זו

  • 24.

    אחלה בן אדם!!

    אליהו, 06/11/07 14:53

    שירבו כמותו בישראל!!

    IP: 217.132.184.66דווח על תגובה זו

  • 23.

    תענוג שסוף סוף יש מישהו שיש לו רק דברים חיוביים לומר (ל''ת)

    ניצן, 06/11/07 14:46


    IP: 79.180.53.236דווח על תגובה זו

  • 22.

    אוהבים אותך זאב!!! (ל''ת)

    שליחי תורה מציו, 06/11/07 14:41


    IP: 213.151.52.246דווח על תגובה זו

  • 21.

    ירעם התותח (ל''ת)

    ארז, 06/11/07 14:40


    IP: 132.70.55.191דווח על תגובה זו

  • 20.

    תתאפס חביבי-איבדת כיוון (ל''ת)

    ד.ד, 06/11/07 14:21


    IP: 82.166.165.8דווח על תגובה זו

  • 19.

    מה אתם רבים,עזרא ובנ''ע?הרי בנ''ע הפכה לעזרא:שבטים נפרדים לגמרי.

    אבא של חניך, 06/11/07 14:20

    ההקצנה הדתית והלאומנית לא פסחה גם על תנועת הנוער.
    כיום,אין שום הבדל,רעיוני או מעשי,בין התנועות.בנ''ע אימצה לחלוטין את עקרונות עזרא.

    IP: 192.117.148.66דווח על תגובה זו

    • לצערי, אני מסכימה איתך

      מדריכה, 06/11/07 17:51

      מסכימה איתך לחלוטין וזה לא דבר טוב. צריל להחזיר את בני''ע לתנועה מעורבת יותר ובכל ללמד את החניכים איך לחיות שני המינים יחד ועדיין להשאר בגדר דתי יהודי שעושה את מצוות ה' יום יום.

      IP: 84.228.81.80 דווח על תגובה זו

      • זאב הוא מזכ''ל בנ''ע עולמית ולא בנ''ע ישראל. ההבדל גדול!

        ישי, 07/11/07 08:58

        זאב הוא מזכ''ל בנ''ע עולמית ולא בנ''ע ישראל. ההבדל גדול!
        תנועת בנ''ע העולמית נשארה נאמנת לערכי ולדרכי תנועת בני עקיבא ההיסטורית. היא מהווה גשר, מקרבת ליהדות ואינה נוטה לקיצוניות - אלא אוהבת כל יהודי באשר הוא.

        IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

  • 18.

    רק מאשש את מה שידענו כל הזמן

    יצחק, 06/11/07 14:14

    בנאדם חי בבלבול גדול ומנסה לנהל תנועה בצורה כזאת. מה הפלא שהרבה חניכים מתבלבלים?

    IP: 83.130.70.215דווח על תגובה זו

  • 17.

    אדם גדול

    שליח בני עקיבא, 06/11/07 14:14

    אני שמח לדעת שיש אדם מיוחד כזה שמייצג אותנו, את הדתיות השפוייה והיפה...תודה זאב, ותזכרו...i'm gonna b a pizza man

    IP: 82.66.79.87דווח על תגובה זו

  • 16.

    איש צדיק

    מוטי, 06/11/07 14:12

    הסיבה היחידה שישנם עוד אנשים שלא יודעים מי זה זאב שוורץ היא צניעותו המופלאה.

    מדובר באדם שכבר בגיל צעיר יחסית צבר כ''כ הרבה זכויות הרשומות על שמו.

    ב''ה היתה לי הזדמנות להכירו דרך פרוייקט הרשום על שמו ''תורה מציון'' וזכיתי להכיר אדם גדול, פשוט וצנוע.

    שרק ירבו כמותו בעם ישראל.

    IP: 79.178.60.231דווח על תגובה זו

  • 15.

    גושניק. למה ציפיתם?!

    רוני, 06/11/07 14:10

    פרווה...

    IP: 100.150.0.188דווח על תגובה זו

    • אתה מהצדיקים שמהדר בלשון הרע בציבור (ל''ת)

      גושניק, 06/11/07 14:35


      IP: 80.230.0.155 דווח על תגובה זו

    • אויבער חוכם, למה ציפיתם?

      אורייתא, 06/11/07 15:54

      טרף...

      IP: 193.238.209.146 דווח על תגובה זו

  • 14.

    כ-x בני עקיבה אני בהלם מהפננניזם הפוקד את העולם ע''מ להרוס את היהדות (ל''ת)

    י, 06/11/07 14:09


    IP: 79.180.43.176דווח על תגובה זו

    • אף בוגר בנ''ע לא היה מכנה את עצמו X בני עקיבה.... (ל''ת)

      מ., 06/11/07 16:17


      IP: 62.90.202.101 דווח על תגובה זו

  • 13.

    יהודי יקר ואהוב איש מקסים

    שלומי, 06/11/07 14:04

    שולח חיבוק חזרה אתה אדם טוב ואתה יודע ומרגיש את זה אל תתן לקנאים (תרתי משמע) להסיט אותך מדרכך. אהבת חינם יהודי הוא יהודי הוא יהודי נקודה. מעבר לכך כל נשמה תהלל יה הללויה. כל נשמה של יהודי היא טהורה.

    IP: 194.90.126.1דווח על תגובה זו

  • 12.

    מכנסיים לנשים

    די, 06/11/07 13:49

    מכנסיים יכולים להיות צנועים יותר מחצאיות, אך הסיבה שנאסרו היא משום'' לא תלבש''. אז אם הכל במסגרת ההלכה אז לנשים אסור ללבוש מכנסים ללא חצאית מעל

    IP: 62.219.234.152דווח על תגובה זו

    • מומלץ לקרוא קצת ספרות הלכתית לפני שמגיבים

      יאיר, 06/11/07 14:29

      אפשר להתחיל מיביע אומר ו י''ד.

      IP: 84.229.207.43 דווח על תגובה זו

    • אם הכל במסגרת ההלכה, לך אסור להביע דעה

      אורייתא, 06/11/07 16:04

      תלמיד שלא הגיע להוראה. לידיעתך, אבותנו התהלכו בשמלות. אין 'שם' שמלה או 'שם' חצאית. ישנם בגדים המיועדים לגברים וישנם לנשים. ההלכה אינה המגדירה זו אלא המציאות. ההלכה מתייחםת למציאות נתונה.

      אחת הבעיות הגדולות היא שבמקום להתעסק בבעיות האמתיות של החיים, נתפסים לשטויות. הרבה יותר חמור ללעוג לאדם דגול כזאב, ואני מכירו אישית כבעל זכויות רבות, מאשר שאשה תלבש מכנסיים.

      עם ישראל הולך וכלה, זאב הוא מהאנשים הבודדים ששמים אצבע בסכר, והנה באים כמה אידיוטים קטנוניים שמה שחשוב להם הוא שבנות לא ילבשו מכנסיים. חבר'ה תתעוררו!

      IP: 193.238.209.146 דווח על תגובה זו

  • 11.

    עזרא

    לשעבר, 06/11/07 13:43

    לידע כללי, עזרא נוסדה לפני בני עקיבא, ולפני הלאומנות של 67 גם היה לה אידאולוגיה שונה. עזרא היא תנועה מיסודו של הרב ברויער והמוטו שלה זה תורה עם דרך ארץ, עפ''י הגישה הגרמנית אורתודוכסית של הרש''ר הירש (כלומר השכלה כללית, לא תנועת עבודה)

    IP: 80.74.105.82דווח על תגובה זו

  • 10.

    מי שנרדם מול הטלויזיה יש לו בעיות אחרות (ל''ת)

    wew, 06/11/07 13:40


    IP: 85.250.240.20דווח על תגובה זו

  • 9.

    Bnei Akiva and Facebook

    yossi, 06/11/07 13:34

    Keep up the good work

    Bnei Akiva is on Facebook - Now THAT IS IMPRESSIVE

    IP: 79.181.182.153דווח על תגובה זו

  • 8.

    אוהבים אותך זאב

    ישי, 06/11/07 13:31

    עם הצלחות חינוכיות לא מתווכחים.

    ד''ש מרה''מ

    IP: 147.237.73.201דווח על תגובה זו

  • 7.

    אם תחבק הומואים יכול להיות שהם לא

    דודו, 06/11/07 13:26

    יבינו אותך נכון

    IP: 89.139.209.204דווח על תגובה זו

  • 6.

    כנ''ל. כלומר גם אנחנו מרחמים עליך.

    פוסט-ציוני, 06/11/07 12:42

    או שהרחמים שלך זו סוג של התנשאות על נושא שכלל אינך מכיר ואינך יכול להתמודד איתו.

    IP: 84.108.23.122דווח על תגובה זו

  • 5.

    טוב שבני לא הולך לבני עקיבא.... הוא יקבל שם חיבוקי... (ל''ת)

    יאיר - מודיעין, 06/11/07 12:35


    IP: 62.90.39.254דווח על תגובה זו

    • מה - בנך הומו? (ל''ת)

      שמוליק, 06/11/07 12:53


      IP: 212.179.210.167 דווח על תגובה זו

    • למה.? בנך הומוסקסואל? (ל''ת)

      חיים, 06/11/07 13:05


      IP: 192.115.60.213 דווח על תגובה זו

  • 4.

    תותח...

    אשרנו, 06/11/07 12:29

    שולפים כשעם ישראל מתבולל

    IP: 80.230.104.38דווח על תגובה זו

  • 3.

    לקרא דבריו - טוב שיש גם עזרא. חנוך לנער על פי דרכו ועל פי דרך הוריו

    אמא לעזראים, 06/11/07 12:27

    יש מקום לכל התנועות.

    IP: 84.108.199.50דווח על תגובה זו

    • חוצמזה עזרא הוקמה לפני בני עקיבא (ל''ת)

      דודו, 06/11/07 13:44


      IP: 89.139.209.204 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כמה אופטימיות בבנאדם אחד (ל''ת)

    ., 06/11/07 12:24


    IP: 132.64.55.76דווח על תגובה זו

    • ממש! (ל''ת)

      מ., 06/11/07 12:58


      IP: 192.116.209.200 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מי זה הרפורמי הזה?

    משה, 06/11/07 12:19

    אלק דתי... כזה כאילו. דתי דיאט.
    ה' ישמור אותנו מדתיים כאלו.

    IP: 80.74.103.37דווח על תגובה זו

    • ומי זה האידיוט שהגיב מעליי?! (ל''ת)

      מישהי, 06/11/07 13:55


      IP: 212.199.225.39 דווח על תגובה זו

      • צק פוסט?

        משה, 06/11/07 14:32

        יש שם הרבה מכוני ליווי. מאיזה מהם?

        IP: 80.74.103.37 דווח על תגובה זו

        • לא מזה הקבוע שלך... (ל''ת)

          חחחחח, 06/11/07 14:47


          IP: 192.117.148.66 דווח על תגובה זו

          • גדול! (ל''ת)

            :), 07/11/07 09:28


            IP: 89.138.195.192 דווח על תגובה זו

          • סליחה על העיכוב

            משה, 08/11/07 06:43

            הלכתי לחפש אותך בצק פוסט.
            מה התעריף שלך?

            IP: 80.74.103.37 דווח על תגובה זו

    • אכן, לדתיים כמוך אנו זקוקים...

      אורייתא, 06/11/07 16:09

      ליצים (עיין רש''י קידושין יט ''וזה דרך ישיבת הלצים'') ובעלי לשון הרע

      IP: 193.238.209.146 דווח על תגובה זו