• 41.

    אבל למה?

    חסוי, 05/03/08 16:57

    למה 88%?!
    100% מכספי הטיפים צריכים ללכת למלצרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אפילו לא 99.9%
    צריך לתת 100%!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    זה מצויין להתארגן (ל''ת)

    חני, 25/11/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יפה, אבל למה לכתוב מלצריות? יש גם מלצרים רבים בבית הקפה (ל''ת)

    ?!?!?!?!, 06/11/07 12:38

    הגב לתגובה זו

    • יש ממש מעט מלצרים במקום, ולפי האקדמיה ללשון - הן ''מלצריות''. (ל''ת)

      אחת שיודעת, 07/11/07 22:53

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    גם לי מגיע טיפ .על כך

    פקק תנועה, 06/11/07 10:43

    שאני עוזר לפרופסורים ולסטודנטים במהלך הקריירה האקדמאית שלהם ובניית מדינה וחברה נורמלית .ולא על תעסוקת מותרות שמיתבטאת באכילה במיסעדות .

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד למלצריות (ל''ת)

    אמנון, 06/11/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הטיפים-כסף שחור שנכנס לבעלי בתי הקפה והמסעדות

    pninaor, 06/11/07 09:27

    אני מכירה נושא זה מקרוב, היות ושני ילדי סטודנטים-ממלצרים. צריך להפסיק לתת טיפים, או לעגן בחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תנאי תעסוקה

    אלי, 06/11/07 07:51

    אחד התחומים שלא מוזכר צווי הרחבה הוא נושא משגיחי הבחינות , בדו''ח מבקר המדינה בנושא בחינות הבגרות , המבקר בדק את אופן תפקודם של המשגיחים שלו עמדו בקריטריונים שנקבעו ע''י משרד החינוך,שבוצעים של משגיחים בוגרי בתיי ספר, לא נבדק מיון המשגיחים ,לא דו''ח על משגיחים שעברו עבירות על טוהר הבחינות,כמו כן יש מידע על משגיחים ועל מורים שיש חשש כי סייעו לנבחנים ממצאים כאלו וממצעים אחרים מלמדים שלעתים לא ביצעו המשגיחים כראוי את תפקידם בכול הנגועה לטיפול בעבירות על כללי טוהר הבחינות. אך הדבר החשוב ביותר הוא המבקר לו בדק את תנאיי תעסוקה ,תנאים סוציאליים , מהם התקנים של משגיחים ( כמות נבחנים מול מס' משגיחים ) .
    אוניברסיטת דוד בן- גוריון משגיחי הבחינות הם חבורה של אנשים מאורגנים אך באוניברסיטאות האחרות מחתמים את המשגיחים על חוזי עבודה שהם מנוגדים את החוקים הכן המבקר הכן הביקורת של הגורמים השונים.
    משגיחי הבחינות עובדים בעבודה שבא הם נדרשים לשמור על טוהר הבחינות , למשגיחי הבחינות אין גוף ייצוגי אין הסכם עבודה קיבוצי או כול הסכם אחר , גזל של שעות עבודה ,עד מתי משרד התמ''ת יעלם אין ממשגי הבחינות

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תוך גג חודש, כל המלצרים כבר לא יעבדו שם.

    י, 06/11/07 07:16

    מלצר זה היצור שהכי קל לפטר

    הגב לתגובה זו

    • עברו כמעט חודשיים והן עדיין שם P: (ל''ת)

      סטודנטית, 22/01/08 12:06

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    המסעדנים גובים את הטיפים ולא משלמים עליו מס (ל''ת)

    יועץ בכיר מה''כ, 06/11/07 06:54

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    המורים פועלים באותה שיטה והם ינצחו (ל''ת)

    מורה תואר שני, 06/11/07 06:46

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להגביל הטיפ ל-5 ש''ח בחוק בכנסת וחסל (ל''ת)

    הבעלים גונבים, 06/11/07 06:44

    הגב לתגובה זו

    • 5 שקלים?

      מלצרית, 22/01/08 14:37

      ככה אתה מעריך עבודה של מלצרים שעומדים 8 שעו על הרגליים, מחייכים, אדיבים ומגישים בחיוך כל מנה?
      תתבייש!
      אני רק מאחלת שהבוס שלך יראה כזאת הערכה לעובד שלו....

      תתבייש!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    האם ההסתדרות תמכה?

    חמידוש, 06/11/07 06:43

    רק אירגוני עובדים כעת ההיטק לא לפחוד להתארגן זה חוקי קדימה,הורן וליבוביץ שרדו התארגנות ומצליחים להתחרות למרות וועד העובדים וכולם מרוצים

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תנו לשומר את הכסף

    דורון, 06/11/07 06:37

    תנו לשומר את השקל שמבקשים עבור אבטחה וסרבו לשלמו כחלק מהחשבון מפני שהשומר לא רואה מכך שקל ווהמסעדן מכניס הכל לכיסו

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פנטסטי-כל הכבוד!!!! (ל''ת)

    סוציאליסט !, 06/11/07 05:18

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפתרון: להפסיק לתת טיפים.

    נגד טיפים, 06/11/07 03:51

    כמו שלא נותנים טיפ לזבנית בחנות הנעלים/בגדים, לפקיד/ה בבנק, או במשרד ממשלתי טיפ עבור שירות שקיבלנו כך גם בבית הקפה ובמסעדה.
    מגיע לנו שירות טוב במסעדה כי אנחנו לא אוכלי חינם ולא עושים לנו
    טובה שנותנים שירות לא יהיה שירות טוב לא נכנס למסעדה/בית קפה.
    אני אפסיק לתת טיפים.

    הגב לתגובה זו

    • בצרפת למשל לא משאירים טיפים.

      שרל דה גול, 06/11/07 05:38

      גם בגרמניה בשוויץ באוסטריה.
      נהנת באופו מיוחד? תשאיר משטבע או שניים.
      בארץ החוק קובע כי החשבון חייב לכלו ה-כל.כולל השרות,אבח החוק איננו נאכף.
      העובדה שישנם מקומות בהם הטיפים משמשים שכר למלצרים ,הם שערוריה.
      הטיפ שייך למלצר.

      הנסיון לגבות דמי שמירה גם הוא חמור,ואני אינני משלם זאת כמו שאינני משתתף בשאר הוצאות העייסק.עוד מין ישראבלוף.

      לעומת זאת בארה''ב משלמים 15% טיפ ששייכים למלצר-ית.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה- אני כבר נוהג כך

      עדי, 06/11/07 07:02

      איני נוהג להפטיר טיפ מתוך הרגל אלא רקבשעה שהשירות מצא חן בעיני במידה מיוחדת( ואגב אני נוטה לכך בכל מקום- לא רק בבתי קפה ומסעדות )
      רק אנחנו הלקוחות יכולים לשנות את העיוות הזה שהתקבע בשגרת היום.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    וואוווו כל הכבוד, זה הישג נהדר....... (ל''ת)

    המשיכו כך., 06/11/07 03:40

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בארה''ב נותנים לך ביפר בבית קפה

    ענבר, 06/11/07 03:21

    או מסעדה, כשמגיע תורך לא מכריזים ''מוישה'' אלא שולחים לך ביפ. בארץ זה לא יעבוד כי אנשים יגנבו את הביפר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין לי ספק שמי שאשם זה רוני.

    עידו, 06/11/07 03:02

    לפני 6 שנים, כשהקימו את המקום עבדתי שם. אז עוד היה רק ה''בייגל טו גו'', כבר אז רוני רוזנבלום ניצל את העובדים, רימה, התקמצן בשכר ובהטבות, ובעיקר פיזר הבטחות שלא התקיימו.

    אני מצדיע לרוני על העסק שהקים, אבל שייתבייש לו על הדרך.. מגעיל.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כחתם את הטבחים ושוטפי הכלים בכל הסיפור גם להם מגיע חלק בטיפים (ל''ת)

    Moises, 06/11/07 02:54

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אל תחשבו שכל המלצרים מסכנים

    רמי, 06/11/07 01:29

    ישנם 2 סוגי מלצרים אלו שמרוויחים
    בין 30-80 שח לשעה בלי לשלם שקל מס על המשכורת שלהם
    וישנו הסוג השני שחלקו לא עושה שכר מינימום ולהם צריך לדאוג
    עכשיו לנקודה שאומרת שבעלי המסעדות ישלמו משכורת מלאה למלצרים מן הסתם מחיר המנות יעלה בהתאם ובשביל שרות טוב נשלם הרבה כסף על אוכל

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אנו המורים צריכים ללמד מכם (ל''ת)

    יישר כוחכם/ן, 06/11/07 00:44

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד למלצריות!!!!

    שלומציון, 06/11/07 00:42

    כל הכבוד על ההתארגנות בועד עובדים

    כל הכבוד על העמידה על הזכויות הקבועות בחוק (!!!!)

    על השביתה, על ההפגנות ועל שיתוף הציבור תוך שימוש ברשת האינטרנט

    לכולם יש מה ללמוד מכן!

    בזכותכן, אולי יש עוד תקווה למקום המושחת הזה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המעבידים הם מעודדי השביתות!

    גיל, 06/11/07 00:38

    שוב הוכח שהמעבידים, המקטרים על שביתות, הם אלה הגורמים להן, כי רק כך יש תגמול הוגן לעובדים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הידד! כן ירבו

    תה, 06/11/07 00:03

    הדבר הכי משמח שקרה (/שקראתי) היום.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני בכלל נגד טיפים. זאת המצאה דבילית

    איתמר, 05/11/07 23:49

    אם יש שירות סבבה אז אפשר לפנק את המלצר/ית. בהרבה מקרים אין שירות או שהוא ממש לקוי ובמקרים כאלה לא צריך לתת לגיטימיות לשירות רע

    הגב לתגובה זו

    • נו עוד קמצן (ל''ת)

      חיפאית, 06/11/07 04:39

      הגב לתגובה זו

    • אם השירות גרוע אני משאיר קנדום

      דוד, 06/11/07 04:57

      זה מנהג שנשאר לי עוד מלפני שהתחתנתי ותמיד הייתי מסתובב עם קנדום בכיס לכל מקרה.
      אם השירות גרוע אני משאיר למלצר/מלצרית קנדום שילך/תלך להזדיין
      :-)

      הגב לתגובה זו

      • דוד, נשפכתי מצחוק! רעיון יפה (ל''ת)

        מלצרית, 06/11/07 07:29

        הגב לתגובה זו

    • קמצן שלא מעריך עבודה...

      אחד שאכפת לו, 06/11/07 05:38

      אתה קמצן שלא יודע להעריך עבודה של מישהו שמקיע בך, ואתה בטח אשכנ....אבל לא נדון פה על גזענות.

      טיפ זה משהו שחובה להשאיר בכל מקום וכן אני עומד על כך שחובה.

      ותיקח לתשומת ליבך יקמצן מגעיל

      הגב לתגובה זו

    • אני עובד בפיתוח תוכנה

      י, 06/11/07 07:22

      עוד לא קרה בחיים שלקוח מרוצה שלח לי טיפ. מקסימום הוא שלח מכתב הערכה למנכל...
      בעקרון אתה צודק. הטיפים זה עוד סוג של שנור ישראלי

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    --==שביתה חדשה: שביתת השארת טיפ==--

    סטודנט, 05/11/07 23:35

    אני קורא בזאת לשביתה חדשה - שביתת טיפים כלל ארצית!
    לא מספיק שצריך למכור כליה בשביל לממן ארוחה במסעדה, אלא גם שבסופו של דבר צריך לשלם למלצר 20 - 30 ש''ח טיפ בעבור מספר דקות עבודה בודדות, כאילו מה שעשה בזמן זה היה לפצח את האטום, או למצוא תרופה לסרטן.

    נחמד ואדיב המלצר ככל שיהיה, שכר נוסף זה,שאותו אנו משלמים בזיעת אפנו אינו מוצדק.
    אני קורא בזאת להפסיק לתת טיפים!

    האם עבודתכם קלה מעבודתו של המלצר? מה מייחד את עבודתו שמצריך קבלת תוספת לשכרו? האם מידת הנחמדות שלו תהיה מושפעת ממידת הטיפ? התוכלו לתאר לעצמכם מצב שבו אנו משלמים טיפ לכל נותן שרות בשכר? אולי בפעם הבאה שאלך לרופא אזרוק לו שטר של עשרים, זה בטח ייגרום לו לבדוק אותי טוב יותר!

    אני תומך במאבקם של המלצרים בקופי טו גו, בשל העוול וחוסר הצדק שנעשה איתם. אך בל נשכח - לא צריך להוציא תואר ראשון בכדי להיות מלצר, ואין כל הצדקה לתוספת השכר הזאת שבאה ישירות מכיסם של אנשים שעובדים - אך לא מקבלים טיפים.
    הפסקת הטיפים תביא ליחס הוגן יותר למלצרים, ועלות הוגנת יותר ללקוחות.

    הגב לתגובה זו

    • סטודנט לכלכלה אתה לא

      כלכלני, 06/11/07 02:46

      כי אם כן היה ברור לך שהמשכורת אותה היו צריכות המסעדות לשלם הייתה ממומנת מעליית מחירים בתפריט כך שבסופו של דבר היית משלם אותו דבר.
      במצב הנוכחי יש לפחות תמריץ לשרות טוב.
      בכלל, לפעמים הדברים הם כפי שהם מכוון שככה הם עובדים הכי טוב, כמו באבולוציה.

      הגב לתגובה זו

      • אוי ואבוי לנו על סטודנטים כאלה

        סטודנו, 06/11/07 07:16

        איזה גיבוב של שטויות, אם כדבריך ''מכוון שככה הם עובדים הכי טוב, כמו באבולוציה'', אז באבולוציה זו תופעת הטיפים היא מוטציה אנורמלית. כוונתי היא במסעדה הוגנת (''קוביה הוגנת'' בשבילך) אשר נותנת למלצרים לשלשל טיפ לכיסם בנוסף לשכרם - אין כל הצדקה לשלם 12% נוספים.
        קרא את תגובתי מחדש, שב ולמד היטב. אוי לנו אם אלה כלכלני העתיד שלנו...

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    הטיפים שייכים למלצרים

    דוד, 05/11/07 23:15

    אם הנכם חושבים שהטיפים שייכים לבעל המקום אדרבא תנו משכורת, אבל המעסיקים מעדיפים לאחוז את החבל בשתי קצותיו וגם לא לתת משכורת וגם הטיפים שייכים לבעל המקום .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ואני עדייו מחרימה את עלית בכלל ואת קופי טו גו בפרט.

    באוניברסיטה, 05/11/07 23:14

    כבר הרבה זמן אני עוקבת אחרי עפרה שטראוס - לא אוהבת את התנהלותה בכל עניין שהוא.
    יש המון תחליפים לעלית.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יאללה ועדה ב''חצר המלכה'' שמנצלים את עובדיה ללא בושה (ל''ת)

    תום, 05/11/07 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הידד למלצריות! ריק בלילה, ריק בבוקר, אטימות עולה ביוקר!!! (ל''ת)

    עלית, 05/11/07 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    NRG בבקשה תיתנו לזה פרסום גדול יותר

    יוני, 05/11/07 22:52

    אחת הבעיות החמורות בישראל היא זכויות עובדים. בכל מקרה של התקוממות תמיד מפטרים את המתקוממים במיוחד אם זה עובדים חלשים כמו מללצריות.
    אני כל כך שמח בשמחת המלצרים וממש מעריץ אותם.
    הלוואי שהמודעה הזו תקבל פרסום גדול יותר ותגרור גל חיקויים.
    אני ממש מעריץ אותכם מלצרים!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גם באולמי שמחה כך נוהגים עם הטיפים

    מוטי, 05/11/07 22:47

    אני מפסיק לתת למלצרים טיפ שמעבירים זאת להנהלה כדי להשלים את השכר

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תעשו מנהג - אל תשאירו טיפ בכלל

    חיים, 05/11/07 22:37

    דבר ראשון זה יהיה בסופו של דבר לטובת המלצרים ,כי המעסיקים ,יבינו ויתרגלו לשלם משכורת ,ולא להרוויח מלצרים חינם אין כסף ,אל תהיו פריירים ,ואת הטיפ תשאירו בכיס

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כחבר הסתדרות,אני מברך את המלצריות (ל''ת)

    יוסי רחובות____, 05/11/07 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה קורה בשאר הסניפים של הרשת?

    יש להחרימם!, 05/11/07 22:29

    אמנם כל הכבוד על ההישג, אבל יש לי הרגשה שסגרו שם הסכם נקודתי, כך שמלצרית באותר רשת אך בעיר אחרת תמשיך לתת את הטיפים שלה לבוסים.
    המלצתי: להחרים את הרשת עד שכולם יהנו מההשג החשוב.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד למלצריות, על המאבק וההישג.

      כן אבוא, 05/11/07 23:02

      שוחחתי באחד הימים עם הצוות ששבת מול הכניסה, וראיתי עובדים צעירים, שאינם מוכנים להיות עבדים, ומעדיפים להאבק לזכויותיהם.
      עכשיו כשהיגיעו להסכם, אשמח לבקר בסניף. לפי מה שהבנתי מהמלצריות השובתות, אין בסניפים אחרים ברשת הגשה לשולחנות, ולכן לא קיימת שם שאלת הטיפים.

      הגב לתגובה זו

    • תשובה ל-7 - להחרים על סמך ההרגשה שלך ??

      ליאת, 06/11/07 14:01

      על סמך ''ההרגשה שלך'' אתה מציע להחרים את הרשת כולה ?? במקומך הייתי חושבת טוב טוב לפני אמירות משוללות כל יסוד מעין אלו... וזאת על מנת שלא תמצא עצמך עומד מהעבר השני של המתרס - על הוצאת לשון הרע !!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מי זה בכלל מלצריות?סתם!מחר הן יעזבו

    עמי, 05/11/07 22:29

    בלי להשאיר עקבות,זה מקצוע בכלל? זה עיסוק לזמן לימודים ותו לא!!

    הגב לתגובה זו

    • טמבל - זה מקצוע

      ביטון, 05/11/07 23:26

      אבל בלי שכר , מי יסכים לעבוד ולהתמחות . אוח.... פעם מלצר היה מלצר....

      הגב לתגובה זו

    • אז מה? מה זה קשור לקיום חוקי העבודה?

      שרון, 05/11/07 23:43

      אתה מקבל שכר עבור עבודתך מהמעסיק שלך? גם הן זכאיות לזה ללא כל קשר לטיפים.
      הגיע הזמן שהחוק יגיע למסעדות ולפאבים.

      הגב לתגובה זו

    • אחד כמוך צריך לעמוד בתור כמו בהמה בארומה ושיקראו לך במיקרופון (ל''ת)

      כמו בקיבוץ., 06/11/07 00:31

      הגב לתגובה זו

    • בגלל זה אתה מקבל שירות גרוע

      אסי, 06/11/07 00:36

      כי בניגוד לחו''ל, שם מלצרות היא מקצוע ואתה רואה מלצרים בני 40 או 50, פה זה רק בשביל סטודנטים שיש להם חלון בין שיעורים. ככה אנחנו נראים ומכאן סטנדרדט השירות הירוד בארץ. כשאנשים יבינו שמלצרות היא מקצוע, וישאירו טיפים של 15-20 אחוז על שירות מעולה, אולי אז כבר לא נהיה מדינת עולם שלישי.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כה לחי-תחי המהפיכה (ל''ת)

    איל, 05/11/07 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צריך פשוט להפסיק להשאיר טיפים ואז...

    rel, 05/11/07 22:21

    באירופה לא משאירים טיפים, מחיר הארוחה כולל שירות. זה מאד נוח, וכולם מרוצים. מאחר ובארצנו, ארץ הקומבינה והשנור, המסעדות סומכות על הטיפים ועוד לוקחות חלק לעצמן, צריך פשוט להפסיק להשאיר טיפים, ואז יקרו 3 דברים:
    1. המסעדות לא יסמכו על הטיפים כמשכורת למלצרים ולא יקחו חלק לעצמן
    2. המלצרים ידרשו תנאי עבודה ושכר הולמים כי עכשיו אין טיפים
    3. בסוף המהלך יגיע לכנסת ויעוגן בחוק. מחיר המנות יכלול שירות, והמלצרים יקבלו ממנו אחוז קבוע.
    נמאס מהשנור!

    הגב לתגובה זו

    • צודק . ובינתיים לא להכנס לקפה זה

      אבישי, 05/11/07 22:31

      הוא פשוט מגדיל את רווחיו עם הטיפים שהלקוחות נותנים למלצרים .

      הגב לתגובה זו

    • כיום מלצרים נהנים משכר בסיס לשעה + טיפים. הטיפים אגב, לא חייבים להג

      יע אל המלצרים., 06/11/07 00:34

      הם שייכים לבעלים של הקפה. הוא יכול להחליט אם לחלק אותם ואיך.
      עדיף כמובן לאתגר מלצרים על מנת שיתנו שירות טוב יותר ובכך יגדילו את ההכנסות שלהם. טיפ שיוויוני בעייתי מהסיבה שהמלצרים יכולים לא להתאמץ דיים על מנת לשרת כיוון שהחלוקה שווה.

      הגב לתגובה זו

      • תשמע אתה טאמבל - מאיפה הבאת את החוקים האידיוטים שלך ??? (ל''ת)

        יוני, 06/11/07 08:24

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    12 אחוז מהטיפ שלי מגיע להנהלה? חוצפה!!

    איזה מין דבר?, 05/11/07 22:14

    כשאני נותנת טיפ אני נותנת אותו למלצרית ולא לאף אחד אחר, לא מספיק שהם לוקחים מלא כסף על סלט וקפה הם גם לוקחים ממני את הטיפ. זה פשוט שערוריתי!

    הגב לתגובה זו

    • זה שאתה החלטת שהטיפ מגיע למלצרית עדיין לא אומר שזה ככה (ל''ת)

      לא שואלים אותך, 05/11/07 22:17

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עובדים הכל בידינו תתחילו להתארגן

    מאבק סוציאליסטי, 05/11/07 22:12

    להקים וועדים,לדרוש הסכמים קיבוציים,לדרוש תנאים כמו ביטוח בריאות מורחב,ביטוחי שיניים,קרן השתלמות,תוספות שכר קבועות כל שנה.
    בכל עזרה או בכל ניסיון התאגדות אתם מוזמנים ליצור קשר עם תנועת מאבק סוציאליסטי.

    כל סכסוך עבודה העובדים במקום העבודה מתלוננים,מתבכיינים אומרים שהם מרוויחים שכר רעב לעומת המנכ''ל והסמנכ''לים שמרוויחים מיליוני שקלים לא כולל אופציות.בשביל להחליף את השיטה חייב להיות גוף פוליטי שיחבר בין המאבקים,בין הוועדים ובין העובדים,גוף שיילחם ב כל
    משכורות המיליונים האלו ורווחי החברות שבאים על חשבון העובדים וניצולם והם לא הבעיה אלא התוצר של הקפיטליזם. התנועה פוליטית היחידה בישראל שלא מייצגת את המעבידים המנכ''לים ובעלי ההון אלא את העובדים המובטלים הפנסיונרים והסטודנטים היא תנועת מאבק
    סוציאליסטי.
    אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ליצור קשר ולהתחיל לפעול נגד שלטון ההון בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • יש לכם סניף באיזור עפולה (ל''ת)

      סוציאלסיט, 05/11/07 22:53

      הגב לתגובה זו

    • בלהשאיר הודעות בפורומים אתם מעולים . חוץ מזה אתם טובים בללבוש חולצו

      ינון, 06/11/07 08:25

      בלהשאיר הודעות בפורומים אתם מעולים . חוץ מזה אתם טובים בלחלק עיתונים פאטתיים .
      אתם הזויים

      הגב לתגובה זו

      • לא יודע מאיזה תנועה אתה ינון

        מאבק סוציאליסטי, 06/11/07 09:31

        אבל אתה לא דובר אמת.
        או שאתה קפיטליסט שקשה לך לקבל התאגדות של מלצריות וכל השביתות האלו מוציאות אותך מדעתך או שאתה שייך לתנועת שמאל אינטרנט שטובה בלפרסם כתבות אבל בשטח לא רואים אותה.
        אני לא רוצה לקחת קרדיט על מאבקים אבל תשאל מורים,מלצרים,סטודנטים,עובדות קבלן בדואר,מאבטחים איזה תנועה פוליטית עזרה להם הכי הרבה.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני לא אוכל שם נקודה

    דני, 05/11/07 22:07

    מה זה 88%? לא שמעתי על דבר כזה באף מקום בעולם. זה נשמע לי מסריח ולמרות ההסכם אני לא אוכל שם, לא מוכן לשלם לחברה שבעיני פעלה בכוחניות מול אנשים שמרווחים משכורת מצחיקה גם ככה. אני מקווה שסטודנטים אחרים יעשו אותו דבר.

    הגב לתגובה זו

    • מעצבן מעצבן, אבל הטיפים שייכים

      סטודנט, 05/11/07 22:17

      למקום, לא למלצרים, וזכותם החוקית לעשות בהם כראות עיניהם (כולל לקחת הכל לעצמם).

      לא מתאים לאנשים, שלא יעבדו שם. החוק לצד בעלי בית הקפה, ולא ברור לי למה התקפלו.

      הגב לתגובה זו

      • הטיפים למלצרים

        חקרני, 05/11/07 22:26

        זו כוונת המשאיר ואם זה לא ברור אפשר להוסיף פתק שמבהיר זאת.

        הגב לתגובה זו

        • הטיפים בהחלט שייכים למלצרים

          יהודית, 05/11/07 22:40

          אנחנו נותנים טיפ כדי לתגמל את המלצרים כי אנחנו יודעים שמצפים שהמלצרים ירוויחו מהטיפ, ממילא הם לא מקבלים תשלום וזכויות עובדים כפי שצריך, לכן אני ממעטת לשבת בבית קפה, המחיר נראה לי מופקע גם ככה ולא בא להוסיף עוד לממן את משכורת המלצר .......
          סליחה מלצרים.

          הגב לתגובה זו

          • על פי חוק חייבים לשלם למלצרים שכר בסיס. (ל''ת)

            על פי חוק, 06/11/07 00:37

            הגב לתגובה זו

          • הטיפים של העסק!

            איל בורקס, 06/11/07 07:33

            צריך לשלוח את כל השובתים ללשכת העבודה. אין למלצרים שום מחויבות לבית העסק.מה שמענין אותם זה רק הכסף.חבל שרוב התגובות של יפי נפש למינהם.

            הגב לתגובה זו

            • מה זאת אומרת אז למה חשבת שהם עובדים שם אם לא בשביל הכסף?

              צדק, 06/11/07 10:41

              כמו בכל מקום עבודה אנשים עובדים בשביל הכסף ולא בגלל שהבוס שלהם יפה נו באמת!

              הגב לתגובה זו

        • הטיפים אינם מעניינה של ההנהלה

          דב בינדר, 05/11/07 23:16

          זה מתנה עבור שרות טוב שניתן למלצר/ית ע''י הלקוח במידה והוא מרוצה מהשרות ולהנהלה אין שום זכות לנגוע בכסף הזה בשום צורה,המלצרים גם לא חייבים להתחלק בזה עם הטבחים ואפילו לא עם הברמן,הם מקבלים משכורות יותר גבוהות ואין להם שום מגע ישיר עם הלקוח,בקשר לשכר ותנאים סוציאליים הרי שזה מעוגן בחוק לגבי כל עובד במדינה ואין לכך שום קשר לטיפים במידה ויש או אין,במקומות שידוע שההנהלה נוגעת בטיפים באיזושהי צורה מומלץ פשוט לשלם את החשבון במדויק ולא להשאיר טיפ.

          הגב לתגובה זו

      • לא נכון

        דודו, 05/11/07 22:29

        המחוקק לא הצליח להכריע למי שייך הטיפ ולכן אין חוק בעניין

        הגב לתגובה זו

      • ממש, אבל ממש לא נכון

        שרון, 05/11/07 23:44

        אני משאיר את הטיפ למלצר ששרת אותי ולא לבעל המסעדה. זה ברור כשמש.
        לבעל המסעדה אני משלם עבור האוכל.

        הגב לתגובה זו

      • את הטיפ אני נותן למלצרית פי השירות שלה (ל''ת)

        אודי, 05/11/07 23:50

        הגב לתגובה זו