• 19.

    ''הגרסה היהודית לספר השיאים''.. חוצפה!

    אדם רוסו, 07/11/07 17:31

    זו הגרסה החרדית לספר השיאים, גברת!
    לא הגרסה היהודית.

    כל דבר שהוא חרדי אתם קוראים לו יהודי? החרדים הם רק מגזר קטן בעם היהודי הגדול. הם לא ה-יהודים!
    מעניין אם אני הייתי ממציא גרסה מסויימת, אם היית קוראת לה גרסה יהודית. אחרי הכל - אני יהודי לא פחות מהחרדים, נכון?
    זה זהו, שמבחינת רוב הצבור זה לא נכון.

    וכאן מתחילות כל הבעיות שלנו...............

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מדבר על יהדות אני מקווה?זה לא איזה

      Yo, 07/11/07 23:09

      חוג של פילוסופיה. העם היהודי. לך ללמוד תורה לאפס כמה דעות משובשות.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש לחומייני מה ללמוד (ל''ת)

    אברם, 07/11/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    השיא האמיתי - למצוא חרדי שאינו בטלן ו/או קבצן ו/או משתמט (ל''ת)

    מרן גצל גינס, 05/11/07 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שיא שצריך להחקק וראוי למצוא את החרדי הקשיש ביותר שמימיו לא עבד (ל''ת)

    הטפיל הכי קשיש, 05/11/07 21:44

    הגב לתגובה זו

    • קשיש חרדי כזה ניזון מכספי החלוקה בתקופת התורקים והמנדט ומיד עם קום

      הוא נולד לפני, 05/11/07 21:59

      המדינה הרשע פשט יד לקושש ממנה מעות על מנת שזרעו לא יהיה נעזב ומבקש לחם.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזה עיתונאי לעניני חרדים הוא השיאן העולמי לזלזול בקהל שעיו הוא כו (ל''ת)

    חמוטל, 05/11/07 21:13

    הגב לתגובה זו

    • החרדים הרוויחו ביושר כל קורטוב של זלזול (ל''ת)

      בני, 07/11/07 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    שיא ההבלים על חשבון משלמי המיסים זה ללמוד בע''פ ספר דת כלשהוא

    שיא ההבלים, 05/11/07 19:18

    כמו הבלי הגמרא.אין בהבל הזה לא תועלת למדינה,לקידמה,להתפחות,לא כדאיות ולא תמורה.זה סתם ביזבוז זמן מיותר על חשבון כספים לא להם.

    הגב לתגובה זו

    • לימוד התורה מחזיק את העולם

      דרור, 06/11/07 14:42

      גם אתה לא מאמין בזה

      הגב לתגובה זו

      • לימוד התורה הציל בשואה!!

        צפניה, 07/11/07 18:20

        ערכו של לימוד התורה כמו לימוד שיקספיר. אם כי ללימוד שיקספיר יש לקחי מוסר יותר גבוהים

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    הם קיבלו אישור מגינס?

    לא יהודי, 05/11/07 18:35

    או כמקובל במגזר החרדי, שאפילו את פרוייקט השו''ת גנב, צרב והעלה לאינטרנט, העתיקו מספר השיאים של גינס תמונות וטקסטים ללא אישור...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    החב''דניקים מתחזים לפטריוטים קיצוניים ימנים ובעצם מי שמכיר

    שיא ההתחזות, 05/11/07 18:31

    את המסיתים המתועבים האלה יודע שהם בכלל לא משרתים בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • פגשתי השבוע כמה חב''דניקים והם נשבעו לי בספר התורה שהם משרתים בצה''ל

      לא יכול להיות, 05/11/07 20:05

      אז למה להעליל סתם על הקיצוניים האלה.

      הגב לתגובה זו

      • המקום היחידי בו חב''דניקים עמדו מול אש הוא במטבח והטנקים היחידים

        שקרנים, 05/11/07 22:08

        אותם טנקי המסיונריות איתם הם יוצאים לרחובות כדי לשבות תינוקות בשם המשיח המנוח חי וקיים ז''ל.

        הגב לתגובה זו

    • החב''דניקים תורמים לישראלים כמוך שמאבדים

      מיכל, 06/11/07 09:09

      את עצמם בהודו ובארצות אחרות. הם מעניקים להם חמימות ישראלית כל סופשבוע ואם המטיילים האלה (חלקם אינו מתגייס לצבא) אובדים החב''דניקים מחפשים אותם. לא מזמן, אירע מקרה שהם מצאו מטייל שהוכרז כנעדר.
      בנוסף, הם אנשים פתוחים! אני משכירה להם את חנותי, שם הם מנהלים גם שיעורים לכל המעוניין. ביקשתי שידברו גם על צער בע''ח והרב הסכים ברצון ואף נתן כמה דוגמאות מעניינות. סביר להניח שהשפיע על כמה מהם.
      די עם השנאה המגוחכת הזו.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לחרדים אין בעיה להכנס לספר השיאים של גינס

    מה שיא, 05/11/07 18:16

    בקטגוריית הבורות והבערות.הישיבות הם חממות לגידולים שכאלה.

    הגב לתגובה זו

    • מה שילד בן 5 בחיידר יודע זה הרבה יותר ממה שאתה בגילך יודע,אז תאר

      Yo, 05/11/07 21:40

      לעצמך בישיבות.
      אפ כן מי בור?

      הגב לתגובה זו

      • אתה חמור. תלמידי ישיבות הם שיא הבערות. ילדי אמיש יותר מעודכנים מהם. (ל''ת)

        רבי נחמן, 05/11/07 22:22

        הגב לתגובה זו

        • בלה בלה בלה אתה חילוני הדוק ,שטוף מוח מצוי....איימיש.? את זה אתה כן

          Yo, 07/11/07 23:12

          מכיר?

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    איזו עיר שיאנית העולם בבטלנות,קבצנות והשתמטות ? (ל''ת)

    חידונאי, 05/11/07 16:42

    הגב לתגובה זו

    • 1.בני ברק. 2. נחלת הר חבד בקרית מלאכי.3. כפר חבד (ל''ת)

      אקסלרוד, 05/11/07 19:21

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לחילונים שביננו

    דודידו, 05/11/07 11:42

    גם אצל חרדים יש סקס וסקס מגוון ותנוחות ו69 ודוגי סטייל ועוד מלא דברים טובים ההבדל היחיד הוא שהם שומרים על צניעות ול אמוציאים כל הזבל החוצה מעמד האישה חשוב משל הגבר ורק עליה יש ציוויים לכבוד והערכה . אףאחד לא אומר ולא יכול להגיד שמעמדה פחות ומי שאומר כך טיפש וחשוך אך להבדיל משוק הבשר החליוני (הטעות בכוונה) אצל החרדים הבינו מזמן שאיש ואשה שונים אין להשותת בינהם בשום וורייציה זה כמו להשוות בין רכב ספורט למשאית או בין מטוס לרחפת כל אחד וייחודו ייעודו והדברים הטובים שבכך . עובדה שאין להתווכח איתה היא אחוז הגירושין בין הצדדים ושאף אחד לא יגיד לי שאצל החרדים מפחדים או בולשיט בסגנון . שם יודעים להעריך לכבד ולא לחשוב רק על עצמך כשצריך ''לוותר'' או ''להוריד את הראש'' מדיי פעם מילים שלא כ''כ מוכרות לאדם חילוני ...

    הגב לתגובה זו

    • הרבה מילים כתבת.הרבה שטויות שבינן לבין המציאות אין כלום.

      דפנה, 05/11/07 12:18

      דיברת הרבה ולא אמרת כלום.פשוט כלום.

      הגב לתגובה זו

    • לפני שאתה פולט פה את השטויות שלך, תלמד לכתוב!

      דתיים בורים, 05/11/07 14:53

      על סימני פיסוק שמעת? ומה כל השגיאות האלה? אנאלפבית.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה

        עבדך הנאמן, 06/11/07 06:56

        יש סימני פיסוק (תרתי משמע) ולמעט טעות קומוס אחת (כפל ת במקום ו במילה להשוות אין שגיאות כתיב (המילה וריציה אינה עברית ויש הכופלים י לסמן שהיא נהגית). גם התוכן אינו שטויות וחבל שבמקום להתיחס ענינית אתה משתלח, די אפייני למגיבים מסוגך. איחולי להחלמתך המהירה.

        הגב לתגובה זו

    • אחוז הגרושין כאינדיקציה?

      נירית, 06/11/07 09:03

      מכך שחרדים לא מתגרשים אתה מסיק שהם נשואים באושר?
      ניסית לחשוב פעם מה יקרה לחרדית שרוצה להתגרש?
      מה היא תעשה עם עשרת הילדים שלה? רוב הסיכויים שהאבא ינסה לקחת לה אותם.
      מה היא תעשה מבחינת פרנסה? הרי היא בקושי חיה גם ככה, איך תסתדר לבד?
      מה היא תעשה מבחינת זוגיות? מי ירצה אותה, גרושה עם ילדים? (ובחברה החרדית גרושה זה פגם רציני!)
      מה היא תעשה מבחינה חברתית? (גרושין זו בושה גדולה, ומי שגרוש בטח דפוק ולא כדאי להתידד איתו)
      מה היא תעשה מבחינת משפחה? (בני משפחתה יזרקו אותה כדי שלא ''תקלקל'' את השידוך של האחים שלה)
      אז אחרי כל זה, נראה לך שאישה תעיז להתגרש?
      מה היא תעשה ברבנות אם הבעל שלה יחליט לסחוט אותה תמורת גט, או סתם להחזיק אותה עגונה?
      רוב הסיכויים שהיא תקריב את עצמה, תישאר בנישואים אומללים, תסבול אבל תחרוק שינים, ואז אתה תראה אותה, תשמע שהיא נשואה, ותגיד ''את רואה, היא נשואה! אצלנו אין גרושין!''.

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך, כתוב בהלכה שאסור לקיים יחסי מין בתנוחות בהמה. (ל''ת)

      מיכל, 06/11/07 09:10

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    גישה נכונה...

    שחור כתום, 05/11/07 11:40

    א. מישהו יודע כיצד עלה הרעיון של ''ספר השיאים'' לאוויר?
    ובכן-חברת הבירה ''גינס'' חיפשה רעיון-כיצד למשוך לקוחות רבים ככל האפשר לבתי המרזח שלה ברחבי אירלנד.וכיצד לגרום להם להוציא יותר ויותר כסף.
    אז חיברו את ספר השיאים.והניחו עותק בכל בית מרזח.שיהיה לגויים השיכורים על מה לדבר,לפני-כמובן-שהם קמים לשבור איש את עצמות רעהו.
    וכבר אמר דוד המלך בתהילים:''ישיחו בי יושבי שער,ונגינות שותי שכר,ואני תפילתי לך ה',עת רצון,אלוקים ברוב חסדך...''
    אז אם כבר חדרו אלינו חיידקים של הגויים-לפחות נחליש אותם,כמו נסיוב,וניתן למי שצריך ''גינס לייט''.מה יש?
    ב. לגבי פירסום תמונות של נשים.
    חבר'ה-אל תייללו.
    מי שחושב שזה מכובד לפרסם תמונות של נשים-שיפרסם את תמונת אמו או בתו או אשתו.
    אנחנו לא חושבים שזה מתאים לנו.
    מי שלא מוצא חן בעיניו-שיקפוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה עדיף ? לפרסם בחורות ערומות

    גבי, 05/11/07 09:50

    על כול מוצר בכול שעה בכול מדיה כמו שנהוג אצלינו החילונים ? סקס וסקס ועוד קצת סקס , מצעדי גאווה ... , הלוואי והמנהיגים שלנו החילונים ישמרו קצת על ילדינו ויפסיקו לחשוף אותם לכול הרוע שמסביב בכול שעה ובכול גיל .
    שוק הבשר שלנו חרג מכול הגיון סביר , אולי שיהיו לכם ילדים תבינו על מה מדובר .

    הגב לתגובה זו

    • כן בבקשה. (ל''ת)

      מ. מנדל, 05/11/07 11:27

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה עדיף ? לפרסם בחורות ערומות

    גבי, 05/11/07 09:46

    על כול מוצר בכול שעה בכול מדיה כמו שנהוג אצלינו החילונים ? סקס וסקס ועוד קצת סקס , מצעדי גאווה ... , הלוואי והמנהיגים שלנו החילונים ישמרו קצת על ילדינו ויפסיקו לחשוף אותם לכול הרוע שמסביב בכול שעה ובכול גיל .
    שוק הבשר שלנו חרג מכול הגיון סביר , אולי שיהיו לכם ילדים תבינו על מה מדובר .

    הגב לתגובה זו

    • תשובה חד משמעית

      זןלל טרפות, 05/11/07 10:20

      כו!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שכחתם קטגוריה

    ראובן, 05/11/07 09:42

    הכתבה המיותרת ביותר בתחום היהדות

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי! (ל''ת)

      :), 05/11/07 14:54

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מתאים לליטאים בלבד

    י.א., 05/11/07 09:13

    לא הכמות קובעת אלא האיכות

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אין נשים בעולם.ילדים באים מרוח הקודש. (ל''ת)

    B, 05/11/07 09:06

    הגב לתגובה זו

    • יא בבון...האשה היחידה שמעניינת אותי היא אשתי, ולא כל מיני גויות או

      Yo, 05/11/07 13:59

      נשים של אחרים, וכנ''ל עבור ילדי. מה קשה להבין בזה?
      ועד הודאה חדשה היחידים שמתייחסים להולדת ילדים וליחסים בין איש לאישה כהדבר החשוב ביותר כי הורא סוד הקדושה של עם ישראל, זהו עד הודאה חדשה העם היהודי.

      הגב לתגובה זו

      • מילא שהעברית שלך זועתית,אבל מה יהיה עם התוכן?גיבוב של שטויות.

        B, 05/11/07 14:20

        אל תטרח להגיב.בין כה אף אחד לא מבין מה אתה כותב.

        הגב לתגובה זו

        • זאת בדיוק הבעיה, שהשכל שלכם מוגבל ולבכם עוד יותר יא שונאים. ואם

          yO, 05/11/07 15:26

          אני מגיב זה לא אומר שאני דתי, אני פשוט לא קבלתי את החינוך האנטישמי שקבלתם בארץ.
          ואם אני כותב הודאה במקום הודעה זה לא עושה אותך בן אדם.

          הגב לתגובה זו

          • התגובות שלך בסדר גמור, הבעיה אצלו (ל''ת)

            עברתי במקרה, 06/11/07 06:58

            הגב לתגובה זו

            • תודה...אוףףף. בררר. פחדתי לרגע .:) (ל''ת)

              YO, 07/11/07 23:13

              הגב לתגובה זו

      • למה כל הדתיים שכותבים פה כאלה אנאלפביתים? (ל''ת)

        תלמדו לכתוב!, 05/11/07 14:58

        הגב לתגובה זו

        • וואלא אתה צודק...מיהרתי אבל עם קצת מאמץ . גם אם הייתי דתי

          Yo, 05/11/07 15:30

          לא הייתי עושה כאלו טעויות כתיב. אולי שפת האם שלי היא לא עברית. ובכל מקרה אני מעדיף להיות אנלפאבת מאשר רשע כמגיבים האנטישמים כאן.
          prout...

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    איפה משיגים את הספר?

    זורבבלה, 05/11/07 09:02

    מי המפיץ?

    הגב לתגובה זו

    • הפצת הספר

      עין רואה הפקות, 05/11/07 10:41

      שלח מייל ל ESP@EYESEEP.COM
      ואדאג שיחזרו אליך

      הגב לתגובה זו

      • בפלדהיים

        אודי, 05/11/07 14:23

        ובכל החנויות

        הגב לתגובה זו

      • עד לפה הגעת, מקק?

        נ., 05/11/07 15:00

        לך תלמד תורה במקום לשבת כל היום באינטרנט. עלוב נפש שכמוך.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אנשים חשוכים. מפעילים צנזורה . כאילו אין עוד 6מליארד אנשים בעולם.

    יששכר ראובן, 05/11/07 08:36

    עם הולך ונכחד. אנחנו בקושי 13 מליון, האם לא הגיע להזמן להבין שאלוהים לא אוהב אותנו כל כך.

    הגב לתגובה זו

    • מילא זה ,אבל גם חצי מהיהודים..

      דגנית, 05/11/07 09:17

      נפסלים..
      קוראים להם ''יהודיות''.
      והן נפסלות, שחס ושלום לא ידעו על קיומן.
      כי הרי תמונה של אישה , אפילו אם זו ''האישה הזקנה ביותר בעולם, בת 120'' עלולה לגרום למישהו מחשבות טומאה..
      נשים הן שקופות. נשים הן רק מכונת הכביסה, התנור, והחיתולים. אין להן קיום משל עצמן.
      ונראה לי שאם לא היו צריכים את הנשים כדי שילדו ילדים, יטפלו בהם ויהיו משרתות, ולפעמים קצת סקס, אז בכלל היו כולאים אותן באיזה מקום וזהו

      הגב לתגובה זו

      • צודקת

        עמי, 05/11/07 09:34

        באמת עצובה הגישה החרדית לנשים!

        הגב לתגובה זו

        • בורות

          אסף, 05/11/07 10:40

          תלמדו קצת בתורה על המקום המכובד של האשה.
          שרה אמנו ש''היתה גדולה בנביאות נאברהם''
          דבורה הנביאה שהיתה ראש הסנהדרין
          התורה יותר פמינסטית ממה שאתן יודעות.
          מי שרוצה לשמוע תתפלא עד כמה.

          הגב לתגובה זו

          • בורות???אשה נחשבת במנין?אשה יכולה להעיד?לפחות תשתוק ואל תשקר.

            דתי, 05/11/07 11:06

            ''נשים דעתן קלה'',''אל תרבה שיחה עם האישה''-מה כל אלה?
            ''האישה נקנית בשלושה דרכים''-מה זה?כמו פרה?
            וזה שאסור לעבור בין שתי נשים?
            וזה שאין לה דעה עצמית ואביה/בעלה יכולים להפר את נדרה?
            אז תפסיק לבלבל את המוח עם הדמגוגיה המתחסדת שלך ולייפות את המציאות.
            התורה היא שוביניסטית להחריד,כי אלה היו המוסכמות החברתיות של אז.
            הבעיה היא להתאים את מצוות וחוקי התורה למוסכמות החברתיות של היום.

            הגב לתגובה זו

            • מסכימה עם כל מה שכתבת- עצוב מאוד! (ל''ת)

              עדי, 05/11/07 11:29

              הגב לתגובה זו

            • ואיש יכול להביא ילדים? ולהפריש חלה ולגדל ילדים ולקיים 7 נקיים? כמו

              Yo, 05/11/07 14:03

              אישה?
              שפחה כי תרש גבירתה

              הגב לתגובה זו

            • אם אתה דתי יקראו לי רוחמה. (ל''ת)

              די עם השנאה, 05/11/07 15:33

              הגב לתגובה זו

            • בענין הפרשת החלה וגידול הילדים: כן. בעניין ה7 נקיים-זו דרישה רבנית. (ל''ת)

              לא מיוחדת, 05/11/07 16:24

              הגב לתגובה זו

            • מה לעזאזל הקשר?

              רבקה, 06/11/07 09:07

              הבאת ילדים ושמירת נידה הן מצוות התלויות בגוף הפיזי, ולכן זה הגיוני שרק אישה תוכל לקיים אותן.
              לעומת זאת בעדות, עליה לתורה, ישיבה בבית דין רבני ושאר מצוות - אין שום קשר לגוף הפיזי!
              האם הגבר משתמש באיבר המין שלו כדי להעיד?
              ולענין - הפרשת חלה- למה באמת זה חל רק על נשים? גברים לא מסוגלים ? אין להם ידיים, רגליים, מוח, פה ועיניים?
              אה כן, זה בגלל שדוחפים את האישה למטבח, בתפקיד המשרתת, ולכן היא זו שמתעסקת עם בצקים..(כמובן שבאותו זמן היא בהריון השביעי/ שמיני/תשיעי )

              הגב לתגובה זו

            • מי אמר לך שאשה נידה יכולה לקרא בתורה? זה לא פיזי? (ל''ת)

              Y, 07/11/07 23:15

              הגב לתגובה זו

            • תחזרי על כל החומש. האיש יכול למחול על ה7 , המעשה מפורש בתורה. וחוץ

              Yo, 07/11/07 23:20

              מזה, מה אנחנו?, עם המבצע גינונים חלולים חסרי תוכן? היו לנו אפשרויות אחרות יותר אלגנטיות. אלא שלכל עניין יש את מטרתו ובמקרה הזה באמת זכותה של האשה ויופיה תלוים בזה. אלא אם כן את חולקת על חז''ל. רבקל'ה

              הגב לתגובה זו

          • טיפש ומרושע (ל''ת)

            אישה עגונה, 05/11/07 14:57

            הגב לתגובה זו

          • האישה הגדולה לפי אסף

            צפניה, 07/11/07 18:26

            מה מקומה המכובד של אישה כשהגבר נושא 4 נשים? (לא צריך להיות מוסלמי בשביל זה). שרה שילחה למדבר אישה עם ילד קטן.
            דבורה היתה ראש הסנהדרין כמו שאת היית ראש קבוצת ביתר.
            אישה, פיה מלא קיא צואה ועוד כמה תאורים, תבדק מי אמר את זה.

            הגב לתגובה זו

    • האם אין רמות נפתלי שוכנת על קרקע גזולה? או קרקע יהודית על פי התורה

      אמת או שקר, 05/11/07 09:46

      אחת משנים
      או רמות נפלתי שוכנת על קרקע שנגזלה מידי ערבים על ידי פורעים יהודים

      או רמות נפתלי שוכנת על קרקע יהודית שנתנה לעם היהודי על פי תורה ישראל

      אז מי הם האנשים החשוכים?

      הגב לתגובה זו

    • אולי בגלל שאוהב אותנו אנחנו עדיין כאםן למרות הכל? (ל''ת)

      Yo, 05/11/07 14:01

      הגב לתגובה זו

    • ספר שיא

      רפאל, 05/11/07 14:09

      קראתי את הספר ונהנתי מאוד

      הגב לתגובה זו