• 101.

    לא מתעסקים עם דרוזים נקודהה חיילים הכי טובים בצה''ל (ל''ת)

    דותן, 06/11/07 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    הדרוזים התנהגו בדיוק כמו החמאסניקים בעזה

    התנהגו, 03/11/07 19:36

    הדרוזים התנהגו בדיוק כמו החמאסניקים בעזה

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    דרוזים הם ערבים

    אאן, 03/11/07 14:14

    דרוזים הם ערבים ואסור לתת אמונה בהם לא כולם אני חושב 99.9 % מהם אז מה אתם בהלם

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לא קונה שם, נקודה!

    אפריים, 03/11/07 10:53

    זאת סולחה של פוליטיקאים, לא של אנשים.
    אני לא ניכנס לפקיעין!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מי אמר לכם שאנטנות גורמות לסרטן???? (ל''ת)

    יורם, 03/11/07 04:36

    הגב לתגובה זו

    • אז תשים אנטנה אצלך בחצר... (ל''ת)

      ניר, 03/11/07 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אסור להאמין בדרוזים

    עמיר, 03/11/07 01:11

    אסור להאמין בדרוזים בדיוק כמו שאסור להאמין בערבי, צריך להחרים את פקעין בגלל השתוללות השבב בכפר ורעולי הפנים , הדרוזים הכפר חשבו לעפיל את הבלגן על המשטרה אבל לאחר הקרנת הקלטת אפשר להבין שהם התקוננו לזה ,לחטוף חיילת ולתעלל בה , הם חצו את כל הקווים האפשריים , לאחר הבלגן הדרוזים דרשו ועדת חקירה , ועדת חקירה למה ?לדעתי הדדרוזים משחקים במה משחקים ובכל החצרות האפשריים , לא סתם אומרים על הדרוזים שהם משרתם של אדוני הארץ , היום הם איתי מחר הם עם אחר

    בקיצור צריך להחרים כל כפר שנערת בו השתוללות כמו בפקעין ולפגוע בהם בכיס , זה הכי כואב כנראה

    הגב לתגובה זו

    • הדרוזים

      בודהה, 03/11/07 08:14

      יש כאלה ויש כאלה. פשוט ביותר, צריך לעצור את הצעירים המסיתים ששרפו את האנטנה וזהו. כפי שנודע גם הם הפילו חיתיתם גם קודם לכן על הסביבה.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אני מתערב איתכם ש.........

    יהודי חילוני, 02/11/07 22:24

    מחר ימצאו לקקני תחת שיכנסו לפקעין....מדובר בחסרי חוליות.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    יום שבת הגיע????

    צפונית, 02/11/07 21:56

    ראש מועצת פקיעין מה קרה?אף אחד לא נכנס לכפר?יום שבת מגיע אתה עושה סולחות????בושה וחרפהץלא גינית ולו פעם אחת את הבריונים בכפרך שפגעו בשוטרים ,חטפו שוטרת ואיימו על חייה לולא אדם אחד ששמר עליה בגופו.שרפו בתי יהודים כשמטרה גזענות לשמה.
    תתביש לך ראש ראשות הבנת שהכפר שלך מוחרם הפרנסה הלכה פתאום סולחה???
    מצלמות המשטרה והקשר כפי שפורסמו בכלי התקשורת חשפו את האמת מאחורי פקיעין,ירד לך האסימון פתאום????
    הבנת שהאמת יצאה לאור.תשארו בכפר שלכם עם הבריונים שלוקחים את החוק לידיים ותהנו מהסבונים והפיתות.

    הגב לתגובה זו

    • מדוע התקשורת לא דיווחה על פוגרום

      עטרה, 05/11/07 22:06

      מדוע התקשורת הישראלית לא מתייחסת לפוגרום שנעשה לבתי היהודים במקום? בשביל מה יש לנו מדינה אם המשטרה תתתעלם מפוגרומים נגד יהודים במדינתם? התקשורת העדיפה להתייחס לאלימות של המשטרה כלפי התושבים הדרוזים. נראה לי ש''תושבים'' אלה התפרעו בדיוק באותה צורה שבה מתפרעים החמס. בהלם מכל הסיפור. עצוב מה שקורה בין הדרוזים לבין היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    היהודים עם או שהוא נאיבי או מטומטם.

    אמיר, 02/11/07 21:54

    אני נוטה לאופציה השניה, למה? כי הדרוזים הם ערבים מוסלמים שהאב המייסד שלהם החליט להקים דת משלו, שמו ברבים היה דאראזי.
    למה הם ''חביבי הישראלים'' כי מי שממיר את דתו להיות לקקן נבזה ועלוב היא צחקוקה.
    תגובה זו לכל אלא שמתלבטים אם הדרוזים הם ערבים.
    ואני אוהב את בנע ביגין כי הוא בנאדם עקרוני שהפסיד את הקריירה הפוליטית שלו בשביל העיקרון מה שאין לדרוזים.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ''אנחנו אחים, וכמו אחים''..............

    טבנקין, 02/11/07 21:47

    למשפ אסרף...
    אתם יהודים חסרי חוט שידרה.
    נפולת של נמושות.
    מתנהגים בדיוק כמו הנמשות תחת שלטון מרוקו.
    אפסים בני אפסים.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    כל הכבוד לדרוזים בפקעין ובכלל, אוהב אותכם

    דניאל יהודי, 02/11/07 21:45

    מעריך אותכם על הפעולה שעשיתם כדי לשמור על בריאותכם ובריאות ילדכם,
    הפגנתם גבורה ונחישות, ערכים שלצערי דוכאו אצל היהודים ע''י הממשלות השונות
    וקובעי המדיניות המושחתים

    המדינה והמשטרה אשמים בהכול, החל מהצבת האנטנה שזה פשע בפני עצמו אבל בחסות החוק.
    ובהתנהגות המשטרה (מגיע להם ואני מקווה
    שהם למדו לקח)

    המדינה דואגת לבעלי אינטרסים כלכליים במקום לבריאות האזרחים
    והמשטרה עושה את מה שהמדינה אומרת לה

    היהודים חייבים צריכים ללמוד וליישם גם ....

    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לא קונה את הסולחה....

    תעשיין, 02/11/07 21:43

    המזוייפת הזו.
    ביום א כל העובדים הדרוזיים שלי הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא לקנות אצלם

    ilan, 02/11/07 21:21

    שילמדו
    כל אחד שידע שכוחו בכיסו

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    פחד לחיות פה

    מומי, 02/11/07 21:12

    תוך 10-15 יהיה מפחיד להיות יהודי בישראל אם לא יהיה שינוי קיצוני

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אין חבר לעם יהודי!אסור להיות טובים איתם

    אוהבת פקיעין, 02/11/07 21:08

    אסור להיות טובים עם יהודים, ומי שאמר שהוא לא יבוא לפקיעין, ישאל את עצמו אם בכלל אנשי פקיעין ותירו לו לכנס!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אין חבר לעם יהודי!אסור להיות טובים איתם

    אוהבת פקיעין, 02/11/07 21:07

    אסור להיות טובים עם יהודים, ומי שאמר שהוא לא יבוא לפקיעין, ישאל את עצמו אם בכלל אנשי פקיעין ותירו לו לכנס!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    דרוזים הם ערבים. נקודה!!!!!!

    לילהלו, 02/11/07 20:21

    הם לא הולנדים
    הם לא צרפתים
    אפילו לא יפנים
    ולא הודים
    פשוט..............
    עם ערבי אשר את האיסלם שינו קצת וההפכו אותו לדת ''הסודית'' הדרוזית

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע..הם היו מוסלמים

      בדואי, 02/11/07 22:17

      ובאמת הפכו את הדת שלהם לדת סודית..דת של שטויות...

      הגב לתגובה זו

    • האמת

      סעיד, 03/11/07 11:58

      ל מספר 85 לא חדשת כלום דרוזים הם ערבים אבל נאמנים למדינה אפילו יותר מהיהודים עצמם : למספר 88 אם מפחיד אותך לגור פה בבקשה אתה מוזמן לעוף

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    הדרוזים הם האנשים הכי איכותיים ביקום

    דרוזי, 02/11/07 20:19

    לכל מי שלכלך על הדרוזים,או חושב לעשות כך,שיעשה השוואה היסטורית ,אידיוליגית ומסורתית...בינו לבין אדוניו הדרוזים .....ואז יגיע למסקנה שאסור לו לבטא את המילה ''דרוזי'' בכלל ..כי אם המילה הקדושה הזו תצא מפיו.....הוא יחולל את כבודינו..........

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    התרנגולות הרוויחו

    אבי, 02/11/07 20:03

    התרנגולות הרוויחו, יטילו ביצים נטולות קרינה סלולרית....

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לא בגלל האנטנה.

    שמיל, 02/11/07 20:02

    מה?? אחרי כל מה שהיה בפקיעין, אתם עוד מאמינים שהסיבה היא האנטנה??
    יעבור עוד הרבה שנים עד שאני יעצור את האוטו שלי בפקיעין.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא בגלל האנטנה.

    שמיל, 02/11/07 20:01

    מה?? אחרי כל מה שהיה בפקיעין, אתם עוד מאמינים שהסיבה היא האנטנה??
    יעבור עוד הרבה שנים עד שאני יעצור את האוטו שלי בפקיעין.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!!

      יעקב, 02/11/07 21:58

      ולא רק אתה שכל עם ישראל יבין ויפנים.שישארו עם הגזענות שלהם בכפרם.את הכסף שלנו ירוויחו מי שמגיע להם.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא בגלל האנטנה.

    שמיל, 02/11/07 20:01

    מה?? אחרי כל מה שהיה בפקיעין, אתם עוד מאמינים שהסיבה היא האנטנה??
    יעבור עוד הרבה שנים עד שאני יעצור את האוטו שלי בפקיעין.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עכשיו נפל האסימון

    יהודי מבין, 02/11/07 19:49

    עכשיו ההתפרעות נגד יהודים נראית קצת יותר מובנת..
    קודם לא הצלחתי להבין מה הקטע עם לתקוף משפחה יהודית..
    עכשיו מתברר שהיהודים, כמו בכל מקום, ניסו לעשות עוד כמה לירות על חשבון האוכלוסיה מסביב, וכנראה שמו ז** על הדרוזים, שהרי מי יעזור לדרוזים נגד יהודים? והמשטרה אכן הגיעה למקום בכוחות מתוגברים כדי לעזור למשפחה היהודית המסכנה שרק רוצה לעשות עוד כמה אלפים בחודש, ובדרך לחלק סרטן חינם לתושבי פקיעין האחרים..
    חבל שליהודים במקומות אחרים בארץ אין אומץ כמו לתושבי פקיעין הדרוזים (שאין לפקפק באומץ ליבם) לעמוד על הזכויות הבסיסיות שלהם..

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    דרוזים ברברים

    יוסי, 02/11/07 19:43

    להעיף את כולם לסוריה כולם משתפים

    הגב לתגובה זו

    • אתה בוגד ומשתפ, אני מתבייש בשבילך

      יוסי האפס, 02/11/07 21:48

      לא לשים לב !

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אני גם הייתי שורף את האנטנה (ל''ת)

    אלעד, 02/11/07 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    יש לדרוזים מילת קסם:שירתנו בצבא!זה נותן להם

    א.מ, 02/11/07 19:33

    לגיטמציה לעשות ככל העולה על רוחם ואם ראשי העדה הזו רוצים לראות את השבאב שלהם הולכים בדרך של השבאב של החמאס וכל שאר הזבל ,אז בבקשה אל תרסנו אותם תמשיכו לתת להם גיבוי ומי שיפגע זה רק אתם ועתידכם.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חבורה של דרוזים עבריינים ל...

    לא סולח, 02/11/07 19:32

    להחרים את כל התיירות בפקיעין שכף רגל יהודי לא לא תדרוך שם אנחנו הפרנסה שלהם בד''כ אם לא נעניש את העבריינים המחבלים האלו חוקית אז לא ניתקרב ולא ניקנה מוצרים שלהם שהילדים של סבתא ג'מילה יהוננו עם הסבון שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אסרף זה מרוקאי -עכשיו הכל ברור לי (ל''ת)

    רבינוביץ, 02/11/07 19:27

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע....

      צילה, 02/11/07 21:51

      הם חסרי חוט שידרה,כמו תולעים.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מישהו חושב על הנוער הדרוזי המתוסכל

    דרוזי גאה, 02/11/07 19:24

    95% מהתגובות ברוב האתרים מדברים על איך להעניש את הדרוזים לפטר אותם מהעבודה לא לתת להם לשרת בצבא כאילו שעושים לנו טובה ולא זוכרים שאנחנו חיים כאן מאות שנים לפני שאנשים הגיעו ממרוקו ומספרד ומפולין ומרוסיה . שהמנהיגים שלנו החליטו להצטרף לצהל ולהיות הראשונים שיגנו על המדינה הזאת כיוו שבעתיד יקבלו זכויות ויהיו אזרחים שווים ולא סוג ב . ( אין לנו מתנסים , אין מגרשי כדורגל, אין אולם ספורט אחד בפקיעין , אין פארק לילידים ) ובהשוואה למקומות אצל היהודים שמפוצצים בדבר הללו . ועוד הגזענות במקומות הפילוי שמנעו מבחורים (חילים ) דרוזים לקנס לדיסקוטק בגלל שהם לא יהודים . ועוד הרבה מרמורים מגעילים

    הגב לתגובה זו

    • יש לך תלונות?

      קצין בצהל, 02/11/07 21:50

      לך לסוריה.
      בכיין.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא יהודי..

        דרוזי ''לוחם סיי, 02/11/07 23:18

        תתבייש לך ואל תגיד לו בכיין..אתה יודע מה התחלתי להבין אותכם...ובוקר טוב...ועוד משהו...הבן שלי אשלח אותו לצבא..אתה יודע למה?? כי אתה חייב לדעת שבלי הדרוזים פה אתה לא חי...תזכור טוב את זה..יא באדוי.

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    תמרור אזהרה אדום וצועק לשמיים! (ל''ת)

    איציק, 02/11/07 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ראש המועצה תתביש לך

    דרוזי, 02/11/07 19:19

    עצם העובדה שאתה עושה סולחה כנראה שהטיעוניםשלך היו שקר ובלוף אמרת שכמעט 100 איש חלו בסרטן אז למה אה ושה סולחה מה שכחת את האני שלך ככה במהירות הבזק אתה עושה סולחה ולאחר כמה ימים המשטרה תעשה מבצע חדש לעצור את המתפרעים ואתה יושב לך במשרד הממוזג והאנשים שלך בכלא תתבייש לך והאם אתה מוכן להסתכל לחולי הסרטן בעינים תתבייש לך

    הגב לתגובה זו

    • חלאס-הסרטן לא בא מאנטנות שגעו לכם היהודים את המוח (ל''ת)

      יורם, 03/11/07 04:29

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    האמת שליהודים יש בעיה ...במוח.

    אזרח מודאג, 02/11/07 19:15

    היהודים פתים ומאמינים לכל מי שמדבר לפעמים יפה. הדרוזים משחקים אותה נחמדים כשצריך. בסוף זה גייס חמישי שיכה כשירצה.השרות בצהל ובמשטרת ישראל הוא סידור עבודה מעולה לדרוזים . שלא נדבר על כך שדרוזים עושים מאמץ לקנות אדמות בישראל ככל הניתן. כמו כן מנצלים בחורות יהודיות תמימות. קוראים לעצמם בשמות יהודיים ואחר כך תופסים בעלות לעיתים בכוח על הנערה השבוייה.יש להיתנתק מהשירות בכוחות הביטחון של הדרוזים שרוצים להישתלב בכל דבר כדי לפגוע ביהודים מבפנים ביום פקודה. דיר בלקום ...על זה נאמר שומר נפשו ירחק ...עם כל הכבוד הם ערבים לכל דבר וענין. כמיעוט זכותם לחיות בפינה שלהם בשקט. לא מעוקצם ולא מדובשם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      שוטר, 02/11/07 21:50

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    סולחה מטעמים כלכליים בלבד

    אלי, 02/11/07 19:06

    הדרוזים יודעים כי המהומות הסבו להם נזק כלכלי עצום במגזר היהודי.
    מדי שבת מגיעים אליהם טיולים מאורגנים לקניות אצל סבתא ג'מילה אוכלים במסעדות שלהם לנים בבית המלון של הכפר. כל זה יפגע עכשיו ולכן מהרו לעשות סולחה.
    האם שמעתם באיזה מקום שהוא בארץ שתושבים עשו פוגרום באוכלוסיה יהודית בכוחות הבטחון בהריסת נידות משטרה ורכבים פרטיים בגלל אנטנה סלולרית. איו חוק במדינה. טין בתי משפט האם בגלל שהם משרתים בכוחות הבטחון וכל הכבוד להם הם מעל לחוק.
    יש למצות את הדין עם אלה שפרעו אחרת נהפוך למדינת עולם שלישי כמו אצל שכנינו הפלשתינים שרק הכוח מדבר.
    אני אישית לא אטייל יותר עם בני משפחתי בכפר הזה עד אשר האשמים לפוגרום יתנו את הדין על מעשיהם ללא משוא פנים וללא ותורים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כל הכבוד לעדה הדרוזית

    יהודי יליד הארץ, 02/11/07 19:01

    עכשיו שמתחיל להתבאר שיהודי שם
    את האנטנה בשביל בצע כסף.
    אני פשוט מתנצל בפני החברים שלחמו איתי בסדיר,וחש בושה
    עמוקה למשטרה .
    כי אם זה היה אצלי במושב,היינו
    שורפים את הבן אדם עם הבית.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא נכנס יותר לכפרים הדרוזים . אין להם אלוהים . אין להם דת .

    א.ח. סופר, 02/11/07 19:00

    יותר גרועים מחמאס וג'יהד . הם בצבא ובמשטרה , נכון !!! אבל !!! הנשק מוסיף להם כח וכח זה מה שהם מבינים .
    זה לא מקרה ראשון ולא אחרון . מה קרה ואו יקרה לאותם ערבים אשר חטפו שוטרת , יואשמו בחטיפה ??? דרוזים אלק ? ערבים למה מה ? מדברים ספרדית ? ראש המועצה שלהם לא מוחמד חיר ? מי היה מוחמד , אתיופי ??
    קשקוש להתרחק משם ומהר .

    הגב לתגובה זו

    • אבל הם לא ירו באף אחד למרות שיש להם מלא נשק

      עומר, 02/11/07 21:36

      וגם במהומות במע'ר, לפי דעתי הם אנשים שנלחמים על הזכויות שלהם, עם כוח יתר על המידה אבל עד גבול מסויים
      ואני מצדיק את המהומות שלהם כי לא ייתכן שישימו להם אנטנה שפוגעת בבריאות הילדים שלהם וישתקו

      הגב לתגובה זו

      • בחיים לא נפגע במישהו ש..

        דרוזי לוחם, 02/11/07 23:26

        רק מהגנים על זכויותנו..שופטים אותנו בגלל אנטינה בגלל הגנה עצמית מסרטן וכוח...
        חבל באמת חבל....
        ואל תגידו חבל על מי שמת..
        כבר הבנו.

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    הגיע הזמן שכולם יבינו שאין הבדל בין הערבים , כולם בוגדים . (ל''ת)

    טל, 02/11/07 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לאן תביא אותנו ההתרפסות? (ל''ת)

    עד מתי?, 02/11/07 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ל 27 כנס דחוף

    דרוזי גאה, 02/11/07 18:52

    גם יהודי עירק-תימן-מרוקו...מדברים ערבית אז הם ערבים???תעשה שיעורי בית טובים אחר כך תגיב בי אחי

    הגב לתגובה זו

    • כן הם ערבים יהודים

      ilan, 02/11/07 21:16

      כמו שיש ערבים נוצרים

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ''סולחה-ערבית'' חייבת להסתיים בשחיטת-בהמות

    על-פי מיטב, 02/11/07 18:45

    לכן כדי שזאת תהיה סולחה אמיתית חייבים ראשי הציבור הדרוזי לשחוט את פורעי-החוק הדרוזים כדי שנאמין להם שהם נאמנים לעם-היהודי ולמדינה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בעד הסולחה אבל גם למצות עם הפורעים את הדין.

    ירון, 02/11/07 18:44

    אין קשר עם עובדה שהמנהיגים מבקשים סולחה לעובדה שחייבים למצות עם הפורעים את הדין. לא ייתכן שמשטרת ישראל לא תוכל להיכנס לכל פינה בישראל וייעשה לה כך ..... אנו נשלם ביוקר על אוזלת היד הזאת ובקרוב מאוד , באם המשטרה תצא סמרטוט מכל הפרשה הזאת !!! סולחה שיעשו המנהיגים והפוליטיקאים , סדר שתעשה המשטרה . לצערי תקפו אותה כולם וגם קברניטי המשטרה הפנו עורף למחוז הצפון (המפכ''ל בכלל יצא קטן..) אבל אולי הם יתעשתו ויחזירו להם את הכבוד האבוד וזה יהיה רק כשהפורעים יהיו בכלא...

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ''דרוז-לנד''

    ישי, 02/11/07 18:39

    יש הרבה סיבות למתח עדתי בין דרוזים ליהודים: ההשפעה של ה-''ההפקרות'' בציבור היהודי על אורח החיים הדרוזי, העדר מודל הזדהות לנוער למעט הצבא, העדר מקומות עבודה ובעייות כלליות שהן נחלת כל הישראלים אבל לדרוזים זה נראה אחרת. הסיבה העיקרית היא היווצרותה של ''דרוז-לנד'', איזורים שבהם הרשויות לא מגיבות על הפרות חוק. הדבר כנראה קורה בכל הישובים הערביים במידה כזו או אחרת. המדינה - מנוהלת ע''י בעלי ההון והמשטרה משרתת אותם. הדוגמה החוזרת של מהומות על רקע שרפת אנטנה - מדגישה את זה. לא יהיה שום שינוי ללא זעזוע עמוק.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    על מי אתם עובדים-לא האנטנה היא הבעיה

    צביקה, 02/11/07 18:39

    קבוצות הפרחחים והפורעים הם הבעיה. לדעתי מי שעומד מאחורי הכל הם כרישי נדלן החומדים בבתי היהודים. וצריכים להגיד את האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הם עוד רוצים שיהיו טייסים דרוזים

    אסור להאמין, 02/11/07 18:38

    למה? כדי שיוכלו להנחית מטוס בדמשק או חלילה ברגע של משבר עם החברה היהודית להפציץ מהאוויר ישובים-יהודים

    הגב לתגובה זו

    • יא חמאר

      ציון, 02/11/07 20:51

      יא חמאר לדרוזים וליהודים ישנו אוייב אחד וזה האויב הערבי , זה הבעייה של הרבה יהודים במדינה שמתייחסים לדרוזים כערבים ,וזה בושה וחרבה לעם ישראל על חוסר ההסכלה, דרוזים זה עם עדה ולאום וההבדל בינם לבין עמים אחרים שאינם אוהבים להיכנע לאף אחד, והבטחת כיומה של מדינת ישראל כרוך בקשר בין היהודים לדרוזים כשהקשר הזה חיובי אין לערבים שום סיכוי להרים את הראש.

      הגב לתגובה זו

      • שונאים אותנו..למה מה עשינו לכם??? (ל''ת)

        היהודים השתגעו, 02/11/07 23:27

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    חברת חשמל ובזק, אל תתקנו את הנזקים בפקיעין

    אבי, 02/11/07 18:26

    מי שהרס את הציוד של חברת חשמל ובזק הם תושבי הישוב, שאר התושבים מגנים עליהם ומסרבים להסגירם למשטרה.

    לישוב הזה מגיע לסבול!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    די להתרפסות

    הקול השפוי, 02/11/07 18:23

    שוב היהודים השפלים בעידודה של התקשורת השמאלנית מובילים להתרפסות בפני האויב הערבי, בושה!!1

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אין שום ''סולחה'', אנחנו מחרימים את פקיעין

    דני, 02/11/07 18:22

    אין שום סולחה עם פורעים, שקט יהיה רק אחרי שיכלאו את אלו שפגעו בשוטרים.

    אני קורא לאזרחי ישראל לא להגיע לפקיעין, לא יתכן שישוב של חוליגנים יהנה מכספנו.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לחרם עד מעצר אשמים (ל''ת)

      אבי, 03/11/07 08:29

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    פקיעין-כהנא צדיק.

    צפוני, 02/11/07 18:14

    מה אתם מתפלאים.ערבי נשאר ערבי.
    דרוזי-ערבי זה אותו הזן.
    אמנם כהנא צדק.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כנסו עדיף לכם למה אם לא, אני קורע....

    זאב, 02/11/07 18:14

    עכשיו צאו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תודה רבה באמת שהפסקתם להתפרע ולהשתולל , פראי אדם (ל''ת)

    יוכבד, 02/11/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    סולחה??? היהודים לא פגעו באיש. מדוע סולחה? (ל''ת)

    אבי, 02/11/07 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הניתוח הצליח החולה מת :??.. (ל''ת)

    אמיר, 02/11/07 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני בפקעין לא יקנה דבר שקל לא יראו ממני שורפי בתי יהודים (ל''ת)

    נמו, 02/11/07 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אין אמונה גם אחרי 40 שנה בקבר (ל''ת)

    יעל, 02/11/07 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בשום אופן לא נשכח ולא נמחק

    ירושלמית, 02/11/07 17:58

    אף ישראלי לא יגיע לפקיעין בשנה שנתיים הקרובות וגם לא יקנה ממוצרי ''סבתא ג'מילה'' ועוד..
    מי שראה את הוידיאו של המתפרעים ואת תרועות השמחה שבהם התקבלו הפורעים על ידי בני הכפר, לא ימהר לסלוח.
    יש גבול למצב שבו כפרי הגליל וישובי הבדואים בנגב הם מחוץ לתחום החוק במדינה.
    הם לא רוצים משטרה? אנחנו לא רוצים שלטון חמולות ו''נכבדים'' מפוקפקים..

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    איך המשטרה תרד מהעץ עכשיו

    דרוזי, 02/11/07 17:57

    עכשיו כאשר שני צדדי הסכסוך השלימו המשטרה יצאה הנפסדת העיקרית. אני לא מציע לזלזל בכוחם ומשקלם הסגולי של הדרוזים במדינה.
    מפקדי המשטרה שהחליטו על המבצע ועל הדרך בה נוהל ירו לעצמם ברגל כי איבדו כוח ההרתעה. גם ברחו, גם לא ביצעו את משימתם וגם לא עמדו בהבטחות ללכוד את העבריינים.
    אני לא מקנא בהם...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מדינת ''מיקי מאוס'' פחדנים תבוסתניים.

    קיקו, 02/11/07 17:56

    הערבים ברגע שמוכיחים להם את האמת מחפשים סולחה.כמו שבעזה כשהם בלחץ מבקשים ''אודנה'' והיהודים הדפקטים מסכימים.עכשיו הם יאספו יותר נשק ממה שיש להם לפעם הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    סולחה ???

    מרטין, 02/11/07 17:51

    במדינה מתוקנת לא עושים סולחות, במדינה מתוקנת קיים חוק ומשטרה אשר ניצבת להגן על החוק. רק במדינות עולם שלישי קיים מושג של סולחה וכיוב''ז. בושה וחרפה! האשמים בפוגרום והתגדות למשטרה צריכים להישפט, כל הנושא של סולחה תשאירו לשוק ערבי, בזיון!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כף רגלי לעולם לא תדרוך בפקיעין ושקל אחד לא ישים שם (ל''ת)

    אחרי הפוגרום, 02/11/07 17:44

    הגב לתגובה זו

    • גם אני (ל''ת)

      נחמה, 02/11/07 21:37

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא נסלח לא נשכח את ליל הבדולח שהציתו את בתינו (ל''ת)

    משפחה יהודית, 02/11/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כף רגלי לא תדרוך

    מבקר לעיתים, 02/11/07 17:34

    כף רגלי לא תדרוך עד שאדע כי מי שתקף את משפחות יהודיות יועמד לדין. סבתא ג'מילה יכולה מצידי לשווק גם בפתח ביתי ולא אקנה כלום. נמאס מסולחות במקום הליכים משפטיים כלפי מיעוטים. הבעייה התחילה בסלחנות כלפי גודעי עצים להסקה וכל מי שחי בצפון ראה את זה. אם יש משטרה ששווה משהו שתופיע.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לעצור את רעולי הפנים-בפקיעין לא גרים רק דרוזים-יש שם גם מוסלמים ...

    עדינה השרון, 02/11/07 17:22

    המסיתים את הדרוזים לבל ישרתו בצה''ל. גם מבין הדרוזים ישנו ח''כ נפאע מבית ג'אן המסית אותם כנגד הצבא והמדינה. מי שיפסיד בסופו של דבר תהיה העדה הדרוזית, הגרעין הנאמן למדינה. מי שילך שולל אחרי המסיתים ימצא עצמו מהצד השני של המתרס- מהצד העוין שבבוא היום יקבל את עונשו, מאחר ומצב היחסים כיום בין ערבים ויהודים נמצא על סף פיצוץ שסופו שיגמר לכאן או לכאן.

    הגב לתגובה זו

    • tאם ככה, מדוע רק להמר על הסוס היהודי?

      יוספוס, 03/11/07 01:48

      לדבריך: ''מצב היחסים כיום בין ערבים ויהודים נמצא על סף פיצוץ שסופו שיגמר לכאן או לכאן''

      - נניח והמוסלמים יכבשו אותנו. יוכלו הדרוזים לבקש את הגנתם של המוסלמים הרי גם אנחנו שותפים בנצחון על הכובש הישראלי.

      אם היהודים ינצחו, לכל חמולה יש נציגים בכוחות הבטחון.

      ובכלל, הם רואים כי אין שלטון בגליל, השלטון היהודי רופס, הכפרים הם שטח אקס-טריטוריאלי. מסקנה: היהודים יתכן ומאבדים שלטון. את מה שהם רואים בשטח לא רואים ממערכות העיתונים ומבתי המשפט הצדקניים - המציאות בשטח = אין חוק ישראלי מעבר למדינת ת''א.

      וכמו כל סוחר סביר הם מבקשים הן אופציות קול והן אופציות פוט.

      אין לנו לקרוא להם בוגדים, אבל לא לשכוח כי ביום שאנחנו עלולים לאבד שלטון הם לא יבואו להושיעינו ובעזרת ידע איך המערכת הצבאית הישראלית עובדת הם יהיו לעזר רב לכל צבא אויב לרבות יכולת לצפות החלטות במצבים שונים.

      האם אנחנו טובים יותר? הזכרי בהפקרת חיילי צד''ל בזמן ממשלת ברק והבריחה מלבנון.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    סוף סוף הכל יחזור לקדמותו עם הדרוזים כמו שצריך להיות

    מירי, 02/11/07 17:21

    אני שמחה ומקווה מאוד שהכל באמת יחזור לקדמותו ושהיחסים המדהעמים שיש לנו עם הדרוזים יהיו כמו תמיד,ושלא כמה אנשים מופרעים משתי הצדדים ינסו להרוס את זה ובמיוחד הערבים שזהו כל חלומם שלא ניהיה ביחסים מדהימים עם הדרוזים,אז שאף אחד לא ינסה להרוס לנו את זה כי הוא לא יצליח לעולם!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא נשכח את הפוגרום באחינו היהודים (ל''ת)

    שי, 02/11/07 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עד לפעם הבאה

    דוד, 02/11/07 17:03

    הדרוזים לא מסוגלים ליפתור שום בעייה ללא אלימות במיוחד כשמדובר ''בבירוקרטיה הציונית היהודית'',ניראה כמה זמן יחזיק השקט המזוייף הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה באלימות כזאת - אנשי פקיעין???? (ל''ת)

    אזרחית, 02/11/07 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פקעין כמודל

    שלו, 02/11/07 16:54

    מודל להבסת ההון והשלטון
    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל אזרח וגם אם דרוזי יפנע ויענש בפוגעו בשוטר

    אזרח, 02/11/07 16:52

    אסור להתיחס לציבור על שהוא בסלחנות במדינה דמוקרטית כאשר הוא פוגג ברשויות החוק מכל סיבה שהיא ואפילו קיפוח כי יש דרכים לגיטימיות(נם לי לא תמיד טוב) וגם אני נגד האנטנות אבל מתוך עמנו אנו חיים ולמרות שהעובדות הצדיקו הרהב שוטרים הפוליטיקיים ילקקו לציבור אלים כשביל.....
    שוויון חובות לכל קודם כל !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בושה וחרפה

    יוסף סגל יוסקה, 02/11/07 16:51

    בושה וחרפה למועצה מקומית פקיעין.
    אני מתבייש בכם אתה אדוני ראש המועצה נותן חסות לפושעים ???מה זאת אומרת חטיפת שוטרת ואתה אינך מסגיר את החוטפים הם מוכרים לך היטב! אתם גרמתם למהומות האלה ולא צריכים ועדות בדיקה או ועדות חקירה אתה צריך להקים ועדת חקירה אצלך במועצה אתם אצלכם ישנם פושעים אתה במקום להסגיר אותם עוד מתווכח??? ובא בדרישות מקושקשות להקמת ועדת חקירה???טוב תעשה אם תסגיר את הפושעים שנמצאים אצלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בדיוק היום פיטרתי את הפועלים...

    תעשיין, 02/11/07 16:49

    הדרוזיים שלי.
    מבחנתי הם חצו את הגבול.

    הגב לתגובה זו

    • פיטרת דרוזים כי אתה פור

      ray, 02/11/07 19:13

      כתעשיין בטח גנבת את הכל כמו האחרים מאין אתה מגיע ? מהמפיה הרוסית או המאפיה הניויורקית ?
      את האדמות נישלתם, את הכבוד לא ניתן לכם לנשל

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אוקיי.. אז האנטנה יושבת אצל משפחה יהודית?

    רמי, 02/11/07 16:49

    עכשיו ההתפרעות נגד יהודים נראית קצת יותר מובנת..
    קודם לא הצלחתי להבין מה הקטע עם לתקוף משפחה יהודית..
    עכשיו מתברר שהיהודים, כמו בכל מקום, ניסו לעשות עוד כמה לירות על חשבון האוכלוסיה מסביב, וכנראה שמו ז** על הדרוזים, שהרי מי יעזור לדרוזים נגד יהודים? והמשטרה אכן הגיעה למקום בכוחות מתוגברים כדי לעזור למשפחה היהודית המסכנה שרק רוצה לעשות עוד כמה אלפים בחודש, ובדרך לחלק סרטן חינם לתושבי פקיעין האחרים..
    חבל שליהודים במקומות אחרים בארץ אין אומץ כמו לתושבי פקיעין לעמוד על הזכויות הבסיסיות שלהם..

    הגב לתגובה זו

    • מדהים כמה התקשורת לא מדוייקת בסיקור שלה. (ל''ת)

      פטי מאמין, 02/11/07 19:12

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מתחכמת אך מסיתה. (ל''ת)

      יהושפט, 02/11/07 19:22

      הגב לתגובה זו

    • אתה באמת גבר גבר- שלאגר.....הייתי רוצה להכיר אותך....

      סיסילייה, 02/11/07 21:27

      צודק לחלוטין...ככה נשמע גבר שמבין את האמת...... הייתי מעוניינת להכיר אותך.....

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הדרוזים למדו מהערבים תגיבו באלימות זה ישתלם

    עליי, 02/11/07 16:42

    תשאלו את מבצעי הלינץ בשפרעם שערכו לינץ לרוצח הם נעצרו אחרי תקופה ארוכה המשטרה שיחררה אותם כדי שערביי שפרעם לא יתעצבנו ,מה קרה שניידות לא נכנסות לכפרים ואנחנו מדברים על כפרים כמו שפרעם איבטין ולא כפרים קשים כמו טייבה ואום אל פחם ,אפילו בעכו מפחדים ,אז הגיע הזמן כנראה לעשות הפרדה ביננו ולשלוח אותם לפלסטינאים להם הם שייכים גפ ההתנהגות דומה ,הגיע הזמן שכל אזרח יידע שמי שזורק אבן על חייל או שוטר דינו מוות .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני רק מקווה שאולמרט ישכיל סוף סוף לתמוך באוכלוסיית הדרוזים

    פואד, 02/11/07 16:39

    במקום להרוס את הדו-קיום!
    אני מקווה שעכשיו כשנרגעו הרוחות,
    ישכיל אולמרט להתייחס אלינו כאוכלוסייה שווי זכויות במקום להפלות אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    במסגרת עבודתי היתי נמצא באזור מושב חוסן

    דניאל, 02/11/07 16:36

    כקילומטר על יד פקיעין פעמים בשבוע. מידי פעם היתי נכנס לכפר לאכול ולקניות.
    לא עוד.
    הם חושבים שישימו על ראשם כובעי גרב כמו החמאס בעזה?ירימו ידם על שוטרי\\אזרחי ישראל?
    לא עוד. שלמה בוחבוט ממעלות יכול ללקק להם
    לא אני

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      עמיחי, 02/11/07 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    נקודה למחשבה למנהיגי הדרוזים

    מיכאל, 02/11/07 16:29

    ''התייחסו אלינו כמו אל כלבים. טוב שלא עשו וידוא הריגה אחרי שפגעו באנשים שלנו''

    אחיי הדרוזים-תסתכלו טוב טוב על עצמכם לפני שאתם מתבכיינים-אתם שרפתם בית של יהודים והשחתתם רכוש יהודי
    מה היה קורה אם יהודים היו עושים לכם את זה?
    תסתכלו טוב טוב לעצמכם בעיניים ותבררו למה צעירים שלכם ניסו לרצוח שוטרים באמצעות זריקת בלוקים על ראשי שוטרים!!!
    מאיפוא הגיעו אליכם רימוני הלם-הצעירים שלכם גנבו את הציוד מהצבא!!!
    אבל לכם,מנהיגי העדה זה לא מספיק חשוב,לכם אין הפקת לקחים פנימית ואתם לא מודים שההתנהגות בכפר מצד הציבור שלכם פסולה.לא,במקום זה רק מאשימים את המשטרה=מתכון להוריד ממכם את האחריות.
    אז לפני שאתם ממשיכים לבכות-תנקו את הליכלוך שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מוסלמי דרוזי הם מדברים ערבית מתנהגים כמו ערבים אז הם ערבים (ל''ת)

    יוסי, 02/11/07 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כנסו!!!

    דרוזי=ערבי, 02/11/07 16:18

    כול הזמן הדרוזים אומרים שהם שונים מהערבים המוסלמים שהם עושים צבא והם נאמנים למדינה אבל זה לא בדיוק ככה מי שראה את הצעירים הדרוזים ביום הפרעות הערבי הברברי בפקיעין ראה שהם ממש לא שונים אלא דומים מאוד לאחים שלהם הערבים רועלי פנים עם אבנים ומטות ברזל רצו רק לשפוך דם יהודי אז מה אם הם עושים צבא אז מותר להם אחרי זה לעשות מה שבא להם חוץ מזה הם עושים צבא בגלל סיבה פשוטה שהם חותמים קבע כי הם יודעים שהם ישתחררו לא יהיה להם עתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה הם שרפו את בתי היהודים ?

    שאלת תם, 02/11/07 16:15

    אנטנה שמנטנה
    למה הם שרפו את בתי היהודים שם
    למה כל יהודי פקיעין ברחו משם
    'החברים' בפקיעין הצליחו במה שלא הצליחו אויבינו במשך 2000 שנה - לגרש משם את כל היהודים.
    חברים, עלאק

    הגב לתגובה זו

    • יהודיה שביתה נשרף סיפרה הבוקר ברדיו שמכוניתה נשרפה פעמיים לפני

      המטיף, 02/11/07 18:24

      סיפור האנטנה, חבורת פורעים שקרנים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    פיוס????

    סם, 02/11/07 16:15

    מדוע יש צורך למשלחות יהודיות להגיע לפקיעין? מדוע יש סיבה לסלחנות כנגד בריונות שהופעלה ע''י אנשי פקיעין כנגד האנטנה וגם כנגד משפחה יהודית החיה במקום? מדוע משטרה צריכה לתאם בואה לישוב המצוי בתוככי המדינה ותושביו הם תושביה? מדוע ניתן לקבל בסלחנות חטיפת צעירה מקרב השוטרים והחזקתה והחלפתה בעצורים? מדוע עלינו להגיע לשם כעת ולתת חיזוק לאלימות הזו? כדאי פשוט לא לפקוד את המקום הזה ולהשבית את שמחת התיירות, בעיקר כעת בעת ימי הזית.

    הגב לתגובה זו

    • פיוס אחרי מעצר אשמים לא לפני (ל''ת)

      דני, 02/11/07 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מי שפגע פעם ביהודי יפגע פעם נוספת

    fel, 02/11/07 16:09

    לא מאמין להם, שהדרוזים יחיו בפקעין לבדם, את החומוס אני יכול לאכול במקום אחר.
    לא אחים ולא בטיח.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, גם אני לא אכנס לשם (ל''ת)

      אפי, 02/11/07 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא להתחנף למנוולים ללמד אותם (ל''ת)

    מי בעל, 02/11/07 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הדרוזים הם ערבים שונאי ישראל

    דודו הירושלמי, 02/11/07 16:06

    וכל הגיוס לצה''ל זה סתם חארטה בארטה הם אוהבים את המשכורת ולא את המדינה. הגיע הזמן לבטל את גיוס החובה שלהם ולפזר את הגדודים שלהם . להיכנ ס בכוחות גדולים לכפרים ולאסוף את הנשק. כל דרוזי הוא מחבל הפוטנציה והצעירים שבהם מזדהים הזדהות מלאה עם אוייבי המדינה. אין אמונה בהם. נקודה. ערבי נשאר ערבי.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה שלך !!!

      צודק, 02/11/07 18:45

      גם אני פרסמתי תגובה בדיוק בסגנון הזה ולצערי לא פרסמו אותה. אני שמח שתגובתך פורסמה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטח חרדי לא משרת פראזיט

      ייר, 02/11/07 18:57

      מטומטם מי שאומר דברים כאלה על בני העידה הדרוזית הם תורמים קצת יותר מכל יהודי ממוצע , חוץ מזה חלק מהשוטרים שנפגעו היו דרוזים ,,,,
      כנאה שזה סופה של מדינה שמחנכת לגזענות מפלה בין תושביה ולא פלא שכווולם במשך דורות שנאו את היהודים ..אלק,,, '' עם סגלוה''

      הגב לתגובה זו

    • כלב נשאר כלב

      עלאא, 02/11/07 19:20

      וכפוי טובה נשאר כפוי טובה

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עפ''י הכלל ''אם אינך יכול לו? חבור אליו'' (ל''ת)

    דיכטר-מחדל, 02/11/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זו הבעיה- תפסיקו ללקק לפורעים הערבים. (ל''ת)

    המטיף, 02/11/07 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סולחה? אם אני אפגע בשוטר יעשו לי ''סולחה'' במעצר (ל''ת)

    למה אפליה?, 02/11/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לחבר'ה מפקיעין

    חיפאי, 02/11/07 15:54

    גם אני עושה שירות ביטחון ומילואים וזה לא נותן לי פריוולגיה להרביץ ולקחת שוטרת בשבי.
    זה מבחינתי לא משנה עם זה דרוזי, יהודי, או מוסלמי עושה מהומות עם כיסוי פנים, במקרה שכזה אני מגבה את המשטרה כי יש גבול לכל הבדל בין הפגנה לגטימית לבין התפרעויות אלימות.
    אני בעדכם בכל הקשור לאנטנה הסלולרית, אני בעד כל דבר טוב לתת לכם בפקיעין ובכלל בישובים של מיעוטים אבל נגד אלימות מהסוג שראינו.
    אני מקווה שכולנו נעבור משבר זה באהבה והרבה כבוד הדדי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ומתי יטפלו בפורעים?

    שלטון חוק?, 02/11/07 15:53

    לפי מה שקראתי בעיתון הדרוזים מאשימים את המשטרה, שבאה לבצע את תפקידה, בארועים.
    מדינת ישראל צריכה להחליט האם היא מדינת חוק או רפובליקת בננות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נחמד, אבל מי שפגע בשוטרים - לכלא! (ל''ת)

    אחד, 02/11/07 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מדוע אלימות

    יוסי, 02/11/07 15:51

    מה זה חציית קווים אדומים עם אתם משרתים בצהל מגב ומשטרה לא מתנהגים כמו ברברים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    המנווליפ פגעו שם ביהודים, רעולי הפנים אלה הבנים של החלאות שהיום ראש

    ג'ינג'י, 02/11/07 15:45

    ראשי הערים היהודיות הלכו אליהם!
    להחרים את כל מוצרי פקיעין כולל של סבתא ג'מילה עד שלא יתנצלו ולא יסגירו את החלאות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    קיווינו. תמימים שכמונו

    יוסף, 02/11/07 15:43

    ברית אחים אמרנו. טוב שיהיו גברים כאלה לצידנו אמרנו. אבל דפוס ההתנהגות של קהילה זו ברור. סמנים של חולשה בהתנהלות היהודים. תנו להם את הכבוד שהם דורשים בכוח- שובי נשים ומאיימים עליהן. ביזיון! כל הקהילה אחרי הבריונים דורשים ועדת חקירה. שיעשו חשבון נפש. ואנחנו כרגיל שבויים ברמאות עצמית. פיטרו אותם משרות ביטחון כי הם משתמשים בו כקרדום לחפור בו התנהגות בלתי נסבלת. זה שהמשטרה חבורת פחדנים ובהתאם התנהגותם זה סביפור נפרד הראוי לחקירה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני הייתי נוכח בתור שוטר במהומות

    שוטר, 02/11/07 15:38

    הוכחצי במהומות בכפר מרר לפני שנתיים והם עשו לנוצרים שם אותו דבר אפילו המצב היה יותר חמור ובגלל שהמשטרה לא התערבה כנסו ללינק הזה ותראו את התוצאות...
    http://usera.imagecave.com/maghar/

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה שוטר תגובתך עבירה על החוק

      ray, 02/11/07 19:06

      מגאר היה משהו שונה יא מטומטם , אתם אין לכם שיקול דעת נכון ומערביבם הכל ביחד או הכוונה ''הפרד ומשול'' הגיע הזמן להגיד לדרוזים תודה על התרומה ולא להגיב בצורה גזענית כזאת , רק לפני חודש ד''ר דרוזי הציל הרבה חיילים בלבנון ואני כחובש במלחמת שלג הצלתי לא פחות מ150 חיילים אז מה אתה אומר אדון שוטר ..... אתם עם כפוי טובה?........

      הגב לתגובה זו

    • למה

      עלאא, 02/11/07 19:25

      למה המשטרה לא התערבה
      צריך לחשוב נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הדרוזים פשוט נזכרו שאוטוטו יש מסיק וצריכים את היהודים שיבואו לבקר ב (ל''ת)

    חניבעל, 02/11/07 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סוף מעשה במחשבה תחילה

    יוסי כהן, 02/11/07 15:37

    המהומות וההיתפעריות בפקעין יכלו להימנע אילו המישטרה היתה עושה חושבים ומפתיעה את העצורים בבתם בשעות הלילה המאוחרות על ידי צב מעצר ולא בכוחות מתוגברים ובנשק חם אשר רק הילהיתו את הרוחות בכרב הצעירים חמומי המזג .איני מצדיק את המהומות ותקיפת השוטרים כלל זאת ברוטליות לישמה אשר אן מקומה במדינתנו ואני מקווה שהפורעים עוד יבואו על עונשם

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין פיוס עם השבאב הפוגרומיסטי.להכות בהם,לגרשם ולכלאם (ל''ת)

    יהודה דרורי, 02/11/07 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שמאלנים כהנא-צדק!!!!!!!! (ל''ת)

    דוד העברי, 02/11/07 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני שמאלני לשעבר שמודה:הרב כהנא-צדק! ! ! ! ! ! (ל''ת)

    איתן בן-חיים, 02/11/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כהנא-צדק!!!!!!! (ל''ת)

    יריב מזרחי, 02/11/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כהנא-צדק! ! ! ! ! (ל''ת)

    ניר רחמים, 02/11/07 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כרגיל היהודים מלקקים למי שמכה אותם

    אני שלישי, 02/11/07 15:11

    גועל נפש של מפגש, מפגן של חנפנות וחוסר חוט שדרה.

    במקום שהיהודים יתארגנו להגן על עצמם מהפורעים בפקיעין (כמו בכל הגליל, הנגב והמרכז) - הם רצים להתחנף לראשי הפורעים, לסחוט מהם איזה חיוך ואיזה מס שפתיים נגד אלימות.

    אם אני אגיד שבא לי להקיא מהידיעה, זה יהיה אנדר סטייטמנט.

    הגב לתגובה זו

    • היהודים באו בשביל הכנאפה...

      בדואי, 02/11/07 17:49

      וחבל שהדרוזים לא קיבלו יותר מכות וכנ''ל לשוטרים

      הגב לתגובה זו

      • לבדוי המרחף

        סעיד, 03/11/07 12:04

        מה אתה עושה פה בכלל ממתי האנטרנט נכנס אליכם לאוהל תעשה טובה לך תשקה את הגמל ותלך לישון

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    כרגיל היהודים מלקקים למי שמכה אותם

    אני שלישי, 02/11/07 15:10

    גועל נפש של מפגש, מפגן של חנפנות וחוסר חוט שדרה.

    במקום שהיהודים יתארגנו להגן על עצמם מהפורעים בפקיעין (כמו בכל הגליל, הנגב והמרכז) - הם רצים להתחנף לראשי הפורעים, לסחוט מהם איזה חיוך ואיזה מס שפתיים נגד אלימות.

    אם אני אגיד שבא לי להקיא מהידיעה, זה יהיה אנדר סטייטמנט.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שיהיו קודם בני אדם ואז שישרתו בצבא...

    שלומי, 02/11/07 15:10

    אנחנו יודעים שלהיות נגד בצה''ל משתלם כלכלית לאוכלוסיות מסויימות ...
    אז בלי אוייי אויי אויי

    הגב לתגובה זו