• 41.

    חשבו להשפיל את הדרוזים אזה פשלה המשטרה עשתה בושה למדינה (ל''ת)

    אילן, 06/11/07 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    37 אתה צודק אחי 300 שוטרים לעצור חמשה דרושים הם רצו מכות ולא הדרוזי (ל''ת)

    יוסי, 06/11/07 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אשכרה ישמעאלים

    קולארגול, 02/11/07 00:02

    ראיתי את הסרט של ההתפרעויות
    זה מזכיר לנו את עזה .
    אחים שלי ? לא חושב .
    שירתתי איתם בצבא ,
    חלקם היו סבבה . וחלקם לא. הם אנשים רגילים לגמרי.
    אם אתם אזרחים כאן והחלטתם לפרוק עול .
    צריך לעשות אובראול על הנאמנות שלכם לביטחוננו.
    זה לא יכול ליהיות שכל הדרוזים מרגישים אותו דבר בנוגע להתפרעות .
    כי אם אין קול שונה,סימן שהרקע הוא גזעני או אתני.
    אם כן חבל...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סמכות שלטונית

    דורי, 01/11/07 22:53

    יקירי יושבי מדינת תל-אביב (מדינת תל-אביב כמשל - לא כל תושב תל-אביב שייך לקטגוריה) , אתם נחרדים ומרגישים מאויימים ששגרת חיכם מופרת ע''י אופנוען שרוצח 2 בזיל הזול.

    אתם כועסים ומוטרדים שהארועים בגליל סותרים את השקפת עולמכם המוצקה והוירטואלית על אחינו הדרוזים הטובים ועל המשטרה הפרימיטיבית והברוטלית שלנו.

    חברים יקרים - נא להתפקח ! זה שנים שבגליל מתנהלת מערכה יומיומית של ''המקומיים'' כנגד כל סמכות שלטונית !

    גניבות, הצתות,פגיעה מכוונת בתשתיות, כריתת עצים וחורש טבעי, שפיכת אלפי טונות של פסולת ומזהמים בשמורות טבע ,
    זיהום נחלים, בניה בלתי חוקית של מבנים ומחסנים בחורש הירוק, פריצת דרכים והסתעפויות לא חוקיות , מסע הפחדה ואיומים כנגד המיעוט היהודי השכן.

    במערכה זו - לצערי - חלק ניכר מהדרוזים בחרו להצטרף למערכה כנגד הסמכות השלטונית. ולקעקע את שלטון החוק ,
    הם משתמשים ביחס המיוחד להם הם זוכים מן השלטון בזכות השרות הצבאי וכדי ליצר תחום רצועה אפור ועבה של סטטוס קוו לא חוקי - כמו כן אוגרים אמל''ח - נק''ל תחמושת , רימונים, וגם אמלח מתקדם כמו מטולים לסוגיהם. כנגד חזירי בר ?
    ואנחנו קוראים להתעלמות השלטונית מכל אלה ''התחשבות מיוחדת בכבוד ובמסורת הדרוזית ''?

    אי טיפול שורש ואכיפת חוק ומרות שלטונית יביא לחמסיזציה של הגליל.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    משטרה מטומטמת

    דרוזי גאה, 01/11/07 21:22

    לכל הגזענים המתלהמים-תתביישו לכם. אל לכם לערבב את העניינים..האירוע הוא נקודתי ביותר-ללא שום סממן של גזענות כלפי יהודים-את פורעי החוק יש לעצור ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין,אבל זה לא נותן את הזכות למשטרת ישראל להיכנסו במאות שוטרים כאילו שהם נכנסים למבצע צבאי ועוד איפה?בכפר דרוזי שמרבית בניו שירתו ומשרתים בצה''ל ושילמו מס דמים לאין שעור בהגנה על המולדת,כניסה בסדר כוח כזה היא התגרות לשמה ופגיעה בכבוד העדה,מה שאף דרוזי יכול להרשות,הדרוזים עם טוב לב עד שפוגעים בכבודים ומשתמשים בכוח נגדם ,מה לעשות בורא עולם רצה שהדרוזים יהיו החזקים והאמיצים ביותר לכן אל תנסו אותנו...ראו הוזהרתם...בואו נישאר אחים ונשמור על מדינת ישראל!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל37

      עומר, 01/11/07 23:04

      הנה אתה רואה...במילים שאתה כותב במו ידך אני לא מבדיל הינך לבין ערבי
      אותו סגנון,אותה התלהמות,חמוד שלי אל תתפאר בגבורה שלך ואל תעשה אבו עלי....כבר ראינו מתי נוח לכם להיות גיבורים...אז יאללה לך תמכור זעטר בפיתה כמו שאתה יודע

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אכן ''בפקיעין נחצו כל הקווים''

    צפצפ, 01/11/07 20:33

    ההצתות של בתים ורכבים, זריקת רימונים ובלוקים על שוטרים, שוטרת חטופה, שוטר עם זעזוע מוח אכן בפקיעין נחצו כל הקווים.
    לא לחינם מתיחסים לדרוזים בחשדנות גם בסוריה וגם בלבנון, המנטליות שהכפר מעל הכל, מעל השכנים, מעל החוק מאוד בעייתית.
    איך ''ראשי העדה'' לא את הבעיה שמול העינים שלהם?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    העדה פגועה ומדממת?וואלה,מסכנים מה יהיה?....

    מנחם, 01/11/07 20:24

    יודעי דבר יגידו שארועי פקיעין הינם אות אזהרה לכאוס שפושה במדינתנו.
    רבותי !אין דבר כזה בעולם!כן בעולם שיפצעו שוטרים בהמולה אזרחית ויצאו מזה ככה בלי עונש[אבל עונש כבד]אין הרתעה איש הישר בעיניו יעשה. איננו יכולים לשלוט על עם אחר לא רק בשטחים , גם כאן בארץ, מי שחשב שזה אפשרי טעה טעות מרה שתעלה לנו בקיומנו כאן.אירועי אוקטובר ופקיעין הם קדימונים בלבד.
    בקיצור הלך עלינו.אנחנו גרועים בלנהל מדינה וזה טראגי.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איוולת-צהל-לבנון+איוולת משטרה-פקיעין (ל''ת)

    שלטון השמאל, 01/11/07 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ראשי העדה הדרוזית צריכים לבקש סליחה מהיהודים שנפגעו בכפרם.

    חיליק, 01/11/07 19:11

    לא היתה כל הצדקה לפגוע בתושבי הכפר היהודים.
    דגל השכנות הטובה בין הדרוזים ליהודים נקרע.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני לא אבקר עוד בפקיעין (ל''ת)

    יובל, 01/11/07 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה בנוגע לבית מגורים של משפחה יהודית שנשרף כליל? (ל''ת)

    משה בודק, 01/11/07 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תסתכלו מה עוללתם שלשום !!!????

    אלי, 01/11/07 16:43

    ככה מתנהג אזרח כשבאה משטרה לעצור חשודים ?!?!?!?!?!?!?!
    ונכבדיכם עוד דורשים חקירה ...
    פשוט חחח ...
    תיזהרו לכם - כל אזרח באשר הוא -השלטון והיהודים כבר אינם פריירים כפי שהיינו לפני אוקטובר 2000.
    ואם צריך לירות אז יורים - בפניקס, בלוס אנג'לס או בפקיעין.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חבורת שקרנים

    הלל, 01/11/07 16:41

    השקרים הפתולוגיים עברו מזמן את הגבול אותו צריכה מדינה ''נורמאלית ''לסבול די נמאסתם !!
    אנחנו היהודים לא אוכלים יותר את השקרים שלכם והתנהגות הפוליטיקאים לא תקבע את התגובה של רבים מיהודי הגליל
    אני מקווה מאוד שתלמדו לקח לפחות בהיבט הכלכלי עד לחיסול עסקים בכפר שלכם כל זאת בתגובה להתנהגות החייתית שלכם נגד נציגי החוק ,
    אינשאללה לא ישאירו שקל אחד בעסקים שלכם בשנה הקרובה תחנות דלק , מסעדות , חנויות מרצפות פיתות עם זעתר מלון, אכסניה שקל אחד לא יכנס ואינשאללה שלא יזמינו אף אחד מתושבי הכפר הארור שלכם לביצוע עבודה כל שהיא באיזור כולו
    ואולי [אני בספק ] תבינו שעברתם את הגבולו לא תעיזו להרים יד על שוטר
    אני מקווה מאוד שכל שוטר בכל מקום בארץ שיפגוש אתכם יבצע את תפקידו כמצופה ממנו כך שתעדיפו לא לצאת בכלל מהכפר הארור שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ואני דורשת ועדת חקירה של הדרוזים

    שרה, 01/11/07 16:27

    לגבי ההתנהגות שלהם בפרשה הזאת. אני מתביישת בהתנהגותם. לא מובנת לי בכלל. השנאה שבצבצה מהתנהגותם , הנפות האגרופים, צהלות הנשין, מראים על משהו רע מאוד שקורה לעדה הזאת בתוכנו. עד כה כיבדתי אותם מאוד, לא עוד.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם השוטרים בעצמם מדממים מהאבנים שחטפו (ל''ת)

    קווים אדומים, 01/11/07 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מגיע לנו ממשלה טובה בישראל שתעמיד במקומם תושבים מטורפים

    אל''י, 01/11/07 16:05

    פעמים רבות התארחתי אצל דרוזים והערכתי אותם מאד , זה לא נותן להם שום זכות להשתולל בפרעות , לירות בנשק, להשתמש באלות ולחטוף שוטרים .
    על העדה לבקש סליחה ומחילה לפני שיש להם טענות לשילטון .
    אני יהודי ויש לי הרבה טענות זה לא אומר שאני אקח את החוק לידיים .
    מה שהדרוזים מבקשים/טוענים יש לכך חברי כנסת , ממשלה ובתי מישפט !!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם שוטרי מדינת ישראל כל הזמן מדממים בגללכם חזרו לסוריה!!!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 01/11/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין ספק שנחצו כאן כל הקווים, מעכשיו יש לאכוף את החוק כנדרש

    ש, 01/11/07 15:13

    לא ייתכן שפושעים מזוהמים יעשו פוגרום , יחטפו שוטרת, אף אחד מהם לא יודבר כמתחייב - והחצופים עוד יבואו בתלונות.

    יש לנהוג בדיוק לפי חוק ההגנה העצמית - כל מי שמותקף, שוטר או אזרח, חובה עליו להשיב מלחמה ולהדביר את התוקף.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מדינה בדיחה משטרה צחוק

    ג'קי, 01/11/07 15:06

    תבדקו טוב בכל מקום בעולם איך היו נוהגים במתפרעים מהסוג הזה משטרה ממש בדיחה להיות שוטר היום יותר גרוע ממורה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צביעות

    שמעון, 01/11/07 15:03

    מדוע ראשי העדה לא מזכירים את זריקת רימוני הרסס על יהודים ועל פוגרום בבתי היהודים ושרפתם והרישתם כליל.
    ללא ספק על ראשם ''בוער הכובע''

    הגב לתגובה זו

    • ''בפקיעין נחצו כל הקווים'' של מי ?

      אזרח, 01/11/07 18:49

      מעבר לצביעות יש פה תכונה לשקר ,סיפורי עלי באבה.
      לבקש סליחה ממי ? גם אני לא אסתובב בכפרים שלהם ,הם יפגעו בך ובסוף יגידו שחיללת את בית התפילה שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הטיולים לפקעין מבוטלים....

    מדריך טיולים, 01/11/07 15:02

    אני מוציא אותם ממסלולי המטיילים.
    הם חצו מבחנתי את כל הקווים.
    אני לא מוכן לסכן שערה משערות המטיילים שלי.

    הגב לתגובה זו

    • וגם שלום ולא להתראות לסבתא ג'מילה (ל''ת)

      ישי, 01/11/07 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ועדה ממלכתית הצחקתם אותי:)

    דני, 01/11/07 15:02

    על מלחמה לא הוקמה ועדה שכזו. על אירוע פעוט בפקיעין תוקם?

    אין גבול לציניות של אולמרט...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הדרוזים הם אזרחים מס' 1!!!!

    דרור, 01/11/07 15:00

    העובדה שאנחנו דופקים אותם ונותנים להם הרבה פחות מערביי ישראל הנאמנים למרות תרומתם האדירה לצבא ולמדינה, זה מה שגורם לקרע!!!
    תפנימו!

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את 14 ותפסיק לדבר שטויות

      מה אתה אומר?, 01/11/07 15:16

      נאמנות אצלהם זה לחזק ואנחנו כבר לא נחשבים לכאלה

      הגב לתגובה זו

    • וזה לא נותן להם אישור...

      ארז, 01/11/07 16:53

      להתפרע, לתקוף שוטרים, לחטוף שוטרת, ולהשמיד רכוש.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם שוטר דרוזי נפגע

    אחד, 01/11/07 14:55

    צריך למצות את הדין עם הפורעים, אחרת שלטון החוק יעלם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פד היגני

    יוסי, 01/11/07 14:52

    שישימו פד או טמפון לדימום

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פקיעין

    אור, 01/11/07 14:43

    הקוים האדומים אכן נחצו - ע'' הדרוזים שהתנהגו כאילו הם נמצאים במערב הפרועץ כאן זו מדינת חוק וסדר ואם לא מתאים להם שיעברו למקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    with druze you never lose

    sammy, 01/11/07 14:41

    message to #5 

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אנחנו ערבים!!!

    מנסור מנסור, 01/11/07 14:41

    לידיעת כל היהודים שעד היום חשבו שאנחנו אחים בדם, אחים יש רק בבית חולים, דם בבנק הדם!!צהל והמשטרה, זה אחלה פרנסה גם בשבילנו, וגם בשביל הבדואים, זה הכל!! אנחנו ערבים כמו כולם ומעדיפים שתעופו מפה כמה שיותר מהר.לולא היינו מקבלים ביטוח לאומי במיליונם מזמן כבר היינו עושים בחיפה מה שעסינו בפקיעין!

    הגב לתגובה זו

    • למנסור הערבי....כמה שאתה טיפש.

      מיקי, 01/11/07 15:38

      מה אתה חושב שאתה מחדש לנו משהו ?
      אתם יותר גרועים מהאחים שלכם בשטחים...יאמר לזכותם הם לפחות לא צבועים ולקקנים כמוכם אדון מנסור...

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!!! כל מילה בסלע!!

      יהודי, 01/11/07 15:43

      סוף סוף אחד שאומר את האמת.
      מי שיגיד או\\ו יחשוב אחרת- טיפש!!!

      הגב לתגובה זו

    • אדון מנסור

      עומר, 01/11/07 15:51

      אתה חושב שאנחנו מטומטמים?
      אנחנו לא יודעים שרק בשביל זה אתם מתגייסים? הרי אתם לא אזרחים סוג א' אני מקוה שאת זה אתם גם יודעים
      אבל אם אתה מאמין במה שאתה כותב ,אל תתבכיין ותגיד מקפחים אותנו,שתו לנו, וכו וכו
      תהיו ערבים אמיתים בלי צביעות
      ''דורבנים''

      הגב לתגובה זו

      • עומר אתה בטח מגבניק

        מיקי, 01/11/07 16:59

        גם אני הייתי ורק אנחנו יודעים כמה הם גועלים

        הגב לתגובה זו

    • ל-14 מנסור היקר,אני יוצא מהנחה שאתה

      הישיר הראשון, 01/11/07 16:01

      מתחזה,נניח ואולי לא,אבל את מה שכתבת אלו הם רצונות האויבים שלנו,ולא יעזור להם כלום,כי כאן אנחנו,עובדה.משירצה לחיות איתנו וישאף למלא חובות,והשלום יתקרב,יהיה טוב לכולם,ולא נילחם בכל שונאינו וניגבר עליהם בכח השכל,ובכח הזרוע.

      הגב לתגובה זו

    • אתה ליצן

      בב, 01/11/07 19:27

      אף דרוזי לא יקרא לעצמו ערבי, אני מקווה שלא זיהו אותך בדליה כי אז היו מפרקים אותך

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הדלקתם אש זרה וכוחנית עכשיו תחיו עם כווייות (ל''ת)

    יאיר, 01/11/07 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    האם לערביי ישראל הנאמנים יש יד בדבר?

    דרור, 01/11/07 14:36

    מי גרם לדרוזים למרוד כך בישראל?
    רק אזרחים כפויי טובה ומרגלים יעשו זאת!!! ערביי ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האם לערביי ישראל הנאמנים יש יד בדבר?

    דרור, 01/11/07 14:36

    מי גרם לדרוזים למרוד כך בישראל?
    רק אזרחים כפויי טובה ומרגלים יעשו זאת!!! ערביי ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האם לערביי ישראל הנאמנים יש יד בדבר?

    דרור, 01/11/07 14:35

    מי גרם לדרוזים למרוד כך בישראל?
    רק אזרחים כפויי טובה ומרגלים יעשו זאת!!! ערביי ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בהקיצור - בפעם הבאה שרוצים לעצור מישהוא

    ישי, 01/11/07 14:29

    יש לבקש מראש חותמת ואישור בכתב של ראשי העדה (חל על דרוזים בלבד - ליהודים לא צריך אישור כזה).

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    התגלה פרצופם האמיתי

    בוזו, 01/11/07 14:28

    לפחות הערבים הפלשתינים (פה ושם)אומרים ועושים (ראה פוגרום אוקטובר),אבל הדרוזים ?? רימונים ? לשרוף בתי יהודים מתוך שנאה עיוורת? סתם מפני היותם יהודים ?לחטוף חיילת? מזל שלא עשיתם בה לינץ' כמו ברמאללה.
    תודה לכם שפקחתם את עינינו,ובעצם הן פתוחות מזה זמן ..

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הציתו בתים של יהודים, ירו על שוטרים וחטפו שוטרת

    אלכס, 01/11/07 14:27

    והם עוד מתתממים?
    והם עוד מאשימים?
    והם עוד דורשים משהו?
    מה קרה לדרוזים?
    מה קרה לעדה היקרה והמכובדת הזאת?
    האם גם שם פשטו זרעי הלאומנות, השנאה
    ליהודים?
    אבנים, סכינים, רימונים, רעולי פנים, חטיפה -
    פקיעין הופכת ל(ר)צועת עזה?
    נכבדי העדה התעוררו!
    אל תגנו ותצדיקו פורעים פושעים!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שיסגירו קודם את רעולי הפנים שלהם

    מספיק מהשקרים, 01/11/07 14:09

    נכון שהרוב אינו אלים ואינו עויין, אבל, הם יודעים טוב מאד מי אלו הצעירים רעולי הפנים שגרמו לכל ההתפרעות.
    קודם שיגלו הגינות ושקיפות לגבי המתפרעים שלהם ואחר כך שיבקשו חקירה ממלכתית - מי לקח בת ערובה השוטרים או רעולי הפנים הדרוזים? - כל רעול פנים שמבקש לפגוע בשוטרים או בחיילים - דינו לקבל יריה .
    לא צריך שום חקירה מכל סוג שהוא .
    להזכירכם, פקעין נמצאת בתוך הקו הירוק ולא בשטח סוריה......

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    היה צריך לשבור את העצמות לדרוזים הפורעים. (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 01/11/07 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לידיעת כולם

    אורי, 01/11/07 14:03

    למרות אהדתי אל חברי הדרוזים הרבים
    בית של יהודים נשרף בפקיעין ע''י תושבים מקומיים רק לידיעתכם גם פונו התושבים היהודים מהמרחב כחשש לחייהם
    המשטרה פעלה כראוי הדרוזים פתחו ראשונים באש

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש לבטל את חובת הגיוס לצעירים הדרוזים והצרקסים, המעוניין שיתנדב!!! (ל''ת)

    פואד-של דולי, 01/11/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שלחתם שוטרים למיון ועוד אתם מתלוננים ?! (ל''ת)

    אבי, 01/11/07 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זו פרשה מאוד קשה אי אפשר להכחיש זאת

    פקק תנועה, 01/11/07 13:48

    במיקרים קשים אפשר להישתמש באמצעים אחרים לפיזור הפגנות .

    הגב לתגובה זו

    • זו פרשה מאד קשה שאי אפשר להכחישה

      פקק. תנועה, 01/11/07 16:23

      במקרים קשים רצוי להשתמש באמצעים אחרים לפיזור הפגנות.






      ממש אני מגלה את אמריקה!!

      הגב לתגובה זו