• 63.

    אניט הייתי במרר לפני מספר שנים

    שוטר, 03/11/07 20:24

    אני רק רוצה להדגיש שאני לא יהודי אלא בן מעוטים שמשרת במשטרת ישראל לציין שהייתי בפרוגרום שעשו הדרוזים במרר לנוצרים כל פעם עם הדרוזים עושים סולחה כי המשטרה מפחדת מהם אבל אם זה היה בכפר מוסלמי אחר התגובות היו אחרות הדרוזים במדינה חושבים שמגיע להם הכל בגלל שירותם בצבא לצערי לא כולם כך לי אישית יש לי חברים דרוזים טובים שגם הם מודעים על הבעיה באוכלוסיה הדרוזים שהנוער שלהם כמו כל הנוער כמעט במדינה הוא נוער אלים ויש חשש לשילטון החוק במדינה הזו

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    פקיעין ג'נגל ליהודים וג'נגל לדרוזים?

    אנונימי, 01/11/07 01:44

    כואב על כל אדם שניפצע ובמיוחד כאשר זה מירי של שוטרים, זה מצב רע מאוד וזה ג'נגל שלא צריך להתקים. זה ג'נגל דרוזי. זריקת רימונים על בתים יהודים מאוכלסים תינוקות, שריפת הבתים וגרוש יהודי פקיעין זה ג'נגל יהודי. וצריך לעשות סוף לכל הדברים השלילים האלה. חיבים לדאוג להחזיר את היהודים חזרה לפקיעין. זה יהיה צעד אמיתי של פיוס נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הפקרות, פקיעין היא לא מעל החוק!!

    צפצפ, 31/10/07 07:19

    הצתות, רעולי פנים שזורקים רימונים, התפרעות המונית. פקיעין היא עזה!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רעולי פנים שזורקים רימונים הם מחבלים ולא שום דבר אחר (ל''ת)

    צפצפ, 31/10/07 07:14

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    פקיעין חבורת מחבלים מסריחים

    פקיעין חבורת מ, 30/10/07 22:53

    פקיעין חבורת מחבלים מסריחים

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לחייואן

    עודד, 30/10/07 22:45

    חיות !
    בחאצבאיה או בג'אבל דרוז אם הייתם מעיזים להרים ראש היו עולים עליכם עם דיביזיה משורינת מורידים את הבתים הבלתי חוקיים שבניתם גובים מיסים שלא שילמתם 40 שנה אונסים את הנשים שלכם אוספים את הנשק שהברחתם מלבנון את הסמים שאתם סוחרים בהם ועוד ועוד, את הכרמל שרפתם את ג'רמק החרבתם רק רע אתם יודעים לעשות טוזזזזזזזזזזז
    מי שמעיז להרים יד על שוטר או עובד ציבור בישראל צריך לשבור לו יד ורגל!!
    אתם עדה בכיינית שרק רוצה לסחוט את המדינה די נמאסתם אינשאללה יכסחו אותכם עכשיו
    צריך לתת גיבוי מוחלט לשוטרים במחוז הצפוני[ עוגו'ל]

    הגב לתגובה זו

    • התנהגתם כמו חיות ולא נקטו נגדכם יד קשה מספיק

      רן, 31/10/07 05:16

      פשוט צריך להשליט חוק בכפרי הפורעים.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    על עניין של כבוד ודרך המחשבה שעובד מוח מוסלמי

    Avi Ecuador, 30/10/07 22:04

    או דרוזי במקרה הזה, סיפור שסיפרתי לכם מזמן:
    27 Mar 04

    סיפור עם של ערבים ( סליחה על חוסר הדיוק, פשוט שמעתי זאת לפני הרבה מאוד שנים)

    פעם חיו שני שכנים שחיו בית ליד בית, יום אחד השכן האחד לקח את התרנגול של שכנו ואכל אותו .
    סיפרה האישה לבעלה על התרנגול ואמרה לו; השכן גנב את התרנגול והם אכלו אותו, אמר לה בעלה; בשביל מה נריב, לא נעשה מזה ענין והכל יסתדר.
    אח''כ השכן חזר שוב לגרום נזקים לשכנו והשכן השני המשיך להתאפק עד שיום אחד אנס את אשת השכן.
    השכן המסכן הלך ליבכות לחכם הכפר, סיפר לו את תלאותיו וזה אמר לו; הבעיה היא לא שאנסו את אשתך אלא התרנגול.
    אז חברה, אלה הם סיפורי העם שלהם ודרך אגב אולי זה נכון.
    הם רגילים לנקמת דם וסולחה, יש לדבר בשפתם ולקרוא את סיפורי העם וסיפרי הקודש שלהם שגם הם לא טומנים ידם בצלחת.

    הגב לתגובה זו

    • אבי, חבל שלא הבנת את מוסר ההסכל...

      מתן הסכל., 01/11/07 12:00

      של הסיפור.
      אם בעל האישה לא היה מתיחס
      ברפסנות ובסלחנות, שכנו לא היה ממשיך להתריד ולפרוע בהם ולא
      היה מגיע לידי האונס.
      אבל הסיפור הוא גם ההשתקפות
      של מדינת ישראל ומנהיגיה הרופסים
      מול אוייבי ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מי שחושב שזו בעיה של אנטנה שצפה על פני המים פתאום טועה בגדול

    Avi Ecuador, 30/10/07 21:38

    לחוסיין או לאסאד אנטנה אצל מיעוטים לא סיבה למרד.
    למדו שמהשמאל לא צריך לפחד או לכבד והבינו שגם כשידרכו על רגל של מוסלמי בטעות זו תהיה סיבה ''מספקת'' אולי בכדי להרוג יהודי...
    השמאלנים הביאו לאיבוד הכבוד של יהודים והמוסלמים והדרוזים מבינים בכבוד יותר מאשר שמאלנים.

    הגב לתגובה זו

    • שמאל.שמאל.שמאל.שמאל.שמאל.....

      Avi Ecuador, 30/10/07 22:15

      שמאל.שמאל.שמאל.שמאל.שמאל.....
      שמאל.שמאל.שמאל.שמאל.שמאל.....

      זו הפרעה נפשית שלך או משהו ?

      תבין, זה לא ששמאלנים נעלבים ממך ,
      אנשים נורמליים ללא קשר לזיקה פוליטית לועגים לך.
      אתה פשוט מוזר,פרנואיד ומטיף לשנאה
      שלא לדבר על חסר חיים.

      הגב לתגובה זו

      • אז למה אתה מתפוצץ וממשיך לקרוא?

        Avi Ecuador, 30/10/07 22:38

        אתה מזוכיסט במקרה?
        כן, ודרך אגב, השמאל היום הוא הסכנה האמיתית והמידית של עם ישראל, לא הערבים ולא הדרוזים ולא ארד מהנקודה העיקרית.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    השאלה למה הדרוזים הגיבו בכזאת אלימות

    Avi Ecuador, 30/10/07 21:33

    מכיוון שלומדים לשנוא את השמאל ולומדים שלמעשה אין מה לפחד או לכבד את השמאל.
    זה מה שמביא השמאל, לאלימות בלתי נשלטת והכל מתחיל מכבוד שהשמאל איבדו לעם ישראל ונגמר בקטסטרופה.

    הגב לתגובה זו

    • שיבין השמאל

      Avi Ecuador, 30/10/07 21:45

      אצל ערבים ודרוזים כבוד הוא עניין בלתי יעבור.
      עליו אפשר לחיות ולמות.
      בנקודה הזאת אני מבין ומזדהה איתם.
      איבוד הכבוד מביא לאין סוף של בעיות שהאלימות הקטסטרופה והשואה הם חלק מהתוצאות שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    כשרואים מה השמאל עושה ליהודים ומתנחלים

    Avi Ecuador, 30/10/07 21:29

    ורואים שאין מה לפחד ממנו אז פורקים עול.

    הגב לתגובה זו

    • כשקומץ פנטי ימני של יהודים עושים ככל שבא להם

      א, 30/10/07 22:20

      וזורקים בלוקים על כוחות הביטחון
      אז זה מלמד את בני המיעוטים איך צריך להתנהג.

      הגב לתגובה זו

      • שתבין דבר פשוט

        Avi Ecuador, 30/10/07 22:56

        הימין לא עשה כלום לשמאל, מי שגרש יהודים והתאכזר ליהודים והיכה יהודים והרג יהודים כמו רבין באטלנה זה רק שמאלנים.
        ומה אתם אומרים על ''טוב הלב'' שכבר שנים מפגינים הפלסטינים לעזרה שלכם?!
        אתם דוחפים בני אדם וחיות להבדיל לפינה ורוצים יחס של כבוד אליכם.
        לא הולך...
        אתם רק מאבדים את הכבוד אליכם וליהודים בכלל.

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    דרוזים אתם לא מיוחדים

    יהודי, 30/10/07 20:42

    לא לטוב ולא לרע !

    כשדתיים מתפרעים הם מקבלים בראש.
    כשערבים מוסלמים מתפרעים הם מקבלים בראש.
    כשבדואים מתפרעים הם מקבלים בראש.
    גם אזרחי ישראל סתם..

    וכולם תמיד טוענים כי הצד השני אשם.

    הפתרון '' אל תתפרעו !

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אלה אחיכם בדם

    רמת הגולן, 30/10/07 20:10

    תגידו לי דרוזים בשביל אלה הייתם מוכנים להרוג תתעוררו כבר בשבילם אתם נשארים ערבים תתגאו בזהות הערבית שלכם ואל תשרתו בצבא ושישלחו היהודים את ילדיהם למות למה רק אתם

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השמאל בשיטות שלו על מתנחלים ומיעוטים

    Avi Ecuador, 30/10/07 19:59

    הופך עצמו למשטר זר בשלבים ''בטוחים''.

    הגב לתגובה זו

    • גם פה אתה דוחף את השטויות שלך

      א, 30/10/07 20:38

      בטח כשהפיל הזה הרג את הפילה (היה פעם בחדשות) כתבת שגם שם השמאל אשם ברצח.

      אתה מוזר..........

      הגב לתגובה זו

      • תודה על התגובה שלך

        Avi Ecuador, 30/10/07 21:47

        נתנה לי נקודת ''אור'' להבין איך להסביר לשכמותכם בתגובות שתוכל לקרוא בהמשך.
        כמו שנאמר, מכל מלמדי השכלתי, אפילו מתגובות של אידיוטים כמוך יש ללמוד.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    ככה היינו צריכים להתנגד לגירוש

    דוד, 30/10/07 19:37

    איזה כבוד יש לדרוזים. הם מוכנים למות בשביל אנטנה סלולרית.
    ואילו אנחנו מגורשים מביתנו ועדיין מתנגדים כמעט בצורה פסיבית.
    תארו לכם מה הם היו עושים אם מישהו היה מגרש אותם.
    אני מקנא באלו שיודעים לשמור על כבודם.
    הלואי ונלמד מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חיות אדם!!! חושבים שבגלל הצבא אתם אזרחי על !!

    יובל דרווז גאה, 30/10/07 19:33

    מתי כבר תתחילו להיות קצת יותר אירופאים ??''? תפסיקו כבר לחקות את אחיכם הפלס' אתם מיום ליום הולכים ומתנהגים כמו ערבים.
    אני גם זוכר את כם בצבא , הייתם נחמדים עד שמישהו מעצבן אתכם וזהו, היתם גומרים עליו!!!!

    למשטרה מותר לעשות מה שהיא רוצה במסגרת החוק!!וזה בושה שרוכבם אנשי קבע ושוטרים וסוהרים שמרווחים כסף על חשבון משלם המיסים, מתנהגים בצורה כזו!!! לא יאומן כיש מלא שוטרים זרוזים שחיים טוב בגלל העבודה הזו וככה אתם מתיחחסים
    בתכלס אפשר להחזיר אתכם להיות ערבים ואז מה תגידו???

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גם בחיות לא צריך לירות וגם....

    טלושששששששש, 30/10/07 19:12

    אל תשווה את עצמכם לכלבים....
    כלבים הם חמודים :) יותר

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מדינת משטרה

    הגשש, 30/10/07 19:05

    יש לגדוע את ידו של היורה אש חיה אל תוך אזרחים,או מפגינים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    פושעים רוצחים במדים יורים על אזרחים מדוע?

    יואל, 30/10/07 19:04

    להעמיד לדין את הפושע הראשי שהוא פיקד ונתן הוראה לירות אש חיה על אזרחים .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    נראה לי שהבנתי למה 200 שוטרים באמצע הלילה:

    PUBES, 30/10/07 18:53

    כי המשטרה יודעת שכאשר נכנסים לאזורים האלה של דרוזים\\פלסטינאים אז הסיכוי שיבצעו בהם לינצ' הוא גבוהה מאד.
    לכן נשלחו 200 שוטרים במקום 5 או 50 כי מספרים קטנים כאלו לא יכולים לעצור המון זועם.

    עכשיו בבקשה שמישהו יסביר לי :
    למה כאשר שטרים באים לעצור נערים החשודים בפשע מתעורר כל הכפר ומתחיל לרגום אותם באבנים , לירות עליהם , לעקור את איבריהם בשיניים וכו' ?

    מה החוק לא חל על דרוזים? לא חל על ערבים?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ראש מועצת פקיעין חוצפן ביחד עם הפיקוד המשטרתי

    שוטר מהצפון, 30/10/07 18:37

    האם המועצה צריכה לעשות את עבודת המשטרה ומי אתה בכלל שתגיד לי אם להיכנס לכפר אני בא ויבוא לבצע את עבודתי ולא אתה תעשה לי אתץ המשטרה כי עד כמה שידוע לי אני אוכף את החוק ולא אתה והכפר לא שלך אלה נמצא בתחום מדינת ישראל הגיע הזמן להעמיד את האזרחים במקום ולא משנה דת או גזע אנחנו השוטרים לא זבל של אף אחד והגיע הזמן שבצמרת המשטרה יפנימו אחרת ימצאו את עצמם במערכה לבד ולא על כל דבר ועדת בדיקה אנחנו צריכים להיכנס לשם עכשיו ביותר כח ועם התנועה וללמד אותם לקח אף אחד לא מנהל פרטי עד כמה שאני מבין אנחנו עדיין מדינת חוק למרות שזה כבר בשלבי סיום.......תחשבו על זה

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פראי אדם שלא הפנימו דפוסי חיים בחברה דמוקרטית , מאסד הם היו רועדים, (ל''ת)

    דנית, 30/10/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה תפקיד המשטרה

    עמית רומם, 30/10/07 16:49

    כאשר התקשרתי לתחנת המשטרה ובקשתי שישלחו ניידת לעזרת בתי שנמצאת בסכנה - הם ענו לי שאין שוטרים . כאשר אנטנה נפגעה - המשטרה מגייסת 200 שוטרים . אחרי הכל תפקידם להגן על ההון

    הגב לתגובה זו

    • ס-ד-ר ע-ד-י-פ-י-ו-ת

      דרוזי ממגאר, 30/10/07 18:22

      במקום להתעסק בלכידת אנסים ו במיגור הפשע ברחובות המשטרה בוחרת לשרת את בעלי ההון . אני מאוכזב ממנה אבל היא עדין עושה את עבודתה, אם כבר עשוה את עבודתה שתעשה אותה בשכל ובהתחשבות במרקם האנשוי החי שם האנשים האלה הם לא פושעים אין להם תיקים במשטרה או משהו כזה הכוונה בטח לרוב שם צריך להיחס אליהם בצורה עדיפה .

      הגב לתגובה זו

      • לא פושעים אלא מחבלים!!

        צפצפ, 31/10/07 07:22

        אין תיק במישטרה אז מותר להצית, לפגוע בשוטרים ולזרוק רימונים??

        הגב לתגובה זו

    • ולשלוח 3000 שוטרים לפנות 2 בתים נראה לך הגיוני? (ל''ת)

      דוד, 30/10/07 19:38

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    במדינת חוק נשמעים להוראות השוטרים

    דן, 30/10/07 16:26

    מי שתוקף שוטר שלא יתפלא שיורים עליו
    שוטרי ישראל יכנסו לכל כפר ויבצעו את המשימה שהוטלה עליהם
    מי שמתנגד לשוטרים שלא יתפלא שמשתמשים בכח

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שיש לך זיכרון קצר מאוד

      דרוזי ממגאר, 30/10/07 18:26

      אתה זוכר את האירועים של ההתנתקות שם שפכו שמן חם על השוטורים הכו אותם ניקו צמיגים , היכו פלסטיניים תמימם אז לא שמעתי אנשים שבאים נגד למה ????
      אז לכל התוקפים תפסיקו כבר להסיט נגדנו הרי אחוז גדול מהשוטרים הם דרוזים אז אין לנו שום כוונה לפגוע בהם .
      אז תפתחו את הראש ותסתכלו על התמונה הכוללת לפני שתתקפו אותנו בביטויים פוגעניים ומשפילים.

      הגב לתגובה זו

      • שקרן! ההתנהגות שלהם הייתה אלימה פי 10 מעמונה וכאן ניפצעו רק 10

        יאיר, 30/10/07 19:30

        מעולם לא ירינו על שוטרים, מעולן לא זרקנו שמן רותח, מעולם לא זרקנו רימוני רסס

        הלואי שהיו מפעילים נגדכם רבע מהאלימות שהפגינו נגד הילדים בעמונה

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    פעם הבאה תשמעו להוראות השוטרים (ל''ת)

    דן, 30/10/07 16:20

    הגב לתגובה זו

    • כנסו

      דרוזי ממגאר, 30/10/07 18:31

      תגדי את המילים האלו למתנחלים כי הדם שלהם אינו אדום יותר מהדם שלנו .

      הגב לתגובה זו

      • אף פעם לא שמעתי שניזרקו רימונים ע''י מתנחלים (ל''ת)

        צפצפ, 31/10/07 07:24

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    חיות לא מתפרעות סתם, ערבים כן (ל''ת)

    דוד, 30/10/07 16:00

    הגב לתגובה זו

    • היגיון פשוט!!!

      דרןזי ממגאר, 30/10/07 18:30

      אז לפי התיאוריה שלך :
      חיות לא מתפרעים סתם , ערבים כן .
      אז כל מי שמתפרע סתם הוא חיה אם אני לא טועה . אז גם המתנחילים אשר מתפרעים בשטחים ועושים מה שרוצים נכנסים לקטגוריה הזו .
      אוהדי הספורט גם , ושמאלנים אשר מפגינים בבלעין נגד הגדר .
      אז כל אלה אני יכול להחשיב אותם כערבים . נהינן רוב במדינה .
      חחחחחחחחחחחח
      תפסיק כבר לדבר שטיוית תתבגר ותתפטר מהגזענות שלך.

      הגב לתגובה זו

      • המשטרה אלימה נגד כולם לא רק נגד הדרוזים

        יהודה, 30/10/07 19:50

        בדרך כלל שוטרים הם אנשים אלימים

        הגב לתגובה זו

    • היגיון פשוט!!!

      דרןזי ממגאר, 30/10/07 18:30

      אז לפי התיאוריה שלך :
      חיות לא מתפרעים סתם , ערבים כן .
      אז כל מי שמתפרע סתם הוא חיה אם אני לא טועה . אז גם המתנחילים אשר מתפרעים בשטחים ועושים מה שרוצים נכנסים לקטגוריה הזו .
      אוהדי הספורט גם , ושמאלנים אשר מפגינים בבלעין נגד הגדר .
      אז כל אלה אני יכול להחשיב אותם כערבים . נהינן רוב במדינה .
      חחחחחחחחחחחח
      תפסיק כבר לדבר שטיוית תתבגר ותתפטר מהגזענות שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אנשי בל''ד שהפגינו נגד ליבני ברמאדן בנצרת, נכנסו לכפר וחיכו למשטרה (ל''ת)

    זה נעשה במכוון, 30/10/07 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    התשובה היא'' כן אתם חיות'' (ל''ת)

    דולפין מרושע, 30/10/07 15:14

    הגב לתגובה זו

    • רואים מהשם שלך מי החיה

      דרוזי ממגאר, 30/10/07 18:33

      תפסיק כבר להיות גזען . מי שמתיחס אלינו כאילו אל חיות מה אתה מצפה שנתיחס אליו ? שנלטף אותו .
      הכל יחס הדדי . אם אתה מתיחס טוב את תקבל בסוף יחס טוב וההפך נכון .

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    די לשקרים

    גודמן, 30/10/07 15:03

    השוטר פתח באש מפני ש:
    ירקו עליו ,רגמו אותו באבנים,קיללו אותו,רמסו אותו ואת כבודו,וכנציג היהודים שחייו בסכנה הוא פתח באש.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא רוצים - אל תשרתו ותהיו תקועים במדינה כמו הערבים

    לשרת זו זכות, 30/10/07 14:53

    תשאלו היום כל צעיר ערבי ממוצע והוא יגיד לכם שהוא רוצה לעשות תואר למצוא עבודה טובה ולהתפרנס בכבוד - ואת זה הם יודעים יהיה מאוד קשה לעשות בלי שירות לאומי

    מי שלא רוצה לשרת את המדינה מוריד את עצמו לרמה של של השכבה הכי פרימיטבית בחברה הערבית
    כמו שאתם הוכחתם - אתם הרבה מעבר לזה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    המתפרעים לא תמימים

    מרדכי, 30/10/07 14:47

    שרפו בית של יהודי-נו אדון מוואפק טריף,תגיד לי למה זה בסדר ששרפתם בית של יהודי,הוא לא נלחם איתכם בצבא?מה,הוא חיה?
    לפני שתעביר ביקורת תבדוק את ההתנהגות של האנשים שלך
    ובאמת כל הכבוד לך-אם יהודים היו שורפים בית של דרוזי הייתם נעלבים מאוד מאוד!!!
    אז מסתבר שהצעירים בכפר לא שיות תמימות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה לא השתמשו בחיצי הרדמה ??? (ל''ת)

    זאולוג, 30/10/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי שיורה על שוטרים וחוטף שוטרת

    אלכס, 30/10/07 14:32

    שלא יבכה שהשוטרים ירו עליו בחזרה.
    שלא יתתמם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תושב קטע אצבע של שוטר בשיניו! - אז מסתבר שכן! אתם חיות! (ל''ת)

    אזרח מזועזע, 30/10/07 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הדרוזים כל-כך רגישים..........

    מוטי, 30/10/07 14:27

    אתם לא רוצים זכויות אזרח אלא זכויות של אזרח-על, יענו לדרוזי מותר לעשות הכל, אך היהודים צריכים להביא בחשבון שהדרוזים , למרות שהם ערבים, הם משרתים בצהל והם אחינו לנשק, לכן, לנו (לדרוזים) מותר לעשות מה בראש שלנו ולכם אסור לגעת בנו. אבל - חברים יקרים, זה לא כך, גם החובות האזרחיות הן נחלתכם, אבל אתם מתגרים בשוטרים, מיידים אבנים, מסכנים את חיי השוטרים ומתפלאים שיורים בכם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      sruzh, 30/10/07 18:12

      לא כלל לא ענין של רגישות יתר הענין שאתם חושבים עצמכם כעיליתההה ומרשים לעצמכם לעשות דברים כאן . אני רואה ההתבכיינות שלכם בעולם איך אף אחד בעולם לא סובל אותכם ולא סתם .בחוץ לארץ אתם כמו נמושות וכאן אתם מרשים לעצמכם הכל כולל לעשות רע במתכוון ומתגרים ואחר כך אומרים זה במסגרת החוק? מה היה קורה אם היו יורים בנטולי קרטא????הייתי רוצה לראות אותך איך היתה מגיב אם היו עולים על קבר של איזה יהודי מלפני 2000 שנה מה היתה עושה?? איך זה שמציבים לכם אנטנות במטרה לסרטן אותכם איך היית מגיב???עד היום אתם בוכים על מה נעשה לכם בעבר למה לעשות לעשות לאחרים???? אתם כפויי טובה. .

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי אמר שבחיות זה בסדר לירות?

    רעים, 30/10/07 14:25

    למה תמיד כשמנסים להפחית מערך החיים פונים לבעלי חיים?
    לאדם יש תפיסה שגויה כאילו חייו שווים יותר, אבל בפועל כולנו אותו הדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    משטרה בשירות ההון

    שלו, 30/10/07 14:18

    זכות הקניין של משפחות ההון נפגעה
    זאת סיבה מספקת לגייס את משטרת ישראל להגן על זכויותיהם..באש חיה ובעוצמה גדולה,200 שוטרים

    זכות הקניין של האזרח הקטן שנרמסת כל יום,לא חשובה למשטרה
    הסיבה פשוטה
    ההון שולט בשלטון..קומץ משפחות קטן מפעיל את ממשלת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם נגד חיות אסור להשתמש בנשק חם!!! (ל''ת)

    נו באמת, 30/10/07 14:13

    הגב לתגובה זו

    • בגדול צודק, אבל נגד חיות שקטעו לשוטר אצבע בנשיכה מותר בהחלט! (ל''ת)

      קול ההגיון, 30/10/07 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ''היינו אנחנו מביאים את העצורים'' למה מה קרה? זכות המשטרה לעצור

    למה מה קרה, 30/10/07 14:07

    לא מתאים לך? תתפרעו? קבלו אש חיה.

    הגב לתגובה זו

    • קל לדבר

      דרוזי ממגאר, 30/10/07 18:41

      נראה מה תעשה אם היית באיזושהי הפגנה והיו יורים עליך באש חיה .
      אא שכחתי אתה בחיים שלך לא שמעת אש חיה שאתה לא תזהה אוצה בגלל שאתה לא משרת בצבא (משתמט ) אא גם בגלל שעל מפגיני ימין הם לא יורים הם דנים איתם עד שיגיעו לפשרה .
      זה מעיד על היחס שאנחנו מקבלים .

      הגב לתגובה זו

      • שקרן ללא בושה! ילדות הוכו שם! ילדים נרצחו

        לדרוזי, 31/10/07 00:34

        ע''י ערבים, עוד לפני הגרוש, היכן היית אז??? אולי ביחד איתם?... אין בכם אלוהים. אין בכם שום רחמים. אבנים של גוש קטיף יותר מסוכנים מאבנים של ערבים או דרוזים ערבים?... כשקצין דרוזי עשה וידוא הריגה, כל העם היה איתו. גיבו אותו לאורך כל הדרך משום שהבינו את המצב. ולכן, מותר לכם לעשות הכל??? כולל להתנכל ולשרוף? ... מי שמתנהג כמו חיות, ושותק ועוזר בהרס יהודים על יהודים, לא פלא שמגיע יומו גם כן. חבל על מדינה כל כך יפה, שהפכה את האלימות לסמל שבו מותר לקבוצה כזו או אחרת, לגרש לשרוף לגנוב, ואין פוצה פה. אז כעת לצערי הרב הגיע תורכם. אך אצלכם האלימות, להוריד לבן אדם אצבע ע''י נשיכה, לא נשמע לך כהתנהגות של חיות?! יותר מזה. חיות לא נוהגות כך!

        הגב לתגובה זו

    • אם היינו רוצים להגיב לירי אף שוטר לא היה יוצא חיי

      דרוזי בדם, 30/10/07 18:42

      תשאל את חבריך בצבא מזה הדרוזים כשהם נלחמים ..לא מפחדים לא מאש חיה ולא מכמה שוטרים עלובים ..תשאל את היסמנקים מה קרה להם כשבאו לירכא לפני שנתיים ולבית גאן לפני כמה שנים..

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שוטרים וקצינים יש כאלה שהמשטרה זה לא המקום העבודה המתאים להם!!!!!!! (ל''ת)

    יצרני פשע!!!!!!, 30/10/07 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איך לעזאזל הגגיעו למצב המביש הזה עם האוכלוסייה הנפלאה הזו. (ל''ת)

    עמיחי, 30/10/07 13:51

    הגב לתגובה זו

    • הם נסחפו בלאומנות הערבית (ל''ת)

      זה מה שקרה, 30/10/07 14:05

      הגב לתגובה זו

      • ואתם נסחפתם ביצר הכסף 200 שוטרים על אנטנה אבל על בני נוער שדוקרים (ל''ת)

        לא יודעים למגר, 30/10/07 14:24

        הגב לתגובה זו

        • 200 לא בגלל אנטנה אלא בגלל הפחד מאלימות דרוזית

          רענן, 31/10/07 05:23

          המסקנה היחידה מהאירוע ש-200 לא הספיקו ושפעולת המשטרה נכשלה בשל חוסר כשירות ואי הפעלת מספיק כח.

          הגב לתגובה זו

    • תספר לנו על האוכלוסיה הנפלאה אחרי שיחטפו את הבת שלך ויקטעו לך אצבע (ל''ת)

      אין חכם כבעל, 30/10/07 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תשובה לכותרת, מי שמתנהג כמו חיה זוכה ליחס של חיה! (ל''ת)

    דורון, 30/10/07 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד לדרוזים האמצים !!!!! (ל''ת)

    ואאל, 30/10/07 13:45

    הגב לתגובה זו

    • אבל הם לא מודים שהם התכוונו לאינתיפאדה (ל''ת)

      אז על מה, 30/10/07 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד

    דרוזי, 30/10/07 13:42

    כל הכבוד ששברתם את השוטרים

    הגב לתגובה זו

    • אתה מצדיק את היחס ,מסתבר שאתה לא רק חסר תרבות. (ל''ת)

      חדרתי, 30/10/07 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זוכרים מה עשו המתנחלים לשוטרים כשבאו לפנות אותם

    אני, 30/10/07 13:40

    הרי הפינוי היה לפי החלטת הממשלה, והשוטרים באו לפי פקודה, ומה קרה , שרפו היכו והרביצו לשוטרים ולחיילים,

    האם שמה זה מותר ופה אסור...

    בחייאת אביכם , כל המתייפיפים תעשו חשבון נפש ,

    ותירגעו

    הגב לתגובה זו

    • נכון, המתפראים שם לא שונים .

      יהודי, 30/10/07 13:47

      ועדיין הדרוזים שתקפו אתמול (כמובן שלא כל העדה) הם פושעים שיש לעצור ולשפוט לפי החוק.

      כמו כל אזרח אחר היוצר מהומה ותוקף שוטרים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה קצת הגזמת ויתרה על כך חלק נכבד מהשוטרים אז היו דווקא דרוזים. (ל''ת)

      רד מהעץ הגבוה, 30/10/07 13:49

      הגב לתגובה זו

    • לא באו לגרש אותכם מבתיכם אלא באו לעצור עבריינים. אל תשווה בכלל. (ל''ת)

      א.ד., 30/10/07 13:50

      הגב לתגובה זו

      • הוא מדבר על עמונה וגם שם עצרו עבריינים (ל''ת)

        אחד, 30/10/07 13:58

        הגב לתגובה זו

    • שם אסור - ושם אסור. דמגוג זול (ל''ת)

      חוק וסדר, 30/10/07 14:13

      הגב לתגובה זו

    • אף מתנחל לא קטע אצבע של שוטר בנשיכה

      מה אתה משווה, 30/10/07 14:36

      השוטרים שם הרגישו בסכנת חיים ובנס אף אחד מהם לא נהרג, מה שכן - אם הם היו מתיפיפים ולא יורים היו שןטרים הרוגים ללא ספק - ואז מה נראה לך שהיה קורה?

      הגב לתגובה זו

    • עוד פעם עם הזיכרון הקצר

      דרוזי מגאר, 30/10/07 18:46

      המתנחילם או פעלי הימין בתקופת ההתנתקות שמו מסמרים בכביש 1 שפכו שמן חם על שוטרים זרקו חומרים רעילים .אאא כן כן זה קרה בתקופת ההתנתקות ואלה שזרקו לא היו דרוזים (אשר השוויתם אותם לחיות) אלה היהו יהודים מתנחלים . על זה אף אחד מהגזענים התלהמים לא דיבר למה ???
      דרשוים לא שמו מטעני דמה בקניונים לא ניסו לפוצץ בית ספר של בנות לא עקרו עיצים של אנשים אחרים.
      צריך להזכיר לכם כי אני לא שמאלני בכלל.

      הגב לתגובה זו

      • ההפך, גם הם חיות. גם.......... (ל''ת)

        ט, 30/10/07 20:34

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני כתום גאה ורואה בדרוזים בפקיעין אחים שלי (ל''ת)

    הדרוזים איתנו, 30/10/07 13:40

    הגב לתגובה זו

    • פרובוקטור. שקרן. (ל''ת)

      יהודי, 30/10/07 13:48

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    פרשה עגומה נוספת בחייה של החברה הישראלית .

    פקק תנועה, 30/10/07 13:32

    האלימה ללא גבולות

    הגב לתגובה זו

    • אכן בעיה

      ש, 30/10/07 13:52

      בהתחלה התעלמו מהאלימות הגזענית הערבית, ובזכות זה גם הדרוזים החליטו שהם מעל לחוק וגם פושעים יהודים הבינו שאין חוק ואין ענישה.

      חבל.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    להזכירכם: החייל מדחת יוסף נפל בשמירה על קבר יוסף ''מקום קדוש ליהודים (ל''ת)

    דרוזי, 30/10/07 13:31

    הגב לתגובה זו

    • כבוד הוא לי לדרוזים, אבל

      יהודי, 30/10/07 13:38

      ממתי שירותכם בצבא והתמורה שלכם למדינה נותנת לכם את הפריבילגיה להיות מעל החוק ?

      הגב לתגובה זו

    • הוא מילא את חובתו כפי שהשוטרים מילאו את חובתם (ל''ת)

      משה, 30/10/07 13:45

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מצאתי תשובה לכותרת

    PUBES, 30/10/07 13:25

    ''אחד הפצועים, שוטר מג''ב, שאצבעו נקטעה ומצבו מוגדר בינוני, הועבר לבית החולים תל השומר. אך בבית החולים בנהריה, סיפרו מקורבי השוטר כי על-פי אחת הגרסאות שהגיעה לאוזניהם הוא ננשך על-ידי אחד התושבים, וזה קטע את אצבעו בשיניו''
    ______________________
    ''למה השתמשו בנשק חם? מה, אנחנו חיות?''

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ענקית,גדול! (ל''ת)

      אשר, 30/10/07 13:40

      הגב לתגובה זו

    • חזק אחי,

      אלי.ד, 30/10/07 13:44

      כניראה שהכותרת נכונה,
      הם באמת חיות

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה נוספת מיותרת. (ל''ת)

      גיל, 30/10/07 14:05

      הגב לתגובה זו

    • עד כמה שאתה צודק... (ל''ת)

      א.נ, 31/10/07 02:03

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תמשיכו לשרת בשרותי הבטחון ,סתם (ל''ת)

    אבי, 30/10/07 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני מציע לכולם להירגע, וליהודים הגזעניים

    אני, 30/10/07 13:21

    שחושבים שלהם מותר הכל, אני ממליץ לכם שלא לדבר בצורה גזענית כלפי הדרוזים ולקחת את הדברים בפרופורציות, הרבה מהיס''מניקים הם דרוזים והשוטרים פשוט מלאו פקודה, הבעייה היא יותר גדולה.

    לתקוף כפר שלוו ולזרוק רימוני עשן על מקום קדוש זה לא מקובל, ומי שקיבל את ההחלטה לתקוף היה צריך לדעת שפה לא מדובר בשטחים , ולא מדובר בפלסטינים, הדרוזים זה זן אחר .

    הגב לתגובה זו

    • אני מכבד דרוזים

      יהודי, 30/10/07 13:43

      אבל דווקא אתם הופכים את העניין לעדתי.
      למשטרת ישראל יש את הזכות להיות בכל מקום במדינת ישראל.
      וזה שאתם משרתים לא נותן לכם את הזכות ולהיות מעל החוק או מיוחדים.

      הבעיה היא בכם, אתם מנסים לדמות ולצייר את הדברים כאילו אנחנו מתייחסים אלכם כאל ערביי השטחים אבל המשטרה רק התייחסה אלכם כאל כל המון מתפראה ,זה הכל.

      הגב לתגובה זו

    • אני מציע לך להירגע מהר, דרוזי גזען

      ש, 30/10/07 13:50

      שחושב שמגיע לו הכל, אני ממליץ לך לחזור למקומך הטבעי - אף אחד לא מעל לחוק, גם לא אתה.

      לשרוף מה שבא לך ולתקוף שוטרים זה לא מקובל, חשבתי שהדרוזים הם בני אדם בניגוד לחיות הפלסתיניות - כנראה שטעיתי.

      הגב לתגובה זו

    • תפסיקו להיתמם ולשקר (ל''ת)

      שקרנים, 30/10/07 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שוב מוכיחה המשטרה כי כשמדובר

    מירי, 30/10/07 13:19

    בדרוזים או בערבים ידם קלה על ההדק. דין אחד ליהודים ודין אחר ללא יהודים. המשטרה מוכיחה את גזענותה ואת אלימותה.
    אבוי לבושה!

    הגב לתגובה זו

    • ידם של

      אבי, 30/10/07 14:50

      הדרוזים קלה על האבנים. מדוע על זה את לא כותבת. אבן יכולה להרוג!!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש לטפל ביד קשה באלימות

    רועי, 30/10/07 13:18

    מה הם בוכים - שלא יפעילו אלימות

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כן אתם חיות - למה שרפו את הבית של אביב? (ל''ת)

    נתי, 30/10/07 13:17

    הגב לתגובה זו

    • נתי הגזען

      דרוזי ממגאר, 30/10/07 18:37

      תראו מי מדבר , במקום שתבוא לפייס כי אתה תושב המקום , אתה כך מדבר יא גזען .

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שיחליפו את השם ממשטרה ל''משטרה בחסות פלאפון'' (ל''ת)

    שחיתות, 30/10/07 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לחקור את הרקע והמניעים ולא רק את המעשים בלבד (ל''ת)

    יאיר, 30/10/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השאלה הנכונה היא למה האזרחים עשו שימוש באש חיה.

    מה אנחנו, 30/10/07 13:11

    יש שוטרים 28 פצועים בהם במצב קשה מירי, זה נראה לכם הגיוני?
    דרוזים או לא דרוזים אני מעריך את התרומה ואוהב אתכם, אבל יש גבול, ועוד מציתים את כל בתי היהודים ביישוב, העדה צריכה להתבייש במעשים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איפה נמצא הבית שנשרף? בכפר? (ל''ת)

    ג'ון, 30/10/07 13:08

    הגב לתגובה זו

    • משפחה יהודית שגרה שם

      יש כמה, 30/10/07 14:04

      ולאחרונה מתנכלים להם

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תגובה

    רועי, 30/10/07 13:07

    ראשית, המשטרה רשאית להכנס לכל מקום במדינת ישראל. אין דבר כזה ''תגידו לנו ואנו נוציא את הדרושים לחקירה'', לא היה ולא יהיה כדבר הזה במדינת חוק. שנית, רוצים שלא ינהגו בכם כחיות?, תפסיקו להתנהג כחיות!

    הגב לתגובה זו

    • הנגב הוא מחוץ לתחום למשטרת ישראל

      רן, 31/10/07 05:26

      המשטרה כל כך מפחדת מהבדווים שהפסיקה לאכוף את החוק על הבדווים. הם מתבצרים במבנה משטרת העיירות ומפחדים לצאת.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    זו משטרה או הוצאה לפועל של חברות הסלולר? שאזרח פשוט צריך משטרה הוא (ל''ת)

    מקבל טריקת טלפו, 30/10/07 13:07

    הגב לתגובה זו

    • אנטנות סלולריות = שריפת תאי המח

      לולי, 30/10/07 14:01

      וואלה אתה מה זה צודק !!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בושה וחרפה!!!!!

    Jack, 30/10/07 13:05

    בנינו מדינה??? בנינו ג'ונגל!!!
    ראש ממשלה + ארבע תיקים + סרטן + ראש סתום מנהל את הג'ונגל! יופי! השגנו משהו!

    הגב לתגובה זו

    • Dear Jack - תזכיר לי מהיכן אתה? (ל''ת)

      לולי, 30/10/07 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כן, אתם חיות. ההפגנות שלכם אלימות באופן קיצוני המסכן חיי אדם. (ל''ת)

    יש לזה מחיר., 30/10/07 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חבל שהארוע המפגר והמיותר הזה מאפיל על היום העצוב הזה של פוליאקוב (ל''ת)

    א, 30/10/07 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כן...התנהגתם כמו חיות..וזה מה שמגיע לכם.

    א.ב.ס.ט, 30/10/07 12:58

    אל תשכחו שפצעתם מעל 20 שוטרים.....
    הייתם רעולי פנים כמו אחיכם הפלסטינים.....
    אז למה אתם מצפים ?????

    הגב לתגובה זו

    • מה זה??לא מגיע לדרוז'ים יחס כזה!!!

      עגלון מיגלון, 30/10/07 13:44

      מה זה??לא מגיע לדרוז'ים יחס כזה!!!

      הגב לתגובה זו

    • למה להעליב את החיות

      דוד, 30/10/07 14:51

      חיה מפסיקה לתקוף מתישהו

      הגב לתגובה זו