• 106.

    ל103, ולכל שאר היהודים שלא יודעים על מה הם מדברים

    יהודיה, 28/10/10 23:11

    רואים שאתה לא יודע מה זה דרוזים. רואים שאתה לא מכיר דרוזים. שירתת בצבא בכלל? כי אם היית משרת לא היית מדבר ככה..
    להטיס אותם? להחזיר אותם למאיפה שהם באו? טיפש, מכאן הם באו. זאת המדינה שלהם. אין להם מדינה אחרת. לא סתם הם שופכים דמם על המדינה הזאת, בשביל שיהודים כמוך, ששונאים אותם, או בשביל שאלפי משתמטים יהודים, או אלפי יהודים שונאי ישראל - יחיו כאן בשלום.
    איך אתה לא מתבייש?
    לא פלא שהם התפרעו. נכנסים להם לבית התפילה, מקום קדוש לדת, לפנות בוקר ומתחילים לירות כדורי גומי? זה זלזול בדת. מעניין איך דתיים יהודים היו מגיבים לזה.
    שאגב, כמה מפליא, גם הם לא עושים צבא.

    ובוגדים בדת שלהם? מוסלמים? ברור שאתה לא מבין על מה אתה מדבר.
    הקשר היחיד בין מוסלמים לדרוזים זאת השפה. ותו לא. טיפש.

    תתבייש לך אתה..

  • 105.

    מספיק!!! די לשנאה הזאת!

    יהודי, אוהב דרוזים!!, 27/09/09 13:48

    אני בתור יהודי וישראלי מזעדעזע מכול תגובות השנאה הנוראות שיש פה בין היהודים לדרוזים.
    יהודים ודרוזים הם אחים למטרה, אנחנו חיים במדינה שלנו ושנינו רוצים להגן עליה ולחיות בה בשלום!!
    האמת היא..אני מבין לחלוטין את הדרוזים.הפרעות בפקיעין-זה כי הממסד מפלה את הדרוזים לרעה.הממסד כפויי טובה כי הדרוזים עושים המון למען המדינה והממסד סתם לא מתייחס...
    לי, בתור יהודי הידידה הכי טובה שלי היא דרוזית, כנ''ל לגבי אחד החברים הכי טובים שלי.
    מי שאומר שדרוזים הם שונאי ישראל הוא טועה.
    יש דרוזים ששונאים את ישראל, בטח אלה שבסוריה ולבנון.
    אבל הדרוזים ]ה לא שונאים את ישראל.הם חלק מישראל!!
    אז שאף אחד לא יעיז לזלזל בכוחם של הדרוזים כי הם אנשים טובים וחזקים ואני מוריד בפניהם את הכובע!!

    • מסכימה עם כל מילה

      ירושלמית, 18/05/10 13:55

      דרוזים הם אחים!!!

  • 104.

    תשובה ל מספר 103

    דרוזי, 13/06/09 00:58

    דרוזימ עוסים צבא ותורמים למדינה אין בעיה אבל למה שקרא ב פקיעין אומר תנו להם תתביש אתה והמדינה שלכה ואתה עוד לו יודיע מה זי דרוזם

  • 103.

    תנו להם

    יהודי, 31/01/08 01:50

    תנו להם לחיות פה תנו להם נשקים תנו להם הכל דרוזי זה אדם בוגד אתם נותנים ונותנים אמון בהם זאת הטעות לזרוק אותם מהצבא להעיף אותם מהשטרה להטיס אותם להחזיר אותם מאיפה שהם באו בוגדנים אפילו בעדה שלהם הם בוגדים מוסלמים עלק דרוזים בושב וחרפה למה שהם עושים פוגעים בשוטרים ואתם הישראלים תמשיכו ללכת לטייל שם צריך להחרים אותם לא לתת להם פרנסה מקווה שיהיה פה סדר פעם אחת בדינה הזאת בושה בושה בושה

  • 102.

    התפרעויות בפקיעין

    משה בן שמחה, 30/11/07 13:03

    ללא כל קשר אם דרוזי או מוסלמי או נוצרי דבר אחד צריך להיות ברור לכל מי לוקח אל החוק לידיו, עליו לתת את הדין על מעשיו ולשאת בתוצאות, הציבור היהודי שהוא הרוב המכריע במדינה, לא יסבול התנהגות כזאת וימשיך ''בעסקים כרגיל''
    המחיר הכואב של פגיעה בפרנסה זה התשלים שתושבי פקיעין ישלמו על התנהגותם הברברית כלפי צוותי הצלה

  • 101.

    אנחנו כמו הדבורים נותנים רק דבש אבל מי שינסה לפגוע ללא סיבה ..????? (ל''ת)

    חורפישי, 05/11/07 23:33

  • 100.

    לא לזלזל ביכולתם של הדרוזים

    אריה, 04/11/07 15:38

    הבבדל בין הדרוזי והמוסלמי שהדרוזי יותר מסוכן ואת זה המדינה יודעת , הדרוזים חכמים לוחמים ולא פראירים כמו המוסלמים, הדרוזים מתחנכים להיות לוחמים והאמונה שלהם בגלגול נשמות מחזקת את אומץ לבם והם לא דופקים חשבון לחיים מתי שהם בצרה , המדינה יודעת שהדרוזים במספרם הקטן הרבה יותר מסוכנים מאחרים מהמיעוט בישראל וכל הסופרים בספריהם ובכל ספר שנתן הסבר על ההיסטוריה של הדרוזים כולם הגיעו לאותה מסקנה שהגיבוש של הדרוזים בשעת צרות ומלחמות הוא אדיר והלוחם הדרוזי האחד שווה עשרות לוחמים מאומנים היטב והוא בעל אישיות חכמה מאוד בשעת הקרב וזה גם אמרו הרבה קצינים לוחמים יהודים במלחמות ישראל שהדרוזי הוא לומם אציל נפש שאין דומה לו,,,צריך לדעת את האמת שהדרוזים תרמו המון למדינת ישראל בתחילת דרכה וקיומה ועכשיו כשאנחנו חזקים שוכחים את תרומתם למדינה ולכולנו ב''48 היינו 400.000 והדרוזים היו 20.000 והמספר 20.000 עשה עבודה בשווה למספר של ה''400.000 תנו כבוד לעדה האמיצה הזו ודי להעליב יש להשוות אותם לכל יהודי ויש לתת יעדים שקומיים לכפריהם ולחזק את מעמדם במדינת ישראל כי אחרת אנחנו שרק נפסיד והדרוזים מתחילים לחשוב המון על הקיפוח והזלזול בשכלם מצד הממסד וכנסת ישראל ומדינת ישראל

    • לאריה מחיפה 99

      ג'מאל, 27/03/08 01:30

      כל מלה בסלע
      תודה על האומץ היושר והכינות שלך

  • 99.

    לא לזלזל ביכולתם של הדרוזים

    אריה, 04/11/07 15:38

    הבבדל בין הדרוזי והמוסלמי שהדרוזי יותר מסוכן ואת זה המדינה יודעת , הדרוזים חכמים לוחמים ולא פראירים כמו המוסלמים, הדרוזים מתחנכים להיות לוחמים והאמונה שלהם בגלגול נשמות מחזקת את אומץ לבם והם לא דופקים חשבון לחיים מתי שהם בצרה , המדינה יודעת שהדרוזים במספרם הקטן הרבה יותר מסוכנים מאחרים מהמיעוט בישראל וכל הסופרים בספריהם ובכל ספר שנתן הסבר על ההיסטוריה של הדרוזים כולם הגיעו לאותה מסקנה שהגיבוש של הדרוזים בשעת צרות ומלחמות הוא אדיר והלוחם הדרוזי האחד שווה עשרות לוחמים מאומנים היטב והוא בעל אישיות חכמה מאוד בשעת הקרב וזה גם אמרו הרבה קצינים לוחמים יהודים במלחמות ישראל שהדרוזי הוא לומם אציל נפש שאין דומה לו,,,צריך לדעת את האמת שהדרוזים תרמו המון למדינת ישראל בתחילת דרכה וקיומה ועכשיו כשאנחנו חזקים שוכחים את תרומתם למדינה ולכולנו ב''48 היינו 400.000 והדרוזים היו 20.000 והמספר 20.000 עשה עבודה בשווה למספר של ה''400.000 תנו כבוד לעדה האמיצה הזו ודי להעליב יש להשוות אותם לכל יהודי ויש לתת יעדים שקומיים לכפריהם ולחזק את מעמדם במדינת ישראל כי אחרת אנחנו שרק נפסיד והדרוזים מתחילים לחשוב המון על הקיפוח והזלזול בשכלם מצד הממסד וכנסת ישראל ומדינת ישראל

  • 98.

    אתה באמת קצין??

    לוחם, 03/11/07 15:58

    כן אני לוחם וגם חיפאי כלומר חי יום יום את הדו קיום ובין חברי הטובים ביותר ערבים.
    העובדה היא שהמשטרה משרתת את החוק ואים לא נבין זאת נראה כמו מדינה ערבית שבה החזק מחליט.
    אותי אישית מרתיחה החוצפה לפגוע באמבולנס ובחובשים.
    לוחם אמיתי ישראלי יהודי או דרוזי חייב לדעת שזהו קו אדום ואין לחצות אותו. אין הצדקה - בושה לכל הדרוזים שהיו שם ולא מנעו....

  • 97.

    פקיעין

    בדויייייייייייי, 03/11/07 10:37

    בושה וחרבה גם לדרוזים גם לשוטרים....

  • 96.

    הייתי קונה קבוע אצלם , לעולם לא יותר ביי ביי פקיעין אני בז לכם (ל''ת)

    מיקי, 02/11/07 18:06

  • 95.

    חבל שלא אומרים את האמת

    אליהו שמש, 02/11/07 10:36

    ראש הממשלה מנסה להפחית מהאירוע ואמר שלא מדובר באירוע לאומני..... חבל שאנחנו עוצמים עינים ולא מבינים שמדובר לצערינו במשהו חמור הרבה יותר: התחלה , ניצני מלחמת אזרחים! הלוואי ואני טועה.

  • 94.

    לדרוזים: האמת היא,,,

    לוחם, 02/11/07 09:30

    שתי סיבות שלא נכנסו בכם, אחת בגלל שאתם דרוזים ובכל זאת יש לנו כבוד והערכה אליכם לפחות עד עכשיו היה כך,
    סיבה שנייה בעבר הלא רחוק מפגש יותר קשה בין שוטרים וערבים ישראלים הסתיים בתוצאה כאובה ובמוות מיותר של אותם אזרחים,
    אינני מאמין שבשידור חוזר משטרת ישראל תהיה כל כך סלחנית ועצתי לכם להפסיק לפנטז שאתם חזקים ולדרוזית הגאה הקשקשנית, החייל הדרוזי חשוב ויש בו חיילים אמיצים וטובים אבל כלוחם חיל הים אני מבטיח לך שגם ללא חייל דרוזי אחד אנו צבא מעולה יעיל ומסתדרים מצויין,

    • חמוד אתה , כנס

      מתקן, 02/11/07 13:56

      תלמד עברית לפני שאתה מקשקש שטויות
      אומרים פה ולא בו .

      ואגב , משטרה שנכנסת לפנות בוקר לשטח בנוי במדינה שהיא אמונה על החוק בה הא פשוט חסרת אונים כך זה לפי אבן שושן .

    • תיקון למתקן

      לוחם, 02/11/07 17:27

      חייל בלשון רבים CHAYIL , לא חייל בודד CHAYAL . אם כבר יכולתה להציע שאכתוב חיל אבל בטח לא פה במקום בו.
      אל תמהר, קרא שוב ותבין.
      ואגב משטרה שנכנסת לפני בוקר סימן שכלו כל הקיצים ואולי פשוט הגזמתם בתגובה שלכם. חשבתי שרק פלשטינאים מסוגלים לפגוע באמבולנס ובחובשים...

    • אתה באמת לוחם?

      קצין, 02/11/07 18:56

      אם היית באמת לוחם אז לא היית כותב שנסתדר בלי דרוזים...
      אני אישית ראיתי ופיקדתי על דרוזים..בוא נגיד כך..יש להם לב חזק כמו של אריה.
      הדרוזים ידועים בנאמנותם אבל גם ידועים בגיבוש שלהם,הם אף פעם לא תוקפים..אבל אם יתקפו אותם הם לא יהבבו לפעול.
      אוהב אתכם דרוזים, מצטער בשם המשטרה.

  • 93.

    OUT LAW

    LOL, 02/11/07 03:07

    יש דרוזי טוב ויש דרוזי רע במה אתה בוחר זות השאלה ??????????

  • 92.

    אוהב אותכם תושבי פקיעין (דרוזים)דרוזים בלב ובנשמה

    דרוזי גאה, 01/11/07 18:45

    דרוזים בדםםםם כל הכבוד לכם דרוזים !! מת עליכם אחים שליייי

  • 91.

    לא מבינה - תבואו בטענות למי שהלול שייך לו

    דברים מהלב, 01/11/07 11:18

    הרי הוא בטח קיבל כסף בשביל לשים אנטנה.
    אני מכבדת את הדרוזים בישראל, וכל מי שלא מבדיל בינם לבין הפלסטינים הוא טיפש גמור. גם אינני יודעת אם עיקר המתפרעים היו דרוזים או ערבים.
    אבל בכל זאת, ההתפרעות הזאת נשמעת מוגזמת לגמרי, והשנאה למשטרה מדאיגה ביותר - את החוק צריך לכבד! ומחאה צריכה להיות אזרחית ובלתי אלימה. רצח שוטרים לא ישפר דבר, רק יבודד אותכם מהחברה הישראלית יותר.

  • 90.

    אלימות זורעת אלימות

    סשה, 01/11/07 10:20

    לקחת אבן ולזרוק אותה בלי לחשוב שנייה אחת לפני על התוצאה שתהיה. כמה דם עוד צריך להישפך?, כמה יתומים עוד צריכים להיתווסף לרשימה הקיימת כדי שמישהו ממכם יתחיל לחשוב קצת? הרי רוב הדרוזים משרתים בצבא, לא למדתם משהו על השכול ועל הכאב כשמאבדים אדם אהוב??? אתם כל הזמן מדברים על כבוד, אבל איפה כבוד לאדם, איפה כבוד לחיים!!!

  • 89.

    וואי זה כזה הזוי

    ליטל, 31/10/07 23:30

    איזה חיות....
    הם הרסו אמבולנס ופגעו באנשי הצוות שבו...
    וצוות מד''א רק בה לסייע ולעזור לנפגעים...

  • 88.

    חברים - כנסו

    דרוזי - ישראלי, 31/10/07 22:58

    אין לי הרבה מה לומר חוץ מזה שאני מצדיק ומחזק את תושבי פקיעין על הנחישות אומץ הלב והגבורה , מתעב אותם על כך שלא ידעו לעצור לפני הגלישה למטה , למה לקחת שוטרת ? כך חינכו אותנו ? לחטוף ?

    אנחנו , לא מקופחים , ומי שאומר זאת טועה , אנחנו מקבלים את מה שמגיע לנו מהמדינה שמשלמים לה בדמינו ומראים לה את נאמנותנו ואת אהבתנו .

    אני אוהב את הארץ הזאת , את המדינה על כל רבדיה , ובכאב וצער , אני יודע ובטוח ששהותי כאן היא זמנית , לא כי אני מפחד , ממש לא , כי יש מקומות בעולם יותר בטוחים .

    יהודים יקרים , די , צאו מהגישה המתנשאת של ... '' תעריכו את הדמוקרטיה וההגנה שאנחנו היהודים נתנו לכן ''... אנחנו לא צריכים הגנה , יש לנו את הכח ואת האמונה להגן על עצמנו אל מול האויב הכי גדול ,

    אנחנו היינו כאן לפניכם , ונהיה כאן גם אחריכם!

    אבל .. אני הולך ...

    ביי

  • 87.

    זה טוב מאוד

    דרוזי מחורפיש, 31/10/07 12:05

    הדרוזים כמו אריות .......... לא מפחדים משום דבר ........הדרוזים בשטחו כולם במתח דרוזי גאה .......

    • תגובה ל87

      דרוזי מחורפיש, 01/11/07 18:04

      פשוט אדיוט מה הקשר

    • לדרוזי מחורפיש

      דרוזי, 04/11/07 03:10

      ...את הגבורה ולב חזק כמו אבן ..לא נמדדים כך אחי ...

  • 86.

    למ'' 73

    דרוזי כהלכה, 31/10/07 09:04

    אם הדרוזים לא היו בצה''ל היהודים היו מזמן בחול בחזרה כי אם תחזור להיסטוריה של מדינת ישראל מאז 1948 עד עכשיו תדע טוב טוב מה עשו הדרוזים למדינה שתשאר חזקה כי כמו הלב החזק של הדרוזים בעולם לא תמצא בגלל זה אין אמפיריה במזרח קמה אלא בעזרת הדרוזים תכניס זה טוב טוב לאוזניים ובמלחמת לבנון השנייה אתה שמעת על גדוד החרב הדרוזי ששאה 30 יום בלבנון נלחם נגד חזבללה פצע והרג וחזר עם אף פצוע ולכן מי שאומר שלא צריך את הדרוזים בביטחון זאת אומרת לא רוצה חיים ארוכים למדינת ישראל אל תדברו שטיות יותר מדי הדרוזים לא צריכים עזרת אף אחד שרדו אלפי שנים ועוד נשרוד והאמיפריות והמדינות שמזלזלות בדרוזים סופם תמיד מתקרב

    • לאחי מהכרמל

      דרוזי, 04/11/07 03:15

      קראתי בכל האתרים את כל הכתבות הגזעניות אין מה לעשות זה אצלהם בדם..כבהו וחשדהו..
      אני לא אומר שכולם לא בסדר וגם אצלנו לא חסר..
      תצפה כמוני מהצד והימים יגיד...
      אל תתפלא גם היהודים מחולקים לפי שכבות אשכנזים /עיראקים/מרוקאים...ובסוף הסולם אתיופים

  • 85.

    אתה תעוף מפה

    דרוזים לוחם, 30/10/07 23:29

    אתה תעוף מפה יא חתיכת זבל אירופי שהשליכו לכאן מחשש למגיפה באירופה ב1948
    אנחנו פה כי זו האדמה שלנו וארץ שלנו זואת שבנינו במחיר הדם של חללינו
    ומה אתה בדיוק סתם רפש רוסי יא חתיכת ב...בוריס אולייייייי
    ערפד מוצץ את הדם של המדינה
    ואני אגיד לך כמו הצלבנים והעותמאנים והערבים והצרפתים והאנגלים כולום הלכו ונעלמו מכאן
    ורק אותנו היא מחבקת ארץ יתרו הקדוש והמורה של משה ואהרון אלמלא הדרוזים מי היה מציל אותכם מפרעו
    ולך תשאל את משה מי נתן לו את מטה הקסמים שלו שנצח בו את פרעו אם לא היה הוא כשעבד אצל יתרו ברפת כשלא היה מסוגל להתגבר על הגמגום שלו ולהיות אמיץ אלמלא מטה ''הצאון '' (ובמטה זה הובילו אותכם אל חירותכם )שקיבל משה מיתרו לא הייתם צולחים את ים סוף ועוד משהו קטן
    למה רוב העם שלך מגדל פרות?... עד עכשיו
    ולמה לא יכולתם להתארגן לצהל כזה שיגן עליכם נגד השמדה ?
    ורק פה יש לכם כוח וצבא
    במי טווחו חזבלאאה במלחמה האחרונה ?
    ומי הגדוד היחידי שביצע את תפקידו בהצלחה רבה וללא כול פגע ?
    כשתדע לענות על השאלות האלה נכונה את תתחיל להאמין שהארץ הזות שלי ואתה תתחיל לארוז מרצון לפני שידחפו לך את המשטרה לתחת

    • אתה הוכחה שגם הדרוזים הלוחמים שונאי ישראל

      יהודי, לוחם, 31/10/07 10:37

      אתם מתגייסים לצבא רק כדי להתברג באוכלסיה מתוך רצון להגיע לדרג העליון ולדאוג לאינטרסים שלכם בלבד. אל תתימר להיות כאחד הדואג לישראל.
      יש בנכם גם אנשים טובים, אבל הרוב שונאינו.

      • אתה הוכחה לגזענות והמורה הפרטי שלי לשינאה

        דרוזי לוחם, 31/10/07 17:13

        מי שגורם לתגובה האגרסיבית הזואת של הלוחמים הכי גדולים בהסטוריה בניו ונכדיו של סולטאן באשא אל אלטרש ''הדרוזים'' הוא השנאה הסמויה של העם שלך למרות נסיונתנו להשתלב ולתת לכם להוביל חלום שנבנה אבל לאור הר השנאה הגועש כלפי הדרוזים מאז ועד הלום של העם המסריח שלך ... ולאור כול העובדות שמתרחשות בזמן האחרון וה איבוד הצפון של המנהיגים שלכם והתנקלותכם לדרוזים בכול תחומי החיים
        ועוד הרבה אלמנטים גרמתם לתגובת הזעם הזו ואחרות שהיו ויהיהו אני מאמין
        אנחנו בפירוש ומעל במה זו אומר לך ולכול מי שינסה להעלות במחשבה בזיק כזה שנדמה שאפשר לשבור ולהכניע את רוחינו הוא טועההההההההההההההההה בגדולללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל אנחנו נמות לפני שמישהו יכניע אותנו ובמיוחד הפעם יא מטומטמים שמה במשטרה אם עוד לא הסכלתם להבין זאות אז תשלחו את כול הצבא שלכם ולא רק 2000 כמו שאתם מבטיחים לעתיד

        • אתה צודק ב100% מחזק את דבריך (ל''ת)

          חסין מפקיעין, 03/11/07 16:27

        • אני אוהב דרוזים

          אופיר, 27/09/09 15:30

          דרוזי לוחם, מזעזע אותי שהממסד לא מתייחס אל הדרןזים באופן שווה כמו שהוא מתייחס אלינו היהודים.
          יודע משהו אני מת על העדה הדרוזית.
          אתם מכניסי אורחים, אתם נאמנים למדינה אתם מגינים עליה.הידידה הכי טובה שלי היא דרוזית ועוד חבר טוב הם כמו אחים שלי.
          אני יהודי וישראלי גאה, ואני לא שונא אתכם את הדרוזים.
          אני אוהב אתכם!!!

  • 84.

    יופייייי וכל הכבודדד לאנשי פקיעיןן... כולכם גברים .. ( המשטרה יורדת (ל''ת)

    מאיה, 30/10/07 20:16

  • 83.

    למי שעוד לא הבין: האינתיפאדה

    צח, 30/10/07 19:49

    השלישית כבר החלה.החמאס ירה הערב ירי מרוכז של פצמ''רים על יישובי עוטף עזה,ומה צה''ל עושה?ממשיך לגרד את הביצים.הגיע הזמן להבין שחבית הנפץ הזו הולכת להתפוצץ כל רגע,ואם לא יבוצע שינוי צבאי מיידי,יהיו כאן מהומות גרועות יותר מאוקטובר 2000.יש להכין את צה''ל ,וכוחות הבטחון.

    • מי התחיל באנטפאדה הזאת??(היהודיםםםםם)

      דרוזים אנו לנצח, 06/01/08 18:33

      לולא הדרוזים לא היה לך צבא חזק ותאמין שהעבודה בצהל מתבצעת כראוי רק מידי דרוזים אז אתם חייבים לנווו......

  • 82.

    מדוע יורים באזרחים?

    לא דרוזי, 30/10/07 17:48

    לשוטרים מותר לירות באזרחים רק כשמתקיימת סכנת חיים כלפיהם או כלפי מישהו אחר. מדוע אם כך ירו השוטרים על אזרחים? אולי כי היו בסכנת חיים? ולא קשור אם המפגינים היו דרוזים או לא. אך אם היו נידרשים השוטרים לבצע מעצרי לילה במושב אחר בארץ, היו מגיעים עם 200 שוטרים? לא! היו מותקפים באבנים, סלעים, אלות ורימוני הלם? האם במושב אחר היו חוטפים שוטרת? תושבי פקיעין- אין להצדיק ירי על אזרח! אין להצדיק תקיפת שוטר! תהיו ישרים עם עצמכם.

    • מדוע לא ? (ל''ת)

      גד, 30/10/07 18:19

    • ולמה לא? אלו חיות אדם (ל''ת)

      Yo, 31/10/07 00:04

      • תגובה

        דרוזית גאה, 02/11/07 12:39

        אתה פרא אדם כמוך מקומו בגן חיות

  • 81.

    המהומות בעידוד ומימון סורי-איראני

    נחצ'ה, 30/10/07 17:28

    דיכטר התעורר!!! ברור שהמהומות הן חלק מהמהלך של הסורים לערער את היציבות בצפון הארץ בעקבות לקחי האינטיפדה ומלחמת לבנון השניה.
    הסורים ממנים פרובוקטורים בקרב הדרוזים והכסף...מהאיראנים.

    מה קורה לשב''כ??
    עוד מחדל??

    • אם יש בוגדים אז הם רק יהודים ממכם וממגזרכם (ל''ת)

      דרוזית גאה, 30/10/07 22:36

  • 80.

    בקשו מביבי שיהסה את הביבונים שלו שעושים קרע עם הדרוזים.

    יגאל כהן, 30/10/07 16:15

    קרוק,הכיזבאלללה שלך הורס את הידידות עם הדרוזים ברגל גסה.
    רוכל נוכל,אתה הקמת את הביביוגנד האלה והם עכשיו עושים חורים בספינה.
    מחרחרים מלחמה עם הערבים ועכשיו עם הדרוזים ובקרוב עם האסמולנים.
    צא אל המרפסת והסה את האספסוף שלך.
    אפורי התחת שלך משתוללים על הדרוזים.
    איפה איוב קרע הנבל?
    למה הוא לא יוצא אל הכיזבאללה של ביבי ושמתיק אותם?
    הוא כבר עם כיפה סרוגה?

  • 79.

    והכל בגלל חברות הסלולר והכסף המסריח שלהן (ל''ת)

    מחמוד, 30/10/07 16:07

    • מה הקשר בין אנטנה לזריקת רימון ולשרפת בתים של יהודים? (ל''ת)

      שמעון המרוקאי, 14/07/12 12:09

  • 78.

    עו לא ראיתם כלום

    דרוזי ממע'אר, 30/10/07 15:21

    כל המביעים פליאה למה פצועי שלטון הרוב'' השוטרים '' יותר מהגיבורים הדרוזים , כנראה שעדיין לא הפנמתם מי הם הדרוזים - לאורך כל ההיסטוריה הדרוזים היו הקבוצה האטנית הכי חזקה בכל המזרח התיכון- תשאלו את הצרפתים בתקופת המנדט בסוריה , כנראה שהיהודים לאט לאט מרגישים על בשרם מי אנחנו , תזהרו מאיתנו, יש לכם 2 אפשריות : לתת לנו שוויון זכיות מלא או שנפסיק לתת חובות ונהפוך לאויביכם , לאור מה שאמרתי בהתחלה תחשבו טוב טוב על האופציה הראשונה כי עדיפה לכם .................

    • אחי,אולי ביחד נעצור את הגיזענות,הקיפוח והפאשזם בישראל.

      יגאל כהן, 30/10/07 16:11

      אל תתייאש ואל תתן גט כריתות לברית שלנו.
      עוד יקום שלטון בישראל שידע לכבד את כל העדות ולא רק את האשכנזים.
      אל תפרקו את החבילה.
      למרות הקיפח.
      גם אותנו היהודים התימנים,דפקו כאן עד העצם.
      ביחד,נחזיר את המדינה לידי אזרחיה היהודים הערבים,הדרוזים וכו' וכו'.
      הגל העכור של הביביזם הפינקנלשטייני פשיסטי יעבור.
      יחילהה איל חלאל.
      אל תתיאש.
      וסליחה.
      ודע,שהמשטרה שלנו,כמו בית המשפח שלנו כמו הפרקליטות שלנו,לא נשלטים על ידי העם,לא על ידי הכנסת ולא על ידי הממשלה.
      רק גילדות וכנופיות חוק.

      • יגאל כהן

        דרוזי מפקיעין, 03/11/07 16:35

        תודה לך יגאל כהן אם אני אגשים את חלונמי לשלוט בעולם אתה תהיה הסגן שלי בגלל שסוף סוף מצאתי ישראלי יהודי לא גזען שיודע לכבד את האחר שירבו כמוך מוות לימין הקיצוני

    • אל תאיים אתה לא מפחיד

      משה, 30/10/07 17:09

      אתם רוצים בלאגן יהיה בלאגן

    • אם תהפכו לאוייבים תהיה למשטרה את כל הרשות לירות בכם בזמן הפגנות

      גד, 30/10/07 18:21

      אז נראה לי שכדאי לך לבחור באופציה של - להישאר ידיד של מדינית ישראל

    • ל 78 המצחיק

      דרוזי, 31/10/07 07:54

      חחחחחחחחחח מה הקשר בן אנטינה לבין זכויות תאמין לי לך יש זוכיות יותר מאשר ליהודים אבל בכל מקרה חוק זה חוק אבל ההגיון בשבילי הוא מעל לחוק אם אנטינה גורמת לסרטן והמשמעות שלה זה ''מוות'' טוב ששרפתם אותה

    • מיעוט פחדן

      מאלי, 31/10/07 10:03

      אתם מאז ומתמיד מיעוט פחדן שמסתתר מאחורינו אנחנו חיזקנו אותכם יא פחדנים היוהדים הם הגב שלכם אז תתבייש

  • 77.

    הגליל והנגב כבר לא של היהודים בנגב הבדואים שולטים (ל''ת)

    ובגליל הערבים, 30/10/07 15:17

  • 76.

    חיות אדם בדיוק כמו הערבים אסור לסמוך עליהם (ל''ת)

    עם לבדד, 30/10/07 15:15

    • אתה גזען מסכין תחיה כל החיים בפחד (ל''ת)

      יהודי נורמאלי, 31/10/07 09:55

  • 75.

    משטרה חלשה ופחדנית לא להאמין שחטפו שוטרת. (ל''ת)

    גלי, 30/10/07 15:14

  • 74.

    הדרוזים כבר מזמן לא ידידים שלנו לכו תשאלו את העצים השרופים (ל''ת)

    בכרמל, 30/10/07 15:14

    • העצים שלי

      דרוזי מהכרמל, 31/10/07 00:02

      אם יש מישהו ששבר את הידידות זה אתם !!!! ולא אף אחד אחר . העצים בכרמל שאתה מדבר עליהם הם עצים באדמתנו ששייכים לי ולאחיי קרוב ליותר מארבע מאות שנה! תגיד לתת ליהודים לבנות באמצע הפארק ליד בית אורן זה בסדר? ומצד שני לאסור עלינו לבנות באדמתנו. עוד לפני שההורים שלך ידעו מה זה ארץ ישראל המשפחה שלי הזילה דם באדמות האלה

  • 73.

    שלא יעשו לנו טובות ושלא ישרתו בצבא (ל''ת)

    צריך לבצע מאות, 30/10/07 15:13

    • אם לא נשרת בצבא מי יתן לכם להיות צבא חזק ומי הלוחמים הטובים שילחמו

      דרוזית גאה, 30/10/07 22:28

      בלבנון הדרוזים לחמו והיהודים היו מאחור פוחדים ... אם לא נהיה שם איך תנצחו?????

      • חיי אסלק

        דרוזי מהכרמל, 31/10/07 00:09

        חיי אסלק יא אוכתי

      • דורעי

        לא דרוזי, 31/10/07 00:10

        ואללה אולי תעברי לשם עם כל הערבים

  • 72.

    שלא ישרתו בצבא גם ככה כל מי ששירת עם דרוזים יודע שהם לא עושים שמירו (ל''ת)

    וסתם מעשנים, 30/10/07 15:13

  • 71.

    אין דין ואין דיין

    יובל, 30/10/07 12:30

    עוד פעם מוכחים הדרוזים שהם מתנהגים כאילו אין דין ואין דיין והם עושים מה שהם רוצים והממשלה משלמת בשבילם ומהגנת עליהם בגלל כמה קולות בבחירות תתבישו כבר , זה מסריח

  • 70.

    ועידת חקירה ממלכתית לכל הנושא הדרוזי בישראל

    ענן, 30/10/07 11:06

    שלום , אני דורש את התפטרות שר המשטרה, זה לא ייתכן מה שקורא , לא מספיק שאין שוויון , גם אלימות , אני כדרוזי ישראלי גאה , מתבייש במה שקרה , ודורש ועדת חקירה ממלכתית לכל הנושא הדרוזי בישראל...

    • עוף מפה ! יש לכם 22 מדינות

      ב, 30/10/07 15:19

      מה נתקעתם דווקא פה

      • אתה תעוף מפה

        דרוזי לוחם, 30/10/07 23:26

        אתה תעוף מפה יא חתיכת זבל אירופי שהשליכו לכאן מחשש למגיפה באירופה ב1948
        אנחנו פה כי זו האדמה שלנו וארץ שלנו זואת שבנינו במחיר הדם של חללינו
        ומה אתה בדיוק סתם רפש רוסי יא חתיכת ב...בוריס אולייייייי
        ערפד מוצץ את הדם של המדינה
        ואני אגיד לך כמו הצלבנים והעותמאנים והערבים והצרפתים והאנגלים כולום הלכו ונעלמו מכאן
        ורק אותנו היא מחבקת ארץ יתרו הקדוש והמורה של משה ואהרון אלמלא הדרוזים מי היה מציל אותכם מפרעו
        ולך תשאל את משה מי נתן לו את מטה הקסמים שלו שנצח בו את פרעו אם לא היה הוא כשעבד אצל יתרו ברפת כשלא היה מסוגל להתגבר על הגמגום שלו ולהיות אמיץ אלמלא מטה הצאון שקבל משה מיתרו לא הייתם צולחים את ים סוף ועוד משהו קטן
        למה רוב העם שלך מגדל פרות עד עכשיו
        ולמה לא יכולתים להתארגן לצהל כזה שיגןצ עליכם נגד השמדה
        ורק פה יש לכם כוח וצבא
        במי טווחו חזבלאאה במלחמה האחרונה
        ומי הגדוד היחידי שבציע את תפקידו בהצלחה רבה וללא כול פגע
        כשתדע לענות על השאלות האלה נכונה את תתחיל להאמין שהארץ הזות שלי ואתה תתחיל לארוז מרצון לפני שידחפו לך את המשטרה לתחת

      • לא עף מפה

        דרוזי מבכרמל, 31/10/07 00:05

        אתה מייצג את הרוב היהודי. אתה פשוט אידיוט. אני לא נתקעתי פה אני פה הרבה לפניך ואף אחד אבל אף אחד לא יגרום לי לעזוב . אם לא טוב לך אז תעוף אתה מפה . אתם היהודים טובים בזה.

      • 22

        דרוזיה גאה, 02/11/07 12:47

        אנחנו נולדנו כאן תחפש אתה על אבותיך ותעוף לחזור מאיפה שבאת

        • לדרוזית הגאה

          אופיר, 27/09/09 15:35

          שמעי, אני אומר לך, בתור יהודי שהוא אידיוט.
          אני באופן אישי, השורשים שלי יהודיים כמובן ומגיעים מכל מני ארצות, אחד מהם זה ארץ ישראל...שזה איפה שאנחנו חיים במדינה.
          אני יכול בהחלט להבין את מהומות פקיעין, מכיוון שהממשלה כפוית טובה-הדרוזים, אתם עוזרים לנו עושים הכול למעננו מקדישים את עצמכם למעננו ומקבלים חרא יחס מהם.
          אז בתור יהודי, שיש לו חברים דרוזים, ובתור ציוני גאה אני אומר לך, שאני תומך בעדה הדרוזית ואני לא אויב שלך-
          אני חבר.

  • 69.

    לא הייתי שותק להם...

    אני הייתי, 30/10/07 11:04

    רק שמאלנים מפחדים מערבים, לכן עדיף לתת לימין את השלטון...

    • אתה גזעני ואני מתביישת בזה שיש עוד אנשים במדינה עם ראש כמו שלך

      מישל, 30/10/07 14:56

      תרשה לי לתקן אותך דרוזי הוא לא ערבי.
      ומה הקטע ''אני הייתי יורה עליהם''
      הם לא בני אדם כמונו?!

      אם אין לך משהו חכם להגיד עדיף שלא תגיד כלום

      • אם הם היו כמה מתנהגים ככה בסוריה

        ב, 30/10/07 15:20

        היו יורים עליהם באש מקלעים
        אנחנו רחמנים איתם
        מה זה ככה להתנהג

        • אח שלו אם לא תתנהג ככה אתה תמות מהסרטן ששהאנטנה מקרינה

          דרוזי, 31/10/07 07:58

          אני איש חוק אבל ההגיון הוא מעל לחוק

  • 68.

    אני לא רוצה לחזור הביתה מהלימודים ולגלות שלאבא או אמא יש סרטן

    דרוזי מפקיעין, 30/10/07 11:01

    אנחנו נלחמים נגד הסרטן וחוק מונע ממנו לעשות את זה....במניעה מתבטאת בירי חי של שוטרים על תושבי הכפר שהם אזרחים ושייכים למדינת ישראל... מה תגחדו על זה

    • המשטרה פועלת הרבה פעמים באלימות-רפואה שלמה לפצועים האזרחים והשוטרי

      יהודה, 30/10/07 11:45

      המשטרה פעלה בצורה מטומטמת בגלל אנטנה סלולרית.

    • אל תדברו בפלאפונים

      בועז, 30/10/07 11:50

      וכך תוכיחו שאין גם צורך באנטנות סלולריות!
      תחשבו על זה כל עוד אתם צרכנים של תקשורת סלולרית אז מה אתם מתלוננים!!!

    • המהומות בפקיעין.

      אלברט, 30/10/07 12:14

      אין לאיש במדינתנו הזכות להפר חוק. הקאה של שוטריםוזריקת אבנים מחזירים אותנו לימים אפליםבתולדות המדינה, העובה שהדזים משרתים בצהל מעניקה להם נקודת זכות אך אינה מעלה אותם מעל לחוק.אינני בטוח כיצד הייתי מגיב במקום השוטרים המותקפים. יש לקוות שהשכל הישר יגבר.

    • תסתום את הפה אנטנות יש בכל מקום

      ג, 30/10/07 15:21

      למה יכול להיות ליד הבית שלי ולא ליד שלך
      אם אני אעשה מהומות כאלה ...

  • 67.

    חיים בריאותיים-מושג שמתגרה במשטרה

    דרוזי מפקיעין, 30/10/07 10:41

    זכותו של כל בנ-אדם לחיות באווינה בריאותית , אבל בצד השני יש את המשטרה שגונבת לנו את הזכות הזאת!!! האנטינה הייתה בתוך לול שאנו כתושבי הכפר אוכלים את הביצים מאותן תרנגולות!!!המשטרה נכנסה היום לפנות בוקר לתוך הכפר בתירוץ של ''תפיסת עצורים'' עם 200 יס''מניקים!!!! 200 אנשי כוח משטרתי מאומנים רוצים לעצור כמה צעירים!!! פשוט לא הגיוני!!! ולמרות זאת המשטרה מדווחת בגלי צה''ל שהתושבים מתגרים בהם!!! עיצה אחת למשטרה: מי שלא מבוסס על נהלים תמיד יבחר בדרך הלא נכונה!!! לכן אני מציע לכם שתקבעו נהלים ולא תתנהגו בצורה פזיזה כזאת!!!

    • מה זה משנה כמה נכנסו? חוצמזה, מה היה קורה

      עם 6 שוטרים?, 30/10/07 12:27

      מה היה קורה???
      נו, תענה
      מה היה קורה אז..

    • לדרוזי ...חשבתי שאתם אחרים, אבל אתם לא.

      מקס, 30/10/07 13:49

      אתם פרימיטיביים בדיוק כמו האחים שלכם דוברי הערבית

      • אתה הוא הפרימיטיבי

        דרוזי מהכרמל, 31/10/07 00:08

        אתה לא יודע עלינו כלום! אל תקטלג אותנו . נראה לך הגיוני שבשביל לעצור חמישה אנשים צריך כח של 200 איש !!!!!!!!! אין כזה סדר גודל של כוחות במעצרים של ראשי המבוקשים .

  • 66.

    תתחילו לתמוך בביטול חקירתו השטותית של ר''מ. תנו לו לחיות !!!!!!! (ל''ת)

    גד, 30/10/07 10:41

  • 65.

    הכמות והאיכות - הרחם הפלס' מפוררת את ישראל (ל''ת)

    כבר בדור הזה, 30/10/07 10:40

  • 64.

    במקום לעסוק בשטויות שידאגו לשלומו של ראש הממשלה !!!!!!!!

    מירה, 30/10/07 10:36

    יש להפסיק מיד את החקירות הקטנוניות נגדו. מספיק להטיש אותו. אתם עשיתם אותו חולה !!!

    • לחולים מותר להיות מושחתים וגנבים! (ל''ת)

      רוני, 30/10/07 11:28

  • 63.

    הדרוזים בחרו בחמאס!!

    אורי, 30/10/07 10:33

    השינאה נוזלת להם מהעניים, ועובדה שיש 27 שוטרים פצועים אל מול 7 אזרחים.
    ברגעים אלה חברי הכנסת הערבים זועקים- הרי ידוע שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה.
    האמת היא שהם שונאים אותנו, והם אוייבים שלנו שמטרתם הסופית היא השמדתנו , דרוזים וערבים כאחד.
    אין ולא יהיה דו קיום.

    • שטויות...

      מישל, 30/10/07 15:02

      ממש לא משנה כמה פצועים מהם מול כמה פצועים שוטרים
      אתה מכיר אישית דרוזים שאתה מחליט שהם האוייים שלנו ומה הם חושבים עלינו שמטרתם הסופית כמו שאמרת היא להשמיד אותנו??

      אני מכירה כמה דרוזים אישית ואני מאוד שמחה שיצא לי להכיר אותם
      יש כאלה שהם טובים בהרבה מכמה מאיתנו שחיים במדינה הזו

      אומנם אין להם ולאף אחד זכות ליהיות מעל לחוק
      על סמך עיניין אחד שקרה אתם מחליטים דברים על דעת עצמיכם ומגיעים למסקנות מוטעות ועושים הכללות

    • שונא אותך בלבד

      דרוזי מהכרמל, 31/10/07 00:12

      אנחנו לא שונאים את היהודים . אתה כנראה חושב שאנחנו פה תושבים זמניים ושאין לנו זכות באדמות שלנו! אתה טועה ובגדול . למה אתה מתיחס לארוע נקודתי בעל אופי פלילי כלאומני!!!! אף אחד מהדרוזים לא קם נגד המדינה פה ולא נגדכם היהודים . אבל אתה פירשת את זה ככה כי אתה גזען וחושב שכולם כמוך

  • 62.

    ''ארץ נהדרת'': המשטרה בשירות חברות הסלולר. כל הכבוד! (ל''ת)

    דרוזי, 30/10/07 10:33

  • 61.

    חסר גבעות מסביב...

    מסעודה, 30/10/07 10:32

    לשים אנטנה?
    קליטה הרי כולם רוצים, אז שיציבו אנטנות על הגבעות הלא מיושבות, מה הבעייה?

  • 60.

    כל הכבוד לתושבי פקיעין שישרפו את כל האנטנות

    איתן, 30/10/07 10:29

    מחזק את ידכם ישר כח.

  • 59.

    להקים את ההגנה,השומר,אצל ולחי.

    DAVE, 30/10/07 10:24

    אין לסמוך על המנהיגים.יהודים מופקרים בכל הארץ.המנהיגים שלנו הולכים אחרי העם.....אנחנו צריכים להוביל.

    • זאת הדרך היחידה. (ל''ת)

      חזי, 30/10/07 11:20

  • 58.

    איפה ''הרגישות והנחישות'' של משטרת ישראל. (ל''ת)

    דרוזי, 30/10/07 10:21

  • 57.

    הצילו!הם מנסים לפגוע ביהודי המקום

    דרומית, 30/10/07 10:19

    כל יהודי ורכושו בסכנה אפילו כוחות החילוץ מותקפים לאן הגעכנו?ואיך?
    אולי המשטרה מפחדת מועדות חקירה???

    • hhh

      vvv, 28/12/07 14:49

      תרגעי

  • 56.

    שמירת החוק בכל מחיר.

    נתן.ש, 30/10/07 10:15

    למרות היותי שכן לכפר פקיעין,ולרגשי הידידות והערכה שרוכש אני לבני העדה הדרוזית.אין מישהו הנמצא מעל לחוק.ולצערי ישנם צעירים חמומי מח החושבים אחרת,יש להוכיח להם שלא כך מתנהלים החיים בארצינו.ואוי לנו באם ננהג אחרת.פקיעין תשמש דוגמא ליום הפינוי,בהתנחלויות בלתי חוקיות.

  • 55.

    חיבור מסוכן בן הון לשלטון

    גלעד, 30/10/07 10:10

    מענין אם היה מדובר בעבירה פלילת ''רגילה'' כמו רצח או אונס היה מוזנק כזה סדר כוחות?

    אולם פה יש פגיעה באינטרס מסחרי של חברה , מוזר מאוד מוזר

  • 54.

    לכל אדם בפקיעין יש פלאפון.איך יעבוד זה לא מעניין... (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 30/10/07 10:07

  • 53.

    מחזק את ידי תושבי פקיעין - כל הכבוד

    מאיר דרום, 30/10/07 10:04

    אנשי ההון והשלטון אינם סופרים
    אף אחד , סוף סוף קם מישהו ועושה
    משהו .

    כל הכבוד לתושבים , זה אזרחות
    אמיתית .

  • 52.

    בחודש האחרון נזרקו 2 רימונים על בתים של יהודים בפקיעין

    הפקר, 30/10/07 09:58

    בחודש האחרון, למי שלא יודע, נזרקו 2 רימונים על בתים של יהודים בפקיעין, נשרף מחסן של יהודים, ושרפו רכב של משפחה יהודית תושבת פקיעין.
    יש התנכלויות חוזרות ןנשנות.
    חיי היהודים בפקיעין הפקר וזו עובדה.

  • 51.

    ברגעים קשים אלה יש להתרכז בדבר אחד! בריאותו של ראש הממשלה (ל''ת)

    הכי חשוב !!!!!!, 30/10/07 09:58

    • כמה משלמים לך ??????????? (ל''ת)

      צביה, 30/10/07 10:36

  • 50.

    לייהד את הגליל כולו בדחיפות!!!!!! (ל''ת)

    מבצע התיישבות, 30/10/07 09:57

    • חחחח

      הד, 28/12/07 14:48

      היית מת ליהד את הגליל

  • 49.

    כל הכבוד לתושבים (ל''ת)

    שירי, 30/10/07 09:55

  • 48.

    אני מאחל בהצלחה לשני הצדדים... (ל''ת)

    י, 30/10/07 09:48

  • 47.

    משטרה גענית... מושחתת, ירי חי נגד אזרחים??? תתביישו לכם, חיות (ל''ת)

    תושב פקיעין, 30/10/07 09:40

    • תתבייש אתה חוליגן , ליידות אבנים על אמבולנסים?  (ל''ת)

      אזרח, 30/10/07 13:51

  • 46.

    ערבים תמיד יהיו ערבים

    ברברים, 30/10/07 09:32

    גם אם הם יגורו בישראל מאה שנה. זה בגנים שלהם. שונא אותם. גנבים מגעילים וטפשים. עכשיו כשהם יצטרכו אמבולנס (שאיזה יהודי מאמריקה תרם) נגיד להם שהוא נהרס במהומות ושהם צריכים למות בשקט.

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      באבן, 30/10/07 09:57

    • בסלע! (ל''ת)

      אבי, 30/10/07 10:08

    • תתבייש לך, האנשים האלה תרמו הרבה יותר ממך ומאבא שלך למדינה הזאת. (ל''ת)

      דרוזי, 30/10/07 10:17

    • ממש מגעיל מס 46

      מישהי, 02/11/07 14:46

      אנחנו כן חלק מהערבים, ואנחנו לא מתביישים בזה, להיפך, אנחנו גאים..הבעיה היא באנשים כמוך גזעניים. אתה יודע מה אני לא מאחלת לך למות כמו שאתה מנסה לאחל לדרוזים הערבים בדרך עקיפה..אבל אני מאחלת לך לסבול מאיזשהי קרינה, ורק אז תדע מה זה סרטן..

  • 45.

    אנשי ההון של הסלולארי - שולטים גם בשר משטרה. (ל''ת)

    יואב, 30/10/07 09:29

  • 44.

    ההתפרעות לא קשורה לאנטנה- הזדהות עם האחים מעבר לקו (ל''ת)

    שמעו נא עמי, 30/10/07 09:27

    • בזכות אנשים כאלה (שמוסרית הם לא חייבים) אתה חי במדינה הזאת. (ל''ת)

      דרוזי, 30/10/07 10:18

      • המניע להתפרעות-לא סוללרי (ל''ת)

        (אם נדבר בכנות), 30/10/07 12:30

  • 43.

    להפסיק כל שירות לאנשי פקיעין (ל''ת)

    מתנדב במד''א, 30/10/07 09:25

  • 42.

    המהומות בפקיעין,חומר למחשבה..

    נחליאלי, 30/10/07 09:21

    לו בגירוש היהודים מחבל עזה,היהודים היו מפגינים בעוצמה כזו,
    האם היה ניתן לגרשם?
    האם גם אז המשטרה היתה מתכנסת
    להערכת מצב?
    חומר למחשבה..
    יום נעים...

  • 41.

    הדרוזים לא צריכים עזרה מהערבים

    דרוזי, 30/10/07 09:20

    התושבים הדרוזים בפקיעין הם אחלה
    יש בעיות והם יפתרו בצורה יפה בין משטרת ישראל לבין הדרוזים,דרוזים
    רבים משרתים במשטרה בשב''ס
    וכל זרועות הביטחון,אז אני אומר לערבים שבו בשקט לא ביקשנו ממכם עזרה.

    • הצחקת אותי- אתה לא שונה מהם (ל''ת)

      יהודי, 30/10/07 09:41

      • תתבייש.הוא כן דיבר שונה (ל''ת)

        בהחלט כן, 30/10/07 12:32

      • יהודי?יהודה?אתה יכול להתבייש (ל''ת)

        יהודי, 30/10/07 12:43

  • 40.

    כל הכבוד לתושבי פקיעין , הלאה חברות הסרטן הסוללרי !

    ליאור ת''א, 30/10/07 09:17

    גועל נפש תגובת המשטרה !

    לא היו יורים על יהודים שמפגינים נגד אנטנות סוללריות

  • 39.

    כל הכבוד תושבי פקיעין!

    שי, 30/10/07 09:16

    ככה מתנגדים. מעריץ שלכם!!!

  • 38.

    חיים סבן ושות' מ''בזק--פלאפון'' גייסו את ה''פאוור רינגרס'' (ל''ת)

    מגמה ירקרקה, 30/10/07 09:14

  • 37.

    פשוט נורא ואיום להפסיק את צריכת הפלפונים .

    פקק תנועה, 30/10/07 09:09

    בכול דבר צריך להיות גבול .לכול אזרח במדינה הזו .יש לפחות מעל 5 מכשירי פלפון ביתו .וזו הסיבה להתקנה מטורפת של אנטנות מסרטנות .שימציאו אנטנות ענקיות ויתקינו אותם ברחבי מידברות ישראל .

    • פשוט נורא ואיום,לנהפסיק את השימוש בפלאפונים

      פקוק תנועה, 30/10/07 09:29

      לכל דבר צריך שיהיה גבול. לכל אזרח במדינה הזאת, יש מעל 5 מכשירי סלולאר בביתו. וזאת הסיבה להתקנה מטורפת של אנטנות מסרטנות . עדיף שימציאו אנטנות ענקיות ויתקינו אותם ברחבי ''מידברות?'' ישראל.



      נכון שהטיעונים הללו מטורפים?!

      • אנו משפחה של 5 נפשות.בזכרון המכשיר שלי יש 9 מספרים של בני הבית ... (ל''ת)

        אל-חוט, 30/10/07 09:58

        • מדינת ישראל היא מדינת חוק .

          פקק תנועה, 30/10/07 10:43

          אולם כפי שהיא ניראת כיום .ועל פי מה שנעשה בא .זו מדינת אנרכיה שכול אחד עושה בה כפי יכולתו .ובעצמו וללא גבולות וחוקים מסודרים .אתה עושה את עצמך שזה לא נכון ?

          • מדינת ישראל היא מדינת חוק ן.

            פקוק תנועה, 30/10/07 11:08

            אולם כפי שהיא נראת כיום,ועל פי מה שנעשה בה. זוהי מדינת אנרכיה שכל אחד עושה בה מה שברצונו, וללא גבולות וחוקים מסודרים.הינך משים עצמך שאין זה נכון?




            פחות טעויות , אוצר מילים משתפר, הציון 85.

            • אני מודה לך מקרב לב (ל''ת)

              פקק תנועה, 30/10/07 11:23

      • ביכלל לא .אים הייתה קצת פחות מטוח ועצבני .

        פקק תנועה, 30/10/07 09:59

        הייתה מסוגל להבין. שזו הצעת פשרה .עד להיכן אפשר להגיע להיתעללות בציבור הישראלי. ופרשת הפלפונים הללו לאחר התקנת חוקים ברורים בנושא זה .

        • כלל לא, אם היית קצת פחות מתוח ועצבני,

          פקוק תנועה, 30/10/07 10:16

          היית מסוגל להבין שזאת הצעת פשרה. עד היכן אפשר להגיע בהתעללות בציבור הישראלי. ופרשת הסלולארים הללו לאחר התקנת חוקים ברורים בנושא זה.



          למרות שהעברית שופרה, עדיין התזה מבולבלת!! (השם הגנרי המדויק הוא פלאפון)

          • או שיש כאן תוכי מבין המגיבים

            פקק תנועה, 30/10/07 10:38

            או שיש כאן מישהו .שלא סם לב שמישהו מבלבל את המוח .

            • או שיש תוכי מבין המגיבים

              פקוק תנועה, 30/10/07 11:02

              או שיש כאן מישהו שאינו שם לב שמבלבלים את המח.


              אמנם תוכי ,אך תוכי שמשפר את העברית , אך לא מסוגל לשפר את סגנון הטיעון!

  • 36.

    ברגעים קשים אלה יש להתרכז בדבר אחד! בריאותו של ראש הממשלה (ל''ת)

    חשוב., 30/10/07 09:09

  • 35.

    החוק קובע ופעם הם רוצים אותו ופעם לא.......

    ערבי וותק, 30/10/07 09:06

    ערבים או לא ערבים?!

  • 34.

    לסגור את כל חברות הסלולר המסרטנות !!! (ל''ת)

    ירוק, 30/10/07 09:04

  • 33.

    תושבי פקיעין הם חיות וברברים

    דורון, 30/10/07 09:03

    פעם כתבו שלט, ''אין כניסה ליהודים ולכלבים'' - אז אבוי ליהודים שנכנסים לשם.

    • תתבייייש

      אייל, 30/10/07 09:16

      תתבייש לך זו יותר מדי גזענות וחוצפה כלפי אנשים שמגינים על ילדיהם ועל עצמם -אגב הילדים האלה שאתה אומר שהם לא בסדר הם ששומרים עליך ועלי בגבול שתדעעעעעע

      • מי שכתב שלט זה, הוא צריך להתבייש.

        מיכה, 30/10/07 09:43

        חוץ מזה, שהדרוזים הם מיעוט בכפר, אז סתם סביר שהמתפרעים הם לא דרוזים.

        • אם לא בדקתם, אל תגידו סתם שטויות

          שני, 03/11/07 09:06

          הדרוזים הם ממש לא מיעוט בכפר פקיעין, למעשה הם רב מוחץ ואם הייתם בודקים קודם לכן הייתם מגלים שבפקיעין יש סה''כ שמונה משפחות יהודיות. אז ''סתם סביר'' שהמתפרעים הם בהחלט דרוזים!

    • תתבייש לך

      מישל, 30/10/07 15:06

      ושיתביישו עוד כמוך
      גזענים
      אותם אנשים משרתים בצבא יש כאלה שנהרגים למען המדינה

  • 32.

    שני שוטרים פצועים קשה! באיזו הפגנה אחרת במדינה זה היה קורה? אחרי זה

    אריאל, 30/10/07 09:02

    מתפלאים למה המשטרה צריכה לירות בפורעים הערבים, שמחפשים לעשות לינ'ץ בכל שוטר שנופל לידיהם.
    הערבים באמת מבינים רק כוח בכך שהם תמיד מפעילים רק כוח ובאופו מוגזם. זו מדינת חוק - אי אפשר סתם לשרוף מה שלא רוצים ואחרי זה לרגום באבנים את נציגי החוק. לטפל בפורעים ביד קשה, לרדוף אותם ולהשליכם לכלא, אחרת דם השוטרים יהיה הפקר.

    • כמה חברות הסלולאר משלמות למשטרה

      מירו, 30/10/07 09:30

      כדי להגן על עסקיהם להפצת הקרינה שלהם במדינה....

    • נשבע לך יש לי שייכות לישאל יותר ממך!!!

      דרוזי מפקיעין, 30/10/07 10:52

      אני דרוזי חייל בצנחנים רוצה לומר לך משהו:נכון אנחנו דרוזים ערבים , אבל שכחת שאנו משרתים בחובה בצה''ל?? ויש לנו שייכות לישראל יותר מהיהודים עצמם???
      תגיד במה אתה יותר טוב מערבים?? שאלה מעניינת לא?? אני מחכה לתשובתך....!!!

      • המשטרה פעלה בטיפשות כרגיל

        יהודה, 30/10/07 11:52

        200 אנשי יס''מ בגלל אנטנה סלולרית?

        רפואה שלמה לשוטרים ולאזרחים הפצועים

      • זה נכון שאתם נאמנים למדינה

        לוחם במיל', 30/10/07 15:28

        לפחות רובכם.. אבל עדיין חלק ניכר ממכם ניתן לתפוס ברחוב עם חולצה אסד או נסאראללה.
        אני יותר טוב מערבים כי אני לא מאמין בדרך חיים אלימה ופרימטיבית כמותם. ואני לא מאמין בלהפוך את אישתי לשטיח שלי כפי שרשום באחד מפסוקי הקוראן.

        ודבר שני במידה ושוטר יבוא לעצור אותי על איזושהיא עבירה שביצעתי אני לא אביא את כל בני עירי לעשות לינץ' בשוטר ואחר כך יפעיל חמורי כנסת ערבים שיצעקו בתקשורת כמה שזה לא בסדר ששוטרים נכנסו בנו ככה..

        הכותב שירת שירות סדיר מלא ועודנו משרת במילואים באחת מיחידות צה''ל המובחרות.

  • 31.

    לא מצדיקה אלימות, אבל הם היחידים

    רותי, 30/10/07 08:57

    שמנסים להילחם בחברות הסלולריות
    ולא מוכנים לסכן את עצמם ומשפחתם בסרטן. בלי אלימות היה עדיף

    • לתודעתך:היו נסיונות לפני כחודש של הידברות

      דרוזי מפקיעין, 30/10/07 10:56

      היו נסיונות לפתור את העניין לפני כחודש בדרך ''מקובלת''...אבל לא הסתדר העניין...ובגלל ההסתברות הגדולה של חולה הסרטן בכפרי החלטנו לשים כץ לגורם המוות שקוראים לו סרטן...
      תודה לך על החזקת אצבעות

      • חבל שזו הדרך שבה צריך להזיז דברים

        רותי, 30/10/07 13:17

        כי לסרטן לא מבחין בין יהודי לדרוזי.
        שמרו על השקט ונסו שוב בדרך ללא אלימות.

  • 30.

    כששרפו אנטנה סוללרית בגבעתיים (או אולי רמת השרון?) לפני כמה חודשים

    עמנואל, 30/10/07 08:57

    מי שהרס את האנטנה היה גיבור התקשורת. למה? כי הוא היה יהודי, לא חס ושלום ''בן מיעוטים''...

    • הכל שקרים ואינטרסים. שאתה צריך שוטר בגבעתיים לא מוצאים אותו (ל''ת)

      אזרח פראייר, 30/10/07 09:05

  • 29.

    ברגעים קשים אלה יש להתרכז בדבר אחד! בריאותו של ראש הממשלה (ל''ת)

    די לעיסוק, 30/10/07 08:53

  • 28.

    שלא יתלוננו שאין להם קליטה קליטה (ל''ת)

    בני, 30/10/07 08:47

  • 27.

    מי שנתן לרוצחי נתן זדה להתחמק מעונש, שישלם עכשיו את המחיר (ל''ת)

    תומר, 30/10/07 08:46

    • לתומר, מה הקשר?? אפילו אם היה כפות הם עשו זאת מ''הגנה עצמית'' ! (ל''ת)

      עמלקיהו, 30/10/07 09:05

    • להימלט???? להימלט מהה??

      ערביהגאה משפרעם, 01/11/07 10:50

      אם לא היו רוצחים אותו כל שבוע היה בה מישהו לכפר ערבי ומפוצץ אנשים!!! ואנשים כמוך יהיו בטח שמחים , אנחנו נדע להגן על עצמנו בעצמנו אם אין מישהו שיגן עלינו , הוא הרג 4 נפשות ואנחנו גם אם זה לא מוצא חן בעיניהך בני אדם!!!!!!

  • 26.

    היום תפילה המונית ליד הכותל לשלומו של אולמרט !!! (ל''ת)

    ילט''א, 30/10/07 08:41

    • ילטא זה לא בקרים? (ל''ת)

      כדכעדגכע, 30/10/07 08:47

    • נראה לי תהיה שם לבד (ל''ת)

      אילן, 30/10/07 08:54

    • אז זה אתה..ועוד אחד (ל''ת)

      קוקי, 30/10/07 13:54

  • 25.

    לא מטפלים כך

    אוהב אנשים, 30/10/07 08:38

    נכון, אנטנות סלולריות מסכנות את חייהם של תושבי פקיעין, נכון, צריך להוריד אותם, אבל יש אלף דרכים לעשות זאת, לא באלימות.
    זה גם נכון לגבי השוטרים, גם אם יש בעיה , ניתן לטפל בא בשכל, לפנות למנהיגים המקומיים. חבל...

    • שמודבר בערבים זה מה שהמשטרה יודעת לעות בושה (ל''ת)

      לא נורא, 30/10/07 09:06

  • 24.

    פקיעין

    אייל, 30/10/07 08:34

    מס' 18, אם זה לא נגד המדינה, אז למה שרפתם בית של יהודים?
    לעשן זה יותר גרוע וכולכם מעשנים

    • אל תשווה כנס

      אייל, 30/10/07 08:43

      אל תשווה את הקרינה של האנטנות לעישון יש עובדות בשטח מקרינה בחמש שנים א]שר למות מזה בחיייייך

    • לעשן זה לא בריא

      דרוזי מהכרמל, 31/10/07 00:19

      גם להיות גזען ופראוניד זה לא בריא.
      לידיעתך האנטנה היתה בבית של יהודי , ושריפת האנטנה לא קרתה בגלל שהוא יהודי. לפני כמה שנים דרוזים שרפו אנטנות בבתים של דרוזים בדלית אל כרמל ועוספיה .אז אל תעשה מזה ענין גזעני רק בגלל שאתה הוא כזה . אנחנו מנסים בדרכים יפות בהתחלה אך לפעמים זה לא עוזר אנחנו לא פריירים שנתשתוק על עוולות שעושים איתנו.

  • 23.

    משטרה.....הפעם הגזמתם

    יעקב, 30/10/07 08:32

    לא מדובר בטירור, לא בסמים, בסה''כ אנטנה סלולארית. אם ''הצלחתם'' להביא את האירוע לנקודת רתיחה שכזו עם נפגעים רבים כל כך, וכל זה בגלל אנטנה. מישהוא צריך לשים את המפתחות.

    • בסה''כ אנטנה סלולרית

      שני, 03/11/07 09:13

      יעקב היקר,
      האם ידעת כי כבר מעל לחודש מתנהל משא ומתן מול הכפר שהעלה חרס, האם ידעת כי ישנם בחודש האחרון אירועים חוזרים ונשנים של אלימות כלפי המשפחות היהודיות בפקיעין ומול שוטרים? האם ידעת כי במוצאי שבת שקדם למהומות היה אירוע חמור של תקיפת שוטרים שהוקפצו לכפר בעקבות זריקת רימון? אין לי שום בעיה עם הדרוזים, יש לי הרבה מאוד מכרים וחברים דרוזים, אבל מה שהיה בפקיעין היה מוגזם! וזה קצת מעבר לאותה אנטנה סלולרית...

  • 22.

    יש שניפים גם בתל אביב למשטרה הזו של הסלולר?או שהם כאלה רק מתי שיש (ל''ת)

    כסף ואינטרסים?, 30/10/07 08:31

  • 21.

    צריך ללמוד מהם להתנגד לאנטנות. (ל''ת)

    כל הכבוד, 30/10/07 08:24

  • 20.

    הפורעים הם 'אחינו הדרוזים' אם לא שמתם לב

    מיכאל בן חורין, 30/10/07 08:24

    הדרוזים חשים שהשלטון היהודי מתפורר ונחלש;
    והם רוכשים מניות בשוק הערבי-מוסלמי, המתחזק מידי יום.
    זה דרכו של המיעוט הדרוזי,
    מקרב רמת יוחנן בתש''ח ועד היום.
    כשקאוקג'י היה חזק-הלכו אתו,
    וכשהיהודים נצחו-חברו אלינו.
    ועכשיו הגלגל מסתובב חזרה לכיוון המוסלמי.

    • לידיעתך, פקיעין היום יותר מוסלמית, נותר בה דרוזי אחד ויהודיה אחת. (ל''ת)

      הם לא אחיי, 30/10/07 08:35

    • כדאי לך .. את תשפרי את הידע הכללי שלך

      דרוזית, 30/10/07 09:15

      הדרוזים הם הפנינה שבכתר בכל העמים ...
      אתם אלה שהשתמשתם בשיטות עלובות מאז קום המדינה כדי שתחברו אלינו ותתקרבו..
      אני מציעה לך לקרוא כמה ספרים טובים בעניין זה לפני שתפתחי ת'פה!!
      ''ערבים טובים'' זהו ספר שיהודי כתב..
      ועיצה קטנה: תשמרי על השטח שלך ואל תתקרבי לאדונייך הדרוזים.. בכל העולם מי שמתקרב לבית תפילה מגיע לו יותר מזה.. זה לא הדרוזים קבעו אלא אלה הם כללי העולם..

      • תתעלמי מההתבטאות הגזעניות של בן חורין

        יהודה, 30/10/07 11:58

        גזענים תמיד יש בכל מקום עדיף לא לקחת ללב זה מזיק לבריאות.

        צריך לחקור את פעולות המשטרה שתמיד מפעילה כח מופרז בכל מקום בגירוש ,במגרשים ,נגד הסטודטים וכו'

      • אבל זה נכון, הדרוזים תמיד הולכים עם החזק..כמו עדר (ל''ת)

        ד'אלים, 30/10/07 13:56

  • 19.

    שוב האנטנות...

    נטע, 30/10/07 08:24

    החברות שמות אנטנות מסרטנות, בדרכים לא דרכים, ומרככות אותנו בזיקוקים...

  • 18.

    שלא יטעו אתכם - זה לא נגד המדינה. זה נגד הסלולר והמשטרה הפרטית שלו (ל''ת)

    תושב, 30/10/07 08:24

    • זה לא פוליטיקה זה חיי בנ אדם (ל''ת)

      אייל, 30/10/07 08:35

      • הכל פוליטי. וזה שיעור מאלף בפוליטיקה, כל הכבוד לתושבי פקיעין! (ל''ת)

        רונן, 30/10/07 08:44

    • פיגועים בפקיעין לפני סיפור האנטנה

      עדי, 30/10/07 09:12

      בחודש האחרון, למי שלא יודע, נזרקו 2 רימונים על בתים של יהודים בפקיעין, נשרף מחסן של יהודים, ושרפו רכב של משפחה יהודית תושבת פקיעין.
      יש התנכלויות חוזרות ןנשנות.
      חיי היהודים בפקיעין הפקר וזו עובדה.

  • 17.

    במקום שכולנו נתאחד ונתפלל לשלומו של ראש הממשלה זה מה שאתם עושים ??? (ל''ת)

    מני, 30/10/07 08:22

    • מתפללים לשלום הכסף והמשטרה הפרטית שלו

      ---, 30/10/07 08:28

      ניסית פעם לפנות למשטרה בעניין שלך?

  • 16.

    שמע ישראל אדוניי אלוהינו אדוניי אחד.

    ישראל השלמה., 30/10/07 08:22

     המשטרה שלנו חזקה נגד יהודים, ומפחדת מערבים, תבינו שזה קורה במדינת היהודים.
    שליהודי אין כאן זכויות, אבל למיעוטים הרצחניים האלו יש להם זכויות כאן. ביזיון.
    מפחדים מעוד וועדת אור 2. ביזיון.

    • בינתיים הדרוזים האלו שומרים עליך מתי שאתה משתמט לישיבה או כוכב נולד (ל''ת)

      אמיר, 30/10/07 08:27

      • מזמן הדרוזים בפקיעין הם מיעוט והשולטים הם המוסלמים. (ל''ת)

        דניאל, 30/10/07 08:37

      • דרוזים בפקיעין? הצחקת אותי!

        תושב הצפון, 30/10/07 09:16

        למרבה הצער, פקיעין נפלה בידי האסלאם הקנאי, כמו כמעט כל הישובים הערביים בצפון.
        הנוצרים והדרוזים במגננה אבודה.

    • ''אל אדוננו'' חרש ולא שומע כלל! אפילו לא עם אזניות אלחוטיות! (ל''ת)

      תל אביב השלמה, 30/10/07 10:39

  • 15.

    שקר וכזב

    לא נורא, 30/10/07 08:19

    מבקשים מהערבים שירות צבאי או לאומי , אלה דרוזים ויורים עליהם בצורה כזאת .
    תתבישו לכם מדינה ברברית

  • 14.

    כהנא-צדק ! ! ! ! ! (ל''ת)

    גל חדד, 30/10/07 08:13

    • אידיוט זה דרוזים שמה (ל''ת)

      עעעעע, 30/10/07 08:22

    • (הנה גזען מטומטם) (ל''ת)

      אלון, 30/10/07 08:23

  • 13.

    איפה סוסי היס''ם?

    א, 30/10/07 08:08

    איפה היסמניקים בבגדים השחורים? לפנות אותם, להרביץ, לשבור עצמות,פרזיטים, חיים על חשבון עיירות הפיתוח... אה ,סליחה זה לא מתנחלים במאחז לא חוקי? אלו ערבים? אה למה לא אמרתם? לפנות את המשטרה מיד ולהתחיל בהידברות
    אולי בועידת אנה פוליס יסכימו לדבר איתנו.

    • גדול גדול וצודק !!! (ל''ת)

      ב,, 31/10/07 10:18

  • 12.

    שיכנסו באמאמא של העבריינים בלי פחד! (ל''ת)

    רועי הכי טוב, 30/10/07 08:06

    • הם נכנסים בעבריינים מתי שחברה עשירה הפסידה כסף. בשבילך לא יעשו כלום (ל''ת)

      רס''ר פדיחה, 30/10/07 08:12

  • 11.

    ימח שמם הערבים האלה (ל''ת)

    אשר, 30/10/07 08:05

  • 10.

    200 שוטרים שמתי שפורצים לך לבית אין להם אחד? יש משטרה אחרת לחברת

    סלולר?, 30/10/07 08:03

    מה זה החרטא הזה?

  • 9.

    למה להציב אנטנה בלב שכונת מגורים? (ל''ת)

    מחזק את אנשי, 30/10/07 08:01

    • אין שום סכנה באנטנה סלולרית - בדוק

      ותיק בתחום, 30/10/07 08:36

      להיפך, ככל שהאנטנה רחוקה יותר סוללת הפלאפון 'מתאמצת' יותר ופולטת יותר קרינה (אוזן מתחממת - מוכר?). הקרינה יורדת לפי r בריבוע כך שאחרי 10 מטרים הקרינה יורדת פי 100.

      • תשתו תשתוק ואל תדבר שטויות! (ל''ת)

        שי, 30/10/07 20:03

  • 8.

    המתנחלים עשו דברים גרועים בהרבה לחיילי צה''ל ולשוטרים הזמן ההתנתקות

    נעמן, 30/10/07 08:01

    למי ששכח - המתנחלים שפכו שמן על כבישים ומסמרים בצירי תנועה מהירים בתקווה שמכוניות תסטינה ממסלולן

    למי ששכח - המתנחלים שפכו חומרים כימיים וחומצות על חחילים ושוטרים

    למי ששכח - המתנחלים מנעו מנשים הרות, ילדים וקשישים מלהגיע לבתי חולים כשחסמו את הכבישים

    בניגוד למתנחלים, סובלים אחינו הפלסטינים אזרחי ישראל מקיפוח תקציבי, אפליה וגזענות.

    • לך מפה. גם אם יהיה לאפיפיור עציאות יודעים מה תהיה התגובה שלך (ל''ת)

      גכעגעיגי, 30/10/07 08:11

      • לא צריך את העזרה שלך טמבל. אנחנו נלחמים נגד הסלולר והמשטרה הפרטית (ל''ת)

        שלו. לא נגד, 30/10/07 08:23

    • אתה חצוף ושקרן

      יובל, 30/10/07 08:22

      המתיישבים לא שפכו שום חומצה על אף שוטר וזה הוכח בלודאות בתחקיר של ערוץ 10, למקרה ששוב היית מנמותק מהמציאות.

      לגבי חסימות הכבישים- רק אתמול חסמו הסטודנטים רחובות ראשיים בת''א ולא זכור לי שכל כך התקוממת נכון? אז שתוק -צבוע שקרן ואנטישמי - פשוט לך מכאן!!!

    • לא אחינו כי אם אויבנו

      אנא סיוני יהוד, 30/10/07 08:24

      אתה בור ועם הארץ. הפלשתינים בישראל הם לא אחינו אלא אויבים מרים . הגזענות שאתה מדבר עליה היא המצאה שלהם כי נוח להם להציג את עצמם מקופחים וכו'. עד שהם לא יגיעו אליך לא תלמד?
      אני מאחל לך רפואה שלמה

    • עוד עלילת דם מבית היוצר של הסמול

      רמבו, 30/10/07 08:27

      מי עוצר נשים הרות במחסומים?
      תראה לי מחסום אחד המופעל בידי מתנחלים.
      וחוץ מזה, למה מחסום?
      המילה בעברית נקודת ביקורת ובאנגלית צ'ק פוסט.
      בודקים רק שלא יעבירו אמל''ח האמורים לפגוע בסמולנים החיים בשפלה.

      • המתנחלים עצרו נשים הרות, תינוקות קשישים וחולים יהודים במחסומים שלהם

        נעמן, 30/10/07 09:10

        איזה זיכרון קצר
        לפני ההתנתקות החברים שלך חסמו כבישים ומנעו טיפול רפואי מנשים הרות, קשישים, תינוקות וחולים

        היו דיווחים על אנשים שנפטרו באמבולנסים בגלל הפקקים

        • משקר במצח נחושה. המחסומים הם של צה''ל. ונועדו להגן על ת''א ורעננה (ל''ת)

          שעפן, 30/10/07 09:25

        • יותר טוב מלירות בהם בגב כמו שכמותך עשו ב1948 (ל''ת)

          רעשן, 30/10/07 09:27

    • עוד לא קלטת שאף אחד לא קונה את השקרים שלך? (ל''ת)

      זעמן, 30/10/07 09:51

    • היית בכלל בצבא!!

      חייל מילואים, 30/10/07 10:29

      ואם כן אני כמעט בטוח שהיית גובני'ק.
      אני בטוח שאם היית קרבי והיית עושה מילואים בעזה היית מדבר קצת אחרת! אבל זה בסדר נעמן תמשיך לחיות את החלום האוטופי שלך בבית המוגן שלך כשאתה לא נדרש להקריב כלום בעבור אמונותיך פרט לכמה מילים ריקות שאתה זורק באוויר.

  • 7.

    המשטרה העיזה להיכנס לכפר ערבי? וואלה!

    אחמדוביץ, 30/10/07 07:59

    למה- מה קרה?

    • מה קרה? יהודי עשיר שמנהל חברת סלולר הפסיד כסף (ל''ת)

      עבדול ברנבאום, 30/10/07 08:17

  • 6.

    בהצלחה לשוטרים במלחמה נגד המחבלים

    דני, 30/10/07 07:58

    הערבים.
    אני מקווה שהפעם לא יופקרו השוטרים לעמוד לבדם מול הפה נוטף הארס של חברי הכנסת הערבים שהופכים בלשונם החמקמקמה מחבלים ''לחללים''... מאחל החלמה מהירה ושלמה לשוטר הפצוע.

    • נקווה שבפעם הבאה שייגנבו לך רכב יהיה למשטרהעשירית מהכח הזה לעזור לך (ל''ת)

      משטרה של פלאפון, 30/10/07 08:07

    • עכשיו הם נהפכו לערבים?

      ערבי, 30/10/07 09:18

      אלה דרוזים והם כן ערבים אבל כשהם טובים למדינה אזי הם דרוזים וכשהם לא טובים למדינה פתאום נהפכים לערבים וגם מחבלים

      תתבישו לכם

  • 5.

    שכולנו היהודים נלמד מהם

    מ, 30/10/07 07:58

    איך נלחמים באנטנות הסלולאריות

    • צודק. ושהמטרה תלמד לעזור לכל האזרחים לא רק לחברות עשירות (ל''ת)

      גדעידעי, 30/10/07 08:08

  • 4.

    רוצים מדינה דו- לאומית? (ל''ת)

    המטיף, 30/10/07 07:54

    • לא שייך. אין מצב כזה שיש משטרה אחת נטולת כח אדם לאזרח הפשוט (ל''ת)

      ומשטרה שנייה,, 30/10/07 08:10

      • למה אתה אומר שאין מצב?!

        Joe Anaaref, 30/10/07 08:41

        יש. יש מצב כזה.
        מה פה לא ברור?
        יש בארץ היום בדיוק שני מעמדות. האחד הוא של חוטבי עצים ושואבי מים והשני אוליגרכים.
        המשטרה מוכרת שירותים לאוליגרכים ואין לה זמן לקרציות כמוך.
        הכי פשוט בעולם.

  • 3.

    עושים לנו בית-ספר... כנראה מגיעה לנו אם נהיה רכים (ל''ת)

    דמיטרי, 30/10/07 07:53

    • שים לב שהמשטרה באה 200שוטרים, שבשביל לעצור גנבים אין להם 2

      למה? כי זו, 30/10/07 07:59

      משטרה אחת לחברות עשירות ומשטרה שנייה , מחורבנת, לאזרחים.

  • 2.

    איזה אתר קדוש יש מלבד סבתא ג'מילה? (ל''ת)

    ג'מילה, 30/10/07 07:52

    • זה אתר קדוש כי אירע נס: באו 200 שוטרים שמתי שצריך אותם לתפוס גנב (ל''ת)

      בחולון אין 2, 30/10/07 08:09

    • לגמילה ! נא לשאול את רבי שמעון בר יוחאי על מקום מסתורו ! (ל''ת)

      אדריאנוס קיסר, 30/10/07 08:39

  • 1.

    הדמוקרטיה חוגגת (ל''ת)

    JIM BEAM, 30/10/07 07:52