• 31.

    אחלה כלב זה פיטבול

    אמיר, 15/05/08 08:19

    מי שחושב אחרת שזה כלב מסוכן יכול לבוא אליי הבית ולראות איך היה משחקת עם הילדים

  • 30.

    הכלבה מאיה

    שרון, 31/10/07 17:18

    כל מילה שווה זהב. הכל תלוי בבעלים ותפסיקו כבר להתלהם בכלבים האלה.

  • 29.

    סוף סוף כתבה עם גישה נכונה!

    זויה לוזינסקי, 31/10/07 12:57

    תודה על ה כתבה עם גישה אוביקטיבית!

    כי הנושא הזה הפך לציד מכשפות.

  • 28.

    פיטבול

    איל, 30/10/07 18:42

    מנסיון אישי זהו גזע מקסים שנעשה לו עוול טראגי.

  • 27.

    כל הכבוד!

    קרין, 30/10/07 15:17

    אני שמחה לקרוא כתבה זו. אני ושותפי לדירה מגדלים כלבת אמסטף חמודה ומתוקה. שאין לה נטיות תוקפניות, כמובן אם היתה מחונכת להיות אלימה ותוקפנית היא היתה עלולה להיות מסוכנת ביותר. אבל אני באמת שמחה להדגיש את הנקודה שהכול זה שאלה של חינוך, ומי הם הבעלים. אלו כלבים מקסימים!

  • 26.

    שמחתי לקרוא

    איוון, 30/10/07 13:31

    שמחתי לקרוא כתבה. בעיקר בגלל חלק השני. לבעלי תואר בביולוגיה. לכו ללמוד טוב את המקצוע. לגזעניים. תתביישו. איך אפשר להיות יהודי וגזען?! לפיטבולים מאחל בעלים טובים וחיים ארוכים. לא יתכן כי בימיינו יצור סובל מהייתו משויך לגזע מסוים. זה הנקודה. ותעזבו אותי מאופי ואינסטימקטים. שמעתי את זה בלימודי שואה כיתה י''א. תורת הגזע. ככה קרו לזה. הייתם בבית הספר בכלל? לגב שפירא. תודה על כתבה. ובתקווה לשינוי במצב עגום.

    • איך אפשר להיות יהודי ולהקרא איוון?!... (ל''ת)

      י, 31/10/07 10:00

      • מי אמר שאני יהודי?

        איוון, 31/10/07 18:10

        מי אמר שאני יהודי? ואיך זה קשור?

  • 25.

    אין כלב רע, יש חינוך רע!

    יוליה, 30/10/07 11:12

    אין כלב רע, יש חינוך רע!

  • 24.

    כמה פעמים עוד צריך להוכיח שהכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם?

    פיצי החתול, 30/10/07 08:32

    וכל מי שלא מבין את זה ולא מאמץ לו כלב, מפסיד חבר אמיתי לחיים.
    כל הכבוד לפיטבול האמיץ. כלבים מקסימים.
    כן יירבו!

  • 23.

    אף כלב לא מסוכן עד שמתעסקים אתו...

    פנינה, 30/10/07 08:14

    כלבים הם נאמנים עד הסוף בלי קשר לגזע, גם כלבים צריך לחנך.....ולאלף....

  • 22.

    עזבו אותכם מהכלב שימו לב לעונש..

    דני, 30/10/07 05:52

    מאסר עולם שמעתם צריכים ללימוד מאמריקה מי שהוא פושע סידרתי מקומו לא איתנו

  • 21.

    הכלבים ה''מסוכנים''

    בת 15, 29/10/07 23:36

    אני מאמינה שההתנהגות שלהם זה צירוף של שתי ה''אמונות''. לכלבים מזנים מסויימים אכן יש נטייה לגוננות יתר, על עצמם, בעליהם, אוכל, שטח ועוד הרבה דברים שהאדם לא תמיד מבין.
    הכלבים האלו יכולים להיות כלבי משפחה מדהימים אם מגדלים אותם נכון, באהבה אבל גם בתקיפות (לא תוקפנות!), צריך לאהוב אותם ולפנק אותם אבל צריך גם לדעת ללמד אותם את הפקודה ''לא'' עוד שהם גורים ומשחקים כמו כל הגורים, עם השיניים.
    הבעייה היא שהרבה אנשים שמאמצים כלב שכזה נתקלים בבעיות ומגיבים בכך בתוקפנות או אפילו באלימות (הגור בן ה- 3 חודשים שלכם עשה קקי על השטיח אז אתם צועקים עליו או {חס וחלילה} משתמשים באמצעי פיזי, לדחוף את החוטם לקקי וכאלה).
    כלבים כאלו נהפכים לכלבים ''מסוכנים'' גם מבלי שאולפו לכך, עודדו לכך או נחשפו לאלימות ברורה, רק כי הבעלים לא הבינו שהכלב לא באמת התכוון לבלוע לכם את הארנק, הוא לא עשה את זה דווקא (או שכן ...), והתגובה שלהם לכך היא תוקפנית.

    אתם מבינים? זה לא רק החינוך, זה לא רק היותו כלב מסוכן, זה שניהם.

  • 20.

    לי יש 2 כלבי אמסטף מקסימים

    הילה, 29/10/07 23:24

    1 מהם בן 11, לקחתי אותו כשמישהי שגידלה אותו שנים וויתרה עליו בשביל בחור שלא רצה בו. בהתחלה חששתי אבל ריחמתי עליו כול כך. אני כול כך שמחה שהיא וויתרה עליו הוא אהבת חיי. הוא מאולף ומחונך ויודע להתנהג. הוא מקסים עם ילדים ועדין מאוד, בכלל לא תוקפני!!!!
    השני הוא בן 3, התאהבתי בגזע הזה אז לקחתי עוד אחד.
    היפראקטיבי בטירוף, שובב, וטוב לב. כול מה שהם צריכים זה משמעת וחוקים (כמו ילדים) והמון המון אהבה ותשומת לב.
    הבעיה שהם כלבים חזקים ולכן לוקחים דווקא אותם לחינוך תוקפני. אין ''גזע תוקפני''

  • 19.

    כולם צודקים ולכן...

    יובל, 29/10/07 22:35

    אם הוא גדל אצל המגדל הנכון אז באמת אין בעיה איתם אבל בעוד שלאמץ ילד, נדרשות בדיקות מעמיקות לגבי זהות ויכולת של ההורים לשמש בית חם לילד הרי שלכלב לא צריך שום מבחני התאמה.
    עכשיו כשהגזע החזק הזה נופל לידים הלא מתאימות ולרוב, אנשים שרוצים לגדל כלבים מהסוג הזה נגועים במוטיבציה כוחנית ועצם הרצון שלהם כבר משקף ומעיד על חוסר התאמה או אז אנחנו בבעיה, כי כשהכלב הזה ''מניע'' הוא הולך עד הסוף ויש לו את היכולת הפיזית לגרום לנזק בלתי הפיך ברוב סוגי הכלבים וגם בילדים ובבני אדם, יכולת שלרוב סוגי הכלבים אין!!! (כמו פינצר שידוע בנשכנותו, או כלב זאב אפילו) ולרוב במקרה החמור ביותר הם משאירים סימן של נשיכה ואולי אפילו איזה תפר או שניים אבל זהו.
    מצידי אם עושים בדיקות התאמה למי שמחזיק בכלבים האלו אז שיהיה...
    אבל עד אז אסור לתת לאנשים רגילים לגדל אותם.
    ומי שראה בחייו כלב כזה בפעולה, יודע על מה אני מדבר.

    • על מה אתה מדבר לעזאזל?

      שלומי, 31/10/07 06:13

      אתה משווה רועה גרמני לפינצ'ר?
      כלב במשקל של 40 קג' לכלב במשקל של 5קג?!
      איך קבעת שנשיכה של רועה גרמני משאירה רק סימן?
      אני קורא תגובות דומות לשלך ואני כול פעם נדהם מחדש מחוסר הידע הבורות והנחרצות האווילית.

  • 18.

    טוב, בואו לא נגזים

    מיאו, 29/10/07 22:03

    הכלבה ''עזרה'' בללכוד דיוק כמו שהנאנסת הייתה יכולה לעזור, דהיינו לספק דגימות די אנ איי. הכלבה ללא ספק הבריחה את הפושע... יחי ההבדל

    • למה לא לפרגן? כחתול אל חתולה, איכזבת אותי.

      פיצי החתול, 30/10/07 08:34

      הפיטבול הוא אמיץ וגיבור והוא גם מנע אונס וגם עזר ללכידת הפושע.
      כל הכבוד לו.

  • 17.

    זה נכון. כלב פיטבול לא מתאים לשמירה.

    =^..^=, 29/10/07 21:51

    יש להם נטייה מטופשת להישכב על הגב ולחשוף את הבטן מול פורץ שנכנס הביתה....

    • אם אתה חושב שאתה צודק (כנס )

      אוראל, 30/10/07 01:53

      חח אתה חושב שלפיטבול יש נטייה להשכב על הגב כי ראית אותו נשכב על הגב שהיית עם הבעלים ובגלל זה הוא לא חש מאויים ממך
      אחי תנסה להכנס אליי הביתה בלילה ונראה אם תצא עם יד או שתיים
      (לא שהכלבה תוקפנית נגד סתם אנשים , אם אתה נכנס אליי הביתה בלי מישהו שהיא מכירה אז היא תתקוף אותך - ככה זה כלב שמירה אמיתי )

      • אילפת את הכלבה שלך לשמירה?

        נועה לביא, 31/10/07 04:04

        כי אם לא, אני מוכנה בכיף להכנס לבית שלך. אתה יכול גם להכנס לשלי, אם לא תבהל מדי מהנביחות של הלברדוגו שלי על הדלת (אבל אז כשתכנס היא תלך להתחבא מתחת לשולחן). אבל בהרתעה היא מצויינת, ללא ספק.

  • 16.

    ''שהורשע פעמיים בעבירות מין''. כלומר פעם שלישית גלידה למאסר עולם

    בלי חנינה, 29/10/07 20:02

    הבן אדם הזה סיים את הקריירה, כשהאדם המקביל בישראל היה רק מתחיל אותה.

  • 15.

    משהו תמוה בכל הסיפור הזה ---

    ברווז במטבח, 29/10/07 19:42

    הפורץ פרץ והמתין לחד-הורית כשבינתיים הפיט בול הייתה בחדר השני...
    איך פורץ נכנס וממתין בלי שהכלב מרגיש או נובח או תוקף באופן אינסטינקטיבי כתגובה לחדירה לטריטוריה?

    • לקרוא עד הסוף פעם הבאה

      הילה, 29/10/07 23:22

      אלו לא כלבים טריטוריאליים והם לא עסוקים בצייד ושמירה כול הזמן כשלא לזה הם חונכו.

  • 14.

    כתבה מאוד טובה

    נטלי, 29/10/07 18:41

    כלב מדהים למשפחה ולילדים,
    רק צריך להיות בידיים שפויות ולא לאנשים חולי נפש ועם אגו נמוך כפי שזה בדרך כלל.

  • 13.

    לירות ללא רחמים גם באנסים וגם בכלבים הרצחניים.זה הפתרון הסוד(פ)י (ל''ת)

    רעיון מבריק!יש!, 29/10/07 18:30

    • עוד פתרון מבריק!!!!!!!

      הילה, 29/10/07 23:22

      להשמיד גם אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ''הפתרון הסופי''- שמעתי את זה פעם???

      תומר, 30/10/07 09:07

      איפה היית כשחילקו שכל???!!!
      אהה היית עסוק בלדחוף אצבע ל'תחת ....

  • 12.

    שירבו כתבות כאלה!

    מיקי, 29/10/07 18:17

    די עם ציד מכשפות! הכול תלוי בחינוך - מי שמסוכן זה לא הכלבים עצמם, אלא בני אדם שמחנכים ומאמנים אותם.

  • 11.

    פיטבולים לא רעים

    אילנה, 29/10/07 18:16

    אין כלבים רעים, יש בני אדם רעים וטיפשים. פיטבולים הם חברים מצוינים, רק צריך לדעת לחנך אותם!

  • 10.

    אין כלב רע, יש חינוך רע!

    מאי, 29/10/07 18:10

    פיטבולים מנסיון הם כלבים מדהימים, אוהבים,מפונקים ומתפנקים. בידיים נכונות הם כלבי משפחה מושלמים-אפילו מהווים חברה לחתולים!!


    הלוואי והכתבה הזאת תשנה את דעתם ולו של כמה אנשים בודדים.. הלוואי והחוק בישראל ישתנה, ושיקחו דוגמה מ13 המדינות בארה''ב ששינו את חוק הגזעים ה''מסוכנים''.

    • צודקת. ביישוב שלי יש כלב פיטבול מעורב

      ., 29/10/07 21:53

      הבעלים שלו לוקח אותו לטיול קשור ברצועה, ואחריהם הולכים כל חתולי החצר (אמא + גורים קטנים).

  • 9.

    כלבים נושכים גם אם לא ''מחנכים'' אותם

    י, 29/10/07 18:01

    זה הטבע שלהם. להוריד את כל האחריות מגזע הכלב ולהלביש אותה על הבעלים זוהי דמגוגיה שחוטאת לאמת ומביאה את רמתו של המדור הזה לרמת המדור ''ניו אייג'''

    • גם אתה אלים מטבעך. לכן הולכים עם רצועה ואף זמם (ל''ת)

      קרא את החוק, 29/10/07 20:06

      • לפי דעתי הכלבים הם אלה שצריכים ''לקרוא את החוק''... (ל''ת)

        י, 30/10/07 07:00

  • 8.

    פיטבולים

    מוגלי, 29/10/07 18:01

    תמיד היו בעדנו!

  • 7.

    למה שאדם שפוי יגדל פיטבול?

    למה?, 29/10/07 17:39

    ותחסכו ממני את התשובות העלובות שלכם.

    • ולמה שבנאדם שפוי יגדל ילד.....

      מגדל מהלב, 29/10/07 19:18

      זה בידיוק אותו דבר.....
      אני התאר לך בקצרה לא ישנם מספיק אנשים לא שפוים שמגדלים ילדים וכך גם הילידם יצאו ,כנל יש פושעים שמגדלים ילדים וכך הילדים יצאו....
      תאמין או לא פיטבול אמסטף כפי שצינה פה אחת המגיבות עם הם גדלים במקום עם האבה וחינוך ומשפחה חמה אז תתפלה הם יצאו אחלה כלבים.
      זה כמו בנאדם גם לו יש סף שהוא מתעצבן ואותו דבר לכלב אולי לגזע הזה יש קצת יותר כוח...
      גם לסוס יש יותר כוח מאשר לסייח או ....
      וזה כמו שבנאדם שרירי יש יותר כוח מבנאדם רזה וצנום...
      תגדל תפנים ותדע

    • כי זה כלב משפחה מדהים (ל''ת)

      נועה לביא, 31/10/07 04:12

  • 6.

    לאלעד, לדבריה ההזויים מצטרפים גם

    בעלי כלבים רבים, 29/10/07 17:39

    לכלב יש אינסטינקטים-זה אומר שהבעלים שלו לא יכול לשלוט בו במאה אחוז-וההתנהגות של פיטבול, גם כזה שחונך להיות פפי צ'ולו, עדיין מושפעת מהיותו חיה טורפת-ולא סתם חיה טורפת אלא כזו שהוכלאה ע''י בני האדם למטרות תקיפה.

    אבל לך תספר את זה לבעלי הכלבים אטומי הראש שיספרו לך שעות ארוכות שהכל תלוי בבעלים.

    בד''כ, בעוד שהם מלכלכים על כל שאר בעלי הכלבים שמכפישים את הגזע אתה תראה אותם נותנים למתוק שלהם לחרבן בכל פינה אפשרית, להסתובב בינות ילדים קטנים תוך הפרחת אמירות נונשלנטיות בסגנון ''הוא לא עושה כלום'' והמגדילים לעשות אף אומרים ''אל תפחד אז הוא לא יעשה לך כלום'', ולצחקק בהנאה שהכלב שלהם מאיים על חתול-כי בעלי כלבים אוהבים רק כלבים, ולפעמים רק את הכלב שלהם-למה? כי זאת חיה שפשוט מאוד להבין אותה, בניגוד לטענות הפופולאריות אגב, ואת זה אני כותב כבעל תואר שני בביולוגיה, כלבים לא נמצאים ברשימת 10 בעלי החיים החכמים ביותר. זאת חיה די מטומטמת-אם כי לפעמים מאוד חיונית וחביבה-לא שמדובר בכאלו שמגוננים על כלבים בכל תוקף.

    חוץ מזה שקל מאוד להבין את החיה הזאת-זאת חיה שהוכלאה ונבנתה ע''י האדם לצרכיו-אין שום אהבת בע''ח באהבת כלבים-רוב בעלי הכלבים לא אוהבים שום דבר חוץ מכלבים.

    ולגבי המינים המסוכנים-באנגליה, גרמניה ומדינות אירופאיות נוספות שמבינות בכלבים 'קצת' יותר מישראל הוצאו הכלבים האלו מחוץ לחוק לאחר דיונים מקצועיים רציניים-פה, המהלך הזה נמנע בשל התנגדותם של פוליטיקאים שמגדלים את הזנים המחרידים האלו.

    באותה מידה שפיטבולית עזרה לתפוס אנס היא גם יכלה לקפוץ על ילד-תאמינו לי.

    בארה''ב נשפטה למאסר עולם לא מזמן אישה בעלת 2 כלבי דוגו ארגנטינו שהרגו את שכנתם-היא צפתה בכל באדישות ואמרה לשכנתה-אם לא תרגיזי אותם הם יפסיקו לתקוף. בבית המשפט היא טענה כי הבושם של האישה הרגיז את הכלבים וכי היא התגרתה בהם בעצם שימת הבושם...

    אז אולי זה מקרה קיצוני (וחבל שלא יכלו לדון אותה למוות) אבל כעיקרון-הראש של בעלי הכלבים לא שונה מאוד.

    • מעניין מאיפה התואר שלך בדיוק???

      תומר, 29/10/07 22:50

      מה שבטוח אולי בביולוגיה אתה מבין אבל פסיכולוגיה....אתה כ''כ רחוק מהנקודה.
      אתה מרשה לעצמך לשפוט ולהכליל בעלי כלבים כאילו את מכיר את כולם וחרצת כבר את דינם. אולי יש אוהבי חתולים גם בינהם??אולי לא כולם נולנים לכלבים שלהם לתקוף חתולים ואולי לא כל בעלי הכלבים התוקפניים ברשותם פיטבולים.... בתור ביולוג אתה אולי מבין בפנימיות החיה אך כלום בנושא אופי וגזע!! פיטבול אכן יותר תוקפני לכלבים אחרים אך כך גם המוןןןןןן כלבים אחרים מגזעים כאלה או אחרים או בכלל מעורבים.
      נקיש מקרים אלו לתאונות דרכים ונחליט כי אסור ליבא מזדה כי היא מעורבת ביותר תאונות מחברות אחרות. חלאס עם ההתחסדות המתלקקת. בכל תאונה יש אשם אחד והוא הגורם האנושי. חינוך לקוי. לגבי המדינות הנהורות שלך..בגרמניה היתה תקופה כי היהודים היו מחוץ לחוק ובאנגליה הנהורה יש חרם אקדמאי על ישראל. וואוו כל הכבוד למדינות המערב . תרחיב את הידע שלך בתחום מסויים לפני שאתה מנסה להשמע חכם.

      • לתומר אתה כל כך טיפש (ל''ת)

        בעל כלב, 30/10/07 07:11

    • בחוג לביולוגיה

      מגדל פיטבול, 30/10/07 09:23

      לא מלמדים אתכם לכתוב?!קשה מאד לקרוא את תגובתך. אני מציע לך ללמוד קצת לנסח ולנקד. בכל אופן הסקתי מתגובתך שביולוג גדול לא יצא ממך וטוב שכך. אתה יוצא נגד הכלבים אבל כל מה שאתה מעלה הוא למעשה התנהגות לא ראויה של בעליהם, בכך אתה מחזק את המסקנה של הכתבה ושל רוב התגובות, התנהגות הכלבים קשורה לבעליהם. אני מקוה שאת הניסויים בביולוגיה אתה עושה ביותר הצלחה!

    • הבורות חוגגת

      נועה לביא, 31/10/07 04:14

      פיטבולים הושבחו לקרבות כלבים, לא לתקיפת בני אדם. כלב קרבות שהיה חושף שן על המשפחה שלו היה מומת, קל וחומר שלא מורבה.

    • קודם כול תלמד/י טוב את

      שלומי, 31/10/07 06:53

      מה שאתה/את מנסה לשווק.איני יודע איזה תואר בביולוגיה אתה נושא ומטעם מי,אך זה כלל לא משנה את העובדה שאתה מפגין בורות וחוסר ידע ,שלא לומר שאינך מדייק בקביעות ובציטוטים שלך.
      ואני אתן לך כמה דוגמאות:
      כול גזעי הכלבים הוכלאו ע''י האדם לצרכיו .לא רק פיטבולים ולא רק אמסטפים...וכולם התפתחו מהזאב.הכלב נמצא איתנו כבר יותר 12,000 שנים-
      ראה-beaver bv canine behavior a guide for veterinarians
      וברשותך נמק לי בבקשה מה ההבדל בין כלב שנלחם בכלב אחר, לבין כלב שפותח לציד חיות אחרות?
      לגבי טמפרמנט כדאי שתיכנס להתאחדות למבדקי אופי של כלבים שבארה''ב-
      http://www.atts.org/statistics.html

      לגבי חקיקה מונחית גזע-היא כשלה טוטאלית בכול המדינות שחוקקה.מדינות לא חוקקו חוקים כנגד גזעים מקומיים-חרף העובדה שכלבים אלו מעורבים במספר התקיפות הגבוה ביותר. עוד נקודה שבה החוק כשל הוא בחוסר היכולת לטפל בכלבים מעורבים ובעיה בהגדרתם. יתרה החקיקה יצרה תחושת בטחון כוזבת בציבור כי רק הכלבים ברשימה מהווים סיכון ואלו שאינם בה אינם מסוכנים...
      נקודה נוספת שבה החוק כשל היא: בהגדרה של גזע מסוכן בהיפוך לעובדה כי מסוכנות של כלב נמדדת בהתנהגותו.
      ראה ניר עמדה של הפדרציה הוטרינרית של אירופה-
      http://www.fve.org/papers/pdf/aw/position_papers/00_039.pdf
      ולידיעתך החוק עבר פה במדינת ישראל ב2004 אז כדאי ללמוד טוב לפני שכותבים דברים לא נכונים.

      בארהב,אלו היו פרסה קנריו ולא דוגו ארגנטינו ובעלת הכלבים לא קיבלה מאסר עולם אלא נשפטה ל5 שנים להריגה מדרגה שניה-ראה מקרה דיאן וויפל-מה שניתן להוסיף לגבי המקרה ,אומנם מקרה זה תפס כותרות אך מקרי נשיכה קטלניים רבים התרחשו ממגוון של גזעים שאינם מוגדרים מסוכנים ולא זכו לאותה חשיפה תקשורתית,מה שמלמד שיש לתקשורת נטיה להבליט מקרים מסויימים ובחלק אחר להצניע...

  • 5.

    פיטבולים הכי נאמנים שיש

    א., 29/10/07 17:29

    הפיטבול שלי הציל אותי ,כשהייתי בחודש שביעי להריון מכלב מעורב תוקפני שהתנפל אלי בפארק ,כאשר ניסיתי למנוע ממנו לעלות על כלבה מיוחמת שהחזקתי.הכלב תפס אותי ברגל ונפלתי.הפיטבול שלי רץ אלינו ,הפיל את הכלב התוקף מרגליו למרות שהוא היה פי שניים ממנו בגודל ואז פשוט נעמד בינינו וגרגר עד שהכלב ברח.לדעתי,הפיטבולים הם
    הכי נאמנים מכל הכלבים .!

    • את משוחדת (ל''ת)

      מיאו, 29/10/07 22:04

    • גם אני הייתי נושך אותך ברגל

      ASDF, 30/10/07 03:55

      אם היית עוצרת אותי באמצע ביצוע.

      הכלב המעורב לא תוקפני בכלל

  • 4.

    זה לא הכלבים שמסוכנים אלא בני האדם.מסוכנים ורעים! (ל''ת)

    טליה ר., 29/10/07 17:16

  • 3.

    פינצ'ר יכול להיות יותר מסוכן מפיטבול

    ארז, 29/10/07 17:16

    בידיים לא נכונות, כל כלב יכול להיות מסוכן, דווקה לכלבים קטנים יש נטיה יותר גדולה לתקוף (הגנה התקפית) והם עלולים להיות פחות צפויים.

    החוק שגויי מיסודו.

    • פיטבול

      ישראלי, 29/10/07 18:04

      היה לי הרבה כלבים בחיי. האהוב מכולם היה הדוברמן. כלב יפיפה שלא רואים הרבה כמוהו.. מת בגיל ארבע. המעיים שלו היסתובבו ומת תוך שעה. עתה יש לי פיטבול שמו.. דיזל. מנומר יפיפה. ברצוני לאמר שכל כלבי לא היו תוקפנים אבל הייתי רוצה לראות מישהו שיתקיף אותי.. זהו טבעו של הכלב הוא יכול להיות מאוד חברותי ברגע שבעליו בסכנה הם נהפכים לחיות טרף.

    • כלבים

      איציק, 29/10/07 18:57

      עדיף כלב משפחתי ממשפחת הלברדור רטרייבר

      • שלא תאמין, כמה זורקים אותם

        אנונימי, 29/10/07 19:56

        כי זה כלבים אנרגטיים וגם לא הכי קלים לגידול וחינוך. לכל כלב צריך לדעת גישה.

      • עדיף?

        נועה לביא, 31/10/07 04:16

        צער בעלי חיים ב''ש מלאה בכלבים שבעליהם הדרומיים חשבו ככה.

        הם כלבים מקסימים אבל ממש לא פשוטים לגידול.

  • 2.

    סוף סוף קצת שפיות!!!!די להאשים כלבים בגלל התנהות אדם (ל''ת)

    adi, 29/10/07 16:55

  • 1.

    כרגיל דברים הזויים של הגברת הנכבדה

    אלעד, 29/10/07 16:29

    הבעיה עם הכלבים האלה זה לא רק תקיפה של אנשים אלה ובעיקר תקיפה של כלבים אחרים והגברת שפירא יודעת את זה בוודאות לכן היא מסתובבת עם כלבה קשור בקולר מסמרים שננעצים בבשרו בכל משיכה הבעיה היא מה קורה כאשר הכלב מסתובב ללא בעליו בתור בעליה של פיטבולית מקסימה בעבר אני יודע בוודאות שהכלב הנ''ל הונדס גנטית רק למען קרבות כלבים (משום כך הם תוקפים בהרבה מיקרים ילדים קטנים בגלל טעות בזהוי)מה שגרם למסת שרירים על חשבון מוח ונסיון להציג את הכלבים האלה באור חיובי הוא פשוט מגוחך

    • הכלאה ולא הנדסה גנטית אבל אתה

      צודק, 29/10/07 17:42

      החינוך הוא חלק מהעניין ולא הכל. ואם גב' שפירא, שאני מבין שאתה מכיר היטב, רוצה כלב-היא יכולה לגדל לברדור, למה חייבת אמסטף?

    • צודק בהחלט

      טוני, 29/10/07 18:34

      הבעייה היא במפגש עם כלבים אחרים, שגורר את תגובת הבעלים...ואף בעלים של כלב מסוכן ע''פ חוק לא יבלבל את המוח...

    • שלושת התגובות פה טפשיות

      שלומי, 30/10/07 23:14

      כלבים אינם "מהונדסים גנטית" מר "מבין" כלבים הושבחו והוכלאו עבור צרכי האדם השונים-וזה היה בעבר הרחוק כיום נתח משמעותי מגזעי הכלבים משמשים בקושי לתצוגות כלבים.ורק צריך להביט בתמונות ההיסטוריות בשביל להבין אלו שינויים כלבים עברו גם ב"פנוטיפ" וגם ב"גנוטיפ".

      הכללה גורפת היא נחלתם של הבורים.כמו שלא ניתן להכליל התנהגות בקבוצה אתנית כזו או אחרת,כך לא ניתן להכליל התנהגות בגזעי כלבים.כלבים אינם מכונות ולא רובוטים.ולסביבה וחינוך יש השפעה גדולה ויש ברי סמכה בתחום האתיאולוגיה שטוענים שאף יותר מגנטיקה. מה גם שלא ניתן להכריע גנטית כי גזע כלבים אחד מסוכן מהאחר רק בשל גזעו-עיין במסמכים הרשמיים של הפדרציה הווטרינרית של אירופה,התאחדות הווטרינרים האמריקאית,וכו'.

      והינה דוגמא "למפלצות" שהושבחו רק לתקוף-
      http://www.forpitssake.org/specialkids.html

    • ''ההנדסה הגנטית''

      נועה לביא, 31/10/07 04:18

      אין בה די על מנת להפוך כלב לתוקפני כלפי קרבים. מה לעשות, הוא עדיין צריך להפנות את אנרגיית התחרותיות שלו לתקיפה ולשם כך צריך לאלף אותו לכך.