• 86.

    למורים

    אחד שמבין, 29/10/07 21:27

    שילמדו איך לחנך,לא מגיע להם יותר ממה שהם מקבלים(הוראה זה מקצוע קשה היום,צריך לעמוד מול כיתה שלמה,לקרוא מהספר במשך 45 דקות ,ואז לצאת לעשן ולשתות קפה,שלא נדבר על חופשות וכו כו).
    קודם כל שידרשו מעצם להביא ערכים ואחכ יבקשו כסף ,אפסים,אחר כך מתפלאים למה החינוך גרוע

    הגב לתגובה זו

    • רק פסיכיאטר! יצילך לא אנחנו

      גיה, 29/10/07 21:56

      מסכנצ'יק, אבא ואמא והדוד לא טיפלו בך יפה? אתה זורק רפש בעיני המורים? מתוסכל?? פ ס י כ י א ט ר...אז רוץ ועכשיו!!!

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        אחד שמבין, 29/10/07 22:59

        1.קודם כל אתה אידיוט,לך תעשה סקר ותשאל את האנשים איך החינוך בארץ.
        2.החינוך אצלנו נחשב כמו לזו של מדינת עולם שלישית אז אולי אני מתוסכל מזה שאני חי במדינה מפגרת,ושכל מי שהולך לעשות בגרות השנה הולך לאכול אותה בגלל המורים הדפוקים.עוד מורה מפגר

        הגב לתגובה זו

    • לאחד שמבין

      מורה, 30/10/07 06:51

      אתה קורא לעצמך אחד שמבין,אתה מאוד צנוע!!

      לידיעתך ברוב בתי הספר יש 2 שעורים ברצף ובהס''כ 2 הפסקות שביחד הן לא יותר מ 30 דקות.(לאחד שמבין גם ילדים זקוקים להפסקה אי אפשר ללמוד 7-8 שעורים ברצף)

      במקום עבודתך מי שואל אותך אם בהפסקה אתה אוכל,שותה,מעשן?
      במקום עבודתך אתה יוצא לשרותים כשאתה רוצה,בהוראה אתה מתאפק 90 דקות לפחות.
      אתה במקום העבודה לא שותה קפה?
      לידיעתך אנו משלמים אפילו על הקפה והחלב
      בין 200-250 ש''ח לשנה.

      אני עבדתי בתעשיה ויודעת שיש מקומות שאפשר לקחת לעצמך הפסקות יותר גדולות מ 30 דקות ביום.

      החינוך גרוע בגלל הורים ששכחו שהחינוך מתחיל מהבית,מביאים 3-4 ילדים לעולם וזורקים הכל על מערכת החינוך כי הם לא מסוגלים להפעיל עליהם שום סמכות,
      אנשים שלא תומכים הצוותי ההוראה ומתערבים מבלי להבין דבר
      בהוראה ובחינוך
      כנראה שאתה אחד מאלה או מהתוצרים!!.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    רן ארז

    זהבית, 29/10/07 20:47

    כה לחי רן ארז! אל תירא ואל תחת, אתה מייצג קבוצת עובדים גדולה ומושפלת. לא יעזרו כל ההתלהמויות כלפינו ותיוגינו כעצלנים, נצלנים ובטלנים הרודפים אחרי שכר גבוה. נשיג את מטרותינו רק בהמשך מאבק ועמידה על זכויותינו כמורים מקצוענים ורציניים. לא נכנע ל''עבודה בעינים'' של נערי האוצר המרויחים פי שלושה מאיתנו ומעזים פנים כאילו אנו רופסים. לא עוד!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל – הממשלה כָּשְלָה כָּשוֹל !

    דורי, 29/10/07 20:30

    לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל – הממשלה כָּשְלָה כָּשוֹל !

    ''בארבע השנים האחרונות זה מצב בלתי אפשרי - לממשלה קשה למשול והכנסת אינה מפקחת''. ישראל מימון, מזכיר הממשלה.
    מזכיר הממשלה אמר כי מבוקר עד ערב הוא עסוק בהישרדות הממשלה ובהחלטות של פרץ
    ''אני לא יכול לחשוב מעבר ליום אחד קדימה'' - כך אמר הבוקר מזכיר הממשלה, ישראל מימון, בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת, במושב שעסק בשינוי שיטת הממשל. ''אני לא יודע מה עמיר פרץ יחליט מחר בבוקר, והאם עמי אילון או אהוד ברק יחליטו להישאר בממשלה'', הסביר. מימון הוסיף כי הממשלה נמצאת במצב קשה בגלל החשש מבחירות.
    מימון ציין בדיון כי הוא עסוק מהבוקר עד הלילה בממשלה ''לא במובן התיאורטי'', הבהיר. ''כאשר יש עילות שלפיהן הולכים לבחירות, יש חרב מתהפכת מעל הראש כל הזמן''. לדבריו, החרב יוצרת עיסוק מתמיד בממשלה שאינה יכולה למשול. ''בארבע השנים האחרונות זה מצב בלתי אפשרי - לממשלה קשה למשול והכנסת אינה מפקחת''.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – כָּשְלָה המֶמְשָלָה כָּשוֹל !
    ומה עלינו ? אזרחיה ? עד היכן ? עד אנא ? עד מתי ?
    לאן נוליך את חרפתה ? לאן נוליך את חרפתנו ?
    עד מתי בשיפלותה, בעליבותה, נאלץ בלב כוֹאֵב-דוֹאֵב לִצְפוֹת ?
    עד מתי מתיפקודה ומהתנהלותה באופן כה שיטתי-בעייתי-מגמתי נצטרך לִסְבּוֹל ?
    יען עָצוּם הכֶּשֶל.
    עָמוּק השֶבֶר.
    חָמוּר השֶסַע.
    עֲנָק הַפַּעַר.
    כה רב !
    כה רחב !
    כה גָדוֹל !

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – כל יום שבא, שחר מפציע, פֶּתַע מופיע עוד נַחְשוֹל !
    להרגיע – אין כבר שום כוח שיכול.
    מֶמְשָלָה אטומה-מנוונה-מנוולה נָבול-נַבְלָה, קָמול-קמְלָה. לא יוֹעִיל אף אקאמול.
    מעצמאותינו, חירותינו, כמיהותינו, כיסופינו, תיקוותינו, ערגותינו, חזונינו, עתידנו
    בין אם יום שבת זה, יום של חג, או סתם יום של חול
    ממשלתנו-מַכְשלְתֵנוּ, את הבסיס לקיומנו,
    את שמחת-חדוות-חיינו,
    אפילו את מדינתנו,
    סָחבָה-סָחוֹב, גַנְבָה-גַנוֹב, גָזְלָה-גָזוֹל, נִישְלָה נָשוֹל.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל, כל זאטוט, די-בקלות, להבחין בזאת יכול
    יד כל עתה בממשלה - ידה של ממשלה בכָּל
    עד מתי חושבת מכשלתנו כך לשְרוֹד ? לִרְעוֹד ? לִפְחוֹד ? למְעוֹד ?
    עד מתי תתעקש מַכְשלתֵנוּ על חשבוננו כך למְשוֹך ? לִפְעוֹל ? למְשוֹל ?

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – על חטאיה, יוהרתה, אין-אפשרות בכלל למְחוֹל !
    ימין ושמאל רק שְכוֹל ותְכוֹל. מכירת חיסול כללית הפעם - לחיינו ערך מאד זוֹל.
    אך מכשלתנו אשר בתיפקודה-בהתנהלותה כל-כך התרשלה-רָשוֹל
    בדרכה, לשיטתה, כהרגלה, שוֹרֶדֶת-חוֹגֶגֶת-מִתְמוֹגֶגֶת,
    עם שלל בעיותיה כלל איננה-מִתְמוֹדֶדֶת, יוצאת בסערת מָחוֹל.
    אותנו, במאבקנו כנגדה,
    מַכְשלְתֵנוּ ברַפְסוּתָה, ברִיפְיוֹנָה, בחִידְלוֹנָה,
    מְחַשֶלֶת רק חַשוֹל.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל –עבור עצמה ועבורנו הפכה מזמן לנֵטֶל, עוֹמֶס, עוֹל, מִכְשוֹל.
    זָנְחה אותנו, אזרחיה, כָּלִיל הפְקִירה ! לעצמה תקעה (ואיזה...) גוֹל !
    זו על רגל אחת, באמת ואמונה, כל התורה כולה, הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל סִיוּט

    אלישבע, 29/10/07 20:30

    אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל, צֵל פְּתַלְתַּל-מִתְפַּתֵּל,
    צֵל מְהֲלֵך (אֵין כָּל סִיבָּה לְחַייך, גַם לא סִיבָּה לגַחֵך, מוּטָב אַל תִשְאַל לָמָה, מַדּוּעַ וְאֵיך....)
    צֵל מְהֲלֵך עֲלֵינוּ אֵימִים, וְהוּא עֲבוּרֵנוּ בְּגֶדֶר סֵבֶל, אֵבֶל, עִינוּי וְסִיוּט !
    אוֹלְמֶרְט, לא לָקַח, לא נָשַא, לא נָטַל עַל עַצְמוֹ עַד עַתָּה
    יוֹתֵר משָנָה לְאַחַר מִלְחֶמֶת לְבָנוֹן הַשְנִיָה
    וְלוּ מְאוּם, כְּלוּם, שוּם טִיפַּת אַחֲרָיוּת !
    אוֹלְמֶרְט הָפַך עַצְמוֹ לְבֵּן נַעֲוַת המַּרְדוּת.
    כְּשֶאוֹלְמֶרְט מוֹפִיעַ בְּיָמֵינוּ-בְּלֵילוֹתֵינוּ מְהַוֶוה הוּא לָנוּ חֲלוֹם-רָע-וְנוֹרָא. בִּיעוּת.
    מִי הָיָה מַאֲמִין כִּי בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, יִתְגַלְגלוּ כָּך פְּנֵי הַדְבָרִים ? ייהפְכוּ לִמְצִיאוּת.
    אֵינֶנִי יוֹדַעַת, אַך אֲנִי כּוּלִי מְקוָוה, כִּי אוֹלְמרְט בַּעָם מְהוֶוה רַק מִיעוּט.

    נ. ב.

    מה שקשור ונוגע באולמרט מאיים ומְסַכֵּן בריאות.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אני מקווה שרן ארז לא ייכנע

    גילה, 29/10/07 20:18

    אני מקווה שרן ארז לא ייכנע, כי מסתמן אצלו שבר בשריון המחוספס.
    יש לי הרגשה , שרן ארז הולך ונחלש , ואוטוטו ימכור אותנו בזול, כפי שעשה וסרמן למורי הסתדרות המורים,
    אם נצטרך להוסיף שעות עבודה ועוד פרונטליות בעבור העלאת המשכורת שלנו , אז מה נשיג בזה? לא יהיה אם כך, הבדל בין הסכם זה להסכם של הארגון השני, אלא רק נצא נפסדים יותר. עדיף היה אולי, לא ''לשבור את הכלים'' ולא לצאת לשביתה, אם נצא בבושת פנים, ללא ההישגים הרצויים.
    ברור שבסוף כל אחד מן הצדדים יתחפר בדמגוגיית הניצחון, ורק מבחן המציאות יוכיח מה גודל ההישגים או הנפילה.
    אני קורא לך , רן ארז, לא להישבר!! להילחם בחירוף נפש כדי שנשיג את מטרותינו.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    האמת היא שוסרמן נכשל ורן ארז צודק. (ל''ת)

    אריה כהן, 29/10/07 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת... כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת... מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת...

    דורי, 29/10/07 20:07

    מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת... כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת... מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת....

    מֶמְשָלָה מוּבֶסֶת. מֶמְשָלָה בִּלְתִּי-מְאוּפֶּסֶת. כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת. מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת.
    מְאִי-נְטִילַת, אִי-לְקִיחַת, אִי-נְשִיאָה בְּאַחֲרָיוּת אִישִית-מְדִינִית-פּוֹלִיטִית, נִיזוֹנָה-מֶמְשָלָה, מִתְפַּרְנֶסֶת.
    מֶמְשָלָה בָּזָה, מְבוּזָה, מִתְבָּזָה, מְאוּסָה, מְקוֹמֶמֶת, מִתְנַווֶנֶת, נִרְגֶנֶת, מְשוּעַמֶמֶת, חוֹמֶסֶת, מְקָרְקֶסֶת, מְקוּרְקֶסֶת, מוֹאֶסֶת, מְבוֹאֶסֶת.
    אַתָּה מַרְגִיש אֶת נְשִימוֹתֶיהָ הקְצוּבוֹת, האַחֲרוֹנוֹת,
    שֶל מֶמְשָלָה יְהִירָה, יוֹמְרָנִית, הַרְסָנִית, רַשְלָנִית, חוֹבְבָנִית, שְלוּמִיאֵלִית, רוֹמֶסֶת, גוֹרֶסֶת, הורסת. דוֹרֶסֶת.
    חָש וְרוֹאֶה אֵיך וְכֵּיצַד, אֶל מוּל, לְנוֹכַח, לְנֶגֶד עֵינֶיך, מֶמְשָלָה-מַכְשֵלָה זוֹ אַט-אַט גוֹסֶסֶת.
    בְּמֵי-מַדְמֵנַת מֶחדְלֵיה שוֹקַעַת יֵישוּתָה, נְמַסָּה-מִתְמוֹסֶסֶת-מִתְבּוֹסֶסֶת-קוֹרֶסֶת.
    כָּל הַעַם, לא רַק אַתָּה, עֵדִים לַמִתְרַחֵש, צוֹפִים בַּמִתְחוֹלֵל,
    מִתְבּוֹנְנִים בַּתַהֲלִיך - לא מִתוֹך תְחוּשָה שֶל חֵן, רַחֲמִים וחֶסֶד.
    חֵרֶף רְצוֹנָם נוֹכְחִים בְּכָּך אֲפִילוּ ''נְצִיגֵינוּ'', ''נִבְחרֵינוּ'' בַּכְּנֶסֶת.
    בִּיְהִירוּתָה-רְהֲבתָנוּתָה-גַאֲוְותָנוּתָה-רַאֲוְותָנוּתָה מֶמְשָלְתֵּנוּ אינה מִתְרַפֶּסֶת.
    אַך יוֹדַעַת-מוּדַעַת מֶמְשָלָה כִּי חָלַף זְמַנָה. תָּם קוֹרְבָּנָה.
    מֶמְשָלָה עֵצָה מְטַכֵּסֶת. מֶמְשָלָה עַל עֵצִים מְטַפֶּסֶת. מֶמְשָלָה אֶת צִיפּוֹרְנֶיהָ כּוֹסֶסֶת.
    מי יְתַאֵר עַתָּה את רוּח הַתְקוּפָה ? מִי יִכְתוֹב אֶת תוֹלְדוֹת הַכִּשָלוֹן ? הֵיקֵף הַחִידָלוֹן ? האֲבַדּוֹן ?
    עוֹמֶק הַקֶרַע ? חוּמְרַת הַשֶסַע ? גוֹדֶל הַשֶבֶר ? מֵימַדֵי האֶסוֹן ? עוֹצְמַת היָגוֹן ?
    מִי יְתַּעֵד עַתָּה אֶת דִבְרֵי הימִים ?
    אַף אִם יֵש מְלָאי לְמַכְבִּיר שֶל דְיוֹ בַּקֶסֶת ?

    כל מילה נכונה, אין לי מה להוסיף, רק להתפלל שנמשיך להתקיים. ל''ת אמיר ברד, צפון, 14/05/07 11:16

    כל מילה מדוייקת. ל''ת אני, 19/05/07 12:34

    שיר מגניב. ל''ת לאה, 19/05/07 23:15

    עצוב. יותר ממה שזה מרגיז זה עצוב. ל''ת מיכל כהן, 21/05/07 22:44

    כואב אבל מקסים ל''ת עוד אחת, 22/05/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שיר לכבוד וסרמן והרפורמה

    אייל הדרומי, 29/10/07 20:00

    במדינת הגמדים רעש מהומה
    וסרמן חתם לאוצר על הרפורמה
    וברפורמה למורים אין מאומה
    רק תוספת שעות,בלי התאמה
    שעות גיל ,אם,חינוך,נעלמה
    גמולי השתלמות עברו הלאמה
    ולמשכורת נוספה השלמה
    שלא נראיתה לשום אומה
    וככל שמחפשים היא נעלמה
    בדקנו במשקפיים ובזכוכית מתאימה
    ולא מצאנו שום עליה מדהימה
    רק בוקה ומבולקה ורבה המהומה
    כיצד האוצר נתן 26 אחוזי השלמה
    ובבנק הנטו נשאר תעלומה
    והמינוס גדל בשלווה שלמה
    וסרמן היכן הכסף למורי האומה?
    דיעי היכן ההגדלה המתאימה?
    איך חתמתם ללא בדיקה מתאימה?
    מדוע הגננות לא ברפורמה?
    מדוע לחטיבות אין חתימה?
    והגימלאים נשארו כמו עולה תמימה?
    למה רק רן קלט את גודל המהומה?
    מדוע הורדתם אותנו לתהומות הימה?
    וסרמן ,דיעי היכן נעלמה לה החכמה?
    את המורים עקדתם כעולה תמימה?
    חדרי המורים בשממה משמימה.
    והכל בגלל שנאת חינם לא נעימה,
    וסרמן הרפורמה לא מתאימה
    ויתרתם על הישגי הנשמה
    שהושגו בעמל ולאחר חתימה
    של מזכלים עם הרבה חכמה
    לכו הביתה אותנו הורדתם תהומה

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לכל מי שלא מבין למה לא אין הסכמה

    גיא, 29/10/07 19:23

    26% תוספת וכל התנאים שהוצעו הם למעשה אותם התנאים של ועדת הרפורמה - מרביתם פיקטיביים !
    תוספת השכר תשפיע כרגע רק על 10% מהמורים ורק בעוד חמש שנים (אם אני אשרוד במערכת המקרטעת הזאת), זה ייכנס לתוקף.
    שאר התנאים בכלל לא מולאו !
    לא חדרים למורים לעבוד בהם, לא צמצום מספר התלמידים בכיתה. בקיצור - חרטוט !

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים

    נתן ונחום, 29/10/07 19:20

    הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים

    הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים, אֲבָל לַקֶצֶּף אֵין זוֹכֵר
    זוּלַת הַהֵם, אֲשֶר עָבְרוּ עִם רוּחַ לַיְלָה מְאַחֵר
    מזִיכְרוֹנָם הוֹא לְעוֹלָם לא יִימָחֶה,
    לא יִימָחֶה.

    הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
    נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
    הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

    כָּמוֹהוּ גַּם, עַל חוֹף לִבָּם, רַטָט אָז מַשֶהוּ חִיוֵּור,
    וְהֵם רָשְמוּ בְּתוֹך הַחוֹל, כְּשֶהַיָרֵחַ העוֹבֵר
    הֵאִיר פִתְאוֹם, פָּנִים זָרוֹת וּשְחוֹק רָפֶה.

    הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
    נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
    הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

    היו שָם קוֹנְכִיּוֹת רֵיקוֹת, שֶנַהֲמוּ קִינָה שֶל יָם,
    ובֵּית עָלְמִין עַל הַגְבָעוֹת
    וְשְנַיִים שֶחָלְפוּ דוּמָם
    בֵּין החָצָב וְהַקְבָרִים וְהַשִקְמָה.

    הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
    נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
    הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

    מילים: נתן יונתן
    לחן: נחום היימן

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל הכבוד לרן

    ארבע אימהות, 29/10/07 19:03

    בזכותך לא יהיה גיוס השנה ,פועל יוצא מזה ,
    א.לא תהיה מלחמה יזומה על ידי הממשלה
    ב. אף חייל לא יפול סתם כך בקרב ,כי לא יהי חיילים מה לגייס
    ג.לא ניתן לגייס חיילים ללא תעודת בגרות
    ד.,כל חייל יתבקש להציג שנים עשר שנות לימוד מלאות כפי שלמדנו אנחנו בעבר ולא שבוע מקוצץ ,מתחילים בעשר ומסיימים באחת עשרה כי אין שעות לימוד

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תמיכת הנועה ברן ארז ואירגון המורים

    יש גבול, 29/10/07 19:00

    תנועת יש גבול תומכת במר רן ארז שסוף סוף שם גבולות לנערי האוצר המתעללים באירגוני העובדים,לאחר שדפקו את הסתדרות המורים בהסכם גרוע ,רע,משפיל,מבזה,עבוד עליהם בעיניים,בושה וחרפה הגדילו להם את השכר על ידי ביטול גמולים של שישים שנה פריירים

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    פרס ישראל לרן ארז

    ועדת פרס, 29/10/07 18:58

    אני פונה לכל המורים לשלוח בקשה לועדה לפרס ישראל להעניק פרס שיראל לגיבור מר רן ארז שהרים מעפר את כבוד המורים לאחר מכירת סוף העונה של וסרמן וחבריו מהסתדרות המורים
    הועדה תמצא את רן כראוי לפרס על אומץ לב,עמידה איתנה,הבנה עמוקה של משא ומתן,הרמם קרנם של המורים,על עמידה מול אוצר הרשע ושרת החיוך שתומכת בילדון המצויר אלי כהן

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מרד מורים בוסרמן

    מנצור, 29/10/07 18:55

    אני חבר בהסתדרות המורים קורא למרד מאורגן כנגד הסתדרות המורים
    1. לא לשלם מיסים
    2,יש להביא בדחיפות אתאופק שחור לדיון לנציגי הסיעות
    3,יש לבקש משאל מורים לפני שוסרמן משחיר את חיינו עם המתווה המטומטם ביותר עלי אדמות
    4.אף מורה או מורה לא מצטרף למתווה אופק שחור משחור עד אשר מר רן ארז יסיים את המלחמה על כבודם האבוד של המורים והמערכת
    5.וסרמן תפסיק לשלוח מודעות לחדרי המורים כולם קורעים אותם ושמים אותם בפח אש]ה יה אהבל

    הגב לתגובה זו

    • וסרמן - הסכם מבייש!

      ויקי ו'קסמן, 30/10/07 14:17

      כל מורי ההסתדרות שאני מכירה מעריצים את רן ארז שמביא כבוד למעמד המורה. מלחמתו העיקשת וחסרת הפשרות מפיחה בנו תקוות בלב. לדעתי מספר חברי הארגון יעלה באופן דרמטי עם נצחון של ארז. מה יעשו וסרמן והבכירים בהסתדרות המורים לפרנסתם?

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    נפתח קורס חדש ביחסי עבודה

    הפקלוטה למשפטים, 29/10/07 18:52

    הקורס יקרא ''כיצד לא חותמים על הסכם שכר''
    כיצד המומנה על השכר עבד בעיניים על מזכל הסתדרות המורים''
    ''מהם הלחצים שפעלו על וסרמן בבואו לחתום''-רמז זה קשור לשלפוחית השמן
    ''כיצד לחתום על הסכם שכר כאשר םותחים תיק חקירה על רכישת מכונות קפה בהסכם מפוקפק''
    או ''מה קורה כאשר מזכ''ל פנסיונר תשעים שנה חותם הסכם למורים שעתידם לפנהים והוא עברו מאחריו''
    או ''כיתד שרת החינוך התליחה בעזרת כוס קפה במסעדה תל אביבית לשכנע את וסרמן לחתום על הסכם כניעה מסריח

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    איפה בן שבת?היכן ולבר ז''ל

    אלי, 29/10/07 18:48

    בעבר שלטו בהסתדרות המורים מזכלים עם ידע כבוד ,
    הביאו לנו שני פנסיונרים ,שבקושי יכולים לעשות שני פעולות ביחד ללכת ולדבר ,ושני הקשישים האלה ,הנושקים לגיל שבעים הלכו וחתמו ,ופשוט הרסו את עתידם של המורים הצעירים
    וסרמן וגד דיעי נכנסתם לפנתיאון שלא ישכח לשנים רבות ,עוד ילמדו על זה קורס באוניברסיטה ''כיצד לא חותמים על הסכם שכר''

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא לנהל משא ומתן עם אלי כהן והשרה

    רחל, 29/10/07 18:45

    רן רק ראש הממשלה או נציג מטעמו ,חבל על הבריאות שלך חבל על הזמן יש להם רק מטרה אחת להחתים אותך בכוח על הסכם הכניעה שחתם וסרמן ,
    פניה למר מרדכי גילת מידיעות אחרונות אנא ממך בדוק מה קיבל וסרמן עבור חתמתו על הסכם העבודה הגרוע ביותר המשפיל ביותר המסריח ביותר בתולדות יחסי העבודה בישראל

    הגב לתגובה זו

    • מעבר לחוצפה שבדרישה,פניה להגיון-רה''מ יתן העלאה בלי רפורמה??

      נא לחשוב קצת, 29/10/07 19:22

      זאת המדינות שלו !
      העלאת משכורות רק עם רפורמה-מדיניות רה''מ .

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    רן עזוב את המשא ומתן

    ויקי, 29/10/07 18:42

    רן שוב נשלחו נציגים שמטרתם היא אחת לשחוק אותך עד דק כפי שעשו זאת לוסרמן האומלל שם לקח להם פחות זמן וללא שביתה השיגו את מטרתם בהפרד ומשול,
    רן שמע לי תן לעסק להתמוטט ולמורים גם אם הממשלה תוציא צווים לא לחזור עד אשר הנבלות יבואו על ארבע ויתנו לכם לו 26 אחוז אלא 260 אחוז רך כך הם מבנים

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תחזרו ללמד כבר!

    סטודנט, 29/10/07 18:33

    חישוב מהיר מראה שמורה מרוויח כ100 ש''ח לשעה.... הזעקה הזו היא בערך שווה לכך שהיצאניות יקומו ויעזקו שצריך להעלות להם את המשכורות, (אז לא מנסיון....) אם את יצאנית ועשית עבודתך נאמנה תקבלי יותר אזי אם אתה מורה עשה עבודתך טובה יותר תקבל יותר! חינוך טוב בעיניי אינו הקראה מאיזו מחברת חומר שאם ישאלו אותך המורה עליו ספק אם תהיה לך תשובה ואחרי 45 דקות סבל של הקראה, אכן זה קשה מגיעה סוף סוף 5 דקות הסיגריה שתעשה במסדרון מלא התלמידים ותיתן מלא השראה של חינוך לתלמידים. יאלה מספיק כבר תפסיקו להיות קדושים, אתם לא עובדים בעבודה הכי קשה בעולם אולי בקלה שבהם יש יותר סיכוי.... קודם תסתכלו איך אתם נראים אחר כך תבקשו הלאות. בינתיםם אתם גורמים סבל לתלמידים שכנראה יתגייסו ללא בגרות בקצב הזה.

    הגב לתגובה זו

    • תקשיב, סטודנט יקר ותמים ...

      דודו, 29/10/07 19:13

      אבל תקשיב טוב
      (בתקוה שאתה לא מושתל של השרה)

      אתה כנראה לא מבין
      ורבים מהמגיבים פה לא מבינים
      מה באמת קורה בשטח
      ועל מה נאבק רן ארז

      עזוב את האיש
      עזוב את הפנסיה שלו
      הוא לא היחיד במדינה עם פנסיה מכובדת

      אבל לא כן המורים,
      הם ממשיכים להיות בעשירון התחתון,
      ועל זה בדיוק נאבק רן ארז וארגון המורים.
      (לגבי הצלחה או אי הצלחה של מוריך עליך, כדאי לבדוק בעוד כמה גורמים בשטח)

      הבנת ?
      לא
      אז בבקשה, לפי ההסכם של הסתדרות המורים, מורים ותיקים יקבלו פחות ממה שקיבלו (או לא קיבלו) עד כה.

      לא הבנת ?
      עוד פעם, כל הגמולים, וכל התוספות יורדו לכל המורים.
      לא גמולי השתלמות,
      לא שעות גיל
      לא גמולי ריכוז
      הפנסיה תהיה עוד פחות ממה שהיום, יעבדו יותר שעות
      יקבלו פחות שכר.

      לא מאמין ?
      הבנת !

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מורים=ביזיון

    סטודנט, 29/10/07 17:59

    המילה הזו היא היחידה שנשארה לתאר את מה שקורה פה. אני חוזר אחורה לימי הבית ספר וחושב על אותם מורים שמתרעמים כל כך על שכרם ועל מהותם ובלה בלה בלה, הרי הם באים מעבירים 45 דקות תוך כדי הקראה מאיזה מחברת שהם מצאו בסיפרייה יוצאים ל5 דקות סיגריה באמצע המסדרון מול כל התלמידים, ממש חינוך..... וחוזרים להקריא מאותה מחברת. אולי די כבר אתם עובדים 5 שעות ביום אם יוצא לכם 4000 ש''ח בערך הרי זה משכורת של סביבות ה100 ש''ח לשעה מי מרוויח דבר כזה מה אתם הייטק??? אתם כולה מורים שגם לא מסוגלים ללמד כמו שצריך, מתוך 10 מורים שהיו לי בבית הספר אולי 2 דאגו באמת לחינוך השאר דאגו לסיגריה,אז אולי די, איך קופמן מגדיר את זה בצורה מושלמת קולקציה של שום וכלום. לגבי המרצים אתם מקבלים מספיק יאלה מספיק לעשות לנו כאב ראש.... תחזרו ללמד סידרתם לכם אחלה שבוע חופש נהנתם יאלה לעבודה.

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיות שלך בדיוק ?

      גיא, 29/10/07 19:20

      אם אתה חושב שאנחנו מיותרים ונשמעים כמו מכונה מקורטעת שמקריאה מספר, אז למה כל כך חשוב לך שנחזור ללמד ?

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    חֲנוּת המַכּוֹלֶת

    תמרה, 29/10/07 17:15

    מְנַהֲלִים הֵם אֶת מְדִינָתֵנוּ הקְטַנְטוֹנֶת, בָּבַת-עֵינֵינוּ, אֶת אַרְצֵנוּ הַפִּיצְפּוֹנֶת
    כְּמוֹ אֶת מֶמְשָלְתָם-מַכְשֵלְתָּם-מַכְשֵלְתֵּנוּ
    מָשָל וּכְּאִילוּ הָיְתָה זוֹ חֲנוּת מַכּוֹלֶת
    חֲנוּת פְּרָטִית, מִשְפַּחְתִית, פִּינָתִית, שְכוּנָתִית,
    יוֹם סְגוּרָה, יוֹם פְּתוּחָה,
    יוֹם יֵש, יוֹם אֵין, קֶמָח, אוֹרֶז או סוֹלֶת.
    חֲנוּת מַכּוֹלֶת בָּה אֶפְשָר, לְעִיתִּים, מִפַּעַם לְפַּעַם, לִמְכּוֹר אַף פְּסוֹלֶת.
    תַּרְנגוֹל גָדוֹל פוֹסֵעַ-טוֹפֵף בַּחֲזִית חֲנוּת המַכּוֹלֶת,
    צוֹעֵד הֲלוֹך וחֲזוֹר כְּשוֹמֵר-סַף, שְמַר-טַף
    תַּרְנגוֹל אָדוֹם גָדוֹל, תַּרְנגוֹל מְגוּנְדָר, תַּרְנגוֹל צִבְעוֹנִי בַּעַל כַּרְבּוֹלֶת
    מִדֵי פַּעַם התַּרְנגוֹל עוֹצֵר, מְנַקֵר, גַרְגֵר חִטָה אוֹ שִיבּוֹלֶת.
    הַאִם יַצְלִיחַ תַּרְנגוֹל זֶה לְבַדּוֹ, בְּעַצְמוֹ, לִשְמוֹר אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת ?
    לְהַבְטִיח אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְנֵי סְגִירָה ?
    טַלְטֵלָה ? נְעִילָה ? לְהַצִילָה מִמַפּוֹלֶת ?
    לְהַגֵן עַל חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְּנֵי מְעַרְבּוֹלֶת ?

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בְּתֶּקֶן שֶל חֲצִי-אֱלוֹקִים

    תמרה, 29/10/07 17:14

    בְּתֶּקֶן שֶל חֲצִי-אֱלוֹקִים

    הֵם עָשוּ חוֹזֶה, חוֹזֶה מוּשְלָם, חוֹזֶה בִּלְתִּי-הָפִיך, חוֹזֶה עם אֱלוֹקִים
    כי כל עוד היהודים ושכניהם זה את זה במֶרֶץ מַכִּים
    יוּבְטַח להם מַעֲמָד של חֲצִי-אֱלוֹקִים.
    גם, אבל לא רק, משום כך הם תמיד לבטח נראים
    כה אגדתיים, כה נִצְחִיים, כה נְפִילִים, כה עֲנָקִים.

    יֵש לָהֶם, לפּוֹלִיטִיקָאִים, הֶסְכֵּם מוּזָר עִם אֱלוֹקִים
    כִּי כָּל עוֹד שְאִיפוֹת כּוֹחַ, הוֹן, שִלְטוֹן ושְרָרָה בַּהֶם מִמַעֲמָקִים מְפַכִּים
    יוּקְנֶה ויִהְיֶה לָהֶם לַעַד מַעֲמָד של חֲצִי-אֱלוֹקִים.
    בַּבּוֹקֶר מוּקְדָם הֵם קוּם מְמַהֲרִים לְהַשְכִּים
    מַקְדִימִים אַף אֶת מְטַאטְאֵי-רְחוֹבוֹתֵינוּ, אֵלוּ אֲשֶר אֶת עָרֵינוּ בְּמֶרֶץ כּה רַב מְנַקִים
    בִּשְמוֹ שֶל אֱלוֹקִים, בִּשְמָם, בִּשְמֵנוּ, בְּשֵם חֶבְרָתֵנוּ, בְּשֵם תַּרְבּוּתֵנוּ, בְּשֵם מְדִינָתֵנוּ,
    מְחוֹקְקִים הֵם לָהֵם וְלָנוּ הַנְחָיוֹת (כְּמוֹ חָיוֹת אָנוּ) ושְלָל נִכְבָּד שֶל חוּקִים
    חוּקִים אֲשֶר תּוֹדוֹת לָהֶם, נִרְאִים אָנוּ, בְּסוֹפוֹ של יוֹם, כָּל כָּך מְצ'וּקְמָקִים
    דְרוּסִים כמו תִּיקְנִים, מַקָקִים, ג'וּקִים מְחוּצִים, מְחַיִים-כָּלִיל-מְחוּקִים.

    הֵם עשו חוֹזֶה עם הקב''ה, עִם אֱלוֹהֵינוּ, עִם אֱלוֹקִים
    כִּי כָּל עוֹד יִשְחוּ ויִשְהוּ במַיִם רְדוּדִים, מַיִם מְעוּפָּשִים, מַיִם בִּלְתִּי-עֲמוּקִים
    יוּכְלוּ לְהַמְשִיך להנוֹת מחַיֵי הנאה, חַיֵי-רַאֲווָה, חַיֵי דוֹלצֶ'ה וִיטֶה, חַיִים מְתוּקִים.
    אנו כמובן נתמיד להיראות כה אוּמְלָלִים, עָלוּבִים, נְבוּלִים, נִידָפִים,
    מְצוּמָקִים, מְשוּתָּקִים ושְחוּקִים.
    בתוֹר מְיַיגֵע, מְיַיזֵע, תּוֹר אָרוֹך-מִשְתַּרֵך, מגָלִיל וְעַד נֶגֶב, מִיַרְדֵן וְעַד יָם מִשְתַּרֵעַ,
    בפניהם אנו מִתְבַּטְלִים, אליהם אנו מִתְחַנְפִים, נִדְחַפִים, נִדְחַקִים, מִשְתוֹקְקִים
    מִצְטוֹפְפִים כמו תְנוּעָה הוֹמָה-שוֹקֶקֶת בצַווָּאר בַּקְבּוּקִים, תְנוּעָה גוֹרֶמֶת פְקָקִים
    מתנהגים כמו צִיבּוּר (צִי-בּוּר), עֵרֶב רַב, של שְמוֹקִים-שְמוֹקְמוֹקִים
    חיים כהרגלנו חיים מְרוּחֲקִים, מְנוּתָקִים ודְחוּקִים.
    מִי אֶבְיוֹנִים וְדַלִים מעָפָר ומאַשְפָּתוֹת סוף-סוף יַעֵז, יָרִים ויָקִים ?
    קִים... קִים... קִים... קִימָה-הֶר... קִים-מַהֵר... קִים...

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לרן ארז אין מה להפסיד

    מורה לשעבר, 29/10/07 17:12

    את הפנסיה מצה''ל ואת שכרו מ''ארגון המורות'' הוא ימשיך לקבל. אלה ש''בחרו'' אותו ימשיכו לאכול את מה שבישלו. אני חושש שהמורים הם אלה שיישברו ראשונים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ארז- הצגת תוספת השעות כ''עבדות'' היתה שגוייה, ואתה יודע את זה.

    שיפור המערכת כן, 29/10/07 17:10

    זה קודם כל.

    שנית כל- שעות העבודה כיום (כולל הכל- עבודה בבית,טיולים,ישיבות וכו') אין מה להשוות למה שנחשב משרה מלאה במשק , כך שיש אי התאמה קיצונית בדרישת השכר ללא תוספת שעות.

    שלישית כל - תוספת השעות תיצור סלקציה טבעית ותמנע פיטורים המוניים , יווצר מעצמו ניפוי של כאלה שחיפשו רק ''שעות נוחות''.

    אבל העיקר-- הרפורמה תאפשר התחלת תהליך שינוי לטובת מערכת חינוך איכותית יותר----- קח חלק בתהליך הסטורי חיובי !
    תמצא בבקשה את הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    איזו תמיכה יש 56 לארגון בציבור'' אם התלמידים והוריהם שונאים אתכם,

    עומר ב., 29/10/07 17:02

    אם חלק לא מבוטל מחברי ארגונכם מתעב אתכם, כי פגעתם בשכרו והרסתם את תדמיתו, כל מי שטובת החינוך בישראל - בין אם זה מקרב העם או מקרב השלטון - חושב שנפלתם על הראש. כרגע קראתי מי תומך בכם... אנשי חד''ש. הציונים הגדולים והמהוללים.. זו התמיכה עליה אתה מדבר? אתה ננס לא שפוי.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בוז ענק לארגון המורים האלים כל כך. בוז. (ל''ת)

    עדה, 29/10/07 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    56 ו57 אותו שפוט פחדן עלוב העובד מטעם הארגון בשכר דל. לך כבר ליצן (ל''ת)

    בארי, 29/10/07 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ארז לכד את הנוכלים בפינה והושיב אותם על פצצת זמן מתקתקת...

    אייל, 29/10/07 16:59

    כן, אין מילה מתאימה יותר להגדיר את צלופחי האוצר מאשר נוכלים. נוכלים הרסנים, רוקמי קומבינות שכר המבוססות על עבודה בעיניים וחוסר תום לב. ה''הסכם'' שנחתם עם המורים לא מכבר הוא מעשה מרמה מכוון, המקנה ''תוספת שכר'' בתמורה לשעות עבודה נוספות, כך שתעריף שעת עבודה בודדת י-ר-ד כתוצאה - לעבוד יותר שעות בעבור פחות כסף לכל שעה, עם שכר חודשי רק במעט יותר מקודם. מי שמכר להם את ההסכם הזה, פשוט שקרן רמאי. את ארז לא עשו באצבע והוא לא מתכוון להיכנע גם הוא לנערי הרמאות באוצר.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    56 מעיד על הכלל. זו הרמה של מורי הארגון. איזו עליבות!!!!! (ל''ת)

    רונה, 29/10/07 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    התמיכה בארגון המורים ובדרישתם רחבה בכל שכבות האוכלוסיה

    אבטחת מידע, 29/10/07 16:47

    לא יעזור בית דין לאף אחד מהמגיבים כאן והמוציאים את דיבת הארגון , רן ארז מוקף מקיר לקיר בתומכים בצידקת דרישתו, בכנסת, בהסתדרות הכלללית ובקרב האוכלוסיה , כך שכל דגי הרקק המגיבים כאן בגנות ארז הם דברי הבל של איש אחד היושב ומטוקבק ללא הרף ממש בדיחה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    רן ארז עושה בית ספר לאוצר ולצרת החינוך!

    רן רן ארז, 29/10/07 16:43

    מי שחושב לכופף את רן ארז אז הוא טועה בגדול . האיש שבע ימים של פגישות עם אנשי האוצר הממולחים והעושים עבודתם רמיה ומנסים שוב לעבוד על הארגון בעיניים . עם אותה הגברת של הסתדרות המורים בשינוי האדרת חחח, לא אצל רן ארז , הפעם לא ילך להם , הפעם או שיכבדו את מה שמגיע למורים בדין בצדק ביושר וללא תרמיות או שהשביתה תימשך עד אין קץ ומערכת החינוך תתפרק. לא יעזור איש קישור פישור גישור הכל חארטה ומשיכת זמן ועבודת עיניים .ת'אכלס לדבר לעניין ולחתום נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שיש כאן מישהו שמנסה להכתים את ארז ובטח מקבל זכר על כל תגובה נגדו

    שקוף, 29/10/07 16:11

    כמה עלוב!!!!
    מאבק המורים צודק. נדרש תיקון מתחייב לנוכח שחיקת השכר ולנוכח הלגיטימיות של המרה לעבוד בתנאים שיביאו תוצאות טובות למען כולנו. כמה זמן מבזבזים כאן על שנאה. מביש.

    הגב לתגובה זו

    • שחיקת שכר בלי רפורמה-תקבלו מייד. העלאה רצינית-רק עם רפורמה

      אין בלתו, 29/10/07 16:51

      התלמידים נכשלים בכל מבחן בינלאומי כבר שנים.
      המערכת לא מספקת את הסחורה(סליחה על הבוטות,בכנות)- חייבים חייבים חייבים להתחיל תהליך שיעלה את איכות מערך ההוראה .
      וזה כולל גם תגמול המורה-אבל רק עם רפורמה, ולא רק תגמול על הקיים היום, שאינו משביע רצון, בלשון המעטה.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הארגון חייב להתפרק ומיד!!!!!!!! (ל''ת)

    קראוס, 29/10/07 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מורים תעצרו לחשוב...לאן מובילים אותכם?? (ל''ת)

    טובה, 29/10/07 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    waserman, you are the man!!!! (ל''ת)

    shifrin, 29/10/07 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יולי תמיר - חשבנו שאת פרופסור שאמור לדעת לחשב - ובזמן

    עמי, 29/10/07 16:10

    יולי תמיר: '' יש הסכמה בממשלה שלפיה, המסגרת התקציבית של הרפורמה היא 26% תוספת
    שכר למורים ועכשיו אנחנו רוצים לדעת איך הופכים את המסגרת הזו לפרטים''.

    1: ההסכמה הפנימית בממשלה, לא מעניינת את הסבתא של אף אחד. צריך הסכם והסכמה עם המורים.

    2. את הפיתרון לשאלה כיצד הופכים ''מסגרת'' לפרטים - היתה הממשלה צריכה למצא בחופש הגדול - ולא עכשיו כאשר שנת הלימודים עומדת להסתיים עם תוצאה אפס (נוער בור משועמם, אלימות, שתיה ונדאליזם ועוד ועוד).

    יולי תמיר: עכשיו זה לא הזמן שלך להערכות, הרצאות, תובנות ו''התגלויות'' למיניהם.

    את וחבריך בממשלה כל כך אימפוטנטיים וחדלי אישים - בכדי לדעת זאת, גשו עכשיו למראה וראו זאת בעצמיכם.

    עוד דבר: פיתרון הבעיה לא יושג ע''י הצגת כמות גדולה של ''הצעות'' . מספיקה הצעה אחת רצינית. במקום הרבה תשובות שאתם מספקים, תנו פתרון אחד !

    הגב לתגובה זו

    • קצת לא הבנת

      קצת הרבה, 29/10/07 16:42

      הממשלה יודעת מה היא מציעה וכו',כל מה שציטטת זה ''לשון מו''מ''.

      כלומר אחרי הסכמה כללית (=המסגרת) לדרישת הממשלה-כלומר העלאת שכר משמעותית רק עם קבלת הרפורמה, יכנסו לפירוט--
      ''קיזוזי'' מו''מ (קצת לכוון אירגון המורים, קצת לכוון הממשלה וכו').

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מורים, מיד לכיתות. ללמד ולחנך! זה תפקידכם. (ל''ת)

    ורדי, 29/10/07 16:09

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו הביביסיטר של המדינה.

      לי, 29/10/07 16:37

      למה כי זה נוח לך שאנחנו הביביסיטר של המדינה.
      אני מציעה לך להגיע לבית הספר לקחת חלק ולראות מזה להיות מורה. וכמובן גם ישלמו לך את המשכורת . אני חושבת שזה די הוגן לפני שאת שופטת אחרים.

      הגב לתגובה זו

    • ביריון לכלא

      מורה, 29/10/07 17:06

      אתה לא נמצא בשוק, וחסוך מאיתנו את שפת הביבים שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    הכי מאוסים בעיני הם המורים הפחדנים שתומכים בארז. נראה אתכם ביום

    חרובי, 29/10/07 16:07

    קבלת המשכורת הקרובה. בו ביום אני רוצה לקרוא מה הם כותבים ה''אמיצים'' האלה. או כל האפסים האחרים שאין להם ילדים בתיכון, או שהם כלל אינם מורים ויש להם המון ''תמיכה'' בארגון ובשביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חינוך הורים

    יוסף החלבן מחו, 29/10/07 16:07

    להעביר תקציבים לבתי הספר ולפתוח קורסים לחינוך הורים
    תוכנית כללית
    סיור לילי בשעות 2-5 בלילה באיזורי בילוי של נוער להתרשם וללמוד
    סיור לילי בין השעות 1-5 בלילה בגינות ציבוריות בחולון וליד מקלטים להיכרות עם סוגי סמים ונרגילות ונוער מעשן
    סיור לילי בין 1-5 בלילה כדי להכיר מקרוב את שאר איזורי הסיכון בעיר ויש עוד

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא מבין למה לא מזעיקים את וסרמן ונותנים לו לסדר את כל הבלגן הזה

    דרור, 29/10/07 16:05

    מה רן ארז יודע לעשות, כבר ראינו כולנו בשבועות האחרונים, בעיקר אפס גדול.

    הגב לתגובה זו

    • וסרמן יצא עבד של האוצר

      אזרח שאכפת לו, 29/10/07 18:16

      מה באמת וסרמן עשה בדיוק שאתה רוצה לכנס אותו להציל את המצב....הוא רק הפך את המורים ביסודי לעבדים נרצעים גדולים יותר.....עוד מומחה גדול שמעולם לא לימד בכיתה מנסה להקתדרה שלו לתת פרשנות למצב....כמה אפשר להיות אזרח אדיש וטיפש.?

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ארז הביתה. לאשדוד. שם מקומך. תהיה מדריך בצופים (ל''ת)

    רוני, 29/10/07 16:04

    הגב לתגובה זו

    • נבחר המורים

      צביה, 29/10/07 18:34

      לידיעתך: רן ארז נבחר ליו''ר ארגון המורים שלוש פעמים על ידי מליאת ארגון המורים, בבחירות גלויות ודמוקרטיות.
      כיצד נבחרה יולי תמיר לשרת החינוך? במינוי פוליטי וכך זה גם נראה. כיצד נבחר רוני בר-און לשר האוצר? כבררת מחדל לאחר שקודמו נחשד בפלילים. כיצד הפך אולמרט לראש ממשלה? בפוקס לאחר שהיה כבר מחוסל פוליטית. אז מי צריך ללכת הביתה?

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ארז אתה זמן עבר. לך כבר הביתה ושחרר התפקיד למישהו מועיל (ל''ת)

    נדב, 29/10/07 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה הורים לא מגישים תביעת ענק נגד ארז והארגון??? (ל''ת)

    לרנר, 29/10/07 16:02

    הגב לתגובה זו

    • רק משפטים אתם מבינים?

      מורה לחיים, 29/10/07 18:18

      על מה בדיוק להגיש תביעה?? על זה שרן ארז מנסה להציל את המורים מהמעמד של העבדות ולהוציאם מעבדות לחירות (מכובדת)

      כמה קל לדבר מהצד ....יום אחד בתור מורה הייתם מבינים את קושי
      העבודה

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תמיכה ברן ארז

    שלום, 29/10/07 16:02

    כל הכבוד לרן ארז. לא להכנע לסוחרי הסוסים שמנהלים את המדינה. הם משרתים את בעלי ההון, של בעלי הון שקיבלו פרס ישראל על תרומתם לחברה, אבל סגרו את מפעליהם בישראל, פיטרו מאות עובדים עניים, הקימו מפעלים בחוץ לארץ, ומוכרים את התרופות שלהם ביוק רב. הם החברים של שמעון פרס ושל אהוד אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ארז חולה פרסום. הוא לא מפסיק, כי הוא התאהב בעצמו בכותרות (ל''ת)

    עוזי, 29/10/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    32 עובד בהנהלת ארגון המורים, ורועד מפחד לכן הוא כותב בעד ארז מכירים

    עופרי, 29/10/07 16:00

    אותך גמד.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בראון לא להשבר ולא להכנע לסחטנות. תהיה חזק. (ל''ת)

    קלירנס, 29/10/07 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ארז קדם תפרסם התלוש שלך, אחר כך תסביר לעם מה אתה רוצה ואחר כך קח

    פרידה, 29/10/07 15:58

    אחריות על מצב הנוער המושבת ועל תוצאות בחינות הבגרות שלו. אם אתה כזה גבר....

    הגב לתגובה זו

    • ארז לא מבקש להעלות את משכורתו אלא את זו של המורים

      עמי, 29/10/07 16:17

      לכן גובה שכרו אינו רלוונטי לחלוטין.

      בכל זאת, להערכתי, אם תחשב את מספר השעות שהוא עובד ביממה וכל שעה נוספת תוכפל עפ''י המקובל (120% אח''כ 150% , 200% וכד') - ודאי יתברר כי משכורתו נמוכה משמעותית ממה שהוא מקבל.

      בנוסף, תחשוב כמה מקבל מנהל במשק הישראלי שבמפעלו 100000 עובדים ותשווה את הסכום לזה של רן ארז.

      הגב לתגובה זו

    • תבקשי משר האוצר שיפרסם גם!

      כסף כסף בוא, 29/10/07 18:19

      מה התנפלתם על רן ארז....תבדקו את המשכורות של פקידי האוצר קודם

      הגב לתגובה זו

    • התלוש של ארז

      צביה, 29/10/07 18:42

      תלוש המשכורת של רן ארז אינו עניינו של איש.רן ארז הוא נציגם הנבחר של המורים בחינוך העל-יסודי והוא מייצג את האינטרסים שלהם.
      האם בדקת גם מה המשכורת של עיני, יו''ר ההסתדרות? למה זה מהותי מבחינת המאבק לשכר הוגן לעובדים?

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    34 עוד שפוטה של ארז. תתביישי. (ל''ת)

    מיקה, 29/10/07 15:57

    הגב לתגובה זו

    • אתם לא מבינים ? הסתדרות המורים נגד המורים ...

      דודו, 29/10/07 16:12

      רן ארז רק מגלה מה שההסתדרות רוצה להסתיר מכם.

      היתרון היחידי של הסכם ''אופק חדש'' הוא בשכר של מורה מתחיל. אבל המורה הזה כמו עמיתיו הותיקים יישארו לעד עם משכורת רעב של מורה מתחיל. מה פה לא ברור ?

      כל הגמולים - ירדו
      כל ההטבות ירדו
      כל ההשתלמויות האין-סופיות שעברו המורים - לא יתוגמלו עוד.
      כולם הופכים להיות ונשארים מורה מתחיל.

      אז תגידו אתם, רן ארז לא צודק ?

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ארז הגיבור, רוצה לרדת מהענף, מת לרדת מנו, אבל לא יודע איך. משקשק. (ל''ת)

    הגנן, 29/10/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מורי התיכון בושו והיכלמו. הכתמתם את כבוד כולנו. (ל''ת)

    מורה, 29/10/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ארז חושב שהוא משחק בסרט. קשוח. אלא מה? זה סרט רומני. משהו על הפנים (ל''ת)

    בוקרשטי, 29/10/07 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד לרן ארז

    דנה, 29/10/07 15:53

    רן ארז נלחם על זכויותינו המורים, וסרמן התקפל!!! מכר את ציבור מוריו בזול!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם וסרמן היה נעתר להפצרות, אז הוא היה לוקח את המושכות

    שביט, 29/10/07 15:51

    ומתחיל לנהל מו''מ עניני, מהיר וחכם עם האוצר ומביא תוצאות טובות. ככה התלמידים מושבתים ועושים מעשי פשע ברחובות, המורים מתוסכלים, ההורים מיואשים, ואין אור בקצה המנהרה ומעל לכל במשכורות הקרובות יקבלו המורים מכות עזות מתחת לחגורה בדמות משכורות מצומקות במיוחד.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מחזק את רן ארז וכל המורים במאבקם הלגיטימי והחיוני

    אלכס, 29/10/07 15:51

    כל הכבוד, אסור להיכנע לנערי הירשזון באוצר.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה כבוד לארז?? אנשיםהשתגעו. בעתון היה כתוב שילדים רצחו ילד בגלל

    שמידט, 29/10/07 15:49

    שעמום, כי הם לא לומדים. השתגעתם לגמרי. מורים חסרי לב. השתגעתם לגמרי. שבו לפחות בשקט ואל תבלבלו כאן את המוח על סיפורי גבורה של רן ארז, שבגללו הנוער משוטט חסר מעש ואלים ברחובות, מדי לילה. כבר שבועות ארוכים. הכל על מצפונכם. תאבי בצע.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ארז מיצית את עצמך כבר לפני 3 שבועות, יאללה תן גז. פנה המקום. (ל''ת)

    ירוחם, 29/10/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ארז נפגש עם שרת החינוך.

    גילי, 29/10/07 15:43

    ארז גבר אמיתי אי אפשר לעבוד עליו. כולם תומכים בו כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה ארז לא מספר כמה הוא מרוויח? הגיבור הגדול (ל''ת)

    ערן, 29/10/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מורים מטופשים, רן ארז מוליך אתכם באף. (ל''ת)

    שילר, 29/10/07 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לפי הדווחים התקשורת על הצעוצ הסיום, מדובר בתוספת עבודה לא בתוספת

    ישראבלוף., 29/10/07 15:31

    שכר. אם עד עכשו קבלו המורים שכר נמוך על כל שעת עבודה בבית הספר, לפי ההצעות החדשות הם יקבלו כאילו יותר שכר אך יעבדו הרבה יותר כך ששכר על שעת העבודה עלולה אפילו לרדת.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לכל היחצנים נגד רן ארז תרגעו כנסו

    פיני, 29/10/07 15:25

    המורים עם רן ואפילו יותר מכך אם הוא יעיז להכנס ל''אופק של עבדים'' יעוף בלי רחמים. הבנתם את זה.

    הגב לתגובה זו

    • שילכו הביתה-ממילא את תוצאות מרמת ההוראה שלהם

      בושה למקצוע, 29/10/07 15:45

      זה הזמן לעשות סדר במערכת החלינוך - לבדוק את רמת ההוראה של כל המורים ובעיקר המורות שמתכננות את מועדי הלידה שלהן בחודש אפריל ואז יש להן 6 חודשים מלאים בשכר מלא לעומת 3 חודשים המזרים האחרים - כן, שיעבדו יותר שעות - ותגמל רק את הטובים שמביאים את התוצאות - להפוך אתמקצוע ההוראה להייטק - מי שלא מביא תועלת שילך הביתה!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שביתת מורים

    ראובן, 29/10/07 15:25

    לשרה יולי תמיר ,
    תוציאי צווים תפסיקי להתדיין עם ארז כמו בשוק. ארז לא השיג למורים כלום במשך כהונתו וכך זה יסתיים גם הפעם.

    צוויי ריתוק - שיתפטרו מי שרוצה,
    נראה את הגיבורים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    להעיף את ארז מיד- לתת למישהו אחר לנהל את המו''מ-לא פוליטי

    נמאס ממנו, 29/10/07 15:23

    כן, הגיע הזמן שהוא וחבריו חובשי הכיפות שהפכו את המאבק למאבק פוליטי ללכת הביתה.
    שיפסיק לבלבל את המוח שהוא דואג לחינוך - אף שר חינוך מהמגזר הדתי לא דאג לחינוך החילוני כמו שצריך - דאגו תמיד להקצבות למגזרים שלהם - להביא מישהו מבחוץ שבאמת טובת החינוך בישראל חשובה לו - ולא המגזר שהוא מייצג.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צריך לסיים זאת אחת ולתמיד בנצחון המורים!!

    ארן זמי, 29/10/07 15:19

    מעל 59 שנים הממשלה עובדת בעיניים על המורים ותמיד הם נאנסו להתפשר על פרוטות!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ארז תעיף את אלי כהן מהחדר מייד

    אייל הדרומי, 29/10/07 15:10

    ארז שמע לי אבי כל מכשול זהו אלי כהן להלן רשימת ''ההשגים '' של אלי כהן
    1.במשבר עם ההסתדרות אילולוא התערב שר האוצר היתה פריצת אם כל השביתות
    2.עם בנק ישראל יש מו''מ של שנתיים שטרם נחתם מי מנהל את המו''מ .......נכון אלי כהן
    3. הסכמי שכר במיגזר הציבורי - מר כהן הבטיח תחת כל מיקרופון רענן כי בכירים שקיבלו שכר שערוריתי יחזירו הכל לא הוחזר כלום
    4. מרצים- שמונה ימים 13000 אלף סטודנטים ברחובות 4500 מרצים מהשורה הראשונה של החוקרים בישרל מושבתים מי מנהל את המו''מ ....נכון אלי כהן
    האדם לא יודע לנהל שום דבר לקחו ילדון ללא כל כישורים שהתפקיד גדול עליו האם אפשר להשוות אותו לרכלבסקי?לשלום גרניט?הרי לפניו היו מוכשרים כמו יוסי קוצי'ק מה לנו ולילד הזה שילחו את קובי הבר מיידית למו''מ רק כך יזוזו דברים או את מנכ''ל האוצר

    הגב לתגובה זו

    • צודק וחצי (ל''ת)

      פיני, 29/10/07 15:22

      הגב לתגובה זו

    • שפתיים ישק

      צילה, 29/10/07 15:47

      איל הדרומי אני מתה עליך,אתה לא יודע כמה אתה צודק,רק בדרג גבוה ,הרי הילד הזה לא נופח לפני שמקבל רשות

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    רון ארז צודק

    אייל, 29/10/07 15:04

    אבל בכל זאת מאין ברירה כאדם מוסרי צריך לסיים את השביתה ולחתום על ההצעה של הרפורמה כפי שבהסתדרות המורים ולחדש את הלימודים מחר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה שהמורים יסכימו להירמס

      מורה, 29/10/07 17:10

      אם רומסים אתכם, אז אין ברירה.
      ''ההיגיון'' הזה לא ברור לי.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אללה השביתה נמשכתתתתתתתת (ל''ת)

    עידן+עדן, 29/10/07 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ל3 השפנפנן המפוחד זו לא מנהיגות זו עיקשות חסרת תכלית. בטבע, רק הפרד

    דוידי, 29/10/07 14:58

    כל כך עיקש. זה אומר משהו, לא??

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מורים יקרים

    אסף, 29/10/07 14:58

    רן ארז הוא אסון , הוא רק מפריע לכם לשביתה הצודקת שלכם. הכל אצלו פוליטי. שיסביר קודם למה הוא רשום בתור מורה בבית ספר באשדוד מקבל משכורת של מורה ולא מופיע לשיעורים????
    תקחו לכם מישהו אחר שייצג אתכם ואז התנאים שלכם יהיו טובים יותר.
    די לפחד ממנו....

    הגב לתגובה זו

    • תלוש המשכורת המביש מייצג אותי ולא רן ארז

      מורה, 29/10/07 16:27

      יותר מכל נציג. לא יעזור לאף אחד. נשבר לנו מההשפלות עם או בלי רן ארז.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מי ישלם למורים השובתים את המשנתא? (ל''ת)

    רן ארז, 29/10/07 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד לרן ארז

    דב הלוי מחולון, 29/10/07 14:54

    כל הכבוד למורים התיכונים
    על עמידה בלחצים
    זו דוגמהלכל הציבור איך צריך לנהוג אזרח שבטוח בצדקתו והשלטון המרושע גוזל את זכויותיו
    כל הכבוד לך ארז
    כל הכבוד לכם המורים
    מלמדים את הציבור הלכות דמוקרטיה
    אולי בסוף גם ההורים יחזרו להיות הורים

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מאבק המורים בעד רפורמה למען ילדינו (ל''ת)

    ירון, 29/10/07 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    האוצר נציג 10 משפחות עשירות בארץ. המורים נציגי כל העם (ל''ת)

    יואב, 29/10/07 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ארז אתה כשלון מהדהד. זועק לשמים!!! (ל''ת)

    ויקטור, 29/10/07 14:43

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון. (ל''ת)

      מורה, 29/10/07 15:19

      הגב לתגובה זו

    • לאבי גם אתה לא ניראה מציאה גדולה (ל''ת)

      אבי, 29/10/07 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שביתת המורים

    תלמיד מודאג, 29/10/07 14:43

    השביתה הזאת והטענות של רן ארז לא מוצדקות כלל כיוון שהמשכורת של המורים אומנם לא הכי גבוה אבל יחסית לעבודתם ולחופשתם זוהי משכורת מכובדת מאוד מלבד כך אנו לא אוחזים אותכם באזיקים אתם יכולים למצוא עבודה אחרת , אבל יותר טובה מהתנאים שלכם כיום אין ולא יהיה , בתור למיד להורים שעובדים מ7 עד 8 אני רואה את המשכורת ורואה גם את החופשות אז כדאי לכם להתרסן לפני שאנחנו נגיע לנזק בלתי הפיך לנו התלמידים שלא נראה שעתידנו ממ מענין אתכם .

    הגב לתגובה זו

    • כיון שהוריך עובדים עד 20:00

      מחנך, 29/10/07 15:51

      לא השכילו ללמדך להערך את מה שאתה מקבל... עבור כל שיעור שמורה עומד/ת מולך הוא/היא משקיעים שעות רבות.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה למחנך

        תלמיד מודאג, 29/10/07 16:34

        אומנם הוא עובד אך המאמץ שלו שווה את החופשות שהוא מקבל ואף את המשכורת אני עדה לכך שמורים רבים מסיימים את הלימודים זמן רב לפני סוף השנה ואף מקבלים חופשות רבות יותר מאנשים עובדים אחרים , אם זוהי באמת שליחות שלכם אז תסתפקו בתנאים הטובים שלכם .
        אני לא מבחין בדיוק איפה השליחות שלכם אם רק כסף זה עניין פה ולא אכפת לכם מעתידנו הוא התעודת בגרות שלנו תלמידי יב' מעבר לכך יש דרכי מחאה שונים מאשר ביזבוז סתמי של לימודים .

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    וסרמן אתה מוכרח, אבל ממש מוכרח, לסייע לארז הכושל (ל''ת)

    גידי, 29/10/07 14:41

    הגב לתגובה זו

    • שטויות, וסרמן בגד במורים. (ל''ת)

      אריה כהן, 29/10/07 20:12

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ארגון המורים חייב להתפרק ולהבלע בהסתדרות המורים (ל''ת)

    מונטגומרי, 29/10/07 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ארז מטורלל לגנמרי. הוא התאהב בכותרות (ל''ת)

    שבח, 29/10/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מורי הארגון שובתים וארז מקבל 2 משכורות

    ציפורה, 29/10/07 14:38

    .....

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רן ארז תתפטר !!!! הביתה די נגמר (ל''ת)

    אלברטו, 29/10/07 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לכל הקופצים .....

    מלכה, 29/10/07 14:36

    ברור שארגון המורים יחתום על הסכם דומה לזה של ההסתדרות אבל חברי הארגון ....ישלמו במשכורתם על הישג שהביאה הסתדרות המורים בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא איז הישג השיגה ההסתדרות (ל''ת)

      יוסי, 29/10/07 15:31

      הגב לתגובה זו

      • ארגון המורים לא השיג שום הישג... (ל''ת)

        יעקב, 29/10/07 15:59

        הגב לתגובה זו

    • אלברטו תפסיק לבלבל את המוח

      מורה בתיכון, 29/10/07 15:40

      קודם תהיה מורה ואחר כך תדבר.
      דבריך מראים עד כמה שאינך מבין את המאבק.
      רן, כל המורים מאחוריך, אל תוותר, תמשיך להוביל באומץ.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תנו לארז חבל לרדת מהעץ

    אלברטו, 29/10/07 14:35

    נמאס ממנו ומהשביתה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    וסרמן, למד מארז - זוהי מנהיגות! מכרת אותנו בזול. (ל''ת)

    מורה בהסתדרות, 29/10/07 14:32

    הגב לתגובה זו

    • מנהיגות = אחריות

      דני, 29/10/07 14:39

      לרן ארז אין טיפת אחריות ואין שום הישג - ראש בקיר

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    36 שעות בשבוע זה עבדות ???

    לא רוצים לעבוד, 29/10/07 14:31

    ואל תספרו לי על השעות שאתם עובדים בבית....כולם עובדים בבית ולא מקבלים חודשיים + חופש בשנה ושנת שבתון ועוד ועוד....
    בשביל משכורת צריך לעבוד.
    רן ארז = כותרות בלי משכורות

    הגב לתגובה זו

    • מזמינה אותך ללמד שעה אחת 40 מתבגרים , רק שעה אחת!!!

      מורה, 29/10/07 15:03

      בורות של אזרחים שלא לימדו שעה אחת בחייהם ולא מבינים את מהות העבודה.
      עם מתבגר אחד בבית הם לא מסתדריםומלעיזים על מורים שעושים עבודת קודש.
      עיניים להם ולא יראו
      אוזניים ולא ישמעו.....

      הגב לתגובה זו

      • לא מתאים לך - תעזבי

        mhubv, 29/10/07 15:45

        מזמין אותך לעבוד שעה אחת בחדר מיון או במוקד שירות לקוחות טלפוני או במסעדה או ...או.... הוראה זה לא המ'קצוע הקשה בעולם לכולם קשה

        הגב לתגובה זו

      • עם המורים לא אוהבים את העבודה שלהם שיתפטרו

        תומר, 29/10/07 15:48

        אבל למעשה הם עובדים חצי משרה (20 שעות בשבוע)- ולגבי השעות בבית גם אני עובד שעות נוספות שאף אחד לא משלם לי עליהן

        תכפילו את המשכורת שלהם פי 2 וזו מה שהם מרויחים למעשה למשרה מלאה ואני לא מדבר על 3 וחצי חודשים חופש בשנה כך שלמעשההם עובדים 8.5 חודשים(חודשיים ושרה ימים בקיץ+ 3 שבועות בפסח+ 10 ימים בסוכות ושמונה ימים בחנוכה ופורים) בשנה לחלק ל-2(חצי משרה)- כלומר בשנה הם עובדים 4 ורבע חודשים- זאת אומרת קצת יותר משליש משרה-כלומר צריך להכפיל את מה שהם עובדים בשלוש כדי להגיע מה המשכורת האמיתית שלהם למשרה מלאה ואז מגלים שיש להם משכורת גבוהה
        בשום פנים לא לעלות להם את המשכורת בלי עליה בשעות העבודה כי אז לא קידמנו בכלל את מערכת החינוך אלא רק את המורים

        הגב לתגובה זו

        • מה אתה מקשקש בכלל??

          סטודנט, 30/10/07 00:50

          מאיפה אתה יודע כמה מורה עובד בחודש?
          אתה מורה?
          בן של מורה??
          בתור התחלה, אם היית מסיים כבר כיתה י''ב היית יודע לרשום ''אם'' ולא ''עם'' בהקשר של המשפט שרשמת.
          דבר שני, בתור אח של מורה בחינוך המיוחד, אני יודע טוב מאוד כמה הם עובדים בבית, כמה שעות של השקעה הם נותנים מזמנם הפנוי, מערכי שיעור, שיחות עם הורים, פגישות עם הורים.
          אתה יודע למשל שעל אף אסיפת הורים הם לא מקבלים משכורת?
          אתה יודע שבזמן חופשת הפסח, חנוכה וכל מה שרשמת שם הם עוברים השתלמויות? שהם כמו לבוא לעבודה מבחינת שעות???

          למה אתה מקשקש סתם?

          אתה יודע למשל שמורה בעל תואר שני מרוויח בממוצע פחות מ4000 ש''ח?
          אתה יודע ששכיר בעל אותה השכלה לא יורד מה20000???

          והם נשארים שם בגלל האידיאולוגיה, כי מורה צריך לאהוב להיות מורה,
          עכשיו בטח כולם ירשמו שמי שממורמר צריך להחליף מקצוע, אבל בואו אתם תחליפו מקצוע בגיל 40, 50, כאשר כל מה שאתם יודעים לעשות זה ללמד תיכוניסטים!

          אתה יודע למשל, שבארצות אירופה מורה נחשב למקצוע מכובד ביותר?
          כאשר פה מורים מקבלים קללות במקום ברכות בוקר טוב, וזורקים עליהם פירות, יורקים עליהם, מרביצים להם (אני רושם רק דוגמאות שאני אישית הייתי עד להן בעודי תיכוניסט לפני עשר שנים)

          בקיצור, תתחיל לכבד את המורים, הם עושים עבודת קודש, וכל שקל שהם יקבלו בנוסף הם הרוויחו אותו ביושר!

          הגב לתגובה זו

    • אני כן אספר לך שאחנו עובדים בבית!

      יורם, 29/10/07 15:05

      אולי גם אתה עובד בבית אבל אתה לא משתכר פחות משכר המינימום במשק אחרי שלמדת באוניברסיטה ארבע שנים!!!
      וכן, גם בחודשי הקיץ אנחנו עובדים!!!!

      הגב לתגובה זו

      • סיפורי סבתא (ל''ת)

        אחד שיודע, 29/10/07 15:43

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    תמורת 26% נממשלה והאוצר רוצים עבדות ואת זה לא יקבלו

    רן רן אל תעצו, 29/10/07 14:22

    מה שחתם וסרמן עם הממשלה זו עבדות נרצעת למורים את השגיאה הזו רן לא יעשה . ניכר עליו שעוברים עליו ימים קשים הוא לבד בצמרת ומתמודד עם קשיים ולבטים עצומים כולל הפסד שכר גבוה למורים בחודש האחרון. רן ארז המוהיקן האחרון לא יהיו עוד בעתיד נציגים כאלה שילחמו למען ציבור המורים .

    הגב לתגובה זו

    • על זה גם ארז ייחתום בסוף רק שאני לא מקבלת משכורת (ל''ת)

      שושנה, 29/10/07 15:16

      הגב לתגובה זו