• 83.

    למה אנחנו צריכים לתת מדינה לאנשים שסובלים מאיבוד שליטה (ל''ת)

    דעתכם, 15/11/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ליברמן אמיץ בהצגת עמדותיו.

    נתן.ש, 15/11/07 15:19

    דעותיו של השר ליברמן נראות לי שפויות ונכונות,ח''כ הערבים יוכלו לשבת בפרלמט ברמאלה.טוב לנו וטוב גם להם.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יפה לנו!

    ניק, 28/10/07 13:03

    יפה לנו, נהיינו מעם ''מסכן'' לעם פשיסטי (סליחה מראש שאני מכליל)
    איך יכול לעלות בדעתנו דבר כזה לראש? אני משווה את זה לגטו לצערי הרב! איך זה שונה? שאנחנו לוקחים אנשים שיש להם את הזכות למדינה הזאת בדיוק כמונו? הם חלק מאיתנו וצריך להשלים עם העובדות! פשוט בושה!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צבוע שאינו מוכן לתת שיוויון זכויות לערבים - הֱיֶיה ישר וענה לי

      אפרים, 28/10/07 13:45

      שיוויון זכויות כולל גם את הזכות להתחתן ולהקים בית בישראל עם מי שאתה רוצה. ליהודים מותר לעשות את זה בין שמדובר ביהודיה מניו יורק ובין שמדובר בבלונדינית מאוקראינה.
      ערבי לא יכול לעשות זאת עם ערביה משכם או רבת עמון (שכן זאת תהיה זכות השיבה דרך הדלת האחורית, שמשמעותה חיסול דמוגרפי של מדינת ישראל).
      בקיצור, גם אתה פשיסט.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לאפרים,

        ניק, 28/10/07 14:41

        ואתה מדבר מידע כל כך רחב?
        יש לי מספיק חברים ערבים כדי להגיד לך , תלמד, תכיר, ואז דבר!

        הגב לתגובה זו

      • גם אתה אשפיסט

        izikaaaa, 20/07/09 08:22

        אם ערבי רוצה להיתחתן אין בעיה שילך לגור בשכם כי זו מולדתו לעומת זאת מדינת ישראל לעם היהודי ואני מוכן לוותר על ערביי ישראל תמורת חילופי שטחים

        הגב לתגובה זו

    • ניק, לך תתנייק (ל''ת)

      יא מניוק, 28/10/07 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ליברמן הוא שמאלני שקרן (ל''ת)

    דני, 28/10/07 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    LIEBERMAN ZODEK,OLMART LISTEN (ל''ת)

    PAT, 28/10/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    במבחן התוצאה מגיב 70 צודק ב-100% (ל''ת)

    איתן, 28/10/07 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    HERE IS A SMART MINISTER (ל''ת)

    ADAM, 28/10/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תוכניתו של ליברמן הגיוניות. רק מה, משטר דמוקרטי לא יוכל לבצע אותה

    הפצצה הדמוגרפית, 28/10/07 09:22

    רק אדם חזק שיתפוס את השלטון בתמיכתו של רוב העם השפוי ויתעלם ממגבלות הדמוקרטיה, יוכל לבצע את תוכניתו של ליברמן.
    משטר דמוקרטי חלש שמנוהל ע''י בג''ץ, לא יוכל להוציא לפועל את התוכנית המוצעת.
    בכל מקרה, אם המצב כפי שהוא היום יימשך, הפצצה הדמוגרפית תתפוצץ לנו בפרצוף תוך דור אחד ותוביל אותנו לאבדון גם ללא עזרתו של אחמדינג'אד.

    הגב לתגובה זו

    • לאוהד הדיקטטורה-שונא הדמוקרטיה ושלטון החוק-ועוכר עם ישראל-דמוגרפיה?

      Ehad Haam-Zioni, 28/10/07 15:23

      אין כל בעיה דמוגרפית: לפי ניתוח סטטיסטי של המומחה מספר אחד בישראל לניתוחי אוכלוסיה-פרופםסור דה-פרגולה (הימני): בעוד 40 שנה יהיו רק 20.5% מאזרחי ישראל בגבולות הקו הירוק ערבים!!!

      סיפוח מזרח ירושלים הוא כיום זכות שיבה לשליש מליון ערבים-ובמדינת ישראל יש היום בעיה של ניאו-פאשיזם(רבע מהעם ומהם 42% מהדתיים תומך בשיחרור הרוצח ה''יהודו-פאשיסטי'' יגאל עמיר)-ואנטי דמוקרטיה כמו חתירתו של אביגדור פוטין והמרדתו נגד חוקי יסוד בישראל.......

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה הדמוגרפית זו לא הבעיה העיקרית. השחיתות וחוסר הערכים הם

        שיביאו לאובדננו, 28/10/07 16:14

        אנדרלמוסיה, שחיתות, זלזול בחוק ופריקת עול.
        לאן שלא נפנה את הראש, זו התמונה המצטיירת - בצבא, במשטרה, בבתי המשפט, בפרקליטות ובמוסדות השלטון.
        בתוך תוכנו, כולנו יודעים ש''המלחמה בשחיתות'' המוכתבת מלמעלה לא תשיג את מטרתה והסיבה לכך היא פשוטה: המימסד המושחת ששולט בנו, נשאר ברובו בלתי פגיע והוא ממשיך לפעול ולהשחית תחת גיבויים של חבריו, שגם הם נמצאים בעמדות מפתח ושפועלים בגיבויים של עוד מושחתים שמחזיקים ברסן השלטון ...... וכך מושחת מגבה מושחת שמגבה מושחת אחר שמגבה מושחת נוסף ..... מעגל סגור ואין סופי של שחיתות, של קליקות, של יד רוחצת יד ושל גועל נפש.
        אלו הם פירפורי הגסיסה של השיטה הדמוקרטית הישראלית המוגזמת, המלאכותית והלא מוצלחת, שיטה אותה ייבאנו ושאינה מתאימה לנו.
        שיטה זו מתאימה למדינות שלוות והומוגניות באוכלוסייתן כמו נורבגיה או פינלנד ולא למדינה שחיה בג'ונגל המזרח תיכוני, שנאבקת על קיומה, שאוכלוסייתה קובצה מגלויות רבות ושחסרה כל מסורת של שלטון דמוקרטי.
        זוהי חולשתנו העיקרית ובמצב אליו נקלענו היום, הדמוקרטיה שלנו עלולה גם להפוך לתליין שלנו ולהביא להתפוררותנו.
        אני כדמוקרט בנפשי, מיצר על מה שקורה לנו, אך מסתכל על המציאות כפי שהיא ואין לי מנוס מלכתוב את הדברים הבאים:
        באין רסן וכשהכל רקוב ומתפורר, אני צופה שהשחיתות והבלגן יתגברו מאוד בעתיד, ואנחנו כחברה נעמוד בפני סכנה חמורה של פירוק, דבר שיאיים על עצם קיומנו.
        על מנת לשרוד, לעם הזה לא תישאר בסופו של דבר כל ברירה אחרת, והוא יצטרך להקים מתוכו (מתוך הצבא?) אדם חזק שיתפוס את מוסרות השלטון ויעשה סדר ביד ברזל ובפחות דמוקרטיה.
        אם זה לא יקרה כבר בתקופה הקרובה, אנחנו לא נשרוד!!!
        עוכר ישראל האמיתי זה אתה, שמשנן כמו אידיוט מנטרות שמאלניות ריקות מכל תוכן ומתעלם מהמציאות הקשה.

        הגב לתגובה זו

      • עם השמאל מדינת ישראל לא תהיה מדינת היהודים בכל מקרה

        Avi Ecuador, 15/11/07 16:22

        עזוב אותנו מעמלקים ומאידיוטים!
        בכל מקרה לא מדובר במדינת היהודים.
        לפחות הייתם מספחים לארצות הברית ולא מזרח תיכון עשן...

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    ליברמן מריח בחירות באופק

    מצביע ליברמן, 28/10/07 09:22

    אחרי שתמך בנחרצות בממשלת השחיתות, הסיאוב וההפקרות הוא עדיין מאמין שאם יחזור למנטרות הישנות שלו הוא יקבל שוב את קולנו.

    הפעם לא יעזור לו, הוא יצטרך לקבל את עונש בוחריו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לדעתי הוא מרחיק לכת לקראת הפלסטינים, אבל סוף סוף יש הגיון...

    בעז בן ימין, 28/10/07 09:06

    לדעתי הוא מרחיק לכת לקראת הפלסטינים, אבל סוף סוף יש הגיון בממשלה.
    אני בשום אופן לא הייתי עושה צעד לקראת מדינה פלסטינית ולא הייתי מפנה יהודי אחד מביתו ומאדמת אבותינו, אבל דבריו של ליברמן, למרות שיש לי איתם חילוקי דעות הם סוף סוף דברים של שר בממשלה שלא רוצה להתאבד ולא מתבייש בזה על מנת לרצות את השמאל הפשיסטי בארץ ואת האמריקאים. עם ליברמן אני יכול להתווכח שכן מטרותיו דומות לשלי. הוא לא מתבייש במדינה יהודית ולא חושב שמדינה יהודית היא ארגון גזעני.

    עם שעומד על שלו- מקשיבים לו ומכבדים את דעתו. עם שמאלני- נידון לנסיגות ולהשפלות אין קץ
    גם טורקיה שבמושגי המוסר שמופעל כלפי ישראל טובחת במורדים הכורדים- כשהיא אינה מתנצלת אלא מודיעה שתמשיך לשחוט אותם זוכה להבנה ואין התרעמות עולמית כלפיה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    התוכנית המדינית של ליברמן היא בחלקה בסדר ובחלקה בעיתית

    פקק תנועה, 28/10/07 08:13

    אך יעברו ערביי פלשטין מהגדה לרצועה ?ביים או במטוסים על פני שטח אווירי ישראלי. תהייה לנו בעיה בן לאומית בנושא זה . שנית אסור לנו לותר על שטחים גאוגרפים מדינים ובטיחותיים הצמודים למדינת ישראל .כגון שטח ואדי ערה .גבולות ישראל בעתיד צרכים להיראות כך ירןשליים מאוחדת בידי ישראל למעט ישובים ערביים שמקיפים את ירושלים .צפון ים המלח ברשותנו וכול ביקעת הירדן בידנו .כולל מיטווה בוש שרון בגדה המערבית .

    הגב לתגובה זו

    • למגיבים נגד ליברמן

      צבןע, 28/10/07 08:43

      כל הליכלוכים נגד ליברמן הם אילו של אוהדי הליכוד .........העבודה ........וקדימה,,,,,,,,,,,,תנו לנו למען השם מישהו חדש כראש ממשלה.....אנחנו חוזרים על הטעות בכול יום הבחירות תנו לנו דם חדש הכוכבים של העבר הגיע זמנם ללכת הביתה ואו לבית אבות.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מי זה ליברמן ? העוזר של ביבי המדליף ? (ל''ת)

    ז'וז'ו, 28/10/07 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    התנאי שלי שכל עולה עבריין יגורש:אין אף מדינה בעולם שמעניקה אזרחות ע

    משולם מיוחס, 28/10/07 08:01

    התנאי שלי שכל עולה עבריין יגורש:אין אף מדינה בעולם שמעניקה אזרחות עם הירידה מהמטוס,קודם מעמד של ''תושב קבע'' ל5 שנים לפחות,שילמדו עיברית,היסטוריה של ישראל.ואם המהגר מורשע בתקיפת ילד כמו איווט השמן,אז לא ממנים אותו לשר אלא מגרשים אותו... נתנו למיליון רוסים את האפשרות לעשות לנו הפיכת חצר והיום אי אפשר אלא להכנע להם ולהפוך זרים בארצנו,נתנו להם כח סחיטה פוליטי יותר גדול משל כל המפלגות החרדיות ביחד וכולנו נשלם.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    להלן רשימת ''ללא משפטים'' בחסות השמאל

    יוע''מ מוסמך, 28/10/07 07:56

    1. שרון ובניו בשלתיקי פליליו
    2. אולמרט בשלל תיקי פליליוהנגבי רוחמה בלילה אפללו ליברמן
    3.יחזקאל בייניש והמעילה בכספי העמותה.
    4. ברק ועמותות הקש.
    5. בינייש-קלון ברמון-קלון
    6. מזכירת רה''מ לשעבר.
    7. מצא הממונה על המיסים
    ''באו לשמאל מרצון ומאונס אחרת נוציא לפועל המשפטים'' מאת פ' ברק
    כי רק כך מיעוט השמאל השולי והזניח ישלוט בם בפליליהם
    הבנת ברוך?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ומה עם בקעת הירדן? כל גושי ההתנחלויות? שכחת?

    אבי געזונט, 28/10/07 07:48

    האיש צועק ימינה, ימינה ושובר חזק שמאלה.
    הטריק הזה לא עובד על הציבור הרוסי ששלח אותך לכנסת.
    בבחירות הבאות אתה לא עובר את אחוז החסימה.
    כל רעיון חלופי שטחים עם אוכלוסיה ערבית, זה גימיק בחירות נחמד אבל בחיים האמיתיים זה לא עובד.
    אי אפשר להכריח אדם לוותר על אזרחותו. אפילו אם יחוקק חוק שאומר נניח שאום-אל פחם על תושביה תעבור למדינה פלסטינית. מה יפריע לצעיר משם לעבור לגור בחיפה. מה שיקרה זה שהצעירים יעברו לגור בתחומי ישראל והמבוגרים יישארו לשמור על הרכוש. ואנחנו נישאר עם אותה בעיה דמוגראפית על שטח הרבה יותר קטן.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בייניש לליברמן ''השמאל כמו שרון ואין משפטים'' (ל''ת)

    ע''ע פלילי רה''מ, 28/10/07 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל הבן היילוד היאורה תשליכנו (ל''ת)

    EHAD HAAM-ZIONI, 28/10/07 07:30

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אני לא מבין איך שני טמבלים אחד מהשב''כ ואחד מהמשטרה .

    ג.מרכז, 28/10/07 07:09

    נימצאים איתו באותה מיפלגה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    רוסי תככן בדם. אין חדש תחת המאפיה הרוסית

    מי האיש שהאמין, 28/10/07 06:57

    איש רע , שקרן מוחלט, עובד על הבחורים שלו בעיינים

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ליברמן השוטה תרתי משמע אולי נעביר אותך ומצירי צלבי הקרס לרשות

    ג.מרכז, 28/10/07 06:56

    הפלסטינית.שם תסתדרו עם החמאס.

    הגב לתגובה זו

    • יותר טוב שנעביר אותך. (ל''ת)

      עעכגעגכע, 28/10/07 08:32

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הרעיון יושם ויושם במקומות נוספים בעולם

    דעות שונות, 28/10/07 06:54

    אביגדור הנכבד רעיון נפלאץ
    אין ולא הייה פתרון ללא חילוםי אוכלוסין הצהיר קוםי ענן בנוגע למשבר יוון תורכיה...הכיצד? איך יתכן שרעיון שיושם בסרביה, באוקרינה התקבל בחיבוק חם ע''י האום, בעוד אנחנו הדיוטות, מסרבים להבין כי זוהי הדרל היחידה, לא ניתן כיום ליצור שלום, שלום בין שני ישויות אורך זמן ומגיע משיוויון...אין שיויון כלכלי, סוציולוגי, ולכן כמיהתנו לשלום הינה בועת סבון המתנודדת באויר.
    הלוואי ואנחנו הישראלים, נחבק בחום את הפתרון של הפרדה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רק ככה תפטר הבעיה!

    לילה ירוק, 28/10/07 06:52

    אני בעד הצעתו של ליברמן. היא הכי הגיונית...
    הערבים פה לא רוציםלהיות שייכים לישראל... אפילו לשירות לאומי הם לא מוכנים להתנדב... אז שיעזרו להקים מדינה פלסתינאית מודרנית... יש הרבה רופאים ואנשי רוח ערבים... אז שהם יהיו היסודות ל''דמוקרטייה'' הפלסתינאית החדשה במדינתם החדשה - פלסטין.
    ויאללה כבר תעשו את זה... נמאס כבר מהגיייס החמישי הזה!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אתה מתנהג כמו שרון חוסר יושר

    D, 28/10/07 06:49

    הימין צריך לפנות לבגץ אתה מרמה את הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מסגן ליברמן-הוא נורא היה רוצה להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות. (ל''ת)

    לצערו הוא לא, 28/10/07 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ליברמן מבין שאולמרט נוכל אנוכי ומקדים תרופה למכה.

    אייל, 28/10/07 06:43

    הרי אולמרט הוא אסון מהלך על שניים למדינה ונמצא בשלטון אך ורק כי המחוקק לא דימיין בחלומותיו הטרופים שייאלץ להתמודד עם פושע חסר בושה לחלוטין כמו האולמרט הזה, שלא מוכן ללכת למרות אהדה של 0 אחוז בעם. אולמרט, כדי לשרת את האג'נדה האנוכית שלו, מסוגל למרות כל הצהרת כוונות, למכור את כולנו בנזיד עדשים. ליברמן מבין עם מי יש לו עסק.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הם מחכים ליום שיהיו רוב. הלוואי ונצליח

    אורי, 28/10/07 06:40

    שמור על עצמך אביגדור.
    היו שנים לפניך שחשבו כך ואמרו כך. לצערנו שניהם לא אתנו היום.
    צריך - ליד הרעיון הזה- לתת מענקים שמנים.
    גם כח נאט''ו זה רעיון טוב.
    והכי חשוב, מערך אנטי טילים יעיל ,אפקטיבי ואכזרי.
    בגלל שאחד היעדים של שונאינו הוא ''להיות רוב ערבי בארץ ישראל '' לא נראה לי שהדבר הוא בר השמה מבחינתם, אך לנו זה הכרח יסודי ,ויפה שלוש שעות קודם, אחרת השלטון בארץ חייב יהיה להיות דיקטטורי יהודי או דיקטטורי ערבי (בעצם הם יסתדרו גם עם דמוקראטיה ערבית) והטראנספר היהודי מארץ ישראל יתחיל, במקרה הטוב, במקרה הרע נחזור לסוף שנות השלושים תחילת שנות הארבעים של המאה הקודמת.
    אז לתשומת לבכם: אפי איתם, ביבי נתניהו, ליברמן, צבי הנדל, שיבדל''א.
    רפול, זאבי וכהנא ''אללה ירחמאם.'' שיסייעו לנו מהשמים.
    ובא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    החלפת אוכלוסיה

    שמוליק, 28/10/07 06:34

    כל מתנחל שנוציא מהשטחים נכניס ערבי מישראל. מה פשוט יותר

    הגב לתגובה זו

    • יחס המספרים לרעתינו! לכן הפתרון של ליברמן טוב (ל''ת)

      אברה, 28/10/07 07:30

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    ליברמן על מי אתה עובד ? גנב קולות הימין (ל''ת)

    רפי, 28/10/07 06:33

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זאת הדרך!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נ, 28/10/07 06:27

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    טרנספיריסת

    אחמד, 28/10/07 06:22

    דע לך לא כבוד לי לחיות בחדינה שבה אתה מכהן בחפקיד של שר

    הגב לתגובה זו

    • יש המון מדינות ערביות מסביב

      תפאדל, בבקשה, 28/10/07 06:36

      פקיסטן, אירן, בין לאדן , עירק של סאדאם חוסיין, טריפולי של קדאפי - מדינות ומנהיגי עולם , עם הרבה הרבה הרבה כבוד, שכל בוקר מתעוררות וחושבות איך לקדם את האנושות לעבר הקבר.
      אתה מוזמן בכל הכבוד לא לחיות עמנו ולהתחבר למדינות המוסלמיות הנאורות והמובילות כיום בעולם.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    בירושלים כן ובמשולש לא?.

    גמד שלמה, 28/10/07 06:13

    אם בירושלים הם דורשים להעביר שכונות לשלטון פלשתיני שיואילו לקבל את המשולש תמורת חילופי שטחים.
    חס וחלילה, שלא יוציאו אדם מביתו, רק שהגבול יהיה שונה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    גבר, גבר, התעוררת? איפה היית כשממשלתך העבירה כסף ונשק לרוצחי הפת''ח? (ל''ת)

    המטיף, 28/10/07 06:13

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    להעמיד את אביגדור פוטין למשפט על הסתה נגד הדמוקרטיה בישראל!!! (ל''ת)

    EHAD HAAM-ZIONI, 28/10/07 06:07

    הגב לתגובה זו

    • לא (ל''ת)

      NO BRAIN NO, 28/10/07 08:33

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לגרש בלי הסכם! (ל''ת)

    רוני, 28/10/07 04:57

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ל37

    אריה, 28/10/07 04:54

    המוסג חילוף אוכלוסין אן טרנספר הכולל פיצוי אינו חדש או רעוין ישראלי
    מדינות כמו בולגריה יוגוסלויה ייון וקפריסין עשו זאת בהצלחה עם 30 מיליון מוסלמים שכולם נקלטו בכבוד שלא להזכיר לכל יפי הנפש שזה בדיוק מה שעשה יאסר ערפאת לרוב האוכלוסיה הנוצרית בגדה בהסכמה כפיתית אך עובדתית ומתחזקת דעתי לאחר הכרזתו של דר אסעד עאנם מרצה באונ חיפה בנושא חלומם של הפלשתינים לשנות את המשטר בישראל ןמכאן השאלה היכן הקו האדום ואייך הוא יסומן.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    איפה זה אנא פוליס,,,בערבית זה אני שוטר

    ,lol, 28/10/07 04:52

    מענין איפה זה השוטר הזה

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה שוטר בערבית זה: בוליס (ל''ת)

      טעות, 28/10/07 05:51

      הגב לתגובה זו

    • אנאפוליס היא עיר תאומה לשכם או בשמה הערבי נבלוס שמקורה ניאפוליס!! (ל''ת)

      בסם שקעה ונגמלה, 28/10/07 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ליברמן הוא רק ברקים ורעמים ואין גשם,,,יעני כלומניק (ל''ת)

    בצלאל, 28/10/07 04:50

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה זה ההגבלה של ''מחויבות משפטית''

    קנותו קניאטי, 28/10/07 04:40

    לפי כל ההגבלות שיש בתשובה של ראש הממשלה למזוז מחוייבות משפטית וכן התחייבות בינלאומי נשמע כאילו שראש ממשלה יצר בעצמו יציאת חירום:אפשר לא להביא לכנסת כשאין מחוייבות משפטית בהצהרה:ומתי כן יש מחוייבות משפטית?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יש הגיון בדברים (ל''ת)

    שמאל שפוי, 28/10/07 04:30

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חזרתה של ישראל !

    יבורך השם, 28/10/07 04:05

    ליברמן , חזק ואמץ , לשפשף עיניים ולא להאמין שיש עדיין אנשי ארץ ישראל הישנה .

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מתיםםם עליך לייברמןן (ל''ת)

    נטעה, 28/10/07 03:49

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כולכם פה מטומטמים!!!!

    דרור, 28/10/07 02:04

    כל דבר או מעשה שיגרום לערביי ישראל ''הנאמנים'' והנצלנים של זכויות בישראל ללא חובות למטרת הכחדת העם היהודי לגרשם, יבורך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ... חזור למלצר ... ,כמו ההיא מהליכוד ,שחזרה למלצר.. !!!

    עוגב תנוחה, 28/10/07 01:59

    .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רק הלילה חסם ערבי את כביש החוף שעות ארוכות

    beetle, 28/10/07 01:51

    הוא החליט לגנוב, רץ לכביש החוף ונהרג.
    חסמו את הכביש לכמה שעות ועשרות אלפי יהודים נתקעו בפקק.

    למה אנחנו צריכים אותם כאן? בונים לפלסטינאים מדינה אז שילכו לשם, הם בעצמם קוראים לעצמם פלסטינאים ולא ישראלים.

    הביטחון האישי והלאומי יעלה פלאים אם תהיה הפרדת עמים על פי חזון השמאל - שתי מדינות לשתי עמים.

    הגב לתגובה זו

    • יותר ויותר מסכים (ל''ת)

      שמוליק, 28/10/07 06:32

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לביצוע דרישתך צריך שיהיה ראש ממשלה ראוי ולא בדיחה כושלת (ל''ת)

    תומך ברעיון, 28/10/07 01:51

    הגב לתגובה זו

    • ''ראש ממשלה ראוי'' ?עוד אחד ממלקקי הפנכה של נתניהו הכושל (ל''ת)

      רואה נכוחה, 28/10/07 04:30

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני חבר מפלגת העבודה - ותומך בכל מילה!!!!!!

    אודי, 28/10/07 01:39

    אסור לשכוח-הרעיון של חילופי השטחים היה של אפריים סנה (סגן שר הביטחון ממפלגת העבודה) כבר מלפני כמה שנים.
    כל הכבוד לליברמן שאימץ תוכנית זו!!
    סוף עידן התמימות: לצערי תמכתי בהתנתקות והתוצאות ידועות לכולנו..
    זה הזמן להפריד כוחות בינינו לבינם, כי זה פשוט לא עובד.

    הגב לתגובה זו

    • ומה תעשה עם עכו, יפו, לוד...

      Avi Ecuador, 28/10/07 02:45

      גם אותם תחליף?
      הם כולל מהשטחים צריכים לעוף...

      הגב לתגובה זו

      • עכו יפו לוד כל הערבים ההוצה ההוצה ההוצה ומהר (ל''ת)

        Benny, 28/10/07 05:04

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    חילופי שטחים, פתרון הוגן והגיוני.

    הערבים לפלשתין, 28/10/07 01:30

    ערביי ישראל יפנו את כפריהם והמתנחלים יכנסו לשטחים המפונים הללו. הערבים יקבלו וילות בשטחים והמתנחלים יקבלו פיצויים.

    הגב לתגובה זו

    • האמת לא הוגן ולא הגיוני!

      ש, 28/10/07 04:03

      אבל אני אוהב אותו...!
      את הרעיון הזה אני אוהב..

      הגב לתגובה זו

    • הם כבר בפלשתין, אתה ודאי מתכוון למדינה הפלשתינאית בעתיד (ל''ת)

      לוגיקוס, 28/10/07 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ומה יעשו עם השכן הערבי שלי?

    חביב, 28/10/07 01:23

    אני גר בישוב יהודי גדול בגליל התחתון ויש לנו בשכונה שכן ערבי חדש.
    אני מניח שהשכן הזה שלי לא ירצה לעזוב מרצון. ואז מה נעשה? נבנה חומת הפרדה מצפון השומרון עד לבית של הערבי ובחזרה (משהו כמו 80 ק''מ), כדי שנוכל להיפטר ממנו?
    אתם לא חושבים שכדאי שהמדינה תעשה את זה עם משאית, במקום להוציא על הפרידה ממנו כל כך הרבה כסף?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני שמאלני כמו שכתוב בתורה אבל הבן אדם צודק

    דש, 28/10/07 01:07

    אני לא מאמין שהיתי פעם אומר את זה אבל הוא צודק
    די נמאס להעביר להם את המשולש להקים חומה ולזרוק את המפתחות די המנהידים שלהם מסיתים נגד מדינת ישראל לא מוכנים לקחת אחריות לציבור שהם חיים בו ומקבלים הוראות מדמשק ואיש לא יוצא לרחוב באום אל פחאם להפגין סימן שהתושבים תומכים בהתנהגות של המנהיגים שלהם אז יאאלה להכין את הדרכונים ותעופו מפה באוניברסיטת חיפה עומדים ולועגים הסטודנטים הערבים לישראלים שעושים מילואים והישראלים מתהלכים בקמפוס שפופי ראש

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כשמטפלים בסרטן ומנסים לעשות ניתוח עם כל כך הרבה ''רופאים''

    Avi Ecuador, 28/10/07 01:06

    יכול להיווצר מצב שהוצאת חלק מהסרטן ובטח בצורה ובשיטה לא נכונה יכולה לגרום לאחר הניתוח להתפשטות מהירה של הסרטון בכל הגוף.
    היום העולם בשיתוף פעולה של תרבות רשע ותרבות מערבית נהנתנית מנסים למצוא פתרון לתחלואות העולם וישראל היא לדעתם היום תשלום נוח נסבל ולא משמעותי כקרבן.
    האסון הגדול של ישראל הוא היום ששמאל שהשריש את תורת האידיוטיות ''חושב'' שיש לישראל אולי איזו כבשת רש או בכלל משהו לתת או שבכלל מה שישראל תיתן ממה שאין לה יספק את התיאבון של חברה חמדנית ופנטית כמו החברה של המוסלמים.
    חברה לא סובלניתותורתה הסכין...
    הפיתרון שהעולם יכל למצוא הוא הרבה יותר פשוט צודק ונכון; הגויים היו צריכים ללכת במחשבתם קצת יותר לעבר וללמוד על הרוצחים שהיו רבים מאבותיהם; ללמוד על העוול הפרעות האינקוויזיציה והשואות שעשו ליהודים במשך אלפי שנים בארצותיהם, ללמוד על זה שבין היתר לא אפשרו ליהודים לחיות בביטחון בארצותיהם ואילצו אותם להפסיק להאמין ''בטוב לבם'' ובהכנסת האורחים שלהם, לחפש בעל כורחנו מדינה ליהודים שעברו טראומה שדורשת התחשבות שבין היתר היוותה מוצא פשוט לגויים להיפטר מיהודים שהיו צריכים ליישב מחדש ולפצות בארצותיהם, שלדים ורוחות רפאים שרשעים הוציאו מגהנום, סליחה, גטאות.
    הפתרון הצודק היה צריך לבוא מהגויים עצמם הוא להוציא את כל הגויים מארץ ישראל כולל הנוצרים והמוסלמים ועוד מיעוטים וזאת לא בגלל רצון לניקוי אתני או גזענות אלא כהכאה על חטא ורצון לפיצוי ו''מתנה'' קטנה לעם היהודי שסבל כה רבות ותרם לעולם בצורה כל כך משמעותית.
    היו צריכים לאפשר ליהודים כבשת רש קטנה ומורחבת מערבית לירדן כשהם מוציאים את כל הלא יהודים לארצותיהם ומפצים אותם שם, לכולם זה היה יותר זול ויכול להוציא את העולם ממשבר ותשלום של שואה בעתיד.
    היה מאפשר קיום הוגן ומכובד בכדי לשמור על המיעוט האתני היהודי במזרח התיכון ונותן לעולם מנוחה ואפשרות לשנות גישה בפתרון נכון וצודק למיעוטים שיכולים לחיות בצורה מכובדת בתרבותם ללא ניסיונות חוזרים ונשנים למצוא פתרונות שלא מסתדרים ומביאים למצבים שמסכנים את כל העולם ולקרבנות שווא..
    הבעיה של ישראל ופתרונה בצורה של ''רוחב לב'' הייתה מביאה רעיונות לפתרונות דומים באירופה למוסלמים שהיו מועברים לתרבותם בארצותיהם ומקבלים פיצוי וסידורי עבודה ובניית מפעלים וערים על ידי המערב שהיה מחפש לעזור בצורה נכונה והוגנת להביא לעולם צודק יותר לא רק בארצות המערב אלא בכל העולם,.
    אם היו פותרים ליהודים בצורה נכונה וצודקת את בעייתם היהודים באופן טבעי היו מהגרים וחוזרים לארץ ישראל והגויים היו ''נפטרים'' בצורה טבעית גם מהיהודים בארצותיהם.
    העולם במקום להשקיע בכלי משחית ובשואה קרובה היה צריך להשקיע בפתרונות שמרחיקים חיכוכים בין תרבויות שונות ומאפשרים למרחב מחיה הוגן וסביר לתושבים בצורה שהייתה מביאה אוטומטית בעתיד לקירוב בין תרבויות שהיו מאבדים את הפחד והשנאה לשונה ומתחילים ליצור עולם חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    קטע מתוך ''ארץ נהדרת'':

    Melina Perez, 28/10/07 01:04

    ליברמן: ''אל תקרא לזה טרנספר, תקרא לזה עידוד הגירה''
    קיציס: ''ואיך אתה מתכוון לעודד אותם?''
    ליברמן: ''אני אעמוד עם פונפונים כשיעלו אותם למשאית''.

    ובלי קשר לקטע הנ''ל... ליברמן- יישר כח! רק אל תמכור את נשמתך לשמאלמרט תמורת נזיד עדשים בבקשה.

    הגב לתגובה זו

    • ב- 48 העלו אותם למשאיות עם רובים

      יוש, 28/10/07 06:31

      היה צנע ולכן לאנשי ההגנה ואח''כ צה''ל, לא היו פונפונים.

      הגב לתגובה זו

      • ב-48 לא היה תקציב.

        Melina Perez, 28/10/07 14:38

        עכשיו יש! רק צריך למכור את אחד הבתים של אולמרט ולהעביר את הכסף לקופת המדינה... ותראה איך התקציב גדל במיליונים!

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    לגרש את הערבים ואת השמאל מהארץ (ל''ת)

    3, 28/10/07 01:00

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ליברמן לא משנה מה יהיה בך שוב אני לא בוחר (ל''ת)

    רועי, 28/10/07 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הפאשיסט הזה מייצג את ממשלת הכיבוש הישראלית (ל''ת)

    אורי וייס, 28/10/07 00:52

    הגב לתגובה זו

    • השמאל בישראל,קרטר,אחמדינג'אד אותה דעה...

      נאו קונסרבטיב, 28/10/07 02:45

      ןאחריי זה באים בטענות שטוענים שחלק מן השמאל הישראלי לוקה באנטישמיות !.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    תגובה שכדאי לקרוא

    סטודנט ערבי, 28/10/07 00:51

     לברמן אתה עלית מרוסיה אתמול ורוצה לעשות לנו טראספיר תתביש אנחנו כאן לפני הקמת המדינה ולפני שאמא שלך חשבה להביא אחד מטומטם כמוך. אם המצב הקיים לא מוצא חן בעיניך אתה יכול לחזור לארץ שלך (רוסיה). ודבר נוסף אני בספק אם אתה יהודי בכלל, אני חושב שהתגיירת כדי לבוא לישראל אחרי שזרקו אותך מרוסיה.

    הגב לתגובה זו

    • בונים לכם פלסטין אז תשתקו

      אושיק, 28/10/07 03:13

      אתם שם ואנחנו כאן . ליברמן צודק . ומספיק עם שירי לילה ולילה שאתם היתם כאן לפנינו . התנחלתם כאן בעקבות היהודים , באתם מכל מדינות ערב -בוריה ,עירק, מצריים . עכשיו נותנים לכם צ'נס לחזור למולדת. שלום ולא להיתראות

      הגב לתגובה זו

    • סבא שלי הוא צבר

      דרור, 28/10/07 05:08

      והוא מת שתעופו מפה יכפויי טובה!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. הגעת לכאן לפני ליברמן. אבל,

      נעמה, 28/10/07 05:57

      אתה מצהיר על עצמך כבעל זהות פלשתינית. לא ישראלית.נכון להיום, הפלשתינים נלחמים בנו.
      רק אתמול הכריז אחד ממנהיגיכם החשובים ביותר שכל מי שישרת שירות לאומי במדינת ישראל, גם בבית חולים/בית אבות/בית ספר ערביים, מחוק מבחינת ערביי ישראל.
      והנה בא ליברמן ומציע לכם להסתפח, לא לצאת מבתיכם, חלילה, לא לעזוב שום כפר בו אתם גרים מאות(??) שנים, רק להסתפח לאחיכם הפלשתינים במדינתם. מה רע?
      נזיז קצת את קו הגבול, אתם שם אנחנו פה, קחו איתכם את הכפרים שלכם, וניפרד לשלום.

      הגב לתגובה זו

    • יבואו לכאן עוד ועוד יהודים

      ארץ אבותינו, 28/10/07 08:13

      ארץ ישראל כשמה כן היא: הארץ של הישראלים היהודים. מדינת היהודים קמה לפני אלפי שנים. לא לפני שישים שנה. היהודים הוגלו מכן לארצות אחרות כי עשו להם טרנספר שלא מרצון. אתם השבטים הערבים שנדדו לכאן מרחוק מלאתם את הוואקום ועכשיו טוענים שהארץ הזו שלכם. כל אבן וכל ארכאולוגיה מוכיחים שכאן היו יהודים הרבה לפני שאתם הגעתם. האמת הזו מקובלת בכל העולם.

      הגב לתגובה זו

    • בחרתם להלחם בנו ונדפקתם. תוסיפו להלחם בנו ותכלו מן הארץ

      בן ימין, 28/10/07 08:58

      בינתיים נגרש אתכם. אין שום בעיה עם זה. שום סנטימנטים שום אחוה מזוייפת.
      מי שבוחר לקרוא להשמדת המדינה, שלא יתפלא כשהוא מגורש בכוח ובבושת פנים. אתם תעופו מאדמת אבותינו, והדרוזים למשל יזכו לשגשג על אדמתם בתוך המדינה לנצח.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    bullshit לגרש את כולם!!!!!!!!!!!!!!!!!

    לא רוצים ערבים, 28/10/07 00:50

    יש להם 22 מדינות......תשחררו אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    התושבים היהודים בלוד מצדיעים לליברמן (ל''ת)

    גורביץ, 28/10/07 00:48

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לדעתי צריך לחלק להם קונדומים חינם

    ג, 28/10/07 00:47

    ובכך לצמצם את הילודה לרמה, שלא תהפוך אותם לרוב בארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הם בחיים לא יוותרו על הדרכון הישראלי

    שגיב, 28/10/07 00:42

    חוץ מזה זה יהרוס להם את התוכנית של שתי מדינות לעם אחד. לך תעביר את כל הערבים בחיפה או בראמללה לוד לרשות, גם אם תציע להם וילה שלוש מפלסים שם הם לא יעזבו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    את הערבים מלוד שמזוהים עם האויב

    מנחם, 28/10/07 00:40

    ערביי לוד לא מפסיקים להציק לבנות מהמגזר היהודי,בונים בהמוניהם בצורה לא חוקית,נוסעים בשעות הלילה בשכונות יהודיות עם מוסיקה ערבית שבוקעת מרמקולים בעלי עוצמה שהותקנו ברכב,והמשטרה כבר
    מזמן ברחה מהעיר,פשוט לא רואים
    אותה.
    רק הערב לקחתי טראמפ בחור צעיר
    שסיפר לי שכבר פעמיים חטף מכות מערבים,רק בגלל שהוא יהודי.
    אז לכל יפי הנפש תתעררו ותבינו
    שהערבים הם אחלה אנשים,רק שהם
    רואים את עצמם פלשתינים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אחוז הערבים בישראל צריך להיות כאחוז היהודים בארצות ערב. (ל''ת)

    צדק זהה., 28/10/07 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מפטפט בימנית וצמוד לכורסא שמאלנית. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 28/10/07 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הזדמנות הסטורית לשני עמים בשתי מדינות

    חזון שלום אמיתי, 28/10/07 00:37

    לכל מי שיודע קצת הסטוריה ומכיר קצת את התרבות הערבית ברור שההפרדה בין הפלסטינים בשטח ישראל לאלה שבשטח הרשות הפלסטינית היא הפרדה מלאכותית לחלוטין.
    מדובר באותו עם, שכרגע מעורבב בתוך מדינת היהודים באופן חלקי. זוהי הזדמנות הסטורית לחזון שתי המדינות לשני בעממים - יהודים בישראל ופלסטינים בפלסטין.
    זו אינה גזענות כי אם הדרך לשלום בר קיימא. רק בהפרדה נגיע לשלום המיוחל. למדו מקפריסין ועוד 1001 מקומות שלמדו שרק הפרדה בין עמים עוינים מביאה לשלום אמיתי. החיכוך בין העמים הוא אם כל חטאת. בשטחים ובישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ליברמן כבר ימצא את התירוץ להשאר בממשלה בכל מקרה. לדוגמא: יסכים

    דרור מרמת גן, 28/10/07 00:35

    למסור לאוייב הפלשתינאי חלקים מירושלים ומיו''ש, כ''שלב ראשון'' לפני העברת הפלשתינאים הישראלים לרש''פ,בשלב השני, שלעולם לא יגיע.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פינוי ערבים מתוך שטח ישראל

    יהי רצון, 28/10/07 00:34

    צריך להתבצע בלי שום קשר לשום הסכם אלא ע''י החלטה כמו שפינוי היהודים מעזה בוצע על פי החלטת ממשלה, יש לבטל את האזרחות הישראלית לכל ערבי מוסלמי ולהעביר אותם בשלב ראשון לעזה
    או לערים מוסלמיות בגדה, יש להכריז
    על כל השטחים הלא מיושבים בגדה על ידי מוסלמים כשטח ישראלי כמו מזרח ירושלים והגולן ולחוקק חוק הגדה!! שום מדינה נחשבת באומות העולם הינה יכולה לבוא בטענה שיהודה לא שייכת ליהודים, אלא רק עם היא מדינה אנטשמית שאין לה זכות קיום עלי האדמות ושיכת לציר הרשע כמו סוריה ואיראן שבעזרת השם ימחו מעל האדמה בזמן הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמו תמיד.. נותנים להם אצבע והם רותים את כל היד.

    ליברמן, 28/10/07 00:34

    הערבים גם רוצים מדינה משלהם - בלי יהודים
    וגם אם בא להם לגור איתנו אז להשאר...
    בהקמת המדינה הם יכלו לבנות מדינה בחלק ממדינת ישראל והם רצו הכל.. לכן עד היום אין להם כלום.
    הם עדין רוצים הכל.
    ליברמן צודק!!
    טרנספר לכולם!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הפטריוט ליברמן אינו מכיר בגבולות המדינה

    גדעון, 28/10/07 00:30

    אפילו השמאלני הקיצוני ביותר לא יסכים לויתור על שטחי מדינת ישראל ההיסטורית. מר ליברמן, לעומת זאת, מוכןמ בלי להניד עפעף לקצץ משטחי ישראל - עד כדי כך שנאתו למיעוט הערבי עיוורת ומטורפת. ''אוהב ישראל'' צבוע זה מתעב 20% מאוכלוסיית המיעוט, ועוד כ - 50% מאוכלוסיית הרוב היהודי המתנגדת לדעותיו הסהרוריות. את מי נשאר לך לאהוב במדינת ליהודים-בלבד ההזוייה שלך, ליברמן יקירי?

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע כמה אתה טועה

      עומר, 28/10/07 00:39

      לפי דעתי 70-75%
      יתמכו בחילופי שטחים
      סתם סקר לא מייצג מדיבורים עם הסביבה שלי....(אנשים אקדמאיים בעבודות טובות)

      הגב לתגובה זו

    • אתה מטרנספר יהודים והוא מטרנספר ערבים. מה ההבדל? הוא פטריוט (ל''ת)

      אתה לא!!, 28/10/07 00:43

      הגב לתגובה זו

    • ממתי השמאל הוא 50 אחוז? (ל''ת)

      המום, 28/10/07 00:43

      הגב לתגובה זו

    • תשובה לגדעון

      נאו קונסרבטיב, 28/10/07 01:03

      20 אחוז המיעוט שאתה מציין לא היום ולא לעולם יכיר בדגל של המדינה או יתחבר להמנון שלה וודאי לו להגדרתה כמדינה יהודית !.בנוסף לכך בכל עימות עם שכנינו(ראה המלחמה האחרונה לבנון 2)יתמוך בצד השני הנלחם כנגדנו!.זהו מצב אבנורמלי לחלוטין !.ראה בארה''ב יש קהילה קובנית במי היא תומכת?בארה''ב מזדהה עם ההמנון והדגל!.הקהילה האירנית אמריקנית מזדהה עם ארה''ב ומתנגדת לאירן וכך הלאה.''ערביי ישראל''הם למעשה פלסטינאים לכל דבר גם עפ''י הגדרתם ואם רוצים לפתור את הבעייה באמת,גם הם צריכים להיות חלק מן הפתרון !.

      הגב לתגובה זו

    • השנאה השמאלנים לא יודעת גבולות

      ארז, 28/10/07 04:35

      מי שלא מכירו בגבולות ארץישראל זה אתה, לא ליברמן. מי שכופה עלינו נסיגה לגבול שאינו גבול (לידיעתך: הקו הירוק אינו גבול, ומעולם לא היה), אינו יכול לחלק ציונים לאחרים.
      מי שקורא לסתימת פיות ולדיכוי כל מי שאינו מאמין בדרכו, בשעה שהוא מכנה את עצמו ''ליברל'' ו''נאור'' ו''פלורליסט'', אינו יכול לחלק ציונים לאחרים.
      מי שקורא לגרש מבתיהם 200,000 יהודים רק בגלל שהם יהודים, אבל מתנגד להחלפת אזרחותם של ערביי ישראל - וזאת מבלי להזיזם ממקומם ולו ס''מ - לא יכול לחלק ציונים לאחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין פתרון אחר

    Mir, 28/10/07 00:29

    אין דרך אחרת או פתרון אחר עם הבעיה הדמוגרפית שלהם; גם סיכסוכים אחרים באירופה ובמקומות אחרים, נפתרו בדרך הזאת!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נותנים מיצובישי והכל מסתדר

    יוסי, 28/10/07 00:27

    כל דבר שראש הממשלה אולמרט
    יחתום עם הערבים יעבור בכנסת. כך היה עם ההסכם אוסלו. תמורת אוטו מיצובישי לא חסרים חברי כנסת שיאשרו מה שהממשלה החליטה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מיסטר ליברמן קיבלת אפס במבחן

    מהאו''ם, 28/10/07 00:27

    לידיעתך, -''שבהחלטות עצרת האו''ם 242 ו-338 הקוראות לנסיגה ישראלית מלאה לקווי 67'''
    אם תבדוק את ההחלטה באנגלית תראה שבמפורש כתוב בהחלטה ''ישראל צריכה לסגת משטחים'' ולא ''כול השטחים'' לא כתוב בשום החלטה שישראל חייבת לסגת נסיגה מלאה לקווי -67.
    שמעתי את הדיפלומט האמריקאי שכתב את ההחלטה ובכוונה הוא לא ציין איזה שטחים ומכל השטחים אלא שישראל צריכה לשגת ''משטחים'' לידיעתך ישראל מאז 67 כבר נסוגה מהרבה שטחים כך שלפי הפרשנות שלו ישראל לא חייבת לסגת יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אך בנוסח הצרפתי כתוב

      יהודה, 28/10/07 01:02

      מהשטחים ועל כך מסתמכים הערבים

      הגב לתגובה זו

      • שיסתמכו על מה שהם רוצים

        ארז, 28/10/07 04:35

        אבל ההחלטה נוסחה באנגלית, ופה דוברים, כשפה שנייה, אנגלית ולא צרפתית.

        הגב לתגובה זו

        • די להסתכל מה אומר האו''ם! האום תומך במי שחזק ובמי שעומד על עקרונותיו (ל''ת)

          בן ימין, 28/10/07 09:00

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    ליברמן''הדפוק''

    יפו, 28/10/07 00:26

    שיחזור לאן שהוא שייך לא חסר גזעניים ומאפיונרים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודק ליברמן, הגיע הזמן לתקן את הטעות מ-48 ולהשלים את הטרנספר

    א, 28/10/07 00:26

    של כל ערביי ישראל.

    אני הייתי מוסיף על ההצעה של ליברמן ובאותה הזדמנות מחייב את כל השמאלנים להשבע שבועת אמונים למדינת ישראל, ואת הקיצוניים שבהם, אלה שיסרבו לעשות זאת, מעמיס על משאיות ושולח אותם מפה ביחד עם החברים שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוף סוף קם מישהו עם ביצים

    בוזו, 28/10/07 00:22

    אבל איך נדע בעתיד שלא תגיד לנו אח''כ שדברים שרואים מכאן לא רואים משם (ולהיפך).

    הגב לתגובה זו

    • אין לו ביצים..הכל דמגוגיה אחת גדולה...בלוף !!! (ל''ת)

      א.ב.ס..ט, 28/10/07 00:33

      הגב לתגובה זו

      • Lieberman I am proud of you

        Davidoff, 28/10/07 04:12

        I am impressed with Mr. Lieberman. Finally someone who has the balls to call the solution that is acceptable to us and still allows the Palestinians to create a state
        Read today's newspaper: Israeli Arabs are objecting to ''sherut Leumi'' . I agree with them. They should move to the new Palestine and do '.''sherut Leumi'' in Palestine.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    עוד כלב שנובח. (ל''ת)

    אלעד, 28/10/07 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הצעת ליברמן

    יהונתן, 28/10/07 00:20

    על רקע הכתבה הקודמת בדבר הצהרותיו של השייח סאלח וחבריו מהתנועה האיסלאמית, כוונותיו של ליברמן מייצגות קו הגיוני לחלוטין, מי שמבקש להשאיר את זהותו האתנית שיממש אותה במדינה הפלשתינאית, נראה ונשמע מוסרי והגיוני.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ליברמן צודק (ל''ת)

    אבי, 28/10/07 00:17

    הגב לתגובה זו

    • גם אם הוא לא צודק - זהו הבסיס למשא ומתן עם הפלשתינאים (ל''ת)

      ארז, 28/10/07 00:27

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ליברמן מכריז על הקמת הרייך הרביעי.

    אבי, 28/10/07 00:17

    קודם כל נטפל בערבים.
    אח''כ נחזק את עליית הגויים האנטישמים.
    אח''כ נטפל בשמאלנים.
    ומי אחרי זה??
    יאללה תחזור לרוסיה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה רייך איזה נעליים

      א, 28/10/07 00:25

      זהו חילופי אוכלוסין
      למה שיהיו 1.5 מדינות ערביות
      ן0.5 מדינה יהודה
      פלסטין נקייה מיהודים
      וישראל עם שליש עכשיו ובעוד 30 שנה חצי המדינה ערבים
      תאמין לי כאשר ערבים ישראלים יצברו כח הם יזרקו אותך ואותי בלי לחשוב פעמיים
      הם הרי בעצמם אומרים שהם פלסטינאים.....
      אני אישית לא רוצה לגור במדינה חצי ערבית כאשר 10 ק''ם מפה יש אותה מדינה עם ערבים .....

      הגב לתגובה זו

    • הטיפול בשמאלנים הקיצוניים חייב להיות חלק מההסכם עם הפלסטינים

      א, 28/10/07 00:34

      ככה שתקנה לך איזה מזוודה טובה, אם אתה לא רוצה שהצבא יעביר אותך מפה, מבלי שיהיו לך תחתונים להחלפה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ליברמן תאפשר זכות שיבה לקוזאקים אנטישמיים ??

    אמיר, 28/10/07 00:15

    זכות השיבה שלהם ליהודים שסביהם היכו באוקראינה תהיה אפשרית??

    הגב לתגובה זו

    • אין ''זכות שיבה'', יש ''דרישת שיבה''!! לא ליפול בפח של שטיפת המוח

      דרור מרמת גן, 28/10/07 00:37

      הפלשתינו-שמאלנית.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    רעיון טוב!

    shimi, 28/10/07 00:13

    הערבים יעדיפו למות ולא לוותר על אדמה עליה הם יושבים

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יאללה ליברמן תחזור לשמור על מועדונים (ל''ת)

    שיכור, 28/10/07 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הלואי והוא יצליח לעשות משהו אפי חלק מהתוכנית (ל''ת)

    יאיר, 28/10/07 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נו, איפה מבול התגובות המתלהמות משמאל? (ל''ת)

    איך זה בוששתם, 28/10/07 00:10

    הגב לתגובה זו

    • למה להתלהם?זה הגיוני.הימין בעד מדינה דו לאומית השמאל לא (ל''ת)

      שמאל שפוי, 28/10/07 04:34

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ליברמן לא צריך להיות מודאג

    גל, 28/10/07 00:09

    ממילא הפלסטינים לא קיימו את חלקם עד היום והם ממשיכים בטרור,הסתה,קסאמים,הברחות נשק והם הוסיפו לרשימה גם חטיפות ואמירות אנטי ישראליות באו''ם. ניסו לשחרר אסירים וללכת לקראתם אך הם בשלהם. כך שעליהם להוכיח קודם כל שפניהם לשלום ורק אז אפשר יהיה ללכת לקראתם ברצינות.

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי

      ארז, 28/10/07 04:37

      ממשלות ישראל הולכות בעיוורן לקראת הפלסטינאים, ולא משנה מהם יעשו או יאמרו.

      הגב לתגובה זו