• 100.

    המלצה

    האני מוחמד, 11/11/07 05:04

    אני ממליץ לכולם לא לתיחס לדיבורים שלהם וכל בנאדם והדיעה שלו ואנחנו חיבים לתנדב בשרות לאומי כי המדינה כל הזמן נתנה לנו ונתנה ונתנה הגיע הזמן להחזיר לה חלק ממה שקבלנו ממנה ובעזרת עמותת השרות לאומי יש אפשרות להחזיר למדינה. אז למה שלא נתנדב?

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    השמאל הוא אויב מס''1 הערבים הם אויב מס''2 לקיומנו בארץ כיהודים.!!!!! (ל''ת)

    שמואל, 28/10/07 03:14

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    צחוק הגורל

    Avi Ecuador, 28/10/07 02:53

    אם הם היו מנסים לעשות אנטגרציה ולא מפריעים לשמאל, ישראל היתה מושמדת באופן ''טבעי'' על ידי השמאל והרחם המוסלמית בשלב ז'.
    ויחזק ה' את לב פרעה!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הם רוצים להיות פלסטינים בישראל הזמנית שתהפוך בהמשך לפלסטין

    Avi Ecuador, 28/10/07 02:26

    הם לא רוצים להיות ישראלים.
    זה כמו שיהודי בעיראק או באיראן לא יסתפק ביהדותו והוא לא יהיה עיראקי או איראני אלא יהיה לו זהות אחרת והוא יצהיר בקולי קולות ובהפגנתיות על זה, כמה שניות אתם נותנים לאיראני יהודי כזאת זמן לנשום?
    יש הבדל בין דת ללאום והם לא מקבלים את הלאום שלנו.
    הם פשוט צריכים לעוף מישראל וההסבר מדוע הם עושים יותר טוב מכל ישראלי ובטח מפלוץ שמאלני.
    כל מדינה נורמלית הם מזמן היו אגדה או ארכאולוגיה ולכו תלמדו מטורקים מוסלמים ו''סובלנותם'' למיעוטים שמנסים להרים את האף.
    אל תשכחו את הטרנספר שעשו לנוצרים בקפריסין וכל העולם לא צייץ.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    שיסתובבו לנו חופשי בכל המדינה?? שישארו בכפרים שלהם-לא צריך טובות!! (ל''ת)

    כלנית, 28/10/07 02:11

    הגב לתגובה זו

    • סומך על רופא ואחות ערבים יותר מאוקראינים ורוסים שלך תדע אם התעודות

      משולם מיוחס, 10/11/07 00:44

      סומך על רופא ואחות ערבים יותר מאוקראינים ורוסים שלך תדע אם התעודות שלהם אמיתיות ואם בכלל הם יהודים,הערבים הישראלים לפחות למדו כאן וקל לבדוק מי הם ומה הם.שהרוסים והאוקראינים ישארו בכפרים שלהם,שיסתובבו לנו חופשי בכל המדינה?? שישארו בכפרים שלהם-לא צריך טובות!!

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אני נגד שרות שלהם--לא סומכת עליהם בכלום!!! (ל''ת)

    כלנית, 28/10/07 02:10

    הגב לתגובה זו

    • אפילו בקבר לא תוכלי לסמוך עליהם

      Avi Ecuador, 28/10/07 03:09

      רוצים ''שלום'' עם הפראי אדם האלה, סליחה, חיות אדם.
      עשו טרנספר ליהודים ואפילו את הקברים של היהודים לא סמכו עליהם שישמרו או לא יחללו אותם, ראו מה עשו לבית כנסת שהשאירו להם.
      אלו חיות, לא בני אדם ומשה רבינו הבין לפני יותר מ 3000 שנים שדור עבדים להבדיל לא יוכל להפוך לבני חורין, שדרוש לו 40 שנה להסתובב במדבר ולהיקבר שם כשממנו מצמיחים דור שמחנכים אותו והוא בן חורין.
      ''מנהיגנו'' והשמאל מברברים על שלום וויתורים וטרנספר חלקי וחינוך של חיות שיהפכו מחר לבני אדם וחי זאב עם כבש על השיפוד.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    המזל שלנו הוא שהם טיפשים!!

    שי, 28/10/07 00:58

    במקום לשבת בשקט להנות מביטוח לאומי + הזכות לבחור ולהיבחר ולא לתרום כלום למדינה, הם חייבים להוכיח כל פעם מחדש כמה הם לא נאמנים. אתם פשוט עושים שירות דב לעצמכם. יושבים שמאלנים שמנסים להצדיק את מעשיכם ואתם יורקים להם בפרצוף כל פעם מחדש.
    שבו בשקט ויש כאן שמאלנים שייתנו לכם מדינה על מגש של כסף , בלי חובות ורק עם זכויות.
    תסלחו לי אבל אתם ממש לא חכמים

    הגב לתגובה זו

    • והמזל של המוסלמים שהשמאלנים ''שלנו'' אידיוטים

      Avi Ecuador, 28/10/07 02:42

      קניבלים אוכלי ''כשר''; רק יהודים!
      להזכירך, בכדי ליצור שואה היו צריכים אידיוטים רודפי ''שלום'' כמו צ'מברלין ורשעים כמו היטלר, מתכון לשואה

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    לא משנה ממילא במסגרת הסכם שלום הם עוברים לשטחי הרש''פ

    חילופי אוכלוסין, 28/10/07 00:43

    הסכם השלום עם הפלסטינים חייב לכלול חילופי אוכלוסיה, שמשמעותם התנתקות של הפלסטינים שחיים בישראל, והעברתם לרשות הפלסטינית (גם בכפיה. מה שחוקי על יהודים חוקי גם על ערבים).
    לטווח ארוך, רק הפרדות מוחלטת בין העמים תביא שלום לאיזור.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הביטו למה עוללתם:מיעוט מסרב לתת שרות אזרחי וקורא למרד.לזה התכוונתם?

    לכל השמאל הנאור, 28/10/07 00:23

    ברור שלא.
    האם מישהו מעלה על דעתו שאיטלקי או יהודי בארה''ב/אנגליה/צרפת/אוסטרליה ....יקום ויכריז:אנו לא נסכים לשירות אזרחי?!
    ברור לכם שלא יהיה אפילו אמריקני /צרפתי...שיקום כמוכם,שמאל-נאור ויתמוך בדעתו של הקורא למרד.אתם הבנתם את זה?!
    ברור שלא.השנאה למדינה-לריבונות-לעצמכם לא מאפשרת לכם לחשוב ישר ונכון.הדיסקט במוח מעוות וזקוק לצריבה מחדש.

    הגב לתגובה זו

    • הדימוי שלנו לדיסקט-מעליב.לא כולנו כאלה.אנו משוכנעים שלערבים מגיעה ר

      לאיש הימין החשו, 28/10/07 01:11

      רבונות משלהם.גם אם הם מיעוט.לא יעלה על הדעת שמיעוט גדול כזה יקבל על עצמו מרות ,חוקים המנון ודגל וכל השאר רק בגלל שאינו השליט.יש לאפשר להם עצמאות בתוך המדינה ולא לטרנספר אותם,כפי שמציע ליברמן.
      נראה לך הגיוני להוציא מכאן מאות אלפי ערבים ?!

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    למה רק אחרי שישים שנה של ביטוח לאומי והטבות

    זסבה, 27/10/07 23:21

    לערבים הפלשתינים בישראל ,
    נזכר פה פתאום איזה מישהוא שהגיע הזמן שהגייס החמישי הזה *יעשה ויפעל* למען שירות לאומי אזרחי .......
    למה שהערבים לא ישלמו *דמי כפרה* על שישים השנים שהם לא עשו כל שירות לאומי או אזרחי למדינת ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    יש לי הצעה טובה ליהודים ולערבים כל אחד יחזור לארצו ואז ישאר פה כמה

    המלך, 27/10/07 23:15

    אלפים של יהודים ואז יתגיסו היהודים לצבא הערבי של המליון חייל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תודה

    קונפיציוס, 27/10/07 23:13

    אני דוקא חושב שאנחנו צריכים להודות לאותם ערבים קיצונים
    אם תנסו להזכר עד לפני חמש שנים כל יהודי שהראה צל של פטריוטיות רוב האוכלוסיה הסתכלה עליו עקום אולם בשנים האחרונות בעקבות התבטאויות שהולכות ונהיות יותר ויותר קיצוניות הן ממדינות ערב והן מערבי ישראל אנחנו לומדים כי ישראל נמצאת תחת איום קיומי ולכן קמים אצלנו אנשים טובים אשר טובת העם היהודי מוצבת לנגד עניהם ולכן בשמי ובשם כל העם היהודי אני רוצה להגיד רק מילה אחת
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לא רוצים לחסל אתכם פיזית,נסתפק בכך שתעברו לחיות תחת שלטון אחיכם. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 27/10/07 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    יש מקום בעזה לכל ערבי ישראל והגדה

    חקלאי פיקח, 27/10/07 22:44

    אין להם מה לחפש בשום מקום אחר
    בעזה יש מספיק עשב לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • תודה

      עכו, 11/11/07 05:08

      הדיעה שלך תשמור לעצמך

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    שיעשו שירות אזרחי בעזה

    אנטי לכלוך, 27/10/07 22:41

    כל העולם יודע מה ערבי יכול לבנות
    בשש אלף שנה, אפילו את הזבל הם לא מסוגלים לנקות.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    יופי הוא מגלה לשמאלנים מה שאני כבר

    בת שבע, 27/10/07 22:33

    ידעתי שהייתי בת ארבע.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ראש ממשלת טורקיה אמר היום:

    כהנא צדק !!, 27/10/07 21:50

    ראש ממשלת טורקיה:

    אנו ננקוט בצעדים להלחם (במורדים הכורדים) מתי שצריך,מבלי להתחשב בלחץ בינלאומי.
    כשיש צורך לבצע מבצע,נבצע אותו.
    אנחנו לא צריכים לבקש רשות מאף אחד.
    מדינות אחרות אולי ירצו אחרת,אבל אנו מחליטים לבד את ההחלטות שלנו.

    מתי דיבר כך בפעם האחרונה ראש ממשלת ישראל?

    הגב לתגובה זו

    • אומלטה לא יכול לדבר כי....

      אליהו שמש, 27/10/07 22:06

      אישתו לא מרשה לו....

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      100%, 27/10/07 22:06

      הגב לתגובה זו

    • מנחם בגין !!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      מצונזר סידרתי, 28/10/07 00:28

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    כל הכבוד לכם ולצרכסים. (ל''ת)

    לאחינו הדרוזים, 27/10/07 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בלי שירות אזרחי לא לתת להם שום זכות בארץ (ל''ת)

    שונא ערבים, 27/10/07 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    פלסטינאי ומוסלמי לעולם יתנגד לישראל!

    נאו קונסרבטיב, 27/10/07 21:15

    אם הוא אזרח.עם זכויות או בלי כדאי שה''שמאל''יבין ויפנים זאת.לא מדובר בבעיית אפלייה !.מדובר בעוינות בסיסית למדינה,זהותה היהודית וסמלייה!.נסיונות השמאל להתעלם מכך מסוכנים יותר מכל תהליך מדיני כושל !.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אתם מקדמים את התעמולה שלו (ל''ת)

    אום אל פאחם, 27/10/07 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מי שלא ישרת בשרות לאומי שלא יקבל קצבאות או עבודה במגזר הציבורי (ל''ת)

    משלם המיסים, 27/10/07 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ההנהגה הערבית תלושה מהעם ומהמציאות החברתית של ערבי ישראל

    ערביה שמשרתת, 27/10/07 20:50

    כמו שאומר הפתגם: '' הכלבים נובחים והשיירה עוברת''...

    ש''ההנהגה הערבית'' תמשיך לנבוח כאשר המון צעירים ערביים בוחרים להיות חלק ממדינת ישראל.
    אותה ''הנהגה'' ערבית ישראלית אינה מייצגת את העם הערבי אשר כן מעוניין להיות חלק מהמדינה ואשר רוצה גם להשפיע על ההוויה הישראלית ולא רק להיות מושפע ממנה...

    לא לשכוח שוועדת המעקב הציבור הערבי לא בוחר בה בצורה דימוקרטית. וגם לא לשכוח שבבחירות לכנסת האחרונות פחות מ50% מערביי ישראל בחרו להצביע למפלגות ערביות והשאר העדיפו את המפלגות הציוניות.
    ותגיד לי בבקשה אדון זחאלקה ''הנכבד'' האם אני כערבייה ישראל שבחרתי לשרת בשירות אזרחי- לאומי ולהתנדב בחברה אשר בה אני חייה...האם אני נהפכתי להיות יהודייה או ישראלית יותר ממך...הלא מי נשבע אמונים למדינת ישראל היהודית הציונית כאשר הצטרפת לכנסת?!! אני או אתה?!!!
    הנביחות של ההנהגה הערבית יעברו והעם הערבי-הפלסטינאי הישראלי במדינת ישראל היהודית יגיד את שלא בעתיד הקרוב...נמאס משקרים, נמאס ממלחמות, נמאס מאפלייה ומגזענות הן מצד ההנהגה הערבית כלפי המדינה והן מהמדינה כלפי העם הערבי בארץ...ושירותנו בשירות האזרחי הוא הדרך שלנו להוקיע את אותה גזענות הן שלכם כהנהגה רשלנית ובעלת אינטרסים אישיים והן את האפלייה אשר אנו סובלים ממנה כבר יותר מ60 שנה מהמדינה...דרך השירות האזרחי אנו נראה את פרצופנו האמיתי למדינה וליהודים ולהנהגה הערבית המפגרת שיש לנו...חזוננו הוא שלום ושתי מדינות לשני עמים ומספיק עם החזרה לימי הביניים האפלים לשני העמים...הרי גם אתה יודע מר זחאלקה שלא נקום יום אחד בבוקר ונמצא שהעם היהודי נעלם מאדמת פלסטין ולהפך...זהו גורלנו ועלינו לבחור בין קיום משותף שבסיסו שיוויון ערך האדם או שנבחר במלחמה...אז במה אתם בוחרים?!!!

    הגב לתגובה זו

    • Wow!! Well done (ל''ת)

      Kol ha Kavod, 27/10/07 21:06

      הגב לתגובה זו

    • כתומך ליכוד

      ישראלי, 27/10/07 21:15

      ימני המתנגד למדינה פלסטינית אני רוצה לומר שאני מכיר את מ השאת אומרת, ויודע שלא כל הערבים רוצים להשמידנו וחלקם אנשים טובים שרוצים להשתלב בחברה.
      חבל מאד שהנהגה גזענית ולאומנית מצד הערבים מלבה בכל פעם את האש (ראו מקרה שער המוגרבים).
      ולאלה מכם שחושבים שהערבים מוכרחים להתנגד לישראל, עיינו בבקה בסורת אל-בקרה בקוראן, המספרת על סיפורי התנך ועל זכותם של היהודים על הארץ.

      הגב לתגובה זו

    • כיוון שאת מייצגת חלק נכבד

      דוד, 27/10/07 21:23

      של הצעירים הערביים וגם של חלק לא מבוטל מדור הביניים, אני מתפלא שאתם לא משתתפים יותר באן בטוקבקיים הללו ומשאירים את הבמה לצעקנים המקצועיים.

      פגשתי הרבה צעירים (בשנות העשרים לחייהם) שאומרים לי שאילו היה לגיטימי להתגייס לצבא הם היו עושים את זה ומה שמונע מהם זה רק הדלגיטימציה שעושים למי שרוצה להתערות כאן באופן רשמי בחברה הנבנית כאן.

      לפעמים, וזה לא נדיר, לשני סטודנטים ישראלים ערבי וישראלי יש הרבה יותר משותף מליהודי חילוני ויהודי חרדי. ולפעמים אני מגלה שאתם הערבים מזדהים יותר עם ש''ס מאשר אני.

      כל זה מועלם על ידי קריאות אלימות. מה כל הקישקוש הזה עם כהנא. שהכהנות יריבו עם סייח ראיד סאלח כמה שהם רוצים (וחבל כי כך הם נותנים לו חומר להתפרסם), אבל יעזבו את הערבים הישראלים במנוחה ובכבוד.

      גם כך דרושים לנו עוד עשר חמש עשרה שנה להשלים את המהפך הקטן הזה אז תנו למציאות הזדמנות

      הגב לתגובה זו

    • לערביה הנכבדת

      גלעד, 27/10/07 22:08

      יישר כח וכל הכבוד לך בתקווה שיהיה כאן דו קיום אמיתי ושיויון זכויות אמיתי

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך

      דן, 27/10/07 22:12

      אכן הדרך של ערביי ישראל להשתלב בחברה הישראלית כאזרחים שווי זכויות עוברת דרך שירות לאומי.

      זה יקרה כשנראה ערבים ישראלים מעלים תרומה חיובית למדינה.

      המדינה שיכת למי שחי בה, זאת עובדה.

      הגב לתגובה זו

    • שירות אזרחי

      שרון, 27/10/07 22:43

      את גדולה . כל הכבוד לך את ישרה כנה ואמיצה!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • מחמם את הלב לשמוע

      משה, 27/10/07 23:28

      ערביה שפויה שמדברת בהגיון.
      עם ערבים כאלו יש תקווה לשלום וחיים משותפים ושווי זכויות .
      יישר כוחך

      הגב לתגובה זו

    • אם את באמת ערבייה... אז כל הכבוד לך!

      עמרי, 28/10/07 01:19

      והלוואי שכול הערבים היו כך...

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    יש לתת לתנועת כ''ך לשוב ולהתמודד בבחירות מסכימים?

    אוהד קופמן, 27/10/07 20:44

    אם התנועה-האיסלאמית חוקית,
    אז כל וחומר שיש לאפשר לתנועת כ''ך לחזור לחיים-הפוליטיים.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים תנועת-כ''ך צריכה לחזור להיות לגיטימית (ל''ת)

      אליהו אבאייב, 27/10/07 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    שירות לאומי לערביי ישראל

    אזרח ערבי מודאג, 27/10/07 20:41

    אני מציע לשני הצדדים להירגע......
    אין צורך להישחף אחרי הקיצוניים משני העמים. לדעתי צריך לדחות את הויכוח עד לאחר פתרון הבעיה הפלסטינית.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      צביקה, 27/10/07 22:48

      פתרון הבעיה הפלסטינית תהיה תחילתה של הבעיה ביהודית

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    העקרון ברור:אין שירות - אין זכויות.אל קצבאת ולא תקציבים. נ ק ו ד ה. (ל''ת)

    מוקי, 27/10/07 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם כך יש רק יתרונות בשירות אזרחי אצל הערבים

    מיXתפוזים, 27/10/07 20:35

    או שתתחילו להיות אזרחים נורמאלים ותתרמו לעצמכם ולמדינה
    או שתתחסלו ותעלמו לנו מכאן

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אנו חוששים מגייס חמישי ! קדימה ללבנון (ל''ת)

    אזרחית, 27/10/07 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דיי לכיבוש.. לחזור לגבולות החלוקה מ 47

    רינה, 27/10/07 20:17

    אויי.. שכחתי. גם לגבולות החלוקה של 1947 הערבים התנגדו.
    אז מה הם רוצים?

    הגב לתגובה זו

    • חזרה לגבולות 1840 (ל''ת)

      יוש, 27/10/07 20:55

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מזל שלא קיבלו ולא רוצים..............

    צביקה, 27/10/07 20:17

    זה רק מוכיח לשמאל שהימין צודק ואין לנו פרטנר לשלום.........
    רק להיפרד מהם לשלום הם שם אנחנו כאן..............הם במאה ה12. אנחנו במאה ה 21 ...

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    עם טפיל ובכיין

    Joe Anaaref, 27/10/07 20:02

    מי שלא רואה סיבה לעזור לעצמו אינו זכאי לרחמים מאחרים.
    לכו לשרת את המדינה או לכו מפה.

    הגב לתגובה זו

    • Why don't you go to Gaza for a vacation

      Eitan, 27/10/07 23:48

      Ya Tambal

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ליברמן צדק! DUH LIBERMAN! (ל''ת)

    HEIL, 27/10/07 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מה שמדאיג את השיח משמח אותי

    דוד, 27/10/07 20:00

    זה שהשיח דואג זה לא בגלל שיש לו מצפון. הוא דואג כי הוא יודע שמאות אלפי צעירים ערביים מחפשים להזדהות ולהשתלב במדינה. הפ קוראים לעצמם יעקב ואמיר ויוסף ורצים להיות כמו כל אחד. אני פוגש אותם ולא מבין מדוע לא מדברים על זה ורק על מי שמחרחר מלחמה וריב.

    השיח יודע שהוא יפסיד בקרב הזה ולכן הוא מגייס את הדמגוגיה.

    אף ערבי ישראלי לא רוצה להצטרף אל ''אחיו'' בשטחים ולא רוצה שיתנחלו אצלו בבית. אנחנו לא צריכים להתערב בזה. המציאות חזקה מכמה שיחים דואגים ומודאגים.

    הגב לתגובה זו

    • חבר מדרום אפריקה אמר לי לפני 5 שנים

      לדוד, 28/10/07 05:36

      שנגיש את ישראל במגש של כסף לערבים כפי שנעשה שם. הבחור ברח מזמן מדרא''פ לבוסטון עם משפחתו. כשאמר רציתי להכניס לו כאפה ואמרתי שאלו פטפוטי ביצים. נו, צוחק מי שצוחק אחרון.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    רק ברוך מרזל יטפל בהם!!!!!!!!

    רוני אלזם, 27/10/07 19:55

    בבחירות-הבאות כולם בוחרים רק בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מסית אספסוף ומפחיד,שתי טיפות שתן ביבי נתניהו.

    יגאל כהן, 27/10/07 19:53

    אותן השיטות.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    להוציא כבר את התנועה-האיסלאמית מחוץ-לחוק!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מירי טביב, 27/10/07 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה יש להתרגש?

    אייל, 27/10/07 19:49

    הדברים ברורים וידועים שהערבים לא מעוניינים להשתלב או ''לסלוח'' לישראל על ה''נאכבה'' שהיא למעשה קימום ארץ ישראל - בל נשכח שלפני הגעת היהודים לארץ הייתה ישראל ברובה שממה... אבל כנראה הפשע הוא בנישול הערבים ה''מסכנים'' מהאדמה הצחיחה עליה ישבו לאחר שתפסו את אדמת ישראל שגלו מעל ארצם.
    המרצע יוצא פעם אחרי פעם מהשק וצריך להיות ממש עיוורים כדי לא להבין את מטרתם על ''ערביי ישראל''.
    הפתרון הוא פשוט אבל ''יפי הנפש'' שבינינו (או: השמאל) מסרבים להבין ולהפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ליברמן צודק!!!!!!!! (ל''ת)

    ניסים בן-מרגי, 27/10/07 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ח''כ ג'מאל זחאלקה - נכבה ? מי פתח במלחמה ב 47-8 ?

    אזרח, 27/10/07 19:44

    במלחמה פתח , ב 47 , המופתי אל חוסין , בעל ברית של היטלר, אליו הצטרפו מדינות ערב שפלשו לארץ ב 15.5.48.
    מנהיגים ערבים דרשו מהאוכלוסיה הערבית לעזוב את הארץ עד לנצחון.
    זחאלקה - תפסיק לשקר.

    אתה מתנהג כמו גיס חמישי . אם אתה רואה בשירות לאומי דבר מאוס, תתפטר מהכנסת ותצטרף לחבר שלך עזמי בישארה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    השיך יוביל אותם לרמת חיים כמו עזה

    קול העם, 27/10/07 19:44

    או כמו בגדה או כמו במדינות ערב, מצרים סוריה ואחרות.
    רוצים לקבל בלי לתת. שירות אזרחי שיעשו בערים שלהם שיתנו לאזרחים ערבים וילדים ערבים כדי להעלות את רמתם.
    אבל השיך, כמו כל השיכים לפניו רוצה עם של ''בלטות'' שלא יודעים מהחיים שלהם. הוא כבר יסביר להם מה צריך לעשות ושהעוני הוא מאללה.

    הגב לתגובה זו

    • ראש הפלג - מפלג!!!

      שפוי, 27/10/07 23:57

      צודק לגמרי. השייח' רוצה פילוג בין היהודים והערבים השפויים משני הצדדים. הבערות והשנאה היא האופציה היחידה שלו. בלי זה אין לו זכות קיום. רק בארץ נותנים לאחד כזה להסתובב חופשי. בכל מדינה מתוקנת וחפצה חיים הוא היה אסור מזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אמן! (ל''ת)

    אזרח, 27/10/07 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אמן! (ל''ת)

    אזרח, 27/10/07 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ערביי ישראל מחפשים את כל הזכויות ורואים חובה לחיסול המדינה היהודית (ל''ת)

    י סאל מיל, 27/10/07 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הפרדה עכשיו

    אלי, 27/10/07 19:40

    הגיע הזמן להפרד ,להחליף שטחים אפילו בכוח ,רק הפרדה מלאה תציל אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לאט לאט אני משתכנע לבחור בברוך מרזל בבחירות הבאות

    יוסי הכהן, 27/10/07 19:39

    הוא היחידי שמדבר בשפה ברורה בסוגיה הכאובה הזו

    הגב לתגובה זו

    • גם אני יצביע לחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל

      אוהד בית''ר, 27/10/07 20:06

      על כולם להצביע לחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

      מסכימים?

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    דמגוגיה בגרוש

    ציון, 27/10/07 19:38

    לחסל את הערבים פיזית? הצחקת אותי יא שייח' ראאד . כי במקום כל אחד שיחוסל יבואו עשרות לכן אינני שותף לתיאורית הקונספירציה שלך.אני מבין שכוונתך שהשירות הלאומי ישמוט את השטיח מתחת לרגלך ולא תהיה זכות קיום לתנועתך ועל זה אני מברך כי דעותיך הקיצוניות אינן עולות בקנה אחד עם רעיון המדינה היהודית על כן כדי שנהיה שווים תעשו שירות לאומי

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שירות לאומי שתעשו גם בתוך הקהילה שלכם, מה הבעיה בזה? (ל''ת)

    רועי, 27/10/07 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פוליטיקאים ערבים גורמים נזק עצום לציבור הערבי. (ל''ת)

    כרמון, 27/10/07 19:36

    הגב לתגובה זו

    • הם בוחרים בהם פעם אחר פעם.

      הם רוצים אותם, 27/10/07 20:22

      למרות שאחד מהם הסביר פעם שבבחירות אף מפלגה יהודית לא באה לפכח על הבחירות בישובים הערבים והם בעצם מחלקים את התוצאות בינהם ללא שום פיכוח וללא קשר למה שאנשים מצביעים שם.
      מחדל ממשלתי.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לערביי-ישראל יש רק זכויות במדינה הזאת

    טל שחר, 27/10/07 19:30

    העיקר לקבל ביטוח-לאומי הם יודעים.
    צבועים שיעברו לאחיהם בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    העיקר את כ''ך הוציאו מחוץ-לחוק,למה את התנועה-האיסלאמית לא? (ל''ת)

    נמרוד ארליך, 27/10/07 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עוד לא הפנמתם...

    רפי, 27/10/07 19:26

    שייח' ראא'ד סלאח הצהיר ברייש גליי כי, הם רוקמים תוכנית להתרבות כאן בארץ ישראל. על מנת להקים כאן מדינה איסלמית. ואני לא מבין מה לא ברור כאן???. רשויות החוק חייבים לתת את הפיתרון לבעייה שחותרת תחת קיומה של המדינה, ויפה שעה אחת קודם...שאם לא כן אני ממליץ לכולנו להתכונן ולארוז........

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    התגובות משוגרת לחבר של רה''מ לפרסום או לפח (ל''ת)

    שפך השפד''ן, 27/10/07 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חומר למחשבה

    elkanortam, 27/10/07 19:25

    כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    עוד לא הפנמתם...

    רפי, 27/10/07 19:24

    שייח' ראא'ד סלאח הצהיר ברייש גליי כי, הם רוקמים תוכנית להתרבות כאן בארץ ישראל. על מנת להקים כאן מדינה איסלמית. ואני לא מבין מה לא ברור כאן???. רשויות החוק חייבים לתת את הפיתרון לבעייה שחותרת תחת קיומה של המדינה, ויפה שעה אחת קודם...שאם לא כן אני ממליץ לכולנו להתכונן ולארוז........

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מי בכלל מעונין בשרות ''אזרחי'' ערבי

    קיפוד, 27/10/07 19:21

    הרי זה יהיה טרור במסווה של שרות לאומי. ינצלו את המסגרת לגרימת נזקים. השרות הטוב ביותר שיוכלו לעשות הוא לעבור למדינה ערבית.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תגובת ממשלת ישראל - ''אללא-אכבר'' (ל''ת)

    אחמאד יאסין, 27/10/07 19:18

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כל הכבוד לשייח ראיד סלח

    ירון, 27/10/07 19:17

    סוף סוף יש ערבי שלא מפחד לדבר

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מסכים -- ולא תקבלו ביטוח לאומי דמי אבטלה בתי חולים מד''א כיבוי אש (ל''ת)

    נותן שירות אזרח, 27/10/07 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מדוע כ''ך מוכרזת ''ארגון-טרור'' ואילו התנועה-האיסלאמית חוקית? (ל''ת)

    מיקי רבינוביץ, 27/10/07 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה לא מוציאים את התנועה-האיסלאמית מחוץ-לחוק?

    ליאור אהרוני, 27/10/07 19:13

    למהתנועתכ''ך מחוץ-לחוק והתנועה-האיסלאמית חוקית?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ערביי ישראל ישוב להצטרף לשרות הלאומי (ל''ת)

    D, 27/10/07 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הכמות גוברת על האיכות כאן ובכל העולם (ל''ת)

    ראאד פה-גדול, 27/10/07 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש לערוך מיפקד בין ערביי ישראל...

    דורון לאופר, 27/10/07 19:10

    לשאול שאלה אחת :
    האם אתם תומכים במדינת ישראל וחוקיה?
    אם התשובה שלילית על אביגדור ליברמן לנסח חוקים שמיועדים להם , והמבין יבין .
    אין להיתמהמה ולא גם יום , הם אויבינו העתידיים ולא אירן.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מי שלא רוצה שיחזיר את כל הכסף שנתנו לו כדי לגדול.

    קיקו, 27/10/07 19:08

    את כל קצבת הילדים, את מענק הלידה ששילמו להם ה''פריירים'' המדינה.את כל חינוך חינם, ולהפסיק לתת להורים שלהם קצבאות זקנה ונכות.ואם לא רוצים להחזיר שיעזבו בתמורה לסוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כ ה נ א-צ ד ק ! ! ! ! ! ! (ל''ת)

    עומרי פרידמן, 27/10/07 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רק זכויות הם מבקשים. חבורה של פרזיטים. (ל''ת)

    משה, 27/10/07 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שירות לאומי חובה לכווווולם !!!

    דוד, 27/10/07 19:04

    רק כך ירגישו ערביי ישראל חלק מהחברה הישראלית

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הפתרון - החלפת שטחים

    אלון, 27/10/07 19:04

    זה מובן וזה ברור - הערבים בישראל לא מרגישים את עצמם ישראלים ויותר מכך חלקם הארי שונאי ישראל.
    במסגרת ההסדר עם הרש''פ צריך להחזיר את מרביתם לאחיהם ביהודה ושומרון ושישחררו אותנו מהם וכמה שיותר מהר! העבים שישארו בישראל יהיו חייבים לשרת כמו כל אזרח ולהצהיר על נאמנותם למדינה,,, ואם לא יש טעם לשלול את זכויותיהם האזרחיות באופן גורף.

    הגב לתגובה זו

    • שטחים+האזרחים ה''פלסטינים'' שיושבים עליהם .. (ל''ת)

      PUBES, 27/10/07 20:17

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    תגובה ל30 ההומניסט!

    יהודי, 27/10/07 19:01

    מרחם עלייך! באמת!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רוצים שיוויון? תעשו חובות!

    גלעד, 27/10/07 19:00

    הגיע הזמן שהממשלה יוזמת את החוק
    אין שום סיבה שאזרחי ישראל לא יתרמו למדינה ויהיו זכאים לכל הטבותיה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שונא את כל היהודים!!! (ל''ת)

    ערבי פלסטיני, 27/10/07 18:55

    הגב לתגובה זו

    • שנאה גורמת למחלות!

      לערבי פלסטיני, 27/10/07 19:07

      שבעה מליארד בני אדם על כדור הארץ ומתוכם רק חמשה עשר מליון יהודים.

      חבל על האנרגיה שלך!

      תעשה ספורט, מדיטציה וסקס.

      בהצלחה!!!

      הגב לתגובה זו

    • יש לכם הערבים 22 מדינות לנו היהודים יש רק מדינה-אחת

      שגיא ברנד, 27/10/07 19:11

      יהודים-לציון
      ערבים-לערב

      הגב לתגובה זו

    • לא....ואנחנו בטח אוהבים אותך (ל''ת)

      arik, 27/10/07 19:19

      הגב לתגובה זו

    • תתחיל לארוז... (ל''ת)

      רפי, 27/10/07 19:26

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ראיד צלאח יורשו של המופתי אמין שהמית אסון על הערבים.תמשיך לא תרחיק (ל''ת)

    אדווה, 27/10/07 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל כך אופיני , יודעים לקחת ולא לתת!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אמת, 27/10/07 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפוליקאים הערבים חורצים את דין האזרחים הערבים

    אבי, 27/10/07 18:50

    לא פלא שהפוליטיקאים הערבים אינם מעוניינים בשרות האזרחי אשר משמעותו, אזרחים שווי זכויות במדינת ישראל דרכם הטובה ביותר הנה לנסות לשמר מחנות פליטים של אנשים בורים וע''י כך לממש את המשך שלטונם אני קורא לערביי ישראל, בואו והצטרפו אלינו והיו חלק ממדינת ישראל !!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    להתנדב לבית חולים

    כחול22, 27/10/07 18:49

    שבו מטופלים ערבים ויהודים כאחד זה דבר פסול ?

    אני חושב שבכלל ישנה צביעות הם כל כך מזוהים עם אחיהם בגדה וברצועת עזה אז למה הם מפחדים לאבד ת.ז כחולה ולא עוברים לשם ? טובים בדיבורים אבל לא בהקרבה אמיתית....
    אוכלי חינם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי שלא ייתן שירות לאומי - לא יקבל ביטוח לאומי ! (ל''ת)

    ללא כל קשר, 27/10/07 18:47

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון גם לדוסים? (ל''ת)

      מתעניינת, 27/10/07 18:52

      הגב לתגובה זו

      • כן (ל''ת)

        כן, 27/10/07 19:15

        הגב לתגובה זו

      • כן. ארגוני ההתנדבות אצלם גדולים פי כמה מאשר בסקטורים אחרים

        muli dos, 27/10/07 19:16

        והם מסייעים לכל אחד, חילוני כדתי, לדרוזי ולערבי. בוודאי מישהו מבני משפחתך הזמן לו לא אחת להסתייע בארגוני ההתנדבות שלהם. והם עושים זאת מבלי להחזיק בכיס פנקס שירות.
        ואגב, כשאת אומרת ''דוסים'' את בוודאי מתכוונת גם אליי, שהייתי 3 שנים בסדיר ואח''כ חודשים בלי סוף מילואים ביחידה לוחמת, וגם לבנים שלי שהולכים בדרכי. ואנחנו''דוסים'' - וגם מתנדבים, וגם תורמים דם, וגם מחזיקים כרטיס אדי בכיס.

        הגב לתגובה זו

      • מדינה של כוווולם

        שרות לכל, 27/10/07 19:21

        דוסים, תל אביבים, ערבים ומצפוניסטים למינהם-
        ניתן לשרת את המדינה גם בבית חולים.
        שיוויון בזכויות ובחובות
        שלוש שנים שלי שוות לפחות כמו שלכם

        הגב לתגובה זו

      • כן גם הם!! (ל''ת)

        מה זה לא ברור?!, 27/10/07 19:29

        הגב לתגובה זו

    • רק במדינה הזאת צריך לשרת כדי לחיות בכבוד!!!! (ל''ת)

      x, 27/10/07 20:04

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד - שיוויון זכויות תמורת שיוויון מחוייבויות

      חמניה, 27/10/07 22:35

      ומי שלא מוצא חן בעיניו שימצא מי שינדנד אותו...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    להפסיק לשלם בטוח לאומי לכל המנוולים (ל''ת)

    רפי, 27/10/07 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שלום תמיד היה סכנה למי שמתפרנס ממלחמה,גם אצלם וגם אצלנו,

    משולם מיוחס, 27/10/07 18:44

    שלום תמיד היה סכנה למי שמתפרנס ממלחמה,גם אצלם וגם אצלנו,

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ויתרתי על הרצון לחיות איתכם

    אורי, 27/10/07 18:42

    אין שיתוף פעולה ואין סיכוי.
    הערבים הם אוייב ושונא בין אם באיראן ובין אם ביפו.
    יש לפתוח בקמפיין מושכל שיכלול בהסכם עם הפלסטינים גם היעלמות של ערביי ישראל מכאן לעד.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם שירות לאומי לא מספיק לכפר על פשעי הערבים

    ש, 27/10/07 18:41

    אבל זו התחלה, יצירת מראית עין של שוויון בחובות עדיפה על מציאות של אפליה חריפה לטובת הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה קרה צאאלח מפחד שיראו מי אתה? (ל''ת)

    ערבי נוצרי, 27/10/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    העובדה שאינכם מוכנים לשרת את מגזרכם מעידה שהנכם פרזיטים ושמניעיכם

    יצא המרצע, 27/10/07 18:39

    אינם טהורים.

    אתם רוצים ליהנות מכספי המדינה היהודית ובו בזמן לקוות לכך שתיהרס.

    מקווה שאם יהיה הסדר - הגבול יהיה מערבה לכם ואתם תעשו שירות לאומי אצל אחיכם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם יחסל, אני תומך (ל''ת)

    אבי, 27/10/07 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם לא רוצים לתורם --

    שמואל, 27/10/07 18:37

    לישראל, למה אנו צריכים אותם כאן?
    המציאות שמדינת ישראל קיימת ב''ה.
    אם יש לכם בעיה להיות חלק ממנה, לכו למדינה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הוא צודק- לערבים מגיע רק זכויות כי אין להם חובות ... (ל''ת)

    צחי, 27/10/07 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מתי כבר תבינו שישראל היא מדינת היהודים?

    ישראל, 27/10/07 18:35

    למי שלא טוב בארץ הזאת יכול פשוט להגר לארץ אחרת.הכרטיס לכיוון אחד עלי

    הגב לתגובה זו

    • לא להרבה זמן (ל''ת)

      X, 27/10/07 20:02

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ישראל מדינת הלאום היהודי

    KSP, 27/10/07 18:35

    ישראל, שהיא מדינת הלאום היהודי, ממש לא רוצה את מה שאומרים הדוברים הערבים: ''ישראל רוצה שנופשט מזהותנו....''. ישראל רוצה שהלאום היהודי יהיה לאום יהודי והלאום הערבי ישאר כזה. ובתוך המדינה הזאת, כדאי שהאזרחים ישרתו את המדינה, יגנו עליה נגד אויביה, ישתתפו בפעילות פוליטית, כלכלית, חברתית, וישמרו על אופיה היהודי והדמוקרטי.
    KSP

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מאוכזב מהערבים

    אזרח שפוי, 27/10/07 18:34

    לא שמעתי בכל התגובות האינפנטיליות של כל הערבים שמצויינים בכתבה שום התייחסות עניינית לתוכנית הנ''ל מלבד טענה הזויה שזהו שלב ראשון בדרך שגיוס הערבים בצבא
    מה שבייחוד מאכזב אותי שהמצוטטים בכתבה הם לכאורה אנשים משכילים ונאורים. לישראלים השפויים, שאני מעריך שאני אחד מהם יש רצון אמיתי להגיע לשלום ולהבנה עם הערבים הישראלים לאחר שנים של הפליה כלפי המגזר הערבי אבל ההתנהגות הזאת גורמת לי לחשוב פעמיים ושלוש פעמים.
    מה לעזעזל מפריע להם שהנוער שלהם ייתן שנתיים למען הקהילה שלהם (התנדבות בבתי חולים ערביים בתחנות מד''א נקיון וכ''ו הרי על זה מדובר). בכל מיקרה אני מקווה שזה רק דעת הפוליטיקאים שמנסים לפנות לקיצוניות כדי לצבור פופולריות ולא דעת הרוב. אם בסוף יתברר שזה דעת הרוב- נקיא אתכם מתוכנו בצורת התוכנית של חילופי שטחים שלאט לאט נשמעת יותר הגיונית. יש לנו מספיק פרזיטים משלנו, לא צריך עוד ובטח לא כאלו שעשויים להיות גיס חמישי

    הגב לתגובה זו

    • אתה שמאלי לכן התאכזבת עכשיו אתה מבין את הערבים?טיפש אחד (ל''ת)

      avnerb, 27/10/07 22:07

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שייח סלאח : אתה איש ריב ומדון

    יוסף בשארה, 27/10/07 18:34

    כבר 20 שנה , אתה מטיף להצלת מסגד''אלאקצה'' וטוען שהוא נצמא בסכנה וכלום לא קרה. עכשיו , עברת לדבר כנגד השירות הלאומי , המיועד ללטובת הקהילה. ''יאללה'' תפסיק לקשקש , זמנך עבר.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת-צא עם אחיך לרחובות ומצאו מנהיג ראוי יש הזדמנות

      אודי, 27/10/07 19:05

      אני מרגיש שרוב הציבור הערבי מוכן ורוצה לשרת שירות לאומי.זו הזדמנות מצויינת בשבילכם להיות אזרחים שווים ולסתום לכל המתלהמים את הפה.
      מי שמשתתף בחובות יכול לדפוק על השולחן ולדרוש את מה שמגיע לו בלי רגשי נחיתות.
      לך תמצא מנהיג אמיץ

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מדוע אין עוצרים את המסית והמדיח הזה? (ל''ת)

    משה בודק, 27/10/07 18:32

    הגב לתגובה זו

    • השיח ראיד לא עצור כי לינדנשטראוס שחרר אותו (ל''ת)

      דייקן, 27/10/07 22:00

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הם צריכים להיות אזרחי הרשות הפלסטינאית.

    שתי מדינות, 27/10/07 18:32

    הערבים שייכים למדינה הערבית והיהודים שייכים למדינה היהודית.
    שכל אחד ימשיך לחיות בביתו אבל עם אזרחות של ארצו.
    יהודים עם אזרחות ישראלית,מהמילה ישראל.
    וערבים עם אזרחות פלסטינאית,מהמילה פלסטין.
    ינתנו אישורי עבודה לערבים שגרים בשטח ישראל שיחודשו כל זמן מה כל לפי מה שיקבע כל עוד הם שומרים על החוק.
    כמו שישראלי יכול להיות בעל רכוש באמריקה ולעבוד ולגור שם עם אישורי עבודה אבל הוא אזרח המדינה היהודית.

    הגב לתגובה זו

    • עוד סיסמא חלולה מבית היוצר של

      נביל, 27/10/07 20:27

      השמאל היהודי.

      אין אפשרות כזו כלל וכלל. יש מדינה יהודית היא ישראל, ויש מדינות איסלמיות הן מדינות ערב. שם מקומם של כל המוסלמים.

      כדברי הכותב, באם רצונם של המוסלמים לעבוד במדינת היהודים, והיהודים מציעים את העבודה, אז אין בעיה שיבואו לעבוד ויסעו הביתה אח''כ.

      השמאל ההזוי שמציע זאת מביא כדוגמא מאות בודדות של יהודים ישראלים שעובדים בארה''ב ומנסה לספר לנו שכך אפשר גם פה, רק מה, הוא לא מספר לנו שכאן מדובר במליונים....

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בבחירות-הבאות כולם לבחור בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל (ל''ת)

    אורי אליהו, 27/10/07 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    התנועה-האיסלאמית חוקית וכ''ך מחוץ-לחוק? רק במדינה שזקוקה-לאשפוז!!!!! (ל''ת)

    עידן שם-טוב, 27/10/07 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להוציא את התנועה-האיסלאמית מחוץ-לחוק!!!!!!!! (ל''ת)

    סרגיי דוברקין, 27/10/07 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כהנא-צדק!!!!!!!! (ל''ת)

    ליאור כהן, 27/10/07 18:28

    הגב לתגובה זו

    • לא, הוא לא (ל''ת)

      א, 27/10/07 19:52

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    בבחירות-הבאות אני בוחר בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל!!!!!!! (ל''ת)

    אתי סבן, 27/10/07 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה תנועת כ''ך מוחרזת ''ארגון-טרור'' ואילו התנועה-האיסלאמית חוקית????? (ל''ת)

    דוד העברי, 27/10/07 18:26

    הגב לתגובה זו

    • דוד העברי שלא יודע עברית - מוכרזת לא מוחרזת (ל''ת)

      אורן, 27/10/07 19:40

      הגב לתגובה זו

      • ארגון טרור-יוצא חרוז (ל''ת)

        דוד מלך, 27/10/07 20:13

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    הערבים לא יצטרפו לכוחות הכיבוש הישראלים

    דוד שלום, 27/10/07 18:25

    די לכיבוש!

    הגב לתגובה זו

    • מגיב 3, יא אהבל- אתה גר באזור כבוש!

      שמאלן אמיתי, 27/10/07 20:15

      שמאלן מטורלל שכמוך, אתה מיילל נגד הכיבוש, אך מתגורר בפסגת זאב, שהיא מהצד הפלשתיני של הקו הירוק !?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שירות אזרחי

    עמיר, 27/10/07 18:18

    גם וויתור על תשלומים מכספי הביטוח הלאומי הישראלי יביא לחיסולכם ?
    או שהכי טוב לקחת את כל מה שאפשר הממסד הנדיב ולתת אתבע משולשת לאותו ממסד כאשר בא בדרישה בסיסית בדומה לתשלומי מיסים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אתם חיים בישראל, מוכנים תמיד לקחת ולהתלונן. למה שלא תתרמו למדינה??? (ל''ת)

    אריאל, 27/10/07 18:11

    הגב לתגובה זו

    • כי כך ישראל הרגילה אותם (ל''ת)

      לצערי וצערך, 27/10/07 18:22

      הגב לתגובה זו