זה נכון. כשאתה בא לדווח על פשע - דבר אל הלאמפות...
אזרח מופקר, 25/10/07 12:55
זה אמור לעבוד, עד שגנבי מתכות, מצברים. מנורות יגיעו ויגנבו את זה.
בלה בלה, 25/10/07 12:24
אז אפשר כבר לשים עציצים במקום שוטרים - האפקט הוא אותו אפקט
אמיר, 25/10/07 09:20
להחליף את היומנאי בתיבת תלונות-זו לא תבעט באב שמחפש את בתו שנחטפה (ל''ת)
יהודי, 25/10/07 09:19
רעיון כביר ומוצלח למיגור התאונות הקשות
זליג, 25/10/07 09:03
עמית, 25/10/07 09:24
מסיע שב''חים, 25/10/07 08:55
אפילו שוטרי קרטון עושים את עבודתם טוב יותר משוטרים שמקבלים שכר (ל''ת)
עבור בטלנותם, 25/10/07 08:35
קודם כל צריכות כל הניידות לנסוע באורות דלוקים מה שלא קורה עכשו וחבל (ל''ת)
נפגעת תאונות, 25/10/07 08:32
למשטרה יש מעט מאוד דעת אז אתה רוצה שגם את יבזבזו בלחשוב על הציבור? (ל''ת)
הלו, תתעורר, 25/10/07 08:36
בקיצור השוטרים רוצים לעבוד הרבה יותר פחות ממה שהם עובדים עכשיו....
א, 25/10/07 08:21
אנשים נא להרגיע,קל לרדת על השוטרים והשיטה
אברי, 25/10/07 08:09
אבי, 25/10/07 08:37
גורמים במשטרה מבהירים כי צ'קלקה על עמוד עולה פחות מניידת ....
השוטר אזולאי, 25/10/07 08:06
ואז יהיה להם יותר כסף לקנות מכוניות חדשות ויקרות יותר... (ל''ת)
בום בום, 25/10/07 12:25
מירה, 25/10/07 08:05
במדינות מתוקנות נוסעים 130 בכביש המהיר
מזמן הכל דמי, 25/10/07 08:00
יש לכם מושג כמה אנשים הולכים למות מזה בבלימות פתע וסטייה מהמסלול?
אדיוטים, 25/10/07 07:52
אור, 25/10/07 08:05
יעקב, 25/10/07 08:05
מציע להחליף את כל השוטרים בצ'קלקות. זה יהיה יותר זול ויותר יעיל (ל''ת)
יש בכלל משטרה, 25/10/07 07:47
גם בתחנות אפשר להציב עמודים במקום שוטרים.
א, 25/10/07 07:46
לא ! צריך ניידות אמיתיות , לא נורות בצידי הכביש. נוכחות אמיתית !!!
עולם שלישי, 25/10/07 07:38
נכון להיום נהגים עבריינים עושים מה בא להם ליד ניידות משטרה!!! (ל''ת)
/ש, 25/10/07 07:36
''לאחר ההצלחה'' ? איזה הצלחה ?
אברהם נאור, 25/10/07 07:10
יאצ'ק, 25/10/07 07:09
tbs, 25/10/07 07:06
ששון, 25/10/07 06:53
תוך חודש ייגנבו את כל הצ'קלקות
שי, 25/10/07 06:39
אורות מבהיקים במיוחד זה מסנוור
נמאס, 25/10/07 05:44
דרקולית קוצנית, 25/10/07 05:28
גומר פעמיים, 25/10/07 03:45
במשטרה מבהירים : צ'קלקה עולה פחות מניידת !
עידו חרדי זועם, 25/10/07 02:23
אולי במקום פנס על העמוד אפשר לשים שוטר על עמוד. (ל''ת)
טורונטו טורונטו, 25/10/07 02:18
golan, 25/10/07 07:19