• 44.

    זה נכון. כשאתה בא לדווח על פשע - דבר אל הלאמפות...

    אזרח מופקר, 25/10/07 12:55

    ותגיד תודה אם לא תחטוף מכות מאיזה ניסו שחם או קללות מאיזה אליהו שמע....
    וכשתצא מתחנת המיליציה במדים - ודאי תמצא דו''ח על האוטו על ''הפרעה לתנועה''....

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זה אמור לעבוד, עד שגנבי מתכות, מצברים. מנורות יגיעו ויגנבו את זה.

    בלה בלה, 25/10/07 12:24

    במדינה הזאת אי אפשר להשאיר כלום ללא השגחה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רוצים להפחיד את הנהגים? תשימו תמונה של מרגול.!! (ל''ת)

    צ'וקומוקו, 25/10/07 09:53

    הגב לתגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל . מעניין איך אתה נראה. (ל''ת)

      מוטי, 25/10/07 10:43

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לצ'קלקה לפחות יש יותר שכל מהשוטרים (ל''ת)

    בינגו, 25/10/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אז אפשר כבר לשים עציצים במקום שוטרים - האפקט הוא אותו אפקט

    אמיר, 25/10/07 09:20

    ורוב הסיכויים שהעציץ אף ינהג בתבונה רבה יותר. לפחות עציצים לא יכולים להיות טיפשים ו/או מושחתים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    להחליף את היומנאי בתיבת תלונות-זו לא תבעט באב שמחפש את בתו שנחטפה (ל''ת)

    יהודי, 25/10/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רעיון כביר ומוצלח למיגור התאונות הקשות

    זליג, 25/10/07 09:03

    ונראה שלאור ההצלחה גם משתמשים בשוטרי קרטון כדי למנוע אלימות במשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צקלקה

    גידי, 25/10/07 09:00

    יש לבחון אפשרות לתת למתנדבי
    מתנא ותיקים צקלדה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בקוריאה עשו את זה כבר לפני 5 שנים (ל''ת)

    טל, 25/10/07 08:59

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם טל, הייתי וראיתי

      עמית, 25/10/07 09:24

      אך כמות המכוניות שיש שם היא אדירה וגם ככה אי אפשר לנסוע מהר - הכל פקק אחד גדול

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מחשבה רדודה מתאים לרמתו של כבוד השר דיכטר (ל''ת)

    לואי דה פינאס, 25/10/07 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני רוצה להודות למשטרת ישראל

    מסיע שב''חים, 25/10/07 08:55

    בכל פעם שארצה צ'קלקלה, אוריד אותה מהעמוד אשים אותה על הואן שלי הופה עוד 30 שב''חים יוכלו להכנס למדינה.

    ושוב תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    dont have the lights on & get them

    joe, 25/10/07 08:54

    when they r not readey be smart

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אפילו שוטרי קרטון עושים את עבודתם טוב יותר משוטרים שמקבלים שכר (ל''ת)

    עבור בטלנותם, 25/10/07 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    קודם כל צריכות כל הניידות לנסוע באורות דלוקים מה שלא קורה עכשו וחבל (ל''ת)

    נפגעת תאונות, 25/10/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מישהו נותן את הדעת לסינוור בלילה שגורמות הצ'קלקות האלה?? (ל''ת)

    ירון, 25/10/07 08:27

    הגב לתגובה זו

    • למשטרה יש מעט מאוד דעת אז אתה רוצה שגם את יבזבזו בלחשוב על הציבור? (ל''ת)

      הלו, תתעורר, 25/10/07 08:36

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בקיצור השוטרים רוצים לעבוד הרבה יותר פחות ממה שהם עובדים עכשיו....

    א, 25/10/07 08:21

    חבורה של אוכלי חינם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מספיק ודי עם שיטות ה '' כאילו ש''

    גודמן, 25/10/07 08:13

    כאילו שוטר, כאילו מכונית ,כאילו משטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אנשים נא להרגיע,קל לרדת על השוטרים והשיטה

    אברי, 25/10/07 08:09

    אך קשה מאוד להיות חלק מתוך המערכת. קשה להבין מה עובר יום יום על כל שוטר ושוטר. מכהיכן ההכללה הזאת על השוטרים? היא רק מראה על בורות, ולא מצידם, אלא מצידכם, כל התוקפים ללא כל הגיון

    הגב לתגובה זו

    • אכן קל לרדת על השוטרים

      אבי, 25/10/07 08:37

      אך הם בתנהגותם גורמים לכך.
      יטיבו את התנהגותם ולא יהיו שקרנים,גסי רוח,מפברקי עובדות ואנאלפביתים כפי שחלק לא מבוטל מהם הנו, ונקבל גם משטרה איכותית יותר וגם יחס טוב יותר לשוטרים.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    גורמים במשטרה מבהירים כי צ'קלקה על עמוד עולה פחות מניידת ....

    השוטר אזולאי, 25/10/07 08:06

    איזה מזל שהגורמים במשטרה מציינים את זה. מזל שאמרו לנו לא?
    עכשיו אני רגוע...
    חחח

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי הצקלקות יתפסו יותר עבריני תנועה משוטרים נכון? (ל''ת)

      מיר חמיר, 25/10/07 08:10

      הגב לתגובה זו

    • שוטר על עמוד יעלה עוד יותר זול מצ'קלקה על עמוד. (ל''ת)

      חוכמי חלמי, 25/10/07 08:38

      הגב לתגובה זו

    • ואז יהיה להם יותר כסף לקנות מכוניות חדשות ויקרות יותר... (ל''ת)

      בום בום, 25/10/07 12:25

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    צ'קלקות הצחקתם!!!

    מירה, 25/10/07 08:05

    עוד לא הבנתם?
    הפתרון הוא בענישה כואבת בכיס,בישיבה בבתי כלא ובהחרמה מיידים של המכונית.
    בצעת שלוש עבירות חמורות מכוניתך תוחרם לתמיד!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    במדינות מתוקנות נוסעים 130 בכביש המהיר

    מזמן הכל דמי, 25/10/07 08:00

    במדינות מתוקנות נוסעים 130 בכביש המהיר

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש לכם מושג כמה אנשים הולכים למות מזה בבלימות פתע וסטייה מהמסלול?

    אדיוטים, 25/10/07 07:52

    משטרת אימפוטנטים לא יעילה

    הגב לתגובה זו

    • ז מה הפיתרון שלך חכם בלילה?

      אור, 25/10/07 08:05

      נניח לרגע לצ'קלקות, האם ניידות לא יעמדו בצידי הכביש בגלל הסכנה לנהגים?
      אנא חשוב לפני שאתה כותב, אל נא תתרעם על המשטרה מתוך אינסטינקט,מצא את ההגיון בדבריך. כאן הוא לא קיים

      הגב לתגובה זו

    • רמת התגובות יורדת.....

      יעקב, 25/10/07 08:05

      הרעיון הוא נכון.
      לדבריך גם אם היתה ניידת אמיתית היא היתה גורמת לתאונות. אז על איזו אימפוטנטיות אתה מדבר ?.
      היוזמה ברוכה גם אם אינך מבין אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מציע להחליף את כל השוטרים בצ'קלקות. זה יהיה יותר זול ויותר יעיל (ל''ת)

    יש בכלל משטרה, 25/10/07 07:47

    הגב לתגובה זו

    • שוטרים יש אך אין אכיפה,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      JIM BEAM, 25/10/07 08:13

      הגב לתגובה זו

    • שכחת את השוטרי קרטון שהם אפילו עוד יותר זולים. (ל''ת)

      אין משטרה במדינ, 25/10/07 08:40

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם בתחנות אפשר להציב עמודים במקום שוטרים.

    א, 25/10/07 07:46

    כשאזרח מהשורה מנסה להגיש תלונה במשטרה, הוא לא ירגיש הבדל ביחס שיקבל משוטר או מעמוד.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לשוטרים במקום לשבת במשרדים רדו לכביש שם מקומכם (ל''ת)

    רפי, 25/10/07 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא ! צריך ניידות אמיתיות , לא נורות בצידי הכביש. נוכחות אמיתית !!!

    עולם שלישי, 25/10/07 07:38

    ישראל ממש הולכת לכוון עולם שלישי. איזה מן דבר זה ?
    מה שצריכים זה לשפוך כסף למשטרה ולאכיפה וליותר ניידות ויותר שוטרים.
    אבל הממשלה מעדיפה עוד טנק במקום שלטון חוק.
    עוד מטוס במקום לפתור את משבר החינוך, ועוד מטוס במקום לקדם את מערכת הבריאות הרקובה והעלובה שיש בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נכון להיום נהגים עבריינים עושים מה בא להם ליד ניידות משטרה!!! (ל''ת)

    /ש, 25/10/07 07:36

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם לא מפחדים משוטרים....

    פסיכולוג קליני, 25/10/07 07:33

    למה שיפחדו מצאקלקות?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    משטרה

    ס, 25/10/07 07:25

    לא משנה מה תעשו כבר האמון במשטרה שואף לאפס זירו נאדה כלום

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מצא את ההבדלים

    אלי זר, 25/10/07 07:23

    מה ההבדל בין שוטר בשר ודם לבין שוטר מקרטון?

    הגב לתגובה זו

    • היי אליזר מה קורה אח שלי

      אלי חן, 25/10/07 08:19

      אתה עוד על המונית ?

      הגב לתגובה זו

    • אליזר המפוזר

      דארויש, 25/10/07 08:21

      אתה עושה תזה עם הלבטופ

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''לאחר ההצלחה'' ? איזה הצלחה ?

    אברהם נאור, 25/10/07 07:10

    מה עקומת תאונות הדרכים ירדה בצורה דרמתית ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    המשטרה עושה צחוק מעצמה

    יאצ'ק, 25/10/07 07:09

    במקום לתגבר את כח האדם והאמצעים הם משחקים בקאקה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מהירות

    tbs, 25/10/07 07:06

    שלום,אם כבר המשטרה מבצעת מארב אז לא צריך אורות כי אז זה כבר לא מארב.
    לאחר שניראה שזה רק אורות אז שוב פעם נגביר את המהירות.
    ממש מפגרים!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    החיים הקלים של שוטרי ישראל (ל''ת)

    נעה, 25/10/07 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שוטרים ותחנות מקרטון

    ששון, 25/10/07 06:53

    יש לנו ניידות מקרטון,יש לנו סתם צ'קלקות, וצריך להגיד את האמת יש למשטרה בעיה של כח אדם ותפוקה למשטרה יש מה שאין לשום אירגון גם חיילים וגם מתנדבים והאזרח לא מקבל טיפול. לדוגמה סיכסוכי שכנים לא מטופלים כמו שצריך והראיה לכך היא שיש בישראל כמאה וחמישים אלף סיכסוכים לא מטופלים.פניות האזרח נענות בצורה לקונית ללא רצון אמיתי לעזור.מה שכן רואים מרחוק זה שיש לשוטרים המון סמלים נוצצים על החולצות עד כדי גיחוך.רבותי תכניסו לעבודה תחנות מקרטון ועוד דברים מוזרים זה לא עבודה שוטר ברחוב ושוטר אדיב ושוטר לא כבול ושוטר שניראה שוטר זה משטרה וזה דרוש דחוף בשטח.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תוך חודש ייגנבו את כל הצ'קלקות

    שי, 25/10/07 06:39

    שייהפכו לקישוט בחדרים של ערסים וציוד לתקליטנים נטולי תקציב.

    לא יותר פשוט להחמיר בענישה? גם דחליל הופך מתישהו לסתם סמרטוט כשהעורבים מבינים את הפואנטה

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תוך שעתיים יגנבו להם את כל הצקלקות (ל''ת)

    דודו, 25/10/07 06:16

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אורות מבהיקים במיוחד זה מסנוור

    נמאס, 25/10/07 05:44

    את זה משום מה לא סופרים. הבהוב מבהיק מסנוור עוד יותר, כי האישון בעין לא מספיק להסגר בין מכת אור אחת לשניה. אמרתי את זה כבר לכמה שוטרים, גם קצינים גבוהים, וזה פשוט לא אכפת להם. אולי לפחות עדיף שהאורות לא נוסעים איתך לאורך דרך, אלא רק מחכים על עמוד.
    ובכל מקרה - סעו בזהירות, זה ממש מטופש ומיותר להפגע בתאונה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גדול... ידפקו להם אותן

    דרקולית קוצנית, 25/10/07 05:28

    בדיוק כמו שהיו דופקים ניידות מקרטון.
    רק שצ'קלאקה יותר משתלם לגנוב.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמה שנות לימוד

    אולמרד, 25/10/07 04:38

    צריך בשביל להיות צקלקה. בטח יותר משוטר

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולי אפשר לחלק לשוטרים שכל?

    גומר פעמיים, 25/10/07 03:45

    רוב התאונות נגרמות כתוצאה מנהגים מופרעים וכבישים דפוקים. אולי יתחילו לשם שינוי לתפוס את הפסיכים שלא שומרים מרחק, לא נ ותנים זכות קדימה, עוברים באדום וחותכים נהגים אחרים??

    הגב לתגובה זו

    • אין אפשרות להוסיך לאמבה שכל (ל''ת)

      דודו, 25/10/07 06:16

      הגב לתגובה זו

    • ומה הקשר לכותרת שלך? התוכן שונה מן הכותרת

      אריאל, 25/10/07 08:06

      סתם להשמיץ? חכם במיץ...

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מדהים שלקח להם כל כך הרבה שנים

    אלדד, 25/10/07 02:54

    לחשוב על רעיון שחשבתי עליו שהייתי בן 10

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו אתה בן 12 נכון אלדד?

      חיליק, 25/10/07 08:08

      כנראה שאתה אהבל כמו כל שוטר מצוי.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    במשטרה מבהירים : צ'קלקה עולה פחות מניידת !

    עידו חרדי זועם, 25/10/07 02:23

    די באמת ???!

    אני ברגע זה מוותר על ה -15 ניידות שהזמנתי ורץ לקנות צ'קלאקות !

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולי במקום פנס על העמוד אפשר לשים שוטר על עמוד. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 25/10/07 02:18

    הגב לתגובה זו

    • במשטרה מבהירים: שוטר עולה פחות מצ'קאלקה (ל''ת)

      דובר, 25/10/07 07:10

      הגב לתגובה זו

    • yes put him there

      golan, 25/10/07 07:19

      and let him stay there the good cups go to the amodim kol shoter he is amod and avery amod he is acup

      הגב לתגובה זו