• 16.

    הכל נכון- והגיע הזמן שמשהו יעשה עם זה משהו

    דידוש, 04/11/07 11:57

    הי כולם אני מלצרית לשעבר בקופי טו-גו. כל מה שהמלצרים טוענים שנגרם להם נכון והגיע הזמן שנעשה משהו בעניין אל תסתכלו מהצד בואו לעזור זה מאבק שיגדיר זכויות עובדים חדשות גם במקומות אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין שום ועד בקופי טו גו זו התחזות כתוצאה מהשרלטנות של

    בוז לאדומים, 28/10/07 09:54

    גוף קיקיוני ''שנקרא הקליניקה לרווחה'' הם ניסו ''לארגן'' ועדי עובדים בעוד חברות אבל נכשלו בגדול בכולן. הם מחפשים גופים בעלי פוטנציאל תקשורתי ושם מנסים לעשות ''מכה''.
    בוז לאדומים.

    הגב לתגובה זו

    • בטח תגובה שרשמו המנהלים

      נו באמת?!, 29/10/07 16:01

      בוז לאדומים... חחח

      אולי זאת העורכת דין שלהם?!

      (או אוהד בית''ר)

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    חזק ואמץ

    איתמר, 25/10/07 14:56

    ראוי לחזק את ידכם במאבק הזה.
    מדינת ישראל צריכה אנשים כמוך ''לימור'' וכמו השותפים למאבק הזה. ''תעשיית הניצול'' אל לה להיות מנת חלקה של החברה והתרבות הישראלית. בתחום המזון והמסעדנות אמנם רווחת תכונת הניצול במימדים גדולים והמאירים עיני כל ללא משים שופט, ועניין חמור בהחלט. אך יודעים כולנו כי אין שאר החברה חפה מפשע ועל כן ראויה בדין עקב. הלוואי ויתברכו שורותינו באנשים כמוך. לוחמת צדק!!! מביאת הבשורה!!! אמן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בתי הקפה שגונבים את הטיפים מהמלצרים דופקים את עצמם

    יולי, 25/10/07 08:10

    כי כשהמלצר לא מרוצה הוא נותן שירות גרוע.

    רק השבוע הייתי בחמומוסיה חדשה בירושלים ובסוף הארוחה כמעט ואמרתי לבעל הבית שאני מצטער שהפרעתי להם, לא אמרתי כי לא היה לי אפילו כוח לומר לו שקיבלתי שירות גרוע והמלצרית לא היתה נעימה במיוחד, מצידי שיסגור מחר אם זה היחס.

    לדעתי כשאין טיפים רואים את זה על המלצרים ובסוף מקבלים שירות גרוע ולא חוזרים.

    אז מדובר בקפיטליזם מטומטמם, ולא חכם במיוחד.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד

    ניר, 25/10/07 01:00

    העובדים הנפלאים של הקופי טו גו, אל תתותרו ועל תישברו. מגיע לכם את מלוא התשלום והטיפים, ויותר מכך, על השרות האדיב והמצויין שלכם.
    סטודנט באוניברסית תל אביב

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני מסכימה עם כל מילה!

    אקס עליתית, 24/10/07 20:45

    אני עבדתי במשך יותר מחצי שנה בחברת עלית, ולא קיבלתי אפילו יום מחלה אחד- בימים שהייתי חולה זה כאילו ירד לי מהמשמרות ולא קיבלתי על זה אף תגמול. לא קיבלנו דמי הבראה, נאלצנו לקנות את החולצות בעצמנו ועוד..

    אני אתכם!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בהצלחה לשובתים - כל הכבוד (ל''ת)

    גוני, 24/10/07 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש טעות כתיב

    שמעון, 24/10/07 12:55

    אפילו זה עם א' ולא עם ע'

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מחשבה נוספת

    מישהי שעבדה שם, 24/10/07 12:26

    כל הקטע נראה כהסחפות וגחמה של ילדי שמנת. אפשר לחשוב כי מדובר במפעל לייצור נעליים ביפן...
    כדאי לכם הלקוחות, לברר היטב לפני שאתם מאמינים לכל שמועה שרצה .
    עם כל הכבוד לעבודה- ישנם בהחלט מלצרים שצריך לתגמלם יותר על העבודה. במילה אחת- קפיטליזם- עבדת מהר וטוב יותר- צ'ופרת. אין זה הוגן שמלצר העובד יומיים והינו לפני גיוס (כלומר, פעם ראשונה שעובד בתחום כזה) יקבל בדיוק כמו שמלצר ותיק ומיומן שכן בסופו של יום מי מביא יותר טיפים...אולי עדיף ורצוי לעבור לטיפים אישיים- דרבון מצוין לשירות טוב יותר.
    חוץ מזה, אם ככ נורא תמיד אפשר לעזוב, הרי מדובר גם כך באנשים שעובדים 2-3 ימים בשבוע ואף אחד לא מחפש לעשות מזה קריירה. תמיד אפשר ללכת למסעדות בהם עושים 50 שח לשעה...
    למחשבה.

    הגב לתגובה זו

    • תחשבי שוב

      גם אחד שעבד שם, 24/10/07 14:46

      אם עובד יוותר ויעזוב את מקום העבודה בלי להאבק על זכויותיו, אז זה רק מעודד את המשך ניצול העובדים.
      המלצרים עובדים קשה מאוד בשביל הטיפים שהם אמורים לקבל, אלא שהנהלת הקופי טו גו לוקחת אותו לעצמה ומשתמשת בו לצרכיה השונים. זו הגזילה בגינה נלחמים המלצרים, והיא מוצדקת לחלוטין.

      הגב לתגובה זו

    • שכנעת אותי שהשביתה מוצדקת (ל''ת)

      דני, 26/10/07 00:39

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא מיזמן יצא חוק בישראל

    פקק תנועה, 24/10/07 11:44

    שמעביד המלצרים בכול מקום ומקום .חייב לתת למלצרים את משכורתם מידי המעביד בלבד. אן שום חוק ואן שום סיבה בעולם שהסועד שבא לאכול יפרנס ויממן את משכורתו של המלצר .הסועד הוא לא הבוס של המלצר. והוא גם לא בעל המיסעדה או בית הקפה המצוי .ומכיון שהמלצר מבצע עבודה ממוצעת במשק הישראלי .משכורתו אמורה להיות משכורת ממוצעת בגובהה במשק הישראלי .ולשם כך צריך לידאוג המעביד של המלצר .

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רק מכאן תצמח מהפכה (ל''ת)

    כל הכבוד, 24/10/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד

    בועז, 24/10/07 11:03

    כל תעשיית המזון (בתי קפה, מסעדות, קייטרינג) מבוססת על ניצול ברמה כזו או אחרת של העובדים. אני עוד לא שמעתי על בית קפה שמשלם שכר מסודר לפי שעות + תשלומים למדינה ומאפשר לעובדים לשמור את הטיפים שקיבלו, זה תמיד בערך/ליד/חלקי. כל הכבוד על המאבק ובתקווה שיעורר הדים!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה עלית, שטראוס-עלית

    אור, 24/10/07 09:49

    חשוב לדעת ולזכור.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    האשמים במצב הם נותני הטיפים!!!!!!!! (ל''ת)

    אפרים יעקב, 24/10/07 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני שם, לא יושב יותר. (ל''ת)

    יותם, 24/10/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד ובהצלחה! ישר כוח (ל''ת)

    אנו גאים בכם, 24/10/07 08:57

    הגב לתגובה זו