• 34.

    Dam al hayadayim, vegam (ל''ת)

    damo berosho, 26/10/07 01:34

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עלק ''מורשת''

    אורייתא, 25/10/07 15:31

    יצחק רבין היה אדם וולגרי שערכים היו ממנו והלאה. העובדה שנרצח אינה משנה זאת. מורשת רבין כוללת את הטבעת אלטלנה וירי על נוסעיה, את הביטוי 'תשברו להם ידיים ורגליים' כלפי הערבים בתחילת האינדיפדה (הוא באמת התכוון לכך שילדים בני 19 יתנהגו כלפי בני אדם בצורה פראית שכזו - כאדם ששירת אז בצבא אני זוכר לאיזה מפלצות הפכו אז הנערים המסכנים הללו), אני בהחלט לא מעונן שילדי ילמדו את 'מורשתו'.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חשבתי שלריסה עמיר ''תיכננה ללדת'' ביום השנה לרצח- אז מה השתבש?...

    גלעד, 25/10/07 14:15

    אה טוב, אולי יש לה בעצם ''תוכנית זדונית'' ללדת ביום השנה ה''לועזי'' 4 לנובמבר, למרות שיהודים מאמינים כמובן שלא מחשיבים כלל את התאריך הזה, אבל מי יודע- אולי בכל זאת יש כאן איזה ''קונספירציה''?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ומה עם 1500 ''קורבנות השלום'' שקיפחו את חייהם ''בזכות מורשת רבין''???

    גלעד, 25/10/07 13:48

    מדוע להם לא מקיימים טקסי אזכרה ממלכתיים? מדוע לא קוראים רחובות על שמם? מדוע לא אומרים שמאז שנרצחו ''זו לא אותה מדינה''...?
    האם בשל היותם יהודים תמימים שנרצחו, והכל בגלל ההרפתקאות של פושעי אוסלו- האם הם לא חשובים בעיניכם?!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הסיפור האמיתי שלנו

    רחל, 25/10/07 11:23

    ביום זה עלינו לספר לבנינו על 16 לוחמי האצ''ל שנרצחו אישית בידי רבין
    לאחר שעשרות קצינים סירבו לבצע ירי על אוניה יהודית שהביאה לישראל עולים ותחמושת.
    וזו הסיבה שבן גוריון קידם את רבין בצה''ל ללא כל קשר לכישורים שלו

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הסבר פשוט

    אברום, 25/10/07 10:52

    רבין נרצח בעקבות פסק דין מוות שהוצא נגדו על ידי רבנים ידועים, מראשי המדברים בציבור הדתי הלאומי. רבנים אלה עדיין נמצאים בעמדות השפעה בציבור זה.

    תחושות האשמה והבושה מונעות דיון ענייני ברצח ובקשר בין האידיאולוגיה הדתית לאומית אל הרוצח ושולחיו. אנשי החינוך הדתי לאומי מעוניינים להרחיק את עצמם מהרוצח ולטשטש את הזיקה ההדוקה של תנועתם אליו ואל דרכו.

    הגב לתגובה זו

    • זוהי הסתה לרצח! (ל''ת)

      אורייתא, 25/10/07 15:33

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק. זה מה שעשיתם, ולצערנו גם הצלחתם במשימתכם הזדונית. (ל''ת)

        לא נשכח ולא, 26/10/07 00:58

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    במקביל לחגוג את יום העשירי באב כיום ההתעמרות של השמאל בימין (ל''ת)

    אב, 25/10/07 10:00

    הגב לתגובה זו

    • לא ''לחגוג'' לצייןץ הגירוש היה פשע נורא.

      יואב, 25/10/07 11:11

      הגירוש, להבדיל מהרצח, בוצע ע''י עשרות אלפים, לפי חוק. חוק סדום. הקיבוצניקים עמדו בצד ומחאו כפיים. ''ארץ נהדרת'' צחקו.

      לא נשכח ולא נסלח - כי כאן מדובר בפשע בכוונה תחילה וביודעין של המונים.

      לכן נישא את זיכרון הגירוש לדור דור, ונלמד את ילדינו עד כמה אלה המתקראים ''בני אדם'' יכולים להיות אכזריים.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    איך הדתיים מתעלמים מכך שהוא היה רמטכל הנצחון ב67?

    צביעות, 25/10/07 09:55

    צריך לזכור את רבין לא כי היה יפה בלורית, אבל כן כי הוא היה גיבור ישראל, ולכן הרוצח שראה בו בוגד טועה בגדול וגזל מהעם מנהיג לגיטימי שנבחר.
    רבין הכין את צהל לנצחון הגדול ב-67, רבין ביסס את הברית האסטרטגית של ישראל עם ארצות הברית, ותרם המון לבטחון המדינה והיהודים, ולכן הרוצח לא רק רצח ראש ממשלה אלא גיבור ישראל, וזאת בשל חילוקי דעות על הדרך.
    למדו את מורשת רבין - את מורשת ההתיישבות, הצבא והבטחון, וכן, גם הנכונות לוותר על שטחים בארץ ישראל ברגעים מסויימים!
    כי מה לעשות, רוב הציבור בארץ לא תומך בהתנחלויות.

    הגב לתגובה זו

    • Bullshit! Levi Eshkol and Rabin, both made in their pants in'67

      BLOOD, SWEAT, 25/10/07 13:51

      Moshe Dayan was the brave MATZBI.

      Besides, how can you argue failure, look at the tragic legacy this jerk left us all. If you put your ears close enough to the ground, whether in Shderot, Ashkelon, Haifa, Jerusalem, Buses, Kinyonim, or anywhere in Eretz Yisrael for that matter, you can hear KOL NEHI. DAM ACHAI TZOAKIM ELAY MIIN HAADAMA!!!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ''יום זיכרון לרבין'' יום של פילוג וריחוק

    דורו, 25/10/07 09:49

    ראשית רצח רבין הינו אחד הפשעים החמורים שנעשו ע''י יהודי ועוד שומר תורה ומצוות ואני מגנהו בכל לשון.
    לצערי כל יום זיכרון לרבין במקום לנסות לאחות את הקרעים בעמנו שוב ימין דתיים חילוניים. ראיתי שלט של ''הנוער העובד והלומד'' ''לא נשכח ולא נסלח'' אם התכוונו לרוצח אני עמכם אך לצערנו אנו יודעים ששוב הכוונה לדתיים ואנשי ימין כולם!!!!
    לערבים שטבחו ורוצחים יום יום אנשי השמאל מחלו וסלחו ולעם שלנו ימין דתיים לא. אם זה לא יום פילוג אני לא יודע פילוג מהו. אחר כך טוענים למה יש כל כך מערצים לרוצח נפשע אנה אחיי אנשי השמאל לרוצח לא למחול לא לסלוח אבל לשאר מה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בבתי הספר החילונים לא הזכירו את רחל אימנו כי הם לא מכירים אותה

    שליו, 25/10/07 09:40

    רבין רבין רבין דיייייייי
    לאף אחד לא אכפת שבבית ספר חילוני לא יודעים מיהם האבות והאמהות.
    אין להם מושג מהוא ראש השנה ויום כיפור .
    וכמעט ואין להם מושג בציונות

    ואני לא מדבר על ילדים בכיתה ה-ו אלא ילדים בכיתות י יא באחד מבתי הספר הטובים בארץ.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות לצערי את שואלת אנשים מי הם אבות העולם האמהות וכו'

      פנינה, 25/10/07 14:43

      ופשוט לא יודעים . אבל הם לא אשמים החינוך לצערי פשט את הרגל מימיזמן עוד 20 שנה מה יהיה ?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מספיק עם שטויות איזה מורשת ?

    danil, 25/10/07 09:30

    מספיק עם שטויות איזה מורשת ?
    מורשת להיות אלכואליס ?
    מורשת להיות רוצח לרצוח לוחמים יהודים ?
    מורשת להיות מעלים מס ? ($)

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ככה זה שסרוסי מתחתן עם וניצקי (ל''ת)

    י, 25/10/07 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    השתינו להם על מדורת השבט

    אלטלני, 25/10/07 09:11

    אוי אוי אוי

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מלמדים את הילדים על הקדוש המעונה.

    נורית, 25/10/07 09:04

    מלמדים את הילדים, במיוחד ביסודי, שרבין היה מין מלאך רודף שלום, שלא עשה שום דבר, שלא היו שום שערוריות, שום חסרונות, שום כשלונות, שום סיכונים, שום ''מותר לעיתים לשקר לעם'', שום מסירת נשק למחבלים, שום דבר שיכול להזיק למדינה. פשוט ג'ון לנון בגלביה לבנה.
    הילדים לא חיו אז, לא ידעו מה באמת הלך שם, ועכשיו גורמים להם לחשוב שמדובר באישיות מושלמת ולא באדם שנוי במחלוקת.
    הצביעות בהתגלמותה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    סקופ

    צביקה, 25/10/07 08:39

    בשנה הבאה פרויקט מיוחד ב- nrg: איך מציינים בבתי הספר הממלכתיים את צום גדליה?
    לכו תמצאו לכם חיים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חשבתי לשלוח את ילדי ל''קשת''

    יואב, 25/10/07 08:37

    אבל לא ארצה שילמדו על רבין, אלא אם יזכירו בפירוש את טבח ''אלטלנה''.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, הנושאים שצריך ללמד: עשרת הדיברות שמירת חוק, אזרחות.... (ל''ת)

      מתי, 25/10/07 10:29

      הגב לתגובה זו

      • נכון: קודם המוסר והמצוות, ואח''כ החוק והאזרחות

        יואב, 25/10/07 11:07

        לא יכולת לכתוב זאת טוב יותר. טבח אלטלנה ורצח רבין הם דברים חמורים, הנוגדים הן את המוסר האנושי ומצוות התורה, והן את חוק המדינה והדמוקרטיה.

        מה שאסור ללמד היא דרכו של רבין, או ''תחנות בחייו'' בלי להזכיר את טבח אלטלנה, את נאומי הפרופלורים, את נאום ה''סרבני השלום'' בו הוא מתרברב שלא יהיו טילים מעזה, ואת מסירת חלקי ארץ ישראל ומסירת נשק לרוצחים, בידיעה שיעשו בו שימוש נגד היהודים.

        הגב לתגובה זו

        • As the saying goes, what goes around, comes around.

          Altelena, 25/10/07 13:58

          AVOT:
          Al deateft atfuch, vesof meayfayich yetufin

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    בבתי הספר של גבעת שמואל לימדו על רצח רבין!

    אורית, 25/10/07 07:16

    זה מאוד מפותח לבסס כתבה על דבריו של ילד בכיתה ג'...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני דתייה לאומית ואני

    הדס, 25/10/07 07:12

    הייתי שמחה יותר להתעסקות ביום הזה - אך לא מה שעושים ממנו: אני לא מתחברת ולא אתחבר לדמותו של רבין ז''ל, כמובן, שאני מתנגדת לחלוטין לרצח, וכואבת את הכאב, אבל עם כל הכבוד - עושים מהיום הזה יום פוליטי ממש - לא מתחברת לשאיפות הדביליחות והלא מקורקעות לשלום, לא מתחברת לדמותו של האיש, המוות לא הפך אותו לגיבור - וכל החומר הכתוב עליו זה כמה הוא היה נפלא, כמה דרכו טובה, כמה הימין רשעים.

    אני מסכימה רק על דבר אחד - זה אסור בתכלית האיסור, וצריך לגנות את המעשה ולהרבות בלימוד על סובלנות.

    השמאל עושים אג'נדה פוליטית,ואזמתעצבנים שלא מצטרפים- חוצפה!
    הסרטים של משרד החינוך עליו שיא הפוליטים, אז מה?!?
    כל המערכת מושחתת, ואני לא איכנע לה.

    הגב לתגובה זו

    • הדס יקירתי

      אורייתא, 25/10/07 15:49

      בעצם תגובתך נכנעת לבולשביזם הsmallני. אין צורך באפולוגטיקה, רבין היה חרה של בן אדם, אנו לא מזדהים עם דרכו הפוליטית, נקודה. איננו צריכים לאשר כל שני וחמישי שאנו מתנגדים לרצח. אם הסמול רוצה להרגיש ביג ולעשות מזה עניין - שיערב לו. אני דוקא די נהנה לראות את הניהליסטים הללו עוטים לפתע מין ארשת עצובה כזו ומנהלים כל מיני טקסים מטופשים וחסרי פשר. אני מוכרח לציין שיש משהו קומי בכל העניין הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם משחררים את קונטר שישחררו גם את אמיר

    יובל, 25/10/07 02:29

    הרצח המזעזע של משפחת הרן לא פחות מזעזע מרצח רבין ואם משחררים את קונטר והתקשורת לא מזועוזעת אז מבחינתי יגאל אמיר יכול ללכת הביתה כי בכול מקרא צדק אין בארץ והדם של רבין לא טוב יותר מהדם של הילדות והאב שנירצחו רק בגלל זהותם היהודית אז באמת החגיגה של השמואל יצאה מכל הכיוונים'' וחבר אתה ממש לא חסר''

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לתמונה על גבו של הילד הימני בתמונה( ימין גולגולת יעני רוצחים) (ל''ת)

    שימו לב!!!, 25/10/07 01:20

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא תימני

      אור, 25/10/07 10:59

      רק ימני - זה עדיין לא מספיק בשביל רצח.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מאז נצחונו של המורה ישראל שירן,פסק פסטיבל רבין. כנסו ותבינו.

    מאור תל חי, 25/10/07 00:30

    לפני כ- 4 שנים ניצח המורה החיפאי ישראל שירן בתביעה נגד ראשי משרה''ח בעניין השעיתו ע''י מנהל מחוז חיפה ומנכ''לית משרה''ח כי סרב ללמד את מורשת רבין. שירן לא נשאר חייב ותבע את עלבונו וניצח. נצחונו היה כל כך מתוקשר וברור שמורי החינוך הממ''ד קיבלו חיזוק והפסיקו עם אובססית טקסי יום הזיכרון. יגאל עמיר רצח את יצחק רבין וישראל שירן ''רצח'' את מורשת רבין... מאז כל הקטע של ''מורשת רבין'' הולך ודועך במערכת החינוך.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא יעזור לכם - לא תצליחו לכפות עלינו את הדעות שלכם!

    נתי, 25/10/07 00:10

    מה שרע ברצח רבין זה הרצח!!! - לא העובדה שרבין יפה בלורית ותואר, לא העובדה שהוא שמאלני, לא כי הוא הסבא של כולנו ולא כי הוא אלוהים!!!
    הוא עשה מעשים חמורים ובעלי משמעות הרסנית, שלגביהם לא היתה ולא תהיה שום הסכמה. הדבר היחיד שהיה יכול לאחד את כולנו ביום הזה הוא הזעזוע מהאיסור החמור ביותר בעולם שאין לו שום הצדקה - מעשה רצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אך מתןך שיקולים ואינטרסים, השמאל הקיצוני המיוצג בתקשורת בחר להדגיש דווקא את דרכו הפוליטית של רבין, ובכך, לא יעזור לכם כלום - לא נתנצל ולא נגמגם: דרכו המדינית היא הרסנית והביאה על כולנו אסון, והעובדה שהוא נרצח בגללה - לא הופכת אותה לנכונה, ממש כשם שהעובדה שמעשיו היו כל כך חמורים - לא מצדיקה בכהוא זה את הרצח!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • true. every word! (ל''ת)

      ia, 25/10/07 04:57

      הגב לתגובה זו

      • AS they say: finito la comedia, Geshtorben, bagruben, arup fin (ל''ת)

        mark, 26/10/07 13:17

        הגב לתגובה זו

    • תגובה שקולה, מנומקת, צודקת ונכונה! (ל''ת)

      נעמה, 25/10/07 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לאן נעלמה הנכדה המפורסמת ?! לקחה את המיליון $ והסתלקה... (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 24/10/07 20:20

    הגב לתגובה זו

    • אתה מלכלך,מוציא שם רע.לך קודם תבדוק ואח''כ תבקש סליחה על ההשמצה.

      דוד, 25/10/07 09:42

      תתבייש לך.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מדבריה של הד''ר הנכבדה ניתן להבין כאילו הוספו את יום

    בוטן, 24/10/07 19:57

    פטירתה של רחל אימנו ''בכוונה'' ביום רצח רבין , כדי לטשטש את חשיבותו של היום הזה. ובכן רחל אימנו נפטרה ככל הנראה שנים רבות רבות לפני הרצח.וגם הטקסים על יום פטירתה התקיימו במערכת החינוך הדתי עוד הרבה קודם כך שלטקס הזה נוסף טקס על רצח רבין וכן , למי שלא ידע זהו גם יום הירצחם של סרן ניר פורז ונחשון וקסמן הי''ד שנרצחו ע''י מחבלים ימ''ש. במקום הדתי מאוד בו אני למדתי קיימו טקס מכובד המזכיר את כל האירועים הנ''ל . גינו את הרצח, את האלימות ואת כל מה שכרוך בכך, הבדל יחיד היה בין הטקס שלנו לבין כל מה שמתחולל בתקשורת בימים אלה- שלא עשו אצלינו מרבין ז''ל אליל ולא סגדו לו..

    הגב לתגובה זו

    • מי שמדבר על אלילים

      קבר רחב, 24/10/07 20:23

      רחל אימנו לא היתה ולא נבראה. המבנה המכונה ''קבר רחל'' הוא קבר של שייך ערבי. לחגוג יום פטירה של אישיות בדיונית בבתי ספר... ובמקום להתבייש אתה עוד מנפנף בזה.

      הגב לתגובה זו

      • אם רחל היא דמות בדיונית מאיפה אתה יודע עברית?

        מי שאין לו עבר, 24/10/07 21:20

        בבית שלי יש ספר ספרים נצחי שמדבר על רחל אמנו,מענין שהספר הזה כתוב בשפה מאד מאד עתיקה.
        רגע,אם רחל לא היתה,
        ומעולם לא נתנה תורה,
        מאיפה התגלגלו האותיות המרובעות האלה לתגובתך?

        הגב לתגובה זו

        • בספר הנצחי שלך כתוב שהעולם נברא תוך 6 ימים לפני 5767 שנה.

          ספרון, 24/10/07 22:09

          ואם אתה מאמין באגדה הזאת שמנוגדת לכל מה שהמדע (שיצר בין השאר את המחשב שאתה מתקתק עליו) גילה, אז לא פלא שאתה גם מאמין באגדת האבות והאמהות. כמובן שאם כך עדיף לדבר עם הקירות. הם לפחות שותקים ולא כותבים שטויות בחזרה.

          הגב לתגובה זו

          • העולם אכן נברא לפני כ-6000 שנה

            נועם, 24/10/07 22:26

            א. זאת עובדה.
            ב. הרבה פעמים מדענים טועים.
            ג. יש רק מלך אחד לעולם...:

            הקדוש ברוך הוא!!!!!!!!!

            הגב לתגובה זו

            • המדע אינו מתיימר לטעון אחרת

              יואב, 25/10/07 11:15

              המדע טוען ש:

              אם נכונים החוקים כפי שהם מנוסחים כיום

              ואם ניתן להשליך מהפרט אל הכלל ולהיפך,

              אז נראה כאילו העולם נוצר לפני זמן רב הרבה יותר.

              אבל לגבי ''מה היה באמת'', המדע אינו יכול - ואינו מתיימר - לומר דבר וחצי דבר.

              הגב לתגובה זו

          • מדע

            עמנואל, 24/10/07 22:37

            מה הקשר בין יצור מחשב לבין תאורית האבולוציה של דרווין אם היתת מבין במדע היתת מבין שאין קשר בינהם

            הגב לתגובה זו

            • ROFL! The computers happened by the fall of the twin towers

              Uksillim matay, 25/10/07 13:36

              Lots of stuff were falling, wires, circuits vechuley. They all fell in an accidental manner into each other, and WALLA, vehineh computer. Ke'en ze to all those that believe in the maPATZ hagadol. So much for tails, fairy tails, monkeys, bannanas and evolution.

              הגב לתגובה זו

          • אל תתחמק-מאיפה הגיעה העברית לפיך?

            לי יש תשובה, 25/10/07 00:28

            חכמי ישראל כבר עסקו בסוגיה זו של אבולוציה ויהדות עוד הרבה לפני שהיה לך זנב.
            יש תשובות אין ספור שמיישבות את הסתירה.אצטט רק אחת מהם:
            המדרש מספר שהקב''ה היה ''בונה עולמות ומחריבן'' כך שהתשס''ח שנים הכוונה היא לעולמנו אנו , שהוא אחרון העולמות(בנתיים).
            ונחזור לסוגיה העיקרית:
            למה אתה מתעקש לדבר בשפה עתיקה של ספר מעשיות שלא היה ולא נברא?
            עד איפה מגיעה הכחשת העבר שלך?
            אתה מאמין שאתה נצר לעם שישב פה לפני 2000 שנה או שגם זה סיפורי סבתא?
            אז מה,בן גוריון שדיבר על זכותנו ההיסטורית על הארץ שבאה מאותו ספר ספרים נצחי שהורשנו לעולם כולו(ע''ע מגילת העצמאות-אם אין לך תנ''ך אולי את זה יש לך) לא ידע על מה הוא מדבר?
            חבל,אתה מסתבך.
            אם אתה כופר בעבר שלך ומכריז שהכל מעשיה אתה חייב להסכים שהערבים צודקים,אתה פולש זר בארץ הזאת.
            קח את החפצים שלך ולך.

            הגב לתגובה זו

      • גם ''רבין גיבור ישראל'' לא היה אלא בדיה בלבד

        עבודת אלילים, 24/10/07 21:24

        רבין היה מפקד כושל במלחמת השחרור , שהתמוטט במלחמת יום הכיפורים (לפי עדות עזר וייצמן), אשר שתה לשכרה בהזדמנויות רבות, ורבים מסוגדיו היום היו מתמלאים בושה לו השמיעו באזניהם את מה שהם אמרו עליו לפני אוסלו.
        אז אל תדבר על בדיות. במקרה של רבין אנחנו יודעים את האמת. לגבי רחל אימנו- כל אחד יאמין כרצונו.

        הגב לתגובה זו

        • RIGHT ON-HE IS NOT A SAINT-TZADIK-ANGEL. (ל''ת)

          avi, 25/10/07 01:29

          הגב לתגובה זו

        • In milchemet komemiyut , Rabin abandoned his men

          Veda ma, 25/10/07 05:48

          When they went looking for him, they found him hiding amongst sla'aim, drunk like LOT. Nothing to write home about, especially his death legacy of TRAGEDY OSLO. By the way, when Rabbi Kahane's yahrzeit, H'Y'Damam, that is father and son, what do you guys do in Bet Sefer, huh
          ?

          הגב לתגובה זו

      • מנין לך?

        גדי, 25/10/07 10:58

        לא נתת שום נימוק.

        הגב לתגובה זו

    • RIGHT ON-HE IS NOT A SAINT-TZADIK-ANGEL. (ל''ת)

      avi, 25/10/07 00:23

      הגב לתגובה זו

    • בעיה.

      אסף, 25/10/07 13:49

      יום פקודתה של רחל אמנו ע''ה חל ביום יא' בחשוון, בעוד יום הזיכרון ליצחק רבין חל ב- יב (הוא נרצח במוצ''ש כאשר זהו כבר אור ל- יב'). כלומר, לא רק שאיני מבין כיצד מקשרים בין שני הציונים הללו, כל שכן איני מבין מדוע לציין את שני האירועים בו ביום. אותו כנ''ל לגבי שאלת הגשמים ביום ז' בחשוון.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    יגאל עמיר אכן ירה ברבין, אך השב''כ תקע ת'הכדור האחרון

    האמת לאמיתה, 24/10/07 19:51

    כל עם ישראל ראה בערוץ 2 את החור בחזית חולצתו של רבין, אבל מתעלם מכך. כשם שמתעלמים מבדיקה הבליסטית, המצביעה שקנה האקדח היורה ממש נגע בגופו, הגם שבסרטו המפורסם של קמפלר רואים בבירור שיגאל עמיר לא התקרב עד כדי כך.

    הגב לתגובה זו

    • חגי עמיר ירה ברבין מקדימה

      בדוק שנית, 24/10/07 20:23

      במהומה שנוצרה לא שמו לב והוא לא נתפס. הדבר האחרון שאני מאמין זה שהאמא לא ידעה על חומרי הנפץ שהוטמנו בגלגל נדנדה בגן הילדים שלה שעליו התנדנדו ילדים רכים ותמימים ושהיא לא ידעה על שני האחים שמכינים כדורי דום דום במוסך בחצר.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש לפקח על שטיפת המוח השמאלנית בבתיה''ס ובגנים החילוניים. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 24/10/07 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    התחיל קרנבל רבין? תעירו אותי כשיגמר... (ל''ת)

    נמאסתם, 24/10/07 19:47

    הגב לתגובה זו

    • גדול

      מיקי, 24/10/07 19:49

      זו התשובה הנכונה

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אצלנו דוקא יש כמעט כל יום שיעור במורשת רבין

    יוני, 24/10/07 19:44

    יש ימים עם יותר משיעור אחד

    הגב לתגובה זו

    • לי כל קאסם נושא מזכרת

      מיקי, 24/10/07 19:51

      אז איך צריך לזכור את רבין?

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מצוינת! דע מה שתשיב!!! (ל''ת)

      לילוש 1, 25/10/07 12:50

      הגב לתגובה זו

    • גדול!!! (ל''ת)

      אשר, 25/10/07 15:28

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    משהו שונה,שלא תשמעו בתקשורת

    קצת אחרת, 24/10/07 19:43

    ופוליטיקה י''ב חשון תשס''ח, 24 אוקטובר 07


    מרגלית הר שפי






    עוד במדור
    'רבין עמד בתוקף על שלימות ירושלים'
    פרוש: לבטל את הבג''צ המנדטורי
    הכנסת לא אישרה חזרה לצפון השומרון
    הצעת חוק: תחנות רענון בצידי הדרך
    פרסום ראשון: 24/10/07, 14:05
    הר שפי: המערכת חיפשה קרבן מתנחל
    אביה של מרגלית הר שפי מגדיר את יום הרצח כ''רע לישראל'', ושוקל לתבוע את 'מעריב' על דיווח לפיו בתו היתה בסוד התנקשות בפמליית רבין.
    יומן ערוץ 7






    דב הר שפי, אביה של מרגלית שהורשעה ונכלאה על שידעה על תכניותיו של יגאל עמיר לרצוח את רבין אומר היום ליומן ערוץ 7 כי מבחינתו יום הרצח הוא יום רע לישראל. הוא מציין ש''רבין היה בכל הסקרים נמוך בהרבה מנתניהו וללא הרצח היה נופל באופן רגיל. הרצח הפך את העניין לנושא דתי. חוץ מזה יום זה קשה לנו בגלל הפגיעה האישית של מרגלית שלא ידעה והואשמה בהאשמות שווא תוך שימוש בעדויות שקר''.



    הר שפי התייחס גם לפרסום לפני ימים אחדים בעיתון 'מעריב' אודות הסליק שנמצא בחצר משפחת עמיר ובו ציוד שנועד לפגוע בפמליית ראש המשלה. על פי הפרסום מרגלית ודרור עדני היו בסוד העניין. הר שפי שב ומדגיש כי מדובר בדברי שקר מוחלט וכי הוא אף שוקל תביעה נגד 'מעריב'. בדבריו הוא מזכיר את דבריו של השר עמי איילון לפני מספר חודשים ולפיהם מרגלית לא ידעה על כוונותיו של עמיר לרצוח את רבין.

    כזכור את הדברים אמר איילון בכנס פעילים באשקלון וקבע כי ''אני יודע את זה מודיעינית, הייתי ראש השב''כ''. הר שפי מציין ש''דברי איילון הם העובדה הנכונה, אבל מתוך המאות ששמעו את יגאל עמיר היו מאות ששמעו אבל הם לא היו מתנחלים. המתנחלת היחידה הייתה מרגלית אז לקחו אותה כקרבן''.

    בדבריו מתייחס הר שפי גם לסוגיה שזכתה לכותרת ''פרשת הצפירה''. לדבריו ''עבירה נוספת שמרגלית הואשמה בה הייתה שהחקירה התקיימה בשעת ההלוויה. החוקר אמר לה שיש עכשיו צפירה, היא אמרה לו שכאן, בחדר החקירה, לא שומעים את הצפירה והוא יכול להמשיך בחקירה. זהו עוונה היחיד שבגינו היא ישבה 9 חודשים בכלא''.

    ממשיך הר שפי וחוזר על דבריו מהעבר בהם קבע כי ''ראוי להעניק לשופטי בג''ץ פרס נובל על קריאת מחשבות. מעולם לא הורשע אדם על סעיף אי מניעת פשע אין הודאה שלו בפשע או עדים. רק במקרה של מרגלית ללא עדים וללא הודאה הייתה הרשעה. היו רבים שהזהירו את המשטרה אבל זה לא התאים להם כי אף אחד מהם לא היה מתנחל...''

    לשאלת המראיין, עוזי ברוך, אם בכוונת המשפחה לעשות שימוש בקביעתו של עמי איילון שמרגלית לא ידעה דבר, אומר הר שפי כי אין לו אמון שמערכת המשפט תקבל את טענתו. הוא מזכיר את היושבים בראשות בית המשפט העליון הנשיאה בייניש והשופטת ארבל שבכהנה כפרקליטת המדינה החליטה באופן אישי להרשיע את מרגלית למרות שהיועץ המשפטי באותם ימים, מיכאל בן יאיר, על אף היותו איש שמאל מובהק הכיר וידע את הממצאים שעמדו בפני עמי איילון והעדיף שלא להגיש כתב אישום.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    האח הגדול עוקב אחר הדתיים החוצפנים (ל''ת)

    אח קטן, 24/10/07 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הכל היה יכול להיות אחרת אילו התרכזו במשותף ולא במפריד

    מוטי, 24/10/07 19:27

    כאשר הטיפול ברצח רבין אינו בתחום כיבוד כללי קבלת ההחלטות בדמוקרטיה אלא נלווית אליו דרישה חד משמעית ללמוד את ''מורשת רבין'' אז אני לא אתן לילדים שלי להשתתף בזה.
    כאשר רצח רבין אינו נתפס כמי שבוצע ע''י יגאל עמיר אלא נלווית אליו דרישה להוקיע את כל מי שהתנגד לרבין אז, רבותי, ''תפסתם מרובה? לא תפסתם כלום !''
    כאשר אנשים איטלגנטיים במערכת החינוך מכנים את אשת הרוצח ''מפלצת'' ס-ת-ם כי הם לא סובלים את הפרצוף שלה, הדיבור שלה או את מעשיה (החוקיים לכשעצמם) הם מוכיחים כי הם לא למדו דבר ובודאי שלא יכולים ללמד את הילדים שלי דבר.
    כאשר כל קריאה להתייחס אל יגאל עמיר כמו לכל אסיר אחר היא ''קריאת תגר על הדמוקרטיה'' (ומשום מה קריאה לשחרר את ברגותי היא בנראה ביטוי לקידמה מחשבתית) אז, תעשו לי טובה, וחפשו מי ינענע אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • דברים כדורבנות. והרשה לי להוסיף.

      שירה, 24/10/07 20:20

      במהלך השנים דוברי השמאל חוזרים ומשתמשים בשליטתם בתקשורת בכדי לעבד אירועים היסטוריים אחדים לשם שימוש בהם להוקעת הימין.
      כך הפכה הכרזה המזעזעת של רבין במדי אס-אס שהדפיס אבישי רביב, אדם שתפקידו היה להסית ובעל תלוש משכורת מהשב''כ, לכרזה שהדפיס הימין.
      כך ארון מתים שהופיע בהפגנת ימין בצומת רעננה ושנכתב עליו כי רבין קובר את הציונות הפך בפי דוברי השמאל לארון שעליו קריאה לטמון בו את ראש הממשלה רבין.
      וכך עד היום: קולות בימין שקוראים כנגד חלוקת ירושלים הופכים בפי דוברי שמאל להסתה לרצח.
      הסתה לרצח?
      כן, אומר לך איש שמאל ''אינטלגנט'', הרי לכל ידוע כי יש מי שעלולים ללקות ב''סינדרום ירושלים'', אז ברור שיש בכך סכנה לאולמרט...

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה שהכי כואב בשבוע שעבר היה יום הזכרון לגנדי ,אפילו לא הזכירו

    שמאל טוק, 24/10/07 18:47

    יש לי 3 בנות בבית הספר היסודי אנו מגנים כל רצח אפילו של ערבים על ידי בני משפחתם ,בשבוע שעבר היה יום זכרון לשר גנדי שהיה גיבור ישראל לא פחות מרבין וגם הוא נרצח עלידי רוצח אומנם ערבי,בסיומו של אותו יום זכרון שאלתי את כל בנותיי האם הזכירו להם על יום הזכרון כל השלושה ענו שאפילו לא ציינו שלא לדבר על דרה דומיה לא עובר שבוע ומגיע יום זכרון לרבין שלושה ימים לפני הם מקבלים עבודות הביתה וכל היום העמידו אותם ודיברו איתם אז שמישהו יסביר לי האם חינוך ילדנו גם הוא לפי דעה פוליטית ,בתקווה שדברים אלו יעלמו מהעולם ויום זכרון יהיה שייך לכולם ולא רק לציבור מסויים ,עוד דבר קטן אני מבין שכל אלה שהביאו את אוסלו על העם הזה מנסים להזיז מהתודעה שאלפים נרצחו בשל חזונם וחזונו של זה שחתם על אוסלו ,אולי תעשו יום זכרון לאלו שנרצחו בגלל הנשק שרבין נתן לאוייבנו שיהרגו אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    המציאות נושכת...

    חילוני, 24/10/07 18:39

    קשה, קשה מאוד למגזר שמתאפיין בלכידותו הרעיונית-אידיאולוגית להסביר לילדיו כיצד יתכן שהרוצח בא מקרבם...
    אבל זו טעות!
    חייבים לדון ביגאל עמיר ובזהותו כדי להבדיל אותו משאר הדתיים. ימניים או לא ימניים - חשוב להבהיר את גבולות המאבק ואת הקווים האדומים שאסור לחרוג מהם בדמוקרטיה.
    אם לא תדברו על יגאל עמיר ולא תדגישו כי דתי ימני רצח את רבין, תתפתח תיאוריית הקונספירציה עוד יותר.
    הילדים חייבים להבין שזה שדתי רצח את רבין אינו אומר שכל הדתיים רוצחים אבל כן אומר שגם לאמונה ולאידיאולוגיה חייבים להציב גבולות.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, עמיר רצח את רבין. אבל בסיוע אנשי שב''כ ושטינקרים כמו רביב

      המציאות נושכת, 24/10/07 21:16

      ואת זה אתם, השמאלנים החילונים, צריכים להפנים.
      אם לא תודו במעורבות הפרובוקטורים עלולים להתפתח רעיונות קיצוניים, לפיהם עמיר לא רצח את רבין אלא אנשי השב''כ בלבד.
      וזה יקרה, כי כמעט כל הציבור לא מאמין שבפרשת הרצח סופרה לציבור כל האמת. כולם יודעים שיש פרטים שלא התאימו לגירסה הרשמית, ולכן הסתירו אותם וניסו להציג את כל המפקפקים כהזויים במקום להתייחס לטענותיהם ברצינות.
      ויותר מכל- נמאס לכולם מפסטיבל רצח האל, ורק חלק קטן בציבור מתייחס ליום הזה ברצינות. באשמתכם.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    the small will continue with the sazon untill altalana 2

    hiloni, 24/10/07 18:21

    and this time the left mapaynik garbage, these fascist neo-nazis, will be placed on a boat

    הגב לתגובה זו