• 29.

    יש להביא לדין את השוטרים העבריינים !

    ציפי אשכנזי, 30/08/10 20:53

    שישלמו גם במחיר החופש שלהם וגם מכיסם הפרטי בנוסף לכספי הציבור...

    זה מה שירעיד להם את הכסא והדרגות...
    עלובי החיים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה שבג''ץ יתעניין בה? האם היא פלסטינאית? (ל''ת)

    שוטר אדיש, 23/10/07 03:04

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המשטרה שלי קדושה - שוטר = יהוה

    משה מזוז, 22/10/07 17:03

    כל שוטר קדוש קדוש קדוש יהוה צבאות מלא כל הארץ כבודו .... ענבל עמרם ? מי ?

    הגב לתגובה זו

    • וזאת בדיוק הרמה של השוטרים במדינה שלנו. כמעט ללא יוצא מן הכלל

      לירון, 22/10/07 21:48

      !!??I razed my case


      כן, גם לא חשבתי שתבינו................

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    משפחת עמרם - איתכם במאבקכם לעורר את המשטרה

    חיים, 22/10/07 16:47

    לעשות את תפקידה.
    כשאני יוצא מהבית אני יוצא מתוך הנחה שאין משטרה בישראל, וחוצות הערים הינם מופקרים לכל הפושעים.
    הלחתכם - הצלחתי, ובכך תנוחמו.

    הגב לתגובה זו

    • יהי זכרה ברוך

      מסכימה איתך, 30/08/10 12:46

      ואכן התחושה היא שאין דין ואין דיין, והכואב ביותר שכלל זה נכון לגביי כל הרשויות המקומיות, האזוריות והממשלתיות, אנמחנו נחשבים כאן לזבובים מטרידים, כל איש עושה כראות עיניו, לאו דווקא כטוב בעיניו אחרת הכל היה נראה אחר !!!! שלא תדעו עוד צער

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    איפה מזוז?

    מה, 22/10/07 16:28

    אם כל מה שהמשפחה אומרת זה נכון מזוז צריך להגיש כתבי אישום נגד השוטרים .
    לא רק פיצויים הם צריכים לשבת בבית סוהר
    למה המשפחה לא פונה אליו?
    שוב כמובן רק אם הדברים נכונים

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זו לא רק אדישות,זה רוע מכוער ותת רמה אנושית של

    אזרח, 22/10/07 16:25

    אותם שוטרים במידה ומה שמתואר ותואר בעבר בתקשורת בקשר למקרה זה אכן נכון. ואם זה אכן כך ,שלא רק שלא הפעילו הגיון כשהאב הודיע ,אלה לאחר איתור המקום סלולרית נמנעו מלכנס לשטח בשל היותו ''בוצי'' (כמדומני זה נאמר בכתבה בזמנו) הרי יש להעיף אנשים כאלה מלהיות משרתי ציבור. דומים הם לאותם אזרחים שחלפו על פני נהג האופנוע שנדרס בצומת ולא עצרו.
    אלה שחטאם גדל היות וזה היה תפקידם לאתר ולמצוא הבחורה. במידה והעובדות תואמות ונכונות אזי אני תקווה שימצו עימם את מירב הדין כולל מאסר .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עצה למשפחה - תדרשו מהמשטרה לקבל עותקי נוהלחיפוש נעדרים ותלמדו אותו

    אחד שמבין, 22/10/07 16:19

    אני ממליץ למשפחה לדרוש מהמשטרה את נוהלי חיפוש נעדרים - הן האג''מי/מבצעי והן את הנוהל החקירתי. מדובר בשני נוהלים שונים במהות וכמו כן, נוהלים לא סודיים אשר נכללים בעקרון זכות לציבור לדעת ולעיין בהם, על פי חוק חופש המידע.
    אם המשטרה פעלה בניגוד לנוהלים הללו אזי שיש בסיס לתביעה ואפילו עד כדי ''גרם מוות ברשלנות''
    לטיפולכם וידיעתכם משפחת עמרם ובא כוח המשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    משטרת ישראל במלוא עליבותה ואומללותה

    אקס מפקד תחנות, 22/10/07 16:05

    המגיב קצין משטרה בדימוס שפיקד על כמה וכמה תחנות משטרה.
    מקרה ענבל עמרם, כמו המקרה בפתח תקווה מהבוקר, כמו המקרה של משפחת דוויט מבאר שבע....כמו מקרים רבים רבים אחרים... מצביעה על משטרת ישראל בתפארת חובבנותה ועליבותה
    שמעתי את הסברי הדוברים המשטרתיים ומפקדי התחנות היעילים שנפלו בפח של המראיינים השונים כמו טירונים וחובבנים. אין לי אלא להשתומם על הרדידות, חוסר המקצועיות והאומללות שלהם
    חבל שהטרנד החדש (זה כ - 10 שנים לפחות), במשטרת ישראל הוא לקדם לתפקידי פיקוד וליבה קצינים רדודים ובלתי מקצועיים שאלופים בדברת, בקשקשת ובמצגות, אבל עבודה משטרתית אמיתית ומקצועית...רחוקה מהם כרחוק מזרח ממערב.
    אגב, זה מתחיל מהראש של הדג....
    כל צמרת המשטרה איננה מקתועית ולא צמחו מלמטה
    מרביתם, לא ראו אפילו לא ''תחת של גנב''
    בושה וחרפה
    וחבל מאוד שכם הם פני הדברים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      תכלס, 23/10/07 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    סוף סוף שיהיה להם בהצלחה!!!!!

    א, 22/10/07 15:50

    משטרה אדישה שלא מענין אותם נעדרים
    הגיע הזמן שמישהו יעמיד אותם על מקומם.
    פעם כשהגעתי לדווח על נעדרת אמר
    לי בתחנה, אנחנו לא מחפשים נעדרים נקודה...
    שאלתי איפה כל השוטרים ? במסיבת יום הולדת של המפקד...

    הגב לתגובה זו

    • מזכיר לכם גם את הסצנה מהסרט ''מדוזות'' (ל''ת)

      בובי, 22/10/07 16:03

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    המשטרה צודקת

    רון, 22/10/07 15:41

    באו ואמרו אחרי חצי שעה שהיא נעלמה?

    מי פה מהקוראים לא איבד קשר עם מישהו ליותר משעה או שעתיים.

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך

      יהודה, 22/10/07 15:54

      השעות הראשונות של הנעדרות הן הכי קריטיות!
      אבל מה אני מסביר לטמבלים.

      הגב לתגובה זו

    • לרון הגאון: ומה בדבר נסיבות מיוחדות? הרי לא מדובר כאן בבחורה שפתאום

      יעל, 22/10/07 16:16

      לא עונה לטלפון, אלא בבחורה שנסעה להביא את אחותה ולא הגיע ליעדה.
      אפילו שוטר במשטרת ישראל(!) אמור להגדיל את ראשו ולחשוב מידי פעם...
      (במיוחד כשאפשר לאתר בעזרת חברת הסלולר)
      אבל-אולי אתה שוטר ולכן משתטה?

      הגב לתגובה זו

      • איתור סלולרי,כנסי ותביני

        חיימק'ה, 22/10/07 20:21

        חברות הסלולר דורשות אלפי!!שקלים על כל פעולה למ''י.לעומת זאת לשב''כ וצה''ל בחינם!!
        לכן איכון רק באישור קצין בכיר,דבר שבלילה לוקח זמן.
        כל זאת אני אומר ללא קשר ליחס שקיבלו רק שגם כעת לא חייבו את חב' הסלולר לעזור בחינם/סכום סמלי
        ומחר יקרה אותו דבר.
        בנוסף,מרגע גילוי המנוחה מ. ירקון ביצע חקירה מהירה ומקצועית והביא הרוצח מהשטחים לדין צדק!שזה כמובן לא מבטל את טענות המשפחה אב אפילו לדבריהם מנחם במקצת

        הגב לתגובה זו

        • אז אולי מישהו למעלה ישנה את הנוהלים

          ערן, 23/10/07 11:50

          ואת ההתקשרויות לחב' התקשורת.
          ההורים שלה צודקים... במידה והילדה שלהם לא הייתה אחת שנעלמת כל שני וחמישי איש משטרה אמור לזהות שיש משהו לא תקין ולעמיק במחשבתו לגבי אותו ארוע.

          הגב לתגובה זו

        • הכנסת חייבת לחוקק חוק שיחייב אותן לספק שרות זה למשטרה בחינם (ל''ת)

          Quidam, 31/08/10 11:41

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    3 מליון סכום יפה-עגול....

    גג, 22/10/07 15:40

    אין פה תביעה על רשלנות יש פה תביעה ל------כסף-----!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הם איבדו ילדה

      ף, 22/10/07 16:48

      אז קשה לי להאמין שכסף מעניין אותם או יפצה אותם במשהו. ואתה יודע מה? אם זה כן יפצה אותם ויתן להם להרגיש מעט יותר טוב (מה שאני לא מאמינה) אז... מגיעה להם בלי לחשוב אפילו.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    משטרת פתח תקווה הגרועה ביותר.

    גל, 22/10/07 15:03

    מסתובבות כנופיות של אתיופים ורוסים ופורצות לדירות, השוטרים יודעים מיהם אך לא עושים דבר.
    בבניין שלי פרצו ל-4 דירות במהלך שנה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פיצויים

    אזרח, 22/10/07 15:02

    מה שחשוב שהמשפחה לא תסכים לעסקה לפיה היא תמחוק את התביעה מהשוטרים תמורת הסכמה של המשטרה לשלם פיצויים. הפיצויים שהמשטרה תשלם (ובצדק) זה מהכסף של כולנו ועל חשבון שיפור המשטרה. לכן הכי חשוב שבית המשפט יטיל תשלום פיצויים אישיים על השוטרים שלא התייחסו לתלונה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    המשטרה פעלה כראוי

    עמיר, 22/10/07 15:02

    מה ציפיתם שיזניקו מסוק ?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    המשטרה עלובה ומזלזלת ומאשימה בתי משפט ורשויות רווחה!עלובי נפש בטלני (ל''ת)

    עמית, 22/10/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    להקפיד על שמירת שבת

    אריק, 22/10/07 15:01

    כל כך הרבה אסונות מתרחשות בליל שבת קודש. חייבים לחזור בתשובה ולהקפיד על שמירת שבת. אין ספק שענבל הקדושה מסרה את נפשה על קידוש ה''. היא עסקה במצווה, לעזור לאסוף את אחותה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרוצח אשם לא המשטרה

    עמיר, 22/10/07 14:57

    מספיק עם זה עם של בכיינים

    הגב לתגובה זו

    • י'חתיכת מטומטם, ברור שהרוצח אשם, אבל המשטרה יכלה למנוע את המוות של

      מאיה, 22/10/07 15:14

      ענבל עמרם אם רק היתה מזיזה את התחת שלה קודם לכן. בבדיקות מעבדה גילו שענבל נפטרה שעות ספורות לפני מציאתה, ואם המשטרה היתה פועלת כשורה, והיה לה את כל המשאבים והדרכים לכך, ענבל היתה חיה היום.
      וזאת עובדה קיימת בעליל, י'חתיכת פלגמת טיפש ומסכן שכמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הצבא גאוותינו המשטרה בושתינו (ל''ת)

    גודמן, 22/10/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    המשטרה טובה רק בלגרש יהודים (ל''ת)

    המגורש, 22/10/07 14:28

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      חיפאי, 22/10/07 14:40

      הגב לתגובה זו

    • צ או לנו מהחיים כתומים עלובים! (ל''ת)

      צבי, 23/10/07 00:03

      הגב לתגובה זו

    • גם כאן ועכשיו לחפור בשכל?!?!? (ל''ת)

      איש עם בחילה, 23/10/07 11:51

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה לעשות, היא לא היתה הנכדה של סטף ורטהיימר (ל''ת)

    פסימיסט, 22/10/07 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כסף,זה מה שמעניין?חוצפה.

    איתי, 22/10/07 13:49

    מסריח פה הכל, עם כל הצער אני לא חושב שהמשטרה או המדינה שלחה את אותו רוצח לרצוח...
    ואיך לעאזאזל כסף אמור לפצות מישהו בעניין כזה?
    מילא לדרוש חקירה ואם יש אשם במחדל כלשהו שימוצא עימו הדין,אבל לדרוש כסף?מה קשור?
    אותי זה מגעיל !

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      אלי, 22/10/07 14:05

      הגב לתגובה זו

    • מנוול !! אותי אתה מגעיל איתי

      יוסי, 22/10/07 14:10

      המשטרה התעללה במשפחה ולא עשתה את תפקידה, יכלו להציל את הנערה אם לא היו נשארים אדישים נוכח הטרגדיה של המשפחה.
      אותי מעניין מה היית אומר אם זה היה קרוב משפחתך, ולא זה לא דמגוגיה זולה.
      תשב בשקט חתיכת מגעיל ועוד הפעם מגעיל.

      הגב לתגובה זו

    • איתי נראה אותך מגיב אם זה היה קורה למשהי שאתה מכיר (ל''ת)

      אידיוט!, 22/10/07 14:26

      הגב לתגובה זו

    • מגיב 9 = שוטר

      9זה שוטר!, 22/10/07 15:00

      ומה מעניין שוטרים?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אבל כל יום מאות ואולי אלפי אנשים מדווחים כנעדרים

    רן, 22/10/07 13:23

    כל אמא שבנה נעדר 5 דק מדווחת למשטרה ובצדק,99,99% מהמקרים הוא כלום לשמחתנו,אם היו יוצאים לחפש כל נעדר אז כל המשטרה היתה עםוקה כל היום רק בזה

    הגב לתגובה זו

    • אתה אידיוט

      בן, 22/10/07 13:35

      יש לה טלפון נייד, היא יוצאת לחמש דקות ולא עונה. גם שוטר צריך קצת שיקול דעת. גם הודעות על חפץ חשוד מתגלות ב99% מהמקרים ככלום, ובכל זאת מקפיצים משטרה.

      הגב לתגובה זו

      • אלפי אנשים מדווחים נעדרים ויש להם פלאפון!!! (ל''ת)

        רן, 22/10/07 13:50

        הגב לתגובה זו

      • כשבאים להתלונן שהשוטרים קצת יקשיבו

        חושם, 22/10/07 14:33

        ויבעילו שיקול דעת. יתכן ואפשר היה להציל את הנערה. האדישות, והנהלים הורגים אותנו.

        הגב לתגובה זו

        • שיקול דעת? משוטר? עין להם דעת (ל''ת)

          בחייך!, 22/10/07 14:59

          הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין אמא שמתלוננת שהבן שלה מאחר לחזור מהחבר

      יעל, 22/10/07 14:43

      לבין הורים שמתלוננים שהבת יצאה לנסיעה של חמש דקות ולא הגיעה ליעד וכל זה בשעה חצות.

      יש הבדל ענק. רק צריך להפעיל את הראש.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לנוכך התגובות שיש למגיבים כאן על מיקרי אלימות שונים .זו בעיה של

    פקק תנועה, 22/10/07 13:18

    החברה הישראלית .

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה עליהום על המשטרה ?

    למה, 22/10/07 13:03

    כל גופי השלטון של ישראל מתפקדים כך או גרוע מזה.

    למה דווקא לתבוע את המשטרה ?
    שהרי היא פחות גרועה משאר גופי השלטון בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אולי כי המקרה הזה הוא רשלנות פושעת של המשטרה?!

      אפי, 22/10/07 13:17

      ולכן פונים לגוף שהתרשל?

      תתחיל ללמוד הבנת הנקרא מחדש.

      הגב לתגובה זו

      • ואוסלו לא רשלנות פושעת?שחצן!שרק הוא מבין את הנקרא! (ל''ת)

        צדק לכל, 22/10/07 13:30

        הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה מציע, לא לתבוע? לוותר? להשאיר את המצב כמו שהוא? (ל''ת)

      ככה, 22/10/07 13:23

      הגב לתגובה זו

    • מגיע למשטרה. אחד הגופים הרקובים והעקרים ביותר במדינת ישראל (ל''ת)

      כאן מתחילה, 22/10/07 13:23

      הגב לתגובה זו

    • משטרה... עניין של חיים ומוות !!! (ל''ת)

      דורין, 22/10/07 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני אתכם- משפחה יקרה

    טלי, 22/10/07 12:57

    מקומם, מתסכל ונורא לחשוב שבגלל שוטרים אדישים לא הגיעו בזמן לבתכם היקרה.
    הלוואי ותזכו בתביעתכם.
    תהיו חזקים
    ולהגיד- לא תדעו עוד צער אין טעם, כי ידעתם את הצער הקשה ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני מקווה שיזכו כי רק כך כנראה, על ידי

    יוני, 22/10/07 12:54

    פגיעה בתנאי השירות של השוטרים (בתקווה שזליכה לא יוסיף תקציב לשם כיסוי רשלנות פושעת זו)-רק ככה למפכל יפול באסימון ויבין שחייבים לחזור לשטח, לשמור על החוק בכל מקום-בכל מקום-שבריש גלי -עוברים עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    טוב מאוד! ובאותה תחנת משטרה בפתח תקווה

    ע., 22/10/07 12:51

    היתה אתמול פשלה נוספת - בעקבות תלונת שכנים הם הגיעו לבית של אדם שהתעלל קשות באשתו וכמעט הרג אותה, והוא פתח להם את הדלת ואמר שכול בסדר,ו הם פשוט הסתלקו משם. האישה נמצאה בבוקר פצועה קשה, היתה יכולה גם למות.
    כנראה שמצב השוטרים במשטרת פתח תקווה חמור במיוחד.

    הגב לתגובה זו

    • אם זאת הייתה הבת של.. היא הייתה בחיים היום !

      המעניש, 22/10/07 13:11

      נמאס ממדינת חונטת העשירים והפוליטיקאים .

      רק פוליטיקאים עשירים ועבריינים הינם בעלי זכויות במדינה הזאת .
      אם הילדה המסכנה הייתה הבת של אולמרט ,הבן של פרץ , הבן של אשכנזי אפילו הבת של גאדימק או נוחי דנקנר לא היו מחפשים ? היו מחפשים בנרות עם צוותים מסביב לשעון חמש דקות אחרי שהיא הייתה נעלמת ...

      רק בגלל שאבא של בחר לא להיכנס לחיים הפוליטיים ואו לא צלח בעסקים כמו גאדימק - לא אומר שהגיע לה למות .

      אנחנו משלמי המיסים אנחנו מחזיקים את השוטרים בעבודה ואנחנו זכאים לשירות הולם ! דיי לרפובליקת הבננות ! מישהו צריך לשלם גם כספית וגם בקידום !!!

      and justice for all !

      הגב לתגובה זו

      • צודק יש דוגמא כנסו

        zuzu, 22/10/07 14:02

        כשגנבו לפנינה את היגואר תוך שעה החזירו לה את הרכב אני רוצה ליראות דבר כזה לאדם פשוט שלי גנבו את הרכב שאלתי את החוקר אם יש סיכוי למצוא את הרכב הוא אמר בוודאי
        אני מחכה 6 שנים ואין זכר

        הגב לתגובה זו

        • וכשאבדה ללאה רבים סיכה בחול בטככס חתימת ההסכם עם ידן

          muli, 22/10/07 17:53

          כל פלוגת הביטחון הייתה צריכה לחפור במשך שעתיים את החול עד שנמצאה האבדה.

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    ... צודקים.... !

    עוגב תנוחה, 22/10/07 12:48

    תנחומיי.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    המשפחה האומללה זכאית לפיצוי גבוה

    וידבסקי, 22/10/07 12:42

    עקב רשלנות פושעת של המשטרה שיכולה להוציא צוותים שלמים כדי למצוא את פורץ המכונית של אחד הקצינים וגנב ממנה משקפיים אבל לדאוג לאזרח לזכויותיו ולבטחונו אין למשטרה לא כוח לא אדם לא רצון ולא אמצעים .עצוב ,עצוב .

    הגב לתגובה זו

    • למשטרע יש את האמצעים,אך אין את הרצון

      פופוביץ הרוכב, 22/10/07 13:14

      שיפסיקו לבקש תקציב נוסף,כל מה שצריך שכל שוטר יעשה רק מה שמוטל עליו,אף אחד לא מבקש יותר.
      אוכלי חינם שלא עושים כלום,מפחדים מעברינים,וגיבורים על מכבדי החוק.
      עבריין קטן שרק קורץ לעבר איזה שוטר הוא מתקפל כאילו לא היה.
      השוטר אומר לעצמו מה אני צריך להסתבך?
      זבלים תוציאו את האצבע ותתחילו לעשות את עבודתכם.תתחהגן על הציבור שצריך אתכם,ולא להתחבק עם עברינים,כאילו אתם אחוקים שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • וגם כשיש את הרצון אין את הכישורים הנדרשים משוטרים (ל''ת)

        משה, 22/10/07 14:38

        הגב לתגובה זו