• 157.

    יגאל עמיר צריך למות בכלא.

    אור, 30/08/09 01:06

    יגאל עמיר צריך למות בכלא על המעשה הנורא שהוא עשה

  • 156.

    חבל שלא עיקרו בזמן את אימו של השטן

    שששששששששששששש, 06/11/07 10:37

    הלוואי והיה אפשר לשלול מהמיפלצת שנישאה לו את כל זכויותיה בבטוח הלאומי וכאזרחית .
    הרך הנולד אינו אשם במאום הוא לא בחר את המשפחה הארורה שלתוכה נולד.

  • 155.

    מקומו של רוצח הדמוקרטיה, בכלא בלבד!

    מעיין שחורי, 06/11/07 09:10

    אדם שניסה לשנות את מהלך ההסטוריה באמצעות רצח של מנהיג, אשר לו תרומה מכרעת לקיומה של מדינת ישראל ואשר נבחר בדרך דמוקרטית להנהיג את העם, מקומו לא יקירנו בחברה האנושית.
    במידה ולא יינמק בכלא, יוולדו רוצחים נוספים, שהמסר שייקבלו הוא שהמדינה מענישה בחומרה פחותה על עבירות שנעשו ממניעים אידיאולוגיים. כלומר, שניסיון לשנות החלטות דמוקרטיות בדרך אלימה, מקבלות למעשה סוג של לגיטימציה, התנהלות מסוג זה תהווה בכייה לדורות עבור מדינת ישראל.

  • 154.

    אתה תהיה בפסח בבית כמו שאני אהיה

    ג'מה ג'מסון, 06/11/07 08:46

    על הטיסה לירח, מקסימום אם יתנו לי להננס לכלא ולתת לך ........

  • 153.

    ואי איזה חיוך :) קדימה רוצים אותך בבית !! (ל''ת)

    יהודי, 04/11/07 00:55

  • 152.

    לכול אנשי הימין המתחסדים...

    נחמיה, 28/10/07 21:42

    אתם זורקים מילים כמו ''יפי נפש''
    ''שמאלנים'' ''בוגדים'' ''מוסרי מדינה''...מה לא..... שיחרורו של הרוצח הנתעב הזה יפגע קשות בדמוקרטיה.. הוא אפילו לא מתחרט..
    האיש הינו סכנה לציבור ולשלטון..
    אל תשלימו עם הנושא.. אל תשחררו אתהרוצח ורסנו כול אחד שמצדד בדרכו..

    ''האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית'' יש לבודד אותה לרסן אותה.. להוקיע אותה..

    שימרו על המדינה והדמוקרטיה הישראלית שלנו...

  • 151.

    לא יודע מי צודק אבל העיצוב באמת יפה

    דני, 26/10/07 10:06

    העיצוב של העטיפה

  • 150.

    לכל התומכים ביגאל..

    דורי, 25/10/07 20:33

    אצטט לכם מתוך פרק ד' בספר בראשית:
    י וַיֹּאמֶר מֶה עָשִׂיתָ קוֹל דְּמֵי אָחִיךָ צֹעֲקִים אֵלַי מִן-הָאֲדָמָה:
    יא וְעַתָּה אָרוּר אָתָּה מִן-הָאֲדָמָה אֲשֶׁר פָּצְתָה אֶת-פִּיהָ לָקַחַת אֶת-דְּמֵי אָחִיךָ מִיָּדֶךָ:
    יב כִּי תַעֲבֹד אֶת-הָאֲדָמָה לֹא-תֹסֵף תֵּת-כֹּחָהּ לָךְ נָע וָנָד תִּהְיֶה בָאָרֶץ:
    יג וַיֹּאמֶר קַיִן אֶל-יְהוָֹה גָּדוֹל עֲוֹנִי מִנְּשׂוֹא:
    יד הֵן גֵּרַשְׁתָּ אֹתִי הַיּוֹם מֵעַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וּמִפָּנֶיךָ אֶסָּתֵר וְהָיִיתִי נָע וָנָד בָּאָרֶץ וְהָיָה כָל-מֹצְאִי יַהַרְגֵנִי:
    טו וַיֹּאמֶר לוֹ יְהֹוָה לָכֵן כָּל-הֹרֵג קַיִן שִׁבְעָתַיִם יֻקָּם וַיָּשֶׂם יְהוָֹה לְקַיִן אוֹת לְבִלְתִּי הַכּוֹת-אֹתוֹ כָּל-מֹצְאוֹ:
    ואולי תלמדו הרי יגאל כרוצח אינו ראוי להתייחסות כלשהי אפילו ה' אומר ''קול דמי אחיך צועקים אלי מן האדמה!!''
    אפילו קין מבקש חרטה ויגאל???
    יגאל אינו ראוי ולא מגיע לו שום חרטה ובודאי אינו ראוי להשתחרר מהכלא עד יומו האחרון!!

  • 149.

    אמן, הלואי שייצא מהכלא - לבית הקברות'' (ל''ת)

    JUDITH, 23/10/07 14:02

  • 148.

    מה יקרה?

    דגנית, 23/10/07 13:28

    אם הרוצח המתועב ישוחרר, כבר יהיה מי שימחק לו את החיוך מהפרצוף, לעולמי עד

  • 147.

    מדינת בזיון!!

    שירלי, 23/10/07 11:42

    איך מעלים על הדעת לשחרר רוצח נתעב שכמותו!!

    • שירלי הנכבדה

      doudji, 23/10/07 12:25

      אני מרחם ממש על ניזוני תקשורת כמוך.
      עקבת פעם אחרי מה שבאמת קורה?
      מהי תגובתך לשיחרורו של ברגותי? שרצח יותר מיהודי אחד? האם דמו של רבין ז''ל יותר סמוק?
      את יודעת מי היה מפעילו של התותח שזכה לכינוי ''התותח הקדוש''? תותח שהרג יהודים ומפעילו היה יהודי גם?

  • 146.

    השמאל חושב שהאויב זה הימין ולא החמאס/אירן (ל''ת)

    הבעייה האמיתית, 23/10/07 09:49

  • 145.

    אהבת אחים

    שרי, 22/10/07 17:59

    כולכם צריכים להתבייש בתגובתכם הביטו זה בזו וראו כיצד אתם מתייחסים ומדברים בחוסר כבוד אחד כלפי השני.

  • 144.

    הימין הקיצוני והכתומים הראו את פרצום המכוער ביותר בנושא הרוצח הנתעב

    benzi. a, 22/10/07 17:02

    ההערצה לרוצח הנתעב והשפל ביותר
    זה אחת הסימנים הברורים מי הם הימין הקיצוני והכתומים למינהם. וגם חלק לא מבוטל מתומכי נתניהו
    והש''סניקים גילו את פרצופם המכוער והשפל.
    אוי לעם היהודי שכאלה יצורים נמצאים בקרבם.

  • 143.

    תומכי עמיר ומשפחתו הם מזרע העמלק והגרועים שבאוייבי ישראל

    benzi. a, 22/10/07 16:41

    שהעמיר המגעיל הזה ירקב בתאו עד סוף ימיו ואת משפחתו העמלקית צריך לסלק אותם לאותו מקום שבאו ממנו.

  • 142.

    אם תהליך אוסלו האווילי היה נמשך, היום גוש דן היה נתון להתקפת קסאמים (ל''ת)

    לתשומת לב, 22/10/07 13:53

    • 0

      שולה, 23/10/07 13:25

      אמא שלך נאורה יא חתיכת אפס
      מה אתה מקשקש שטויות

      • בשולה המוקשים אין '0' (ל''ת)

        נאור ציון, 30/10/07 13:06

  • 141.

    הייתי משחרר את כל רוצחי החמאס ולא את הרוצח עמיר ימ''ש (ל''ת)

    שולד, 22/10/07 12:31

  • 140.

    יוסר מיד החיסיון מעל תצלומי הרנטגן של החזה של רבין. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 22/10/07 12:10

    • גם השב''כ וגם משפ' רבין מתנגדים להסרת החיסיון (ל''ת)

      והם יודעים למה, 22/10/07 15:33

  • 139.

    מי כתב למי: ''אני מצטער מאוד שלא יכולתי לבקר אותך עד היום, למרות

    דרור מרמת גן, 22/10/07 11:47

    ניסיונותיי הרבים. השב''כ סירב לבקשתי. אני מקווה שאתה מרגיש טוב ושמשפחתך תהיה סבלנית'' ?
    התשובה מצוייה בקישור הבא:

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/773/138.html

  • 138.

    למה כל השמאלנים הספקנים

    איתן, 22/10/07 11:21

    בעינייני דת, לא ערים לספקות שהתגלו בנידון זה?

    • ישנן הרבה ספקות אבל דבר אחד ברור

      עמית, 22/10/07 14:53

      יגאל עמיר רצח את ראש הממשלה. או לפחות סבור שהוא רצח אותו. גם תיאוריות הקונספירציה ההזויות ביותר לא סוברות שיגאל עמיר אין יד בדבר, אלא שאולי הולך שולל וירה כדורי סרק וכו'. בסופו של דבר האיש הלך וירה בראש הממשלה שלי, כי הוא לא אהב את דרכו הפוליטית. אם השב''כ הסית אותו לזה, אם היה רוצח נוסף - כל זה לספרי הפנטזיה של ברי חמיש, זה לא משנה את העובדה הבסיסית הזאת.

  • 137.

    פצע בלב אומה שלמה

    רונן ויקי, 22/10/07 10:19

    למר אריאל זילבר
    שמעתי את הראיון שלך עם נסים משאל רוצח של אדם אלמוני
    פוגע במשפחתו של הנרצח בלבד
    יגאל עמיר פצע לבבות של מליוני
    אנשים .
    אף פעם לא אהבתי את השירים שלך
    ומעתה אני מקווה שלא ישמיעו אותם
    בשום ערוץ.

  • 136.

    רוצח ראש ממשלה של ישראל. מטווח אפס. (ל''ת)

    יואב, 22/10/07 10:10

    • יואב, זכור לך מי מפעילו של התותח הקדוש?? (ל''ת)

      דודי, 23/10/07 12:27

  • 135.

    האמת היא עזה כמוות שנאת חצי לאחר בצורה הדדית (ל''ת)

    לכן 4 מדינות 2, 22/10/07 10:01

  • 134.

    אני מתביישת בציבור שתומך בשחרור

    איבדנו ערכינו, 22/10/07 09:51

    איך ציבור דתי שמגדיר עצמו כשומר על ערכי אלוהים- ההבדלה בין מותר לאסור, בין טוב לרע תומך בשחרור רוצח?!!!. לאן הגענו?!

    • אני גאה בציבור ''הנאור'' התומך בשיחרור רוצחים פלשתינאים. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 22/10/07 12:11

  • 133.

    לאריאל זילבר בעניין הנאורות

    ה.ב, 22/10/07 09:28

    אתה ודיעותיך, והבחילה שגורמים דבריך, הם המחיר שמדינה נאורה נאלצת לשלם עבור נאורותה.
    חבל, פעם אהבתי לשמוע אותך אבל מאז שהתחלת לדבר במקום לשיר, הפכת ביחד עם המוסיקה שלך לצרימה אחת גדולה.

  • 132.

    מי ירה כדור בחזהו של רבין? איך נוצר חור כניסת הקליע בחולצתו מקדימה? (ל''ת)

    סמולנים דפוקים, 22/10/07 08:51

    • ל-133

      מי שמדבר, 22/10/07 10:11

      סמולנים כותבים עם ש

    • אריאל זילבר

      עמית, 22/10/07 13:22

      תבדוק את זה

      • ממש מצחיק (ל''ת)

        דגנרט שמאלני, 22/10/07 13:46

    • תתחילו לחשוב? תלמד לכתוב..

      שולה, 23/10/07 13:27

      חתיכת אפס (עם ס' ולא עם ש'..)

  • 131.

    העידוד לרצח מייצר רצח בהשתלחות גורפת בחוק (ל''ת)

    הרצברג, 22/10/07 08:13

  • 130.

    עם אחים כאלה רק מלחמה!!! (ל''ת)

    משה, 22/10/07 08:09

  • 129.

    כדאי לו להישאר בכלא

    אלעד, 22/10/07 08:08

    דבר ראשון, צריך להבין שמדובר בקמפיין הזוי, יגאל עמיר לא ייצא לשום מקום ולא יילך לשום מקום. אות קין יהיה טבוע על מצחו עד יומו האחרון, מקולל יהיה ומקולל יהיה זרעו עד עולם.
    בנוסף לכך אם הייתי יכול לתת עצה לטמבל הזה הייתי מציע לו להישאר בכלא, לפי הסטטיסטיקה של רוצחי מנהיגים לא רחוק היום שמישהו ירצח אותו בחוץ.
    עשה טובה יגאל,גאל אותנו מהשטויות שלך ושל חבריך הכתומים ההזויים.

  • 128.

    אין הבדל בן רצח .ישוחרר כמו כול רוצח (ל''ת)

    מאיר, 22/10/07 07:59

  • 127.

    כול השמועות סביב העסק הקשה הזה

    פקק תנועה, 22/10/07 07:56

    לא נכונות .רבין זל''היה עוצר את עצמו ברגע האחרון .כול העובדות הנוכחיות מוכיחות שהתהליך המדיני לא פסק .וזה שאנו תוקעים לעצמנו גול עצמי .על זה אן ויכוח בעם .רבין לא אשם בזה לבדו .כול העם אשם בכך. אים סדר העדפיות ודברים אחרים בחברה הישראלית היה מקבל עדיפות אחרת. כמובן שהכול היה ניראה אחרת .למשל הטעיות בקשר לירושליים ב47 וכדומה .

  • 126.

    הסגידה לרוצח היא תרבות דור המדבר לחרפת ישראל (ל''ת)

    איש א''י בדם, 22/10/07 07:46

  • 125.

    כבר עכשיו לארגן הפגנות מחאה ליד הבית בו ישהה, כבר עכשיו!!!

    daym, 22/10/07 07:14

    לארגן כבר עכשיו הפגנות ומשמרות מחאה קולניות ליד הבית בו ישהה בחג, שהרוצח המנוול לא יעביר את החג כאחד מאיתנו .
    רוצח מתועב!!!

    • ישוחרר הרוצח ברגותי ומייד!! (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 22/10/07 12:12

  • 124.

    המנהיגים הרגו הרבה אנשים וחיים באושר ולא בכלא (ל''ת)

    חיים, 22/10/07 07:04

  • 123.

    עם רשע ומטומטם, ימין נגד שמאל, נגד חילוניים ובעד רוצחים, הנזק

    עיזר, 22/10/07 07:04

    שהימין הקיצוני גורם למדינה הוא נזק בלתי הפיך, הם מובילים את המדינה לכלייה, מסיתים לשינאת חינם, לא רק נגד הערבים גם כנגד יהודים שדעתם שונה משלהם! הורסים את הבריאה בשם הבורא!
    לכל תומכי הרוצח עמיר:זוכרים את הדיבר השישי ? ל א ת ר צ ח !!!

    • נא להירגע

      עמית, 22/10/07 13:23

      הם לא מובילים את המדינה, בסה''כ חבורה של עשרת אלפים מטורפים שלא מצליחה אפילו להכניס מועמד לכנסת.

  • 122.

    לא לתת במה לסרטון סרטן הזה-להוריד אותו מהאתר (ל''ת)

    שרון, 22/10/07 07:00

  • 121.

    ומה יעלה בגורל המדברים על ירושלים

    asher, 22/10/07 06:57

    האם אולמרט ורמון גם בסכנה על הדיבורים לחלוקת ירושלים??
    האם הם מודעים לכך שמדובר בלב העם היהודי המכיל לא מעט פאנטים??
    אני חושש לחיהם, לדעתי יש כאלו שמסוגלים

  • 120.

    הוא בחוץ או בפנים זה לא הבעיה של המדינה (ל''ת)

    עמי, 22/10/07 06:55

  • 119.

    עת לשלום עם אויבנו!לא עם רוצח שצמח מתוכנו ופגע בזכויותנו,מוות לעמיר

    ג'וי, 22/10/07 06:53

    אסור בשום אופן לתת לגיטימציה למעשה הנפשע של המגעיל!!! המסר יהיה שמותר לרצוח בן אדם רק משום שאתה לא מסכים עם דרכו או דעתו!!!
    אסור בשום אופן להקל בעונשו, להיפך היו צריכים להוציא אותן להורג ולחסוך את כספי משלם המיסים על חלאה תת אנושית כמו עמיר הרוצח.

  • 118.

    מדינה של שמאלנים

    מגיע לו לצאת, 22/10/07 05:31

    מה קרה מחבלים משחררים על ימין ועל שמאל
    מגיע לו לצאת מהכלא
    רצח זה עשרים וחמש שנה ןלא 100 שנה

    • אז תתחיל ללמוד לספור!!

      הורסים את, 23/10/07 14:03

      חוץ מזה שלרוצח נתעב שכזה מגיע להירקב עד יומו האחרון

  • 117.

    יש להאשים את אולמרט ודומיהן

    אלמו גוליקו, 22/10/07 05:10

    בודאי שרוצח זה רוצח ואין להצדיק אותו ולא לחפש השוואות המזכות אותו בכלל בין אם יהיה רוצח ראש ממשלה או הומלס כי מי התיר לו להיות הבעלים של חיי אדם? אבל כשיש משחררים רוצחים או רוצחים בכח שלא הצליחו לרצוח אז מתחיל ההשוואה:הרי המחבלים יהרגו גם ''אותי'' בלי סיבה רק על היותי יהודי ישראלי ויגאל עמיר לא יהרוג אותי בלי סיבה... נקודה למחשבה.

  • 116.

    מפחיד! מה קרה לנו? איך יתכן שכל כך הרבה אנשים תומכים בשחרור רוצח?

    דמוקרט יהודי, 22/10/07 05:04

    אם היה זה אחוז בודד בעם זה היה סביר. אבל עשרות אלפי תומכים ברוצח ראש הממשלה?! שימו בצד את דמותו ועברו של יצחק רבין, הרוצח עמיר רצח ראש ממשלה יהודי בארץ ישראל בדם קר. מה קרה לעם שלנו? מפחיד.

  • 115.

    המנוול ישאר בפסח הזה בבית הסוהר

    שש, 22/10/07 03:51

    וגם בפסח הבא וגם בפסח שאחריו . תהיו רגועים תמיד יוכלו למצוא את החלאה האותו מקום.

  • 114.

    אותו חוק לכולם. אם קוצבים דינם של רוצחים אחרים, אז גם ליגאל מגיע.

    אותו חוק, 22/10/07 03:33

    די להפלות בין דם לדם.

  • 113.

    נו, השמאל וההסטוריה לפעמים יודעים להפוך

    Avi Ecuador, 22/10/07 02:51

    רוצח לקדוש גיבור, זה מה שעומד לקרוא וכתבתי לכם.
    השמאל הזה מעלה את הרמה של עמיר מרוצח לגיבו-קדוש לצערי.
    נו, שיקרא לילד שלו יצחק, שם מאוד מתאים ולעניין.

  • 112.

    הסרט הופק על ידי השמאל ... (ל''ת)

    מישהו שיודע, 22/10/07 02:11

    • קרוב, אבל לא מדוייק

      מידע פנימי, 22/10/07 12:11

      גורמים שלטוניים מעורבים בהכנת הסרט במגמה להראות כאילו יש איזושהי תנועה או התארגנות רצינית מאחורי יגאל עמיר וכדי לעורר מעין סערה קטנה שתביא לחיזוק הדה-לגיטימציה.
      הסרט נעשה בעקבות דעיכת ההתעניינות ביצחק רבין בכלל וברצח בפרט בציבור הרחב שזכרונו הקולקטיבי קצר.
      גם הסרט הזה (ופעילויות ''פסיכולוגיות'' נוספות) לא יועיל... זו מעין הנשמה של משהו גוסס בחברה הישראלית, כאשר הגוסס מנסה להחיות את עצמו באמצעים ישנים ולא שם לב שהעולם התקדם מעליו.

  • 111.

    צדק לכל לא לשחרר רוצחים ערבים

    בתולה מחכה, 22/10/07 01:46

    מוות לכל הפשיסתים הערבים.

  • 110.

    צדק לכל לא לשחרר רוצחים ערבים

    בתולה מחכה, 22/10/07 01:46

    מוות לכל הפשיסתים הערבים.

  • 109.

    צדק לכל לא לשחרר רוצחים ערבים

    בתולה מחכה, 22/10/07 01:46

    מוות לכל הפשיסתים הערבים.

  • 108.

    יישר כח למפיקי הסרט!

    מאיר קרמר, 22/10/07 01:30

    בזכותכם התוודעתי למעשים היקרים של אחינו היקר שנמק בכלא כל כך הרבה זמן... הלואי וישוחרר בקרוב! ואת ליל הסדר השנה הוא עושה פה בלונדון. בגלל שלכם יש מדינה טמאה‎ 

  • 107.

    הוא יהודי כמונו...

    יוסי עמרמי, 22/10/07 01:24

     קצת כבוד לאדם הזה... להתחתן לא נתתם לא.... להביא ילדים לעולם לא נתתם לו.... מה הוא מחבל??? מדינה בוגדנית! זהו, נמאס לי...

    • אז לך אין מקום במדינה לאנשים מהסוג שלך... (ל''ת)

      שי, 22/10/07 03:06

    • הוא גרוע הרבה מכל מחבל,ויהדותו לא משנה (ל''ת)

      רון, 22/10/07 15:46

  • 106.

    כל הכבוד למפיצי הסרט!

    שלומי אדלר, 22/10/07 01:21

     מה הבעיה? מדינה דמוקרטית או לא?! למה? רק לשמאל מותר לדבר על שיחרור רוצחים? קצת הגינות במדינה הסרוטה הזאת...

  • 105.

    יש לו מזל שהוא נתון בבידוד אחרת הוא היה מזמן בהריון כמה כבר משחקים (ל''ת)

    ססון, 22/10/07 01:17

    • רגע הוא מזל בתולה או אריה מה שבטוח שישחררו אותו מהבידוד יהפך לאריה (ל''ת)

      רצבי, 22/10/07 05:19

  • 104.

    פסח- שנת 2075

    גיל, 22/10/07 01:12

    80 שנים לאחר הרצח המתועב של ראש ממשלה בישראל שוחרר מסיבות הומניטריות האסיר יגאל עמיר. האסיר סובל ממחלת אלצהיימר ( זאת למרות שנמצאה תרופה למחלה כבר בשנת 2056- אך כנראה שחלאות אדם לא מגיבים לה). בעת שחרורו מהכלא המתין לו חברו הזמר לשעבר ( ומאד מוכשר יש לציין) אריאל זילבר ( שכבר בשנת 2007 החל להפגין התנהגות מוזרה...). הזמר שר לאסיר המשוחרר את השיר '' רוצה להיות חבר של קבע בחברה להגנת הטבע'' - ויצאו לבילוי בגן של גאולה עמיר- כן יש עוד כמה הורים ששולחים לשם ילדים..

  • 103.

    שיירקב בתאו (ל''ת)

    אשמדאי, 22/10/07 00:51

  • 102.

    אז הוא כן רצח את רבין? (ל''ת)

    שסניק, 22/10/07 00:41

  • 101.

    הטענה ''עמיר מסר נפשו וכו'

    פרדי, 22/10/07 00:36

    היא סך הכל עוד טענה שהמטרה מקדשת את האמצעים.

  • 100.

    האירוניה היא שהשמאל סלל את הדרך לצעד הזה

    גל, 22/10/07 00:36

    כמו שסרבני השמאל סללו את הדרך לסרבני הימין, האנרכיסטים משמאל סימנו ''הכל מותר'', ושוב השמאל מעמיד פני מופתע, כי ''חשבנו שזו פריבילגיה שלנו, להשתולל. מה זה פה, דמוקרטיה? שוויון??''
    גלגול העניים הזה לא מוסיף לכם כבוד. מי שמעודד אנרכיסטים משמאל, בל יתפלא כשהם מפתיעים מימין.

    • מה זה התגובה המטומטמת הזאת ?

      עמית, 22/10/07 09:02

      אם אתה בעד לשחרר רוצח אל תזXX את השכל עם ''השמאל אשם''. תתמודד עם חוסר המוסריות שלך ואל תפיל את זה על אחרים.

      • איפה ראית שאמרתי כזה דבר??

        גל, 22/10/07 17:29

        אצל השמאל , קללות וגסות רוח הפכו לתחליף לחשיבה (או ליכולת הבנת הנקרא?)
        כן אמרתי, שהקמפיין הזה הוא באשמת השמאל , שנותן לגיטימציה לנוראיות שבהשמצות ואנטישמיות נגד ישראל. אם הקיצוניות מאופשרת, זה מוזר שמתפים שהקיצוניים האחרים לא ילמדו.
        כשימניים לא קיתונים מדברים נגד אנטישמיות, אנו זוכים לתגובות גינוי כפשיסטים. האירוניה היא, שהשמאל מאפשר פאשיזם כשהוא מתעלם ומגונן על הקיצוניים שלו.

  • 99.

    התחננו,ביקשנו,ניסינו לשכנע,ולא עזר

    פין חס, 22/10/07 00:33

    יגאל עמיר הוא רוצח שצריך לשבת בכלא עד סוף חייו.אבל רמיסת זכויותיו,השפלת משפחתו,היתפלות לאחיו,,וכל העלבונות שהוטחו בלריסה טימבובלר,,,באמת החלו להפריע גם לשוללי דרך הימין.
    אי אפשר שסמיר קונטאר יהנה מזכויות יותר מיגאל עמיר,לא יתכן.
    ,,,הדרך היחידה להחזיק את רוצח רבין עד סוף חייו בכלא היא לשמור על זכויותיו,כרגיל פיספסנו.

  • 98.

    חידה לשמאלני המפגר

    שתו רק גולדסטאר, 22/10/07 00:25

    כמה בקבוקי ויסקי יכל רבין לגמור בשלוק. 1 2 3 4
    בין הפותרים נכונה יוגרל מסטיק בזוקה עם תמונה של נסראלה.

  • 97.

    שיוויון זכויות לרוצחים אין להבדיל

    כנר על הגג, 22/10/07 00:21

    בין רוצח ערבי לרוצח יהודי, אלא עם אתה משתייך לשמאל הקיצוני של שלום עכשיו תומך הטרור והרייך השלישי.

  • 96.

    שיוויון זכויות לרוצחים אין להבדיל

    כנר על הגג, 22/10/07 00:21

    בין רוצח ערבי לרוצח יהודי, אלא עם אתה משתייך לשמאל הקיצוני של שלום עכשיו תומך הטרור והרייך השלישי.

  • 95.

    צריך להעביר אותו לאגף עם מחבלים

    כהן צדק, 22/10/07 00:19

    שיחסלו אותו

  • 94.

    רוצח בדם קר חייב מיתה לפי דין תורה (ל''ת)

    רבן פנטיאל, 22/10/07 00:18

  • 93.

    לא לתת במה בתקשורת לרוצח ולתומכיו!

    נורית, 22/10/07 00:17

    אסור לתקשורת לתת במה לקריאה כלשהי לשחרורו של הרוצח הזה!
    זו קריאה למרי אזרחי! יש לאסור את כל האנשים הקשורים להסתה זו!

  • 92.

    אם משחררים רוצחים ערבים אין סיבה למה לא לשחרר אותו! אז שלא ישחררו א

    ג'ינג'י, 22/10/07 00:12

    אף אחד אבל שלא יעשו אפליות את הטרוריסטים הערבים כן כי השמאל רוצה ויהודי לא כי הוא דתי ימני!!

  • 91.

    לשחרר אותו מן הכלא ולהכניסו לכלוב בספארי. (ל''ת)

    יבס, 22/10/07 00:01

  • 90.

    השמאלנים עושים שלום רק אם רוצחים

    נקניק הונגרי, 21/10/07 23:50

    אמיתיים, לא אם מזויפים, הרי השמאל
    זה עם הארץ.

  • 89.

    רבותי היקרים, קראו את הספר ''האמת חבר'' של א, רותם, ותחכימו בנושא (ל''ת)

    מדהים,כדאי לכם, 21/10/07 23:48

  • 88.

    איך שלא יהיה עוד שלוש שנים הוא משוחרר

    אצבע משולשת, 21/10/07 23:47

    לאחר ניקוי שליש על התנהגות טובה,
    מאסר עולם בישראל זה 15 שנים מקסימוווווווווווווווווווווווווווווווווום
    ואחרי זה הוא יוכל להבחר לכנסת.
    ואפילו להיות נשיא המדינה.

  • 87.

    השמאל עקד את יצחק ,,בעוד יצחק חשב שזאת רק ''הצגה'' לחזק את מעמדו,,,,, (ל''ת)

    סרק סרק,בום בום, 21/10/07 23:45

  • 86.

    להוציא להורג את הרוצח הזה!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נמאס מרוצחים, 21/10/07 23:44

  • 85.

    ועוד לא דיברנו על המחטף

    אני, 21/10/07 23:42

    שביצעה משפחת אמיר שהשיאה את הזוג ההזוי שלא בנוכחותו של הרוצח והרבנות המאוד מחמירה שלנו (בד''כ)שלא היתה נותנת לאף אחד אחר להינשא בצורה כזאת . אני יודעת שהמשפחה כולה נתעבת ודוחה את רוב אזרחי ישראל וגם אני הייתי מעדיפה שלא לדעת על מעלליהם ולראותם , אולם, יהיה זה מסוכן יותר אם מעלליהם לא יסוקרו וייעשו בהסתר ויתפוצצו לכולנו בפנים.
    עם כל הגועל עדיף לדעת כדי שהמערכות יידעו מה עומד לפניהם ואיך צריך לפעול.

  • 84.

    מי כתב למי: ''אני מצטער מאוד שלא יכולתי לבקר אותך עד היום, למרות

    דרור מרמת גן, 21/10/07 23:40

    ''אני מצטער מאוד שלא יכולתי לבקר אותך עד היום, למרות ניסיונותיי הרבים. השב''כ סירב לבקשתי. אני מקווה שאתה מרגיש טוב ושמשפחתך תהיה סבלנית''?
    התשובה מצוייה בקישור הבא:

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/773/138.html

  • 83.

    בפסח הקרוב

    נח, 21/10/07 23:35

    בפסח הקרוב בגיהנום

  • 82.

    אריאל זילבר , התגובה בשבילך

    אני, 21/10/07 23:21

    תביט טוב-טוב כי אלה דקות המסך היחידות שתקבל עוד הרבה זמן אם בכלל ( להוציא בחוגים ההזויים שבהם אתה מסתובב).

  • 81.

    Ariel zilber

    Moshe, 21/10/07 23:16

    The guy gone bananas. His music is really good. Tzar li aleicha. Nu shoin

  • 80.

    למה להגזים??

    גולי, 21/10/07 23:15

    ''הסרט, שעלות הפקתו מוערכת במאות אלפי שקלים'' מאיפה הקרצתם את הסכום הזה?????

    ואני לא בעד שחרורו אבל יש משהו בהיגיון של הסרט - אם משחררים מחבלים אז למה באמת לא אותו???

  • 79.

    ישפטו על הסתה

    בינת הארץ, 21/10/07 23:06

    כל מי שהיה מעורב בהכנת חומר התעמולה והפצתו יואשם בהסתה וישלח לכלא. לא תהיה אפשרות לטיעון צודק וודאי של חוסר שפיות. אין צורך. זה מוכח.

  • 78.

    צפצפ פסיכופט כפייתי דחוף לאישפוז באברבנל (ל''ת)

    ד''ר טיכו, 21/10/07 23:02

  • 77.

    צפצפ פסיכופט מצוי,דחוף לאגף הסגור באברבנל (ל''ת)

    ד''ר טיכו, 21/10/07 23:01

  • 76.

    יירקב בכלא

    אבישי, 21/10/07 22:54

    יגאל עמיר לא ישוחרר ושום קמפיין לא יוביל לשחרורו. אף נשיא ולא רק שמעון פרס לא ייתן חנינה לאדם שרצח את ראש ממשלתה הנבחר של מדינת ישראל. גורלו יהיה כגורל סירחן סירחן שרצח את רוברט קנדי ויושב כבר בכלא למעלה מ- 30 שנה וברור לגמרי שישב שם עד יום מותו. אלה שתומכים בשחרור עמיר הם אלה שתמכו ברצח ואין זה מפתיע ושום אדם בממסד המשפטי והפוליטי לא יישמע להם. עמיר ייב בכלא עד יום מותו.

  • 75.

    פרס ישראל יוענק ליגאל עמיר במרכז רבין (ל''ת)

    שי, 21/10/07 22:46

  • 74.

    אין מה לומר הם תודקים רוצח=רוצח מה ההבדל?? אם משחררים רוצחים כולם ש (ל''ת)

    אורית, 21/10/07 22:46

  • 73.

    let him die in prison (ל''ת)

    jew, 21/10/07 22:44

  • 72.

    אתם באמת לא מבינים שהוא ימות בכלא?

    אבי, 21/10/07 22:41

    מדהים איך כמו הערבים גם המטורפים מהימין לא מסוגלים לחיות במציאות.

    יגאל אמיר שלכם ישאר בכלא עד שארית ימיו.

    • הוא לא ימות בכלא , הוא יחיה חיי נצח

      הנביא, 21/10/07 23:02

      ובעזרת השם הוא ישוחרר מבית האסורים כמו יוסף , ויהיה משנה למלך המשיח

    • הפּוֹסֶל, במוּמוֹ פּוסֶל! (ל''ת)

      אתה חי על העוקם, 21/10/07 23:16

    • הערבים מטורפים??

      גולי, 21/10/07 23:20

      בינתיים הם קיבלו 90% מהרצונות שלהם...

      מלבנון ברחנו, כנ''מגוש קטיף
      מדברים על ירושלים ובסוף עוד נגיע לים (והם יקחו את י-ם)

      אתה המטורף שחי בבועה אוטופית. החיים לא מושלמים...

    • צבועים!

      איילה, 21/10/07 23:46

      כולכם צבועים! למה אתם מוכנים לשחרר, מחבלים, רוצחי יהודים, גברים, נשים וטף ולא את יגאל? סליחה, אז לא! אם פושע מלחמה אנטישמי כמו ברגותי ראוי להשתחרר אז בטח גם יגאל עמיר! יגאל עמיר הוא לא מפלצת, רחוק מזה, הוא יהודי טוב, קנאי לעמו, לא רוצח סדרתי ולא אנס ובטח שלא טרוריסט.

  • 71.

    חלאה ורוצח נתעב שתרקב בכלא !!

    אלי, 21/10/07 22:40

    חבל שהוא לא הוצא להורג בתליה זה עונשו של חלאת האדם , מבית הכלא שיצא רק בארון לבית הקברות -ויקבר מחוץ לגדר כיאה לחאלות אדם .
    מי יתן ולא יזכה לראות את זרעו קם אחריו .

    • אלי מבאר שבע מה קרה לך הכימיקלים של רמת חובב דופקים לך את המוח (ל''ת)

      הרופא, 21/10/07 23:02

    • אלי הנכבד, קודם תוכיח שהוא הרוצח,ואל תתרשם מכותרות בעיתון,,,,,,,,,, (ל''ת)

      צעיר בן 77, 21/10/07 23:50

  • 70.

    לראות ולא להאמין

    אריאל, 21/10/07 22:29

    כשרוצח פוליטי של מנהיג שנבחר בדרך דמוקרטית מקבל כזה פרגון, אתה יודע שאתה גר במדינת עולם שלישי

    • בולשיט

      גולי, 21/10/07 23:18

      בדיוק להפך!!! זה רק מראה כמה שאנחנו דמוקרטים במדינת עולם שלישי היו חותחים למפיצי הסרט את הידיים....

      ועצם הפרגון רומז משהו לא??

      אני לא מאמין שרוב העם רוצה שהוא ישוחרר אלא רק מסכים לעובדה שהסרט הציב:
      אם מחבלים כן אז למה אותו לא???

    • צודק במאה אחוז

      אני, 21/10/07 23:31

      אבל יש דברים נוספים שמעידים על כך שזו מדינת עולם שלישי.

    • צבע דמו של ''מנהיג פוליטי נבחר'' אינו שונה מצבע דמו של כל אזרח.

      כבשה מציינת, 21/10/07 23:47

      אין להפלות לרעה את רוצחו של רבין לעומת רוצח אחר.

    • וכשרוצח שכזה מקבל תת תנאים בניגוד לחוק

      צביעות, 22/10/07 09:58

      האם גם אז אתה מרגיש שאתה גר במדינה דמוקרטית?
      יש חוק. מי שרצח מקבל מאסר עולם. והוא זכאי לחופשות, לצאת לברית מילה של בנו, לא צריך להיאבק על ייחוד. כל הרוצחים האחרים מקבלים תנאים. אין חוק מיוחד נגד רוצחי ממשלה, ולכן מדינה שמתנכלת ליגאל עמיר היא לא דמוקרטית. ואתה, כחובב דמוקרטיה, צריך להסכים עם זה.

  • 69.

    מישהו ירד מהפסים

    דרומית,, 21/10/07 22:28

    למה כל הזמן מתייחסים אליו אולי לא נתייחס שירקב בכלא בשקט בלי שנטריד את מנוחתו

  • 68.

    דעת הקהל בישראל נגד שחרורו.

    דב בינדר, 21/10/07 22:27

    נכון שיש בבתי הסוהר רוצחים גרועים ממנו שעונשם נקצב ובראש וראשונה הרוצח צבי גור אבל את שחרורו של יגאל עמיר הציבור לא יהיה מוכן לקבל,על כל פנים לא בשנים הקרובות,אם הוא ישתחרר אי פעם זה יהיה בעוד הרבה הרבה שנים.

    • אתה טועה חביבי.

      רועי, 21/10/07 22:40

      וכרגיל, האמת תפליץ לך בפנים.

    • משקלה של ''דעתקהל'', משקל נוצה הוא. תן לי 10 ראיונות מפרגנים בTV

      מעצבדעתקהל, 21/10/07 23:51

      ואני הופך את עמיר לנלסון מנדלה.

  • 67.

    הסרט הזה עוד יקבל את האוסקר

    תרגום, 21/10/07 22:25

    בתור הסרט הזר.

  • 66.

    יש להעביר חוק הוצאה להורג-כמו בארה''ב (ל''ת)

    חוק הוצאה להורג, 21/10/07 22:17

    • ואם יוציאו להורג גם את המחבלים מה יהיה

      ש, 21/10/07 22:40

      כשנצטרך לעשות עיסקה ולקבל חזרה את הבנים החטופים שלנו את מה נחזיר להם אם נהרוג את כל הרוצחים??? יגאל רצח (וזה לא בטוח שזה הוא) כמו כל מחבל אחר

      • מה לא בטוח שזה הוא

        אני, 21/10/07 23:55

        הוא גם הודה , גם ניסה לרצוח את רבין כמה שבועות קודם לכן ורק בשל אבטחה הדוקה יותר נבצר ממנו וכל זה עוד לפני שדיברנו על מצבורי הנשק שנמצאו בבית שלו ולהזכירך שבית זה שימש גם גן -ילדים. את באמת חושבת שמישהו שלא ביצע עבירה כזו
        היה מודה בכך כדי להפוך לאחד האנשים השנואים במדינה ( לא על החוגים שלך, זה ברור)ובלי שעונשו ייקצב לעולם. באמת, יש גבול. חוץ מזה מזה, מה זה קשור לעונש מוות
        - גם לו היה מוצא להורג זה לא קשור לעסקאות של החזרת מחבלים.

      • להוציא להורג לוחמי חופש?! יצאת מדעתך?! (ל''ת)

        דרור מרמת גן, 22/10/07 00:06

      • אם יוציאו להורג מחבלים...

        פרדי, 22/10/07 00:34

        יהיו פחות חטיפות, מכיוון שלא תהיה סיבה לחטוף. ואגב, אם אתה עדיין לא בטוח שיגאל עמיר רצח, יש לי יופי של גשר למכור לך...

  • 65.

    מי בגד במדינת ישראל תמורת עמלות גז

    ברק כמובן, 21/10/07 22:16

    ייתכן שהציפייה לרכישת הגז הטבעי מ-BG (בריטיש גז) שיחקה תפקיד בהחלטת הקבינט של אולמרט - שלא להורות לצה''ל לצאת במבצע קרקעי גדול בעזה, למרות ירי של לפחות 1,000 רקטות ומרגמות על שטחה הדרומי של ישראל מאז השתלטות חמאס על הרצועה ביוני 2007'' - כך כתב לא אחר מאשר הרמטכ''ל לשעבר, רב-אלוף במיל' משה (בוגי) יעלון, במאמר שהתפרסם בסוף השבוע באתר האינטרנט של המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה.

    יעלון ממשיך לספק כותרות ביקורתיות נגד הדרג הפוליטי, והפעם עושה זאת על רקע אחת הסוגיות המרכזיות והרגישות בתחום האנרגיה: המשא ומתן מול בריטיש גז (BG) לרכישת הגז הטבעי שבמאגר התת-ימי מול חופי עזה. לטענת יעלון, מתעלמת ישראל מן הסיכונים הביטחוניים והכלכליים הכרוכים בהתקשרות לאור השתלטות חמאס על רצועת עזה, והוא מזהיר כי אם תחתום ישראל על העסקה - יהיה הדבר בגדר ''מימון טרור נגד עצמה''.

    בסוף שנות ה-90 קיבלה BG זיכיון לחיפושי נפט וגז בחופי הארץ - ובשנת 2000 אמנם חשפה שדה פוטנציאלי - - Gaza Marine דווקא מול חופי עזה. בצעד אשר יעורר ביקורת נוקבת לאורך שנים, ויתר ראש הממשלה דאז, אהוד ברק, על הזיקה הישראלית לשדה - והעניק בכך ''מתנה'' לרשות הפלשתינית, אשר תחזיק ב-10% מן הזכויות בפרויקט ותיהנה מתמלוגים בשיעור 12.5% מן ההכנסות (המוערכות ב-4 מיליארד דולר). לצד 60%) BG) וקרן ההשקעות של הרשות שותפה בפרויקט גם חברת התשתיות 30%) CCC), שבבעלות משפחת ח'ורי הלבנונית.

    לאורך השנים עלו בתוהו המאמצים לחתימת הסכם בין ישראל לבין BG לרכישת הגז הטבעי מן המאגר - למרות התערבותה של ממשלת בריטניה בקידום המהלך. זאת, משום מחלוקת כספית סביב תנאי העסקה, מורכבות ההיבטים הטכניים לביצועה, ובעיקר - על רקע חששם של גורמי הביטחון כי התמורה שתשולם לחברה, לרשות הפלשתינית ול-CCC תגיע לבסוף לידי ארגוני הטרור בשטחים. באחרונה עוכב המו''מ גם בעקבות עתירה לבג''ץ שהגישה הספקית המתחרה ים-תטיס, נגד ההתקשרות הנרקמת בין הצדדים תוך מתן פטור ממכרז.

    קרש קפיצה לכלכלה הפלשתינית

    לדברי יעלון, מאז גילוי שדה הגז ראתה ממשלת בריטניה בהכנסות שצפויה הרשות הפלשתינית לראות מהפקתו (כמיליארד דולר) - קרש קפיצה עבור הכלכלה הפלשתינית, עבור ביסוסה של מדינה פלשתינית ועבור קידום תהליך השלום. טוני בלייר, אישית, מציין יעלון, לחץ על ראשי ממשלות ישראל בעבר, אריאל שרון ואהוד ברק, לסכם את העסקה. ''הערכות הבריטים, כולל אלו של ראש הממשלה לשעבר, טוני בלייר, לפיהן המאגר יוכל להוות מפתח לקידומה הכלכלי של מדינה פלשתינית - מוטעות'', כותב יעלון במאמרו. למרות נלהבותו של בלייר, הוא טוען, התנגד ראש המוסד, מאיר דגן, לעסקה - מחשש כי רווחי מכירת הגז לישראל לא יופנו לטובת הציבור הפלשתינאי - אלא שלפי ניסיון העבר, סביר שיממנו מתקפות טרור נוספות נגד ישראל.

    לטענת יעלון, למרות הימנעותו של שרון מביצוע העסקה, הקים אולמרט לתחייה את הקשרים עם BG והחל משקיע אנרגיה רבה בניסיון להשיג הסכם מקיף לרכישת הגז הטבעי שמול חופי עזה. זאת, למרות הגברת האיום מצד רצועת עזה לאור השתלטות חמאס על הרצועה, הגברת מעורבותה של איראן בנעשה בה וכניסתם של גורמי ג'יהאד עולמיים לרצועה

  • 64.

    משחררים רוצחי המונים אז ודאי יגאל עמיר (ל''ת)

    סהר, 21/10/07 22:16

  • 63.

    אם אין שלום בינינו, אז למה שלום עם הגויים?

    יואל אלוני, 21/10/07 22:16

    אם השמאל מוכן לשחרר רוצחי תינוקות עם דם על הידיים אז למה לא לשחרר את יגאל עמיר? אין הבדל בין דם של ראש ממשלה לדם של כל אדם יהודי.ואם יש הבדל אז הוא לטובת האדם היהודי.

    • עוד ילדון מפונק

      עמית, 22/10/07 14:29

      אתה בכלל יודע מי זה רבין ? אתה יודע מה הוא עשה בשבילך ? האיש היה גיבור ישראל, בטח שלא ''סתם יהודי''. אוסלו אמנם היה טעות, אבל לולא יגאל עמיר יכול להיות שהגלגל היה מושב לאחור. מה שקרה זה שבעקבות הרצח רק התחזק התאבון של השמאל לויתורים נוספים, אז יגאל ממש לא גאל, רק הגעיל.

  • 62.

    אני לא ימנית אבל .מה שנכון נכון ...

    ישראלית, 21/10/07 22:15

    עם משחררים רוצחים ואויבים . למה לא לשחררת את רוצח ראש המימשלה ? למה דם של ראש מימשלה שונ מדם של אזרח
    עם משחררים רוצחים . צריכים לקחת בחשון גם את הרוצח יגאל עמיר

    • תשובה לשאלה הטיפשה

      ל--62, 21/10/07 22:34

      אם הימין הקיצוני יחטוף חיילים או אזרחים ויתנה את שחרורם תמורת שחרורו אז יש על מה לדבר.....

      • אתה הטיפש

        גולי, 21/10/07 23:25

        אם זאת התשובה שלך אז אתה כל כך רדוד שפשוט אני לא מבין איפה אתה חי...

        תקרא את זה:
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/649/065.html

        לפי מה שאתה אומר זה משחק פינגפונג שלא נגמר

        השאלה שלה חכמה - התשובה שלך ממש לא

      • החמאס אוהב סמרטוטים כמוך !!! (ל''ת)

        יש טיפשים בעולם, 22/10/07 00:21

  • 61.

    מחה את זכר העמלקים המזנבים בעם היהודי (ל''ת)

    לא תשכח, 21/10/07 22:04

  • 60.

    רק פינוי ניקוי של עמלקי השמאל ופסטיבל רבין אל אחיהם בעזה יביא שלום (ל''ת)

    בטחון לעם ישראל, 21/10/07 22:02

  • 59.

    שטיפת המוח של העם מתפוגגת העם חוזר לעצנו (ל''ת)

    העמלקים בפאניקה, 21/10/07 22:01

  • 58.

    יגאל עמיר מושיע עם ישראל העמלקים מפחדים ממנו לכן הפאניקה שלהם (ל''ת)

    העם ישחרר אותך, 21/10/07 21:58

  • 57.

    בפסח הבא יגאל עמיר בבית.. הכלא

    פיסח, 21/10/07 21:57

    וגם בכל הפסחים שאחריו.
    ועדת החנינות תפסח עליו עד יום מותו במהרה בימנו ואמרו אמן

    • אמן ! (ל''ת)

      גאונה, 21/10/07 22:17

  • 56.

    ליגאל עמיר מגיע טיפול כמו לכל רוצח. רבין לא יותר טוב מתינוק שנרצח. (ל''ת)

    אורי, 21/10/07 21:55

  • 55.

    החל פסטיבל שיבס ה 12 של השיכור והמתמוטט הסדרתי כשלון (ל''ת)

    מלחמת השחרור, 21/10/07 21:51

  • 54.

    לא להגזים. (ל''ת)

    שחור, 21/10/07 21:49

  • 53.

    ישר כח לכל העוסקים במלאכה (ל''ת)

    תומך נלהב, 21/10/07 21:41

  • 52.

    שישרף אלוהים והשטן וכל הדתיים (ל''ת)

    יצור אבולציוני, 21/10/07 21:41

  • 51.

    יש לי רעיון גאוני

    אתם דבילים, 21/10/07 21:34

     שיחתום שהוא לא רוצח יותר ראשי ממשלה ונשחרר אותו

  • 50.

    יש לי רעיון גאוני

    אתם דבילים, 21/10/07 21:33

     שיחתום שהוא לא רוצח יותר ראשי ממשלה ונשחרר אותו

  • 49.

    עם בזוי שאינו שונה מחמאס.

    דני ב., 21/10/07 21:29

    רבין קורבנך היה לשווא.
    אתה שכל חייך תרמת למדינה, לחמת וסיכנת את חייך יום יום , משחרר ירושלים, גיבור חטיבת הראל, רמטכ''ל מלחמת ששת הימים, מיוזמי מבצע אנטבה, נכנעת לכדוריו של מרצח מוסת , מוסת על ידי בני זנונים שלא קוברים עצמם מבושה עמוק באדמה.
    אותם חלאות אדם שרקדו על דמך, גם לא מהססים לחגוג על קברו של רוצח אחר שנקרא גולדשטיין ימ''ש ועוד העזו להקים לו אחוזת קבר.
    כל בנות חברון וקרית ארבע באות לסגוד במקום המקולל הזה.
    היום בסקר שנערך 20 אחוזים מהעם הזה תומכים בשחרור הרוצח.
    אין תקומה לעם זה עם שקם מעפר ואפר, עם שסבל לאורך כל שנות ההיסטוריה תרם חלק מגופו לתמיכה ברוצח.
    איך איך נבחר העם החולה הזה להיות עם סגולה? תמהני.
    בשם חברי שממלאים את בתי העלמין כשלחמו ותרמו את חייהם עבור המדינה הזו קרובנכם גם כן היה לשווא.

    • אחמד ב. חולה הכלבת שוחרר בניגוד להוראות (ל''ת)

      משיהו חיפף, 21/10/07 21:50

      • למפגר מעלי-אתה דוגמא ומופת למורסה שפשתה בעם.

        דני ב., 22/10/07 01:12

        אתה הוא הרקב והמוגלה שלצערנו גדלה אצלנו.
        אין לי ספק שאתה חובש כיפה , הרשה לי רק לומר שאנשים כמוך יזכו לאריכות ימים כי לצערנו היושב במרומים לוקח רק את הטובים אליו.

        • דווקא חובש כובע גרב במשימות חיסול של אחמד ב. כמוך (ל''ת)

          בן יהודים, 22/10/07 08:08

    • שאלה לדני ב.

      דני ג., 21/10/07 22:04

      מה עם 16 הנרצחים באלטלנה, שרבין הורה לירות עליהם *גם כשהם צפו במים מיואשים!!!* חלקם פליטי שואה שמצאו את מותם בידי רבין האכזר?
      מה עם 2000 ''קורבנות השלום'' שנורו ונשרפו חיים ע''י המרצחים שרבין (יחד עם פרס, שריד וביילין) הביא לארץ וחימש אותם ברובים, והכל בלי שום מנדט אחרי ששיחד סוחר סמים (גונן שגב) ונוכל מקצועי (גולדפרב) ותוך הסתמכות במפלגות הערביות תומכות אירגוני הטרור?
      כל אלה לא מתו לשוא?

    • חס ושלום, הקורבנות לא היו לשוא. אתה הינך הבן החמישי

      לדני ב. מ- ר', 21/10/07 22:17

      שאינו זוכר מי אביו ואינו יודע 'קריאת שמע' מהי, אינך זוכר את סביך שקדמו לך ואת גדולת תורתם, אתה מתנכר ליהדות כי לימדוך למחוק את העבר היהודי שלך, שלא באשמתך, ואתה
      תלוש מהמסורת המפוארת של עם ישראל, ( לא ב- 60 שנה האחרונות, אולי) ושל ערכי היהדות בפרט.
      אתה תלוש! פשוט תלוש מהאמת, שאומות העולם יודעים להעריך טוב, טוב ממך.
      עם סגולה לא נבחר להיות ככל הגויים, והדור שלנו מה לעשות , הוא העקביים של כל הדורות. הוא גמד
      על גבו של הענק.
      אני כלל לא מצדיקה-מעריכה, אף סולדת מכל ''סוגדי רוצחים'', אולם אם תתבונן בספור הרצח התמוה של רבין, ולא רק בפשט, תוכל אולי לראות שגזרה משמים היתה פה.

      אז לפני שאתה מקונן, ולא אדע למי, היה נכון להכנס אל ה''תיבה'' - אל תיבות התורה לפחות ל40 ימים רצופים בהתחלה. זוהי המלצה חמה
      של יהודיה שאוהבת את עמה מכל הלב ועד מסירות נפש.

      • ל-ר אני מוכן להתמודד ולהראות לך שאני יהודי לא פחות טוב ממך.

        דני ב., 22/10/07 01:09

        אני בא מבית מסורתי.
        מעניין שקבעת שאינני יודע קריאת שמע מה היא , וכי מדוע קבעת כך כי יצאתי נגד רוצח שפל?
        כי יצאתי נגד חלק מהעם שסוגד לרצח ולרוצח אחר וכי מדוע כי חבשו כיפה?
        האם הכיפה והדת נתנה להם לגיטימציה לרצח בזוי כזה כנגד הנאמר בעיקרי האמונה ועשרת הדיברות?
        ומניין לך שרצח רבין זו גזירה משמיים, ומי את שתגייסי את היושב במרומים ודת ישראל על מנת להצדיק את הרצח השפל בתולדות עמנו?
        אם כך מדוע אינך קושרת את רצח גדליהו בגזירה משמיים ואת צמה ביום הרצחו?
        אין כאן שופ ספק שהעם הוא חולה והצמיח מורסה המקדשת אבנים על פני קדושת האדם ועל כך יבוא יום נקם ושילם.

    • דני'לה, על מי אתה עובד? אין לך חברים

      דני דין, 22/10/07 01:06

      לא בבתי העלמין ובטח ובטח שלא מחוץ להם. הדבר הכי יפה שאתה יכול לעשות למען המולדת זה לחפור בור עמוק, להכנס פנימה ולכסות

  • 48.

    מי שנתן לסמיר קונטאר להתחתן בכלא

    מיקי, 21/10/07 21:28

    ולהשריץ ילדים - יכול ''לקזז'' ולשחרר גם את עמיר.
    המדינה שלנו יורדת מהפסים !

  • 47.

    מה הם חושבים שאנחנו מטומטמים, מדברים אלינו כמו לילדים בגן חובה:

    שעשע, 21/10/07 21:27

    מדברים אלינו כמו ילדים בגן: ''שלום עושים עם אוייבים זה נכון, אבל קודם עם אחים...'' ואני אומרת, ''ואחים לא הורגים''.

    תשאר בכלא רוצח נתעב שכמוך.

  • 46.

    התגובה הטובה ביותר - התעלמות

    מתעלם, 21/10/07 21:25

    לא לקרוא את הכתבה
    לא לטרוח לגלול לתגובות
    אולי עוד מישהו הגיע למסקנה זו.
    אני לא אחזור לכאן כדי לבדוק.
    ל ה ת ע ל ם

  • 45.

    החלפת הממשלה .והנשיאה פרס.

    החלפת הממשלה ., 21/10/07 21:22

    יגאל עמיר בפסח בבית בה .

  • 44.

    הסתת השמאל הפנאטי ממשיכה את דרכו של סטלין

    צפצפ, 21/10/07 21:21

    מזל שיש את יגאל עמיר לחשוף את השמאל הפנאטי. ההסתה כלפיו וכלפי ילדו מצד השמאל והתישקורת לא הייתה מביישת את הדר שטרימיר

  • 43.

    אנשי אוסלו והשמאל שיעברו לאירן .

    אוסלו, 21/10/07 21:18

    הפרסים ממתינים לכם קדימה .

  • 42.

    אריאל זילבר כל כך טיפש שכמעט ניתן לרחם עליו. השאר הם חבורת בריונים

    אחת, 21/10/07 21:18

    מי בכלל מקשיב לחבורה כל כך אלימה ומתועבת? למה נותנים במה לכל הבן גביר, אסקין, גאולה עמיר ואישתו המכוערת? אחד אחד עשבי גינה שוטים. וכולם הרי יודעים מה צריך לעשות בעשבים שוטים.

  • 41.

    יגאל עמיר ישב בכלא בפסח ויאכל לבד

    ג'ון בוט, 21/10/07 21:12

    הוא יוכל להסב עם השדים והרוחות ולכבודכם הוא ירד לצינוק

    • אולי בכיכר רבין .עם מישפחתו ועם ישראל . (ל''ת)

      אולי, 21/10/07 21:20

  • 40.

    ליפתוח חשבון בנק .וליקנות לו דירה לשיחרור . (ל''ת)

    חשבון בנק, 21/10/07 21:07

  • 39.

    בהצלחה בחים וחיים ארוכים .

    בהצלחה, 21/10/07 21:04

    עד 120 שנה בה

  • 38.

    לתת לו פרס ישראל ולשחרר אותו . (ל''ת)

    לחופש, 21/10/07 21:03

    • פלוס פרס נובל! ופיצוי כספי על כל יום בכלא1

      לא ציני, 22/10/07 02:49

      וגם למרגלית הר -שפי שראש השב''כ הודה שהיא לא ידעה כלום!

  • 37.

    שערוריה.

    חנה שורץ, 21/10/07 21:01

    גם אם יש חופש ביטוי בארץ. לכתוב שהרוצח יגאל עמיר הוא מציל ומושיע. זאת ממש שערוריה בעיני.

    • ולכתוב שרוצח כמו אבו מאזן הוא שותף לשלום

      צפצפ, 21/10/07 21:19

      זאת לא שערוריה

  • 36.

    מי שיחרר עשרות מחבלים שניסו לרצוח יהודים

    צפצפ, 21/10/07 20:57

    ממשלת ישראל בראשות אולמרט.

  • 35.

    במדינה מתוקנת היו עוצרים את הקוראים לשחרור עמיר על הסתה למרד (ל''ת)

    אפרים שליו, 21/10/07 20:57

    • עוד לא השתחררת מהרושם של המשטר הקומוניסטי?

      רמת-גנית, 21/10/07 21:05

      אה! אפרים. תשתחרר! התיה שלו!

  • 34.

    בושה וחרפה!! יגאל עמיר ירקב בכלא עד סוף חייו (ל''ת)

    יגאל נרקב!!, 21/10/07 20:56

  • 33.

    במדינה מתוקנת היו עוצרים את הקוראים לשחרור עמיר על הסתה למרד (ל''ת)

    אפרים שליו, 21/10/07 20:56

    • אבל זה שביילין קורא לשחרור ברגותי שרצח מאות, זה בסדר (ל''ת)

      שמאלני צבוע, 22/10/07 01:07

  • 32.

    צריך לעשות לו משפט חוזר, ואם יואשם שוב - גזר דין מוות !!1 (ל''ת)

    פרופ' חיים משה, 21/10/07 20:55

  • 31.

    מי רצח את אלף הרוגי האינתיפדה?? (ל''ת)

    צפצפ, 21/10/07 20:53

  • 30.

    רגע, אז איך הוא אמור להיות חף מפשע? תיסגרו כבר על קונספירציה אחידה (ל''ת)

    חוקר ההגיון, 21/10/07 20:52

    • מי רצח את אלף הרוגי האינתיפדה?? (ל''ת)

      צפצפ, 21/10/07 20:58

  • 29.

    איך הם מסובבים כל אמת סביב אצבעותיהם, לפי צרכיהם, הימניים הדתיים הא (ל''ת)

    משה אביסרור, 21/10/07 20:52

  • 28.

    יגאל עמיר טינופת אנושית שיש להקיאה לביוב היהודי !! (ל''ת)

    שמאלני בדם, 21/10/07 20:50

    • סדין אדום, סדין אדום

      צפצפ, 21/10/07 21:01

      מזל שיש את יגאל עמיר לחשוף את השמאל הפנאטי. ההסתה כלפיו וכלפי ילדו מצד השמאל והתישקורת לא הייתה מביישת את הדר שטרימיר

  • 27.

    אם הכלא נקרא בית אז הוא יהיה בבית עד חנוכה (ל''ת)

    יואב, 21/10/07 20:45

  • 26.

    לשחרר אותו מה?!?!?

    חוצפה!!, 21/10/07 20:44

    איך העולם יראה את זה?! לשחרר את מי שרצח את הראש ממשלה היחידי שהיה טוב באמת?!!??!?!? לממה קרה?? וכאילו הוא רצח מישהו והוא רצח מישהו בכוונה עזבו לא עונש מוות אבל לשחרר אותו?!?! מה ה....

    • מסכימה שאסור לשחרר את הרוצח הנתעב, אבל

      אחת, 22/10/07 01:49

      רבין לא היה ראש הממשלה הכי טוב. ממש לא.

  • 25.

    יגאל עמיר בפסח

    אליהו הנביא, 21/10/07 20:41

    מי יתן ויגאל עמיר המנוול יגיע הביתה אל אימו המטורפת ואישתו הלא נורמלית בפסח על אלונקה ובתכריכים! וכך תרוויח המדינה המון כסף בבזבוז על שמירתו בכלא על חשבון מדינת ישראל !אמן ואמן כן יהי רצון

    • מצטרפת לאיחול. (ל''ת)

      אחת, 22/10/07 01:47

    • מצטרפת לאיחולים

      דרומית, 22/10/07 06:12

      אני בשוק מהתגובות מצטרפת לכל מילה שכתבת מאז רצח רבין אין לנו מדינה

  • 24.

    הרוצח הזה הוא גם בוגד שפל, ולמה?.....

    אייל, 21/10/07 20:38

    כי הוא רצח ראש מדינה,
    עם אקדח שקיבל ברישיון, מן המדינה.

    ורק על זה, חבל שלא חיסלו את השרץ הזה!

    • טיפש! מתי תבין שמכרו לך לוקשים במתכונת של המשטר

      שלומציון המלכה, 21/10/07 20:51

      הפוליטבירו?!
      יגאל אמיר היה פיון קטנטן ונאיבי במערכת לא מספיק מתוחכמת שבקשה לחסל את רבין אז רה''מ. אם את לא מאמין, אז תשאל את נשיא המדינה.

      • וזה הופך אותו לפחות אשם ?

        ברוך, 21/10/07 21:00

        גם חצי שב''כ צריך להצטרף אליו לכלא,זה לא אומר שהוא צריך להשתחרר.

    • מסכים! הרוצח היה גם בוגד וגם שפל אבל זה

      יודע דבר, 21/10/07 20:54

      לא היה יגאל עמיר אלא איש שב''כ.
      עמיר הוא רק השעיר לעזאזל שלו. מתי תבין? IQ אפש שכמוך!

  • 23.

    השם ישמור אותנו מהרוצח הנתעב.מחלל את השם בעיוות שלו. חבל שנותנים במ (ל''ת)

    בס''ד, 21/10/07 20:36

  • 22.

    תפסיקו לבכות

    דני, 21/10/07 20:33

    מי אמר שיגאל עמיר בכלא ?
    הרי התקשורת עשתה ראיונות בכלא עם כול מני ''סלב'' למינהם...לדוגמא : אריה דרעי , אתי אלון , לאיזה שחקן כדורגל ולעוד כול מני סלבריטיז למינהם .

    מוזר לעמיר לא הופיע בשום ראיון בטלויזיה .

    וגם אם כן אולי ביאו אותו לכלא בשביל איזו תמונה ואח''כ תחררו אותו לנופש על איזה חוף באפריקה עם 2 כוזינות ומרגריטה.

    אני לא איזה קונספירטור או משהו כזה אבל רק תחשבו אל האפשרות שאולי משקרים לכם .
    הרי תחשבו על זה... כול כמה חודשים בתקשורת מנסה להזכיר לנו שיגעל אמיר בכלא , בסדר הבנו בפעם הראשונה שהוא בכלא - למה מזכירים לנו את זה כול פעם מחדש ?
    כי משקרים לנו .

    • וואו זה הזוי (ל''ת)

      רועי, 21/10/07 22:37

  • 21.

    זילבר גבר גבר (ל''ת)

    יוסי דור, 21/10/07 20:31

    • כן וגם אתה נשמע מפגר כמותו. (ל''ת)

      נועם, 21/10/07 21:11

  • 20.

    אולי באמת כדאי שנתחיל לחשוב

    איציק וייס, 21/10/07 20:27

     למה אנחנו אכולים ברגשות אשמה רק בקשר לערבים ברגותי לא רצח? אז מה רק ערבים משחררים אז אולי יגאל יתאסלם ואז ישוחרר לא נראה לכם שאם ערבי היה רוצח את רבין אז היו מעבירים אותו לכלא ביריחו... אה סליחה זה רק לרחבעם זאבי

  • 19.

    טפשים שכמותכם!! באמירה שלהלן אתם גם טועים וגם נותנים חומר למסיתי

    דרור מרמת גן, 21/10/07 20:26

    השמאל:
    '' עמיר ייזכר כמי שהציל את רמת הגולן, כמי מנע העברתם של חלקים מיהודה ושומרון לידי המרצחים, והציל רבבות של חיי יהודים''.
    האמירה הזו איננה אמיתית,כי רבין היה מפסיד לנתניהו בבחירות המוקדמות שהיו אמורות להתקיים אז.
    היא חומר למסיתי השמאל, כי כך הם יכולים לטעון כי עמיר ''רצח את הדמוקרטיה'', בעוד שהעובדה היא שהרצח היה נסיון אנטי דמוקרטי שנכשל.

    • ואז?!!

      שלומצי, 21/10/07 21:20

      סליחה הפעם לא הבנתי אותך! מה העיתונאי שבך רצה לומר לנו?!

      • מאד פשוט: זו אמירה מטופשת, שמזיקה לימין כולו. (ל''ת)

        דרור מרמת גן, 21/10/07 23:30

  • 18.

    סוף-סוף מישהו אומר את מה שכולם חושבים

    ליאת, 21/10/07 20:26

    סוף-סוף מישהו אומר את מה שכולם חושבים

    • אמת (ל''ת)

      רועי, 21/10/07 22:46

  • 17.

    אני יהודי, ראיתי את הסרט, וכעסתי מאוד, עמיר המתועב לא ראוי לחיות . (ל''ת)

    שלומי, 21/10/07 20:25

  • 16.

    אם הוא היה רוצח את דרעי היו משחררים אותו ? (ל''ת)

    דודו, 21/10/07 20:23

  • 15.

    יגאל עמיר - האם הרוצח הזה הביע חרטה?

    אביבית, 21/10/07 20:22

    בושה וחרפה

  • 14.

    חרם על אריאל זילבר! שרק הימין הקיצוני יממן את הזמר הנלוז הזה (ל''ת)

    לא נשכח לא נסלח, 21/10/07 20:22

  • 13.

    כל זה הוא רק כיסוי

    הרצח הוא שגרם, 21/10/07 20:21

    כיסוי להצדקת הרצח.
    הימין ביצע רצח, ועכשיו הזמן להכשירו לקראת הרצח הבא.

    אחלה אחים יש לנו.

  • 12.

    חוצפה ממדרגה ראשונה גועל נפש

    מזועזעת, 21/10/07 20:20

    כמה עוד אפשר לסבול את הגועל נפש של הימין הקיצוני. ממש בושה וחרפה, צריך לקחת מהם את האזרחות הישראלית ולהעביר אותם לעזה.

  • 11.

    תודה על הסרט. כולו אמת (ל''ת)

    תרצה, 21/10/07 20:20

  • 10.

    לעולם לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נדהמת, 21/10/07 20:20

  • 9.

    רוצחי הימין לדורותיהם

    אלי, 21/10/07 20:19

    תתבישו על התעמולה שאתם עושים מדי יום לשחרורו של השפל ברוצחים שהצמיח ו אנשי הימין הקיצוני אנשים שמשנתם היא רצח יהודים שדעתם לא מקובלת עליהם ולא נשכח מי רצח את אמיל גרינצוייג ומי רצח את חיים ארלוזורוב. (נראה אם תפרסמו תגובה שאינה לרוחכם)

    • אלטלנה

      אחד שזוכר, 21/10/07 20:30

       זוכר משהו מי ירה במי ומי אמר לא לירות אולי תפסיקו להרגיש כ''כ חכמים ותבינו שאתם הרס למדינה

    • צדקתי, ראו את הסתת השמאל: ''השפל שברוצחים''

      צפצפ, 21/10/07 20:45

      נ.ב אני רצחתי את ארלוזורוב.

      נ.ב נוסף: חשבתי שהתואר ''השפל שברוצחים'' מתאים לסטלין!!

  • 8.

    איש השנה לאולמרט ויגאל עמיר

    צפצפ, 21/10/07 20:18

    לאולמרט שבניסיונותיו המגושמים לקבל מעמד של לולב (אתרוג צר) חושף את צביעות השמאל והתעלמותם משחיתות וכשלונות של אנשי שלומם.
    וליגאל עמיר על חשיפת ההסתה הבוטה כלפיו וכלפי בנו (רק הדר שטרימר היה מפרסם פוטו מונטז של בנו כמו שפורסם בעיתונות הישראלית), ביטול זכיות האדם ורדיפת כל אדם החושב אחרת.

    • נכון!

      רועי ל, 21/10/07 22:36

      תגובה מעולה, תודה

  • 7.

    איש השנה לאולמרט ויגאל עמיר

    צפצפ, 21/10/07 20:18

    לאולמרט שבניסיונותיו המגושמים לקבל מעמד של לולב (אתרוג צר) חושף את צביעות השמאל והתעלמותם משחיתות וכשלונות של אנשי שלומם.
    וליגאל עמיר על חשיפת ההסתה הבוטה כלפיו וכלפי בנו (רק הדר שטרימר היה מפרסם פוטו מונטז של בנו כמו שפורסם בעיתונות הישראלית), ביטול זכיות האדם ורדיפת כל אדם החושב אחרת.

  • 6.

    סוף סוף אנשים שפויים!

    ,אפרת, 21/10/07 20:17

    שהולכים לפי ההגיון, ולא נגועים בשנאת יהודים עיוורת ומתנכרת.
    אם קוצבים את השנים לרוצחי הילד כ''ץ, אם עוזרים לרוצחי השר זאבי, למה לא לשחרר ולהתנהג באנושיות לרוצח רבין?כי הוא יהודי???

  • 5.

    למה מה קרה?

    אבי, 21/10/07 20:17

    ממתי משחררים רוצחים מהכלא?

    • לאבי 6 : רק לאחרונה שיחרר אולמרט 100 רוצחים

      צפצפ, 21/10/07 20:46

      אבל זה לא ניספר, השמאל פשוט לא סופר את זה.

  • 4.

    למה מה קרה?

    אבי, 21/10/07 20:17

    ממתי משחררים רוצחים מהכלא?

    • בטח!!

      רועי, 21/10/07 20:35

      אם אפשר לשחרר מחבלים אז אפשר לשחרר אותו

  • 3.

    יגאל עמיר הוא מסוג האנשים שלא מסוגלים לדרוך על זבוב.

    א, 21/10/07 20:16

    אז הגיע הזמן לשחרר אותו, ולאפשר לפצע הזה להגליד מאליו.

    • יגאל עמיר הוא מסוג המטומטמים שיודעים שהם אפסים שלא

      אלי לוי, 21/10/07 21:40

      מסוגלים להגיע לשום דבר בחיים, אז הם מחליטים לרצוח את ראש הממשלה כדי שיזכרו אותם.

  • 2.

    היום זה ברור, לא רק יגאל עמיר רצח. כל הימין הקיצוני רצח! (ל''ת)

    מטונפים נמאסתם, 21/10/07 20:15

    • למה את הרצח שהשמאל עשה שכחתם?

      עודד, 21/10/07 20:34

       יגאל רצח אחד רבין רצח הרבה יותר (אלטלנה)

    • חחחחחח

      רועי, 21/10/07 20:37

      מטונפים אה יא מעפן כמו שהימין תורם למדינה הזאת אף אחד לא תורם בטח גם היית איזה ג'ובניק או שלא משתמט

    • ואני חשבתי שהמטונפים מאוסלו הם הרוצחים.

      עיע, 22/10/07 00:04

      או אלה מאלטלנה....

  • 1.

    הרבנים התפללו תפילות מוות, הקיצונים הטיפו למותו והשליח ירה ורצח

    לא נשכח מי שלח, 21/10/07 20:14

    לא נסלח

    • הימין הקיצוני התפלל לרצח, והפוליטיקאים מהימין הצטרפו לחגיגה (ל''ת)

      ההפגנה עם ארון, 21/10/07 20:25

      • חלאת אדם, שישאר בכלא !! (ל''ת)

        רום, 21/10/07 23:06

        • אבל החבר שלכם ישאר בקבר - וזה מה שחשוב (ל''ת)

          שמאלנים דוחים, 22/10/07 01:09

          • ואתה לא יהודי. לחיות יש עליונות עליך ושכמוך. (ל''ת)

            הרב ב., 22/10/07 06:39

    • לא נשכח גם אנחנו

      השולח, 21/10/07 20:35

       

    • מה עשה אריק שרון?

      sara, 21/10/07 23:41

      לרצוח זה נורא!ולגרש יהודים מבתיהם????
      גםעל זה אין מחילה.