• 58.

    תלמדים רוצים לחזור ללמודים ולא להיות בובות!!

    זה העתיד שלנו!!, 21/10/07 19:17

    זכויותנו?!

    איפה טעינו ואיפה פשענו?

    האם אין אנו בני אדם עם מלוא הזכויות התעסוקתים שאני אנו מצפים להיות?

    למה אנחנו צריכים להיות תקועים בין הממשלה לבין המורים?

    אז למורים שלנו לא משלמים מספיק כסף בשביל לחיות בכבוד. אבל מצד שני, למה אנחנו התלמידים צריך להפסיד מהחינוך שלנו ולוותר עליו כדי שהמורים יוכלו לחיות בכבוד. אז כן המורים צודקים אבל אנחנו יוצאים כלף משחק בסיפור הזה..

    אם תחשבו על זה: למורים לא אכפת מהחינוך שלנו אלא מהכיס שלהם מה שאומר שלא באמת אכפת להם מהעתיד שלנו.

    האם הכבוד הוא משכורת או שמה הוא לראות את התלמידים שלך מקבלים את הציונים הגבוהים שהם מסוגלים להוציא ולדעת שזה קרה רק בכללך?!

    ואיפה בכל הסיפור הזה הממשלה? היא יצאה נקיה. ולמה כי היא תוריד הרבה חומר מהבגרות השנה מה שאומר שהבגרויות יהיה מאוד קלות וכל אידיוט שלא למד יוכל לעבור אותן. איפה ההגיון אתם תשאלו? בזה שרף הציונים הסופי לא ירד!

    אז אנחנו בטח חושבים שכל השביתה היא עסקה טוב ויש לה סיבה. אבל לא כך בעצם. מורים חסרי אכפתיות לעתידנו והממשלה שתמשיך לשתוק כי היא מצא פיתרון.

    ומה אנחנו, אנחנו שב לנו חסרי ידע וחסרי יכולת להמשיך לתפתח למשרות יותר טובות ומי שכן יצליח להחליף את מקומו של שמוק-כל-יכול-במשרד-מפואר, ידרדר את המצב במדינה לאן?

    למקום טוב יותר? או למדינה שממשיכה לשים זין על הדור הבאה?

    או להמשיך לשלם לנו שכר מינימום כי זה זול למעסיקים ואותנו זה מחזיק ''הרחק'' מהסמים והאלימות?

    תחשבו לבד האם כדי לתמוך בכלל השביתתה פרטית ובממשלה שלא מנסה להשיג שום דבר.

    האם אתם באמת רוצים להיות בובה על חוט? או לקחת את המצב לידים ולצאת להפגנות, לא צד המורים ולא לצד הממשלה אלא הצד שלנו, הצד שבאמת נפגע?!

    ''אל תפסידו עוד יום לימודים!!!''

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יש מחר שביטה או לא ??????

    סטודנטית, 21/10/07 18:17

    תגידו בבקשה אם לבוא מחר ללימודים או לא

    זה דחוףףףףף

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מדוע המרצים מהחוץ לא שובתים

    ממ''ח, 21/10/07 16:20

    הם המקופחים האמיתים

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    באריאל שובתים?

    א, 21/10/07 10:24

    לאור העובדה שהם הכריזו על עצמם כאוניברסיטה...?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא הבנתי - יש שביתה או אין שביתה? למה להגיע לקמפוס אם אין לימודים?!

    ארז, 21/10/07 10:12

    לא ברור

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חיוך מדאיג של יולי תמיר

    מודאג, 21/10/07 09:53

    גם נירון קיסר חייך כשרומא נשרפהץ

    הגיע הזמן שהשרה תלמד להתמודד עם האוצר.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    צריך תקציב למינוי סגן שר במשרד החוץ. (ל''ת)

    זה יותר חשוב., 21/10/07 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    המלחמה בתחנות הרוח

    דון קישוט, 21/10/07 09:40

    דומה כי המלחמה בתחנות הרוח יעילה יותר מהמלחמה באוצר על המשבר בחינוך,
    לפחות נגד תחנות הרוח הצלחנו לשבור איזה כנף ולעכב את עבודת התחנה ואילו כאן כלום נדה,האוצר פשוט לועג לנו

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שימו לב עם מי יושבת השרה

    דודו, 21/10/07 09:40

    היא לא עם המרצים מול האוצר-היא עם האוצר נגד המרצים. זה דפוס קבוע אצלה-היא עם האוצר נגד החינוך.היא עם שוחט נגד מסקנות וינוגרד {שכר הסטודנטים-לא המלחמה}.היא נגד ארגון המורים,ועכשו היא יושבת עם האוצר מול המרצים.עם מי את כבוד השרה?מישהו מינה אותך לשר האוצר? תארו לכם את אהוד ברק יושב עם נציג האוצר מול המטכ''ל,נראה לכם סביר?

    הגב לתגובה זו

    • אבחנה מעניינת.

      אוהד, 21/10/07 10:00

      אבל שים לב שהשביתה מכוונת נגד תמיר מלכתחילה. בתוקף תפקידה היא מגיעה להסכמים ולתקציבים ששאר המערכת (הסטודנטים, המרצים, המורים) לא מוכנים לקבל.
      אחרי יציאת דו''ח שוחט לא שמענו ממנה ציוץ. כנראה שהיא חושבת שהיא חלק מהממשלה ולא חלק ממערכת החינוך.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט איפה אתה עובד????

    אלי, 21/10/07 09:38

    אדוני ראש הממשלה שלנו בנאום מבריק הכרזת לפני כמה חודשים כי משרד ראש הממשלה זה מקום העבודה שלך,
    הכרזת כי אנחנו האזרחים זה מקום העבודה שלך
    מר אולמרט אתה מ-פ-ו-ט-ר
    כי אתה נכשלת בעבודה שלך

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    איפה אהוד אולמרט????

    וקטור, 21/10/07 09:36

    מכתב למשטרת ישראל
    לכבוד המפכל כפי שאתה יודע מאות אלפי תלמידים וסטודנטים מושבתים,אני מבקש נא לשחרר מהקירות את מר אהוד אולמרט על מנת שיוכל לטפל במשבר החינוך
    תודה ויקטור

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מ-ל-ח-מ-ה

    שלומי, 21/10/07 09:35

    ממשלת ישראל הכריזה מלחמה נגד החינוך,נגד תלמידי התיכון נגד הסטודנטים,נגד המורים נגד המרצים נגד ההורים
    ובמלחמה כמו במלחמה צריך להחזיר נחזיר לאוצר היכן שכואב לו-מרד מיסים
    נחזיר לממשלה היכן שכואב לה-לא להגיע למילואים שום סטודנט או מורה שלא יתגייס בימים אלו עד אשר הממשלה תתעשת
    שרים או חכי''ם- לא לדבר איתם לא לפנות אליהם מימלא הם לא מתייחסים אלינו
    יש לנתק מגע עם כל מוסדות השלטון ניתן להם לרוץ אחרינו

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מפלגת חינוך עכשיו ,מיידית

    שולמית, 21/10/07 09:25

    אני פונה בתחינה למרצים למורים לסטודנטים לתלמידים,מאחר ואנו מהווים כוח עצום במדינה והמדינה לר סופרת אותנו,
    הכריזו כעת על הקמת מפלגה שתכלול מרצים מורים נציגי ועדים נציגי סטודנטים,שהמנדט שלהם יהי טיפול שורש בחינוך,

    כולם רואים ששום מפלגה זה פשוט לא מעניין אותה,אנו נדאג שכולם ישלמו את המחיר הפוליטי של ההתעלמות המכוונת הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שלטון החונטה והכוח

    שימי, 21/10/07 09:22

    מי שהעלה בדעתו כי המדינה נשלטת בשלטון דמוקרטי קיבל תשובה ,שביתת המורים והמרצים מוכיחה מעל לכל ספק כי במדינת ישראל שולטתת חונטה שלטון ללא עוררין
    דוגמא- הממונה על משכורות מתעתע במורים ב600000 אלף תלמידים אלפי מרצים מאה ועשרים אלף סטודנטים
    והממשלה אפילו לא מנהלת דיון ,למה כי החונטה החליטה כך

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למי שייך החינוך??.

    צילה, 21/10/07 09:20

    עד לרגע זה אני לבינה מי מנהל את החינוך
    שרת החינוך??הצחקתם אותי
    משרד החינוך???מנחם כהן הסמנכ''ל????הצחקתם אותי
    ילדון בשם אלי כהן שפשוט יושב מול מרצים בעלי שם עולמי ומול מורים בעלי תואר שני ושלישי ופשוט לועג להם בהצעות מעליבות מבזות ,
    אני בטוחה שאם יחברו את כל שנות הלימוד של נציגי האוצר לא יגיעו לתואר אחד של המרצים היושבים מולם,
    תוצאה -ומסקנה אל תלמדו לכו לעבוד במשרד האוצר
    .

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נקרע המסווה מעל פני הממשלה

    אייל הדרומי, 21/10/07 09:17

    שביתת המורים והמרצים הוכיחה לכולם מעל לכל ספק כי הממשלה לא רואה את החינוך ממטר,
    כעת כוווווווווווווווווווווולם יודעים מהם התוכניות האמיתיות של תנועת קדימה,
    בקלפי לא נשכח זאת שם ניתן את קולנו אך את אצבענו תנועת קדימה תרגיש היטב במקום כואב

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    להפריט את מערכת ההשכלה הגבוהה (ל''ת)

    פקק תנועה, 21/10/07 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    LOL הור''ה

    יבוטל הועד, 21/10/07 08:55

    כרגיל קוראים לשבור שביתה
    מי בדיוק ילמד? משה קווה???
    |אייקון נקרע מצחוק|
    מישהו יודע מה הגוף הזה בכלל עושה מלבד לקרוא לשבירת שביתות???

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מספיק עם הבורקס

    אורן, 21/10/07 08:52

    תמיר, החברות הממשלה לא עושה לך טוב

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מהפכת החינוך יצאה לדרך

    דב הלוי, 21/10/07 08:49

    היום בשעה 5
    במדיטק חולון
    הפגנת ענק

    מורים
    מרצים
    סטודנטים
    תלמידים
    הורים
    אזרחים כמוני שאיכפת להם

    בואו
    נפיל את הממשלה הכושלת הזו
    נסלק את המושחתים
    הבוז לשלטון הפקידים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תמיר-התפטרי!

    אלמוני, 21/10/07 08:47

    שרת חינוך שבמשך פחות משנה שובתים אצלה שלושה סקטורים-נכשלה.היא קיבלה את מסקנות שוחט שנבחר כדי לסכל את מסקנות וינוגראד שהמליץ להוריד את שכר הסטודנטים {ע''י ממשלה בה שירתה בעצמה},היא משמיצה את ארגון המורים על כי סרב לקבל את הסכם העבדות שקיבלה ההסתדרות והיא נכשלה עם המרצים. שימו לב שהיא לא יושבת עם הארגונים מול האוצר אלא מול הארגונים,כאילו היא שר האוצר.אז יולי היקרה-תפקידך להגן על הכפופים לך,לא חהזדהות עם האוצר נגדם,כמו שעושה שר המשפטים שיוצא נגד הכפופים לו.שר שדואג יותר להכנסות המדינה מאשר ל''לקוחותיו'' אינו ממלא תפקידו נאמנה. טובת התלמידים מחייבת מורים טובים עם שכר טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כמו במקרה של בתי הספר העל יסודיים - המפתחות בידי האולמרט-בראון !!!! (ל''ת)

    עמי, 21/10/07 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ביזיון. מרצים שדואגים רק לכיסם הפרטי

    סטודנט, 21/10/07 08:29

    המרצים מתלוננים על שחיקה בשכרם, במקום להיות בעשירון העליון הם עברו לעשירון השני. נוןרא ואיום. מישהו יכול להסביר לי למה בדיוק מרצים צריכים לקבל 30 אלף ש''ח לחודש? מושחתים.

    הגב לתגובה זו

    • משכורת גבוהה למרצים

      אבי, 21/10/07 08:53

      הוא מוצדק ביותר, הרבה מהמרצים יכולים להרוויח פי כמה ממשכורתם בשוק האזרחי.
      אך גם אם הם לא - יש לאקדמיה ערך עצום בפני עצמו, דבר שלצערי כמעט ולא מורגש בארץ.

      הגב לתגובה זו

      • יש יותר מדי מרצים והם פחות מדי מוכשרים

        סטודנטית באונ', 21/10/07 11:45

        השביתה צריכה להיות כדי לעזור למתרגלים ולמרצים מן החוץ המפוטרים כל שנה אקדמית ונשכרים מחדש. הם אלו שיודעים ללמד ומחזיקים את האוניברסיטה. מרצים מיותרים שעושים מחקרים שרובם מיותרים, טסים לחו''ל 4 פעמים מיותרות בשנה ע''ח האוניברסיטה וכשמגיעים לשיעור עושים טובה שקוראים מדף? להעיף אותם לכל הרוחות, לא ראויים גם לסכומים שהם מקבלים היום! אם יש תנאים כ''כ טובים בחוץ והמחקר שלהם כ''כ חשוב אז שימצאו מימון מחברה פרטית ויעבדו בה כמו שהרבה אנשים מוכשרים עושים, אבל זה לא קורה, נכון? מעניין למה...

        הגב לתגובה זו

    • מהסיבה שאתה לא דואג מהיתרון הטכנולוגי של סוריה

      יוסי, 21/10/07 09:07

      המרצים הם גם החוקרים, ואיכותם היא זאת שמבדילה בינינו לבין שכנינו המפגרים.

      אלה אנשים שלו רצו יכלו ללמד באוניברסיטה בחו''ל או לצאת לשוק האזרחי ובאמת להרויח הון, אבל חשוב להם המחקר.

      זה שמדרדרים אותם זה לא במקרה - סדר היום הנוכחי באוצר גורס שאת השלטון במדינה יש למסור לאנשים שירשו המון כסף כמו שרי אריסון.
      אנשים משכילים רק מפריעים להם לבזוז את משאבי המדינה.

      הגב לתגובה זו

    • משכורת סגל בכיר נעה בסביבות עשרת אלפים-לא בדיחה (ל''ת)

      מידע, 21/10/07 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אינני מבין איך ,לכל הרוחות,שרת החינוך הכושלת הזאת ממשיכה עדיין

    יואב שרים, 21/10/07 08:27

    בתפקידה ,כאשר כל מערכת החינוך בארץ קורסת ,והיא ממשיכה את פעילותה כאילו לא קורה כלום...רק בישראל...

    הגב לתגובה זו

    • היא טסה לארה''ב כשהתחילה השביתה (ל''ת)

      אלמוני, 21/10/07 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אז מה ? תשבתו כל השנה ,,, לא חיוניים ! (ל''ת)

    ביבי, 21/10/07 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני מרצה מן החוץ מקבל [המשך]

    נחמ נחמן ביאליק, 21/10/07 07:59

    פחות מ- 1180 לקורס. לא טעיתי פחות מאלף מאה ושמונים ש''ח לקורס חודשי, כלומר לארבע הרצאות של שעה וחצי בחודש, וברור הוא שאיני מכין פחות טוב ממנו את השיעור. למען ההגינות נציין כי יש להם את הזכות לפטרני כל אימת שיחפצו. פנסיה? חופשה? תנאים סויצאלים? מה זה? אז אני ד''ר, אז מה?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חתיכת צבועים

    אבא של סוטדנט, 21/10/07 07:47

    אם הייתם שובתים ע''כ שמאות אלפי חיילים משוחררים עובדים עבור מנת שווארה לשעה, ללא פנסיה, קרן השתלמות, אחזקת רכב, חופשות ארוכות, שבתון, מילא, אתם שובתים כדי לנפיח יותר את התחת השמן שלכם, תתבישו

    הגב לתגובה זו

    • מי שצבוע זה אתה ! זכותו של אדם שלמד והתקדם בחיים להרוויח !!!! (ל''ת)

      מירון, 21/10/07 08:35

      הגב לתגובה זו

      • נכון...אבל מה עם כאלה שידם אינה משגת ?

        משה, 21/10/07 09:12

        עם שכר לימוד כזה מנופח??!?
        כשהסטודנטים שבתו, המרצים לא הצטרפו.
        חלקם אפילו קיימו הרצאות כרגיל והתנקמו בסטודנטים שלא הגיעו להרצאות.
        והאונברסיטאות ....איימו שאם הסטודנטים אל יגיעו ...הם לא יסיימו את הסמסטר.
        מצידי...שהמרצים יקבלו הורדה בשכר!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    החינוך במדינה קורס

    אזרחית מודאגת, 21/10/07 06:01

    על רן ארז לחבור למרצים באוניברסיטאות! יש לכרוך מאבק במאבק. די לבזיון. עתיד המדינה
    על כף המאזניים. חינוך הוא הבסיס לכל!

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • נקרה לך שלאולמרט מזיז משהו ? הוא כבר אישפז את המבקר, זיילר ווינוגרד (ל''ת)

      !!!!!!!!!!!!!!!, 21/10/07 08:36

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    המרצים הם אנשי שמאל קיצונים ביותר

    סטודנט, 21/10/07 05:50

    היו נותנים את המדינה על מגש של כסף לבני הדודים

    הגב לתגובה זו

    • בלי החוקרים, בני הדודים יכלו פשוט לקחת.

      סטודנט, 21/10/07 09:09

      מי שומר על היתרון הטכנולוגי של ישראל, אתה?

      הגב לתגובה זו

      • וודאי לא פפה, גרינברג, בילצקי ודומיהם

        דוקטור, 21/10/07 11:18

        אין להם עניין במדע ולא ידע מינמלי.
        הם תועמלנים פוליטיים ותו לא.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    לסטודנטים כל הכבוד לכם

    דב הלוי, 21/10/07 05:35

    היום מתחילה המהפכה
    יוצאים לרחובות נגד הממשלה המושחתת ומדיניותה הכושלת
    מתחילים בחולון במדיטק בשעה 1700
    היום מתחילה אם כל השביתות
    כל מוסדות החינוך במדינה מצטרפים
    מגני הילדים עד האוניברסיטאות

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הפגנה

    אל הסטודנטים, 21/10/07 05:29

    היום בשעה 1700 הפגנה נגד הממשלה הרעה והמושחתת הזאת במדיטק חולון
    כולם באים להראות את כוחנו

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בבקשה תפתחו בשביתה כללית באוניברסיטאות עד שבוע הבא. ותנעלו את השערי

    סוף התואר, 21/10/07 03:49

    השערים של הקמפוס כדי שלא יוכלו להיכנס. יש לי 3 סמינריונים להגיש והמצב לא משהו בכלל...

    הגב לתגובה זו

    • :-))))))))))))))))))))))))))) (ל''ת)

      תודה לאל.סיימתי, 21/10/07 04:27

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    איפה הצדק???

    זוטר, 21/10/07 03:06

    הסגל הזוטר יבוא לעבודה, ולא יקבל שום דבר. לעומת זאת חברי הסגל הבכיר ילכו מחר לים, ובסוף הם יקבלו תוספת למשכורת. אני קוראת למתרגלים ולמרצים הזוטרים לא לבוא מחר לעבודה!

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף בעוז! (ל''ת)

      זוטר, 21/10/07 08:52

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אגודת הסטודנטים באוני' העברית: אל תפחדו - תוציאו הודעת שביתה כללית!

    קרן, 21/10/07 02:43

    יאללה. הגיע הזמן לעשות מעשה. מחאה חברתית לטובת החינוך (מורים-מרצים-סטודנטים) ונגד הנהלת האוניברסיטה שקיבלה כספים תוך יומיים, ומאלצת לאכוף את וועדת שוחט... שביתה כללית!!

    הגב לתגובה זו

    • האגודה הכי מושחתת בירושלים!

      MBA, 21/10/07 03:21

      רק בגללם הפסדנו את השביתה שנה שעברה וקיבלנו את השוחט!
      בושה וכלימה של אגודה.
      נ.ב: אף סטודנט כבר לא מצפה שתובילו את השביתה הנוכחית

      הגב לתגובה זו

    • תומכת!!

      הפקולטה למשפטים, 21/10/07 03:43

      חבר'ה, קצת סולידריות.

      לא יתכן והסגל הבכיר ישבות, והסגל הזוטר או מרצי החוץ ימשיכו כאילו המאבק הזה לא נוגע גם אליהם. אחרי הכל, הם לא מרוויחים יותר מהבכירים והשכר שלהם הוא בפשטות לעג לרש.

      ממליצה לארגון הסטודנטים לצאת בהצהרה חד-משמעית וברורה בהקדם!

      אישית, אני לא מתייצבת מחר ללימודים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שילכו להרצות באנגליה.

    פאפה, 21/10/07 01:45

    להוריד להם 25 אחוז מהמשכורת, גם
    את זה הם לא שווים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אכן חוצפה מצד ור''ה

    סשה.ר, 21/10/07 01:41

    זו פשוט חוצפה ההתנהגות של ור''ה, אי התיאום שלהם עם צוות המרצים ותאוות הכספים שלהם פשוט מציגה אותם באור שלילי. לראייה ניתן להביא כדוגמא את האוני' העברית, פרופ' מגידור שהוא בעצמו השתייך בעבר לסגל הבכיר קורא לכולם להגיע לקמפוס.איך הוא מצליח להגיד לקולגות שלו לשעבר ''השביתה שלכם לא לגיטימית!''

    התהנגות ור''ה היא פשוט בושה וחרפה וכמו שניסו לשבור אותנו במהלך השביתה בשנה''ל הקודמת על ידי שליחת מיילים,גם כאן הם עושים כל שביכולתם לשבור את השביתה. אני מציע לראשי ור''ה לחדול לאתר מהתנהגות זו, אחרת זה עוד יחזור אליהם כבומרנג!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    למה הסגל הזוטר לא שובת? כי הם ממילא לא מקבלים משכורת... (ל''ת)

    בן יפונה, 21/10/07 01:24

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אז לבוא או לא?

    מאי, 21/10/07 01:21

    שלא יעשו צחוק
    אני חיפאית שמתחילה בבן גוריון!!!

    הם לא יכולים לעשות צחוק

    הגב לתגובה זו

    • לא לבוא - לא שוברים שביתות (ל''ת)

      הורי, 21/10/07 01:54

      הגב לתגובה זו

      • וואי בעיה (ל''ת)

        רונן, 21/10/07 02:34

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    הור''ה האלה חוצפנים, הם איימו להשבית עד לפני יומיים

    שי, 21/10/07 01:14

    ועכשיו קוראים למרצים לא להשבית

    הגב לתגובה זו

    • משחק (ל''ת)

      כפול, 21/10/07 08:56

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    יש שביטה בבצלעל אם לאו? (ל''ת)

    חזי, 21/10/07 00:04

    הגב לתגובה זו

    • כן! גם בצלאל שובתים

      בצלאלניקית, 21/10/07 07:23

      לפחות להיום- ראשון בטוח שכן כי כל המרצים היום הם סגל בכיר..
      לגבי שאר השבוע אני ממליצה לבדוק בשנתון אבל בכל אופן גם אם יש לך שעור או שניים מחר- לא שוברים שביתה!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חייבים להעיף את יולי תמיר מהתפקיד שלה היא עושה רק נזק (ל''ת)

    נציג הטכניון, 20/10/07 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק פינוי ניקוי של עמלקי תבוסה עכשיו תמיר וחבריה אל אחיהם בעזה (ל''ת)

    יביא בטחון, 20/10/07 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מסתמן, צרת החינוך היא העלובה ששירתה בשנים האחרונות (ל''ת)

    ערן, 20/10/07 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    את הנכבה של יולי תמיר יילמדו באונברסיטאות ישראל (ל''ת)

    יש דין יש דיין, 20/10/07 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איזו צביעות מצד ור''ה!

    לא מובן, 20/10/07 23:32

    ''בוועד הוסיפו כי הם ''קוראים למשרד האוצר ולראשי הסגל האקדמי הבכיר לעשות כל שביכולתם על-מנת ששנת הלימודים תשס''ח תפתח ללא שביתה''. ''

    סליחה?! עד לפני 48 שעות שנת הלימודים לא נפתחה בגלל איומי ור''ה! השביתה של המרצים פחות לגיטימית משביתת ור''ה?!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ואבוי

    אוי, 20/10/07 23:00

    לאברהם הירשזון היתה חברה צעירה. לילך נחמיה שמה. בעולם שבו חיים הירשזון ואולמרט חברות היא ערך עליון, ולחברים צריכים לדאוג.

    ומהי בעצם ההגדרה של ''חבר''? חבר הוא אחד שאתה דואג לו ועוזר לו - אבל לעולם באמצעות כספים ומשאבים שאינם שלך. ברגע האמת גם הוא יגמול לך ב''חברות'' - באמצעות השליטה במשאבי הציבור שהופקדו בידיו.

    על פי טיוטת כתב האישום שהוגש שלשום, התברר שהירשזון רצה לדאוג לחברה שלו. אז הוא אירגן סידור נחמד: לילך נחמיה קיבלה משכורת של 5,000 שקל בחודש ממשרד עורכי הדין של ברוך אדלר - מבלי לעבוד שם בפועל - כשבמקביל הוגדל שכר הטרחה ששילמה הסתדרות העובדים הלאומית למשרדו של אדלר. וזוהי תמציתה של החברות: אני אשתמש בכסף של אחרים כדי לדאוג לך.

    אבל לנחמיה היה תיאבון גדול: 5,000 שקל לא הספיקו לה כמובן. מה שמביא אותנו לחקירה פלילית אחרת, שנפתחה השבוע, נגד ראש הממשלה. אחד המינויים המפוקפקים שעשה אולמרט כשהיה שר התמ''ת הוא מינויה של נחמיה לג'וב חדש, שהומצא בעבורה, של סמנכ''לית הרשות לעסקים קטנים.

    אולמרט ויד ימינו רענן דינור מינו את נחמיה לתפקיד הזה, אף שנפסלה על ידי ועדה ציבורית מלכהן בתפקיד אחר ברשות הממשלתית לתיירות, בגלל הזיקה הפוליטית שהיתה לה ובהיעדר כישורים מיוחדים.

    בחקירות הפליליות יוכלו כמובן אהוד אולמרט ואברהם הירשזון למוטט את כל הקו של הפרקליטות:

    הרי איך אפשר בכלל לטעון כי לילך נחמיה חסרה כישורים מיוחדים אם הצליחה להפוך לחביבתם של הירשזון ואולמרט?

    הגב לתגובה זו

    • נחמד שכותבים תגובה שקשורה לכתבה (ל''ת)

      אחד, 21/10/07 01:39

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אוי

    זהבה, 20/10/07 22:49

    אברהם הירשזון היה עסקן פוליטי קטן שלא היה ראוי להיות שר אוצר או חבר כנסת. על פי טיוטת כתב האישום, הוא היה גם נוכל קטן שגנב מיליונים בשיטות העלובות ביותר: מזומנים במעטפות וחשבונות הוצאות מנופחים.

    אבל הירשזון אינו הסיפור כאן: מה שחשוב יותר הוא מדוע מונה לתפקיד שר האוצר, וכשמונה לתפקיד - מדוע המערכת הפוליטית והציבורית שתקה.

    הירשזון הוא חוליה נוספת בשרשרת מינויים עלובים של ראש הממשלה אהוד אולמרט; עסקן פוליטי קטן שאולמרט ידע שהוא יכול ''לסמוך עליו''.

    בתי המשפט אוהבים להתפלפל עד אין סוף בשאלה מהי ''הפרת אמונים''. אבל כל בן אדם עם שכל ישר מבין היטב מהי הפרת אמונים כשהוא רואה אותה. מינויו של טיפוס מסוגו של הירשזון לתפקיד שר האוצר אולי אינו פלילי - אבל מדובר בהפרת אמונים כלפי הציבור, שעל נכסיו ורווחתו מופקד ראש הממשלה.

    3. לילך

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    היא פשוט כישלון הפרופ' המשונה הזאת (ל''ת)

    לילו, 20/10/07 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מכללות שהן שלוחות

    נ''ש, 20/10/07 21:57

    מישהו יודע אם אחוה שהיא מכללה של בן גוריון גם שובתת???

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ועד ראשי האוניברסיטאות צריכים להתבייש

    סטודנט, 20/10/07 21:29

    במקום לתמוך במרצים ובסטודנטים הם תמ יד מנסים לשבור את השביתות שלהם. בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מישהו יודע מה עם העברית? (ל''ת)

    חנן, 20/10/07 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שביתה אחים שביתה

    תומר, 20/10/07 20:41

    חייבים לפחות שבועיים שביתה עם כל המועדי ב' ובגלל הסמסטר המסריח שעבר עלינו בטכניון!!!!!!!!!
    לא הגיוני ללמוד שנתיים רצוף בלי חופשות סמסטר!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תומר?? ציטר??

      עוד אחד שמרחם, 20/10/07 22:17

      חשבתי שבתור יושב ראש האגודה יש לך יותר כוח מאשר הטוקבקים הללו...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש לכם ענין עם

    דב הלוי, 20/10/07 20:27

    שרה שאתם בכלל לא מענינים אותה
    ועם מנהלי המדינה נערי האוצר שאינם בוחלים באמצעי מאבק
    אין לכם סיכוי
    לכו הביתה המשיכו בשביתה עוד שבוע ותראו איך יחזרו אליכם על ארבע

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הסטודנטים לא מתלבטים אם להכין קלסרים...

    סטודנטית, 20/10/07 19:49

    הכותרת הזאת קצת מגמדת את הבעיה. הסטודנטים מתלבטים אם להודיע אם הם כן או לא מגיעים לעבודה מחר ומתלבטים איך לתכנן משמרות בעבודה להמשך השבוע.
    חוץ מזה, יש גם סטודנטים שגרים רחוק ממקום הלימודים ומתלבטים בשעה זו אם לעלות על אוטובוס או לא...

    הגב לתגובה זו

    • הימרתי שתהיה שביתה, עובדת מחר... (ל''ת)

      רונה, 20/10/07 21:32

      הגב לתגובה זו

    • אין להכיר בשביתה!!

      דניאל, 20/10/07 22:10

      שביתת-המרצים היא בריונית, אנוכיית ובלתי-לגיטימית. על כולנו להגיע לכיתות - ולהגיש תביעה, נגד כל מרצה ומרצה, שיעז להיעדר!!

      הגב לתגובה זו

      • לתבוע? איפה אתה חי. לך תלמד את החוק קודם.

        אייל, 21/10/07 00:30

        לעובדים מותר לשבות בסכסוך עבודה.
        אם יש לך זכות תביעה זה נגד האוניברסיטה ולא נגד המרצים.
        המרצים לא חתמו איתך על שום חוזה. האוניברסיטה אולי.

        חוץ מזה, אם אתה רוצה למנוע את יישום מסקנות ועדת שוחט כדאי לך דווקא לתמוך במרצים כדי שהם יתמכו בך אח''כ. כי אם הם לא יתמכו בך וילמדו כשאתה תנסה לשבות הרי ששנה הבאה תשלם על זה ביוקר - תרתי משמע.

        הגב לתגובה זו

        • אני מנסה ללמוד את החוק... אבל יש שביתה... (ל''ת)

          יב, 21/10/07 08:13

          הגב לתגובה זו

    • ב-ד-י-ו-ק. פשוט חוצפה למשוך אותנו (ל''ת)

      עד הרגע האחרון, 21/10/07 00:49

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הנדון: אי אספקת מחויבות חוזית

    סטודנט, 20/10/07 19:30

    אל: האוניברסיטה.
    כיוון שאינכם מספקים את השירות עליו התחייבתם כאשר חתמנו חוזה יחדיו ובעבורו אתם מבקשים לקבל תמורה, הריני להודיעכם כי אם לא תספקו את השירות כמתבקש ממחויבויותיכם החוזיות הריני להפסיק להעביר אליכם כל תשלום וללא קשר לכך הריני שומר על הזכות לתבוע עבור כל הנזקים אשר נובעים מאי מתן שירות זה אשר עליו התחייבתם.
    במידה ולא תגיע תשובה מצידכם בזמן סביר של כשלושה ימים אראה בכך הפרה בוטה של החוזה בינינו ואבקשכם להחזיר כל תשלום שהעברתי אליכם בעבר.

    על החתום

    סטודנט

    נ.ב.: כל מפעל או ספק שירות מחויב חוזית למקבל השירות ועליו לעמות במחויבויותיו החוזיות, כל עיניין בין עובדיו הוא עיניינו הפנימי שלו ואין עליו להשית את הנזקים על חדלונו הניהולי על כל גורם חיצוני מה כל שכן על לקוחותיו.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט

      Joe Anaaref, 20/10/07 20:24

      אני מציע לך לוותר על הלימודים באוניברסיטה.
      חבל על הכסף. שלך. אוויל היית ואוויל תשאר.

      הגב לתגובה זו

      • אכן צודק

        סייג לחוכמה, 20/10/07 23:00

        שביתה שהוכרזה כדין (ע''י גוף יציג ןבהתראה מספקת על סכסוך עבודה) אינה מהווה עילה כל כך פשוטה לתבוע את הגוף המושבת.

        סייג לחוכמה שתיקה

        הגב לתגובה זו

      • מדוע הוא לא בסדר ''המשפטן''

        לא מבין, 21/10/07 09:27

        מדוע הוא לא בסדר . לא הבנתי . תוכל להסביר לי. הרי המרצים הם אלה שישאו באחריות על השביתה הזו וכן גם האוניברסיטה.

        הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      סססס, 20/10/07 23:05

      הגב לתגובה זו

    • אוי ואבוי, סטודנט למשפטים תחת השפעה. נודניק (ל''ת)

      א, 20/10/07 23:56

      הגב לתגובה זו

    • למה ציפיתם?

      שלומדים במכללה, 21/10/07 02:35

      שערי משפט או לא יודע איך קוראים למוסד הקיקיוני שלימד את הטמבל הזה..

      הגב לתגובה זו

    • חח, איזה שמאלן

      לירן, 21/10/07 02:45

      אתה בטח אוכל סושי בעודך כותב שורות אלו....

      הגב לתגובה זו

    • צודקת הסטודנטית

      קפקא, 21/10/07 02:54

      כן, אבל הבסיס לתביעה הגיוני. כצד שלישי, ניתן לתבוע, למרות ענייני המרצים עם האוצר. אחרי הכל, אם ניתן יהיה להוכיח פגיעה מהותית בחומר הנלמד, הווה אומר, קורסים הועברו על מחציתם, זוהי תביעה הגיונית שאין לפסול מראש, ובחוקי המשחק, הכל פתוח והכל שפיט

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אסור להיכנע לאוצר

    אלדי סטודנט, 20/10/07 19:19

    לא יתכן שעוברות חקיקות מגוחכות שנותנות לאוכלוסיות פרזיטיות במדינה הזאת כסף וכסף להשכלה אין.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שבוע שביתה - ממש טוב לי; יותר מזה - לרעת כולם. (ל''ת)

    יאללה מרצים, 20/10/07 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חברה' מבר-אלן!!!!!

    שנה א', 20/10/07 18:09

    מי מהמרצים מגיע אם בכלל? איך ניתן לדעת ?
    עדיף לא להגיע?

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מגיעה!

      אילנה, 20/10/07 18:59

      אני לא אשרוף יום שלם כדאי שאולי.. יהיה תרגול...
      אגב מה עם יהדות? הם בכירים? חוץ?

      הגב לתגובה זו

      • במידה והשביתה תתקיים, חלק נכבד מהמורים מן החוץ

        אזרח המדינה, 20/10/07 20:40

        לא יגיעו. למה לעבוד כאשר לא מקבלים משכורת? ( אונ' בר - אילן לא שילמה עד לרגע זה פרוטה עבור שלושת השבועות שנוספו לשנת הלימודים האחרונה ).

        הגב לתגובה זו

        • כל הטוקבקיסטים לומדים בבר אילן? (ל''ת)

          אסף, 20/10/07 23:48

          הגב לתגובה זו

          • הבנת הנקרא פשוטה: רק מתרגלים יגיעו

            בר אילנית, 21/10/07 03:44

            ומתרגלים בלי מרצים לא שווים כלום. בקיצור יש שביתה

            הגב לתגובה זו

          • זה פשוט שרק עכשיו כולם נכנסו לאינטרנט אחרי שיצאה השבת... (ל''ת)

            בר-אילן..., 21/10/07 05:40

            הגב לתגובה זו

        • בכלכלה הכי כיף

          בועז, 21/10/07 01:23

          אצלנו במחלקת הזוועה אין בכלל מתרגלים אז אין מה לדאוג

          הגב לתגובה זו

    • המתרגלים באים (בר-אילן)

      אושרית, 20/10/07 19:43

      המתרגלים (לפחות במדעיים מדויקים)
      באים . חוץ מזה מי שלא יבוא ויהיה לו תירגול יפסיד את החומר שישלים לבד...

      הגב לתגובה זו

    • צריך פשוט להתקשר בבוקר למחלקה ולברר....

      יעל, 20/10/07 19:59

      בהצלחה!

      הגב לתגובה זו

      • אל תסמכי על כך שתצליחי ליצור קשר עם המחלקה מחר

        אזרח המדינה, 20/10/07 22:36

        בבוקר. או שאף אחד לא יענה, או שיהיה תפוש כל הזמן ואם בכל זאת מישהו יענה, הוא רק יצטט את הודעת ור''ה שפורסמה הערב במהדורות החדשות. לכן קיימות שתי אפשרויות למקרה והלילה יודיעו בחצות שהשביתה תתקיים: או ללכת מחר לים, או לנסוע לאונ' ולהמתין למרצים הזוטרים ולמורים מן החוץ שאולי יגיעו. אגב, רוב התרגולים מתקיימים לאחר הרצאת מרצה בכיר, כך שמרביתם לא יתקיימו. בקיצור, אני הייתי הולך לים.

        הגב לתגובה זו