• 26.

    אני נגד השביתה !

    לואי, 20/10/07 13:03

    לראשי אגודת הסטודנטים הטיפשים
    שלום רב;
    רק לפני כמה חודשים נגמרה השביתה הלא מוצלחת שלנו שכחתם לאיזה צד המרצים עמדו .
    שכחתם מי הכשיל את המאבק שלנו
    למרצים מעניין רק את האינטרסים שלהם אל תהיו טיפשים ואל תתערבו .
    ובנוסף אני חושב שהגיע הזמן לשרה יולי תמיר להתפטר כי היא נכשלה ובגדול .

    הגב לתגובה זו

    • שלום טמבל. המרצים תמכו בשביתת הסטודנטים ואף נמנעו ללמד

      אזרח המדינה, 20/10/07 13:39

      את אלה שניסו לשבור שביתה. מי שהתנגד לשביתה הם נשיאי האוניברסיטאות וראשי המכללות.

      הגב לתגובה זו

      • אזרח של *איזו* מדינה, הא??

        דניאל, 20/10/07 21:23

        מדינת תל-אביב?? קיסרות הבועה?!?

        בירושלים, חמודיל'ה, המרצים הבכירים תקעו לנו סכין בגב - וחלקם, אף איימו עלינו והתנכלו לנו בסיוע משטרתי. לאחר-זאת, עוד הוסיפו להזכיר לנו את שביתתנו - בתור פשע שפשענו.

        המרצים הבכירים בירושלים, פעלו ככל יכולתם, לשבור את שביתתנו ולרסק את מאבקנו - ואני קורא, לפיכך, לכלל הסטודנטים, לעשות אותו דבר להם.

        הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין - הבעיה היא

      דניאל, 20/10/07 21:25

      שראשי-האגודות, ברובם, היו כבר אז משת''פים ובוגדים - וכעת, מן-הסתם, קנו הפרופסורים, גם את השאר - בכסף מלא.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שכר המרצים יעלה ועימו גם שכר הלימוד,כדי לשלם למרצים (ל''ת)

    רן, 20/10/07 12:41

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין - א ס ו ר לתמוך במרצים!! (ל''ת)

      דניאל, 20/10/07 21:26

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שמעתי שמורים מן החוץ רבים לא יגיעו

    אזרח המדינה, 20/10/07 00:11

    ללמד ביום ראשון משום שהאוניברסיטאות לא שילמו להם פרוטה עבור שלושת השבועות שנוספו לשנת הלימודים האחרונה. נכון שבשביתת הסטודנטים הם לא לימדו, אבל הנהלות האוניברסיטאות הכריחו אותם להיות נוכחים בכיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תיזה ואנטי תיזה

    המושיע האקדמי, 19/10/07 22:50

    המתרגלים והמנחים סטודנטים בכתיבת עבודות אקדמיות, תיזות - מקבלים שכר זעום.
    הסטודנטים נזרקים למים - בלי שיידעו לשחות.

    מתארגנת קבוצה לקידום הכתיבה האקדמית. נא כנסו לאתר
    www.hamoshia.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני מתנגד לשביתה. נקודה.

    סטודנט, 19/10/07 21:22

    המרצים הטחונים האלה מפוצצים בכסף, אם כבר צריך לתגמל יותר את הסגל הזוטר אבל לא את כל הפרופסורים שמרוויחים 25 אלף ש''ח בחודש.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לחלוטין - יש להעלות את שכר הדוקטורנטים

      דניאל, 20/10/07 21:27

      אבל הפרופסורים האלה, המרצים הבכירים??? מה פתאום? כדי שיוכלו לטוס עשר פעמים בשנה לחו''ל, במקום שמונה?!?

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם הסטודנטים מרוצים אז מה הבעיה?

    דני, 19/10/07 20:40

    ילדים, אני את התואר שלי כבר עשיתי, מאחר והייתי עסוק בעבודה לא עשיתי אותו באוניברסיטה אלא במיכללה, כך שמשלם המיסים הישראלי לא מימן לי את הלימודים כמו לכם.

    אם לכם טוב עם השביתה הזאת אז תבלו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מציג את זה כאילו הלכת למכללה מתוך ציונות

      אורן, 20/10/07 05:15

      הלכת למכללה כי היה לך פסיכומטרי נמוך ולא התקבלת לאוניברסיטה.

      הגב לתגובה זו

    • אוהבי-המרצים האלה, אינם הסטודנטים

      דניאל, 20/10/07 21:28

      כי-אם ההנהגה הרקובה, עוכרת-האקדמיה, שהשתלטה על האגודות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ומנ אם משגיחי הבחינות

    שרנסקי, 19/10/07 19:43

    משגיחי הבחינות עובדים בעבודה שבא הם נדרשים לשמור על טוהר הבחינות , למשגיחי הבחינות אין גוף ייצוגי אין הסכם עבודה קיבוצי או כול הסכם אחר , גזל של שעות עבודה .

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ומנ אם משגיחי הבחינות

    שרנסקי, 19/10/07 19:42

    משגיחי הבחינות עובדים בעבודה שבא הם נדרשים לשמור על טוהר הבחינות , למשגיחי הבחינות אין גוף ייצוגי אין הסכם עבודה קיבוצי או כול הסכם אחר , גזל של שעות עבודה .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תגובה למורה ממספר 16

    דב הלוי, 19/10/07 19:30

    כתבת דברים אמיתיים
    היה רצוי אם היתה נמצאת דרך להפיצם בתקשורת
    יום ראשון שעה 1700 מדיטק חולון
    עצרת תמיכה בחינוך
    רצוי שתבוא ותדבר
    סטודנטים הצטרפו לעצרת

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    השכר של המרצים נשחק??????????

    רותי, 19/10/07 18:31

    אם מי שהוא נשחק אלו הם המרצים ובייחוד אלה היושבים על קביעות!!!!!
    סטודנטים צבועים, לפני שאתם הולכים לעמוד לצד המרצים, במקום לעמוד לצד הזקנים במדינה שלא מעלים להם את קיצבת הזיקנה העלובה שלהם מוטב שתחשבו על: הפנסיה התקציבית שלהם (כלומר הם לא משלמים פרוטה עבור הפנסיה שלהם, אלא המדינה); על כספי המחקר הגדולים שהם מקבלים ובזה הם קונים לעצמים כל טוב של מכשירים אלקטרוניים ולפעמים אפילו רהיטים מפוארים לחדרים שלהם ; על תוספת של משכורת שמקבלים המרצים הקבועים כל רבעון בתנאי ש''יקדישו את כל זמנם לעבודה במוסד האקדמי''
    הצחיקו לי את הזומזום- מה זה כל זמנם? 3 ימים בשבוע? ומה עם כל עבודות הייעוץ שהם מקבלים עבורן תשלום?
    לכו לשבות עבור הזקנים במדינה!!!!
    לכו לשבות עבור המסכנים האמיתיים במדינה !!!!!!!
    כך נראית חברה חולה מאוד!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד אבל

      לרותי, 19/10/07 19:32

      דרושה כיום קואליציה רחבה מול הממשלה האיומה הזו
      לקואליציה יש להזמין את מי שמוכן להיות סולידרי עם מאבק צודק
      מאבקם של המרצים צודק
      גם זה של הסטודנטים
      וכן של הקשישים ושל המורים
      נפגשים ביום ראשון בשעה 1700 במדיטק חולון לעצרת נגד הממשלה הרעה הזו

      הגב לתגובה זו

      • מה, באמת?!? מה אתה אומר!!!!!

        דניאל, 20/10/07 21:35

        אז למה כל אותם מרצים בכירים ''''''רעבים ללחם'''''', תקעו לנו סכין בגב, לפני חצי-שנה בדיוק, דרשו מאיתנו לשבור שביתה ואף גרמו, לפתיחת תיקים פליליים *מופרכים*, נגד פעילים מרכזיים במאבק?!?

        כמה פרופסורים, הזיזו עצמם ובאו להפגנותינו, הא? מלבד תל-אביב, שם היו כמה צדיקים בודדים בסדום - אבל, בירושלים?!? חולירע!! תקעו לנו סכין בגב ותכננו נסיעתם הבאה לחו''ל.

        תמיכה במרצים = בגידה בסטודנטים.

        הגב לתגובה זו

    • כן, השכר של המרצים נשחק

      במסכנות לא, 19/10/07 20:43

      כל האקדמיה בנוייה על קביעות.

      לאחר שחוקר הוכיח את עצמו בדוקטורט, פוסט-דוקטורט ובמשך 3 עד 5 שנים נוספות כמועמד לקביעות (סה''כ נתון במבחן כ-10 שנים לפחות), חייבים לתת לחוקר את חופש המחקר כדי שיוכל לבדוק כיוונים חדשים שאין בטחון שיובילו לתוצאות. עד אז נמנע החוקר להעז ולחקור כיווני מחקר כאלה כי כל כשלון היה עוצר ומפסיק את הקריירה המקצועית שלו. הקביעות מאפשרת לקיחת סיכונים כאלה.

      עם כל הסימפטיה לזקנים, מדינה חזקה שתוכל לתמוך בחלשים בתוכה חייבת בסיס כלכלי איתן. והמפתח לכך הוא ידע טכנולוגי ומדעי.

      כיום סטודנטים בתחומים המבוקשים כמו מחשבים ואלקטרוניקה משתכרים עם סיום לימודיהם יותר מהמרצים שלימדו אותם לתואר.

      והפנסיה התקציבית - שווה כ-8%. גם אם תוסיפי 16% לשכר המרצים לא תגיע לשכר תלמידיהם.

      הגב לתגובה זו

    • קיצבת הזיקנה נועדה למי שלא דאג לפנסיה

      קצבת זיקנה, 20/10/07 00:36

      מי שבוכה על קיצבת הזיקנה צריך לזכור שרק מי שזילזל בעתידו מגיע למצב בו הוא מסתמך על קצבת זיקנה.

      מי שעבד ודאג לפנסיה לא צריך טובות. רק אדם שניצל את מלוא הכנסתו על חיי הרגע צריך לבנות על כספי אחרים בזיקנתו.

      הגב לתגובה זו

    • מה את בכלל תוקפת את הסטודנטים?!?

      דניאל, 20/10/07 21:31

      אלה לא הסטודנטים, שמזדהים עם המרצים מלאי-השומן ההם!! אלה כמה פרוטקציונרים ופונקציונרים ופוליטרוקים, שהשתלטו לנו על האגודות, באמצעות ''''''בחירות'''''', שהיו חופשיות בערך כמו ה''''''בחירות'''''' בסוריה, או באיראן!!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    סטודנטים-לא שמעתי את קולכם לגבי...

    ממורה-לסטודנטים, 19/10/07 18:27

    שביתת המורים.....איפה הייתם???
    הרי כולכם לא מזמן הייתם תלמידים....היום בגרתם ועכשיו אתם נוקטים עמדה לגבי שכר המרצים.... האם ידעתם עד כמה שכר המרצים גבוה משכר המורים התיכוניים???? ואתם בטוח יודעים,עבודתו של מי קשה יותר........
    למרות זאת,אנו המורים תומכים בהעלאת משכורות מרציכם...אך מצפים מכולכם לא להיות צבועים ולהזדהות איתנו...כי את האמת אתם יודעים....האם גם אתם עוד כמה שנים,כשתהיו הורים, תרצו לשלוח את ילדיכם לבית הספר רק כדי לקבל שירותי שמרטפות?????
    אנו לא מצפים מתלמידינו ''להפוך את העולם'' בשבילינו (למרות שהחכמים מביניהם מזדהים איתנו-רק לא יודעים איך להפגין ולהביע זאת...) ומהוריהם,לצערי, אנו מאוכזבים...הכוח בידיהם אך הם מעדיפים להמשיך בשגרה היומ- יומית....עד שכמובן ילדיהם יפגעו (לא עלינו....) ולכן, אני חושב שהסטודנטים חייבים לעמוד בגאון לצד המורים בתיכוניים והמרצים.....אחרת אותם אנשים המופקדים על הכסף הציבורי הזה...-יצליחו שוב בעורמה ובשקרים..(לא סתם רובם נחקרים במשטרה....) -לחמוק מן העיקר ולהוכיח שהם שמרו על העוגה (כסף....כסף....)- ויזרימו את הכספים למי-יודע-איפה.....(אולי אף לכיסם....שוב חקירות בעוד שנתיים וכו....)
    איזו מדינה....בואו נקום ונראה שלא נרשה זאת.... זוהי מחאה חברתית....כל החינוך שובת....מה קורה פה? וההוא נוסע לו בעולם....
    אין אני איש פוליטי, אך לנוכח חוסר העונים הזה-שים לב מר אולמרט..... אם המלחמה לא העיפה אותך-אפ לא תתערב מייד-- החינוך יעשה זאת.... ראה הוזהרת !!!!!!
    מה דעתכם ??

    הגב לתגובה זו

    • שאו קולכם

      מורה לחיים, 19/10/07 20:32

      סטודנטים יקרים, שאו קולכם ויצליח מאבקכם, אך אל תשכחו את המורים.
      אל תתנו להוריד מסדר היום את מאבקם הצודק של המורים.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כתבה מגעיל בידיעות על רן ארז . . . .

    חנוך מר''ג, 19/10/07 18:03

    לרן ארז,
    אל תלך בדרכים של יוסי וסרמן,
    צריך לנצח במלחמה הזאת ולא חשוב בכמה זמן,
    את ההכפשות עליך, ללב אל תיקח,
    כי הם רוצים שבמלחמה הזאת אתה תרד מנוצח,
    על רפורמת ''עוז ותמורה'' בכוח תילחם,
    ומכל השונאים שלך פשוט תתעלם:
    מכל האנשים שחותרים תחתיך,
    מכל אלה שמשמיצים, תאחז רק בנו, בתומכיך,
    כולנו, כל המורים איתך במאבק,
    עד הסוף נילחם, רק תהיה חזק!
    =======================
    העיתונות עושה לרן ארז רצח אופי!! או אולי זה רק לינץ' ?
    מי שהיה בעצרת ביום שני האחרון בטח שמע את רן ארז מדבר על הנושא.
    רצח האופי התחיל מהיום הראשון לשביתה, והוא רק מתעצם מיום ליום.
    איזו כתבה מכוערת יש עליו היום, 5 עמודים במוסף 7 ימים, בעיתון ידיעות.
    רוב הדברים הכתובים, הישר מפיהם של פקידי האוצר הצדיקים, ''אוהביו''
    בארגון המורים, ומר וסרמן מההסתדרות, שמפחד פחד מוות . . .
    אילו היה רן ארז עומד בראש ועד עובדי הנמלים, הייתה נשקפת סכנה לחייו,
    ביום ראשון בבוקר עובדי הנמלים היו עושים בו לינץ', ובא מזור לכל התחלואים...
    גם בתפקידו הנוכחי נשקפת סכנה לחייו, האיש בן 62 לפי הכתבה, כמה התקפות אישיות הוא יכול לסבול??
    אני כותב שורות אלה כי מנסים לפגוע במאבק שלנו בדרכים נלוזות ומטעות.
    לא ניתן להגיד שהמורים לא צודקים, אז מכפישים את המנהיג . . . זה מזכיר
    משטרים אפלים מהעבר וההווה.

    הגב לתגובה זו

    • רצח אופי ?

      מורה לשעבר, 19/10/07 19:24

      ייתכן שהכתבה ב''ידיעות'' היא מוזמנת.אולם אם היא מבוססת על שקרים, אפשר לתבוע את העיתון. צר לי, אבל ממה שמספרים גם אחרים, זוהי האמת לאמיתה. רק בגלל יו''ר כזה מגיע למורים כל מה שמאכילים אותם ! ואני אומר זאת בצער רב.

      הגב לתגובה זו

      • למורה לשעבר........

        דנה, 19/10/07 19:44

        עוד לא קראתי את הכתבה אבל זה לא משנה....אולי האיש לא ''טלית שכולה תכלת...'' אבל זה בדיוק מה שאנחנו צריכים....דמות יותר ססגונית ומיליטנטית ש''תעיר'' את כל המורות והמורים שכידוע לך כמורה לשעבר....ישבו שנים בשקט נוכח הקיפוח המדהים והאדישות הציבורית כלפיהם......לא עוד !!!!!!!
        אנחנו מוכנים לשבת בבית עוד חודשים-ובלבד שמטרתנו תושג.....העלאה בשכר (משמעותית--לא נחתם איתנו הסכם עבודה כבר המון שנים.....)ורק אחר כך- נהיה מוכן לשבת עם כל הנחקרים האלה במשטרה.....ולדון ברפורמה כללית המערכת החינוך תוך שיתוף עם דעותינו והסכמת כל הנוגעים בדבר...
        ולא מעניין אותנו אם רו ארז מוצא חן בעיניך או כמה שילמו לידיאות אחרונות עבור הכתבה הארסית הזאת.....הרי כל אדם בעל ראש מבין למה ןמי עומד מאחורי הכתבה.....

        הגב לתגובה זו

    • לחנוך.!!!!!!!!!!!!!!!!!

      גבי, 19/10/07 19:34

      מסכים עם כל מילה !!!
      לדעתי אנחנו מה-זה פראיירים.....בלי לפגוע.. שר האוצר שלך...ההוא שמואשם במה? תזכיר לי? וראש הממשלה שלך-זה שמןאשם ונחקר על מה??? וואללה שכחתי- הם אמרו לעצמם '' זה עם של נשים...מה הן תעשינה לנו..? האם הן יכולות להזיק לנו? מה...הן תשרופנה צמיגים בירושלים???
      יש להם מידה לא מבוטלת של צדק... הם הרי לא רוצים לפתור את הבעיה...ולצערי, יש להם בובה (הבובה זהבה....לא הבובה יולי....) שהצליחה לרתום אליה פודל בשם וסרמן....שנהם תקעו למורות סכין בגב......אבל הן כל כך אדישות-שהן עדיין לא מבינות זאת........
      קשה קשההה ובכל זאת אני מציע להפוך את המאבק למיליטנטי יותר....כולנו הרי מאחורי רן ארז...הם לא יצליחו לשבור אותנו...צריך להוריד את הכפפות ולעלות לירושלים- ושם לעשות באלאגנים.....יש עם מי???
      אני הייתי מגייס סטודנטים,תלמידים,הורים,מורים משני הארגונים (ולשמחתנו המון מורות נגד ההסכם הדפוק הזה....)- ועולה למשרדי הממשלה ויוצר שם מה עשו ארגונים ממין אחר....אולי אז ישמע קולנו...צריך לקחת שיעורים מראשי ועדים שכבר עשו זאת.....שבת שלום...אשמח לתגובות.....

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בסך הכל רוצים דחייה בבדיקת סמינריונים (ל''ת)

    אל תשאל, 19/10/07 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סטודנטים חצופים!! כששבתם בלי סיבה, המרצים כן תמכו בכם!

    נעה, 19/10/07 17:02

    בשביתת הסטודנטים שנה שעברה לא היה אכפת לאף אחד אם ידחו לו את התואר או שהשנה תתעכב, והמרצים, אגב, תמכו בסטודנטים ולא העבירו שיעורים, למרות שבעיניי (ואני סטודנטית) המאבק נוהל בצורהה מטופשת ובשביל להאדיר את שמם של שונשיין והטמבל השני. עכשיו, כשהמרצים שובתים, פתאום אתם כועסים על על בזבוז הזמן שלכם? חצופים!! בעיניי, למרצים מגיע יותר, ללא מחקר וללא אקדמיה אין עתיד למדינה. מרצה שחוק ולא מרוצה יעביר זאת הלאה לסטודנטים!! תפסיקו לחשוב רק על עצמכם ותתמכו במרצים!!

    הגב לתגובה זו

    • כשהסטודנטים שבתו

      אני, 19/10/07 17:22

      הם לקחו אחריות על הנזק שייגרם להם ( למרות שזו היתה החלטה של כמה פוליטיקאים לעתיד ולא בהסכמה גורפת של כולם).ונמרצים לא עזרו בכלום.
      כאן , המרצים מעמידים את הסטודנטים בפני עובדה ורוצים שהסטודנטים ישלמו את נמחיר. איך ביוק ישלימו את זה?
      לאלוהים פתרונים.

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון- המרצים עשו מאמץ בכדי שהסטודנטים לא ייפגעו מהשביתה (ל''ת)

        נעה, 19/10/07 17:32

        הגב לתגובה זו

        • אצלנו לא עזרו בכלל ולא הקלו בכלום (ל''ת)

          אני, 19/10/07 17:38

          הגב לתגובה זו

        • פחחחחחחח.......בתל-אביב אולי.

          דניאל, 20/10/07 21:41

          לא בירושלים!!

          הגב לתגובה זו

      • המרצים סייעו במאבק יותר ממך

        מהמאבק, 19/10/07 17:45

        והפרו את ההוראה של ור''ה לשבור שביתה! אנחנו חיביים המון ללא מעט רמצים שתמכו בנו, עודדו והיו איתנו לאורך כל הדרך - כולל הסאגה האחרונה!!!!

        הגב לתגובה זו

        • הנה עוד תושב שייך מוניס - שחושב,

          דניאל, 20/10/07 21:40

          ששניים~שלושה צדיקים בגילמן - זו המדינה כולה...

          יש לי חדשות בשבילך, חמודי: בשאר המדינה - בהר-הצופים, למשל... - המרצים הבכירים, עשו עם ור''ה יד אחת לכל דבר ועניין. ועוד דבר - לו באמת היית, פעיל מרכזי במאבק הזה - היית יודע זאת!!

          הגב לתגובה זו

    • על מה את מדברת !!

      לואי, 20/10/07 13:16

      המרצים לא העבירו שיעורים כי לא היו סטודנטים אבל בסוף חייבו אותנו על כול חומר הלימוד האם זה נקרא תמיכה ???!!!!

      הגב לתגובה זו

      • ב ד י ו ק ! ! (ל''ת)

        דניאל, 20/10/07 21:38

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    פחחחח גיל??!?!? שלמה??!?!?

    סטודנטית, 19/10/07 16:59

    תעשו לי טובה! איפה ארז אשל?? איפה ליאור רוטברט?? מי אלו בדיוק?!
    שלמה לוי שממשיך להנהיג בקמפוס הירושלמי את שיטותיו של יקיר -דמוקרטיה זה דבר מיותר - שגב.
    וגיל?? גיל שתמך בהסכם המבזה שנתן היתר לועדת שוחט??? ונבחר שהוא התמודד מול.. עצמו?!?!?!
    לפני שאתם רצים להביע תמיכה במרצים תתקנו את העוולות של האגודה שלכם. מספיק כבר לצטט תתי מנהיגים, כאילו מי ישמע מי הם.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם דוננפלד הדיקטטור

      יולי צרה, 19/10/07 17:44

      שפיזר את המועצה בזמן המאבק??? גרם לשבירות שביתה????
      ואחר כך שוטנשיין עוד קנה אותו על מנת שלא יצביע נגדו בהצבעה בהתאחדות..
      מושחתים הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • ב ד י ו ק ! ! (ל''ת)

        דניאל, 20/10/07 21:44

        הגב לתגובה זו

    • זהו, ככה בדיוק נבחרים יו''רי-אגודות כיום...

      דניאל, 20/10/07 21:43

      מתמודדים מול עצמם בלבד, תוך חסימת מועמדים חליפיים. טוב, נו, השתלבות במרחב. כמו בסוריה: פתק אחד: בשאר. פתק שני: אסאד. פתק שלישי: בשאר אל-אסאד. פתק רביעי...

      כך גם כאן.

      שום סטודנטים אינם תומכים, וגם לא תמכו מעולם, בשביתה הפראית והאלימה, של הפרופסורים המפוטמים - מלבד שניים~שלושה יו''רים-מטעם-עצמם.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לממשלה לא איכפת הההשכלה ראו את התעלמותם מהמורים

    לני, 19/10/07 16:57

    הממשלה ''שמה פס'' על ההשכלה , מתעלמים מהמורים בתיכון ומושכים אותם מיום שביתה אחד לשני. הם עסוקים בחקירות שלהם במשטרה ובטובות הנאה פולטיות. אולמרט, בר און ותמיר, כמו היתר, ריקים ונבובים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האגודות עושות מאיתנו בדיחה.

    דנה, 19/10/07 15:09

    עפ''י הנאמר , הסטודנטים ( כמי ששובויים בידי האגודות) תומכים במאבק המרצים.כאילו שאם אנו, הסטודנטים לא מסכימים לכך זה יעזור לנו במשהו. הרי גם אם נגיע ללימודים בתור מי שלא מסכימים לשביתה - לא יהיה מי שילמד.
    למה שהמרצים לא ילמדו תוך כדי מאבק? ומדוע חיכו לרגע האחרון? האם כדי להחזיק את האוצר בגרון? כי לא נראה שזה עושה רושם על מישהו שם למעלה. סורי, אבל אני לא יכולה להיות אמפטית כלפי מישהו שיכול היה לנהל את המאבק הזה בארבעת החודשים האחרונים.יש אנשים עם התחייבויות שצריכים לעמוד בלוחות זמנים של סיום התואר ,
    את זה לא לקחתם בחשבון ,אה?.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לחלוטין - האגודות אינן מייצגות איש!!

      דניאל, 20/10/07 21:47

      כולנו זוכרים, את יום ב', ה-21 למאי האחרון - עם ''משחקי-התופסת'' עם שונשיין וחבריו, על-פני כל גוש-דן!! אלה אותם האנשים עצמם!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    נועה, תראי זה דוד בתמונה (ל''ת)

    ח, 19/10/07 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אגודות הסטודנטים לא מייצגות אף אחד (ל''ת)

    אולי את עצמם, 19/10/07 14:54

    הגב לתגובה זו

    • ב ד י ו ק ! !

      דניאל, 20/10/07 21:48

      די כבר ל''''''בחירות'''''' נוסח-סוריה - כן לדמוקרטיה אמיתית!! יו''רי-האגודות - שותפיה של ור''ה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שישבתו שבועיים עד שאשתחרר

    אורי, 19/10/07 14:31

    וכך לא אשרוף לעצמי את החפש''ש

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שביתת המרצים

    דן, 19/10/07 14:18

    דיי עם הקשקושים...השביתה לא צודקת!!!!
    יש לשנות את החוזים של המרצים לבטל את הקביעות כפי שנהוג באוניברסיטאות המובילות בארה''ב. משכורת לפי איכות מאמרים ומחקר.
    הרי ידוע לכולם שרוב המרצים הינם ''אוכלי חינם''
    נראה אותם עובדים שבוע בתעשייה....

    הגב לתגובה זו

    • בחו''ל

      ככ, 19/10/07 15:20

      בחו''ל בכל האוניברסיטאות יש קביעות - tenure
      חוזה אישי גם קיים במקביל ודן בגובה השכר

      הגב לתגובה זו

      • לא מדיוק

        דן, 19/10/07 17:39

        לפני כ10 שנים חל שינוי בנושא הTENURE באונברסיטאות של הIVY LEAGUE עשיתי POSTDOC באחת מהאונברסיטאות האלה....

        הגב לתגובה זו

        • This is just not true (ל''ת)

          cc, 19/10/07 18:01

          הגב לתגובה זו

        • לדן (שם משפחה מתחיל ב מ..?)

          באר שבעי טבעי, 28/10/07 01:18

          1. מאיפה הבאת את השינוי בקביעות ?

          הגב לתגובה זו

    • דן, אתה טועה לגמרי. בחו''ל יש קביעות ובחו''ל יש גם אפשרויות מעבר

      ר, 19/10/07 17:39

      בארה''ב יש קביעות. אבל ההבדל בין ארה''ב לישראל הוא שלמרצה בארה''ב יש אפשרויות לעבור בין אוניברסיטאות - כלומר, יש תחרות בשוק העבודה.
      כאן אין תחרות כזאת כי מרצה שלא יהיה באוניברסיטה אחת יהיה ברחוב כי אין לו לאן לעבור. אין ניידות בין האוניברסיטאות בארץ. אם תבטל את הקביעות ותוריד את השכר אף אחד לא יבוא להיות מרצה.
      כבר כיום יש 3,000 מרצים ישראלים שעובדים בארה''ב. על כל מרצה המדינה השקיעה מיליון דולר. משמע, המדינה תרמה לארה''ב 3 מיליארד דולר.
      חכמים כמוך רוצים לתרום יותר. נדיב אתה אבל לא חכם.

      הגב לתגובה זו

      • תמימות

        דן, 19/10/07 18:04

        ר' אל תהייה תמים....יש לא מעט מרצים באקדמייה בארץ שממש לא עושים כלום...והכל בגלל הקביעות...במכוני מחקר מובילים בעולם כמו מקס פלנק בגרמניה יש קביעות בדרך כלל רק לראש המחלקה וכל שאר המרצים עובדים על חוזה לא קבוע..הבעייה האמיתית שבגלל הקביעות בארץ שחוקרים צעירים לא יכולים להתקבל והרבה בגלל מרצים וותיקים שלא עושים הרבה אבל תופסים תקנים!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • ראשי מחלקות

          מקס, 19/10/07 18:45

          ראשי מחלקות זה תפקיד זמני כמוכן ראשי מכונים וכו'. בבדיוק כמו אצלנו.
          אז תפסיק לבלבל את המוח.
          יש קביעות בכל האוניברסיטאות. נקודה.

          הגב לתגובה זו

    • מכירים את כל הפרופסורים האלה...

      דניאל, 20/10/07 21:49

      דירות-פאר... טיסות לחו''ל פה... טיסות לחו''ל שם...

      שיפסיקו כבר עם כל מיליארד השבתונים שלהם ויתחילו לעבוד!!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תמשיכו ללמוד 5 שנים לתואר...

    nestol420, 19/10/07 14:12

    כדי שאח''כ תעבדו עוד 5 שנים כדי להחזיר את הכסף... ואז לעבוד בשביל המשכנתא כל שאר החיים.

    שיהיה בהצלחה....

    הגב לתגובה זו

    • עוד מתוסכל שלא רוצה/יכול ללמוד באוניברסיטה ושמח לאידם

      אחת העם, 19/10/07 15:41

      של כל האינטלקטואלים באשר הם. לידיעתך, אני החזרתי את סכום ההשקעה בלימודים תוך פחות משנתיים. ואני מרוויחה מצויין, ודעתי רחבה, ולמדתי דברים חדשים למכביר שמנעו מהמוח שלי להתנוון, שזה מה שקרה כפי הנראה, לנסטול (או שמא, מסטול?).

      הגב לתגובה זו

    • נו מטומטם,אז מה ההצעה?

      סטודנט, 19/10/07 15:57

      לא ללמוד בכלל?

      אולי כולנו נלך למכור ירקות ודגים בשוק?

      הגב לתגובה זו

    • נו, בוא נצא מההנחה, שאני מסכים איתך!!

      דניאל, 20/10/07 21:50

      הצעותיך-שלך מהן???

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד לסטודנטים על הסולידריות (ל''ת)

    פרופ' קינן, 19/10/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אחרי שנה שעברה,לא מגיעה לור''ה ולמרצים שום הזדהות! רק על עצמם חושבים (ל''ת)

    סטודנט, 19/10/07 13:54

    הגב לתגובה זו

    • הכון הם ניסו להשחיל לימודים בשביתה הקודמת (ל''ת)

      פרויד, 19/10/07 14:41

      הגב לתגובה זו

    • ור''ה והמרצים הם לא אותו דבר

      אני, 19/10/07 15:10

      המרצים תמכו בשביתה של הסטודנטים שנה שעברה- ור''ה לא...

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה לחלוטין - כי בירושלים

        דניאל, 20/10/07 21:51

        ור''ה והמרצים - הם *כן* אותו דבר.

        הגב לתגובה זו

    • ב ד י ו ק ! !

      דניאל, 20/10/07 21:51

      מסכים איתך לחלוטין.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שביתה והזדהות ?

    ראובן, 19/10/07 13:53

    אינני מבין את הסטודנטים הישראלים.
    מצד אח הם רוצים לשלם פחות,
    ומצד השני דורשים תוספות למשכורות המרצי.

    האם חשבתם פעם מי משלם זאת ?
    מדוע שאני אשלם עבור סטודנט למשפטים - שמחר יגבה אלפי דולרים מחשודים פוטנציאליים ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה משלם מסים ולא לסטודנט

      לראובן מחולון, 19/10/07 14:47

      בבחירות אתה מוזמן לבחור שלטון ראוי בעיניך
      השלטון הנוכחי בישראל החליט שלימודים בגיל בית ספר תיכון הם חינם
      מדוע אני צריך לשלם בשביל הילדים שלא רוצים ללמוד שבאים לבית הספר להפריע לילד שלי שרוצה ללמוד
      מדוע אני צריך לשלם עבור ילדים חסרי משמעת ומוטיבציה?
      מדוע אני צריך לשלם בשביל פקידים בטלנים וחסרי יכולת פעולה ותודעת שירות נחותה?
      התשובה היא המדינה החליטה שלימודים אקדמיים חשובים לעתידה ולימודי תיכון חשובים לעתידה
      בדמוקרטיה אתה יכול לצאת למאבק ציבורי נגד
      קדימה

      הגב לתגובה זו

      • שביתה והזדהות ? - תגובה שניה

        ראובן, 19/10/07 15:59

        שלום לך המגיב האנונימי.
        לפחות תהיה אמיץ ותזדהה.
        לעצם העיניין: המדינה אכן קבעה שהחינוך הגבוהה הוא חיוני למדינה,
        אך יש גם קריטריונים - המקצועות.
        זה לבטח לא משפטים, לא מדעי הרוח, פסיכולוגיה וכו'.
        תלמד הנדסה, רפואה, פיסיקה, כימיה מחשבים ואז יש הצדקה לסובסידיות. שבת שלום

        הגב לתגובה זו

        • אי אפשר שכולם יהיו פיסיקאים , מהנדסים וכו'

          אני, 19/10/07 17:36

          חברה צריכה להיות מגוונת מבחינת העיסוקים ומן הראוי שלכולם תמצא פרנסה.
          אם כולם יהיו מהנדסים- לא כולם יעבדו ואז תהיה אבטלה.
          גם למי שלומד מדעי הרוח או החברה
          מגיע סבסוד.
          אם בלימודי הנדסה ופיסיקה לא ישלמו / ישלמו פחות זה לא אומר שהאחרים צריכים לשלם יותר בשביל הקיזוז הזה.

          הגב לתגובה זו

          • מאבק

            דב הלוי, 19/10/07 17:56

            הסטודנטים מצטרפים למאבק המורים נגד מדיניות הממשלה ובעד החינוך

            ההפגנה ביום ראשון 1700 במדיטק של חולון

            ראובן מחולון שדעתו חריגה בעירו מוזמן לסייע

            ראש העיר חולון כנראה ינאם בכנס בתמיכה במורים

            הגב לתגובה זו

            • מאבק - תגובה לדב הלוי מחולון

              ראובן, 19/10/07 19:29

              ראש העיר ששון אכן עלול להשתתף בהפגנה בחולון.
              המוסד הטכנולוגי בחולון הוא פאר היצירה. אך גם ''חלקת השחיתות''
              של מר ששון שמינה את עצמו להנהלת המכון.
              הסטודנטים במכון זה אכן ראויים לכל הטבות שרק אפשר, כי הם יביאו תועלת למדינתנו.

              ולכל המגיבים האחרים:
              אינכם נלחמים על חינוך, אתם נלחמים על כסף כסף כסף.

              לא אשתתף בהפגנה כי אינני מאמין בטקטיקה הזאת.

              הגב לתגובה זו

            • לראובן מחולון על מוטי ששון

              דב הלוי, 19/10/07 20:21

              אני עצמי לא מחולון

              אני קורא שאתה מתמצא בנעשה בעיר מרשימה זו

              מהו הסיפור עם המכון? אנא כתוב מעט כי אין לי מושג על מה אדוני כותב

              אגב. מה רע בטקטיקה דמוקרטית של עצרת והפגנה?

              הגב לתגובה זו

            • לראובן מחולון על מוטי ששון

              דב הלוי, 20/10/07 06:38

              אני עצמי לא מחולון

              אני קורא שאדוני מתמצא בנעשה בעיר מרשימה זו

              מה הסיפור עם המכון? אנא כתוב מעט כי אין לי מושג על מה אדוני כותב

              אגב. מה רע בטקטיקה דמוקרטית של עצרת והפגנה?

              הגב לתגובה זו

        • תגובה מאנונימי מישהו

          לראובן משהו, 19/10/07 17:41

          לא חשוב מיהו הדובר
          חשובה תגובתו

          מקצועות המחר אינם כל אלה שתארת
          אלו הם מקצועות ההווה

          ההנדסה המהנדסים והטכנאים יעלמו כל האחרים הביקוש לשירותיהם יקטן מאד
          בעוד פחות מדור חצטרכו בעיקר אנשי חינוך והוראה, אנשי תרבות פנאי וספורט ואנשי מקצועות הבריאות כולל רופאים
          באלה כדאי למדינה להשקיע
          לא איכפת לי שלא תזדהה אם אתה פוחד

          הגב לתגובה זו

        • מי שמך למחליט??

          סטודנט לכלכלה, 19/10/07 17:41

          מי אתה אדון נכבד, שתחליט איזה מקצוע מצדיק סובסידיה ואיזה לא??
          מילא היית מדבר לעניין, אבל סטודנט למשפטים ופסיכולוגיה???
          פסיכולוגים זה מקצוע לכל דבר, שלא לדבר על עורכי דין, שופטים לעתיד..
          מה ההבדל בין עורך דין לעתיד לבין מהנדס לעתיד??
          שניהם ירוויחו משכורות עתק, ושניהם לומדים כרגע את המקצוע שלהם לעתיד.
          חוץ מזה שגם מי שלומד כיום פילוסופיה, לימודי מגדר, או כל מקצוע אחר שאין בו עבודה ספציפית, זכותו ללמוד זאת. ולא אתה תחליט מי יקבל עזרה מהמדינה ומי לא.
          אולי אם היית לומד קצת בתיכון, או מהחיים לא היית מדבר שטויות כאלה בזמנך הפנוי.
          בתור בן של פועל, מקצוע כפיים לכל דבר, אני יכול להגיד לך שאין מקצוע שלא מכבד את בעליו, במיוחד אם הוא לומד בשביל זה.

          הגב לתגובה זו

        • ההגיון שלך עקום ומשונה

          לראובן המסתורי, 19/10/07 17:49

          כל אלה שאתה מביא כדוגמאות למקצועות חשובים ירוויחו המון אחרי הלימודים וחלק גדול מהם בכלל יברחו לחוץ לארץ - לכן בכלל לא כדאי לתת להם אגורה כמענק (מה שאתה מכנה סובסידיה)
          הם יהיו אלה שעובדים בהיי טק עם משכורות גבוהות מאד
          לעומתם עלינו לתת מענקים לאלה שרבים הסיכויים שלא יברחו מהארץ ויחד עם זאת משכורותיהם לא נחזות להיות גבוהות מאד
          אני מרגישה שאתה מקנא בעורכי הדין או שיש לך בעייה משפטית כלשהי

          הגב לתגובה זו

    • שאלוהים ישמור אותנו מאנשים כמוך,ראובן

      דנה, 19/10/07 17:30

      המיסים שאתה משלם גם מימנו בין היתר את ארוחות השחיתות של הירשנזון,מלחמה כושלת לפני קצת יותר משנה, כסאות מעור של צבע בכנסת שלא עזרו להם להתרווח בהם ולבצע את תפקידם טוב יותר ולתועלת הציבור שבחר בהם ועוד כספים רבים שלא מתועלים לכל הדברים שיכולים לבסס פה חברה נורמלית ומשגשגת ואם לא הבנת אז הכוונה לחינוך גבוה.

      הגב לתגובה זו

    • משה מבת ים

      לראובן האגואיסט, 19/10/07 18:14

      אתה מתנשא
      כנראה לא למדת כלום בחיים ואתה לא מבין מה זה השכלה וכמה זה חשוב למדינה
      אני מוכן לתת למדינה הרבה מסים בשביל השכלה לילדים ולא בשביל שחיתות

      הגב לתגובה זו

    • מי לעזאזל אמר, שאלה הסטודנטים???

      דניאל, 20/10/07 21:53

      כולה כמה יו''רים מושחתים שאינם מייצגים, ומעולם לא ייצגו אף אחד - ושנבחרו בבחירות ''''''דמוקרטיות'''''', כמו שבשאר אל-אסאד, נבחר בבחירות ''''''דמוקרטיות''''''...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ומי לדעתכם יממן את עליית שכר המרצים? אליהו הנביא?

    אלון, 19/10/07 13:41

    אתם.

    אם לא עכשיו אז אחר כך כשתעבדו ותשלמו מיסים.

    הגב לתגובה זו

    • מי יממן

      לאלון 1, 19/10/07 14:49

      מי מממן את המשכורת של כל חברי הכנסת והשרים שממש מצדיקים את משכורותיהם השמנות? מי מממן את המשכורות של ראשי ערים ומנכ''לים ופקידים בכירים שנכשלים כל הזמן בתפקידיהם ןמקודמים?
      אנחנו הציבור הפרייר

      הגב לתגובה זו