• 122.

    בושה וחרפה על אוסף גיבובי התגובות שיש פה

    האלמוני, 18/10/07 22:49

    יגאל עמיר היה ונשאר רוצח ואין לאדם כזה זכות בכלל להשתחרר .
    מבחינתי שירקב בכלא עד סוף ימיו .

    הגב לתגובה זו

    • נוח לך להאמין בגירסה הרשמית..

      מ., 22/10/07 14:20

      לאירועים בליל הרצח.

      אבל היא מלאה חורים כגבינה שוויצרית.

      תכנס לאתר של ברי חמיש, תראה אם יש לך תשובות לשאלותיו.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    מעל 1,500 איש נרצחו עקב אוסלו, כ-18,000-נפצעו. כל היתר-שטויות. (ל''ת)

    כבשה מסכמת, 18/10/07 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אצלי בסלון ובטנדר וגם בבסתה שבשוק התמונה של יגאל עמיר תלויה לתפארת

    חרמושי, 18/10/07 20:27

    ושהסמולנים ילכו להזדיין.

    הגב לתגובה זו

    • ואת השכל איפה תלית? (ל''ת)

      תרבושי, 18/10/07 21:04

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    השב''כ מדליף לפי צרכיו... (ל''ת)

    איך זה יצא?, 18/10/07 20:00

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    יגאל עמיר, אתה גיבור. תמונתך תלויה אצלי בסלון (ל''ת)

    HADAR, 18/10/07 19:44

    הגב לתגובה זו

    • ואם הוא היה רוצח חלילה מישהו ממשפחתך?

      נעה, 18/10/07 21:05

      גם אז היית תולה תמונה בסלון? כמה רוע

      הגב לתגובה זו

      • אם רבין היה בן משפחתי (ל''ת)

        הייתי, 18/10/07 21:34

        הגב לתגובה זו

  • 117.

    מה עם חורי הירי בחולצה ובגופיה מקדימה (ל''ת)

    ילד קטן, 18/10/07 19:06

    הגב לתגובה זו

    • ילד, תקרה את תגובה 42 ותקבל את תשובה (ל''ת)

      סשה דזינציולסקי, 18/10/07 19:51

      הגב לתגובה זו

      • אין שום הסבר לחור כפול מלפנים גם חולצה וגם גופיה

        ילד קטן, 18/10/07 20:19

        העובדה שהתקשורת שותקת שהפרליטות שותקת שמזוז שותק מוכיח לנו שהדמוקרטיה וההגינות אצלינו רק בסיפורים.
        מדינה מושחתת.

        הגב לתגובה זו

  • 116.

    12 שנה מחכים להגיש תביעה??

    כולנו מטומטמים?, 18/10/07 19:01

    את החומרים הללו תפסתם לפני 12 שנה, ורק עתה נזכרתם להגיש תביעה משפטית?
    טירוף הדעת עובר את כל גבולות השפיות.
    אנחנו נראים יותר ויותר כמו דמוקרטיה עממית נוסח רוסיה של סטאלין וסין האדומה של מאו.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    יגאל עמיר המלך!!! (ל''ת)

    ניר, 18/10/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    העמירים אולפו ע''י האצולה הדתית אשכנזית משיחית כמו שמאלפים פיטבול (ל''ת)

    ומסטף=אסון לעם!, 18/10/07 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    משפחת עמיר אוהבים אותכם ואת יגאל, יגאל הציל אותנו מרבין

    יבגני קרישר, 18/10/07 18:06

    רבין היה שתיין וכל שני וחמישי היה בגילופין, ואתה יגאל אתה גיבור לעם ישראל אתה כבוד לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אין יבגני קרישר בבת ים

      בדיקה ב-144, 18/10/07 19:17

      אבל למה שאנחנו שונאי הימין לא נחגוג מעט על חשבונם.

      הגב לתגובה זו

      • עולים ששוכרים דירה, שמם אינו מופיע במדריך (ל''ת)

        עובד בזק, 18/10/07 20:04

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    איך יכול להיות שרק היום ''חושפים'' את זה??? (ל''ת)

    מריונטה, 18/10/07 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    להטביע אות קין עם ברזל לוהט על מצח תומכי הרוצח (ל''ת)

    לדראון עולם, 18/10/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מעריב אפילו לא שמו לב שהם חושפים את גדולת ליבו של עמיר

    ד''ר שטיינר, 18/10/07 17:36

    מסתבר שהוא יכול היה לחסל את רבין על ידי מטען נפץ או על ידי ירי מרחוק,
    עם סיכוי לברוח, אבל הוא בחר להרוג אותו מטווח אפס כדי לא לסכן אזרחים תמימים.

    לזה קוראים מוסר יהודי. אני מצדיע לך, יגאל.

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שבפעם הבאה הוא יוריד אותך (ל''ת)

      הנוקם, 18/10/07 17:57

      הגב לתגובה זו

    • זה בהחלט מראה שאיכפת לו מעם ישראל, כולנו עם משפחת עמיר! (ל''ת)

      רונית, 18/10/07 18:09

      הגב לתגובה זו

    • לד''ר שטיינר ,112

      אריק, 18/10/07 18:29

      אתה מצדיע לו ? מוסר יהודי ?
      אתה יצור נתעב ומסוכן לא פחות ממנו
      צריך לשים עלייך עין !

      הגב לתגובה זו

      • אין שום ד''ר שטינר, הבולשביקים מלכלכים כדרכם

        שמש העמים סטלין, 18/10/07 19:14

        אין שום ד''ר שטינר בראש העין, ואם יש הוא לא היה מעז לכתוב דברים כאלו. סמולנינו הנאורים, יורשים נאמנים של האח הגדול סטאלין, לא יפספסו הזדמנות לבנות שנאה כנגד הימין.

        הגב לתגובה זו

    • זה לא היה קורה לשמאלני

      מ., 18/10/07 19:03

      אצל השמאל המטרה=הסתה נגד הימין, מקדשת את -כל- האמצעים,
      כולל רצח רא''מ מכהן בדם קר מטווח אפס.

      סוף האמת לצאת לאור.

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט הקרבה אצילית (ל''ת)

      למען, 18/10/07 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    מתי אילון הבולזביק יספרלנו את האמת ??????? (ל''ת)

    אחרי מות פרס, 18/10/07 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    חלפו הימים שאמרו לציבור מה לחשוב...

    רות, 18/10/07 16:23

    התבגרנו,התפקחנו. כולם כבר לא קונים אוטומטית מה שרוצים להאכיל אותנו.
    אם הירשזון שר אוצר וראש הסתדרות וקרן ניל''י (!)- רמאי, מושחת, אז כל בר דעת שיחשוב רק על סמך נתונים שהוא מלקט ולא לפי מצג שמציגים לו.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    החל פסטיבל שיבס ה 12 מאוס מאסנו בתקשורת הבזויה ובשיכור (ל''ת)

    המתמוטט הסדרתי, 18/10/07 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ביבי נתניהו ראש ממשלת ישראל. ויגאל עמיר מלך בישראל. (ל''ת)

    חרמושי, 18/10/07 16:08

    הגב לתגובה זו

    • כמה קל ליצור שנאה למנהיג הימין

      הבולשביק בפעולה, 18/10/07 19:04

      מדביקים אותו ליגאל עמיר תחת חתימתו לכאורה של ''אוהד בית''ר''. והאויל המצוי מאמין.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    שאלה לתומכי נתניהו והכתומים !

    benzi. a, 18/10/07 16:06

    אם הרוצח הזה עמיר היה רוצח את בנימין נתניהו או את יצחק שמיר או כל מנהיג שהוא מהימין. האם אתם הייתם גם במקרה זה דורשים את שחרורו ואולי הייתם הופכים אותו למעין המושיע הלאומי כמו שרבים מקיצוני הימין וחלק מתומכי נתניהו רואים בו ?

    הגב לתגובה זו

    • השאלה שלך מסיטה את הויכוח..

      צ., 19/10/07 13:10

      א). הויכוח העיקרי הוא, האם עמיר רצח את ראש הממשלה, או שמישהו אחר [מהשב''כ,למשל] רצח אותו.

      ב). חוקק חוק נגד חנינה לעמיר, דבר שלא נעשה לאף רוצח, יהודי או ערבי.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    ל''מהפכנים'' ורוצחים ברוטליים חסרי רחמים

    Avi Ecuador, 18/10/07 15:34

    ש ''סליקים'' לנשק הרבה יותר מתוחכמים וגדולים מאשר ליגאל עמיר, להם השמאל קורא לוחמי חושך, סליחה, לוחמי חופש ובונה להם מדינה ואפילו שולח את צה''ל להקריב וקרבנות לתפארת מדינת פלסטין בכדי לבנות להם את מדינת סדום עמלק.
    צחוק הגורל הוא שאת כל החומר שאוספים היום ועושים עליהם כתבות ''מאירי עיניים'' והנתונים והממצאים עוד יהפכו בעתיד בהיסטוריה למוזיאון ליגאל עמיר לצערי.
    טוב, יגאל עמיר יוכל היום לקרוא לבנו יצחק, והמשמעות תהיה לשמאל כנראה בלתי נסבלת, לא כך להיסטוריה כנראה.

    הגב לתגובה זו

    • העינין הזה מתאים לך, הנפולת מאקוודור

      אבי, 18/10/07 19:00

      בטח אתה מרגיש בבית עם הקטע הזה, שכן בדרום אמריקה זו אכן הנורמה המקובלת, השליט לא מוצא חן, אז קדימה, מתנקשים בו. למרבה שמחתנו, של אלה שנשארו לחיות במדינת ישראל ולא ברחו ממנה כמו נפולת של נמושות - הגדרה של רבין ז''ל, חושבים אחרת למרות צבר התגובות של מספר לא קטן, למרבה הזוועה, של מטורפים שמוכנים לאמץ את השיטה של הרוצח הארכי נתעב שהרג לא רק ראש ממשלה אלא גם תקופה של תום בפוליטיקה הישראלית.

      הגב לתגובה זו

      • מה שאני מרגיש או לא בטח לא רלוונטי

        Avi Ecuador, 18/10/07 22:29

        ובטח לא לשרץ כמוך.
        תלמד להתייחס לתוכן ולא למעטפת...

        הגב לתגובה זו

        • אצלכם רצח זה דבר נורמטיבי

          אבי, 19/10/07 05:08

          מכיוון שבחוג הפוליטי שלך ושל כמותך(בעיקר של יורדים שגיבורים מרחוק ומוכנים להלחם עד טיפת הדם האחרונה של הישראלים שחיים בארץ) רצח של מי שדעותיהם לא נראות לכם זה דבר נורמטיבי ומקובל, אין בעיה, אתה יכול גם לרצוח אותי (כמובן אם יש לך את האומץ לעשות את זה, כי לפחדנים יש קצת בעיה).

          הגב לתגובה זו

  • 103.

    רוצח

    straw_donkey, 18/10/07 15:32

    נשאר רוצח.

    מה קרה? כל הימין נזעק ל'חשבון נפש' אחרי הרצח. איפה טעינו? מה עשינו? איך נתנו?

    מסתבר שהכל צביעות. ממש לא אכפת לכם.

    תמשיכו לחיות בענן ההזוי שלכם. בסופו של דבר יהיו כאן שתי מדינות.

    למגינת ליבם של יגאל ולריסה (רוזמרי) ושל הצאצא המסכן שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • בחייך, תרגע!

      Avi Ecuador, 18/10/07 16:04

      למהפכנים בהפיכה הצרפתית שרצחו את המלך, בנו אשתו האצולה ועוד מאות אלפים השמאל קורא אבות הדמוקרטיה המודרנית ומעריץ אותם?!
      ...

      הגב לתגובה זו

      • תרגע אתה....

        straw_donkey, 18/10/07 16:27

        אתה משווה את יגאל עמיר לרובספייר? get a grip. אין כאן מאבק על מעמדות ועל שוויון. או שבעצם כן - מתן זכויות לעוד עם שחי כאן לצדך ושאתה והימין מסרבים להכיר בקיומו או להגיע איתו לפשרה טריטוריאלית.

        הגב לתגובה זו

        • הפשרה הטריטוראילית היא פשוטה

          Avi Ecuador, 18/10/07 16:36

          יהודים ברחו ממדינות ערב ואילצו אותם לוותר על רכושם וחיי קרוביהם ולהקים את מדינת ''היהודים'', אז עכשיו שייקחו את הזבל אליהם הביתה במקום היהודים, לכולם יצא יותר זול שייתנו את כבשת הרש ליהודים, בטח לערבים שעומדים לשלם תשלום שמאוד יכאב להם ולא שווה להם אפילו את הפלסטינים.
          כן, דרך אגב קרא על רצח יותר גדול של אנשים חפים מפשע שהיו במים:
          https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html

          הגב לתגובה זו

          • ahem

            straw_donkey, 18/10/07 17:43

            אבי,

            לא היו יותר מדי פרעות ביהודים בארצות ערב עד הקמת התנועה הציונית אז תבדוק מחדש את העובדות שלך. אף אחד לא 'אילץ' יהודים לעלות לארץ ממדינות ערב עד לפני מאה וחמישים שנה לערך. הם חיו חיים טובים למדי, יותר טובים למשל מקרוביהם במזרח אירופה.

            המדינה שלך (או שאתה באקוודור?) הורגת חפים מפשע מהצד הפלסטיני כל יום, לצד הריגת מחבלים. וכן, אני עשיתי צבא ביחידה מובחרת ועדיין עושה מילואים, כדי להגן על בני עמי, כך שאתה לא מדבר פה עם 'אנרכיסט'. אבל יודע שבמוקדם או במאוחר אתה ושכמותך יצטרכו להכיר במציאות - יש כאן עוד אנשים שחיו פה לפני שההורים שלך עלו לפה (ואני צאצא של אנשים שייבשו פה ביצות במאה ה-19), אתה לא יכול לבטל את זכותם לחלק מהארץ הזו באיזו אמתלה הזויה שיקום פה בית מקדש שלישי, ושיהרסו את המסגדים על ההר. פשרה טריטוריאלית תקום ותהיה - רבין חשב כך, שרון חשב כך, אולמרט חושב כך, וגם ביבי יחשוב כך. כשיהיה בשלטון, כמו כל קודמיו ה'סרבנים'. ולמה? כי כדי שלמדינה שלך יהיה צביון אנושי, יהודי, כדי שהמדינה הזו תשגשג מבחינה כלכלית וחברתית היא צריכה לעבור שינוי מנטלית. מעם כובש לעם הומני.

            ועוד שאלה אם יגאל עמיר אצלך 'מהפכן', איפה אתה ממקם את הרב כהנא ?

            הגב לתגובה זו

            • אתן לך תגובה שמתאימה

              Avi Ecuadoir, 18/10/07 21:36

              חחח אידיוט ובאמת אתה לא שווה יותר.

              הגב לתגובה זו

            • שיעשו אולי לך ולאמא שלך פרעות פעם אחת

              חחח, 18/10/07 21:39

              ואולי תספר לנו שזה לא יותר מידי בשבילך

              הגב לתגובה זו

            • ''הרב כהנה''?!

              חחח, 18/10/07 21:41

              אולי ביחס לרבין משיח...

              הגב לתגובה זו

            • אני מאחל לך ערבי

              Avi Ecuador, 18/10/07 21:44

              שהיהודים ילמדו לנצח איך שערבים יודעים לנצח.
              בטח תבנו או הייתם משאירים איזה יהודי למזכרת.
              בטח לא שמאלנים.
              תפסיק, מצידי אם רוצחים יהודים שימחקו את זכר עמלק ממדינת היהודים ולא ישאירו אפילו אחד לאפיקומן...

              הגב לתגובה זו

  • 102.

    לא הגזמתם בכלל

    שלומי, 18/10/07 15:11

    כולה דיבורים בעלמא לעשות ככה וככה, ברור שלא היו מסוגלים לזה, רק לירי מקרוב, וגם זה מחדל שהמאבטחים לא שמו לב. אמל''ח?? כל מי שמשרת בצבא יכול להשיג קצת כדורים ומצתים, לא ביג דיל.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    למגיב 42 אתה באמת שאלת שאלה נכונה ואין לי עליה תשובה (ל''ת)

    אני לא שמאל, 18/10/07 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    המצפון לא משאיר אותם במנוחה, אז מפברקים כתבה

    jack, 18/10/07 14:09

    איזה בושה.

    הרגתם ראש הממשלה, אז תשתקו.

    הגב לתגובה זו

    • יהודים רצחו את ישו. שוב: היהודים רצחו את ישו. שוב: היהודים רצחו את

      רוצחו של ישו, 18/10/07 16:50

      היהודים רצחו את ישו. שוב: היהודים רצחו את ישו. שוב: היהודים רצחו את ישו. שוב:
      מרגלית הר-שפי שותפה לרצח. שוב: מרגלית הר-שפי שותפה לרצח. שוב: מרגלית הר-שפי שותפה לרצח. שוב: (מה השתפנת פתאום, עמי איילון והודית שזה שקר?) לפני 67 שררו אז שלום ושלווה בגבולות 49. שוב: לפני 67.... טוב, נחסוך לכם. בקצרה: כל כזב שחוזרים עליו מאה פעמים הופך להיות עובדה.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אם היה גזר דין מות לא היינו נדרשים לשאלה (ל''ת)

    קוסם, 18/10/07 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    עמי איילון: מרגלית הר שפי חפה מפשע

    שרית, 18/10/07 13:31

    אז למה ללכלך???
    ויותר חשוב??
    השב''כ ידע,
    אז למה לא עצר אותם לפני הרצח????

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    איך לא מצאו את הטנק שהיה בחניה ???? (ל''ת)

    מוטי, 18/10/07 13:21

    הגב לתגובה זו

    • מתחת ללול בפינה השניה....עוד 10 שנים נשמע גם על זה (ל''ת)

      אביב ניו יורק, 18/10/07 14:49

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    האם מישהו מסוגל להסביר לי, מה היה פשר צעקות ה- ''סרק, סרק!'' ?

    שאלה רצינית, 18/10/07 12:45

    ומדוע ישנה טענה, שלאה רבין אמרה לדליה רבין בטלפון מבית החולים: '' ירו באבא, אבל זה לא אמיתי...''

    האם יש הסבר לכך?

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שלא יהיה הסבר

      אה, 18/10/07 13:00

      כל עוד העליהום ליגאל עמיר ועובדה נוספת המשפט התנהל בדלתיים סגורות וזה אומר הכל !

      הגב לתגובה זו

      • התשובות לכל השאלות ינתנו במועד מאוחר יותר

        צ, 18/10/07 13:38

        כאשר כל הנוגעים בדבר יפרשו מהשב''כ, ואחד מהם יגלה את הסוד הכמוס ביותר במדינה.

        הגב לתגובה זו

        • דליה רבין אמרה את זה בדיוק ב''מעריב''

          א. זרח, 18/10/07 16:17

          בפרסום רגיל. והיא עו''ד במקצועה ולא סתם אזרח כמוני...משום מה בשלב מסויים היא השתתקה.
          ברור שאפשר לאתר את הכתבה ההיא.

          הגב לתגובה זו

    • זה קשור אולי בכך שהשב''כ ידע על הפעילות שלו (ל''ת)

      שרית, 18/10/07 13:15

      הגב לתגובה זו

    • אולי הוא לא רצה להבהיל את השומרים שישנו בעמידה.

      הוא הרגיע אותם, 18/10/07 15:02

      והצליח להרדים קצת את התגובות שלהם.
      זאת רק עוד אופציה.

      הגב לתגובה זו

    • תשאל את שמעון פרס הוא יודע המון (ל''ת)

      חתרן בלתי נלאה, 18/10/07 15:20

      הגב לתגובה זו

    • לא רציני ולא שאלה,כך מפיצים שמועות ויוצרים''קונספירציה'' (ל''ת)

      קישקוש ורכילות, 18/10/07 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    לא היו סימני אבק שריה על ידיו ושערות ראשו של עמיר. כך קבע המז''פ

    עובדה., 18/10/07 12:44

    ואני שואל את עצמי מאז ועד היום, כיצד זה יתכן. והתשובה ברורה:
    עמיר אולי חושב שהוא הרוצח אבל הכדורים הקטלניים שפגעו ברבין, הגיעו ממקום אחר.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר?ממש בלש גשש. (ל''ת)

      שרלוק הולמס, 18/10/07 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    יש דבר אחד טוב ברצח ראש ממשלה

    מ, 18/10/07 12:38

     כך אנחנו יותר דומים לאמריקה,שכ''כ רוצים להדמות לה.גם שמה רצחו נשיא

    הגב לתגובה זו

    • רק ששם לא האשימו (ל''ת)

      חצי מהעם בזה, 18/10/07 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    הו, הפסטיבל מתחיל יש להצטיד בסרטים בוידאו, DVD וכו' (ל''ת)

    יש מלאי., 18/10/07 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    זהו רוצח קר רוח ומסוכן,היו צריכים לשפוט אותו למוות, בכל מקרה אסור

    ג'וי, 18/10/07 12:07

    לשחרר אותו, רוצח פעם, רוצח תמיד!!!

    הגב לתגובה זו

    • להוציא אותו מהבידוד

      אורן, 18/10/07 13:49

      ולשים אותו עם כלל האסירים
      אופסס

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    חגיגות החלו (ל''ת)

    alex, 18/10/07 11:55

    הגב לתגובה זו

    • וגם חגיגות הנגד התחילו

      רוני, 18/10/07 12:34

      כל המצדדים של הרצח, הקונספירטורים והאמפתים ליגאל עמיר יוצאים גם הם בתקופה זאת של השנה מהחורים שלהם וגם כל אלה שמתלוננים על ''פסטיבל רבין''

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה רוצים ממנו

    HJH, 18/10/07 11:53

    כל הפרסום נועד להשמיץ את האסיר המסכן בושה וחרפה לעתון מעריב עם כל זאת אומר צריך להתיחס אליו כמו כל רוצח ולהשתחרר מהקשר השמאלני אני מקווה שתפרסמו את זה

    הגב לתגובה זו

    • שימות מוות איטי מלא סבל, ולעולם לא ידע חופש! (ל''ת)

      ג'וי, 18/10/07 12:08

      הגב לתגובה זו

    • הוא מסכן? מסכן מי שמגלה אמפתיה לרוצחים! (ל''ת)

      עיזר, 18/10/07 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    אפילו ילדי הנרות כבר לא מתעסקים עם זכרו של רבין

    א, 18/10/07 11:46

    אז מה קרה שחזרתם ללעוס חומר שנתחן עד דק לפני למעלה מעשור?
    אתם לא מבינים שנסיונות האהלאה של האיש, וכל הפסטיבל המאוס הזה שחוזר על עצמו אחת לשנה, רק גורר תגובות קשות של אנשים, שבצדק מרגישים שהשמאל טופל עליו את האחריות לרצח?

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הר-שפי יצאה נקיה מאשמות הקשר, דבריו של דיכטר פורסמו לאחרונה

    רות, 18/10/07 11:44

    בעתונות, ( אם אני לא טועה, היה זה חודש וחדשיים אחרי פסח) אז למה להכניס שוב את שמה לקנוניה? טוענים שישבה חודשים לא מעטים על לא עוול בכפה. אבי אשכנזי, אתה חסר אחריות!

    הגב לתגובה זו

    • עמי איילון ולא דיכטר (ל''ת)

      אישיהודי, 18/10/07 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    למה ההורים והחברים לא בכלא ??? (ל''ת)

    אלי, 18/10/07 11:41

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה עדיין לא בכלא? (ל''ת)

      מסתובב חופשי, 18/10/07 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    זה בכלל הסליק שלי

    אלביס פרסלי, 18/10/07 11:33

    אחרי שרצחתי את קנדי, תיכננתי להשתלט על הדרום הישן ולהקים את אלביס לנד.

    עשיתי תוכניות ביחד עם דודו טופז שהוא איש שב''כ ובכיר בסיירת עם נסיון צבאי, והאחים עמיר היו אמורים לעזור לי לארגן שכירי חרב תימנים דרך הקשרים שלהם עם בן-לאדן.

    רבין הטיל וטו על מכירת נשק לצבא הפרטי שלי ופרס היה בעד, אז שלחתי את עמיר לחסל אותו. אני זה שצעק סרק סרק, ובסרט רואים בבירור גבר בנעלי זמש כחולות, חליפה עם נוצצים ותסרוקת אלביס בורח מהזירה.

    וזה הסיפור האמיתי, תשאלו את ברי חמיש - אם הוא יכחיש אז זה כי השב''כ סוחט אותו והם השתילו לו חייזר בתחת ששולט בו.

    הגב לתגובה זו

    • אחי,ראית יותר מדי סרטים

      מ, 18/10/07 12:51

       

      הגב לתגובה זו

    • אתה גאון אני לא מפסיק לצחוק

      ר, 18/10/07 14:09

      אני לא מפסיק לצחוק נראה לי כך המציאות

      הגב לתגובה זו

    • מצאתי,! מצאתי,! ניפתרה חידת הקונספרציה,! עידד

      שרוף על אלביס, 18/10/07 16:10

      יצאת גדול, אחי, איך לא חשבנו על זה קודם, רק שאתה שוכח כמה פרטים חשובים, למשל- פרנק סינטרה כאשר האו שר עשיתי זאת בדרכי, הוא מתכוון שהכל היה תיכנון שלו,,, אני מתפלא עליך, דבר כזה שוכחים ?!!

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    יגאל גיבור ישראל ובנו יהיה משיח (ל''ת)

    יגאל הטהור, 18/10/07 11:16

    הגב לתגובה זו

    • רוצח לא יכול להיות טהור!!!לא תרצח...היא מצווה, או שאתה לא יודע? (ל''ת)

      ג'וי, 18/10/07 12:12

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט מטורף!!! (ל''ת)

      א, 18/10/07 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    כ נ ס ו ......

    החסידה..., 18/10/07 11:02

    להולדת בנו של הרוצח המתועב הגיעו
    2 חסידות.

    אחת להודיע על הוולדו
    והשניה באה להתנצל על זה שהוא נולד.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    המסקנה מהתגובות:

    מסיק זיתים, 18/10/07 10:58

    הימין הקיצוני לא למד ולא הפנים דבר.
    במקום להתמודד הם נתלים בתיאוריות של איש החוצנים, ברי חמיש.
    וכיוון שאין להם כח פוליטי (ראה מקרה ברוך מרזל) - הרצח הפוליטי הבא כנראה בדרך.
    הם לא אחים שלי, וכדאי שהאחים שלי מהציונות הדתית גם יפסיקו להיות אחים שלהם.

    עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • אחים שלי הם כל אלו שלא פשעו ולא השמאלנים שנואי נפשי. (ל''ת)

      פועה, 18/10/07 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    הוריו של יגאל עמיר שותפים?

    הירש, 18/10/07 10:58

    מדוע אין מגישים כתבי אשמה כנגד הוריו של יגאל עמיר אם יש ראיות שהיו שותפים לשיחות התכנון???

    הגב לתגובה זו

    • כי אין בכלל האשמות נגדם,פרט לשבועת השמאל לרדוף אותם עד הקבר (ל''ת)

      שרית, 18/10/07 13:16

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    קיימו דיונים אידיאולוגים על הסכמי אוסלו?

    כ, 18/10/07 10:41

    ממש פושעים! איך הם עושים כזה דבר נורא? הפעם באמת לא היה לכם מה לכתוב אם זה מה שאתם כותבים

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    תעזבו את יצחק רבין

    פקק תנועה, 18/10/07 10:40

    כבודו של אדם במקומו מונח .במיילה לא יצא משהו חיובי מהסכם אוסלו .ומהאסכמים שבאו ושעוד יבואו אחרי הסכם אוסלו .ישראל נימצאת בתוך תהליך מדיני מסוים .ובמצב נתון מסוים. כבר אי אפשר לסגת מתהליך זה ולהיתעלם ממנו בצורה מוחלטת .וממה שקורה סביבנו .

    הגב לתגובה זו

    • התנועה זורמת,שמור מרחק הכביש רטוב

      המפתחות בפנים, 18/10/07 16:40

      רק אצלך ניתקע משהוא בזמן ובקריה.
      עבור הילוך וסע בכביש המהיר.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    רוצח שפל

    יוכי, 18/10/07 10:37

    מה עוד צריך כדי שמע' המשפט תוריד מסדר היום הציבורי ולא לתת כותרות לרוצח שפל כזה!!! לדעתי אפילו אין מקום לדון בבקשתו לצאת לברית. שפל כזה מגיע לו שינמק עד מוות.

    הגב לתגובה זו

    • למה .ומה אץה .שלום לך. (ל''ת)

      למה, 18/10/07 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    כמה שטויות בכתבה אחת.

    פחחח, 18/10/07 10:35

    זה שמישהו קורא באתר שלכם לא הופך אותו אוטומטית למטומטם...

    הגב לתגובה זו

    • ליתר דיוק:

      דודי מאור, 18/10/07 12:06

      נכון שהכתבה מלאה בגיבוב של שטויות בריכוז גבוה במיוחד, אבל קשה לומר שיש אנשים רבים שקוראים מעריב והם אינם מטומטמים כפי שציינת. אכן היום הטמטום חוגג והאמן לי ידידי: לא חסרים מטומטמים שהאמינו למה שנכתב כאן...

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    כל פעם שמנסים למחזר את רבין הסלידה שלי מתגברת. (ל''ת)

    אורי, 18/10/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    יגאל-רוצים לראות אותך בבית עם לריסה והילד !!! (ל''ת)

    סתם אזרח, 18/10/07 10:29

    הגב לתגובה זו

    • וגם עם

      ש., 18/10/07 11:09

      ניטרוגליצרין במערכת המים כדי לפתוח את הסתימה בביוב של המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    'תרומה' לחודש השנאה ערב יום השנה

    משה בודק, 18/10/07 10:25

    נאמנים לתורתו של אורוול '1984

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    בואו נשווה בין יום השנה לגנדי ליום השנה לרבין:

    שני, 18/10/07 10:15

    לפני כמה ימים התקיים יום הזכרון הממלכתי לרחבעם זאבי, ולמרות שיש אנשים במדינה שלא הסכימו עם דרכו, לא ראיתי אף אדם בעל דעות פוליטיות נוטות לשמאל מבקש להפסיק את היום הזה, או אומר שזהו ''יום של הימין'' או מקיים איזשהו טקס אלטרנטיבי מחריד שיאמר ''מה בדיוק הייתה דרכו של גנדי'', אלא מכבדים את זכרו. למה לקראת יום הזכרון הממלכתי לרבין אתה שומע על ''כן או לא יצא לברית של בנו'', על ''יום השמאל'', על טקס אלטרנטיבי מזעזע של ''מה בדיוק היתה דרכו של רבין''. פשוט תכבדו, זה הכל: ההתלהמויות האלה, כאילו לא למדנו כלום משנאת החינם.

    הגב לתגובה זו

    • לשני השוואה????

      יום זכרון לבגין, 18/10/07 11:10

      מי הסתיר דולרים בגין או רבין???
      מי הביא מחבלים ואת ערפאת??בגין או רבין
      איזה שמירת ערכים היה לרבין בשנים האחרונות??? האם מגיע לפרס להיות נשיא??? האם את עצובה שנהגים מתנחלים???? לכי להדליק נר

      הגב לתגובה זו

    • באמת יש הבדל גדול בין שני ימי הזכרון

      צפונית, 18/10/07 11:35

      ביום השנה לגנדי לא מאשימים את כל הערבים ברצח (למרות שישנם אלפי מקרי רצח על רקע לאומני, וע''י אנשי ימין קיצוני נרצחו בודדים).
      ביום השנה לגנדי, וכן לפניו ואחריו, לא מכריחים את כולם להזדהות עם דרכו ומורשתו.ולא קובעים שמי שלא הזדהה עם דרכו גם לא הסתייג מהרצח.
      יום השנה לגנדי לא מצויין בבתי הספר בטקסי חובה.
      אתה יודע מה? כשיום הזכרון לרבין יהיה באותו סגנון כמו זה של גנדי, אף אחד לא יתלונן.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    שקרנים ותפסיקו כבר להעליל עליו עלילות

    יואב, 18/10/07 10:04

     

    הגב לתגובה זו

    • יואב כנס איתו לכלא. (ל''ת)

      ערן, 18/10/07 11:16

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    שטיפת מוח

    דוד, 18/10/07 10:04

    תפסיקו לעשות שטיפת מוח.
    רבין זל ופרס נתנו נשק למחבלים
    שעשרות יהודים נהרגו בנשק זה.
    והפרס שקיבלו
    אחד נהיה נשיא.
    והשני כל המדינה קרואה על שמו.
    תעשו טובה תרדו מעלנו .
    המדינה שלכם העיתונות גם שלכם.
    המשטרה גם שלכם
    מה עוד.....

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    נשמע מצוץ מהאצבע

    אחד שמבין, 18/10/07 10:02

    מישהו כאן ראה יותר מדי סרטים על טרוריסטים...

    מגוחך ופטתי להלביש את זה על האחים עמיר, שלא לדבר על מרגלית הר שפי.
    עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    זהו נלסון מנדלה הישראלי. בסוף הוא ישוחרר (ל''ת)

    י, 18/10/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כשהתפילות לא נענות

    מוי, 18/10/07 09:59

    כשהתפילות לא נענות
    וכשאי אפשר לשכנע
    רוצחים , ומי אלה ? אלה שקראו לעצמם נוער עלית
    ואיך רוצח איש עלית
    יורה בגבו של ראש ממשלה
    האיש שעשה לעצמו חוק ,דורש את זכותיו על פי חוק
    הגרוע שבפלסטינים זכאי לחנינה,
    רוצח ראש הממשלה ל א
    יגאל ינמק בכלא עד לשארית חייו
    לא נשכח לא נסלח

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הפסטיבל בעיצומו. בשנה הבאה בטח יספרו לנו על נשק גרעיני שהם הכינו (ל''ת)

    א, 18/10/07 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    רוצח נתעב

    זאב, 18/10/07 09:54

    אני לא מבין למה מדברים ומראים את תמונתו של הרוצח הנתעב הזה.
    צריך לקבור אותו בשכחה ולהפסיק להזכיר אותו, אבל לדעבוני התקשורת מחפשת סנסציות ואינה מסוגלת לחסום את יצריה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הטוקבקים המאורגנים של הסהרורים פתטים

    דרור, 18/10/07 09:52

    ברור שמגיב אחד או שניים ניסו ליצור כאן איזושהי מראית עין של תמיכה ציבורית בעמיר ימ''ש. שימו לב לזמן פרסום התגובה ותבינו הכל לבד. פתטי כבר אמרתי?
    דרך אגב, אלה לא מקלות דינמיט אלא נפצים חשמלים צהליים תקניים. מפחיד הרבה יותר...

    הגב לתגובה זו

    • זה ממש עצוב בעיני

      עמית, 18/10/07 16:08

      איך אנשים שקיבלו חינוך יהודי יכולים לתמוך ברצח. כל רצח. והעליבות המחשבתית והמוסרית שהם מפגינים - זה לא מגיע מארון הספרים של סבא. מקסימום מארון הספרים של אלה שהעלו את סבא על הרכבת.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    דאודי וברכה, היו ברוכים. חזקו ואמצו. (ל''ת)

    הרצליינית, 18/10/07 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    למי יש את האינטרס כל שנה באיזור הזה להוציא ידיעות לעיתנות

    רמי, 18/10/07 09:48

    הנה זה בא.
    זה רק שאלה של זמן שימו לב שלא עובר חודש בלי שיזכירו את עמיר באיזהו הקשר למי יש את האינטרס?
    למה במקום לחקור את האמת שוב ושוב שוטפים את המוח להמונים.
    תלחצו בגוגל מי רצח את יצחק רבין. אולי תשתכנעו אני השתכנעתי שיש כאן משהו מלוכלך מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כמה ילדי קיבוצים היו מעל סליקים של השמאל הקיצוני שתכנן מהפכה צבאית? (ל''ת)

    רני, 18/10/07 09:47

    הגב לתגובה זו

    • אפס (ל''ת)

      נאדה, 18/10/07 10:55

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    תשובתנו: כיכר מלאה בעצרת ב- 3.11 (ל''ת)

    משה, 18/10/07 09:41

    הגב לתגובה זו

    • תלוי מי מופיע..בחיית תזמינו השנה את רוני סופרסטר.. (ל''ת)

      ילד נרות דואב.., 18/10/07 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    יגאל עמיק והסליק

    רפאל, 18/10/07 09:40

    שחכתם לציין שעמיר היה פעיל בעבר עם כוחות הבטחון שבזמנים כאלה או אחרים הנחו אותו בצעדים כאלה או אחרים אשר יתכן והביאו תוצאה שונה ואו דרמטית יותר מהצפוי!

    לא להתמם ולא להתפלא

    יש הרבה נסתר לעומת הגלוי

    והצבור אוכל הרבה לוקשים

    כבר 12 שנים -ועדיין אין לו
    מידע מלא אמין ומשכנע

    מה בדיוק קרה שם!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יגאל מלך ישראל (ל''ת)

    גל, 18/10/07 09:39

    הגב לתגובה זו

    • אישאללה תצטרף אליו

      דני ב, 18/10/07 10:39

      ושכל מה שתראו משארית חיייכם זה את ידכם הימנית שתשפשף את מבושכם בהיער פוקרן אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הוא פשוט חולה נפש...

    אור, 18/10/07 09:38

    ועוד רוצים לתת לו ללכת לברית של הבן שלו?!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שוב חוזרים על השקר שמרגלית

    אישיהודי, 18/10/07 09:35

    הר-שפי מעורבת. עמי איילון הודה שזה שקר

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שזה לא השקר היחיד בכתבה.

      א, 18/10/07 11:37

      והשאלה מה האינטרס של הכתבה המטופשת הזאת, חוץ מהנאת העורכים לשים עוד פעם את התצלום של עמיר, לעורר שנאה, עצבנות ו...פסטיבל שלם מסביב

      הגב לתגובה זו

      • הזכרתי את זה כנקודת התייחסות

        אישיהודי, 18/10/07 16:04

        אם כותבים כזה שקר ברור, אז אין להאמין לשום מילה שכתובה בכתבה זו

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    אז התאוריה שפרס ידע ובחש בקלחת לא מדויקת?

    מי באמת רצח, 18/10/07 09:35

    מתי נדע את האמת כבר?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני לא מאמין לרשויות ולמה עכשיו ניזכרו בזה! (ל''ת)

    רז, 18/10/07 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    רעיון לסקופ לשנה הבאה

    איציק, 18/10/07 09:27

    ''המשטרה חספה מתחת לבית-שימוש בחצר כור גרעינים. היו שם גרעינים שחורים, לבנים,גרעיני אבטיח ומה לא. המזימה היתה לשפוך על השיירה מהגגות. רבין ינסה לפצח וזה יתקע לו בגרון.'' איזה שובבים. והילדים מהגן של גאולה אפילו לא חלמו על זה!! מזעזעה!!

    הגב לתגובה זו

    • אשכרה אין גבול לפנטזיות של החבר'ה מהשב''כ והמשטרה. (ל''ת)

      יהודי, 18/10/07 10:03

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    בכתבה מופיע סיפור שקרי על פי מיטב המסורת של השב''כ ומשטרת המחשבות

    עובדים עלינו, 18/10/07 09:27

    בואו לא נשכח שהשב''כ ומשטרת המחשבות העלילו והלבישו על מרגלית הר שפי סיפור מצוץ מהאצבע שכולו שקר מתחילתו ועד סופו.
    מי שהעליל ושיקר פעם אחת, אין שום סיבה שלא ימשיך להעליל ולשקר גם להבא.
    אני ממש לא מאמין לסיפור שמופיע בכתבה.
    עבודה בעיניים!!!

    הגב לתגובה זו

    • תודה לכם עם ישראל -הספר שלי 1984 קורם עור וגידים בישראל 2007

      ג'ורג' אורוול, 18/10/07 15:26

      מה שעשיתם למרגלית הר שפי, מתאים בדיוק לאופן פעולתה של משטרת המחשבות שלי.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    היהודים אשמים בפיגוע התאומים

    הקונספירטור, 18/10/07 09:27

    בדיוק כמו שעמיר לא רצח את ראש הממשלה !

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    איזה משטרה ותקשורת מניפולטיביים - בדיוק כשהוא רוצה לצאת לברית מילה (ל''ת)

    עושים לו שוב, 18/10/07 09:25

    הגב לתגובה זו

    • שירקב !!! (ל''ת)

      ניר, 18/10/07 09:37

      הגב לתגובה זו

    • תגידו אתם דפוקים כולכם?

      כועסת, 18/10/07 09:38

      הבן אדם רצח את ראש הממשלה מה זאת האמפטיה הזאת? ????? שיקבר עד סוף ימיו בכלא זה כל מה שצריך פה להיות!!! משפחה של אנשים מסוכנים זה בדיוק מה שהם , ומקומם כולם בכלא!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אני בטוח שאת בעד שיחרור רוצחים ערבים, ואין צורך ש,,

        יהודי, 18/10/07 10:16

        בכלל תעני לי,, עוד אחת ממעריצות סטאלין.

        הגב לתגובה זו

    • את בטח ממוצא ארופאי-חברה של שמעון פרס (ל''ת)

      דוד, 18/10/07 11:41

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    עוד המצאה של השבק (ל''ת)

    נחום, 18/10/07 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עובדים עליכם בעניים

    דני, 18/10/07 09:24

    אני מבין קצת הרבה בחומרי נפץ ומה שמראים כאן בתמונות זה פשוט בזיון נתחיל בזה שהכדוריות שכך הם טוענים שזה זה בסך הכלל כמה קליעים מיסכנים של תחמושת אקדח שנורתה.
    המקלות נפץ זה נפצים עם הפעלה חשמלית ולא דינמיט.
    בכל התמונות אין אף איזכור לחומר נפץ ולרסס .
    גואל נפש לפחות שיראו דברים אמיתיים ולא ימכרו לאנשים תמונות ומי שמבין רואה את השקר צורם לעיניים פשוט בושה.

    הגב לתגובה זו

    • האמת, אתה צודק ב100%. עכשיו שמתי לב.

      אביחי, 18/10/07 09:36

      אין שם בכלל חומר נפץ!
      איזה עליבות.
      סתם כמה שאריות של כדורים ומספר מצתים.

      הגב לתגובה זו

      • כנסו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        דני, 18/10/07 10:23

        רמאים ושקרנים עבודה בעיניים

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה נקרא חדשות? מה עוד הם שומרים לעוד 10 שנים? (ל''ת)

    מתעסקים בקקה.., 18/10/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה עם סימני השאלה הפתוחים לגבי זהות הרוצח ?

    בני, 18/10/07 09:22

    למי שקרא את החומר-
    הרבה מאד סימני שאלה-
    זיופים,העלמת ראיות,שת''פ של מערעת המשפט,דו''ח פתולוגי שההקלטה שלו נעלמה, שני פצעי חדירת כדור לעומת 3, הדף עם שיר השלום שהיה מקופל ל-4 אך יש בו רק 2 חורים

    ועוד......

    לאט לכם לפני שקובעים מסמרות

    הגב לתגובה זו

    • והנה עוד סימני שאלה:

      נועם, 18/10/07 10:31

      מדוע חייזרים חוטפים אותנו?
      למה אלביס בחר להיעלם?
      איך הישראלים הצליחו להפיל את מגדלי התאומים?
      איך ערפאת לא שם לב ששמנו לו נגיף איידס בלימונדה?
      איך ה''ביטלס'' מצאו מישהו כ''כ דומה לפול מקרטני כדי להחליפו?

      בני'לה, אתה רוצה חומר לקריאה? תקרא את דו''ח שמגר ולא סיפורי מעשיות.

      שיר לשלום עם 4 חורים? איזו בדיחה...

      הגב לתגובה זו

      • לקשקש זה לא לענות. יש לך תשובה לטענות? (ל''ת)

        אם לא יודעים, 18/10/07 12:47

        הגב לתגובה זו

        • הרוצח מודה שהוא רצח !

          עמית, 18/10/07 16:13

          מה יותר מזה ? תרדו מכל סיפורי הקונספירציה - אם יגאל עמיר לא רצח, למה הוא לא יכול לצאת לברית של הבן שלו ? אם הוא רוצה להשתחרר - שיספר לנו מה קרה שם בדיוק, אולי הוא יקבל משפט חוזר.

          הגב לתגובה זו

          • עמיר דיבר אחרת, לא הקשבת

            מספיק, 18/10/07 18:52

            לקח לעמיר 5(!) ימים להודות ברצח.
            בהארכת מעצר כאשר הוא אמר לעיתונאים ''אני יכול לומר משהו שיהרוס לכם הכל. הכל מכור. מה שראיתם עד עכשיו - הכל היה מסיכה... אם תדעו את האמת, אז כל המדינה תתהפך...למה אתם לא מפרסמים את זה שחיסלו את אחד המאבטחים של רבין?'' הוא נשאל ''מי חיסל?'' וענה: ''מי שצעק 'סרק, סרק'!''
            אז איימו לחסל גם אותו (כמו שחיסלו את רבין ואת הרוצח האמיתי שישב במושב הקדמי) אם ידבר ונתנו לו הבטחות כדי שישתוק- אז הוא לא דיבר יותר

            הגב לתגובה זו

      • זה שאת עושה מזה צחוק לא משנה את העובדות (ל''ת)

        שרית, 18/10/07 13:24

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    עוד לא מאוחר יה שבכניקים ויש גם את החומר של משאל! תשאלו במוסד! (ל''ת)

    רוני, 18/10/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    התכוונתם הסליק של השב''כ!

    רועי הכי טוב, 18/10/07 09:18

    מי שאוכל את זה שרק יגאל עמיר מעורבב בעניין הזה טועה ושוגה באשליות. לכל הפחות רבין תכנן את העניין כדי לזכות באהדה ואכל אותה. וכך גם מראות כל הראיות, אגב מותו של רה''מ רבין כנראה נגרם מכדור בבטן שירה המאבטח שלו, בגלל זה לא ניתן לאתר אותו... ותחשבו קצת זה בריא..במקום לאכול מה שמאכילים אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עמיר את עמיר (ל''ת)

    אחים חולניים, 18/10/07 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עמיר את עמיר (ל''ת)

    אחים חולניים, 18/10/07 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אז הסכם אןסלו טוב היה ליהודים או רע? האם יהודים נהרגו בגללו?

    שאלה חוקית, 18/10/07 09:09

    הסכם אוסלו כידוע הסכם רע לעם היהודים
    רבים מבני העם היהודי שלמו בחייהם על הסכם זה
    רבין לא היה היוזם, הוא היה נגרר של פרס

    הגב לתגובה זו

    • צודק. שימו לב לתגובה חשובה זו (ל''ת)

      רותי, 18/10/07 09:19

      הגב לתגובה זו

    • המתנחבלים רעים לישראל בזבזנו עליהם 150 מלירד וגם יש שם בעיקר אנשים (ל''ת)

      נטולי ערכים!!!, 18/10/07 09:21

      הגב לתגובה זו

      • לא נשב בשומרון,לא נשב ברמת השרון

        שרית, 18/10/07 13:57

        השטחים הם רצועת הביטחון של ישראל
        ראה מה קרה שעזבנו את עזה
        מקימים שם צבא ויורים עלינו קטיושות.

        הגב לתגובה זו

    • מפעל ההתנחלות

      משמרת הצביעות, 18/10/07 09:28

      מפעל ההתנחלות כידוע מפעל רע לעם היהודים
      רבים מבני העם היהודי שלמו בחייהם על מפעל זה
      בגין לא היה היוזם, הוא היה נגרר של חנן פורת

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק.ההתנחלות בא''י ממש רעה.צריך לפנות אותה (ל''ת)

        שרון ר., 18/10/07 09:46

        הגב לתגובה זו

    • יהודים נהרגו בגלל מחבלים,לא בגלל הסכמים.לעומת זאת, כמה ניצלו

      תשובה רציונלית, 18/10/07 09:33

      ממוות במלחמה בזכות הסכם השלום עם מצרים? אם נעשה אקסטרפולציה על מלחמת יו''כ, מדובר כנראה באלפים. לסיכום: הסכמים עם האויבים נעשים כדי להציל חיים; לצערנו,לא תמיד זה עובד. בכל מקרה, ההרוגים הם בגלל שנאת הגויים ולא משום סיבה אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • כי הסכמים עושים עם יריבים- לא עם אויבים ,הטרור בא מהסכם עם אויבים (ל''ת)

        שרית, 18/10/07 13:56

        הגב לתגובה זו

    • הסכם אוסלו רע ליהודים וגם לערבים

      עמית, 18/10/07 16:15

      חוץ מהטרוריסטים שביניהם כמובן. מה זה בדיוק מוכיח בהקשר של הכתבה הזאת ? לא ברור.

      בכל אופן, מי שחוגג את רציחתו של ראש ממשלה יהודי, וממש לא משנה אם מהימין או מהשמאל, נכנס בדיוק לאותה קטגוריה של אנשים שהסכם אוסלו טוב עבורם.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    האם באמת יגאל עמיר הוא זה שרצח את רבין?

    חומר למחשבה, 18/10/07 09:08

    לכל אלה שחושבים שהם יודעים את כל העובדות על מה שקרה בליל הרצח ובגלל זה הם משוכנעים שיגאל עמיר הוא הרוצח - תענו לי רק על שאלה אחת:
    כפי שראינו בתוכנית ששודרה בערוץ 2 לפני כשנה וחצי, בצידה הקדמי של החולצה שלבש רבין בליל הרצח, קיים חור כניסה של קליע.
    זו עובדה שאין עליה ויכוח.
    את הכדור הזה לחזהו של רבין, יגאל עמיר לא היה מסוגל לירות בשום פנים ואופן כיוון והוא עמד מאחורי רבין ז''ל.
    אז מי ירה את הכדור הזה לחזהו של רבין???
    האם מישהו יכול לענות לי תשובה הגיונית מבלי להתלהם ומבלי לקלל?

    הגב לתגובה זו

    • כמובן, כמובן - גם לעולם לא היו מסימות אפולו לירח

      אלון, 18/10/07 09:23

      והישראלים אשמים בפיגוע של 11 בספטמבר

      וכל אינספור תיאוריות קונספירציה הם ממש נכונות - יש מיליון ''עובדות'' לגבי כל אחת מהן.

      אה, ואני איש ימין, סתם מעצבנים אותי אנשים כמוך

      הגב לתגובה זו

      • אתה עושה מזה צחוק כי לך תשובות הגיוניות להסביר את השקר (ל''ת)

        שרית, 18/10/07 13:12

        הגב לתגובה זו

    • זו לא עובדה ואין ויכוח

      יוסי, 18/10/07 09:26

      אתה ממציא סיפור לא נכון (חור הקליע) ומתיימר להציג אותו כעובדה.
      זו שטיפת מוח בסגנון גבלס. אני משער שאחרי כל כך הרבה פעמים שטחנת אותו, גם אתה מאמין בזה.

      הגב לתגובה זו

      • זו עובדה ובאבו אבוהה עובדה!!! כולנו ראינו בערוץ 2 את החולצה של רבין

        זו עובדה שאין, 18/10/07 09:44

        עם חור כניסה של קליע בצידה הקדמי.

        שאנשי השמאל יפסיקו לשקר ושיפסיקו לסלף עובדות שאין עליהן עוררין!!!

        הגב לתגובה זו

      • איך השיר התלכלך בדם ? כולנו ראינו שהוא שם אותו בכיס ליד החזה????? (ל''ת)

        שרית, 18/10/07 13:33

        הגב לתגובה זו

        • השיר התלכלך בגלל שרבין נורה בחזהו ולא בגבו!!!

          על עובדות, 18/10/07 14:51

          אם זה נכון מה שפורסם שרבין נורה בגבו בכדורי הולופוינט (הוכח שאלה היו כדורי הולופוינט) שאינם עוברים את הגוף ואינם יוצאים מצידו השני, אין מצב שהשיר שהיה צמוד לחזהו של רבין יתלכלך בדם.
          השיר היה אמור להתלכלך בדם רק אם רבין היה נורה בחזהו.
          וזה אכן מאמת את מה שראינו בתוכנית ששודרה בערוץ 2 ושבה רואים את חור כניסת הקליע בצד הקדמי של החולצה.
          האם יגאל עמיר התפצל לשניים וחלק א' שלו ירה ברבין בגבו וחלק ב' שלו ירה ברבין בחזהו?

          הגב לתגובה זו

      • כשלאנשי השמאל אין תשובות, הם נלחצים ומשתמשים בביטויים כמו גבלס (ל''ת)

        אבי, 18/10/07 14:57

        הגב לתגובה זו

    • יכול להיות שמשהו מסריח , אבל עמיר הוא הרוצח כי

      א.מ, 18/10/07 09:31

      לא רק שהוא לא מתחרט הוא מאושר, אם היה לו משהו להגיד או לטעון אז ניחה, אבל הוא גאה במעשיו.
      בלי קשר שישנם לא מעט דברים מסריחים בצמרת השלטון, עמיר וידידיו לקחו את החוק לידהם, קבוצות ימניות קיצוניות או שמאליות לחילופין הן טרור נטו.

      הגב לתגובה זו

    • זה חור יציאה.גאון. (ל''ת)

      גאון הדור, 18/10/07 09:37

      הגב לתגובה זו

      • לא, זה לא.

        טל, 18/10/07 10:12

        ועדת שמגר קבעה שלא היו חורי יציאה.

        הגב לתגובה זו

      • זה לא יכול להיות חור יציאה אדוני, מלך מלכי הגאונים

        לפני שכותבים, 18/10/07 10:52

        רבין ז''ל נורה ע''י כדורי הולופוינט.
        זו עובדה שפורסמה ואומתה ואין עליה ויכוח.
        כדורי הולופוינט חודרים לגוף ואינם יוצאים החוצה ממנו.
        גם זו עובדה.
        כך שזה לא יכול להיות חור יציאה!!!

        הגב לתגובה זו

    • כל תאוריות הקונספירציה מיותרות

      איציק, 20/10/07 07:19

      גם בהנחה שהכדור העלום לא הגיע מאקדחו של המתנקש - עדיין המתנקש הוא שירה, ועל כך אין ויכוח בכלל, לא על הכוונה, לא על התכנון המפורט, ולא על הביצוע.
      ממש חשוב לך ההסבר? יתכן שאחד הכדורים הגיע דווקא מהמאבטח, הרי במדינת חלם שלנו הכל אפשרי. אין צורך בקונספירציה במדינת חלם, כל הפאשלות הן תוצאה של חלמאות, אין פה ק.ג.ב כמו ברוסיה ואפילו לא סי.אי.איי, האגדות על חוכמתנו הרבה מוגזמות ביותר.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני ממתין כבר בקוצר רוח לתוכניות הזיכרון לרצח,כמו:

    שביב, 18/10/07 09:07

    ''איפה היה גיא פינס כששמע על הרצח''

    ''מה לבשה בר רפאלי בזמן ואחרי הרצח''

    הגב לתגובה זו

    • ענק! בר רפאלי היתה בחיתול. אחח.. בר בחיתול. (ל''ת)

      הייתי שם, 18/10/07 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא מאמינה! סתם ספור לתדלוק השנאה למש' עמיר.

    כן, אני נגד רצח, 18/10/07 09:07

    לאחר שנראה לשמאל שמדורת השנאה דועכת החליטו להזין את האש בזרדים (ספורי מעשיות). שקיף!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יש סבב במשטרה החוקרים רוצים

    ד''ש מערפאת, 18/10/07 09:07

    קידום !!! יאללה השקרים תמשיכו!!
    יגאל רצח את רבין אבל מי שצריך לשבת בכלא זה שריד פרס וכל השמאל הקיצוני שישב על רבין המסכן וטמטם אותו להביא את כל המחבלים
    וגרמו להרס המדינה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הכל קונספירציה

    ירון, 18/10/07 09:05

    נשמע כמו תירוץ של האיראנים. הימין הקיצוני מסומם כולו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מספיק עם התמונה הזאת שהוא מסתכל בעיניים !!!

    חף מפשע עאלק, 18/10/07 09:03

    שימו תמונה בה הוא משפיל את מבטו כיאה לפושע נאלח שנתפש בקלקלתו.

    הוא טרוריסט שלקח את החוק לידיים וביצע מעשה רצח. בדיוק כמו חמאס והג'יהאד.

    מספיק לעשות ממנו קדוש מעונה.
    הוא בפירוש לא !

    שיחנק !

    הגב לתגובה זו

    • אבל עדיין הוא גאה במעשיו לכן זאת התמונה המיצגת

      איל מ, 18/10/07 11:44

      לכל מי שרוצה לקצוב את עונשו ולתת לו להגיע לברית

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    תמונת החנ''מ,כמו לקוחה מספרו של מר מוסינזון '' חסמבה ''.....

    עוגב תנוחה, 18/10/07 09:01

    לא היה ולא ניברא..... רצון המישטרה
    ברור כשמש.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כמה רשע יש באחים עמיר. הם מסכנים.

    פונדמנטליזם, 18/10/07 08:57

    לראות את הסליק ולהתפלץ. השנאה לרבין ולא לפרס מוכיחה שהיתה להם בעיה לא רק עם הסכם אוסלו וזה משהו שמעבר לכך.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    משפחה פסיכוטית

    עמיר, 18/10/07 08:53

    הם ישיגו את מטרתם ( המופרעת ) גם אם ייהרגו בדרך עוד אזרחים תמימים.
    כי, המטרה מקדשת את האמצעים.
    הם, וכמוהם הם האויב המסוכן ביותר לעם היהודי.
    כי כמו שמלחמות היהודים גרמו להרס בית המקדש פעמיים, כך, אנשים כמו המשפחה המופרעת הזאת מוכנים להרס החיים הדמוקרטיים בארץ, מתוך הבנה - מטומטמת, ועיוורת - שאלוהים איתם.
    בהנחה שעל פי המאמינים בכל הדתות המונוטאיסטיות, ויש רק אלוהים אחד, מעניין מה אומר אותו אלוהים על ההתנהלות הזאת שנעשית בשמו ומטעמו - לדבריהם - : הן בצד שלנו והן בצד של המתאבדים המוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    משפחה ארורה.

    שש, 18/10/07 08:51

    הימין הקיצוני שוב מרים את ראשו בטוקבקים מתוזמנים ותורת הקונספירציה . אשפה אנושית כמו משפחת עמיר לא יכלה לפרוח ללא סייענים פחדנים. הגועל שמשפחה זו ותומכיה מעוררת בי היא אדירה. חבל שהשב''כ לא חיסל את הפחדן הזה כשקרה סרק, סרק כדי להציל את נפשו הארורה.

    הגב לתגובה זו

    • כמה טעויות בטוקבק אחד-

      אודי, 18/10/07 09:05

      עד היום לא ידוע מי צעק סרק סרק..ואתה החלטת שעמיר צעק?
      אפילו בסרט וידאו רואים אותו יורה בלי לצעוק..
      טעות ראשונה אהבל

      טעות שניה-אחרי כל החקירות ''והרצון הטוב'' לא נמצאו מסיעים למשפחת עמיר פרט לדרור עדני היושב איתם בכלא
      אפילו מרגלית הר שפי המסכנה..על פי עמי אילון זכאית לחלוטין..
      שוב מוחך הקודח ממציא שטויות..
      טעות שניה אהבל

      חייך יצאת -אהבל

      הגב לתגובה זו

      • גם דרור עדני

        ש, 18/10/07 10:03

        נשפט סתם בגלל אווירה ציבורית.

        הגב לתגובה זו

    • רחמנות עליך שש, הנך מעטה שנאה תהומית מסכנים הסובבים אותך (ל''ת)

      ששי, 18/10/07 09:06

      הגב לתגובה זו

    • השב''כ קרא :סרק,סרק- לא הוא

      שרית, 18/10/07 13:10

      שאלת את עצמך למה????
      ולמה הם לא ירו בו ישר?????

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לתת להם פרס ישראל ולשחרר אותם. (ל''ת)

    פרס ישראל, 18/10/07 08:50

    הגב לתגובה זו

    • צריך לתת לו להיות מבקר בשב''כ.

      יגאל, 18/10/07 09:26

       מה שחשוב שהשב''כ נכשל במאה אחוז ותמני קטן הפיל את כל החומה ! השב''כ חזקים על ילדות קטנות בחברון וגוש קטיף אבל במציאות הם אפסים.

      הגב לתגובה זו

    • צריך לתת לו להיות מבקר בשב''כ.

      יגאל, 18/10/07 09:26

       מה שחשוב שהשב''כ נכשל במאה אחוז ותמני קטן הפיל את כל החומה ! השב''כ חזקים על ילדות קטנות בחברון וגוש קטיף אבל במציאות הם אפסים.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה ''יחשפו'' לנו בשנה הבאה

    פסטיבל רבין, 18/10/07 08:47

    חברים יקרים. רבין מת !

    כל סיפורי החסמבה שמפמפמים לנו ושמנסים ''להחיות'' את הרצח ולהעצים את גודל התעוב, מראים לי שמדובר יותר בקונספירציה מאשר ברצח אמיתי.

    לרצח אמיתי לא צריך את כל ההצגות האלה 12 שנה אחרי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ממש שיתוף פעולה מעולה!

    דינה, 18/10/07 08:46

    נו הגיע התאריך הקדוש וחייבים להמשיך בזריעת סיפורים ושינאה כאילו שחסר, הרי כל בר-נש מבין לבד שיש עוד משהו אם לא החשוב מאחורי הכל, איפה אבישי רביב המפעיל באיזה כלא הוא יושב איפה חקירת כל הרצח הכל נשכח פתאום!
    נכון אני לא שמאלני משועמם אבל מה לעשות יותר מידי כבר אי אפשר להיתאפק ולא להגיב...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    2 ו-3 צודקים. למה עכשיו? כדי להילחם ברצונו לצאת לברית?

    תמונות מפוברקות, 18/10/07 08:46

    אם אלה היו התמונות האמיתיות מאז, כבר מזמן היו מפרסמים אותן.
    אין בהן שום סוד. וגם אם היה סוד, מה קרה פתאום שזה כבר לא?
    הכל תזמון של השב''ס והשב''כ שאוכלים אותה כל פעם מתחת לחגורה מיגאל עמיר.
    פעם ראשונה הוא הוריד להם את המאובטח מס' 1 בטקס מאד מאובטח, ואח''כ בכל הבקשות שלו שברובן הוא זוכה.
    כולל להינשא וכולל... להתייחד...

    אז מי צריך שב''ס ושב''כ?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל המעריצים שלו בעצם תומכים במחבל

    Roy, 18/10/07 08:43

    ממש ''עשבים שוטים''. עליכם נאמר ,''אור לגויים'', רק שאתם מפיצים אפלה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תנו לו את הכל

    הודיה, 18/10/07 08:43

    אולי הוא רוצה לשים את את זה בשיירה של האורחים בברית המילה של הבן שלו.
    חתיכת רוצח בלי בושה עוד מבקש להיות נוכח בברית.
    מי בכלל רוצה לשמוע את הבקשות והטענות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מרגלית הר-שפי ודרור עדני???

    שלומי, 18/10/07 08:39

    ואללה אשמתה של הר שפי היא שהיא שמעה אותו מתרברב שהוא ירצח את רה''מ, מאיפה היתה אמורה לדעת שהוא מתכוון ברצינות? עמי איילון כבר אמר שסתם שמו אותה בכלא.
    לגבי דרור עדני, אשמתו העיקרית זה שהוא התאהב באחותם של העמירים, ביקר אצלם פעם אחת ונתן ליגאל לשמור על העוזי שלו. כשחוקרי המשטרה אמרו לרביב את השם עדני, הוא שאל ''מי זה?''. אבל באווירת העליהום שהייתה, מהר מאוד שפטו את עדני לכמה שנים כאילו שהוא איזה חלק מהתארגנות.
    אז בבקשה, כל ההתארגנות המעשית של העמירים הייתה בין שניהם כל השאר לא שייכים לסיפור ואין טעם בלהשמיץ שוב ושוב.

    הגב לתגובה זו

    • יש להעמיד את כל המשפחה אל הקיר

      משפחה של, 18/10/07 09:13

      ולהוציא אותם להורג

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ציון הרצח לפי העברי, הלועזי ולפי המוצ''שי

    בינהם חול המועד, 18/10/07 08:39

    האירוע היחד בעולם שמצויין לפי העברי, הלועזי ולפי המוצאי-שבתי. ובינהם הם עושים ''חול המועד''.

    הגב לתגובה זו

    • מעולה!!! (ל''ת)

      שי, 18/10/07 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כמה שילמו לך מר ברכה....?! (ל''ת)

    ירון, 18/10/07 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שינמקו בכלא עד סוף חייהם. אמן. (ל''ת)

    מישהו שאיכפת לו, 18/10/07 08:39

    הגב לתגובה זו

    • כן יהי רצון (ל''ת)

      x, 18/10/07 11:59

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    12 שנה ה''סליק'' סודי - נו באמת... (ל''ת)

    נמאס, 18/10/07 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ''12 שנים'' ולא ''12 שנה'' -לכו ללמוד עברית לפני שאתם כותבים

    אלעד, 18/10/07 08:35

    יש לי הרגשה שהטעויות בכתבה לא מסתכמות בשגיאה הלשונית הנ''ל....

    הגב לתגובה זו

    • כל מספר מעל 11 אפשר לציין ביחיד (ל''ת)

      המדקדק, 18/10/07 08:55

      הגב לתגובה זו

    • 12 שנה וגם: 12 שנים - שניהם תקניים!!!

      לך תלמד לשון, 18/10/07 08:56

      טעות בידך!
      מבחינה לשונית ניתן להשתמש הן במילה שנה והן במילה שנים כאשר מדברים על רבים (!). למשל:
      ''עשרים שנה'' וגם: ''עשרים שנים''.
      אדרבא, בעברית החדשה אף התקבל כי השימוש במילה ''שנה'' לציון רבים היא כביכול עברית גבוהה יותר (כלומר, בנאומים/חדשות וכד' יעדיפו לומר: ''עשרים שנה'' ולא ''עשרים שנים'').
      אגב1: בדוק בתנ''ך לפני שאתה מבלבל במוח.
      אגב2: יש עוד כמה מילים כאלה בעברית שניתן להשתמש גם ביחיד וגם ברבים שלהם לציון רבים, אך לצערי אני לא זוכר אותם כרגע.

      הגב לתגובה זו

      • אפשר גם: ''20 יום'' וגם: ''20 ימים''

        לך תלמד לשון, 18/10/07 09:10

        נזכרתי בעוד מילה כזו: יום.
        מעל למספר 11 ניתן לומר גם:
        12 יום וגם 12 ימים!!!!

        הגב לתגובה זו

    • לדוגמה ''אחרי עשרים שנה'' קובץ הסיפורים של או הנרי שיצא בארץ (ל''ת)

      Sydney Porter, 18/10/07 12:06

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ת מי זה מענין היום?אין חדשות יותר חשובות? אירן למשל ?!!111 (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 18/10/07 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חייבים איכשהו לייחד את יום הזיכרון לרצח רבין, אז משחררים סיפור קלוש

    העיתוי לא מקרי, 18/10/07 08:33

    כדי ''להחיות'' את יום הזיכרון, בכל שנה מנסים ''לחשוף'' בכח עוד פרטים, גם אם הקשר בינם לבין המציאות הוא על בסיס השערתי, וגם אם היו נכונים ,אך חיכו עכשיו כדי לחשפם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שקר מוחלט

    יעקב, 18/10/07 08:33

    מרגלית הר-שפי לא היתה בתכנון- כולם יודעים את זה
    וגם לא הורשעה על דבר מעין זה

    למה הלוקשים האלה?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני לא מבין למה לא הוציאו אותו להורג?

    א, 18/10/07 08:32

    ועוד נתנו לו להתחתן ולהביא ממזר לעולם עם איזו מטומטמת שבקושי יודעת עברית.
    הוא סתם מבזבז אויר וכסף למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • הם לחופש . (ל''ת)

      אריה, 18/10/07 08:47

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מעניין. אלו ראיות משפטיות. מדוע הן היו עלומות? (ל''ת)

    משפטן, 18/10/07 08:32

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את פסה''ד של חגי עמיר (ל''ת)

      אם אתה משפטן, 18/10/07 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שאלה אחת קטנה-אבישי רביב איש שב''כ ידע על הנסיון ביד ושם ,מדוע

    רונן, 18/10/07 08:32

    לא דיוח או שכן דיוח...

    הגב לתגובה זו

    • איך החלטת שהוא ידע? אולי הוא דיווח רק לך... (ל''ת)

      המפעיל של, 18/10/07 10:36

      הגב לתגובה זו

      • אבישי רביב יצא זכאי ,והמבין יבין (ל''ת)

        שרית, 18/10/07 16:06

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    יו. ממש חבורת חסמבה כמה אתם עושים רעש מכלום? (ל''ת)

    דליה, 18/10/07 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא קונה את הסיפור הזה

    ישראלית, 18/10/07 08:28

    נראה לי מפוברק לאללה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בתמונה ''משתלת שב''כ&שמפניה בע'מ'' (ל''ת)

    אגרונום בכיר, 18/10/07 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כתבה מגמתית ולא מקצועית...

    אבי, 18/10/07 08:26

    ושהשוטרים ימלאו את תפקידם (לשם שינוי) ולא יעוטו על כל מיקרופון.
    עוד זוכרים אתכם מצטלמים עם בני סלע. תתביישו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני לא מאמין לשב''כ (ל''ת)

    הוא לא הרוצח, 18/10/07 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אי פשר להאמין לאף אחד בתקשורת או בשלטון (ל''ת)

    י, 18/10/07 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אנא, הפסיקו לפרסם את תצלומו של השטן (ל''ת)

    julia, 18/10/07 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ממש ''חשיפה''. מעניין מה ''יחשפו'' לקראת הפסטיבל השנתי הבא, בעוד שנה. (ל''ת)

    די, נמאס!, 18/10/07 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה כל הסודות שיש לכם?

    נתי, 18/10/07 08:20

    למה המשפט היה בדלתיים סגורות?
    למה לא מפרסמים את כל התשובות לכל השאלות הרבות שנשארו פתוחות?
    עמיר רצח, אבל מי הפעיל אותו?
    פרס היה תמיד יריב של רבין. כבר פורסם באינטרנט איך הוא קשור.
    תפתחו הכל, מסמכים רפואיים, הכל.
    מישהו דאג לווידוא הריגה ברכב. פרסמו הכל!

    הגב לתגובה זו

    • המשפט היה בדלתיים פתוחות. עמיר הודה (ל''ת)

      נתיב, 18/10/07 08:56

      הגב לתגובה זו

    • לנתי..

      שצעון, 18/10/07 09:02

      השגת פטריית הזיה חדשה בשוק??כנראה שהיא לא הכי מוצלחת

      הגב לתגובה זו

      • שצעון, באיזה חומר שטפו לך את המוח?? (ל''ת)

        יהודיה, 18/10/07 10:00

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''..הגיעו צילומי אמל''ח'' (?). יאללה, התחיל שיעור ה''מורשת''. (ל''ת)

    כבשה סרקסטית, 18/10/07 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אף מילה לא מספיקה כדי לתאר את שנאה והתיעוב שלי למשפחה הזאת וחבריה

    רוני, 18/10/07 08:16

    קן צרעות של ממש במסווה של אהבת ארץ ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון למשפחת רבין. ברור, לא? (ל''ת)

      איתי, 18/10/07 08:31

      הגב לתגובה זו

      • לא, איתי רעננה. הוא מתכוון למשפחת עמיר. (ל''ת)

        , 18/10/07 09:07

        הגב לתגובה זו

        • לי אישית הפריע שהנהג הצבאי שלו היה מסיע את התופרת של לאה

          שרית, 18/10/07 13:28

          לפני כמה זמן הייתה כתבה במקומון על גברת שהגיעה לגיל מופלג
          בזמנו היה לה בוטיק יוקרתי בתל אביב
          היא סיפרה בגאווה שנהג של רבין
          היה נוהג לאסוף אותה על מנת שתביא שמלות למדידה ללאה
          גאווה אולי לה
          בושה גדולה לנו ולמדינה.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    משום מה אני לא מאמין לזה!!!!

    אלי, 18/10/07 08:15

    למה רק עכשיו מפרסמים את זה? מה קרה פתאום? שטויות....

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מסע הפרסום של המשטרה נגד השחרור

    שרון, 18/10/07 08:13

    מסע פרסום מתוחכם של השבס והמשטרה נגד שחרורו של יגאל עמיר לחגיגת ברית בנו בע''ה
    שימו לב בתקשורת כל פעם מעלים למה לא לשחרר את הרוצח לברית בנו שיוולד בקרוב בע''ה על אפם וחמתם של כל המתנגדים

    הגב לתגובה זו

    • ולמה שיהיה לנו אכפת מרוצח שסיכן שקרא תיגר על הדמוקרטיה?

      יוני, 18/10/07 09:20

      הנבזה הזה צריך לשבת בכלא כל ימי חייו על המעשה שלו.
      השתדלנות של תומכיו בטוקבקים מעוררת חלחלה.

      הגב לתגובה זו

      • הציבור לא מאמין לגירסה הרישמית לרצח..

        חקר האמת, 18/10/07 12:34

        יש שאלות.. יותר מדאי שאלות שאין עליהן תשובה מספקת בגירסה הרישמית.

        תפנים.

        הגב לתגובה זו

    • אתה בטח ליכודניק או שסני''ק שלא שרת בצה''ל (ל''ת)

      יוסי, 18/10/07 09:48

      הגב לתגובה זו

      • מוות לבוגדים השמאלנים (ל''ת)

        נביל, 18/10/07 13:52

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    החל ''פבטיבל/קרנבל רבין'' להתעלקות השמאל (ל''ת)

    16 נרצחי אלטלנה, 18/10/07 08:12

    הגב לתגובה זו

    • העם מפולג

      נביל, 18/10/07 13:48

      הרוב הם יהודים נאמנים והמיעוט חסרי אלהים ואהבת הארץ.

      זה הזמן למגר את השמאל הבוגדני בכוח. זהו סרטן מהסוג הגרוע ביותר ואשר מתפשט בקצב מסחרר.

      אני בטוח שלא תצאו לרחובות לבצע לינץ' בשמאלנים. אתם יפי נפש. באם תרצו או לא זה יקרה לאחר נפילת הפצצה האירנית. אלה שישרדו יחפשו נקם ואלה מבין השמאלנים שיחשפו ישלמו בחייהם על בגידתם ממש כמו שקרה במלחמת העולם השניה.

      הגב לתגובה זו

      • צריך לגרש את כל הערבים חובשי הכיפה חזרה לצפון אפריקה

        אין ברירה, 18/10/07 15:14

        אפ אנחנו מעונינים במדינה נורמלית

        הגב לתגובה זו