• 28.

    כנס תמיכה במורים בחולון

    שמועתי, 18/10/07 21:53

    ביום ראשון במדיטק חולון בשעה 1700
    משתתפים תלמידים התומכים במורים
    מורים הורים ואחרים
    נודע שיהב ביקש לבוא וללמוד איך עושים שיתוף פעולה למען החינוך

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    למס' 23 ו 26

    ר, 18/10/07 19:17

    חאלס כבר!
    בכיינים!
    אתם רוצים לקבל יותר? תשלמו יותר!
    אני בשום אופן לא מצדיק את שביתת הסגל האקדמי, הם אכן צריכים לקבל יותר!
    אבל לשם כך אנחנו, הסטודנטים, צריכים לשלם יותר!
    אין סיבה לשתות עוד מהממשלה, שגם ככה אין לה כסף, ובטח מתקציבים לא פחות חשובים!
    בשביל לקבל צריך לשלם! זה העולם שלנו! תפנימו!

    הגב לתגובה זו

    • אין כזה דבר אין כסף

      תגובה ל ר מ 27, 18/10/07 21:43

      כסטודנט אתה עדיין בשלבי לימוד אז נסלח לך על הבורות
      תמיד יש כסף השאלה למה מייעדים אותו
      כלומר סדר עדיפויות
      אז חאלס כבר מהתגובות המטופשות שלך

      הגב לתגובה זו

      • ל 27 ולכל מי שצריך שיפתחו לו את העיניים.

        ר, 18/10/07 22:25

        אתה צודק...
        בגלל שיש תמיד כסף אין לנו בעיות תקציב לבטחון, לשכבות החלשות, לבריאות, לתחבורה או אתה יודע מה- אפילו לדברים הקטנים כמו ספורט.
        בגלל אנשים בכיינים, קשקשנים, אוכלי חינם וחכמים גדולים שבטח גם נותנים המון למדינה (חוץ מלהפגין ולקשקש באתרי אינטרנט כל היום) כמוך למדינה אין כסף (ותכניס את זה טוב לראש שלך) ואנחנו נראים כמו שאנחנו נראים.

        הגב לתגובה זו

        • תנסה להבין במקום לקשקש

          לר שלא יודע להש, 19/10/07 08:30

          אתה מגלה בורות ועליך ללכת לעוד כמה קורסים בסיסיים בכלכלת ישראל כדי שתבין
          הכל עניין של סדר עדיפויות. גם אם לא מגדילים את העוגה אפשר לחלק לפי הערכים שלך. אם בעיניך נושא מסוים הוא החשוב ביותר לעתידה של המדינה תתן לו יותר מאשר לנושאים אחרים.
          החינוך וההשכלה הם החשובים ביותר.
          ישראל במקום האחרון בעולם בשכר למורים במקום הראשון בצפיפות בכיתות ובין האחרונים בהישגים.
          מקווה שהבנת.

          הגב לתגובה זו

          • תגובה

            ר, 19/10/07 18:26

            ענית לעצמך...
            הכל עניין של סדר עדיפויות ובמצב שלנו צריך להפריט את האוניברסיטאות ואז מי שבאמת ירצה ללמוד יראה את זה (אולי דרך ללכת לעבוד ולסבסד את זה במקום כל היום לבכות בטוקבקים על כמה שמסריח פה)

            הגב לתגובה זו

  • 26.

    למספר 23 ארגון התלמידים

    דב הלוי, 18/10/07 14:46

    כל הכבוד לכם
    כל הכבוד לתלמידים
    כל הכבוד לנוער
    אתם מראים לציבור איזה נוער יש לנו
    אתם מראים למבוגרים מהי דמוקרטיה ומהי איכפתיות
    כל הכבוד לכם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שביתה של הסגל הבכיר בלבד?

    רון, 18/10/07 14:34

    ז''א שסגל זוטר ילמד?
    איך מוגדר סגל בכיר?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אכזבה ממפלגת העבודה

    מנשה חורי, 18/10/07 14:13

    כחבר מרכז המפלגה ,וכפעיל בסניף קרית גת בברצוני להביע את סלידתי אכזבתי מתגובת מפלגת העבודה ,תלמידים יושבים בבית שבועיים ואדון כבל במקום לבוא ולהציע דרך לסיום הסכסוך,הודיע כי מפלגת העבודה תומכת ביולי תמיר,
    גם אני תומך ביולי תמיר אז מה??
    אם התוכנית לא מתאימה למורים בתיכון,אז צריך להרוס את החינוך??האם יש לשפוך את התינוק עם המים רק בגלל שאיזה פקדיון באוצר בשם אלי כהן ,הגה תוכנית עלובה והצליח לעבוד על הסתדרות המורים שחתמו,עליה בלי לבדוק מה קורה ??
    יתרה מזאת אנו שומעים כי עשרות בתי ספר לא חתמו על הרפורמה ??מדוע אם היא כל כך טובה ?????
    אדון כבל תתעשת ולפני שאתה יורה בלשונך החדה תחשוב במיוחד אם אתה מדבר בשם מפלגת העבודה

    הגב לתגובה זו

    • אדון כבל

      תגובה ל 24 הנכב, 18/10/07 16:49

      לאדון כבל השררה עלתה לראש
      אדון כבל תזכור מי שלח אותך לכנסת? אנחנו
      ואנחנו גם נשלח אותך חזרה למקום שממנו באת אם תמשיך לייצג אינטרסים צרים ובינאישיים ולא את עקרונות התנועה
      יולי תמיר בוגדת בערכי התנועה ועליה ללכת

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הפגנת ענק מול הכנסת

    אירגון התלמידים, 18/10/07 13:32

    ביום ראשון 21-10-07 תתקיים מחאת ענק מול הכנסת,הסעות יצאו מכל רחבי המדינה העצרת תחל בשעה 18 נא להביא שקי שינה לא זזים משם עד אשר הממשלה האטומה הזאת תבין ,כי עתיד המדינה זה אנחנו
    עד אשר המורים והתלמידים יקבלו את כל דרשותיהם

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לחוקק חוק: שביתות, רק בהודעה של חודש מראש

    ארז, 18/10/07 13:02

    כל ארגון שרוצה לפצוח בשביתה, יהיה חייב להודיע כל כך בכתב ומראש לשר הממונה.

    השביתה תיכנס לתוקפה חודש לאחר התאריך שבו הוגשה ההודעה. מי שישבות לפני כן - לא יקבל שכר על התקופה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • כבר יש כזה חוק

      סטודנט ב''ש, 18/10/07 18:57

      צריך להכריז על סיכסוך עבודה תקופה מסויימת לפני השביתה.
      לצערנו המרצים הודיעו על סיכסוך עבודה עם ור''א לפני הרבה יותר מחודש.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    האם זה כולל מכללות ובתי ספר גבוהים? (ל''ת)

    nat, 18/10/07 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יולי תמיר ובראון חברון מצפצפים על החינוך בישראל צפצוף אחד ארוך ! (ל''ת)

    גדי, 18/10/07 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה לגבי המכללות יש שביתה??? (ל''ת)

    לידור, 18/10/07 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא אכפת לרה''מ החינוך ההשכלה הבריאות.כמו הבריאות הכבות החלשות (ל''ת)

    לא זורקים אותו, 18/10/07 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חתימת עצומה נגד תנועת קדימה

    אייל, 18/10/07 10:22

    בעוד זמן קצר יעלה לאויר אתר שבו נחתים אנשים נגד תנועת קדימה ,ונגד מפלגת העבודה וכל זאת על יחסם המזלזל להשכלה העל יסודית וכן יחסם לאקדמיה,על הרס החינוך לא נוכל להבליג,
    את החתימות נשלח למשרד ראש הממשלה ונפרסם אותם בעיתונות
    כל המהלך ממומן על ידי אנשים פרטיים הרואים בעיניים כלות איך הממשלה הורסת את עתיד ילדינו

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך

      דב הלוי, 18/10/07 11:14

      כל הכבוד לך אחי אייל משדרות
      והכי מתאים להוביל אתצ המהפכה אזרח משדרות
      שהממשלה הזו זרקה לכלבים
      ממשלה רעה לישראל
      חייבים לסלקה מהר לפני שיהיה מאוחר

      הגב לתגובה זו

      • אייל אתה מלך

        צילה, 18/10/07 13:30

        אייל משדרות היקר ממתינה בקוצר רוח לעליית האתר,אני מבטיחה לך כי תוך זמן קצר תאספו אלפי חתימות
        ,לאחר ההחתמה יש לטפל בנציב העליון אלי כהן מהאוצר ,יש לעשות הכל בכדי שהילדון הזה לא ימשיך לעבוד שם

        הגב לתגובה זו

    • מחכה בקוצר רוח

      קובי, 18/10/07 14:17

      לחתימה על העצומה, ואולי נצליח סוף סוף לגרום לנפילתו של התחמן

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מדינת רייטינג

    אייל הדרומי, 18/10/07 10:17

    כל זמן שהחשיבה במשרד ראש הממשלה תמשיך להיות מעוותת,תימשך חוסר ההתייחסות,אילו המורים היו סוגרים נמל תעופה או נמל נוסעים תוך שעה אדון אהוד אולמרט היה מוצא פתרון למורים,ולמרצים אך למרבה הצער בגלל שאנחנו עובדים עם תלמידים זה לא מספיק חשוב,
    זה שהם נהרגים בעזה זה בסדר,זה שהם נקראים למלחמת לבנון זה בסדר ,ללמוד נורמלי לא צריך
    אולמרט אני נשבע קדימה תשלם מחיר כבד מאוד בקלפי
    אנחנו מכינים בימים אלה עצומה שבה יתחייבו המורים וישבעו לא להצביע קדימה בגלל היחס המחפיר שלה למורים, גם את מפלגת האבודה נזכור היטב על יחסם המזלזל והשקט שלהם על כך שילדינו כבר שבועיים בבית ולאף אחד לא איכפת

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מדינת רייטינג

    אייל הדרומי, 18/10/07 10:17

    כל זמן שהחשיבה במשרד ראש הממשלה תמשיך להיות מעוותת,תימשך חוסר ההתייחסות,אילו המורים היו סוגרים נמל תעופה או נמל נוסעים תוך שעה אדון אהוד אולמרט היה מוצא פתרון למורים,ולמרצים אך למרבה הצער בגלל שאנחנו עובדים עם תלמידים זה לא מספיק חשוב,
    זה שהם נהרגים בעזה זה בסדר,זה שהם נקראים למלחמת לבנון זה בסדר ,ללמוד נורמלי לא צריך
    אולמרט אני נשבע קדימה תשלם מחיר כבד מאוד בקלפי
    אנחנו מכינים בימים אלה עצומה שבה יתחייבו המורים וישבעו לא להצביע קדימה בגלל היחס המחפיר שלה למורים, גם את מפלגת האבודה נזכור היטב על יחסם המזלזל והשקט שלהם על כך שילדינו כבר שבועיים בבית ולאף אחד לא איכפת

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם המכללות שובתות?

    קרין, 18/10/07 10:06

    מה עם מכללת ספיר,היא שלוחה של בן גוריון..זה תופס גם לגבינו???

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    להעלות את שכר הלימוד!

    ר, 18/10/07 09:59

    חייבים להעלות את שכר הלימוד!
    אין מה לעשות, חינוך טוב עולה כסף!
    קחו את ארצות הברית לדוגמא.
    השכר צריך לעמוד על 17אלף לשנה ואז גם מועטי היכולת יקבלו יותר מלגות.
    שימו לב איזה יופי המרכז הבין תחומי עובד לעומת האוניברסיטאות, רק בגלל שכר הלימוד הגבוה! חלאס עם כל הבכי כבר!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה עם הטכניון? (ל''ת)

    גם שם שובתים?, 18/10/07 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יולי תמיר, את הקול שלי איבדת.

    אוהד, 18/10/07 09:46

    איך הגעת למצב שבו תלמידי רפואה נאלצים לפנות לבג''צ כדי לאכוף הסכם שיותר ברור ממנו אין, נשגב מבינתי לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

    • גם את שלי (ל''ת)

      אורי, 18/10/07 10:14

      הגב לתגובה זו

      • את קולי איבדה מזמן (ל''ת)

        דב הלוי, 18/10/07 11:15

        הגב לתגובה זו

    • גם את שלי (ל''ת)

      דנה, ת''א, 19/10/07 13:38

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    בר-און כמה עולות הארוחות שלך?העלות על חשבון ההשכלה והחינוך? (ל''ת)

    תלמיד, 18/10/07 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין כסף לחינוך אין כסף לתרופות אין כסף לזקנים (ל''ת)

    החבריםשל אולמרט, 18/10/07 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שביתה

    0, 18/10/07 08:55

    יאלה אני חייבת שביתה פליייייזזזזז

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עמיר פרץ שכח לישאול. ומה עים העובדים ? (ל''ת)

    פקק תנועה, 18/10/07 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למדינה לא איכפת מחינוך .. (ל''ת)

    דשה, 18/10/07 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי שלא לוקח אתכם ברצינות זה אתם

    Joe Anaaref, 18/10/07 07:11

    כל מי שעיניו בראשו מבין שאת הסחף של שבע השנים האחרונות תצליחו לעצור רק בדם. היות ואתם לא באמת בנויים מהחומר של עובדי חברת החשמל או הנמלים - אתם תשבתו שבוע - שבועיים ותתקפלו.
    את זה כולם יודעים - כולל האוצר.
    בצורה כזו אין שום סיבה שתקבלו משהו.
    אם הייתם נאבקים כבר בשנת 2002 על הסכם חדש ושומרים על שכרכם משחיקה הכל היה נראה אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      תגובה ל 5, 18/10/07 08:36

      הציבור מתקומם רק כאשר אין לו מה להפסיד במצבו הנואש
      רגע זה קרב ובא
      ברגע שהמרצים יסכימו לחבור לחולים ולנכים
      ברגע שיחברו הקשישים למורים
      ברגע שיחברו ראשי האוניברסיטאות והסטודנטים לילדי העוני
      אז תפרוץ המהפכה שתזעזע את אמות הספים

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בושה וחרפה...

    תומר, 18/10/07 06:34

    אין לי מושג איך המדינה שלנו מצליחה לשרוד, אנחנו מגוחכים ומבזים.
    לצערנו, הדרך היחידה להשיג משהו במדינה המסריחה הזאת זה לשבות!
    הממשלה עושה כל מה שהיא יכולה לסלף אמיתות, להשפיל ולפגוע באזרח הקטן, בסטודנט, בחלש, בנכה, בעני, בניצול השואה, בחולה.
    הלאה השביתה, אסור לוותר להם בשום פנים ואופן, הם מתייחסים אלינו כאל בדיחה!
    מוכרחים לגרום לשינוי עכשיו!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      א. א., 18/10/07 10:00

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תנו ללמוד

    סטודנט, 18/10/07 04:48

    מספיק עם כל המאבקים האלה על הגב שלנו. למה רק עכשיו נזכרתם. היו לכם שלושה חודשים לדון עם האוצר...כולם תחמנים פה...

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      CAT, 18/10/07 08:57

      מספיק!!!
      הייתה שביתת סטודנטים בסמסטר שעבר אשר אתן (ור''ה) דאגתם לתרפד מספיק תשבו ותלמדו!!! אני אישית אם תכריזו על שביתה אבו כל יום וממש אבל ממש ךא איכפת לי מתנאי השכר שלכם !!!!
      כמו כן אם אתם נותני שירות (ואתם כן) תנו לנו הסטודנטים גם כלי לפטר אתכם על ביצועים כושלים (כמו יכולת ללמד גרוע או כי אתם לפעמים ממש קטנונים)
      די שביתה !!!!
      וחוץ מזה אחרי שתגמר השביתה הזאת אגודת הסטודנטים תפתח חדשה !!!
      ושוב נהיה בבאסה

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      אגריפס, 18/10/07 14:09

      הכל פולטי, גם ראשי האוניברסיטאות, גם רן ארז. בסוף הסטודנטים, והמרצים הזוטרים, שיאלצו להשלים שיעורים, בזמנים חופפים, הם אלה שיסבלו. הרי כל הדיקנים שכחו איך זה ללמד כיתה ובטח איך זה ללמוד בכיתה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לפרופסור שלמה בק

    דב הלוי, 18/10/07 01:15

    נכבדי
    ממשלות ישראל יצאו למאבק נגד החינוך וההשכלה
    אתם ודאי חשים זאת היטב
    לפיכך עליכם לשלב ידיים עם מורי התיכוניים ולהקים קואליציה חברתית בהנהגתכם
    רק כך ניתן לגרום לשינוי
    בכבוד
    דב הלוי

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה בהחלט!!!!

      סטודנטית לחינוך, 18/10/07 08:49

      זו מלחמה!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לפרופסור צבי הכהן

    דב הלוי, 18/10/07 01:11

    נכבדי
    אל לנו להיות מופתעים
    היינו צריכים לדעת
    הממשלה הזו לא רק מענישה על חינוך והשכלה
    היא גם עושה זאת בגלוי באופן הגס והמחוצף ביותר
    אין מנוס מסולידריות בין עובדי כפיים קשי יום ומרצים בכירים, מורי תיכון וסטודנטים, קשישים ונכים
    במאבק הזה חייבים לשלב ידיים לא לוותר ולגלות סולידריות
    עד שהרעה החולה הזו תסתלק מחיינו
    בכבוד
    דב הלוי

    הגב לתגובה זו

    • אני תומך נלהב

      מוחמד, 18/10/07 07:16

      אני בעצמי סטודנט לתואר מתקדם, קשה מאוד להגיע למעמד מרצה בכיר,שלא לדבר על פרופיסור. לוקח עשרות שנים בדרך כלל בכדי להגיע לזה. לא ייתכן שאין תגמול הולם לפרופיסורים והמרצים. אל נשכח את תרומתם הרבה למדע,התרבות וכל תחום שהוא.

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאד

        שרי דרום, 18/10/07 08:30

        מדינה שלא דואגת לחינוך ולא מקדמת אותו ,כורתת את הענף עליה היא יושבת.
        אם לא נדאג לחינוך בסוף לא תהיה לנו מדינה.
        החינוך חיב להיות במקום הראשון ואחריו כל השאר.

        הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר שטויות

      אלברט הוד, 18/10/07 12:17

      הבעיות בחינוך נבעו הרבה הרבה הרבה לפני הממשלה הנוכחית ואין באפשרותה בבת אחת לתקן את כל הבעיות של החינוך. דווקא הממשלה הנוכחית העבירה 6 מיליארד דולר לשכר המורה לאחר ששנים לא נגעו בנושא הזה, המאבק של המורים אינו קשור למאבק זה של המרצים. בעזרת השם נהיה בלימודים שבוע הבא

      סטודנט

      הגב לתגובה זו