• 154.

    גולני חוראני בהנהגת אשכנזי ליפקין ואורי שגיא... (ל''ת)

    אייל, 19/10/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    כתבלבי השמאל דאגו לעשות לעם ולחיילים שטיפת מוח בנוסח הפאתח והחמאס .

    הצופה, 18/10/07 21:44

    זה שטויות...

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    אמרנו לכם וזה מתפוצץ בפנים! (ל''ת)

    ירון, 18/10/07 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    האופציות: על חרבנו נחיה ואו כצאן לטבח נוסח גרמניה (ל''ת)

    אין בילתם, 18/10/07 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ממשלה רקובה, צבא רקוב - המאפייה השמאלנית שולטת

    נאורי, 18/10/07 13:27

    במדינת ישראל שולטת המאפייה השמאלנית המושכת בחוטים מאחורי הקלעים ומחליטה מי יתמנה לתפקידים בכירים בצבא במשטרה , בממשלה, בפרקליטות , במערכת המשפט ובאקדמיה.
    ראש הנחש הוא בית המשפט העליון אשר מתנהל כאחוזה פרטית של המאפייה השמאלנית. לא תוכלו לחדור למאפייה כי היא בוחרת את אנשיה וממנה אותם.
    האויב הגדול ביותר של המאפיה הוא 'עמך' ישראל - יהודים, מסורתיים.
    לכן, המאפייה שולחת את הצבא, הבנוי בעיקר מיהודים ומסורתיים נגד האויב הפוליטי - המתנחלים, היהודים.
    זו הסיבה האמיתית מדוע בוצע הגירוש.
    זו גם הסיבה האמיתית, מדוע המאפייה מחליטה שמתן נשק לערבים הרוצחים הוא לגיטימי וחוקי. זו גם הסיסבה מדוע בג''צ מחליט שאספקת חשמל, מים, מזון, נשק, תרופות, דלק לחמאס בעזה הוא חוקי ולגיטימי.
    לסיכום, הדרך לפתרון היא סילוק המאפייה השמאלנית הפוליטית והתהליך צריך להתחיל בסילוק כל ''כנופיית שלטון החוק''. פתרון ביניים הוא לא לשרת בצה''ל ולא לשלוח את בנינו להצגות של אולמרט, כאילו הוא רוצה לעשות משהו בעזה. הוא לא.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    תודות למנהיג הדגול יאריך שנים אריאל שרון.

    Erez, 18/10/07 12:47

    יצאנו / ברחנו. הפקרנו את ציר פלדלפי. יועצי האומה הסבירו לנו שעזה הינה מדינה וניתן יהיה להכות בה. מה שקרה בפועל ,אנחנו יצאנו טיפשים מושפלים ומוכים ''תודה לך שמש העם היהודי מר אריאל שרון . מי יתן ותאריך שנים...

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    צריך להבין שהכל מתוכנן עם הפתח:הפתח מקבל והחמס נותן בראש.

    תרגילים של, 18/10/07 12:36

    שני אירגוני טרור שעובדים ביחד.
    ערפאת שיחרר את כל הטרוריסטים של החמס מהכלא בתחילת האינטיפדה השניה כדי שיבצעו טרור.
    עובדים ביחד.
    הפתח הוא כאילו איגון טרור שהפסיק עם הטרור והוא מקבל הקרה בין לאומית והוא השולט,שמקבל כסף מכל העולם ויקבל שטחים מישראל.
    החמס הוא כאילו אירגון טרור ניפרד שלא מסכים לדרך הפתח וממשיך בטרור,ומסלק את הפתח מעזה ומקים שם מדינת טרור.
    הפתח הוא כאילו חלש ולא מסוגל להלחם בו,אבל הוא גם לא מנסה.
    תוצאה סופית:
    הפתח מקבל שטחים,כסף,לגיטימציה.
    והחמס ממשיך בטרור ללא הפרעה.
    עובדים ביחד,
    הפתח מקבל והחמס נותן בראש.
    רבותי,זה תרגיל של אירגוני הטרור.
    אם הפתח חלש באמת והוא לא יכול למגר את הטרור,
    אז למה לעשות איתו שלום שהוא במילא לא יוכל לקיים?

    לא ניראה שמטרתם של הפטרונים שלנו מאמריקה היא לעשות שלום.
    אירגון הטרור של הפתח הוא עדין אירגון טרור,עובדה גם שיש לו תתי מחלקות טרור,חללי אל עקצה וכו,עובדה שחבריו מעורבים בטרור,ברגוטי.
    אלה רק דוגמאות.
    הפתח והחמס עובדים ביחד,שניהם אירגוני טרור פעילים בעבר בהווה ובעתיד,וכל אחד מהם מתמקד בשטח שלו אבל המטרה היא אחת,טרור,רצח ופגיע בישראל בדרכים השונות,שהם רצח והסתה וסחיתת שטחים וכו.

    שלום לא עושים עם טרוריסטים.
    טרוריסטים צריכים להתפס ולהענש ולהרחיק אותם מהחברה.
    ורק אז אפשר יהיה לעשות שלום עם אנשים שומרי חוק בעלי דרך ארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    שוטה,ככל שהם יהיו יותר ''צבא'',כך יהיה לנו יותר קל.

    יגאל כהן, 18/10/07 12:23

    איזה צבא?
    צבא של שבאב עזה?
    זה מה שמרתיע את צה''ל?
    לא הצבא אלא האזרחים,הם הבעייה שלנו.
    אתה מפחיד את צה''ל ואת מעצמת החלל ישראל ב''צבא'' עזתי?
    אבכי עלייכ בכי.
    אדרבא,מזמן אנחנו אומרים להם,בואו כמו צבא ונראה לכם,את כוחו של צה''ל.
    הלואי והם יקימו צבא.
    טיפשים.
    ההתמסדות שלהם,היא החורבן שלהם.
    רק כארגוני טרור,שאף אחד לא שולט בהם,
    הם מסוכנים.
    אבל צבא חמאס?
    אה פיס אוף קייק.
    הרי הם בתוך ''גפס''(בערבית,זה הארגז העשוי ממקלות של כפות דקלים.
    מין כלוב ארגז,או ארגז כלובי).
    אפשר לירות ב''צבא'' שלהם כמו שיורים ב''צבא'' של תרנגולות בכלוב.
    אדרבא,שיצאו מהמחילות,אם הם צבא.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    לכבוש את עזה, לעשות ויתורים ולהגיע להסכם עם הפתח. (ל''ת)

    BlackMamba, 18/10/07 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    מי ''שהתנתק'' שילחם..בני ואני כבר לא נלבש מדי צה''ל!

    ר, 18/10/07 10:34

    בכינו הזהרנו צעקנו..לפני גרוש גוש קטיף
    קבעו את הגזרה ללא שיתוף האזרחים
    שאלת עקירת גוש קטיף לא עברה להחלטת העם..
    הצורר שקבע אותה הבטיח חצי שנה לפני בבחירות '' דין נצרים כדין ת''א''
    וקבע מה שקבע ללא שיתוף האזרחים

    עכשיו בני ואני לא נשלם על טעויות איל ארד אמנון אברמוביץ.
    מי שטעה ישלם!

    הגב לתגובה זו

    • כמו שלא שאלו אותך ב5.6.67 אם להכנס לעזה ,אז לא צריך אותך כדי לצאת! (ל''ת)

      אגג העמלקי, 18/10/07 13:12

      הגב לתגובה זו

    • הוא צודק גם אני ובני וחברי לא נילבש מדים (ל''ת)

      שלמה, 18/10/07 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    צה''ל- הצבא הכי חזק בעולם- ואני גאה בו ובחייליו הגיבורים............

    כאן נולדתי, אין, 18/10/07 10:14

    אמנם הממשלה שלנו כושלת ועושה רק מה שארצות הברים מרשה לה לעשות (אגב בניגוד למה שהיא מרשה לעצמה לעשות). הכל כאן באיזור הוא פוליטיקה הקשורה בנפט והאיסלם המסוכן. אם חפצי חיים אנו, אסור לנו בשום פנים ואופן להרשות שהחיילים ייכנסו לרצועת עזה. יש לנהל את המלחמה בצורה מתוחכמת, להפגיז מרחוק ועל ידי חיל האויר. החמאס הוא צבא לכל דבר, ולכן צריך להילחם נגדו כמו נגד צבא אויב. רק כח והרתעה יביאו אותנו לגבור על אויבינו הרבים.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    ''הופתעו'' מהחיזבאללה,''מופתעים'' מהחמאס (ל''ת)

    מה יהיה, 18/10/07 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אינני מבין

    צפריר בוקר, 18/10/07 10:06

    הלוא מאז התנתקנו מחבל עזה אמורים היו הפלשתינים להשקיע את כספם בבניית גני ילדים וביצוא של פרחי נוי. הכיצד זה נמצאו טילים בידם? תמהני

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מדינת ישראל מוכרת מלט לעזה והחמאס משתמש בו לבניית ביצורים (ל''ת)

    מי ייתן על זה, 18/10/07 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    ועכשיו רוצים לעשות שכל יהודה ושומרון תהפוך לעזה

    חכמי חלם, 18/10/07 09:51

    הכיצד אפשר לתת לפלשתינים את יהודה ושומרון כשרואים מה קורה לשדרות ואשקלון ?

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    זה חלק ממחדלי רבין של מעיזים להזכיר לנו

    יובל, 18/10/07 09:44

    הבטיחו לנו מזרח תיכון חדש הביאו עשרות רוצחים מתוניס קראו לזה שלום רק שוכחים מי היה אדריכל הכישלון ומי הביא על מדינת היהודים את הטרור עד הדלת וסוגדים לו כאילו הוא יותר חשוב מאלוקים

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    מעשה בטיפש שקפץ מבניין גבוה...

    בועז, 18/10/07 09:36

    כששאלו את אותו הטיפש באמצע הדרך נו... איך זה ?
    אמר דווקא בנתיים יותר נחמד מאשר כאשר הייתי למעלה...
    בנתיים נהרגים פחות אנשים
    והטיפשים האלה עשו לנו את אוסלו!

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    60 שנה של מלחמות מול כל סוגי הצבאות, אין חדש תחת השמש

    אלדד, 18/10/07 09:36

    אם המדינה תחליט ללחום בעזה הרי התוצאה ברורה. אתם צריכים לזכור שמאות פעולות מתבצעות בעזה וביו''ש ולחיילינו אחוז אפסי ביחס לפגיעות.
    ברוך השם איתנו, אסור להיות שאננים ואסור לתת לגאווה ולאגו לעלות לנו לראש. המטרה היא שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    חיילים שלנו אנחנו אוהבים אתכם וגאים בכם תמיד! (ל''ת)

    כל עם ישראל! !, 18/10/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    לוחמים יקרים

    רגע של מחשבה, 18/10/07 09:34

    לוחמים יקרים, לידיעתיכם עוד לא נתקלתם בצבא אמיתי, זה עדיין בסך הכל לוחמי חמאס שמתרוצצים עם ג'ינס וחולצת טריקו,
    חשבתם לרגע, עד כמה מדאיג שבסוף היום התוצאה היא תיקו,למרות הטנקים המסוקים הנגמשים המזלטים.

    הגב לתגובה זו

    • 135 ----- צודק לגמרי

      *********, 18/10/07 10:19

      אם זה מה יש, שיהיה,שלא יתבכיינו.
      מה שלא מובן-איבדו שם לגמרי את ההבנה/תחושה מה זה באמת צבא אמיתי, מדהים.

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    איך זה קורה שהבטחון הולך מדחי אל דחי?

    המשטר הציוני, 18/10/07 09:32

    סמכתם על המנהיגות הציונית כנסוגה מסיני ב56
    שבתם וסמכתם על הציונים האלה שהביאו מלחמה ב67 וב73 ונטשו את האדמות לטובת האויב
    שבתם ותמכתם באותם ציונים מנהיגים. במלחמת לבנון על קורבנותיה ווללא נצחון
    שבתם ועשיתם כן כשרבין חתם על הסכם אוסלו האומלל
    ופרס
    וכשברק ברח
    וכששרון גירש
    עוד כמה זמן יקח כדי להבין שמהציונות הארורה לא צמחה מנהיגות כלל
    ולהפיך המנהיגים הציונים מאז ומעולם סיכנו את עם ישראל באשר הוא
    רק משיח ותורתו יביאו את הגאולה לעם
    חיזקו באמונה בביאת גואל צדק
    ועשו כפי שציווה עלינו

    הגב לתגובה זו

    • תודה לשמאל ! שממשיך במנטרות אוסלו החלולות ומביא לנו רק צרות !

      שונא שמאלנים, 18/10/07 10:15

      עכשיו הוא ממשיך ביהודה ושומרון!
      את ''ההצלחה'' בעזה ובאוסלו הוא רוצה גם במרכז !
      1 ק''מ מכביש 6 ישב חמאס
      5 ק''מ מרנתיס ישב חמאסטן
      4 ק''מ מפתח תקווה
      2 ק''מ ממודיעין ...........

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    בגלל מנהיגים אימפוטנטים אנחנו משלמים בחיי חיילים סתם (ל''ת)

    משה, 18/10/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אמיר שלום

    יחזקאל, 18/10/07 09:29

    אני בטוח שידעתה לחזות את זה לפני הנסיגה שזה מה שיקרה עניין של זמן והם יעבדו לפי שבלונות ומטודות של לחימה מסודרת הצלחה מביאה מוטיבציה ומטיבציה תורמת להצלחה ,
    הגיע הזמן שתכתוב את האמת על ציר פילדלפי ,ולמה אסור היה להפקירו בידי המצרים
    המצרים קונים את השקט הפנימי שלהם מהתקפות טרור ישישרו עליהם או תיירות פנימית בזה שהם מסיעים וממנים את חלק מהטרור ומצטיירים שעוזרים במלחמה בטרור הם לא מעונינים למנוע וכי למה
    הקשר בין מצרים לטרור הוא ברור

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    חברים!!! לעשות עוד התנתקות ואז...

    צבי, 18/10/07 09:27

    הכל יעבור בשלום. ההתנתקות באמת מתפוצצת לנו בפנים והרבה אמרו זאת. לא יהיה מנוס מלהכנס בהם עד חורמה והם יצטרכו לשלם על ההתחצפות שלהם נגד צה''ל. באמת לא מבין מה קורה פה מה זה מלחמת התשה? אולמרט תתעורר!!! אשכנזי תשפיע על הדרג המדיני איך לפתור את הבעייה.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    בוקר טוב בוקר טוב (ל''ת)

    מכת שמש, 18/10/07 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אל תהלכו עלינו אימים

    אימים, 18/10/07 09:14

    ישראל מצאה את ההרתעה שאיבדה.

    כעת משפצים אותה, מנכים ומתקנים.

    מיד עם סיום העבודות, תמונה וועדה בראשות שופט זקן בדימוס שתקבע כללים לקליטת ההרתעה בצה''ל שוב.

    לוועדה אין סמכות לפרסם מסקנות אישיות או לבקר את התיקונים ולא לשוחח עם חיילי צה''ל.

    מדריכי החיזבוללה שמוצבים בעזה החליטו על סולידריות עם ישראל והם יפסיקו בקרוב לאמן את חיילי הקומנדו של החמס, כצעדים בוני אמון כלפי חכמי עסקני ישראל הנחקרים.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    ומה הפיתרון?

    דני, 18/10/07 09:05

    לכל הנביאים שידעו שזה משיקרה,
    איזה פיתרון אתם נתתם במשך קרוב ל40 שנה?הרי צריך להיות ברור שאין אפשרות לשלוט ב2מיליון אנשים לנצח.כל ההתישבות המפוארת בחבל היה היה של כמה אלפי אנשים ועשרות אלפי חיילים עסקו יומם בליל בשמירה עליהם
    ואני אומר את זה מתוך נסיון מעשי של 25 שנות סדיר ומילואים שעשיתי שםץ לכל נמומחים תנו לנו פיתרון לטווח הארוך ולא פיתרון טקטי כזה או אחר לטווח המיידי את הפתרונות האלו תשאירו לצהל

    הגב לתגובה זו

    • הפתרון הוא לשלוט או לגרש אין אחרת

      יחזקאל, 18/10/07 09:24

      ומי שלא רוצה לא את זה ולא את זה סופו שהוא מגורש
      אז או שלא אכפת לך ללכת מכאן חזרה לאירופה ושם אף אחד לא רצה ורוצה אותך
      או לעשות את כל הקלישאות שהשמאל מתיף לא לעשות
      מחר תוריד את המחסומים ביוש ותצעק איפה כל החכמים אז יש פתרונות לא רוצים לבצע
      אנחנו הולכים ומסתבכים ורק בעצמנו אף אחד אחר לא
      האטום הארני הוא תוצאה של הנסיגה בלבנון מה הקשר
      צריך בשביל זה אינטלגנציה להבין ולא בשורה אחת תחשוב על זה

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        דני, 18/10/07 09:58

        ראשית אין אני מגדיר את עצמי שמאלני אז למה אתה מגדיר אותי ככזה?ולגופו של עניין מעל 40 שנה אנחנו שולטיםבשטחים האם זה הביא לפתרון בעיית הטרור?האם לאורך שנים לא היו פיגעויי התאבדות אל אף ששלטנו בשטחים?האם השליטה שלנו במליוני אנשים הביאה לפתרון ?
        ברור שאין אני ''שמח ''על המצב בצפון עם החיזבלה או המצב עם החמאס בדרום אך עדיין אין אני רואה במפלגות הימין שהן מציאות פתרון לטווח הארוך או פיתרון כולל לבעיה הפלשתינאית אשמח אם תתן לי פתרון שכזה ואשמח ללכת אחרייך

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לדני

          ירון, 18/10/07 11:04

          לא. התשובה היא לא. במשך כמעט ל-30 שנות נוכחות ביו''ש לא היה כזה טרור. הטרור התחיל ולצערינו רק מתגבר מאז הסכמי אוסלו הארורים.
          וגם אם זה קשה, עדיף להשאר ולשלוט על העם אחר מאשר לסגת ולתת להם לטבוח בנו.

          הגב לתגובה זו

        • לפעמים הפתרון הוא לחימה

          ארז, 18/10/07 11:25

          זה לא נכון שאין פתרון -כשמולך ניצב אויב שלא מעונין בשלום הפתרון הוא לחימה ,אבל לחימה אמיתית ללא היסוסים וזיגזגים לחימה מתוך אמונה בצדקת הדרך !
          ולהזכירך לפני אוסלו החשש העיקרי היה מפיגועים של סכינאות -בשביל לנסוע לגוש קטיף הינו נכנסים דרך מחסום נחל עוז -היה אפשר ללכת ברגל מנצר חזני לים -הדרך הרגילה מבאר שבע לירושלים עברה דרך דהריה .

          הגב לתגובה זו

    • וכמה גדודים שומרים עכשיו על עוטף עזה ? (ל''ת)

      שאלת חכם, 18/10/07 09:56

      הגב לתגובה זו

    • נביאי הזעם

      נד, 18/10/07 11:28

      לא למדנו דבר מקריסת תפיסת הבטחון של 1973 זהמה שיביא בסופו של תהליך לקריסתה של המדינה בצורתה הנוחכית

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    פתחלנד וחמאסתן - מזרח תיכון חדש כבר כאן

    אלכס, 18/10/07 09:02

    אוסלו אוסלו הו הו הו.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    לכל שונאי השמאלנים

    אריאל, 18/10/07 08:49

    מה אתם קופצים?? האם נהרגו פחות חיילים כאשר היינו בתוך עזה? נראה שאתם סתם מחפשים הזדמנות לצעוק...תבדקו כמה חיילים נהרגו בשנתיים אחרי היציא, לעומת בשנתיים לפניי

    הגב לתגובה זו

    • בנשק הזה ייהרגו הרבה אזרחים (ל''ת)

      אלכס, 18/10/07 09:01

      הגב לתגובה זו

      • ואתה או מפלגתך הלכתם ללויות עקב שמירה עליכם?+כתום? (ל''ת)

        עמי, 18/10/07 12:54

        הגב לתגובה זו

    • ענים להם ולא וראו. קופסה במקום מח. הבנת הנקרא זה מה שנדרש

      יהודי, 18/10/07 09:35

      מכל אטומי המח שחושבים כי ההתרפסות בפני הזאב הערבי יביא לשלום

      הגב לתגובה זו

    • מעשה בטיפש שקפץ מבניין גבוה....

      בועז, 18/10/07 09:35

      כששאלו את אותו הטיפש באמצע הדרך נו... איך זה ?
      אמר דווקא בנתיים יותר נחמד מאשר כאשר הייתי למעלה...
      בנתיים נהרגים פחות אנשים
      והטיפשים האלה עשו לנו את אוסלו!

      הגב לתגובה זו

    • אדיוט..אז מה הועילו שמאלנים בתקנתם..אם נהרגים חילים

      אביב, 18/10/07 09:53

      וטילים עפים אז למה הרסו ישובים?

      הגב לתגובה זו

    • גם בלבנון לא נהרגו לנו חיילים במשך 6 שנים עד שהתעוררנו למציאות

      לא שונא שמאלנים, 18/10/07 09:56

      עגומה וללא פתרונות. אינני חובש כפה ואני לא צריך את גוש קטיף למען ארץ ישראל השלמה, והייתי מסכים להתנתקות לו נעשתה בצורה הנכונה.
      ההתנתקות היתה טעות ותומכי ההתנתקות נתלים בסטטיסטיקה של מספר החיילים ההרוגים. לצערי הרב והלוואי שאתבדה, המיספרים הולכים להתהפך וזאת כתוצאה מנשק רב ומתוחכם יותר שיגיע לעזה. כמו כן כניסה צבאית לעזה שהיא בילתי נמנעת תיגבה את קורבנותיה.
      אבל הטעות שבהתנתקות לא קשורה רק במספר הקורבנות. טעות אחת היא שהוגי ההתנתקות לא חזו או שהעדיפו להתעלם, מהאפשרות שהתנתקות ללא שותף בצד השני תביא להקמת מדינת טרור, הימין התריע על כך אבל הממשלה העדיפה להתעלם. טעות שניה היא שבמסגרת משא ומתן עתידי עם הפלישתינאים על הסכם למדינה פלשתינאית וחילופי שטחים, כל פיסת אדמה היא נכס, במיקרה של גוש קטיף נתנו ללא תמורה נכס יקר. טעות שלישית היא האופן הלא דימוקרטי שבו נבחרי הליכוד (חלקם) בגדו בבוחריהם. למען הדימוקרטיה היה מין הראוי לקיים מישאל עם או בחירות חדשות כאשר ההתנתקות היא על הפרק. טעות רביעית היא אופן הטיפול במפונים לפני הפינוי ולאחריו.
      לא כל מי שמתנגד להתנתקות הוא ימני פנאטי ששונא שמאלנים.

      הגב לתגובה זו

    • בנתיים כול מה שאמרנו קרה ! ואתם נשארתם רק עם אשליות חלולות !

      שונא שמאלנים, 18/10/07 10:19

      אך אנחנו מחכים לטיל הראשון על מדינת תל אביב !
      אולי אז תתפוצץ הבועה השמאלנית , ותושבי תל אביב והשרון לא יוכלו פתאום ללכת לשתות קפה בדיזינגוף !

      הגב לתגובה זו

    • אם היית גר בשדרות לא היית שואל את

      שי, 18/10/07 10:49

      השאלה הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    שעמי אילון יסע להלויה של חלל וישים לו צמיד כחול על הארון לתמיכה

    נעם, 18/10/07 08:40

    ב''הנתקות''

    הגב לתגובה זו

    • למה להאשים את הבצא תאשימו את הממשלה

      אלכס, 18/10/07 09:49

      איפס ליברמן וביבי איפה

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    בכל מקום ש''אין לנו מה לחפש שם...'' יקום צבא איסלמי-פנאטי-מטורף (ל''ת)

    אבשלום פישרמן, 18/10/07 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    עדיף היה להחזיק בפילדלפי ( אין לנו מה לחפש וכו')

    שלום חלום, 18/10/07 08:24

    ולחסוך אבידות רבות בעתיד ,עדיף היה לא לברוח מלבנון אלא מינימום לצאת בהסדר מוסכם או לאחר מכה רצינית לחיזבאלה ולחסוך מאות הרוגים,חטופים ונזק במליארדים.אבל אנו יושבי בתי הקפה ,מריצי המניות בבורסה ומסטולים משתיה ועישון ,רוצים לראות את הרגע ,לברוח,לא להתאמץ,לא להסתכן,לא להיות נחוש.והתוצאה?חכו..

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    חבל על הקורבנות, ממשלת הבגידה תחסל את המדינה (ל''ת)

    ממשלת הבגידה, 18/10/07 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    כדאי שתקראו את תגובה 46 (ל''ת)

    נתון מדהים, 18/10/07 08:20

    הגב לתגובה זו

    • צודק וזה בעיה גדולה מאוד (ל''ת)

      מדוע ממשיכים ?, 18/10/07 08:43

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    הצעה לאשכנזי - שלם לחמאס כדי שיאמן את צהל (ל''ת)

    קולה של אימה, 18/10/07 08:19

    הגב לתגובה זו

    • כבר עושים זאת - ראי 46 (ל''ת)

      משלמים לחמאס, 18/10/07 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    נבואות הזעם מתגשמות

    סימה, 18/10/07 08:00

    כל אשר חששנו ממנו לפני הסכמי אוסלו מתגשם לנגד עינינו. ועדיין חולמים פה על אוסלו ב'.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל רוצה את ''ההצלחה'' בעזה גם ביהודה ושומרון !?

      דמיקולו, 18/10/07 09:59

      11 ק''מ מרמת גן ישב חמאסטן
      ברצוע צרה של 18 ק''מ עד לים ישבו תושבי המרכז ומעל הגבעות יש חאמס
      1 ק''מ מכביש 6 !
      אז אולי תתפוצץ הבועה של מדינת תל אביב !?

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    למר גורם בכיר: זה לא מנחם אותנו שבצד השני נהרגו יותר. העם לא טיפש.

    רציתם התנתקות, 18/10/07 07:59

    איננו סופרים את המתים, אנחנו רק יודעים שמאז ''ההתנתקות'' (כאילו) העם אוכל יותר ויותר קש. יותר קסאמים, או יותר נכון צינורות מתעופפים לכיוון שדרות וישוב הנגב, יותר פעילות קרבית של צה''ל ויותר הברחת נשק למחבלים. זו תוצאת ההתנתקות אשר מתפוצצת לנו בפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    תפסיקו לבכות....

    זהבה, 18/10/07 07:56

    אתם מקבלים 300 שח לחודש בשביל להלחם,לא לבכות.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אמרנו לכם שזה מה שיקרה .

    פקק תנועה, 18/10/07 07:56

    ויכול להיות שהודעתו הדרמטית של בוש גם היא תיתממש ותצא לפועל .

    הגב לתגובה זו

    • 116 ? (ל''ת)

      ., 18/10/07 08:35

      הגב לתגובה זו

      • מדינת ישראל היא המדינה היחידה

        פקק תנועה, 18/10/07 10:50

        בעולם .שנבואה וקריאת העתיד .יכולים להיתגשם במאה % כפי שזה ניקרא וחוזה .

        הגב לתגובה זו

    • קמת מאוחר היום? מה לקחת בלילה? במה אתה משתמש? (ל''ת)

      תרבות הסמים, 18/10/07 09:55

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    תגובהל 1נביל המשוטט

    יוסף סגל יוסקה, 18/10/07 07:56

    אתה קשקשן ואינך ראוי לתגובה בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ממשלת הבגידה תביא אסונות נוספים על ישראל (ל''ת)

    ממשלת הבגידה, 18/10/07 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    בצעירותו בנה שרון את יחידה 101, ובזקנתו המנווולת בנה את הצבא הפלסטי

    אויה לנו, 18/10/07 07:47

    ומסכנים האנשים הטובים שנזרקו מבתיהם למען המטרה המקודשת של הקמת מדינת האויב

    הגב לתגובה זו

    • לא נזרקו מביתם (ביתם במדינה גופא) הם פלשו לרצועה!!! (ל''ת)

      עמלקיהו האגגי, 18/10/07 10:08

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    איזה בחור נהדר! איזו משפחה נהדרת! מי יתן וירבו כמוהו! (ל''ת)

    יהי זכרו ברוך!, 18/10/07 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    איזה בחור נהדר! איזו משפחה נהדרת! מי יתן וירבו כמוהו! (ל''ת)

    יהי זכרו ברוך!, 18/10/07 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אמאלה קיללו אותי וירו בי בנשק אמיתי

    חיילצ'יק, 18/10/07 07:44

    מה חשבתם שזה סתם כדורי צבע?

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מוות לממשלה הלא דמוקרטית!!!!!!!

    מוות לשמאל, 18/10/07 07:43

    מוות לחמאס!!!!
    מוות לשמאל הבוגד!!!
    מוות לכל אוייבי ישראל.

    אני קורא לשמאל: בגללכם יהיה מלחמת אחים ואותכם נשחוט על הבגידות שלכם ועל המצב שיכנסתם אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    יש להם מכונות יריה?

    מ.ב., 18/10/07 07:42

    יש להם מכונות יריה?

    הגב לתגובה זו

    • ותודה רבה לשמאל - שהקים לנו את חמאסטן !

      שונא שמאלנים, 18/10/07 10:08

      מתי תפסיקו לתמוך באוייב ?
      מתי תבינו ותקשיבו קצת לימין שכול הדרך צדק !
      מה שאתם אמרתם לא קרה !
      מה שאנחנו ראינו וצפינו קרה אחד לאחד , זה מעצבן אבל זאת המציאות !
      ראינו באוסלו!
      ראינו בעזה!
      עכשיו אתם תרגישו גם במרכז ש קילומטר 1 מיסכן מפריד מכביש 6 למדינת חמאסטן !
      11 ק''מ מרמת גן ישב חמאסטן,
      אבו מאזן יברח לירדן או ללבנון
      ואתם תקבלו טילים בסלון
      שלא תגידו לא אמרנו לכם!
      אל תחשבו לברוח לחו''ל
      כי נתב''ג יסגר מיד אחרי הטיל הראשון מרנתיס שהוא 5 ק''מ מישם !!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    ברק בקר ברק בקר ברק ברק ברק ,,,לא פרץ

    JIM BEAM, 18/10/07 07:41

    תחברו פיזמון,,,,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מזל שברק שר הבטחון !!!!!!!!!!!!!

    אזרח, 18/10/07 07:41

    מכין להם הפתעה , ואולי יידע את ביבי המדליף הלאומי

    הגב לתגובה זו

    • החמאס רועד מפחד (ל''ת)

      אלכס, 18/10/07 09:04

      הגב לתגובה זו

    • משפט שלעולם לא נשמע ממשפחת מדחת יוסף ז''ל. (ל''ת)

      ב, 18/10/07 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    מי שתמך בגירוש שילך להילחם!

    יואב, 18/10/07 07:40

    אני לא אסכן את חיי בגלל סכלותם של אנשים מלאי שנאה.

    כשיעמידו את חלוץ, הראל, שרון, ושאר פושעי הגירוש לדין, ויכריזו על כוונה לחזור לגוש קטיף, אסכים לחזור לשרת.

    הגב לתגובה זו

    • ליואב הקשקשן ! גירוש היה ב1492 בספרד!! (ל''ת)

      פרדיננד ואיזבל, 18/10/07 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    לשלוח רק שמאלנים לכבוש את עזה

    צדק אמיתי, 18/10/07 07:20

    השמאל שלח את ישראל להיות שוב שה לטבח
    לכן צריך לתפוס את כל השמאלנים ולשלוח אותם כמגן חי כקו ראשון לאש של החמס

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    יועמדו לדין פושעי אוסלו

    שי, 18/10/07 07:14

    זה רק ענין של זמן עד שהם יתחילו לשגר קאטיושות, בשבילם הם צעד אחד קרוב יותר למטרה שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • פושעי אוסלו הם דניאלה וויס ולוויגר המתנחבלים!!! (ל''ת)

      המן האגגי, 18/10/07 10:11

      הגב לתגובה זו

      • המן האגגי מקלל מתנחלים. מישהו מתפלא? (ל''ת)

        ישראל, 18/10/07 16:21

        הגב לתגובה זו

  • 102.

    ישראל הרשמית מראה חולשה

    עמית, 18/10/07 07:11

    ישראל הרשמית מאבדת את הצפון
    היא לא קוראת את המציאות
    היא לא נכנסת בחמאס כפי שהיא יודעת ויכולה

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    תודה לאולמרט, ברק וכמובן לשרון על ההתנתקות והבריחות שהיו ושיהיו ... (ל''ת)

    כמה עוד אפשר???, 18/10/07 07:10

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    בחיים זה לא יגמר--חאלס מלחמות-תעשו שלום!!! (ל''ת)

    כלנית, 18/10/07 07:05

    הגב לתגובה זו

    • שלום פירושו שכל היהודים בים וכל א''י לערבים. (ל''ת)

      דניאל, 18/10/07 07:52

      הגב לתגובה זו

    • איזה שלום? כמו באוסלו ? או כמו בעזה ? (ל''ת)

      לא הבנתי, 18/10/07 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    לתקוף רק מהאויר חבל על כל חייל!!!! (ל''ת)

    כלנית, 18/10/07 07:04

    הגב לתגובה זו

    • זה עבד יופי בלבנון ... לא !

      דן חלוץ, 18/10/07 11:27

      ריאנו איך מהאויר פותר את כל הבעיות ,כך ניצחנו במלחמת לבנון השניה ...

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    תחי מפלגת העבודה לדורותיה... (ל''ת)

    מרק, 18/10/07 06:54

    הגב לתגובה זו

    • ל98

      אבי, 18/10/07 07:56

      אתה חי עדיין במזרח גרמניה, תסגור סביבחה את החומה ותשאר שם.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    למה אומרים האמת?עתה אולמרט לא יכול למכור לנו את השלום (ל''ת)

    אבא, 18/10/07 06:41

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אסור לזלזל ביכולות החמאס, צריך להילחם בהם בנחישות, בחוכמה ובעוצמה! (ל''ת)

    daym, 18/10/07 06:40

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הבורסה תסתפק בישראל בגובולות גוש-דן (ל''ת)

    השמאל הקיצון, 18/10/07 06:29

    הגב לתגובה זו

    • רק שלא יחזירו לנו את שנקין ! איפה נשתה קפה ?

      שמאלני מסטול, 18/10/07 10:22

      שישאירו לנו את המקומות הקדושים:
      הטיילת ,הבורסה ,דיזינגוף,שנקין , ומרכז ג ברמת אביב !

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    הרי לא תשתמשו בתותחים ונשק כבד

    יהודי, 18/10/07 06:28

    כי יש אזרחים
    וסתם יהיו אבידות מיותרות

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ת'ליך שלום מזרח תיכון חדש דו קיום ת'ליך שלום (ל''ת)

    למנחש נכון, 18/10/07 06:27

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    איזו הפתעה? פתאום מגלים שיש שם צבא מתי

    שימי, 18/10/07 06:27

    תיפסק כבר הנאיביות ויתחילו להתייחס בצורה רצינית כמו בדרום לבנון נתנו להם לבנות כח ולהתעצם
    ואח''כ אמרו היינו צריכים מזמן להגיב.
    ועכשיו אותו דבר לא ל ו מ ד י ם עד מתי הרי עכשיו אולמרט לא יחליט כי עדיין מוראות המלחמה האחרונה לא מרפות ממנו אז מי יחליט???

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מיבא הטרור ומייסד החמאס וחימושו היום הוא נשיאנו (ל''ת)

    ישראל מוחלשת, 18/10/07 06:26

    הגב לתגובה זו

    • בגין ויתר על סיני,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      ביבי, 18/10/07 07:38

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    השיריון עושה את העבודה - והכבוד לגולני

    אלון, 18/10/07 06:18

    נמאס כבר מהמצב בו גולני מקבלים את כל הקרדיט מדובר צה''ל - על חשבון לוחמי השיריון שעושים את עיקר ההבדל בלוחמה בעזה - לעומת שנים קודמות. הגיע הזמן לתת את הקרדיט המגיע לשיריון שבזכותו יש הרבה פחות נפגעים לצה''ל והרבה יותר נפגעים לחמס. ושהחברה מגולני יסתמו קצת את הפה ויפסיקו לזמר חופשי לעתונאים, ללא בקרה.

    הגב לתגובה זו

    • פייר? צודק! (ל''ת)

      ., 18/10/07 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    תמשיכו לספק להם חשמל (ל''ת)

    גרשון, 18/10/07 06:09

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ציונים

    משה, 18/10/07 04:59

    ללוחמי גולני יש שיטת לחימה ואין זמן להעריך מי מולך גולני תמיד מצליח, ללא שמאלנים . והבנים של אולמרט נלחמים בחו''ל אולמרט תתבייש אתה ועליזתך ואחיך הגנב העם לא מטומטם אתה תעוף בקרוב תתחיל לגדל נוצות לכנפיים ההתרסקות שלך כגודל ההישרדות

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אם יום אחד יהיה לעמלקים מדינה מערבית לירדן חס וחלילה

    Avi Ecuador, 18/10/07 04:54

    ישראפלסטין בקו הירוק תהיה עניין של זמן עד שתעלם.
    הם יוכלו לתת למשפחות השכולות של חיילי צה''ל להדליק משואות לתפארת מדינת סדום-פלסטין, בלעדי צה''ל מי היה פותר להם אנרכיה ומצליח לבנות לרשעים מדינה?
    הרי צה''ל היום הוא צבא הכנה לפלסטין והמיומנות העיקרית שלו להלחם ולעשות ניקוי אתני ליהודים אם יאפשרו לו הרשעים חס וחלילה.
    הרי הם עשו הכל בכדי לא להיות ראויים למדינה או לעזרה מיהודים ואפילו לא משמאלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ומי אשם ?

    סתם אחד, 18/10/07 04:51

    רק אנחנו
    שאת האשור פינינו
    ונח בשלוה
    בהתעוררות - שאין לה תקוה
    מביא האסון עלינו
    וגם הוצאותיו עלינו
    ואם נמשיך לכסות עינינו
    מי יודע מה צופן עתידנו

    הגב לתגובה זו

    • אבל אשמים אנחנו... כולנו. בחרנו אולמרט-קדימה לא כך? (ל''ת)

      ישראל, 18/10/07 06:37

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ומה חשבתם ?

    אני, 18/10/07 04:48

    שהם יושבים בחיבוק ידיים
    ושהם רוצים הודנא לשוא
    אנו מכסים את העיניים
    והם מתכוננים לקרב

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    חחח, אולי לשלם פרוטקשן לחמאס

    Avi Ecuador, 18/10/07 04:38

    יהיה יותר ''זול'' מצה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    השיטה של ישראל

    Avi Ecuador, 18/10/07 04:36

    הזמנה לפיגועים ולחטיפות.
    אם המוסלמים היו יודעים שישלמו באדמות ושהאחריות עליהם לא לפגוע ביהודים היום המצב היה אחר.
    יש פיגוע? יש ותכנית לפיגוע? יש אמתלה?
    אז מאשימים את הפלסטינים ככלל, נותנים אולטימטום ל24 שעות לברוח ומיישרים בתותחים ומטוסים ואם אשאר אבן על אבן במקרה עוברים עם שופלים וחורשים...
    בהמשך חומה ומגדל ויהודים, עוד ניסיון לפיגוע?! “הלוואי! חוזר חלילה ומגיעים לים.
    יישובים ישראלים בסדום לשעבר...

    הגב לתגובה זו

    • צודק וכל מילה נוספת מיותרת!!! (ל''ת)

      צדק, 18/10/07 06:21

      הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל רוצה להיות

      מיקי, 18/10/07 09:10

      יותר מוסרית כלפי האויב מאשר כלפי חיילינו וזהו מקור הטמטום.
      יש להשתמש בכל אמצעי טכנולוגי שקיים כדי לא לשחק במגרש של המחבלים. צריך להפעיל הרבה יותר כח וגם טיפה יותר מוח. ואל תספרו לי שאי אפשר לעשות את זה בלי פינצטות . חיי חיילנו שוווים יותר מאשר חיי האויב ומי שנותן לו מחסה.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם (ל''ת)

    חוזה שחורות, 18/10/07 04:35

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מתי עזה עוברת ליהודה ושומרון?

    Avi Ecuador, 18/10/07 04:29

    בעצם רציתי לשאול אותכם מתי עזה עוברת לעכו, יפו, המשולש אבל לא רוצה לסבך אותכם כבר היום בשלב ז'.
    ''חזון'' מדינת סדום-עמלק-פלסטין בקו הירוק, סליחה בשטחים.
    צבא בעזה?! ''הצחקתם אותי'', חיילים נלחמים?!
    משחקים איתם בקקה, לצה''ל יש תותחים, יש מטוסים ויש שופלים ליישר ותוך יום עזה נעלמת מעל פני האדמה. קושרים לצבא את ידיו ומחזיקים אותו בביצים ושולחים פריירים ל''הלחם'' ולחזור בארונות.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    או שצה''ל כבר לא צבא של ממש...או שאויבינו הפכו לצבא של ממש.בכל מקרה

    $$$$$$$$$$$$$$$, 18/10/07 04:02

    או שצה''ל כבר לא צבא של ממש...או שאויבינו הפכו לצבא של ממש.בכל מקרה זה רע מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ממש הפתעה...

    עליכם השלום, 18/10/07 03:26

    ואני חשבתי לי שהחמאס הוא תנועת נוער מקבילה לנוער העובד והלומד

    נו
    כל יום לומדים משהו חדש..

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    The soldier get a kill

    Nes, 18/10/07 02:16

    To protect CERM SHALOM and
    NETIV HASARA
    My have to live this Kibbutz like Gush Katif?
    If no have to go beck to ours villig.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בקרוב לא יהיה מנוס ממלחמה עם חמאס

    איתן, 18/10/07 01:29

    כיבוש עזה חייבלהתבצע בליווי ארטילרי כבד, סיוע אווירי וספינות טילים מהים, אחרת נשלם מחיר כבד בחיי אדם. אי אפשר להשלים יותר עם צבא אויב שמוקם בחצר האחורית שלנו.
    צריך לשנות פאזה בהתייחסות לפלסטינים- ירי על חיילים וירי על ישובים ישראליים חייב לגרור הפצצה חריפה על מקורות האש וסביבותיהם. צריך גם לומר לציבור בפה מלא- יש לנו עסק עם אויב, ואנחנו נעשה כל מה שצריך להכריע אותו, כולל ירי לשטחים מיושבים בהם האויב יושב, והרג אזרחים פלסטינים. אין דבר כזה מגן חי. שניהם יומתו.

    הגב לתגובה זו

    • כשאין מנהיג טוב אי אפשר לעשות דבר. (ל''ת)

      ישראל, 18/10/07 06:35

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    level everything in 3 miles (ל''ת)

    d, 18/10/07 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    נתניהו לשלטון

    המנהיג היחיד, 18/10/07 01:24

    רק נתניהו יכול להם

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    תודה לרבין ולפרס שנתנו להם מדינת מחבלים. (ל''ת)

    תודה לשרון שעזר, 18/10/07 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    יאללה, עכשיו בואו ניסוג מהעיר העתיקה בירושלים!

    ערן טלמון, 18/10/07 01:11

    כדי שגם בירושלים יקימו לנו דיבזיית חמאס.
    אולמרט, הבאת עלינו את אסון חמאסטן. ברק, הבאת עלינו את החיזבאללה בצפון.
    עכשיו, ביחד, להרוס את מה שנשאר!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אם נהיה מאוחדים וניתפלל להקב'ה לעולם האויב לא ינציח את צה'ל (ל''ת)

    יהודי, 18/10/07 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מוות למחבלים (ל''ת)

    אל פצינו, 18/10/07 01:10

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    נו , ימשיכו לקשקש לנו ''צהל הוא הצבא הטוב בעולם''????? (ל''ת)

    איש, 18/10/07 01:02

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ברחנו מלבנון, קיבלנו צבא חיזבאללה. ברחנו מעזה, קיבלנו חמאס.

    נמרוד, 18/10/07 00:59

    רק עם מטומטם לא לומד.
    פעמ שלישית כבר לא תהיה ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    צבא של בני 18

    חיפאי, 18/10/07 00:58

    ככה זה כשיש גיוס חובה, צבא חזק על אזרחים פלשתינים.
    אבל כשמגיע לעמוד מול צבא מקצועי פתאום לא מספיק להיות מורעל בן 18.

    ועוד באים בטענות לבר רפאלי.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גולני פוחד

    אורח, 18/10/07 00:48

    מעבירים פחד לעם, זאת מחלה מדבקת, צנפים הזהרו ממגפה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה הפחדן! הם היו שם ולחמו ללא חת. הם אומרים עובדות מהשטח! (ל''ת)

      ישראל, 18/10/07 06:31

      הגב לתגובה זו

      • ואני לא נלחם ללא חט!! (ל''ת)

        פילפלון, 18/10/07 13:21

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    ממשלת המחדלים של אולמרט משותקת ויוצרת ''שקט מדומה'' ומאפשר להם להתחמש (ל''ת)

    סיפור לבנון 2, 18/10/07 00:45

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    נו, מתי כבר שולחים אותנו פנימה?

    דני, 18/10/07 00:44

    מחכים שהם יהפכו לחזבאללה?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צריך להיפלל הרבה להקב'ה שנצליח למגר את האויב האכזר. (ל''ת)

    ירון, 18/10/07 00:35

    הגב לתגובה זו

    • תתפלל שכולנו נהיה טובים... אם נהיה כך, אויבינו ימוגרו ממילא. (ל''ת)

      ישראל, 18/10/07 06:28

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ''נתקלנו בצבא ממש.....'' - במה חשבתם שתתקלו .??? בילדים בגן ??? (ל''ת)

    אריק כנען, 18/10/07 00:35

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ככה אולמרט וליצניו מנהלים את בטחון

    שמאלמרט אסון, 18/10/07 00:31

    המדינה, נותנים לטרוריסטים לבנות צבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ככה אולמרט וליצניו מנהלים את בטחון

    שמאלמרט אסון, 18/10/07 00:31

    המדינה, נותנים לטרוריסטים לבנות צבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    למה צריך להעביר מציר פילדלפי?

    עמית, 18/10/07 00:24

    אולמרט נותן אישור חופשי למחבל אבו מאזן להעביר נשק חופשי לאן שהוא יבחר

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    kablu et tozaot ha hitnatkut!!! (ל''ת)

    David, 18/10/07 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צריכים להביא את ביבי כדי להפחיד את החמאס

    לא רואה אותם, 18/10/07 00:21

    אף אחד לא יעמוד כנגד ביבי וסיירת מרכז הליכוד מצוידת בקללות וסכינים.

    הגב לתגובה זו

    • גדול :-)))))))))))))))) (ל''ת)

      שושו, 18/10/07 07:39

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    תודה למצרים שאפשרה את ההתחמשות.

    מיקי, 18/10/07 00:12

    ו''תודה'' על ההתנתקות.
    מישהו חושב שזה לא יחזור על עצמו בגדה?
    הפלשתינאים מאז ומתמיד חיו תחת כיבוש, כמו עבדים. הם לא מוכשרים ולא ראויים למדינה עצמאית, ובטח לא לריבונות על המקומות הקדושים בירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • לא היה צריך לפנות את צה''ל, את האזרחים הישראלים היה צריך כבר קודם ! (ל''ת)

      ד''ר מכס נורדאו, 18/10/07 07:59

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אמרנו לכם

    יהודה, 18/10/07 00:12

    היכן כל אנשי ההתנתקות ???אמרנו לכם ...שכך יהיה אבל אתפ חושבים שאתם חכמים ...
    ראו מה הבאתם עלינו ..מספיק עזבו אותנו ,איך יכול להיות שהאנשים האשמים עדיין מכהנים כנשיא מדינה או כראש ממשלה ?....

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים (ל''ת)

    רמו, 18/10/07 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מסך אש מתגלגל מכירים? לוזרים.

    ניר, 18/10/07 00:08

    מי שמרחם על אכזרים, קובר את מתיו.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אז אתם רוצים חמאסטן 11 ק''מ מרמת גן ? (ל''ת)

    שונא שמאלנים, 18/10/07 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כמה פעמים נגיד ''אמרנו לכם''

    נחום, 18/10/07 00:06

    אז זהו אמרנו ואמרנו ואמרנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    גולני נכשלים מול צבא נחוש!כמו בלבנון!

    עמי, 18/10/07 00:05

    חיילים ברמה אישית נמוכה ברובם!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ותודה רבה לאריק שרון

    מוישי, 18/10/07 00:04

    שעבד לילות כימים , והשקיע מכל מרצו לחזק את חמאס ולדאוג שיהיה להם נשק בכמוית ,ובו זמנית להשמיץ את מי שהתריע על זה ,ולכנותו בשם נביא הזעם .

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חרטא מארץ החרטות

    בוזו, 18/10/07 00:03

    החמאס לעולם לא יהיה כמו המיזבאללה.ןהלוחמים מגולני לעולם לא היו אומריםאת מה שהכתב הכזבן כתב.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תודה אריק.

    אחד, 18/10/07 00:01

    תודה שברחת מעזה, תודה שברחת מהגבול עם מצרים, תודה שהפקרת את שדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לנו יש יותר

    תותח, 18/10/07 00:01

    הגיע הזמן להשתמש בו(בית - בית) לכל אורך הגזרה

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מימון החמאס

    מוחאמד ג'אברי, 17/10/07 23:58

    על ישראל מופעל לחץ בין-לאומי לאפשר הספקת חשמל, מים ומזון לעזה אך אין דרך בין-לאומית להכריח את ישראל לספק את המטבע הריבוני שלה לשליטי החמאס בעזה.

    שורשי הטעות ב''מעטפת המכס המשותפת'' המכילה את עזה ישראל והגדה אך גם ללא הוצאת עזה ממעטפת המכס יש לישראל כלי שיביא לבידולה של עזה מישראל ומהגדה: איסור הכנסת שטרות ישראלים לעזה.

    מטבע הוא סממן לריבונות. כל עוד משתמשים בעזה בשקלים היא עדיין חלק בלתי נפרד מישראל.

    מידי שבוע עושה משאית כסף עם שטרות ישראלים לבנקים בעזה. בכוון ההפוך היא נושאת עימה שטרות (אירו ודולרים) לירדן, לבנקים בישראל ובגדה ואל חלפני הכספים .

    מאין יש ברצועה כל כך הרבה מטבע זר בעיקר שטרות של אירו ?

    זהו הכסף שהחמאס מבריח פנימה, מקורו באירן והוא משמש לתשלומים למבריחי הנשק מתחת לפידלפי ולמימון פעולות החמאס. שטרות היורו האלו אינם טובים לשימוש בשוק של עזה (שם קונים בשקלים) ולכן הם מוצאים את דרכם לבנקים העזתיים. שום בנק עזתי אינו רוצה לשבת ובכספותיו מיליוני יורו שאינם צוברים ריבית ולכן לכל בנק עזתי יש צורך מתחדש של העברת מט''ח במזומן אל מחוץ לרצועה. העברות אלו הן הדלק השמן שמניע את גלגלי הכלכלה העזתית.
    נצחון החמאס בבחירות בא לו בזכות מערכת ה''דעווה'' העניפה שפיתח: מערכת חינוך, בריאות וסעד שניתנו בחינם לתושבי עזה העניים.

    השתלטות החמאס ביוני 2007 באה בזכות בניית כוח צבאי רחב היקף שמשכורתיו וחימושו באו בעיקר מכסף איראני שהוכנס לרצועה פעם אחר פעם במזוודות של בכירי החמאס בעזה. בלא יודעין שיתפה ישראל פעולה במהלכים כלכלים אלו .

    עם השתלטות החמאס על עזה ניתנה בידי המערב הזדמנות בלתי חוזרת לתת לשלטון איסלמי (שכבר הודיע שתושביו הנוצריים המעטיים חיבים לנהוג כמוסלמים במרחב הציבורי) להתמודד בשיטותיו עם הדאגה לכלכלת תושביו.

    בינתיים, נותנת ישראל לשליטי החמאס מתנה יקרת ערך שאין לשלטון עריץ אחר (צפון קוריאה, קובה או זימבווה) - הצמדות לאחת הכלכלות החזקות והיציבות בעולם כלכלת השקל הישראלי. יש לחמאס בעיות רבות אבל מבעיה אחת הוא פטור לחלוטין מלדאוג: מט''ח ומניעת אינפלציה את כל זה עושה עבורו מדינת ישראל.

    במקום לשלוח את ילדינו לכבוש את ציר פילדלפי יכולה ישראל לדרדר את כלכלת החמאס על ידי מניעת מעבר של משאיות הכסף דרך ישראל. התוצאות לא יורגשו מיד - אבל זהו שם המשחק: הטווח הארוך.


    זה לא אוכל מים ותרופות שאותם אסור למנוע מסיבות הומניטריות.

    זה שקלים שבבעלות מדינת ישראל.

    בטווח הארוך זה יחיב את החמאס לתלות כלכלית במצרים. מעניין מדוע עד כה נאלץ החמאס להבריח מט''ח במזוודות לתוך עזה במקום להפקידם בחשבונות נושאי ריבית בבנקים מצריים.



    ישראל צריכה להפסיק את הקשר עם בנקים בעזה בלי לעשות כלל חשבון רווח והפסד כספי - פשוט מפני שלא לעזור לישות בעזה זה הדבר הנכון.

    בכל העולם מקובל שמטילים סנקציות על משטר רודני - גם כשסנקציות אלו פוגעות בתושבים. עיין ערך צפון קוריאה, בורמה, עיראק תחת סאדם ועוד....

    הגב לתגובה זו

    • זה לא נכון (ל''ת)

      אהוד אולמרט, 18/10/07 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מצרים העלימה עין מהעברת התחמושת במנהרות.

    חוסר אחריות, 17/10/07 23:58

    סמכנו על מצרים שתבצע את התחייבותה לחסום את המנהרות והעברת הנשק, אך היא בפרוש זלזלה בהסכמים ובהתחייבויות. ושוב מגיעים לאותה מסקנה ישנה נושנה: על ערבים אסור לסמוך. כן, זוהי סטיגמה שבמבוססת על עובדות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    נראה כאילו לחיילים האלה אין אוזן קשבת, הם מדברים אל הקירות, לאף אחד (ל''ת)

    לא באמת איכפת., 17/10/07 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ואולמרט רוצה דיזיזיה ביהודה והשומרון

    המטיף, 17/10/07 23:53

    לפקוח את העיניים -עזבנו את לבנון קבלנו מלחמה עם 160 הרוגים
    עזבנו את עזה אין מנוס נצטרך להכנס לצערינו עם נפגעים הם לא ישנים מכינים לנו ''הפתעות''.
    כל זה לא מספיק להתפכח כי אנו הולכים לועידת שלום שיהיה ביהודה והשומרון דיויזיה של חמס ואיראן.
    אין מי שלומד לקח ומפעיל את הראש במדינה ,הולכים להתאבד בעיניים פקוחות.....................

    הגב לתגובה זו

    • צודק! אבל מי בחר באנשים הללו? לא אנחנו? (ל''ת)

      ישראל, 18/10/07 06:25

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ThanksSharon

    God, 17/10/07 23:53

    Thank you Sharon, You are the greatest stupid. Continue sleeping

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לפנות לאלתר את כרם שלום ונתיב העשרה

    נתי, 17/10/07 23:52

    למה מחכים שיהרגו עוד חיילים
    פשוט לפנותם כמה שיותר מהר!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בקרוב: חמאסטן 5 ק''מ מפתח תקווה !

    שונא שמאלנים, 17/10/07 23:51

    מה תעשו ?
    את הטוסיק תכסו !
    אבו מאזן חלש , החמאס יקח את השטח,וכול תושבי המרכז יחיו במתח!
    השכמת בוקר עם ''שחר אדום''!
    וכמה טילי לילה בסלון !

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סיבה טובה להיכנס באבי אביהםם ובמצרים (ל''ת)

    דור, 17/10/07 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תודה אולמרט ועליזתך.תן עוד נאום מרהיב מנותק מהבנת המציאות?

    בשם בן גוריון, 17/10/07 23:48

    וידידיך בתקשורת ימשיכו להלל את הבריחה מעזה, מהחיזבאללה,מציר פילדלפי...
    עם ברחן, אטום, הוזה ורודות וכבר המוות בשער

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה חשבתם שיקרה אחרי שנתתם לחמאס מיני מדינה?

    אייל, 17/10/07 23:48

    הכל התחיל בהכמי אוסלו כ''הנהגת'' המדינה חשבה שמחבלים יכולים לנהל מדינה נורמלים. לפני זמן לא רב שוב החליטו ב''הנהגת'' המדינה להתקפל מרצועת עזה מתוך הנחה שהמחבלים יהפכו לגמישים יותר עקב הויתור ולנו תהיה ''לגיטימיות'' לפעול ביד קשה על כל אקט טרור. מה עם כל ההתראות שהיו?? ביטלו אותם כלאחר-יד והיום מתחילים לראות עד כמה זה היה נכון...
    אז מה השלב הבא? ויתורים סביב ירושלים?
    כנראה ששכל זה לא הצד החזק של ה''הנהגה'' וודאי שערכים לא.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אחרי ההתנתקות עזה תהיה ''שוויץ'' של המזרח התיכון !

    שמעון הרס, 17/10/07 23:47

    אחרי אוסלו לא יזרקו אבנים [רק טילים]

    חי באשליות , כמו כול השמאל !

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בוקר טוב ישראל - על מה חלמתם שיצאנו משם!!! (ל''ת)

    דני, 17/10/07 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לצאת מעזה! די לכיבוש! לפנות את ההתנחליות !

    אבו מאזן פרטנר, 17/10/07 23:45

    מה יצאנו ? פינינו ?
    אין כיבוש בעזה !
    אין צהל בעזה!
    אין גוש קטיף !!!
    אז מה הבעיה ?????
    אז מה הם רוצים עוד ?
    אולי את באר שבע ואשדוד ?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אבל זה היה ברור מלפני 10 שנים

    חיים, 17/10/07 23:44

    מה חשבתם שבימין צעקו לרבין לא לתת להם נשק
    בדיוק מזה פחדו

    מה שצריך לעשות זה לתת להם להמשיך לגדול כמה שהם רוצים
    ולא להכנס לשם בכלל כי חבל על חיי חיילנו
    שיתפוצצו עם הנשק שלהם
    צריך לסגור להם את הברזים
    את הכלכלה שלהם ליבש
    והם לבד יזרקו את הנשק

    הגב לתגובה זו

    • טעותך בתגובה זו דומה לטעותך בתמיכת ההתנתקות - שלא היתה רק בשם... (ל''ת)

      ישראל, 18/10/07 06:23

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    באמת תודה על ההתנתקות

    איתמר, 17/10/07 23:42

    תודה תודה רבה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה התחיל ב....

    לא שוכח, 17/10/07 23:42

    זה התחיל במשפט'' ניתן להם רובים כדי שיוכלו להלחם בטרור'' זוכרים את מישפט המחץ הזה.נסו להזכר מי אמר את המשפט אלמוות הזה.
    הוא הקים את החמאס כאשר גירש את אנשי הפתח ללבנון.אח''כ נתן להם כמה רובים וזה הוביל למערכה על הכותל והינה הגענו עד הךום.עכשיו חסר להם קצת סטרלות,אולי ניתן להם בשם המלחמה בטרור?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ותודה לחכמי אוסלו וההתנתקות שהביאו לנו את חמאסטן!

    שונא שמאלנים, 17/10/07 23:41

    עכשיו חכמי אוסלו וההתנתקות רוצים את ''ההצלחה '' בעזה להביא ליהודה ושומרון !? שתושבי המרכז יחיו כמו שדרות !?
    שחמאסטן תהיה 11 ק''מ מרמת גן ?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדינת חלם!!!

    יעקב, 17/10/07 23:40

    למה מחכים? למה?
    המבצע בעזה היה צריך לצאת כבר מזמן וכל יום שמעכבים אותו זה רק יהיה יותר גרוע!!
    שום מדינה בעולם לא הייתה מרשה לעצמה שיצמח לה מתחת לאף מדינה של טרורסטים בלי להגיב באופן מיידי!!!

    הגב לתגובה זו

    • STOP THE OCUPATION SAVE THE BOYS (ל''ת)

      homeless, 18/10/07 03:35

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שצהל יגרש את נטיב ההסרה וקרם שלום (ל''ת)

    שלום, 17/10/07 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הבנים של אולמרט לא נלחמים, הם חיים יפה בחו''ל. מה איכפת לו... (ל''ת)

    גולני, 17/10/07 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ותודה לשרון כבר אמרנו? (ל''ת)

    איתן, 17/10/07 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    התבטאות החיילים מיותרת, היסטרית ותבוסתנית. בעיקר היסטרית.

    Y, 17/10/07 23:37

    לא עשו אותנו באצבע, ואנחנו פה לא מהיום.
    תירגעו, ואם לא אז נחליף אתכם בצנחנים.

    הגב לתגובה זו

    • אחרי ההערה שלך אני באמת רגוע... (ל''ת)

      ישראל, 18/10/07 06:19

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ואנחנו מאוד מופתעים

    יצחק, 17/10/07 23:37

    של מי היה הרעיון לעזוב את ציר פילדלפי?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    proud Arab

    shadi, 17/10/07 23:37

    now, what exactly were you expecting? do you want them to just sit and wait for you guys to come in every time, slaugher and kill and expect nothing from the other side. this might happen in the past, but now the world has seen how cruel and blood thirsty you are and everyone is sympathizing with the palestinian. you have to realize, that you have lost south lebanon, GAza, and with god help, you will lose all the land of israel and go back your country Europe, where you belong,.

    הגב לתגובה זו

    • ערבי גאה?

      איתי, 18/10/07 13:06

      לא נראה לי שבעזה, הנשלטת ע''י חמאס, יראו את זה בעין יפה...

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עוד ''הישג''של ההתנתקות ונטישת ציר פילדלפי (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 17/10/07 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תודה לכם מצביעי קדימה על מה שבישלתם לנו!!!

    איל, 17/10/07 23:35

    נבחריכם הם בורים בתחום המדינאות באופ טוטאלי וחסרי הבנת השטח והמציאות.
    אלילכם אולמרט עד לא מזמן רצה לבצע התנתקות ענק בי''וש. ואז מה?
    מצביעי קדימה היו חוטפים טיל בדיוטי פרי???....מסכנים.

    בלבנון כשלתם כשל שאין כדוגמתו,
    מיניתם את ארמונד פרץ לשר בטחון(פחחחחחחחחח...),,עזה כולה חומר נפץ אחד ענק..

    וגולמרט שלכם??נוסע בבהילות לרוסיה כאילו פוטין שם עליו..כוללה ספין ענק!

    תתבישו מצביעי קדימה!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אהוד ברק - סומכים עליך ! לטיפולך המסור (ל''ת)

    באהבה עם ישראל, 17/10/07 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נשק לרצועה בסיוע מצרים

    אדי, 17/10/07 23:33

    נשק לרצועת עזה זורם חופשי ממצרים בהשגחתו האדיבה של חוסני מוברק. כל נשק שמיועד נגד מדינת ישראל מקבל מעבר חופשי במצרים .מי שחשב שהמצרים ישמרו לו על ציר פילדפי הוא הזוי ואינו מבין את עוצמת המשגה שעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מכות אש גם במחיר הרס הבתים ובריחת האזרחים תחסוך נפגעים . בו בזמן (ל''ת)

    לזנב במנהיגים, 17/10/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ותודה לשרון אולמרט (ל''ת)

    נתניהו, 17/10/07 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עוד קורבן אוסלו+הינתקות= '' תודה'' שמאל ''יקר'' (ל''ת)

    רונן, 17/10/07 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רציתם התנתקות תקבלו!!!!

    ליאור, 17/10/07 23:23

    שארבע אמהות ילכו להילחם בעזה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה לא כובשים את ציר פילדלפי

    דורון, 17/10/07 23:22

    הרי המצרים האימפוטנטים האלו לא עושים כלום, וזה לא בגלל שהם לא יכולים...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    Olmert, resign and let someone more decisive in

    Udy, 17/10/07 23:21

    Better to destroy the Hamas army now. Next thing you know they'll just march over your funny fence.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    וואי באמת?

    עליכם השלום, 17/10/07 23:20

    ואני חשבתי שמאז נסיגת ישראל מעזה
    הערבים הקימו מתנס''ים
    וחוגי מקרמה משחק ותפירה.

    בטח לא הייתי מרוכז או משהו !

    יוו מה נעשה עכשיו?
    אולי נלחם בהם או משהו אחר?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כולם יודעים שהחמס זה לא חמס זה חיזבלה אז למי ממתינים יש אור אדום

    משה א, 17/10/07 23:19

    ולא ירוק, יהיה זיכרו ברוך חילים שימרו על עצמכם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    טוב מאוד עכשיו הגיע הזמן להפציץ אותם מהאוויר

    מוטי.א., 17/10/07 23:18

    די עם המשחקים , להפציץ להשמיד כל איזור שבו נמצאים מחבלים .אין צורך לסכן חיילים בכניסה מיותרת.פשוט להשמיד מהאוויר.כל מי שנושא נשק יושמד.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    על זה נאמר יחי ההתנתקות. (ל''ת)

    יקיר, 17/10/07 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תודה לכם שרון ואולמרט, שבניתם לנו חמאסטן. תודה! (ל''ת)

    אבא לחייל, 17/10/07 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה שהתרחש במלחמת לבנון השניה, עלול לחזור על עצמו בעזה

    בינתיים, 17/10/07 23:14

    ציר פילדלפי הפרוץ באדיבותו של שרון האיסטרטג ''הגאון'', איפשר בשנה האחרונה מעבר של טילי נ''ט רבים ומסוגים שונים לידי החמאס ולידי שאר אירגוני המחבלים ברצועה.
    כמו כן הועבר לרצועה מגוון של אמצעי לחימה שכולל טק''קים וטילי נ''מ, בסיועם של סוריה ואירן ובסיועם של המצרים שעוצמים את עיניהם לנוכח המתרחש.
    החמאס ושאר הפלגים ברצועה למדו את לקחי מלחמת לבנון השניה ואימצו את מודל הלחימה של החיזבאללה נגדנו. הם בונים ביצורים בהיקף נרחב (בעזרת מלט שאנחנו מוכרים להם) ונערכים בצורה יסודית למתקפה ישראלית.
    לעומת זה מה השתנה אצלנו?
    כלום!!!
    אולמרט ''הגיבור'' הפזיז וחסר הבינה, יחד עם יועציו האפסים המאופסים ששלפו מהשרוול את מלחמת לבנון השניה ללא מחשבה שניה, נשארו בשלטון.
    גם ממשלת הבובות העלובה, נשארה על כנה כשהיא מתבוססת בקיאה ובעליבותה.
    הרמטכ''ל אשכנזי לא הספיק בזמן הקצר מאז שהתמנה לבצע שידוד מערכות כללי בצבא, ושדרת הפיקוד הצה''לית נשארה כמעט כפי שהיתה בזמן מלחמת לבנון השניה כשרוב מפקדי ה''פלאזמה'' נשארו בתפקידיהם ולא הוחלפו.
    חילות היבשה של צה''ל, גם בסדיר ובעיקר אנשי המילואים, לא עברו מטאמורפוזה פתאומית ולא השתפרו בין לילה.
    הטייסים השמאלנים שסירבו להפציץ מחבלים במלחמת לבנון השניה ''משיקולים מוסריים'' ושמא ''ייפגעו חפים מפשע'' בצד השני, נשארו אותם הטייסים וסביר להניח שהתרגילים ''המוסריים'' שלהם יחזרו על עצמם גם כשצה''ל יפעל ברצועה.
    ובנוסף לכל הרעות החולות האלה, התווסף גם שר ביטחון שמאלן-מפקירן-ברחן בדמותו של אהוד ברח, וכל מילה נוספת, מיותרת.

    אם תתבצע עכשיו פעולה רחבת היקף בעזה, תסריט מלחמת לבנון השניה עלול חלילה וחס לחזור על עצמו ואנחנו צפויים לכישלון נוסף.
    חבל על דם חיילינו.
    עלינו להמתין לימים טובים יותר כשאת הנהגת המדינה יאיישו גברים ולא רכיכות, וכשצה''ל ישתקם באמת ויעבור את המשבר בו הוא נתון כעת.
    בינתיים עלינו להבליג כי עם הנהגה רופסת כפי שיש לנו היום, אנחנו צפויים לכישלון שיחסל סופית את שאריות כוח ההרתעה שעוד נותר לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים! (ל''ת)

    ש, 17/10/07 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אז למה מחסלים בארטילריה ומטוסים? (ל''ת)

    ארז, 17/10/07 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    His name is Ben or Ran please make up your mind (ל''ת)

    Shir, 17/10/07 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    להעמיד את שרון לדין בגין בגידה. (ל''ת)

    כבשה דורשת צדק, 17/10/07 23:09

    הגב לתגובה זו

    • הוא כבר לא עומד.............

      פר, 18/10/07 07:54

      אבל בשביל הסימליות ניתן לנתק לו את החמצן.

      הגב לתגובה זו

    • תגידי את אהבלה?

      אסף, 18/10/07 07:56

      איך בדיוק את רוצה להעמיד אותו לדין?

      הגב לתגובה זו

    • שרון לא רלוונטי,אך הוגי התכנית-רמון ואולמרט כשירים לעמוד לדין

      אלעד, 18/10/07 08:42

      אבל ברצינות- אין טעם להעמיד לדין באשמת בגידה. יש טעם לחוקק חוקים שיימנעו מדרג מבצע להתכחש למצע המפלגה ששלחה אותם ולדעת הבוחרים שבחרו בהם.

      קוראים לזה גניבת דעת והיא תימנע בעזרת תיקון לחוק יסוד הממשלה.

      חוק זה יהיה בנוסח:''קווי יסוד של הממשלה לא יסטו מן הקווים האדומים במצע של המפלגות החברות בה. חברי הממשלה לא יוכלו להעביר החלטות הנוגדות את קווי היסוד של הממשלה אלא לאחר משאל עם''

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''ההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים'' כבר אמרנו??!! (ל''ת)

    קמי, 17/10/07 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לסרב לשרת בצבא המושחתים

    נביל, 17/10/07 23:07

    עד שאריק שרון ומשפחתו וכל חברי הממשלה שלו כולל דיכטר ומופז לא יועמדו לדין באשמת ניהול כושל הנובע משחיתות שגרם למות אלפי יהודים ויוענשו קשות, אסור לשלוח את הבנים לצבא הזה.

    הגב לתגובה זו