• 74.

    לא תביישו את המנוח

    יצחק (י.), 06/11/07 07:39

    בס''ד

    שנה אחרי שנה, במקום ששמו הנשגב היה בעבר ''ככר מלכי ישראל'', בוכים מרה על מותו של רבין המנוח, אלו שמכנים עצמם ''אנשי שמאל''. יש סיבה לראות בכי זה כהתחסדות, מאחר והם מוכנים לקרוע את כל מי שיעז בנוכחותם לטעון שיש צורך לחקור מחדש את רציחתו של רבין, לאור העובדות שהוסתרו מהצבור בעת משפטו של יגאל עמיר. הם לא יסלחו למי שיזכיר להם, שעל חומר החקירה הוטבע חותם של סודיות, למרות שמובן לכל בר-דעת, שאין כל הצדקה להסתיר אותו מן העם במדינה דמוקרטית. מדובר במסמכים, לא בגרסאות ולא בהנחות. מדובר במסמכים, המגלים את העובדות, שפורסמו ע''י אנשים אמיצים. מסמכים המוסתרים ,כמובן, גם מאלו שבוכים מרה בכיכר רבין בזמן שמיועד לבכי.
    אני אישית מכיר רבים מהם. הם אינם זוכרים תאריכי פטירתם של הוריהם, אבל יום מותו של רבין הפך לגביהם ליום של היסטריה המונית. הייתי מאמין בכנות שלהם, אילולא מתבקשת השאלה: אם הם מתאבלים בכנות ויושר, אז מדוע הם מתנגדים באגרסיביות היסטרית לחקירה מחדש של רציחתו של רבין ז''ל? ברצוני לשאול אותם, מדוע אני, שמצטער על מותו של רבין-האיש, ולא של רבין- הפוליטיקאי, מעלה את השאלה הזאת ולא אחד מהם? ברצוני להגיד להם - בכיינים מקצועיים, לא תביישו עצמכם, ובעיקר, לא תביישו את המנוח. די לו מאלטלנה ומתהליך ה''שלום''...

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תעבירו את הכנס לבלומפילד, שיהיה מקום לכולם.

    א, 21/10/07 16:50

    בטוח שיהיה מקום לכל ה''עם'' בבית ציוני אמריקה ?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    רצח רבין

    רונית, 21/10/07 16:49

    עד היום קשה לי להבין כיצד בחור משכיל הופך לרוצח. טרגדיה כפולה

    הגב לתגובה זו

    • תבואי לכנס ותביני.

      מ., 22/10/07 02:00

      למרות שמוקד הכנס לא ידון בשאלה אם עמיר הוא הרוצח.


      נ.ב. אין מתאם בין רמת השכלה לרצח.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מורשת רבין: ''ערפאת יילחם בטרור בלי בג''ץ ובלי בצלם'' (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 18/10/07 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שמאל ימין ושאר ירקות...

    חוזינוב, 18/10/07 17:25

    כולם פה מזכירים את בן גוריון ובנית המדינה ע''י השמאל החברתי, אך שוכחים את האמת.

    בזמן הקמת המדינה ע''י בן גוריון השמאל היה הגיוני ורציונלי, בן גוריון עצמו היה נגד חילוק הארץ לאחר הקרבות!
    והוא היה בעד הסכם שלום הגיוני ומבטיח - אך נגד חלוקה של הארץ בכלל וירושלים בפרט.

    היום לצערינו השמאל נהפך להיות ''חברתי והומני'' בצורה מחרידה, הצורה המעוות של ההסתכלות על המציאות המרה גורמת לך לשאול את עצמך באיזה מדינה השמאל שלנו חי לפעמים?!

    נכון גם הימין לא כמו שהיה פעם, אפשר אפילו להגיד שהוא איבד את כל קשר וזיקה לימין האמיתי.

    לצערינו הימין של היום הוא השמאל של אתמול והשמאל של היום הינו קבוצה מנותקת מהמציאות האופפת אותנו..

    רבין בזמנו היה הראש להסתכלות המעוותת ותפיסת המציאות השגויה.
    רבין הפך להיות מין ''קדוש מעונה'' שכל מה שאמר ועשה קדוש.
    לא איני מצדיק כלל וכלל את הרצח, ואיני נגד יום הזיכרון, אני אפילו נגד הקבוצה שיוצאת בצורה כזו פרובקטיבית, אך את אמת יש להשמיע.

    דעותיו של רבין היו מביאות את ארצינו לצימצום וסביר להניח שהיינו תחת מלחמה קשה כיום, אילו הצעדים שתכנן היו יוצאים לאור.

    אין שום סיבה להנחיל את מורשת רבין, משום שזו היא כפיה! כל איש יעשה ויצביע וישתייך לזרם שהוא באמת מרגיש טוב איתו.

    יום הזיכרון של רבין צריך להזכיר לנו איך בנאדם יכול להפוך לבהמה וללמוד מכך מסר חשוב לעתיד...

    ולא יותר מזה...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    סוף סוף! די לפולחן האישיות המגעיל!

    ציפי, 18/10/07 15:58

    די להאדיר את שמו של האיש שכל הזמן נבעט ולמעלה,ולאו דווקא בשל יכולותיו המופלאות ,אלא בשל שיוכו הפוליטי והמשפחתי,והיותו הפחות מוכשר בחבורה שלא יסכן את ההנהגה. זו האמת העירומה...המציאו לו מורשת,והוא בכלל לא הבין את משמעות המילה...המציאו ''מוח אנליטי'',והוא בכלל לא היה מסוגל לחשוב...הדבר היחידי שידע לעשות ,זה לשתות לשכרה....

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הימין הקיצוני והמטורפים הכתומים הם הגרועים שבאוייבי ישראל.

    benzi. a, 18/10/07 12:54

    וגם לחמומי המוח של הביבי יש בהם את היצר ההרסני ודם על העניים.

    הגב לתגובה זו

    • מעוותי השמאל הקיצוני הם סרטן בגוף המדינה היהודית

      דרור מרמת גן, 18/10/07 22:51

      הם יותר גרועים מכל מחבל ומכל אנטישמי.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    תעזבו את יצחק רבין

    פקק תנועה, 18/10/07 08:29

    שום דבר כבר במילה לא יעזור .כולם כבר מודעים לנזקים ולטעיות המדיניות שנעשו בתקופת הסכמי אוסלו .ישראל מנסה בכול מיני דרכים להגיע להסכמים מסוימים .כתוצאה ממצב מדיני נתון .כבודו של אדם במקומו מונח .

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אלה הביביוגנד,רק שלא ישרפו את הכנסת.

    יגאל כהן, 18/10/07 01:51

    ורק שלא ירצחו את שמאלמרט.
    ורק שלא יפגעו באל אקצה.
    הם חורבן מהלך.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא להתעצבן.סתם פרובוקציה שלה הגיס החמישי הכתום

    רואה נכוחה, 18/10/07 01:30

    לא נראה להם פסול רצח של ראש ממשלה אבל על איזה ממונה בובה שגוים מינו אחד גדליהו הם צמים כל שנה .
    אין דבר אם אתם באמת רוצים להתחיל להתחשבן הבה נשוחח על יהודה שבעל את כלתו, דוד הנואף, משה הגוי , פדופילים בישיבות ..
    שנמשיך?...

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רבין אהב לשתות ובמסיבת יום העצמאות בקונסוליה בוושינגטון התפאר על רצ

    שמואל, 18/10/07 01:14

    התפאר על רצח 26 יהודים באלטלנה

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ככה זה שאף כבר לא מתיחס אליהם

    אייל (שם בדוי), 18/10/07 00:27

    הימין מברבר , השמאל עושה .

    הימין במצוקה , השמאל בתנופה.

    ככה זה כשקיצוניים נותנים את הטון וכל הימין השפוי שותק.

    ככה נפלנו בהתנתקות ,
    ככה נפלנו בעמונה ,
    ככה נמשיך ליפול, זו ללא ספק הדרך למטה. כל עוד נשתוק כשנדיה מטר ושאר תמהוניים מובילים את המחנה ,
    כאילו הם הם המייצגים האמיתיים של כל מחנה הימין.

    למה שם בדוי? יש לי צבע חדש באוטו , לא בא לי שריטות.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    Moreshet rabin- Murder (altalana) and Alcoholism (ל''ת)

    enough, 18/10/07 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    'בעיניינים של ראש ממשלה ושר אוצר אל תצפו לשמוע אמת' (ל''ת)

    רבין אמר זאת, 18/10/07 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    השמאל שכח שרבין ליגלג על בג''ץ ובצלם. (ל''ת)

    אני, 17/10/07 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סוף סוף הימין מתעורר אחרי 60 שנה של שינה עמוקה. (ל''ת)

    לצמצם את השמאל, 17/10/07 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אני אגיע!נמאס מרבין המשוכתב לפי מורשת השמאל הפשיסטי!

    גליה, 17/10/07 23:32

    וכן,כל הלוחמים שעדיין בחיים ופיקודיו במשך 30 שנה שהכירו את רבין האמיתי צריכים לבוא ולספר על רבין האמיתי ולא המסולף.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    סוף סוף מתחילים בימין לזקוף קומה. כמובן שלא במנהיגות ''הימנית''

    דרור מרמת גן, 17/10/07 23:15

    שממשיכה ללקק לממסד השמאלני בכלל,ובכל מה שקשור לרבין בפרט.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    במדינה שרבע העם (42% מהדתיים) הם ניאו-פאשיסטים-רוצים לשחרר את הרוצח

    Ehad Haam-Zioni, 17/10/07 23:10

    שהרג ממניעים פאשיסטיים(בכדור משנים מדיניות דמוקרטית) המותנעים על ידי לאומנות קיצונית...בדיוק לזה אפשר לצפות

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מורשת?בולשביזם ,אסרתי על ילדיי להשתתף בשעורי פרובוגנדה בבית הספר (ל''ת)

    יהודי ריאלי, 17/10/07 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הצנזורה כאן עובדת שעות נוספות. זו עיתונות חופשית? (ל''ת)

    nrg תתביישו, 17/10/07 22:24

    הגב לתגובה זו

    • שימו לב - כל תגובה שמתייחסת ל''קונספירציה'', לא מתפרסמת (ל''ת)

      עיתונות בנוסח, 17/10/07 23:25

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    תמצית התגובות - גזענות פשיזם שינה עיוורת רשעות ושמחה לאיד (ל''ת)

    תביטו במראה!!, 17/10/07 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בתכנית: צילומי הרנטגן מליל הרצח!

    פנדורבין, 17/10/07 21:52

    גולת הכותרת של הערב הינה ממצאים חדשים מליל הרצח.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    טוב לב חמים ואבהי שהקדיש כל חייו למען המדינה (ל''ת)

    איש ימין וא''י, 17/10/07 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    השכילו מהימין

    מאש, 17/10/07 21:36

    אנחנו אנשי הימין נלמדכם פרק בהילכי לאום
    קחו את הטוב שבתוכינו שלימים נבחר ברוב קולות בכנסת והפך להיות נשיא מופת
    המנפנף הלאומי (שם חיבה)
    שיצג בכבוד ובהדר את מדינת ישראל

    קחו למשל את נבחרינו במשרד האוצר
    שהקפיד לשמור על כספיי ההסתדרות הלאומית בביתו
    איפה ראיתים הקרבה כזאת בשמאל
    איפה
    ג'ובים לחברי המפלגה תראו לי אח ורע
    אנחנו יודעים את דרכו האמיתית של בן גוריון ושל יצחק רבין
    הבעיה שאתדרכו של ז'בוטינסקי שכחנו
    חוץ מזה קל לעשות סדר אצל אחרים ,ככה לפחות לא בודקים אותנו
    בקיצור יש הרבה מה ללמוד מאיתנו,מה?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בן גוריון אשם ברציחתו של יצחק רבין !

    והמבין יבין, 17/10/07 21:11

    כן כן. בן גוריון אשם ועוד איך אשם. על כך שהוא אישר ואיפשר להעלות את כל הזבלים האלה לארץ .וזה סיבה די מספקת להבין מדוע נרצח רבין ולמה כך נראת המדינה שטובי בניה עמלו עליה ושפכו את דמם להקמתה .

    הגב לתגובה זו

    • דוגרי ישר ולענין. אתה צודק. ! ! ! ! ! ! ! ! ! (ל''ת)

      אזרח נבוך, 17/10/07 21:25

      הגב לתגובה זו

      • יש דברים בגו. רק צריך לחשוב על זה בשקט ולא בקול רם

        יליד הארץ, 17/10/07 22:44

        מבטיח לך שרבים חושבים וחשבו כבר מזמן בדיוק כמוך . אך אי אפשר להגיד את זה בקול רם כי הנזק כבר נגרם ואין דרך חזרה. וכול בחישה בנושא הזה יגרום רק למהומות מיותרות.

        הגב לתגובה זו

    • ועל זה נאמר ...

      קרן, 18/10/07 01:16

      תאכל את הלב חמוד , כי אנחנו פה !!!
      חחחחחח !!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בגין, שמיר, נתניהו, שרון - טובים מרבין? הצחקתם אותי! (ל''ת)

    הביטו במראה..., 17/10/07 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הבעייה של הימין: חוסר יכולת מובנית לראות את העובדות והמציאות נכוחה!

    זואי, 17/10/07 20:50

    תמיד הם מדברים מהבטן, מהירהורי ליבם.
    אדמה תמיד חשובה להם מאדם.
    דם נשפך הוא משאת הנפש האינפנטילית שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • הבעייה של השמאל: חוסר יכולת מובנית לראות את העובדות והמציאות נכוחה!

      כבשה עונה לזואי, 17/10/07 23:26

      תמיד הם מדברים מהבטן, מהירהורי ליבם.
      אדמה (פלסטינית) תמיד חשובה להם מאדם.
      דם (יהודי) נשפך הוא משאת הנפש האינפנטילית שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מספר התגובות מגלה את הענין שיש לכתבה והטקס בין הקוראים

    דש, 17/10/07 20:47

    מצד שני יש הרבה יותר ענין לתגובה של בר רפאלי על אי גיוסה לצה''ל מפני שהצבא לא הסכים לעמוד בלוח הזמנים העמוס שלה כמו כל הדתיות החסודות שעבודות הספוזה מתנגשות בלוח הזמנים של הצבא
    לגוש חובשי הסמרטוטים מהשטחים אין הרבה מעריצים בקרב האוכלוסיה וזהי דרך טובה למשוך תשומת לב אולי בכל זאת מישהוא ישים לב להכות ילדים פלסטינאים קטנים לא עושה כותרות יותר

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מטומטמים, סייעני החמאס, פרופלורים, נדפוק אתכם כמו ת'ערבים..מורשת. (ל''ת)

    כבשה מתרפקת, 17/10/07 20:42

    הגב לתגובה זו

    • גם זו מורשת... (ל''ת)

      יורשת, 17/10/07 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הימין לא סולח על כך שהשמאל בנה את המדינה. הימין רק הורס!

    שמאלנית, 17/10/07 20:39

    מאז שעלה הימין לשלטון (1977) המדינה בתהליך הידרדרות. הפער בין עשירים ועניים גדל, השינאה בין חלקי העם מלובה לצורכי בחירות (במרכז הליכוד), ההתנחלויות הולכות ותופחות על חשבון הרווחה של העשירונים הנמוכים ורמת החינוך והתרבות מתקרבת והולכת לרמת העולם השלישי.
    זה מה שרק הימין והליכוד ''יכולים'' לעשות...

    הגב לתגובה זו

    • לשמאלנית הקו הירוק

      עמנואל, 17/10/07 21:28

      מה קרה? שללו ממך את המעמד ההיררכי שהיית בו ששלטת על מליון בני עדות מזרח וזרקת עצם מדי פעם הן כלכלית והן תרבותית לבני עדות המזרח.
      רק בגין בא והראה שבני עדות המזרח שוויונים כמו כולם. נכון הוא לא נתן להם כסף אבל הוא נתן להם את האפשרות והיכולת להצליח ולעלות לרמות גבוהות כמו כולם.
      קשה לך להודות שהשיטה הקפיטלסטית שתירצי או לא תרצי גם מנהגייך מכירים בה כשיטה היותר נכונה.
      או שהמליונים שהגיעו בעבר לקיבוצים והיום לא כל כך גורם לך לעוגמת נפש.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    רבין

    כ_נ, 17/10/07 20:15

    הוא נתן כלכך הרבה הרבה למולדת עד שזה עלה לא בחייו.
    הימין לא עזב אותו ולא יעזוב אותו אפילו במנוחתו

    הגב לתגובה זו

    • חחח (ל''ת)

      ח, 17/10/07 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    כך מתחילות מלחמות האזרחים!

    המזהיר, 17/10/07 20:14

    כל מי שבקיא קצת בהיסטוריה יודע שאין משהו שהורס יותר ממלחמת אזרחים, שבה מספר הנגעים והנזקים הם רבים יותר מכל מלחמה אחרת, והסבל של הצדדים מהמלחמה הוא עצום! אז במקום ללבות אש - תשתמשו באהבתכם לארץ ולעם בכיוונים חיוביים! מה, אתם רוצים עוד חורבן הבית?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אצל הימין הקיצוני ותומכי נתניהו. השנאה אצלהם זה נורמה מקובלת.

    benzi. a, 17/10/07 20:13

    הם שונאים והשנאה יוקדת אצלהם בעניים. רק שהם לא יודעים על מה ולמה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, אותך לא שונאים. אתה מצחיק מדי. (ל''ת)

      כבשה שששונאאאת, 17/10/07 20:23

      הגב לתגובה זו

    • אצל הימין יש שנאה?

      אביגדור, 17/10/07 22:09

      הצחקתה אותי.

      קראתה בעצמך את מה שכתבתה???

      עצם זה שאתה משווה את הימין הקיצוני והעמדות של נתניהו לאותו סוג עמדה רק מראה יש לך שנאה עיוורת לכל מי ששונה ממך!



      ''כל הפוסל בממו פוסל''

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מכחישנים למיניהם

    מוי, 17/10/07 20:10

    אף פעם לא הבנת איך אפשר להתכחש לעובדות
    אבל הנה זה קורה בעולם
    לא רק לאחמדינג'אד
    הכל גם אצלינו
    המושג המחנה הלאומי יצר בי צפיות לאיזה שהוא טופ לאומי
    אך בפועל?? אוי לעובדות
    מנטרות בלבד ואיזו אינפלציה במטרות
    אתם לא חייבים לזכור את רבין
    חישבו רק על בחיריכם הטובים שבכם
    קצב, הירשנזון,ג'קי מצא ועוד ועוד
    זיכרו את הג'ובים , תניחו לרבין ולבן גוריון שלימים העזתם גם לחשוב שאתם ממשיכי דרכו ,את דרכו של זאב ז'בוטינסקי
    עיותתם די ,אתם האחרונים לעשיית סדר
    ומלקבוע את דרכו האמיתית

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נראה את הרוב הדומם והמושתק מגיעעעע! (ל''ת)

    יאללה, 17/10/07 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל מי שירד מרמת הגולן יפקיר, יפקיר את ביטחון ישראל... (ל''ת)

    אסף, 17/10/07 19:56

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו ימסור את הגולן לסורים.

      סחבק, 17/10/07 20:10

      כי לנתניהו הבבונים ושאר הארכי פרחי הם התומכים הנלהבים ביותר שלו וגם את ימסור את רמת גן לעירקים ואת בית שאן למרוקאים הם יתמכו בו
      ויריעו לו היידי ביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''לא היתה קטיושה ולא תהיה שום קטיושה'' פחדנים. פחדני השלום!!! (ל''ת)

    לא שכחנו, 17/10/07 19:38

    הגב לתגובה זו

    • פחדני השלום

      אסף, 17/10/07 20:42

      רבין היה אמיץ וחכם דיו כדי לדעת שאם רוצים שלום חייבים לוותר על עמדות קיצוניות. כל המגיבים ובפרט אתה אינכם חושבים לאיזה אסונות עמדות קיצוניות יכולות להוביל, כולל מלחמות טוטאליות אם לא נדע להתפשר. פשעו היחיד של רבין - נכונותו לוותר על שטחים תמורת שלום. האם לא בגין החזיר את סיני כולה תמורת שלום? וגם אריק שרון בהיותו ראש ממשלה הבין את האסון בהמשך ישיבתנו בעזה. אז אתה וכל הקיצונים כדאי שתחשבו על המחיר שנשלם אם לא נדע להתפשר ולנהוג בתבונה. ובכלל באיזו זכות אתה וחבריך מצדיקים את הרצח? אתם אכן פחדני שלום, שהדרך היחידה עבורכם היא הקיצוניות, העיוורון והעדר כל תבונה לראות את המציאות המחייבת היפרדות וחוסר שליטה בעם אחר ומלחמה רק לצרכי הגנתנו.

      הגב לתגובה זו

      • המציאות מראה בדיוק את ההפך

        ניר, 18/10/07 01:48

        מה היתה הסיבה לפיגועים שהביאו להפסד של פרס ב - 96?
        אני לא יודע למה אנ י מבזבז את הזמן להסביר לך, הרי אין סיכוי שתאמר : הצורה שבה בוצע תהליך אוסלו מהרגע הראשון היתה מטומטמת, הזויה וחסרת חיבור למציאות ברמה שאי אפשר להאמין.
        מתכון לכישלון בטוח.
        הם לא מעונינים בשלום באותם מושגים שאנחנו מבינים.

        הגב לתגובה זו

      • איזה אמיץ?קיבל פיק בירכיים ערב מילחמת67והיתמוטט (ל''ת)

        ויצמן המלשין, 04/11/07 07:20

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    עם ישראל חחחחחחחחח (ל''ת)

    , 17/10/07 19:38

    הגב לתגובה זו

    • יייייייי (ל''ת)

      י, 17/10/07 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    איך זה שמרוב הדור הקודם של הנפילים ייצאו צ'יקמוקים?

    י, 17/10/07 19:33

    ליבני, מרידור,זאבי,לבנת ועוד הרבה שמוקים...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הימינ בגימטריה זה ''נבלות'' גם אם לא מתאים. (ל''ת)

    איש אחד, 17/10/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הגיע הזמן, אני מגיע על בטוח! (ל''ת)

    אלי, 17/10/07 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד,האיש היה ר''מ כושל והרבה מתו בגללו (ל''ת)

    היה כושל, 17/10/07 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הידד לחושפי ערוות השמאל !!!!!!

    הפרשן, 17/10/07 19:18

    עובדי האלילים מהשמאל אובדי עצות. לוקחים להם את האליל האחרון והם מרגישים כמו עדר ללא רועה.

    הלך להם אליל ה''שלום'' ועכשיו הולכים לקחת להם גם את מי שהביא להם את אליל ה''שלום''.

    מעניין איזה אליל חדש השמאלנים ימציאו עכשיו. כל האלילים שלהם הכזיבו ולא נשאר להם אלא לשנוא עוד יותר את חושפי הפרצוף האמיתי שלהם מהימין.

    רק ששינאתם הבוערת לא תכלה אותם בעצמם - את השמאלנים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תלכלך, לתקופה קצרצרה הם תלו תיקוות באבו שפם עים המישקפת האטומה. (ל''ת)

      גם נאם באנגלית, 04/11/07 08:14

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    האיש שאין לו אלוהים

    גילדנשטרן, 17/10/07 19:15

    אורי מילשטיין צריך להחליט מהו? הדודן של רחל המשוררת? היסטוריון? או אופורטוניסט שבעבור בצע כסף מוכן לעמוד על כל במה? איך אתה לא מתבייש, מילשטיין, להתייצב באירוע הזה ולתת יד לאנשים הזויים, שלא נותנים טיפת כבוד לאדם גם במותו, שלא לומר בהירצחו, מפני שחשב אחרת מאותה עדה שעליה הם נמנים ושאתה אמור לדבר בפניה? ואולי אתה בכלל תעמוד שם, בבית ציוני אמריקה, ותגיד לכל ההזויים שיתכנסו שם, שהם עושים מעשה נבלה. נראה אותך. ובכל זאת, אם אתה מתכוון לצרף את קולך למקהלה שלהם - לא נאפשר יותר לאדם מסוגך להופיע במקומותינו. לא, אנחנו לא נוהגים לפסול אנשים, אבל יש גבול מר מילשטיין, ואדם בגילך כבר צריך להחליט באיזה צד שלו הוא עומד.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה בטח קורא לעצמך פלורליסט...

      מבין, 17/10/07 19:39

      רק ''פלורליסט'' פנאט כמוך , יכול להגיד במשפט אחד, אנחנו לא פוסלים אנשים אבל אם תצטרף למשהו ימני נחרים אותך...

      הגב לתגובה זו

    • ל31 גילדגשטרן

      אלי, 17/10/07 20:34

      נסה לקרוא את ספרו של מילשטיין ''כיצד תפח המיתוס'' וגם את הספרשלו על דיר יסין. שם תמצא עובדות מוצקות מגובות ועדויות לוחמים מהגדוד הרביעי של הפלמח על תפקודו של רבין במלחמת השחרור.. לא היתה למילשטיין כל סבה אישית להשמיץ את רבין אלא האבסורד שבהפיכתו לאליל.רבין לכשעצמו היה בישן,בינוני וישר. את מילשטיין מחרימים כבר למעלה מעשר שנים כך שאתה לא תוסיף ולא תגרע בזה שלא תאפשר לו להופיע ב''מקומותיכם''.העובדה היא שעד היום
      איש לא תבע את מילשטיין על הוצאת דבה וזאת פשוט בגין העובדה שמה שכתב על רבין.כנראה, נכון.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    יום יבוא והרוצח האמיתי יתגלה!!! (ל''ת)

    אין לי ספק, 17/10/07 19:13

    הגב לתגובה זו

    • אין גבול לטפשות. מה ניראה לך שעמיר יושב בכלא בהתנדבות?! (ל''ת)

      שמאלנית, 17/10/07 20:34

      הגב לתגובה זו

    • איך יתגלה אים הוא כבר מת? (ל''ת)

      גלילי רז, 04/11/07 08:46

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אם הייתי ירושלמית הייתי באה. סוף סוף תפסו אומץ. (ל''ת)

    תמר, 17/10/07 19:07

    הגב לתגובה זו

    • זה בתל אביב. זה גם לא רחוק כל כך מהכיכר ועצרת הגדולה..

      תל אביבי, 17/10/07 19:22

      אבל תבואי!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    DON'T FORGET ALTALENA.HE WAS THERE KILLING JEWS (ל''ת)

    RAMIE, 17/10/07 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ר''מ למטה מבינוני, שבכלל לא ברור מי רצח אותו, ובהוראת מי... (ל''ת)

    נמאס, 17/10/07 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נדרשו 12 שנה עד שאפשר יהיה לדבר על האמת. (ל''ת)

    יוסי, 17/10/07 19:02

    הגב לתגובה זו

    • נמאס ממטורפי הקונספירציה שמנסים בכחש לשחרר את יגעל עמיר ימח''ש (ל''ת)

      מטורפים עליך, 17/10/07 20:54

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    רבין היה מקסים, והשמאל מנצל את זכרו. הוא היה מתנער מאוסלו מזמן (ל''ת)

    הההההה, 17/10/07 18:50

    הגב לתגובה זו

    • לולא נרצח אוסלו לא היה קורס - מטורפי הימין השיגו את מטרתם (ל''ת)

      יגעל עמיר, 17/10/07 20:55

      הגב לתגובה זו

      • כה אמר רבין: תוך 24 שעות כובשים חזרה את עזה

        נוסטרדמוס, 17/10/07 23:52

        אם הם יעיזו לעשות משהו אנחנו כובשים את עזה תוך לכל היותר 24-36 שעות, כמו כלום...
        מה חבל הוא הדבר שרבין נרצח. לוא היה חי, הקסאמים היו משכנעים אותו שאין פני אנשי עזה לשלום והוא היה מכסח אותם רק כמו שהוא ידע - ''לשבור להם את הידיים ואת הרגליים'' וזה הפיספוס האמיתי שקם אידיוט/מטורף/נבלה ורצח לנו את האיש שלוא היה חי היה מוציא אותנו מהאיוולת. זו הבעיה שלנו והחדלון של השמאל היא חוסר יכולתו להמשיך באמת את מורשת רבין. מורשת רבין היא לא זו שחבורת שמאלנים קיצונית שלא הייתה מקובלת על רבין מנסה להציג. אנו חחוזרים לימים של טרום הרצח ולקיטוב מחדש. שוב זה מוביל לבעייתיות ואולמרט נמצא כבר בבידוד של מנהיג שנוא. זה רק עיניין של זמן ומחווה אחד או שניים כלפי הפלסטינים וכמה התבטאויות מסיתות של השמאל הקיצוני ושוב נהיה בוכים. קחו אחריות! קצת בגרות! מדינת ישראל חשובה!

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    מדובר בטקס שמאלני נטו

    אלון, 17/10/07 18:35

    שאין בינו לבין האירוע הממלכתי ולא כלום

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד!

    ל. רבין, 17/10/07 18:20

    כולנו איתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אחרי זה הימין הקיצוני לא מבין למה שונאים אותו

    ע, 17/10/07 18:17

    האמת שהם לא יגידו - שהם שמחו כשרבין נרצח
    אני מכיר אישית לא מעט כאלו

    הגב לתגובה זו

    • גם אני גם אני

      י, 17/10/07 18:37

      מאוד שמחתי. אפילו אמרתי זאת בסקר טלפוני שנערך באותו הערב (המוקדנית היתה בהלם :) )

      הגב לתגובה זו

      • או! סוף סוף ליברליות בקשר לרצח! :)

        Rasputin, 17/10/07 19:29

        אהבתי את הגישה שלך.

        תספר לי מה אתה מרגיש כשהשוטרים ימצאו חלקים מאמא שלך על המחבת שלי בבית :)

        Let the murders begin!

        הגב לתגובה זו

      • חלילה לנו מלישמוח על רצח כלשהו, אני אפילו היצטערתי כשרצחו את לי אוס

        פוסק מוסר, 04/11/07 09:36

        חלילה לנו מלישמוח על רצח באשר הוא, וביחוד לא רצח של יהודי אפילו יהיה רשע כמו רבין. אני אפילו היצטערתי כשרצחו את לי אוסוולד הרוצח, שרצח את הנשיא קנדי, ואין הבדלים רצח זה רצח, להזכירכם שגם רבין רצח יהודים ללא סיבה, והאפילו היתגאה בזה.
        אלא מה, שניתן לומר ''ברוך דיין אמת'', ואפילו בתיקווה ובהרגשה שהפעם זה ממש מתאים. אך לאחר שכבר עבר עיניין האבלות, מותר בהחלט ואפילו חובה לעשות חשבון ולומר את האמת, ואים נחוץ אז לשחרר את העם מעבודת האלילים הזו עים הנרות והאדרת שמו, אים האיש היה נבל צריך לומר זאת, ואים היה רוצח חובה ליזכור ולהזכיר זאת, ואים קיבל פיק בירכיים ב67, ובונים לו תדמית של גיבור,צריך לציין גם את זה, ואים היתגאה בריסוס הניצולים השוחים מאלטלנה, אז גם חובה של כל איש הגון לירוק על קיברו, ואים מיסתבר שהוא ביכלל היזמין את הרצח כמעין הצגה שלהיתנקשות על מנת להעליל על הימין, יש ללמד בבתי הספר עליו ועל רישעותו, לדראון עולם. ואז יש להזכיר את הניסים שנעשו לנו ע''י שמיים (ממש כמו בפורים), ולהפסיק את הקירקס לזיכרו ולהפוך זאת לקרנבל פורים משמח שמעלה על נס את ''תשועת השם כהרף עיין'' ואפילו ניתן לומר ברוך שפטרנו.
        למה ביכלל יש כאן בעיתיות? כי תורתינו וכל חוק אנושי אוסר רצח, ואסור שיתפש הדבר כאילו היננו תומכים או שמחים על תוצאות של רצח. ולכן אים היה רבין מת מוות ללא רצח, כלומר טיבעי או מחלה או תאונה וכו' , אז זה בידי שמיים. ואז לא היתה בעיתיות וחשש לישמוח קצת בצינעה, עד אחרי שהאבלים סיימו את אבלם, ולאחר מכן אפשר אפילו להצהיר ברוך שפטרנו, הכל לפי גודל הרישעות של הניפתר, אבל מכיוון שמעורב כאן רצח ואפילו יהיה בנסיבות שרבין עצמו תיכנן הצגה. עדיין היתה לרוצח מגמת רצח והוא ביצע זאת, ולכן על הרצח עצמו אין לישמוח, כי לרוצח אין זכות לקחת חיים, רק לקב''ה. אבל כרגע ניתן לומר וזכותינו לומר, שאל אף שאנו מגנים את הרצח, אין זה הופך את הנירצח לקדוש, ומאחר שברור שמעשיו היו די מזוהמים, ברור שנרגיש שטוב יותר לעם ישראל בילעדיו, ומותר להביע זאת ללא גימגום, וללא מבוכה. שהרי ידינו לא שפכו את הדם, ולכן אל לנו להרגיש מבוכה בביקורתינו עליו ועל דרכו, זה לא מטעמי השמצה חלילה, אלא שאסור שהיסטוריה מעוותת תיקנה מקום בליבות הנוער, ויעשו אלילות מזבל. אסור לתת למיעוט שצלאני שונה ישראל לעבוד לנו על ריגשות אשם! להזכירכם, שאים יש מישהו שיזם והסית את יגאל אמיר, ובנה את כל ניסיון הרצח, היה זה סוכן של השב''כ כשהתכנית עצמה מגיעה מהראש למעלה כלומר רבין עצמו. שרק אותו זה ישרת פוליטית. הבנתם! הם המזוהמים, הם המסיתים, הם מתכנני הרצח, הם הביאו לרצח, הימין נקי כשלג, וביכלל לעומת הזוהמה שלהם גם אים לימין יש כמה כתמים ננסיים זה ביכלל לא נחשב.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד על היוזמה והאומץ. הגיע הזמן (ל''ת)

    כלל לא דוס, 17/10/07 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נראה איפה יהיו יותר אנשים...

    ע, 17/10/07 18:07

    בטקסי הבלוף בכיכר מלכי ישראל או באירוע האמיתי הזה.

    הגב לתגובה זו

    • לא תמיד הרוב משקף את האמת

      Jackson, 17/10/07 18:24

      יכול להיות המון אנשים בככר רבין, וכאן בעצרת האמיתית יהיו מועטים זה לא אומר שככר רבין היא האמת, אל דאגו: יכול להיות השנה לא הרבה אבל בשנים הבאות האמת תנצח בגדול וכן בהמון אנשים שישתתפו והככר יישאר בסך הכל זכר לרבין

      הגב לתגובה זו

      • הבנת אותי הפוך...

        ע, 17/10/07 18:47

        ברור לי שבסופו של דבר יהיו יותר אנשים בטקס האלטרנטיבי ולא בכיכר רבין.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד!!!

    שמעון פרסקי, 17/10/07 17:57

    סוף סוף האמת תצא לאור!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רבין עשה כל כך הרבה למען המדינה! מי אתם בכלל? (ל''ת)

    רמי, 17/10/07 17:55

    הגב לתגובה זו

    • נו, באו כדי לספר על כל מה שעשה, זה הכל.

      יוסי, 17/10/07 19:09

      רק דברים אמיתיים יוצגו שם, בניגוד לטקסים השקריים הרגילים בהם הוא מוצג כפציפיסט.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מעניין אם ידברו על חלקו של פרס.... (ל''ת)

    הולחש לסוסים, 17/10/07 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    the man is brought down to size (ל''ת)

    Finally, 17/10/07 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רבין נוצל בחייו ע''י שמאל ובמותו עוד יותר (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 17/10/07 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רוצחים הם רוצחים, הם רוצחים. (ל''ת)

    יורם, 17/10/07 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חבורה של מתוסכלים

    עידן, 17/10/07 17:45

    לכו לעשות א ה ב ה
    תנסו את זה פעם, זה יותר כייף

    הגב לתגובה זו

    • אז זה מה שעושים בטקס בכיכר רבין? (ל''ת)

      יותר כיף, 17/10/07 19:26

      הגב לתגובה זו

      • לא, את זה עושים על הקבר של גולדשטיין. (ל''ת)

        אורן, 17/10/07 23:02

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    עיזבו..אפילו הסמול הפסיק להקשיב לעצמו.''..הוא היה גדווווול..'' (ל''ת)

    פרופלור, 17/10/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דת שמתירה לרצוח למרות הדיבר לא תרצח היא דת מדמנה וסחי אשר

    שפל מוסרי יהודי, 17/10/07 17:44

    לא יכולה לשבת בשום היכל של מוסר בעולם.לא לדת ורבנים כאלה פילל משה כשהוא הוריד את עשרת הדיברות.

    הגב לתגובה זו

    • ''מדמנה'', ''סחי''... מה הקטע לדחוף מלים לא קשורות רק כדי להיראות חכם? (ל''ת)

      אל תעבדו עליי, 17/10/07 17:54

      הגב לתגובה זו

    • מה פתאם? ממתי הדת היהודית מתירה לרצוח?

      חנה, 17/10/07 19:28

      אתה לא מכיר את הדיבר ''לא תרצח''? אתה בור ועם הארץ.

      הגב לתגובה זו

      • אוי חנה, טיפשה שכמוך. לקרוא את יודעת? (ל''ת)

        תקראי שוב, 21/10/07 17:41

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    חובה לשמור על כבודו של אדם גם אחרי מותו

    עמית, 17/10/07 17:44

    אין מדברים בגנותו של אדם אחרי מותו, גם אם הם צודקים. וכל מי שמכיר מעט את ההיסטוריה יודע שהם צודקים, ובאמת נמאס מפולחן האישיות השיקרי והקשקושים על ''מורשת''. אבל כאמור, יש לשמור בכבודו ביחוד לאור העובדה שנרצח.

    הגב לתגובה זו

    • לא בגנותו, אלא בגנות המורשת המפוברקת שלו (ל''ת)

      אנונימי, 17/10/07 18:03

      הגב לתגובה זו

    • הוא כבר מזמן אינו איש אלא סמל (ל''ת)

      .י, 17/10/07 18:52

      הגב לתגובה זו

    • אולי תזכיר את זה לביילין

      מחפש, 17/10/07 23:55

      שעוד לפני שהספיקו לקבור את הרב הראשי הרב שפירא אמר עליו איזה דמות שלילית הוא היה וכמה נזק הוא גרם.
      או שעל רבנים מותר?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא מספיק לכם?

    אלקנה, 17/10/07 17:43

    לא מספיק שיצחק רבין נרצח בידי בני עוולה?
    ביום השנה למותו הם ממשיכים ומתעללים בגופו

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אבוא בע''ה (ל''ת)

    אריק קלנר, 17/10/07 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד ! סוף סוף

    דן כהן, 17/10/07 17:38

    אני אגיע, זה בטוח.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ברכות למארגנים! (ל''ת)

    צפנת פענח, 17/10/07 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רצחתם אותו, זה לא מספיק לכם??? (ל''ת)

    עוז, 17/10/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד!

    יוסי, 17/10/07 17:30

    נמאס מהצביעות!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תצליחו (ל''ת)

    אבי, 17/10/07 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תודה על הפרסום! אני וחברי נגיע! סוף סוף מישהו יראה את האמת (ל''ת)

    יאיר - מודיעין, 17/10/07 17:25

    הגב לתגובה זו

    • כן. שניכם תראו. (ל''ת)

      אכן כן, 17/10/07 19:05

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד למארגנים (ל''ת)

        שלומי, 17/10/07 20:16

        הגב לתגובה זו