• 30.

    התרנגולת גללאון,מלכת הנשף.

    יגאל כהן, 19/10/07 13:05

    החרפה של מרץ,מביאה עלינו את החומיניזם.
    ואל תתמהו על כך שהיא כל הזמן ''אן גאז'ה'',
    עם אלדד ומידד ועם איתם ועם אורלב ועם הימין הסהרורי במלחמתה באולמרט.
    איך מרץ נותנים לאשה הטיפשה הזו להרוס את המפלגה שלהם?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מיסוד הזנות= נאורות?? רעיון פרימיטיבי של חיות אדם.

    תמר, 18/10/07 18:24

    אולי למסד גם את העלמות המס כי הציבור מעלים מס בהמוניו?
    אולי נמסד כל פשע שהציבור לא עומד בו?
    מיסוד הזנות זה לתת יד לרצח נפשן של נשים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    החוק הזה יכול להביא הרבה פרנסה לערסים חברי מרכז הליכוד (ל''ת)

    מוני, 17/10/07 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי עדיין חושב שרחב מיריחו הייתה באמת מוכרת מזון???

    דפנה, 17/10/07 17:26

    בפרשנות לתנ''ך כתוב בהרבה מקומות שרחב מיריחו שאצלה התארחו המרגלים הייתה '' מוכרת מזון''
    ומי באמת מקבל פרשנות זאת?
    אולי רק הגברת גלאון.
    פעם טומי לפיד רמז משהו על מקצועה של גלאון וכל הכנסת הייתה בויברציה אז אולי כדאי לשאול את טומי לפיד לגבי פשר דבריו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אישה אינו חפץ - למי שעוד לא יודע

    שמרית, 17/10/07 14:42

    ממש בושה שח''כ מן השורה מציע הצעת חוק מבישה כל כך. אף אדם - לא אישה ולא גבר אינם רכוש שניתן לסחור בו. אם לא די בהצעת החוק עצמה הרי שהנימוק שלפיו מיסוד שזנות יעשיר את קופת המדינה עובר כל גבול.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לעניות דעתי, המקצוע העתיק ביותר הוא

    מיכל, 17/10/07 12:49

    חבר כנסת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הזנות אינה פשע!!!

    אחד שמבין, 17/10/07 00:48

    מתי תבינו שהזנות אינה פשע?!
    אלא עסקה שמתבצעת בין שני אנשים, זה שזה אולי לא מסתדר לכם מבחינה מצפונית זאת בעיה שלכם!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פשוט מזעזע!!! זנות=אונס

    אלינור, 16/10/07 23:26

    הפיכת הזנות לחוקית כמוה כהפיכת האונס לחוקי. הרי הבחורה העוסקת בזנות לרוב מנוצלת ומוכרחת לעסוק בתחום או שנגררה לכך. מה שבטוח -היא ולא באמת רוצה לשכב עם הגבר ש''קונה אותה''.
    ואיך בכלל אפשר לקנות בן אדם??? איזו שפלות! נשים הן לא צעצוע או חפץ!! עצוב לי לשמוע שבכלל מאפשרים להעלות הצעת חוק שכזו ולמסד את האובייקטיזציה של הנשים.

    הגב לתגובה זו

    • Mover doesn't like moving sruff

      y, 18/10/07 00:25

      Cleaner doesn't like cleaning

      So, should we define this physical jobs as rape ?

      הגב לתגובה זו

    • סתם דמגוגיה בגרוש. רבות עובדון בשביל עצמן ומתפרנסות טוב

      אחד, 18/10/07 18:55

      אז מה תציעי להן במקום ה- 30,000 ש''ח לחודש (נקי)? דמי ביטוח לאומי?

      צריך להילחם בסחר, לא בזנות פרטית. לא של גברים ולא של נשים.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אז עכשיו גם המדינה תהיה שותפה חוקית

    הצילו, 16/10/07 22:23

    למעשה אונס שמתבצעי מדי יום בנשים האומללות הללו. במידה והזנות תמוסד, המדינה תרוויח מהפיכת נשים לחפצים מיניים אך תפסיד ובגדול כאשר גברים רבים יפנימו את הרעיון שאשה היא אובייקט מיני שאפשר לעשות בה כרצונם תמורת כמה מעות!! זהבה גלאון- חזקי ואמצי מול הכוחות הפרימיטיביים החשוכים והשוביניסטים שעומדים מולך

    הגב לתגובה זו

    • אתה החשוך והפרימיטיבי

      איתי, 17/10/07 00:27

      לא מדובר פה על מקרה אונס
      מכיר את הנושא מקרוב וראיתי איך דברים מתנהלים בניזילנד וכן בהולנד
      בקיצור אל תז*** את השכל

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    זהו?!? לא מתמודדים עם פשע אז הוא ניהיה חוקי?!?

    מרגיז, 16/10/07 15:32

    ''מאחר שאין אפשרות לחסל את הזנות - נהפוך אותה לחוקית''?!?
    מפחיד אותי לחשוב מה יהיה מחר - ''מאחר ותמיד יהיו בעלים אלימים - נהפוך את זה לחוקי'' ו''מאחר ותמיד יאנסו - גם מעשי אונס יהפכו לחוקיים''.
    לא להאמין שמדינה ''מתוקנת'' נותנת לגיטימציה להתייחסות בזויה לנשים. פשוט מגעיל.

    הגב לתגובה זו

    • ''הפשע'' הזה לא מזיק לאף אחד. (ל''ת)

      דודו, 16/10/07 15:54

      הגב לתגובה זו

      • אני בטוחה שהוא לא מזיק לך

        א.ג, 16/10/07 16:20

        ותמשיך להגיד לעצמך את זה לפני שאתה הולך לישון רגוע בלילה. אני מקוה שאת עצמך אתה מצליח לשכנע.

        הגב לתגובה זו

        • שום פשע לא מתבצע כאן!

          איתי, 17/10/07 00:30

          מתבצעת כאן עסקה, צד אחד מקבל שירות והצד השני מקבל כסף
          כמו בכל עסקה אחרת!

          הגב לתגובה זו

          • שאלה לעוסק המורשה

            מיכל, 17/10/07 12:46

            האם אלה עסקאות שהיית מאחל לאחותך/ביתך/אמך לעשות????

            הגב לתגובה זו

          • מתבצעים פשעים רבים, אך בצל החוק

            ם, 17/10/07 17:14

            והגיע הזמן להגדיר אותם כפשע. זנות היא אונס.
            נשים ש'מועסקות' בזנות (ו90% מהן 'מועסקות' על ידי סרסור ואינן 'עוסקות' בזנות מטעמן) נמצאות במצב תמידי של גזילת זכויות אדם בסיסיות. הן כלואות, מוכות, נאנסות, מורעבות, חוות איומים על חייהן וחיי קרוביהן שנשארו בחו''ל, הפחדה, השפלה ואלימות.

            הגב לתגובה זו

            • הנתונים שלך בכלל לא נכונים.

              דודו, 17/10/07 18:38

              הרוב הגדול עוסקות מרצונן.
              אם יש מישהו שכופה, אז אותו צריך להכניס לכלא להרבה שנים.
              אם יש מישהו שכופה אז הוא אנס.
              אבל זה קיים אולי ב 2% ולא 90% .
              לזנות אין שום קשר לאונס.
              זנות היא עיסקה בין שני אנשים מרצון.

              הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא ייאמן

    י., 16/10/07 14:08

    לא ייאמן שחבר כנסת בישראל יכול לחשוב מחשבה כזו שפלה, אלוהים ישמור, למסד את הזנות~!!!! לאן הגענו? אין למפלגת הגמלאים דברים יותר טובים לעשות חוץ מהצעת החוק הבזויה הזו?

    הגב לתגובה זו

    • הולך להצביע להם בבחירות הבאות!

      tbh, 17/10/07 00:32

      סוף סוף מישהו שמחובר למציאות ולעם ולא חי בהשקפת עולם של ימי הביניים!

      הגב לתגובה זו

      • עצוב תהנה לנצל את בחלש (ל''ת)

        צנץ, 17/10/07 17:24

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל מי שמעודד את מיסוד הזנות

    ש., 16/10/07 13:51

    שיחשוב האם הוא היה רוצה שהבת שלו או אחותו תהיה חלק ממקצוע זה? כל אחת שחקר ולו במעט את התופע יודע שנשים אלו שהגיעו לעסוק במקצוע זה, עושות זאת מחוסר ברירה וכתוצאה מכך שהן נוצלו מינית או נאנסו....
    כמה חבל שהחכי''ם שלנו לא יודעים זאת.....

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    למצדדים-מי רוצה שהבתשלו\\אחותו\\אשתו\\אימו יעבדו במקצוע?

    זמן למהפיכה, 16/10/07 13:47

    יצאתם מדעתכם סופית?????
    לא מספיק שחוטפים\\מכים ומשפילים נשים כדי לעבוד כנרתיקים להשכיר עכשיו גם למסד את התועבה??????
    כל כך עצוב שבמדינת היהודים כבוד האדם והאשה נרמס עד עפר בכוחנות ובאלימות,לא רק שצריך לעצור את הלקוחות יש לפרסם תמונתם ברבים ולהוקיעם....הגיע הזמן לטיפול נפשי עמוק לחברה הישראלית,חינוך מחדש לאינטימיות ומערכות יחסים

    הגב לתגובה זו

    • מי רוצה שאדם, אישה או גבר יחיה חיים שכאלה?

      שיר, 16/10/07 15:49

      כבני אדם עלינו לדאוג לאחינו באשר הם, מיסוד הזנות אינו עיוור למציאות, הוא פשוט רואה סלקטיבית את מה שנח לו לראות.
      את הצרכנים הותיקים בעולם, איזו שטות גמורה.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בגרמניה ובלאס וגאס הזנות היא חוקית.

    יוסי, 16/10/07 12:54

    והמקומות האלה משגשגים.
    גם באמסטרדם הזנות חוקית וזה תרם מאוד לתיירות באמסטרדם.
    בגרמניה אפילו שולחים נשים בלישכת העבודה לעסוק בזנות.
    היתה מישהו שסירבה ולכן היא לא קיבלה דמי אבטלה.
    זה סיפור אמיתי. לא המצאתי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש לימצוא דרכים נוספות שיגבילו את מיספר

    פקק תנועה, 16/10/07 08:03

    הלקוחות אצל האישה העובדת .

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חס וחלילה משוגעים תרדו מהגג

    פקק תנועה, 16/10/07 08:00

    ומהעץ הגדול שעליו טיפסתם ..........

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הזנות כבר מזמן חוקית

    ארי, 16/10/07 07:52

    אחרת, איך תסבירו קבלת אתנן כמעט בכל גוף ציבורי ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אירוני שבישראל

    אירוני, 16/10/07 05:55

    אירוני שבישראל, מנסים לפתור את בעיית הזנות.

    בישראל רוויית השחיתות והשוחד, שלה מערכת משפט שממנה שופטים ללא בחינה או בדיקה, הזנות היא גם קוד התנהלות של עסקנים ועובדי ציבור אחדים.

    בעזרת עונשים ורדיפות, תפתר בעיית הזנות כמו שנפתרה בעיית הקטל בכבישים, הפשיעה, הטרור וטוהר המידות של שודדי הקופה הציבורית.

    אנחנו עם, שמתמחה בעיקר בקומבינות. בכל שאר התחומים אנחנו אפסים מתנשאים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הפוליטיקה אף פעם לא הוצאה מחוץ לחוק! (ל''ת)

    פוליטיקה=זנות, 16/10/07 04:20

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הפוך על הפוך

    ינקו מישו, 16/10/07 03:09

    זהבה גלאון לא מצליחה להילחם התופעת הזנות אז היא הולכת למרכיב החלש יותר - הלקוחות וגלזר בתשובה לאבסורד של גלאון מציע אם כך בואו ונהפוך את הזנות לחוקית.
    עזבו את החקיקה יש מספיק דרכים חוקיות להילחם בתופעה אין צורך בחקיקה חדשה הפונה לשני הכיוונים

    הגב לתגובה זו

    • הלקוחות הם הדוחפים את תעשייתה זנות

      מיכל, 17/10/07 08:52

      הלקוח הוא ממש לא החוליה החלשה, אלא החוליה החזקה ביותר בתהליך הזה. ללא לקוחות של תעשיית הזנות, שיהיו מוכנים לשלם ולעצום עין למול הניצול והפשיעה, כל האינטרס הכלכלי של הסרסורים והמנצלים למיניהם היה נעלם ואיתו היקף התופעה המזעזעת הזו.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שני החכים מטומטמים!תשאירו ת'מצב הקיים,זה הכי טוב שיש!!

    קובי24, 16/10/07 00:48

    למנוע בכוח זנות זה לא יקרה ,ראשית זה דבר עתיק שקיים בעולם מאז בריאתו עקב הטבע-הגבר זקוק מעת לעת לזאת וכל עוד שזה בהכמה בין הצדדים מה לעזעזל הבעיה בזנות?!?!

    חוצמזה שלו נאסור אתזה כמות האונס תגבר בארץ פלאים!! כי יש גברים שזה האופציה היחידה שיש להם להגיע לסיפוק מיני..

    מצד שני להתיר בריש גלי זנות גם זה לא אפשרי! נהפוך למדינת זנות,מכל העולם יבואו לפה רק בשביל זה,ואתזה אפחד לא צריך!!

    הפתרון-הוא המצב הנוכחי, לאסור זנות וסרסרות בכוח, לא להתיר זנות אבל להעלים עין בצורה מבוקרת לא יותר מידי ולא פחות מידי!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גלזר היקר,

    ג, 16/10/07 00:17

    מאוד יפה הדיבור שלך על מיסוד. אתה לא יכול למנוע אז תמסד? בוא נמסד מעשי אינוס, ורצח, וגניבה. כי זה קל, יעניק לנו שליטה (ברור. שלא) ואם גם נוסיף לזה מיסים - משתלם!
    (שלא נתחיל לדבר על נאור)

    והטיעון על ''המקצוע הכי עתיק בעולם'' נשמע, באופן די מסריח, כמו הטיעון המיתולוגי ''אבל הם עשו את זה גם אז לי מותר''. עברנו את הגיל הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הכנסת זה לא מוסד? (ל''ת)

    h, 15/10/07 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הכנסת זה לא מוסד? (ל''ת)

    h, 15/10/07 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הצעה נבונה

    צרפתי נועם, 15/10/07 22:44

    את הזנות אי אפשר למגר. היא קיימת מתחילת האנושות. ניתן בהחלט למסד אותה, להשגיח עליה. לדאוג שלנשים העוסקות במקצוע העתיק בעולם יהיו תנאים נורמליים - בריאות, ביטחון. לא משפל ומרמס לסרסורים למיניהם - יהודים, ערבים, רוסים, מרוקאים.

    הגב לתגובה זו

    • גם רצח אי אפשר למגר - אז שיהיה חוקי? (ל''ת)

      ת, 16/10/07 00:05

      הגב לתגובה זו

      • ההשוואה הכי גרועה שראיתי אי פעם

        דודו, 16/10/07 15:52

        הזנות לא פוגעת באף אחד ולא מזיקה לאף אחד.
        אפילו להיפך.
        אם מאתרים מישהו שהכריח בכפיה לעסוק בזנות, אז שיקבל מצדי 30 שנים בכלא.
        הרוב הגדול לא עוסקות בככפיה.
        הן עוסקות בזה מרצון.

        הגב לתגובה זו

        • מי נפגע?

          אורלי, 16/10/07 16:34

          או יותר נכון, מי נפגעת. יחסי הכוחות בחברה בין גברים לנשים לא נמצאים בשיוויון, החברה הפטריאכלית שלנו גורמת לזה ומנצלת את המצב. כך יוצא שהרבה אנשים, וגם נשים, חושבים בטעות שנשים ''בוחרות'' את האונס. תנסו לחשוב קצת מעבר ותהיו כנים עם עצמכם. כפייה לא חייבת לבוא לידי ביטוי עם אקדח מוצמד לרקה, עצם זה שאנו חיים בחברה שמקדשת את יצריו של הגבר, למרות שהוא פוגע בנשים, אנו בבעיה.

          הגב לתגובה זו

        • יש נפגעות. אתה טועה ומטעה

          י, 17/10/07 17:18

          רוב הנשים המועסקות בזנות גוייסו לכך מתוך מצבי עוני ומצוקה. מהרגע שגוייסו - מופעלת כלפיהן אלימות ושליטה. הן בפירוש ''הנפגע'' שטענת שאין.

          בנוסף, אנו כחברה נפגעים: אנו הופכים לחברה בה יש עבדות מין, חברה בה ניתן לקנות בני אדם ולסחור במיניותם כאילו היו חפץ, מדינה בה נשים הן רק מוצר לקניה.

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    הזנות חוקית בישראל

    אני, 15/10/07 22:40

    מה שלא חוקי זו הסרסרות לידעיתך אלחנן גלזר או מי שלא תהיה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''חדר עבודה''?? הח''כ מגלה בורות

    ע, 15/10/07 22:33

    ושנאת נשים.
    ח''כ שחושב שנשים הן מוצר שאפשר לקנותו ולסחור בו - לא ראוי להיות ח''כ.
    האיש בור, טיפש.

    ''אי אפשר להפסיק זנות אז נהפוך אותה לחוקית''???
    גם אי אפשר להפסיק רצח - אז בואו נהפוך רצח לחוקי?
    ואונס, וגניבה - הרי הם תמיד יהיו - אז במקום להלחם נחוקק חוקים בעד!
    פשוט בושה וחרפה.

    יואיל להתעדכן הח''כ בנושאי זכויות אדם.

    הגב לתגובה זו

    • מתי תבין שלא מתבצע פה פשע!?

      אחד שמבין, 17/10/07 00:40

      מתבצעת פה עסקה, צד אחד מקבל כסף והצד השני מקבל שירות

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בלי זנות בארץ יהיו הרבה מקרי אונס

    בר מוח, 15/10/07 22:25

    קיטור צריך להוציא - ועדיף בדרך חוקית וממוסדת.
    אם הולכים לפי גלאון הרי שהקיטור (הצורך למין - שקיים ואי אפשר להעלימו) יצא בדרך לא מבוקרת היכולה לפגוע - עדיף לבצע זאת בדך מבוקת.

    הגב לתגובה זו

    • ''בר מוח'' היקר...

      ליאור, 16/10/07 15:43

      ההפך הוא הנכון: הזנות מובילה למעשי אונס ולא להפך: בניגוד לבעלי חיים (וכמה אנשים מסוגך, כנראה) בני אדם הם חיות עם שיקול דעת, שכל ואתיקה ובניגוד לבעלי חיים אחרים לא רואים באישה ''משהו שמוציאים עליו קיטור'' או ''מתפרקים עליו'' או איך שלא תקרא להסתכלות על אשה כאובייקט מיני. תשתחרר מהמחשבה הפרימיטיבית והאלימה שלך ש''גבר צריך להוציא קיטור''. לא היית רוצה שיתייחסו ככה לאמא שלך ככה. נכון?

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט טועה. מחקרים הוכיחו ההיפך

      ח, 17/10/07 17:20

      מחקרים מכל מדינות אירופה בהם נעשה נסיון למסד את הזנות, הראו כי אין כל ירידה בשיעור מקרי האונס, אלא עליה.
      וזאת משום שמיסוד הזנות הגביר את התפיסה כי אשה גוף, אובייקט, ניתנת לקניה - ואלו עמדות המגבירות אלימות כלפי נשים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    פשוט בושה

    abc, 15/10/07 22:22

    בושה שח''כ בישראל תומך ומעודד אונס של עשרות אלפי נשים, ועוד בהפיכת המעשה לחוקי. מבייש.

    כמה טוב שישנם עדיין אנשים ישרים ופוליטיקאים הגונים, כמו ח''כ זהבה גלאון וסיעת מרצ, ששומרים על השפיות.

    זהבה גלאון - כל הכבוד לך. המשיכי בפעילותך המדהימה, ובהצלחה בבחירות לראשות מרצ!!!

    הגב לתגובה זו

    • גברתי או אדוני - צר לי שאין לך זהות!

      ניר, 16/10/07 00:04

      הח''כ גלאון מבקשת לעשות מה בדיוק?

      להפוך את המשתמש לעבריין?

      את/ה לא חושב/ת שזאת בדיחה עצובה?

      - מה בדבר לטפל בסוחרים?
      - מה בדבר לתת לאותן נשים כבוד עצמי?
      - מה בדבר לחזק את שלטון החוק העיני האזרח?
      - מה בדבר לחופש העיסוק?
      - מה בדבר חופש ההתארגנות?
      - מה בדבר עוד אלף ואחד דברים אחרים?

      שלטון החוק זה לא רק לתת כאפות לאזרח!

      צריך לחוקק חוק שהזנות חוקית כל עוד היא מתקיימת תחת מגבלות של שעות עבודה, מס, בדיקה רפואית של משרד הבריאות, תעריף מינימום וכו'.

      רק כך יוציאו את הניצול מתוך העבודה בזנות!

      קח/י לדוגמא את אמסטרדם שם הזנות היא שירות כמו ללכת למספרה או מניקור.

      נקי, לא מפחיד, תעריף אחיד, הבחורות מרגישות בטחון, כמעט ואין אלימות - יש רך אחרת מלבד להפוך הכל ללא חוקי ואת כולם (כולל אזרחים תמימים) לעבריינים!

      יש אנשים שלא הולך להם עם בנות, דתיים, נכים, סתם כאלה שלא בא להם לצאת עם מישהי רק בשביל הסקס.

      יש המון אנשים עם צרכים שונים משלך - למה הם עבריינים? האם הם סוחרים בנשים, מכים אונסים, מנצלים וכו'?

      לא ממש! אבל הם עללולים למצוא עצמם בכלא ומי שבאמת עושה את הנ''ל לא יגיע לכלא!

      זנות חוקית - כי אין ברירה אחרת!

      אני מקווה שאת/ה מבין שאני אדם נורמטיבי שאינו משתמש בשירותי מין - אך אני אומר בכנות אילו זנות הייתה חוקית ונראית כמו באמסטרדם - הייתי משתמש בכיף!

      ניר

      הגב לתגובה זו

      • אני מסכים עם כול מילה שאמרת. (ל''ת)

        דודו, 16/10/07 15:55

        הגב לתגובה זו

        • שמעתי ב''גלי צהל'' לפני 3 שנים בערך

          דודו, 16/10/07 16:14

          את גידי גוב אומר דברים דומים בוויכוח עם אורי אורבך בתוכנית ''המילה האחרונה''.
          גידי אמר כמו שאתה אמרת, שהזנות חיונית לאנשים שלא הולך להם עם בנות.
          יש 100 סיבות לזה שמישהו לא יכול להתחתן.
          וגם אם מישהו יכול להתחתן, זכותו לא להתחתן.

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    באמת מזל שנבחרת!

    נגד זנות, 15/10/07 22:08

    מזה אומר על ח''כ הזה שלראשונה השם שלו נזכר בנושא הזה???

    הגב לתגובה זו