• 65.

    Simple math and straight logic!

    Chote veniskar, 04/12/07 00:22

    If you take a loan from a bank, and tomorrow you make a stickup robbing the bank, so that the following day you can make a partial payment, soon enough it will go bankrupt, KAPUT. This is no different, just worse.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני מסכים עם ההורים השכולים

    עזריאל, 15/10/07 10:18

    כן לשחרר רוצחים בתנאי שיועברו בארונות או לבושי שק

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל כולו של אופי ההתעסקות בנושא החטופים, פתטי-בסגנון יהודונים עלובים

    אייל, 15/10/07 09:31

    מההתחלה הכיוון היה אמור להיות נקמה אכזרית במקום פנייה ל''צד האנושי'' של המפלצות הללו. מהיום הראשון אמור היה הקשר עם כל, אבל כל האסירים הבטחוניים שמעניינים את החיזבאללה ואת החמאס, להיות מנותק, כפי שהם עושים לחטופים שלנו. שיבינו רק שהם חיים על לחם ומים, לא רואים את אור השמש, לא מקבלים טיפול רפואי וזה רק עניין של זמן עד שיתחילו למות.

    בנוסף, צריך היה להיכנס להילוך גבוה מהלך שיפוט מחדש והמרת עונשים לאלו עם דם על הידיים, לעונש מ-ו-ו-ת! מילת המפתח בכל ההתעסקות עם האוייב המפלצתי הזה אמורה הייתה להיות א-כ-ז-ר-י-ו-ת. אבל אכזריות מדעית וקרה, על מנת לגרום להם להבין שהחטופים משתחררים אבל מייד, או שכל היקרים שלהם ימותו ולא יישאר מהם אפילו זכר להביא לקבורה.

    אבל לא. במקום זה, מה עושים בישראל? מנסים ''לדבר אל ליבם'' של המפלצות, מציעים לוותר, להיכנע, לתת להם את מבוקשם, כדי שיהיה נחמדים.

    עם כל הכאב הכרוך במצב האיום הזה, אמור אדם שמאבד את היקר לו מכל לחשוב גם על כבודו העצמי וכבוד המדינה ופשוט לבלוע את מר גורלו. אבל זאת בתנאי, כמובן, שלמדינה ולממשלתה יש כבוד עצמי וחוט שדרה ונעשים הדברים הנכונים.

    בסופו של דבר - כולם נעבכים עלובים, והאוייב צוחק ומתמוגג מעליונותו ומחולשת היהודונים הפתטיים שעומדים מולו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שחררו אותם והבנים של אחרים יהרגו. (ל''ת)

    דוד, 15/10/07 09:16

    הגב לתגובה זו

    • צודק. חוקי הג'ונגל. (ל''ת)

      עצוב מאד, 15/10/07 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ''יאללה, יהודים שוב מתקפלים! נתן להם עוד מכה!'' (ל''ת)

    נסראללה, 15/10/07 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כשאולמרט צריך ועידה הוא נזכר שיש חטופים ומייד משחרר אותם. (ל''ת)

    סוחר בבני אדם, 15/10/07 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ביבי ,גם אתה עודכנתה בעניין ?? (ל''ת)

    מזוז, 15/10/07 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    החלה תעמולת התשקורת..... (ל''ת)

    צחי, 15/10/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אין להם זכות החלטה בנושא

    אזרח, 15/10/07 07:45

    עם כל הכבוד למשפחות, במדינה דמוקרטית נושאים של כליאה משפט ושחרור לא שייכים למשפחה כזו או אחרת אלא לרשויות המוסמכות.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד להם אנשים גדולים

      אודיה, 15/10/07 08:42

      ןכן יש להם את כל הזכויות שבעולם להגיב על שחרור המרצחים שהרסו להם את המשפחה ולכן הם אנשים גדולים

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא רלונטי - צריך אישור של הנחטפים העתידיים

    צפצפ, 15/10/07 07:30

    בסכנה ב''משוחררים'' ששליש מהם חוזרים לפעולות טרור וגם מסמנים שהשיטה עובדת ולכן כידאי למחבלים לבצע חטיפות נוספות.
    את ה''חתימות'' יש לקבל מהניפגעים הפוטנציאלים- כלומר כל אזרחי המדינה ולא כל תת קבוצה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לצערי הרב מאוד, בהבט הלאומי קריאתכם מעודדת חטיפות נוספות. (ל''ת)

    זו המציאות., 15/10/07 07:29

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    איזה אצילות כל הכבוד

    ח, 15/10/07 07:28

    לא דבר המתאים לנוף ארצנו. מעריצה אתכם

    הגב לתגובה זו

    • ספין זול של דובי ויסגלס. אתה תמים כמו ילד בן שנתיים. (ל''ת)

      ראובן, 15/10/07 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    תודה שאתם מי שאתם (ל''ת)

    ניסים, 15/10/07 06:47

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עם כל הצער, זה פשוט טירוף!!!! (ל''ת)

    נועם, 15/10/07 06:47

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    סוחר הנדל''ן סוחר גם בסוסים ובחטופים (ל''ת)

    הפקולטה למסחר, 15/10/07 06:38

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ''פעולה של אדם יחיד'' ששוחד ע''י המשחד הלאומי'' (ל''ת)

    יועץ בכיר מומחה, 15/10/07 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ילדיכם כבר נחטפו תנו לאחרים לחיות !!!!

    כרמית, 15/10/07 06:35

    מה ההגיון להציל את הבנים החטופים, ובתמורה לעשות עיסקה שתביא עוד תאבון לאוייב לחטוף עוד ועוד...
    ילדיכם כבר נחטפו... תנו כח למדינה כי יש מחר ומחרותיים, אין טעם שתמורת החיים של ילדיכם יחטפו וירצחו ילדים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי שואל אתכם. אל תתערבו כסילים (ל''ת)

    אלפונסו ליפסקי, 15/10/07 06:35

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט איש קטן (ל''ת)

      אודיה, 15/10/07 08:43

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ל-''קשישים בני 80 ומעלה'' (רה''מ מטפל בקשישים,,,) (ל''ת)

    דירקטור מפעל, 15/10/07 06:33

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ב-''ממשלת נחקרי הפלילים'' אין מי לטפל בחטופים (ל''ת)

    יוע''מ לנחקרים, 15/10/07 06:25

    הגב לתגובה זו

    • אשכול הפלילים של רה''מ הפך לצונמי מחריד ומאיים (ל''ת)

      וה-''חבר''(משת''פ), 15/10/07 06:49

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לאשר גזר דין מוות גורף לכל המחבלים בכלא

    הפתרון המתבקש, 15/10/07 06:18

    ולומר לחיזבאלה ולחמס
    כל יום שאתם לא משחררים אותם
    אנחנו תולים 20 אחרי שבוע הם בבית
    אני מתנדב להיות התליין

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עם כל הכאב, אין לכם זכות לומר זאת

    סא''ל מיל., 15/10/07 06:00

    צריך לשאול את בני המשפחות של הנרצחים בעתיד שיירצחו חלילה בגלל המוטיבציה לחטוף, להעלים במשך שנים את המידע ולחסל את החטופים, כי היום הוכחתם להם שאפילו בעבור גופות אנחנו מוכנים לתת הכל. אתם פוגעים ביכולת העמידה של עם ישראל. לא סתם נקבע בהלכה שאסור לפדות חטופים ביותר מדמיהם. אז עבור גופות? ומה עם קדושת החיים של אלה שעדיין לא נרצחו?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין חטופים, יש רק גופות. מה עכשיו? (ל''ת)

    חיים, 15/10/07 05:03

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נו, אולי עכשיו יגאל עמיר יתאסלם

    Avi Ecuador, 15/10/07 04:52

    החמאס יחטוף עוד יהודים בשביל לשחרר אותו, הוא רצח ''קצת'' פחות יהודים לא?!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    I respect your moral superiority,but

    Dan, 15/10/07 04:22

    In the Middle East this is considered WEAKNESS,not moral superiority.
    The arabs do not have the cultural capacity to understand and interpret this gesture in the same way we do.
    They understand only fear of physical strength,not moral one.,which does not exist in their way of life

    הגב לתגובה זו

    • WRONG!!!!!

      Roi Shleifer, 15/10/07 05:02

      Wrong, Dan!!!
      What you wrote is a generalization of a stupid myth and nothing more. Most of the Palestinians would like to leave in Peace without seeing the destruction of Israel. It's true that some don't but you can never get everybody to agree on everything. Nevertheless, the kidnapped soliders should come home whether their captors would perceive it as weakness or not.....

      הגב לתגובה זו

      • Wrong again.

        Geshlifen, 04/12/07 00:15

        Why don't you take a vote what the MAJORITY of them want, and if they can't do that, then there is nothing who to talk to, or what to talk about
        Had they wanted peace, how many opportunities did they miss, huh
        ?
        Shold they promise you to stop terror for the exchange of the other 10,000 terrorists in prison, would you take the bait, huh?
        How dumb can you get.
        Just yesterday, the so called moderates, still don't care to recognize Israel. As the smart cookie lady Goldi Meir said, we lived here many decades without their recognition. What they truly want, is Israel in the sea. But first let them drink it. My pleasure.

        Highly polished
        very with it&

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה לא חתמו על מכתב מחאה לפני שחרור (ל''ת)

    לכבוד הרמדאן, 15/10/07 04:11

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה רק מראה על אנוכיות וטמטום...

    סתם1, 15/10/07 04:06

    למשפחות האלה כבר נהרגו בני משפחה...למה שיהיה להם אכפת אם ייהרגו בני משפחה אחרים מרוצחים משוחררים ?
    ההתרפסות האווילית הזאת , מזכירה לי את יהודי אירופה צועדים למשרפות .

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין רק לא להשוותץ לשואה. (ל''ת)

      גד, 15/10/07 05:51

      הגב לתגובה זו

      • כן וכן וכן להשוות לשואה (ל''ת)

        השואל, 15/10/07 08:34

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני נפעם מגדלות הנפש של המשפחות השכולות ולא שופט את אלו המתנגדות (ל''ת)

    נדב, 15/10/07 03:56

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עצם המכתב מראה על טוב לב עצום מצד המשפחות השכולות

    מישהו, 15/10/07 03:29

    זה שהן מוכנות לשחרר את הרוצחים של יקירהן בשביל שמשפחות גולדווסר,שליט ורגב יזכו לראות סופסוף את ילדיהם... אני לא יודע אם הייתי יכול למצוא אצלי את הכוחות הנפשיים אם זה היה קשור אליי...

    אבל מצד שני אם אנחנו נשחרר אסירים יש סיכוי רב שהם יחזרו שוב לפעול נגדנו...

    אבל מצד שלישי-מדובר בחיים של שלוש משפחות (גולדווסר,שליט ורגב) שלא ראו את בניהם כבר למעלה משנה ושלושה חודשים...

    ככה שאת השאלה האם כדי לשחרר מחבלים על הידיים בתמורה לשלושת החטופים שלנו לא נוכל לענות עליה אף פעם... :(

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם לא תדווחו על חקירת אולמרט היא כאילו לא קיימת כזה. שקוף כזה (ל''ת)

    אובי. קטיבי, 15/10/07 03:16

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הלו... יש אחים שכולים שחושבים אחרת. נו, 50 מתוך אלפים, זה לא הרבה (ל''ת)

    ומזל שכך., 15/10/07 03:12

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לצערי 50 משפחות זה בקושי אחוז ממשפחת השכול.די לדמגוגיה

    משפחת השכול, 15/10/07 02:41

    זולה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש גם הרבה שלא... משום מה אותם אף פעם לא מראיינים (ל''ת)

    שפוי, 15/10/07 01:46

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איזו ציניות

    עמיחי, 15/10/07 01:37

    בואו נקח את הציניות צעד אחד קדימה, להם כבר רצחו את הילדים, מה יש להם להפסיד? אבל לנו עוד יש ילדים ואנחנו רוצים שהם יחיו. אתם מציעים לשחרר לנו רוצחים ברחובות? נפלתם על הראש?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    והאם ידי חיילינו נקיים מדם אדום של

    אם ומורה בישראל, 15/10/07 01:28

    אחרים ???

    יש לשחרר רוצחים פלסטיניים בתמורה לשחרור חיילינו

    ההקבלה הגם שהיא נשמעת לאחדים מאיתנו קשה ומזעזעת - אך היא הוגנת במאת האחוזים האפשריים

    הגב לתגובה זו

    • ל31: כן ידי חיילנו נקיים!! ומי שחושב אחרת

      צפצפ, 15/10/07 07:34

      מוזמן לחיות בעזה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אפשר להבין את הייאוש, אבל זהו מעשה טירוף

    ברווז במטבח, 15/10/07 00:43

    זוהי זריקת עידוד ורוח גבית להמשך חטיפות ולמעשי טרור.
    לפעמים חייבים לחשוב במונחים אלטרואיסטים על מנת שלא להביא להידרדרות קשה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא להרשות ביקורים

    יוסף סגל יוסקה, 15/10/07 00:34

    לא להרשות ביקורים לא של הצלב האדום ולא של זכויות האזרח וגם לא של ''אמנסטי הבין-לאומי''י ולא הארצי''
    לבקר את הרוצחים האלה אם הם לא מרשים לנו לראות ולדעת מצב בריאותם של החטופים שלנו, גם הם לא חייבים לדעת מה מצבם של האסירים שלהם.
    די מספיק עם ההומניות צריך לעשות סדר בדברים האלה..

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מעניין אותי מה העמדה הפוליטית של החותמים ?

    סתם מתוך, 15/10/07 00:30

    סתם מתוך סקרנות מעניין אותי לדעת את העמדה או הדעה הפוליטית שלהם באיזה מפלגות או עמדות מדיניות הם תומכים ?
    האם זה צד אחד של אמפה הפוליטית או שהם מעורבבים ?

    מישהו יודע ?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צריך מיד ללא דחוי להביא לכאן לבנונים

    יוסף סגל יוסקה, 15/10/07 00:27

    איפה להיכן נעלמה החכמה היהודית??? לחטוף להם כמה מהמנהיגים שלהם ,של החיזבאללה ולא להרשות לא לאו''ם, ולא לצלב האדום ,וגם לא לאלה מזכויות האזרח, לראות אותם די עם ההומניות שלנו מספיק, תראו את סמיר אלקונטאר איך הוא השמין החזיר הזה .
    וגם למד על חשבוננו .

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מדהימים! שבעזרת ה' נזכה לראותם בריאים ושלמים במהרה! =] (ל''ת)

    כל עם ישראל! !, 15/10/07 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עם כל הצער והכבוד,אך זוהי ממש מחלת נפש !!!! (ל''ת)

    אורי מרכז, 15/10/07 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מגיע לנו עונש

    יוסף סגל יוסקה, 15/10/07 00:18

    אסור היה לשחרר את דיראני ועובייד בשום פנים ואופן . הם היו קלפי מיקוח טובים וחזקים.
    את הכלב הזה הרוצח סמיר אל קונטאר אסור בשום פנים ואופן לשחרר הוא שייך לעיסקה של רון ארד,והוא לא הביא שום תוצאה, עכשיו יש לחץ בלבנון של המשפחות שלו,לא לשחרר אותו בשום פנים ואפן צריך לתפוס כמה מנוולים להביאם לכאן כקלפי מיקוח איפה החכמה היהודית??? לאן נעלמה החכמה היהודית??? את הכלב נסראללה קשה לתפוס???ואו העוזרים שלו??? לא לשחרר אם סמיר אל קונטאר לא לשחרר .
    אם נשחרר הם יחטפו לנו עוד ועוד עד שנאלץ לשחרר את כל הרוצחים המנוולים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זו גדלות נפש מצידה של אורה, אבל זה יביא לאסונות קשים הרבה יותר.

    ג'ן, 14/10/07 23:59

     

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פתאטי, טיפשי וחסר ערך

    גיל אזולאי, 14/10/07 23:52

    עם כל הכבוד, הסכמתם של קרובי נפגעי טרור אינה רלוונטית. מה שחשוב הוא הקורבנות שיגרמו כתוצאה משיחרור מופקר כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מכתב מרגש (ל''ת)

    אבי, 14/10/07 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עם כל הכבוד לכם! מי שמכם שרים ושופטים עלינו! כנסו.

    מני, 14/10/07 23:47

    אני עכשיו נזכר בסיוט על ארבעת האמהות. מה זה קשור שבניהם נהרגו בפיגועים לזה שהם מביעים דעה פוליטית. אתם מיצגים אך ורק את עצמכם ולא אותי. אני לא מוכן למות בשביל נחשלים כמותכם. לכו לגור בעזה ובשכם תמורת החטופים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מדובר בקרובים של 25 חללים- מתוך 1500 (ל''ת)

    קצת פרופורציות, 14/10/07 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הבעיה הם שהחטופים נרצחו ע''י הברברים

    ---------------, 14/10/07 23:31

    אחרת היו כבר מזמן משוחררים, השאלה היא מדוע אולמרט שיחרר את
    תשעים הטרוריסטים האחרונים לא מובנת אולי זה דרכו של אולמרט לבלבל את נצראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חותמי העצומה פשוט טפשים.כי עם אלה שירצחו בגלל השחרור?

    רמבו, 14/10/07 23:26

    בסדר, הבנים שלהם כבר מתים.
    אבל מה עם אלה שירצחו בידי הרוצחים המשוחררים?
    מישהו מהנרצחים לעתיד הודיע להם שהוא מוכן להירצח???
    קוראים לזה הרתעה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מי אמר שאני מוכן ?

    העם, 14/10/07 23:20

    למה שאסתכן ויתן יד לאפשרות כי יבצעו או יעזרו לביצוע פעולות טרור אחרות ?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עם כל הצער והכאב

    רצוא, 14/10/07 23:20

    זה באמת מרשים שמשפחות שכולות מוכנות לחתום על מכתב כזה, ואני בהחלט לא רואה את עצמי כאחד שיכול לעמוד מול אנשים שעברו אסון נורא ולומר להם דבר, אבל המחבלים הללו אינם אסירים פרטיים שלהם, והם אינם בכלא רק בשביל התחושה של המשפחות שהצדק נעשה. יש פה שיקולים נוספים שצריך להביא בחשבון, כמו שהגיבו כבר לפני.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שמאלנות היא מחלת נפש. עובדה. (ל''ת)

    כבשה מאבחנת, 14/10/07 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למרות חילוקי הדיעות כאן

    ליאת, 14/10/07 23:10

    תודו שזוהי אצליות נפש מצד ההורים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רציתי להביע הערכה מעומק ליבי למשפחות

    עוז, 14/10/07 23:00

    שמתגברות על רגש הנקמה לטובת משפחות שיכולות לקבל את יקירהם חזרה לחיק המשפחה..

    זה למה אני אוהב וגאה בעם שלי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האם רוצחים משוחררים באמת חוזרים לרצוח?

    ירון, 14/10/07 22:56

    התשובה בקישור הבא:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/870/459.html

    הגב לתגובה זו

    • ממצאים מעניינים, הממשלה מודעת להם? (ל''ת)

      בר, 15/10/07 11:20

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הכדאיות בשחרור מחבלים

    סער, 14/10/07 22:54

    מי שרוצה לקרוא מאמר קצר ומלומד שמסביר על נסיון העבר בעסקאות כאלו, כדאי שיכנס לקישור הבא:
    http://classic.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=3258&MenuID=405&ThreadID=1014004

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי, אתה בעד או נגד? (ל''ת)

      מנשה, 15/10/07 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אשריכם ישראל,אתם מקריבים למען עם ישראל,פעמיים.

    יגאל כהן, 14/10/07 22:54

    והקורבן שלכם,יקר לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המשפחות השכולות לא יכולים להחליט בשביל המשפחות השכולות שיגיעו אחרי

    דוד, 14/10/07 22:51

    שחרור כל הרוצחים הנתעבים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה בדיוק מביא לעוד חטיפות ורציחות!

    עילית, 14/10/07 22:47

    שורה תחתונה- הם מבינים שאנחנו חסרי חוליות ומשחררים רוצחים.
    זה חמור ביותר- כי בכך מלמדים את האוייב להגביר רצחנותו. זה הלקח היחיד שהם מבינים. ובזים ולועגים לטמטום שלנן.
    בכך המשפחות האומללות חושפות את שאר תושבי המדינה לרצחנות נוספת... כוונות טובות מבוזבזות על רוצחים. הלו, תתעשתו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צריך לשאול את משפחות האנשים שירצחו בעקבות השחרור אם הם מסכימים (ל''ת)

    מאיר, 14/10/07 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    האם גם ההורים שבניהם ירצחו ע''י המשוחררים מוכנים לשיחרורם

    יאיר, 14/10/07 22:46

    כולנו מעריכים את נכונותם של ההורים השכולים לשחרר מחבלים שרצחו את בניהם כדי לשחרר את החיילים החטופים.
    אך אנו צריכים לחשוב על העתיד ועל ההורים שבניהם ימותו בגלל שיחרור המחבלים. האם יש הורה אחד שיהיה מוכן לשחרר מחבלים שחהאגו את בנו???

    הגב לתגובה זו

    • ושבו בנים לגבולם

      גלית, 15/10/07 01:55

      וכל הורה כזה צריך לחשוב מה אם חלילה הבן שלו היה נחטף .

      אין מה לעשות פיגועים היו וימשיכו להיות. אבל כל אחד צריך לחשוב שזה יכל להיות אח שלו. ובשביל אח שלו הוא יתן הכל.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא לשחרר רוצחים לעולם! אחרת נחטוף פי עשר הרוגים

    מיקי, 14/10/07 22:37

    אם כל נער פלסטינאי ידע שאם הוא יצטרף לאירגון טרור וירצח ערבי הוא ישוחרר באיזה הסכם שלום או הסכם כופר אז יהיה לנו רע ומר, שיחרור שלושת החטופים בסוף יעלה לנו בשלוש מאות הרוגים

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לשחרר לאלתר את כל האסירים הפלסטינים! (ל''ת)

    דוד, 14/10/07 22:34

    הגב לתגובה זו

    • בסדר אחמד (ל''ת)

      גלאי ערבים, 14/10/07 22:44

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הבעיה עם הרוצחים זה לא שמענישים אותם

    יוגב, 14/10/07 22:29

    זה לא הרצון שלנו לחנך או לנקום, שמונע מאיתנו לערוך עסקת חילופי שבויים, אלא המטרה היא להרתיע רוצחים אחרים, ולמנוע מאלה שכבר רצחו לרצוח שוב, לכן לא משנה מה חושבות משפחות הנרצחים

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאד! (ל''ת)

      אלי, 14/10/07 23:35

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא מוכן שישחררו את רוצחי אחותי

    דסברג, 14/10/07 22:29

    אם ישחררו את רוצחי אחותי או כל רוצח אחר, בודאי יתווספו למשפחת השכול הרבה יותר משפחות מאשר גולדווסר ורגב.
    עם כל הצער הכרוך בכך, זה מחיר שאיננו מוכנים לשלם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      אביב, 15/10/07 00:12

      אבל מה לעשות בממשלה היקרה שלך ושלי יושבים אנשים אשר מקדשים את הרוצחים.ואחד מהרוצחים המרצה כמה מאסרי עולם מנהל מגעים מדניים עם ראש הממשלה המהולל שלך. צר לי ויותר צר לי על אובדן הדרך.

      הגב לתגובה זו

    • תתביישו לכם

      אזרח, 15/10/07 00:55

      תמיד יתווספו למשפחת השכול עוד ועוד אנשים. אם לא הרוצחיםשיושבים בכלא יקומו נוספים חדשים. תתבייש לך שבגלל תחושות נקם פרימיטיביות ואגואיסטיות אתה מוכן שגם משפחות החטופים יהפכו למשפחות שכולות. תסלח לי - אבל כיהודי אני מודיע לך שהדעת לא סובלת רוצחים אך באותה מידה (!!!) הדעת גם לא סובלת את תגובתך ! עם תגובות כשלך אני חש שאין ברצוני לשרת בגוש עציון כמילואימניק. אחרי הכל אני אגיע בכדי לשמור עליך ואתה לעומת זאת תעשה הכל בכדי שלא ישחררו אותי היה ואחטף. אם ככה - מדוע שאנטוש את ביתי ואישתי? בכדי שתסב לי את גבך כשאזדקק לתמיכתך ? תתבייש לך.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה קופיץ -הזוג נרצח על יד הקיבוץ שלנו-לא בגוש.

        קיבוצניק, 06/12/07 02:20

        חוץ מזה דסברג לא רוצה שעוד טיפשים כמוך ירצחו על ידי המשוחררים.

        הגב לתגובה זו

    • כולנו זוכרים את אחותך ובעלה ירון אונגר הי''ד (ל''ת)

      מסכים ב100%, 15/10/07 02:40

      הגב לתגובה זו

    • לאזרח מרמת הגולן אל תבוא לשמור עלינו לא צריך אותך תודה שלום

      מתנחל חילוני, 15/10/07 05:59

      אם אתה לא יודע לכבד אח שכול אל תבוא תישאר בבית

      הגב לתגובה זו