• 163.

    טוב שהאינטלגנטים בשב''ס מתעסקים במה שחשוב

    שב''ס שלום, 15/10/07 07:16

    ולא בשטויות כמו השגת מודיעין על פיגועים (לפחות עם פריט מידע על פיגוע דולף בטעות מדי פעם, דואגים להשתיק אותו כדי לא להפריע למהלך התקין של רצח היהודים - ואת המדווח משתיקים כמו שרק שמאלנים יודעים)

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/554/690.html

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    רק עצב, יגון ודמע למשפחה של רוצח השלום והתקווה שלנו (ל''ת)

    מית נמש, 15/10/07 07:01

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    כל תגובות התומכים בשחרור יגאל עמיר

    דניאל, 15/10/07 06:30

    נכתבות על ידי אותו אדם שאפילו לא משנה את סגנון הכתיבה בין תגובה לתגובה ''הדם של רבין כחול אדום בלה בלה בלה'' אתה אידיוט ושירקב בכלא הרוצח השפל הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    Free Amir he had enougp (ל''ת)

    freedom, 15/10/07 05:35

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    העם צריך דיקטטור

    קולארגול, 15/10/07 02:01

    הדמוקרטיה גומרת אותנו
    צריך דחוף מישטר בן גוריוני שיסתום כמה פיות ויסגור כמה מקלדות .
    אנחנו הורסים את עצמנו לדעת , כל הדיון הזה בכלל לא צריך לבוא לידיעת הציבור ,מה בכלל הציבור מבין .
    קצת צנזורה לא תזיק .
    נראה שבאופן הזה ,כחדשים לבקרים מפורסמת איזו כתבה , כל אחד מנסה מיד לדעת האם היא מתאימה אם לאו ,ומביע את דעתו ,ומרגיז ומתרגז ופוגע בבריאותו ,
    ונותן לנו לחיות חיים של עצבות .
    אתם ה- פוליטקאים בחרנו בכם ,עשו בנו כרצונכם ,אתם משטרה ואתם בתי הדין , אל תתחשבו ,
    תעבדו לפי הספר .
    ספר התורה .
    אהה .לגבי הרוצח. רוצח כמו כל הרוצחים , מגיע ואפשר לאפשר לו לצאת? שיצא לברית ,מה כבר קרה אפשר לחשוב שבדרך הוא רוצח עוד פעם.
    לא מגיע לו לצאת ? מסוכן ? שיצא בסוד . או שיערכו לבן שלו ברית בכלא.
    אי אפשר?
    אז אי אפשר ! אבל כמו כולם. לא להמשיך ולנקום בחינם.
    והעיקר לא לפרסם כל שטות .

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    מוסר

    א, 15/10/07 01:36

     לכול המקללים למינהם זה לא יעזור הרבה זה שהמישטר מעל הכול ואם הם החליטו אז אין מי שיגיד לו זה לא אומר שהצדק איתם רק תידעו שיש דין ויש דין ותפסיקו להיתעלל בנפש של יהודי . ותידעו שהבן שלו לא חטא שהוא צריך לסבול את כול הקללות שלכם הוא מספיק סבל ועכשיו הוא צריך חנינה . כמו שמחבלים עם דם על הידים שרצחו כמה בני אדם לא אדם אחד מקבלים חנינה גם הוא זקוק לחנינה. אין להם דם אחר משל ראש הממשלה שמי שרצח אותו לא זכאי לחנינה וה' יעזור ויתקגלה האמת לנצח וזכות אליהו הנביא בברית תגן עליו ותוציא אותו מאפילה לאורה אמן ואמן

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    עונש מוות ליגאל עמיר.

    ענת, 15/10/07 01:21

    די נמאס לי מהשם שלו, נשבר לי מהספין התקשורתי שהוא מנסה להיתלות עליו.
    הגיע הזמן לצאת נגדו ונגד משפחתו העלוזה ושירקב גם בחתונת נינו בכלא ו
    יש מקרים שהייתי מתירה עונש מוות והראשון שבהם הוא על הרוצח הנתאב הזה. הבטחנו ש...
    לא נשכח ולא נסלח
    ואנחנו לא שוכחים,

    הגב לתגובה זו

    • לשכוח איך כותבים בעברית דווקא אין לך ממש בעייה (ל''ת)

      נסי אולי לזכור, 15/10/07 06:18

      הגב לתגובה זו

      • בעברית כותבים יגעל, לא?

        אבי, 15/10/07 06:38

        הרי אי אפשר לגאול באמצעות רצח.

        הגב לתגובה זו

        • בשלב הזה עוד אל תעבור לסטנד-אפ במשרה מלאה (ל''ת)

          קח לך עוד 30-40, 15/10/07 07:23

          הגב לתגובה זו

        • צריח לחטוב ''ניטאב'' ולא ''נתאב'' (ל''ת)

          המורה לעברית, 15/10/07 09:26

          הגב לתגובה זו

  • 156.

    מתי הבן של שרון הולך לכלא?? (ל''ת)

    נמאס ממכם, 15/10/07 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    לברגודי הרוצח השמאל רוצה לשחרר אותו ונותן לו להיבחר בבחירות

    נמאס מהשמאל, 15/10/07 01:07

    שישאר וינמק היגאל הזה וגם המחבלים ורוצחים אחרים
    במיוחד הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    למה לשחרר מחבלים ערבים זה בסדר?? (ל''ת)

    לשמאלנים??, 15/10/07 01:05

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    מסכן התינוק חצי תימני חצי רוסי

    אוהב את הבריות, 15/10/07 00:40

    בסוף יקבל את החיוך של אבא והשיניים של אמא

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    זעקות שבר

    אלוהים - יהווה, 14/10/07 23:58

    אוי לי, אוי לי, כאשר בראתי את העולם האם חשבתי שאוכל לגדל על אדמתי יצור נורא כמו יגאל עמיר? זו אינה בריאתי, זהו אות קלון לחברה ולאנושות - יושמד יגאל עמיר וכל הדור ההוא שאת רעתם אני שומע עד השמים. ואם לא די בכך אני אוסר לבנו להתקרב אליו כל ימי חייו. שהרי תידבק בו סכנה של רוצח קטן. ואישתו אין צורך לא לשמוע אותה ולא לראותה. וכל הרבנים היוצאים לצדקתו ימחו מן העולם כנוח וכל הדור ההוא. אלוהים אוהב צדיקים ולא רשעים הצומחים לנו כפרי באוש.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    בתי האולפנה הדתיים לאומיים הכניסו דם רע לחיי המדינה עד שהיא תתפרק (ל''ת)

    הנורמלים עוזבים, 14/10/07 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    בדיקת DNA

    גינגי, 14/10/07 23:43

    יש לעשות בדיקת DNA לתינוק שיוולד ולרוצח כדי לאשש שהוא האב !!!

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    מה ההפליה

    אלי, 14/10/07 23:30

    מה הוא שונה משאר האסירים

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    The more you are cruel to him the more support he will have (ל''ת)

    Sami, 14/10/07 23:26

    הגב לתגובה זו

    • I'm with you (ל''ת)

      agree, 15/10/07 05:28

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    מסכן הילד שנולד לרוצח של אדם זקן מטווח אפס (ל''ת)

    יואב, 14/10/07 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    צביעות:מחבלים ערבים שרצחו יהודים משחררים אז למה אותו לא?

    נאור סבג, 14/10/07 23:13

    מה הדם של רבין אדום-יותר?

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    כמו שמשחררים מחבלים ערבים צריך לשחרר גם את יגאל עמיר

    דרור גנון, 14/10/07 23:12

    הדם של רבין לא יותר אדום מהדם של היהודים שנרצחו במלחמת-אוסלו.
    על-ידי אותם מחבלים שרבין הכניס לארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    רבין היה בוגד הוא הביא עלינו את אסון-אוסלו (ל''ת)

    מאיר כחילה, 14/10/07 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    ישוחרר יגאל עמיר!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פיני אלמקייס, 14/10/07 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    כמו שמשחררים טרוריסטים ערבים כך יש לחשרר גם את יגאל עמיר (ל''ת)

    עומרי פרנקל, 14/10/07 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    תגובה 139 נכתבה ע''י סוכני שמאל שפוחדים מהימין שמתעורר לחיים (ל''ת)

    אלדד, 14/10/07 21:40

    הגב לתגובה זו

    • דפוק כמוך בטח יודע, הרי כתבת 100 מהתגובות פה...

      עמיר הדפוק, 14/10/07 23:22

      ואחר כך נדמה לאנשים שלעמיר יש הרבה תומכים...בסך הכל חבורת דפוקים שאפשר לספור על אצבעות כף יד אחת, ושלא שווים סטירה ...

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    killer from rabin

    israel, 14/10/07 21:38

    free him and put the people that really killed him in prison

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    תגובה 137 נכתבה ע''י מי שכתב חצי התגובות פה, מתחזה לימני (ל''ת)

    זהירות מתחזה, 14/10/07 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    לתומכים בו, התסכימו שירצח את אבי משפחתכם? (ל''ת)

    רצח הוא רצח, 14/10/07 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    רע-בין ימח שמו היה שונא ישראל, שרבין מת הייתי עצוב, תיכנסו-

    הרב יוסף פריד, 14/10/07 21:16

    היום עם ישראל עם יגאל עמיר, כשאני שמעתי שרבין מת לפני 12 שנה הייתי עצוב וכמעט שהצבעתי עבור מפלגת העבודה בגלל אותו מקרה, אך לאחר שראיתי את הנזקים שקרו בגלל אותו חלאה ששמו רע-בין הבנתי שיגאל עמיר עשה מעשה למען עם ישראל וארץ ישראל ואני תומך בו ביחד עם עוד המון תומכים, אני אפילו התראיינתי לניצן חן אחרי שרבין מת ושידרו את מה שאמרתי בערוץ הראשון, דברי היו שאני מצטער שהשתתפתי בהפגנות נגדו הייתי פשוט בהלם, ומה שהחזיר אותי לשפיות זה לצערי מלחמת אוסלו שאדריכלה הוא הרוצח רע-בין ימח שמו, היום אני מכה על חת ואני תומך ביגאל עמיר וכך גם חברי מבית אל, אומנם לא כולם אך הרבה תומכים בו, ב''ה הוא עוד ישתחרר ויקבל צל''ש, אני מוכר ביישוב מגוריי בית אל ששם אני מתגורר כבר למעלה מ-25 שנה ואני עומד על כל מילה שאני כותב כאן ולא מפחד לומר דבריי אמת!

    הגב לתגובה זו

    • חולרע מי שעשה אותך, עם רבנים כמוך לא צריך עמלק (ל''ת)

      מרדכי גינות,, 14/10/07 21:25

      הגב לתגובה זו

      • אתה ושכמותך חולרות, אתם בעד שהערבים ירצחו אותנו

        דני, 14/10/07 21:37

        רק בזכות רבין הזבל יש פיגועים, כמה פיגועים היו לפני רבין? כמה מאבטחי אוטובוס היו לפני רבין, הזבל הזה הביא את ערפאת לכאן והרס את כל מה שבנינו,

        הגב לתגובה זו

        • אתה נולדת אחרי שערבים דפקו את אמא שלך מכל חור והיא נהנתה

          אורי, 14/10/07 21:50

          חתיכת פסולת אנושית

          הגב לתגובה זו

          • LOOK AT YOUR SELF AND SEE ZEVEL.AMEIR KNIG OF ISRAEL (ל''ת)

            meir yaeir, 14/10/07 22:19

            הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100% הרב יוסף מבית אל (ל''ת)

      רויטל, 14/10/07 21:48

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    הרוצח אלוני שרצח את דרק רוט בהרצליה ,ראשי להתחתן באולם שמחות ,למה

    יחזקאל, 14/10/07 21:14

    יש רוצח לבן עמיר ויש רוצח שחור או ההפך למה
    אותו רוצח וחברו ביעעו עברות בחופשה
    לכל המתחסדים הוא לא ירצח את אולמרט
    ורבין לא היה לבן כשלג
    ישוחרר עמיר לבריתו של אברהם אבינו ,וכל אלה הקושרים קשר להפלייתו השם ינקום לא יברכם ולא יראו אושר במעשהידיהם מעתה ועד עולם
    הרי רובכם לא מאמינים בברכה המשולשת אז
    לא ישמרך לא יאיר פניך ולא יחונך אתה ובני בתך אמן

    הגב לתגובה זו

    • לרוצח אלוני סולחים כי

      חן, 14/10/07 21:55

      הוא הנכד של שולמית. וכאשר זה קורה לשמאלנים יש דממה, התקשורת יודעת לשתוק.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא הנכד שלה (ל''ת)

        ה, 14/10/07 22:48

        הגב לתגובה זו

        • וליהי גלוזמן לא קשורה לצלי רשף (ל''ת)

          והתקשורת ימנית, 15/10/07 06:23

          הגב לתגובה זו

      • אלוני הוא לא הנכד של שולמית אלוני!

        די לפיזור השקר!, 15/10/07 01:58

        אלוני הוא לא הנכד של שולמית אלוני
        הוא גם לא קרוב משפחה של שולמית אלוני
        הוא לא קשור לשולמית אלוני
        לא היה קשור לשולמית אלוני
        גם לא יהיה קשור לשולמית אלוני

        די לערבב מין בשאינו מינו. רוצה להשמיץ את שולמית אלוני? תהיה ענייני, תעשה את זה על בסיס עמדותיה, השקפותיה, וכו'. לא על בסיס שקרים

        הגב לתגובה זו

  • 135.

    למה לא? רוצחי אלטלנה הסתובבו חופשיים. (ל''ת)

    קים, 14/10/07 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    עדת ראיה מרצח רבין

    זוכרים?, 14/10/07 21:05

    אני זוכר אותה באותו ערב מר ונמהר.
    מה באמת קרה שם?


    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1098530&SourceId=

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    אצל מישפחת רבין בבית . (ל''ת)

    ברית מילה, 14/10/07 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    FREE AMIR!!!

    dave, 14/10/07 20:52

    Let him go, I would vote for him.

    david

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    FREE AMIR!!!

    dave, 14/10/07 20:52

    Let him go, I would vote for him.

    david

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    FREE AMIR!!!

    dave, 14/10/07 20:52

    Let him go, I would vote for him.

    david

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    FREE AMIR!!!

    dave, 14/10/07 20:51

    Let him go, I would vote for him.

    david

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    FREE AMIR!!!

    dave, 14/10/07 20:51

    Let him go, I would vote for him.

    david

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    יוסר מייד החיסיון מעל צילום הרנטגן של החזה של רבין! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 14/10/07 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    תשחררו כבר את הבחור האידיולגיה יותר חשובה מאדם אחד. (ל''ת)

    מזל טוב, 14/10/07 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    נבחר אותו לכנסת .תמתו אנשי השמאל (ל''ת)

    קובי, 14/10/07 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    לאפשר ליגאל לחגוג את הולדת בנו ושמו יקרא בישראל יצחק (ל''ת)

    יעקב, 14/10/07 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    יגאל, אנחנו אוהבים אותך אתה הצלת את המדינה, הציבור הרוסי תומך בך (ל''ת)

    יבגני קרישר, 14/10/07 20:24

    הגב לתגובה זו

    • יבגני תחזור למקום שבאת ממנו

      יוחנן, 14/10/07 20:33

      אין מקום לגזענים בארץ שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • למה, אתה לקחת את כל התקנים? (ל''ת)

        חוצפן קטן, 15/10/07 06:26

        הגב לתגובה זו

      • אין מקום לגזענים? הצחקת (ל''ת)

        מיכאל, 15/10/07 07:29

        הגב לתגובה זו

  • 122.

    אולי שיקראו לו יצחק?! (ל''ת)

    יעל, 14/10/07 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    זרע פורענות. (ל''ת)

    לריס, 14/10/07 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    יגאל עמיר-שיחגוג גם את חתונת בנו בכלא

    יוסי, 14/10/07 20:16

    המדינה צריכה למנוע מאשתו את כל המענקים.

    הגב לתגובה זו

    • מי שכתב אתזה הוא סתם איש רע מעללים שאין לו ערך כלפי בן אנוש

      יהדי אמיתי, 15/10/07 01:17

       

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    דוד מלך ישראל חי חי וקיים (ל''ת)

    שמואל השמאלני, 14/10/07 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    את יגאל עמיר ומשפחתו יש להעביר לתימן יחד עם החמאס (ל''ת)

    אריל זילבר, 14/10/07 20:08

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    את יגאל עמיר ומשפחתו יש להעביר לתימן יחד עם החמאס (ל''ת)

    אריל זילבר, 14/10/07 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אין הבדל בין רוצח לרוצח .אם נותנים חופשות לרוצחים יש לתת גם לעמיר

    שמואל, 14/10/07 19:58

    עמיר אינו רוצח מטיבעו הוא נכשל תחת לחץ שרבין יצר נגד נאמני ארץ-ישראל שראו ברבין בוגד .!!! לכן יש הצדקה לתת לעמיר חופשה ואין סכנה לציבור. אי ניתינה חופשה לעמיר תתפרש כמעשה נקם בלבד על-ידי שמאלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אין הבדל בין רוצח לרוצח .אם נותנים חופשות לרוצחים יש לתת גם לעמיר

    שמואל, 14/10/07 19:58

    עמיר אינו רוצח מטיבעו הוא נכשל תחת לחץ שרבין יצר נגד נאמני ארץ-ישראל שראו ברבין בוגד .!!! לכן יש הצדקה לתת לעמיר חופשה ואין סכנה לציבור. אי ניתינה חופשה לעמיר תתפרש כמעשה נקם בלבד על-ידי שמאלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אין הבדל בין רוצח לרוצח .אם נותנים חופשות לרוצחים יש לתת גם לעמיר

    שמואל, 14/10/07 19:57

    עמיר אינו רוצח מטיבעו הוא נכשל תחת לחץ שרבין יצר נגד נאמני ארץ-ישראל שראו ברבין בוגד .!!! לכן יש הצדקה לתת לעמיר חופשה ואין סכנה לציבור. אי ניתינה חופשה לעמיר תתפרש כמעשה נקם בלבד על-ידי שמאלנים.

    הגב לתגובה זו

    • אין בעיה מה שתגיד - זה מעשה נקם

      שמאלני, 14/10/07 20:24

      עכשיו שישב בכלא וירקב

      הגב לתגובה זו

      • סבבה

        אם צדק רחוב, 15/10/07 06:27

        אז מה שהוא עשה זה מעשה נקם על אלטלנה - ועכשיו אנחנו פיטים

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    ימח שמו וזכרו של הרוצח הזה עמיר ושירקב בכלאו עד סוף ימיו (ל''ת)

    אזרח הארץ, 14/10/07 19:57

    הגב לתגובה זו

    • אתה תירקב עם כול מישפחתך עד היום האחרון בכלא

      ישראלי כמוך, 15/10/07 01:18

       

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    עוד שבוע... זה אומר שאין מצב להפלה? (ל''ת)

    לפרקון, 14/10/07 19:49

    הגב לתגובה זו

    • יש מצב של סיבוך בלידה עם תוצאה בלתי הפיכה (ל''ת)

      גינגי, 14/10/07 23:48

      הגב לתגובה זו

      • כמו אצל אופנהיימר המסכן (ל''ת)

        שלא נדע מצרות, 15/10/07 07:26

        הגב לתגובה זו

  • 111.

    תענוג לראות את השמאל מתפרק מערכים מטומטמים וזו נחמת יגאל עמיר

    ציוני הגיוני, 14/10/07 19:49

    הערכים המטומטמים של השמאל שנוגדים את המוסר האנושי הטיבעי
    ומביאים אותם לתמיכה במתן תנאי מאסר מפנקים ואף לשיחרור של רוצחים (בתנאי שהם ערבים שרצחו יהודים חפים מפשע)

    הגב לתגובה זו

    • די כבר,אתה מתחזה לימני. אנו בימין שונאים את עמיר, לידיעתך. אל תסית (ל''ת)

      ימני //////////, 14/10/07 20:03

      הגב לתגובה זו

      • אתה הוא זה שמתחזה לימני, הימנים מתים על יגאל עמיר, יגאל עמיר המלך

        ימני אמיתי, 14/10/07 21:05

        הוא חיסל את רבין, ורבין {בינינו} לא שווה את השלושה כדורים שהוא קיבל,

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    האם מותר לשחרר רק רוצחים ערבים?

    דמר94, 14/10/07 19:48

    לדעת הסמולנים ההזויים מותר לשחרר אך ורק רוצחים ערבים! אנחנו חייבים לעשות סוף לשלטון של המיעוט הסמולני, על החיים במדינת ישראל! יש לשחרר את יגאל עמיר לאלתר!
    נמאס לנו לשמוע את הסמולנים בוכים, ''על רצח ראש הממשלה'', האם הסמולנים באמת מאמינים, שרוב העם חושב שחייו של רבין, יותר חשובים מחייהם של האזרחים היהודים, שנרצחו ע''י החברים הערבים שלהם? יש לי חדשות עבורכם, חייו ומותו של ''הקדוש'' , פחות חשובים לנו מחייו של ילד יהודי אחד, שנרצח ע''י החברים הערבים שלכם!

    הגב לתגובה זו

    • ל - 110

      גינגי, 14/10/07 23:55

      לך ללמוד לכתוב בלי שגיאות . בשביל שלום ושלא יהרגו יהודים נוספים אני מוכן לשחחר רוצחים עם דם על הידיים וגם עבור החזרתם של שלושת החיילים החטופים כמובן !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    יוסר מייד החיסיון מעל צילום הרנטגן של החזה של רבין! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 14/10/07 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    החונטה השמאלנית,החל בשב''ס וכלה בבג''ץ, לא תאשר לו חופשה כזו.

    דרור מרמת גן, 14/10/07 19:40

    מה הוא חושב לעצמו, שהוא ברגותי?

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ''הברית''

    א.ז.ל, 14/10/07 19:35

    שישב בכלא עד שיצא לקבורה

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    איך יתכן שיש ציבור שתומך ברוצח?

    אסתר, 14/10/07 19:29

    אני לא מבינה גם בתנך כתוב עין תחת עין אז על מה אתם מדברים? גם ככה הרוצח הזה קיבל יותר מידי והוא צריך להתייבש בכלא וצריך היה גם לקבל עבודת פרך ולעומת זה מה הוא עושה? חיים !

    הגב לתגובה זו

    • איך יתכן שרבנים העניקו הצדקה הלכתית לרצח? (ל''ת)

      אחשוורוש, 14/10/07 19:33

      הגב לתגובה זו

    • הוא לו הרוצח .הוא המציל העם . (ל''ת)

      הוא, 14/10/07 19:33

      הגב לתגובה זו

    • ל-106 כמו שיש ציבור שבוחר ברוצח אולמרט !!! (ל''ת)

      ימותו השמאלנים, 14/10/07 19:35

      הגב לתגובה זו

    • ''thats the price we have to pay for peace''

      Rabin, 14/10/07 20:24

      well that murdering son of a bitch paid it himself

      הגב לתגובה זו

    • רבין אמר כל פעם שהי' טרור שזה

      מחיר השלום, 14/10/07 23:35

      מה לעשות הוא הי' חלק מהמחיר שהוא בישל.

      הוא נתן להם רובים וכו' ומאות יהודים נהרגו כתוצאה מכך.

      ולא אני לא תומך ביגעל עמיר הוא רוצח! ואסור לרצוח

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    גם רוצח אלטלנה היה בברית של בנו( מבלי שיצטרך לצאת מהכלא) (ל''ת)

    גדי, 14/10/07 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    Yala Amir wahat tnein talata Boum

    Margalit, 14/10/07 19:24

    Elhab

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    כל יהודי טוב עובר עינויים במדינה הזו

    הימין האמיתי, 14/10/07 19:20

    את הרב כהנא פסלו, את חיים בן פסח גרשו
    ועכשיו לא נותנים ליגאל עמיר להיות בברית של הבן שלו?

    החלטה פוליטית!!! מדינה בולשביקית!!
    אשליות של דמקורטיה - למה לא תתנו לסמיר קונטאר להוציא עוד תואר על חשבוננו,
    למה לא תשחררו עוד 1000 מחבלים בשביל עצמות.

    למה לא... הם לא יהודים חס וחלילה!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לשחרר את יגאל עמיר עכשיו!

    יעל, 14/10/07 19:18

    לחופש נולד!

    הגב לתגובה זו

    • אותך צריך להכניס איתו לכלא (ל''ת)

      חיה שכמוך, 14/10/07 19:30

      הגב לתגובה זו

    • לזרוק לים ביחד עם כל משפחתו (ל''ת)

      דודו, 14/10/07 19:53

      הגב לתגובה זו

    • לעולם לא לשחרר את הנבל לעולם (ל''ת)

      דני, 14/10/07 20:33

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    עיטור הגבורה העוז והמופת ליגאל עמיר !!!

    ימותו השמאלנים, 14/10/07 19:14

    להוציא את יגאל ולהכניס את אולמרט,כך תמיד יהיה רוצח בפנים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לתת לו פרס ישראל ולשחרר אותו . (ל''ת)

    א., 14/10/07 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    שהשמאלנים ישתו את הים של עזה - העיקר שיש המשך לזרעו של יגאל עמיר (ל''ת)

    שומי, 14/10/07 19:07

    הגב לתגובה זו

    • ''שומי'', אתה מתחזה לימני. אנו בימין שונאים את עמיר, לידיעתך. אל תסית (ל''ת)

      ימנים, 14/10/07 19:42

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    מי שנשא אישה ע'י שליח,שיעבר אותה ע'י שליח. (ל''ת)

    ר' יוחנן הס., 14/10/07 19:06

    הגב לתגובה זו

    • אינך מעודכן.הנערה כבר בהריון מיגאל המעבר.והבן בדרך (ל''ת)

      ליוחנן האידיוט, 14/10/07 19:28

      הגב לתגובה זו

      • אינך מעודכן.הנערה כבר לא ממש נערה... (ל''ת)

        משולם מיוחס, 15/10/07 01:41

        הגב לתגובה זו

  • 97.

    יגאל עמיר איננו הרוצח ולכן יש לאפשר לו להיות בברית ואף לשחררו

    טורונטו טורונטו, 14/10/07 19:04

    ולשלם לו פיצויים על זמנו האבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מדע לא

    למה לא?, 14/10/07 19:04

    די עם כל הפסטיבל הזה לכל רוצח אפילו לרוצחים יהודים יש זכויות לא כן ?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    חבל שלא צריך רשיון להורות

    סוציאלית, 14/10/07 19:03

    ילד מסכן, שיוולד לאב רוצח ולמשפחה פנאטית, מטורפת, חמומת מוח.
    איפה השירותים הסוציאלים, ומי ידאג לטובת הרך הנולד? רק לא הסבתא ה''גננת''...

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ביטחון שגו שלא פצעו והוציאו מ'ועד ההורים' (ל''ת)

    מיכאל.א., 14/10/07 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הטרגדיה של הציונות היא שהרבה עולים לא עלו לעולם המודרני הדמוקרטי

    המהרהר, 14/10/07 18:54

    והנאור, כמו שיגאל עמיר לא השכיל לפקוח את עיניו ולהשתחרר מהפיגור והשדים של תימן, וכך גורם סבל בל יתואר להמוני אנשים מתקדמים בהרבה ממנו (ואולי לא יהיה זה מוגזם לומר שאפילו הסתבכות ארה''ב בעיראק נגרמה בגללו, כי אם היה רבין חי היו דברים נראים יותר טוב עם הפלשתינאים, והאינתיפאדה השלישית היתה נמנעת
    מצד שני, גם עם רבין חי עדיין היו ''עולים'' לישראל מליון רוסים, ואולי בגלל עלייתם של אלה, הדוחקת את רגליהם ומאיימת על מקומם הנמוך ממילא בחברה, נבהלו הפלשתינאים ויגאל עמיר, ).

    הגב לתגובה זו

    • מה האדם הנאור כמוך עושה בינינו - הבורים והחשוכים? אולי תעבור לעזה? (ל''ת)

      דולפין מרושע, 14/10/07 19:15

      הגב לתגובה זו

    • המהרהר..או המחרחר? (ל''ת)

      איכס איזה אדם, 14/10/07 20:06

      הגב לתגובה זו

      • למה מחרחר? למה מגעיל? קרא שוב מה שקראתי בראש צלול,

        המהרהר, 14/10/07 21:30

        ותיווכח שבסך הכל אני מהרהר בעובדות.
        אולילא נחמד להגיד
        אבל זו המציאות - צליוןרוסים שעלו לכאן, 20% עלייה באוכלוסייה של מדינה לא הכי שפוייה,
        משפיעים על הרבה דברים.
        יגאל עמיר ייד הארץ אמנם,אךמשפחתו חיה בתימן 2000 שנה - זו עובדה. תימן ארץ סגורה מסוגרת ונחשלת, נשלטת ע''י סכינאים מוסלמים = זה מעצב תודעה יותר מכמה שנים בישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    אומלל התנוק הזה בן של רוצח ואמא מטורללת!

    טל, 14/10/07 18:53

    לא לאפשר לו בשום פנים ואופן לצאת מהתא!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הטרגדיה של הציונות היא שהרבה עולים לא עלו לעולם המודרני הדמוקרטי

    המהרהר, 14/10/07 18:53

    והנאור, כמו שיגאל עמיר לא השכיל לפקוח את עיניו ולהשתחרר מהפיגור והשדים של תימן, וכך גורם סבל בל יתואר להמוני אנשים מתקדמים בהרבה ממנו (ואולי לא יהיה זה מוגזם לומר שאפילו הסתבכות ארה''ב בעיראק נגרמה בגללו, כי אם היה רבין חי היו דברים נראים יותר טוב עם הפלשתינאים, והאינתיפאדה השלישית היתה נמנעת
    מצד שני, גם עם רבין חי עדיין היו ''עולים'' לישראל מליון רוסים, ואולי בגלל עלייתם של אלה, הדוחקת את רגליהם ומאיימת על מקומם הנמוך ממילא בחברה, נבהלו הפלשתינאים ויגאל עמיר, ).

    הגב לתגובה זו

    • גם הצונמי לא היה קורה...

      איציק, 14/10/07 19:06

      גם מכבי היתה מנצחת,
      והשלג היה יורד בים המלח.
      עוד משהו שהיה שונה אם לא היה רצח?

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    עמיר, הימין מתעב אותך ואת אבישי רביב (ל''ת)

    ימני, 14/10/07 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אם היה עוד אחד כמוך ירושלים לא היתה נמסרת בחינם !!

    יגאל תומרקין, 14/10/07 18:52

    יגאל תעשה לי ילד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הטרגדיה של הציונות היא שהרבה עולים לא עלו לעולם המודרני הדמוקרטי

    המהרהר, 14/10/07 18:51

    והנאור, כמו שיגאל עמיר לא השכיל לפקוח את עיניו ולהשתחרר מהפיגור והשדים של תימן, וכך גורם סבל בל יתואר להמוני אנשים מתקדמים בהרבה ממנו (ואולי לא יהיה זה מוגזם לומר שאפילו הסתבכות ארה''ב בעיראק נגרמה בגללו, כי אם היה רבין חי היו דברים נראים יותר טוב עם הפלשתינאים, והאינתיפאדה השלישית היתה נמנעת
    מצד שני, גם עם רבין חי עדיין היו ''עולים'' לישראל מליון רוסים, ואולי בגלל עלייתם של אלה, הדוחקת את רגליהם ומאיימת על מקומם הנמוך ממילא בחברה, נבהלו הפלשתינאים ויגאל עמיר, ).

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הטרגדיה של הציונות היא שהרבה עולים לא עלו לעולם המודרני הדמוקרטי

    המהרהר, 14/10/07 18:51

    והנאור, כמו שיגאל עמיר לא השכיל לפקוח את עיניו ולהשתחרר מהפיגור והשדים של תימן, וכך גורם סבל בל יתואר להמוני אנשים מתקדמים בהרבה ממנו (ואולי לא יהיה זה מוגזם לומר שאפילו הסתבכות ארה''ב בעיראק נגרמה בגללו, כי אם היה רבין חי היו דברים נראים יותר טוב עם הפלשתינאים, והאינתיפאדה השלישית היתה נמנעת
    מצד שני, גם עם רבין חי עדיין היו ''עולים'' לישראל מליון רוסים, ואולי בגלל עלייתם של אלה, הדוחקת את רגליהם ומאיימת על מקומם הנמוך ממילא בחברה, נבהלו הפלשתינאים ויגאל עמיר, ).

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    Ynal Rabin

    Ygal bin Laden, 14/10/07 18:49

    Itbah koul al jiaud al maniac inshallah

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    צאצא נולד ליגעל העמלקי ולמשפחת האגגים עמיר לא נשכח

    זרע עמלקי, 14/10/07 18:46

    ולא נסלח על רצח רבין הי''ד זצ''ל.מהכלא את יגעל ישחרר רק המוות.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מדינת ישראל צריכה להשתמש בגזרי דין מוות. במצב הנוכחי יש הפקרות מוסר (ל''ת)

    שרעבי, 14/10/07 18:38

    הגב לתגובה זו

    • גזר דין המוות יחול גם על שמאלנים אשר בוגדים במדינת היהודים? (ל''ת)

      אבי, 14/10/07 18:52

      הגב לתגובה זו

      • גזר דין מוות לרוצחים, ימנים או שמאלנים, זה לא משנה, רצח זה רצח,

        שרעבי, 14/10/07 18:58

        ורצח של ראש ממשלה נבחר זה רצח יותר.

        הגב לתגובה זו

    • ומה עם שאר הרוצחים במדינה הזו? (ל''ת)

      מברוק, 14/10/07 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    מדינת ישראל צריכה להשתמש בגזרי דין מוות. במצב הנוכחי יש הפקרות מוסר (ל''ת)

    שרעבי, 14/10/07 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מדינת ישראל צריכה להשתמש בגזרי דין מוות. במצב הנוכחי יש הפקרות מוסר (ל''ת)

    שרעבי, 14/10/07 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יגעל עמיר געל את עם-ישראל(((: (ל''ת)

    יונתן יוסף, 14/10/07 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    השמאל הפך את רעבין לאלוהים זה ממש עבודה-זרה כל הפסטיבל הזה.. (ל''ת)

    רוני אלמלם, 14/10/07 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יגאל עמיר הוא גיבור-ישראל ויש לשחררו במהירות!!!!!!!!! (ל''ת)

    יצחק אליהו, 14/10/07 18:33

    הגב לתגובה זו

    • דחוף ביותר הביתה (חופש) . (ל''ת)

      דחוף, 14/10/07 19:14

      הגב לתגובה זו

    • יצחק אליהו שכחת לקחת את הכדורים היום?

      ערן, 14/10/07 20:35

      חולה נפש שכמוך

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    תודה למעריב שלא מצנזר פה את עם ישראל

    תודה, 14/10/07 18:32

    כמו האתרים האחרים

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עמיר תפנה לבג''צ לא יעזור לשמאל אתה תשתתף בברית בשעה טובה (ל''ת)

    יובל, 14/10/07 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עם-ישראל דורש:ישוחרר יגאל עמיר!!!!!!!! (ל''ת)

    עופר לוינגר, 14/10/07 18:28

    הגב לתגובה זו

    • מי הסמיך אותך לדבר בשם כל העם

      עדי, 14/10/07 18:35

      אתה פאנאט אפס מאופס

      הגב לתגובה זו

      • לעדי. אני הסמכתי את עופר. (ל''ת)

        אני, 14/10/07 19:16

        הגב לתגובה זו

    • עופר קדימה . (ל''ת)

      חיים, 14/10/07 19:16

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    יגאל עמיר

    יוסף סגל יוסקה, 14/10/07 18:27

    חס וחלילה לא לאפשר לרוצח הנבזה הזה לצאת אפילו לא לשניה מהכלא, שישב בכלא עד סוף ימיו ימח שמו וזכהרו. אמן

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    בסדר, בתנאי שיעשו 10 בריתות נוספות לאב המאושר (ל''ת)

    יונץ המקצץ, 14/10/07 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    free ygall!! (ל''ת)

    guy, 14/10/07 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אם יצא החוצה אני קורא לכל מי שיכול להתנקש בו

    יהונתן, 14/10/07 18:22

    רק זו כנראה הדרך לסתום לדפוק הזה ולחבורת המשוגעים שמסביבו את הפה, ולהחזיר אותם למאורות

    אם הייתי יכול הייתי עושה את זה בלי היסוס ובלי חשש מהעונש!

    הגב לתגובה זו

    • אני אפעל להעמדך לדין על הסתה לרצח (ל''ת)

      ארז, 14/10/07 18:26

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לחשוב שאתה כל כך מוכשר

        אריק, 14/10/07 18:40

        עאתה עלוב נפש וקנאי ללא תקנה

        הגב לתגובה זו

        • איך אפשר שלא לקנא במישהו שכותב יפה כמוך (ל''ת)

          עאתה געאון, 15/10/07 09:25

          הגב לתגובה זו

    • למשטרה - נא לעצור את האיש הזה הוא מסוגל לרצוח חפים מפשע. (ל''ת)

      שוקי, 14/10/07 18:37

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל ...

      לוזון, 14/10/07 18:42

      יש דברים שכדאי לא להגיד אותם בקול רם

      הגב לתגובה זו

    • אז תעשה את זה בעצמך

      דפנה בי, 14/10/07 18:53

      אם האידיאולוגיה המטומטמת שלך מאפשרת רצח המלווה בישיבה בכלא לכל החיים- תעשה את זה בעצמך ותשלם אתה את המחיר. אל תתחבא מאחורי הגב של אחרים ולאחר מעשה תמחא להם כפיים. חכמולוג!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אני נותן לו מהחברה שלי שחפצים ושמירה .

      חיים, 14/10/07 19:32

      ויש בארץ עוד יותר אנשים מיום ליום שאולכים אחרב .

      הגב לתגובה זו

      • איזה חברה יש לך עם כאלו שגיאות?

        אני, 14/10/07 19:50

        שכפצים. אחריו. הולכים.
        מה זה? אתה נשמע לי פקטיבי לגמרי

        הגב לתגובה זו

    • אני קורא לחסל כל שמאלני קיצוני מסוגו של יונתן ללא חשש מהעונש. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 14/10/07 20:29

      הגב לתגובה זו

    • המתנקש

      אוהבת ישראל, 15/10/07 02:34

      אתה רוצה לרצוח את יגאל עמיר רק בגלל שהוא פסיכופת ורצח את ראש הממשלה אם אתה כזה נחמד ומוכן להרוס את החיים שלך ברצח של אדם שרצח בעצמו אז תעשה טובה לעם ישראל ובמקום לרצוח את יגאל עמיר שרצח את ראש הממשלה לך תרצח כמה חמסניקים שרוצחים כל יום חיילים ואנשים חפים מפשע במדינה שלנו ותעשה טובה לכולנו כי גם ככה החיים שלך לא שווים הרבה ובכיף טוב למות בעד ארצנו נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ישוחרר שמעון פרס מתפקידו כנשיא (ל''ת)

    הועדה ליושר, 14/10/07 18:21

    הגב לתגובה זו

    • למה מה עשה? (ל''ת)

      טום, 14/10/07 18:30

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    למה לא

    מיכל, 14/10/07 18:20

    מה זה חשוב את מי רצח כל רוצח צריך לשלם לא חשוב איך קוראים לנרצח אז אני חושבת שצריך לתת לו לצאת לא צריך לעשות איפה ואיפה

    הגב לתגובה זו

    • אל תחשבי. זה מקלקל לך את האיפור

      חשבונית, 14/10/07 18:48

      קחי גם שיעור בפיסוק ובהתבטאות בכתב.

      הגב לתגובה זו

      • גדול. אהבתי!!! (ל''ת)

        ענת, 14/10/07 19:12

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    למה לא

    מיכל, 14/10/07 18:20

    מה זה חשוב את מי רצח כל רוצח צריך לשלם לא חשוב איך קוראים לנרצח אז אני חושבת שצריך לתת לו לצאת לא צריך לעשות איפה ואיפה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רק על מתן האפשרות להגשת ערר

    ר, 14/10/07 18:18

    אני מזדעדעת. צריך להפיל אטום על המדינה הזו דחוף

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    למה לא?

    גבי, 14/10/07 18:17

    אני באמת שואל למה לא? הרי נמאס כבר לדון כל פעם מחדש שיצא ויחזור לתא שלו ואת מי זה מענין בחדשות רוצחים יותר גרועים ממנו יוצאים ונכנסים ואף אחד לא מפרסם ביג דיל באמת הפסטיבל הגדול סביב רבין נמאס כל יום מת מישהו לא פחות מרביו דם של ילד שנהרג בפיגוע שווה פי כמה מדמו של רביוגנדי שם בכיס הקטן את רבין מכל הבחינות

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט,מבלבלים את המח ,נולד לו בן ואין סיבה שלא יהיה בברית שלו (ל''ת)

      עינת, 14/10/07 18:31

      הגב לתגובה זו

      • את ממש אישה חכמה

        שמעון, 14/10/07 18:53

        ברצון הייתי עושה לך ילד

        הגב לתגובה זו

    • אתה חושב טעות ומטעה את כולם

      אליהו, 14/10/07 18:47

      לא כל אחד רוצח ראש ממשלה מכהן ולא חשוב מאיזו רשימה הגיע
      מספיק לנו צום גדליה אחד לא רוצים עוד אחד

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    להביא עוד מיליון קוזאקים.

    ליברמן, 14/10/07 18:13

    ואז הכל יהיה טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ''דמם של שבע הערבים''

    קוריצה, 14/10/07 18:10

    חבל, יכול היה לנצל את הזמן בכלא כדי ללמוד עברית. אין לאשר חופשות למהרסי השפה העברית!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לשחרר את עמיר להכניס את אולמרט (ל''ת)

    היום, 14/10/07 18:09

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש חסר פרופורציה

      אריק, 14/10/07 18:48

      כדאי שתעבור השתלמות שיכלית

      הגב לתגובה זו

    • אתה טמבל מושלם (ל''ת)

      גידי, 14/10/07 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הילד בכלל לא יהודי (ל''ת)

    משה, 14/10/07 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    free yegal amir

    david, 14/10/07 18:06

    free yegal amir yemach shem rabin amen

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שיהיה במזל טוב - יגאל עמיר איש טוב ולכן צריך לאפשר לו

    א, 14/10/07 18:06

    להשתתף בברית המילה של בנו בכורו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מדהים בעיני שהשב''כ חושב שעמיר יותר מסוכן מברגותי.

    מפחיד אפילו., 14/10/07 18:06

    מפחיד לדעת בהשב''כ נותן אמון כזה או אחד בברגותי , העומד בראש ארגון טרור מסוכן ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מלך

    גילי אלישע, 14/10/07 18:06

    יגאל אמיר מלךךך.!!
    שישחרר מהר..
    יגאל מזל טוב..
    כל העם איתך
    חוץ מהשמאלניים המאניקיים הצפוניים האלה.. ימח שימם
    יאללה אמרי לצאת מהכלא ימלך

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לכל המאחלים רע לתינוק - הייתם רוצים לסבול בגין חטאי הוריכם? (ל''ת)

    טמבלים!, 14/10/07 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה פתאום!!!!!!! (ל''ת)

    דוד, 14/10/07 18:03

    הגב לתגובה זו

    • למה לא? (ל''ת)

      דודו, 14/10/07 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    זכותו לצאת

    ירון, 14/10/07 18:03

    בלי קשר למה שעשה או לא עשה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    השב''ס דוחה אותו אוטומטית וזה לא חוקי.

    שמים חוק לצחוק, 14/10/07 18:03

    השב''ס, שיכורי כוח, מתעללים בו ככל יכולתם.
    הם מאפשרים למשפחות של גרועי הרוצחים הפלסטינאים לבקר ביקורים סדירים ואף נותנים להם להחזיק את ילדיהם בידיהם.
    יש הבדל בין דם לדם, גונדר מה-שמו?

    הוא מנוול - אז מה? צדיקים אינם יושבים בבתי סוהר ובמדינת חוק - כולם שווים בפני החוק (למעט אלה ששוים יותר ממניעים פוליטיים).

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מזל-טוב לגיבור-ישראל (ל''ת)

    אוהד שניר, 14/10/07 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יש לו חוצפה לבחור

    רון, 14/10/07 18:02

    עכשיו שהדתיים דורשים לשחררו הוא קיבל ביטחון לבקש דברים מוזרים.

    הגב לתגובה זו

    • רק עכשיו שמת לב? (ל''ת)

      כהן גדול, 14/10/07 19:11

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    נמאס מפסטיבל רבין של השמאל

    טוני מלייבסקי, 14/10/07 18:01

    רבין היה בוגד.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך בושה

      ישראל, 14/10/07 18:14

      תתביש לך להגיד על רבין בוגד אחד מגדולי האומה
      מה אתה עשית למען המדינה?

      הגב לתגובה זו

      • רבין המיט עלינו אסון אוסלו ושעבוד לשלום 14 שנה עד היום (ל''ת)

        נמאס מהשמאל, 15/10/07 01:10

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    עם-ישראל רוצה שישוחרר הגיבור הזה לאלתר!!!!!!!!

    שימי לוי, 14/10/07 18:01

    כמו שמשחררים טרוריסטים ערבים שידייהם מגואלות בדם יהודים חפים-מפשע כך יש לשחרר את יגאל עמיר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא שימי ולא לוי, ואף אחד לא רוצה שעמיר ישוחרר, יא מתחזה (ל''ת)

      ימני אמיתי, 14/10/07 18:53

      הגב לתגובה זו

    • לא, מותק, ולא יעזור לך. זה הדבר האחרון שעם ישראל רוצה. (ל''ת)

      אלונה, 14/10/07 19:11

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ל 3. ל7. ול8. כנסו רצוי מאוד

    ישראלית, 14/10/07 18:00

    ל3 אתה אדם לא פחות טוב מיגאל עמיר .
    ל7 בושא גם לך . אתה לא יותר טוב
    ל8 מי אתה שיודעה מה אשם יעשה
    תשאיר לאשם את העבודה שלו . ואתה שמור על פיך
    אתם כבר לא זוכרים שאולמרט + הנשיא פרס שחררו רוצחים מחבלים שנאי יהודים לפני מס שבועות . מה קרה דם של יהודי אזרח פשוט שונה מדם של ראש מימשלה .
    אותם ניתן לחנון שהם מחבלים ורוצחים יהודים .
    ואת יגאל עמיר לא . למה? כי הוא רצח ראש מימשלה
    כול רוצח אסור לחנון . אבל עם כבר עשוה חנינה למחבלים למה לא ליהודי

    תחשבו על זה ישראלים דפוקים זה מה שאתם ממהרים לכתוב במקום לחשוב

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל50 . את צודקת

      דני, 14/10/07 18:20

      ולמה היא דודקת ? דם של אזרח פשוט לא פחות טוב משל ראש מימשלה . עם שיחררו רוצחים מחבלים עם המון דם על הידים ושנא ת יהודים . אז למה לא לשחרר את הרוצח יגאל עמיר
      למה כי הוא רצח ראש מימשלה
      לא חברים יש טעות לכול רוצח מגיע עונש ובלי חנינה . אז כבר נתנו ושחררו אותם . שעוד נשמע מהם מהר מאוד . למה את יגאל לא לחנון
      הוא לתת לא לצאת לברית מילה של בנו . ודרך הגב בנו ואישתו לא אשמים .

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מחבלים ערבים משחררים אז למה אותו לא?

    ניסים טביב, 14/10/07 18:00

    ישוחרר יגאל עמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ל 3. ל7. ול8. כנסו רצוי מאוד

    ישראלית, 14/10/07 18:00

    ל3 אתה אדם לא פחות טוב מיגאל עמיר .
    ל7 בושא גם לך . אתה לא יותר טוב
    ל8 מי אתה שיודעה מה אשם יעשה
    תשאיר לאשם את העבודה שלו . ואתה שמור על פיך
    אתם כבר לא זוכרים שאולמרט + הנשיא פרס שחררו רוצחים מחבלים שנאי יהודים לפני מס שבועות . מה קרה דם של יהודי אזרח פשוט שונה מדם של ראש מימשלה .
    אותם ניתן לחנון שהם מחבלים ורוצחים יהודים .
    ואת יגאל עמיר לא . למה? כי הוא רצח ראש מימשלה
    כול רוצח אסור לחנון . אבל עם כבר עשוה חנינה למחבלים למה לא ליהודי

    תחשבו על זה ישראלים דפוקים זה מה שאתם ממהרים לכתוב במקום לחשוב

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ל 3. ל7. ול8. כנסו רצוי מאוד

    ישראלית, 14/10/07 17:59

    ל3 אתה אדם לא פחות טוב מיגאל עמיר .
    ל7 בושא גם לך . אתה לא יותר טוב
    ל8 מי אתה שיודעה מה אשם יעשה
    תשאיר לאשם את העבודה שלו . ואתה שמור על פיך
    אתם כבר לא זוכרים שאולמרט + הנשיא פרס שחררו רוצחים מחבלים שנאי יהודים לפני מס שבועות . מה קרה דם של יהודי אזרח פשוט שונה מדם של ראש מימשלה .
    אותם ניתן לחנון שהם מחבלים ורוצחים יהודים .
    ואת יגאל עמיר לא . למה? כי הוא רצח ראש מימשלה
    כול רוצח אסור לחנון . אבל עם כבר עשוה חנינה למחבלים למה לא ליהודי

    תחשבו על זה ישראלים דפוקים זה מה שאתם ממהרים לכתוב במקום לחשוב

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ל 3. ל7. ול8. כנסו רצוי מאוד

    ישראלית, 14/10/07 17:59

    ל3 אתה אדם לא פחות טוב מיגאל עמיר .
    ל7 בושא גם לך . אתה לא יותר טוב
    ל8 מי אתה שיודעה מה אשם יעשה
    תשאיר לאשם את העבודה שלו . ואתה שמור על פיך
    אתם כבר לא זוכרים שאולמרט + הנשיא פרס שחררו רוצחים מחבלים שנאי יהודים לפני מס שבועות . מה קרה דם של יהודי אזרח פשוט שונה מדם של ראש מימשלה .
    אותם ניתן לחנון שהם מחבלים ורוצחים יהודים .
    ואת יגאל עמיר לא . למה? כי הוא רצח ראש מימשלה
    כול רוצח אסור לחנון . אבל עם כבר עשוה חנינה למחבלים למה לא ליהודי

    תחשבו על זה ישראלים דפוקים זה מה שאתם ממהרים לכתוב במקום לחשוב

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יגאל עמיר הוא גיבור-ישראל!!!!!!!!!

    חיים שבתאי, 14/10/07 17:59

    לשחרר אותו מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ל 3. ל7. ול8. כנסו רצוי מאוד

    ישראלית, 14/10/07 17:59

    ל3 אתה אדם לא פחות טוב מיגאל עמיר .
    ל7 בושא גם לך . אתה לא יותר טוב
    ל8 מי אתה שיודעה מה אשם יעשה
    תשאיר לאשם את העבודה שלו . ואתה שמור על פיך
    אתם כבר לא זוכרים שאולמרט + הנשיא פרס שחררו רוצחים מחבלים שנאי יהודים לפני מס שבועות . מה קרה דם של יהודי אזרח פשוט שונה מדם של ראש מימשלה .
    אותם ניתן לחנון שהם מחבלים ורוצחים יהודים .
    ואת יגאל עמיר לא . למה? כי הוא רצח ראש מימשלה
    כול רוצח אסור לחנון . אבל עם כבר עשוה חנינה למחבלים למה לא ליהודי

    תחשבו על זה ישראלים דפוקים זה מה שאתם ממהרים לכתוב במקום לחשוב

    הגב לתגובה זו

    • הלו פוסטמה לכי למטבח - זה המקום שלך

      הראל, 14/10/07 20:30

      ובמקום לכתוב סיסמאות נבובות בואי ניתן לך חידה - תני רק שם אחד של רוצח ששוחרר לפני מספר שבועות? הפרס יהיה תא מוח נוסף כדי שהיחיד שלך לא ימות משיעמום
      (לא שתקבלי כי לא תמצאי שם כזה)

      הגב לתגובה זו

      • הרוצח של דני כף ע''י ידיי פרס (ל''ת)

        יודע, 14/10/07 23:38

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    ברור שרוב העם רוצה בשחרור של עמיר,אך התקשורת נגד!

    עובדה, 14/10/07 17:58

    ברור שרוב העם רוצה בשחרור של עמיר

    הגב לתגובה זו

    • רב העם רוצה גזר דין מוות ליגאל עמיר ימ''ש

      העם, 14/10/07 18:09

      רב העם רוצה גזר דין מוות ליגאל עמיר ימ''ש

      הגב לתגובה זו

    • ''רוב העם'' שלך זה אתה וקומץ הזויים ימניים שטופים דעות חשוכות. (ל''ת)

      רינו, 14/10/07 19:09

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם משחררים ערבים רוצחים אז צריך לשחרר מיד את יגאל עמיר (ל''ת)

    יוני לוין, 14/10/07 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בעצם למה לא? (ל''ת)

    שמואל שאלוני, 14/10/07 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חבל שאין במדינה עונש מוות

    TT, 14/10/07 17:57

    מי שרצח אדם אחר איבד את הזכות שלו לחיים ומי שרצח יותר מאדם אחד, אין על מה לדבר, לו אפילו אסור לתת אפשרות לערר על עונש המוות

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק חבל שאין עונש מוות במדינה הזו

      אייל, 14/10/07 20:38

      מי שלוקח חיים של אחרים לא מגיע לו לחיות דקה אחת נוספת

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לשחרר מיד את הגיבור-ישראל הזה!!!!!!!! (ל''ת)

    נועם ליבוביץ, 14/10/07 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק משאל עם על שיחרור עמיר יסגור את הנושא

    העם יחליט, 14/10/07 17:55

    תנו לעם להחליט

    הגב לתגובה זו

    • לא כל הצעה דבילית קבילה

      כרמלי, 14/10/07 18:05

      טפס על עץ אחר

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ישוחרר יגאל עמיר!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אוהד ביטון, 14/10/07 17:54

    הגב לתגובה זו

    • יש לי הצעה טובה יותר

      כרמלי, 14/10/07 18:07

      הצטרף אליו לכלא אם אתה מרגיש טוב עם זה

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הלוואי שכל מי שמבקש שיקרה דבר רע לילד, אותו דבר יקרה לילדים שלו אמן (ל''ת)

    מיקי, 14/10/07 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אין לו זכויות.

    ציפי, 14/10/07 17:54

    לרוצח ראש-הממשלה אין זכויות.שיגיד תודה שנותנים לו לנשום......רוצח..

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הדוגמא של עמי פופר לא טובה...תראה מה הוא עשה בחופשתו האחרונה...הרג

    צ'רלי, 14/10/07 17:54

    הרג עוד 2 חפים מפשע...שניהם בני משפחתו..ולא מדובר בסתאם תאונת דרכים. העבריין נסע ללא רשיון!!!
    אם היו משאירים אותו בכלא היה נחסך האובדן הנורא הזה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • עמי פופר דווקא דוגמא מצוינת

      וולבו, 14/10/07 18:12

      גם ליגאל עמיר צריך לתת הזדמנות הוגנת להתרסק בתאונת דרכים.

      הגב לתגובה זו

      • יש דין ויש דיין שהעניש את פופר ויעניש גם את עמיר יגאל ,אמן. (ל''ת)

        שרעבי, 14/10/07 19:03

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה שמגיע לכולם, מגיע גם לו! (ל''ת)

    די לצביעות!, 14/10/07 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא לתת לא חופשה עד שיספר את כל הפרטים מי ידע ומי לא

    שמפניה, 14/10/07 17:51

    עד היום הרוצח הנתעב לא דיווח מי ידע ומי לא
    ישנם עאלו שלא ידעו מאומה והופללו על ידו ,עיין ערך הר-שפי

    הגיע אז שיפתח את הפה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מזל טוב ! תזכה לגדלו לתורה לחופה ולמעשים טובים! (ל''ת)

    דוד, 14/10/07 17:50

    הגב לתגובה זו

    • עוכר ישראל לא יזכה לראות אור יום-יש לסקול את יגאל

      דין תורה, 14/10/07 18:08

      עוכר ישראל לא יזכה לראות אור יום-יש לסקול את יגאל

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    חוצפה

    אני, 14/10/07 17:50

    כל רוצח אחר היה יוצא לברית של הבן שלו.

    מונרכיה. תת רמה. מערכת משפט צבועה. חוסר צדק משווע. ריקבון מוסרי.

    וזו רק דוגמא קטנה.

    לכו חפשו את הבדואי המסכן ש''רצח'' את חנית קיסוס ז''ל. חתם על הודאה בלי שהוא יודע קרוא וכתוב ולאף אחד לא איכפת.
    לכו תשאלו את הפרקליטות למה להאשים ברצח נהג שהיה מעורב בתאונת דרכים ? אה. כי הוא בדואי מהצפון. אפשר.
    לכו חפשו את שרי האוצר וראשי הממשלה שעושים עם כספי ציבור קומבינות בלי בושה.

    ממש כבוד גדול למדינת ישראל.
    וכל הצבועים ממשפחת רבין. אם אתם כזאת אליטה אינטלקטואלית ומוסרית לכו לרדוף צדק. אתם מתעטפים באצטלה של שמאל נאור וסוגרים חשבונות אישיים על חשבון טרגדיה אישית שאתם עדיין מנגנים עליה.

    בושה של מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עוד רוצח נולד (ל''ת)

    לא נורא, 14/10/07 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שילך קיבינמת (ל''ת)

    יאגכוי, 14/10/07 17:49

    הגב לתגובה זו

    • למה גוי צריך להתערב בעסקים של יהודים? (ל''ת)

      זיגמיר, 14/10/07 18:20

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הידעתם שהשמאל ''הדמוקרט'' מחק את נופלי האצ''ל והלח''י

    מיכאל, 14/10/07 17:49

    מהזכרות ומרשימות הנופלים הרישמיות של מדינת ישראל עד שנת 1977!!!

    אם השמאל מניף את ערכי הדמוקרטיה...אזי ניתן לחלאד משעל להעביר את מצעד צה''ל של חגיגות ה60 למדינת ישראל..

    הגב לתגובה זו

    • מהיכן המידע ? (ל''ת)

      יצחק, 14/10/07 18:20

      הגב לתגובה זו

      • אין להשוות את חללי לח''י ואצ''ל עם הנ''ל... (ל''ת)

        ela, 14/10/07 18:32

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא משווה אותם, אלא את היחס המפלה של הסמול *אפילו* אליהם!

          וחוץ מזה עמיר, 14/10/07 21:01

          הוא לא משווה אותם, אלא את היחס המפלה של הסמול *אפילו* אליהם!

          וחוץ מזה עמיר הציל אותנו מהמשך המטורף של אסון אוסלו!
          אבל אין אומץ להודות כי רבין ששגה בגדול נרצח! אז קשה לומר לו רבין תראה מה עשית לנו!

          הגב לתגובה זו

      • ''הדרך אל הפנתיאון'': אצ''ל, לח''י וגבולות הזיכרון הישראלי

        מיכאל, 14/10/07 20:27

        ''לא אכיר באצ''ל'' פסק דוד בן גוריון בעת שנדרש לשלוח מכתבי תנחומים, להחליט על סיוע המדינה למשפחות החללים ולאפשר את הנצחתם בנוף הישראלי, בספרי הלימוד, בספרי 'יזכור' ועל קירות בתי 'יד לבנים'.

        חללי האצ''ל, כמו חבריהם מהלח''י, נשארו מחוץ לזיכרון הממלכתי, שלא כעמיתיהם מה'הגנה' ומצה''ל.

        הספר עוקב אחר מקומם של לוחמי וחללי האצ''ל והלח''י בזיכרון הישראלי. חברי מחתרת אלמונים בחייהם שנאלצו להישאר אלמונים גם במותם, עת הכריע בן גוריון כי ייקברו 'מחוץ לחלקה הצבאית בבית העלמין' וקבע את היחס אליהם כאל מתאבדים הנקברים מחוץ לגדרות בית הקברות היהודי. גם גיבורי המחנה הרוויזיוניסטי הישראלי לא מצאו את מקומם בפנתיאון הישראלי.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    משפחת עמיר-פשוט יהודים ערבים או ערבים יהודים (ל''ת)

    אבי, 14/10/07 17:48

    הגב לתגובה זו

    • פשוט ערבים ממוצא יהודי והיה צריך לשלוח אותו ומשפחתו לתימן בחזרה (ל''ת)

      נחמן, 15/10/07 05:36

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    טרימבולילה אחת שהתאהבה בנל רק בגלל שהוא רוצח מטרטרת מדינה שלמה

    אבי, 14/10/07 17:47

    אין אירוע שמאפיין יותר מכל את אוזלת היד והאימפוטנטיות במדינתנו השואפת להתאבד.
    אני לא אתפלא אם המדינה לא תטען בקרוב שהרך הנולד שאינו אשם צריך סיוע פסיכולוגי צמוד ואת אביו בבית .

    בית המשפט בישראל מחסל את התקוה שבעם השפוי

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא לתת לו סוכריות!

    אוי איזה מדינה, 14/10/07 17:47

    הילד נוצר אך ורק בשביל להוציאו מהכלא.
    לא ליפול לבור הזה.

    גם משפחת רבין לא יכולה לחגוג עם יצחק רבין.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרצח של יגאל עמיר

    ניר, 14/10/07 17:46

    הרצח של יגאל עמיר אינו רצח רגיל מאחר והוא ניסה להשפיע על סדרי שלטון באמצאות הרצח. אישית אני חושב שהוא צריך להרקב בכלא כל ימיו. אבל מרגע שאישרו לו להתחתן ולהתייחד עם רעייתו, יש לאפשר לו להיות נוכח בטקס ברית המילה של בנו. הטעות הייתה זה שאפשרו לו בכלל להתחתן.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ואם הוא לא יוולד ? מה כבר רצים לבקש חופשה ? (ל''ת)

    לולי, 14/10/07 17:44

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח.... ואללה (ל''ת)

      יפית, 14/10/07 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לשחרר את עמיר עבור שלום העם! (ל''ת)

    הגיע הזמן, 14/10/07 17:41

    הגב לתגובה זו

    • איזה שלום עם, יה דפוק. אתם ימניים חולים. (ל''ת)

      רועי, 14/10/07 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מזל טוב יגאל! הרבה נחת.

    יצחק ר., 14/10/07 17:40

    שתזכה לראות בנים ובני בנים לרוב! חיזקי ואימצי לריסה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    במזל טוב וסימן טוב לכם . (ל''ת)

    במזל טוב, 14/10/07 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אוי אוי אוי - ממש מתנכלים לו - מה הוא כבר עשה.

    יואב, 14/10/07 17:37

    גם לרוצחים אחרים לא צריך לאפשר לצאת לאירועים כי לא מגיע להם רגע אחד של שמחה בחיים. הזנק שהוא גרם לחברה כבד מספיק, ומשלמי המיסים לא צריכים לשלם גם עבור האבטחה שלו. חוץ מזה עמיר לא הביע חרטה - אז אי אפשר להתייחס אליו כאל אחד האדם.

    הגב לתגובה זו

    • המצאת חוקים חדשים? (ל''ת)

      3, 14/10/07 17:45

      הגב לתגובה זו

    • למה מגיע לרוצח לצאת

      רונלי, 14/10/07 17:53

      לא די שקיבל במתנה את לריסה
      לא די שהרוצח השפל הזה קיים את המצוה החשובה ביותר ביהדות בדרך של מצוה שבאה בעבירה ועכשיו הוא רוצה עוד מצוה בעבירה
      אסור לתת לו להשתתף

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ברית המילה בכיכר רבין . (ל''ת)

    בכיכר רבין, 14/10/07 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בפעם הבאה הוא יבקש לצאת בכדי לאמנו בירי

    אברי, 14/10/07 17:31

    רוצחים נתעבים מכל הסוגים צריכים להרקב בכלא לכל חייהם עם עבודות פרך, או לחילופין בצינוק מבודד.
    או לחילופין להוציא אותם להורג. מי שלא ריחם על בן אדם והוציאו בעצמו להורג ללא משפט, גם לנו אסור לרחם עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין לאפשר את ההנאה מאנושיות לאדם שנהג באפון לא אנושי (ל''ת)

    יאיר, 14/10/07 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה לרוצחים אחרים מותר לצאת ???? (ל''ת)

    סיגלית, 14/10/07 17:25

    הגב לתגובה זו

    • כי להם קוראים ברגותי, אבו מאזן ושאר שמות יפים.

      סתם יהודי, 14/10/07 17:41

      או במילים אחרות : תלוי מי רוצח את מי.

      אבל אותנו הישראלים זה לא מעניין, אנחנו רוצים נקמה רק מיגאל עמיר, ולא מאלה שרצחו ופגעו וממשיכים לפגוע באלפים רבים בתוכנו.

      הגב לתגובה זו

    • כי הרוצחים האחרים הם ערבים שרצחו יהודים

      ומה עם אולמרט, 14/10/07 17:42

      סיגלתי היקרה
      במדינה הציונית שום דבר הוא אנושי, חוקי, דמוקרטי.
      השאלה שלך תשאר סתומה עד שיבוא המשיח,
      והציונים שיזמנו חוק מיוחד נגד רוצח אחד בלבד
      וסימנו דם יהודי אחר כמותר
      תמיד יגנו על עמדתם הקלוקלת והבזויה

      הגב לתגובה זו

      • אתה מעוות חסר תקנה (ל''ת)

        רונלי, 14/10/07 18:10

        הגב לתגובה זו

    • כי קוראים להם אלוני והם...

      חנה, 14/10/07 18:02

      הנכדים של...

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לשחרר את האחים .ולתת להם פרס ישראל . (ל''ת)

    א., 14/10/07 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הימור שלי : יצחק- יהיה שמו. (ל''ת)

    אביב, 14/10/07 17:23

    הגב לתגובה זו

    • אפילו צחוק לפעמים לא בריא (ל''ת)

      פרסלר, 14/10/07 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שעת מבחן לדמוקרטיה. (ל''ת)

    אחד, 14/10/07 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לאן הגענו ?? אולי הברית תהיה בעיריית ת''א ?? (ל''ת)

    אין גבול, 14/10/07 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    זה הקטן גדול יהיה ,מזל טוב ,אם למחבלים מאפשרים אז גם לו מגיע (ל''ת)

    דם =דם, 14/10/07 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השם ינקום בך ובכל משפחתך (ל''ת)

    עמי, 14/10/07 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אמן שלא יוולד (ל''ת)

    אלון, 14/10/07 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    המוהל יחתוך לו ויצעק ''סרק סרק סרק''... (ל''ת)

    זאב רוזנשטיין, 14/10/07 17:17

    הגב לתגובה זו

    • טוב! (ל''ת)

      יפה אמרת, 14/10/07 18:04

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    טמבל. אם היית רוצח מתנחלים כבר היית חופשי

    מישהו, 14/10/07 17:16

    אם במקום לרצוח את רבין היית רוצח איזה מתנחל מחברון, כבר מזמן היית חופשי. לא רק חופשי, כבר היית נותן הרצאות על גבולות הציות ודמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש מטומטם

      דאובן, 14/10/07 17:58

      אם לטמטום היו 3 מימדים היית אישיות בכירה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה? ככה! (ל''ת)

    pu, 14/10/07 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אלוהים לא יתן לילד לצאת משם (ל''ת)

    זיו, 14/10/07 17:13

    הגב לתגובה זו

    • אמן,כן יהי רצון! (ל''ת)

      טליה, 14/10/07 20:08

      הגב לתגובה זו

      • הלוואי מהפה שלך לאלוהים (ל''ת)

        דנית, 14/10/07 20:41

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אמן שהסכין של המוהל תעוף ישר לתוך מפשעתו של הרוצח

    דן, 14/10/07 17:13

    כדי שלא יוכל להביא יותר ילדים דוחים בני משפחת עמיר לאויר העולם.

    משפחה מזעזעת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כזה הומניסט ודמוקרט! רק מעמידים את הערכים של השמאל במבחן קטן

      היהודי הנודד, 14/10/07 17:22

      והפרצוף האמיתי מתגלה. צבועים נמאסתם!

      הגב לתגובה זו

    • לא הרך הנולד אשם

      דניאל, 14/10/07 18:01

      אשמה המדינה שאיפשרה לאותו רוצח להתייחד עם ההיא

      הגב לתגובה זו

    • שהמוהל יפספס ויחתוך לו את הביצים (ל''ת)

      רועי, 14/10/07 20:42

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זו זכותו של כל עבריין אכזרי - אז למה לא לאפשר לו גם (ל''ת)

    אמיתי, 14/10/07 17:09

    הגב לתגובה זו

    • יותר בטוח בשבילו זה בכלא

      יוני, 14/10/07 19:37

      לפחות בכלא יש מי ששומר עליו, ובחוץ ישנם כמה כוחות שהיו שמחים להעלים אותו.

      הגב לתגובה זו