• 43.

    jhu,

    khyl, 09/05/11 11:37

    kt hpv

  • 42.

    רק ערבי יעשה כזה דבר

    שי, 13/12/08 14:31

    זו הבעיה ששלבני דודים אין השכלה והם חושבים שהיפופוטם הוא בעצם ''כלב'' גדול ומתוק
    רק שכחו את העובדה שהוא לא נובח הוא קודם כל נושך
    אז איך אומרים כל כלב בי ג'י יומו

  • 41.

    ל 10 אני מסכים איתך שבספארי קצת שכחו

    רן, 15/10/07 00:07

    את הנהלים והסכנות נתקלתי בכך בביקור האחרון שלי במקום ונדהתי לגלות כי הספארי מאפשר חניה מחוץ לשטח החניה המגודר והמבודד אך אם זאת אם אני מבין נכון אז במקרה זה היתה רשלנות של ההורעם שאיפשרו לילד בן 12 לצאת מחוץ לרכב ולמזלנו לאבא לא היתה סכין מכיוון שסכין היתה פוצעת את ההיפופותם ולא יותר מכך ואז ההיפו היה תוקף בכדי להרוג

  • 40.

    יש להם מזל שההיפו לא אוכל נבלות.הוא צמחוני (ל''ת)

    avnernet, 14/10/07 23:16

  • 39.

    הוא שאיד לא ההיפו נו אתם יודעים הטריפו חשב שזה חתול ששתה מים אז .. (ל''ת)

    avnernet, 14/10/07 23:14

  • 38.

    כל הכבוד להיפו כל ערבי שיעשה פוזות לאכול אותו-שיביאו כמה ללוד היפופ (ל''ת)

    avnernet, 14/10/07 23:10

  • 37.

    היפופטם לעולם לא יתקוף בני אדם תאמינו(: (ל''ת)

    avnernet, 14/10/07 23:07

  • 36.

    זה ידוע שלהיפו יש חוש ריח מפותח

    שלד''ג, 14/10/07 21:38

    בגלל זה הנחריים שלו נמצאים מחוץ למים.

  • 35.

    מסכן ועוד לא עשו לו ברית מילה. (ל''ת)

    ג'ירפה, 14/10/07 21:19

  • 34.

    איזה דגנרטים. וכרגיל ערבים לא נשמעים

    מיקי, 14/10/07 19:18

    להוראות. צריך לשים ערבים בספארי במגורי קבע.

  • 33.

    לשים היפופוטמים במשטרת העיירות ושוטרים בספארי (ל''ת)

    כבשה בארשבעית, 14/10/07 19:00

  • 32.

    הם ירדו מהאוטו! מגיע להם!

    הם ירדו מהאוטו!, 14/10/07 18:31

    הם ירדו מהאוטו! מגיע להם!

  • 31.

    מה בכלל עושה ערבי בסאפרי? כמה מוזר. (ל''ת)

    מנחם, 14/10/07 18:26

    • מבקר את המישפחה (ל''ת)

      xyz, 15/10/07 01:26

    • מרגיש כמו בבית (ל''ת)

      xxx, 15/10/07 01:27

  • 30.

    המשטרה צריכה להזמין את ההורים/מלווים לחקירה. (ל''ת)

    גיל, 14/10/07 18:01

  • 29.

    הם רגילים שאיש לא מעז להתעסק עם ערבים. (ל''ת)

    כבשה מפרשנת, 14/10/07 17:45

  • 28.

    זה כי הם ירדו מהאוטו! מגיע להם! (ל''ת)

    מילי, 14/10/07 16:47

  • 27.

    ההיפופוטם גזען

    שמאלני, 14/10/07 16:24

    אתמול אמר לי שהוא מצביע איחוד לאומי

  • 26.

    מידע מעניין נוסף

    החתול ליאופולד, 14/10/07 16:17

    באתר חדשות אחר צוטט האב של הילד : '' בדרך כלל אני נושא עליי סכין, במקרה היום לא הבתי אותה. אם הייתה עליי הייתי משתמש בה''. אתם מתפלאים שהוא לא שם על שלטי אזהרה?

  • 25.

    הכהן: עכשיו יגידו השמאלנים שההיפופוטם גיזען (ל''ת)

    יצחק הכהן, 14/10/07 15:34

  • 24.

    יש לי מחסן מלא שרצים שיכול להיכנס בקלות רבה לתוך

    פקק תנועה, 14/10/07 14:53

    פיו הגדול של ההיפופוטם הזה

  • 23.

    למה לא כותבים בכותרת שמדובר בערבי ? (ל''ת)

    השואל, 14/10/07 14:42

    • מה זה משנה בעצם? ילד יהודי או ערבי או צ'רקסי?

      פיני ש, 14/10/07 15:39

      ילד הוא ילד, ככל הילדים.

      • חוץ מאשר אם הוא מתנחל... את זה תמיד יזכירו. (ל''ת)

        מיי, 14/10/07 16:36

        • גם אם היה מדובר בחרדי זה היה מופיע בכותרת (ל''ת)

          א, 14/10/07 17:38

      • ילד ערבי הוא בן של הורים ערבים, שיותר

        מיקי, 14/10/07 19:44

        מדי פעמים או דורסים אותו ברברס ליד הבית, או נותנים לו לגלוש ממגלשה גבוהה לתוך בריכה, כשהוא לא יודע לשחות. וכמובן שפקחי הספארי אשמים, והמציל בבריכה, בקיצור היאהוד.
        הם רק מולידים בקצב היסטרי. כל השאר, קצבאות, זכויות, טיפול רפואי - עלינו.

  • 22.

    למה הכתבה בעייתית?

    גיא, 14/10/07 14:27

    הכותרת אומרת שילד ננשך ע''י היפופוטם, וזה נכון, אח''כ כתוב שהטיול הסתיים בבית חולים וכו' וכו', כאילו- המשפחה של הילד הלכה לה להנאתה, ולפתע, משום מקום- קפץ עליהם היפופוטם. לדעתי, צריך להיות כתוב- ילד שירד מרכב הוריו באיזור בו הירידה אסורה, ננשך על ידי היפופטם. העיתונות תפקידה לדווח. יש בכל הספארי שלטים האוסרים על ירידה מהרכבים באיזורים בהם יש חיות מסוכנות. איך אפשר להציג את הדברים ככה? האנשים בספארי, יהודים וערבים, מתנהגים הרבה יותר גרוע מהחיות- מאכילים את החיות- למרות שמצויין במפורש שאסור בשום אופו, ואפילו כמו שראינו היום- יורדים מהרכבים. אז אם כבר- יש פה הזדמנות חינוכית נטו- למה להציג את זה כאילו איזה היפופטם התקיף את הילד המסכן סתם? הילד ירד במקום שאסור! וזה נורא מה שקרה לו ואני מצטער בשבילו- אבל מי שמשחק באש- עלול לקבל כוויה.

    • אתה זקוק להבנה בסיסית בעתונות

      ארז, 15/10/07 09:33

      כלל חשוב בהצגת כותרת: שתהיה קצרה ועניינית, שתפתה את הקורא להמשיך ולקרוא את שאר הכתבה.

      כנראה שאתה מסוג האנשים שקוראים רק את הכותרות, אם תקרא לעומק את כל הכתבה תגלה לדעת שכל מה שכתבת מיותר, כיוון שכל האנפורמציה נמצאת בגוף הכתבה.

      הכותרת שהצעת ארוכה מידיי, אך בהחלט מתאימה לסוג האנשים שקוראים רק את הכותרת...

  • 21.

    החלמה מהירה..

    טוקבקיסטה, 14/10/07 14:15

    יופי של תגובות..

  • 20.

    איך אומרים בערבית סוף מעשה במחשבה תחילה? (ל''ת)

    מהגליל הכבוש, 14/10/07 14:08

    • לא אומרים, כי הם לא חושבים. (ל''ת)

      הכל, 15/10/07 08:06

  • 19.

    צריך לאלף ילדים חחח (ל''ת)

    גד, 14/10/07 14:05

  • 18.

    עונש משמיים על הפריצות בספארי (ל''ת)

    ברור כשמש, 14/10/07 14:02

  • 17.

    לכל מי שצועק גזענות גזענות...

    אורית, 14/10/07 13:39

    אז אני קראתי לראשונה את הכתבה בנושא בוואלה ולא מוזכרת שם אף מילה על עיד אל פיטר,אבל האמת היא שגם עכשיו כשאני יודעת שהם ערבים הענין לגמרי לא ברור לי!! הילד יצא במזל גדול מאוד! ההיפופותם באפריקה נחשב לחיה המסוכנת ביותר שקוטלת עשרות בני אדם כל שנה,יותר מתנינים וחתולי גדולים גם יחד! ובלי קשר-הספארי הוא מקום מזעזע וכאתר התיירות המצליח ביותר בארץ (!!!!!!!) הייתי מצפה לטיפול הרבה יותר טוב גם בחיות וגם במבקרים!! הכלובים של הציפורים מזעזעים ברמות!!!

  • 16.

    למה צריך את הספארי בכלל?

    ציפציף, 14/10/07 13:28

    תנו לחיות להמשיך לחיות בטבע

    • אין לך באמת מושג על מה אתה מדבר נכון?

      יובל, 14/10/07 13:51

      הכי קל קודם כל להשמיץ ולתקוף. אז מה אם העובדות והאמת שונים לחלוטין? אין כמו קצת פופוליזם טוב.
      אז לידיעתך לגני חיות כגון הספארי יש חשיבות אדירה מכמה בחינות:
      1. חינוך האוכלוסיה העירונית (מה לעשות שרובנו לא חיים באיזורי טבע כפריים) להכרת חיות הבר וצורות חיים שונות - בספארי מתקיימים קורסים, סיורים והרצאות לבתי ספר
      2. יצירת גרעיני רביה לחיות העומדות על סף הכחדה והשבתן לטבע בסוף התהליך.
      3. הספארי משמש גם כגוף מחקר לביצוע מחקרי טבע שונים , בעיקר בנוגע לריבוי בע''ח על סף הכחדה.

      אלו היו רק 3 נקודות בסיסיות , אם תרצה אתן עוד.
      פעם הבאה נסה לחשוב או אפילו לבדוק קצת את העובדות לפני שאתה צועק סיסמאות חסרות כיסוי

      • אנא הסבר איך איך נקודה 1 מתבטאת בכתבה זו? (ל''ת)

        אשמח לשמוע, 14/10/07 13:57

        • כאשר רמת האינטליגנציה של המבקרים יורדת מתחת

          יובל, 14/10/07 14:12

          לרף מינימלי כלשהו (בערך לרמת שימפנזה בוגרת) אין לי באמת ציפיות שמשהו בהם ישתנה.
          וברצינות, לצערי חתך מסוים באוכלוסיה (מצטער על הנימה הגזענית - אבל נכללים כאן גם יהודים וגם ערבים) נמצא עדיין ברמה תרבותית כל כך נמוכה שפשוט אין סיכוי ליצור אצלם איזושהי הבנה ותחושת אחריות כלפי כל דבר שאיננו הוא עצמו או ילדיו. מדובר על אנשים כוחניים, בורים ובעלי ראיית עולם אגוצנטרית מוחלטת.
          הייתי שמח למנוע מהם כליל את הכניסה לספארי כי לחנך אותם אי אפשר.
          הדור הצעיר עדיין לא אבוד - שם שווה להשקיע את הכל

          • 100% (ל''ת)

            100%, 15/10/07 08:09

      • יובל, אפשר עוד?

        ציפציף, 14/10/07 13:59

        ברצינות.

      • לציפציף הדפוקה למה ספארי?

        שמוליק, 14/10/07 22:52

        כדי שהיפופותם יראה אותך יא דפוקה.

  • 15.

    האשמים הם ההורים!!!

    טאטי, 14/10/07 12:49

    מזל שהוא לא קפץ לטיול רגלי קצר, ליד הלביאות והאריות....

    כאן שלוחים געגועי לבת היענה שנתנה לי ביס באצבע - אשמתי המלאה! חטאתי בהביאותי לה במבה....

  • 14.

    מה עם שלטים בשפה הרוסית?

    שלטים ברוסית, 14/10/07 12:47

    מה עם שלטים בשפה הרוסית לאזהרה מפני סכנה?

    • במקרה הזה די היה בשלטים בערבית (ל''ת)

      באסם, 14/10/07 12:58

      • אבל יש שלטים בערבית. זה כתוב בכתבה.

        יעל, 14/10/07 13:30

        אבל הממ... כנראה צריך גם לקרוא אותם, וזה משהו שבארץ הזו אנשים משום מה נוהגים לא לעשות. לא משנה בכמה שפות יש שלטים, אנשים פשוט לא קוראים אותם.

      • אתה אזרח? דבר עברית! (ל''ת)

        נמאס מהבכיינות, 14/10/07 14:11

    • אולי פשוט תלמדו עברית? אתם כבר לא ברוסיה

      יובל, 14/10/07 13:08

      רוסית אינה שפה רשמית בישראל.
      מי שהחליט לחיות בישראל , כדאי שילמד את שפת המקום ולא ישאר תקוע בתוך גטו תרבותי

    • ובאמהרית

      אדיסו, 14/10/07 13:13

      במרוקאית, טוניסאית, רומנית, ספרדית, גרמנית, צרפתית, וכו וכו'

    • נו באמת

      גיחי גיחי, 14/10/07 13:15

      רוסים לא חוגגים עיד אל פיטר

    • לרוסים יש תרבות (ל''ת)

      AAA, 14/10/07 16:11

      • תרבות? לא אצל הרוסים ששלחו לנו לארץ. (ל''ת)

        שמוליק, 14/10/07 22:49

    • אני רוצה שלט בספרדית (ל''ת)

      Sir John, 14/10/07 21:34

  • 13.

    החטא ועונשו - בפעם הבאה העברין ישמר על החוק (ל''ת)

    רפי, 14/10/07 12:46

  • 12.

    כתבה גזענית - טוב שאנחנו יודעים באיזה חופשה הם היו

    לס, 14/10/07 12:45

    גועל נפש!
    טוב שאמרו לנו שהם ''מצפון הארץ'' ושהם היו בחופשת ''עיד אל פיטר''.
    כי אם זה ערבים אז זה בסדר, כולם הרי יודעים שהערבים לא שומרים על הילדים שלהם...
    הגזענות חוגגת!...

    • הגזען מדבר

      רועי, 14/10/07 12:52

      אף אחד לא קישר את הרשלנות לגזע, רק אתה.
      ציון עובדות רלוונטיות המבסירות למה טיילו ילדים באמצע השבוע בספאריבמקום להיות בבית הספר רלוונטיות לסיפור. ההערה שלך לא.

    • זה באמת מסביר הרבה! (ל''ת)

      כ, 14/10/07 12:58

    • צודק/ת. ועדיין...

      Joe, 14/10/07 13:00

      גזענות או לא,
      גם יהודים מתארים בחתכים עדתיים תרבותיים (רוסים, אתיופים, דתיים וכו').

      זה אולי יישמע מוזר,
      אבל אולי הכוונה היא דווקא לעורר את תשומת-הלב של המגזר, ולאו דווקא להסיט נגדו.

    • כשהאמת כואבת,צועקים גזענות (ל''ת)

      עובדה, 14/10/07 13:01

    • רגיש שלי

      גילי, 14/10/07 13:03

      האם היית נגעל כך אם היו כותבים שזו משפחה מבני ברק בחופשת בין הזמנים?

    • בסך הכל ציינו עובדות נכונות.

      א, 14/10/07 13:09

      בסך הכל הכתב ציין עובדות נכונות, ותיאר את הדברים כפי שקרו, במקרה הספציפי הזה.

      בשום מקום בכתבה לא נאמר ש''הערבים לא שומרים על הילדים שלהם''.

      כל ההכללות הגזעניות בראש שלך...

    • גזענות או לא - העובדות מדברות בעד עצמן

      יובל, 14/10/07 13:14

      הייתי בשבת בספארי. במו עיני ראיתי עשרות ילדים ומבוגרים שברובם המכריע היו ערבים וחלקם הקטן יותר סתם ערסים יהודים - יוצאים מהמכוניות במקומות המסומנים בבירור כאסורים, זורקים שקיות ולכלוך על הרצפה כאילו אין פח אשפה 10 מטרים מהם , ובעיקר זורקים כמויות אדירןת של אוכל וממתקים לכל חיה אפשרית למרות שהשלטים מבקשים בפירוש לא לעשות זאת.
      כאשר עובדי הספארי העירו להם התגובה נעה בין היתממות מטומטמת (''מה לא ידעתי שאסור'' ''אבל למה אסור זה אוכל טעים ומפנק'') לבין צעקות על העובדים שלא יגידו להם מה לעשות.
      מצטער , אבל זו תמונת המצב נכון ליום שבת האחרון.
      אנחנו עם מגעיל , כוחני וחסר תרבות מינימלית

      • לצערי אני מסכים איתך (ל''ת)

        Sir John, 14/10/07 21:33

    • זה לא קשור לגזענות

      מעיין, 14/10/07 13:18

      זה פרטי רקע של הכתבה.. אפילו עם זה לא היה ערבי היו בטח מציינים מאיפה הוא בארץ.. או אפילו למה הוא היה שם דוקא היום.. זה הגיוני

    • מוזר שרק אתה ישר קפצת בראש

      יהודי, 14/10/07 14:05

      האמת היא שאתה די צודק...
      התקשורת מאוד גזענית. כמדובר בחרדים תמיד יהיה כתוב שזה חרדים (בפירוש) או במקרה היותר טוב יהיה כתוב ''תושב בני ברק/קרית ספר/וכו''', כשמדובר במתנחלים כתוב במפורש מתנחלים, כשמדובר בבדואים כתוב ''תושב כפר X בנגב'' וכן הלאה...

  • 11.

    דווקא הגורילות הם הכי עדינים.

    קופמן, 14/10/07 12:40

    למרות שהם מאוד מאוד חזקים.
    תזהרו מהקופים האחרים.
    יש הבדל בין קוף קרקס לבין קוף בגן חיות.
    שינפנזות ואורנג גוטנים הם הרבה יותר חזקים מבני האדם ובניגוד לגורילות הם גם מתפרעים לפעמים.

    • גורילות לא תוקפות 1 מבני מינן....לא ידעת ? (ל''ת)

      קוקי, 14/10/07 13:28

  • 10.

    חוסר אחריות של הנהלת הספארי

    ד''ר עמיר לאור, 14/10/07 12:32

    אתמול ביקרתי בספארי עם ילדי. הנהלת הספארי אפשרה לכמות לא הגיונית של מבקרים להכנס לפארק ובשעה 12:00 אנשים כבר החנו את מכוניותיהם ב''אזור הפתוח'' ונאלצו ללכת ממכוניותיהם לאזור גן החיות כשהם מהלכים בין זברות, קרנפים ויענים ללא כל הפרדה או הגנה. כמו כן נוצרו פקקי תנועה בתוך שט הספארי כשמכוניות נסעו נגד כיווני התנועה ללא כל הערה מעובדי הפארק. כשהערתי לאחד העובדים הוא לא הגיב להערתי.
    הנהלת הספארי מעדיפה לגרוף עוד כסף לקופתה במקום לדאוג לשלום המבקרים (שלא לדבר על אזורים שלמים בספארי שמוזנחים (אזור הזוחלים והעופות למשל) מזה שנים.

  • 9.

    לדעתי יש מקום לתביעה של הספארי נגד המשפחה

    יואב, 14/10/07 12:15

    המשפחה התנהגה בניגוד לכללי ההתנהגות, המהווים הסכם בין הנהלת הספארי לבין המבקרים. חוסר קיום ההסכם עלה לספארי בפגיעה בשמו הטוב, דבר היכול לפגוע בו גם כלכלית.

    • מסכים בהחלט!!! (ל''ת)

      Sir John, 14/10/07 21:28

  • 8.

    הרי כתוב במפורש: ''נא לא להאכיל את החיות'' (ל''ת)

    כ, 14/10/07 12:12

    • חחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      יהודי, 14/10/07 14:00

      • אתה תותח על (ל''ת)

        ערבי, 14/10/07 18:37

    • חזק!!

      חחחחח, 14/10/07 16:52

      שפכת אותי

      • הם אוכלים רק כשר? (ל''ת)

        יהווה, 14/10/07 22:55

  • 7.

    שמים קצוץ על חוקים - מקבלים קצוץ בחזרה

    דודו, 14/10/07 12:06

    מי שמזלזל בחוקים שלא יתפלא שהחוקים נוגסים בו , איזה טיפש נותן לילד שלו לנסוע ללא חגורת בטיחות ולרדת מהאוטו במקום שאסור לו לרדת ממנו?
    להאשים את הנהג על פגיעה בזדון בילד קטין.

  • 6.

    ההיפופוטם שתי טיפות מים חמותי הפולניה רק עם ליפסטיק אדום (ל''ת)

    מיכל, 14/10/07 12:04

    • קרה מיקרה עצוב ואת מתבדחת ?

      מוטי, 14/10/07 12:32

      פשוט חוסר רגישות.
      אבל אני מודה שחייכתי כשקראתי את ההודעה שלך.
      אולי גם אני לא בסדר.

    • לא הבנתי מי עם הליפסטיק, ההיפופוטם או חמותך (ל''ת)

      אני מעדיף היפו, 14/10/07 12:51

      • מה עם השפם? (ל''ת)

        משה, 14/10/07 14:44

  • 5.

    הצחקתם אותם. הם נוסעים ברמזורים אדומים

    שולגי, 14/10/07 11:56

    במהירויות מטורפות, עוקפים בקו הפרדה לבן נכנסים ב''אין כניסה'' ועוד ועוד - ואתם מצפים שיצייתתו לשלט האוסר על ירידה מהרכב.
    אגב - תנינים (!) אינם מעיזים לפגוע בהיפופוטמים. היפופוטם מסוגל לרסק תנין בנשיכה שלו.

    • מי זה ''הם'' ? את מתכוונת לאלו ששמים פצצות ? ודורסים ביום כיפור? (ל''ת)

      ולאלו שדורסים, 14/10/07 12:11

      • כככככככככככככככככן!!! (ל''ת)

        א, 14/10/07 12:52

    • תרגעו פה עם הימין!

      שני, 14/10/07 14:50

      אוקיי נכון ההתנהגויות שלהם ברבריות מאוד.. החינוך וההקפדה על הילדים גם לא משהו.. (כמו גם בקרב עמינו אצל הדוסים)
      אבל חשוב לזכור שאין מה להכליל פה יש המונים של יוצאים מהכלל ולא משנה מה הם אנשים בדיוק כמונו ושווים בדיוק כמונו מעצם היותם אנשים

  • 4.

    נמאס לשמוע על הסאפרי!!!! (ל''ת)

    מסכן הילד, 14/10/07 11:55

    • נמאס מאנשים טיפשים

      א, 14/10/07 12:13

      שנוהגים בניגוד להוראות,ואז מתלוננים.
      כמה חיות כבר מתו בספארי בגלל שאנשים זורקים להם אוכל...........

  • 3.

    אין פה מה לחקור. ברור שמדובר במשפחת בורים מוחלטים שאין כנגדם תקנה..

    אייל, 14/10/07 11:51

    קודם כל, רק אידיוט מוחלט עם דיפלומה יוצא מהרכב בסביבת חיות בר. זה עוד לא קרה, כי עוד לא נמצא אידיוט מספיק גדול. עכשיו כן.

    חוץ מזה - למי שלא יודע, היפופוטם היא חיה מסוכנת מאוד וביותר, וזה דבר ידוע ומתועד. באפריקה שומעים מידי פעם על אנשים שנהרגים על ידי היפופוטמים, אשר מסוגלים לצאת מהמים ולהסתער על קורבנם במהירות בזק. הם אולי נראים כמו פרות גדולות, מגושמות ועצלניות, אבל מדובר בחיה תוקפנית, טריטוריאלית ואלימה.

    הילד יצא בזול ובמזל. הוריו חסרי אחריות בצורה מוחלטת.

  • 2.

    נו ואז מה???

    נעמה, 14/10/07 11:49

    כל מי שיש לו טיפת שכל בראש יודע כי אי מילו הוראות בגן חיות הוא מקור לסכנת חיים.
    אם הילד והוריו לא מילאו אחר ההוראות, שיסתכלו במראה ויגידו ''מגיע לנו''.

  • 1.

    יצא מהרכב???? אסור לצאת מהרכב!!!!

    איל, 14/10/07 11:45

    איזה משפחה מפגרת!
    טוב שלא יצאו באיזור האריות....בטח יאשימו עכשיו את הספארי...
    אין גבול לטמטום האנושי...

    • אולי יצא מזה טוב.

      עודד, 14/10/07 12:00

      אולי סוף סוף אנשים יתייחסו בכבוד לחיות ולהוראות הספארי !
      אולי אם פעם אחת איזה גורילה תתפוס את אחת האימהות שנותנות לילדים שלהן אוכל לזרוק לחיות למרות אלף בקשות ואיסורים - ותכסח לה את הצורה, אז זה יפסיק גם את תופעת הבבונים היהודיים ושאף אחד כאן לא יגיב שההיפופוטם תקף כי זאת משפחה ערבית... היהודים הרבה יותר גרועים בהתנהגות שלהם !!

      • הגורילות דווקא מאוד עדינות.

        גם רמלאי, 14/10/07 12:44

        למרות שהם מאוד חזקות, הם לא אלימות.
        דווקא הקופים הם הרבה יותר מסוכנים.
        קוף בגן חיות הוא לא נחמד כמו קוף מאולף בקרקס.

        • עוד פעם את והגורילות?

          יען, 14/10/07 13:21

          הבנו. גורילות הן מאוד עדינות. שקל?

          • אתה פחות עדין מהגורילות

            גם רמלאי, 14/10/07 14:11

            וגם פחות חכם

          • יען קרעת אותי (ל''ת)

            חחחח, 14/10/07 21:09

      • עודד אתה חתיכת גזען!

        שגיא, 14/10/07 13:58

        תסביר לי איך המשפט ''יהודים הרבה יותר גרועים'' קשור למשהו!

        • לא גזען רק שונא שחורים וערבים (ל''ת)

          יהוווה, 14/10/07 22:56

          • חזור בתשובה (ל''ת)

            !, 12/11/07 21:57

      • עודד אתה צודק

        רועי, 14/10/07 17:59

        למרות שאני יהודי אני מתבייש בכמות של האנשים הבורים בעם שלי, וזה לא פייר שבגלל קבוצה של אנשים מסריחים שקוראים לעצמם יהודים וחושבים שהכל מגיע להם - כולנו צריכים לסבול =/
        אז תעשה טובה, אל תגיד שיהודים בבונים לפני שאתה מכיר את כולנו D: