• 48.

    אם רשויות משפט ימצאו לנכון לסגורתיקים

    y, 10/11/07 22:45

    הסרחון יעלה לשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בנימין נתניהו נתן שיעור בפוליטקה ישרה ולא מושחתת יש לו נ''ק זכות

    כל הכבוד, 15/10/07 12:03

    בבחירות הבאות .

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יש בדורית בייניש וחייליה בפרקליטות עניין להפיל את הממשלה הזו. (ל''ת)

    ולהציל את עורם., 15/10/07 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    והמושחת הזה עוד מנסה ללכלך על נתניהו (ל''ת)

    מוטי, 15/10/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    החקירות הן דרכו של הימין להפיל את הממשלה ה''זדונית'' הזו. (ל''ת)

    הגיון בסיסי, 15/10/07 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    המשטרה פותחת תיקים השמאלנים ממהרים לסגור לו אותם כל עוד הוא מיישם א

    ג'ינג'י, 14/10/07 18:26

    את המדיניות שלהם כולל ויתור על ירושלים! מושחתים אחד אחד!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    BIBI is the BEST...forget the REST (ל''ת)

    JACKIE, 14/10/07 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    bibi

    dk, 14/10/07 13:57

    the honest guy in town

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט אתה יכול לשפר תדמיתך אם תפתור את סיסכוך המוריים עם האוצר

    מורה, 14/10/07 13:45

    אתה היום בשפל המדרגה אם תתערב בסכסוך ותביא לסיומו תשפר תדמיתך בדעת הקהל ותצבור נקודות אצל המורים שהם כוח לא קטן בבחירות .בבוא היום נדע להיפרע מהמתעללים בנו.ונתמוך במי שהיה קשוב לצרכיננו בינתיים מדובר רק אבישי ברוורמן.

    הגב לתגובה זו

    • כבוד המורה, זה לשוחד (ל''ת)

      עוז, 14/10/07 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''כוונותיו היו טובות''? של אולמרט? מה, נולדנו אתמול? (ל''ת)

    על מי, 14/10/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט ובנק לאומי

    ראובן, 14/10/07 13:16

    כנראה שאין למשטרה ומבקר המדינה מספיק עבודה, אם הם מסוגלים להתעסק בפרשת בנק לאומי.
    הבנק נמכר בסכום שיא, ולא למקורבי אולמרט - אז מה הם חוקרים ? מה העבירה ?
    מכוון שלא היו מספיק רוכשים פוטנציאליים לבנק, עקב עלותתו הגבוהה, פנה אולמרט למיליונר שהוא מכירו והציע לו להשתתף במכרז. זה כל ''הפשע'' של אולמרט
    מה יש כאן לחקור ?

    הגב לתגובה זו

    • תכנס ואני יסביר לך

      שי, 14/10/07 13:48

      אולמרט ידע שהוא מקורב לקונים ולא פסל את עצמו על ניגוד עניינים, לא רק זה אלא שבמשך 3 חודשים למרות שאמרו לו שהוא צריך לפסול את עצמו הוא ניסה בכח להשאר וניסה להטות את המכרז לטובת מקורביו.
      רק אחרי 3 חודשים, בפגישה עם ירון זליכה ושאר פקידי האוצר אמר זליכה שהוא לא יעבור על זה בשקט ואז אולמרט בהתייעצות עם יוסי בכר מנכ''ל האוצר החליט לוותר.
      העבירה היא שבמשך 3 חודשים למרות שידע שהוא צריך לפסול את עצמו בגלל ניגוד עניינים הוא לא עשה זאת ולא רק שהוא לא עשה זאת אלא גם הוא ניסה להטות את המכרז לטובת מקורביו.
      לולא זליכה ששמר על קופת המדינה ועצר אותו במו ידיו, אולמרט היה גם מצליח למכור למקורביו.
      העובדה שהוא נעצר אחרי 3 חודשים ע''י זליכה, לא פותטת את אולמרט מהידיעה שהיה בניגוד עניינים ולא פסל את עצמו ובטח שלא פוטרת אותו מהעובדה שהוא ניסה להטות את המכרז אבל נכשל בגלל זליכה שעצר אותו

      הגב לתגובה זו

    • מה יש לחקור? שהוא לא סיפר לאף אחד שחבר שלו משתתף והוא בעצמו יחליט

      אולמרט ממש לא, 14/10/07 14:47

      עאלק, בסך הכל ביקש מחבר שלו להשתתף. ומה עם לדווח שמדובר בחבר שלו? ומה עם לפסול את עצמו מלשבת במכרז? ממש צדיק אומות העולם.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    דיקטטורים שדדו את המדינה ועכשיו הם שדדו להם את הדמוקרטיה

    חייל, 14/10/07 13:15

    ואין קול ואין עונה...........

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לו אולמרט היה שודד כספת של בל''ל בצהרי היום, גם היו מזכים אותו. (ל''ת)

    די לעשות צחוק, 14/10/07 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אולמרט ממצב שלדפון מבנימינה למולטי מיליונר

    שרון, 14/10/07 13:03

    אינני מכיר רבים שהפכו למיליונרים מעבודתם במנהל הציבורי . גם אם הם היו בתפקידי שר או ר' ממשלה ואם כן רק בעזרת קומבינות וכל מיני עסקים וטובות הנאה שללא ספק הינם אסורים בתוקף תפקידם .
    לא -- שמיר ולא בגין ואפילו לא רבין וגם קודמיו לא היו למולטי מיליונרים וזה כשלעצמו אומר דרשני ומחייב מחשבנ ונקיטת צעדים הולמים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה שמצחיק הוא שכל אלה שאומרים

    שי, 14/10/07 13:02

    שכולם מושחתים לא היו מצמצים לפני שהיו ''עושים טובה'' לחבר כמו מה שמייחסים לאולמרט..
    שלא תבינו אותי לא נכון, דברים כאלה פסולים, אבל כבר אמרו חכמינו ''הפוסל במומו פוסל''. אתם רוצים פוליטיקאים שהתרבות שלהם פוסלת גם עשיית טובות (ולא רק פוסלת לקיחת שוחד ממש) אז תתחילו להתנהג ככה בעצמכם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    צדק ,צדק ,תרדוף.........

    רפי, 14/10/07 12:34

    אין מצב של זכאי.....
    קדימה,את כל מי שצריך,יש להשליך לבית הסוהר-ללא משוא פנים-שיינמקו שם -אולי כך ''יבוא לציון גואל''-בהצלחה.
    את המדינה הם יושבי השררה הפכו לענייה וחסרת ביטחון-אין הרבה ספקולציות ,לזרוק אותם לבית הסוהר -גם ללא משפט-כן,להם אין דמוקרטיה-הדמוקרטיה עבורם היא קרש הצלה-יביאו עורכי דין ממולחים שגובים הרבה כסף-(שאנחנו משלמים)ותוך כדי התפלמסות עם דקויות החוק עלולים לצאת זכאים, ולהמשיך ''לחרבן''עלינו.לא עוד.....

    הגב לתגובה זו

    • הלו, תתעורר, אתה חי בישראל ולא במדינה מתוקנת. כאן זה רפובליקת בננות (ל''ת)

      בוקר טוב, 14/10/07 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כול מי שקרוב לצלחת העוגה

    פקק תנועה, 14/10/07 12:20

    מקבל את פרוסת העוגה הכי גדולה והתאימה .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אכן, נתניהו נהג כיאות. רק תוספת קטנה:

    רוני כהן, 14/10/07 12:13

    דוד שמרון הוא אומנם ידיד של נתניהו, אך לא רק: הם גם בני דודים (אני לא זוכר אם בני דודים ראשונים או שניים, אך בעלי קשר עמוק מאוד שמגיע עד להיותם ילדים. הם כמעט גדלו ביחד).

    הגב לתגובה זו

    • אם נהג כשורה למה התוספת (ל''ת)

      עוז, 14/10/07 14:39

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הכנופיה המחוברת לעטיני השלטון ושודדת מיליארדים לא תלך מרצונה !!!!!! (ל''ת)

    רק נשק חם, 14/10/07 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולמרט שווה 20 מיליון דולר רק מתפקידים ציבוריים (ל''ת)

    אתם מאמינים, 14/10/07 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    היה לו כוונות טובות ,כמו כל חקלאי שזורע סופו שיקצור ,וזרעי המרחונא

    יחזקאל, 14/10/07 12:02

    אינם חוקיים כגידוע
    במיוחד לעורך דין כמו אולמרט ,
    כך שהוא ידע מה הוא זורע
    ומגיע לו מן הדין שיקצור

    הגב לתגובה זו

    • לא מובנת כוונתך, אך ''אי ידיעת החוק אינה פוטרת מענישה'' אלא אם מדובר (ל''ת)

      במושחת אולמרט, 14/10/07 13:10

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    גנב נאלח בוגד בעמו לא צריך מורה נבוכים כל ילד יודע (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 14/10/07 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ביבי פחדן במובן הטוב... (ל''ת)

    ריטה לין, 14/10/07 11:54

    הגב לתגובה זו

    • למה פחדן, להיות ישר זה משהו שמבטא פחד? (ל''ת)

      רינת, 14/10/07 13:34

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש לנו בחילה מהשמות קדימה ואולמרט (ל''ת)

    בוחל, 14/10/07 11:52

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד (ל''ת)

      רמי, 14/10/07 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא יעזור, אולמרט מושחת מהיסוד וצריך להדיחו בהקדם (ל''ת)

    ביזיון של ממשלה, 14/10/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לדעתי, כל מי שרץ למשרה ציבורית חייב

    ר., 14/10/07 11:49

    לעבור קודם בידוק משטרתי על מנת לדעת כי אין בעברו שום נושא פלילי או מיני [שזה גם פלילי] . בזמן כהונתם כל החקירות האלו משבשות לחלוטין את המהלך התקין של עבודתם [הם חייבים להגן על עצמם]
    ומי שניזוק בשל החקירות האלו זה, אנחנו האזרחים וכמובן מדינה כולה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, אבל בוא נתחיל מאלה שכבר נמצאים במשרות ציבוריות (ל''ת)

      ואז נפטר מחלאות, 14/10/07 14:50

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    רוצים ראש ממשלה ישר כמו נתניהו ולא מושחת כמו אולמרט (ל''ת)

    שי, 14/10/07 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה זה מורה נבוכים?

    סתם אחד, 14/10/07 11:45

    מה הכוונה?

    הגב לתגובה זו

    • לאן היגענו. לא מבינים עברית... (ל''ת)

      אני, 07/11/07 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכי טוב שרק חייזרים ישתתפו במיכרזים (ל''ת)

    כאלה שאף אחד, 14/10/07 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט חשף יכולות מבצעיות למטרות פוליטיות

    בגידה !!!!!!!!!, 14/10/07 11:30

    במילים אחרות, לפי גרסת 'הניו יורק טיימס', לישראל לא היה בפעולה בסוריה, שום הישג, לא מודיעיני ולא צבאי מבצעי, מאחר וישראל הפציצה כמה יסודות בטון

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט אל תדאג מזוז והמשטרה יסגרו לך את התיקים בשל הגנבות שלך (ל''ת)

    ירדן, 14/10/07 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש להדיח את אולמרט

    דורי, 14/10/07 11:09

    ויפה שעה אחת קודם....

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולמרט בוגד במדינת ישראל ומספק נשק כסף ולוחמים מיומנים לאוייב בזמן (ל''ת)

    מלחמה בגידה, 14/10/07 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הבגדים שלו

    מוני, 14/10/07 10:59

    זה ידוע שאולמרט חובב פראדה לא יכול ללבוש שרוולים ארוכים מידי החקירה לא מתנסה כמו שצריך בתחומים החשובים של השרוולים, הדבר היחיד שבאמת חשוב הוא שבמהלך החקירות השרוולים לא יהיו מספיק ארוכים כדי שגוצ'י וארמאני לא יתבאסו מאולמרט שמייצג אותם בכבוד במהלך החקירות!
    כמה שזה עצוב זה נכון! וחבל שכך!

    הגב לתגובה זו

    • ואלה צודק. פשוט בא להקיא מלראות את התמונות שלו (ל''ת)

      עם השעונים, 14/10/07 14:51

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    דבר נוסף ושערוריה נוספת בחברה הישראלית

    פקק תנועה, 14/10/07 10:57

    מדוע גורמים שונים בתיקשורת .טלוזיה למשל .ועובדים מהשורה .ככול שיהיו פופולרים מקבלים משכורות. שהם מעל ומעבר לכול הגיון צ יבורי מינהלי אשי ומצפוני תקין .אני לא מבין מדוע יש קשר בן משיכת רייטיג .ושאר דברים שונים ומשונים לגובה המשכורת .ומדוע מראים לנו כתבות על עוני מזעזע ומחפיר .למישהו יש תשובה לדבר משפיל זה ?זו לא חברה הבריאה בנפשה ובהיגיון חברתי ציבורי ואישי .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קצה הקרחון

    אורן, 14/10/07 10:55

    ומה יש מתחת לפני המים?
    חקיקה המגינה על הבנקים מפני תחרות בינלאומית. המדינה המודרנית היחידה שאינה מאפשרת תחרות בינלאומית בענף הבנקאות

    כל ברוקר מתחיל יכול להסביר בפרוטרוט מה משמעות החקיקה הקרטליסטית הזאת על רמת הרווחיות, וערך המניות
    עכשיו נשאלת השאלה הגדולה: כאשר מישהו בא לשים 7 מיליארד שח על קניית בנק, האם שר האוצר הבטיח לו שלא יהיו שינויי חקיקה? או יותר בבוטות האם אולמרט כשר אוצר הבטיח למתמודדים המשכיות הקרטל בענף? במצבים כאלה לא יהיו מסמכים, אבל אולי משיהו יקום בבוקר עם מצפון מציק ויהפוך לעד מדינה? יש מישהו שם?.....

    הגב לתגובה זו

    • לאורן מתל אביב

      פקק תנועה, 14/10/07 11:16

      אני יכול לתת לך דוגמא 1 אישית שאני זוכר בישראל יש מוסג שניקרא יור מניות ערך וכולי. בזמנו היתה אישה שניהלה ומילאה תפקיד זה .כשהיא פרשה לפנסיה עים פנסיה של 100ץ000 שקל בחודש.היועץ המישפטי של אותה תקופה טען שצריך להוסיף לפנסיה שלה. עוד כ000 100שקל לפנסיה שלה וכך היה פרשה זו פורסמה בזמנו במוסף הכלכלי של עיתון מעריב שמופיע באמצע השבוע .מה יש לך להגיב על כך .?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מאוד פשוט אולמרט שדד את מדינת ישראל בשיטתיות בכל תפקידיו הציבוריים (ל''ת)

    משם המיליונים, 14/10/07 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פראבדה מטמטם אתכם בהגנה על הנוכל אולמרט (ל''ת)

    עם טפש, 14/10/07 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש לציין פרט מרכזי נוסף

    ארז שטיינר, 14/10/07 10:49

    פרשת הבית ברחוב כרמיה כרוכה בקשר הדוק לפרשת בל''ל. אחד מחבריו של אולמרט שבעבורו הוא הוא ניסה להטות את המכרז היה זה שרכש מאולמרט במחיר גבוה משמעותית מערך השוק את ביתו שברחוב כרמיה ואז המשקיע השכיר את הבית לאולמרט במחיר נמוך משמעותית מערך השוק. שוחד ! שוחד ! שוחד !!! עד שלא ירשיעו כאן ראשי ממשלות ושרים ואף יכניסו אותם לכלא לא נראה סוף לשחיתויות בארצנו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש לציין דבר מאוד חשוב

    פקק תנועה, 14/10/07 10:44

    שכול האנשים הגדולים הללו .שנחקרים בכול מיני פרשות שונות ומשונות .יוצאים בסופו של דבר .אים קידום נוסף בחייהם .ואפילו יותר מוצלח מהקודם .והדגמאות רבות מאוד .

    הגב לתגובה זו

    • כאילו... אולמרט יהיה נשיא ארה''ב?

      אורן, 14/10/07 10:58

      אתה מדבר שטויות.
      לא נתמך ע''י העובדות. מדובר פה על הליכים משפטיים, לא על חלוץ

      הגב לתגובה זו

      • הדוגמא של חלוץ היא אחת מני רבים

        פקק תנועה, 14/10/07 11:07

        אן לך עניים בראש .אתה לא חיי בישראל .רואה חדשות .קרא בעיתונים .ורואה את מצב החברה הישראלית וכול דאלים גבר ?היכן אתה חיי ?

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    סלט ירקות מתובל הייטב (ל''ת)

    פקק תנועה, 14/10/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    השאלה הגדולה-עד כמה יושפעו החוקרים מההצעה של דיכטר '' להקפיא ''התיקים (ל''ת)

    גרוס מיקי, 14/10/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש להעניק לאולמרט חסינות מוחלטת עד סיום תהליך השלום והחזרת השטחים

    נעמן, 14/10/07 10:39

    את מי זה מעניין בנק לאומי?
    כרמיה, שמרמיה.

    כרגע עומדות על הפרק הכרעות גורליות כמו האפשרות לכונן שלום עם אחינו בני העם הפלסטיני, ולחלק את הארץ בין שני העמים

    תביעות משפטיות רק יפגעו בסיכוי החד פעמי להשכין שלום במזרח התיכון

    אז מה חשוב יותר? השלום והעתיד של ילדינו או איזה בית ברחוב כרמיה?

    הגב לתגובה זו

    • IMBECIL CORUPT (ל''ת)

      adriana, 14/10/07 10:49

      הגב לתגובה זו

    • נעמן השפוי - פרובוקטור של NRG, קלטתי אותך כבר מזמן

      שלומצי, 14/10/07 12:09

      אתה צודק! וממשיכה באותה נימה:
      מה עניין השחיתויות עכשיו כסוגית המזרח התיכון -החדש קרי, מדינה פלסטיאית לצד ישראל וחמאסטן עומד על כרעי תרנגולת ''והשלום'' על חוט השערה?! והחזרת ירושלים לפלסטינים כולל, ח''ו, הכתל הם בראש סולם העדיפויות! אולמרט שיחכה עד סוף הקדנציה ויחכר.

      הגב לתגובה זו

      • אם לא יתייחסו לדביל הזה, הוא ייעלם מעצמו (ל''ת)

        חבל להגיב לו, 14/10/07 14:52

        הגב לתגובה זו

    • זאת בדיוק הסיבה שצריך להעיף את אולמרט, שלא יסבך

      רון, 14/10/07 13:36

      אותנו באינתיפאדה נוספת, כמו שברק עשה בשנת 2000.

      כל שטח שיועבר למדינה הפלסטינית יגיע תוך 5 ימים לידי החמאס. זה טוב בעיניך או רע?

      (* אגב, קיים אצלי חשד כבד שאתה מגיב מטעם החמאס.. כך שהתשובה לשאלתי לא חד משמעית)

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    פרקליט המדינה החדש יהיה מטעמנו והוא ידאג לסגור את כל התיקים לאולמרט (ל''ת)

    כנופיית קדימה, 14/10/07 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולמרט חבר מביא חבר והתשלום בצידו יאללה לכלא גנב (ל''ת)

    רפי, 14/10/07 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה מורה נבוכים זילקה הצדיק תפר לו תיק

    אוסי, 14/10/07 10:31

    ההוא רדף היושר שאינו ישר ההוא שנדבק לקרנות המזבח ביחד עם החבר של מחבורת הדבק מיכה לינדשטוןם תפרו לאולמרט תיק בגודל של אוהל קרקס והיום אנחנו צרכים מורה נבוכים לקרקס שזילקה עושה לנו

    הגב לתגובה זו

    • לפני שאתה מגיב תלמד עברית אוויל (ל''ת)

      יקי, 14/10/07 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הנה בקשה- מי זה ביבי ומי זה אולמרט!

    מרכז, 14/10/07 10:30

    אותו מקרה ותראו איך כול אחד מהם מתנהג!

    הגב לתגובה זו

    • ידוע נתניהו ישר מדי לפוליטיקה

      גיא, 14/10/07 10:42

      אך אומרים נתניהו יצא צדיק

      הגב לתגובה זו

      • ביבי צדיק כתמר שלא מכיר את עמדי

        רונן, 14/10/07 10:58

        מה אתם לא הבינ ים ביבי הוא צדיק רק אולמרט נוכל אולמרט קיבל הנאות מאמדי אולמרט זוכר את החילים הבריטים בירושלים ואולמרט היה זה שנהנה לעבוד עם גאנדי בממשלתו בכלל מה אתם מדברים אולמרט היה גם זה שמינה את הצדיק זאלחה שבכלל לא רוצה להשאר באוצר ובכלל לא קיבל מיליונים מהמכללה בקיצור לא צריך מורה נבוכים לאולמרט הוא רשע ובינזמין ושרה וארקזי וזילחה הם הצדיקים מקוצק

        הגב לתגובה זו

        • עם רכילות לא הולכים לבית המשפט אתה יודע

          טלי, 14/10/07 11:12

          נתניהו נקי מכל פולטיקאי שתמצא

          ויהיה ראש ממשלה בקרוב

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    ערכי היושר והמוסר של אולמרט - הם ביזיון לציונות ליהדות ולמדינה. (ל''ת)

    איש שפל, 14/10/07 10:28

    הגב לתגובה זו

    • דנינו לא יחקור

      עם טפש, 14/10/07 11:32

      ישיבה אחת במשרדו של מזוז, שעסקה בתיק, לא נמחקה עד היום מההארד-דיסק של מזרחי, בעיקר בגלל התנהגותו של דנינו. ''זו היתה ישיבה פורמלית ראשונה בסיפור עם היועץ החדש'', אומר מזרחי, ''ואני ודנינו ישבנו שם יחד עם צוות החקירה והפרקליטות הבכירות. מזוז ביקש מדנינו סקירה כרונולוגית של הפרשה, והפלא ופלא מלותיו הראשונות שאותן שמעתי ישירות לראשונה בחיי היו שאין ראיות בתיק הזה. אני נפלתי מהכיסא! זה בא ללא הודעה מוקדמת. ומזוז אומר לו: אני ביקשתי סקירה, לא סגירה. מזוז רק רצה לשמוע על לוח זמנים, ודנינו גם לגמגם אותו כהלכה לא ידע. היינו בהלם שם כולם. אז אני נבחתי עליו כשהוא אמר את מה שהוא אמר. זה היה קטע הזוי לגמרי כי מעולם לא הבענו עמדה עד אז, לא הוא ולא אני לגבי הראיות בתיק, וחלקנו הסתכם בדיונים עם הפרקליטות בהבאת ראיות וניתוחן שם. מצדי, על המעמד הזה יכולים כולם ללכת להתנשף בפוליגרף. נו, לימים אי אפשר לומר שהעמדה הזאת לא שירתה את מי ששירתה''.

      אתה מינית את דנינו להיות ראש יחב''ל אחריך?

      ''לא. המפכ''ל דאז אהרונישקי. אני רציתי אותו למקום אחר, הוא ביקש לקדם אותו באגף. אמרתי: האיש חסר ניסיון, אני דווקא חשבתי שהוא יכול לשמש כסגן של ראש יאח''ה שזה תהליך הכשרה די ארוך, הוא גם משפטן, לא הכרתי אותו קודם, אבל גם לא היתה לו איזה שהיא עשייה שבגללה הייתי צריך לרקוד הורה. יכול להיות שהבחור מוכשר, אני לא יודע, לא ראיתי את זה''.
      גם כיום מתקשה מזרחי להתפעל מביצועיו של דנינו, שבינתיים טיפס למעלה ומונה לתפקיד ראש אגף החקירות. לאחרונה קרא כי דנינו ביקש לפתוח בחקירה דווקא נגד מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בחשד לשיבוש חקירות. מזרחי: ''קראתי את זה, וממש סמרו שערותי מעצבים. פתאום יש גיבורים גדולים? פתאום יש אומץ לב? לא ראיתי שאומרים: תביאו לנו את החומר הקשור לראש הממשלה כדי לחקור. איך אתם מוציאים אמירות כאלה החוצה? זה התפקיד של משטרה? לשחק לידיים של היריבים? את מי אתם משרתים פה?''

      בסופו של דבר בפרשת האי היווני, קיבל מזוז את עמדתו של דנינו, וסגר את התיק נגד שרון מחוסר ראיות.

      ''כשהתפרסמה חוות הדעת היה צריך הרבה אקונומיקה לשפוך לחומר החקירה, כדי שכך ייראה הדו''ח. מי שמכיר את החומר, לא בדיוק זיהה אותו בדו''ח היועץ. היועץ מצטט למשל עד שאומר שלקחו את גלעד שרון לעבודה בגלל כישרון, אגב, כשמדברים על כישרון, תמיד הייתי שם מקף: כי-שרון. אבל אם תקרא את המשך המשפט של אותו עד תמצא שהוא מוסיף שכל עניין ההתקשרות עם אפל היה מופרך מבחינת גובה התשלום. ואני שואל את מזוז: למה אתה לא הולך עוד שתי שורות קדימה? למה הוא לא נותן אותן לציבור? איפה כל התמונה ההיא שבאמת החרידה אותנו? אז זה שסגרו, ניחא, ואני בוודאי לא בסטטוס להשיג על זה. אבל איך שסגרו היה סימן דרך בהיסטוריה של מערכת אכיפת החוק''.

      הגב לתגובה זו

      • כל המערכת רקובה. להעיף את דנינו! דחוף!! (ל''ת)

        ש'., 14/10/07 12:39

        הגב לתגובה זו