• 10.

    יש לנו שר תחבורע! (ל''ת)

    אלי קופטר, 14/10/07 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    חבל שאין לנו שר תחבורה במדינה (ל''ת)

    אלמוג, 14/10/07 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המטוסים גם עוברים מעל הקו הירוק וזה מסוכן -לבנות בדרום נמל (ל''ת)

    אופיר, 14/10/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לבנות נמל טעופה מקביל בנבטים יש כבר תשתית !

    אלמוג, 14/10/07 10:04

    למה לא לפתח את הנגב ולבנות נמל טעופה נוסף שיקל על תושבי המרכז
    תיתעוררו !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כשבירוקרטיה ושחיטות שילטונית נפגשים אז אין תשתית (ל''ת)

      מיכל, 14/10/07 17:04

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    נתונים לא מדוייקים - כנסו

    הגר יונה, 14/10/07 09:53

    1. המסלול הידוע בכינוי המסלול השקט הוא דווקא מסלול 26 שהוא המסלול הפעיל כעת, וממנו מתבצעות ההמראות מעל בית העלמין חולון. הבעייה היא שנחיתות עליו בכיוון 26 מציקות לתושבי מזרח גוש דן ונחיתות עליו בכיוון 08 משגעות את תושבי ראשון.
    2. המסלול הראשי המושבת כעת - מסלול 12 - מאפשר נחיתות מכיוון מגדל שלום שהן הפחות בעייתיות.
    3. אין שום סיכוי שיגמרו את העבודות עד נובמבר. יש להם עוד המון עבודה.
    4. נראה שכל הכתבה הזאת היא ספין אחד גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ומה עם תושבי דרום תל אביב

    טלי, 14/10/07 09:45

    שסובלים מהרעש הבלתי נסבל הזה במשך שנים?
    הרי אם לא מעל רשל''צ וחולון, המטוסים האלה חייבים לנחות מעל הראש של מישהו....
    ידוע לכם למי אפשר להתלונן?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה קורה עם השדה באילת

    תמיר, 14/10/07 09:39

    לפני שנים הבטיחו את העתקת והרחבת שדה התעופה באילת.כיום יכולים לנחות באילת רק מטוסים קטנים ובינוניים בגלל המסלול הקצר.

    הגב לתגובה זו

    • שדה תעופה באילת או עובדה

      שלמה, 14/10/07 10:26

      רעיון מצויין להעביר השדה לאילת או לעובדה........
      טיסה לאירופה לישראל בממוצע 4-5 שעות ואחר כך ברכב מאילת עוד 4-5 שעות
      נשמע מאוד הגיוני למדינת ישראל

      הגב לתגובה זו

      • הבנת הנקרא למגיב שדה התעופה באילת או עובדה

        חן, 14/10/07 12:54

        לפני שהייתי מגיבה בכזאת תוקפנות הייתי מנסה להבין אם באמת הבנתי או לאו את אשר נכתב ואתה,מגיב יקר כנראה שהדבר מסובך מידי בשבילך.תגובה מס 4 התייחסה להעתקת שדה התעופה באילת מחוץ מתחומי העיר אילת ולא להעתקת נתב''ג.

        הגב לתגובה זו

        • תודה חן

          תמיר, 14/10/07 15:44

          בדיוק לזה התכוונתי.לא מדובר בהעתקת נתב''ג לאילת אלא בהרחבת שדה התעופה באילת כך שיוכל לקלוט טיסות שכר ישירות מאירופה ללא צורך לעבור דרך נתב''ג,כמו בהרבה מקומות בעולם.אנחנו יכולים לטוס ישירות לאנטליה או לבודרום מבלי לעבור דרך איסטנבול או לאיי יוון מבלי לעבור דרך אתונה.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    לסגור את נתב''ג, ולהעתיקו לנגב

    ארז, 14/10/07 09:31

    כשיש רכבת שמגיע עד לתוך הטרמינל, אין שום הצדקה שנמל התעופה יהיה במרכז הארץ. לא יקרה כלום אם שדה התעופה יהיה מרחק של 60 דקות נסיעה ברכבת מתל-אביב.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ומה עם פיצוי? למה לא משלמים כסף לתושבים על עגמת הנפש? (ל''ת)

    חם ויפת, 14/10/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    במיקרה הציבורי הזה ניתן היה להאמין

    פקק תנועה, 14/10/07 09:18

    למינהל בציבורי. בניגוד למיקרים אחרים .

    הגב לתגובה זו