• 55.

    יהודי או ערבי או כל אחד אחר צריך להירקב בכלא!!!

    אמת ורק אמתת!!, 25/08/09 15:13

    הוא רצחח יללדה!! רצחח רצחח רצחח לא משנה אם הוא לא יהודי או כן

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כ''כ מפליא...בדר''כ הנהגים הערבים ידועים כשומריי חוק (ל''ת)

    Drx , 25/08/09 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רצח טל

    מיאטשה, 25/08/09 07:20

    צריך להשקיע בתשתיות,לסדר את הביוב שלא יזרום ברחובות ולבנות כיכר יפה ומטופחת הונה אל הנוף הגלילי הקסום ולתלות את המחבל/גזען ואת משפחתו למען יראו ויראו.
    זה משפט צדק. בהצלחה!
    מוכן לסייע בעיצוב הכיכר ללא תשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    טל זינו ז"ל-נרצחה על רקע לאומני! זו האמת ויש לאמר אותה!!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 01/08/09 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    על הפלסטינים תושבי ישראל-לקבל את תוכנית החלוקה-ולעבור לבני עמם! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 01/08/09 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אסעד אהובי

    ערביה, 26/12/07 14:13

    אם יהודי הרג ערביה לא היתם אומרים חבל למא לא רצח היתם אומרים הוא הרג אותה לא בקוונה או בטעות וסוגרים על זה תעזבו אותכם מסיפורי סבתא.

    הגב לתגובה זו

    • עוד מחבלת מלוכלכת מהחמאס! מפלצת מוסלמית ברברית!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 01/08/09 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ניחומים

    אלון, 15/10/07 18:58

    משתתף בצער המשפחה.ושלא תדעו עוד צער. עונש מקסימלי לרוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    החלטה נבונה ונכונה של הפרקליטות

    מיקי, 13/10/07 23:20

    שני הנהגים הודו בטעותם ואמרו כי טעו בדרכם ותפקדו גרוע משהבינו את גודל האסון. לא היתה פה כל כוונה ומניע ולכן הנטייה להאמין להם. יחד עם זאת עבודות שרות אם ינתנו זה כבר יהיה שערוריה. צריכים להחמיר עימם במסגרת ההריגה (7 שנים בכלא או מה שהחוק אומר )רציתי להביע תמיכה וחיזוק במשפ' של טל.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זו אותה פרקליטות שמאלנית מושחתת שהלינצ'אים משפרעם חבים לה את אי

    דרור מרמת גן, 13/10/07 20:35

    הגשת כתבי האישום נגדם.
    גם לימין הרופס והמתרפס יש חלק בשערוריית אי הגשת כתבי האישום.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חבל שלא הכניסו אותו לכסא גלגלים לכל ימי חייו

    ניר י-ם, 13/10/07 17:18

    לפני שמסרו אותו למשטרה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא רוצה לחשוב אם יעיז יהודי בצום הרמאדן לפתוח מנגל בפומבי

    מוהנד, 13/10/07 12:17

    הדורסים האלו משיבלי פשוט כופרים בדת !
    להגיע בכיפור עם טרטורון לבית כנסת ?
    זה כמו להדליק מנגל באום אל פאחם בעת צום הרמאדן
    מדובר בהתגרות , בכפירה
    יש להענישם בעונש המקסימאלי :
    20 שנות מאסר
    פסילת רישיון לצמיתות !!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אידאולוגיה קיבוצית מתה מזמן

    לידו, 13/10/07 12:02

    הקיבוצים קוברים את עצמם בכניעה לטרור ערבי . ככל שיותר מנסים לפייס אותם נפגיעים יותר .כבש ו זאב לא יכולים לגור יחד.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בביקורי האחרון בשיבלי,ראיתי את הפראות של הטרקטורונים (ל''ת)

    הארי, 13/10/07 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הפרקליטות השמאלנית המושחתת הייתה צריכה להגיש כתב אישום באשמת רצח!

    דרור מרמת גן, 13/10/07 00:45

    זה הרי ברור מהשתלשלות העניינים.
    היה צריך לתת לבית המשפט להחליט האם זהו רצח או הריגה.
    אבל מכיוון שלא מדובר ביהודי, מכופפים את החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גם אנשי כפר תבור

    חקלאי, 12/10/07 22:20

    אנשי כפר תבור,מזה עשרות בשנים,מטפחים את שיבלי,דבוריה ,מכר וסביבתם,הפכו אותם למנהלים ונעשו ''שפוטים'' שלהם,הם שכחו את המרורים שהאכילו אותם אבות אבותיהם של אלה, המרשים לעצמם היום הכל,כולל השתוללות ביום כיפור,הכל בגלל אזלת ידם וכניעתם של התושבים לכל הגחמות,כמו ירי בחתונות,שהקליעים נופלים לא פעם בכפר,ההשקמה ממידי בוקר ע''י המואזין,גנבות ופריצותוכ''ו,
    חלק גדול למצב יש לתלות בעסקנים הפוליטים,שכדי לזכות בעוד כמה קולות,עצמו עיניים במקרה הטוב והשיבלאוים מנצלים זאת עד תום,
    אגב מישהו בדק את מקורו של הטרקטורון? אולי נגנב בכלל בכפר תבור?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני הייתי נוסע עליו ועל המשפחה שלו עם טרקטור כבד ועושה מהם פיתות. (ל''ת)

    נהג טרקטור, 12/10/07 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בתי המשפט-אשמים בפשע בישראל!

    שומר צדק, 12/10/07 20:50

    אי מיצוי מלוא חומרת הדין = גן עדן לפושעים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תרחמו עליו

    שוקו, 12/10/07 20:35

    מסכן. הוא שבר יד. הוא לא סבל מספיק? ימנים גזענים צמאי דם!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הסרטן של המדינה (ל''ת)

    אייזיק, 12/10/07 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני הייתי לוקח את החוק לידיים

    שגיב, 12/10/07 18:30

    ודואג שהזבלים האלה יריחו פרחים מלמטה. אני מרחם על המשפחה שצריכה לעבור עוד זוועה בבית המשפט, במקום שמי שלקח להם את היקר מכל ישלם על הטעות שלו כמו בכל מדינה מתוקנת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הטימטום חוגג

    גור אריה יהודה, 12/10/07 18:26

    בראשית השבוע רצו להעמידו על רצח אחר כך טענו שאין הוכחות והיום שחור על גבי לבן כותבים שיש ראיות לתכנון במחשבה תחילה לגרום למות ושוב מעמידים אותו לדין על הריגה, ואני מצטט'' בתחנת הדלק שם פגש את יריב האפט, מתנדב במג''ב שהיה לבוש אזרחי. יריב העיר לו על הנהיגה הפרועה שעלולה לגרום לאסון ובתגובה השיב לו הנאשם: ''אתה תראה מה אנחנו נעשה לכם ביום כיפור'', ותוך כדי תנועה מגונה עזב את המקום.

    ציטוט נוסף '' באותו רגע הבחין בהם רונן לוי, שוטר בתפקיד שנעמד באמצע הכביש וביקש מהם לעצור. הנאשמים לא עצרו ואף הגבירו את מהירות הנסיעה, כאשר הם מפנים את כלי הרכב לעברו של השוטר. לוי נאלץ לקפוץ לעבר המדרכה, אחרת היה נפגע.
    אין מה להוסיף רק לתהות מה בדיוק קורה ????
    אומנם אני לא עורך דין אבל נראה לי שתביעה אזרחית גבוהה שתגרום נזק רב לו ולמשפחתו רצויה
    למשפחה משתתף בצערכם שלא תדעו צער יותר

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חבל שאין עונש מוות...

    ציוני, 12/10/07 18:25

    1. זה חוסך כסף לציבור.
    2. בתי הכלא לא יהיו צפופים.
    3. יראו שיש משטר חזק.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה הריגה ולא רצח???

    ש, 12/10/07 18:16

    וכי ממתי מי שנוסע בטרקטורון ביום הכיפורים ליד בית כנסת עושה זאת בשגגה???? הרי יש כאן רצח מתוכנן מראש על רקע אנטישמי, אז מדוע לחוס על הרוצחים???? עד מתי דמו של היהודי יהיה הפקר במדינת ישראל????

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תגיד שזה היה על רקע לאומני

    אבו-מאזן, 12/10/07 17:54

    ואולמרט המפגר ישחרר אותך מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חייבת להגיד, בתור שמאלנית

    יעל, 12/10/07 17:15

    זה נשמע לי כמו רצח ממניעים לאומניים. אני לא מבינה מה הבעיה של הפרקליטות להוכיח את זה. יש מניע, יש אמצעי ויש עדים

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה ציפתם מפרקליט שהוא גזבר שלום עכשיו בדימוס (ל''ת)

    מפוצץ הבלונים, 12/10/07 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אצלנו היו עושים לו לינץ' מינימום וממזמן

    אחמד מהכפר, 12/10/07 16:17

    אם אצלנו זה היה קורה תשכחו מבית משפט וכל השאר היינו עושים לו משפט שדה זריז ולינץ' טוב לצהרים.
    אצלכם בטח יעשו לו משפט ישב שנה שנתיים ומיד שוב לטרקטורון:שלילה או לא עיניכם הרואות שזה לא מה שימנע ממנו לרכב ובטח לא המשטרה שמפחדת להיכנס אצלנו לכפר ולהשליט סדר.

    הגב לתגובה זו

    • וואחיית אבוי צודק אל בן-אדם,אצלנו אומרים יא זאלמה (ל''ת)

      אבו עלי, 12/10/07 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מטרידה אמירתו יום לפני התאונה לאחד התושבים: ''חכו תראו מה נעשה לכם ב (ל''ת)

    ביום כיפור.'', 12/10/07 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מטרידה אמירתו יום לפני התאונה לאחד התושבים: ''חכו תראו מה נעשה לכם ב (ל''ת)

    ביום כיפור.'', 12/10/07 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מטרידה אמירתו יום לפני התאונה לאחד התושבים: ''חכו תראו מה נעשה לכם ב (ל''ת)

    ביום כיפור.'', 12/10/07 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ברור לי עכשיו למה לא כדאי לנו חבר מושבעים!!! (ל''ת)

    לחברי ה JURY, 12/10/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ל-17:לא רק העיתוי מסקרן,אלא גם ''הירידה'' מרצח להריגה-מו''מ סחטני (ל''ת)

    קלקולציה מעניית, 12/10/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני קורא לשחררם מיד !!!

    איש השמאל השפוי, 12/10/07 15:19

    הם לא עשו שום דבר במזיד, תפסיקו להטפל אליהם רק בגלל שהם ערבים.

    הגב לתגובה זו

    • איש שמאל ''השפיות'' שלכם מביאה ל..

      שלומי, 12/10/07 15:53

      לרוצחים כמו זה ביטחון מופרז לפני ואחרי הרצח .
      קראת את מה שהרוצח הזה אמר לחייל המג''ב אחרי שהוא העיר לו ?? .. ''אתה תראה מה אנחנו נעשה לכם ביום כיפור'' !!! לזה אתה קורה לא במזיד??? אז מה זה מזיד ?? לקפוץ על הילדה כמה פעמיים נוספות עם הטרקטורון ולעשות וידוי הריגה זה היה מפסק אותך ???
      ומה עם ניסיון הדריסה של אנשים אחרים כולל שוטר לפני שהוא הגיע לילדה ז''ל ???
      אנשים כמוכם מחלישים את המשטרה ומג''ב והופכים אותם לבובות חסרות השפעה והרתעה ! ''שפוי '' פחחח

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    להוציא את המוסלמי הזה להורג ועדיף בכיסא חשמל

    צדק לכל, 12/10/07 15:14

    חיפש לעשות צרות ביום כיפור- הוא מצא אותן לצערינו- הוא צריך לשלם והמסר צריך להיות ברור.

    הגב לתגובה זו

    • וכשהכסא מוכן ובדוק, לעבור אליך ואל משפחתך.

      בהצלחה לכולנו, 12/10/07 16:37

      היה נעים להיות איתך פה, אבל די ברור שזמנך איתנו עבר.. נגמר.. אין יותר מה לחפש אצלך, נשחקת, נגמרת לנו מול העיניים ולא נשאר בך אפילו צל צילו של משהו טוב. נחשמל אותך בצער, נתלה אותך בעצב, נזריק לך בכאב, אבל נקבור אותך בהקלה של מי שעשו את הדבר הנכון.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    בושה וחרפה לפרקליטות ולמשטרה

    יוסף סגל יוסקה, 12/10/07 15:10

    אני מתבייש במשטרה ובפרקליטות שמאשימים את שני החברה האלה מערב אל שיבלי בהריגה, אלה שנהגו בטרקטורון. זה היה רצח בכוונה תחילה הם ידעו טוב מאוד שזה ערב יום כיפור אז מה הם חיפשו שם??? ליד בית הכנסת??צריך להעניש את אלה שהפכו רוצחים בכוונה תחילה להריגה. הם הרוצחים האלה משיבלי ככל הנראה ידעו מה שהם הולכם לעשות. ויש לחקור ביתר רצינות את הענין לפני שעושים להם הנחות.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    להוציא אותו להורג

    ניר, 12/10/07 14:38

    ממש לא חשוב אם הוא ערבי או יהודי מה שכן הוא שטן גדול ומרושע. רק
    על מה שעשה עם הטרקטרון שלו ולכן צריך לייבש אותו בכלא או להוציא אותו להורג כך שהוא לא יעלה למדינה מכספי המיסים במשך כל שנותיו בכלא.
    ואולי אחיו ואחיותיו לשגעון על ההגא יבינו וילמדו על בשרו התלוי.

    הגב לתגובה זו

    • ניר- מניו-יורק אני ממנה אותך לתליין

      מיכאל-שופט רחוב, 12/10/07 15:15

      כשופט רחוב אשר מונה ע''י משפחת אלפרון יעקב מרעננה .
      אני ממנה אותך לתליין

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    בסוף כל היהודים יהיו ימנים. השאלה כמה ימותו עד אז. (ל''ת)

    כהנא צדק., 12/10/07 14:34

    הגב לתגובה זו

    • כהנא צדק?......כנסו

      מני, 12/10/07 19:53

      כהנא צדק???? צדק וחצי הייתי קורא לו אפילו נביא זהו רצח על רקע לאומני לא יותר ולא פחות ואם אני הייתי שם במקום הם לא היו יוצאים מהכפר הם היו נשארים שם והמבין יבין די לכיבוש ערבי איסלאמי בארץ ישראל אין להם ולא היה להם מה לחפש בארצנו

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מעניין אם לעו''ד קליגסבלד קראו עו''ד אחמד-בטח זיכוי היה מקבל (ל''ת)

    ענישה מרתיעה!!, 12/10/07 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הTIMING בהגשת כ''א מעניין:רצחו את הילדה בכיפור,וחטפו בעיד אלפיטר

    סמבוליקת העיתוי, 12/10/07 14:26

    חג פיטיר שמח שיהיה .....

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נזכרתי סיפור...

    טליאה פחיממה, 12/10/07 14:24

    על אלמנה שחורה , לפני כשנתיים בביקור אצל ידידי חמדן אבו זמבורה במחנה פליטים בלטה לאחר שגמרנו לאכול הלכנו למיטה , שכבנו בכיף ולאחר ''שיחה'' של שעתיים בערך בהיותינו שוכבים על הגף לנוח , חשתי שמשהו מטייל לי על הבטן , פחדתי לזוז ולראות וביקשתי מחמדן שיראה מה זה , הוא הבית וצעק : אל תזוזי זה אלמנה שחורה הולכת בעל הבטן שלך , אמרתי לו תן מכה חזקה על הבטן ותמעך את העכביש , אבל כידוע הערבים לא מכים וביחוד לא לנשים , אחרי שחשב מה לעשות , לקח מגבת והעיף את עכביש האלמנה שחורה רחוק מהמיטה וכך חמדנוש שלי הציל אותי , לעולם לא אשכח את זה וחבל שהיום יש סגר .

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    המדינה חייבת לדרוש- עונש מכסימאלי

    צדק תרדוף, 12/10/07 14:05

    למען יראו וייראו המטורפים המסכנים חיי אדם בפעם הבאה.

    20 שנות מאסר בפועל בבקשה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    על רצח מגיע עונש מוות!

    דני, 12/10/07 13:54

    אבל כמובן המדינה שלנו עושה ''אפלייה מתקנת'' ובגלל שהוא ערבי הוא יקבל עונש קל

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    האם גם דורי הואשם בהריגה ?

    שפירא, 12/10/07 13:53

    כל ההאשמות בכתב האישום מוצדקות.אולי אפילו להוסיף רישום כוזב בספרי תאגיד. אבל למה התחילו במוחמד ולא בעו''ד קליגסבלד.האם ההריגה של דורי היתה פחות מזעזעת

    הגב לתגובה זו

    • הוא הואשם בגרימת מוות ברשלנות

      אלון, 12/10/07 20:59

      וכן ההריגה שלו היתה פחות מזעזעת.
      יחי ההבדל הדק בין חוסר ערנות (עדיין פושע)
      לבין דהירה פראית לתוך קבוצת ילדים ביום כיפור, ותוסיף לזה נסיון לרצח שוטר בתפקיד...

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    צריך להאשים את הנהג ברצח!!!

    יעל, 12/10/07 13:50

    המשטרה מפחדת מערבים וכן גם השופטים.
    אם זה היה יהודי היו מאשים אותו ברצח.
    הנהג צריך לשבת כל ימיו בכלא
    והגדיר אותו רוצח..........

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לאחר שקיבלתי מינוי להיות שופט רחוב

    מיכאל-שופט רחוב, 12/10/07 13:46

    אם קבלת מינוי לשופט רחוב מכבוד העברין אלפרון יעקב מרעננה .
    אני מחליט בזאת להרשיע את רוצחי הילדה בהריגה .ושופט אותם למאסר עם עבודת פרך למשך 16 שנים כפול תשע שנים גילה של הילדה ז''ל

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש בכלל חוק שחל על ערבים? או שאין כזה דבר? (ל''ת)

    יהודי, 12/10/07 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    והאשם הוא ...יריב האפט ,שהעז להעיר

    Erez, 12/10/07 13:24

    ככה זה כש מעירים לבדואי פוגעים בכבודו ... עובדה ! בדואי כמו ערבי מורכב מכבוד ועוד כבוד ,לעצמו כמובן. דעו לכם היהוד כזה יהיה סופכם אם תעיזו להעיר לבדואי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עונש מוות

    רון, 12/10/07 13:23

    הבחור רצח.
    עונש מוות. לא פחות.
    ולא כי הוא ערבי. כי הוא הוא רוצח.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הרוצח בים כיפורים בכפר תבור

    ראובן, 12/10/07 13:18

    כנראה עוד עיסקת טיעון מגוכחת.
    המקרה היה רצח לאור היום.
    כניסה עם רכב ביום כיפורים ע''י
    בן מיעוטים וללא רשיון נהגות - מה עוד דרוש על מנת שהפרקליטות תתחיל קצת להתאמץ ולהאשים את המנוול בסעיף של רצח ?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזה חתיך הנהג.....הורס...... (ל''ת)

    לולי, 12/10/07 13:08

    הגב לתגובה זו

    • מהחל לך שיהיה לך כזה בעל !

      חרייאן, 12/10/07 13:23

      אמן! אבל גם שיהיה רוצח מנייאק כי זה בא הכל בחבילה אחת..

      הגב לתגובה זו

    • עיניים של רוצח מונגלואיד (ל''ת)

      שלומי, 12/10/07 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    להנהיג עונש מוות ומיד!! (ל''ת)

    אביעד, 12/10/07 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הם הורגים אותנו,בשיטה חדשה.

    גורביץ, 12/10/07 12:47

    עכשיו זה בכפר תבור,זה היה במקום
    אחר.
    ואם לא יחמירו בעונש,הכתבה הבאה
    על רצח יהודים בשיטת תאונה,לא תאחר לבוא.
    תבואו לעיר לוד,ותראו איך בני מעוטים
    משתוללים עם רכבם בשכונות יהודיות

    הגב לתגובה זו

    • תושבי לוד צריכים לקחת את החוק לידיים

      הודיני, 12/10/07 13:07

      כי המשטרה מפחדת והשופטים משחררים

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אישום שלא מחזיק מים. הנוסע לא יורשע בדבר.

    תום, 12/10/07 12:24

    האישומים בפרשה הזאת תמוהים, בלשון המעטה. ראשית, הואשם הנהג הדורס ברצח - למרות שסביר מאוד להניח שדווקא תושבי כפר תבור שדלקו אחריו הם שגרמו לו להימלט ולדרוס את טל למוות. עצוב, אבל נכון. כמובן שהאישום ברצח בוטל, הרי נועד לרצות את אותם אנשים ממש, את תושבי כפר תבור שיעשו את כל שביכולתם כדי להדוף מעליהם את אשמתם שלהם, גם במחיר שקרים, הטעיות, וגיבוב שטויות שנדחה, מובן מאליו, על ידי הפרקליטות - שנואשת גם היא לרצות את כל מי שאפשר לרצותו אבל יודעת שאישום מופקר שכזה יידחה על הסף על ידי כל בית משפט.
    וכעת, כדי להמשיך במגמת הריצוי הנואשת, המופקרת הזאת, כדי ''לפצות'' על אי היכולת לרצות על-ידי אישום ברצח, מואשם גם הנוסע בהריגה.. האישום הזה הוא חרפה, ומובן מאליו שגם הוא יבוטל במשך הזמן.
    חבל.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה, אבל אתה מקשקש שטויות

      קובי הקאובוי, 12/10/07 12:57

      או שקרים.
      רוכב הטרקטורון לא נמלט מההמון
      וכתוצאה מכך דרס את הילדה טל
      זינו הי''ד, אלא בדיוק להיפך.
      הוא השתולל זמן רב, התקרב בצורה
      מסוכנת ופרובוקטיבית לעבר הולכי
      רגל (בישוב יהודי בערב יום כיפור!)
      ודהר בפראות רק על הגלגלים
      האחוריים.
      הוא ברח מההמון הזועם רק א-ח-ר-י
      שהוא פגע בילדה המסכנה ז''ל.
      ובמקרה הזה כן אפשר להאשים גם
      את הנוסע, שכן זה לא היתה תאונה
      תמימה ומקרית שארעה כתוצאה מרגע
      קצר של חוסר תשומת לב.
      שניהם השתוללו שעה ארוכה עם
      הטרקטורון בלב ישוב הומה, ועוד יהודי
      בערב יום הכיפורים.
      הנוסע יכול היה לרדת כבר קודם מן
      הטרקטורון או לדרוש ממש בכוח או
      באיומים מן הנהג שיחדל מההשתללות.
      היות והוא (הנוסע) לא עשה זאת אלא
      יש דווחים של עדי ראיה שהוא היה
      בין נייטראלי לבין עודד את ההשתוללות המטורפת הזו,
      מכאן שיש לו חלק רציני מאוד בהריגת
      הילדה טל זינו הי''ד.

      אתה, או שאתה חלאה או שהרבה ברגים מאוד מאוד רופפים
      בגולגלתך.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק תום

      יהודית, 12/10/07 14:58

      החוק מאד גמיש. לכן אנשים לוקחים אותו לידייהם . הדם פשוט דורש נקמה.

      הגב לתגובה זו

    • תום.. הכדורים הכחולים הם רק למקרי חרום. מה עשית? (ל''ת)

      הד''ר, 12/10/07 15:30

      הגב לתגובה זו

      • שניהם

        אדם, 05/01/08 22:07

        הם חפים מפשע

        הגב לתגובה זו

    • תום.גבוב כזה של שטויות. אם חו''ח היה קורה למשפחתך נראה איך תדבר אז (ל''ת)

      שמאל שפוי, 12/10/07 19:12

      הגב לתגובה זו

    • תומתום בערבית אומרים:אללה ישפיק משפע אל חמיר מן דורק בוקרה תמות

      ונג'ורק יא, 12/10/07 19:26

      מקווה שמעריב לא יצנזרו

      הגב לתגובה זו

    • גיבוב של שטויות מפי אהבל אמיתי

      ניר י-ם, 13/10/07 17:16

      ''סביר מאוד להניח שדווקא תושבי כפר תבור שדלקו אחריו הם שגרמו לו להימלט '' - לא. אתה שקרן. הוא תכנון מבעוד מועד להפריע לתושבים היהודייים ביום כיפור והוא ניסה לדרוס את השוטר שפקד עליו לעצור. הוא יכול היה לרדת מטרקטורונו (עליו נהג ללא רישיון ובניגוד לחוק על כביש) ואז למנוע את הטרגדיה כולה - אבל הוא בחר להימלט, והוא בחר להימלט לתוך קבוצה של ילדים.

      הנוסע יורשע, משום שגם הוא נהג בלי חוק ואחרי שהוא ראה ילדה שנפגעה בשל מעשיו שלו ושל חברו - הוא בחר שלא לעזור לה (כפי שהחוק מחייבו( אלא לברוח.

      רק מי שמספיק אידיוט כמו המנוולים הללו יכול לפלוט גיבוב כזה מטופש אמרות חסרות תוכן.
      ולא חביבי, אתה טועה. אין סיכוי לערבי שמואשם בהריגה בישראל לא לקבל דבר. יש 99% שהוא יורשע - רק בגלל שהוא ערבי.

      תודה לאל שמגיע למטונף הזה לבלות את כל ימי חייו בכלא. אם הוא יוכה, יתעללו בו, ייאנסו אותו - מה טוב, שהרי המטונף הביא זאת על עצמו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לתת את המקסימום=20 שנה בכלא (ל''ת)

    מיכל, 12/10/07 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צריך לשנות את החוק

    יוני, 12/10/07 11:52

    ברב המדינות קימות שתי דרגות רצח, ושתי דרגות הריגה.

    צריך שגם אצלנו יהיה כך:

    1) רצח מדרגה ראשונה בנסיבות מיוחדות - גזר דין מוות

    2) רצח דרגה ראשונה - מאסר עולם, שגם אם נקצב, לא יהיה פחות מ 35 שנה
    3) רצח דרגה שנייה - בין 20 ל50 שנות מאסר
    4) הריגה דרגה ראשונה ( reckless homicide) הכוונה להריגה שנבעה מהתנגות רשלנית חמורה, תוך זלזול בחיי אדם - בין 15 ל 30 שנות מאסר
    5) הריגה בדרגה שנייה - עד 20 שנה

    אילו היה סעיף הריגה בדרגה ראשונה אצלנו, היה הבן אדם מקבל עונש הרבה יותר כבד והולם מהצפוי לו בסעיף הריגה כפי שזה היום

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!! (ל''ת)

      גששת, 12/10/07 12:42

      הגב לתגובה זו

    • ענק אני איתך ,תקים מפלגה,מסכם עם כל מילה גבר (ל''ת)

      אור דיקר, 12/10/07 13:56

      הגב לתגובה זו

    • חייב להיתבצע שינוי בחוק!!! (ל''ת)

      רפאל, 13/10/07 07:08

      הגב לתגובה זו