• 61.

    וואוו ברו'ש ביקרה אותם?

    שרון, 16/10/07 16:06

    מעניין אם היא החליפה איתם חוויות על השירות הצבאי שהיא עשתה
    או יותר נכון השירות הצבאי שלא טרחה לעשות!

  • 60.

    זה לא משנה

    משהי, 15/10/07 22:55

    למרות התמיכה שלה בחיילים הפצועים, בר רפאלי השתמטה משירות צבאי ח-ו-ב-ה בצבא ההגנה לישראל בעקבות חתונה מפוברקת ואף מביזה.
    היא אולי מנסה לייפות את התדמית שלה ע''י תמיכה בחיילים האלו - שזו בהחלט הקרבה יפה ותמיכה חשובה, אבל וזה אבל גדול! זה לא משנה את העובדה שבר ''שלנו'' כבר לא כל כך שלנו. היא עזבה את הארץ לטובת העבודה שלה בחו''ל ובמקום לשמש דוגמא מוסרית וציונית לבני הנוער שמעריצים אותה, היא פשוט התבטאה בצורות גועליות כלפי המדינה.
    נחמדה וחייכנית ותומכת אשר תהיה, היא השתמטה משירות בצה''ל וכמו שאומרים - ''אין עשן בלי אש''
    מקומה לא בינינו אם אלו המילים שיוצאות לה מהפה בעוד היא חושבת על מדינתנו.

  • 59.

    היא שרה ''שתי אצבעות מצידון''

    קובי, 14/10/07 20:22

    להיט

  • 58.

    ידיעות אחרונות צבועים ומגעילים ובר מלכה

    ליאור, 14/10/07 08:54

    כל הכבוד לה והעיתונות במיוחד ידיעות שיתביישו . קראתי את הטטלר בלונדון שבוע שעבר ובר אומרת דברים מדהימים על ישראל אז מה זה השקרים האלה של ידיעות? וכל האנשים שמאמינים שקודם יקראו בעצמם את העיתונים ואחר כך יתלהבו . הכל קינאה בבר המלכה.

  • 57.

    אני מאמינה לבר ומעריכה אותה מאוד (ל''ת)

    יפה, 14/10/07 08:50

  • 56.

    פגשתי אותה באיזו מסיבה, למחרת במקרה פגשתי אותה שוב...

    לפטר היחצנית, 14/10/07 03:30

    שקוף מידי

  • 55.

    נשאלת השאלה, האם היא גם היתה מוכנה לצאת עם אחד הגיבורים הפצועים

    אני, 13/10/07 17:23

    האלה, או שהם לא משתלבים בתוכנית שלה שכוללת דייטינג רק עם בחורים עשירים ומפורסמים, רצוי גויים או גויים למחצה, שיוכלו לקדם את ענייניה כדוגמנית בינ''ל?

  • 54.

    נכון. היא אמרה טוב למות בעד ארצנו

    הפצוע האנגלי, 13/10/07 16:36

    זה מה ששמעתי ,או משהו כזה, פשוט היו לי עוד ציפצופים באוזניים מפצצת המרגמה שנפלה לידי .

    • לא שמעת טוב. היא אמרה ''אחרי לצנחנים''

      הפצוע הצרפתי, 14/10/07 07:52

      זה מה שאני הבנתי שהיא אמרה

    • נדמה לי שהיא אמרה ''יש לי אהוב בסיירת חרוב''

      הפצוע קל, 14/10/07 14:56

      או שמא על הטיטניק . זה לא היה ברור . גם לי יש צפצופים (הייתי נהג בוס)

  • 53.

    אני תמיד ידעתי מי היא ושום כתבה רעה עליה לא תעזור

    הדס ב, 13/10/07 14:22

    אין עליה היא הכי מדהימה בעולם

  • 52.

    אני כל כך רוצה לא להאמין לכל זה.....

    ברושש..., 13/10/07 10:40

    עד עכשיו בר רפאלי הייתה מדהימה מבחינתי.... לקחתי אותה בתור אחת שגם יש לה שכל וגם היא מהממת ומדהימה ביופיה.... עם אופי טוב ותמיד כשראיתי אותה בטלוויזיה הערצתי אותה ואמרתי ''היא היחידה שנורמלית בכל התעשייה הזאת''... אני ממש מעדיפה לא להאמין לכל מה שקורה פה.... ואם הסיפור עליה נכון..... אזז היא גמרה אצלי וגם אצל אנשים רבים אחרים שאני מכירה...

  • 51.

    אני כל כך רוצה לא להאמין לכל זה.....

    ברושש..., 13/10/07 10:40

    עד עכשיו בר רפאלי הייתה מדהימה מבחינתי.... לקחתי אותה בתור אחת שגם יש לה שכל וגם היא מהממת ומדהימה ביופיה.... עם אופי טוב ותמיד כשראיתי אותה בטלוויזיה הערצתי אותה ואמרתי ''היא היחידה שנורמלית בכל התעשייה הזאת''... אני ממש מעדיפה לא להאמין לכל מה שקורה פה.... ואם הסיפור עליה נכון..... אזז היא גמרה אצלי וגם אצל אנשים רבים אחרים שאני מכירה...

  • 50.

    רדו לבחורה מהגב ראבי!

    יוראי, 13/10/07 06:09

    אחלה רועי אחלה צהל אחלה בר ;)

  • 49.

    שלושה חיילים זה פצועי צה''ל???????

    אחד שניים שלוש, 13/10/07 03:28

    הלו תתעוררו, תרגיל יחצנות מסריח
    לפי הכותרת הבומבסטית אפשר לחשוב שהם מייצגים את כל פצועי צה''ל כולה חייל אחד שהזדהה בכתבה. ראה אותה במסיבה למחרת פגש אותה, פתאום הגברת מסתובבת חופשי כל כך שהוא מתראה איתה יום אחרי יום, ואם כך איך הפאפרצי לא היו בעקבותיה ולא השיגו אפילו תמונה אחת?

    • למה כמה פצועים אתה ביקרת?

      דני ב., 13/10/07 08:26

      כמה פעמים עמדת על הבריקדות כאשר פגעו בזרנים ובקשיישים?
      כמה פעמים תרמת מזמנך לעזור לילדים ומשפחות קשות יום.
      כמה פעמים יצאת להפגין נגד גזל כספי השילומים מניצולי שואה?
      בכלל אני תמה כמה תגובות היו לגבי שוד הכספים מהניצולים לעומת דברי בר רפאלי?
      זה לא מראה על בר זה מראה על רדידותו של הציבור.

  • 48.

    מאוד תמוה שהתגובות פה כ''כ אוהדות את בר, זה מריח כמו מקורבים.

    יעל, 13/10/07 02:58

    בשיחות ברחוב הישראלי אנשים אומרים על בר דברים קצת פחות אוהדים, ובצדק. היא מוזמנת לבלות את החורף הקרוב בניו יורק הקפואה ולחשוב על הארץ שטופת השמש שהיא ירקה לה בפנים.

    • בשיחות רחוב ובסלון מקללים את המדינה

      דני ב., 13/10/07 08:28

      המשטרה, את ראש הממשלה , את מוסדותיה, את הצבא, בקיצור כל מה שמסמלת המדינה.
      שלא יבואו כעת כל אותם צבועים שאצו רצו לתקוף את בר רפאלי על דברים שאמרה או לאו, לא חסר בכם שנאה.
      אני כל כך גאה באותם אוהבי המדינה והפטריוטים שלנו, צריך רק לראות איך נראות שמורת הטבע שלנו לאחר הביקור של אוהבי המדינה.

  • 47.

    גם אני לא רוצה למות בעד ארצינו

    אלון, 13/10/07 02:26

    משום שאני בטוח שלה לא ממש אכפת ממני. נהייהו מדינה טוטאליטרית בלי טעם, זה כבר מזמן עבר את גבול ההגנה העצמית, זה הפך לפטיש. שהחיילים יעשו צבא, הזמרים ישירו ובר רפאלי תהיה יפה.

  • 46.

    טוב ננסה לחנך את הבן ה-2.. נו איך קוראים לו דור..

    ציפי, 12/10/07 19:21

    אולי הוא לא יפלוט את כל מה שהוא חושב לעיתונות..

    נמאס מבר הזאת - היא לא שמעה על לשתוק ?! היא לא צריכה לומר לעיתונאים את כ-ל מה שהיא שומעת בבית.. אוף איתה.

  • 45.

    97% מהאזרחים מתחמקים ממילואים קרביים אבל צורחים על בר רפאלי

    צבועים עד להקיא, 12/10/07 18:21

    80% מהמשרתים הם לא קרביים. בישראל חובה להיות קרבי אלא אם יש לך פרופיל לא קרבי. כך שאו שרוב המשרתים הם נכים או שהם נולדו לאבא הנכון (או מופיעים בערוץ 2).

    על מילואים (שגם הם חובה לגברים) בכלל אין מה לדבר.

    אבל בתגובות כל מסעודה משדרות היא צ'רצ'יל.

  • 44.

    פריס VS בר

    דקלה י, 12/10/07 17:43

    הכי מצחיק בכתבה שבר אמרה שאין לה שוםם הערכה לפריס כי היא התפרסמה מכלום...אז פריס התפרסמה מהכסף של הוריה ואת בר מיופיך ..שתיכן נולדתן לזה .
    מה בר חשה שהיא הרוויחה את הפירסום שלה ממציאת תרופה לסרטן..היא הרוויחה את הפרסום בעזרת יופיה ואמא אובסיסיבית לפירסום.
    אחרי שהיא אמרה את זה הבנתי ששום דבר לא סולף...פשוט אין לה שכל

  • 43.

    הבנת הנקרא...מה הקשר סולף

    צדק, 12/10/07 17:36

    זה ממש נחמד שבר הלכה לבקר פצועים אבל עם כל הכבוד..מה הקשר לזה שסולפו הדברים...לא סולף כלום..בר לא דיברה נגד הפצועים..בר בשיא טיפשותה החליטה שאנחנו בכלל לא צריכים להפצע בשביל הארץ אלא לחיות באוגנדה.
    לדעתי ציפי ראתה את נזק התדמית ועכשיו היא מנסה לתקן..הרי בהתחלה ציפי הגיבה בזה שאמרה שיש לו יותר עבודות בגלל הכתבה..(או שגם זה סולף..אה ציפי..?!)

  • 42.

    היא מבקרת גם את פצועי מלחמת הכוכבים? (ל''ת)

    גולה, 12/10/07 17:29

  • 41.

    זה לא נראה לכם מוזר שגם פה וגם בעיתון אנגלי (נדמה לי או שזה היה...

    מישהו, 12/10/07 17:23

    פורטוגזי) סילפו את האמת של ''בר המסכנה''?

    למה היא גם לא תובעת את העיתון השני?! היא מז***ת בשכל!!!
    זה רק מראה שהיא הצליחה לעבוד על החיילים התמימים שלנו!!!

  • 40.

    אניט נמאמינה לבר 100% היא מלאך אמיתי

    משפחת כהן, 12/10/07 17:13

    וממש בושה מה שניסו לעשות לה. אני קראתי את הכתבה ולעומת הכותרות שעשו לה זה ממש לא נכון ואני מחזקת את ידיה ותמשיך להצליח ומה לעשות אנחנו מדינה קטנה עם תקשורת שלא מפרגנת ורק רוצה למכור עיתונים והפעם עשו את זה על הגב של בר המתוקה . חיזקי ואימצי אנחנו איתך

  • 39.

    בר רפאלי

    אביגדור, 12/10/07 17:08

    רוב הקוראים מתייחסים לראיון עם בר רפאלי בהתייחס לכותרות ולא לתוכן הראיון. הראיון עצמו הוא משעמם ובנלי. בכותרות הופיעו כמה ''פנינים'' שאני מסופק אם הם מאפיינים את המרואינת.

  • 38.

    אני מניחה שגם העיתון הבריטי סילף את דבריה? היא ל-א בסדר, נקודה.

    יעל כ., 12/10/07 16:49

    ולא, זה לא מספיק לבוא ולבקר מדי פעם כמה פצועים מתוקשרים או להשתתף באירוע וחצי של משרד התיירות. בתור אדם עם מעמד והשפעה היא הייתה צריכה להתגייס ולברור את מילותיה בראיונות לאומיים ובינ''ל, אז באמת די לגונן עליה.

    • היא דיברה שם נגד הפפארצי? משעמם לך אז אתה מגן עליהם? (ל''ת)

      לכי למילואים, 12/10/07 18:18

      • היא עדיין הוציאה את ישראל כבהמית. ולידיעתך, אני כן עושה מילואים. (ל''ת)

        יעל כ., 13/10/07 02:53

  • 37.

    יש אצלנו תרבות של......לקרוא !

    איל, 12/10/07 16:29

    לכעוס על מי שמצליח, מי ש''עשה'' את זה. הכל נובע מקינאה וצרות עיניים. אמרה מה שאמרה, אז מה. לא חשוב מה הסיבות שבגללן היא ביקרה פצועים, אבל היא ביקרה ! מתי אתם, המגיבים ה''כועסים'', יזמתם ביקור אצל פצועים ?

    • די ציפי די

      מלי, 12/10/07 17:37

      הנזק כבר נעשה
      פעם הבאה תחנכי את הילדה שלך לערכים..ולא לכסף וגברים

      • טוב.. אני אחנך.. אפשר גם לס**ם או שאסור ? (ל''ת)

        עוד משתמש מפובר, 12/10/07 19:29

    • אין אצלנו שום תרבות של לקרוא

      יוסי, 12/10/07 18:17

      האספסוף לא קורא כלום. רק כותרות. אבל תגובות שהם מגיבים לאחרים מגיבים רק לכותרות של האחרים.

      • אנחנו עם הספר, מאמי (ל''ת)

        :), 13/10/07 15:38

  • 36.

    היא עשתה את רק בשביל יחסי ציבור

    AAA, 12/10/07 16:02

    היא הייתה חושפת את זה מתי שהוא בעתיד

  • 35.

    אני מאמינה לה מסיבה אחת פשוטה

    קוראת קבועה, 12/10/07 15:30

    בחודשים האחרונים, אולי אפילו בשנתיים האחרונות, נתקלתי בטענות חוזרות ונשנות של מפורסמים למיניהם על כך ש''ידיעות אחרונות'' עיוותו את דבריהם (במיוחד בגליון ''7 לילות''). דובר על המצאת ציטוטים, על סילוף, על דברים שלא קשורים למה שדובר. אפילו הנכד הקטן של שלום חנוך כתב להם מכתב כועס על כך ששמו בפיו דברים שלא אמר.
    חבל. העיתון אמנם יותר מעניין כך, אבל עדיפה האמת, גם אם היא משעממת.

  • 34.

    מה זה הקישקוש הזה? שתעוף לנו הברברנית מהעינים! (ל''ת)

    ציפי, 12/10/07 15:18

    • את רואה בר אפילו לאמא שלך נמאס

      ענת, 12/10/07 17:46

      ממך!

      • חחח גדול (ל''ת)

        נונה, 12/10/07 20:21

  • 33.

    dont worry bar, we love you any way (ל''ת)

    miki, 12/10/07 15:12

    • no we dont (ל''ת)

      Anat israel, 12/10/07 17:45

  • 32.

    חיילים מה קרה עשתה איתכם תמונה קנתה אותכם !?!? הבוגדת ! (ל''ת)

    חולי, 12/10/07 14:32

  • 31.

    ספין עלוב של יחצ''נות מבחילה... (ל''ת)

    קבוקי, 12/10/07 14:19

  • 30.

    בר רפאלי לא מעניינת גם את התחת השעיר והפצוע שלי(נכה צ.ה.ל) (ל''ת)

    ש.ל.ג, 12/10/07 14:18

  • 29.

    כולכם כאלה נאיביים שמאמינים לעיתונות הכתובה.אולי 30 אחוז ממה שהמרוא

    דנית.תא'., 12/10/07 14:10

    שהמרואיין אמר,באמת נכנס,וכל השאר,עיוותים,סילוף.זה ידוע במיוחד בידיעות.תשאלו את אריק ברמן,ועוד מלא אמנים שעשו להם עוול.אז מה אתם כאאלה פתים ומאמינים לכתבה ההיא? הם רצו רייטינג,אז עיוותו ועשו פרובוקציות,על חשבונה.ולא.אני ממש לא מקורבת אליה...

  • 28.

    כולכם כאלה נאיביים שמאמינים לעיתונות הכתובה.אולי 30 אחוז ממה שהמרוא

    דנית.תא'., 12/10/07 14:10

    שהמרואיין אמר,באמת נכנס,וכל השאר,עיוותים,סילוף.זה ידוע במיוחד בידיעות.תשאלו את אריק ברמן,ועוד מלא אמנים שעשו להם עוול.אז מה אתם כאאלה פתים ומאמינים לכתבה ההיא? הם רצו רייטינג,אז עיוותו ועשו פרובוקציות,על חשבונה.ולא.אני ממש לא מקורבת אליה...

    • עזוב אותך ממה שכתוב-בוא נסתכל על עובדות

      שרון, 16/10/07 15:56

      היא התחתנה לידיד משפחה זקן רק בשביל להתחמק משירות צבאי? כן-זאת עובדה! היא משתמטת במלוא מובן המילה,זה לא משנה אם היא הייתה אומרת שהיא דתייה או ממציאה איזה בעיה בריאותית--היא השתמטה.שום דבר לא סולף בזה

      היא הודיעה בחגיגיות שהיא לא תביא לכאן אף פעם עוד מפורסם?כן-זו גם עובדה!שום דבר לא סולף כאן.

      היא לא יכלה לעשות טובה קטנה פיצפונית לכל מעריצייה העיוורים ולהביא איזה חיוך אחד עם החבר המתוקשר שלה מר.דיקפריו במקום להסתיר את הפנים בכל מחיר רק בשביל הפוזה,זה לא שהם הסתירו את העובדה שהם חברים או שאנחנו לא יודעים איך הוא נראה והיא מודעת לעובדה שכוכב בסדר גודל כזה לא מגיע לכאן כל שני וחמישי------זאת גם עובדההה

      וגם אם היא אמרה מה שהיא אמרה בקשר לניו יורק ''בנימה אישית'' (יענו אוף רקרד-לא לציטוט( וכביכול צינית, היא עדיין אמרה את זה, מישהו שלא היה חושב ככה באמת , לא היה מעז לאמר את זה ,גם לא בצחוק ועוד לכתב עיתון שבא לראיין ולצטט

      בקיצור---מעשים חזקים ממילים, ולגברת בר הפרימדונה לא חסרים מעשים
      צריכים להיות טיפשים מאוד ונאיבים בשביל לא להבין שמשהו כאן מסריח

  • 27.

    עם אחד לב אחד

    גדי, 12/10/07 14:03

    על מה הקינאה ולשון הרע על מה כול אחד ומה שבחר לעשות בחיים רק שיעלה מעלה מעלה ויצליח העיקר לא סמים היא יהודיה יפה ושרק תצליח היכן שהיא ותימצא בבוא הזמן את הבחור שלה יהודי כמובן אך חברה בלי לקלל היא בחורה טובה ניראת וגם אים לא לא לקלל

  • 26.

    משפחת רפאלי תת רמה משתמשת בחיילים פצועים? גועל נפש

    נמאס מהרפאלים, 12/10/07 14:02

    כבר אין כח לבר רפאלי ולהורים הדוחים שלה. שיחנקו בחווה שלהם ויעזבו אותנו בשקט. לא רוצים לשמוע מכם ועל כספכם וכמה רע לכם וכמה טוב לכם.
    לא נציק לכם רק אל תציקו לנו.

    לא מעניין אותנו שהבת שלכם ירקה בפנים לאלפי אנשים שנתנו שנים מהחיים שלהם בצבא בזמן שבר המתוקה עשתה מליונים. רק תעזבו אותנו בשקט.

  • 25.

    בר רפאלי היא דוגמא רעה לנוער שלנו!

    יואבי, 12/10/07 13:55

    אני לא מבין איך לעזאזל בחורה צעירה מפתחת חשיבה עצמאית ובוחרת בקריירה של עשייה על פני הגשת קפה לתא''ל שמנמן בקריה במשך 3 שנים תוך כדי חשיפה לשוביניזם והטרדות מיניות.

    הבעיה שלנו או יותר נכון של 90% מהמגיבים שהם לא מבינים שאפשר לתרום למדינה בהרבה דרכים לאו דווקא בשירות צבאי,הרי בר היא רק אחת מ 50% מבני הנוער(כולל ערבים שכן גם הם אזרחים לפי תפיסתי) שאינם מתגייסים בכלל!!

    בכסף שבר מכניסה למדינה האכילו מאות משפחות והיו יכולים(אם היו רוצים) לרכוש מאות אפודים קרמים להצלת חייהם של חיילינו היקרים(אבל בעצם למי איכפת מהם באמת?!?!?)

    הייתי מפקד טנק,שירתתי בשטחים ו בלבנון,
    נכון שהקרבתי יותר מבר,אבל אני מודה בפה מלא:בר תרמה למדינה יותר ממני!!!

    בר! לא מוכנים לוותר עלייך! תחזרי לארץ! יש לך את כל הזכות לחיות כאן ולהעביר ביקורת!

    יואבי-שמאל ציוני!

    • כל הכבוד,איש שפוי...!!! (ל''ת)

      ,, 12/10/07 14:08

      • אולי זו הייתה תגובה ממונת ? ואולי היה זה רק חלום ואולי אולי אולי הי

        אני הילדון, 12/10/07 14:32

        היה זה רק חלוווווווווווווום

    • הכל היה טוב ויפה עד ש...........

      נחמה, 12/10/07 14:20

      ראיתי את חתימתך ''שמאל ציוני''.
      אתה משתייך לשונאי ישראל משתפי פעולה ולקקני תחת לערביי ישראל.

      • לא נכון אתה טועה!!

        יואבי, 12/10/07 17:12

        שמאל ציוני אינו השמאל של ביילין או של אופיר פינס
        תתפלא אני נגד וויתור על שטחים.

    • חיילות לא עושות 3 שנים

      VV, 12/10/07 16:06

      אלא אם הן לוחמות, ויש הרבה תפקידים לחיילות פרט לפקידות, רק שאני לא רואה אחת כמוה שתתקן טנקים

  • 24.

    לא צריך צבא ! אבל צריך שמישהו יגן על הבית שלי מפני המחבלים !

    עם הגואיסט, 12/10/07 13:48

    זאת גישה שמאלנית אגואיסטית טיפוסית !
    לא צריך להילחם,לא צריך ללכת לצבא,לא צריך ביכלל צבא !
    אבל אם ערבים יפגיזו,ינסו לכבוש,יתקפו את השכונה שלי אני הצעק ויבקש שצהל יגן עלי ועל משפחתי ! מה זה איפה הצבא ? שהמדינה תעשה משהו.....
    למה כבאי יסכן את חייו להציל את הילד שלך מיתוך האש ? בשביל מה צריך בכלל מכבי אש ?
    שאף אחד לא יעשה צבא ,אבו מאזן וחמאס ושאר ערבים יגנו עלי !
    עם מטומטם !

  • 23.

    זה לא הצבא זה הזילזול של בר בא''י

    שונאת יפיי נפש, 12/10/07 13:39

    זה בכלל לא הקטע ישתה או לא עשתה צב זה הזילזול שלה במדינת ישראל ואם אתם לא מבינים תקראו את הראיונות שהיא נותנת לעיתונים זרים

  • 22.

    שטויות. את הפטריוטיזם שלה שתמכור למישהו שמאמין בפיות ובאגדות.

    רושקה, 12/10/07 13:25

    מיזנטרופית כמו אמאש'לה.

  • 21.

    לכל המקללים תאכלו את הלב.

    הוד השרוני, 12/10/07 13:23

    היא איננה חייבת לכם מאומה.
    אתם לא תרמתם לה את יופיה, לא נתתם לה תרומות של כסף, היא לא אכלה לכם את האוכל ולא לקחה לכם את הבית.
    את כספה עשתה ביושר בזכות יופיה וכשרונה וכן לדאבון לבכם גם שיכלה.
    היא גם סיימה תיכון ברמה גבוהה ובציוני בגרות טובים למרות שנעדרה רבות בגלל עיסוקיה.
    הצבא לא מעל הכל ואיננו קדוש.
    תשאלו את עדרי החרדים המשתמטים שלהבדיל מבר הם מקבלים כספי ציבור לרוב.
    אז תרדו ממנה כי לא היא ולא משחתה חייבים לכם משהו.
    ואתו כתב ידיעות שראיין אותה וסילף את דבריה תשאלוהו כמה שנים הוא כבר בארה''ב ומתי מתכונן לחזור ארצה?

    • בקוק שזה מקרוב לבר

      שקוף, 12/10/07 13:36

      גם העיתון הבריטי סילף

  • 20.

    ידיעות זבלים חלאות ,ידוע מזמן,להקיא עליהם (ל''ת)

    srul, 12/10/07 13:17

  • 19.

    יאללה סולחה (ל''ת)

    לסגור ת'נושא, 12/10/07 12:52

  • 18.

    תודה באמת שהיא מועילה בטובה לבקר חיילים

    מיכל, 12/10/07 12:30

    במקום להשתתף בנטל שלהם.
    אילו הייתה כונפה, גם אז הם היו כ''כ שמחים? תכנסו לפרופורציות. גם אני בחורה יפה ויש עוד רבות. האם עולה על דעתכם, שכל אחת כזו תפטור את השתמטותה בקוצי פוצי לכמה חיילים? האם מספיק שהיא שופכת את זיו יופייה בקרב חיילינו? (ותשאלו אנשים נורמליים ושפויים ולא חרמנים, שחושבים, אך לא מהראש).
    ובר, יום אחד תגלי לתדהמתך שיופי הוא דבר חולף. תסתכלי במראה ותראי את אמא שלך ( עלייה אף חייל לא מפנטז). תורידי את מפלס הגאווה.

    • למה מה את עשית בצבא היית בשייטת?

      דני ב., 12/10/07 13:18

      היית צוות אוויר?
      מה השטויות שלך?
      תשאלי את שכנייך הירושלמים כמה מנשותיהם בנותיהם וילדיהם עושים צבא כלל?

      • חצוף, לכל בעל תפקיד יש חשיבות, לא רק לגברים לוחמי שייטת וטייסים! (ל''ת)

        טל, 12/10/07 16:41

        • בלי מש''ק ממטרות למשל הפרחים בקרייה היו מתייבשים

          פרוטקציונרים, 12/10/07 18:16

          קודם אדם מפעיל פרוטקציות בשביל לא להיות קרבי, ואז מסביר שלא חשוב להיות קרבי. אבל כשאני קרבי בגלל שאין לי פרוטקציות, פתאום זה כן חשוב שאהיה קרבי.

  • 17.

    אז היא נפגשה עם חיילים, זה אמור לתקן את מה שאמרה ?

    איש, 12/10/07 12:30

    ובינינו כמה אפשר לסלף ??? זה כמו שאומרים בכל שקר יש טיפת אמת.


    יש מחיר מומלץ 900 שקלים.

  • 16.

    אנו מדינה אוכלת יושביה

    יואב, 12/10/07 12:26

    גם אם גברת רפאלי אמרה את הדברים (אני מסכים שהם לא במקומם), ה''עליהום'' התקשורתי לא מצדיק את הנאמר. לרבים מאיתנו יש את אותה הביקורת, ואנו צריכים לשמוח שיש לנו נשים יפות ומצליחות כמוה המייצגים אותנו ברחבי תבל.

  • 15.

    התאריך הוא היחיד הנכון בידיעות

    רוי, 12/10/07 12:13

    זה ברור שמה שנרשם סולף ולא היה צריך לעשות מהזבוב הזה פיל
    בר היא מקור להשמצות וסוג של מחפשים אותה
    היא גאידמאק 2 בגלל כל התהילה הצרות עין של המדינה הזו היא זו שתפיל את המדינה הזו לקרשים
    מה שכבר בדרך ומתקרב מהר מאד

  • 14.

    יחסי ציבור זולים

    חיילת זקנה, 12/10/07 12:12

    מעניין איזה משרד יח''צ אירגן להם את הכתבה.

    • צודקת , במקרה אותו חייל נפגש איתה 3 פעמים ... (ל''ת)

      ניר, 12/10/07 13:23

  • 13.

    דבר אחד לא ממש מסתדר תבינו....

    קורא בין השורות, 12/10/07 12:07

    איך קרה שהחייל פגש אותה יום אחרי יום ככה במקרה
    החייל הזה כנראה מאוד מקושר אם הוא מוזמן למסיבות שגם בר רפאלי מגיע.

    מפתיע גם שבזמן שהותה בארץ היא מסתובבת לה ככה סתם בקניון או ברחוב
    איפה הצלמים של '' מדורי החברה''
    הקיצור יכלו להיות שהיא הגיע אולי מגיע מדי פעם אבל הסיפור שמפיע כאן על שמירת הקשר נראה יותר כמו מעשיה

    • כן באמת הזוי...

      מיטל, 12/10/07 17:30

      הוא הולך למסיבה רואה אותה..יום למחרת פוגש אותה...איפה הוא מסתובב?
      או שהם ישנו ביחד...לא יודעת לא ברור

  • 12.

    מעריב החכמולוגים.

    נורא חכם מצידכם, 12/10/07 12:05

    טוב לבקר את המתחרה ואז לזייף תגובות של ''שידיעות הנבלות יפרסמו גם את זה'', הא?

  • 11.

    אז שידיעות הנוולות יפרסמו גם את זה! (ל''ת)

    אורינית, 12/10/07 11:39

  • 10.

    אז שידיעות הנוולות יפרסמו גם את זה! (ל''ת)

    אורינית, 12/10/07 11:39

  • 9.

    מפוברק / מוקצן - יח''צנות - הכל יח''צנות בשביל לנסות לטהר את רפאלי בר

    א, 12/10/07 11:37

    לא ליפול בפח.

  • 8.

    ואוו היא הואילה בטובה לבוא לבקר פצועים?!

    ירושלמי, 12/10/07 11:25

    וגם לדבר איתם באיזו מסיבה? ואוו זה פשוט לא יאמן היא כזאת נדיבה. צריך לתת לה את פרס נובל לשלום פשוט. ואיך היא בדיוק עשתה להם שמח ? מה שמח בבחורה הזאת? מה ? זה שהיא יפה לא עושה כלום. תפסיקו כבר להיות כאלה בהמות.

    • סחה גבר. מתי ביקרת פצוע לאחרונה?

      רמי, 12/10/07 12:02

      העיקר ללכלך?

      • לפחות הוא שירת בצבא. (ל''ת)

        יאיר, 12/10/07 12:32

  • 7.

    למה פצועים צריכים שדוגמנית משתמטת תבקר אותם? (ל''ת)

    מה הטעם בכלל?, 12/10/07 11:21

    • תשובה

      דינו, 12/10/07 13:14

      הם ביקשו משהו אחר אבל הג'יני לא שמע טוב.

  • 6.

    מה הקשר בין ביקור ובין השקפה שאפשר לחיות באוגנדה והצבא מיותר?

    היא פוסט, 12/10/07 11:19

    אין קשר בין ביקור של כמה חיילים והשקפה שאין מה לעשות בישראל ואין על מה להלחם ויותר טוב באוגנדה.

    • נכון, אבל הפשיסטים חושבים שלא להיות פשיסטי=לשנוא את המדינה (ל''ת)

      עצוב, 12/10/07 13:43

      • ולהיות פשיסט זה לאהוב את המדינה ?

        BV, 12/10/07 16:03

        אתם שמלאנים טיפשים, אני לא מבין מה יש לך מהמילה הזאת

        • תקרא באנציקלופדה מה זה פשיסט ותבין שזה אתה (ל''ת)

          אתה נהנה לקלל?, 12/10/07 18:15

  • 5.

    אני לא מכירה אותה אבל....

    שפויה, 12/10/07 11:10

    אין מצב שהיא אמרה את הדברים האלה , מספיק עם הלינץ התקשורתי הלא מוצדק הזה , יש כל כך הרבה אנשים רעים ומגעילים שצריך לעשות עליהם לינץ ( ולא רק תקשורתי) , היא ילדה טובהומתוקה , עזבו אותה כבר.

    • נכון!אפשר לחשוב שהעיתונאים האלה ציונים טהורים !צבועים!!! (ל''ת)

      הכל עניין של, 12/10/07 11:26

  • 4.

    מעניין שהצד הזה של הדברים קבור עמוק בתוך העיתון

    לי, 12/10/07 10:59

    בזמן שהצד השני - המתלהם - מרוח על הכותרות הראשיות בעמודים הראשיים... הממממם... בכוונה? לא, לא יכול להיות... נכון? נו באמת, איזה רוע.

    • צודקת

      סתם אחד, 12/10/07 11:11

      בר רפאלי היא ילדה טובה שאולי לא בסדר שלא התגייסה, אבל עוזרת למדינת ישראל ומייצגת אותה טוב כל כך עד שהרווח ממנה גדול מההפסד בשירותה.
      ישנם עוד סלברטאים שעוזרים בשקט בשקט להמון חלכאים ונדכאים וממש דורשים ששום דבר מזה לא יודלף לתקשורת. אח''כ משמיצים אותם אם הם מצולמים מחזיקים סיגריה ביד.

      • א-ו-ל-י לא היתה בסדר? ...חלכאים,נידכאים?

        בן, 12/10/07 18:09

        אתה באמת סתם מסומם אחד אולי אותו אחד שמצולם עם ''סתם'' סיגריה ביד.לך תיקח את התרופה שלך ולך לישון.

  • 3.

    יחצנות יפה אתי חסיד את גאון (ל''ת)

    מכיר, 12/10/07 10:56

  • 2.

    רועי גרילק הוא הגיבור...! (ל''ת)

    מישהו, 12/10/07 10:52

    • רועי גרילק הוא גיבור

      קטי, 12/10/07 16:04

      מסכימה איתך בהחלט הוא גיבור אמיתי
      ספג 5 כדורים בכל חלקי גופו בשביל הגנה ואהבה למולדת
      מלאך אתה רועי

  • 1.

    יפה לדעת שנשארו פה אנשים הגונים (ל''ת)

    המצפון השקט, 12/10/07 10:36