• 36.

    שלום זה בלי שום ערבי. (ל''ת)

    אבו נבוט, 14/10/07 02:37

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מנהיג פחדן, פושע לא קטן

    ירון, 14/10/07 00:53

    בוש הבן, מייצג אידולוגיה ואורח חיים של מנהיגים שקברה אותם ההיסטוריה עמוק עמוק לתוך האדמה.
    לצערי הרב הציבור האמריקאי תמים ואינו בקיא מספיק, עם זאת ''רכב'' בוש על גל ''המלחמה בטרור'' ו ה ''פטריוטיזם'' וזה בבחירות מול ג'ון קרי.
    לארה''ב היה מזל שבוש האבא הפסיד לביל קלינטון, ולא, היא הייתה על סף קריסה, המלחמה בעירק הייתה מתחרחשת בשנת 1992 ומלחמת עולם שלישית היית פורצת באמצע שנות התשעים.
    משפחת בוש הינה משפחת פשע לכל דבר, הם גוררים את כל העולם למלחמות מיותרות, הרג נשים, ילדים, זקנים חפים מפשע.
    המלחמה בעירק מיותרת בהחלט, לא נמצא שם שום נשק להשמדה המונית ועם זאת, המדינה בעלת ההיסטוריה והתרבות העשירה נכנסה לאנדרלמוסיה וקטסטרופה נוראית, ובוש מתכנן לחלק אותה לשתיים ואפילו שלוש וכל זה למה? כי הוא רוצה נפט.
    לבי לבי עם המשפחות השכולות, זהו סיפור מצמרר, במה פשעה אשה שנסעה לרשום את בנה ללימודים.
    בוש וממשלו עוד ייכחדו מהעולם, זהו דרכו של עולם, בסופו של יום, אני מקווה שהפעם אל גור לא רק ינצח בספירת הקולות אלא גם במספר האלקטורלים.

    אופטימי, כי חייב להיות.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל אות ומילה שלך ולצערי הרב

      Xrox, 14/10/07 03:04

      אנחנו שיכפול וקופי מדויק של ממשלת בוש . אז אנחנו הישראלים, גם נאיבים???

      הגב לתגובה זו

    • בשביל להבין שאתה אידיוט הספיק לי המשפט הראשון בתגובתך (ל''ת)

      גדעון, 14/10/07 06:50

      הגב לתגובה זו

    • צודק, זו המציאות האמיתית (ל''ת)

      אילנה, 14/10/07 09:23

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ערבים צבועים, הורגים אלפים אחרים ומתלוננים על הרג של 20 (ל''ת)

    יאיר, 13/10/07 22:08

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון - פרספקטיבה

      י, 13/10/07 22:21

      מספר האזרחים שנהרגו בגלל הטרור העולמי (מקסימום באזור ה 10000) קטן ממספר ההרוגים האזרחיים בעיראק (מינימום 60000, מקסימום 800000).

      כנ''ל בשטחים, מספר האזרחים הישראלים שנהרגו בעקבות האינטיפדות והטרור הפלשתינאי קטן בלפחות שליש מכמות האזרחים הפלשתינית שנהרגו בעקבות הכיבוש.

      הגב לתגובה זו

      • זה נשמע מצחיק נהרגו בעקבות הכיבוש

        אלכס, 13/10/07 22:50

        לפי נתוני או''מ בעקבות הכיבוש רמת חיים של פלשתינים הייתה הרבה יותר גבוה מאשר ברוב מדינות ערביות, הם גם היו הרבה יותר משכילים ובוודאי הרבה יותר חופשיים מאשר ערבים במדינות ערביות. עד לחזרת עראפת והרוצחים שלו פלשתינים נהנו מדמוקרטיה.
        לפני אינטיפדה לא נהרג אף פלשתיני בעקבות הכיבוש.
        אם אתה משקר אז לפחות תשקר בצורה יותר מתוחכמת.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    תארו לכם הפרטה של צה''ל לחברות פרטיות... חחח (ל''ת)

    שם?, 13/10/07 22:04

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    cool...

    הנדריx, 13/10/07 21:53

    מתי משחק המחשב?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בוש רוצח ילדים ואזרחים , למד מהיהודים (ל''ת)

    אחמד, 13/10/07 21:29

    הגב לתגובה זו

    • נכון אחמד...

      אני, 13/10/07 22:07

      ואתה כמו כל הערבים תמים וטוב לב.
      אם המצב בינינו היה הפוך והייתם יכולים מזמן כבר הייתם הורגים את כולנו כולל כל הנשים והילדים שבינינו.
      אנחנו עושים כל מאמץ לא לפגוע בחפים מפשע אצלכם אבל לצערי כמו בכל מלחמה יש נפגעים.להבדיל,אצלכם כל פיגוע מכוון דווקא לחפים מפשע,דווקא לנשים וילדים.

      הגב לתגובה זו

    • אחמד לך חפש את החברים שלך

      יש-רע-אל, 13/10/07 22:13

      מי אתה שתדבר- דת האיסלאם-שוחרת שלום. וואלק אתם הערבים טבחתם אחד בשני פי 1000 ממה שקורה עכשיו בעירק.
      למה שתיתן לעובדות היסטוריות לבלבל אותך, לכם יש את ה''אמת'' שלכם שמשום מה שונה משאר העולם אז תמשיך לנגב חומוס ותפסיק לזיין לנו את השכל במוצ''ש.

      הגב לתגובה זו

    • תשמח שבוש למד מיהודים ולא ממוסלמים.

      אלכס, 13/10/07 22:39

      אם הוא היה מאמץ שיטות של בן לאדן או סדאם חוסיין או חפז אסד אתם מזמן כבר הייתם בקבר.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    בוש רוצח ילדים ואזרחים , למד מהיהודים (ל''ת)

    אחמד, 13/10/07 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    8 מיליון דולר לעירקי מת?

    חיים, 13/10/07 20:54

    שגם ממשלת עירק תשלם תעריף כזה על כל אזרח עירקי שנהרג בטרור מקומי בעירק.
    כל עתודות הנפט שלהם ל- 100 השנים הקרובות לא יספיקו לפיצוי עבור עשרות אלפי העירקים (אולי כבר מאות אלפים ) שנרצחו ע''י ''אחיהם''.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הינה הפיתרון לפנייכם! כנסו!!!!

    דנדי, 13/10/07 20:53

    חברת אבטחה זו תעשה את העבודה בעזה כמה מיליונים לחשבון שלהם בימקום מיגון שדרות ונתיבות ואשקלון וכו והם ינקו את עזה בשבילינו! איך זה נשמע?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    די ללכלך את בת בריתנו היחידה.

    מקיא, 13/10/07 20:45

    נמאס מהצדקנים הללו בעיתונות, הששים להשמיץ את ממשלת בוש, הנשיא הכי ידידותי לישראל.
    חוץ מזה שהרוב כאן שקר, וצבא ארה''ב נשען על עבודה פרטית בכל התחומים (אפילו הנשק הכי סודי)
    ואין כאן שום חידוש, מי שמכם לשופטים? חבר'ה שלנו לא הדריכו ומדריכים את הרוצחים של כל מיני
    רודנים? יש מדינה ''טהורה''??
    מקיא מצדקנים הגורמים נזק.

    הגב לתגובה זו

    • איפה היהדות?

      י, 13/10/07 22:26

      מדוע צריך להיות לנו אכפת?

      בגלל שהיהדות היא אחת מהדתות הראשונות ששמה את הצדק לערך עליון ובגלל הסבל הבלתי צודק שסבל העם היהודי במשך אלפי שנים. וכמו שעמים אחרים שתקו בזמן שהשואה התקיימה בגרמניה, אסור לנו לקבל התנהגות לא מוסרית כנורמלית ולשתוק על פשעם של ידידינו.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה אומר? עם שבחר בשרון הפושע ואחר''כ באולמרט המושחת?

        צוחק, 14/10/07 01:24

        באמת המוסר והצדק בראש דאגותינו...

        הגב לתגובה זו

      • נכון בהחלט (ל''ת)

        נכון נכון נכון, 14/10/07 03:43

        הגב לתגובה זו

    • חסר לך הרבה ידע פוליטי על בוש ולכן אתה מקיא (ל''ת)

      שנה או שני דעתך, 14/10/07 03:41

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    האמריקאים לומדים לצערנו בדרך הקשה מה שישראל למדה בדרך יותר קשה:

    א' צנעני, 13/10/07 20:17

    שמהישמעאלים יש להפרד עם חומות הפרדה גבוהות ונשק גרעיני טעון ולא להסתבך איתם בעימות חזיתי, כי לא מדובר באנשים חושבים או חפצי חיים.
    כמו במלחמת וויאטנם, אי אפשר להלחם באוייב שאינו מבין ערכי חיים בסיסיים.
    זוהי, אגב, גם העיצה של חכמי דת יהודיים - להיפרד לגמרי מהערבים והמוסלמים, לא להתערב בעניניהם, לא לנסות לדחוף להם בכוח את הקידמה והמודרנה,
    ולהמשיך להתקדם תוך אבטחה בדה והגנה מפניהם, והם כבר יראו לבד ויבינו איפה נמצאים החיים והחיים הטובים, וירוצו אחריהם בבקשות סליחה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה מלל משתפך

    בגלל המריחה..., 13/10/07 20:11

    ברור שזה קשקוש שמאלני
    א האמריקאים שם כי הערבים מחבלים וטובת העולם לרסן אותם אבל הם לא מוכנים להכנע והעולם לא מוכן להכניע לכן יש כ''כ הרבה הרוגים.
    ב זו תכניקה כבר די ידועה שמארגנים טבח ב''ערבים'' ערוך וטבול מראש בדעת קהל מעורר רחמים זה בלוף וכדאי שתדעו את זה כמו שהילד שנורה בעזה היה בלוף!!
    לא להאמין לכל ידיעה זה א ב היום.
    וגם לא לכל דיווח של צבא ארה''ב...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    צבא פרטי

    שלמה, 13/10/07 20:10

    על סמך מה מעריב מבסס את מאמרו עם כותרת: צבאו הפרטי של בוש???
    או שאתם אנטי בושניקים או סתם איגנורנטים

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ו-100 נהרגו ע''י פצצה שהוטמנה ע''י ''לוחמי חרות'' מוסלמים (ל''ת)

    אבל זה ב''סדר'', 13/10/07 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לרוב המגיבים, אתם תומכי רוצחים (ל''ת)

    ברקק, 13/10/07 19:48

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה. אנחנו תומכים באמריקאים

      שמאלני לשעבר, 13/10/07 22:00

      ולא בטרוריסטים המוסלמים שטובחים בעם העיראקי.

      הגב לתגובה זו

      • אתה תומך באמריקאים, לא אני (ל''ת)

        אני ואתה נתקן, 14/10/07 03:46

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    זאת דרך אופיינית...

    יעל הצפונית, 13/10/07 19:44

    זאת דרכם האופיינית של אנשי ממשל ''לחסוך'' בכספי המדינה ולתת לקבלנים פרטיים לטפל בענייני המדינה. כאן זה ביבי הדרעק ושם זה בוש העלוב והמושחת. כאן רוצים לתת לפרטיים כאלה להחזיק בתי סוהר, לתחזק בתי חולים ממשלתיים (זה כבר התחיל) ומה לא? מה יקרה?? השירות יהיה זול ככל הניתן.
    המשתמשים בשירותים הללו יהיו תמיד האוכלוסיות החלשות. ומי שיש לו כסף, יוכל לקבל שירות טוב יותר ויעיל יותר תמורת תשלום מתאים.
    ומי יזכה במכרזים הללו? מי שיבטיח שלו צריך לשלם הכי פחות. ואז הוא ישלם לעובדיו חרה בלבן ויתנהג כלפיהם כפי שכבר ראינו בכתבות אינספור...כמו לעבדים. וכך ייווצר כאן מעמד של עובדים שהם עבדים, ללא זכויות סוציאליות ומקבלי שירותיהם העניים שיקבלו שירות מחפיר. זה ביבי, זה בוש, זהו בדיוק הפאשיזם הימני הבואש כלפי ציבור החלשים. אני מקוה שהאמריקנים הולכים לקרוע לבוש את הצורה על הטבח המחריד הזה, בידי שכירי החרב המגעילים הללו.

    הגב לתגובה זו

    • קומוניסטית טובה היא קומוניסטית מתה (ל''ת)

      ד''ש מסטלין, 13/10/07 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    שטיפת מח שמאלנית שיקרית

    משה, 13/10/07 19:32

    הבכיינים בוכים ומקבלים משכורת על בכי שיקרי.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    האמריקאים לומדים לצערנו בדרך הקשה מה שישראל למדה בדרך יותר קשה:

    א' צנעני, 13/10/07 18:31

    שמהישמעאלים יש להפרד עם חומות הפרדה גבוהות ונשק גרעיני טעון ולא להסתבך איתם בעימות חזיתי, כי לא מדובר באנשים חושבים או חפצי חיים.
    כמו במלחמת וויאטנם, אי אפשר להלחם באוייב שאינו מבין ערכי חיים בסיסיים.
    זוהי, אגב, גם העיצה של חכמי דת יהודיים - להיפרד לגמרי מהערבים והמוסלמים, לא להתערב בעניניהם, לא לנסות לדחוף להם בכוח את הקידמה והמודרנה,
    ולהמשיך להתקדם תוך אבטחה בדה והגנה מפניהם, והם כבר יראו לבד ויבינו איפה נמצאים החיים והחיים הטובים, וירוצו אחריהם בבקשות סליחה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה נראה בדיוק כמו הדיווחים על המסכנים שלנו בעזה

    שמוצאים את מותם, 13/10/07 18:28

    הכתבה הזו מסריחה מחוסר אמינות

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה ממש כמו אצלנו,כל מחבל הרוג פתאום הופך לתלמיד תמים בדרך לבית הספר

    אריה, 13/10/07 18:23

    נו באמת, מי מאמין לשקרים האלה של עיתונאים שמאלנים.
    מאחורי כל הסיפור הזה אפשר לראות את הדמוקרטים חסרי כל מוסר שמוכנים למכור את האימא ואת האבא שלהם בשביל לחזור לשלטון.
    אפילו פגיעה באינטרסים אמריקאים לא עוצרת אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל יום מתפוצצים מאות עירקים,אז מה העניין מ17 מהכיכר

    כתבה מיותרת, 13/10/07 18:12

    שוסיפו את ה 17 לערמת הגוויות מאז כיבוש עירק

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולי שצה''ל ישכור אותם,הם נראים יעילים (ל''ת)

    החברה הטובים, 13/10/07 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כתבה שיקרית ולא אמינה תפסיקו לשקר בשביל פירסום די כבר (ל''ת)

    מקושר בעולם, 13/10/07 18:05

    הגב לתגובה זו

    • אתה חולה נפש תומך ברוצחים בטח גם בשלנו (ל''ת)

      אהרוניקו, 13/10/07 18:24

      הגב לתגובה זו

      • אהרוניקו תארוז את פקלאותיך ותתחפף מפה שמאלני מגעיל

        שלמה, 13/10/07 22:16

        ה''רוצחים'' שלנו דואגים שחולירות כמוך יוכלו לשתות את הקפה שלהם בארומה מבלי להתפוצץ.
        לא מוצא חן בעיניך- תנסה קפה טורקי אתה יודע איפה.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש לצרף אותם לכוחות צה''ל הפועלים ברצועת עזה

    ש, 13/10/07 18:03

    אולי סוף-סוף נלמד מהם כיצד מטפלים בטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כתבה מגמתית, שעקרית ומכפישה, פשוט מועתק

    kobi, 13/10/07 18:00

    מילה במילה מאתר ''פראבדה''.
    פשוט מגעיל. הכותב מתעלם לחלוטין מהדיווחים על אש חזקה משלושה מוקדים שנפתחו על הכוח ולא נותן לדיווחים הללו אפילו ציטוט במרכאות.
    בקיצור, הכתבה הזו היא עוד אבן בחומת השקרים של NRG.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פתאום כולם תמימים שם

    חיפאי, 13/10/07 17:39

    אחד רק נהג מונית, שני רק הלך ללמוד,
    סהתם הורגים בהם.

    יאללה, לא קונה את הכתבה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש אלפי הרוגים ונטפלים בגלל 17

    amir, 13/10/07 17:21

    התשקורת במירעה

    הגב לתגובה זו

    • האמריקאים טובחים בעירקים ללא רחם (ל''ת)

      הילה, 13/10/07 18:23

      הגב לתגובה זו

      • כן בטח...

        שמאלני לשעבר, 13/10/07 21:56

        כל אלפי האזרחים ההרוגים בעיראק הן תוצאה של טרור אמריקאי...
        האמריקאים כבשו את עיראק כדי לעשות שם פיגועי התאבדות....
        הגיון של שמאלנים תומכי טרור.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    חבל שבשטחים לא מוצאים להורג אויבים אחרי פיגועים ותקיפות (ל''ת)

    מוות למחבלים, 13/10/07 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נשמע מופרך (ל''ת)

    ולא הגיוני, 13/10/07 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בוש הוא גבר שבגברים (ל''ת)

    אבי, 13/10/07 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הלוואי ואצלנו הייתה מתבצעת אבטחה חסרת פשרות שכזו. (ל''ת)

    כל הכבוד להם., 13/10/07 16:37

    הגב לתגובה זו

    • מה שמוזר זה שאתה מתעלם מהעובדה

      דניאל, 13/10/07 17:19

      שהשיטה הזאת נכשלת לגמרי - מהתגובה שלך היה אפשר לחשוב כאילו ארה''ב מנצחת בעירק ומצליחה להשליט שם סדר

      הגב לתגובה זו

      • השיטה היא כורח המציאות ולא להיפך

        שמאלני לשעבר, 13/10/07 21:59

        כלומר אם לא היה טרור לא היה צריך לאבטח לא ?
        הסיבה לטרור היא שגם עיראק וגם סוריה מזרימות לשם נשק וטרוריסטים של אל קעידה.
        אבל מה לעשות ולפי ההגיון השמאלני העקום שלך האבטחה היא הסיבה לטרור והמשטרה היא הסיבה לפשע...

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    מדובר באמריקה. למה ציפיתם ?

    ניר י-ם, 13/10/07 16:22

    הם לא יודעים להילחם, תסתכלו על כל הסטורית הלחימה שלהם (ממלחמת האזרחים, המלחמה עם ספרד, מלח''ע I, מלח''ע II, קוריאה, וויאטנם, עירק, עירק, עירק). הסיבות היחידות בגינן הם היו בצד המנצח במלחמות העולם זה מפני שכל התעשייה שלהם התגייסה לכך, היו להם בני ברית חזקים - ולא היו חוקי מלחמה ופשעים נגד האנושות.

    תתנו לארה''ב סתם מדינה - כל מדינה - בין אם היא עולם שלישי או לא להילחם ב - וארה''ב תכבוש את המדינה ביומיים, ותפסיד את המלחמה כולה תוך שנתיים שלוש.

    אין שכל - גם אין יותר מדי דאגות.
    העיקר שיש כוח.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    90% מה''כתבה'' הזאת זה שקר

    עמיקם, 13/10/07 16:18

    כנראה זה אין עכשיו לעשות מה שאפשר כדי להאיר את ארה''ב באור לא טוב, חוץ מהשמות בכתבה הזאת הכל פשוט שקר!,
    קודם כל ''נרצחו'' רק 8 והם נהרגו מירי תגובה על התקפה על המאבטחים של BLACKWATER
    ה''עיתונאי הישר'' כבר החליט שזה רצח בלי משפט ובלי לדעת את כל העובדות הוא גם שוכח לציין שאותה חברה הצילה עשרותאם לא מאות חיים של דיפלומטים אמריקיים מבלי לאבד אף דיפלומט אולם הם איבדו כ70 מאבטחים.
    יש לי הרגשה שהיום בשביל להיות עיתונאי אתה צריך להיות שקרן פתולוגי רק ככה מקבלים אותך

    הגב לתגובה זו

    • אני מברך אותך על דבריך הנכונים. כל הכבוד לך. (ל''ת)

      אדם אילת, 13/10/07 16:38

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, כל בן אדם נורמלי שקורא את הכתבה מבין שהיא קשקוש (ל''ת)

      למדנו כבר, 13/10/07 16:55

      הגב לתגובה זו

    • Tal Schnider brave man KOL HAKAVOD (ל''ת)

      homeless, 13/10/07 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד לחברת האבטחה! רק ככה מטפלים בערבים

    מיקי, 13/10/07 16:06

    צה''ל צריך ללמוד מהם ואז נוכל לחיות כאן בשקט

    ד''א תגובה זו לא הושפעה מהדמגוגוה הזולה של הכתבה לעיל

    הגב לתגובה זו

    • כן, אין ספק שהמדיניות האמריקאית

      גיא, 13/10/07 17:21

      בעירק היא סיפור הצלחה גדול.

      הגב לתגובה זו

    • מאחל לך

      א, 13/10/07 20:47

      מה שאני מאחל לכל מחבל.

      ד''א תגובה זו לא הושפעה מהדמגוגוה הזולה של הכתבה לעי

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אז איפה קונדי, אולי כדאי שתיסע לעיראק במקום לבוא ותעזוב אותנו בשקט? (ל''ת)

    רוני, 13/10/07 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ג'ורג' בוש הוא פושע מלחמה (ל''ת)

    רמי הוד, 13/10/07 15:55

    הגב לתגובה זו

    • רק תגובות הישראלים מצדיקה פשע ניתעב שמועתק מאיתנו (ל''ת)

      אמסלם, 13/10/07 18:21

      הגב לתגובה זו

      • צודק

        t, 13/10/07 20:46

        האמריקאים צריכים לפעול אחרת.
        למשל לחזור לשיטות הומניות של המנהיג
        הערבי המהולל -סדאם.
        השיטה פשוטה : יש תסיסה וחוסר סדר ?
        כמה כפרים נעלמים מן המפה וכל האזור שמסביב ''ילד טוב ושקט'' ...
        הרי מה החזיק את ה ''שקט'' בשלטון
        הקודם ? במיוחד כשהשנאה לסדאם מן צד השיעי והכורדי עלתה.

        אני מניח שהנקודה ברורה.
        יתר על כן, לו הכל היה קשור באמריקאים כבר הייתה עירק הופכת לאזור שקט ומשגשג, כי זה אינטרס עירקי וזה אינטרס אמריקאי.

        אולם יש פנטים מצד אחד ואינטרסנטים מבחוץ מצד שנ,י שלא מעוניינים בשלטון
        בעל זיקה מערבית או שלטון חילוני
        והם אלו שיוצרים את האנדרלמוסייה.

        לגבי כך שחיילים אמריקאים הורגים פחים מפשע ..
        זה נכון, זה קורה , זה מצב מגונה שיש לתקן
        וזה לא שונה מכל מלחמה אחרת מכל צד שהוא ללא קשר לאמריקאים,יהודי,ערבים וכו...
        כולם בני אדם עם כל החסרונות והיתרונות שבכך.

        הגב לתגובה זו

        • אשרי התמימות שלך (ל''ת)

          נאיבי, 14/10/07 03:50

          הגב לתגובה זו