• 50.

    בושה!

    נוסעת עצבנית, 30/08/11 13:01

    אני וחבר שלי היינו אמורים להיות כבר בוגאס בשעות האלה ..מסלול של ת''א- רומא- ניו יורק- וגאס .באינטרנט ראינו שהטיסת דלתא מרומא לניו יורק בוטלה . אני וחבר שלי ביררנו באליטליה ובגוליבר . תגובת אליטליה הייתה שדלתא בסדר והטיסות יוצאות סדירות ודלתא אינם מבטלים. כנ''ל בגוליבר שקיבלו תשובה זאת מאליטליה . אנחנו מגיעים ב2 בלילה לנתב''ג במצב רוח הכי טוב שיש לפני הטיסה ואז בצ'ק אין של אליטליה הודיעו לנו שהטיסת קונקשן מרומא בוטלה. האחראית בדלפק הכירטוס האחראית מעיין הייתה ממש לא סימפטית לא אכפת לה שהייינו עצבנים. היו שני פיתרונות למצב, הראשון,לטוס לרומא וההיתקעות שם על אחריותנו ,הפיתרון השני הוא להישאר בארץ , לחכות עד הבוקר ולראות מה עושים הלאה. בסופו של דבר אני וחבר שלי טסים מחר ולא דרך חברת אליטליה. הפסדנו הרבה כסף על דחיית המלונות . וההוריקן אלה שטויות כי כל החברות טסו ביום שני בלילה\\בוקר הכל הסתדר רק אליטליה עשו בלאגן!

  • 49.

    שאלה?

    מינן בר, 11/10/07 18:20

    מי שהוא יודע למה האפיפיור לאחר שיורד מהמטוס נוהג לנשק את האדמה? הוא טס אלאיטליה!

  • 48.

    מטוסים של פיאט אמינות נמוכה מאוד

    aviהרצליה, 11/10/07 18:17

    תמיד אבל תמיד המטוסים של אלאיטליה עם תקלות , בעבר טסתי לונציה והמטוס חזר אחרי שעה וחצי לנחיתת חרום בגלל תקלה , בדקתי וגילית שהמטוס יצא מאיטליה עם תקלה שהחמירה אחרי ההמראה , זה גרם לנו סבל ועיקוב של 24 שעות ואובדן ימי טיול, הגשתי תביעה בתביעות קטנות וזכיתי במלוא סכום הטיול , הם הגישו דחיה למחוזי ושם הגענו לבסוף לפשרה בגלל שהשופטת ריחמה על האיטלקים כי אמרה להם יש נגדכם כל יום תביעות אנו כבר מכרים וותיקים, כאמור זכיתי במלוא סכום הטיול 800 דולאר לאיש ,
    לא לוותר לאלאיטליה רק תביעה כל פעם כנגד הזילזול בנוסעים תביא אותם לסדר גם כאן,

  • 47.

    רציתם כרטיסים בזול??? זה המחיר

    קרן, 11/10/07 14:21

    30 שעות טיסה

  • 46.

    הם אנטי שמים

    מיכאל גרנט, 11/10/07 13:13

    אלאיטליה זאת חברה גרועה יותר מ אל על
    הם אנטישמים לא אכפת להם מיהודים באופן כל כך גלוי שאני מתפלא איך יהודים טסים איתם
    הם לא עונים לתלונות ומתעלמים מכל ביקורת
    החרימו אותם

  • 45.

    הם אנטי שמים

    מיכאל גרנט, 11/10/07 13:10

    אלאיטליה זאת חברה גרועה יותר מ אל על
    הם אנטישמים לא אכפת להם מיהודים באופן כל כך גלוי שאני מתפלא איך יהודים טסים איתם
    הם לא עונים לתלונות ומתעלמים מכל ביקורת
    החרימו אותם

  • 44.

    10000$ לאחד היו שוכרים מטוס פרטי (ל''ת)

    ביל גייטס, 11/10/07 13:08

  • 43.

    יש לכם קייס ברור!!!

    עורך דין, 11/10/07 13:05

    אל תהססו לתבוע את 2 החברות, השופט כבר יחלק את האחריות ביניהן. קחו עו''ד המתמחה במשפט תיירות או הגישו תביעה בביהמ''ש לתביעות קטנות

  • 42.

    זה מה שקורה למי שאינו טס באלעל (ל''ת)

    רק כחול לבן, 11/10/07 13:04

    • אל-על חברה על הפנים!

      ניר, 11/10/07 14:16

      בשנת 99 טסתי באל-על ממילנו לנתב''ג. השירות היה מתחת לכל ביקורת!

      מאז טסתי כ-50 טיסות עד היום אף לא אחת מהן עם אל-על.

      השבוע אחרי 8 שנים שלא טסתי באל-על טסתי מפריז לנתב''ג. היה כל-כך גרוע עד שנשבעתי שבחיי לא אטוס יותר באל-על. (אולי כגופה כן וגם אז אני בטוח שאתהפך באי נחת מספר פעמים.)

      דבר אחד אני לא מבין איך אל-על עדיין קיימים? פשוט איך? מה, כל הישראלים מטומטמים? לא יכול להיות! איך אתם עדיין נוסעים עם החברה הדפוקה הזאת? איך?

      אני לא מגיש מכתבי תלונה, לא אומר בפנים לדיילות מה אני חושב על אמא ואבא שלהן, לא צועק ולא מתעצבן בפומבי - כמו כמה נוסעים שהיו איתי בטיסה וצילמו בוידאו, איימו להגיש תלונות, צעקו וקיללו ואפילו סרבו לשבת ממש רגע לפני ההמראה עד שהטייס נאלץ לעצור את המטוס על המסלול! (לא משקר - תבדקו באל-על, טיסה 224 פריז-ת''א ב-8 באוקטובר)

      אני לא עושה כלום - פשוט לא טס יותר עם החברה הדפוקה הנ''ל נקודה!

      מה שהכי מצחיק אותי זה שהם אומרים ברמקול רגע אחרי הנחיתה: אנחנו יודעים שיש לכם בחירה - תודה שבחרתם לטוס אל-על.
      ואני אומר, אתם יודעים ועדיין לא משפרים את השירות המגוחח שלכם זאת אומרת שאתם עושים מהציבור צחוק בכוונה תחילה!

      תודה אבל לא תודה!

      ניר

      • שנאה עצמית-תתבייש

        משה, 11/10/07 16:10

        לא רוצים חלאה כמוך בטיסות אל על

        • טוב מאוד שהכנסת לו (ל''ת)

          דוד, 11/10/07 16:19

          • אל על ואלאיטליה ...

            א.מ., 11/10/07 17:05

            אני לא מוכן לטוס עם שני החברות הנ''ל גם בחינם !
            לאחר שני טיסות באלאיטליה כאשר באחת האיחור היה מעל ל 18 שעות השירותים במהלך הטיסה גלשו וכל מה שניתן היה לעשות היה לנסות לכסות את האף, ובשנייה המשטרה האיטלקית ניסתה לצרף אזרחים מנגירה לצרכי גירוש לטיסה דבר שגרר דרמה שלא נגמרה אלא לאחר 5 !!!! שעות עיכוב נוספים.
            אל על תודה על 3 פעמים בהם רשמו אותי ברישום יתר ללא ידעתי כולל פעם אחת בעסקים וטסתי במחלקת תיירים, וכאשר הפעם נוספת כאשר טסנו לפריז איתם לחגוג יום נשואים וכמעט נשארנו בארץ בסוף מתוך רחמים (כדברי הדייל) הועלנו לטיסה אז תודה רבה אני פשוט לא עולה על הטיסות שלכם ונהנה מכרטיס כסף ובקרוב סנטור בלופטנזה !!!

        • מה קרה?

          עופר, 11/10/07 16:42

          מה הבעיה שלך, משה? אל על שייכת למשפחה שלך? מדובר באמת בחברה על הפנים. גם לי היו תקלות איתם ואני התעכבתי בגללם פעם 16 שעות במוסקבה.
          יש גם אחרות גרועות כמו בריסל איירליינס אבל מה זאת התגובה הזאת?

    • לא טס בחברה ישראלית.כל טיסותיי בהן היו על הפנים בכל הקשר.איחורים (ל''ת)

      תקלות.אטימות לב, 11/10/07 14:19

  • 41.

    ישראלים, ישראלים...עושים מכל דבר, סיפור (ל''ת)

    זה אני, 11/10/07 12:20

  • 40.

    אליטליה סיטו בהתגשמותו

    אילן, 11/10/07 12:13

    לכולם יש סיפורי זוועה על אליטליה אז גם לי יש :
    הודיעו לנו ,ברגע האחרון ,שחוזרים משדה תעופה אחר היי שם היינו צריכים לקחת רכבת , להגיע לאיזה שהוא עיירה לגלות שהשדה תעופה עוד יותר רחוק נגמר הכסף לא היה כספומט בסוף לקחנו טרמפ , מזל עצרו לנו , והגענו מיועזים ועם הלשון בחוץ !

  • 39.

    אנשים, מתי תלמדו! טסים רק באלעל!!!! (ל''ת)

    נ, 11/10/07 11:54

    • אתה צודק! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 11/10/07 13:23

  • 38.

    סיפור דומה

    קרן, 11/10/07 10:47

    עוד סיפור של הבלגן של חברת אליטליה-דלתא - הגענו לטיסה של דלתא מארה''ב לתל אביב דרך רומא (הכרטיסים נקנו דרך אליטליה) וגילינו לדהמתינו שהקדימו לנו את הטיסה בשעתיים. עקב כך פיספסנו את הטיסה ונאלצנו להשאר בארה''ב על חשבונינו עוד יום וחצי. עכשיו אנחנו צריכים לרדוף אחר אליטליה בכדי לקבל פיצויים....

  • 37.

    רק לא אליטליה

    עוד מנוסה, 11/10/07 10:32

    גם לנו היתה חוויה נוראית עם אליטליה לפני כמה שנים. רק שתדעו שכתבנו מכתב למנהל החברה ורשמנו את השם של חברה שלנו שהיא עו''ד והיא עזרה לנו לנסח את המכתב וכיתבנו כל מיני אירגוני תעופה ועסקיים. לא התכוונו באמת לתבוע אבל בקיצור קיבלנו את הכסף בחזרה.
    את כל האינפורמציה אפשר לקבל באינטרנט (שמות, כתובות וכו,) .
    ומה שמצחיק או עצוב הוא שתוך כדי החיפושים באינטרנט נתקלנו בהמון אתרים של ''נפגעי אליטליה'' עם טונות של תלונות.
    אני מסכימה עם קודמי שווה לשלם יותר ולא לנסוע איתם, אירגוני העובדים באיטליה מאד חזקים וקשה מאד לפתר עובדים לכן הם בכלל לא מתכוונים לעזור לאף אחד בלי רחמים על ילדים ואגב אין קשר לישראל הם לא עוזרים לאף אחד - לפחות אין הפליה!

  • 36.

    הפתרון

    גיורא, 11/10/07 10:19

    לשלוח מייל שרשרת שיעבור באינטרנט ויחשף לכמה שיותר אנשים שיחרימו את החברהעד שתפצה את הנוסעים

  • 35.

    חרם צרכנים

    מאיר, 11/10/07 10:12

    יותר חשוב להפיץ בכל דרך אפשרית
    את הכתבה הזאת לכמה שיותר אנשים ולנסות לצאת בחרם צרכנים
    נגד החברה אולי אם זה יפגע להם
    בכיס המקרה הבזוי הזה לא יחזור על עצמו

  • 34.

    התמונה, כמו לקוחה מחנות צעצועים זולה ,חנות העושה ייבוא מסין......

    נאור חציר, 11/10/07 10:10

    כתבה עם כוונות זדון נגד אלאיטללייה.

  • 33.

    אוזביקסטן איירליינס..גם..כנסו לטובתכם.

    רונן, 11/10/07 10:05

    חברה על הפנים ,ממש מסריחה, שירות גרוע, מטוסים שבנס רק לא התרסקו(בינתיים) הזהרו מהם ישראלים יקרים, הם שונאים אותנו היהודים-ישראלים.
    אך ורק אל-על!!!!

  • 32.

    אם ההיתם מגיעים לאוסטראליה 29 שעות זה לא נורא!!! (ל''ת)

    משה א, 11/10/07 10:00

  • 31.

    הנוסעים חייבים להתארגן ולתבוע להם את הצורה

    תעופתית, 11/10/07 09:58

    בושה וחרפה!!
    החברה שבה נקנו הכרטיסים היא זו שצריכה לשאת באחריות. נקודה!
    לחברת אלאיטליה היו שלוש אפשרויות:
    1. לעכב את הטיסה לארץ ולחכות לנוסעים (35 נוסעים זה הרבה ובהחלט מצדיק)
    2. לממן להם שהיה ברומא עד הטיסה הבאה.
    3. למצוא להם טיסה חלופית עם חברה אחרת דרך יוון קפריסין או תורכיה - ארצות שנמצאות פחות או יותר בדרך מרומא לארץ.

    אבל להתנער מהאחריות ולשלוח אותם לחצות את האוקינוס שלוש פעמים - זו שערוריה שאין כדוגמתה!!!

  • 30.

    דלתא אשמה. חשוב לפרסם את זה בארה''ב.

    אלדד, 11/10/07 09:55

    האשמה היא על דלתא.

  • 29.

    קונקשן דרך איטליה?! חה..חה..חה.. (ל''ת)

    טייס, 11/10/07 09:53

  • 28.

    הם לא לבד

    רמי, 11/10/07 09:50

    רב חברות התעופה מעונינות רק בכסף של הנוסעים ולא בנוסעים.
    ותשמעו סיפור על החברה האתיופית הדפוקה.
    היינו קבוצה של כ-12 נוסעים שטסנו איתם לאדיס ומשם לאנטבה וחזרה באותו מסלול.
    כבר בעליה באנטבה הודיעו לנו ש''הרווחנו'' עוד שעתיים טיסה ואנו טסים דרך נירובי ועוד שעה המתנה שם.
    לאדיס הגענו כמובן באיחור והודיעו לנו שאנו לא עולים לטיסה יש הרשמה עודפת של נוסעים ואין מקום. שאלנו מה עושים , אמרו לנו תטוסו מחר דרך רומא. אחרי הרבה ויכוחים בלילה ראינו שאין ברירה לקחו אותנו למלון לכמה שעות ולמחרת חזרנו לשדה לטיסה לרומא ומשם לתל אביב.
    כשהגענו לשדה אמרו שאין מקום מרומא לתל אביב ולכן נטוס ללונדון. ואנחנו רק רצינו הביתה לישראל.
    עוד פעם ויכוחים וצעקות ולאחר שראינו שאין מה לעשות ואין עם מי לדבר עלינו על טיסה ללונדון.בדרך עברנו באויר קרוב מאד לבית .
    אבל מכיוון שהבטיחו רומא גם נחתנו נחיתת ביניים לכמה שעות ברומא.
    הגענו בשעה טובה ללונדון ושם התברר שאין מקום בשבילנו לישראל ואמרו תבואו למחרת בבוקר .
    למחרת באנו ואמרו תטוסו לפרנקפורט ומשם לישראלעו פעם ויכוחים וצעקות כלום לא עזר והמשכנו לפרנקפורט.
    בשעה טובה נחתנו שם ואז כמו שהיה ביומיים הקודמים הטיסה מלאה ואין מקום. עוד פעם צעקות וויכוחים ובסוף הגרמנים הציעו למי שמוכן לוותר על הטיסה תנאים טובים ללילה נוסף בגרמניה וכך התפנו מקומות ואחרי 3 ימים במקום 4 שעות נחתנו בשעה טובה בארץ הקודש.
    וכמובן הם לא חשבו על שום פיצוי או התיחסות לאשמתם בשערוריה.
    אז כמו שאמרתי בהתחלה ככה נוהגות כולן...חברות התעופה.

    • לא יאומן כי יסופר

      אילן, 11/10/07 12:06

      בחיים לא שמעתי על דבר כזה !!!
      בחתירה דרך ים סוף הייתם מגיעים יותר מהר . בקצב הזה הייתם ''עושים'' את כל בירות אירופה וחוזרים כעבור שבועיים דרך אוסטרליה - ''חוויה'' .

  • 27.

    דלתא

    ab, 11/10/07 09:45

    עדיין לא טסתי עם אליטליה (וכנראה שגם לא אטוס) אבל נסיונות גרועים עם דלתא היו לי. אני בורחת מהחברה הזו כמו מאש. ומי שהעיר כאן על הארוחות שהנוסעים שטסו הלוך ושוב לארה''ב לא יודע על מה הוא מדבר. האוכל והשירות בדלתא על הפנים.

  • 26.

    גם לי זה קרה שלשלום !הושארנו באיטליה

    רונן, 11/10/07 09:40

    שלשום חזרנו מניו יורק לכיון ישראל דרך רומא...בשעה 7:12 הגענו לרומא - עלינו לשער וחיכנו לקבל כרטיס עליה למטוס,אחרי שעה וחצי החלו להעלות למטוס,ואילו קבוצה של 15 ישראלים נותרה באיטליה בטענה שאיחרנו...ואז ביקשו מאיתנו את מספרי המזוודות והורידו לנו אותם משם...היינו ממספר חברות תעופה : AA ו DELTA...ואף אחד לא אחר ! - ביקשנו לקבל טיסה חלופית...ורק אחרי ריב-צעקות,והתעקשות,קיבלנו את אותה טיסה(חלקנו) למחרת,וחלק קיבלו טיסות לפריס ומשם לארץ,חלק דרך מילנו ולארץ.בשעה 13:00 סיימו את תהליך קבלת המזוודות וקבלת טיסה חלופית...והיינו צריכים לחפש מלון בעצמנו...לשלם עליו....ולשלם את הנסיעות אל-ומהמלון חזרה...
    ס''ה 100 ארו לבן אדם (התחלקו זוגות בחדרים) , וכמובן יום עבודה שהלך....
    השאלה את מי אפשר(אם בכלל) לתבוע להחזר הכסף ?

  • 25.

    רק אלעל-יוצאת בזמן

    לילך, 11/10/07 09:35

    גם יודה ונינט שהיו אמורים להגיע לחופש טסו בארקיע והתייבשו בשדה 6 שעות. מסקנה- רק אלעל.

  • 24.

    לעולם לא אליטליה!

    מנוסה, 11/10/07 09:06

    מניסיון - מעדיף לא לטוס, לשלם יותר או לעשות סיבובים ארוכים יותר, רק לא להשתמש באליטליה המזעזעת!!!!

    • צודק

      מנוסה מאוד, 11/10/07 09:34

      החברה הזאת לא מפסיקה להדהים אותי,כבר שנים,לאחר ניסיון קצר אבל מר איתם אני מסרב לעלות על הטיסות שלהם!!!

    • צודק!!

      מואכזבת, 11/10/07 10:34

      גם לי היה ניסיון מאד מר איתם עם מטען שהגיע באיחור של חמישה (!) ימים, פשוט חברה מזעזעת, אני לא טסה איתם.

    • הסבלים גנבו לי מטען

      אבי, 11/10/07 14:34

      הסבלים גנבו לי מטען.
      אבל אליטליה לא הסכימה לפצות אותי.
      מאז אני לא טס איתם.
      נקודה.

  • 23.

    תשמרו את המילה ''סיוט'' לדברים אחרים

    אלון, 11/10/07 09:04

    לקח קצת יותר זמן מהתוכנית, זה לא ''סיוט''.

  • 22.

    מה זה קשור לאליטליה??? הגיון !!!!

    שילה, 11/10/07 09:03

    אני טסתי בטיסה של אליטליה. למה שהמטוס יצא באיחור ואני אאחר להגיע לישראל בגלל שדלתא איחרה וצריך לחכות לנוסעים??
    אליטליה נהגה כשורה. לא ברור לי למה דלתא מצאה פתרון כזה דפוק

  • 21.

    בית משפט. תביעה. פיצוי. עיקולים. חיוך. (ל''ת)

    פשוט!, 11/10/07 08:57

  • 20.

    רק עם אל על זה בטוח-טוס אל על (ל''ת)

    אריה, 11/10/07 08:56

    • רק אם יש עכוב מכל סיבה שהיא ויש חשש לנחיתה בשבת (ל''ת)

      אכלת אותה, 11/10/07 10:00

  • 19.

    מנסיון אישי לא טסה יותר עם האיטלקים בשביל קצת פחות כסף הם לא שווים (ל''ת)

    סיגי, 11/10/07 08:53

  • 18.

    מי שטס אליטליה שיהיה מוכן לגרוע מכל

    שוקי, 11/10/07 08:51

    זה לא פעם ראשונה או אחרונה

  • 17.

    אלאיטליה החברה הכי זבל (ל''ת)

    בועז, 11/10/07 08:49

  • 16.

    לאיטלקים יש יופי של יחסי ציבור ?

    אזרח, 11/10/07 08:48

    האיטלקים בטוחים שהכל מתחיל בספגטי ונגמר בפיצה !

    אדיבות ??!!
    נימוס ??!!
    שירות ??!!
    תשומת לב ??!!

    הם שמעו שיש דברים כאלו, אי שם, במקומות רחוקים. לאיטליה (ולאליטליה) זה עוד לא הגיע !!!

    אופס, שכחנו, יש להם, לאיטלקים, גם אחלה גלידה והנשים מהממות.

    אבל השירות, השירות, השירות .....

  • 15.

    שיגידו תודה

    רותם, 11/10/07 08:45

    קיבלו ארוחות חינם בטיסות קיבלו מקומות בטיסה ששווים כמה מאות אלפי דולרים.... כל דבר הישראלים האלה מתלוננים

    • רותם בחשבון ברחת מהשיעור נכון?

      מאיר, 11/10/07 10:10

      עם כמה מאות אלפי דולרים אני משכיר מטוס פרטי עם מלווה אישית. כשאתה כותב, לפני שאתה שולח תקרא את מה שכתבת.

  • 14.

    איטליה זה כמו ישראל לפני 30 שנה

    גיא, 11/10/07 08:41

    אליטליה היא פשוט אסון

  • 13.

    כנראה שרק אל על עדיפים כששומעים על עוגמות (ל''ת)

    נפש כאלו...., 11/10/07 08:41

  • 12.

    קמצנים, היו נשארים באיטליה כמה ימים לפחות נהנים

    מיקה, 11/10/07 08:40

    אני מתה מהקמצנות ! הרי הייתה להם ברירה להשאר באיטליה, ביג דיל היו משלמים כמה ג'יבות למלון ולפחות נהנים אבל לא! הקמצנות הורגת! אני לא מצדיקה את חברות התעופה, אני פשוט חושבת שאפשר ורצוי להתגמש ולא להיות פאקינג קמצן עד כדי כך של לחצות את האטלנטי עוד פעמיים. מה גם שזה די ברור שאם הם היו ממתינים למחרת כבר היו מוצאים פתרון. קרה לי לא פעם סיפורים דומים ותמיד נשארתי במלון ישנתי טוב ולמחרת פתרתי את הבעיה

    • יש אנשים שפשוט אין להם

      למיקה הטחונה, 11/10/07 09:30

      ויכול להיות שזה אנשים שחסכו המון בשביל טיול בארה''ב, וכן כנראה שזאת גם הסיבה שהם קנו כרטיסים בחברה האיטלקית הזולה יותר. אני בטוחה שאת ילדה שעדיין חיה על הכסף של ההורים, שכנראה יש להם הרבה. תתבגרי אולי תביני כמה האמירה שלך טיפשית.

    • לא כולם מליינים כמוך. אם היו רוצים לסוע לאיטליה היו נוסעים לשם ולא

      ג, 11/10/07 09:37

      לארהב

    • בר לכי לליאו!!

      ציפי, 11/10/07 10:01

      אחרי טיול שבו חושבו הוצאות מסויימות לא לכל אחד יש את הכסף הנוסף להמשיך.
      חוץ מזה מה עם המזוודות?
      ומה אם פתאום יחליטו להעלות את כולם על המטוס הבא ואת מסתובבת לך ברחובות איטליה להנאתך וקונה עוד גוצ'י לכלב הקטן והחמוד שלך ואין יותר אפשרות לטיסות חזרה?
      קל לדבר כשיש כסף וזמן.

    • מיקה עשי לי ילד.......!!!!

      חאסאן נאצצראללה, 11/10/07 10:02

      בואי ניפתור בעיות ביחד....!!!11

    • למיקה

      שמעון, 11/10/07 10:59

      את בטח טסה מהחדר למטבח ומשם לסלון..איך תהיי קמצנית הכל על חשבון אבא ואמא..ולישון אין בעיה ..תתעוררי ילדה חסרת הבנה

  • 11.

    לכל המתלוננים על חברות ישראליות

    אזרח מן השורה, 11/10/07 08:36

    איני חושב שחברות ישראליות היו נוהגות כך

  • 10.

    מנסיון, אליטליה - חברת התעופה הגרועה בעולם.

    tx;, 11/10/07 08:35

    אני טס הרבה בעולם ולצערי, גם עם אליטליה יצא לי לטוס יותר מפעם אחת. מעולם טיסה של אליטליה לא יוצאת בזמן. תמיד איחורים, בעיות, עיכובים. שלא לדבר על המטוסים המיושנים והצוות הלא סימפטי. אם יש לכם אפשרות אפילו קצת יותר יקרה, טוסו עם כל חברה רק לא איתם.

    • צודק-גם מנסיון... (ל''ת)

      יערה, 11/10/07 09:09

  • 9.

    מנסיון, אליטליה - חברת התעופה הגרועה בעולם.

    tx;, 11/10/07 08:35

    אני טס הרבה בעולם ולצערי, גם עם אליטליה יצא לי לטוס יותר מפעם אחת. מעולם טיסה של אליטליה לא יוצאת בזמן. תמיד איחורים, בעיות, עיכובים. שלא לדבר על המטוסים המיושנים והצוות הלא סימפטי. אם יש לכם אפשרות אפילו קצת יותר יקרה, טוסו עם כל חברה רק לא איתם.

  • 8.

    מנסיון, אליטליה - חברת התעופה הגרועה בעולם.

    tx;, 11/10/07 08:35

    אני טס הרבה בעולם ולצערי, גם עם אליטליה יצא לי לטוס יותר מפעם אחת. מעולם טיסה של אליטליה לא יוצאת בזמן. תמיד איחורים, בעיות, עיכובים. שלא לדבר על המטוסים המיושנים והצוות הלא סימפטי. אם יש לכם אפשרות אפילו קצת יותר יקרה, טוסו עם כל חברה רק לא איתם.

  • 7.

    לא להתקרב לאליטליה!!

    להחרים, 11/10/07 08:31

    מי שנוסע עם אליטליה שיעשה זאת בידיעה שיחווה כל דבר לא נעים שיכול לקרות.

    לא להתקרב!!!!!!!

  • 6.

    האם לעולם אנשים לא ילמדו?!

    מגיע, 11/10/07 08:29

    מחיר נמוך= סיכוי טוב לבלאגן.

    אלאיטליה ידועה בבלאגן שלה, מי שקונה כרטיס טיסה לחברה הזו וחושב שהוא יגיע עם המזוודות שלו או בזמן ליעדו פשוט לא מבין עם מי הוא מתעסק.

    אפילו האיטלקים לא טסים איתם אם אין ברירה!!

    אבל מי שרוצה לשלם בזול ביוקר משלם בזול.
    מגיע להם!

  • 5.

    פשוט לא להאמין... מסכנים. (ל''ת)

    אזרח, 11/10/07 08:27

  • 4.

    מה שחשוב בטיסות זה המחיר, לא הנוחות

    אלון, 11/10/07 08:25

    אם אדם משלם כבר איזה 1000 $ על טיסה, לא מעניין אותו שייקח כמה שעות יותר לכאן או לכאן.

    מה שחשוב לו שיהיה זול.

  • 3.

    הכל בגלל אקה ומולי !!! בדוק. (ל''ת)

    נילס הולגרסן, 11/10/07 08:22

  • 2.

    גדול !! כמו לעוף לקוטב הצפוני דרך אפריקה, שיואו הכנפיים שלי .... (ל''ת)

    ציפור, 11/10/07 08:21

  • 1.

    לא כל כך ברורה המטרה של הכתבה

    צחי, 11/10/07 08:15

    מה הם רצו מטוס פרטי לארץ?
    אם כל הטיסות מלאות אז כל הטיסות מלאות.
    אף אחד לא אשם פה.

    • צחי ! תתעורר ! ותנחת כבר !

      זיו, 11/10/07 08:29

      צחי, הגיע הזמן שתתעורר ותחזור לכדור הארץ. יש אחריות ויש דרכים להתנער מאחריות. ואתה.. תחזור לכדור הארץ.

      • שגם ישראלים ירגישו בטרטור ובזלזול כמו שהם מתיחסים לנוסעים

        צחה, 11/10/07 09:05

        בשדה התעופה הישראלי, בושה וחרפה איך שישראלים מתנהגים כלפי זרים וכלפי ערבים, אז מה ? הטיסה התעקבה קורה בטיסות הכי טובות . תתבישו לכם.ואל תחשבו שתמיד מגיע לכם יחס מיוחד.

        • אף אחד לא ביקש יחס מיוחד ...

          מיכאל, 11/10/07 12:28

          סך הכל ביקשו יחס נורמלי - של עשית טעות שא בתוצאות...

    • דלתא היתה צריכה לעכב את הטיסה מרומא לארץ

      מישהו, 11/10/07 08:33

      המחדל שקוף!

    • ובנתיים ישנו ברחוב ? (ל''ת)

      ישראל סגל, 11/10/07 08:37

    • אתה סתום ברמות

      לשלוח אותך לכלא, 11/10/07 08:37

      אני מבין שגם אתה בהמה, ולא רק באיטליה יש כאלו. אבל ידידי הטמבל, בעולם המודרני מקובל שאם חברה מסוימת לא עמדה בהתחייבות-כלומר, להביא אותך בזמן לטיסת הקונקשן (נראה לי שאף פעם לא טסת לחול ראש בטטה), מקובל מאוד שהחברה תדאג לך ללינה במדינה בה אתה נמצא עד לטיסה הבאה. מה כל כך לא ברור, טמבל?

    • צחילה, סע רק באוטובוס !!!!

      המום, 11/10/07 08:40

      הכל ברור, חוץ מתגובתך המרחפת ?

      אדם הזמין טיסה מניו-יורק לנתב''ג. הודיעו (כמקובל לפעמים) שהטיסה תהיה עם חניית ביניים ברומא, שם יחליפו מטוס שיוליך אותו בביטחה ארצה. הבטיחו ולא קיימו !!!

      חברת התעופה דלתא ''שמה פס'' על הנוסע, הטיסה מארה''ב לרומא אחרה לצאת ואחרה להגיע לרומא (ב-3 פקינ'ג שעות), איש לא תאם מאום עם האיטלקים, הטיסה מרומא לישראל מיהרה לברוח - והרי התוצאה (נוסעים ש''נדפקו'' ואיש לא היה מוכן לטפל בהם).

      הכל כל כך ברור. רק צחי'לה מותק, פשוט לא מבין, המסכן, הוא פשוט לא מבין !!!!!

    • אתה טועה ידידי היקר

      מאיר, 11/10/07 08:44

      כניראה אתה לא טס הרבה. אף אחד לא ביקש טיסה פרטית לארץ! המינימום שהחברה יכלה לעשות הוא לממן את השהיה שלהם ברומא עד הטיסה הבאה. לגרום לאנשים לחצות אוקיינוס שלוש פעמים זה טירטור לשמו. אני הייתי תובע את החברה והייתי רוצה לראות מה יצא מיזה. לא יתכן שחברות תעופה יעשו לעצמם חיים קלים והנוסעים יצתרכו לבלוע הכל. לכל תעלול יש גבול. לפני שאתה מגיב תחשוב מה היה קורה אילו היית אתה באותה סיטואציה. שיהיה לך יום טוב

    • בוודאי שיש אשמים

      יואב, 11/10/07 08:47

      איך זה שכל הטיסות מלאות?
      פשוט בגלל מדיניות השמיים הסגורים.
      נוצר מחסור במקומות טיסה למרות שיש חברות רבות שהיו מוכנות לטוס לארץ.