• 51.

    הם יפסידו את הביטוח הלאומי הישראלי?

    יחזקאל, 11/10/07 01:44

    הערבים רוצים מדינה פלסטינית
    ''יודן ריין'' ולהמשיך ישיבת ערבים בתוך ישראל, כמה שיותר. כבר עכשיו הם דורשים אוטונומיה בגליל ובמשולש.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רודפי שלטון ושררה

    מוטי קליפורניה, 10/10/07 20:41

    לא אכפת להם מהעם העיקר שמשכורתם דופקת.הם לא יביאו שלום כי הם לא יודעים בכלל מה זה.
    הדבר שהם יכולים ליצור הוא הסכם גירושין מוצלח לדעתם ולעזאזל הילדים והעתיד.
    לא ידידי הם לא יביאו גאולה,לא יביאו שקט,לא יביאו פרנסה וכל מעשיהם
    חושך ועוד חושך,גם לא יביאו לאהבת אחים.
    חושך ועלטה אלו מעשיהם,אור למשכורתם וחושך לאחרים.
    -נמאסתם.
    תפנו את הזירה לאיכפתיים הרואים וצופים את העתיד,המסוגלים להוביל בני אדם לשלום אמיתי מתוך אכפתיות
    ולא להסכם גירושין מוצלח לטעמכם בו אתם מוכרים את עתיד ילדיכם לשטן ולא לאלוהים.
    מה זאת אומרת שטח נקי מיהודים?!
    זה השלום שאתם מציעים?!תתבישו לכם.וביודעי שדברי נופלים על אוזניים ערלות והבושה ממכם והלאה.
    המונח המתימטי המגדיר אתכם הוא ''אפסים מובילים'' חסרי ערך וחסרי חשיבות בעיני-להתראות בבחירות.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי ידידי

      Avi Ecuador, 11/10/07 00:01

      מוטב שתפנים את שאני מסביר.
      אין חלוקה לכבשת הרש ואין אפשרות שחיות יחיו בה.

      הגב לתגובה זו

      • לאבי אקודור

        מוטי קליפורניה, 11/10/07 01:54

        הם יחזרו בתשובה,גוש קטיף יבנה מחדש וייושב ביהודים,והמלחמה תזכר כסיוט שהיה ועבר,ושלום אמיתי ירפא את הפצעים הפתוחים.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

      • לאבי אקודור-תיקון

        מוטי קליפורניה, 11/10/07 02:40

        הם לא חיות הם בני אדם אם כי הרגש חייתי ייצרי יכול להופיע בכל אדם גם זה המתורבת והמשכיל.
        בא נאמר שאני עדיין מאמין שיהיה שלום אמיתי בו כל בני האדם(גם אלו שהתנהגו כחיות בעבר)ירצו לחיות יחדיו ויוקירו זה את חייו של האחר.
        ההבנה הזו שכל האנושות היא רקמה אנושית חיה והאחד קשור באחר חיבת לחדור לתודעה של כל אדם ואדם על פני הכדור,ומתוך זה תבוא גאולה שלמה.
        לא להתייאש לא לאבד תקווה ולהאמין ויצר הטוב שבאדם ינצח את יצרו הרע.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    לפיכך

    מוטי קליפורניה, 10/10/07 19:03

    יש לספח את יהודה ושומרון כחוק למדינת ישראל לתת לתושביה אזרחות ישראלית ומי שלא יחפוץ בזה מזומן לעבור ל-22 מדינות ערב,העולם גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אין פדרציה אין שלום!

    מוטי קליפורניה, 10/10/07 18:53

    רק במסגרת פדראטיבית ניתן היה להגיע לשלום,עם אבו מאזן ואנשיו.
    אבל למעשה הם חושפים פן חדש במערכת היחסים, הם מעונינים באזור נקי מיהודים.ועוצמים עין מהעובדה כי פלשתינאים חיים גם בתוך ישראל וכי ליהודים יש זכויות למגורים בכל שטחי יהודה ושומרון מתוקף העובדה שזו נחלת אבותם.
    דעתי היא:
    מי שלא רוצה לחיות עם היהודים ורוצה לנשלם מעל אדמת אבותם הוא
    אוייב.
    היום יותר מתמיד ברור כי יש אויבים מבית ויש אויבים מחוץ.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט (ושרון) רוצה יש''ע נקי מיהודים - יותר ממה שהפלסטינים רוצים (ל''ת)

      מה אתה רוצה, 11/10/07 00:09

      הגב לתגובה זו

      • מה שאני רוצה מהפלסטינים

        מוטי קליפורניה, 11/10/07 01:50

        מה שאני רוצה מהפלסטינים זה שיצאו בהכרזה שהם מתנגדים להפרדה גזענית בין העמים,שהם מעונינים להמשיך ולגור עם היהודים,שבכל הסדר פוליטי שיהיה, השמים יהיו הגבול ותהיה תנועה חופשית משני הצדדים.ושהם חוזרים בתשובה ומניחים נשקם.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

      • שרון עשה זאת בכפיה

        מוטי קליפורניה, 11/10/07 02:04

        כשמטר של אלפי קאסמים נחת על הישובים היהודיים,כפתרון זמני זה היווה פתרון אך אם רוצים בשלום אמיתי והסדר קבע סוגיית גוש קטיף נפתחת מחדש.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    גם אנחנו אמרנו בהתחלה שלא נחלק את ירושלים (ל''ת)

    אז אמר. המציאות, 10/10/07 18:16

    הגב לתגובה זו

    • מציאות שאנחנו יוצרים. (ל''ת)

      חלם, 10/10/07 18:29

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    שמעתם על ראש מדינה שאינו רוצה את בני עמו?

    שאלות שאלות, 10/10/07 17:21

    יש למישהו ספק מדוע הוא מעונין שישארו פה? ומדוע לא יסכים שיהודים ישארו ב''מדינת פלשתין?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בסך הכל רוצים לממש את תורת האידיוטיות

    Avi Ecuador, 10/10/07 16:33

    של כת השמאל.
    מזל שהחמאס והחיזבאללה בולם.
    שאלוהים ישמור עליהם, תתארו לעצמכם מה היה קורה עם השמאל שנותנים לו לארכול קצת תקוות שווא וח' בשקט.
    היו מתנפלים על יהודים

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    צריך לקרוא לזה ''תהליך הטרור'' ולהפסיק עם הרמאות של ''תהליך השלום''.

    טרור עולמי, 10/10/07 16:02

    תהליך הטרור שהתחיל אותו קלינטון,(יותר נכון אבא בוש זרע את הזרעים)הביא לטרור רצחני על תקן יומי כדרך חיים במדינת ישראל ולטרור כלל עולמי שלא היה קיים לפני כן.
    האמריקאים התחילו בתהליך הטרור והם ממשיכים בו,אח''כ הם מתלוננים שהוא גם מגיע אליהם.
    טרוריסט זה טרוריסט זה טרוריסט זה טרוריסט.
    את תצפר אותו,תיתן לו הטבות,תעשה איתו עסקים:אתה מתדלק את הטרור ככה,זורק עוד עצים למדורת הטרור והופך אותה לשרפה.
    זה בדיוק מה שעשו עם אירגון הטרור של אש''ף שנידחף עד לפינת העולם בטוניס וישב בשקט(מה יכל כבר לעשות שם):הכניסו אותו לתוך ישראל ותידלקו אותו(זרקו עצים למדורת הטרור)נתנו להם נשק ותחמושת,ומיליאדי דולרים,ותושבים לשלוט עליהם ועל דרך חינוך ילדיהם,ותיקשורת מקומית להפיץ את הטרור,ולגיטימציה בין לאומית ביחד עם תיקשורת עולמית להפיץ את הטרור בעולם כולו.
    האמריקאים ממש הדליקו את מדורת הטרור בישראל(הביאו אותה מטוניס)וזרקו הרבה עצים למדורת הטרור עד שהיא הפכה לשרפה בעולם,אירופה,אמריקה,כל העולם.
    לפני תהליך הטרור שנעשה בארץ(ומומשך בימינו)לא היה כזה דבר.
    הטרור קיבל לגיטימציה עולמית,התיקשורת העולמית אפילו מגבה את הטרור הפלסטינאי.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    התנגדותם מוכיחה עד כמה חילופי אוכלוסין תעזור לנו.... האוכלוסיה הזאת (ל''ת)

    אמורה להביא את, 10/10/07 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שרון אמר שעזה היא הניסיון,אם יצליח אז אפשר יהיה להתקדם.

    לא הצליח, 10/10/07 14:59

    אבו מאזן קיבל את עזה.
    מה קרה בעזה?
    קיבל שטח,את כולו.
    יש שלום?
    ניגמר הטרור?
    אפילו גרשו משם את אבו מאזן.
    אז למה יש לתת לו שטחים אחרים?
    יגרשו אותו גם משם.
    מה יש לעשות הסכמים עם אדם שלא עומד בהסכמים,ולא משנה מאיזה סיבה.
    אם הוא אומר שהוא חלש מידי ורק בגלל זה הוא לא עומד בהסכמים,זה בכל זאת אומר שאין מה לעשות איתו הסכמים.
    מי שלא מסוגל לשלוט,לא נותנים לו שטח לשליטה.

    הגב לתגובה זו

    • חבל''ז. ישראל תתן שטחים בגלל שהדוד סאם רוצה מדינה פלסטינית. (ל''ת)

      ישראל, 10/10/07 16:15

      הגב לתגובה זו

      • שטויות. זה לא הדוד סם, זה הפחד של אולמרט מהחקירות !!! (ל''ת)

        כמו שרון בזמנו, 10/10/07 18:19

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    אבו מאזן מיתכונן כמובן לטובתו .

    פקק תנועה, 10/10/07 14:50

    לפוצץ את עיסקת הנדלן .הגדולה ביותר שנערכה איי פעם .בהיסטוריה של מכדור הארץ .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''ולסיום הכיבוש שהחל ב-1967''. אח''כ ידרשו את סיום הכיבוש שהחל ב 1948

    הקשיבו להם, 10/10/07 14:37

    הערבים יודעים טוב מאד למה מתכוון אבו באמרו סיום הכיבוש שהחל ב 1967. זו תורת השלבים!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חילופי אוכלוסיה ? מה פתאום. לא מתחלפים . רק נותנים לך את אלה ....

    רוגטקא, 10/10/07 14:08

    ...שאוהבים אותך ושונאים אותנו...
    מי מתכוון להתחלף איתך בכלל , יא אבן חאנזיר ?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מסתבר שאבו מאזן בכסות הכבשה מסוכן הרבה יותר מעראפת.יש לנטרלו בחוכ (ל''ת)

    משה, 10/10/07 14:00

    הגב לתגובה זו

    • צודק. הוא רואה עם מי יש לו עסק. אולמרט המושחת שאין לו הרבה ברירות. (ל''ת)

      זו הטרגדיה שלנו, 10/10/07 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אבו מאזן מציב מיכשולים קשים ביותר

    פקק תנועה, 10/10/07 13:57

    ביפני תהליך השלום

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תוכנית השלבים: יו''ש כעת,המשולש והגליל וחלק מהנגב אח''כ ו-ירדן בסוף

    מוטי, 10/10/07 13:57

    אנו מאבדים עצמנו במו ידינו .
    נהפוך הוא : אנו צריכים לדרוש חילופי אוכלוסין , לדרוש חלקים מירדן במקרה שתחדל מלהתקיים , וחלקים מסיניי .

    ואז ''להתפשר ולהשאר עם יו''ש נקייה ליהודים .

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בודאי שלא הרי הם רוצים שערביי עשראל יכרסמו את ישראל ויחסלו אותה מבפ (ל''ת)

    י סאל מיל, 10/10/07 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הח''כים הערבים כבר קובעים את האשם

    מאיר, 10/10/07 13:36

    והאשם כמו תמיד ישראל. בציניות המתלהמת המאפיינת אותם, מסירים הח''כים הממומנים ע''י משלם המיסים הישראלי והיהודי ברובו, את האחריות מעצמם ומאחיהם הפלשתינים לכל תוצאה שתהייה בכינוס. הם, כמו המוני העולם המוסלמים, סוברים שזכות הבחירה אינה חלה עליהם, לכן מראש קובעים - כמו אוהדי בית''ר ירושלים במערכון של הגשש - את התוצאה, את השופטים ואת מזג האויר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אז מה קרה ברכה ואסנע , לא טוב לעזוב את

    אבו יסמין, 10/10/07 13:31

    ולהיות תחת שילטונות ישראל , אתם לא מפסיקים לקטר נגד הציונים וכשמוצע שתהיו תחת שילטון אחיכם הפלסתינים קיבלתם פיק בירכיים ?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עלה התאנה של החמס, שניהם עובדים לחיסול ישראל

    AL, 10/10/07 13:12

    משחקים בשיטת השוטר הטוב והשוטר הרע בשביל לקבל עוד ועוד כשמטרתם חיסול ישראל בשיטת הסלאמי. וממשלת ישראל הבוגדנית מגוננת על שיטתם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הח''כים הפלשתיני והבדואי (שאיננו פלשתינאי!!) ממשיכים כרגיל בחתרנות

    דרור מרמת גן, 10/10/07 13:10

    האנטי ישראלית. סיוע לאוייב נחשב במדינה היהודית החולה לפעילות חוקית.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אז אולי רק את ברכה וסנע? פליז....... (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 10/10/07 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כתוצאה מפרויקט הקמת המדינה הפלשטנאית

    פקק תנועה, 10/10/07 12:00

    גם היהודים הישראלים .וגם הערבים הישראלים נימצאים באותה הקלחת .בנתיים תושבי ישראל באשר הם .לא מרוחים שום דבר מכול הפרויקט הזה . הענין הזה פשוט לא מישתלם על פי אך שזה ניראה .

    הגב לתגובה זו

    • חזור שנית??..אתה לא נשמע טוב.. (ל''ת)

      נסה לשפר את, 10/10/07 14:01

      הגב לתגובה זו

      • אבו מאזן מיתכונן .לפוצץ כמובן לטובתו .

        פקק תנועה, 10/10/07 14:47

        את עיסקת הנדלן הגדולה ביותר בהיסטוריה .שנערכה איי פעם בכדור הארץ .

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה זה נראה כמו ועדה בינלאומית מהסוג שערפת דרש?

    יוספוס, 10/10/07 11:45

    למה כל ממשלות ישראל ידעו לדחות דרישה לוועדה בינלאומית? הרי ידוע כי בוועדה כזו יזמינו את כל העולם ואישתו יושיבו את ישראל כמו ילד מבויש, ישראל תצטרך להוכיח כי אין לה אחות אף ע''פ שהיא בת יחידה.

    כל בעיות העולם באשמת ישראל והיהודים, בעיות בין עדתיות בעירק בגלל ישראל, דרפור בגלל ישראל, התחממות כדור הארץ בגלל ישראל, אם רק נגמד את ישראל לגודלה הטבעי כדרישת המצרים יפתרו כל בעיות העולם הזה.

    האם קונדוליסה הבטיחה לאבו-מאזן כניעה ישראלית מוחלטת לכל תכתיב פלשתיני? האם הובטח ל- סוריה, לבנון, מצרים, ירדן, מלזיה, אינדונזיה כי עליהן להגיע לוועידה כי בה הולכים לנעוץ את ישראל קשות?

    מה אבו מאזן אומר? גרשו 250,000 יהודים, כאשר בעבור גוש קטיף עלה לנו כ- 10 מיליארד ש''ח כמה נצטרך בעבור 250,000?

    תנו לנו מדינה נקייה מיהודים, קבלו ''מתאזרחים'' רק בצד שלכם בשטף קבוע ויצרו אצלכם מדינה דו-לאומית.

    אם זה שלום? מה זה כניעה? לי זה נראה כמו דרישה במתק שפתיים להכניס את הראש תחת הגליוטינה.

    הגב לתגובה זו

    • הציבור היהודי החולה והמוכה הולך כצאן לטבח אחרי אולמרט וכנופייתו

      דרור מרמת גן, 10/10/07 13:15

      המושחתת.

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק לייאש. זה לא יקרה בכזאת קלות, ובטח לא ככה. (ל''ת)

        לא ניתן !!, 10/10/07 18:25

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    ביגלל הנושא של עשיית שלום

    פקק תנועה, 10/10/07 11:41

    והקמת מדינה הפלטינאית .כול תושבי ישראל לסוגיהם .בניהם .היהודים הישראלים והערבים הישראלים .נימצאים מכול הבחינות באותה הקלחת .חוץ מהפלשטנאים .אף אחד לא מרויח מדבר זה .משהוא 1 קטן וחיובי .

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מתכוון יהודים וערבים ישראלים שרק מפסידים? ולמה? (ל''ת)

      לי נראה שהערבים, 10/10/07 18:27

      הגב לתגובה זו

    • מה?אתה לא הראשון להגיב. (ל''ת)

      זובינובי, 10/10/07 18:39

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אבו מכחיש שואה- ללא חילופי שטחים ואוכלוסין לא יהיה שלום. (ל''ת)

    המטיף, 10/10/07 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזו ''פאדיחה'' לאן נעלמה הגאווה-הערבית

    לא-משתלם, 10/10/07 11:38

    מה קורה לערבים הם מתביישים להיות ערבים, מדוע הם מתנגדים להצטרף לעם שלהם שהם כל-כך הרבה מזדהים איתו והם חלק ממנו במאבק נגד מדינת-ישראל???

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אתם מבינים את זה?

    החכם גמליאל, 10/10/07 11:37

    נו מה תגידו? גם הם לא רוצים את החברה האלה מהמשולש. אולי כדאי שנשלם להם קצת כדי שיקחו אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איפה הפוליטקאי האמיץ שישמור על האינטרס היהודי?? (ל''ת)

    רוני, 10/10/07 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם ישראל עושה ניתוח אז עד לסוף אחרת תיהיה עוד אינתיפדה

    אבי, 10/10/07 11:28

    הפלשתינאים רוצים שלוש מדינות
    את ירדן את פלשתין ובשיטת השלבים את ישראל שבתחילה תיהיה דו לאומית
    עדיף פחות שטח ופחות ערבים.
    חוץ מזה אין כייף גדול יותר מלראות את ערביי ישראל המתלוננים על קיפוח חוזרים ''בשמחה וגילה'' לחיק משפחתם האוהבת בפלשתין''

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      חיים מגבעתיים, 10/10/07 12:55

      צודק

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    קחו את אולמרט איתכם אנחנו לא רוצים אותו. (ל''ת)

    AVNERB, 10/10/07 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לדאבוני עלי לאודות: כל הכבוד לערבים איך הם משיגים את כל מבוקשם.

    ויתור על המדינה, 10/10/07 11:18

    הם נלחמים על כל פיסת קרקע שאנחנו מוותרים עליה. לאט לאט כל שטחי ישראל יהיו שלהם ואנחנו ב''אלסקה''. אולי יפסיקו ללמד בבתי ספר איך היהודים דאז לחמו למען ההתיישבות בארץ ישראל וכד'. אנחנו, הדור השני, מוותרים על מה שהורינו נלחמו למענו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חילופי אוכלוסין - הפתרון הרציונלי ביותר

    אבי, 10/10/07 11:18

    הפלשתינים רוצים מדינה משלהם שתהיה נקיה מיהודים אך עומדים על כך שחלק מעמם ישאר בישראל ולא רק זה אלא דורשים זכות שיבה. האם זה שלום צודק?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חוצפן ! מי אתה שתקבע תנאים !

    נאו קונסרבטיב, 10/10/07 11:16

    אבו בלוף להזכיר לך לנו כבר יש מדינה !.אם אתה רוצה להמשיך כמו ערפאת,תפדל, גם ב2050 ימשיכו שיחות שלום בוושינגטון....

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שיקחו את המשולש במתנה לא רוצים כלום בתמורה (ל''ת)

    בדבחט, 10/10/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איזה כייף לערבים שהם מקבלים בקלי קלות את כל מה שהם רוצים. (ל''ת)

    אנחנו אכלנו קש, 10/10/07 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם הם לא רוצים כנראה זה מה שצריך

    אלעד, 10/10/07 11:10

    אם הם לא רוצים חילופי אוכלוסיה אנו חייבים לעמוד על כך!!! כי ככל הנראה זה טוב לנו וזה מה שיציל אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • ב-ד-י-ו-ק !!! (ל''ת)

      השכל הישר, 10/10/07 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם לא תוותר - לא תהיה לך מדינה. אם נוותר אנו - לא תשאר לנו מדינה (ל''ת)

    סכסוך לא פתיר, 10/10/07 11:08

    הגב לתגובה זו

    • בסופו של דבר לנו לא תישאר מדינה. (ל''ת)

      לקראת הסוף, 10/10/07 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ברור אם הוא יכול רק לקבל למה שהוא ירצה גם לתת?

    אשר, 10/10/07 11:07

    המנהיגים הערביים לא טמבלים, בניגוד למנהיגים אחרים במזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם זו עמדת הפתיחה שלך - טוב. אם לא תוותר על זה - לא תהיה לך מדינה (ל''ת)

    זה פשוט מאד, 10/10/07 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עושה רושם שרק הפלסטינים יודעים מה טוב להם.

    איציק, 10/10/07 11:05

    אנחנו?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ברור שלא יהיו חילופי אוכלסין. מטרת המתן ומתן היא חיסולה של ישראל

    צפנת פענח, 10/10/07 11:04

    ולא שלום. ממשלת ישראל יודעת זאת והיא נותנת ונותנת במודע. הערבים דורשים את זכות השיבה . זהו שם קוד לחיסול ישראל, וישראל מוכנה להתדיין על זה.

    מנקודת ראות ערבית אין היגיון בחילופי שטחים מאוכלסים. הם מעוניינים בקבלת שטחים ריקים, משום שמטרתם להשתמש בהם כבסיס לתקיפת האוכלוסיה היהודית בישראל.

    רק לאחרונה התבשרנו שמדינת ישראל החליטה לאשרר כניסת אלפי ערבים לישראל במסגרת איחוד משפחות. מדוע הן חייבות להתאחד בתחומי ישראל? ומדוע ערביי המשולש צריכים להכלל בתחום ישראל?

    התשובה פשוטה. כדי להפוך את ישראל למדינה דו-לאומית בדרך להשלמת חיסולה .

    לתוכנית הזאת , היא תוכנית השלבים לחיסול ישראל'', נותנת ממשלת ישראל יד במודעות מלאה.

    אחרת אי אפשר להסביר את מהלכיה האחרונים.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה אצת ויציב - אני כבר מכין ת'מזוודות

      רועי, 10/10/07 11:50

      למדינה הזו אין עתיד

      הגב לתגובה זו

    • צודק מדיניות החיסול העצמי חוגגת

      סימה, 10/10/07 12:21

      לפי ההגיון של אולמרט יותר קל ליהודים לחסל את עצמם וכך לפתור את הסכסוך, מאשר לחסל את הערבים.

      ההגיון הזה גם הוביל להתנתקות: יותר קל לפנות יהודים מאשר להמשיך ולהילחם בפלשתינאים.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא צריך לידאוג יותר מידי .לא יהיה כלום (ל''ת)

    פקק תנועה, 10/10/07 11:00

    הגב לתגובה זו

    • צ ו ד ק . . . . . . . . . !!!! (ל''ת)

      עוגב תנוחה, 10/10/07 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא לותר אין לנו שום צורך בתושבי המשולש

    עוז, 10/10/07 10:59

    הם פלסטינים לכל דבר ועניין.
    כמו שהם רוצים מדינה פלסטינית אני רוצה מדינה יהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אבו חרטה רוצה להשאיר לנו גייס חמישי במשולש

    אזרחית, 10/10/07 10:56

    כמו שסעדאת המצרי החכם השאיר לבגין את עזה ורפיח ,,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בארכה לך בעקבות ד''ר עזמי בשארה!!!ישראל לא בישבילכם!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מדינות ערב ישמח, 10/10/07 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אז מה הוא מבזבז לנו את הזמן?!

    ליברל, 10/10/07 10:55

    בשביל מה אנחנו עושים את כל זה בשביל שישר אחרי נקבל אינתפדה בתוך הקו הירוק?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אפילו הפלשתינים לא רוצים את ערביי ישראל... (ל''ת)

    יוסי, 10/10/07 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    החלפת אוכלוסין בהסדר קבע - חובה!

    י, 10/10/07 10:52

    השארת המשולש וכפרי ואדי ערה בתחומי מדינת ישראל משמעותה בעיה דמוגרפית חמורה לילדינו אשר ימצאו עצמם בעוד 30 שנה עם מדינה פלשתינית מסביבם אבל גם בתוכם. חשיבותה של החלפת האוכלוסיה אף גדולה יותר מסוגיות הליבה הטריטוריאליות בסכסוך עם הערבים.
    אגב, איני נמנה על מצביעי הימין.

    הגב לתגובה זו

    • גם השר מאג'דלה צריך להיכלל בהחלפות (ל''ת)

      שר התרבות, 10/10/07 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה הוא מתנגד? הרי הוא פרטנר חיובי???????????? !!!! (ל''ת)

    hux;, 10/10/07 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ירדן היא המדינה הפלסטינית (ל''ת)

    ירדן, 10/10/07 10:42

    הגב לתגובה זו