• 47.

    תורת המשחקים - נראה שהוא משתמש בה יותר מדי

    הוא דתי לדתיים, 07/03/15 21:47

    ועובד עם החילוניים מהצד השני.
    למה יש לי תחושה שהבחור צבוע????
    להזכירכם גם עראפת חתן פרס נובל לשלום....

    IP: 80.178.230.86דווח על תגובה זו

  • 46.

    ''קליפ'' על חייו של אומן הכלכלה

    אילה אורמן טל, 15/10/07 18:27

    היי אני חילונית והיה לי מרתק לקרוא את הכתבה. היא כתובה באופן שמזכיר ''קליפ'' של שיחה עם הפרופסור- עריכה מעולה מכיוון שאני מעלה בספק גדול אם כך תשמע שיחה עם אדם גדול כמוהו.
    נהניתי מאוד....

    IP: 82.166.248.210דווח על תגובה זו

  • 45.

    אדם חכם.כל הכגבסוד לו.אני לא מסכים איתו בנוגע להומוסקסואליות. (ל''ת)

    ראובן, 12/10/07 13:29


    IP: 82.166.131.252דווח על תגובה זו

    • אדם חכם במתמטיקה (ל''ת)

      ותו לא, 12/10/07 17:50


      IP: 74.12.98.59 דווח על תגובה זו

  • 44.

    איש מורכב, ראוי להרבה יותר מ''שליפות''

    כנסו. מאד חשוב., 11/10/07 08:07

    פרופ' אומן עצמו תורם לכך שההתיחסות אליו אינה רצינית מספיק בציבור. הוא אחד הראנשים הרצינים ובוודאי החכמים החיים בישראל. אבל איך שהוא, בכל פעם הוא נותן בשלב כלשהוא ''בעיטה בדלי החלב'' וגורם לאנשים להתיחס אליו בביטול ובתמהונות למרות מי שהוא. הוא ראוי בוודאי להרבה יותר מאשר קובץ שליפות. שמישהו ירים כפפה אמיתית בעניינו. זה יהיה מאד מרתק.

    IP: 79.179.244.194דווח על תגובה זו

  • 43.

    אשתו פלשתינית? (ל''ת)

    ג., 10/10/07 17:29


    IP: 88.155.194.190דווח על תגובה זו

  • 42.

    אשתו פלשתינית? (ל''ת)

    ג., 10/10/07 17:29


    IP: 88.155.194.190דווח על תגובה זו

  • 41.

    התיחסות שאינה עינינית

    רביב פרץ, 09/10/07 23:15

    כבוד הרב-
    דעתם של רוב ככול הרבים היא שהומוסוקסואליות אסורה - ודעתי היא שכוונת השואלים היא - איך אתה מתיחס לכך שנולדים גברים שנמשכים לגברים .. ומה ההשלכות - כיצד עליהם לנהוג ואיך ימזערו את מצוקותיהם..

    ועד שתשובות הרבנים לא יתיחסו לקרטריונים האלה .. תהיה בעיה חמורה .

    ויהיה קשה להרבה אומוהים דתים להזדהות עם האמירות

    IP: 79.179.140.208דווח על תגובה זו

    • הרבה אנשים

      תשובה ל41, 09/10/07 23:47

      הרבה אנשים נמשכים להרבה דברים ובכל זאת התורה אוסרת אותם:
      אנשים נשואים נמשכים לנשים אחרות ואסור להם לגעת בהן, אנשים נמשכים למאכלים לא כשרים- ואסור להם לאכלם, אנשים נמשכים לתורות אחרות (פעם גם לעבודה זרה)- ואסור להם להתעסק וללמוד אותן.

      זה היופי שבתורה- שלא עושים בה מה שבא לי, אלא מה שבאמת טוב לי ולעולם, מה שאמיתי ואלוקי ונכון.
      העובדה שישנם גברים שנמשכים לגברים מראה שיש אנשים שנבראו עם נסיונות קשים שהם צריכים להתמודד איתם. כמו שיש אנשים שנולדים קלפטומנים ולומדים להתגבר על יצר הגניבה.

      יומטוב אחי!

      IP: 212.199.225.39 דווח על תגובה זו

      • אבל למה אסור להביא ביד ? מה רע בזה ? יש אינסוף זרעונים בגוף האדם (ל''ת)

        כל החוקים נכתבו, 10/10/07 00:45


        IP: 79.181.115.146 דווח על תגובה זו

        • מה לא שמעת שמתעוורים מזה (ל''ת)

          אמונות תפלות, 10/10/07 01:38


          IP: 74.12.103.152 דווח על תגובה זו

          • אתם עסוקים בתאוות שלכם

            משה, 10/10/07 08:28

            ואתם מתעסקים רק בהאה שלכם.
            אתם אגוצנטרים.

            וזה הכל בגלל שאתם מתירים לעצמכם להנות את עצמכם מתי שבא לכם.
            אנשים כמוכם שופכים מוקדם בדרך כלל.
            אחרי כמה שנים עם אשה אחת אתם כבר לא נהנים יותר ממנה וכן צריך להחליף.

            השאלה הגדולה זה איפה מרכז העיסוק שלכם? בכם או בזולת?
            זה העיקרון שהתורה רוצה להעביר.

            תביאו ביד כמה שאתם רוצים אבל התוצאות הנ''ל עלולות לפגוע בכם.
            זה לא עונש משמים. זו המציאות!

            IP: 213.151.57.46 דווח על תגובה זו

            • לפחות אנחנו לא אונסים אחד את השני כמו בישיבות.

              ארז, 10/10/07 11:45

              מי שממורמר כל היום בדיכוי היצר, מההלכות המוזרות האנטי אנושיות והלא מובנות, מהמחנק , בסופו של דבר מוציא את זה על אחרים - זה פורץ בדרך אחרת.

              ידוע גם הפגנות הימין הן הפורקן המיני של המתנחלים.
              אתם מתעלים את היצר המיני הבריא למאחזים והתנחלויות לא בריאות, והפגנות וזריקת חומצות ואבנים על שוטרים וחיילים.

              די , תרפו. מותר גם להנות מהחיים. בלי לפגוע באף אדם כמובן.

              IP: 79.179.148.241 דווח על תגובה זו

            • תגידי את שפויה?

              רונה מקרונה, 10/10/07 18:20

              העובדה שאנו קבוצה חזקה ששולטת ביצרים שלנו ונאבקת למען הערכים החשובים לנו (עייני ערך הפגנות) הופכת אותנו לאנסים? פשפשי היטב במעשייך, ולא במכנסייך.

              IP: 85.64.204.93 דווח על תגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד. ניתן לקבל פרטים

    ייי, 09/10/07 21:44

    על העבודה ''מתמטיקה במשנה ''?
    זה מאד מענין אותי.
    אשמח לתגובה
    תודה

    IP: 82.166.25.162דווח על תגובה זו

  • 39.

    מקדש שם שמים.....

    ח.חגי, 09/10/07 21:08

    לא מפחד לומר את אשר על ליבו!!!!

    IP: 89.139.119.44דווח על תגובה זו

  • 38.

    שנון ואינטלגינטי. לא מתאים לNRG (ל''ת)

    אחת, 09/10/07 21:03


    IP: 82.166.128.191דווח על תגובה זו

  • 37.

    אולי כוחות צה''ל באמת היו צריכים להישאר שם ולמשטר את המקומיים,

    רוזנצוויג, 09/10/07 18:10

    אבל!!!

    את הזרחים הישראלים היו חייבים לפנות משם ,ו''יפה שעה אחת קודם'' !


    ז''א מלתחילה היה צריך לאסור עליהם להכנס ולפלוש מעבר לגבול ולבנות שם את ארמונותיהם,ונחלותיהם!

    IP: 212.143.191.33דווח על תגובה זו

    • בטח שלפנות! עכשיו גם נפנה את שדרות ונתיבות, כי כל מה שמעבר לקו הירו

      הגזענות מהשמאל, 09/10/07 20:41

      הוא מקודש ואסור ליהודי להסתובב שם.

      IP: 89.139.125.93 דווח על תגובה זו

    • אין בעיה, גם לערבים זה יקרה והשמאל יבכה ויצרח.

      הכדור אצלנו, 09/10/07 20:44

      אתם העלתם את הנושא, אתם יישמתם את זה.
      עכשיו תורו של הימין ''לפנות ברגישות'' את הכובש הערבי לעבר מדינתו ערב (ירדן,מצרים ולבנון).

      מסכים?

      IP: 89.139.125.93 דווח על תגובה זו

  • 36.

    כמו פריס הילטון צריך היום להיות קצת טמבל לקבל פרסום בעיתון

    יג, 09/10/07 17:27

    זה שהאיש למד מתמטיקה עדין לא עושה אותו גאון
    בשכונה יש לנו פסיכי אחד שמסוגל לחבר שורות ועמודים של מספרי טלפון ואינו מסוגל לרכוס את מכנסיו

    IP: 96.232.207.113דווח על תגובה זו

    • לפי התגובה שלך רואים שאתה פרופסור!!!

      גיא, 09/10/07 17:58

      התגובה הכי מטופשת שקראתי. לא הגבת על מה שהוא כתב,פשוט כתבת משפט אידיוטי שמראה שאתה טיפש לא קטן. גם לי יש פסיכי אחד בשכונה שמסוגל לחבר שורות ועמודים של מספרי טלפון-ואולי זה אתה...

      IP: 89.139.124.168 דווח על תגובה זו

  • 35.

    זה שאומן מעיז להגיד שיש מקרים בהם צריך לסרב פקודה רק ממחישה את

    מסוכנות הדתיים, 09/10/07 17:16

    מסוכנותם של חובשי הכיפות לעתיד המדינה.ההסתה לסרבנות רק ממחישה שערכי הדת היהודית סותרים את ערכי הדמוקרטיה וההבנה שלא יכול להיות צבא המחולק לפלנגות ומילציות דתיות בשירות המולות לבין צבא של לא דתיים שמציית נאמן וממושמע למדינת ישראל וצה''ל.

    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

    • כה אמר הבולשביק השמאלני (ל''ת)

      גילי, 09/10/07 17:28


      IP: 84.108.208.188 דווח על תגובה זו

    • טמבל הסמולנים אמרו וביצעו הרבה לפניו

      רמי, 09/10/07 17:49

      כגון קריאה לסרוב לשרות בצבא בכובש וכו.

      תתעורר אתה ישן בעמידה

      IP: 71.125.138.224 דווח על תגובה זו

    • אתה רוצה להגיד שאין שום מקרה שבו צריך לסרב פקודה?

      תמר, 09/10/07 18:22

      זאת לא עמדה אינטילגנטית במיוחד וגם לא דמוקרטית במיוחד.
      מצב שבו חיילים לא מטילים ספק בשום פקודה שהיא יכול להיות מפחיד הרבה יותר מאשר המצב ההיפותטי שביו מפקדים מאבדים שליטה כי לכל אחד המצפון שלו אומר משהו אחר.
      הדוגמא של מלחמת העולם השניה היא אמנם משומשת וחבוטה, אבל גם מדוייקת. אסור לאדם לכבות את מצפונו לעולם.

      IP: 89.138.27.29 דווח על תגובה זו

  • 34.

    ענק מהחיים

    gabi, 09/10/07 17:03

    פשוט מצחיק
    אדם חחכם עם המון חכמת חיים
    כל הכבוד

    IP: 64.105.115.98דווח על תגובה זו

  • 33.

    הרבי המשיח אין עוד מלבדו ואפס זולתו ואנחנו מקוים שהנכבד אומן יכיר

    חב''דניק נפלא, 09/10/07 16:53

    באלוקותו של הלובביץ' יבדל''א,אמן ואמן

    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

  • 32.

    כבר בספר בראשית יש טעויות כגון ונהר יוצא מעדן להשקות את

    תורת אמת?, 09/10/07 16:47

    הגן והוא מתפצל ל4: הגיחון,הפישון,הפרת והחידקל.כל תלמיד כיתה ג' יודע שמימי הפרת והחידקל נובעים ממקורות שונים ורק בשאט אל ערב הם מתאחדים.כתוב שמעל הרקיע יש מים וכל ילד קטן יודע שאין מים המפרידים בין האטמוספרה לחלל אז על איזה תורת אמת מדבר כאן אומן

    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

    • חידוש מדהים

      mo, 09/10/07 22:33

      וואלה? לא ידעתי. אתה צודק. אז כנראה שזאת לא תורת אמת.
      כדאי לך לשלוח את הראיות המדהימות האלה לפרופסור אומן אישית, ואז הוא יראה את האמת.
      מדהים. אז הכל לא נכון. שכוייח על החידוש.

      IP: 89.138.131.229 דווח על תגובה זו

      • חה חה!! קורע!!!

        שפוך מצחוק, 09/10/07 22:48

        אחי שיחקת אותה...
        עד עכשיו אתה הכי טוב כאן

        IP: 87.69.105.16 דווח על תגובה זו

        • והארנבת מעלה גרה כמו שהחזיר (ל''ת)

          מעלה גרה, 11/10/07 22:00


          IP: 70.50.195.16 דווח על תגובה זו

    • דורות חיכינו לך שתאיר את ענינו (ל''ת)

      איפה היית, 10/10/07 00:08


      IP: 213.151.61.225 דווח על תגובה זו

    • מקום להתעמק בו

      משה, 10/10/07 08:33

      מעניין.
      ואף אחד ממקבלי התורה לא שם לב לזה?!
      איך הם קיבלו את זה בתור תורה משמים?!
      חשבת אולי זה ראיה שאתה טיפש?
      מה באה התורה לומר כאן?

      IP: 213.151.57.46 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אומר אומן על ההתנתקות

    י, 09/10/07 16:32

    ''מעשה ללא תקדים בכל שנות קיום העולם. לא היה עם שגירש את עצמו.''

    בהתחשב בעובדה שרק לפני חמישים שנה בקול גדול עזבו הצרפתים את אלג'יריה מוטל צל כבד על ידענותו ותבונתו של הפרופסור בנושאים שאינם בתחום התמחותו.

    IP: 199.203.96.62דווח על תגובה זו

    • עזבו, ולא גורשו בכוח ולא נוצתו בתיהם (ל''ת)

      נתקה, 09/10/07 17:04


      IP: 192.118.96.10 דווח על תגובה זו

    • שהצרפתים יגרשו את עצמם ממרסיי מלאת הערבים נדבר (ל''ת)

      חכם בלילה, 09/10/07 17:21


      IP: 80.179.27.98 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מי מסוכן יותר לקיומה של מדינת ישראל האם אלה החרדים החמאסניקים או

    פוסט חרדים, 09/10/07 16:29

    הפוסט ציונים?

    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

  • 29.

    כת החב''דניקים המיסיונרים משתמטים משירות צבאי אבל מתחזים לפטריוטים

    החב''דניקים, 09/10/07 16:23

    ימנים קיצונים וזה בגלל לא מפריע להם להסית לסרבנות לשירות בצה''ל.אמירתו של אומן על החב''דניקים העכומ''ים שהם נפלאים מעידה שהוא לא מבין בתורת המשחקים..

    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

    • חבדניקים דווקא משרתים (ל''ת)

      נתקה, 09/10/07 17:05


      IP: 192.118.96.10 דווח על תגובה זו

      • אפילו בגדוד החרדי לא תמצא חב''דניק והם עוד מסיתים לסרבנות..... (ל''ת)

        משרתים אלק, 09/10/07 17:33


        IP: 147.236.34.10 דווח על תגובה זו

        • חבדניקים משרתים גם בקרבי

          משרת, 10/10/07 13:56

          תראה אותם בסיירת.

          IP: 62.219.121.68 דווח על תגובה זו

  • 28.

    על אחד שרוצה היה שנשאר בביצה העזתית וחושב שהוא טוב בלוגיקה ומספרים

    מכפלת האפס, 09/10/07 16:12

    אפשר בהחלט ללמד אותו את נוסחת מכפלת האפס ושיחשוב איך הוא משתלב במשוואה.

    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

    • בוא תצא מביצת יפו, רמלה, לוד, גליל, צפון ונגב

      נתקה, 09/10/07 17:07

      ואז נראה אותך שונה מאפס, יא כסיל, בור, טיפש, אויל ועם הארץ.

      IP: 192.118.96.10 דווח על תגובה זו

    • ל אפס

      דליה, 09/10/07 17:51

      זה הייה הרבה יותר מרק עזה, לך ולמד.

      שנית המציאות מוכיחה שצדק.

      IP: 71.125.138.224 דווח על תגובה זו

  • 27.

    בסך הכל יהודי מתקדם,אבל,לא מספיק!

    דיפני, 09/10/07 15:55

    מענין אם הפרופ' הנכבד קרא את הספר ''דילמת האסיר''. הספר גם עוסק בתורת המשחקים ובפתרון סכסוכים פוליטיים. ובכן, על פי הספר הפתרון הטוב ביותר לסכסוך בין שני יריבים הוא שיתוף פעולה בין הצדדים-כך שניהם יצאו מורווחים. נראה לי שאמונתו הדתית , מעקבת את יכולתו השכלית להתמודד עם פתרונות פוליטיים.

    IP: 77.124.75.250דווח על תגובה זו

    • משהו אומר לי שהפרופסור מבין די טוב את תורת

      יונץן, 09/10/07 17:20

      המשחקים.

      כמו כן הוא מבין גם את המושג ''משחק סכום אפס''

      IP: 84.228.99.59 דווח על תגובה זו

    • יצאת די אהבלה....

      חיים, 09/11/07 13:03

      הוא זכה בפרס נובל על תרומתו לתורת המשחקים. תני לי לנחש שהוא קצת מבין את המשמעויות של דילמת האסיר...

      IP: 151.203.26.110 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מה זה נינט?!?!?!

    סיגי, 09/10/07 15:41

    לא מבינע איך בןאדם כזה קיבל פרס נוול

    כפרה נינטטטטטטט

    IP: 79.181.131.159דווח על תגובה זו

    • הוא קיבל פרס נובל ע''י זה שהוא השקיע

      גבסו, 09/10/07 17:17

      בדברים רציניים ולא בתרבות כוכבד נולד.

      IP: 84.228.99.59 דווח על תגובה זו

      • בדברים רציניים לא במשנה (ל''ת)

        ובתלמוד, 09/10/07 17:40


        IP: 74.12.99.28 דווח על תגובה זו

        • לגבי זה תשאל אותו אתה

          יונתן, 09/10/07 17:59

          היתרון בללמוד גמרא הוא שמ דובר בלימוד של קוד אתי.
          לא צריך להפוך את לכל העולם (כפי שעושים חוגים מסוימים) אבל בהחלט ראוי שכל יהודי ידע מעט גמרא.(כמו שראוי גם לדעת את התנ''''ך והשירה העברית הן בימי הביניים והן החדשה)

          IP: 84.228.99.59 דווח על תגובה זו

          • וכן גם את הומר, גילגמש, סרגון, חמורבי, על מצרים הקדומה

            ועוד אין ספור, 09/10/07 19:02

            גם בהם תמצא קוד אתי מעוות.
            היום יש לנו קוד אתי הרבה יותר מפותח והוגן ששייך ללמוד ולשפר, זה יועילבהרבה יותר לאדם ולעולם.

            IP: 74.12.99.28 דווח על תגובה זו

  • 25.

    עיתון אוצרו הטוב- העיתון הדתי של השפלה.

    צופית, 09/10/07 15:25

    אוצרו הטוב- הטוב ביותר

    IP: 212.143.161.73דווח על תגובה זו

  • 24.

    אוצרו הטוב- עיתון מס 1 בשפלה. (ל''ת)

    דנה, 09/10/07 15:23


    IP: 212.143.161.73דווח על תגובה זו

  • 23.

    גאון (ל''ת)

    דיקלה, 09/10/07 15:21


    IP: unknownדווח על תגובה זו

  • 22.

    אני לא מבינה

    לימור, 09/10/07 14:55

    קודם כל- יהודים פלשתינאים? נו, באמת, לא חושבת ששמעתי צמד מילים כה רחוק אחד מלהיות הצמוד לשני.
    שנית, לא הבנתי מעולם את הקטע הזה של ''אין לי טלוויזיה'' אבל ''אינטרנט זה דבר נפלא'' כן אפשר. לפחות בטלוויזיה, בהנחה שיש לך ערוץ 1 ו-2 אתה לא שולט בתכנים, ובאינטרנט כן. אז מה הקטע? העיקר ממהרים להצהיר ''אין לי טלוויזיה''.ואת נינט אפשר להכיר גם דרך האינטרנט...

    IP: 212.143.108.138דווח על תגובה זו

    • גם פטרת וגנאלית אפשר להכיר דרך האינטרנט,אבל זה לא אומר

      עדו, 09/10/07 15:44

      שחיבים..

      IP: 85.250.153.77 דווח על תגובה זו

  • 21.

    שיטת הדילוגים בתורה בעצמך השתכנעת שאין הוכחות, ועל אלוהים ואלים

    לא השתכנעת שאין, 09/10/07 14:36

    גם פרופסור יכול להיות שטוף מוח!

    IP: 74.12.99.28דווח על תגובה זו

    • מציאות אלהים מוכחת במיליוני מקרי מוות קליני שראו אותו וחזרו לחיים.

      חוזר בתשובה, 10/10/07 12:53

      תתעורר! עד היום עמלים עשרות אנשי מדע חילונים לנסות להבין ולתרץ תירוצים דחוקים בעקבות ראיית אלהים לאחר מוות קליני ובעקבות הישארות הנפש אחרי מוות קליני. התוכל להסביר לי איך אנשים עיוורים שחוו מוות קליני ראו את הרופאים המנתחים שהצילו את חייהם?

      IP: 80.178.225.182 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לכל הדוסים הקיצונים והעיוורים והמוסתים והמשיחיים כמו אומן הנ''ל

    המתנחלים-אויבי, 09/10/07 14:11

    אם אתם כל כך צודקים וכלכ כך ציונים טובים ויהודים מעולים, ואתם צדיקים גמורים, והכל הרי כל כך ברור לכם כשמש , למה העם לא אתכם ?

    למה הקב''ה רוצה שתהיו מיעוט בטל בשישים ? למה מבחירות לבחירות מפלגות המתנחלים למיניהם רק מצטמקות והולכות ?

    אפילו ליברמן כבר הבין כי חייבים לוותר על מזרח ירושלים.

    אתם אויבי הציונות והאויבי הדמוקרטיה ואויבי היהדות האמיתית.

    6 מיליארד בני אדם בכל מדינות העולם ו 95 % מעם ישראל , בארץ ובעולם,שונאים אתכם ומתפללים לכשלונכם. גם אני.

    IP: 88.153.114.48דווח על תגובה זו

    • על דברי הבלע שלך כבר נאמר ''הפוסל במומו פוסל'' (ל''ת)

      מבקר, 09/10/07 14:33


      IP: 77.124.1.244 דווח על תגובה זו

      • כן , אבל לא ענית למה אתם מיעוט מבוטל אם הצדק אתכם. למה אלוהים רוצה

        שתסבלו ?, 09/10/07 14:39

        או שאולי גם אלוהים כבר מזמן נטש אתכם ?

        IP: 88.153.114.48 דווח על תגובה זו

        • ''כי אתם המעט מכל העמים....''

          תקרא תורה, 09/10/07 15:17

          אלוהים היה יכול לתת את התורה גם לפרסים אם הוא היה חושק ברוב.....

          IP: 89.139.19.247 דווח על תגובה זו

          • חבל שישראל היא דמוקרטיה בה הרוב קובע. אם ישראל לא היתה דמוקרטיה

            - היא לא היתה, 09/10/07 16:27

            ציונות= מהפכה חילונית.

            רוצה להיות יהודי דתי ? לך לברוקלין.

            IP: 79.181.115.146 דווח על תגובה זו

        • ''מיעוט בעם'' איזה עם? ,''הישראלי''? של עזמי בשארה ובר רפאלי? אם זה

          יהודי, 09/10/07 15:49

          ''העם'' שלך..בהחלט אנחנו מיעוט בו..וטוב שכך..

          יהדות מעולם לא כפתה עצמה על גוים..

          לא כל דובר עברית יהודי..
          ולא כל בעל תעודת זהות כחולה יהודי..

          ולא כל משרת בצה''ל יהודי
          ואפילו..(אני בטוח שתתעלף עכשיו) לא כל עובד תקשורת יהודי..

          טוב לנו כמיעוט..המיעוט הזה שמנצח בבחירות משנת 1977 קבוע פרט לפעמים בהם רומה ע''י תמונות של רמטכ''ל 67 במדים משחרר את ירושלים ופעם השניה עם תמונות של סרבל לבן על מטוס סאבנה..

          IP: 85.250.153.77 דווח על תגובה זו

          • סליחה, אבל נדמה לי שיצאתם בקמפיין ''קדימה זה שמאל'' וקדימה ניצחה

            המתנחלים-אויבי, 09/10/07 16:20

            ומפלגת העבודה השמאלנית עוכרת ישראל יצאה במקום השני במדינת היהודים .

            ומפלגת המתנחלים קיבלה בקושי 9 מנדטים. אחרי עליית החמאס. אחרי ההתנתקות . אחרי התמוטטות שרון.
            אחרי קמפיין ההסתה נגד קדימה והשמאל. זה אומר שלגבי יותר מ-90 % מהעם לא מעניינת א''י השלמה וההתנחלויות המטורפות שלכם.

            וגם עכשיו- היתרון של ביבי בסקרים- אם קיים - הוא מצומק עד מאוד.

            יש רוב מדהים, חסר תקדים, של מרכז- שמאל בכנסת ובעם.

            הימין התרסק לגמרי . לגמרי.
            אפילו ליברמן מדבר כמו ביילין בנושא ירושלים.
            את מי בדיוק מעניינות ההתנחלויות הגזעניות והמשחיות שלכם?

            אתם החמאס והג'יהוד שלנו.

            לפםי כל כל כל כל הסרים איחוד לאומי/מפד''ל תצטמק עוד יותר בבחירות הבאות.

            עם ישראל ואלוהים מזמן נטשו אתכם.
            תתעוררו מההזיה המשיחית שלכם ותתחילו להבין למה.

            IP: 79.181.115.146 דווח על תגובה זו

      • אם אתה ציוני כזה גדול אז למה...

        יהודה, 09/10/07 15:03

        למה אתה מסתיר את זהותך. אני למשל הייתי בשמחה מתלונן נגדך במשטרה על הסתה והפצת שנאה נגד ''מיעוט'' (לטענתך) הכי דפוק והכי נהרג במדינה - שאתה בכלל מכיר.

        IP: 212.179.22.130 דווח על תגובה זו

    • מיעוט ? אולי בתקשורת !

      ...., 09/10/07 15:16

      בסקר האחרון - 68% שומרי כשרות ! - וזה עוד במדינה שבה לצערי העלו מספר לא מבוטל של אנשים שדתם אינה מוגדרת

      IP: 89.139.19.247 דווח על תגובה זו

      • בבחירות האחרונות- 9 מנדטים למפלגת המתנחלים. (זה מתוך 120 להזכירך) (ל''ת)

        עם ישראל, 09/10/07 16:26


        IP: 79.181.115.146 דווח על תגובה זו

        • ומרצ כמה קבלו? הס מלהזכיר (ל''ת)

          עעעעעעע, 09/10/07 17:22


          IP: 80.179.27.98 דווח על תגובה זו

          • כן, אבל העמדות של מרצ מיושמות ע''י קדימה, העבודה וליברמן, וגם הליכוד

            כי מרצ מייצגת, 09/10/07 18:54

            לפני הבחירות אתם המתנחלים יצאתם בקמפיין נואש ונמרץ ש''קדימה זה שמאל'' (ואם קדימה זה שמאל, אז מה זה העבודה ומרצ ?)
            ושהפעם , אחרי פינוי גוש קטיף, אחרי עליית החמאס והמתמוטטות שרון, הפעם אתם חייבים ''לעשות את זה'' - כלומר, להצליח בקלפי, כדי להראות שהעם אתכם, העם עם המתנחלים.

            וראו זה פלא - קדימה השמאלנית, העבודה מרצ והגמלאים (מדינית - בדיוק כמו קדימה והעבודה) , קיבלו ביחד 60 מנדטים, לעומת 50 בלבד של גוש הימין-דתיים.
            (למרות שאני אמור להכליל גם את הערבים כאזרחים שווים, וגם את ליברמן שתומך בחלוקת ירושלים)

            הסיבה שהעמדות של מרצ מיושמות , כי זו המציאות, מרצ מייצגת את עמדות המציאות , ומפלגות המתנחלים מייצגות את ההזיה המשיחית ההרסנית של 40 השנים האחרונות

            בגין עלה לשלטון- ופנה לשלום עם מצרים ופינה מתנחלים
            רבין עלה לשלטון- ופנה לאוסלו ולשלום עם ירדן
            ביבי עלה לשלטון- ופנה להסכם חברון
            ברק עלה לשלטון- ופנה לנסות לסיים הסכסוך
            שרון עלה לשלטון- ופינה את גוש קטיף
            אולמרט עלה לשלטון- ומנסה לסיים הסכסוך


            וגם אם ביבי שוב יעלה במקרה לשלטון- הוא יעשה שוב את אותו הדבר בדיוק. יפנה למציאות.

            IP: 79.181.115.146 דווח על תגובה זו

    • איש קטן עם פה גדול

      ניסים, 09/10/07 15:25

      עשית פעם סקר כמה תומכים בשלום עכשיו\\
      אני מוכן להתערב כי על כל תומך אחד לשלום עכשיו יש 5 תומכים למתנחלים ''אויבי העם''

      IP: 192.118.34.229 דווח על תגובה זו

    • טמבל - תלמד לקרוא לפני שאתה פותח את הפה.

      רם, 09/10/07 15:29

      פרופ אומן הוא לא ממש מנתחל, לא ממש קיצוני, לא ממש משיחי, לא ממש מתלהם, לא מתנשא, וגם לא טוען שהוא צדיק.

      הוא מעיד שהוא לא שונא ערבים, לא שונא חילונים, לא שונא בעצם כמעט אף אחד.

      אז הוא מאמין באלוהים, והוא לא ממש מזיק לאף אחד.

      עליך אי אפשר להגיד לא את זה ולא את זה.

      IP: 212.143.233.242 דווח על תגובה זו

    • כי התישקורת סמולנית ושוטפת לאנשים את המוח (ל''ת)

      הבנת את זה?, 09/10/07 16:23


      IP: 67.101.254.50 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אתם יודעים מה בסדר-זה היה גרוש...לקרא

    שמאלן, 09/10/07 14:09

    אין קבוצת אנשים שהגיע לה כל כך שינתצו את בתיהם ויזרקו אותם לרחוב בלי עבודה ובית מהמתנחלים.

    בני האדם הבזויים ביותר שחיים בארץ.

    IP: 217.132.125.92דווח על תגובה זו

    • השנאה היא נשק הנמושות להגביה את עצמם בלי להתאמץ בחיים

      ניצול שואה, 09/10/07 15:10

      מדהים מה שההסתה בתקשורת המגויסת של המדינה הצליחה לעשות לנפשך.

      IP: 212.179.22.130 דווח על תגובה זו

    • הלוואי עליך מחר

      רם, 09/10/07 15:30

      רק שאותך יזרקו לים אחרון

      IP: 212.143.233.242 דווח על תגובה זו

    • חבל מאוד שאתה מתבטא כך

      חילונית, 09/10/07 17:54

      שנאה ליהודי אפילו שהיא ע''י יהודי אחר ''סמולן'' ליתר דיוק היא בלתי נתפסת ותראה
      מה הביאה ההתנתקות .....
      בוא נחשוב ....
      שלום ???????? שינוי ?????
      כן רק לרעה אז אל תהיה חכם תהיה צודק ואל תהיה תת- רמה אנושי
      כמוכל הסמולנים תחשוב לפני שאתה מדבר.

      IP: 62.219.86.21 דווח על תגובה זו

    • שמאלן, כמה מתנחלים אתה מכיר באופן אישי? (ל''ת)

      איציק, 09/10/07 18:15


      IP: 213.8.118.59 דווח על תגובה זו

  • 18.

    מה שנעשה לגוש קטיף קרה רק בגלל הפה הגדול שלהם

    שמאלני, 09/10/07 14:06

    מחקנו את גוש קטיף כי רצינו למחוק את גוש קטיף.

    נקודה.

    IP: 217.132.125.92דווח על תגובה זו

    • אתה מה זה סתום (ל''ת)

      חבל, 09/10/07 17:48


      IP: 62.219.86.21 דווח על תגובה זו

  • 17.

    נשמע איש חכם עם נסיון.

    אלי, 09/10/07 14:01

    מסכים עמו..

    IP: 89.139.90.84דווח על תגובה זו

  • 16.

    איש קיצוני ומסוכן. גם לנסראללה יש מוח אנליטי (ל''ת)

    חולה נפש, 09/10/07 13:35


    IP: 88.153.114.48דווח על תגובה זו

    • מסוכן? איזה מוח מעוות יש לך. (ל''ת)

      רן, 09/10/07 15:43


      IP: 89.139.54.62 דווח על תגובה זו

    • אתה באמת חולה נפש (ל''ת)

      ד''ר X, 09/10/07 15:48


      IP: 82.112.115.103 דווח על תגובה זו

      • התכוונתצי לאומן שחולה נפש. ראית את ''נפלאות התבונה'' ? (ל''ת)

        לא מחובר, 09/10/07 16:29


        IP: 79.181.115.146 דווח על תגובה זו

  • 15.

    גוש קטיף מחוץ למדינת ישראל

    רון, 09/10/07 13:01

    פרו' אומן הנכבד,גוש קטיף היא מחוץ לתחומי מדינת ישראל ומעולם לא סופחה לישראל.המתנחלים חזרו הביתה למדינתם.

    IP: 89.139.132.3דווח על תגובה זו

    • אפשר לעשות אצלך כביסה?

      איש המילים, 09/10/07 13:22

      המתנחלים לא חזרו אלא גורשו מאדמתם, מבתיהם ומעמל כפיהם. גם אם זאת לא מדינת ישראל, כדבריך, האם אתה מכיר היום מדינה אחרת בעולם שהיתה עושה דבר כזה לאזרחים ישראלים החיים על אדמתה? מה היינו אומרים על מדינה כזאת? מה היית אתה אומר על מדינת ישראל אם היתה מגרשת אזרחים סוריים לסוריה ומחריבה את הכפרים שבהם גרו 40 שנה?

      IP: 84.228.156.126 דווח על תגובה זו

    • מי סיפק לגוש קטיף חשמל? למי שולמו המיסים של תושבי גוש קטיף? תתחדש

      GS, 09/10/07 13:25

      אתה אהבל

      IP: 89.138.243.56 דווח על תגובה זו

    • גירוש הוא גירוש הוא גירוש

      יואב, 09/10/07 13:36

      לא נשכח ולא נסלח.

      IP: 132.64.36.57 דווח על תגובה זו

    • לפי רמת התגובה האידיוטית שלך, אתה לא ראוי לדבר עם הנעל שלו

      רמי, 09/10/07 13:43

      מה קשור מחט לתחת? המתנחלים הקימו ישובים לתפארת וראו בהם ביתם. החורבן היה לא דמוקרטי ונעשה בניגוד למצע הליכוד.
      עיקר הבעיה שאידיוטים כמוך לא מבינים שגם אם אתה שמאלני זה רק הרע את המצב ולא שיפר דבר. עכשיו עזה בידי החמאס, טוב לך מטומטם?

      IP: 81.199.250.51 דווח על תגובה זו

      • הפינוי היה דמוקרטי לחלוטין-רוב בציבור ורוב בכנסת

        ממשלה זה, 09/10/07 16:42

        לא הליכוד היה ה''ממשלה'' אלא הממשלה היתה הממשלה.
        קח את מצע הליכוד לפגישות בסניפי הליכוד..

        IP: 79.180.73.42 דווח על תגובה זו

        • לא דמוקרטי בכלל- פגיעה בזכויות הפרט של התושבים (ל''ת)

          #, 10/10/07 22:04


          IP: 85.130.129.139 דווח על תגובה זו

        • את הקואליציה הקים הליכוד- ולו יש מצע!

          יעקב, 12/10/07 03:17

          לפי דבריך למעשה מפלגה שנבחרה על רקע מצע מסויים אינה מחוייבת לשום דבר בגלל שהיא בקואליצה - לידיעתך ברוב המדינות הדמוקרטיות מפלגת השלטון חייבת קואליצה כדי להקים ממשלה. אומנם יש צורך לספק את המפלגות הקטנות יותר כדי להכניס אותן לקואליצה, אבל את קווי המדיניות הכללית קובעת המפלגה שזכתה בבחירות - והיא בהחלט מחוייבת למצע שלה, אחרת אין משמעות לדמוקרטיה ולבחירות. העובדות הן שאריאל שרון עמד בראש הליכוד אך הוא מחוייב למצע הליכוד- והוא בגד בו לחלוטין,
          הפסיד בכל הצבעה של מרכז המפלגה בנושא ההתנתקות, הפסיד בגדול (60 -40) במשאל מתפקדי הליכוד, אותו אגב יזם בעצמו ( ופטר את עצמו בטענה המגוכחת שהמשאל מחייב מוסרית ולא חוקית - YEA RIGHT) וביצע את המהלך השנוי במחלוקת תוך הסתמכות על רוב דחוק בכנסת. ובכך למעשה הוא סתם את הגולל על הדמוקרטיה בישראל- וזאת גם הסיבה למה מותר לסרב לפקודת הגירוש - כי הצבא עומד על שני יסודות - ציות למפקדים, ו... ציות לחוק.בסופו של דבר אם מי שעומד בראש השלטון לא מציית לחוק אז גם כל שרשרת הפקודים עד החייל בשטח אינה מחוייבת לבצע את הפקודה.

          היום כבר לא משנה למי תצביע תמיד תקבל שמאל בשלטון - למה ? כי אין כשאין אמונה אמיתית בתורה (שכוללת כמובן שמירת מצוות) אז אין אפילו סיכו לעמוד מול לחץ בינלאומי והשקרים ההיסטוריים והדתיים בדבר אומה פלסטנית וירושליים ו''המסגד'' כקדושים (פוליטית!) לערבים.
          רק מתוך התחזקות בדבר זכותינו ובעלותינו על הארץ, ארץ שניתנה לנו ע''י אלוקי ישראל כפי שכתוב בתורה, אפשר להתחיל לפתור את המצב. הדבר ידרוש שנים של חינוך מחדש אולם בסופו של דבר מי שינצח כאן זה לא מי שיש לו צבא חזק יותר אלא מי שמאמין בצדקת דרכו. ולא, לא חייבים להיות דתי לגמרי בשביל להגיד שארץ ישראל שייכת לעם ישראל ע''פ התורה. גם הרבה מנהיגים ערבים הם חילונים באורח חייהם הפרטי (ערפאת היה נשוי לנוצריה!) אבל אין להם שום בעייה להצהיר על זכותם המוסלמית והדתית על הארץ.

          IP: 150.101.127.186 דווח על תגובה זו

  • 14.

    סוף סוף מביאים לפה איש ימין יהודי חכם ומתון

    מוטי, 09/10/07 12:25

    למרות שבהרבה דברים אני לא ממש מסכים עם פרופסור אומן, יש לשבח אותו על הרוח והסגנון המתונים והנעימים ושאינו חושב שהוא יודע הכל והכל שחור או לבן.

    חבל שלא מביאים לאתר הזה יותר אנשים כמו הפרופסור אומן.
    זה גורם לעוול ליהדות ולימין.

    IP: 212.25.123.66דווח על תגובה זו

    • ביגאל תומרקין בואכה אסי דין תנוחם שמאלן ''נאור'' שלי (ל''ת)

      אביחי, 09/10/07 13:26


      IP: 89.138.243.56 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לו אני קורא איש רוח,לא לקומץ שמאלנים קיצונים שאבדו צלם יהודי ואנושי (ל''ת)

    דמיטרי, 09/10/07 12:10


    IP: 82.112.115.103דווח על תגובה זו

    • ואתה? שמתייחס לאחיך ככה? מה אתה איבדת? (ל''ת)

      אולי תשומת לב?, 09/10/07 14:54


      IP: 62.128.48.66 דווח על תגובה זו

  • 12.

    איש רוח שלא מפחד לדבר פוליטיקה (ל''ת)

    יישר כוח, 09/10/07 11:39


    IP: 84.108.109.255דווח על תגובה זו

  • 11.

    כייף לקרוא. גם אם נגד הומוסקסואליות, יש לו דרך נורמלית להביע זאת. (ל''ת)

    הקבוצה, 09/10/07 11:33


    IP: 84.108.43.185דווח על תגובה זו

  • 10.

    כייף לקרוא. גם אם נגד הומוסקסואליות, יש לו דרך נורמלית להביע זאת. (ל''ת)

    הקבוצה, 09/10/07 11:33


    IP: 84.108.43.185דווח על תגובה זו

  • 9.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 09/10/07 11:19


    IP: 62.90.5.204דווח על תגובה זו

  • 8.

    איש מאוד מעניין (ל''ת)

    שי, 09/10/07 11:19


    IP: 192.117.150.229דווח על תגובה זו

  • 7.

    כמה צניעות וענווה באיש הגדול הזה,תבורך מפי עליון...

    אור, 09/10/07 11:18

    אתה גאווה לעם ישראל כולו .
    אני מברך אותך באריכות ימים ושנים בבריאות טובה אושר ונחת מכל יוצאי חלציך .אני תקווה שתמשיך כחומה בצורה ובאומץ לב להרביץ תורה ודעת .

    IP: 80.230.162.165דווח על תגובה זו

  • 6.

    קידוש השם

    אסוציאציה, 09/10/07 11:10

    =פרופ' אומן.

    IP: 84.108.208.188דווח על תגובה זו

  • 5.

    יפה יפה יפה!! (ל''ת)

    ארז, 09/10/07 11:04


    IP: 89.1.223.101דווח על תגובה זו

  • 4.

    הצלחה, בריאות ואריכות ימים.... (ל''ת)

    אתה איש מתוק, 09/10/07 10:31


    IP: 89.139.92.73דווח על תגובה זו

  • 3.

    איש חכם ,כדאי להקשיב לו

    יונתן, 09/10/07 10:06

    הלוואי והימיו היה מיוצג יותר ע''י אנשים כאלו ולא ע''י הדפ''רים שבד''כ מייצגים אותנו.

    אהבתי את התגובה שלו ביחס להומוסקסואלים,''מתנגד כי התורה מתנגדת'',
    אני כחילוני חושב שזה הטעם היחיד להתנגדות להומוסקסואליות ומכיוון שאני חופשי מהתורה,אני לא רואה כל טעם להתנגד להם.(כלומר לתת להם את אותם זכויות שמקבלים בני זוג ונשואים שאינם בני אותו מין כולל באימוץ ילדים וירושה)

    IP: 84.228.99.59דווח על תגובה זו

  • 2.

    ולוואי וירבו כמותך!!! (ל''ת)

    ישראל, 09/10/07 09:43


    IP: 80.230.2.41דווח על תגובה זו

  • 1.

    עטרת ראשה של היהדות ההישראליות והציונות,ישר כח והמון בריאות (ל''ת)

    מעריץ, 09/10/07 09:32


    IP: 89.138.243.56דווח על תגובה זו