• 47.

    הרי הם תמיד רצו להיות פלסטינים, אז הנה

    אבי, 10/10/07 11:13

    זה לא גירוש, אתה נשאר באדמה שלך
    רק הזהות תשתנה.
    הרי זה מה שאתה רציתה כול הזמן

    הגב לתגובה זו

    • בסך הכל יצטרכו ויזה להיכנס לארץ. זה כבר טוב! (ל''ת)

      ויטופלו ע''י ביל, 10/10/07 19:12

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    הרי הם תמיד רצו להיות פלסטינים, אז הנה

    אבי, 10/10/07 11:12

    זה לא גירוש, אתה נשאר באדמה שלך
    רק הזהות תשתנה.
    הרי זה מה שאתה רציתה כול הזמן

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לסכום

    מוטי קליפורניה, 09/10/07 19:50

    נמאס כבר מהגזענים שחושבים שהם מנהלים את העולם.
    לגזענים בשני הצדדים- אתם אפסים
    נחותים חסרי דעת ובינה,והגיע הזמן שמישהו יסתום לכם את הפה.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • לסיכום:

      יוסי, 10/10/07 03:43

      נמאס כבר מהשמאלנים שיושבים בגולה ומנסים לנהל את עניני מדינת היהודים משם.
      לאנטי ציונים משני צדי הגבול - אתם אפסים נחותים חסרי דעת ובינה, והגיע הזמן שמישהו יסתום לכם את הפה.

      הגב לתגובה זו

      • ליוסי לאחר ניתוח דבריך

        מוטי קליפורניה, 10/10/07 09:17

        ליוסי לאחר ניתוח דבריך בהם אתה קורא לזרוק את כל הערבים כולל ערביי ישראל משטחי מדינת ישראל,הגעתי למסקנה שאתה פשוט לא רציני ומקשקש הרבה שטויות,ובודאי ממך גם לא תצמח הגאולה.אז תרשה לי להתעלם ממך מהסיבה הפשוטה אתה לא רציני ומחשבותיך ילדותיות ודמיוניות.
        אני אומר לך זאת בתור יהודי שדעותיו ימניות,ששרת את המדינה ושילדיו ממשיכים לשרת בה.
        -אין עוד מלבדו

        הגב לתגובה זו

        • אתה אדם רדוד, ככה שזה לא ממש משנה לי.

          יוסי, 10/10/07 11:34

          השפעת דעתך אפסית, ודעותיך לא רלוונטיות כלל. תישאר בחו''ל, יש לנו מספיק מזיקים מבית.

          הגב לתגובה זו

        • מוטי קליפורניה

          אשי, 10/10/07 12:09

          כמה כסף קיבלת בשביל לכתוב את דברי ההבל שלך על הגאולה ואהבת העמים, וממי? אולי מפייגלין?

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    יותר ויותר מסתמן שאין שלום ללא הפרדה טוטאלית של שני העמים..........

    הם שם ואנחנו, 09/10/07 16:00

    היה אפשר לטרנספר אלפי יהודים מביתם שבגוש-קטיף ?! אפשר לעשות זאת גם לערביי\\פלישתינאיי ישראל... במהלך אחד כואב פותרים לעד את הבעייה ארוכת השנים.... התעלמות מכך רק תחריף בבוא היום את הסכסוך עד כדי מלחמת אזרחים בישראל....

    הגב לתגובה זו

    • ל-'הם שם ואנחנו כאן'

      מוטי קליפורניה, 10/10/07 09:57

      ואתה חושב שהבעיה בגוש קטיף נפתרה?!או או כמה שאתה תמים ונאיבי,הבעיה רק התחילה!!! ואני אסביר לך,אם ערביי עזה ירצו שלום הם יצטרכו לבנות את גוש קטיף מחדש וליישב בו יהודים,אחרת נגזרת עליהם מלחמה לנצח-הבנת?
      ואם לא הבנת אז תבין בעתיד.
      לפיכך אני מציע לך לא להעלות הצעות
      דביליות על הכתב ובודאי שלא תחשוב שממך תצמח הגאולה.
      כי פגיעה באנשים מולידה כאב וכאב
      גורם למלחמה,ופצעי המלחמה גורמים לשנאה וכן הלאה.
      לעומת זאת אהבה ורצון לחיות יחדיו מעלים ארוכה אף לפצעים העמוקים ביותר.
      אז שתוק,ובלשון יותר בוטה-סתום את הפה שלך,חסר בושה ומעצורים,
      שמאלני מטומטם ודביל.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

    • רק למחבלים שביניהם

      מוטי קליפורניה, 10/10/07 10:06

      ואתה בכללם.

      הגב לתגובה זו

      • מוטי, אתה מדבר בלי הגיון. שכחת כבר איך חיים כאן. (ל''ת)

        אתה לא מתאים, 10/10/07 19:43

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    מספיק לשמוע אותך כדי להבין כמה הפתרון של חילופי שטחים ואוכלוסין הוא (ל''ת)

    ורק הוא הפתרון, 09/10/07 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לזה אנחנו מתפללים כל יום שתעופו מפה!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 09/10/07 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הערבים רוצים הכל ולא לתת כלום.

    מאיר, 09/10/07 11:45

    הם רוצים אוטונומיה במשולש ובגליל ולהמשיך לקבל ביטוח לאומי ממדינת ישראל. לחיות במשולש תחת מדינה פלסטינאית הם לא רוצים. במדינת ירדן לא נשאר יהודי אחד. גם ברמאללה ובשכם לא נמצא יהודי אחד. אין גבול לחוצפה. עד מתי ?

    הגב לתגובה זו

    • למאיר

      מוטי קליפורניה, 10/10/07 10:22

      הם לא רוצים כלום,זה הכל פרי הדמיונות החולים של השמאלנים
      שחושבים שהם יודעים מה שהערבים רוצים.
      ברוב כפרי הערבים האנשים רוצים לעבוד להתפרנס ולגדל ילדיהם,ורוצים
      שתעזוב אותם במנוחה ולא תציק להם.
      הבעיה היא בעיה שמאלנית שיוצרת בעיות ולאחר מכן יוצרת בעיות חדשות לפתרון הבעיות הישנות.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

    • ככה השמאל הישראלי לימד אותם והרגיל אותם... (ל''ת)

      בצלמו ובדמותו, 10/10/07 19:45

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    בכיף

    לא נורא, 09/10/07 10:13

    כל עוד העברתנו לאחינו הפךשתינים תוך כדי הישארות על אדמתנו זו ברכה ואנחנו מחכים ליום הזה שנתאחד מחדש נגד מדינת הרשע שמסביב , אבל אם נגורש מחכה לכם הפתעה , ( להזכירכם אנחנו לא חנונים כמו אנשי גוש קטיף )

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ופתאום אני תומך בוועידה , אם התוצאה

    שפוי, 09/10/07 10:01

    תהיה מה שחושב המחבל מאום אל פאחם , אז אני בעד הצלחתה.
    לסלאח- לא זוכר שפצית פה שגירשנו יהודים אז תשתוק גם עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק רציתי להזכיר לכולם שהסיבה היחידה שהוא לא בכלא היא

    בוב הרשע, 09/10/07 09:24

    קדימה. באוקטובר של שנה שעברה קדימה טירפדה קדימה הצעת חוק להוצאת הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק.

    אביגדור יצחקי (שהיה אז יו''ר קדימה) עמד מחוץ למליאה ואיים על כל חבר קואליציה שתכנן להצביע בעד ההצעה.

    סתם, כדי שתזכרו את זה בבחירות הבאות

    הגב לתגובה זו

    • אביגדוא יצחקי

      אשי, 10/10/07 12:05

      מעולם לא היה יו''ר קדימה, לידיעתך...

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ואת זה מבין לצערנו רק ליברמן . (ל''ת)

    שולדי, 09/10/07 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אסור לחזור על הטעות של 1949

    אפרים, 09/10/07 08:48

    אז הישארנו 150 אלף ערבים (שהפכו בינתיים ל- 1.2 מיליון) ונתנו להם אזרחות.
    לעשות כיום חילופי שטחים ולהשאיר במדינה כמיליון ערבים - זה פשוט טרוף.

    הגב לתגובה זו

    • לאפרים

      מוטי קליפורניה, 09/10/07 09:46

      אתה עושה תחרות עם המן הרשע במי יזכה? ברגע זה זכית בתואר שיוענק לך ע'י ערביי ישראל,וגם ע'י היהודים בישראל.
      תפסיק לדבר שטויות מהסיבה הפשוטה: אזרח ישראלי בעל תעודת זהות ישראלית ישאר ישראלי ולא צריך לגמור אוניברסיטה בכדי להבין זאת.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

      • השטויות שלך לא משכנעות אף אחד.

        יוסי, 09/10/07 13:55

        אתה סהרורי שמרשה לעצמו להטיף לנו פנטזיות מחו''ל. עדיף שתשב בשקט ותראה איך מיליון וחצי בעלי אזרחות ישראלית מאבדים אותה, מכיוון שקיבלו אותה שלא בצדק בשנת 1966.

        הגב לתגובה זו

        • ליוסי ואני הסהרורי?!-חחחח

          מוטי קליפורניה, 09/10/07 19:45

          אתה מדבר שטויות ואפילו אינך מבין עד כמה.
          יא ראש אהבל ומי ישלול מהם, אתה?!
          וכי חשבת שמישהו בעם היהודי יאפשר לך זאת?!
          במקום לחפש לקרב את זה שחי עמך אתה חושב איך להרחיקו?!מה אתה אהבל?! אתה נכנע לססמאות ריקות
          מתוכן של הוזים בשני הצדדים שמנגנים לך את אותו הניגון במשך עשרות בשנים ונהנים מסבלם של אנשים.
          ובכן העובדות: מי שרוצה לחיות אתי וחי אתי באותה המדינה הוא לא אוייב שלי,ואני גם לא צריך להשפילו כדי לחיות עמו וההיפך.
          מי שלא רוצה לחיות אתי וגם רוצה לזרוק אותי מנחלת אבותי הוא האוייב שלי ובו אדע לטפל.
          ובמילים אחרות מוקצנות וברורות ערבי(לפי מוצא) שרוצה לחיות עמי באותה מדינה הוא ידידי.
          ויהודי(לפי מוצא) שרוצה לפנות אותו ואותי הוא האוייב שלי.
          -אין עוד מלבדו.

          הגב לתגובה זו

          • אם לקלל אותי נותן לך הרגשה של נצחון בויכוח, שיבושם לך.

            יוסי, 10/10/07 03:47

            אתה מדבר שטויות ואפילו אינך מבין עד כמה.
            האזרחות תישלל מהם ברגע שילחמו נגד המדינה ויגורשו ממנה. זה לא יהיה צעד מנהלתי, זה יהיה צעד מלחמתי.
            אני לא צריך לנסות לקרב את אויבי, זה רק יקל עליו להשמיד אותי.
            אתה נכנע לססמאות ריקות
            מתוכן של הוזים כמוך שמנגנים לך את אותו הניגון במשך עשרות בשנים ונהנים מסבלם של אנשים, למרות שהעובדות מוכיחות פעם אחר פעם שהערבים הם אויבים מושבעים לדורי דורות, ולא מעונינים בדבר זולת בהשמדת העם היהודי בציון וגזילת אדמתו.
            ובכן העובדות: אתה חי בקליפורניה, אז אל תתערב.
            אני ויתר יהודי ישראל חיים באותה מדינה עם מיליוני ערבים שעוינים אותנו מגיל 0, בין אם יש להם אזרחות ובין אם לאו.

            הגב לתגובה זו

            • ליוסי אני לא מקלל אותך

              מוטי קליפורניה, 10/10/07 07:01

              ההיפך אני מציל אותך מהקללה שאתה מביא על עצמך בזה שאתה מאמין לשטויות שאתה פולט.

              הגב לתגובה זו

            • אתה כל כך מסכן. קורא לי ''אהבל'' כל התגובה

              יוסי, 10/10/07 11:36

              ואז טוען שלא קיללת. אני אפסיק את הדיון העלוב הזה, ברשותך, כי הרמה שלך נמוכה מכדי שארצה להשקיע בשיחה איתך מאמץ.

              הגב לתגובה זו

  • 35.

    תיקון : הגירוש צריך להיות לירדן לא ליו''ש.

    שי, 09/10/07 08:30

    יו''ש צריך לשמש עתודה קרקעית לגידולה הטיבעי של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • גם ירדן. זו אדמה שנקרעה מישראל בשנת 1920. (ל''ת)

      יוסי, 09/10/07 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    השייח צלאח הוא ציוני אדוק

    הרצל, 09/10/07 08:17

    הוא מוכן לחיות רק במדינה יהודית ולא מוכן לגור תחת שלטון של אחיו הפלסטינים. אני רק לא מבין למה הוא מתלונן כל הזמן שרע לו אצלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה הצעה לגרש ערבים זו גזענות ולגרש יהודים מקדם את השלום? (ל''ת)

    אני ממש לא מבין, 09/10/07 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כול הרעיונות המדינים המוזרים והשונים

    פקק תנועה, 09/10/07 08:00

    היו צרכים להעשות מיד .לאחר מלחמת ששת הימים .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הרעיון לחילופי שטחים הוא

    פקק תנועה, 09/10/07 07:57

    רעיון רע מאוד .והרבה יותר גרוע .מהיתרונות שהוא מציע .

    הגב לתגובה זו

    • למה? דווקא רעיון אדיר (ל''ת)

      שירה, 09/10/07 08:06

      הגב לתגובה זו

      • הרעיון יכול להיות טוב

        פקק תנועה, 09/10/07 08:43

        אבל הניסתר מרעיון זה גובר על הניראה .זו בעיה לא קטנה. ואן לדעת מה היא טמנת לנו בעתיד הרחוק לעין .

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם אותי גרשו יהודים אכזריים מגוש קטיף (ל''ת)

    לא נשכח, 09/10/07 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    השיח' הפתטי סאלח מצחיק - הוא לא רוצה לעבור למדינה הפלשתינאית בכדי

    נמאס מהמסית, 09/10/07 07:48

    שיהיה לו קל להרוס את המדינה היהודית. ליבנו ליבנו איתך יא אהבל.

    הגב לתגובה זו

    • אהבל?? הגישה שאתה מציג רציונלית עד אימה! מפחיד!!! (ל''ת)

      פקק תנועה, 09/10/07 08:06

      הגב לתגובה זו

      • שניכם צודקים . (ל''ת)

        פקק תנועה, 09/10/07 08:46

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    סאלאח אתה בין אותם ערבים שלא טוב להם במדינת ישראל אז תיתחפף כמה שיו (ל''ת)

    מהר אתה וחברך, 09/10/07 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מפיך לאלהים

    ש, 09/10/07 07:09

    את היהודים כבר גירשנו, הגיע תור הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מי הוא בכלל? רוב המוסלמים שעושים רעש בתקשורת עושים את זה על דעתם.

    אבו זקן, 09/10/07 06:53

    קוראים לעצמם שייח או קאדי, ומנסים להשמע כמה שיותר מפחידים בתקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה גירוש מ''החיים הטובים'' - לא מהארץ/אדמה...

    לא התבלבלת ???, 09/10/07 06:13

    מסתבר שגם לפלסתינאים ה''חיים הטובים'' הכוללים ביטוח לאומי, בריאות וחינוך על חשבון היהודים חשובים בהרבה מהצהרות הלאומיות, ה''אומה הערבית'' והעקרונות ''המקודשים'' - אותם ניתן לטעון שהבטן מלאה ומדינת ישראל (הדמוטרקטיה המטומטמת) משלמת את החשבון....

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא גירוש חמוד, איחוד משפחות, רק בצד שלך. (ל''ת)

    המטיף, 09/10/07 06:10

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למערכת

    מוטי קליפורניה, 09/10/07 05:29

    אבקשכם לפרסם את תגובתי למגיב
    מספר 6 .
    הגיע הזמן שגם תפרסמו את תגובות הצד היהודי הימני לסוגיה זו.
    ולא תפרסמו רק תגובות התומכות בזריקת אנשים מעבר לגדרות.
    ואני שמח שיש באפשרותי לשתף אתכם בחוויות וברשמים.
    אכן, הוא צודק בהחלט: הסדר מסוג זה עלול לפתוח את תיבת פנדורה.
    יש לחשוב על הסדר פוליטי שאינו זורק אנשים מבתיהם מעבר לגדרות
    ועושה שלום אמת כולל.
    אפשרות א: וזו האפשרות החביבה עלי אישית, הוא מתן אזרחות ישראלית לפלשתינאים.
    אפשרות ב':(לא החביבה עלי אישית אם כי הייתי יכול לחיות במסגרתה) והיא הקמת פדרציה ישראלית -פלשתינאית,משטרות מקומיות וצבא אחד הוא צה'ל במרחב הפדרציה.השמים הם הגבול בין מדינות הפדרציה כלומר כל אדם יוכל
    לגור בכל שטח הפדרציה ויהנה מזכויות שוות במסגרת החוק הפדראלי.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • לאדון מוטי קליפורניה...

      שלומי, 09/10/07 06:23

      קח את רעיון הפדרציה חסר התוכן שלך לקליפורניה תעשה טובה לכדור הארץ ... רואים שאתה לא חי פה .
      ואם לא הבנת רעיון חילופי שטחים לא עוקרים זורקים מסלקים ובועטים בבני אדם מבתיהם אלא השטח עצמו עובר עם האוכלוסיה לריבונות אחרת .. להבדיל מעקירת יהודי חבל עזה .

      הגב לתגובה זו

      • לשלומי

        מוטי קליפורניה, 09/10/07 09:12

        אהה עכשיו הבנתי את השטות שכתבת,חלק מהשכונות בעכו או בלוד יעברו לריבונות אחרת...חחחח
        הצחקת אותי.
        אתה בכלל מבין מה שאתה כותב?
        או שלמדת לדבר שטויות ואתה גם מצפה שאחרים יאמינו לך.
        האוכלוסיות מעורבות זו בזו וכן הישובים אז על מה בדיוק אתה מקשקש?!

        הגב לתגובה זו

        • שניכם לא מבינים, וחבל.

          אשי, 10/10/07 12:01

          הרעיון הוא להעביר ריכוזי אוכלוסייה. לא כל שכונה ביפו, עכו ולוד. הרעיון שגושי התיישבות ויישובים שנמצאים על הקו הירוק יישארו בידי ישראל, ובתמורה יישובי ואדי ערא והמשולש יועברו לידי המדינה הפלסטינית, ותושביהן יאבדו את אזרחותם הישראלית.

          תקראו ותלמדו לפני שאתם מגיבים על דברים שאין לכם מושג בהם.

          ולמוטי, אם תהיה כאן פדרציה יהודית-ערבית, תוך 20-30 שנה יעמוד בראשה מנהיג פלסטיני. אני לא בטוח שאתה רוצה את זה...

          הגב לתגובה זו

    • המרחף המקורקע

      פלקון, 09/10/07 06:58

      לא רוצים אותך, מתעבים אותך,
      ואתה רוצה לכפות את עצמך עליהם
      כדוגמת ביילין
      אין לך מה להציע להם מלבד !!!להעלם

      הגב לתגובה זו

      • לפלקון-חחח

        מוטי קליפורניה, 09/10/07 09:24

        וכיוון שזה לא יקרה אז אין להניח הנחות שאינן מבוססות.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    דייג אוהב דגים? סלח אוהב את ישראל?

    דייג חובב אהב י, 09/10/07 05:23

    אם לא אז למה הוא כל כך רוצא להשאר פה? אז יאללה י'ה מתלהב/הם , קבל את הרעיון ועוף לאחייך , תשתו את המיץ ביחד,

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תקראו תגובות על 6 (ל''ת)

    muli, 09/10/07 04:58

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הפלג הצפוני=אל קעידה תתעוררו !!! (ל''ת)

    אורי, 09/10/07 04:38

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ישנם במזרח התיכון בני אדם שהשלום יקח מהם את הפרנסה

    דש, 09/10/07 04:13

    אני לא מבין בדיוק מדוע נותנים לכלום הזה במה על גבי העיתון
    אחרי שנחל מפלה להלהיט את הרוחות בהקשר לירושלים
    הוא מנסה שוב עם ועדה שעמורה לקרב את סיום הסיכסוך
    או לפחות להוריד את הלהבות ולתת לפלסטינאים משהוא להסתכל קדימה
    בה האיש ומנסה שוב לחממם את האוירה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אל תדאג, שייך ראאד. אחרי שנקבל את הר הבית, היהודית יגורשו בעצמם לים

    תומך פייגלין, 09/10/07 04:04

    כל כך הרבה פעמים חווינו ראש ממשלה שרץ נגד העם אחוז אמוק, כי יש לו ''תוכנית מדינית'' ואז נופל: רבין, שלא היה לו רוב בעם והביא עלינו את אסון אוסלו, פרס, שהמשיך בנסיגות האומללות, ביבי - שנאלץ להפרד מכסאו בגלל הסכם חברון, ברק, שניסה ביהירותו וטפשותו לתת את הר הבית ונפל, שרון - שהביא עלינו ברשעותו ובאכזריותו את אסון ההתנתקות נגד רצון העם וקבר אותנו תחת מטר קסאמים, ועכשיו אולמרץ. וינוגרד יכול היה להציל אותנו מן המושחת הזה. נתפלל לה' שאולמרץ וחבר מרעיו המושחתים יפלו עוד קדם. אנא ה' הושיעה נא!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מדינה חד-לאומית לעם היהודי !!! (ל''ת)

    אמיר, 09/10/07 03:30

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מדוע?

    ארז, 09/10/07 03:05

    הרי ערביי ישראל טוענים שישראל מדינה גזענית, שהם מופלים לרעה, שיש פה אפרטהייד - ובכל זאת, הם מסרבים בתוקף לעזוב את המדינה (וזאת מבלי לזוז ולו מילימטר!) ולעבור להתגורר במדינה ערבית, עם אחיהם הפלסטינאים.
    מדוע הצביעות הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    במהרה בימינו אמן!

    ויקטור משה, 09/10/07 02:41

    פלשתינים צאו והקימו את מדינת פלשתין בסהרה המערבית!

    ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    he wants the free money.....

    d, 09/10/07 02:37

    you can not have it with dead jews. salah are you afraid to live on your own or you just want the land ????

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא שמעתי אותו כשגירושו יהודים מגוש קטיף

    שרון, 09/10/07 01:59

    מה שמותר לעשות ליהודים מותר לעשות לערבים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הר הבית- לב האומה היהודית -

    בן אדם, 09/10/07 01:50

    עם ישראל לא יוותר על הר הבית- שהוא ליבה של היהדות.
    הבורסה בתל-אביב אינה הלב.
    על לב לא מוותרים.

    הלב של המוסלמים הוא במכה ובמדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך זכות לקבוע מה הלב של המוסלמים, אלאקצה וכיפת הסלע קדושים לנו (ל''ת)

      תחפשו מקום אחר, 09/10/07 03:16

      הגב לתגובה זו

      • מי קבע לכם!!!

        אלון, 09/10/07 14:23

        מס. 12 בטח לא דבר על ערבים, רק מרגיש שמבחינתו אין לוותר על איזור הר הבית בגלל קדושתו ליהודים

        הגב לתגובה זו

    • שמתם לב איך משתחווים המוסלמים על הר הבית?

      muli, 09/10/07 04:54

      עם הפנים לעבר מכה, ועם התחת לכיוון אל אקצה. זה מופיע במאות תצלומים. אז אל-אקצה בשבילם הוא הלב??
      בלי שחרור כל האסירים - לא תהיה ועידה; בלי הסכמה על הצפת ישראל ב''פליטים'' מלפני שישים שנה (בעצם: נכדי פליטים) לא תהיה ועידה;
      בלי הסכמה מראש על חזרה לגבולות 49 - לא תהיה ועידה.
      אולמרט, במקום זה תעשה טיול, נניח, ללאס וגאס, או אפילו לתאילנד.

      הגב לתגובה זו

    • לבן אדם

      מוטי קליפורניה, 09/10/07 07:38

      יש לנו את הכותל בו אנו מתפללים,
      ואם תרצה להקים משכן לעבודת הקורבנות אז תעשה זאת בחברון בשדה מערת המכפלה.
      וזאת תבין מהפסוק הבא.
      ודרשת ''ובאת שמה''
      ובאת=אבות
      שמה=משה
      שמה=שדה מערת המכפלה -ר''ת
      והמוסלמים המחזיקים בקוראן ימשיכו להתפלל בהר הבית..
      -אין עוד מלבדו

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנתי את הקשר בין תגובתך

        אלון, 09/10/07 14:20

        לבין תגובה 12

        הגב לתגובה זו

        • לאלון

          מוטי קליפורניה, 10/10/07 06:59

          זה פשוט מאד אם אתה רוצה להתפלל אז יש לנו את הכותל.
          ואם לעומת זאת אתה רוצה לזוז מקבעון מחשבתי ולנוע לעתיד בהתאם לתורת משה, יש לנו את חברון.
          וכפי שבעבר הקריבו קורבנות בירושלים,ככה בהווה ניתן להקריב קורבנות בחברון.
          והמקום בחברון עדיף כי הוא המקור
          בתורת משה שנמסרה ע'י האלוהים
          ליהודים.
          ולמוסלמים נמסר המקום בקוראן בו יקריבו הם קורבנותיהם במכה.
          אז אין צורך לצמצם את עבודת האלוהים לתפילה כי ניתן להרחיבה לבניית המשכן בחברון בשדה מערת המכפלה.

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל שאמרת נכון לגבי אזרחים שאינם נאמנים לארץ שהם חיים בה

    יהודה, 09/10/07 01:49

    עכשיו שים אותה בפרונט, תן גז וסע סע מכאן לעזה-זל

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הוא מעדיף לחיות תחת שלטון ישראלי.

    Eytan, 09/10/07 01:31

    תחת שילטון ערבי היו שמים אתו בצינוק מזמן.

    הגב לתגובה זו

    • לא טמבל, הוא מעדיף שתי מדינות לפלשתינאים ואח''כ חליפות איסלאמית (ל''ת)

      הוא סוס טרויאני, 09/10/07 04:57

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אמן, סלע

    כן יהי רצון, 09/10/07 01:30

    ''כל כך רע ''לערבים בארץ, למה לא תשמחו להתלכד במדינה פלשתינית?
    נמאס מהדו פרצופיות שלכם.
    נהנים ממדינה מפותחת ויורקים לבאר ממנה אתם שותים.
    סליחה מראש לערבים שמרגישים שהם לא שייכים לאותה קטגוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השמאל הישראלי נגד מדינה יהודית הוא רוצה מדינה בינלאומית ! (ל''ת)

    אל תידאג, 09/10/07 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא מובן

    תמים, 09/10/07 01:27

    למה ראאד סלח (וערבים ישראלים אחרים) מתנגדים לרעיון של חילופי שטחים (להבדיל מטרנספר)??? זה לא מה שהם בעצם דורשים כל הזמן- לחיות, על אדמתם, תחת ריבונות פלסטינאית ולא ציונית?

    הגב לתגובה זו

    • לא. הם דורשים לחיות על אדמתנו. (ל''ת)

      יוסי, 09/10/07 05:27

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יהודים לא חיים בלי ערבים ולהפך...

    מוחמד, 09/10/07 01:14

    נגזר עלינו לחיות ביחד במדינה. צריכים לחיות עם העובדה הזאת .

    הגב לתגובה זו

    • למוחמד אום אל פחם

      מוטי קליפורניה, 09/10/07 03:40

      מן פומק לי-אללה -אתה צודק וככל שיקדימו להבין יחסכו מעצמם את הייסורים.
      בני אברהם, ישמעאל ויצחק יחיו יחדיו
      ויעזרו האחד לשני.ואף ארוע ושטן לא יחצוץ ביניהם.
      אכן זו גזרה מאת האלוהים, ואם תביט בגזרה זו באור הנכון ותאמץ אותה ללבך תמיד, גם תראה שהיא הטוב המוחלט לבניו.
      השלום יכול להעשות אך ורק בשתי דרכים: או שהפלשתינאים מקבלים אזרחות בישראל,או שתוקם פדרציה ישראלית-פלשתינאית בה כל אדם
      (ללא הפליה גזעית או אמונית)רשאי לגור בכל מקום שיחפוץ ויהיה שיתוף פעולה מלא בין סךכל האנשים
      לטפל ביתומים ובאלמנות בעני בחלש ובנכה בהתאם לתורת משה ובהתאם לקוראן והגבול בשמים.
      כל נסיון להפריד בין העמים ולזרוק אחד את השני מעבר לגדרות הוא בבחינת הרע המוחלט. אם כי יש לציין שכונתם היתה טובה בגללהארועים הקשים שהיו,אך בהחלט לא רצויה בפני האלוהים כפתרון קבע.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

      • עפיפון

        ביילין, 09/10/07 07:05

        הלוואי הלוואי הלוואי והייתה יונה מעופפת

        הגב לתגובה זו

    • כן? אתה מסכים שכל ההתנחלויות יישארו גם הן במקומן

      muli, 09/10/07 04:56

      כי כך נגזר עלינו? אם כך, אז יש בהחלט על מה לדבר.

      הגב לתגובה זו

    • נגזר עלינו לגרש אתכם עד שתקלטו שזאת לא המדינה שלכם.

      יוסי, 09/10/07 05:27

      כמו ב-48 ו-67...

      הגב לתגובה זו

      • ליוסי

        מוטי קליפורניה, 09/10/07 10:09

        אתה מקשקש והוא לעומת זאת מאד רציונאלי.זו האמת לאמיתה.

        הגב לתגובה זו

        • נו, אז אמרת. זה לא הופך את דבריך לנכונים,

          יוסי, 09/10/07 12:37

          ואפילו לא לבעלי ערך.

          הקשקשנים פה הם אתם, שחושבים שאפשר לכלוא שני עמים עוינים בתוך חלקת אדמה קטנה ולקבל שלום,

          והרציונלי הוא אני, שמבין את שהבינו ומבינים יותר ויותר יהודים בארץ ובחו''ל - רק גירוש הערבים מישראל יביא לשקט במזרח התיכון.

          הגב לתגובה זו

          • דברי נכונים ובעלי ערך

            מוטי קליפורניה, 10/10/07 09:05

            ולעומת זאת דבריך הם גיבוב של שטויות,הנובעות משנאה לערבים או משנאה ליהודים או משניהם יחד.
            מה שחבל הוא שאתה מתיימר לדבר בשם כל היהודים,ואני כיהודי ימני בדעותיו אומר לך שאתה מדבר שטויות,אם כי אני בהחלט מבין ללבך ומשתתף בצערך.

            הגב לתגובה זו

    • בקרוב מאוד אתה תראה איך אנחנו חיים בלעדיכם (ל''ת)

      100% ציוני בדם, 09/10/07 07:49

      הגב לתגובה זו

      • ל-100 אחוז מתחזה

        מוטי קליפורניה, 09/10/07 10:01

        תפסיק עם הדמיונות שנינו יודעים שזה לעולם לא יקרה,אז תחזור לקרקע המציאות,תפסיק להשלות ולרמות את עצמך ותפסיק להשלות ולרמות אחרים.

        הגב לתגובה זו

        • למוטי היורד שחי בקליפורניה תישאר שם יותר טוב לכולם (ל''ת)

          100% ציוני בדם, 09/10/07 14:47

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    the parasite is worried about bituach leumi? (ל''ת)

    transfer, 09/10/07 01:04

    הגב לתגובה זו

    • תיקון: זה לא פרזיט, אלא פרזיטים(S בסוף) מליון וחצי מהם! (ל''ת)

      טפילים בגופנו!, 09/10/07 07:06

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גירוש

    ישראל, 09/10/07 00:56

    אם מדינת ישראל תעשה את חילוף השטחים הזה סוף סוף תהיה לך אפשרות להיות פלסטיני גאה נראה אותך מדבר ברשות הפלסטינית

    הגב לתגובה זו

    • GADOL! (ל''ת)

      David, 09/10/07 03:31

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הלוואי שראאד סלאח היה צודק. זו היתה חצי נחמה. (ל''ת)

    צפנת פענח, 09/10/07 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רעיון טוב : חילופי אוכלוסיה

    מצביע מרץ, 09/10/07 00:20

    גירוש כבר נעשה כאן אז בואו נעשה את זה הומני:

    מאות אלפי יהודים יעברו מערבה ומאות אלפי פלסטינאים יעברו לסוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מספיק לקרוא לזה ארועי אוקטובר 2000

    beetle, 09/10/07 00:14

    יש לקרוא לילד בשמו:
    ''פרעות אוקטובר 2000''.

    הגב לתגובה זו

    • מרד אוקטובר 2000.

      יוסי, 09/10/07 05:26

      ''פרעות'' זה כללי מדי.

      הגב לתגובה זו