• 38.

    זיכרון קצר? הם טובים כל השנה בסרטים ותוכניות. נמחל להם

    אורית פנקס, 09/10/07 14:37

    בימים קשים אלה.
    ממילא אין אלטרנטיבות טובות יותר.
    אז אני נשארת איתם כל הדרך אל המנוחה והנחלה.

  • 37.

    אני ראיתי דוקא 3 סרטים. הבת שלי ראתה עוד 3 ובני בן ה-7

    רומי, 09/10/07 14:28

    ה-7 ראה שניים . זה יבול לא רע לסרטים ''גרועים'' כמו שמנסים כאן כמה לקוחות (הוט?) לספר לנו....

  • 36.

    מי בודק את שיני הסוס שקיבלנו במתנה?! אני לא. אומרת רק thanks

    thanks, 09/10/07 14:23

    thanks

  • 35.

    אני אומרת תודה. זו מתנה שירותית נחמדה. כיפתרו הבעיה

    חניתה, 09/10/07 14:21

    יתנו בטח יותר.

  • 34.

    מי שיש לו בעיה עם הסרט של פאריס הילטון יש לו בעיה איתי! (ל''ת)

    כריס קרוקר, 09/10/07 13:26

  • 33.

    יס ורק יס ושוב פעם יס!! (ל''ת)

    יורי, 09/10/07 13:03

  • 32.

    להפציץ את גרמניה והולנד בגלל הספינות המשבשות (ל''ת)

    רוקו, 09/10/07 13:01

  • 31.

    לא להשטף בזרם עכור של עוינות. יס=10 (ל''ת)

    עומר, 09/10/07 13:00

  • 30.

    איך אנחנו אוהבים לרקוד על דמן

    יריב, 09/10/07 11:49

    של חברות במצוקה, הרי יס עדיין לא איתרה את מקור התקלה ונתנה את ה- dvd כהטבה שירותית. אני מקווה שאין הרבה לקוחות כמו אותם טיפוסים שמגיבים כאן.

  • 29.

    הפיצוי עלוב !!!!!!

    ע, 09/10/07 10:31

    כלקוח יס אני יכול לומר לכם שהסרטים הם לא אטרקטיביים בעליל ויחד עם זאת ההפרעות עדיין ממשיכות וגם ככה אי אפשר להנות מהם אני מקווה שביס ימצאו פתרון הולם בצורת זיכוי הלקוחות בכסף הצפיה הפכה לבלתי אפשרית !!!

    • זה לא פיצוי - זו מתנה. תגיד תודה ונקווה שיאתרו את

      דודי חן, 09/10/07 14:26

      הסיבה להפרעה מהר ואז יגיע גם פיצוי

  • 28.

    תעדכנו את רשימת הסרטים בדי.וי.די בוקס

    אורנה, 09/10/07 09:51

    הפיצוי שנתתם ראוי רק אם הסרטים בדי וי די בוקס ראויים.
    כרגע רשימת הסרטים די עלובה. תעדכנו אותם בבקשה, שיהיה מה לראות.

  • 27.

    נמאסתם!!!! איזה תקלות היו אתמול בערב (ל''ת)

    פשוט עונש!!!, 09/10/07 09:31

  • 26.

    אני אוהב מתנות ותודה ליס. (ל''ת)

    ראובני, 09/10/07 09:29

  • 25.

    תודה ליס על המתנה והרצון הכן ללכת לקראתנו. אני איתכם לתמיד (ל''ת)

    סימונה, 09/10/07 09:26

  • 24.

    אני לא עובר להוט גם אם יס תסגר לגמרי (ל''ת)

    קראוס, 09/10/07 09:25

  • 23.

    יש הפרעה בשידורים שתתוקן. יס הציעה מתנה יפה גם לא טוב? איזה עם מאוס (ל''ת)

    אלה, 09/10/07 09:25

  • 22.

    אני דווקא רואה חלק...

    מיסטר G, 09/10/07 09:16

    יש לי HOT חחחחחחחחחחחחחחחח

  • 21.

    אחרי שקראתי על הוט וניתוקם בתי האבות מהכבלים אני בטוח

    זיו, 09/10/07 09:06

    שלעולם לא אעזוב את יס, גם אם הם יתנו לי מתנה בצורת סרטי שחור לבן אילמים משנות ה20. נבע לכם.

  • 20.

    אין גבול לתובענות של האנשים. ממש מדהים. קיבלתם מתנה עד

    דונטלה, 09/10/07 09:04

    שתתוקן ההפרעה, אז מה עכשו? קבלו את הרצון הטוב של יס ותשמחו. הרי הם יכלו לומר לכם שבו בשקט ואל תבלבלו. הרי איש לא היה עוזב להוט, כי גם שם יכולות לקרות תקלות כאלה, אז מה הענין, נא לומר תודה יפה לצפות בסרטים ולהיות מבסוטים.

    • מה תודה, תתפשטי (ל''ת)

      לא מגיב בתשלום, 09/10/07 13:27

  • 19.

    הפיצוי בסדר גמור אל תהיו גרידי. נו די, ברצינות. (ל''ת)

    שבח, 09/10/07 09:02

  • 18.

    ערן סויסה יכול להיות שאתה חמדן??? (ל''ת)

    לוין, 09/10/07 09:02

  • 17.

    עדין יש הפרעות בתמונה

    תל אביב, 09/10/07 08:56

    עדין יש הפרעות בתמונה ממש בושה שלוקח חודש לסדר תקלה כזו ואת הכסף לוקחים מאיתנו בושה מחכים לפיצוי יותר רציני

  • 16.

    הפיצוי מביך, אבל בגלל שהם הגונים...

    רונן, 09/10/07 08:56

    הפיצוי אכן מביך. הסרטים לא טובים.
    אתמול בערב בשעות מסויימות היה מאוד קשה לצפות בטלוויזיה עד כמעט בלתי אפשרי.

    דיברתי עם אישתי על כך. אז נכון שהפיצוי מביך ועדיף היה אילו היו פותחים את כל הערוצים למשך חודש לפחות כולל הדיוידי בוקס... אבל...

    כלקוח לשעבר של הוט אני חייב להדגיש כי ההפרעות האלו צריכות ממש ממש להיות הרבה זמן עד בלתי אפשרי בכלל כדי שאחשוב ללכת להוט.

    ההבדל הוא פשוט - יס היא חברה הגונה, הוט היא חברה לא הגונה.
    כשנגמר לי ''המבצע'' הוט גבו ממני מחיר מלא למשך ארבעה חודשים = כלומר גנבו ממני 450 ש''ח ולא הסכימו להחזיר
    (עברתי ליס חיש קל)

    שנתיים אחר כך נגמר לי המבצע ביס.
    אחרי חודש מתקשרת אלי מישהי מיס ביוזמתה(!) בהתנצלות, אומרת שבטעות חייבו ואתי מלא ואני כמובן שאקבל זיכוי ואם אני רוצה לחדש את המבצע...

    לכן אני מעדיף להיות סבלן עם יס גם במחיר גבוה ולאורך הרבה זמן.

    שווה לפעמים להיות חברה הגונה

    ******************

    מי שחושב שאני עובד ביס או מטעם יס מוזמן לפנות אלי באופן פרטי באימייל אתן לו אפילו את הטלפון שלי והוא יוכל לבדוק בעצמו.

  • 15.

    זה לא פיצוי ! זה מחווה הפיצוי יגיע..

    איציק, 09/10/07 08:55

    תלמדו לקרוא אנשים...

  • 14.

    אבל אי אפשר לראות את הסרטים בגלל ההפרעות!!!

    לא צופה, 09/10/07 08:53

    אתמול שוב לא ראיתי טלווזיה בגלל ההפרעות, זה בלתי נסבל!

  • 13.

    אנשים קטנים, קטנוניים ונצלנים.

    ל, 09/10/07 08:50

    מי שסובל מהתקלות בשידור באופן חמור, לא יכול לדעת אם אלו סרטים גרועים או טובים.

    המחווה הזו רלוונטית למי שלא סובל מהתקלות.

    מי שלא סובל מהן, ובא בטענות לחברת יס על האיכות של הסרטים שהוא רואה חינם, בגלל שאחרים אינם מצליחים לצפות בשידורים, הוא לא יותר מקטנוני.

  • 12.

    הפיצוי בכלל לא מפצה. הצפייה בלתי אפשרית (ל''ת)

    המצב מחמיר, 09/10/07 08:43

  • 11.

    חוץ מאביבה אהובתי ואמן האשליות אין כלום

    שימשי, 09/10/07 08:43

    וגם לא מחדשים שום דבר בבוקס אלא הורידו מלא סרטים שווים כגון השתולים, באמת מחווה מזלזלת ללקוחות שנפגעו קשה בתקלות שידור. חבל הם יכלו לנצל את ההזדמנות לתת תמורה בשפע וכך לגרום ללקוחות הוט לעבור אליהם, אבל הקמצנות.................חבל לטווח ארוך לא משתלם להתקמצן

  • 10.

    למה הורדתם את ה''שתולים''?

    גל, 09/10/07 08:41

    תעדכנו את רשימת הסרטים בדי.וי.די בוקס בבקשה, אם אתם קוראים לזה פיצוי.
    ''פריס הילטון מלכת הקולג''' זה לא פיצוי. תשימו סרטים איכותיים וחדשים, גם אם זה יעלה לכם כמה גרושים.
    כרגע אין מה לראות בדי.וי.די בוקס.

  • 9.

    גם אי אפשר לצפות נורמלי בסרטים כי עדיין יש תקלות (ל''ת)

    NO, 09/10/07 08:41

  • 8.

    אין שרות לקוחות - הוא פשוט לא עובד- יש מנכ''ל לחברה ?!

    מכאל, 09/10/07 08:38

    יס - בבקשה תרדו ומהר מנושא הצבא והשיבושים. נראה לי שהמנכ''ל נחטף ע''י E.T וחבריו. אין לי הסבר אחר

  • 7.

    בסוף שנת החובה שלי הם לא רואים אותי יותר- (ל''ת)

    צוציק, 09/10/07 08:36

  • 6.

    אני דוגל ב''פיצוי פינוי''

    משה, 09/10/07 07:31

    הם יפצו אתכם על הסבל שנגרם לכם כל השנים, על הערוצים המשממימים והסרטים העלובים, ואתם תפנו את הממיר מהבית שלכם ותורידו את הצלחת מהגג.
    אין כמו טיול בטבע וספר טוב. זה הפיצוי שאתם חייבים לעצמכם על שנים של רביצה והשמנה מול המכשיר המסרס הזה.

  • 5.

    בושה של סרטים

    ציפי, 09/10/07 01:58

    תגובת יס לטענות על רמת הסרטים פוגעת באינטלגנציה של הלקוחות.
    אין לי ספק שתמורת סכום הולם היו זוכים לאישור של בעלי הזכויות - אם בכלל הטענה נכונה.

  • 4.

    תודה אבל לא תודה

    בני, 09/10/07 00:13

    יס מזלזלת בלקוחותיה וחושבת שאם היא תפתח לנו את הדיוידי בוקס החיקוי העלוב להוט
    ותשים לנו סרטים משנת 2002
    ועוד כל מיני סרטים עם פאריס הילטון
    היא תזכה בנקודות
    אני אשמח אם תעדכנו אותי חברים לגבי התביעה היצוגית ואני מאוד מקווה שההטבה הזו וכל שאר הבעיות של יס יבואו לידי ביטוי בתקשורת בבאאזז יותר גדול אנחנו משלמים המון כסף בחודש ואם כבר נותנים פיצוי שיתנו מכל הלב שנלך איתם כברת דרך ארוכה גם אם יש בעיה
    אבל כרגע אני שוקל את צעדי אם להשאר בכלל

  • 3.

    עלוב ביותר יס, אבל לא ציפינו ליותר

    ניר י-ם, 09/10/07 00:08

    באמת שלא

  • 2.

    לא מדובר בפיצוי

    דוד, 08/10/07 23:57

    החברה הדגישה פעמים רבות שלא מדובר בפיצוי אלא במחווה שירותית.
    הובטח שיישקל פיצוי לאחר סיום התקלה.

  • 1.

    יס מפספסת הזדמנות של פעם בחיים

    אורן, 08/10/07 21:33

    במקום לראות במשבר הזה הזדמנות, לעשות מהלך יחצני ענק ולתת פיצוי נדיב באמת, גורף, מספק ומתוקשר היטב - יס מעניקה פיצוי שכולו כוכביות, הגבלות ותנאים. זה הרגע שבו החברה הזו צריכה להכניס את היד לכיס ולהוציא הרבה הרבה כסף בשביל לא להפסיד הרבה הרבה יותר. ובעצם - כדי לשמר מערכת של אמון ונאמנות בין לקוחותיה אליה. סרטים סוג ב' בחינם זה פוט לא טוב מספיק. אפילו לא קרוב לזה.

    • תגובה מדוייקת

      גלעד, 08/10/07 22:43

      בתור לקוח של יס כבר למעלה מ-3 שנים אני חושב שהם לא באמת מבינים כמה עוגמת נפש נגרמת ללקוחות שלהם.
      אני לא גר בצפון ואין לי מושג עד כמה תושבי הצפון סובלים יותר ממני מההפרעות בשידור, אני רק יכול לומר בהוגנות שפיצוי של חודש חינם הוא גבוה מדי ואין לי רצון בפיצוי שכזה.
      אבל לתת כאילו פיצוי (בדי וי די בוקס אין סרט אחד ראוי מלבד אמן האשליות) זה פשוט מעליב את האינטיליגנציה, כאילו שלא שמנו לב... באמת...
      כדאי שיס יבינו שהקרדיט שניתן להם הולך ואוזל, היתרון הברור שלהם על הוט (ובאמת שהוט לא מתקרבים לאיכות התוכן של יס) מתחיל להיות מוטל בספק, פשוט חבל...

      • דווקא יש שם עוד כמה סרטים טובים

        אביחי, 09/10/07 00:10

        כמו הילדים של מחר אבל אין ספק שמרבית הסרטים פשוט גרועים.
        סתם לדוגמא, הסרט של פאריס הילטון.
        האם יש אדם שפוי שיבחר מרצונו החופשי לראות את הסרט הזה אפילו שהוא בחינם?

        במקום לתת סרטים חינם הם יכלו לפתוח את כל הערוצים לתקופה מסויימת.

      • מה רע בילדים של מחר? (ל''ת)

        סתם סקרן, 09/10/07 00:27

        • הוצאת לי את המילים מהפה

          ילדה, 09/10/07 02:08

          סרט מעניין מאוד

      • אני גר בתל אביב וכל הזמן יש תקלות (ל''ת)

        פפי, 09/10/07 08:42

    • זה מה שקורה כשהמנכ''ל הוא איש כספים ולא איש שיווק... (ל''ת)

      לקוח יס, 09/10/07 05:33