• 216.

    לחקור את פרקליטת המדינה דאז בייניש (ל''ת)

    היא המפתח, 18/06/08 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    יגאל עמיר

    מלכה, 06/04/08 00:25

    לדעי יגאל עמיר לא רצח את רבין. אם הנכם זוכרים תוך כדי האירוע יגאל צעק ''זה כדורי סרק''- אך אף אחד לא התיחס למילותיו, כי כנראה מישהו נוסף עשה את המלאכה האמיתית, והיה מתוכנן להפיל את התיק על יגאל.
    הייתי רוצה לראות שוב את הקלטת בו מתועד האירוע כדי לבדוק אם זיכרוני לא מטעני.

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    not so simple... (ל''ת)

    katy, 02/11/07 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    הסקר מוטעה בטוח, מעל 50% לא מאמינים שעמיר רצח את רבין

    פבל אולמן, 29/10/07 07:48

    פשוט ריפדו מעט את הסקר על מנת לעזור לאנשים שלא מבינים או לא רוצים להבין לאכול את שטיפת המוח. למען ידעו מי רצח ולמה...
    ריפוז זהה לסקרים שהראו שפרס מוביל על נתניהו...אני זוכר את כל האנשים שדיברתי לפני בחירות 96, שאמרו לי, תראה את הסקרים: פרס בטוח מנצח את נתניהו אז חבל להצביע לנתניהו....
    כל יום שעובר רק יוסיף לכמות האנשים שלא מאמינים. שהשב''כ יפתח את הפה ויגיד מי היה ברכב ליד רבין, איך לקח 40 דקות להגיע לבית חולים, איך צלם התמקד בילד תימני מסכן במקום לצלם את כל הסלבריטיס שם, איך עמיר ''ירה'' 2 כדורים אבל היו 3 חורים. איך 2 חורים היו כניסות בבטן ויציאות בגב, איך רבין במקום לעוף קדימה אחרי ההדף רק הסתובב ל''משמע'' רעש הקפצון (כדור סרק)...ועוד 100 נקודות אחרות לא ברורות....
    אם יש דמוקרטיה, אדע זאת אם התגובה תפורסם. תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    בן בליעל

    אבי, 29/10/07 03:22

    שירקב בכלא עד יומו האחרון , זה מה שמגיע לו.

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    למה להמתין 8 שנים? (ל''ת)

    יצחק, 28/10/07 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    הוא רצח, נתתם לו להתחתן

    אור, 21/10/07 17:03

    נתתם לא להביא ילד לעולם- ועכשיו אתם רוצים שהוא ישתחרר
    הוא הרג איש שרצה לטובת כולם. אז נכון שזה ויתור על שטחים- בכל מקרה השטחים האלה לא שלנו. ועזבו אותי שהם מוזכרים בתנ''ך- עברו 4000 שנים מאז

    הגב לתגובה זו

    • הם הם לא שלנו באיזו זכות אתה חי פה? (ל''ת)

      מה זה חשוב?, 21/10/07 22:37

      הגב לתגובה זו

  • 209.

    חוק אחד לכולם. לא רק לאנ''ש! (ל''ת)

    יצחק וודקה, 17/10/07 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    עוד לא נמאס לכם לדבר עליו?... (ל''ת)

    יצחק וודקה, 17/10/07 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    למה לא בעצם?

    יוסי, 17/10/07 14:02

    הוא עבר על החוק נענש כמה שנענש ועכשיו ישוחרר

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    חאלות.יאללה להיפרד לשתי מדינות: לפנאטים ולחופש. (ל''ת)

    צ. השרוף, 11/10/07 03:14

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    רק כתב בעל מח מעוות יכול להעלות בדעתו

    חיים, 10/10/07 01:05

    שפדופיל החוטף ילדים רבים, אונס אותם ורוצח אותם ישב בכלא פחות זמן מעמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    בדיוק כמו הערבים שחושבים שישראל עשתה את פיגועי התאומים

    אסף, 09/10/07 13:45

    תאוריות קונספירציה הן מפלטו האחרון של הרשע ושל התומך ברשע

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    כנסו ,,,,,,

    אבנר, 09/10/07 01:58

    http://www.shimonperes.net/html_he/yitzhak_yitchak_rabin_files.html

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    יגאל תעשה מהפך במדינה ותספר את האמת (ל''ת)

    אבנר, 09/10/07 01:54

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    כול רוצח סופו להרצח ,,,,,,,,,,,וזה קרה לרבין (ל''ת)

    אבנר, 09/10/07 01:52

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    כנסו ,,,,,,,,,חשוב מאוד

    אבנר, 09/10/07 01:51

    זה מה שקורה שאתה רוצח יהודים כמוך ,,,,,,,,,אתה נהפך להיות נירצח,,,,,,,,,ספינת אטלנטה מי שזוכר,,,,,,,,ואם לא זוכרים תתענינו,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    שלושת רבעי הציבור - לתלות אותו

    התליין מבגדד, 08/10/07 23:15

    שייצטרף לשולחן של יאסר ערפאת וסדאם חוסיין בגיהינום - כבר מחכים לו שם עם תנור חם.

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    שאלה לכל המגיבים פה:

    מיXתפוזים, 08/10/07 23:00

    מה דעתכם על כוונת הממשלה לשחרר את כל הפלסטינאים הכלואים בישראל תוך 5 שנים?
    האם דמו של רבין אדום יותר מדמם של כל הנרצחים בגלל אותו הסכם שלום אומלל?
    אני מסכים שלא צריך לשחרר את יגאל עמיר, אבל למה טרוריסטים בני בליעל עם דם על ידיהם שרצחו נשים ילדים זקנים ותינוקות רק בגלל היותם יהודים כן?

    הגב לתגובה זו

    • ל - מיXתפוזים. ישנו הבדל מהותי

      ליאור, 09/10/07 01:47

      אני אפילו לא אכנס איתך לדיון בדבר המשמעויות הנוספות שברצח ראש ממשלה, לבד מנטילת חיי אדם. הדבר אותו עליך להבין הוא כי ישנה מחלוקת בדבר התועלת שבשיחרור הרוצחים הפלשתינאים, כלומר, ישנם אלו הטוענים כי ישראל תקבל תמורה עבור שחרורם של אלו אשר עסקו בטרור במסגרת מאבקם הלאומי. משחרורו של הרוצח היהודי לא תתקבל התמורה האמורה בין אם אתה מאמין בה בין אם לא. חשוב לא פחות מכך לזכור שטרוריסטים יהודים שפעלו בתקופה בה נאבקנו לעצמאות ושחרור לא ישבו בכלא הישראלי וחלקם אף זכו לעמוד בראשות ממשלות ישראל (בגין, שמיר...). שמיר, אגב, היה מראשי אירגון שניסה בראשית שנות ה - 40 לכרות ברית עם הרייך השלישי, אז... אתה מבין? ישנו סוג של טרוריסט שמקבל יחס שונה מכל הגורמים הרלוונטים וכך גם פה...

      הגב לתגובה זו

  • 197.

    יואב קרן,כתוב בבקשה תאור דרמתי על שיחרור ברגותי,על דמעות השמחה של

    דרור מרמת גן, 08/10/07 22:35

    השמאלנים הקיצוניים היהודים.
    כתוב משהו... בחייך...

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    170 אומר את האמת על מה שחושבים רוב הפרענקים תומכי ביבי וש''ס (ל''ת)

    אזרח הארץ, 08/10/07 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    כל הרוצחים הפלשתינאים המשוחררים מסמנים V באצבעותיהם, במהלך השיחרור.

    דרור מרמת גן, 08/10/07 21:04

    זה כואב יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    אני מקווה שפושעי אוסלו ואנשי השמאל הקיצוני יענשו לא פחות.

    יהושע, 08/10/07 18:13

    ידיהם שפכו הרבה יותר דם חפים.

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    46 % מהדתיים מביעים הערכה לרוצח ו99% מהתימנים מזוהים ומתגאים בו

    אזרח הארץ, 08/10/07 15:50

    והמכנה המשותף הניהם שרובם תומכי נתניהו והכתומים שבהם.

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון . אבל צריך קצת עדינות ולא להכריז על זה בקול רם

      מירי, 08/10/07 21:20

      וחוץ מי זה . כולם ברחשי ליבם יודעים את זה . ולכן כל אמירה על הנושא הזה בפרהסיה היא מיותרת.

      הגב לתגובה זו

  • 192.

    כתומים-אתם בעד עמיר (ל''ת)

    הבנו, 08/10/07 14:39

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנים, אתם בעד הטרור הפלשתינאי. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 08/10/07 21:06

      הגב לתגובה זו

    • הכתומים שונאים את עמיר יותר ממכם, השמאלנים, ובגדול (ל''ת)

      אין לך מושג!, 09/10/07 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 191.

    עדנה כהן-

    משה, 08/10/07 14:32

    מה עדנה כהן חושבת על זה.?

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    עדנה כהן-

    משה, 08/10/07 14:31

    מה עדנה כהן חושבת על זה.?

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    מה???????

    אני, 08/10/07 14:31

    בבקשה די! תפסיקו כבר. מה אף אחד לא מבין מה קרה מאז,ל איזה מצב נוראי הגענו. הרי לא מדובר רק במעשה אלא גם למה זה גרם. עד שסוף סוף הרגשנו שכלכלית היו יותר אפשרויות היינו אופטיימיים הרגשנו שיש לנו מנהיג. הכל נפל כמו מגדל קלפים כל מי שנותר איננו בעל שיעור קומה ולוחם למען דעותיו. נשארנו עם שברון גדול. והרבה שנאה שמובילה שוב לאלימות מילולית ופיזית.

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    במשך שנים השמאל אמר:

    !, 08/10/07 13:35

    ''אתם רצחתם את רבין! אתם רצחתם את רבין!''
    זו התוצאה. תתמודדו.

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    רוצח ראש הממשלה הוא כמו כל רוצח אחר (ל''ת)

    אולמרט, 08/10/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    ומאה אחוז מהציבור הדתי מאמין באגדת מעמד הר סיני

    חילוני חרד, 08/10/07 13:30

    אז להאמין במשהו קטן כמו פנטזית הקנוניה סביב רצח רבין זה כסף קטן.

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    מיליוני אנשים יצאו לרחובות להפגין נגד שיחרור הרוצח עמיר (ל''ת)

    הרצל, 08/10/07 13:27

    הגב לתגובה זו

    • מיליוני אנשים יצאו לרחובות להפגין בעד שיחרור הרוצח ברגותי (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 08/10/07 21:08

      הגב לתגובה זו

  • 184.

    רוצח ראש הממשלה ימות ימות ימות בכלא ויתעוור שם מידי שמים

    הרבי מילובאוויץ, 08/10/07 13:19

    הרוצח הזה לא יזכה לראות את אור החמה בחוץ, הוא יתעוור בתוך הכלא וימק שם ויפח שם את נשמתו

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    עד יומו האחרון

    חנן, 08/10/07 13:19

    חסר לנו משוגעים בחוץ??
    אותו ואת משפחתו
    עמלקים

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לברגותי? (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 08/10/07 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 182.

    זרע עמלק!!!!!!!!!!!

    אבי, 08/10/07 13:18

    יהודי לא מרים יד על יהודי

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לברגותי? (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 08/10/07 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 181.

    שירקב בן בלייעל

    אילן, 08/10/07 13:17

    עמלק

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לברגותי? (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 08/10/07 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 180.

    ימ''ש (הוא בטוח יודע את ראשי התיבות) (ל''ת)

    אלון, 08/10/07 13:08

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לברגותי? (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 08/10/07 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    חנינה למי ?

    דודג', 08/10/07 13:07

    אוי למדינה ואוי לממשלה ואוי לנשיא המדינה על רגע שכזה !!!
    חלום בלהות או מדע בדיוני ????

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    מה שמצחיק זה שיקבל חנינה מפרס (ל''ת)

    קובי לוין, 08/10/07 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    מדינה משוגעת. פשוט קשה להאמין!!!!! (ל''ת)

    ברק, 08/10/07 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    יגאל עמיר איננו הרוצח, יש לשחררו מיידית.

    טורונטו טורונטו, 08/10/07 12:28

    תשאלו את פרס מי הרוצח....

    הגב לתגובה זו

    • טורונטו - מזמן לא היית אתנו וטוב שכך.

      אולי תרדו שם, 08/10/07 12:43

      תמשיך לטרנטרנט לך בנעימים ועזוב אותנו לנפשנו .
      טם אין לך מה לעשות בזמנך החופשי אתה יכול ללכת לעודד את הרפטורס ויקירנו אנתוני......

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    46% מהציבור הדתי מאמינים שלא רצח?

    אולי תרדו שם, 08/10/07 12:17

    לא בהכרח אומר ששאר 54% כן מאמינים שרצח . אולי הם סתם שותקים ?
    הייתי רוצה שהסוקר יספר לנו כמה מהציבור הדתי ( מה ההגדרה הזו - דרך אגב ? ) בכל זאת עדיין שפויים , כלומר כן מאמינים שהוא הרוצח .
    אולי תרדו שם?
    כלומר אל קרקע המציאות , ותפסיקו להכחיש את הרצח?

    הגב לתגובה זו

    • 46%מהציבור הדתי תמכו ותומכים ברצח. (ל''ת)

      ירושלמי ותיק, 08/10/07 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    תום שרות

    eli, 08/10/07 12:16

    מגיע לאמיר להשתחרר אחרי 20 שנה,כמו כל רוצח,הוא את שלו שילם גם אם הוא לא אשם....ימים יגידו..

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    לשחרר לאלתר!

    עמר, 08/10/07 12:04

    אם מתכוונים לשחרר את ברגותי ושאר רוצחים עם דם על הידיים יש לשחרר גם רוצח ישראלי וזה לא משנה אם הוא רצח ראש ממשלה או אדם בכביש,לתפארת הישראבלוף!

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    שישוחרר - לאלתר !

    אריאל, 08/10/07 12:02

    לשחרר אותו.
    לפי אחמדינגאד - לאלסקה .!!שיחיה באיגלו (עם מזוזה כמובן) יצוד פינגווינים (הדומים באופן מפתיע לזוגתו) ובסוף שיאכל ע''י דוב קוטב.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    חלאת המין האנושי

    רונית, 08/10/07 11:52

    יגאל לא היה ולא יהיה לאף אדם זכות לקחת חיים של מישהו אחר
    מקווה שתמשיך להרקב בכלא ושישללו לך את הזכויות שנותנים לך כי לא מגיע לך זכויות

    הגב לתגובה זו

    • את אומרת את זה גם על כל המחבלים שמשחררים השכם והערב? (ל''ת)

      איל, 08/10/07 12:39

      הגב לתגובה זו

      • כן! (ל''ת)

        נורית, 08/10/07 13:26

        הגב לתגובה זו

    • את מתכוונת לברגותי? (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 08/10/07 21:09

      הגב לתגובה זו

  • 170.

    שירקב בכלא !! (ל''ת)

    דניאלי, 08/10/07 11:44

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לברגותי? (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 08/10/07 21:09

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    וואלק . גיבורנו המהולל יגאל עמיר עוד יזכה ויהיה שר בכיר אצל ביבי .

    ר. מסעוד, 08/10/07 11:27

    לא צריך את החנינה של הסמולנים חכו חכו. בקרוב ביבי נתניהו יעלה בסערה לשלטון והוא ישחרר את הגיבור הלאומי שלנו תפארת עדות המזרח וימנה אותו לשר בכיר בממשלת ישראל בראשותו של ביבי נתניהו ירום הודו.
    היידי ביבי ישתבח שמו לעד.

    הגב לתגובה זו

    • שתוק (ל''ת)

      1, 28/10/07 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    יגאל כזה מתוק, די, תניחו לו כבר

    סיגל, 08/10/07 11:26

    מה הוא עשה לכם שאתם כל כך שונאים אותו?

    הגב לתגובה זו

    • יגאל עמיר הוא רוצח שפל עם חיוך של מנוול ומוח שטני של אחמד הנבל (ל''ת)

      צביקה, 08/10/07 13:21

      הגב לתגובה זו

    • סיגל איפה המוח שלך?

      סימונה, 08/10/07 13:28

      אם הוא היה רוצח את אבא שלך גם היית חושבת שהוא מתוק?

      הגב לתגובה זו

      • היא לא, אבל מוחמד כן

        מיXתפוזים, 08/10/07 23:02

        לא מבין צינית?

        הגב לתגובה זו

  • 167.

    תודה לאל - רק רבע מהציבור מוכיח -

    אחרון, 08/10/07 11:14

    לעולם שמה ש-90% שם חושבים עלינו הוא נכון .
    לצערנו , זה מצב זמני . תוך שנים ספורות אילו ואלילם גאיידמק יהיו הרוב השולט בישראל .
    הסיבה העיקרית תהיה שכל מי שעיניים לו בראשו יברח מהארץ מהר לפני שלטון הזומבים . ומן הסתם , מתימטית, שלושת המיליון שישארו יהיו רוב מוחץ לדעותיהם .

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    האחוזים הם ב''ה גבוהים יותר מהנתון בסקר! קחו בחשבון שרבים מהנשאלים

    גלעד, 08/10/07 11:13

    מפחדים או מתביישים לומר לסוקר שהם בעד, אבל זה לא ישנה את המציאות.
    כי רוב העם מבין היטב, שמדינה שמוכנה להעלות בכלל על הדעת לשחרר את רב המרצחים ברגותי ימ''ש- שיבינו שמותר לתמוך גם בשחרור יגאל עמיר ( וכל זה כמובן בלי קשר לאמונתנו שהוא בכלל לא רצח!!! )

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    רצוי לשחרר את יגאל עמיר. אבל. רק לתוך קן צרעות . ושישאר שם (ל''ת)

    benzi. a, 08/10/07 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    זה ברור כשמש! תומכי נתניהו והדתיים המזרחים מעריצים את יגאל עמיר ו.

    אזרח הארץ, 08/10/07 10:59

    רוב המזרחים הבורים והנבערים. ובעיקר הדתיים שבהם. רואים את נתניהו כאלוהים שלהם ואת יגאל עמיר כגיבור לאומי עבורם.
    זה לא הקנטה . זה האמת וזה בדוק !

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    הנושא לא מענין - היה פסק דין (ל''ת)

    נושא לא לענין, 08/10/07 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    עוד הכוכחה- הדת היא האויב הגדול ביותר של האנושות (ל''ת)

    דתיים- אויבי, 08/10/07 10:55

    הגב לתגובה זו

    • מסכנים בני המשפחה שלך אני מרחם עליהם (ל''ת)

      100% ציוני בדם, 08/10/07 13:11

      הגב לתגובה זו

    • יא בור

      מיXתפוזים, 08/10/07 23:05

      לך לך תזריק סמים עם החברים שלך

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    למה מחבלים רוצחים מאות כן ועמיר לא? (ל''ת)

    צביעות התקשורת, 08/10/07 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    אינו גרוע יותר מרוצחים אחרים שמשתחררים

    יעקב, 08/10/07 10:41

    גן רבין היה רוצח לבן בעצמו באלטלנה ולא התבייש להיות ראש ממשלה.

    אין אפה שום סיבה שבעולם שדוקא בגללו לא יחול החוק היבש כרוחו גם על יגאל עמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    רוב מטקבקי הימין בעד יגאל עמיר

    מסתבר, 08/10/07 10:37

    לזכור להבא כשקוראים אותם ברשת !

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    ואת ברגותי אתם מתים לשחרר? (ל''ת)

    צבועים נמאסתם., 08/10/07 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    למה לא?

    שוקו, 08/10/07 10:35

    לדעתי כל מי שרצח בכוונה (ללא נסיבות מקלות כמו למשל אישה מוכה שבעלה התעלל בה וכדומה) תחילה צריך לבלות את שארית ימי חייו בכלא בלי שום סיכוי לחנינה.

    אבל אם אנחנו משחררים רוצחים, מדוע לא את יגאל עמיר גם? צדק ושיווין לכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    מה רוצים ממנו ?

    יחי, 08/10/07 10:34

    דינו כדין כל רוצח ללא הפליה

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    רבין ירה במעפילי האלטלנה בעודם שוחים במים

    א.ג., 08/10/07 10:32

    ואפילו התרברב על כך בהיותו שגריר בוושינגטון (''דפקנו אותם על האוניה ודפקנו אותם בעודם במים''), ואני לא זוכר שהוא ישב בכלא בשל כך.

    הגב לתגובה זו

    • כול מילה שלך בטונדה ,,,,,,,,,,,,איתך (ל''ת)

      אבנר, 09/10/07 01:48

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    תלוי איך מסתכלים.

    רון, 08/10/07 10:26

    מהצד שלי רואים 68% שלא רוצים לשחררו ויש מבניהם 55% שמציאים להוציאו להורג.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    אז ישראל במצב טוב. רק 25% מהעם דפוקים

    אופיר, 08/10/07 10:19

    כבר חששתי שהמצב יותר גרוע.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    לכל האוילים שלא מבינים מה ההבדל בין רוצחים...

    אריק דורון, 08/10/07 10:17

    הרבה טוענים שאין הבדל בין יגאל עמיר לכל רוצח. ההבדל הוא עצום! לא שדמו של רבין יקר יותר מדם אנשים אחרים אלא שניסיון להשפיע על תהליכים מדיניים ושילטוניים ע''י רצחת מערער את כל קיומנו כמדינה דמוקרטית ריבונית! לכן מעשהו של יגאל עמיר אינו מכוון רק לנרצח אלא לעם כולו. אי לכך, למרות אהדת דתיים וימניים גדולה, הוא יירקב בכלא עד יומו האחרון!

    הגב לתגובה זו

    • פלספן בילתי נילאה

      יאנוש, 08/10/07 12:52

      אתה קשק'שן ברברן חרטטן תגיד........מהיכן המצאת את כל השטויות האלה ? כנראה שזה החינוך שקיבלת מה הקשר בין נטילת חיים של מאן דהוא עלי אדמות לבין פגיעה באושיות דמוקרטיה לדידך דמו של ראש הממשלה לשעבר יותר אדום מדמו של יהודי אחר? ... רוב האנשים כאן קיבלו חינוך קצת יותר טוב ממך ויודעים שרצח זה רצח ולא משנה את מי רצחת יהיה אשר יהיה בכל מקרה זה דבר מתועב והעונש אמור להיות שווה לכולם ....הדבר המגעיל והנבזה הוא שאתה ודומיך עושים פוליטיקה על גופה

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    אם עמי פופר יוצא לחופשות עם משפחתו כמה שהוא רוצה (ל''ת)

    מה לנו כי נלין, 08/10/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    השמאל שמטיף לשחרור מחבלים עם דם ילדים על הידיים, מתחסד פתאום (ל''ת)

    מוסר כפול, 08/10/07 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    גזר-דין מוות הגיע לו, לא חנינה (ל''ת)

    על רצח מנהיג, 08/10/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    אין מה לדאוג הוא ישאר בכלא עד יומו האחרון ת''ל (ל''ת)

    רחל וורמן, 08/10/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    מדוע התקשורת לא מוחה על שחרור עתידי של הטרוריסט ברגותי (ל''ת)

    חיים, 08/10/07 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    יואב, התאור שתארת בתחילה, לו יהי. (ל''ת)

    :-), 08/10/07 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    פסק הדין ימומש עד יומו האחרון של עמיר בלי חמלה ת''ל (ל''ת)

    דודי שרמן, 08/10/07 10:06

    הגב לתגובה זו

    • לא שואלים אותך (ל''ת)

      תאכל את הלב, 08/10/07 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    ''כיתת יורים עמדה במשימה,היה אחד,אומנם,שלא יראה...'' (ל''ת)

    ולדימיר ויסוצקי, 08/10/07 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    שכחתם שהוא נתן רובים שבהם רצחו הרבה מאוד ילדים (ל''ת)

    ליאורה, 08/10/07 10:05

    הגב לתגובה זו

    • את בטח מצביעה ביבי

      ברברה, 08/10/07 14:18

      את בטח מצביעה ביבי, תמשיכי להאמין לכל מה שהוא אומר, ככה גם אלו ששכחו מי הסיט לרצח רבין שכחו ומצביעים לתת אדם הזה

      הגב לתגובה זו

      • אני מצביעה מק''י, כמוך (ל''ת)

        ואני כמוך בעד, 08/10/07 16:19

        הגב לתגובה זו

  • 142.

    הסקר מביא למלחמת אחים וריסוק העם לרסיסים ת''ל (ל''ת)

    עירית צמח, 08/10/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    תוצאות הסקר מביאות לפרוק העם ומלחמת אחים ת''ל (ל''ת)

    גדעון נבו, 08/10/07 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    ''פני הדור כפני הכלב'' בושה שירקב בכלא עד יום מותו ת''ל (ל''ת)

    ערן גמליאל, 08/10/07 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    לשחרר?

    עוז, 08/10/07 10:02

    איזה לשחרר , שירקב בכלא עד יומו האחרון .
    הנבל הרס מדינה שלמה !!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הרס מדינה שלמה?? הוא הביא את גלי הפיגועים או אוסלו ורבין? (ל''ת)

      השמאל מתחרפן, 08/10/07 10:26

      הגב לתגובה זו

      • ראה ערך :'' אברהם בורג'' - בגוגל ! חובה !!!!

        שונא שמאלנים, 08/10/07 10:54

        תקיש בגוגל אברהם בורג ...תקרא ותקבל צמרמורת !
        תקרא את הכתבות והספרים של אברהם בורג ותגלה מה בדיוק חושב השמאל הישראלי עלינו ועל המדינה !

        הגב לתגובה זו

  • 138.

    דעות לחוד ורצח ראש ממשלה לחוד. לעולם לא נסלח לו.

    חד וחלק., 08/10/07 10:01

    ולכן אסור לתת לרוצחו של רבין לקבל חנינה בשום פנים ואופן כי זה ממש הזוי. כל מי שתהיה לו דעה שונה יבוא וירצח???????????

    הגב לתגובה זו

    • אחרי 20 שנה הוא ישוחרר. הוא לא יכול להרקב בכלא רק בגלל

      תחשבו בהיגיון, 08/10/07 10:26

      שהשמאל,אדון הארץ, יגיד כך.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    דינו של יגאל עציר אחד מאסר עד סוף ימיו ללא פשרות ת''ל (ל''ת)

    חמדה גבעוני, 08/10/07 10:01

    הגב לתגובה זו

    • כי דמו של רבין סמוק יותר מדמם של עשרות נרצחים ע''י מחבל אחד?

      ישחורר על אפכם, 08/10/07 10:25

      מעניין מאוד.

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    הציבור הדתי ממשיך לכרסם בנו

    חילונית למהדריך, 08/10/07 10:00

    אם זה בהסתה הגוברת
    בנוער הגבעות ה''נהדר''
    וכך הלאה...
    מתי יצא עוד אחד מבר אילן?

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    יגאל עמיר זכאי, במקרה הייתה שם מצלמה שצילמה אותו ואת הרצח

    כמה העם יכול, 08/10/07 09:57

    לא היה משפט צדק בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    דינו כדין כל רוצח, רבין לא היה אלוהים להפך. (ל''ת)

    אורי, 08/10/07 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    כמה זמן ישבו בכלא רוצחי אנטלנה וטדי קולק? (ל''ת)

    נמרוד, 08/10/07 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ברגותי רצח הרבה יותר מעמיר

    שמוליק, 08/10/07 09:51

    הפוליטיקה מעוורת את עיני הציבור.
    אי אפשר לשחרר רוצח אחד מבלי לשחרר רוצח שני.
    רבין אמנם היה ראש ממשלה - אבל דמו לא סמוק יותר מדם התינוקות שנרצחו ע''י ברגותי וחבר מרעיו המשתחררים וחוזרים לרצוח.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    הינה מתחיל הפסטיבל של רבין -דייייי נמאס מיזה (ל''ת)

    מיכל, 08/10/07 09:46

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט מכין את הקרקע למסירת הר הבית לירדן

      הכל ידוע מראש, 08/10/07 10:21

      כרגיל יתחיל עכשיו מסע דמוניזציה של הימין, כדי שאולמרט יוכל להכין הקרקע למסירת הר הבית לירדן בלי הרבה הפגנות נגד.

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    הבעיה לא עם הרוצח

    המחתרת הסגולה, 08/10/07 09:42

    כי עם מורשת רבין שכשלה כישלון חרוץ במחיר חייהם של אלפי אזרחים וחיילים. רבים בציבור רואים ברוצח את האנטי-תיזה למורשת רבין.

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      רז, 08/10/07 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    אני נגד שחרורו של השפל הזה אבל השמאל חייב להבין ש

    חשרי, 08/10/07 09:40

    אם ימשיכו לשרוף לנו את הלב עם שחרור של מחבלים ערבים, שלהם גם כן מחכה אישה וילדים וגם הם יצאו עם תנועות וי בידיים אחרי ששחטו עשרות יהודים, אז מישהו אצלנו בסוף ישתגע וישחחר גם טרוריסטים יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר בין הדברים

      תומר, 08/10/07 10:14

      אנחנו לא עצרנו את יגאל עמיר בגלל איזה לחץ ערבי, ולכן אנחנו גם לא אמורים לשחרר אותו בגלל שאנחנו משחררים ערבים.

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    2 מדינות ל2 עמים ת''א והרצליה לשמאל והשאר לימין (ל''ת)

    אלי, 08/10/07 09:40

    הגב לתגובה זו

    • היי..היי..אני הרצליני 41 שנה..ואיש ימין..ציוני ויהודי.. (ל''ת)

      אהוד, 08/10/07 09:50

      הגב לתגובה זו

      • סליחה! אבל הכלל קובע (ל''ת)

        אלי, 08/10/07 09:55

        הגב לתגובה זו

    • מדינת תל אביב כבר קיימת צריך רק דגל !

      מתי יפול טיל, 08/10/07 10:08

      חיים בבועה לא מעניין אותם מה שקורה מחוץ לתל אביב !
      אם מופגז הצפון מחיזבאללה
      או הדרום מעזה ...
      מה שמענין זה לשתות קפה בשנקין,למצוא חניה , לבדוק את המניות בבורסה ולתמוך בערבים רוצחי יהודים !
      טיל 1 על מדינת תל אביב והם יברחו כמו ארנבים לחו''ל , יש כבר דרכון וכסף מזומן !
      המדינה כמובן שתגיב בחריפות הרי חיי האליטות של מדינת תל אביב בסכנה יש לצאת מיד למלחמה קשה אך צודקת ומוצלחת!
      אבל תושבי שדרות וקרית שמונה שווים לתחת !

      הגב לתגובה זו

    • אל תשכח את הבית

      מיXתפוזים, 08/10/07 23:09

      ברח כרמייה

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    מה, הפסטיבל כבר התחיל ? (ל''ת)

    יואב, 08/10/07 09:38

    הגב לתגובה זו

    • השנה התחיל מוקדם

      הבובה פסטי-הבר, 08/10/07 16:25

      זה מפני שעוד שבועיים-שלושה אנחנו עלולים להיות בעזה וחיבוקים ונשיקות עם עראפת יעברו מסך עוד פחות מבדרך-כלל

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    מאז אוסלו נירצחו יותר מאלף איש -זה לא מפריע יותר ?! (ל''ת)

    רז, 08/10/07 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    tאם מותר לשחרר את ברגותי למה לא את יגאל עמיר ?

    מיקו22, 08/10/07 09:37

    יגאל עמיר פעל בשל השקפה מדינית שניסתה לעצור את אסון אוסלו !
    לא שאני מצדיק את הרצח אבל יש להבין את המניעים ,מסירת ירושלים לערבים בינהם העיר העתיקה,הכותל והאגן הקדוש יגרום לקיצונים מהימין לעצור צעד כזה שהוא צעד נגד קודש היהדות זה למעלה מ 2000 שנה !
    אם מותר לשחרר רוצחי יהודים בשביל מחוות חינם , למה אסור לשחרר את יגאל עמיר או עמי פופר ?

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר בין הדברים

      תומר, 08/10/07 10:19

      בכל העולם משחררים לפעמים רוצחים שפעלו בידי האויב, וזאת כדי להשיג מטרות שונות כגון שחרור שבויים או במסגרת רצון להתפייס עם האויב.
      אבל זה בכלל לא מצדיק שחרור רוצח שהוא יהודי אזרח ישראל שרצח ראש ממשלה. באף מקום מסודר בעולם לא משחררים רוצח של ראש המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    הוא צריך להשאר ולהקבר בכלא

    נ, 08/10/07 09:35

    גם ככה החוק במדינת ישראל הוא מתחת לכל ביקורת, גנבים יוצאים זכאים ובסופו של דבר בעלי הדירה יוצאים לא בסדר, נותנים פה יד לעבירות במדינה הזו כי החוק מאפשר זאת.
    אז גם על רצח יתנו חנינה??? ועוד של ראש ממשלה??? איפה אנחנו חיים. הוא צריך להשאר בכלא ושיגיד תודה שלא היה בנידונים למוות כי זה מה שהיה צריך לקרות לו

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    זוכרים שביבי ירש את הנרצח?

    אלי, 08/10/07 09:35

    מדינה של שקרים ואזרחים מטומטמים שאכן מאמינים לשקרי הממסד.
    האם באמת יתכן כי אולמרט אכן זכה באמון העם ?
    אין היגיון בדבר ומהסיבה שזהו אחד האנשים הכי מושחתים ושנואים עי'' העם

    הגב לתגובה זו

    • פרס החליף ואז עלה ביבי (ל''ת)

      נעמה, 08/10/07 09:42

      הגב לתגובה זו

    • טעית, אתה מתכוון ''אולמרט ירש'' ולא ביבי (ל''ת)

      ביבי לא ירש, 08/10/07 09:58

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    שחרור יגאל עמיר יביא לפיצול עמוק יותר בעם ורצח נוסף ת''ל (ל''ת)

    חמדה נבון, 08/10/07 09:33

    הגב לתגובה זו

    • דווקא זה יאחד את העם. ההתנתקות פילגה את העם והשמאל אוכל את

      חנינה עכשיו, 08/10/07 09:52

      פירות הבאושים.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    רוצח ראש ממשלה דינו להרקב בכלא עד סוף ימיו

    נוה בר און, 08/10/07 09:32

    רוצח ראש הממשלה דינו אחד או פסק דין מוות ו/או מאסר עולם עד סוף יומו האחרון. ללא סיפורים וללא פשרות וסקרים. אני מופתעת מהראש העקום של אנשים המבקשים לחנון רוצח ראש ממשלה הם פשוט ירדו מדעתם. שחרור יגאל עמיר אינו עומד על הפרק ועם הוא ישוחרר זו תהיה ירית פתיחה לרצח פוליטי של חפים מפשע אחרים . אין לשחרר רוצח מנוול כיגאל עמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    שירקב בכלא עד יומו האחרון!!כולם שכחו שהוא רוצח!!!מדינה דפוקה !!!!!

    במה לרוצח אסור, 08/10/07 09:31

    לחוקק חוק שהתקשורת מנוע לסקר
    רוצחים בית המשפט מוסמך בלעדית

    הגב לתגובה זו

    • למה לא? להחזיר לכאן את סטאלין !!! (ל''ת)

      שמח בקולחוז, 08/10/07 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    אני כבר מעדיף מדינה דו לאומית

    יהודי כשר, 08/10/07 09:30

    אותם ערבים שיחיו עימי טובים מאותם יהודים שחושבים כך

    הגב לתגובה זו

    • השמאל וערבים במדינת תל אביב השאר לימין ! (ל''ת)

      2 מדינות, 08/10/07 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    היו צריכים להוציא את החלאה להורג !!!מה פתאום לשחרר, שיירקב בכלא! (ל''ת)

    ג'וי, 08/10/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    טעות,! 99% מהציבור @@@@@

    מוטי חיפה, 08/10/07 09:28

    בעד פטור ממס הכנסה, תשאלו!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אני חילוני וגם תומך בחנינה (ל''ת)

    עוז, 08/10/07 09:27

    הגב לתגובה זו

    • אני ימני דתי ותומך בכך שיגאל עמיר יינמק בכלא עד סוף ימיו (ל''ת)

      ישראל דרוקמן, 08/10/07 09:29

      הגב לתגובה זו

      • אם משחררים רוצחים פלסטינים שרצחו ילדים אז מה הפלא (ל''ת)

        מיכאל, 08/10/07 09:36

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    אנשים השתגעו רוצח שפל ינמק בכלא ת''ל (ל''ת)

    רון פרשטמן, 08/10/07 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    במידה וישוחרר ברגותי...

    דניאל, 08/10/07 09:24

    אסיר שפוט עם דם רב על הידיים. נידון ל - 5 מאסרי עולם... במידה וישוחרר האיש הזה כחלק מקונסטלציה מדינית-פוליטית או כל מה שלא יהיה... האם למישהו אז, יהיה נימוק משפטי, רציני, משכנע, מדוע קונטלציה כזאת לא יכולה לחול על הרוצח, יגאל עמיר???

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    צריך לשלוח את הרבע מהציבור הזה לישוב מחדש באירן (ל''ת)

    אתם מגעילים!!!!, 08/10/07 09:22

    הגב לתגובה זו

    • אותך צריך ליישב מחדש במזרח אירופה (ל''ת)

      אאא, 08/10/07 09:41

      הגב לתגובה זו

      • ל-אאא

        דני ב., 08/10/07 17:10

        ואותך צריך לשלוח לצאת מאותה ארובה שאבותינו יצאו ממנה....

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    אין ברירה:2 מדינות ל-2 עמים-דוסים/ערבים/ליכודש'סקים באחת והיתר בשני (ל''ת)

    פאפא בלאטה, 08/10/07 09:19

    הגב לתגובה זו

    • הערבים בצד של הסמול

      אאא, 08/10/07 09:43

      מי שדואג להם הוא הסמול הצלבני הפיאודלי הלבן והם מצביעים בתמורה למפלגות הסמול הלבנות.

      מקומם של אלה הרוצים לחיות כמו באירופה הוא באירופה.
      עידן המצודות הצלבניות של המערב נגמר מזמן.חבל שאף אחד לא טרח לעדכן את הסמול הלבן.

      הגב לתגובה זו

      • אין בעיה, תשאר במדינת החרדים/ליכוד

        עין, 08/10/07 10:18

        בלאו הכי אתם לא תורמים למדינת ישראל בבטחון, או בכלכלה.
        90% מכם הם בורים, אלימים ומשתמטים ברמה של מדינה אפריקאית.
        כמה זמן אתה חושב שתשרדו בלי הציבור הנורמלי שמגן עליכם ? אני לא נותן לכם חודש.

        הגב לתגובה זו

  • 111.

    מה???????

    אני, 08/10/07 09:19

    בבקשה די! תפסיקו כבר. מה אף אחד לא מבין מה קרה מאז,ל איזה מצב נוראי הגענו. הרי לא מדובר רק במעשה אלא גם למה זה גרם. עד שסוף סוף הרגשנו שכלכלית היו יותר אפשרויות היינו אופטיימיים הרגשנו שיש לנו מנהיג. הכל נפל כמו מגדל קלפים כל מי שנותר איננו בעל שיעור קומה ולוחם למען דעותיו. נשארנו עם שברון גדול. והרבה שנאה שמובילה שוב לאלימות מילולית ופיזית.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    he should rot in jail (ל''ת)

    me, 08/10/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לקיצוני הימין-לא אלביס פרסלי רצח את רבין. אתם הם אלה שגרמו לרצח. (ל''ת)

    במעשיכם, 08/10/07 09:18

    הגב לתגובה זו

    • אדיוט. בטח שזה היה אלביס. עדנה ארבל בעצמה אמרה כך. (ל''ת)

      אלביס..., 08/10/07 09:41

      הגב לתגובה זו

    • הסכמי אוסלו האומללים רצחו יותר !!!! (ל''ת)

      לשחרר מיד !, 08/10/07 10:02

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    האם שאלתם

    אורן, 08/10/07 09:16

    כמה מאלה שרוצים שישחררו אותו זה כדי לסגור איתו חשבון?

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אני לא מבין מה ההבדל בינו לבין רוצחים אחרים?

    רעי, 08/10/07 09:16

    לדעתי, אם כל האסירים משוחררים לאחר 25 שנה אין סיבה שיגאל עמיר יינמק, האם דמו של אדם אחר שנרצח פחות סמוק מדמו של רבין?

    רצח זה רצח, יושבים 25 שנה ואז לפי הנוהג מקבלים חנינה.

    אם יחליטו לכלוא את כל הרוצחים לעד אז תפד'ל, אבל לפי המצב כרגע אן סיבה שלא ישוחרר.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    פרס הנוכל יודע מה קרה באמת!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק הוא, 08/10/07 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    חבל שהימין הקיצוני מוציא שם רע לרוב הימין בישראל (ל''ת)

    ימין שפוי, 08/10/07 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    עמיר רצח ,עמיר נשפט,עמיר מרצה, ובסוף התקופה יש לשחררו כמו כל רוצח

    הגיון ומוסר, 08/10/07 09:13

    אחר!
    דמו של רבין אינו סמוק מדמו של דני כ''ץ
    או כל נרצח אחר!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    חס וחלילה !!

    ניר, 08/10/07 09:13

    שישאר שם בכלא כל ימי חייו !!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    בעוד שבוע, ייצא ברגותי מכלאו ויסמן V בידיו: ''ניצחתי''. (ל''ת)

    ציון ישראלי, 08/10/07 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שווה בשווה

    מאיר, 08/10/07 09:12

    מיצדי הוא כמו כול רוצח אם חוננים אז גם רבים לא מענין אותי רבין או דוד או אמזלג

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לא צריכים לשחרר אף רוצח. נקודה. לא חופשות, לא חנינות.

    ארז, 08/10/07 09:11

    לא משנה אם מדובר ברוצחי יהודים או רוצחי ערבים. כל אדם הנוטל חיים של אדם אחר (יהודי או ערבי) צריך להינמק מאחורי סורג ובריח עד יומו האחרון.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הכלב חייב למות בכלא (ל''ת)

    הארי, 08/10/07 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הסוקרים שאלו אתה דתי/חילוני? (ל''ת)

    איך סקרו??, 08/10/07 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    למה -42

    גבי, 08/10/07 09:07

    בכל מקום וכל חברה משקמים אנשים פה אסור לשחרר אותו אבל את רוצח הילדים ברגותי משחררים ל-42 אני לא זוכר שהגבת כך בכתבה על שיחרור ברגותי אז לך לעזזאל עם כל דעותיך הדביליות

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כשטמטום חוגג!!

    שירי, 08/10/07 09:07

    אוי למדינה שאלו אזרחיה

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    האם הסקר הקפיד באמת לגבי ''דתיים'' ולא ''מתנחלים''?? (ל''ת)

    אני לא בטוח, 08/10/07 09:07

    הגב לתגובה זו

    • מה זה שייך? אתה עושה סלקציה? ומה עם בעלי אף יותר גדול? (ל''ת)

      מדרון מדרדר, 08/10/07 09:43

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    לאחר פסטיבלי סוכות - פסטיבל רבין (ל''ת)

    מגעיל, 08/10/07 09:06

    הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לשבת ולכתוב את הזבל הזה בטוקבק רק כי רבין נתן לך מדינה

      מתנחלים נמאסתם, 08/10/07 09:24

      רבין נתן לך את המדינה.

      מי אתה בכלל?? בא לי להקיא ממך.

      הגב לתגובה זו

      • לירות על יהודים באלטלנה זה לא ממש לתת את מדינת היהודים ...

        שרית, 08/10/07 12:01

        בא לא נתחיל לספר את האמת על רבין...
        כי אחרי מות -קדושים אמור..

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    זה הזמן להחזיר לכיכר מלכי ישראל את שמה האמיתי.. (ל''ת)

    כבשה דורשת, 08/10/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אפשר לקבל גועל נפש מעמדות הדתיים (ל''ת)

    יוני בן מנחם, 08/10/07 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מאסר עד סוף ימיו! בקשר לבן- כל מה שמקובל לגבי רוצחים (ל''ת)

    ואם יש שקול דעת, 08/10/07 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לא חנינה, לא מחילה, ולחסוך מבנו לראות את אביו החיה ! (ל''ת)

    איציק, 08/10/07 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    יגאל עמיר לא השיג כלום ברצח להפך (ל''ת)

    דן, 08/10/07 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אם האוסלאידים רוצים לשחרר את רב המרצחים ברגותי,מדוע לא לשחרר אסיר

    כבשה תוהה, 08/10/07 09:02

    שרצח רק אדם אחד ?
    דין אחד חייב להיות לכולם .

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כתבה דוחה. אתה מנסה לזעזע אך, ללא הצלחה

    הוא לא הרוצח, 08/10/07 09:00

    1. הפרש 20 דק'
    2. סרק סרק
    3. צילומי הרנטגן של החור השלישי.
    ...

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יגאל עמיר עוד ירקב בכלא לשנים רבות.

    נעמן, 08/10/07 08:58

    הוא רוצח, ולא יעזור לחסידי הקונספירציה שום טיעון

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    רוצח שפל, נתעב, מנוול, חלאה. שיינמק בכלא עד יום מותו!!! (ל''ת)

    אבי, 08/10/07 08:57

    הגב לתגובה זו

    • Tמן אמן אמן. לא נשכח את הרבנים מתפללי תפילות המוות. בני בליעל! (ל''ת)

      לא נשכח, 08/10/07 09:20

      הגב לתגובה זו

    • גיבור ישראל,יגאל עמיר. (ל''ת)

      אאא, 08/10/07 09:46

      הגב לתגובה זו

      • ל-א.א א ש|גיבור ישראל'' כזה יבוא אליך בחלום (ל''ת)

        שונא מפגרים, 08/10/07 17:15

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    לשחרר אותו מידי .מציל עם ישראל. (ל''ת)

    לשחרר, 08/10/07 08:56

    הגב לתגובה זו

    • צריך לאשפז אותך עוכר ישראל (ל''ת)

      עומר, 08/10/07 09:12

      הגב לתגובה זו

    • הסכמי אוסלו רצחו אלפי ישראלים ! (ל''ת)

      לשחרר אותו, 08/10/07 10:14

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    20% מהציבור נגד המשך קיומה של המדינה

    יואב, 08/10/07 08:56

    ה-26% הללו הם זבל שלא ראוי להתייחסות. ממש כמו 20% מהאזרחים שחושבים שלמדינת ישראל אין זכות קיום.

    הגב לתגובה זו

    • חפש ערך ''אברהם בורג '' בגוגל ותיקרא את דעות האמיתיות של השמאל !

      שונא שמאלנים, 08/10/07 10:43

      ספריו והכתבות של עוכר ישראל אברהם בורג לא מבישות אף שונא ישראל בעולם .
      אירגונים אנטישמים ואיסלם קיצוני מתרגמים לומדים את ספריו וכתביו בעולם כולו !

      כמה שליברמן צודק !

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אלוהים ישמור! ידיעה כזו על הבוקר! מסמר אחרון בארון המתים של המדינה (ל''ת)

    ענת, 08/10/07 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    למעשה המדינה אשמה בתוצאות הסקר: ספקו תשובות לשאלות שנותרו פתוחות.

    רוצה תשובות, 08/10/07 08:55

    הציבור לא קיבל את כלל התשובות הנדרשות מענין רצח רבין. הועלו הסתייגויות ע''י מומחים לזיהוי פלילי, ידוע על קומבינות שבוצעו באבו כביר בליל הרצח ועוד. לדעתי הציבור חייב לקבל תשובות חותכות ומשכנעות. כל עוד לא יתקבלו התשובות (ענין החור הנוסף בחולצה, ענין ה''סקר'', ענין הקליעים שנמצאו בשטח וכד'), לא ישוכנע כלל הציבור מסיפור הרצח כפי שנמסר ע''י גורמים מסויימים. ברגע שקיים הספק הקטן ביותר, הרי שברור כי רבע מהציבור יהיה בעד שחרור יגאל עמיר, אלא אם יוכח אחרת - דבר שלא נעשה עד כה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני חילוני ושמאלני, אבל עמיר לא רצח את רבין

    אלון, 08/10/07 08:53

    הראיות הן ברורות, ורק מי שמתעלם מהעובדות יכול להתעקש על כך.

    הגב לתגובה זו

    • אני ימני ודתי ומאמין שיגאל עמיר רצח את רבין ומגיע לו להירקב בכלא

      אבישי היינמן, 08/10/07 09:13

      ההוכחות למעשיו חותכות.

      לחקור מי ממשיך להסית כנגד הממסד.

      הגב לתגובה זו

      • אז מי צעק ''סרק,סרק'' ולמה?????

        שרית, 08/10/07 11:59

        ואיך הוא הסתובב עם אקדח בשטח סטרילי???
        ככל שעובר הזמן אני שומעת יותר ויותר חלקים מהאמת..
        לדוגמא,
        סיפור קטן,
        אח של מישהי שהכרתי אותה שנים אחרי המקרה (חילונים מהוד השרון..) עבד בסדרן/מאבטח באסיפה בכיכר וגם לו היה אסור לעבור משם...
        הוא ראה מישהו שם שלא נראה לו כמתאים למקום ,ושאל מה הוא עושה שם ואמרו לו שהוא עובד שם...
        עלילות ,עלק...
        עלילה זה שאבישי רביב עם כספי המיסים שלי מפיץ כרוז של רבין במדי SS

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    הציבור הדתי

    עוד הוכחה, 08/10/07 08:53

    הציבור הדתי הוא אכן הגדרה כוללת מידי.
    יש בו אנשים מצוינים ויש בו אנשים שטוב יותר אם היו חיים על המאדים. (וכך הם גם מתנהגים)
    אבל המספרים אומרים גם שמדובר בציבור מאוד גדול שדעותיו הזויות ולא במקרה , אלא כיוון שהן מעוותות ע''י רועי העדה למיניהם והכוונה היא לרבנים שחיים אי-שם בין משה רבנו לשרה אימנו, חושבים שדרך התורה היא היחידה, ולא מבינים שקרו כמה דברים בין ימי יהושוע בן נון לבין ימינו.
    הציבור הדתי (חלקו ההזוי - והוא לא קטן) מסוכן לכל מדינה דמקורטית ולמדינה קטנה ובעייתית כמו ישראל הוא מסוכן במיוחד.
    ולכל ההזויים שיגיבו לטוקבק זה: לא תקבלו ממני כל תגובה אלא רק שבו ותחשבו על מה שקראתם ונסו לתקן את דרככם.

    יגאל אמיר הרוצח הנאלח לא ישוחרר מכלאו עוד הרבה שנים, הרוב השפוי במדינת ישראל ידאג לכך,בעוד המיעוט ההזוי ימשיך לכרכר ולפזז על גבעות עמונה, חרמונה ושאר ההתנחבלויות בתקווה להקמה מחודשת של ממלכה הזוייה ועתיקה שלא תקום לעולם.

    הגב לתגובה זו

    • כל האזור הוא דתי,לאומני ושמרני

      אאא, 08/10/07 09:49

      מי שמסוכן זה אתה ושכמותך שמפנטזים על איזה מצודה צלבנית מערב אירופאית באמצע המזרח התיכון.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    בסופו של דבר הצדק ינצח והוא ישוחרר

    יאיר - מודיעין, 08/10/07 08:52

    הרי גם רוצחי ילדים משתחררים, אז למה רוצח שמשוייך פוליטית לזרם שונה מרוצחי הילדים לא ישוחרר???
    (כמה ילדים ואזרחים תמימים נרצחו בגלל חתימת ידו? כמה תינוקות נטבחו בגלל שדאג למיצובישי?)

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מי זה עושה קמפיין יחצ''ני ליגאל אמיר??? (ל''ת)

    מי?, 08/10/07 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מתי איילון יספר לנו מה הוא יודע על פרס ? (ל''ת)

    לעולם, 08/10/07 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ברור שהוא לא הרוצח, תשאלו את רביב

    23, 08/10/07 08:50

    החבר שלו מהשב''כ..

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    פסטיבל רבין היתחיל!!! (ל''ת)

    21, 08/10/07 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שמעון פרס העם מתחיל להבין (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 08/10/07 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זה מה שקורה כשמשאירים שאלות פתוחות, מטייחים ומקווים שהציבור ישכח.

    שום ואקום לא, 08/10/07 08:46

    הציבור נשאר בתחושה שלא קיבל את כל האמת על אשר אירע. יתרה מזאת, הציבור חש שלמערכת המשפטית ולתקשורת ממש לא איכפת אם הוא שוכנע או לאו, וכי הם מנסים לכפות עליו את דעתם ואת פסיקתם.
    עד שלא יימצאו התשובות שיינתנו ביושר ובאחריות וללא שום טיוח לכל השאלות שנותרו פתוחות, לא ירחק היום שרוב גדול פי כמה יכפור במסקנות ובפסיקת המע' לגבי רצח רבין.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חגיגות רבין בחסות שיבס מתקרבות לכן קמפיין יגאל עמיר (ל''ת)

    מיליון אתרים על, 08/10/07 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    זה חליפתי, זה תמורתי

    mordechai, 08/10/07 08:42

    את יגאל עמיר היו צריכים לשחרר מזמן , ולהושיב במקומו את ראשי השב''כ בזמן ההריגה. אכן רבין לא נרצח אלא נהרג בשוגג ע''י אחד המאבטחים שלו שרצה לפגוע ביגאל עמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    למישפחת עמיר עד 120.שנה .ובהצלחה. (ל''ת)

    ארי, 08/10/07 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    יגאל עמיר בן מוות

    המצפון, 08/10/07 08:41

    יגאל עמיר הוציא עצמו מעם ישראל.
    יגאל עמיר היה צריך לקבל גזר דין מוות.
    הציבור הנאור יקיא אותו, וגזר המוות יבוצע בידי שמיים.

    הגב לתגובה זו

    • לך לישון חמור. (ל''ת)

      לך, 08/10/07 08:51

      הגב לתגובה זו

    • כולנו בני מוות

      ירון, 08/10/07 08:56

      וכי ראית בן אנוש שחי לנצח?!

      הגב לתגובה זו

    • לא שאני בעד עמיר אבל....

      משה, 08/10/07 09:21

      נחמד לראות איך הציבור ה''נאור'' דוגל בגזר דין מוות כאשר זה מתאים לו.
      אכן דו פרצופיות.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מי היה ביכלל יצחק רבין. (ל''ת)

    מי היה, 08/10/07 08:40

    הגב לתגובה זו

    • לחלק את י''ם ! (ל''ת)

      הגיע הזמן, 08/10/07 09:01

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט בור וטיפש

      שי, 08/10/07 09:05

      תפתח ספר, תלמד משהו

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אם???יגאל רצח שירקב בכלא! ומה אם לא הוא הרוצח??? (ל''ת)

    שאלה לשב''כ, 08/10/07 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    קונספירציית רצח קנדי

    ר, 08/10/07 08:39

    מה לעשות?
    אנשים משתעממים ורוצים להיות בסרט...
    תמיד יותר מעניין להאמיין באיזה ''תאורית קשר''
    אולי אלויס בעצם חיי? אולי גם הממשל האמריקאי מסתיר חייזרים באזור 51 ?
    ואת מגדלי התאומים הפציצו ע''י
    ''טילים מונחים'' ולא מטוסים.
    אלו רק במקצת השטויות של הציבור האמריקאי.
    חלק מן השונאים שלנו למשל, מאמינים בלב שלם כי השואה היתה המצאה של כוחות בעלות הברית, או היהודים עצמם שרצו לזרז את הקמת המדינה.

    גם לנו יש את השטויות שלנו....

    הגב לתגובה זו

    • היום יודעים שהמאפיה רצחה אותו

      שרית, 08/10/07 16:52

      מה שמראה שבסופו של דבר הכל מתגלה...

      הגב לתגובה זו

    • אדם הגון לא צריך לחשוש מחקר האמת

      נחום שחף, 08/10/07 18:22

      בעיקר לאחר שמשפחת רבין בקשה פתיחת החקירה

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    קשקוש מקושקש וסקר מטופש

    דתי, 08/10/07 08:38

    בתוך עמי אני יושב, ואין מצב שמחצית מהדתיים מאמינים שיגאל עמיר לא אשם. זה סקר שתוצאותיו נכתבו מראש כדי לעשות כותרת (האם לא לשם כך הוא הוזמן?) וכך צריך להתייחס אליו במקום להתלהם בטוקבקים.
    אפשר להלום שוב בציבור הדתי, אבל כולנו הפכנו פה לחסידי דת הסקרים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      הצדק עימך, 08/10/07 08:57

      הגב לתגובה זו

    • (אם אתה דתי) מה אתה מתביש? יש דתיים שחושבים

      דתית עם תעודות, 08/10/07 09:08

      בשכלם. ולא חושבים שהם צריכים להתרפס לפני מישהו.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    היכונו היכונו היכונו - פסטיבל רבין מתחיל בעוד שבועיים (ל''ת)

    היכונו היכונו, 08/10/07 08:38

    הגב לתגובה זו

    • כן, הצמרמורות שלי כבר החלו. (ל''ת)

      נגד ''מורשת'', 08/10/07 09:10

      הגב לתגובה זו

    • הזמן הטוב ביותר לטייל בחו''ל זה סוף אוקטובר תחילת נובמבר

      פנסיונר, 08/10/07 10:32

      גם מבחינת מזג האוויר, אבל בעיקר לא להיות פה כשפסטיבל רבין משתולל.
      תודה לאל שאני יכול להרשות לעצמי את זה כל שנה.

      הגב לתגובה זו

      • אין שום סיבה שנאלץ לסבול את זה

        מספיק כבר, 08/10/07 16:15

        צריך לעשות פסטיבל קורבנות אוסלו בכלי התקשורת האלטרנטיביים ולקבוע את יום הזכרון שלהם בהתאם.

        הגב לתגובה זו

    • את ''הצלחות אוסלו'' כבר ראינו , גם בעזה ! (ל''ת)

      שונא שמאלנים, 08/10/07 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    נתונים לא הגיוניים כנסו

    להבין בין השורו, 08/10/07 08:36

    הנתונים משוללים הגיון וברור שהסקר אינו רציני ומגמתי אם
    -46% מהציבור הדתי מאמינים כי יגאל עמיר אינו אשם ברצח רבין.
    ורק 38% רוצים בשחרורו סימן שהציבור הדתי רוצה בהענשת אמיר למרות שהוא לא אשם
    כדתי ימני שאיננו מחסידיו של רבין אין שום בסיס לסקר חוץ מאשר אם סקרו את הישובים הקיצוניים ביש''ע בלבד.
    אין קשר בין לחשוב שאוסלו היה אסון ובין תמיכה ברוצח. בכלל כתבה שעוסקת בדמיונות על מה יהיה עוד כך וכך שנים עם סקר המשקף נתונים היא כתבה לא רצינית ומגמתית

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חייבים לקצוב את עונשו.

    פופיי, 08/10/07 08:36

    איפה ארגוני זכיות האדם?
    זהבה גלאון , איפה הצדק שלך?

    הגב לתגובה זו

    • היתממות

      מילה טובה, 08/10/07 08:48

      יגאל עמיר לא סתם רצח- הוא ביצע פשע נגד הדמוקרטיה. הוא ניסה בכל הזרוע לשנות את מה שכולנו מנסים לשנות בקלפי או בהפגנה או בכתיבת מכתבים.

      לגבי הצדק של זהבה גלאון- אני מניח שאנשי השמאל אכן מודעים לזה שאסירים פלסטיניים לרוב גם נאסרו כי הם ניסו לשנות מציאות בכח הזרוע. אבל הם גם מבינים שעל מנת לצאת מהקיפאון המדיני פה, יש צפרדעים שצריך לבלוע פה ושם. זה איום ונורא, אבל ככה זה. אין שום צורך לבלוע את הצפרדע של שחרור יגאל עמיר.

      יום טוב,
      אביעד, חיפה.

      הגב לתגובה זו

      • ורצח ילדים קטנים במיטות שלהם

        מנ, 08/10/07 09:20

        זה פשע נגד האנושות!
        אז למה משחררים מחבלים?

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    זה אותו 26% מהוכלוסיה שהחיים ירקו להם בפנים והדת עשתה להם את היתר

    דש, 08/10/07 08:34

    זה מיספר רציני שצריך להדאיג את החברה בישראל שציבור חשוך חיי בקירבנו ולא רואה פסול במעשיו של רוצח ראש ממשלת ישראל
    זה אותו ציבור שלא היה שולל לחזור על אותו דבר מתועב עם הממשלה לא תעמוד לצידם נגד כללי הדמוקרטיה
    זה אותו ציבור שמוכן לחבור נגד ממשלת ישראל עם אויביה ולהרוס את החברה מבפנים

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אנשי הימין המתון סובלים מסינדרום פסיכולוגי הנובע מאשמה בעקבות הרצח.

    פסיכיאטר, 08/10/07 08:34

    אנשי הימין המתון מרגישים כי יש להם חלק ברצח רבין.

    בהפגנות ובבתיהם הפרטיים הם קיוו ללא בושה כי יפגעו ביצחק רבין ז''ל.

    כאשר הרצח בוצע, הם הרגישו אשמים, והם מרגישים אשמים עד עצם היום הזה. כל אחד ואחד מאנשי הימין המתון מרגיש אשמה רובצת - ובצדק!

    כחלק מתהליך פסיכולוגי של הדחקה, וכתוצאה מרצון שלא להרגיש אשמים בדחיפת הרוצח למעשהו, הם גיבשו תאוריה מופרכת לחלוטין שהשב''כ/מוסד/חייזרים/אלביס פרסלי הם אלו שרצחו את רבין.

    העיקר להימנע מהתחושה שהם תרמו לאוירת הרצח.

    לא יעזור להם דבר, מי שתרם לאוירת הרצח יודע זאת וידיעה זו לא תיעלם, גם לא בעזרת תיאוריות קונספירציה מופרכות

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה אדיוט. ככה אולי היית רוצה לחשוב. (ל''ת)

      הימין שלם עם, 08/10/07 08:50

      הגב לתגובה זו

    • אפילו גרוש לא הייתי משלמת על התאוריות

      הפסיכולוג, 08/10/07 09:20

      והקונספירציות הפסיכולוגיות שלך. לעומת זה יש לי תאוריות פסיכולוגיות משלי על ''פסיכולוגים'' כמוך.
      והנה התאוריה שלי: כחלק מתהליך פסיכולוגי של הפנמת האלוהות של השמאל, אין האל הזה סובל מי שמבלבל אותו בעובדות. הוא הוא העובדה ואין בלתה. וכל השאר לעזאזל.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    טעות בסיסית בכתבה

    פיני, 08/10/07 08:34

    אולי אני טועה, אבל למיטב ידיעתי, כשמובר על שחרור מוקדם, יש דרישה בסיסית שהאסיר יביע חרטה על מעשיו.
    יגאל אמיר לא עשה זאת (עד כה) ואם יעשה כן, התמונה שאתה מצייר (עושה V ביציאה מהכלא) לא תיתכן.

    הכתב לא מציין זאת אבל אני משוכנע שהשאלה שנאלה בסקר היא בסגנון:
    ''באם יביע חרטה מלאה על מעשיו, האם אתה בעד או נגד שחרור מוקדם של...''

    פיני

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הוא אינו גרוע מארכי טרוריסטים ערביים המשוחררים לכל גחמת רוה''מ (ל''ת)

    לשחררו לאלתר, 08/10/07 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני הייתי בעד לשחרר אותו מייד אבל עם נזיפה חמורה!

    עוד מזמן, 08/10/07 08:29

    הוא ניסה להציל את כולנו מתהליך אובדני
    יגאל עמיר צדק ב 100%
    הוא הקריב עצמו לטובת כולנו

    רק השיטה לא כל כך מוצלחת!!!

    הגב לתגובה זו

    • נזיפה חמורה זה עונש כבד מדי

      ג, 08/10/07 08:49

      עמיר לא רצח את רבין, ומי שטוען אחרת, שילך לשתות מים מהים של עזה.

      הגב לתגובה זו

      • היחידים שקרובים למים של עזה

        מישהו, 09/10/07 11:01

        הם החיילים שנמצאים שם ומחרפים נפשם על הגנת המדינה.

        כאשר בפועל האיום הוא פנימי והוא לא רק השמאלנים כדיברך אלא בעיקר את. אבל אני לא יכול להבהיר לך את זה, ורק אגיד שביום שתביני שיש לך בעיה, אז יתחיל תהליך הריפוי הארוך והקשה.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    השיחרור שלו תקוע בגלל שהוא יהודי. די שחררו אותו כבר. (ל''ת)

    זה נעשה למען, 08/10/07 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מדינת עולם שלישי שצועדת בעזרת

    רות פורסטר, 08/10/07 08:25

    מנהיגות כושלת ורוב של פאנאטים
    אל עבר אובדנה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עונת המלפופונים במעריב? אין לכם על מה לעשות סקרים? (ל''ת)

    צביקה, 08/10/07 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יגאל עמיר לא ירה ברבין. (ל''ת)

    יפילו עליו תיק, 08/10/07 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    איזה עם דוחה!!! סגולה עאלק.... (ל''ת)

    גועל נפש, 08/10/07 08:23

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות, אלו הם השמאלנים שלנו (ל''ת)

      חבק אותם ונסה, 08/10/07 08:50

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    על גופתי המתה..עמיר לא שייך לעם ישראל.

    חמורבי, 08/10/07 08:23

    מגיע לו להינמק בכלא עד יומו האחרון. היסב צער עמוק ונזק גדול לכל עם ישראל.
    כל הרוגי האינתיפאדה הראשונה הם בגללו שאילולא רבין נרצח וודאי היה מגיע להסכם כלשהוא.

    הגב לתגובה זו

    • סחטיין עליך.... רמבו

      במבי, 08/10/07 08:54

      ''על גופתי''... שאומרים את זה הכוונה היא ''אני לא אתן דזה יקרה, גם אם אצטרך למות למען מטרתי''
      גם יגאל עמיר אמר ''על גופתי רבין ימשיך להיות ראש ממשלה'' והלך (או לא) לבצע את מה שביצע (או לא) בידיעה שהוא עלול למות בדרך.
      אתה מוכן למות על מנת למנוע את שחרורו? או שפשוט לא מבין את הביטוי על גופתי?

      הגב לתגובה זו

      • אתה רואה הרבה סרטים (רמבו)

        המצליף, 09/10/07 10:42

        צר לי להגיד שזה לא סרט עמוק במיוחד.

        אבל מכיוון שאתה מבין אותו כל כך מילולית...

        נו, מתי נראה אותך מוביל שייטת לתוך עזה בלבוש מינימלי?

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא רצח הכל סרק סרק

    אילן, 08/10/07 08:21

    הוא לא יכל לרצוח אפילו אם היה רוצה
    ועל זה נכתב כבר רבות עם הוכחות.
    לכל השמלאנים שקו לי!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    התחיל פסטיבל רבין

    שלומי, 08/10/07 08:21

    כל שנה ניגוח של הציבור הדתי, ושל ''רבע מהציבור'' שלא חושב נכון. נמאס ומחליא

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ומה עם צילומי הרנטגן מליל הרצח?

    חשיפה, 08/10/07 08:20

    האמת מסתתרת שם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יגאל עמיר

    רפאל, 08/10/07 08:20

    ראשית אני מגנה את הרצח השפל שבוצע לרבין-יהי זכרו ברוך!
    שנית מזכרוני,יגאל עמיר בעבר עבד מטעם ואו בעידוד הש''בכ, כמסית וכדומה כדי לחדור לגוף הטרור היהודי
    מה קרה בדרך שרבין נרצח כביכול ע''י איש שב''כ,ומדוע העלימו ריאיות רפואיות שתומכות בגרסה שהיו עוד חדירות קליעים מכוונים אחרים ואלה היו הקטלנים ולא הקליעים שנורו ע''י יגאל עמיר-רצוי שהדבר יובהר לציבור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אני כלל לא דתי אני פשוט לא מקבל את המנטרה שמטפטפים לציבור ולנוער:יגאל עמיר הוא הרוצח

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כו, גם כאשר אולמרט יחליק על בננה וחלילה,, וזה יכול לקראת לכל אחד

    משה יהלום, 08/10/07 08:19

    אז גם תאמרו שהלכה לנו המדינה ?

    אתם (האשכנזים בעיקר) שהיזנתם את המילה יגון וצער, שהזנתם את המשמעות של תפקיד ראש הממשלה, שעשיתם מרבין קדוש כאשר היה ככל האדם, שקידשתם מפגני מוזיקה ושירה חסרת טעם בכיכרות כעצרות אבל,

    שהיה חסר רק להכריז על רבין כאישיות היהודית הגדולה ביותר בהיסטוריה של העם הזה.

    אתם באמת חושבים שהעם הזה מטומטם ? מי שעלה לגגות והישתגע זה אתם שם שמשתוממים לפתע, אתם הם אלה שגרמתם לזילות של המעשה, כי הגזמתם ועוד איך הגזמתם.

    רבין נרצח בתפקידו כראש ממשלה, וזה חמור מספיק ואין צורך להוסיף.

    אך למה היה צורך להפוך אישיות שהייתה שנוייה במחלוקת לאיש קדוש, כאשר מעולם לא היה וגם לא היתכוון להיות כזה.


    הציבור לאט לאט היתפכח, ויתפכח להבין כי ראש ממשלה נרצח, לא המדינה ולא העם רצחו אותו.
    בחור צעיר טיפש והזוי שכמותו מצויים במאות שם בחוץ ורוצחים כל אחד מסיבותיו, ואנחנו כחברה למדנו להעניש ולחון ולפעמים גם לסלוח.

    מי שהיה אמון לשמור על חיי ראש הממשלה כשל בצורה המבזה ביותר, את החברים האלה שם בשב''כ היה להושיב בכלא לעשרות שנים.

    הם אולי זכו בנזיפה קלה, לא יותר.

    יגאל עמיר, הוא טיפש והזוי שנפל על הראש, האמת ? אני כבר לא יודע מי גורם וגרם נזק או טראומה חמורה למדינה ולעם יותר גדול ?

    ראש ממשלה שנחשד בהרבה פלילים ?
    שר אוצר שגונב את כספי הציבור ועומד לדין? נשיא שאנס בשמנו ? אהוד ברק שניצל בעור שיניו ? או אולי ביבי השרלטן ? שלא נדבר על שרון ובניו והכנופיה החווה ?

    אלה ואחרים היזנו את תפקיד ראש הממשלה.

    אין לי בעייה עם זה שעמיר ישוחרר בעוד 8 או עשר או יותר או קודם לכן.

    הבעייה שלי היא שמי שמתימרים לדבר בשם הערכים עובדים עלינו בעיניים.

    הגב לתגובה זו

    • גיבובי שטויות

      המצפון, 08/10/07 08:44

      אתה זירוקניה לא יהלום

      הגב לתגובה זו

      • טעות -זירקוניה. (ל''ת)

        תיקון טעות, 08/10/07 09:50

        הגב לתגובה זו

    • אם ''אין לך בעיה שעמיר ישוחרר''

      אחד מהאשכנזים, 08/10/07 08:49

      אז יש לך בעיה ע נ ק י ת !!!
      אני אחד מהאשכנזים האלו שאתה מדבר עליהם.
      אשכנזי כמו אלו שהגיעו לפה אחרי השואה ובנו כאן מדינה לתפארת. אשכנזי כמו אלו ששרתו, לחמו במלחמות ישראלוהמשיכו לשרת 20+ שנה במילואים.
      אשכנזי כמו אלו שמבינים- שלא כמוך -את המשמעות האמיתית של רצח הדמוקרטיה ע''י מישהו שאיננו מטורף, אלא רק נתן את הפרוש הקיצוני ביותר להלך הרוח בארץ ב-1995. גם אם רבין לא התייחס למתנחלים בכבוד שהם דורשים לעצמם, אלא ראה בהם רק מכשול לשלום, זו זכותו של מנהיג שחותר לפתרון גם אם אינו מוצא חן בעיני מיעוט.
      הפאשלות של השב''כ כבודן במקומן מונח - אך אם כ''כ קשה לך להבין מה באמת גרם לרצח, ולא כל שכן להשוותו להחלקה על בננה - אז כנראה שמקומנו לא באותה המדינה.
      אה, כן - אני גם שייך לאשכנזים שלא היתה להם בעיה גדולה להסתגל לחיים בתרבות אחרת, שם באירופה.
      לא בשמחה אחזור לשם - אבל יש מצבים שבהם אדם לא יכול להתכחש לטמטום הטוטאלי שאופף אותו.
      אתה בעיני מייצג נאמנה את הטמטום הזה. אני מעדיף לדאוג לעצמי בגרמניה עם עיניים בגב - שם אני לפחות מצפה לסכין ואולי אהיה מוכן לה - מאשר לחיות עם אנשים כמוך שרק נותנים את האשליה שאנו שייכים לאותו צד.

      הגב לתגובה זו

      • אם החיים בגרמניה עדיפים עליך, סע לשלום !!

        משה יהלום, 08/10/07 10:56

        את הארץ אתה לא בניתה, כולנו בנינו, והיא שלי אולי כצת יותר משלך !!!!!, כצת יותר לא הרבה יותר !!!!!!!!!!!!.

        לו הייתי רוצה לחיות כמו בגרמניה הייתי שם,

        וגרמניה אינה חסרה לי כמו כל גולה אחרת.

        האמן לי אני מתעב עד עומקי נשמתי הרבה ממה שאני רואה מסביבי,
        צביעות, צביעות ועוד תביעות
        חלק מזה בזכותך אתה שמתאווה לחיים בגרמניה.

        לא תיקשה עלי פרדתך !!

        משה

        הגב לתגובה זו

    • וו'אוו, יופי של תגובה! (ל''ת)

      שווה לקרוא, 08/10/07 08:55

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    דמעות התנין של המחנה הדתי

    צפוני, 08/10/07 08:17

    עדין זכורות הדמעות אשר שפך המחנה הדתי וה''לאומי'' לאחר מותו הרצח של רבין תוך שהוא מכריז כי האבל והכאב הם של כל העם ואין לשלול ממנו את הזכות להתאבל על הרצחו של ראש הממשלה. כבר אז היה ברור לי שחלקו הגדול של המחנה הזה מגיר דמעות כתנין אשר כידוע מזיל דמעותיו תוך כדי שהוא הורג את טרפו והנה באה ההוכחה החותכת מכל.
    אין לי ספק כי לו היו עושים פילוח של ההצבעה היו רואים האלו מגזרים יוצאים התומכים הללו.

    הגב לתגובה זו

    • אני ממש, אבל ממש לא בכיתי על חיסולו של רבין (ל''ת)

      שונא שמאלנים, 08/10/07 09:05

      הגב לתגובה זו

    • לצפוני

      משה, 08/10/07 09:25

      השמאל הפך את רצח רבין לאיל ניגוח כלפי הציבור הדתי , אתה לא יכול להתעלם מהעובדה ה''קטנה'' הזאת.
      וזה בדיוק מה שהוביל למצב בו הציבור הדתי פשוט ויתר...
      מצד אחד סלידה מהרצח
      מצד שני חגיגת השמאל והכפשת הציבור הדתי.
      איך פותרים את הדיסוננס?!?!
      נכון , פשוט מתכחשים לרצח......

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    וביום שזה יקרה - אני אדע שמקומי לא במדינה הזו

    מהשפויים (מקווה, 08/10/07 08:16

    תמיד חשבתי שאוכל לגדל את ילדי על מסורת ערכית חילונית - כן, יש דבר כזה - אבל אולי טעיתי. עדר צמאי הדם הפנאטים, כל אותם אלו שמאמינים באמת שגם כיום ניתן לחיות לפי האותיות הקטנות (והמפורשות כ''כ לא נכון לעיתים) שבתורה) - הם אלו שיביאו אותי להתקפל מכאן לבלי שוב. לא, זה לא איום, ואין צורך לקפוץ בראש בתגובות נוסח ''לא צריך אותך כאן'' השמורות בד''כ לקהל הימני האהוב, זה שיודע יותר טוב מכוווולם איך צריך לחיות כאן. הורי נצלו מהשואה ובאו לארץ בין היתר כדי שלי ולילדי זה לא יקרה - אבל יש קשר ישיר מאד בעיני בין כל המצדדים בשחרור רוצח הדמוקרטיה ובין השואה הבאה שתיפול עלינו כאן - שנאמר : משנאייך ומחריבייך ממך יצאו. וכשזה יקרה, אני לא רוצה להיות כאן.

    הגב לתגובה זו

    • תאמר לי מתי ולאן וארכוש לך את הכרטיסים בכיוון אחד (ל''ת)

      נשאר בבית, 08/10/07 08:36

      הגב לתגובה זו

      • כבר אמרתי לך - לא צריך טובות ממך ושכמותך (ל''ת)

        אותו שפוי, 08/10/07 09:02

        הגב לתגובה זו

        • מסכים איתך - הבית כבר אינו אותו הבית (ל''ת)

          משה, 08/10/07 21:05

          הגב לתגובה זו

      • אידיוט!

        שיר, 08/10/07 09:14

        בגלל פאנטים כמוך המדינה נראית כמו שהיא נראית, בסוף ישארו פה רק הפנאטים והערבים!!

        הגב לתגובה זו

        • איזה יופי של נימוק

          יש לך קלאסה, 08/10/07 16:13

          מה לעשות, זוהי תמצית הסגנון וכושר הויכוח של השמאל. מתי באמת נשאר פה לבד? עם הערבים נסתדר מצויין - בהם מותר לירות

          הגב לתגובה זו

    • מהשפויים - מזדהה איתך לגמרי! (ל''ת)

      יעל, 08/10/07 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    בזיון למדינת ישראל

    גיא, 08/10/07 08:16

    אסור שנבל כמוהו יצא לחופשי

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    נו ברור שצריך לשחרר אותו מתי שהוא

    ירון, 08/10/07 08:16

    מפוצצי אוטובוסים משתחררים אז למה הוא לא? במה הוא יותר גרוע?
    אם כל הרוצחים היה נמקים בכלא אז גם הוא צריך

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    זאת תגובת נגד להפיכת רבין לקדוש

    חילוני, 08/10/07 08:15

    ולמסע הצלב שנוהל נגד הדתיים והלאומיים וכל מי שיהדותו חשובה לו לפני ואחרי רצח רבין, במהלך הסכמי אוסלו.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. (ל''ת)

      מתי הם ילמדו?, 08/10/07 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    צעיר ''נעים הליכות'' אך רוצח קר מזג

    בכלא עד 120, 08/10/07 08:15

    כתבה מרושעת, מתחילים לנסות להשלות את הציבור.
    לא! אין סיכוי לעולם שהנבל יצא לחופשי או שיראה אור יום.
    השם יקום דמו ימח שמו וזכרו רוצח שפל

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אז מה זה ישנה את ההיסטוריה של עם ישראל

    פקק תנועה, 08/10/07 08:12

    המצב במיילה הולך ומחמיר. וביחוד התוכנית המדינית של ממשלת אולמרט .

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אין סיבה לא לחון את יגאל עמיר דמו של ראש ממשלה אינו יותר אדום

    שמאלן, 08/10/07 08:12

    משל שאר הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יואב קרן

    רואה נסתרות, 08/10/07 08:11

    אתה כל כך ערמומי ותחמן.
    כתבת כתבה בכדי לעורר את הקהל אבל לא מתוך זה שאתה רוצה להיות אובייקטיבי אלא בכדי שדבר כזה לא יתרחש.
    אבל טעית בדבר אחד.
    ברגע שכל העם חושב אחרת ממך אז אתה רק גרמת שעוד ועוד אנשים שחושבים בלב שיש לשחרר אותו יקומו ויגידו את זה בקול ולא יתביישו בכלל כפי שהיה עד כה.
    לתשומת לבך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לצערי רבע מהציבור שוכח מהר דברים שאסור לשכוח.

    avraham, 08/10/07 08:11

    הנזק שנגרם לחברה בישראל הינו עצום, ומי יודע כמה זמן יעבור עד להבראת החברה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה ברור שיגאל עמיר לא רצח את רבין, בשביל שה לא צריך סקר

    א, 08/10/07 08:10

    בשביל להגיע למסקנה הזאת, צריך רק לנסות ולענות על השאלות כמו מי צעק ''סרק סרק'', ומהו מקור חור הכניסה הנוסף של הקליע בחלק הקדמי של החליפה שלבש רבין (כפי שעלה מהתחקיר של ערוץ 2) וכו' וכו' סוגיות מטרידות שלא ניתן להן מענה סביר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה לא לחון אותו היום? (ציניות) (ל''ת)

    דורון, 08/10/07 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני מדמיינת אותו כנשיא המדינה.

    פנטזיה, 08/10/07 08:08

    תור גדול מחכה בסבלנות לא אופיינית לישראלים כדי ללחוץ את ידו וגם לאמר סליחה כבוד הנשיא. אגב. גם היום קורים דברים שפעם רק היו בדימיוננו.

    הגב לתגובה זו

    • יהודי דתי ומאמין אחד שווה אלף רבינים גויים וחלאות שמאל אחרות (ל''ת)

      גדי, 08/10/07 08:13

      הגב לתגובה זו

      • גד', חסיד אומות עולם אחד שווה מיליון חלאות כמוך (ל''ת)

        רמי, 08/10/07 09:10

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    ומה יקרה ליגאל המתוק כשייצא בחוץ?

    השפוי, 08/10/07 08:04

    שתי אפשרויות:
    1) או שיחיה המון שנים ומי יודע, ייתכן שיהיה
    אפילו ראש ממשלה!

    2) או שלא.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם לאולמרט,הירשזון,עובד,זקן,הנגבי ושאר מושחתי קדימה (ל''ת)

    עזר למושחת, 08/10/07 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שירקב בכלא-לא לשחררו לעולם (ל''ת)

    רון, 08/10/07 08:03

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שאתה תומך בשיחרור רוצחים

      שינאת חינם, 08/10/07 08:13

      ערבים ופלשתינאים, לא צריך אפילו לברר , זה ברור.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    יואב- תתבייש לך! הכתבה מגלומנית!!! (ל''ת)

    אני, 08/10/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לשחרר את עמיר על מנת לטפל ביתר יעילות בשחיתות של הפוליטיקאים (ל''ת)

    אבשלום משולם, 08/10/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני מתבייש במדינה הזו .

    עמרי, 08/10/07 08:01

    אז שהרבע הזה יכנס לכלא במקומו, אולי יהיה לנו סיכוי לשרוד כמדינה בעתיד השחור הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם הוא באמת רצח - לא לחנון אותו. אם לא רצח - להוציא את האמת לאור

    אורן ליפשיץ, 08/10/07 08:01

    אני זוכר את תוכנית הטלוויזיה המדהימה והמזעזעת בערוץ 2 בשנה שעברה - עיתונאי שהראה מול המצלמות חור נוסף בחולצה ובז'קט של רבין ז''ל - ומקדימה!!! למרות שהיצור הזה עמיר ירה מאחורה!
    בבקשה תספרו לנו את האמת! ואם עמיר הוא פושע - שיישב ויירקב בכלא, את מי הוא מעניין. אם לא - לתפוס את הרוצח האמיתי - או אולי בעצם השותף?! - ולעשות לו משפט.
    דרך אגב, מה עם אבישי רביב, שלפי העיתונים הסית לרצח? למה כבר לא שומעים עליו שום דבר? למה שהוא לא יצטרף אל עמיר הזה לכלא?!

    הגב לתגובה זו

    • אבישי רביב,סוכן השב''כ,יצא זכאי במשפט שלו (ל''ת)

      שרית, 08/10/07 08:15

      הגב לתגובה זו

      • כמובן שיצא זכאי, הרי עדנה ארבל אישרה את מעשיו אז שהיא תיתן את הדין? (ל''ת)

        מע' המשפט טייחה, 08/10/07 09:03

        הגב לתגובה זו

      • שרית, לא להוציא את רביב זכאי - זה לאפשר לו ללכלך על השב''כ (ל''ת)

        משה, 08/10/07 20:06

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    לפתוח את תיק רצח רבין- יש שם כמה שאלות נוקבות.

    מוטי, 08/10/07 08:00

    1. למה אדון יגאל הסתובב חופשי לי דהשב''כ?
    2. למה עצרו את מרגלית הר שפי?
    הרי השב''כ לא מנע את הרצח אז היא תמנע?
    3. מה היה תפקידו של ה''שמפניה''?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צריך להכניס סדר בנושא הסקרים

    יוסף, 08/10/07 08:00

    אולי צריך לקבוע בחוק, כי עיתונאי שמפרסם חוק חייב לאפשר גישה לנוסח המדויק של השאלות שהוצגו לנשאלים. איך נקבע כאן מי הוא 'דתי' או 'חובש כיפה'? מה היה הנוסח המדויק של השאלות?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ***לא מאמינה שאני חלק מהעם הזה****

    ישראלית?!!?, 08/10/07 07:59

    או ששאלתם 5 אנשים בטעות שוב ושוב, או שנולדתי במקום אחר
    ממש לא לשחרר את האדם הנורא הזה , שקרע את העם לבל היכר. מדינה שקמה מתוך עבודה קשה, מתוך אמונה איתנה ועברה כל כך הרבה שאחת מחלוציה היתה סבתו של רבין והאדם הנתעב הזה ביצע עונש שלא יסולח אני לא פאנטית ולא שמאלנית ולא דרומית ולא צפונית אני רק מבקשת אל תתנו לזה יד כי זה יהיה פשע חמור בהרבה מהפשע הנתעב שכבר נעשה

    הגב לתגובה זו

    • מותק זה הדדי, גם את תעופי קיבינימאט יום אחד מהמדינה שלי (ל''ת)

      ברי, 08/10/07 08:09

      הגב לתגובה זו

      • לא יאמן, יש לנו חמאס יהודי

        ערן, 08/10/07 09:15

        המגיבים שמעלי פשוט תואמי חמאס וחיבאללה יהודים ישראלים.

        הגב לתגובה זו

        • כן, גם אני בשוק מהתגובות

          זהר, 08/10/07 09:46

          בתחילה חשבתי שאולי יש טעות בסקר (אף אחד לא שאל אותי), אבל התגובות מלמדות שאכן יש חמאס יהודי. מפחיד.

          הגב לתגובה זו

          • מי שהביא לפה את החמאס בהסכמי אוסלו ? (ל''ת)

            לעצור את אוסלו, 08/10/07 09:53

            הגב לתגובה זו

          • אנחנו יודעים טוב מאד מי זה החמאס היהודי (ל''ת)

            פחימה חברה שלכם, 08/10/07 16:08

            הגב לתגובה זו

    • את באמת לא ישראלית - את תל אביבית

      Joe Anaaref, 08/10/07 08:17

      ולפי התמיהה עושה רושם שלא ממש שרתת בצבא ושאת לא חוצה את הגבול שתל מדינת תל אביב (ראשון-שוהם-נתניה (באזור איקאה)).

      הגב לתגובה זו

    • את לא חלק מהעם הזה, ודי לדמגוגיה

      המראה, 08/10/07 08:26

      מי שקרע את העם, הם אלה שאמרו
      '' לא מוזיזים לי''
      '' אתם פלופלורים'' ועוד הגיגים שהם תוצאה של אדי שיבס,
      מי שקרע וקורע את העם הזה הם אלה שהובילו ל'' הינתקות'' קרי גירוש יהודים טובים מבתיהם,
      ופשע ניתעב הוא ירי בתותח '' קדוש '' על ניצולי שואה שנימצאים באונייה .
      פשע ניתעב הוא הסגרת אחים למשטרה בריטית בתקופת הסיזון!
      אלה פשעים ניתעבים.
      אבל העובדותך ההיסטוריות, והעכשויות לא עשו ואינם עושים רושם , על מסומאי שינאה .
      ואין טעם להסביר למה, זה מתחום הנפש.

      הגב לתגובה זו

    • ולשחרר אלפי רוצחים ערבים זה בסדר?

      גבי, 08/10/07 08:31

      עדיף לשחרר את עמיר כבר מאשר רוצחים אכזרים וארורים כמו הפלישתנאים שמשתחררים

      הגב לתגובה זו

    • מסתבר שגם יהודים, בעיקר דתיים, תומכים ברצח

      Roy, 08/10/07 08:52

      מה זה אומר על היהדות? במה היהדות שונה מהאיסלאם?.......... כנראה שבכלום, זה אותו ח**!!

      רק מהתגובות שקיבלת את יכולה להבין שזו לא טעות בסקר...

      הגב לתגובה זו

      • לגמרי מסכימה איתך

        תל אביבית, 08/10/07 11:43

        פשוט רציתי לבדוק את התוצאות בזמן אמת

        הגב לתגובה זו

    • עופי מפה כבר, פריחה יללנית

      ישראלי נגעל, 08/10/07 09:04

      רק לפי כושר הביטוי המשתקף מהתגובה שלך אפשר לקבוע כמעט בוודאות שברגע שתצאי את גבולות המדינה ממוצע ה-IQ כאן עולה בשתי ספרות. אולי תעשי עוד טובה ענקית אחרונה בשם הסולידריות - קחי עמך גם את חבריך, אם יש כאלה

      הגב לתגובה זו

      • ל - 19 היקר

        פרחה יללנית, 08/10/07 11:38

        אם יש לך בעיה עם כושר הביטוי שלי זה דבר שתאלץ להתמודד איתו אבל נראה לי שהבעיה נעוצה בליקויים בהבנת הנקרא שלך
        שיהיה לך יום נפלא

        הגב לתגובה זו

        • קחי לך כמה סמני פיסוק על חשבוני ,,,,,.... ופזרי אותם בין הודעותיך (ל''ת)

          כך כותבים, 10/10/07 03:07

          הגב לתגובה זו

    • שמענו, את מהירח... (ל''ת)

      סתם היסטרית, 08/10/07 09:05

      הגב לתגובה זו

    • ישראלית, את צודקת. מצב המדינה בזבל. אחת ששרתה, תרמה ומשלמת מיסים (ל''ת)

      עוז, 08/10/07 09:13

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חנינה עכשיו

    איתן, 08/10/07 07:58

     

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בסופו של דבר יתברר שעמיר החזיר את השפיות למדינה הזאת

    תמיר, 08/10/07 07:58

    אחרי ''הסכמי השלום'' המתועבים והמגועלים בדם שכרת האוייב השמאלני עם הערבים

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!!!

      מישהו, 08/10/07 15:16

      סוף סוף אפשר לראות נחשים כמוך יוצאים מהמחילה שלהם.
      עכשיו נדע ממי להיזהר.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק לקרוא את הכתבה - מעביר צמרמורת בכל הגוף

    צריך כל חייו, 08/10/07 07:57

    אסור לו לצאת מנצח מרצח ראש ממשלה בישראל. הפקרות כזאת תיתכן רק בארצנו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לשכוח את החלאה

    Joe Anaaref, 08/10/07 07:56

    בכל פעם שעיתון עוסק בחלאה הזו (שצאצאו מיועד להוולד ביום הרצח - להכפיל השמחה), מראה תמונה שלו או מבקש את דעת הקהל לגביו - הוא תורם ללגיטימציה שלו.
    את החלאה צריך לשכוח.
    יש חוקים והם צריכים להיות מיושמים שלבי כולם, אפילו לגבי רוצח ראש ממשלה.
    תכנון ההריון שלו מראה שהוא לא ממש מתחרט ולכן אין כל הגיון לקצוב את עונשו.

    הגב לתגובה זו

    • מנסים, אבל כל רחוב שני פה זה ''רבין'' (ל''ת)

      אח של, 08/10/07 08:41

      הגב לתגובה זו

      • רבין נבחר על ידי רוב בינינו

        Joe Anaaref, 08/10/07 09:16

        לעומת זאת, את החלאה שלח קומץ של רבנים.
        יש הבדל.
        את רבין אני (ורוב המדינה אתי) שלחתי לנסות לעשות שלום (ואפילו לעשות טעויות).
        היות ואנחנו מדינה שדומה קצת לאיראן מבחינת הכח הסגולי של האייאטוללות, אי אפשר לגעת ברבנים שיזמו את הרצח הזה. לפחות את השליח חייבים לקבור (בחיים. בכלא. שיסבול).

        הגב לתגובה זו

        • אז זהו שלא

          ג'וסי ג'וסי ילד, 08/10/07 16:07

          לא ששלחו אותו קומץ רבנים ויש לו תמיכה מכובדת מאד בציבור (תקרא את הסקר). התמיכה הזו רק תלך ותתרחב עם השנים - גם בגלל שזה הוגן וגם בגלל שנמאס לגמרי מהשמאל ואין דרך יותר פשוטה לעצבן אותכם

          הגב לתגובה זו

  • 17.

    מי שגרם לזה זו ההנהגה שמשחררת מחבלים פלשתינים ללא הכרה

    ערן, 08/10/07 07:55

    אם עומדים לשחרר רוצחים של יהודים ללא תמורה, אז למה לא יגאל עמיר שואלים את עצמם, ובצדק רב, הרבה ישראלים. ההנהגה אשמה בהדרדרות המוסרית שלנו, הן כלפי פנים והן כלפי חוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה לא בסדר, כמו שגם לא בסדר לדבר על חנינה לברגותי

    יאל, 08/10/07 07:55

    קציבת עונשו של רוצח אינה נושא למשאל דעת קהל ולא יתכן שיקבעו דרגות לרוצחים (''בכירים'' ו''זוטרים''). דמו של אף נרצח אינו סמוק יותר מדמו של נרצח אחר. כל הרוצחים מתועבים באותה מידה. מן הדין שעונש מאסר עולם ימוצה כלשונו, בכל מקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יום אחד אולי אפשרוש כנפיים יום אחד תראה שלא אפחד

    מרגלית הר-שפיות, 08/10/07 07:54

    לצחוק ולצחוק ולצחוק ולראות את השמאל מתפוצץ ובורח מהארץ שלי....

    הגב לתגובה זו

    • תמיד מצחיק לראות את מי שאומר

      מישהו, 08/10/07 15:14

      שהוא מאמין בחיים כערך עליון מתבטא.

      תמיד יש הבדל כל כך רב בין המרירות שעולה מבדל שפתיו לבין מה שהוא מתעתד להיות.

      מי הצבוע?

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא פלא

    איילה, 08/10/07 07:54

    כמשחררים מחבלים עם דם תינוקות על ידיהם אז למה את י גאל עמי ר לא? הוא מתנקש פוליטי, לא אנס ולא רוצח אכזר ולא טרוריסט שהיה אחראי על רצח ילדים. חנינה עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • את צמה בצום גדליה? (ל''ת)

      מישהו, 08/10/07 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הסקר מטעה רוב הציבור בעד שחרור יגאל עמיר. (ל''ת)

    שי, 08/10/07 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    from the futher

    amir porat, 08/10/07 07:53

    in 20 years you will understen the power of the futher ya is not gilty

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תתביישו לכם

    יוני, 08/10/07 07:53

    ממתי נותנים חנינה לרוצחים? ומיהם אותם דתיים שרוצים לשחרר אותו לאלתר? הם כנראה מטומטמים מדיי לקרוא את עשרת הדיברות

    הגב לתגובה זו

    • ממתי נותנים חנינה לרוצחים? מאז שרבין הכניס אלפי רוצחים ליו''ש.... (ל''ת)

      יאיר - מודיעין, 08/10/07 08:54

      הגב לתגובה זו

      • על מה אתה מדבר?

        יוני, 08/10/07 10:48

        מסלף היסטוריה

        הגב לתגובה זו

    • חנינה?

      !, 08/10/07 13:38

      רק לפני שבועיים שיחררו 200 רוצחים, או שזה בסדר כי הם ערבים?

      לכל רוצח קוצבים את העונש. יגאל עמיר לא שונה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני דורש תשובה לשאלה אחת ויחידה: מי עמד מאחורי רצח רבין ???

    דני, 08/10/07 07:53

    לשאלה הזו לא נמצאה כל תשובה מניחה את הדעת עד לרגע זה

    הגב לתגובה זו

    • ואני שואל...

      במבי, 08/10/07 08:57

      ''אני דורש תשובה לשאלה אחת ויחידה: מי עמד מאחורי רצח ארלוזורוב ???''

      כניראה ששנינו לא נקבל תשובה בחיים

      הגב לתגובה זו

      • ואני שואל...

        אדם, 08/10/07 20:58

        אפה השירותים אני מרגיש לא טוב...

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    בושהההההההההההההההה.....למדניה!!! (ל''ת)

    אסף, 08/10/07 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השמאל הולך ונכחד דמוגרפית. יגיע הרגע שהגלגל יתהפך

    חמי, 08/10/07 07:51

    והמדינה תחזור לידיים יהודיות שפויות. אני לא רואה שום עתיד לשמאל כאן וגם הוא לא, לכן עדת מצביעיו רצה להוציא דרכונים אירופיים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שאלה אחת - למה המשטרה והפרקליטות לא מוכנים לפרסם את דו''ח הנתיחה מלי

    דובי, 08/10/07 07:49

    ל הרצח ???????????

    הגב לתגובה זו

    • כי במו אוזני שמעתי על שלושה כדורים בדיווח של הרופאים ברדיו

      שרית, 08/10/07 08:21

      כאשר הם טעו חשבו שזה חדירה קדמית...
      אחר כך,
      הם חזרו בהם
      שני כדורים ומאחור...

      הגב לתגובה זו

      • במו אזניך

        אחד, 08/10/07 09:42

        מי מאמין לך בכלל יא חתיכת שקרן

        הגב לתגובה זו

        • יש לך בעיה עם האמת ?-הרי עד היום הם מתפתלים עם ההודעה הזאת

          שרית, 08/10/07 11:49

          ומסבירים שהם טעו
          הרי מדובר רק בצוות החירום של איכילוב,
          מה הם יודעים על פגיעות כדורים???

          הגב לתגובה זו

          • פקה פקה פקה

            מישהו, 08/10/07 15:09

            בלה בלה בלה בלה ''קונספירציה'' בלה בלה...

            הגב לתגובה זו

            • התכוונת להגיד ''סרק,סרק,סרק''???? (ל''ת)

              שרית, 08/10/07 16:17

              הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם משחררים רוצחים אחרים אני לא רואה שום בעיה פה

    דניאל, 08/10/07 07:48

    מדוע הדם של רבין קדוש יותר מדמם של נרצחים אחרים
    האם העונש על רצח הוא עונש נקי הוא שגם הוא מלא באינטרסים של גורמים שונים.

    במדינה נורמלית אדם שרצח אדם אחר היה נרקב בכלא עד יום מותו אבל פה משחררים רוצחים אחרי 10 15 20 שנה.

    לכן יגאל עמיר אינו שונה מכל רוצח אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם תהליך אוסלו הארור היה נמשך, היום המדינה היתה לגמרי על הקרשים (ל''ת)

    חייבים לחשוב גם, 08/10/07 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    האמת תצא לאור, אם לא עכשיו אז עוד 5 שנים

    פפר, 08/10/07 07:46

    יגאל עמיר ירה ברבין, אבל היו עוד כמה יריות שהוא לא ירה ,בודאות. כל ה''רצח'' תוכנן כתרגיל כנראה להפיל על הימין תיק רצח ולהשתיקו. מדובר בשירות ביטחון שהפך פשוט למשטרה חשאית, סקוריטטה של רבין. הדבר הכי מוזר שנתקלתי בו הוא דוקא השיחזור של הרצח: עמיר בשיחזור יורה ביד ימין, אבל התמונה מה''רצח'' מראה בבירור שירה ביד שמאל !

    הגב לתגובה זו

    • 1.יש כדור מיותר 2.השומרי ראש צעקו ''סרק'' 3. רבין הגיע באמבולנס

      שרית, 08/10/07 08:19

      וזה רק ''מלמעלה''
      כבר ביום הראשון נראה לי מוזר שהוא נורה בגבו.
      וכנראה לא הייתי היחידה
      כי אחרי הצהרים יצאו בהכרזה מהמשטרה/המפלגה/הממשלה שכל מי שיש לו טענות ושאלות הוא כנראה
      משתף פעולה ,חתרן ומסוכן לבטחון ישראל.
      הבנתי את הרמז ושתקתי
      היום
      כבר אפשר לשאול
      בעוד כמה שנים
      נדע את התשובה.

      הגב לתגובה זו

      • פקה פקה פקה (ל''ת)

        מישהו, 08/10/07 15:08

        הגב לתגובה זו

        • איך זה שאבישי רביב לא עצר אותו??? פקה ,פקה??? (ל''ת)

          שרית, 08/10/07 16:20

          הגב לתגובה זו

          • פקה פקה ''קונספירציה'' פקה פקה (ל''ת)

            מישהו, 08/10/07 20:10

            הגב לתגובה זו

        • שבועיים לפני הרצח הוא התנפל על רבין בווינגייט

          שרית, 08/10/07 16:22

          השומרי ראש הכירו אותו,
          היו צילומים שלו,
          והוא עדיין הסתובב חופשי בשטח הסטרילי
          מה אתה אומר על זה,
          פקה, פקה???

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    ביום שמשחררים את מרוואן ברגותי, יש לשחחר את יגאל עמיר. (ל''ת)

    דין נבלות זהות., 08/10/07 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נו אז מה פה הסקופ זה מה יש הוא נשפט והוא יצא לחופשי כחוק (ל''ת)

    ביילין אוסלו, 08/10/07 07:45

    הגב לתגובה זו

    • באם אנשי השב''כ לא יארגנו את מותו

      נביל, 09/10/07 03:46

      לפני התאריך הזה.

      יגאל עמיר הוא פצצה מהלכת ועצם העובדה שהוא בחיים גורמת לאנשים רבים זיעה קרה בלילות.

      מי רצח את היהודי מחיפה, היהודי שרצה לגאול את עמו מעונשם של הח''כים המוסלמים? אותו אחד שיגרום למותו של עמיר.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כמה מפתיע....

    אילן, 08/10/07 07:41

    עוד הכחשה של ציבור שלם שחי בהכחשה....

    הגב לתגובה זו

    • כמה מפתיע...

      שוקולד, 27/10/07 02:31

      ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה, בצער רב, וביגון עמוק על מותו של ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין, אשר נרצח בידי מתנקש, הערב בתל אביב. יהי זכרו ברוך.
      A government of Israel informs in the shock, sorrily great, and in the deep grief on death of the prime minister and the security minister Yizhak Rabin, which was murdered by the hands of assassin, this evening in Tel Aviv.

      הגב לתגובה זו