• 99.

    מלמדים חלופיים???

    טובה, 09/10/07 16:57

    האם היה עולה על הדעת להחליף רופא בזמן שביתה בחייל סטודנט או בת של השירות הלאומי???
    האם מי שהיציע את ההצעה אינו מבין שההוראה אינה רק אומנות היא גם פרופסיה?
    אם כל אחד יכול להחליף מורה בתיכון מה פלא ששכרם של המורים הוא כזה שאי אפשר להתפרנס ממנו בכבוד?
    ומה פלא שהסטטוס של המורים נמוך?
    המאבק של המורים נכון וצודק והם אינם ברי החלפה כבורג במכונה!
    זאת ועוד איך ייתכן שמאבק צודק על חוזה עבודה גורם להפסקה בתשלום המשכורת?
    איך אפשר לממש את זכות השביתה כאשר לא משלמים משכורת על ימים שנמצאים בשביתה? יש כאן טרפוד עצמי של זכות דמוקרטית בסיסית בדנמרק כאשר מורים שובתים על נושאים הקשורים להסכמי שכר לא מורידים להם שכר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מלמדים חלופיים???

    טובה, 09/10/07 16:57

    האם היה עולה על הדעת להחליף רופא בזמן שביתה בחייל סטודנט או בת של השירות הלאומי???
    האם מי שהיציע את ההצעה אינו מבין שההוראה אינה רק אומנות היא גם פרופסיה?
    אם כל אחד יכול להחליף מורה בתיכון מה פלא ששכרם של המורים הוא כזה שאי אפשר להתפרנס ממנו בכבוד?
    ומה פלא שהסטטוס של המורים נמוך?
    המאבק של המורים נכון וצודק והם אינם ברי החלפה כבורג במכונה!
    זאת ועוד איך ייתכן שמאבק צודק על חוזה עבודה גורם להפסקה בתשלום המשכורת?
    איך אפשר לממש את זכות השביתה כאשר לא משלמים משכורת על ימים שנמצאים בשביתה? יש כאן טרפוד עצמי של זכות דמוקרטית בסיסית בדנמרק כאשר מורים שובתים על נושאים הקשורים להסכמי שכר לא מורידים להם שכר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מלמדים חלופיים???

    טובה, 09/10/07 16:56

    האם היה עולה על הדעת להחליף רופא בזמן שביתה בחייל סטודנט או בת של השירות הלאומי???
    האם מי שהיציע את ההצעה אינו מבין שההוראה אינה רק אומנות היא גם פרופסיה?
    אם כל אחד יכול להחליף מורה בתיכון מה פלא ששכרם של המורים הוא כזה שאי אפשר להתפרנס ממנו בכבוד?
    ומה פלא שהסטטוס של המורים נמוך?
    המאבק של המורים נכון וצודק והם אינם ברי החלפה כבורג במכונה!
    זאת ועוד איך ייתכן שמאבק צודק על חוזה עבודה גורם להפסקה בתשלום המשכורת?
    איך אפשר לממש את זכות השביתה כאשר לא משלמים משכורת על ימים שנמצאים בשביתה? יש כאן טרפוד עצמי של זכות דמוקרטית בסיסית בדנמרק כאשר מורים שובתים על נושאים הקשורים להסכמי שכר לא מורידים להם שכר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מלמדים חלופיים???

    טובה, 09/10/07 16:45

    האם היה עולה על הדעת להחליף רופא בזמן שביתה בחייל סטודנט או בת של השירות הלאומי???
    האם מי שהיציע את ההצעה אינו מבין שההוראה אינה רק אומנות היא גם פרופסיה?
    אם כל אחד יכול להחליף מורה בתיכון מה פלא ששכרם של המורים הוא כזה שאי אפשר להתפרנס ממנו בכבוד?
    ומה פלא שהסטטוס של המורים נמוך?
    המאבק של המורים נכון וצודק והם אינם ברי החלפה כבורג במכונה!
    זאת ועוד איך ייתכן שמאבק צודק על חוזה עבודה גורם להפסקה בתשלום המשכורת?
    איך אפשר לממש את זכות השביתה כאשר לא משלמים משכורת על ימים שנמצאים בשביתה? יש כאן טרפוד עצמי של זכות דמוקרטית בסיסית בדנמרק כאשר מורים שובתים על נושאים הקשורים להסכמי שכר לא מורידים להם שכר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    רגע !

    ירדן, 09/10/07 15:16

    מז''א תינתן אפשרות ליולי תמיר למנוע את השביתה ??
    תיהיו החלטיים !!
    התלמידים לא יכולים להכנס כל שנייה לאתר '' ארגון המורים '' ולבדוק את גורלם אם תיהיה שביתה או לא !

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    רן ארז לא מיצג מורה ממוצע בתיכון

    גילי, 09/10/07 09:39

    למה רואים רק את רן ארז כל הזמן יש עוד אנשים בארגון
    רן לא יכול ליצג אותנו:
    המורים שעובדים איתי כולם אקדמאים, מעל 40% עם תואר שני ויש גם 5 ד''ר
    רן לא הוא מורה לספורט ללא השכלה דומה לשלנו
    אני מרויחה עם תואר שני ו-11 שנות ותק כ- 5300 ש''ח
    ולכל אלה שחושבים שכל המורים מפגרים: הגעתי להוראה אחרי שרות כקצינה ביחדת מודיעין מהוללת

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מורים בגיל ממוצע מעל 50 שלא באשמתם

    רותי, 09/10/07 09:31

    חלק מהבעיה של החינוך זה שלא נותנים למורים ותיקים לפרוש לפנסיה מוקדמת יש רק 220 מקומות בשנה
    ומספר המבקשים מעל 1000 בשנה ועוד רבים לא מגישים בקשות כי יודעים שאין סיכוי
    השביתה גם על זה
    תנו לותיקים ללכת בכבוד ואפשרו למורים צעירים והרבה יותר ''זולים'' להחליפם

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מישהו יודעע כמה זמן תהיה שביתה??????? (ל''ת)

    צחי ששון, 09/10/07 05:43

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    משכורות מכובדות מושכות מורים טובים

    מורה מהדרום, 09/10/07 00:12

    לא כל המורים שנמצאים במערכת החינוך בארץ נמצאים בה ממניעים נכונים, ולצערי, גם לא כולם מתאימים למקצוע ההוראה. העובדה היא שמשכורות מכובדות מובילות לכניסה של כוח אנושי מקצועי גבוה יותר (אירופה...)
    מורה טוב יותר שווה לחינוך טוב יותר. וכאן שווה ההשקעה.
    משכורת גבוהה לא תעזור למורה גרוע, אבל ההתמודדות על מקומות העבודה תיצור, מן הסתם, העדפה של מורים טובים בעלי הכישורים הטובים ביותר...ומכאן יבוא השינוי המיוחל.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חזק ואמץ רן ארז!

    מורה, 08/10/07 23:20

    היחיד שבאמת נלחם עבור המורים ולא פוגע בהם במסווה של ''שיפור תנאים''.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לדעתי צריך לבטל את שנת הלימודים בבתיהספר הממשלתיים! במלא לאא לומדים

    דניאלי, 08/10/07 22:18

    פחח מה אנלא צודקת?!![זו שאלה רטורית] :))))))))

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    תלמיד

    מאור גרינפלד, 08/10/07 22:09

     לא טוב שביתה חבריה תתעוררו יב צבא עזרה!! רוצים בגרות מלאהה!! ואם אתם שואלים אותי קודם למורים פה תעברו חודש לאירופה ואז תיראו למה כל כך מעט אתם מקבלים! ושמרו על קור רוח

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מגזר דרוזי

    אברהם, 08/10/07 21:11

    אין להם עיד אל פיטר, האם הם ישבתו

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    למה לא תאילנדים? יותר זול! (ל''ת)

    מורה שתשבות, 08/10/07 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אזה אושרררררררררררר שביתה אזה יופי תודה רבה לכםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל''ת)

    לא חשוב, 08/10/07 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שאלה !

    מישו, 08/10/07 17:28

    השביתה גם לחטיבות ביניים ?
    או אך ורק לתיכונים ?
    זה לא ברור ... בחלק אתם רושמים על יסודיים ובחלק תיכונים !

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    שביתהה

    תלמידה, 08/10/07 16:44

    הבנתי את העקרונות של השביתה שלכם אבל דבר ראשון..שהלכתם ללמוד הוראה לא ידעתם למה אתם נכנסים? שטויות
    אני בטוחה שידעתם שככה הבתי ספר נראים, שככה המשכורת נראית ושככה התלמידים מתנהגים
    וזה שאתם שובתים זה רק הורס לנו את הציונים והבגרויות..אתם באמת רוצים שממוצע הבגרות ירד
    זה מוריד את הרמה של ההשכלה פה..
    ואחרי זה עוד 40 שנה שתלמידים עכשיו יהיו אנשים בוגרים אל תבכו על איך שהמדינה נראית

    הגב לתגובה זו

    • משאל בכיתה יב

      דפנה מורה, 08/10/07 23:06

      ערכתי משאל בקרב תלמידי יב שלי : מי רוצה להיות מורה כשיהיה גדול? התגובה היתה צחוק גדול. הם יודעים מדוע. זה רק ענין של זמן שיצטרכו ליבא עובדים זרים להוראה, ולשלם להם שכר בהתאם.

      הגב לתגובה זו

    • כבוד

      תלמידה יקרה!!, 09/10/07 09:52

      כשהלכתי לפני 17 שנים להיות מורה , אומנם לא היה שכר גבוה, אבל ההוראה עדיין נחשבה למקצוע מכובד.
      הבגריות שלך זה באמת עניין חשוב. אבל חשוב עוד יותר באיזה חברה את רוצה לגדל את ילדיך. וכמה עבריינים עוד יצמחו פה עד שיבינו שהכל קשור לחינוך.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    הרי זה ברור שלא תהיה שביתה בסוף..

    תלמידה שמבינה, 08/10/07 16:28

    ארגון המורים זה רק רוח וצלצולים!!לא תהיה שום שביתה...ואם תהיה...אז תהיה רק ליום עלוב אחד גג גג!!שבוע...אחרי שבוע כולם יחזרו משרד האוצר יגיד שהוא רוצה לדבר וארגון המורים יפסיק ת'שביתה ושום דבר לא יקרה ואז שוב יהיו הרבה מאוד איומים ויום שביתה בסוףף...ככה זה תמיד היה...וככה זה שוב יהיה!!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה אתם כל כך שמחים?!!

    ליגל, 08/10/07 16:24

    זה עוד יותר גרוע אנחנו נצטרך ללמוד לבד לכל הבגרויות. גם אם תיהיה שביתה כל השנה לא יהיה לנו ברירה הבגרויות התקיימו כרגיל הבעיה תיהיה שלנו.
    בלי קשר המורים מסכנים אין להם שכר כבר הרבה זמן!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שביתה

    חסווייי, 08/10/07 15:10

    כל הכבוד תעשו שביתה לא צריך לימודים יאלללה הפגנההההה
    לא רוצים לילמוד לא רוצים לילמוד קדימה כולם ביחד לא רוצים לילמוד לא רוצים לילמוד חחחחחחחח
    סתאםםם
    יאלללה באר שבע יש שביתה
    כולם לבוא לקניון ביום חמיישי 4 בצהרים עושים שם שביתה

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    וואלה בא לי בטוב שביתה

    יאיר, 08/10/07 14:46

    ...

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הצעות עבודה

    איציק, 08/10/07 13:33

    כמורה שובת אבקש להציע לנו המורים עבודה. כל עבודה כולל בשכר מינימום תתקבל בברכה . הדברים מכוונים לכל התומכים בשביתה שיש ביכולתם לעזור במציאת עבודה.

    הגב לתגובה זו

    • העבודה מחוץ לבית הספר הרבה יותר קשה

      מהישוב, 08/10/07 22:05

      לא נראה לי שתסתדרו עם זה

      הגב לתגובה זו

      • 40 שנקראים תלמידי ישראל

        איציק, 09/10/07 09:19

        ידידי היקר, מי שמסתדר עם עם 40 תלמידים בכיתה, שאולי אתה נמנה על אחד, מהם יסתדר בכל עבודה בעולם.

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    כנסווו !!!

    צחי, 08/10/07 11:46

    מישהו יודעע כמה זמן יש שביתה??

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    רן ארז לך עד הסוף ,אל תהיה וסרמן...

    Erez, 08/10/07 11:34

    אתה צודק במאבק ,רק נמושה ואולי משהו אחר הסתתר מאחורי חתימתו של וסרמן ,חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    למה רק מרביעי! אני מסיים ב16:00!

    גל, 08/10/07 11:26

    טוב הברזתי;).

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אלללה שביתה איזה אווושר :]! (ל''ת)

    דנוו :], 08/10/07 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שביתה מוצדקת ביותר

    אורן, 08/10/07 10:24

    כל ההתתנהלות של האוצר והמדינה היא חרפה. חבורה של שקרנים שכבר שנים מנסה לעבוד על המורים בעיניים עם כל מיני תוספותשכר של מנת פלאפל. אי אפשר לתלות את כל האחריות לתחלואי החברה בחינוך ובמורים מצד אחד , ומצד שני ,
    לשלם גרושים.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הסתה פרועה נגד המורים

    אלכס, 08/10/07 09:25

    ממש מסע הסתה.
    אני מחזק את ארגון המורים במאבקו הלגיטימי.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    צריך להפריט את מערכת ההשכלה במדינה

    פקק תנועה, 08/10/07 08:55

    ולתת לגורם חיצוני לנהל את מישרד החינוך .

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בדיקת מבחנים וכו' צריכה להיות בתוך שעות העבודה=תוספת שעות עבודה (ל''ת)

    ולא 4 חודשי, 08/10/07 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    זמן לשביתה- כל שנה אותו דבר די לשחתנות

    foxy, 08/10/07 08:20

    כל שנה אותו דבר ! על מה ההורים משלמים ? גם למורים שהם ירימו תיתחת ויעבדו קצת
    מה שהכי ממעצבן זה שעל שיעורים הפרטיים משלמים לאותם מורים זאת המטרה האמתית של השביתה: לא ללמד בבית הספר ולהוציא כמה שיותר על שיעורים פרטיים
    אנחנו בתור ההורים שסוחבים על גבינו כל זה צריכים לקום ולהגיד לא לשחתנות

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זו היא שביתה לחיים או למוות

    ובחרת בחיים, 08/10/07 08:07

    אולמארט היזהר מבני העניים(המורים)

    הגב לתגובה זו

    • ''אתה בחרתנו''

      צביקה, 08/10/07 08:50

      מה אתם רוצים מאולמרט, האיש עסוק באסוף נדל''ן בקניות בהנחות של דירות, במכירת בנקים ועוד ועוד, אז אתם רוצים שהוא יעסוק ''בזוטות''כגון חינוך ומורים, בטחון, עוני וקיטוב בעם,
      תהיו רציניים איפה יש לו זמן ''לשטויות''

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    המורים הם הנשמה של המדינה ממשלת אולמארט מגלמת מוות

    אות קיין, 08/10/07 08:06

    ממשלת אולמארט הולכת לקבור את המורים , ויחד עמם את כל המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כיום התקציב כ 17 מיליארד, ומוצעת תוספת 6 מיליארד !!

    למה השביתה??, 08/10/07 08:05

    הם בעצם שובתים על זכותם לזמן פנוי שנתי שאין לו אח ורע במשק, ושובתים על סירוס יכולת הענקת השכלה ברמה תואמת למאה ה 21 .

    הגב לתגובה זו

    • כולם לקרוא את המידע הזה____ ! (ל''ת)

      כולם !, 08/10/07 08:14

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ממשלת אולמארט המושחתת רוצה לקבור את המורים עמוק באדמה

    הורה מודאג., 08/10/07 08:03

    אולמארט לא מעניין אותו בכלל המורים הוא עצמו שקוע עמוק בבוץ של השיתות האישית שלו ושל חבריו אותם בחר להיות עמו בממשלה מושחתת ושחורה משחור.
    לכן הוא לא מצייץ שהמדינה הולכת להכנס לסיחרור כזה עם מערכת החינוך.
    מליארדים נשפכים במדינה לריק אבל את החינוך קוברים עמוק באדמה ,
    מלחמת לבנון עלתה 13 מליארדי שקלים אותם הוציאו ממרתפי האוצר בשניות כאילו לא קרה כלום אבל להקים דור חדש ובריא וטוב למדינה ''אין'' כסף. מדינת ישראל הופכת להיות מדינה של רוצחים אנסים שודדים משטרה מכורה למאפיה ממשלות מכורות לאוליגרכים נוער מתפרע ושוק עבדים עם זה לא תהיה למדינה שלנו כל תקומה -העתיד מבהיל

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד לארגון לא טיפשות כמו ההסתדרות

    אור, 08/10/07 08:00

    ורן ארז לא טיפש כפי שחשבו כולם, אבל למה לחכות אמרתם שביתה אין צורך בלהמתין המדינה רוצה עבדות מודרנית עם המורות , לא צריך היה לחכות ולהגיד ''תחזיקו אותי לפני ש..'' אני מקווה שהפעם זה לא יהיה בשביל נזיד עדשים.......

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    **** 42 צודק בכל מילה ! ****

    רמת המורים, 08/10/07 07:59

    כח האדם במערכת החינוך הישראלית לא היה מתקבל באף מדינה אירופית.
    כ''כ
    המנגנון בולע את כל התוספות המשמעותיים שניתנו ''למורה'' במשך השנים.
    כ''כ
    המורים מסרבים להעלאות במשכורות שכרוכה בדרישה שיוסיפו שעות עבודה, או שעות איכות בעצמם.
    מתעקשים על הנצחת רמה ירודה
    ומתעקשים על חודשיים חופש , בנוסף לכל החופשות שאין לאף עובד במשק, ומתנגדים לכל תוכנית שתביא לשיפור רמת החינוך.
    דגש על המילה רמה !!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רן ארז המוהיקן האחרון למען המורים בישראל

    מורה גימלאי, 08/10/07 07:58

    אין עוד היום במדינת ישראל לא בהסתדרות ולא בארגון אחר אדם שיקדיש את כל חייו למען מטרה נעלה העלאת קרנם של המורים בישראל והעמדתם במקום הראוי להם. במדינה שאין בה כבר ערכים ומושחתים שולטים בכל - ארז האור בחושך הגדול הרובץ על מדינת ישראל ,
    רן הוא אות אזהרה חמור לממשלה המושחתת ונערי האוצר החמדנים. רן ארז מוציא עכשיו את כל נשמת אפו למען החינוך בישראל החזיקו לו יד ולכל המורים והמורות עמכם !!!בימים קשים אלה .

    הגב לתגובה זו

    • התלמידים נכשלים בכל פרמטר השוואתי (ל''ת)

      למדינות אחרות, 08/10/07 08:11

      הגב לתגובה זו

      • כשלון התלמידים בידי הממשלה היא המכשלה (ל''ת)

        אוויל וכסיל, 08/10/07 13:22

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    RAN ERAZ IS A CHIKEN

    RONU ONE, 08/10/07 07:57

    ולאלה שלא הבינו רן ארז הוא נקבה פחדן שבפחדנים שהמורות המטומטמות הצביעו בעדו

    את השביתה הזאת שלא תתקיים בסופו של דבר כי הוא שפן עם שפם לבן זאת אומרת זקן הוא היה צריך לעשות לפני 6 שנים ולא עכשיו

    להקטין מס' התלמידים בכיתה
    להוסיף שעות למערכת שבינתיים קוצצה בלא רחם ועוד בשתיקת הפחדן

    לחזק שכר המורים ומעמדם לנקוט יד קשה עם תלמידים מופרעים בהסכמה עם מורים הנהלה והורים
    לדאוג למורים שיהיו להם הנחות בחנויות ובתיאטראות סה''כ יש 150 אלף מורים ואין להם מועדון שהשיג עבורם תנאים כלשהם במקומות שציינתי

    סתם חבורת מטומטמים סליחה מטומטמות שמונהגות ע''י עבריין שקבל דבר במרמה במשך שנים ולא לחם למען מורים מורות ששכרם קוצץ

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גם בחטיבות הביניים???? (ל''ת)

    יא, 08/10/07 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי מינה את ארז להיות שומר החוסן הלאומי שלנו? (ל''ת)

    מהישוב, 08/10/07 07:18

    הגב לתגובה זו

    • איזה קופי רייטר שעוזר לו לעשות בדיוק הפוך (ל''ת)

      להנציח מערכת, 08/10/07 08:08

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ל56

    מורה מההסתדרות, 08/10/07 06:43

    מה אמרת על מורי ההסתדרות?? נראה לך שאנחנו מרוצים?
    וסרמן מכר אותנו כדי להיות פוליטיקאי ואני ועוד המון מורים עוברים לארגון.
    לאבא שלך יש תואר ראשון ? אהה... זה מה שחשבתי.
    ודרך אגב, הלואי עלי לעבור את ה5000 שח. על מה את מדברת? כשישלמו לי שכר הוגן לא אצטרך לעבוד בשני עבודות ויהיה לי יותר זמן להכין מערכי שיעור איכותיים יותר! ותאמיני לי שאני תמיד מכינה עד 1 בלילה מערכי שיעור.
    אז פעם הבאה שאת כותבת פה תעשי ש.ב במקום פדיחה לעצמך.

    הגב לתגובה זו

    • ווסרמן הוא מזכ''ל לא ישר

      אחד שמכיר את הל, 08/10/07 08:01

      ווסרמן מכר את מורי היסודי והחלישאת מאבק המורים כולם, לא רק בשביל להיות פוליטיקאי אלה לדעתי הוא קיבל תמורות נוספות שאינני יודע את טיבן, באוצר כנראה ''זיהו'' מי הוא ההוצמח הזה וסדרו את הענין,
      במידה ותערך ע''י המורים בדיקה מקצועית ויסודית יש להניח שגם יתר התמורות ומעשיו החמורים יתגלו,
      לדעת רבים שמכירים את הנוכל הזה הקרוי ווסרמן הוא מסוגל לכל.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    מר ארז משחק אותה לתקשורת,הוא לא ישבית כי הוא פחדן,נמושה (ל''ת)

    טברייני, 08/10/07 00:59

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תעיפו מיד את רן ארז מהועד אחרת השכר שלכם ישחק יותר כנסו כנסו

    טברייני, 08/10/07 00:57

    אני הייתי יו''ר ועד על 120 עובדים וקרקסתי את ההנהלה,הם פחדו ממני,אפילו את עמיר פרץ סקלנו בעגבניות ,אתם לא צריכים פנסיונר שיהי נציכם מול הממשלה,אתם צריכים אחד שלא פוחד ושקודם כל ישבית ואחר כך נדבר,אני הייתי משבית את הלימודים בעיצומם של מבחני הבגרות,אין בגרות בלי תוספת,אני הייתי קובע מי יהיה ראש הממשלה עם 120000 מורים,היכן חי מר ארז,הוא לא שם לב שבמדינה הזאת הכוח הוא רבון העולם,איפה הוא חי,אני לא מאשים אותו ,הוא מבוגר וכנראה סובל מסיניליות, אבל אתם ?לכו ותחפשו לכם מורה חמום מוח ולא חסרים כאלה ,ותמליכו אותו לועד ורק הוא יביא לכם את הישועה,

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זה פשוט לא הגיוני מה שהולך פה!

    לא משנה, 07/10/07 23:42

    המורים האלו פשוט חוצפנים! לא נדבר לזה שלפי מה שקראתי בכתבה אחרתת הם מקבלים בממוצע 7800 שקל בחודש!! זה המון יחסית. ותאמינו לי אני רואה מזה מורים היום בבתי הספר! מורות מגעילות לתלמידים ולפעמים אפילו יורדות עליהם!! כשהן נכנסות לכתה הן בכלל לא זוכרות מה הן עשו בשיעור הקודם ותאמינו לי שרובם לא מכינים מערךך אלא סתם מתקדמים לפי איך שנראה להם! אני חושבתת שלא מגיע להם שקל יותר ממה שיש להם שגם ככה זה מלא והם סתם מתלוננים! אז איך זה שהמורים מההסתדרות לא מתלוננים הא? יש להם משכורת יותר נמוכה והם הצליחו להסתדר עם המדינה! מה שמראה שבמקום לדרוש כל כך הרבה אולי הם צריכים לבדוק מה ל בסדר אצלם. בנוסף לכך הם הורסים כמו ברברים את הלימודים שלנו וככה אנחנו לא נצליח בבגרויות וככה הם פשוט רומסים לנו את העתיד!!! תתעשתו על עצמכם ותתחילו להתפשר קצת! אהה ואפילו אבא שלי שעובד עד שש בערב והרבה יותר קשה ממכם מקבל משכורת יותר נמוכה אז תגידו תודה ותשתקו

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מכיר את העובדות, סתם מסית

      אלכס, 08/10/07 09:29

      המשכורת של רוב המורים היא עלובה.
      לפי התוכנית החדשה המורים גם יצטרכו לעבוד
      הרבה יותר שעות עם תוספת מזערית.
      מאבקו של ארגון המורים הוא לגיטימי וחיוני!

      הגב לתגובה זו

      • אין סיבה ליום עבודה של 6 ש' וחופשה שנתית 3 חודשים

        והתבכיינות '', 08/10/07 10:14

        במקום ''לעבוד בבית'' שיעבדו בשעות העבודה, במקום העבודה,ויתוגמלו בהתאם.

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה לא אופר

    תלמידה, 07/10/07 23:16

    אני לא אוהבת לילמוד וכל הכיתה שלי לא אוהבים אבל השנה כל הכיתה לקחה את עצמה בידיים ויותר משקיעים ועכשיו אתם הורסים לנו את זה ואם לא תיתנו לנו תתעסוקה הזאת לא יהיה מה לעשות בבית והילדים הישתגעו וההורים לא ירצו את זה אל תישבתו למרות שזה צריך להגיע לכם אבל תחשבו ליפני מה שאתם רוצים זה יפגע בכל התלמידים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה זה מרביעי שביתה?

    אבשלום חום, 07/10/07 23:14

    העברית לא מפסיקה להתחדש. עד היום ידעתי שאפשר להרביע פרות, סוסים, אפילו נשים, אבל איך אפשר להרביע שביתה?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רן ארז - אתה סתם מלאך חבלה . (ל''ת)

    שולד, 07/10/07 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השביתה צודקת. יש לשבות שנה שלמה !!!!!!!! (ל''ת)

    מורה, 07/10/07 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ממשלת אולמרט, הבעיה היא חברתית לא מדינית!

    המדינה לאן?, 07/10/07 22:41

    הייתי מציעה לכל ה''מדינאים הדגולים'' שלנו שיבטלו לאלתר את כל הגיחות לחו''ל (עם כל המנעמים והכיבודים הנלווים אליהן) ופעם אחת יקדישו זמן ומחשבה למה שבאמת מטריד את תושבי המדינה.מצבנו החברתי-הכלכלי .פעם אחת שיעשו מעשה ראוי וידאגו לעניים שלנו, לזקנים שלנו , לילדים שלנו,לחולים שלנו... לרעבים,לעולים,לחינוך... נכון זה לא מרגש וזוהר.. אבל זוהי העבודה האמיתית!
    החינוך על הפנים! מספר הילדים הרעבים רק גדל כל שנה! קצבאות זקנה מקוצצות! ניצולי שואה חיים בעוני מחפיר!
    ומר אולמרט ''דואג'' לשמירת כסאו ומעמדו של אבו מאזן! מפלגת בחר העבודה ''הרימה'' את דגל החברתיות - הגימלאים.. ש''ס...איפה כולם עכשיו? כולם עסוקים בסדר יומה של הגב' קונדוליסה! במקום לדאוג לעניי ביתו ומדינתו דואג אולמרט לשמו כמדינאי דגול!(עלאק!)

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הארגון צודק מעמד המורה בתחתית

    יוסי, 07/10/07 22:27

    כל פקיד בננק זוטר מרוויח יותר ממורה ותיק.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה לא מחר? אני מסיימת ב-15:15.. =//

    נועם [;, 07/10/07 22:26

    יוואוו כ''כ מתאים לי עכשיו השביתה הזאתתת רק חבל שזה הכי ידפוק אותנו בעולם בחופשש : \\

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה עופר עייני שותק?

    ד, 07/10/07 22:06

    איפה עופר עייני?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    טוב חברים... ניתראה, אם בכלל.. (ל''ת)

    מישהו, 07/10/07 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ומה אנחנו אמורים לעשות, התלמידים?

    גיל טולדו, 07/10/07 21:51

    ללמוד לבד מהדפים שהמורה ה''נחמדה'' עוד עושה לנו טובה שהיא משאירה אותם במזכירות?
    בשביל מה יש לנו מורים?
    אני לא מבינה איפה פה ההתחשבות בנו..

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דיייי נימאסתםםם על כל המדינה !!!!!!

    אזרחית, 07/10/07 21:41

    רוב המורים לא שווים את המשכורת שהם מקבלים ! למה לשלם להם יותר ללא קבלת תמורה ?? לכו ללמוד ללמד קודם !!!

    הגב לתגובה זו

    • איך אתם רוצה שיגיעו מורים טובים בשכר כל כך נמוך? (ל''ת)

      ש., 07/10/07 22:22

      הגב לתגובה זו

    • את כל כך לא צודקת

      מיסטר בלה בלה, 07/10/07 22:31

      מורה צריך-
      -להכין מערך שיעורים
      -לדבר עם המורה מחנך אם יש בעיות
      -לשבת על התחת שלו לבדוק מבחנים
      -להתעמת עם תלמידים מפריעים ועם ההורים שלהם
      -להביא למורה המחנך כל חודש/חודשיים עידכון לגבי התלמידים.

      כל זה נעשה כשהם בבית, מתי שהם צריכים לנוח מהכאוס של הבצפר.
      ושלא נדבר על השעות שהם בבית הספר עצמו.
      ד''א ''לכו ללמוד ללמד''- הם קורעים ת'תחת שלהם 4-6 שנים באוניברסיטה כדי להיות מורים, חצופה שכמותך.

      אז אל תגידי שמורים לא שווים את המשכורת שהם מקבלים!!
      נראה אותך באה כל חודש עם 4500 משו כזה, ועדיין חייה אורך חיים שלא דורש ממך לקצץ קצת-הרבה מפה קצת-הרבה משם, חצופה.

      מזה עצבנת אותי חבל על הזמן!!

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד !! מורים תת רמה ותוצאות בהתאם

      סרבו לדוברת, 08/10/07 07:42

      כדי להנציח את ''המערכת''.
      מערכת שקיימת למען עצמה ולא מטעמי מה צריך בחינוך.
      עולם שלישי!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מסכים ומזדהה עם המורים !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מנחם, 07/10/07 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שונשיין תלמד, ככה מנהלים מאבק!!!!! (ל''ת)

    סטודנטית, 07/10/07 21:21

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ההשכלה בישראל ומנחיליה !

    שמואל, 07/10/07 21:17

    אני חייב להיות כנה עם עצמי ואתכם התלמידים והמורים , אתם אנלפבתים ! מה בעצם יש לנו פה ? מערכת גדולה היונקת עשרות מיליארדי שקלים בשנה ומבקשת עוד על מנת לעשות מעט , לא להתאמץ , לא להתחדש , לא להתייעל . כפי שאני מכיר את החינוך בארץ כ-60 שנה, עדיף לסגור השערים ולנקות אחת ולתמיד המערכת מניוון , בורות , השמנת יתר , פיקטיביות ותשלומים תמוהים . בתי-הספר מזמן לא מחנכים ! הייתי מסתפק בהשכלה , גם זה לא, הידע הנקי של התלמיד בישראל מצחיק . הידע של ''המחנכים'' דל ביותר , לכן אינני רואה אלא, עצירה לשנה וחצי שנתיים והבאת מורים ומחנכים בשיעור קומה אירופאי . התלמידים המתכוננים לבגרויות , אין לכם ממש מה להפסיד , רובכם לא מגיעים לרמה נורמלית ולכן בשני המצבים , מצבכם דומה ! אני גם מביע תרעומת על המורים ומנהיגי השביתה שעושים בבתי-הספר כאות נפשם , החוצה ומיד . מעולם עובד שלי ששבת ואו פוטר ''הסתובב'' חופשי בין כתלי המפעל . המיגזר היצרני , תעשייתי , עתיר ידע , בנקאי , בורסאי וכו'' שובת ואו מפוטר בביתו הוא . ולכן מורים ''מחנכים'' שבו בביתכם ואל תפריעו , שרת החינוך תבוא או לא תבוא , זה לא עיניינכם ! ולמר ארז , שפת הגוף שלך והתבטאויות שלך והעברית שלך . מה שהצלחתי להבין מצפיה בחדשות שאתה ''מגרד'' את ה-20.000 שקל וזה לא מספק אותך ומשהוא על הגייס ה-חמישי מבפנים . לך הביתה ארז , ממילא לא תתרום לנו מאומה !!! לנוהים אחרי עגל הזהב , לכו קחו את הפיצויים שלכם ואל תשובו אל כתלי בתי-הספר !

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה לא חף משגיאות.

      מורה לקולנוע, 08/10/07 00:51

      אומרים כן עם עצמי ולא כנה עם עצמי. חשבתי שאתה בחורה בהתחלה.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא חף משגיאות !!!

        שמואל, 08/10/07 04:40

        אני נשאר ב-בכנה עם עצמי ואם אתה כן ? ואני לא נוטה להאמין לך , מאחר שכל שהבנת הוא : כנה עם עצמי וצ''ל כן עצמי . לך הביתה ותעשה טוב עם עצמך , חזור לספסל הלימודים אפילו ברוסיה !!!

        הגב לתגובה זו

        • אתה לא חף משגיאות.

          מורה לקולנוע, 08/10/07 11:47

          אומרים כן עם עצמי. לא יעזור לך, ואני לא עולה חדש מרוסיה. אל תהיה כזה מלא מעצמך אדון שמואל מיתר, החכמה וההשכלה היא לא נחלתך הפרטית.

          הגב לתגובה זו

          • אני לא חף , אוקיי !

            שמואל, 08/10/07 16:14

            שים לב ! סטיבן ספילברג , שגיתי ואתה צודק , אתה כן ואני נשאר אם הכנה , זה העיקר ? הבנת שאני לא חף משגיאות ? מה לא יעזור לי ? לא ביקשתי עזרה ! חורה לי ש-60 שנה החינוך בארץ לא רק דורך במקום אלא נסוג . אנ סב לנכדים וצועד באון אל ה-70 .היכן שאתה נמצא הייתי והיכן שאני נמצא שתגיע בריא ושלם אמן !!! ועכשיו , אם כבר , מעל 2000 סירטי פעולה בבוידם כמה יש לך ? אני דוקא יליד רומניה , 7 שנים על הים דובר קורא וכותב 7 שפות . בתי בת 39 למדה מגמת קולנע ומתפרנסת מבנקאות . מה יהייה אתך ? תתקן שגיאות לבני 70 ???

            הגב לתגובה זו

            • לפי כושר הביטוי שלך היום החינוך טוב יותר.

              יוכבד, 08/10/07 19:05

              אומרים שאדם ניכר בכוסו כיסו וכעסו כנראה ששתית יתר על המידה והאופי הנרגן שלך חמק החוצה. אני שמחה שאתה דובר שפות רבות חבל שאין שפה שאתה דובר כראוי. אין שוטה כשוטה זקן.ואין ספק שהיית ספן זה ניכר בשפתך ובאופן הביטוי שלך. תהיה בריא ותמשיך להנות את החינוך תשאיר לאנשי החינוך.

              הגב לתגובה זו

            • פשוט גועל נפש.

              ספיר, 09/10/07 01:00

              אני ממש לא מאמינה.
              איזו התייחסות, באמת, איפה הכבוד?
              אדם מביע את דעתו ומתקנים אותו על שגיאות כתיב?!

              באמת, לאן הגענו?

              ..

              הגב לתגובה זו

            • יוכבד יקירתי , מה דעתך על תגובת ספיר?

              שמואל, 09/10/07 05:16

              זה בסדר , אני שוטה ושותה טיפש ובור . יקירתי , מעולם לא דיברתי בגסות לאשה ואינני מתכון לפתוח בדו קרב של גסויות . יקירתי , נפגעת ? עימדי בתור של הפגועים , יש לנו מטרה חשובה , לשפר את רמת החינוך וההוראה בישראל החל ממכם וכלה בתלמידים ! יוכבד יקירתי , איך אומרים , ספן , מלח , ימאי , יורד-ים , איש-ים או שוטה-שותה ?

              הגב לתגובה זו

  • 40.

    שאלה..

    תלמידה, 07/10/07 21:10

    אם רוב הבי''ס שלי הוא מורות מההסתדרות אז זה נחשב שהבי''ס שובת או לא?...

    הגב לתגובה זו

    • לא שובת (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    חסרי אחריות ....!!

    חגי, 07/10/07 20:54

    ראשי ארגון המורים נוהגים בחוסר אחריות משווע, משפחות שתולויות בהכנסה זו(גם אם היא זעומה) יגדילו את חובותיהם ו...לא הלוואה היא לא פתרון גם אותה צריך להחזיר !!! ומעמד המורים רק ייפגע מכך אז תגיעו לפשרה ( אם הסתדרות המורים הצליחה גם אתם יכולים ! סה''כ הסכם לא רע....באופן יחסי ובטח שזהו פתרון עדיף על פני הרחבתהפערים... ולמתעניינ ים ...לא אני לא מורה !

    הגב לתגובה זו

    • לא אתה לא מורה רואים (ל''ת)

      יוכבד, 08/10/07 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שביתה מוצדקת

    מורה, 07/10/07 20:52

    כל מי שאומר שהשביתה לא מוצדקת שיעז ויבוא ללמד יום אחד בתנאים שלנו

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו רוצים בגרות בסוף..!!

      מאור, 07/10/07 21:30

      מה את רוצה שלא נלמד בכלל!!

      ואיך נעשה בגרות מה כל פעם יש שביתה ועוד שביתה ועוד שביתה ואנחנו לא לומדים בכלל אז תחשבי אף אחד לא אמר לך להישאר אם התנאים את רוצה תתפטרי!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ארגון המורים הטיל חרפה על עצמו

    אלמוג בקו, 07/10/07 20:51

    זה זמן רב, שארגון המורים חוזר ושונה על טעויותיו.

    בחייכם, לא מקצועי ולא רציני לדחות את האירוע וליצור הפוגה כזו.
    אני לא מתפלא ששרת החינוך החליטה ''להתעלם קליל'' מאיומייהם של ארגון המורים, היא חשבה-וצדקה שלארגון המורים אין מספיק אומץ דיו.

    האפקט של השביתה היה הרבה יותר משמעותי אילו היו מתחילים לשבות ישירות אחרי חופשת סוכות, או כבר למחרת(שני).
    עצם משיכת השביתה מראה על היעדור של רצינות ומקצועיות, וליתר דיוק חולשה ומעיין ''פחד''. ארגון המורים מראה ''נואשות'' בכך שדחה את השביתה בעוד יומיים- הארגון בעצם מקווה שיפנו אליו וימנעו את השביתה הנוראה.
    אם הארכון היה רציני יותר, הוא היה שובת החל ממחר(שני), וכך, כששרת החינוך היתה חוזרת ארצה, הייתה מוצאת ברדק ומורים רבים הרובצים בביתם כמרד נגד השכר הזעום והזלזול בנוער(ובמערכת החינוך).

    שלא לדבר על כך, שהדרך היא כמובן לאר לשבות לתקופה ארוכה, דבר הפוגע אך ורק בנוער.

    נקווה לטוב.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מישהו יודע איזה חטיבות שובתות ואיזה לא?

    מישו, 07/10/07 20:46

    אם כן תשלחו הודעה....

    הגב לתגובה זו

    • האמת שאני לא יודע.. כי חלק מהמורות שם מההסתדרות. (ל''ת)

      תומך, 07/10/07 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    בהצלחה לרן ארז! אל תתקפל ואל תמכור את המורים! תשברו את המשטר

    דרור מרמת גן, 07/10/07 20:43

    הקאפיטליסטי הערפדי.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    המורים צודקים הם גם הורים !

    מישהו שמבין!, 07/10/07 20:38

    המורים צודקים אף הורה שהוא מורה לא צריך להשקיע את הנשמה ולהביא משכורת דלה הבייתה זה מקצוע מכובד אולם במדינת ישראל הוא הנחות ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל התלמידים- אסור למורים לעשות לכם מבחנים!!!

    משה, 07/10/07 20:31

    ביומיים הקרובים עד השביתה, יש עיצומים של הארגון - אסור לעשות מבחנים ובחנים בכלל !!!

    תתקשרו לארגון המורים ותלשינו בעילום שם על המורים !!!

    אני הלשנתי וביטלו לי מבחן שהיה אמור להיות ביום שלישי !!!

    הגב לתגובה זו

    • עוד דיסאינפורמציה. מעכשיו מותר (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:14

      הגב לתגובה זו

    • מצדיע לך אחי..:) (ל''ת)

      ירון, 08/10/07 22:20

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    סוף סוף החלטה מעולה!!

    polo, 07/10/07 20:30

    להשבית כמה חודשים גם במחיר של ביטול השנה.
    רוצים משכורות גדולות ושמנות.
    כן אנו המורים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עם הספר...

    אל, 07/10/07 20:30

    Go על נפש. עם הספר. אור לגויים. מערכת חינוך קורסת. מורים שאינם יודעים ללמד, וממשלה שאינה משלמת להם משכורות הוגנות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יופי גם ככה אין לי כוח למורים החסרי יכולת לימוד.

    אריאל, 07/10/07 20:30

    נמאס לי מהם.
    מורה אחד בכלל מקריא סיכומים מדפים

    אין לי כוח.

    הגב לתגובה זו

    • זה כמו לומר לך: ''אתה מבת-ים'' (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אצלנו לא שובטים אפשר לטבוע?

    מאור, 07/10/07 20:08

    אצלנו לא שובטים המורים אפשר לטבוע אותם או משהו? אני מת שיהיה חופש..

    הגב לתגובה זו

    • אתה דווקא צריך ללמוד ! (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:16

      הגב לתגובה זו

    • רחמנא ליצלן

      אזרחית, 08/10/07 06:50

      כל כך הרבה שגיאות כתיב... כדאי שתתחיל ללמוד ולא לשבות, אחרת תטבע בשגיאותיך ולא תוכל לתבוע איש.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    סוף סוף קיבלו שכל!!!!!

    אור, 07/10/07 20:07

    ייייייייששששששששששששששש!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    סוף סוף קיבלו שכל!!!!!

    אור, 07/10/07 20:06

    ייייייייששששששששששששששש!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מורים תשימו לב אתם זה שמלמדים אלימות וכוח זהו המסר מהשביתות שלכם!!! (ל''ת)

    הורים לילדים, 07/10/07 20:04

    הגב לתגובה זו

    • מעניין איזה ילדים יש לכם עם שגיאות כתיב כאלה

      תמיר, 07/10/07 22:18

      כמה קל להאשים את המורים, הא ?!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בושה וחרפה למורים!!!!!! מה יצא מהילדים שלנו?? מה הם לומדים מכם???!! (ל''ת)

    אמא, 07/10/07 19:58

    הגב לתגובה זו

    • שחקנים !!

      עדיף ככה !!!, 07/10/07 20:28

      כדי להם .. מקצוע כל כך טוב .. שווה עושים הרבה כסף ובלי בגרות צריך רק פרצוף יפה וגוף !!!

      הגב לתגובה זו

    • לומדים שהחינוך הוא מעל לכל ושווה לשבות בגללו. גם כן אמא

      סטודנטית לחינוך, 07/10/07 21:22

      מה את מלמדת את הילדים שלך?

      הגב לתגובה זו

      • התלמידים נכשלים , במשך שנים(כתופעה קבועה) (ל''ת)

        בכל מבחן, 08/10/07 08:17

        הגב לתגובה זו

    • מי שכותב הרבה סימני קריאה ושאלה, יש לו בעיה רגשית

      תמיר, 07/10/07 22:20

      קשה לו להתמודד עם דברים מעצבנים, כמו שצריך.
      מה מעצבן אותך באמת ?
      שאלה רטורית - יודעת מה זה ?!

      הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה גם לך. את פשוט לא מבינה. (ל''ת)

      לאמא, 07/10/07 22:23

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מורה של ילדים צריך לעבוד ולהרוויח כמו רופא ילדים (ל''ת)

    נעם, 07/10/07 19:54

    הגב לתגובה זו

    • כמעט מסכים (ל''ת)

      תמיר - מורה, 07/10/07 22:21

      הגב לתגובה זו

    • רופא מול מורה.

      מורה למתמטיקה, 08/10/07 06:53

      קודם שידרשו דוקטוראט מכל מורה, או לפחות תואר שני מהאוניברסיטה!

      הגב לתגובה זו

    • נכון ! ברגע שיכשיר את עצמו ויעבוד (ל''ת)

      בצורה דומה, 08/10/07 08:19

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    להפריט, גם כך מי שיש לו לא בונה את ילדיו על מערכת החינוך למי שיש

    נעם, 07/10/07 19:53

    שישלם למי שאין באמת ולא פרזיט המדינה תעזור נטו למי שצריך,

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עופר עייני עכשיו צריכים אותך

    שלומית, 07/10/07 19:46

    למר עופר עייני כיצד אתה יושב בחיבוק ידיים בעוד הממשלה מתעללת שבע שנים במורים המסכנים המתפרנסים לחם עוניף למורים מגיע ,עופר חובה עליך להזדהות עם המורים ולצאת איתם לשביתת הזדהות

    הגב לתגובה זו

    • חס וחלילה. זה לא חברת חשמל. (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:22

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מתגעגעת לרבין

    מורה ואמא., 07/10/07 19:45

    ראש הממשלה היחידי שפעל באופן ממשי לשיפור מעמד המורה .
    אולמרט ומרעיו עסקנים קטנים ומושחתים , שמנהלים מדינה כמו ארגון של מאפיה .
    דירדרו את המדינה לשפל שלא היה כמוהו.
    עדיין לא מאוחר עדיין אתה מר אולמרט יכול להציל את כבוד מורי ומחנכי המדינה ואת כבוד החינוך
    קח פסק זמן בהתרפסות לאבו מאזן
    לטובת עניין שצריך להיות בראש סדר העדיפות הלאומי- חינוך ילדינו ע''י מורים מרוצים שלא חיים בעשירון התחתון.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני. (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:23

      הגב לתגובה זו

    • ממשלת רבין שפכה המון כסף למערכת החינוך

      וזה ''נבלע'', 08/10/07 08:24

      בגלל מנגנון מוגזם (ולא מורים) ובגלל סירוב ארגוני המורים לשנות מה שזועק לשינוי.

      הגב לתגובה זו

    • לא מתגעגע לערפאת.

      אלכס, 08/10/07 09:30

      הנזק גדול מדי.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט תתעורר חביבי

    דודי, 07/10/07 19:45

    לממשלה ,בחרתי בקדימה כי אני מאמין באהוד והחבורה אשר איתו ,אנא אל תאכזבו אל תנהלו קרב בלימה על חשבון הילדים שלנו ,למורים מגיע אין ספק,כאבא לשולשה ילדים בתיכון אני חרד מאוד לעתידם, אדון אהוד לי אין כסף לקנות דרכון זר על מנת לברוח מכאן ,מצידי תכניסו את רן ארז לבית סוהר ,הילדים חייבים ללמוד נקודה למורים מריך לשלם ולשלם טוב מאוד כי הם עושים עבודה חשובה

    הגב לתגובה זו

    • בחרת בקדימה - דפקת אותנו! (ל''ת)

      העם, 07/10/07 20:00

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני תומכת בתגובה הריאשונה...

    מוריה, 07/10/07 19:42

    ובלי קשר זה ממש מזעזע אם הם ישבתו שלושה חודשים!
    אני לא מאמינה שזה יקרה ואם כן אז כל התלמידים של י''א י''ב נדפקו!
    ואני כן תומכת במורים...פשוט שיתנו להם העלאה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חינוך יוק!

    מורה, 07/10/07 19:42

    שלא יתפלאו שלא יהיו מורים בעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • והיום יש מורים???

      ורד, 07/10/07 19:58

      לידיעת הגושלים כבר הים בכל הנגב עובדים מורים על בסיס חוזה אישי אם הם יעזבו לא ישארו באילת ערד,דימונה,נתיבות,אופקים מצפה רמון, מורים אני אומרת זאת מידיעה אישית חברה שלי עובדת במשרד החינוך והיא סיפרה לי כי המצב בדרום ובצפון על הפנים ,כבר היום חסרים מאות מורים לאנגלית,ככה הממשלה מתעללת במורים ום יצביעו ברגליים ,ולנו האזרחים לא נותר אלא לבכות על התנהלות כושלת של הממשלה המחורבנת הזאת

      הגב לתגובה זו

      • החברה לך יודעת ''הכל'' ! (ל''ת)

        תמיר, 07/10/07 22:24

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה יהיה איתנו?אני לומד יג' בבאר שבע

    לומד במכללה, 07/10/07 19:41

    תודה על התשובה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האוצר הגיבור,

    צביקי, 07/10/07 19:41

    אני עצמאי, ואני פונה לכל חבריי המשלמים את המס הגבוה ביותר לבוא לעזרת המורים,החודש אף אחד לא משלם מיסים נראה את האוצר הגיבור על חלשים,אני משלם מיסים כי אני רוצה חינוך טוב,צבא טוב,משטרה טובה,בית משפט טוב והנה הממשלה לוקחת ממני מיסים ונותנת לי חינוך גרעו,משטרה מקוצצת בת משפט הנאנקים תחת עומס ,העיקר למלא את קופת המדינה ,הלו שר האוצר,הכסף לא של אימא שלך תן למורים מה שמגיע להם,ומגיע להם אל תחביא כסף ותהיה גיבור על המורים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תכנסו :]]

    תלמידה, 07/10/07 19:39

    אוף, למה דופקים אותנו בכל העניין הזה של המורים הייתם צריכים להסתדר בחופש הגדול ולא לדפוק אותנו עכשיו הכל מבטלים לנו :
    סיורים
    טיול שנתי
    תעודה ועוד המון..

    בבקשה, תתחילו את השביתה השבוע והלוואי שתגיעו להסדר תוך כמה ימים..

    להת'

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טוב מאוד !

    תלמיד תיכון, 07/10/07 19:39

    אל תיתן להם לשבור אותך

    תשבוט עד הסוף ..

    חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

    • דווקא את צריכה ללמוד. (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תגובה

    סוסליק, 07/10/07 19:36

    אני בעד ונגד השביתה בעד יש חופש והמורים [מקווה] יקבלו את שלהם!!!!!!...
    נגד כי אני מפסיד חומר!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יושב על הגדר, רגל פה רגל שם... (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:26

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    חזק ואמץ!!! אל תישברו!!! (ל''ת)

    י, 07/10/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    חזקו ואמצו

    יואב, 07/10/07 19:30

    מורי ישראל,

    חזקו ואמצו על עבודתכםהקשה
    והמאומצת.

    מגיע לכם שידרוג משמעותי על המומחיות וההשקעה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פניה לזבולון אורלב

    עליי, 07/10/07 19:29

    בשם רבים מחבריי בהתיישבות אני פונה למר זבולון אורלב,הבא הצעת אי אמון בממשלה בדחיפות על רקע התעללות הממשלה במורים לא יתכן שהמורים צועקים זה שנים על שכר ירוד תנאי עבדות,קשיים בעבודה ובמקום שהאוצר יפתח את הלב ,ואת הכיס נלחמים בהם ושר האוצר מחכה מתי המורים ישברו ,ביזיון ,בושה וחפרה לאן הגענו הכסדום היינו?הלעמורה דמינו? דמי אחינו המורים זועק מהאדמה ואנחנו שותקים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שביתה בעיתוי גרוע..

    נטלי, 07/10/07 19:29

    אני תלמידת כיתה י''ב והשביתה תפגע בנו בתור תלמידים שאמורים לגשת לבגרויות חורף בחודש ינואר.. מה נעשה אם השביתה תהיהי כמו שארגון המורים מאיים ללא הגבלת זמן.. הרי זה יפגע בציון המגן שלנו..

    אל תפגעו בנו בתור תלמידים שזו שנה אחרונה..!

    הגב לתגובה זו

    • את מודעת לזה

      אני, 07/10/07 22:03

      את יודעת שכל שנה יהיו תלמידים בי''ב נכון ? =)
      מישהו תמיד ידפק מהשביתות האלה,והפעם(לצערי,גם אני י''ב) יצא שזה אנחנו.

      הגב לתגובה זו

    • כשתגדלי ויהיו לך ילדים לפרנס - תביני ! (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:27

      הגב לתגובה זו

      • אין לי ילדים ואני תומכת בכם..!!

        נטלי, 08/10/07 20:07

        אתם יכולים להשבית את כולם.. מלבד תלמידים שאמורים לגשת לבחינות חורף ובמייחוד בגרויות.. תנגעו בנקודות רגישות שילדים קטנים אינם יכולים בלי הורים כל תלמידי החטיבות והתיכון ינצלו את הימים האלה להתסלבט..!!!

        אתם פוגעים בנו והורסים לנו את העתיד מבלי שנבנה אותי

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מפלגת העבודה אתם עדיין בממשלה????

    מנשה חורי, 07/10/07 19:27

    כאיש מפלגת העבודה אני עומד המום ונדהם מול השלומיאליות בהתנהלותה של שרת החינוך חברת מפלגתי ,חצי מיליון תלמידים יושבתו ,160000 אלף בוגרי י''ב חיילי העתיד ,לא יגויסו והגברת תמיר טסה לחו''ל ,ברק הוכח מנהיגות פטר אותה לאלתר,כדאי שמפלגת העבודה תשקול פרישה מהממשלה רק על רקע המשבר עם המורים,לא יתכן שמחנכי הדור ישתכרו 2800 ש''ח למורה מתחיל או 5000 ש''ח למורה תואר שני עם עשרים וחמש שנות ותק בתנאי עבודה מחפירים אהוד ברק קום ועשה מעשה היום זה הזמן הוכח מנהיגות

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו נזכרת?? ועדת שוחט אומרת לך משהו??

      כן למאבק, 07/10/07 21:23

      עוד המצאה גאונית של הצרה

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יש!!!!!!!!!!111

    david, 07/10/07 19:26

    אין מצב סף סוף!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למי אתם מחכים?תתחילו ממחר! (ל''ת)

    רותי, 07/10/07 19:24

    הגב לתגובה זו

    • למורים יש את השכל לתת, עדיין, עוד צ'אנס למשרדי הממשלה. (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:28

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    דרישות צודקות, שביתה לא

    סער, 07/10/07 19:23

    אין ספק שהמורים הם מהיותר מקופחים במשק, אולם שביתה אינה אמצעי חכם לפיתרון.,
    אם אפשר לשבת לשולחן הדיונים עם כל אויב נאלח, אז אפשר להגיע להסכמות גם עם דרישותיהם המוצדקות של ארגון המורים.

    הגב לתגובה זו

    • כשאתה בעל השכלה גבוהה ועושים ממך צחוק, פלא שכל המורים לא מתפטרים. (ל''ת)

      תמיר, 07/10/07 22:30

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גיבורים על חלשים

    ויקי כנפו, 07/10/07 19:21

    אולמרט וברו און עייני רק צייץ קיבל מיידית מה שרצה,בנק ישראל קיבלו מעל 50000 ש''ח בחודש לפקיד העובד עם ניירות,
    פועלי נמל מרוחים מעל 30000 ש''ח בחודש עובדים עם ברזלים
    מורים העובדים עם נשמות טהורות עתיד המדינה,חיילי העתיד מנהיגי הדור, אלא שבחודש אוגוסט עתידים להתגייס לשולש שנים להם אין לכם כסף לתת ,לקבל אתם יודעים היטב לתת נייט ,כתומכת נלהבת במפלגת העבודה אני מכריזה להם היום צאו מהממשלה מיידית עכשיו

    הגב לתגובה זו

    • אם זו את באמת. עזבי אותנו בשקט. זה מאבק שונה מהתדמית שלך. (ל''ת)

      תמיר - מורה, 07/10/07 22:31

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    קרב ראש בראש

    א.מהצפון, 07/10/07 19:21

    אין מה להפסיד, צריך ללכת על כל הקופה.
    אסור לוותר ולהתייאש.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ממשלת הזדון

    אייל הדרומי, 07/10/07 19:18

    ממשלת אולמרט תיזכר לדראון עולם כממשלת הזדון הגדולה ביותר בהיסטוריה
    1. לא נשכח מה שנעשה לניצולי השאוה
    2.לא נשכח את שדרות אהובתנו המופגזת שבע שנים ללא מענה
    3. לא נשכח את גוש קטיף לעולם
    4. לא נשכח את ביזוי המורים וההשפלה שעוברים מחנכי הדור ומוריו על ידי ממשלת הרשע
    ניפגש בקלפי

    הגב לתגובה זו

    • שכחת משהו...

      דניאל, 08/10/07 15:40

      מלחמת לבנון השניהה!
      אולמרט לא נשכח את כל העוול שעשית עלינו!!
      אבל אל תדאג לא אנחנו קובעים את גזר דינך רק השם קובע!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איזה חכמים , מה הם עושים שביתהההההה?

    שחר, 07/10/07 19:17

    וואי זה רק דופק אותנוווווווווווווווווו

    הגב לתגובה זו

    • תראה, אמא שלך בטח לא מורה

      Jedi Master, 07/10/07 19:47

      אמא שלי, מורה!

      ובוא נגיד שהשכר שלה לא משו...
      כדי לסיים חודש בלי מינוס, צריך משו לקבל כל חודש!
      אפילו בשעה זו היא בבית יושבת ועושה מערכי שיעורים, מתי שהיא צריכה לנוח, ומה היא מקבלת מזה? כלום! נאדה!!
      זה מוצדק! ואני בעד!

      ואם זה דופק את הלימודים שלך כל כך, תראה קצת אחריות ותשלים חומר מתי שיצאו המיקודים, כי אתה זה שלומד והמורים לא לומדים בשבילך, הם כבר עשו את מה שהם צריכים לעשות.

      אני נשמעת כמו מורה, אבל זו המציאות.

      אני בכיתה יא' דרך אגב, ככה שיש לי בגרויות.

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה במאה אחוזים.

        ספיר, 09/10/07 01:01

        ^^

        הגב לתגובה זו

    • כשתגדל/י תבין/ני (ל''ת)

      תמיר - מורה, 07/10/07 22:32

      הגב לתגובה זו