• 54.

    ומי קופץ בראש?...צהל מודיע ש...מה השאלה

    ולדימיר, 07/10/07 14:04

    צבא של סריסים בהנהגת מודל פרץ
    גשם של קאסאמים,גראד וכל שרץ
    מצהיר: הם מפחדים, שבויים שנמקים
    כל ה''כבוד ל...אלה שעלינו שומרים...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מעניין לקרא לאור הקטיושות על נתיבות... (ל''ת)

    אורי, 07/10/07 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אולמרט מספק לאוייב נשק כסף ומחבלים מיומנים בזמן מלחמה (ל''ת)

    בגידה !!!!!!!!, 07/10/07 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הבוקר היתה ללא ספק ירידה לא בקסאם אלא של קסאמים ואחרים.

    ??, 07/10/07 12:06

    למה יש לצבא נטייה להכריז הכרזות מהסוג הזה ובסוף להיראות אידיוטים?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי שעושה איתם עסקים לא יילחם בהם

    תפנימו, 07/10/07 12:06

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לאן החאמאס מוביל את המצב ??? צה'ל רק נגרר (ל''ת)

    יוזמה התקפיות, 07/10/07 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ומי מקמפיין את הטמטום הצה'לי לעם ישראל ??? (ל''ת)

    בוחבוטון, 07/10/07 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צה'ל מפחד ומשקשק ולא נלחם באוייב ומפקיר את שדרות (ל''ת)

    זו האמת !!!!!!!, 07/10/07 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שינוי אסטרטגי בטמטום הצהל'י והם משכנעים את העם שנזקי הפצמ'רים בעזה (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 07/10/07 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    האוייב מפגיז בישראל והנזקים בעזה ?? מבריקים החרטומים האלו בקריה (ל''ת)

    רק לא להלחם, 07/10/07 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני לא מבין מה ההבדל בן פצצה קטנה לגדולה ? (ל''ת)

    פקק תנועה, 07/10/07 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שטויות,זה רק בגלל שהם צמים עכשיו

    צח, 07/10/07 04:30

    ברמדאן.שלא יהיו אשליות,איך שייגמר הרמדאן,הם ימשיכו לירות קסאמים בצרורות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רברבנות חולנית. (ל''ת)

    אלעד, 07/10/07 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כנראה שצהל עדיין מטומטם כמו בלבנון

    amir, 07/10/07 00:28

    הפכנו לצבא של כוסיות. צהל תתעוררו

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי כותב את הדברים האילו?

    ממבוש, 06/10/07 23:09

    אתם יודעים מה זה מרגמות? זה נשק תיקני
    שמעיף פצצות שמתפוצצות !
    אז מה הסיפור שהמצאתם?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אתם קוראים את מה שאתם כותבים?

    פופאי, 06/10/07 23:06

    'השימוש במרגמות הוא סימן להרתעה ישראלית ' חחחחחחחחח......

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אתם מטומטמים ?

    לא מאמין, 06/10/07 23:02

    מחר תיכתבו כי יש ירידה באלימות בארץ,
    אין יותר דקירות בסכין, יש שימוש בגרזנים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ירידה?! הלילה בשמונה ועשרים....קאסם.

    עוטף עזה, 06/10/07 22:55

    תגידו, יושבי עיר שלווה
    זה משנה אם יורד אחד או עשר?
    הרי אם מתים ....ורק אז
    אתם מתחילים לילל , עד לשקט הבא
    וחוזר חלילה.

    אז לטוקבקיסטים מהימין ומהשמאל...תסתמו כבר!!!!

    מימלא החיים בלתי נסבלים בשדרות ועוטף עזה , גם בלעדיכם!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ואם הם היו בטוחים שישראל תגיב בברוטליות חסרת כל רסן...

    אייל, 06/10/07 21:50

    אז לא היו נורים בכלל, אבל בכלל, קסאמים. משמע-יש יפי נפש בשלטון שבצורה מודעת מעדיפים קורבנות ישראלים על פני קורבנות פלסטינאים. יש אנשים בשלטון שיותר קל להם כשיהודי נהרג בידי ערבי, מאשר ההפך. כשיהודי נהרג, נו מילא, מה אפשר לעשות. אבל כשערבי נהרג, אוי ואבוי, זה הופך אותנו לבלתי מוסריים ונאורים בפני העולם.

    האויבים הרעילים, המסוכנים והאכזריים ביותר של תושבי שדרות הם לא החמאס, אלה יוסי ביילין, זהבה גלאון וכל מי שנוטה לחשוב כמוהם.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך, הלוואי שהשמאל הקיצוני יתעורר סוף סוף

      דדש, 06/10/07 22:26

      והשמאל השפוי יחזק את המסורת היהודית והציונית

      הגב לתגובה זו

      • I AGREE WITH YOU 100%

        Max, 07/10/07 00:21

        YOU ARE 100% CORRECT

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אתם עושים צחוק?

    משה, 06/10/07 21:49

    הורידו קצת את הקסאמים והגבירו את הפצמ''רים... זאת רגיעה? זה מ''לחץ'' שלהם? זה מחשש מפני פעולה קרקעית? חחחח או שאני שיכור או שבצ''הל מישהו שתה משהו חזק מדי....

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שדרות עדיין מופקרת עי הממשלה הפושעת רק מזל שאין הרוגים (ל''ת)

    ממשלת פושעים, 06/10/07 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ופצמ''רים זה יותר טוב?

    סימה, 06/10/07 21:39

    מה הקשקוש הזה על הרתעה.
    קודם לא דיווחו בתקשורת המיינסטרימית על הפצמ''רים שנפלו בשדרות ובעוטף עזה. רק בחדשות יש''ע דיווחו וספרו אותם. פתאום עכשיו התחילו לדווח.
    אלפי פצמ''רים נפלו עוד על גוש קטיף.
    רק לא רצו לעשות מזה עניין בתקשורת בצד שלנו כדי שזה לא יפגע במאמצי השלום.
    הרתעה תהיה כשיהיה שקט מוחלט. לא קסאמים, לא פצמרים, לא טרור.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הם יורים ואנחנו מדברים

    איציק, 06/10/07 21:37

    מדוע ישראל ממשיכה להשלים עם מצב כזה שהם יורים ואנחנו מדברים
    כן פצמרים לא קסמים מה ההבדל בשורה התחתונה הם יורים עלינו ואנחנו שותקים
    די עם השטויות האלה
    ועל איזה הרתעה ישראלית הם מדברים?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המידע חלקי וההסבר שגוי!

    צפנת פענח, 06/10/07 21:34

    החמאס הודיע מפורשות ערב הרמדאן שזו תהיה מדיניותו בתקופת הרמדאן, כדי שלצה''ל לא תהיה עילה לשבש להם את החג.

    הם יודעים שידי צה''ל כבולות, והם מסוגלים לחזות את התגובות הצמחוניות שצה''ל יורשה להגיב על מרגמות.

    בתום הרמדאן תהיה מתקפת קסאמים. כן . זאת המדיניות הכושלת של ממשלת ישראל. להגיב תגובות פושרות חס וחליה לא פעול באמת, להגנת העורף.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הם משרים תחושת רגיעה ויום אחד ישלחו 100 קסאמים (ל''ת)

    מוטרד, 06/10/07 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ועכשיו שיש פצמרים זה נסבל? שום מדינה לא תקבל דבר כזה!!! (ל''ת)

    פשוא לא מבין, 06/10/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא מבין את הכתבה. הם ממשיכים לירות גם על מעברים שהם דורשים לפתוח? (ל''ת)

    יעקוב, 06/10/07 21:23

    הגב לתגובה זו

    • אם היו פוחדים מפעולה קרקעית לא היו יורים בכלל (ל''ת)

      יעקוב, 06/10/07 21:30

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה לקח שנתיים?? בפעם הבאה שירו עלינו פשוט לכסח להם את הצורה !!!

    מעניין...., 06/10/07 21:20

    אין מה לעשות - מבינים רק שפה אחת. אבל להתחיל בבית של המנהיגים, להתנקש בהם פיזית, בכספים שלהם, אם לא יעזור לעבור גם לעונש קולקטיבי. בנתיים רק תושבי שדרות בעונש קולקטיבי.
    זה מוסרי וזה צודק

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא הבנתי

    דל דעת, 06/10/07 21:17

    איך ירי פצמר''ים מוכיח כי יש הרתעה,ויש שינוי אסטרטגי אצל החמס?

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא מסוגל להסביר? (ל''ת)

      דד, 06/10/07 21:37

      הגב לתגובה זו

      • אף אחד לא מבין באמת מה רצה הכתב (ל''ת)

        מיקלוש, 06/10/07 23:10

        הגב לתגובה זו

      • איך אנשים יכולים להתיחס ברצינות לכתבה כזו? (ל''ת)

        פינטו, 06/10/07 23:11

        הגב לתגובה זו

      • מי האסטרונאוט שכתב את זה? (ל''ת)

        ארנסט, 06/10/07 23:12

        הגב לתגובה זו

      • לכתב המוכשר

        נסראללה, 06/10/07 23:13

        אם לא הבנת מדובר בהמשך ירי, הפעם במרגמות, שיעילותם רבה יותר.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביבי סידר שיפסיקו את הקסאמים. היידי-ביבי. היידי-שרה. יאללה כפרה .

    הבבונים צוהלים, 06/10/07 21:09

    תשאלו את מסעוד המזרחי המקופח ואת האהבלים משוק מחנה יהודה וגם הבבונים משכונת התקוה . כל הצ'חצ'חים האלה שהביבי הוא האלוהים שלהם קובעים בוודאות שביבי הוא בהנף יד הפסיק את ירי הקסאמים. ביבי.. ביבי.. ביבי..הו.. הו.. הו.. הו. יאללה מלחמה .

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ל13

    אלמו לסטו, 06/10/07 21:01

    אין להגזים! אנו כאן בארגנטינה רואים כל מיני תמונות של לויות בעזה שנראה שמאוד כואב ההרוגים שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ל13

    אלמו לסטו, 06/10/07 21:00

    אין להגזים! אנו כאן בארגנטינה רואים כל מיני תמונות של לויות בעזה שנראה שמאוד כואב ההרוגים שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הכל בזכות אהוד ברק וגבי אשכנזי קיימת ירידה בקסאמים (ל''ת)

    אוסלו היה טעות, 06/10/07 20:36

    הגב לתגובה זו

    • מסכן ביבי. מה יהיה אם חו''ח יפסיקו עם הקסאמים?

      benzi. a, 06/10/07 21:16

      לא מספיק שבתקופת אולמרט אין כמעט פיגועים. ולא די בכך שאוטובוסים לא מתפוצצים כפי שביבי כל ציפה לזה. גם החמסניקים חוטפים חזק והמנהיגם ירדו למחתרת . ועכשיו? אוי ואבוי עוד יפסיקו עם ירי הקסאמים והפצמרים.
      אוי מסכן ממש רחמנות עליו.

      הגב לתגובה זו

      • בנצי אל תתן לשנאה לביבי לעוור אותך.

        דדש, 06/10/07 22:28

        כבר הרבה זמן מאז שיצא שרון לחומת מגן ירד באופן דרסטי האיום הקונקרטי מיהודה ושומרון. זה לא קשור לאולמרט ולא לביבי.
        איום הקסאמים נמשך וכן איום הפצמרים. הבעיה היא לא רק המענה הנקודתי היום אלא בעיקר המחשבה והאסטרטגיה לטווח ארוך, ובמיוחד האידיאולוגיה

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה שהתרחש במלחמת לבנון השניה, עלול לחזור על עצמו בעזה

    אסור לפעול בעזה, 06/10/07 20:20

    ציר פילדלפי הפרוץ באדיבותו של שרון האיסטרטג ''הגאון'', איפשר בשנה האחרונה מעבר של טילי נ''ט רבים ומסוגים שונים לידי החמאס ולידי שאר אירגוני המחבלים ברצועה.
    כמו כן הועבר לרצועה מגוון של אמל''ח, כולל טילי נ''מ, בסיועם של סוריה ואירן ובסיועם של המצרים שעוצמים את עיניהם לנוכח המתרחש.
    החמאס ושאר הפלגים ברצועה למדו את לקחי מלחמת לבנון השניה ואימצו את מודל הלחימה של החיזבאללה נגדנו. הם בונים ביצורים בהיקף נרחב (בעזרת מלט שאנחנו מוכרים להם) ונערכים בצורה יסודית למתקפה ישראלית.
    לעומת זה מה השתנה אצלנו?
    כלום!!!
    אולמרט ''הגיבור'' הפזיז וחסר הבינה, יחד עם יועציו האפסים המאופסים ששלפו מהשרוול את מלחמת לבנון השניה ללא מחשבה שניה, נשארו בשלטון.
    גם ממשלת הבובות העלובה, נשארה על כנה כשהיא מתבוססת בקיאה ובעליבותה.
    הרמטכ''ל אשכנזי לא הספיק בזמן הקצר מאז שהתמנה לבצע שידוד מערכות כללי בצבא, ושדרת הפיקוד הצה''לית נשארה כמעט כפי שהיא כשרוב מפקדי ה''פלאזמה'' נשארו בתפקידיהם ולא הוחלפו.
    חילות היבשה של צה''ל, גם בסדיר ובעיקר אנשי המילואים, לא עברו מטאמורפוזה פתאומית והשתפרו בין לילה.
    הטייסים השמאלנים שסירבו להפציץ מחבלים במלחמת לבנון השניה ''משיקולים מוסריים'' ושמא ''ייפגעו חפים מפשע'' בצד השני, נשארו אותם הטייסים וסביר להניח שהתרגילים ''המוסריים'' שלהם יחזרו על עצמם גם כשצה''ל יפעל ברצועה.
    ובנוסף לכל הרעות החולות האלה, התווסף גם שר ביטחון שמאלן-מפקירן-ברחן בדמותו של אהוד ברח, וכל מילה נוספת, מיותרת.

    אם תתבצע עכשיו פעולה רחבת היקף בעזה, תסריט מלחמת לבנון השניה עלול חלילה וחס לחזור על עצמו ואנחנו צפויים לכישלון נוסף.
    חבל על דם חיילינו.
    עלינו להמתין לימים טובים יותר כשההנהגה המדינית והצבאית תתחלף וכשצה''ל ישתקם ויעבור את המשבר בו הוא נתון כעת.
    בינתיים עלינו להבליג כי עם הנהגה רופסת כפי שיש לנו היום, אנחנו צפויים לכישלון, כישלון שיחסל סופית את שאריות כוח ההרתעה שעוד נותרו לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מתחילים למכור אשליות לאזרחים גם כדור אחד אשר תרם נורה זה יותר מיידי (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 06/10/07 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    להלחם כמו במלחמה במקום לדבר! (ל''ת)

    להפגיז חזרה, 06/10/07 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בלי לחץ של האזרחים בעזה

    יוסף יוסקה סגל, 06/10/07 20:16

    בלי הלחץ של האזרחים בעזה על החמאס הם לא יפסיקו את הירי לכיוון ישראל.
    ועל מנת שיהיה לחץ צריך לא לאפשר לאזרחים לצאת מהחורים שלהם.
    להודיע להם שהחל משעת האיקס הם לא יוכלו להסתובב חופשי באזורים השונים של הרצועה רק בדרך הזו זה יעבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא צריכים להכניס חיילים לזבל הזה.

    יוסף יוסקה סגל, 06/10/07 20:12

    חבל להכניס חיילים לתוך הרצועה .
    מה שכן צריך זה פשוט מאוד להתחיל בהפגזה מסיבית גם מן הים על כבישים ותשתיות דרכי עפר וכדומה.
    לא לאפשר לאזרחים תנועה עד שהם יבקשו הפסקת אש אבל הפסקת אש ולא סתם ברבור. ובזמן הפסקת האש להגיד להם שעל כל ירי קסאם או פצ''מר הם יקבלו בתגובה ירי מסיבי שלא יוכלו לצאת מהחורים שלהם.בשום אופן לא להפגיז בתים

    אתם תראו כמה שאני צודק

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ''לאן החמא''ס מוביל את המצב נדע אחרי זה'' (ל''ת)

    יש לכם כותרת, 06/10/07 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מברברים ומסיקים מסקנות נחרת ומוטעות=חכו לסוף הרמדאן. (ל''ת)

    מקשקשים, 06/10/07 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חמאס רוצה לשלוט .. אז הוא מרגיע קצת (ל''ת)

    הוא עוד ישתלט, 06/10/07 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי מאמין על פחד של פלסטינאים

    חוסי, 06/10/07 19:39

    אי אפשר להאמין על פחד או חשש של עם המעריך את החיים כקליפת השום שאינה משנת שביעית. אם הח לא יורים זהו כי מתכוננים למשהו חזק יותר וכבר היה לעולמים. אם באים אלינו בסיפורים כאלו זה כדי להצדיק את אולמרט למה לא עושה כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי שחושש ממבצע קרקעי זה אולמרט

    אאא, 06/10/07 18:57

    ולא החמאס.
    ברור לכל הציבור בישראל שמטרת מבצע כזה היא למהליך את מכחיש השואה הרצחני מטוניס על הפלסטינים כשבטחון ישראל לחלוטין לא רלוונטי.
    אולמרט יודע שמהלך כזה יכול להניב הפיכה אלימה בה הוא ומשפחתו יוצאו להורג כמו מארי אנטואנט.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אם בשדרות היו גרים אירופאים לא היו קאסאמים (ל''ת)

    דודו, 06/10/07 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין חדש תחת השמש אמר קוהלת..

    דוד צימרמן, 06/10/07 18:53

    ב- שנת 2000 התושבים בישובים המוזכרים בכתבה מחאו כפיים לשרון בעת שגירש תושבי גוש קאטיף.

    מבחינתי ,כל אותם המרעיים מזכירים לי את האימרא המפורסמת:

    '' ההולכים למות מצדיעיים לך הקיסר''.

    ובעת שהם מחאו כפיים הם ( כנראה) לא ידעו שהם כאלה..
    כעת הם יודעים!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ביבונים,היידה נסראללה,יש אלוהים,צה''ל הובס,היידה שרה.

    יגאל כהן, 06/10/07 18:51

    ביבונים,אולמרט עיוור לסכנה.
    רק ביבי אמר:החמאס ק'סאמים,לכו לעבוד וגו'.
    רק הקרוק אמר.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד..הכל בסדר אצלך וברחובות? (ל''ת)

      הלום, 06/10/07 19:38

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הפליסטנאים.הם עם שמבין רק כוח.אין התפיסות.רק כוח. (ל''ת)

    יהודי, 06/10/07 18:50

    הגב לתגובה זו

    • הכל נכון חוץ מדבר אחד

      גידי, 06/10/07 19:35

      הם לא עם- הם אוסף של שבטים פרימיטיבים וברברים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    קסאם לשדרות בשעות הצהרים ועוד אחד אחר הצהרים.......

    עוטף עזה, 06/10/07 18:46

    פלוס כמה פצצות מרגמה וזהו. אנו בטוחים יותר מתמיד. כל הכבוד ליכולת הנדירה לתמרם את החדשות!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפושע האמיתי הוא עמרי שרון...

    אחד שיודע, 06/10/07 18:45

    הוא פשוט מינה לתפקידים בכירים במדינה ובמיוחד בצה''ל אנשים לא לפי יכולת אלה לפי קריטריונים אחרים וזה עלה לנו ביוקר

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני במקום הקיבוצניקים הייתי יורה פצמ''רים חזרה לרצועה

    michael, 06/10/07 18:41

    אבל של 120מ''מ.
    הזכות להגנה עצמית היא לא רק של צה''ל ושל המדינה. אם היא לא פותרת את הבעייה מטעמים של פחדנות מדינית, זכותו של כל אזרח לממש את זכותו להגנה עצמית.

    הגב לתגובה זו

    • מס' 5 צודק מיליון אחוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      קצין בכיר שיודע, 06/10/07 20:05

      הוא רק שוכח שהיהודים הם העם הכי פחדן בעולם. בייחוד כאשר מסתכלים עליהם. הפגנת גבורה פומבית אינה נחלת העם הנבחר

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מרגישים אווירה חדשה בבטחון

    מר בטחון, 06/10/07 18:27

    הסורים מותקפים ולא מעיזים להגיב...
    הפלסטינאים מתחילים לשקשק...

    הימין מגיב בהרבה טוקבקים כשמתברר שהוא הולך להפסיד עוד יותר בבחירות...

    הגב לתגובה זו

    • היחצן של ברק מעסיק עובדים בחג!

      יוני, 06/10/07 18:42

      אני לא מאמין שאפילו 4 מאמין למה שהוא כותב, אבל צריך להתפרנס ממשהו...

      הגב לתגובה זו

    • גירוש הסמול הצלבני הפיאודלי הלבן

      אאא, 06/10/07 18:57

      בחזרה הביתה למזרח אירופה יעשה רק פלאים לבטחון המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • נכון, כי אז לא תהיה מדינה (ל''ת)

        שלמה, 06/10/07 19:26

        הגב לתגובה זו

    • ''אווירה חדשה''? כנראה שאולמרט קיבל חיזוק מאבו-מאזן

      יאל, 06/10/07 19:03

      -הסורים מחזיקים את צה''ל ובעיקר את חיל האויר שלנו ''קצר''.
      -הפלשתינאים לוקחים זמן עד תום הרמדאן.
      -הימין מתוסכל מזה, שראש ממשלה עלוב שכזה, שהיה הראשון להוביל למפלה צבאית חד- משמעית של מדינת ישראל, ממשיך להחזיק בהגה השלטון בימים קריטיים כל כך.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולמרט פושע-פוגע באזרחים חפים מפשע-בוודאי שחוששים

    שלאל, 06/10/07 18:25

    ההתנגדות של החמאס והג'יאד כנגד
    התעוללות הומוניטרית של הממשלה בישראל והעומד בראשה היא לגיטימית.הרי האזרחים בעזה סובלים מרעב,מחסור במקומות עבודה(כי אין להם אפשרות לעבוד בישראל בגלל ההתנתקות)ועוד כול מיני סבל שאני
    לא מאחל לאף אחד.לולאיי אולמרט היה פועל לשינוי המצב והיה מרחם על עזתים הכול היה נראה אחרת-אבל אולמרט זה אולמרט לא השתנה!

    הגב לתגובה זו

    • מרוב רחמים נתאבד !!

      אילן, 06/10/07 18:46

      בקיצור מה שלא נעשה תגיד שזה לא טוב ולא מספיק . היינו בעזה סיפקנו עבודה וביטחון ( פלילי ואזרחי ) לא טוב , יצאנו משם שינהלו את חייהם בעצמם גם לא טוב ! סגרנו את המעברים כי הם מתעקשים לירות עלינו מה פיתאום ! אסור !!! לפי דעתך . אז מה כן ?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמרט פושע-פוגע באזרחים חפים מפשע-בוודאי שחוששים

    שלאל, 06/10/07 18:25

    ההתנגדות של החמאס והג'יאד כנגד
    התעוללות הומוניטרית של הממשלה בישראל והעומד בראשה היא לגיטימית.הרי האזרחים בעזה סובלים מרעב,מחסור במקומות עבודה(כי אין להם אפשרות לעבוד בישראל בגלל ההתנתקות)ועוד כול מיני סבל שאני
    לא מאחל לאף אחד.לולאיי אולמרט היה פועל לשינוי המצב והיה מרחם על עזתים הכול היה נראה אחרת-אבל אולמרט זה אולמרט לא השתנה!

    הגב לתגובה זו

    • צריך גם אותך לשלוח לעזה להרעיב אותך. (ל''ת)

      יהודי, 07/10/07 01:23

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט פושע-פוגע באזרחים חפים מפשע-בוודאי שחוששים

    שלאל, 06/10/07 18:25

    ההתנגדות של החמאס והג'יאד כנגד
    התעוללות הומוניטרית של הממשלה בישראל והעומד בראשה היא לגיטימית.הרי האזרחים בעזה סובלים מרעב,מחסור במקומות עבודה(כי אין להם אפשרות לעבוד בישראל בגלל ההתנתקות)ועוד כול מיני סבל שאני
    לא מאחל לאף אחד.לולאיי אולמרט היה פועל לשינוי המצב והיה מרחם על עזתים הכול היה נראה אחרת-אבל אולמרט זה אולמרט לא השתנה!

    הגב לתגובה זו