• 36.

    'ק (ל''ת)

    ןטן, 07/10/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חלשלושיות

    משה, 06/10/07 22:35

    כל הבנות חייבות ללמוד הגנה עצמית

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עזבו אותם בשקטט סעמק

    אופקיטוXD, 06/10/07 22:21

    מה הבעיה שלככם תעזבו אותם בשקט אז מה אם יש קצת בעיות איתםם מה אתם כולכם קופצים עליהם?????????????

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הפמיניזם אשם

    ז, 06/10/07 13:53

    הרווחה רואה בנאדם במצוקת קליטה מה היא עושה? שולחת אותו לעבוד? לא! הכלבות הפמיניסטיות ברווחה שולחות את האישה לעבוד דווקא!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קצת מידע לאנשים שחושבים

    מאייטריה, 06/10/07 13:50

    רוב התגובות שקראתי עד כה אינן מבוססות על מידע נכון ומקיף, כי אם על סטראוטיפים וסטיגמות, הבה נבהיר מספר דברים בנוגע לעדה האתיופית בארץ. באתיופיה לא היו מקרי אלימות מרובים כמו בארץ, היה שם דגם חברתי שעבד מצויין ליהודים ולנוצרים (במשך כמעט 2000 שנה, מאז המאה השנייה לספירה). אולם כאן בארץ דגם החברתי התמוטט והשינוי הזה הורס את היחסים במשפחות שלא מצליחות להסתגל. תפקידינו בישראל הוא לעזור ולתמוך בכל מהגר שמעיז ומצליח לבוא לכאן !!!

    הגב לתגובה זו

    • את מוזמנת לקרוא את תגובתי מספר 18 תיווכחי שלא חידשת דבר (ל''ת)

      אילנה, 06/10/07 19:51

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בתור אחד שנולד פה

    אתיופי ותיק, 06/10/07 13:26

    וכמה בני משפחתי נרצחו בדרך לפה.נורא כואב לי לשמוע חלק מהתגובות פה אגב הפלאשמורה לא יהודים. היהודים האמיתיים הגיעו עד שנת 91.כל השאר זה המצאה של המדינות

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 31- זה שחושב שהוא מכוכב אחר

      טדסה, 06/10/07 15:29

      מנסה להצתדק ???? למה עשית מחקר שאתה טוען שהם לא יהודים ? צר עין וגיזען לבני קהילה שלו .

      אם אתה חושב שתנפנף ביהדות שלך ואתה חושב שחברה ישראלית לא תהיה גזענית כלפיך וכלפי הילדים שלך אתה טועה.

      רוב האספספוף כותב דברים איומים,,,,, מצער לראות גם אחד שטוען אחד מתוכנו מקשקש קישקוש חסר ערך

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הקוף האלים

    פנינה, 06/10/07 13:17

    הנסיכה דיאנה לא הייתה אפריקנית, יהודיה, עולה חדשה, מתחזה, ענייה, מהגרת.

    למה היא נרצחה?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    טוב למות בארצנו

    סיליה, 06/10/07 11:52

    כמו שלמוסלמים ''מותר'' לרצוח את נשותיהם על כל ביבס, כך גם לעדה האתיופית.
    פאלשמורה שמעלאשמורה... אלו יהודים אלה??? הרי כתוב ''לא תרצח'' והם רוצחים כל יום שני וחמישי את נשותיהם ומשאירים יתומים רבים. תוך שנה שנתיים, כל גברברי העדה האתיופית יהיו מאחורי סוגר ובריח - נשים כל לא תהיינה וכל נטל הדאגה לילדיהם יהיה על המדינה ועל משלם המיסים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הם יהודים כמו שאני אינדיאני (ל''ת)

    הלכה המדינה, 06/10/07 10:38

    הגב לתגובה זו

    • הם לא יהודים וגם אין ולא היה להם שום קשר ליהדות .

      איתן., 06/10/07 11:08

      הפלשתינאים כבר יותר קרובים ליהדות (הם בכול זאת בני דודים)
      מאשר הפלשמורה שהם מיסודם נוצרים.

      הגב לתגובה זו

      • מה זה קשור בכלל אם הם יהודים או לא?

        רוןהולנד, 06/10/07 12:21

        הסבירו נמקו ופרטו

        הגב לתגובה זו

        • המשמעות היא

          ישראלית, 06/10/07 13:01

          שלא היה צריך להעלות אותם לפה.
          ישראל איננה מקום מקלט לכל חלכאי ונדכאי העולם.

          הגב לתגובה זו

          • ישראלית צודקת, לא חסר לנו בעיות שעוד נעמיס אותם על הראש! (ל''ת)

            גם ישראלי, 06/10/07 14:08

            הגב לתגובה זו

            • הישראלית הביעה את מה שכולם חושבים ושותקים. האתיופים לא יהודים .

              אזרח ישראלי., 06/10/07 14:37

              אלף .. הם לא יהודים. בית הם פרזיטים שלא מוכנים לעבוד . ורוצים לחיות על חשבון המדינה. גימל.. הם בעייתים ולא נעים לחיות בחברתם. דלת.. הם רוצחים את נשותיהם באופן סידרתי הא..לא חסרים לנו צרות ובעיות במדינה ובוודאי לא רוצחי נשים. שהיינו עוד צריכים לקלוט את הפלשמורות האלה שהם בכלל לא יהודים.

              הגב לתגובה זו

    • ואף יהודי לא רצח אף פעם את אשתו? (ל''ת)

      ..., 06/10/07 11:45

      הגב לתגובה זו

      • רצח

        מספן, 06/10/07 12:55

        כואב עד מתי יגמרו כל הרציחות

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    וואלק. אולי אשתו עצבנה אותו? תחשבו גם על זה.

    ר. מסעוד, 06/10/07 10:34

    רק ביבי יציל את המצב.

    הגב לתגובה זו

    • מסעוד .לפי התגובה אתה נשמע כבעל שמכה את אשתו. מזרחי ומצביע ליכוד.

      רוני, 06/10/07 10:56

      וגם פסיכי במשרה מלאה.

      הגב לתגובה זו

      • ומה הקשר למצביעי ליכוד

        רונה, 06/10/07 12:54

        יא שמאלן מגעיל... מי אתה שתכליל את כל מצביעי הליכוד. אני אשה, נאורה, ליברלית, אקדמאית, נשואה לגבר מקסים שרחוק שנות אור מלהיות מכה... וכן, גם אני מצביעה ליכוד. יא חתיכת דוחה!

        הגב לתגובה זו

      • חידוש מודל

        פנינה, 06/10/07 17:37

        עוד לא שמעתי על ליכודניק, שכדי להחליף את אשתו במודל צעיר יותר עזב את התנחלות ''מעלה/מורד קדושים איחוד'', ועבר עם הרכישה החדשה להקים את ''מעלה/מורד קדושים מאוחד''.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    מעניין כמה נשים נרצתחים באתיופיה? פחד לחשוב. (ל''ת)

    איום ונורא, 06/10/07 10:21

    הגב לתגובה זו

    • באתיופיה הרגישו מוגנות

      פנינה, 06/10/07 14:46

      נשים אתיופיות שהיכרתי, טענו שבאתיופיה בכפר הרגישו מוגנות יותר, כי חובת משפחתן הייתה להגן עליהן.
      בארץ סומכים על המוסדות. אבל המוסדות שלנו חסרי אונים-חינוך רווחה, בריאות ומשפט.

      כל ההילה נעלמת תוך שבוע , וכל העולים- גם הבלונדים מבינים שהם עזובים לנפשם.

      מה דעתכם הוותיקים על כך?

      למה סיננו קודם את התגובה שלי?

      הגב לתגובה זו

      • באיתיופיה זה קרה

        אדיסו, 06/10/07 17:34

        באתיופיה בעל הייה חושב 10 פעמים לפניי שהוא רוצח. כי הייה מחכה לו עונש רציני.... אבל פה מה רע לו יהיה בכלא בתנאים מעולים חופשות שיחרור מוקדם וכ''.... אחלה דיל סוגר עם המדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    צריך להפסיק את העלייה

    אתיופי ותיק, 06/10/07 10:20

    ראשית אני מבקש לא להכתים את כל עולי אתיופיה בגין הרצח המתועב הזה. אני וחברי עולי אתיופיה הותיקים טוענים מזה זמן רב כי צריך להפסיק את העלייה של הפלשמורה, הם אינם יהודים ומתנהגים בארץ כנוצרים לכל דבר ועניין. אני לא חושב כי בעיות כלכליות הם אלה שגרמו לאותו רוצח נתעב לבצע את הרצח אלא סיבות אחרות, שאינני יודע אותן היות ואינני בקיא בנבכי ליבו ומחשבותיו. בידקו ותמצאו כי את רוב הרציחות של הנשים בידי בעליהן ביצעו עולי הפלשמורה שעלו בשנים האחרונות. אני קורא, מבקש ומתחנן בפני מי שהעדה האתיופית יקרה לליבו לשים סוף לעליית הפלשמורה, כל קשר בינם ובין היהדו ת הוא מקרי לחלוטין. העלייה הזו גורמת נזק בל ישוער ליהודי אתיופיה הוותיקים.

    הגב לתגובה זו

    • זאת לא עליהה, זאת מפעל התעשרות לפעילי סוכנות (ל''ת)

      זאת בושה וחרפה, 06/10/07 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    יהודים בורחים לאמריקה בקצב 25000 בשנה

    חרד לעתידנו, 06/10/07 10:19

    כ''תחליף'' ליהודים יורדים הסןכנות היהודית דואגת לשמור ''מאזן דמוגרפי'' ע''י יבוא מאסיבי של גוים מאפריקה ושכבות חלשות מרוסיה(מי יסקים לבוא לפה מאירופה עם יש לו פרנסה ומקצוע?). ממש ראיון גאוני! לא חסר לנו בעיות בטחון מבחוץ, כעת יש לנו בעיות בטחון חמורות עם השכנים בבניין! בינתיים הם טובחים אחד בשני, עוד מאט יתאקלמו ו''ייקלטו'' עד שימשיכו לטבוח בנו!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תמשיכו לייבא פלשמורה עם אפריקאים אחרים (ל''ת)

    הסוכנות = אויב, 06/10/07 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כואב הלב על הילדים הקטנים שצפו בזוועה (ל''ת)

    גלילאו, 06/10/07 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גברים מתוסכלים וחלשים שהמוצא היחידי שלהם הוא אלימות (ל''ת)

    מ, 06/10/07 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לפחות לא יהיו להם יותר עוד ילדים!!!

    צ'רלי הרגיש, 06/10/07 09:54

    הגברת נכנסה להריון כבר בגיל 14...ומאז לא הפסיקה ללדת....אולי זה יעצור אותה!!!

    הגב לתגובה זו

    • לצארלי המיקרוב

      יוד, 06/10/07 12:57

      להקיא עלייך...
      מדובר באנשים כמוני כמוך.
      בצלם ה' ברא אותם.
      אגב, רק לידיעתך, תוך כמה שנים אתה תהיה מיעוט בארץ הזו, כי לבני דודך הערבים ''הישראלים'' ילודה פי 5 או 6 מבמשפחתך (רחבה ככל שתהיה). אז תגיד תודה לגברת צ'אקולה (ז''ל) שקיימה את מצוות ''פרו ורבו ומלאו את הארץ''

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עכשיו תתחיל ההלכאה העצמית...

    ג.זען, 06/10/07 09:52

    עכשיו תתחיל ההלכאה העצמית...
    לא קלתנו אותם טוב,לא השקענו די,נידינו אותם וכו'.אף אחד לא יקרא לחתול בשמו..לא כולם מתאימים לתרבות המערבית..זאת לא גזענות, אבל בכל מדינה נורמלית יש חוקי הגירה שיסננו את המהגרים לפי התאמתם למדינה ותושביה!השתייכותם הדתית לא משחקת בשיקולים האלה נקודה.כל עוד קיים החוק ''מי הוא יהודי''נמשיך לראות תופעות כאלה שמסכנות את השכנים.
    סעו בזהירות השכנים מסוכנים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    במקום לשפוט את כל האתיופים צריך לעזור להם ולהנחותם . כל אדם שהיה בא

    אילנה, 06/10/07 09:25

    לארץ חדשה, עם כללים אחרים, שהכל בה שונה ממה שחונך .. היה אולי משתגע. תוסיפו לזה את הגטאות ששיכנו בהם את האתיופים, תוסיפו לזה את קשיי השפה, תוסיפו לזה את כל התרומות שמפנים לאתיופים שמגיעים לבסוף לכיסים של כל מיני פקידים ו''מורים'' במתנסים, תוסיפו לזה את המכות הכלכליות שמנחיתים נבחרינו חדשות לבקרים וזו התוצאה.
    עצוב, מעלה דמעות.
    במקום לשפוט, צריך להושיט יד ולעזור, להנחות, לתרום.

    הגב לתגובה זו

    • עד כמה אפשר לעזור להם. הם האתיופים לא מוכנים לעזור לעצמם.

      ישראלי, 06/10/07 10:32

      האתיופים האלה הם אינם מוכנים לעבוד רובם הולכים בטלים וללא מעש . הם רוצים לקבל הכול רק בחינם . איש מהם לא מוכן לעבוד בעבודה יצרנית הדורשת עמל כפיים.
      הצעירים שבהם בחלקם המועט הולכים לעבוד בשמירה ובהבטחת מוסדות לפרק זמן קצר בלבד כדי להמשיך לקבל בהמשך דמי הבטלה.
      האלימות במשפחה אצלהם זה נורמה מקובלת ורצוייה כל ניסיון עובדות הסוציאליות שעסקו הנושא זה לא רק שלא עזר . הם הגבירו יותר את האלימות כלפי נשותיהם וילדהם ואף רואים את זה ברציחות הרבות שמתרחשות לעיתים קרובות.
      וחוץ מי זה ! הפלשמורה האלה יהדותם בספק ואפשר שהם בכלל לא יהודים וללא שום קשר קרבת דם ליהדות. העליה הזאת הייתה מיותרת
      ולא הייתה צריכה להתרחש. וטוב יהיה אם יפסיקו מיד ולא להביא שום אתיופי לארץ .

      הגב לתגובה זו

    • לאילנה ,הבהרה.

      חדרתי, 06/10/07 14:46

      ''הגטאות ששיכנו בהם את האתיופים''
      כך טענת ,תיקון : הגטאות נבחרו על-ידם... הם קיבלו מענקים לדירות ובכלל זה סיוע כספי שאין עליה שזכתה בכך. הדבר היחיד שאני מסכים איתך ''עצוב,מעלה דמעות'' מדוע הבאנו אותם ארצה !? הם לא שייכים

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כשרוצים להבריא חולי מחפשים

    נח, 06/10/07 09:19

    את הגורם למחלה.ופה יש להפעיל את כל המשאבים.ואז אפשר בקלות לרפא את החולה ,ולמנוע שהנות ''מקרים מחלה זו''.אין להעלות לארץ אנשים מכל הבא ליד,ע''מ ליפות את הסטטיסטיקה,ולגרוף, ממון ע''י כך.אלא להכין את העולים הפוטמציאלים למה שמצפה להם בארץ,ואפילו ללמדם עברית לפני עליתם.בסופ של דבר העולים כיום לא נמצאים בסכנת נפשות.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי מה אתה מקשקש (ל''ת)

      לך תחפש עבודה, 06/10/07 09:25

      הגב לתגובה זו

      • כניראה גם אותך קלטו כאן בטעות.. (ל''ת)

        והמבין יבין, 06/10/07 09:56

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    נשים צריכות לדעת להרגיע גברים במקום לעצבן אותנו עוד יותר. (ל''ת)

    חנן מלכה, 06/10/07 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי צריך את כל העדה הזו פה? אם הם יהודים אני מיס טין דרום קרולינה (ל''ת)

    פגי, 06/10/07 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לבני הזוג תשעה ילדים .................

    ציקי, 06/10/07 07:40

    לפחות נשארו לנו חיילים לשרת את אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • ציקי?זה הומור?כדורים לקחת? (ל''ת)

      ד''ר נו, 06/10/07 09:59

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שיפראו צקול...............

    נחמה, 06/10/07 07:38

    איזה שם יפה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עובדתית, יוצאי אירופה הרסו התא המשפחתי של המזרחיים (ל''ת)

    יבואן פירות, 06/10/07 07:37

    הגב לתגובה זו

    • שתה עראק וסתום את התחת!!!

      שמואל, 06/10/07 08:43

      אני כיוצא רומניה ונשוי ליוצאת מרוקו סבא לנכדים 60 שנה בארץ , יוצאי מרוקו עם כל הסטיגמה , הם ברובם המכריע בעלי נפש טובה ואף לירית משהוא . האשכנזים הקימו בנו והגנו על פיסת ארץ זו . יש לכאן ולכאן ולכן דבריך יוצאים לצערי ממקום בו בצעירותנו התחרינו על הנאד הכי מדליק . דבר לעניין ילד , החיים קצרים להחריד , אל תישן אותם ואל תבאס אותם ! אתה רוצה להשוות את האתיופים למרוקאים ?

      הגב לתגובה זו

      • מרוקאי שווה לרומני

        רודי ארצשוקו, 06/10/07 11:16

        שמואלללללל שכחחתה????? המרוקאי זה הזבל של המיזרחנים כמו שהרומנים הם הזבל של האשכנזים אז לך ותכין צ'ורבה או שתגיד לפאול להוריד את העציץ את הבדיחה הזאת אתה מכיר?????? ורומנים הם לא אשכנזיייייים, הם קשוריפ פחות או יותר לבלקן
        זה כמו שמחר יקום מר קקשווילי ויגיד שהוא גם אשכנזי עזוב אותנו בשקט קח כמה קלמנטינות ולך לך לטילללל יום מקסים מארצשוקו

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    די לאלימות נגד נשים אתיופיות !!!

    אריה גל, 06/10/07 07:15

    זה מכבר חורה לי שכל סקטור מנכס לעצמו מלחמות, מציב את עצמו בראש סולם החשיבות, ולעזאזל כל שאר העולם.

    ''די לאלימות נגד נשים !!!!'', -

    מה זה אומר ?

    שאלימות נגד קשישים ממין זכר זה בסדר ?

    אז הנה. הבה נצמצם ונמקד עוד את המטרה.

    ''די לאלימות נגד נשים אתיופיות !!!!''.

    כל השאר ?

    זב''ש.

    .

    הגב לתגובה זו

    • נשים אתיופיות כמשל!

      א.ב., 06/10/07 07:52

      הנשים האתיופיות הן קורבנות של תסכולי בעליהן, והנשים הלא-אתיופיות? פשוט בעליה האתיופית, יותר מאשר בעליות האחרות (אולי) התסכול התרבותי-כלכלי-חברתי-גברי-משפחתי-מקצועי וכו' גדול יותר, אך הם ונשותיהם רק משל ליתר חלקי החברה - בה תסכול גברים = אלימות!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שורה תחתונה צדק עו''ד רם כספי נקודה

    גלדיוס, 06/10/07 06:51

    הבאתם אותם מאיזה חור 80% מהם
    חיים בעולם אחר מסכנים הילדים

    הגב לתגובה זו

    • עו''ד רם כספי וצדק!?!?

      א.ב., 06/10/07 07:48

      כשמו כן הוא: רק הכסף מדבר! אין לאוכלוסיה זו כל יכולת לפרנס את כיסיו הענקיים והחמדניים. מבחינתו זוהי אוכלוסיה חסרת משמעות עבורו! כרישים לא צריכים דגי רקק כאלה...

      הגב לתגובה זו

      • א.ב. - אז למה שלא יעלו לכאן את כל עניי הודו? (ל''ת)

        כספי צדק, 06/10/07 11:07

        הגב לתגובה זו

    • אין השבע מבין את הרעב!

      א.ב., 06/10/07 07:57

      מצוקתם של האתיופיים עצומה בהרבה מישורים - מצוקה שרם כספי אינו מסוגל עם כל ערמימיותו להבין! לו היה תורם אלפית מסכומי העתק שמרוויח מפתלתולי עיסקותיו, ומרווחיו האדירים מלקוחותיו, לרווחת המצוקות של האתיופים והאחרים - היה כריש כספיון זה רואה את ''דגי הרקק '' כבני אדם!

      הגב לתגובה זו

    • וואללה צדק עו''ד כספי וכמה אנרגיות הוא בזבז על טשטוש צדקתו ...

      סיליה, 06/10/07 11:59

      בכל ערוצי המדיה הישראלית

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    פשוט מזעזע אמא ל - 9 ילדים - מה הטירוף הזה (ל''ת)

    למה הם, 06/10/07 05:49

    הגב לתגובה זו

    • למה עושים 9 ילדים? זה יותר מטורף!!!!!!! (ל''ת)

      קרן, 06/10/07 09:18

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    THEY ARE ISRAELIS FROM RISHON NOT ETHIOPIANS. (ל''ת)

    the big a, 06/10/07 04:36

    הגב לתגובה זו

    • קח אותם לארה''ב ותוכיח שאתה ''לא גזען'',רק שלא על חשבון ישראל בבקשה (ל''ת)

      אל תהרסו ת'מדנה, 06/10/07 14:11

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה בגלל הפמיניזם. באו למדינה שבה הפמיניזם שולט.

    המודה, 06/10/07 04:31

    מסכנים הגברים, עולמם חרב עליהם. והנשים הולכות כמו פתיות אחרי הפמיניסטיות שמבטיחות להן הרים וגבעות ובסוף מגלות שאין להן כלום.

    הגב לתגובה זו

    • הגברים מסכנים?!?!?!!!???

      א.ב., 06/10/07 07:44

      הגברים מסכנים - כי לכל תסכוליהם יש רק פתרון אחד : אלימות. אין להם ההבנה, היכולת, האפשרות האינטלקטואלית לעכל, שהיצורים שיולדים להם ילדים הם גם בני אדם בעלי יכולות, רצונות, רגשות - כמותם ממש. (לא רק יכולות ללדת, לטפל, לגדל, לנהל בית לעבוד משחר עד ליל , לכבס, לבשל לנקות וכו'.
      כשגבר כושל - ותסכולו גדל, המוצא היחיד שלו הוא אלימות. לכן הוא מסכן. והנשים הן המחיר והקורבן לתסכוליו. לכן הן ככבשים הנשחתות!

      הגב לתגובה זו

      • העיקר יש לך תיאוריה גזענית נגד גברים.

        המודה, 06/10/07 08:25

        נגיד שזה נכון וגברים מגיבים למצב דיכאון באלימות - אז מה?

        תאשים את הגברים שהם גברים?

        או שתגיד ברוך אתה ה' שברא שני מינים, לכל אחד המעלות והחסרונות שלו, ואי אפשר להתקיים בלי אף אחד מהם?

        הגב לתגובה זו

      • די!!!!!!!!

        אתיופי נבוך, 06/10/07 17:26

        אני מאוד מצטער בשביל הילדים האומללים האלה. מאד כואב לשמוע בחדשות כל כמה חודשיים על מקרי רצח מזעזעים כמו זה. אבל אנשים בבקשה תפסיקו לכלול את כל העדה כרוצחים. העדה האתיופית היא עולם ומלואו,רק להכיר קצת את השונה. ויש לנו תרבות נהדרת

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אלוהים כמה אטומים הרווחה והמדינה!

    אמא כאובה, 06/10/07 02:32

    צריך במדינה הזו להוציא גזר דין מוות על כל מי שרוצח ככה באמצע העיר שיתלו אותו כמו אצל הערבים רק ככה לא יהיה רצח במישפחות !!!ולעובדות סוציאליות יראבק יש להם 9 ילדים לא ביקרו אותם לא מכירים אותם?לא ידעו שהיא בסכנה?ב''ה שהיתגרשתי מפני ''הגבר'' החולה נפש ככה אני בטוחה שילדי מוגנים כואב ומקומם מאוד:(!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אך איפה הימים של קרובים קרובים

    אילן(IQ146), 06/10/07 02:29

    שלמה ניצן,יוסי בנאי
    שייקה אופיר(שתבינו אני עוד לא 29)
    רק חיים יבין נשאר לנו
    וגם הוא עולם הולך ונעלם
    מרוב פחד מהפצצה דמוגרפית
    של בני דודנו(כך אומרים, לך תדע)
    הרסנו את המארג החברתי במדינה
    במו ידינו
    תמשיכו להמציא יהודים נראה לאן נגיע
    אני בינתיים בניכר לוקח מידות באוגנדה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הקשר בין עוני לפשע

    יניב, 06/10/07 02:28

    האם לא היה ברור שעם התרחבות במימדי העוני תהיה התרחבות בפשיעה? את כל הקיצוצים משנים קודמות ישלמו בריבית דריבית דרך בתי הסוהר. אין אף פעם מחשבה לטווח ארוך. בדיוק כמו בכבישים. משפצים כביש ואחרי כמה חודשים מגלים שצריך להרחיב ושוב חוזר חלילה.
    תמיד חושבים על פתרון מיידי כדי שאיזשהו שר יוכל להתפאר בהישגים מהירים תוך שהוא מטאטא את כל הזבל מתחת לשטיח.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בגידה, גירושים או כסף. (ל''ת)

    היודע, 06/10/07 02:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני רק יכול לנחש - אתיופים נכון ? (ל''ת)

    ליאור, 06/10/07 02:03

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לליאור

      רן, 06/10/07 06:57

      וואוו ליאור, אתה ממש גאון... אתה לא ממש טרחת לקרוא הכל הא?!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    האתיופים האלה התנחלו ברמת אליהו והרסו את השכונה!!

    רונן, 06/10/07 01:54

    גרמו לשכונה לשם של שכונת מצוקה,שכונת מיעוט כשזו השכונה הכי וותיקה בראשל''צ שבה גרים כל הראשל''צניקים הראשונים-דורות שלמים.

    הגב לתגובה זו

    • למה הגיזענות הזו נגד אתיופים?

      .., 06/10/07 04:30

      תסלח לי,אתה יותר טוב מהם?

      הגב לתגובה זו

      • הם לא יהודים

        אורי, 06/10/07 06:54

        מי הביא אותם לארץ
        מי מספר שהם יהודים
        הם שתיינים פרזיטים ומהמרים כפייתים
        הם לא תורמים כלום למדינה
        יש לעצור את עליית הפלשמורה.
        הם לעולם לא יהיו ישראלים.

        הגב לתגובה זו

        • הכללה גזענית וחסרת אבחנה והבנה!

          א.ב., 06/10/07 08:05

          אני מכירה עשרות בני העדה, משכילים, תרבותיים איכותיים מרבים מהיהודים ה''לבנים הכשרים למהדרין''. אם להכליל: הם עדה רגישה, עדינה ומופנמת. את מצוקותיהם הכלכליות-תרבותיות-חברתיות - משפחתיות - זר לא יבין! חלקם (היותר נחשל ופחות משכיל) קשה להתמודד עם מצוקותיהם והפתרונות להדרדרות לשתייה ולאלימות . גם בעליות האחרות זה היה, ובאשדוד בפרט... (ודי לחכימא ברמיזא...)!

          הגב לתגובה זו

        • לאורי

          מרוקאי, 06/10/07 08:42

          כמה שאתה צודק לא עושים כלום וגם גויים מושלמים פלשמורה זה נוצריים יש להם צלב על המצח שטושטש לפני בואם לארץ...מי קבע שהם יהודים ..הרב עובדיה יוסף ..כי שס רצו עוד מצבעים

          הגב לתגובה זו

        • אפשר לחשוב שהרוסים יהודים... 80% מהם לא יהודים והם כן טובים למדינה? (ל''ת)

          ישראלית, 06/10/07 09:17

          הגב לתגובה זו

          • לישראלית

            דנית, 06/10/07 11:31

            עם כל הכבוד לדברייך.... למרות שאין כבוד...
            העולים מברית המועצות לשעבר מעורבים ותורמים המון למדינה.... רובם הגיעו עם השכלה: רופאים, מהנדסים וכד' והם גם עובדים בהמון עבודות שחורות שישראלים כבר לא מוכנים לעבוד בהם: סבלות וניקיון... אז בואו לא נתיימר להיות מושלמים מכל העולים שהגיעו הנה..... קצת כבוד!

            הגב לתגובה זו

            • לישראלית

              אתיופי יהודי, 06/10/07 17:20

              אני מסכים עם כל מילה שלך... ולדעתי האתיופים יתרמו הרבה רק יהיו להם שיוויון היזדמנויות כמו כולם... כמו שהרבה בחורים משרתים ביחדות המובחרות בצהל שם התרומה היא מאוד גדולה. ככה גם החברה צריכה לקבל אותנו אחריי השכלה גבוהה.

              הגב לתגובה זו

        • לאורי

          אתיופי יהודימרכ, 06/10/07 17:13

          אתה חמור גדול. מאיפה אתה מכיר את התרבות האמיתית שלנו? כמה היינו יהודים דתיים באיתיופיה. כמה בני משפחה נירצחו בגלל יהדותם. אתה לא יודע שום דבר. כנס באינטרנט ותקרא קצת על יהדות אתיופיה. כי אתה איש לא נעים לדבר איתו.....

          הגב לתגובה זו

    • לרונן : באיזה שכונה בראשון אתה מתגורר ?

      דליה, 06/10/07 08:02

      בטח לא היית רוצה שכנים אתיופים באותו בניין ...
      האתיופים לא ''התנחלו'' ברמת אליהו ! לא נתנו להם לבחור את מקום מגוריהם ...הם שוכנו במרוכז (ב''גטו''...) והעיריה שהם משלמים לה מיסים לא דואגת להם - ולא דואגת לשכונה בה הם גרים !
      ראש העיר שלך שמקפיד על גביית מיסים מופרזים ועושק את תושבי עירו דואג לשכונות המערביות החדשות בלבד ! (באיזה מהן אתה גר ? - אצלך בטח דואגים לניקיון , לאיסוף האשפה לפני שתעלה על גדותיה ואפילו ניתן לראות את צבעם של מעברי החציה... ברמת אליהו התושבים יכולים לחלום על כך...) עבורן יש כסף לפיתוח ותשתיות ! .
      גם ''נציגי השכונה'' במועצה ובעיריה ''שוכחים'' מאין הם הגיעו - ולמי עליהם לדאוג ואת מי עליהם לייצג !
      מבקשת שהודעתי תפורסם .

      הגב לתגובה זו

      • הרסו את השכונה (ל''ת)

        איציק, 06/10/07 12:21

        הגב לתגובה זו

    • מתושבת השכונה לשעבר

      רונה, 06/10/07 13:06

      מגיל שנה הייתי תושבת השכונה. אבא שלי הגיע אליה עם הוריו כשהיה בן 8. כל המשפחה למדה באותו בי''ס יסודי (אחים, בני דודים, ילדי בני דודים), גדלנו בשכונה שקטה, עם הרבה חולות מסביבה, עשינו קומזיצים (אני רק בת 29 שלא תטעו), הלכנו בשכונה ללא פחד, אפילו רח' שי עגנון היה סביר. נכון, היו קצת נרקומנים (גם בצפון ת''א יש לא מעט) אבל רובם הגדול התנקה מהסם ונגמל ובאמת שהיה בסדר. אני עזבתי בצבא ואח''כ הכרתי את בעלי ועברנו לגור בעיר אחרת והורי המשיכו לגור בשכונה עד שהעירייה התחילה לשכן את כל האתיופים בשכונה ולהפוך אותה לגטו (כמו קרית משה ברחובות או הקראוונים של חצרות יסף) . עכשיו אי אפשר לגור בשכונה הזאת, ממש הארלם לפני הנקיון של ג'וליאני. מפחיד להסתובב, בני הדודים שלי מוסעים לכל מקום במכונית, ההורים שלי עם אחיי הקטנים כבר מזמן ברחו מהשכונה ובקרוב לא אתפלא אם רק תושבים אתיופיים ישארו!! זוועה למדינה, זוועה לעירייה.

      הגב לתגובה זו