• 73.

    למה לא מפרסמים את מה שאני כותב כי אני ערבי

    ערבי, 13/10/07 02:31

    בסדר!

  • 72.

    איזה אכזבה

    אבי, 06/10/07 12:51

    מהכתבה לא ברור עם מדובר בציצי או ביצור דימיוני.

    אני לתומי חשבתי שמדובר בציצי והתאכזבתי...

  • 71.

    מי שלא משרת את המדינה אסור לו לעבוד בסקטור הציבורי.

    ששייך למדינה, 06/10/07 10:20

    צריך להיות חוק כזה,(גם ליהודים וגם לערבים)
    שיעבוד בסקטור הפרטי,
    וזה דבר ראשון.
    דבר שני זה עיניין קבלת ביטוח לאומי,ובמיוחד קיצבאות ילדים.
    בהודו למי שיש יותר משלושה ילדים לא יכול לעבוד בגופים ממשלתיים,ולכל המוסלמים יש יותר משלושה ילדים,וכך יוצא שהמוסלמים בהודו לא עובדים בגופים המשלתיים.
    וההינדים מצליחים לנהל את מדינתם כמדינה הינדית(שהרי פקיסטאן ובנגלדש הם הודו המוסלמית)למרות שיש להם מאות מיליוני מוסלמים במדינה.
    ביפן מי שלא יפני לא יכול לקבל אף פעם אזרחות יפנית(גם אם הוא נשוי ליפנית 40 שנה)הוא מקבל רק תושבות.
    מדינות מייצרות חוקים כדי להגן על עצמם,ולשמור על עצמן כמדינה הינדית(לדוגמה)כמדינה יפנית(לדוגמה)ופה גם הינו אמורים לעשות את זה,כמדינה יהודית(אבל אנחנו לא עושים את זה)
    מדינות מפוכחות עושות את זה,
    האירופים לא עושים את זה,
    מה אנחנו צריכים להיות הזנב של אירופה,הגרורים שלהם.
    אירופה הולכת לקבל הרבה צרות ומדינות אירופה יהפכו למדינות אחרות לגמרי בגלל זה.
    העולם הוא לא רק מדינות המערב,
    יש מדינות יותר מפוכחות,שבלי הרבה רעש וצילצולים שומרות על עצמן,מייצרות חוקים לשמירה על עצמן ללא ריגשי נחיתות מאירופה.
    הפכנו לעם ללא עמוד שידרה,גרור,מפוחד,חרד ממה יגידו עמים אחרים,
    עובדה שיש עמים אחרים,ואלה עמים חכמים,שלא מפחדים ועושים מה שהם חושבים,וגם אף אחד לא יודע על התנהלותם,אף אחד גם לא מתעניין.
    עובדה שלא יודעים על זה.

  • 70.

    זה טבעי

    מנו, 06/10/07 08:45

    זה עצוב, כי זה מסמל את הקרע גם עם המתונים מבין אחינו, אבל שימו לב, הסרטון מעודד התנדבות בקהילות שלהם ותחת החוקים שלהם, מה יותר טבעי מעם שמחליט עבור עצמו לאן לרכז את האנרגיות של הנוער שלו? ומנסהלרפא ולשקם את עצמו? כן זה עוד צעד לכיוון ההפרדות אך אינני בטוחה שהוא צריך לאיים עלינו כל כך, אולי הוא אפילו מסמל משהו טוב.

  • 69.

    להיות ערבי בישראל זה יותר טוב מגרין קארד

    ש, 05/10/07 17:32

    ערבי לא משרת בצבא, לא משלם מיסים, לא מתיית לחוקי הנהיגה, אבל בכל הנוגע לדמי הבטוח הלאומי - הוא הנהנה הראשי. אז למה לו להגר לארה''ב? עבור הערבי אמריקה זה כאן, במדינת הדמיקולו של היהודים.

  • 68.

    עוד סיבה להיפרדות

    ש, 05/10/07 17:29

    אנחנו פה, והם הרחק מפה, באחת מ-22 המדינות הערביות.

  • 67.

    גם לי יש את אותו שד!

    איציק, 05/10/07 17:23

    הפלסטינים אזרחי ישראל לא מוכנים לקחת חלק בחובותיה של החברה הישראלית? שד המצפון מעיק עליהם? שד המצפון שלי מייסר אותי יומיום שכאני יודע כי בעוד אני משרת את בטחון מדינתי,משלם מיסים בזמן ונוהג כאזרח למופת, ערביי ישראל זוכים לתגמולים מבטוח לאומי,מעלימים מס במיליונים,בונים בניגוד לחוק,רוכשים השכלה במוסדות ''ציוניים'',הפשיעה אידיאולוגית בקרבם גוברת,קמים כנגד קיומה של המדינה ועוד מלינים על אפליה וקפוח. איזו חוצפה! אין לדרוש מהם שירות צבאי אך שירות אזרחי חייב להיות( יחד עם החרדים), תנאי בל יעבור להענקת זכויות ואם אין ברצונם, שיסתפקו במעמד של תושב קבע ולא של אזרח!

  • 66.

    הם צודקים.הערבים מופלים לרעה במדינת ישראל. (ל''ת)

    thomas braitbar, 05/10/07 12:59

  • 65.

    רק הפרדה וטרנספר הפתרון (ל''ת)

    אזרח, 05/10/07 11:28

  • 64.

    נמאסו (ל''ת)

    שיסתפחו, 05/10/07 10:05

  • 63.

    לא יאמן שיש רק 100 תגובות בעוד שבכתבה על בר רפאלי יש כמעט 2000

    נושא חשוב מאוד, 05/10/07 09:24

    מי שלא תורם לקהילה שלו-שלא יתפלא איך היא נראית. אתם פרזיטים בכיינים.
    מקומות אפשריים להתנדבות:
    -בכל כפר יש גנים. אפשר להתנדב גם בכפר שכן(אם זו אותה חמולה כמובן...),
    -בבית הספר שבו למדתם,יש תלמידים מתקשים...
    -בתי אבות של ערבים...
    -בכל עיר קרובה(איפה שיודעים לעשות את הקניות טוב טוב), יש מקומות ציבוריים שמשמשים גם אתכם(קופ''ח,בתי חולים:מאיר-כ''ס, וולפסון-חולון, סורוקה- ב''ש).
    אל תמשיכו לעצום את העיניים.

  • 62.

    גם בכפר שלי אין קופת חולים ואין מתנ''ס. ואני יהודי

    מולי, 05/10/07 08:01

    בקושי 4 שעות ביום צרכניה דלה. בשביל כל דבר צריך לנסוע לעיר הסמוכה.
    זה המחיר שאני משלם על שאני לא גר בבנייה רווייה כמו בעיר.

  • 61.

    גיס חמישי אמרנו ?

    ilan, 05/10/07 08:01

    הסיבה אינה עוני קיפוח ושאר ירקות דברים אלו קיימים גם במגזרים אחרים וודאי גם אצל יהודים .
    הסיבה האמיתית שהערבים תושבי המדינה הם צאצאי ושארית הדור שנלחם בנו ב48 ושלא מסוגל להכיר במדינת היהודית.
    גם אם יפונו שטחים ששוחררו ב67
    עד המילימטר האחרון אזי תבוא טענת קיפוח וכיבוש שטחי 48.
    הגיע הזמן להפנים גיס חמישי צומח בקרבנו ואין פוצה פה ומצפצף.

  • 60.

    קצת היסטוריה...........

    נחמה, 05/10/07 07:52

    כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
    כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
    לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
    לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
    קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

    • שטויות פנאטיות

      כפרה, 10/10/07 22:13

      תכף תתחילי להאמין בשקרים של עצמך

  • 59.

    כרגיל הערבים שמים את העגלה לפני הסוס.

    אייל, 05/10/07 07:35

    מסכנים ממש. מפלים נגדם עלק. רחמים. הם לעולם לא ישאלו את עצמם איך התרחשה המקריות הזו, שעם הממצב את עצמו בצורה נחושה בצד האויב ששואף לחולל כאן שואה, מקבל יחס בהתאם. כנראה מדינת ישראל, למרות כל אותה ''אפלייה'', פינקה את ערבייה בצורה כל כך מוחלטת עם חופש הדיבור והפעולה שניתנו להם, עד כדי כך שברור להם ש''מגיע להם'' להחזיק בעוגה וגם לאכול ממנה. גם להיות אוייבים פעילים, גם לקבל יחס שיוויוני לכל דבר וגם למחות במחאה קורעת לב מרחמים עצמיים כשמשום מה, זה לא קורה. אז כדי לעשות סדר, שיצהירו נאמנות מוחלטת למדינת ישראל יהודיה

  • 58.

    אין סיבה שבישראל יזכו הערבים לזכויות שאין להם במדינות ערב.

    ממש לא., 05/10/07 07:29

    מה גם שבמנטליות הערבית, אין ומעולם לה אייתה דמוקרטיה. עבורם, הדמוקרטיה היא כלי נשק לחיסול ישראל.

  • 57.

    חרםכלכלי על המגזר הערבי אוסר לתת להם פרנסה

    100% ציוני בדם, 05/10/07 07:27

    כל מי שנותן להם פרנסה יש להם חלק בהסתה הזו טיפשים

    • צודק

      נחמה, 05/10/07 07:57

      כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
      כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
      לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
      לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
      קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

  • 56.

    בר רפאלי ראתה את השד לפני שהופיע בסירטון. (ל''ת)

    דודי, 05/10/07 07:24

  • 55.

    בעוד 20 שנה זה לא יהיה סרטון אלא חיסול מדינת ישראל. (ל''ת)

    הפרדה, עכשיו., 05/10/07 07:23

  • 54.

    הערבים בישראל מופלים לטובה.

    מאיר, 05/10/07 07:21

    בהתחשב ברצון של רובם להחריב את מדינת ישראל הערבים כאן מקבלים מעל ומעבר.

  • 53.

    הערבים בישראל מופלים לטובה.

    מאיר, 05/10/07 07:21

    בהתחשב ברצון של רובם להחריב את מדינת ישראל הערבים כאן מקבלים מעל ומעבר.

  • 52.

    מסתדרים גם בלעדם

    נהג, 05/10/07 07:19

    לא צריך רק תעשו טובה ותשארו בכפרים שלכם כי אתם מגעלים אותי

  • 51.

    תמשיכו לפתח את המולדת לישמור עליה בסוף ניקח הכל והכי חשוב אל תפסיקו (ל''ת)

    לריב בינכם, 05/10/07 07:08

  • 50.

    הגיע הזמן שהמדינה תכיר בם הם חיים כאן!! (ל''ת)

    כלנית, 05/10/07 06:45

  • 49.

    יש כפרים ערבים שחיים בארמונות-לא כמונו בקופסאות גפרורים!!!! (ל''ת)

    כלנית, 05/10/07 06:44

  • 48.

    בושה שאנשים חיים ככה בימנו-בכוונה כתבתי אנשים!!!! (ל''ת)

    כלנית, 05/10/07 06:43

  • 47.

    לא מצליח להבין את המוסלמים האלו

    ינשוף, 05/10/07 06:22

    צעירים יהודים במדינות ערב שחשו את תחושת הקיפוח והאפליה עשו מאמצים לעזוב את אותן ארצות כאן זה עובד הפוך ככול שהרגשות מתעצמות והשנאה גוברת הם נשארים משהוא דפוק אצלהם עדיף שיהגרו מכאן כמה שיותר מהר

  • 46.

    הקשר בין אפליה ללאומנות פלשתינאית קלוש את הראשון יש לתקן (ל''ת)

    לא מאמין בהם, 05/10/07 06:20

  • 45.

    רק הפרדה מלאה בין יהודים וערבים מבוגלת להבטיח שלום במזה''ת. (ל''ת)

    אין דרך אחרת., 05/10/07 05:54

  • 44.

    שירות לאומי זה חוק? אז מה הבעיה? כיבוד החוק?נו טוף מה עם המשתמטים ? (ל''ת)

    אור, 05/10/07 05:50

  • 43.

    שחס וחלילה יתרמו משהו לחברה

    NY, 05/10/07 04:48

    רק הרס ואבדון מביאה החברה הערבית לעולם בכלל ולישראל בפרט.
    כל מי שלא יהיה נאמן למדינת ישראל (ולא הוא לא חייב להתייהד כמו במדינות ערב) יהיה חלק מחילופי השטחים והאוכלוסין, ורק אז יבוא השלום, שאף שמאלני פנטזיונר לא ינסה למכור שום אג'נדה אחרת.

  • 42.

    תנו תקציבים ותבנו מוסדות לרווחה ובריאות בכפרים שלנו (ל''ת)

    נתנדב בהם בכיף, 05/10/07 04:38

  • 41.

    מה המהומה? כשמאיה בוסקילה סרבה הגבתם גם ככה??

    אזרח, 05/10/07 03:53

    כשמאיה בוסקילה, רן דנקר, מייקל לואיס, בר רפאלי ועוד רבים אחרים מסלבריטאי ארצינו סרבו לשרת בצבא, חרקנו שיניים. אל לנו לדרוש מאחרים לשרת בצבא/שירות לאומי שמעצמינו אנו אנשים לא מוכנים. השינוי מתחיל קודם בבית!!!!

    • כאשר יהודים משתמטים הם עושים זאת מטעמי-נוחות ולא משנאה למדינה (ל''ת)

      יחי ההבדל, 05/10/07 05:36

  • 40.

    כמה זמן לוקח לו לקרוא מכתב?

    בני מוריס, 05/10/07 03:18

    לא יכולתי שלא לשים לב שהבחור הערבי הזה קצת מתקשה בקריאה. דקות ארוכות הוא יושב ככה, קצת חסר אונים, קורא מכתב בן דף אחד כאילו היה מדובר במסה ארוכה של אילן פפה על הנכבה של 1948. חבל. אילו רק היו מתגברים את בתי הספר של המגזר הערבי במתנדבים בשירות אזרחי (והרי הכלל הוא שהצעירים הערבים נשלחים להתנדבות בתוך המגזר), הם היו יכולים לשפר לאין ערוך את יכולותיהם של התלמידים ולסייע בצמצום האנלפבתיות בקרב המיעוט הערבי המודגמת היטב בסרט שלפנינו.

    • הוא ערבי מה אתה רוצה ????? (ל''ת)

      אח שלו, 05/10/07 09:15

  • 39.

    מחאה צודקת (ל''ת)

    טל, 05/10/07 03:14

  • 38.

    למה כתבתם קמפיין מחאה, כשמדובר בקמפיין הסתה נגד המדינה ? (ל''ת)

    ש, 05/10/07 03:12

    • כי זה כמו המחאה נגד חוק הקסדה. אבל בלי חוטיני ! (ל''ת)

      חיפאי, 05/10/07 04:54

  • 37.

    רגע השד זה לא יוסי ביילין? ..אהה לא זה הבן זוג שלו :-) (ל''ת)

    ברוך המזווג, 05/10/07 03:00

  • 36.

    העם דורש טראנספר!!!!!!!!!!!!!!!

    קובי, 05/10/07 02:28

    חוץ מהשמאלנים שלא מייצגים את המדינה שלנו

    • רק חבל שזה לא יהיה מרצון

      מיכאל, 05/10/07 07:41

      הרי מי רוצה לעבור ממדינת ישראל שמפרנסת אותם לירדן מצרים ופלשטין?

      • טראנס........

        ערבי, 05/10/07 11:19

        יא אהבלים מישהוא מוניע מכם לעזוב? תרגישו חופשי ותעשו את זה אפילו מרצון

  • 35.

    הם לא מסבירים ליהודים את עמדתם, ולכן יש אי הבנה... כנסו

    חיפאי, 05/10/07 02:16

    השירות הלאומי הוא קודם כל עבודה ללא שכר, פקידות בקופ''ח כללית עזרה למזכירות בבתי משפט, רק חסר לשרת בתחנות דלק במסגרת השירות הלאומי.
    דבר שני הוא שטיפת המוח, אני לא בדיוק יודע איך זה קרא אבל מישהי שאני מכיר, ערביה, טענה בפני שהיא מחשיבה את עצמה ליהודיה,לא ישראלית (שזה סבבה והלוואי על כולנו קהילת לאום אזרחית), אלא יהודיה !
    זה לא פלא, את המפעל לא מנהל מש' העבודה והרווחה אלא מש' ראש הממשלה והמועצה לבטחון לאומי.. נו וברור ששב''כ יושב שם עוד לפני שני הקודמים שהזכרתי.

    בעקרון מדובר ברעיון נפלא, אבל בפועל, ואני לא מדמיין אלא שמעתי אנשים מתלוננים (אגב יהודים) שמשרתים לאומיים תופסים עכשיו מקומות עבודה במשרדי ממשלה, ולהם אין עבודה.
    לכן הממימוש של הרעיון לא יתקן את העוני העצום במגזר הערבי, ולא יתרום לחינוך, אולי יתרום לאוצר המדינה שזה טוב אבל לא על חשבון אנשים צעירים שיכולים לתרום... לצבא למשל !
    מדוע שלא נשרת כולנו בצבא ?
    הנה למה, ובכן אין שום סיבה בעולם שאדם לא יהודי ולא ציוני יסכן את חייו וישבע למות למען המפעל הציוני.
    הלוואי שתהיה לנו מדינה, לכולנו, מדינה אחת שנהיה מוכנים להגן עליה וכשנשבע לה אמונים נשבע לכל אזרחיה ללא קשר למוצאם, והאינטרס של האזרחים כולם יקבל ביטוי בצבא, במוסדות המדינה, ובחינוך. אבל מישהו מנסה להמציא צבא לערבים וזה דפוק ולא הוגן!

    • אל תשלה את עצמך, הם לא רוצים לשרת כדי לדפוק אותנו

      תום, 05/10/07 03:25

      כי הם שונאים את המדינה ושמים עליה פס, ולא בגלל שזה לא מספיק נעים.

      • שירות אזרחי אינו הפטרון

        ערבי, 05/10/07 11:27

        נראה אותכם האם אתם רוצים שיוון זכיות וחובות יללההה אנחנו מוכנים לעשות שירות צבאי מלא על כל המשתמיע ,ואתם תסירו רק את הצעת החוק הגזענית שאוסרת על הקרן הקיימת למכור קרקעות לערבים משולחן הכנסת,כאמור האדמות שלנו שהוחרומו

  • 34.

    הסרט הבא: אסור לקבל ביטוח לאומי!

    דמר94, 05/10/07 02:05

    הערבים מודיעים שנמאס להם לסחוט את היהודים ולכן הם שמחים להופיע
    בסרטון החדש שבו יובהר להם, שאסור לקחת ביטול לאומי, שרותים רפואים, חשמל או מים מהיהודים אלא מוכרחים לעבור לירדן ולעזה כדי לקבל את השירותים של האחים הערבים! אם הם לא יעברו בעצמם, היהודים מחויבים לעזור להם כדי להגשים את משאלתם האחרונה!

    • על ביטוח לאומי משלמים, חכם שלי

      המר95, 05/10/07 04:19

      כנ''ל לגבי קופת חולים, חשמל ומים. זה לא חסד, זה חשבון שמגיע פעם בחודש/בשנה. כניראה שאתה עדיין בגיל שההורים שלך משלמים את זה עבורך אז אתה לא יודע.

      • מה אתה אומר? אהבל.

        אחמד, 05/10/07 06:05

        קח לך 3 נשים פלשתיניות (גם ירדניות הולך) הן יקבלו אזרחות ישראלית. יעשו לך 30 ילד (מובטלים) ונראה אם עקרות בית משלמות ביטוח לאומי וכמה כסף תקבל כל חודש מביטוח לאומי.

        כל עוד את עקרת בית, הנשואה לתושב ישראל, אינך עובדת שכירה ואינך עובדת עצמאית (לפי ההגדרה בחוק הביטוח הלאומי), את פטורה מלשלם דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות.

  • 33.

    טיפשים. שרות לאומי רק במערכות שלהם (ל''ת)

    אופיר, 05/10/07 01:47

  • 32.

    נו, אלה שותפינו

    מייקל, 05/10/07 01:42

    ביום פקודה רק מאלה נאכל קש.
    אנו משלמים מסים בשביל שרוב ערביי ישראל יהנו מכל ההטבות במדינה ויתנו לה 0 אחד גדול.
    אין ברירה אלא חילופי שטחים ואוכלוסין עם הרשות הפלסטינית.
    להעביר לרשות את ואדי ערה תמורת גוש עציון, את טייבה וקלנסאווה תמורת מעלה אדומים, את תושבי נצרת והכפרים בגליל תמורת תושבי אריאל ויו''ש.
    אחרת תוך 20 שנה הדימוגרפיה מנצחת.

    • צודק

      נחמה, 05/10/07 07:57

      כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
      כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
      לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
      לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
      קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

  • 31.

    מי שמאמין בשדים שיצפה לרוח שתעיפו (ל''ת)

    אריאל, 05/10/07 01:29

  • 30.

    סבבה... אין בעיה... בכיף למה לא?

    ירושלמי עצבני, 05/10/07 01:28

    אתם לא תצטרפו לשירות לאומי (תסבירו לי איך זה שהם יתנדבו במד''א יש יגרום לכך שהם ישרתו בצה''ל???) אנחנו לא נשלם לכם קצבאות,לא נתמוך במערכות החינוך שלכם,לא ניתן לכם תשתיות,לא בריאות.... יד רוחצת יד? לא ככה???

    • מה ש''מצחיק''. בכפר ערבי אין תשתיות ומוסדות בריאות ורווחה שנשרת בהם (ל''ת)

      הפוך על הפוך, 05/10/07 04:33

  • 29.

    מעניין.. הסיבה העיקרית שערבים מסרבים לעשות שירות לאומי

    אמנון, 05/10/07 01:26

    לפי מה שהם אומרים היא שבעקיפין הדבר מעודד את הכיבוש - כלומר שאת פעילות הצבא הישראלי שלא מוצאת חן בעיניהם
    זה נשמע לי מאוד דומה לחיילים דתיים שמסרבים לבצע משימות שמירה כדי למחות נגד פעולות שהצבא הישראלי עושה ולא מוצאות חן בעיניהם...
    נו טוב, זה לא כ''כ מפליא הטרמינולוגיה היהודית דתית והטרמינולוגיה המוסלמית תמיד היו מאוד דומות
    או במלים פשוטות יותר כדי שגם חובשי כיפה כפייה יבינו:
    דוס מתנחל וערבי מוסלמי זה בדיוק אותו דבר, שניהם גייס חמישי, שניהם יעשו הכל כדי לפוצץ את המזה''ת בשמו של אותו אלוהים

    • אוי כמה שאתה מדקלם ולא יודע עובדות

      דוס מתנחל, 05/10/07 02:04

      אז במיוחד עבורך-שעדיין מדקלם את הסיסמאות ששמע מהמדרכה בתנועת הנוער :
      הדוסים המתנחלים כבר עוברים את 50% מחילי היחידות הקרביות וממסימי קורס קצינים.

      תמשיך עם הסיסמאות שלך, תגיע איתן רחוק...

      • כנראה גם אתה לא יודע עובדות

        יעל, 05/10/07 04:12

        לא מדובר בדוסים אלא בציבור הדתי חובשי הכיפות הסרוגות שמהווים אחוז גדול (בטח לא 50%!!) מקצינים וחיילים בצה''ל. חרדים בקושי משרתים. כמובן שקצת יותר מערבים.
        לדעתי שניהם טועים ושני המגזרים צריכים לשרת בצבא/שירות לאומי.

    • קשקשן

      לא משנה, 05/10/07 02:17

      א. ה''ערבים המוסלמים'' הם 98 אחוז מהמזרח התיכון. אמרת ''ערבים מוסלמים'' למעשה אמרת ''ערבים''.

      ב. חיילים דתיים משרתים ביחידות קרביות באחוזים הרבה יותר גבוהים מתל אביבים למשל. אז מה ההגיון שלך- עדיף לא לשרת בכלל?

      ג. מה דעתך על יהודים שמסרבים לשרת ממניעים ''שמאלניים''? זה בסדר? הם גם דומים לערבים?

    • קודמי הגדירו זאת כאי ידיעת העובדות

      דודי, 05/10/07 07:31

      והתייחסו אליך בסלחנות.
      אני אגדיר אותך בפשטות, רק טיפש גמור עושה את ההשוואה שעשית ועוד מעלה זאת על כתב.

  • 28.

    מי צריך אותם

    yb, 05/10/07 01:25

    לא צריך להכניס ראש בריא למיטה חולה
    ככתוב והסיר ה'' ממך כל חולי

    • צודק

      נחמה, 05/10/07 07:56

      כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
      כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
      לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
      לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
      קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

  • 27.

    איזה פרדוקס היום פורסמה כתבה

    צד שני, 05/10/07 01:25

    במעריב NRG על החייל המוסלמי שהתגייס ועובר כעת קרוס קצינים.
    חובה לשכנע את הערבים להתגייס למען המדינה.
    אם הם רוצים שיפור תנאים, הקלות, עזרה ותמיכה הם חייבים לתרום ולו במשהו למדינה ולחברה שבה הם חיים. תקראו גם את הכתבה על החייל מסכנין! אסור לתת לקיצונים הערבים במה ולתת להם לגרור ציבור שלם שאולי לא תומך בדעותיהם.

  • 26.

    לא שאני אוהב ערבים(בלשון המעטה)

    ilan, 05/10/07 01:17

    אבל הגיע הזמן שתבינו, החרות האלה
    לא הולכים לשום מקום.
    אז מה שנשאר זה להשתמש בהם

  • 25.

    ? time for enother nakba (ל''ת)

    jeck, 05/10/07 01:16

    • תגובה ל- 25

      יהודי גאה, 06/10/07 09:40

      ת ל מ ד לכתוב אנגלית, לפני שאתה מנסה להסית !!!!!!!

  • 24.

    הסרטון חצוף, דמגוגי ומטעה!!!

    אלעד, 05/10/07 01:16

    מה הקשר בין אפליית הערבים בישראל (אם היא אכן קיימת עדיין רשמית) לבין שירות לאומי שבו הערבים יוכלו לשרת את מגזרם וצרכיהם?
    למה לא לשרת בבתי ספר, עם אוכלוסיות מיוחדות ולנתב את יכולות הנוער שלהם לצרכי המגזר?
    לא ברורה מטרת הסרט מלבד הפצת שינאה והרחבת הקרע בין הערבים למדינתם? (שהיא עדיין ישראל אם הם שכחו את זה...)
    אני חושב ששירות לאומי הינו חובה במקרה הזה ורק יקדם את הערבים וייתן להם להרגיש חלק מהמדינה...
    ''עם הזכויות באות החובות...:

    • ''לצרכי המגזר'' !! תבקר בכפר ערבי ותראה שפשוט אין מוסדות להתנדב בהם (ל''ת)

      לתקן את האפלייה, 05/10/07 04:26

  • 23.

    ? time for enother nakba (ל''ת)

    jeck, 05/10/07 01:16

  • 22.

    השד.....ראד סאלח.... (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 05/10/07 01:11

  • 21.

    איך הוא יכול לדעת אדוני השד הוא לא יודע לקרוא

    שעה לוקח לו, 05/10/07 01:03

    ''האם אתה יודע שהערבים לא משרתים בצבא וחיים על דם של יהודים שמשרתים ?''

    ''האם אתה יודע שהערבים מהווים נטל כלכלי על מדינת ישראל ושואבים ממנה את כספי הביטוח הלאומי ? ''

    ''האם אתה יודע שהערבים מהווים את פלח האוכלוסיה הגדול ביותר בישראל שהיננו חסר השכל ?''

    ''האם אתה יודע את שהערבים נגד קיומה של מדינת ישראל ? ''

    * לא לשילובם בחברה ! כן לטרנספר אותם !!

  • 20.

    אתם גורמים לי לבחילה קשה!!!

    דוד, 05/10/07 00:51

    נו באמת, שד? זה הכי טוב שיכולתם להמציא?
    על אומרים אצלינו והיא הנותנת, קרי, על אחת כמה וכמה יש צורך לשרת בשרות לאומי. בעיקר במגזר שלך.
    חוץ מזה רק זכויות?
    אין חובות?
    נו ברצינות, הכל לגיטימי במלחמת ההסטה?
    תמשיכו לירוק מהבאר שאתם שותים ממנה, לצערי, בסוף זה יתפוצץ לכולנו בפרצוף

    • צודק..........

      נחמה, 05/10/07 07:56

      כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
      כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
      לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
      לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
      קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

  • 19.

    נורא קשה להם פה- ממש לא בסדר לדרוש

    לא גזען,אבל, 05/10/07 00:45

    זה ממש קשה לקבל מהמדינה ביטוח לאומי וקצבת ילדים ענקית...
    זה נורא נורא קשה לקבל מהמדינה פטורים ממס הכנסה -בגלל ''בעיות כלכליות'' ולעבוד בלי לדווח בשחור ולהרויח הרבה.
    זה נורא נורא קשה לקבל מערכת חינוך שעולה בכל עניין ורמה על כל מערכת חינוך אחרת בעולם הערבי, לקבל חופש ביטוי עם עיתונים שמאפשרים לקרוא ולכתוב הכל ושידורי טלוויזיה מלווין ואינטרנט שלא נחסם.
    זה נורא קשה לחיות במדינה עם חופש דת ותרבות מוחלטים כל כך...
    זה נורא קשה לחיות במדינה שבה אפשר להיות חבר כנסת-וללכת להיפגש עם מנהיגי מדינות אוייב במדינתם (סוריה למשל).בלי שיקרה לך כלום.
    זה נורא קשה לחיות במדינה שבה יש חוק וסדר-ודמוקרטיה שמאפשרת להדיח ראש עיר וממשלה, ולהצביע ולהביע דעה חופשית!
    והכי הכי חשוב- נורא נורא קשה לחיות במדינה שבה הכסף שאתה מקבל מהמדינה מגיע מהכיס שמשלמים כל אותם פראיירים יהודים במס הכנסה ובמס ביטוח לאומי, שאשכרה משלמים מיסים,אשכרה בונים בית כחוק- עם רישיון בנייה ושטח בטאבו, נוהגים ברכב עם רישיון ורשיון רכב, ותורמים למדינה ע''י שירות צבאי או לאומי.
    קשה מאוד
    איזה אפלייה נוראית!!
    למה לתרום למדינה המנוולת הזו? הגזענית הזו?
    לזרוק את כל היהודים לים
    תחי מדינת פלסטין!!!

    • כל מילה בסלע ! (ל''ת)

      יוסי שחר, 05/10/07 07:51

    • ''צודק לחלוטין''!!!!

      ירושלמי עצבני, 05/10/07 17:03

      מציע לארגן ''למסכנים'' ערב התרמה!!!

  • 18.

    לא רוצים לתת אז צאו או תוצאו מישראל (ל''ת)

    ג'קי, 05/10/07 00:39

  • 17.

    וכי למה שתתרמו חס וחלילה לקהילה

    דורון, 05/10/07 00:36

    שאתם חיים בה?? תמשיכו לא לתרום ולהאשים את ישראל בכל תחלואי החברה שלכם. כמה טוב שיש שמאלנים שעדין מקשיבים לכם.

    • אשמח להתנדב בבית חולים או מתנ''ס או מעון לקשישים אם יהיו בכפר שלי (ל''ת)

      תתביישו לכם, 05/10/07 04:18

  • 16.

    הבעיה הכי גדולה של הערבים היא עצמם (ל''ת)

    דוגטו, 05/10/07 00:35

    • צודק...........

      נחמה, 05/10/07 07:55

      כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
      כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
      לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
      לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
      קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

  • 15.

    אולי אם יתחילו לתרום למדינה

    ערן, 05/10/07 00:32

    תהיה להם גם זכות לגיטימית לדרוש שוויון. בינתיים שלא יבואו בתלונות ובתירוצים שרק ינציחו את מצבם העגום.

    • אני לא צריך את הצדקה שלך .. (ל''ת)

      גישה מעצבנת, 05/10/07 04:08

    • אתה יהודי שקרן

      ג'אודאת, 05/10/07 10:48

      אם אני אתרום , אז תיתן לי שיוויון? אז תיתן לי להתחתן עם אישה מעמאן ולהקים איתה משפחה בארץ? הרי תגידו שזאת זכות השיבה בדלת האחורית.
      לזה אתה קורא שיוויון? אתה תתחתן עם מי שאתה רוצה , ואני לא?!
      לערבים לעולם לא יהיה שיוויון במדינה היהודית ה''דמוקרטית''.

      • כשדרוזי מבקש להתחתן...

        אבי, 06/10/07 13:10

        כשדרוזי מבקש להתחתן עם בת זוג ממדינת אויב כמו סוריה אז מרשים לו!

  • 14.

    נראה אתכם מחרימים את הביטוח הלאומי

    עובד למחיתו, 05/10/07 00:20

    נצלנים כפויי טובה , רק לבכות על אפליה אתם יודעים
    אין דבר סופכם קרוב מוצצים

    • כנסו

      ערבי, 05/10/07 07:22

      הביטוח לאומי שאתה מקבל זה מהכסף שאני משלם .העסק שלי רק בחודש שעבר שלם 70.000

  • 13.

    מי שמקבל ביטוח לאומי ושירותי בריאות שלא יתבכיין

    אברי, 05/10/07 00:17

    אתם הערבים אשמים לא מעט בקיפוח. משתמטים מכל חובה ציבורית ורוצים רק זכויות.

    • צודק

      נחמה, 05/10/07 07:55

      כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
      כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
      לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
      לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
      קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

  • 12.

    מקווה שהסרטון ישיג את ההפך

    יורם, 05/10/07 00:04

    לאזרחים הערבים החיים במדינת ישראל. העוני נמצא ב-2 מגזרים ערבים וחרדים. 2 מגזרים שתרומתם לחברה ולמדינה מינמאלית. התוצאה המדינה מחזירה באותה מטבע.
    רק על ידי תרומה והשתתפות במאמץ לבנות מדינה נאורה ומתקדמת שכל אזרחיה תורמים ומקבלים תשפרו את מצבכם.
    השד הנורא מטעה אתכם. תתרמו ובאורח פלא המדינה תחזיר לכם כיפליים ומצבכם ישתנה וישתפר.

  • 11.

    זרקו אבל לבאר ומי יוציא אותה כעת?כנסו

    גיא, 05/10/07 00:04

    האמונה בשדים אסורה על פי הקוראן???!!!
    ילען אבו אבוהום אילי ביחקו היק.
    לא רוצים שילכו לעזאזל.

  • 10.

    יו''ר עמותת ''בלדנא''-אתה יוצר את התנאים להעברתכם מפה לאחיכם

    מי מממן אתכם?, 05/10/07 00:01

    במקום להטיף לשרות אזרחי שיביא אתכם לשוויון - אתה רוצה להנציח את הפירוד ואת חוסר השוויון.

    מי שיקשיב לך ויסרב כהמלצתך - ימצא את עצמו בסוף התהליך כשגבול חוצה בין המדינה לבינו.

    ודרך אגב, מי מממן אותך?

    • ''יביא לשוויון'' ? מה אתה מחלק סוכריות ? (ל''ת)

      הבעיה היא, 05/10/07 04:01

  • 9.

    ממתי הערבים הם ''מגזר''???

    חילול הקודש!, 04/10/07 23:51

    רק החבר'ה המצויינים הכתומים הם מגזר! כל השאר הם מקסימום ''ציבור''. עןד בסופ יבואו לנו החילונים וגם יגידו שהם מגזר.

  • 8.

    הם צודקים. (ל''ת)

    אלוהים, 04/10/07 23:44

  • 7.

    palestine

    asiel, 04/10/07 23:43

    to # 1 we will kick u out of palestine in god well

    • איזה דיבור ערבי טיפוסי (ל''ת)

      תום, 05/10/07 03:23

    • ערי פיק אסיל (ל''ת)

      היהודי הגאה, 05/10/07 04:43

  • 6.

    שדים

    ירש אילת, 04/10/07 23:37

    השדים אלה השרים של הסמול שנוהג ברוחב לב ומקצי לכם תקציבים אדירים על חשבון בטחון המדינה

  • 5.

    עושים 18 ילדים מ3 נשים ובאים בטענות

    לא פרייר, 04/10/07 23:36

    לא משלמים מיסים ובאים בטענות
    לא משרתים צבא/שרות לאומי - טענות
    מקבלים ביטוח לאומי - טענות
    בוחרים ראשי ערים לפי חמולה ולא לפי כישורים(יכול במקרה להיבחר חמור) - טענות

    • תפסיקו עם המיתוסים האלה.. ההשתמטות ממסים והשחיתות אצלכם במיליונים (ל''ת)

      שקוע בדעות, 05/10/07 03:57

    • צודק..............

      נחמה, 05/10/07 07:54

      כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
      כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
      לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
      לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
      קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

      • אתה שקרן!

        אבי, 06/10/07 13:18

        אני יהודי וציוני וטוען שאתה שקרן!

        95% מהפלסטינים מוצאם מערבים שישבו בארץ למעלה מ150 שנה!

        הסיבה לגידול האוכלוסיה הערבית - ילודה גבוהה ושיפור שרותי הבריאות שהביאו להכפלת האוכלוסיה מדי דור:
        2,4,8,16,32...

        המהגרים מהארצות שהזכרת:
        מוגרבים, צ'רקסים, ארמנים, וחורנים (דרוזים) מונים אלפים בודדים ורובם דוקא ציונים ומשרתים בצה''ל

    • היהודים נותנים והערבים לוקחים (ובצדק), וכך גם אני הייתי עושה (ל''ת)

      אתה לא פראייר, 05/10/07 10:38

  • 4.

    השמאלנים הורסים את המדינה

    איגור, 04/10/07 23:24

    השמאלנים וכל יפי הנפש הורסים את המדינה כאשר הם חושבים שניתן לחיות עם הערבים בשלום.
    לא רוצים לחיות איתם באותה מדינה!

    ברומא הייה רומאי.

    • צודק.......

      נחמה, 05/10/07 07:54

      כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
      כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
      לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
      לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
      קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

      • אתה שקרן!

        אבי, 06/10/07 13:06

        אני יהודי וציוני וטוען שאתה שקרן!

        95% מהפלסטינים מוצאם מערבים שישבו בארץ למעלה מ150 שנה!

        הסיבה לגידול האוכלוסיה הערבית - ילודה גבוהה ושיפור שרותי הבריאות שהביאו להכפלת האוכלוסיה מדי דור:
        2,4,8,16,32...

        המהגרים מהארצות שהזכרת:
        מוגרבים, צ'רקסים, ארמנים, וחורנים (דרוזים) מונים אלפים בודדים ורובם דוקא ציונים ומשרתים בצה''ל

  • 3.

    שייקח אותכם השד הערבי אינשאללה ויפזר אותכם בכל מדינות-ערב

    מגרש-השדים, 04/10/07 23:21

    שדים ערבים שחורים שכמותכם שרק יודעים להרוס את המדינה ולקחת ולינוק ממנה כל-טוב ולא לתרום מעט חלילה

    • you are just like Hitler (ל''ת)

      betterthanyou, 04/10/07 23:28

      • כל האמת בפרצוף

        נחמה, 05/10/07 07:53

        כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
        כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
        לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
        לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
        קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

        • זה מאד טיפשי מצידך להיכנס לתחום שהיהודים לא יכולים להיות גאים בו

          אפרים, 05/10/07 10:28

          העובדה היא שהיהודים נטשו את ארצם ולא חזרו, ואף אחד לא הפריע להם לחזור (לא קראתי בשום מקום שספינות מעפילים ניסו להערים על משמר החופים הממלוכי או העותומני, כדי להיכנס לארץ ישראל).
          בתחילת המאה ה- 20 היו בארץ ישראל פחות מ- 1% מיהודי העולם, וללא השואה לא היתה לנו כאן מדינה.

          את טיעונייך את צריכה לבסס על כך שהערבים לא קיבלו את תוכנית החלוקה, וכמו שהגרמנים ממערב פולין ומהסודטים לא יכולים לחזור לבתיהם ולאדמותיהם - כך גם הפלסטינים לא יכולים (ובדיעבד, חבל שבמלחמת השיחרור גרשנו רק כ- 80% מהערבים, וחבל שבמלחמת ששת הימים לא סיפחנו את יש''ע ולא גרשנו את תושביו).

    • אתה עולה לנו כל כך הרבה יותר מהערבים

      נסתדר בלעדיך הר, 05/10/07 00:44

      אם יש ציבור שהורס את המדינה הזאת, שמרסק אותה לרסיסים ולא משאיר ממנה כלום, זה הציבור שלך - זה ששם לו למטרה לשסע כל תפר שמצליח עדיין לחבר כאן בין אזרחי ישראל החילוניים והדתיים, היהודים והערבים, הספרדים והאשכנזים, העובדים והמובטלים, דיירי ירושליים ודיירי תל אביב, וכן הלאה וכן הלאה. אותך, ואת שאר ציבור המשסעים, צריך לארוז יפה יפה ולשלוח לגדרה שבה תוחזקו יחד עם אחיכם המשסעים מחמאס, חיזבאללה, וכן הלאה. לכל עם יש את המשסעים שלו, וכולנו בכל העמים - ישראלים חילוניים, ישראלים דתיים, ישראלים ערבים, ישראלים יהודים, פלשתינאים, לבנונים, כולנו - נסתדר הרבה יותר טוב בלעדיכם.

      • חדל קשקשת ברשת

        מומחה לשמאלנים, 05/10/07 02:13

        עד לאן יגיע הטימטום והעיוורון השמאלני? הם לא רוצים להתחבר איתנו. לא רוצים. הם אומרים את זה בקול גדול. הם כותבים את זה. מה עוד צריך לקרות כדי שהזויים כמוך יתעוררו?

        ערביי ישראל הם אויב.

      • מה אתה פוחד שלא יישארו כאן ערבים לעשות לך ''טובה''???

        הליכה-בחלום, 05/10/07 05:21

        לכן אתה מציג מצג-שווא של מציאות-מדומה של חיים בשלום ובשלווה עם אויבנו הערבים, וייתכן שתסתדר אתה ושכמותך טוב יותר במדינה בלעדי ציבור נאמן וציוני כמונו וזאת במידה ותשאר בחיים לאחר השתלטות הערבים על הארץ הזאת בעזרת טיפשים כמוך ושוב בתנאי שתתאסלם

  • 2.

    תגובה צפוייה של ממשלת היאהוד: הגדלת התקציבים ''למגזר'' לתיקון ההפליה

    דרור מרמת גן, 04/10/07 23:14

    המדינה היהודית החולה נמצאת בתהליך של התפוררות מרצון.

    • תגובה צפויה של ציבור הביבונים: לנהום ולרגום את המטפל בבננות רקובות. (ל''ת)

      ביבוניהו, 05/10/07 00:37

      • אין ספק שאתה בננה רקובה

        ש, 05/10/07 03:15

        ומקומך בפח הזבל.

        • אני אוהב בננות

          קופיקו, 05/10/07 05:50

          ויותר מזה אוהב מין

      • תגובה מעיניינת ואינטיליגנטית. אהבתי (ל''ת)

        ביבונים מקללים, 05/10/07 08:14

    • לא צריך להגדיל תקציבים אבל צריך

      יוני, 05/10/07 01:27

      להתחיל לפקח עליהם.
      כספים שמגיעים למגזר הערבי נבלעים בבור ללא תחתית,הסיבה לכך היא שחלק גדול מההנהגה הערבית פשוט מושחת וגונב כספי ציבור שהיו אמורים להיות מופנים לטובת הציבור הערבי לכיסו.

  • 1.

    kick the Arabs out of Israel (ל''ת)

    Israel, 04/10/07 22:59