• 53.

    לא שופטים אדם בצערו

    יוסי, 05/10/07 00:40

    למטבע בהחלט יש שני צדדים !
    ברגע שאדם יקר לך שוכב חסר אונים אתה בהחלט יכול לאבד שליטה. מה עוד שאני מכיר את הסיפור ובהחלט היה כאן כוח מופרז שהופעל לא צריך להזמין יס''ם לאח מודאג !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל זה יגמר ברגע שמאבטחים יקבלו סמכויות לפחות כמו של שוטרים (ל''ת)

    מהניסיון, 04/10/07 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אלימות במשפחה. אח מכה אחות, (ל''ת)

    עלילול, 04/10/07 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רופא

    אופא מהצפון, 04/10/07 09:16

    אתם לא יודעים מה זה לנסות ולטפל בישראלים שמחכים בתור. נראה אותכם בודקים חולה אם כל רגע משהו נכנס לחדר הבדיקות בלי לדפוק ומתלונן ומתלונן ... הרי הוא הוזמן ל9 ועדיף שעה אחת קודם, כולכם כל כך מיוחדים צריך לטפל בכם מיד ועכשיו. אין פלא שמאבדים סבלנות - תנסו פעם לחייך לרופא ולצוות במקום לצווח ואני מבטיח לכם שתקבלו גם מאיתנו יחס יותר טוב... ואם רק תנסו לשים לב לרגע אז תראו שאנחנו לא נחים לרגע בזמן שאתם יושבים בחוץ ורק מתלוננים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    איפוק מושלם

    אחות מוסמכת, 04/10/07 00:51

    אני כ''כ מבינה את האח התוקף. הוא העז , ואני התאפקתי. ''איפוק מושלם'' ולא כי לא היה לי חשק ''לחסל '' את הרופא היהיר והשחצן שלא היה מוכן להקשיב או להבין , ולא הפסיק לשאול אותי מה מבוקשי, ומה אני רוצה שהוא יעשה, ומדוע אני לוחצת. מה גם שלא הסתיר את מצוקתו , ולא הפסיק לטעון שאלמלא הייתי אחות מוסכת ואשר מבינה בתחום לא היה כלל מתייחס, והיה משחרר את בני ללא טיפול. טיעונו היה כי בחדר מיון אין סיבה ו זמן לחשוב לעומק, או לטפל טיפול יסודי או מעמיק, אולם למרות זאת לא היה מוכן להפנות את בני למחלקה לטיפול מעמיק. למרות היותי עובדת בשרות רפואי, ובעלת ידע הייתי חסרת אונים, ונתונה לחסדיו השחצניים של רופא גס רוח וחסר סבלנות, ורק משום שאני חלק מהמערכת התביישתי להתלונן . בסיכומו של עניין רק לאחר שהפעלתי ''יחסים'' ובעלי תפקיד בבי''ח קיבלתי טיפול מניח את הדעת חלקית, [ במחיר של טובה מעמית למקצוע] הרופא במיון היה חסר סבלנות או אמפטייה, עצבני, וחסר מוטיבציה או רצון לעזור או לטפל בכלל. בצער רב אני מציינת שכל רצוני היה במעמד זה לתקוף את הרופא והצוות ולהעמידם במצב של חולים / פצועים חסרי אונים הזקוקים לטיפול.
    אולי למען יחושו ויבינו מה חשים החולים.

    טוב יעשו בפקולטה לרפואה אם יוסיפו שעורים ביחס לחולה ומשפחתו, ואף במחיר של פחות שעורי אנטומייה.

    הגב לתגובה זו

    • אחות של מי? האחות תרזה אולי

      אם את אחות אז, 04/10/07 10:44

      כל מי שעבד בבי''ח יותר משעתיים אפילו בתור מנקה, יכול לנחש בדיוק מה היה שם. אלו תמיד אותן המשפחות באותן הסיטואציו -; ורמת ההתפרעות אינה ביחס הפוך לרמת האמפטיה אלא בעיקר לגודל הפיזי של הרופא שמדבר איתם ו/או איש הבטחון שנמצא איתו.
      את שעורי האמפטיה קיבלנו, מה שצריך עכשיו זה קצת שעורי לוט''ר

      הגב לתגובה זו

      • למגיב הטיפש-התנהגות יהירה ומתנשאה גוררת אלימות (ל''ת)

        תפנימו!, 04/10/07 11:44

        הגב לתגובה זו

        • אני מזמין אותך לנסות ולנהוג כלפי באלימות

          וגם ללמוד עברית, 04/10/07 13:22

          אח''כ, מאחר שאתה כזה עילוי, תוכל לטפל בעצמך

          הגב לתגובה זו

    • לאחות המוסמכת-את כ''כ צודקת שזה עצוב! (ל''ת)

      מישהי, 04/10/07 11:43

      הגב לתגובה זו

    • לאחות מוסמכת-מאחל שיתקוף אותך מישהו שלא שטיפולך לא ימצא חן בעיניו (ל''ת)

      רואה נכוחה, 04/10/07 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה רופאים משתמשים בכפפות???

    אילן, 04/10/07 00:03

    כדי לא להשאיר טביעת אצבע
    על הגופה..........

    הגב לתגובה זו

    • כדי לא לגעת בטיפוסים כמוך (ל''ת)

      כמובן, 04/10/07 13:23

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ברזילי בית חולים עם אנשים אנושיים ומקצועיים

    אריק, 03/10/07 23:56

    אחד מבתי החולים הטובים, הרבה יותר אנושיים ומקצועיים מהרבה בתי חולים בארץ- מנסיון אישי
    מחלקת עיניים א.א.ג בברזילי היא מהטובות בארץ
    46 מקשקש ומוציא לשון הרע מבלי להבין דבר וחצי דבר בנושא

    הגב לתגובה זו

    • רק חבל שכול הצוות הרפואי הם סמולנים.

      שלום חבשוש, 04/10/07 08:25

      וחוץ מיזה הבית חולים הוא ע''ש ישראל ברזילי והוא היה סמולן מהשומר הצעיר.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    שונאים רופאים

    שמואל, 03/10/07 22:25

     הם אדישים . מתיחסים לאדם כמו זבל . רשלנות ...ברזילי בית חולים נורא ואיום . גורמים לאנשים לאבד את

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה היה אבי הטחול??..... (ל''ת)

    ''הבורר'', 03/10/07 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סיבת המוות

    אדם, 03/10/07 21:33

    עם כל ההסתייגות והסלידה מתגובה אלימה בכלל , ונגד צוות רפואי בפרט
    יש בדיחה רפואית שמספרת ש.. בטופס פטירה הרופא חתום תחת השורה ..''סיבת המוות''. ולצערי הרב לא מעט מסיבות המוות הינן באמת ובתמים הרופא ו/או בא מטעמו. [ דהיינו הצוות הרפואי שהרופא לא מפקח עליהם ו/או מקבל המלצתם מבלי לבדוק] לצערי הרב הרופאים אינם קשובים לחולה, לא למשפחתו, ולא להסטורייה של הפציאנט. הם פועלים כמעט אוטומאטית, [ סרט נע, דו''ח, מכתב שחרור , הבייתה] אולי כי הם עמוסים, אולי מחמת חוסר המוטיבצייה בגין השכר הנמוך , אולם החולה אינו זה שאמור לשלם את המחיר. ''עם הארץ'' כבר אינו בור כפי שהיה, יש ידע לכל דורש, וגם דיעה , גם אם בני המשפחה אינם רופאים, יש מצבים שלא צריך להיות בר השכלה רפואית בכדי להבין שהטיפול בחולה לוקה בחסר ו/או מזלזל ברמת סיכון חייו. והגרוע מכל, אין עם מי לדבר. צוות הרפואי/הרופא, מתייחס בשחצנות, בביטול, והמשפחה חסרת אונים בתחושה ש.. אוטוטו יאבדו את יקיריהם לנצח ולא כי הוא גוסס. רק משום שהרופא לא מוכן להקשיב או להסביר או לעשות עוד מאמץ. במצב שכזה מאוד קשה לשפוט את בני המשפחה האלימים. כי.. מה לעשות?? להשמין משטרה? מד''א? זק''א? או חב' קדישה?? אילו רק היו הרופאים פחות שחצנים, יותר קשובים, יותר מסבירים לחולים ובני משפחתם את שיקוליהם, היו הרבה פחות ''פשלות'' והרבה פחות תסכול ואלימות.

    שנה טובה, והרבה בריאות.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    סיבת המוות

    אדם, 03/10/07 21:33

    עם כל ההסתייגות והסלידה מתגובה אלימה בכלל , ונגד צוות רפואי בפרט
    יש בדיחה רפואית שמספרת ש.. בטופס פטירה הרופא חתום תחת השורה ..''סיבת המוות''. ולצערי הרב לא מעט מסיבות המוות הינן באמת ובתמים הרופא ו/או בא מטעמו. [ דהיינו הצוות הרפואי שהרופא לא מפקח עליהם ו/או מקבל המלצתם מבלי לבדוק] לצערי הרב הרופאים אינם קשובים לחולה, לא למשפחתו, ולא להסטורייה של הפציאנט. הם פועלים כמעט אוטומאטית, [ סרט נע, דו''ח, מכתב שחרור , הבייתה] אולי כי הם עמוסים, אולי מחמת חוסר המוטיבצייה בגין השכר הנמוך , אולם החולה אינו זה שאמור לשלם את המחיר. ''עם הארץ'' כבר אינו בור כפי שהיה, יש ידע לכל דורש, וגם דיעה , גם אם בני המשפחה אינם רופאים, יש מצבים שלא צריך להיות בר השכלה רפואית בכדי להבין שהטיפול בחולה לוקה בחסר ו/או מזלזל ברמת סיכון חייו. והגרוע מכל, אין עם מי לדבר. צוות הרפואי/הרופא, מתייחס בשחצנות, בביטול, והמשפחה חסרת אונים בתחושה ש.. אוטוטו יאבדו את יקיריהם לנצח ולא כי הוא גוסס. רק משום שהרופא לא מוכן להקשיב או להסביר או לעשות עוד מאמץ. במצב שכזה מאוד קשה לשפוט את בני המשפחה האלימים. כי.. מה לעשות?? להשמין משטרה? מד''א? זק''א? או חב' קדישה?? אילו רק היו הרופאים פחות שחצנים, יותר קשובים, יותר מסבירים לחולים ובני משפחתם את שיקוליהם, היו הרבה פחות ''פשלות'' והרבה פחות תסכול ואלימות.

    שנה טובה, והרבה בריאות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ואללה רק ביבי יציל את המצב . היידי ביבי היידי שרה . (ל''ת)

    מכלוף מזרחי, 03/10/07 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הגיע הזמן לבדוק את הנעשה בחדרי המיון

    ד''ר נו, 03/10/07 18:47

    שכן לתוהו ובוהו המתרחש שם יכולה להיות רק תוצאה אחת - אלימות. וזה קרה מתי שהוא, אם לא היום אז בעוד שנה. לא ייתכן שחולה שמובהל לחדר המיון יצטרך להמתין 10 שעות בממוצע. יבוא יום ומישהו יאבד את העשתונות, והתוצאה תהיה עגומה לכולם. בבאר-שבע התפטר לפני כשנה כמדומני מנהל המחלקות הפנימיות, כי הוא לא יכל להשלים עם הצורה הבלתי נאותה בה מתנהלות מחלקות אלה. עדיין לא שמעתי על מנהל מחלקת מיון שהתפטר, למרות ששם המצב חמור הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    להרדים את האח ושאר המשפחה (ל''ת)

    וטרינר, 03/10/07 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שיקימו בית חולים לערסים עם''רופאים טובים''

    ארז, 03/10/07 18:05

    וישאירו לנו בתי חולים נקיים מזבל נחות.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למד כולם מתנהגים מול חלאות כאלו כמו צאן מובל לטבח?

    אייל, 03/10/07 18:01

    חתיכת זבל כזה, בעולם שפוי, היה אמור למצוא את עצמו מובל למיון על אלונקה אחרי שריסקו לו את הפרצוף. הטינופת הזו מרימה את הראש כי אין לה ממה לפחד.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    סיפור של צד אחד בלבד! הצד של הרופאים(כרגיל!!!) (ל''ת)

    כל האמת, 03/10/07 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יש לי רעיון

    אוהד, 03/10/07 17:28

    קראתי את התגובות, שבחלקן הגדול מגלים המגיבים הבנה למעשי האח האלים.
    יש לי רעיון עבור המגיבים האלה:
    לכו אתם ללמוד רפואה.
    כן, כן - אתם.
    תלמדו שבע שנים, תעבדו עבור משכורת מבזה ( כולל תורנויות בשבתות ובחגים ) ותתעדכנו אחת לכמה זמן איך נראים הילדים שלכם.
    בעצם, יש בעיה עם הרעיון הזה:
    גם אם הייתם מסכימים לתנאי העבדות האלה, לא הייתם מתקבלים - אתם לא מוכשרים מספיק.

    לא להבהל! יש לי רעיון אחר:
    בואו נגדיל את מספר אנשי הצוות ואת משכורותיהם.
    זה דורש העלאת מיסים קטנה. כן, מהכיס שלכם.
    בעצם, גם עם הרעיון הזה יש בעיה:
    אתם צריכים לקנות סקיני-ג'ינס לבת הפריחה שלכם, להחליף לבן הטיפש שלכם את הפלאפון וחוץ מזה, יש דיל מטורף לאנטליה. שלא לדבר על הגוונים בשיער לאשה.

    אתם יודעים מה? תשכחו מזה.

    נ.ב.
    נכון, אף אחד לא הכריח את הפריירים האלה ללכת ללמוד רפואה, אבל אם הם לא היו עושים את זה אז מי בדיוק היה מטפל בנו? קרובי המשפחה של החולה הזה? אתם?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    משפחה אומללה שלא היה לה מספיק שלמונים (ל''ת)

    דיקן הרפואה, 03/10/07 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לכל המגיבים ''החכמים מאוד ''

    צדיק בסדום, 03/10/07 17:14

    נראה אתכם קודם מסיימים 7 שנים ברפואה עוד 7 התמחות .. מתעסקים כל היום לא רק בלטפל בחולה אלא גם במשפחה שלו שחושבת שהוא החולה היחידי והחשוב ביותר בביה''ח .. זו הבעיה אצל אנשים כמוכם.. שאין להם מושג מה זה ללמוד ככה קשה. כ''כ הרבה שנים ואח''כ לקבל יחס כזה מהחולים והמשפחה שלהם..בלי הערכה בלי כבוד ..נראה אתכם עושים את זה ואח''כ נדבר ..

    הגב לתגובה זו

    • אחוז ההתאבדויות הגבוהה ביותר הוא אצל רופאים!

      שימו לב, 03/10/07 20:44

      אם הרופאים למדו רפואה בכדי לקבל הערכה מאחרים- הם נמצאים במקצוע הלא נכון!!!
      רפואה זה לא תפקיד בסרט בהוליווד. התנאים מסריחים, והתמורה זעומה, אבל מי שצריך לעסוק ברפואה זה שני סוגי אנשים: אלו שיש להם חמלה בסיסית כלפי בני אדם ובאמת מעוניינים בשלומם, וה''מדענים'' שהסקרנות הרפואית מדריכה אותם.
      כל היתר, כנראה עשו טעות גורלית - אומללים למשך חייהם, ומזלזלים בחיי אדם- ההיפך ממה שהם נשבעו לעשות.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ****** סיפור מהחיים - חובה לקרוא !!!! *****

    יודע דבר, 03/10/07 17:08

    לפני כחודש נפטר אביו של ידיד, והידיד סיפר לי את הסיפור המזעזע הבא:
    האב אושפז לפני כמה שנים בבית חולים לאחר התקף לב, עם חולשה, בחילות, חוורון, כאב בחזה, וכו'.
    האח שקיבל אותו קבע שאין לו שום דבר והורה לשחרר אותו, סגר את הוילון שמסביב למיטתו, והודיע לרופאים שאין אפילו טעם לבדוק אותו, למרות מחאות אביו ובני משפחתו.
    לאחר כ-10 שעות, ולאחר שמולאו טפסים עם הנחיה לשיחרורו ראה אותו במקרה רופא שבדק אותו ושלח אותו מידית לטיפול נמרץ ולאחר מכן לביצוע ניתוח חרום.

    בטיפול נמרץ נאמר לו שאם היה מגיע לפני כמה שעות מצבו היה הרבה יותר טוב אבל כבר נגרם ללב שלו נזק רב.
    הוא הסביר להם שהוא נמצא בבית החולים יום שלם ...
    לאחר הניתוח הלב שלו היה במשך שנים בספיקה נמוכה מדי שפגעה שגרמה לריתוקו למיטה במשך שנים, עד שמת לפני כחודש.
    כמובן שהטפסים של אותו האח שהורו על שיחרורו ''נעלמו''.
    בקיצור, לפעמים צריך להוריד גם על הצוות הרפואי איזה כאפה או נבוט על הראש כדי שלא יזלזלו ויתרשלו כל כך.
    אין בתגובתי שום הבעת דעה על המקרה הספציפי המתואר בכתבה, ולדעתי רוב הרופאים אנשים טובים, למרות שהקפיטאליזם קצת מעביר אותם על דעתם. אבל צריך לפעמים קצת שימוש בכח כדי לתחום ולהגדיר עד כמה מותר להם לבזות ולהתרשל כאשר הם באמת עושים זאת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      100%, 03/10/07 20:39

      הגב לתגובה זו

      • מלים כדורבנות! הרופאים אינן מלאכים שיפנימו (ל''ת)

        הם שכירים כמו, 04/10/07 11:46

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    ככה זה שהענישה מגוחכת

    דני, 03/10/07 17:05

    המשטרה עכבו אותם... מה יעשו בתי המשפט? יכניסו אותו לכלא? אין סיכוי, לכן הוא ימשיך להתנהג כמו קוף גם בפעם הבאה... וקופים כמוהו יש בשפע בארצנו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תגובה ל 15

    אדם, 03/10/07 16:56

    כאחד מהצוות הרפואי שהשתתף בתקרית הידיעה שפורסמה הינה מדויקת
    היה זה התקף אפילפטי ראשון בחייו של החולה ולא היה ידוע על כך.
    והמשפחה השתוללה בתירוף ללא כל סיבה מוצדקת. והישיכו להשתולל גם כאשר החולה חזר לעצמו
    כי הם פשוט כאלה

    הגב לתגובה זו

    • כותבים טירוף לא תירוף

      בחור חכם, 03/10/07 19:59

      .

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    רשימה שחורה

    דני, 03/10/07 16:24

    צריך לעשות רשימה שחורה של אנשים שלא יודעים להתנהג בבתי חולים ופעם הבאה שהם רוצים טיפול יצטרכו לחפש מקום אחר...
    ובקשר לזה שאמרו שרופאים הם רודפי בצע או שהם רוצחים אז תחשבו דקה - רוב האנשים שמתים , מתים בבתי חולים .
    אם אתם כ''כ לא סומכים על הרופאים אז אל תלכו לרופא .
    ובקשר לרדיפת בצע אז למה שרופא שלמד יותר מ 7 שנים ועשה התמחות של יותר מ 5 שנים לא ''ידרוש'' ?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עם ישראל אדיוט!!!

    עם ישראל הצבוע, 03/10/07 16:24

    כרופא, נמאס לי מהחולים.
    מתי יבינו שהמחלה אינה אשמתו של החולה אלא ''גורלו'' של החולה? מדוע הרופא אשם שלחולה יש התקף לב \\ סכרת \\ אפילפסיה?
    מישהו חשב להרביץ למוסכניק כי הרכב שלו מקולקל???? להפך- כולם משקשקים ממנו שכן פוחדים מהחשבון. אנחנו הרופאים לא חייבים לכם כלום!!! מי שלא יודע להתנהג שילך לחפש רפואה במקום אחר. אולי במוסך....
    המסירות של הרופאים משחקת כנגדנו והגיע הזמן שיופסק ה''עליהום'' הזה על הרופאים. חולה שמתפרע או שבני משפחתו מתפרעים- שידאגו לו בעצם. ואם לא טוב להם אז שישלמו 20000$ ליום אשפוז כפי שנהוג בארה''ב...לא היה צריך לטפל באותו אדם ואם הדבר היה עולה בחייו הדבר היה על אחריותו של אחיו המופרע!!! נקווה שאותו אפס ישב בכלא עשור לפחות (מעניין, אך לא נראה לי שזה יקרה...)

    הגב לתגובה זו

    • אל תתרגש, כולם צבועים

      יניב, 03/10/07 20:38

      התפקיד קשה, העבודה שוחקת, הציפיות גבוהות, ובסוף אתה מקבל רק תלונות. זאת הסיבה שאני לא הלכתי ללמוד רפואה...
      אבל החולים, אין להם את מי להאשים, אז הם והמשפחות מוציאות את הכעס על כל מי שבסביבה. אולי צריך לא לאפשר למשפחות להיות בסביבת חדרי מיון, אלא רק במחלקות מסויימות.

      הגב לתגובה זו

    • הסכמתי אתך עד שהגעתי למשפט הזה:

      נורית, 04/10/07 09:28

      ''לא היה צריך לטפל באותו אדם ואם הדבר היה עולה בחייו הדבר היה על אחריותו של אחיו המופרע!!! ''

      אם אתה באמת רופא צריך לשלול ממך את הרישיון.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד לאח (ל''ת)

    דניאל, 03/10/07 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תרדו מהרופאים

    אחד, 03/10/07 16:05

    טיפש מי שסומך של רופאים בעיניים עצומות. רפואה אינה מקצוע מדוייק והרופאים הם סה''כ אנשים.
    המערכת הרפואית פגומה ללא בקרה על טעויות (ראו בולדוזר), רופאים מתמחים עושים תורנויות של יותר מ-24 שעות.
    זה לא סיבה להתקיף צוות רפואי, שמנסה לטפל כמיטב יכולתו (המוגבלת).

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תקיפה בברזילי

    א.ז.ל, 03/10/07 16:00

    כתוב שאסור לדון את האדם בשעת כעסו לנו קרה מקרה פשוט מזעזע לפני כשלושה חודשים בבי''ח בירושלים בחדר לידה בזמן שהתפתלה בצירים חזקים הגיע המרדים והחל לנסות לתת אפידורל וכשלא הצליח החל פשוט לצעוק ולהשתולל סהדי במרומים שאיני יודע איך התאפקתי לא לפרק אותו אבל אח''כ הגשתי תלונה כולל שם המילדת שנוכחהבאירוע והזדעזה כמונו ועד היום אע''פ שהובטח לי שהענין יבורר לא נודע לי מה נעשה לגבי תלונתי

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לכל החסרי מח תכנסו

    ג'קי, 03/10/07 15:59

    שום דבר לא מצדיק אלימות אם אתה לא מרוצה מטיפול אף אחד לא כופה אותו לכו תטפלו בעצמכם חוליגנים.
    החוצפה של המשפחות עוברת כל גבול.
    בדר''כ האלימות היא נגד אחיות או איזה רופא בודד נראה את אותם הגברים שמרימים יד על חלשים עומדים נגדי נגד כמה אנשים יחד אז הם יברחו כמו נמושות שזה מה שהם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ברזילי בית חולים מעולה!!!!!!!!!!!!!!

    שרי, 03/10/07 15:58

    אני טופלתי בבית החולים הזה לא פעם ואף ילדתי את ילדי שם.
    צוות אנושי בצורה שלא תאמן, דר' אמיל חי איש מדהים -היה מנהל המיון .
    פרום' לוגסי ג'יל אישיות ,אדם ענק שהחולים הם כמו בני משפחה בשבילו ולא ניתן לעולם לשכוח עד כמה הוא מיוחד. עד היום אני אוהבת אותו וכל הרופאים והאחיות שם הם אנשים עם לב זהב ענק שאוהב לעזור לחולים.
    יישר כוח ברזילי. שנה טובה וכל טוב

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרופאים צריכים לעשות חשבון נפש

    אזרח, 03/10/07 15:54

    שום דבר לא מצדיק אלימות, אבל המערכת הרפואית בארץ צריכה ועדת-חקירה מקיפה, שתבחן איך ליצור בקרה רצינית על מה שנעשה בה. כל עוד אין בקרה כזו, וחולים ומשפחותיהם רואים את המערכת כרשלנית ומושחתת - אין פלא שיש מקרים כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • הרופאים צריכים ללמוד קרב מגע (ל''ת)

      ו/או לשאת נשק, 04/10/07 10:31

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    המשפחה האלימה הזאת הם ידועים ומוכרים כפעילי ליכוד ותומכי נתניהו (ל''ת)

    השכן מהשכונה, 03/10/07 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צריכים לשבור להם את העצמות , הם סיכנו חיי אדם. (ל''ת)

    יש שמבינים רק, 03/10/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תגידו הרופא רוסי???

    עמי, 03/10/07 15:43

    אולי זה מסביר מה קרה??
    הם לא מקצועיים,וזה גורם לכעס אצל המטופלים.

    הגב לתגובה זו

    • לא ,מקזבלנקה... (ל''ת)

      ג'וג'ו, 03/10/07 18:21

      הגב לתגובה זו

      • הוצאת לי את ההערה הגזענית מהפה (ל''ת)

        ד''ר אבוחצירא, 04/10/07 10:30

        הגב לתגובה זו

    • אה ואני חשבתי שלהתנהג כמו בבון מהג'ונגל זאת הבעיתיות (ל''ת)

      .., 03/10/07 18:42

      הגב לתגובה זו

    • עמי אתה צודק במאת האחוזים

      יגאל, 05/10/07 09:15

      הביאו רופאים רוסים באמתלת האפלייה המתקנת...לא מקצועיים לא יודעים את השפה לא יודעים להתנהג ולדבר בצורה נאותה למטופלים.
      כשאני מזמין תור לרופא מומחה אני פשוט מתעקש לקבוע עם רופא ישראלי מצידי ערבי ולא רוסי..וזה לא חלילה ממניעים גזעניים זה פשוט מהסיבות הנ''ל

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כנראה מרוקאים... (ל''ת)

    אלי רמון, 03/10/07 15:42

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי אין כל ספק

      חיים אלבוחר, 03/10/07 18:21

      זה מתאים למרוקאים להכות רופאים אלה הנורמות של העם הזה שהביא לנו אסון גדול מבאינתפאדה

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הפתרון , רק ענישה חמורה !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 03/10/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אסור להגיב באלימות, אבל גם הרופאים רחוקים מלהיות מלאכים (ל''ת)

    רשלנות רפואית, 03/10/07 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מקומו מאחורי סורג ובריח!! (ל''ת)

    ז, 03/10/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש פה חור גדול באמצע הסיפור

    אפי, 03/10/07 15:19

    אני מבין שהחולה הגיע לבדיקה שגרתית.
    אני מבין שהוא לקה בהתקף אפילפסיה, ושהכניסו אותו לתוך המחלקה לקבלת טיפול.
    אני מאמין שזו לא הפעם הראשונה שהוא מקבל התקף כזה, ושאחיו מכירים את הנושא ויודעים לא להילחץ מכך.
    לכן נשמע לי מוזר שאחיו יתחיל פתאום להשתולל, ולאיים על חיי הרופאים.
    הייתי מצפה מעיתון מכובד לחקור קצת יותר לעומק, ולא לצטט מילה במילה את ההודעה לעיתונות שהוצאה ע''י דובר בית החולים.

    בכל מקרה, ברור שאלימות נגד צוות רפואי *אינה* בשום מקרה דרך לגיטימית לפתרון בעיות.

    הגב לתגובה זו

    • אין חור

      דני, 03/10/07 17:24

      תמיד יש פעם ראשונה להתקף אפלפסיה, זה מגיע בהפתעה בלי התרעה מוקדמת. כשזה קורה זה מאוד מבהיל.
      הרבה פעמים ההתקף הוא חד פעמי.

      הגב לתגובה זו

      • חולת אפילפסיה

        מורן, 05/10/07 13:05

        התקף אפילפסיה זה באמת בא בהפתעה וזה באמת מבהיל, לא רק לחולה אלא לכל מי שנמצא בסביבה שלו. אבל אפילפסיה זה לא דבר ''חד- פעמי'' אפילפסיה זו מחלה לכל החיים.

        הגב לתגובה זו

    • ל 15 אני בהחלט בדעתך

      נח, 03/10/07 17:41

      יש פה לא רק חור אחד כל הסיפור הוא מלא חורים כמו גבינה שוויצרית.
      אני קצת מבין בנושא ,אבל אף פעם לא שמעתי על מחלקה כה מורכבת כמו מחלקת עיניים אף אוזן גרון,מי הרופאים?רופאי א.א.ג. או עיניים?
      במה הרופאים באמת מתעסקים?
      לככל תקף אפילפטי,יש פרודרומה ז.א.שלב קצר שכל רופא חייב להכיר שהתקף כזה עומד לפרוץ.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לאפי

        אדם, 03/10/07 20:34

        עם כל מה שאתה חושב שאתה מבין בדבר אתה לא מבין כלום, וטוב שאתה לא איש צוות רפואי. אני דוקא איש צוות רפואי בברזילי
        צא וטייל בארץ ותראה שבהרבה בתי חולים קטנים מאחדים מחלקות קטנות ( עקב בעיות תקציב) ויש שם רופאים נפרדים לכל תחום. גם אצלנו בברזילי רק החדרי אשפוז משותפים אבל רופאים נפרדים לעיניים ולאף אוזן גרון
        וגם הציוד כמובן נפרד
        ותבדוק גם בסקרים של משרד הבריאות שתי המחלקות הללו שחולקות חדרי אשפוז משותפים הינם מחלקות מצטינות עם שביעות רצון חולים גבוהה מאד. אז של נעליך לפני שאתה מבקר את מחלקת א.אא.ג או עיניים בברזלי
        לגבי מה שהזכרת על פרודורמה זה נכון בחלק מהמקרים וכך גם היה הפעם ולכן טפלנו בחולה ללא דופי
        אני חוזר שוב הטפול היה מעולה ולא שונה מכל בית חולים טוב בעולם.
        בני המשפחה התנהגה כמו חיות

        הגב לתגובה זו

    • הסיפור שלא היה

      גבי, 03/10/07 21:16

      אחי מאושפז שם כבר שבוע ואין לו שום אפילפסיה הוא הגיע עם כאבי ראש עזים לאחר יומייםשהיה מרותק בבית היום בבוקר מקשרים אליי ומודיעים לי שאחי התמוטט להם ומפרפר הגעתי בריצה ובאמת בריצה נכנסתי לחדר וראיתי את אחי על הרצפה והרופא והאחות יושבים על המיטה התיישבתי ליד אחי וליטפתי אותו וניסיתי לתקשר איתו ולפתע הרופא לופט אותי מהצוואר וזורק אותי מהחדר והיית צריך לראות את הרוע של הרופא בעיניים לאחר המקרה הייתי בדרכי לתחנת המשטרה אך המאבטחים והקב''ט יצרו סביבי טבעת והתחילו להתגרות בי וניסו להוציא אותי לכיוון הדשא בשביל לריב ''בוא נצא לדשא ונראה מי....'' אני כמובן כבר לפני התקשרתי למשטרה וכשהם הגיעו כמובן רק החמירו את המצב ותבין ושכל השאר יבינו אני הקרבן וכל מה שנאמר בתבה הכל שקר ולא תואם את כל האירוע ולכן אני בבית כרגע ונהנה

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אפשר לחשוב שהרופאים הם סוג של צדיקים...

    חיים, 03/10/07 15:17

    כל זמן שיהיה מנהל לא תקין בישראל יקרו דברים כאלו.

    מעניין שכל פעם שחולה מת זה מטיפול שיגרתי... תערכו פעם סקר בסביבה שלכם ותראו כמה אנשים נפגעו מטיפול לקוי וחוסר התייחסות של רופא לפציינט.

    במדינה שבה אתה מחוייב לשלם עבור הטיפול שלך, הרופא מחוייב לטפל.

    * כל זאת כמובן מבלי לגרוע מרופאים מצויינים וכמובן אין כוונה לעודד אלימות.

    הגב לתגובה זו

    • חיים כמה שנים למדת רפואה??

      אני, 03/10/07 17:02

      לא אהה.. כן חשבתי ככה ...

      הגב לתגובה זו

      • ל 14, ידידי חיים

        נח, 04/10/07 13:09

        לא משנה כמה שנים למדת רפואה.
        חשוב שתדע רפואה,ותייסם את הידע
        בהתאם לאתיקה הרפואית!
        הבינות חיים?!
        חג שמח

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    לי תן איזה דקסמול פורטה (ל''ת)

    א., 03/10/07 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא מתפלאת לאחר מה שרואים שם.

    רופאים אדישים, 03/10/07 15:10

    הזדעזעתי אישית כשביקרתי בקפלן בטיפול נמרץ ''מאולתר'',חוסר תשומת לב,עד שהחולה חטף שבץ מוחי והשתתק.נכנס בריא,יצא חולה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    99.99% שאלה ליכודניקים שלא שרתו בצה''ל

    מנסיון, 03/10/07 15:08

    המכה של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צ''ל מרוקאים (ל''ת)

      דובלה, 03/10/07 16:39

      הגב לתגובה זו

    • ו-100% שהם יוצאי עדות המזרח (ל''ת)

      בטוח, 03/10/07 17:07

      הגב לתגובה זו

    • לא הם שירתו בחטיבה של אולמרט

      כל אנשי הממציא, 03/10/07 20:29

      השפן.

      הגב לתגובה זו

    • הסיפור שלא היה

      גבי, 03/10/07 21:20

      שמע יאזין שלוש שנים בפלס''ר ואין שום קשר לפוליטיקה וחבל שבתקשורת אף פעם לא אומרים את האמת רק שתדע אני הוא שהותקף בידי הרופא

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לקחת את הפרטים של המתפרע

    L, 03/10/07 15:06

    ובפעם הבאה שהוא יצטרך טיפול רפואי לא לטפל בו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה יכול לעשות קסאם? שיגעון !! (ל''ת)

    אברהם, 03/10/07 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מדינה מזרחית רציתם - בבקשה (ל''ת)

    י, 03/10/07 15:05

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ? איזה טיפש אתה! (ל''ת)

      דני, 03/10/07 17:03

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    איפה התגובות חברה מזועזעים ממה שקורה כאן (ל''ת)

    אולמרט חלם, 03/10/07 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רופאים = רודפי בצע! (ל''ת)

    לא לבטוח בהם!, 03/10/07 14:37

    הגב לתגובה זו

    • חחח הצחקת אותי!!

      עמית, 03/10/07 17:05

      יש לך מושג כמה רופא מקבל בישראל? רודפי בצע.. ממש .. חמוד, מי שהולך ללמוד רפואה לא הולך בשביל הכסף בטח שלא בישראל.. תחשוב לפני שאתה מגיב.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לקבל טיפול רפואי מהבאבות שלך. אל תלך לבי''ח יותר (ל''ת)

      אורן, 03/10/07 19:09

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    1500 איש מתים/נרצחים בשנה בשל רשלנות רפואית ואת מי חוקרת המשטרה?!

    את משפחת, 03/10/07 14:32

    כאשר צוות רפואי מפשל ופציינט נפגע מכך,זה טבעי שמשפחתו משתוללת.
    במקום שהמשטרה תעצור ותחקור את אחי הקורבן, עליה לעצור ולחקור את הצוות הרפואי.
    1500 בני אדם בעצם ''נרצחים'' בשנה ע''י הרופאים בישראל (כך הוצג ב-TV ולא הוכחש ע''י משרד הבריאות). מה חושבת המשטרה והפרקליטות על כך ?!.
    עם ישראל ראוי לתשובות ולפטרונות לבעיה זו !!! ולא רק לסיפורי פגיעה בצוות רפואי ושביתות רופאים בשל כך.

    הגב לתגובה זו

    • אז עדיף שלא תפנה לרופאים הרשלניים

      רופאה, 03/10/07 15:52

      הבעיה של הרופאים היא שהם.. בני אדם
      גם הם טועים לפעמים בדיוק כמוך אדוני הנכבד. הם לא מכונות, הם אנשים, שאחרי 20 שעות עבודה, ב4 לפנות בוקר לדוגמה, בלי שינה ועם עבודה רצופה יכולים לעשות טעות.. נראה אותך מתפקד בשיא יכולותיך וללא כל טעות. הרופאים מתעסקים עם חיי אדם כך שכל טעות מינמלית היא הרת אסון, אך לצערנו טעויות קורות ויקרו כי זהו הטבע האנושי.
      ואם יש לך בעיה אל תפנה לרופאים, זה יקל עלים ויתן להם עוד כמה דקות שינה בלילה לטפל טוב יותר בחולה אחר.

      הגב לתגובה זו

    • בארה''במתים 200000 מטעויות של רופאים. זה לא ייחודי לארץ

      משה, 03/10/07 15:53

      אין מה לעשות. כמו שאומר הפתגם: מי שלא עושה לא טועה

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה נכונה. (ל''ת)

      מזדהה, 03/10/07 16:14

      הגב לתגובה זו

    • למספר 5 ו 2

      אדם, 03/10/07 16:28

      אני חבר בצוות הרפואי שטפל בארוע היום
      5 אין לך מושג על מה אתה מדבר לא היית נוכח בארוע ואתה מדבר מתוך חוסר הבנה מוחלט (וגם קצת טפשות)
      הטפול הרפואי היה ללא דופי- פשוט מושלם לא היתה שופ מפשלה
      ועובדה שהחולה במצב מעולה כרגע -ורק בזכותינו
      ובכלל בכל מדינה תרבותית בעולם נהוג להשאיר את החולה לבד עם הצוות הרפואי במצב חרום כמו שהיה היום. זאת כדי שהטפול יהיה טוב
      משפחתו התנהגה כמו חיות אדם ללא תרבות ללא חינוך

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    1 בפעם הבאה שאתה חולה תטפל בעצמך לבד

    דודו, 03/10/07 14:28

    אתה הרי לא סומך על רופאים

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ישראלים... (ל''ת)

    אופייני, 03/10/07 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    משום מה אני מיזדהה עם התוקפים הפעם !!!!! (ל''ת)

    דודו, 03/10/07 14:14

    הגב לתגובה זו

    • אלימות בבית-חולים.

      אילן, 03/10/07 14:45

      אני מסכים איתך דודו מניסיון לצערי הרב.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני מסכימה, הרופאים אדישים ..

        $$$$, 03/10/07 16:13

        ושחצניים, אבי נפטר אך ורק מהאדישות וכדורי הרגעה שנתנו לו.

        הגב לתגובה זו

      • משום מה הפעם אני בטוח שאתה פסיכי דודינקה (ל''ת)

        ג'קי, 03/10/07 16:15

        הגב לתגובה זו

    • אתה םושעה כמהוא. (ל''ת)

      מהולנד, 03/10/07 15:08

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מזדהה איתכם

      אנונימי, 03/10/07 15:11

      אצלי היה אותו דבר גם בבית חולים הזה צוות הרופאים עושים טובה שבכלל מסתכלים אליך.
      היתה תאונת דרכים קשה שאחרייה באנו לטיפול והרופאים לא טיפלו באנו טוב ושלחו הבייתה אפילו בלי לעשות בדיקות

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רופאים שכמותכם אתם מתכוונים שבמזל אף מטופל לא נפגע מתשומת הלב

    המירבית שלכם?, 03/10/07 14:10

    הם רודפי בצע בלבד!

    קדושת חיי אדם זה שייך לתחום אחר!

    הגב לתגובה זו

    • הטימטום שלך חוצה כל גבול אם היית יודע/ת מה זה התקף אפילפסי לא

      ז, 03/10/07 15:32

      היית מדבר/ת כל.

      התקף אפילפטי מתרחש בפתאומיות כמו למשל התקף לב. והמזל שלו זה שהוא היה בבית חולים כך יכלו לטפל בו.

      הגב לתגובה זו

      • לחסר היידע-התקף אפילפסי ולב ניתנים לאבחון מקדים

        רופאה, 04/10/07 11:49

        במיוחד אם החולה נמצא בביה''ח, אבל צריך רופא רציני שאינו מזלזל....

        הגב לתגובה זו

    • ''רודפי בצע'' - במה אתה עוסק? גם טמטום וגם צביעות (ל''ת)

      רואה נכוחה, 04/10/07 19:36

      הגב לתגובה זו