• 138.

    שייתקעו לו בגרון - עם או בלי מלח, לא לבלוע ולא להקיא. (ל''ת)

    מנתח, 07/12/07 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אשם ועוד איך ! זה יוכח בוינוגרד והמשפטים הפליליים !

    ישמעאל, 17/11/07 17:28

    חשבנו ששרון הוא אבי השחיתות המנצל את תרגילי ההיתנתקות כדי להימנע והתקפות השמאל הנאור עליו ! אולמרט עלה על רבו ומערבב מהלכים מדיניים שיזיקו לישראל { מה איכפת לו ? ] וצ'יפורים למפלגות הקואליציה ויריבים מבית { מה איכפת לו ? על חשבונו ? ] .

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    יגאל כהן ובנצי הם שני חולים שברחו.... (ל''ת)

    הפסיכיאטר, 17/11/07 09:03

    הגב לתגובה זו

    • מהיכן הם ברחו, מהספארי, אברבנאל או גהה? האם נתפסו כבר?. (ל''ת)

      אזרח מבוהל, 07/12/07 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    אם אולמרט טוב או רע. .זה מה שיש . לביבי? חס ושלום ! ! !

    הקול הצף., 01/11/07 11:37

    אני לא סבור שאולמרט הוא ראש ממשלה רע. נהפוך הוא רואים שהוא בולדוזר ועובד כראוי. הבעייה היא שהאלטרנטיבה זה נתניהו. ולדעתי הוא הגרוע שבגרועים. אז נגיד כך !
    אם אולמרט טוב או לא טוב . הוא עדיף שבעתיים מנתניהו .

    הגב לתגובה זו

    • יש עוד דבר שצף, מלבד הקול שלך (ל''ת)

      דייג, 07/12/07 17:58

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    אולמרט שורד - כי מפלגת העבודה וליברמן נותנים לו גב

    יופיטר, 31/10/07 05:00

    וזאת כדי לשמור על כסאותיהם - לחברי הכנסת יש פחד בחירות - אם אחרי הכשלון בלבנון - הממשלה עדיין קיימת - זה אך ורק בגלל השמור לי ואשמורלך ויד לוחצת יד.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט שורד כי הוא ראש הממשלה הטוב ביותר.

      benzi. a, 01/11/07 11:42

      ואולמרט ינצח בגדול בבחירות ב2010. הציבור לא טפש כמו המצביעים של נתניהו. הציבור יודע מי הוא ראש הממשלה הטוב ביותר . ומי הוא הדמגוג הנוכל הגדול ביותר .

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    מה זה ההתקף הכתום הזה? מה קרה?? (ל''ת)

    חולני לגמרי, 30/10/07 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    מופז אתה האיש שהפקיר את החייל מדחת יוסף למות בשכם (ל''ת)

    לא נשכח ולא, 12/10/07 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אולמרט,ראש הממשלה,הטוב ביותר שהיה לנו מעולם.

    יגאל כהן, 05/10/07 17:38

    טוב מבגין ומבן גוריון.
    ואל תתמהו שהולך ומשביח הדור.
    רק התשקורת,הוופכת ליותר ויותר ארסית.
    בזמן בן גוריון,התשקורת היתה שפחתה החרופה של הממשלה.
    היום התשקורת בעת מלחמת קיום,ביצעה באדיקות שיעית,את הפאתווה של נסראללה.
    וכל העם,רואים את הקולות.
    וגוגל,לא יכסה על הדם.
    גבירתי,התבוסה הזו, שאת מרבה ללהג עליה,
    היא שהרחיקה את הביצורים של החיזבאללה מהגדר.
    לא ראית?
    אין עוד חיזבאללים חמושים צופים על כביש הצפון.
    התגעגעת אליהם?
    ואין מצעדי ניצחון של נסראללה בדרום לבנון.
    איפה הוא ואיפה דרום לבנון.
    אגב.
    איפה הוא?
    המנצח ש''הביס'',את צה''ל אצל קורי העכביש של התשקורת?

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אולמרט הוא לא פופלרי ולא נערץ על ההמונים אך בכול זאת אצביע עבורו.

    שמעון ערמוני, 05/10/07 16:43

    אצביע לאולמרט למרות שלעולם לא הצבעתי בשום בחירות . כי ביבי הוא הגרוע שבגרועים. אז עדיף לי הפעם לשנס מותניים וללכת להצביע בבחירות הבאות כדי שאולמרט ינצח ולא חו''ח ביבי.

    הגב לתגובה זו

    • הערמונית שלך משגעת אותך, רוץ מיד לחדר מיון (ל''ת)

      אורולוג, 07/12/07 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    מופז ודיכטר - מה עשיתם במשרדים שלכם עד כה

    ראובן, 05/10/07 16:27

    ראוי היה שמופז ודיכטר במקום להתעסק כל היום בבישולים פוליטיים יעשו משהוא לקדם את המשרדים שבראשם הם עומדים הדבר הכי משמעותי שמופז עושה זה למנות ועדות בכבישים נהרגים כל יום ומעל נתבג יש כ מ ע ט תאונה כל יומיים ומה תרם דיכטר מאז שמונה לשר לבטחון הפנים לא שמענו ממנו שום דבר חדש ומרענן הקשור למשטרה ולאיכות חיינו אז במקום לתכנן כל הזמן איך להחליף את אולמרט קודם שיפשילו שרוולים במישרדיהם ויביאו לנו קבלות על יכולת

    הגב לתגובה זו

    • שני יוצאי סיירת מטכ''ל,זוג ליצנים שאינם מסוגלים לקדם דבר למעט הרס

      טורונטו טורונטו, 06/10/07 12:20

      ריקנות ובושת פנים, כמו שאר חבריהם מסיירת מטכ''ל הנושאים תפקידים ממלכתיים ותוצרתם אפס אחד גדול.

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    הערות

    אאא, 05/10/07 13:32

    1) אולמרט הוא אכן הפוליטיקאי הטוב ביותר שיש לנו כיום.אבל,זה רלוונטי לכישורי השרידות שלו ולא להתמודד עם בעיות.אילו היה אולמרט מודע למגבלות שלו ומקיף עצמו באנשי ביצוע מוכשרים כמו פרידמן,הוא היה הופך לראש ממשלה לשנים ארוכות.
    2) אולמרט יובס ללא תנאי בבחירות הבאות לא משנה מה יעשה.התמיכה שלו בהנתקות והמפלה המבישה במלחמה הם דבר שמחייב החלפת שלטון.ברק הוא סוס מת וכך גם לבני,מופז וכל תומכי ההנתקות.
    אם ינסו הנתקות נוספת,בהסכם או בלי,להערכתי השלטון בישראל יופל בהפיכה אלימה.
    3) בכל המערב יש הנהגה זבל וזה בלתי נמנע.פשוט ישראל ניצבת מול בעיות קיומיות ולכן אצלנו האפקט של התופעה יותר מורגש.
    למה זה בלתי נמנע? כי מנהיג טוב הוא מנהיג שמעמיד את האינטרס של העם והמדינה לפני אלה שלו.סוג של אלטרואיזם למעשה.כשיש תרבות שסוגדת לאגואיזם ואינדידואליות (זכויות הפרט,זכויות האדם,רמת חיים גבוהה של הפרט...) איך יכולה לצמוח הנהגה אלטרואיסטית?
    זה פרדוכס שעומד בבסיס תרבות המערב.פרדוכס שיצרה המוטציה של הקומוניזם ששמה ליברליזם.

    כל מערכת קבוצתית חייבת להתבסס על הנחת יסוד אחת : טובת הקולקטיב מבטלת את זו של האינדיבידואל.כשזה לא קורה,והליברליזם למעשה מחק את הנחת היסוד הזו בישראל ובכל יתר המערב,לא פלא שכל המסגרות קורסות.
    מסגרות של עמים,דתות,קהילות,מדינות,מוסד המשפחה הולכות ומתרוקנות מתוכן בשל הנגיף הזה שמכונה ליברליזם.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    109 צודק, לא בג''צ, פרקליטות, ולא היועץ, יתפסו כלב עם כלבת, משוגע.

    יותר מציאותי, 05/10/07 08:20

    כלבים עם כלבת לא תופסים, אך לזה פרקליטים אינם מסוגלים.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ומה יהיה על המדינה

    לביאה מדרש, 05/10/07 08:05

    גם אם כל מה שבנגל כתבה נכון מה יהיה גורל המדינה שראש ממשלה כזה מנסה לנהל אותה.
    הרי כל התכונות השליליות של אולמרט הביאו את המדינה למצב בו היא נמצאת היום.כאילו שאין אירן באופק כאילו ש''חיזבלה'' לא מתחזק וכאילו (בטחי לאוזלת היד הפנימית שלנו) לא ''קרעו'' את פסל זייד.
    העיקר שראש הממשלה ישרוד ובזה לצערי עוסק הוא ו(והתקשורת) רוב הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אולמרט לא אשם, הכלבים אשמים

    גולן, 05/10/07 02:11

    שהם לא אכלו אותו כשהוא היה קטן

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    בוקר טוב באמת

    אני, 05/10/07 01:23

    בוקר טוב אליהו
    אין פוליטיקאי שרוצה לעזוב את הכיסא שהוא מחמם.
    לא היה ולא נברא יצור כזה.
    זהו מעגל קסמים שבסופו של התהליך המדינה מפסיקה מלהתקיים.זה רק עניין של זמן מתי תיפול.למדינת ישראל אין חוקה שתעזור לשרוד יותר זמן.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    איך הדרעק הזה ממשיך להסריח לנו את החיים... (ל''ת)

    פשוט נורא, 04/10/07 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    השמחה לאיד שהמושחת קונה את חברי הממשלה בשלמונים!

    הצופה, 04/10/07 20:39

    לא מבין למה הכתבת שמחה לאיד שהשחיתות של ראש הממשלה פשטה כמו מגיפה!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אנחנו אשמים (ל''ת)

    אולמרט לא אשם, 04/10/07 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    טוב שיש ביצים כאלה מול השפיטה בישראל (ל''ת)

    בן, 04/10/07 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    היתגעגעתם לשיר הבשר

    אסטרולוג, 04/10/07 16:57

    היתגעגעתם לשיר הבשר במיצריים שאתם רוצים את ביבי?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    גרון עמוק

    כיפה אדומה, 04/10/07 16:07

    אדוני ראש הממשלה,
    אולי תבין שלשרוד זה לא הכל. צריך גם להיזהר מלהשאיר אדמה חרוכה אחריך. כמו שזה נראה עכשיו אתה הורס רומס ודורס כל ערך וערך. אהוד ברק צועק שלא ישתמטו מצה''ל. אבל כל עוד אתה ראש הממשלה מי בכלל ירצה לשרת את המדינה הזאת. אתה צריך ללכת ולתת לאחרים לנקות אחריך. ולא להגיד ''אחרי המבול''

    הגב לתגובה זו

    • גם שמעון פרס לא שירת בצהל (ל''ת)

      משתמט מזיקים, 04/10/07 18:57

      הגב לתגובה זו

      • די כבר עם השטות הזו. פרס לא שירת בצה''ל, הוא שירת את צה''ל.

        בקיא, 05/10/07 07:57

        מה שפרס עשה למען הביטחון מחוץ לצבא, אלף גנרלים לא עשו בתוך הצבא. די כבר עם ההכפשות הבורות.

        הגב לתגובה זו

  • 117.

    חי לו אולמרט ללא עניינים. הוא עשה כסף, טייל בעולם, עד ששרון יום

    פעם אחת, 04/10/07 14:00

    אחד קם ונעלם. אולמרט החליט שזה הזמן להתגבר, הוא התייצב: '' אני אהיה ראש הממשלה''. וכולם מחאו בכפיים, וכולם שמחו כי יש לשרון יורש. אבל רק איש אחד לא צחק ולא בכה. הוא הביט בתקרה. עמרי שרון ראה איך נופלת קדימה לידיו של האיש שיגרור היצירה של אביו תהום שאולה. ואנחנו מאז נופלים ונופלים ונופלים

    הגב לתגובה זו

    • צודק!! אנחנו מאז נופלים לתהום ועמרי שרון לקלבוש

      רועי, 04/10/07 16:00

      ועמרי שרון נפל לבור. סליחה, לכלא. סליחה, לבית האסורים. אה, סליחה - ל ק ל ב ו ש

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    דיכטר יציית לפקודות אולמרט בציות עיוור !!!!!! (ל''ת)

    כמו בוורמכט, 04/10/07 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מזוז מדוע המשטרה לא מזמנת את אולמרט לחקירה ??? (ל''ת)

    ממתין לתשובתך, 04/10/07 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    שמתם לב שכל התגובות המתלהמות והילדותיות נכתבו לפני כניסת החג?

    קומץ נערי גבעות, 04/10/07 11:19

    קומץ נערי גבעות השתלט ונלחם בטוקבק ב-nrg במקום להילחם בצבא ההגנה לישראל

    הגב לתגובה זו

    • 10 שקל לתגובה מאולמרט ותמכור את האמא שלך ומולדתך (ל''ת)

      מומחה הונאה, 04/10/07 12:52

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    נגמר לי נייר הטואלט בשירותים - אולמרט אשם !!!

    אולמרט האשם, 04/10/07 10:10

    יורד גשם ותכננתי לצאת לטיול - אולמרט אשם!!!

    הכלב של השכנים חירבן לי בחצר - אולמרט אשם!!!

    עיקמתי את הקרסול במשחק כדורסל - אולמרט אשם!!!

    הכלב אכל לי את היומן - אולמרט אשם!!!

    הגב לתגובה זו

    • שלך הוא לכתוב טוקבקים ולקבל על זה כסף (ל''ת)

      מדהים, 04/10/07 14:01

      הגב לתגובה זו

      • לפי דעתי דווקא אתה הטוקבקיסט בתשלום של ביבי. אני מזהה את הכתיבה שלך

        פ, 04/10/07 14:30

        פראנויה?

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולמרט פירומן ידוע,

    מה יהיה?, 04/10/07 08:28

    הוא ידליק לנו את המדינה לפני שילך לביתו בעקבות החקירות.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אתרוגנות זה סוג של בגידה במולדת רק צת יותר מתוחכמת מלהעביר נשק כסף (ל''ת)

    ולוחמים לאוייב, 04/10/07 07:49

    הגב לתגובה זו

    • יפה! הסתרה מכוונת של האמת היא באמת חבלה. (ל''ת)

      אזוב הקיר, 04/10/07 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    דיכטר בכיר ??בכיר בהתבטאויותיו הטיפשיות,מתרשם שמדובר בשר אהבל (ל''ת)

    א.אולמרטינביץ, 04/10/07 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    בנצרת היה כלב עם כלבת, ציידים בעקבותיו אך הוא הדביק את כל מטיביו.

    Metziuty, 04/10/07 04:22

    היו לו ביצי פלדה, כולם רצו בהשמדת הכלב המשוגע, והיו כנגדו הוכחות בכל בבתי דין, אך מי שרצה כמוהו לשרוד, נשבע לו אמונים.

    כך לאיטה הפכה כל המדינה למדינת כלבים, כי הבינו האנשים, כי רק משוגעים נותרים במדינת היהודים. המונהגת ע''י כלבים שוטים.

    יופי בנגל,
    דמוקרטיה של כלבים שוטים הנה דמוקרטיה של הפרט והממשל הבאה על חשבון שרידת הכלל.

    לשם כך דרוש בג''צ, ומאות מליונים למערכת שפיטה...
    כדי להחזיק חופשי כלב אחד מזיק ומשוגע.
    על קצב כבר דיברנו.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אולמרט מושחת... ומושחתים, כל תכליתם היא לשרוד...

    ממשלה מושחתת, 04/10/07 00:36

    האיש וחבריו מושחתים מן היסוד... וזו כנראה תכונה נדרשת בחבורה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תירוצים עלובים

    די, 03/10/07 23:41

    מי שמנסה פתאום להגן על ממשלת אולמרט כי הוא הולך למו''מ עם אבו-מאזן, זה לא יעזור לו.
    אולמרט הוא רה''מ ממשלה מושחת נקודה. הוא מבזה את הפוליטיקה הישראלית. את הדמוקרטיה הישראלית. את עיקרון שלטון החוק בישראל. הוא מבזה ערכים של אחריות ממשלתית ומיניסטריאלית.
    כל מה שלומדים בשיעורי אזרחות בבית הספר לא שווה כלום אם לא נראה תוצאות בשטח.
    אולמרט מנסה לשרוד כי הוא רוצה לשמור על הכיסא החם שלו ולא כדי להגן על האינטרסים של ישראל. הוא לא יעמוד על המשמר כשצריך, ולא ישהה את עצמו כשהוא תחת חקירות.
    מצד שני, אני לא מתפלא כי הוא בסה''כ תלמיד של שרון. שרון היה עושה אותו דבר ולא היו פותחים עליו את הפה בתקשורת וגם בשטח.
    שרי הממשלה משחיתים את הפוליטיקה הישראלית כשהם יושבים, נשארים וגם מצטרפים לממשלה מושחתת. זו היא זנות פוליטית במלוא מובן המילה.
    חייבם להפסיק את הגועל הזה, את האורגיות הפוליטיות האלה צריך להפסיק ומיד!
    אולמרט חייב ללכת הבייתה ואיתו כל שרי ממשלתו בזה אחר זה.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לא נורא, תמיד אפשר לעצום עיניים ולהאשים את השמאל

    REL, 03/10/07 19:51

    עם שמפיל את עצמו בפח שוב ושוב, כי לא רואה את המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    שימו לב לעובדה מעניינת-כנסו

    אורי, 03/10/07 18:37

    עד כניסת השבת הפגזות אנטי אולמרט ללא רחמים מצד טוקבקיסטים מקצוענים משורות חובשי הכיפות הכתומות. עד מוצ''ש יהיה לנו שקט ורב התגובות יתמכו באולמרט. מה שמלמד שהימין הקיצוני שם לו למטרה להוריד את אולמרט בכל מחיר. אבל כמו שהם לא יכלו להתנתקות גם אולמרט ממשיך בקו ''הכלבים נובחים והשיירה עוברת''. אני חושב שאולמרט הינו ראש ממלשה מצוין בטח יותר טוב מאלה שרוצים לרשת אותו.

    הגב לתגובה זו

    • אורי יקירי

      יוסי, 03/10/07 21:08

      אכן כן, אולמרט הוא ראש ממלשה טוב,
      לפרויד היה ודאי הסבר מדויק לטעותך,
      כמו למשל שאתה לא באמת מאמין שאולמרט הוא המתנה הכי טובה שניתנה לעם היושב בציון

      הגב לתגובה זו

      • אורי שים לב.

        benzi. a, 04/10/07 08:43

        אני לא מאמין שנתניהו יצליח לעלות לשלטון. רוב הציבור בארץ לא יתמוך בו כי רבים רואים באיש בזה יצור הרסני ומסוכן למדינה.
        אבל ואם נצא מיתוך הנחה שאכן הוא זה שירכיב את הממשלה. יהיו אלה הכתומים שיוציאו לו את הנשמה ורבניהם המטורפים עוד יעשו לו
        את הפולסה-דנורה. וכל שאר מטורפי הימין יעלו על בריקדות כדי להפיל את הביבי הזה ומדוע? כי נתניהו יצטרך לפנות את רוב שטחי יו''ש כי אין דרך אחרת . נתניהו יצטרך לחלק את ירושלים והוא יעשה זאת הרבה יותר מהממשלות השמלאניות שאותם הוא משמיץ. נתניהו ימסור את רמת הגולן לסורים . כל המשימות האלה יפלו על נתניהו כי האמריקאים והארופאים ושאר העולם ילחצו . והביבי המזיע והלחיץ הזה לא יוכל לעמוד בפניהם.
        אפשר שרוב הציבור בארץ ילך ויסכים עם צעדיו של נתניהו. אבל ! הכתומים ומנהיגהם על מוריהם ורבניהם הם יהיו הראשונים שיבכו מרה על כך כולל מצביעיו והימין הקיצוני המתלהם שתומך בו. ימים יגידו...

        הגב לתגובה זו

    • אורי

      רופא דתל''ש, 04/10/07 00:22

      לא כולם מקצוענים. יש כאלה שפשוט חושבים שהוא ראש ממשלה מחורבן שסך מגרעותיו עצום לעומת יתרונותיו הבלתי נראים: אסון לעם ישראל בבטחון, בחוסר יחס אנושי לנושאים חברתיים, באדישות לשחיתות ולקשרי הון/שלטון, בהתמחות בספינים ובהישרדות אישית ע''ח כל מה שיקר לעם ישראל.

      לך תבדוק בבקשה את המזוזה שלך.

      הגב לתגובה זו

    • קוראים לזה ''נקמת גוש עזה'', ב- ''במגרשים''.

      יגאל כהן, 05/10/07 17:49

      וזה כלל גם את הרמטכ''ל ולא כלל את נסראללה,עם נסראללה יש להם ידידות ארוכת שנים.
      וזה הולך בדרך כלל ,עם היידה שרה.
      הם ''צודקים'',נסראללה לא גרש אותם מעזה.
      רק אנחנו.
      והם ירקדו על הדם של האחרון מה''מגרשים''.
      כולל אותי.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    את המלחמה יזם אולמרט ולא ביבי,,אז נא לא לשכח את 159 הנופלים (ל''ת)

    בגלל אולמרט, 03/10/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לעולם לא נשכח שזה היה אולמרט שיזם מלחמה ו 160 מצוינים נפלו, למה ? (ל''ת)

    טנקיסט מיל., 03/10/07 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ברק וליברמן שומרים עליו אחרת מחר הוא בקיבינמט (ל''ת)

    בן נון, 03/10/07 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מאיה מאיה,,הרי לא חשוב כמה שהבנין נראה יציב,,,אלה כמה חזק הבסיס,,, (ל''ת)

    פלמחניק, 03/10/07 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    למרות הכול הוא טוב בהרבה משני הטוענים לכתר האחרים:ביבי וברק היהירים

    אלקסנדר, 03/10/07 18:00

    נכון שאהוד אולמרט אינו אדם אשר מדינה יכולה להיות גאה על כך שהוא ראש ממשלתה.
    אבל הוא לא גרוע מן האחרים ואף עולה על שני המתמודדים האחרים לתפקיד ראש הממשלה קרי, נתניהו & ברק. הוא לפחות אינו מתנשא ויהיר כמוהם וכמו כן הרבה יותר אנושי וקשוב לאלו אשר הפרוטה אינה מצויה בכיסם.
    לא תאמן עד כמה הזיכרון של אזרחי המדינה הזו יכול להיות קצר. רק במדינת ישראל אנשים כמו ברק וביבי, אשר נזרקו בבושת פנים מן הגה השלטון לא לפני הרבה זמן, יכולים להיות מועמדים לראשות הממשלה מטעם מפלגתם ועוד לזכות בפופולריות כעבור כמה שנים.
    ואח''כ אנו עוד שואלים למה המדינה הולכת ומתדרדרת.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה מעדיף מושחת שמשחית במקום רצון רוב העם השפוי,,חבל עליך,,,,, (ל''ת)

      בצלאל, 03/10/07 22:11

      הגב לתגובה זו

    • צריך להפנים - שחיתות בסדר גודל כזה מסוכנת!! אין שם טוב רק רע. (ל''ת)

      פרייר, 04/10/07 07:43

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אולמרט יחבור להירשזון בתא אחד בכלא (ל''ת)

    נביא אמת, 03/10/07 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הרבה כסף יש לאולמרט - הרבה טוקבקיסטים הוא מחזיק (ל''ת)

    תותח, 03/10/07 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אולמרט. קודם כל להחמק מאישום פלילי

    הנתוחים שגויים!, 03/10/07 16:28

    כל הניתוחים שגוים. סדר הקדימויות של אולמרט : קודם כל להתחמק מאישום פלילי ולשם כך הוא חייב לשרוד כראש ממשלה!
    כרוה''מ הוא יכול להתחמק מאישום פלילי וכלא ע''י מניפולציות של מערכת המשפט. למשל מינוי מקורב לפרקליט המדינה. יש לנו ראש ממשלה שמשתמש במשרה כדי לחמוק מאחריות פלילית ולא להיפך. דיכטר צריך להציע הסדר לפיו ראש ממשלה עם קופת שרצים יהיה פטור מעונש אם יתפטר. זהו האינטרס הצבורי האמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    רבותי וגברותי, זה הזמן לחבוש קסדה

    מחוקק, 03/10/07 16:21

    ולא של אופנים כדי להישמר מפני מנהיגים חכמים ופזיזים. עדיף חכם והססן. שימו קסדה יאללה

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מיה בנגל היקרה

    אלון ה, 03/10/07 15:50

    אני יכול להבין אותך למה כתבת את המאמר הזה, ובכלל למה את נוקטת צעדי זהירות מול אדם כמו אולמרט. לפני יותר משנה חזית שהממשלה תיפול באביב שעבר, וכאמור - התחזית של התבדתה.

    אז כבר נאמר שהנבואה נתנית לשוטים, אבל מיה יקירתי - אל תהפכי את עצמך לחסידה שוטה של אולמרט. בסופו של דבר, במוקדם או במאוחר, אולמרט יגלה את עצמו על הברכיים, שהוא צריך להתחנן על כך שיתנו לו עוד יום ועוד יום ועוד יום של חסד. שלסחוט עוד שבריר יבש מהלימון. בקרוב אנחנו נראה אולמרט אחר, שאולי חתך חלק האצבעות שלו למען עמיתיו בקואליציה ובכנסת. כל אלו שהוא תלוי בהם בכדי לשרוד. אבל בפוליטיקה זה תמיד בפוליטיקה - הפוליטיקאים בסופו של דבר ירצו לא רק את כל האצבעות שלו, אלא גם הידיים שלו. ככה זה - וכיאה לבנאדם חכם, הוא יודע את זה טוב מאוד שבסופו של דבר זה מה שיהיה והוא לא יוכל להמשיך. זה הולך להיות ממש לא נעים.

    אז לאור זה שהוא הפך את מוסד מבקר המדינה למדראנו ואת ההורים השכולים מהמלחמה אשר יזם למתנקשים פונטציאלים בחייו. את הכבוד הוא איבד, את האצבעות והידיים הוא הולך ומאבד מרוב הדילים המפוקפקים עם הכנסת, לכן בקרוב, אולי אפילו בקרוב מאוד, הוא הולך לאבד את זה לחלוטין. ואז כולנו נחזה במפולת המביכה שתהיה לו.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    חוסר יכולתו להכיר בגבולות הכוח

    זקן, 03/10/07 15:45

    כשהייתי צעיר קראו לזה פשוט גנב

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מבין ברק לביבי אני בוחרת אולמארט-ואתם תרגיעו-חמומי מוח (ל''ת)

    כלנית, 03/10/07 14:59

    הגב לתגובה זו

    • זה שאת טיפשה לא צריך להפריע לנו (ל''ת)

      שי, 03/10/07 16:45

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט במקרה הטוב יכול להיות יו''ר וועד הבית שלי.

      העם לא מטומטם, 03/10/07 17:07

      לכי תקראי ת'ספר של אולמרט אולי תביני מי הוא...בעצם לא תמצאי כי אין כזה.למה?כי לאדון אולמרט לא היה זמן לכתוב ספר ולהתעסק בעניינים חשובים מפני שכל חייו עסק בקומבינות,כסף ואינטרסים אישיים!וחבל שיש חלק אווילי בציבור(למזלנו הוא אפסי כיום)שתומך בכלומניק הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    יבוא יום ותבינו שאנחנו ניצחנו במלחמה הזו--הפסדנו במלחמה הפסיכולוגית (ל''ת)

    כלנית, 03/10/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אולמארט הלך למלחמה כי מפקדי הצבא הובילו אותו לשם!!!!! (ל''ת)

    כלנית, 03/10/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ש''ס וליברמן עוד ישלמו מחיר נורא

    מבין, 03/10/07 14:51

    בבחירות הבאות הם יעלמו לגמרי

    הגב לתגובה זו

    • א. זה לא נורא כ''כ. ב. הם יצטרפו לביבי

      ביבון, 03/10/07 17:10

      שגם הוא יעלם

      הגב לתגובה זו

    • ש''ס לא תשלם שום מחיר

      יאיר, 03/10/07 23:57

      אתם תומכי הליכוד, פחדתם כל השנים להלחם נגד המפלגה האנטי ציונית (כן! מפלגה אנטי ציונית) הזו - ש''ס.
      מי שמשתף פעולה עם מפלגות ערביות בכנסת נגד האינטרס המובהק של רוב הציבור - הוא אנטי ציוני. מי שלועג להסטוריה של התנועה הציונית בבתי הספר שלו שמומנים על ידי המדינה - הוא אנטי ציוני. מי שלא שולח את בניו לצה''ל למרות היותו יהודי - הוא אנטי ציוני (ולכל המגיבים הדתיים שהולכים לכתוב ולהגיב כאן - אחסוך מכם מראש - אין אף בית ספר בארץ שמסית להשתמטות מהצבא. לעומת זאת - כל הישיבות של ש''ס פשוט מכוונות את צאן מרעיתן ללכת ולהשתחרר מהצבא).
      אבל אתם אנשי הליכוד - פיטמתם את ש''ס כל השנים בגלל הסכמים קואליציוניים ותאוות השלטון. ממפלגה של 4 מנדטים! כן , 4 מנדטים בשנת 1984 המפלגה הזו נהייתה מפלגה של מעל 10 מנדטים כבר מאז שנת 1999! המפלגה הזו כבר הצליחה להרים דרך בתי הספר שלה דור חדש של מצביעי ש''ס, מצביעים ממושמעים שלא יזוזו ולא יצביעו למפלגות אחרות.
      ואתם יודעים מה הקטע האירוני, תומכי ליכוד יקרים? שעיקר הגדילה של ש''ס באה לא על חשבון מרצ, או מפלגת העבודה, אלא על חשבונכם! חשבתם למה בשנות ה80 הייתם מפלגה של מעל 40 מנדטים, והיום תהיו מוכנים לחתום על תוצאה של 33, 35 מנדטים בקלפי?
      מה שהיה , הוא שיהיה. אתם לא תצליחו לארגן מערכת הסעות משומנת ביום הבחירות, כי יש לכם גרעון תקציבי. אתם לא תצליחו להביא את 100 אחוז הבוחרים שלכם לקלפי כי אין לכם רבנים שהבוחרים שלהם הולכים אחריהם ומצייתים בצורה עיוורת, אתם לא תצליחו לפרוץ למעוזים של ש''ס ולגנוב להם מצביעים כי אתם מ-פ-ח-ד-י-ם להתעמת איתם!! בבחירות הבאות לא תוכלו להקים ממשלה בלי ש''ס, אז אל תשלו את עצמכם אפילו לחשוב אחרת.
      וגם ישראל ביתנו - הציבור הישראלי הוא בעל זכרון קצר. ליברמן יידע לצאת בזמן מממשלת אולמרט, הוא יחכה לאיזה פיגוע שיהיה חלילה כמה חודשים לפני הבחירות, יגיד לאולמרט שעליו לפרק את חמאסטן, אולמרט מן הסתם לא יוכל, ליברמן ייצא מהממשלה, ויהפוך בעיני ההמונים גיבור, וכך ליברמן יוכל ליישם את האימרה ''לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה'' - להיות שר בממשלה עד חצי שנה, שנה לפני הבחירות, להמשיך לקבל תקציבים למשרד שלו שאף אחד לא יודע מה הוא עושה איתם באמת, ובבוא היום, להתייצב ביחד עם האופוזיציה נגד אולמרט לפני הבחירות.
      והליכוד? שוב, לא יעשה דבר ויקים קואלציה גם עם ליברמן בבחירות הבאות.

      הגב לתגובה זו

    • ש''ס - לא. ליברמן - כן.

      דעת, 04/10/07 00:39

      שתי המפלגות ייפגעו מאוד אך לא יימחקו.
      בישראל ביתנו יש ספק עם להתאחד עם הליכוד ובכך להיעלם סוף סוף מהמפה הפוליטית.
      ואגב, ש''ס תמיד תהיה חזקה כל עוד הרב עובדיה חי.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    אין עליו הוא תותח האולמרט הזה אני באופן אישי חושב

    מלך האולמרט הזה, 03/10/07 14:47

    שהוא ישלוט לעוד כמה קדנציות הוא מלך

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לצאת מתחת לבלטה

    אוהב אדם, 03/10/07 14:39

    כל כך הרבה קשקושים נכתבים כאן, ורובם חסרי טעם וגם לא נוגעים לעניין. נראה כאילו מישהו מלבה את הדברים, אולי מתוך אינטרס פוליטי ציני. תכל'ס, תצביעו על דברים שנעשים לא נכון, והציעו מה כן.
    המצב היום בארץ, בראשיתה של שנה חדשה, יציב הרבה יותר מבשנים קודמות,אף כי יש כמה נקודות הלוחצות מאוד ולפעמים כואבות, כמו באיזור עוטף עזה ושדרות.אבל התחושה היא, שנעשים מאמצים להתמודדות עניינית ורצינת, בעיקר של הרמטכ''ל אשכנזי, ובמיוחד מאז הצטרפות ברק כשר בטחון, וכעת גם עם החיזוק של אילון.
    יש המון מה לעשות, וכציבור מגיב תפקידנו להצביע על כשלים עניניים - המלווים כל ממשל - ולהאבק על תיקונם.
    הגב' בנגל, המצטיירת כעיתונאית מקצועית מאוד, ודאי מעודכנת מאתנו ומוזמנת לשתף אותנו יותר בעשייה ובחשיבה המתרחשות במערכות הממשל השונות.
    הגיע הזמן לצאת מתחת לבלטה של אהוד ועליזה, ולהתמודד עם הבעיות שלנו האמיתיות.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לצאת מתחת לבלטה

    אוהב אדם, 03/10/07 14:39

    כל כך הרבה קשקושים נכתבים כאן, ורובם חסרי טעם וגם לא נוגעים לעניין. נראה כאילו מישהו מלבה את הדברים, אולי מתוך אינטרס פוליטי ציני. תכל'ס, תצביעו על דברים שנעשים לא נכון, והציעו מה כן.
    המצב היום בארץ, בראשיתה של שנה חדשה, יציב הרבה יותר מבשנים קודמות,אף כי יש כמה נקודות הלוחצות מאוד ולפעמים כואבות, כמו באיזור עוטף עזה ושדרות.אבל התחושה היא, שנעשים מאמצים להתמודדות עניינית ורצינת, בעיקר של הרמטכ''ל אשכנזי, ובמיוחד מאז הצטרפות ברק כשר בטחון, וכעת גם עם החיזוק של אילון.
    יש המון מה לעשות, וכציבור מגיב תפקידנו להצביע על כשלים עניניים - המלווים כל ממשל - ולהאבק על תיקונם.
    הגב' בנגל, המצטיירת כעיתונאית מקצועית מאוד, ודאי מעודכנת מאתנו ומוזמנת לשתף אותנו יותר בעשייה ובחשיבה המתרחשות במערכות הממשל השונות.
    הגיע הזמן לצאת מתחת לבלטה של אהוד ועליזה, ולהתמודד עם הבעיות שלנו האמיתיות.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לצאת מתחת לבלטה

    אוהב אדם, 03/10/07 14:39

    כל כך הרבה קשקושים נכתבים כאן, ורובם חסרי טעם וגם לא נוגעים לעניין. נראה כאילו מישהו מלבה את הדברים, אולי מתוך אינטרס פוליטי ציני. תכל'ס, תצביעו על דברים שנעשים לא נכון, והציעו מה כן.
    המצב היום בארץ, בראשיתה של שנה חדשה, יציב הרבה יותר מבשנים קודמות,אף כי יש כמה נקודות הלוחצות מאוד ולפעמים כואבות, כמו באיזור עוטף עזה ושדרות.אבל התחושה היא, שנעשים מאמצים להתמודדות עניינית ורצינת, בעיקר של הרמטכ''ל אשכנזי, ובמיוחד מאז הצטרפות ברק כשר בטחון, וכעת גם עם החיזוק של אילון.
    יש המון מה לעשות, וכציבור מגיב תפקידנו להצביע על כשלים עניניים - המלווים כל ממשל - ולהאבק על תיקונם.
    הגב' בנגל, המצטיירת כעיתונאית מקצועית מאוד, ודאי מעודכנת מאתנו ומוזמנת לשתף אותנו יותר בעשייה ובחשיבה המתרחשות במערכות הממשל השונות.
    הגיע הזמן לצאת מתחת לבלטה של אהוד ועליזה, ולהתמודד עם הבעיות שלנו האמיתיות.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    נתניהו עוזר ליציבות הממשלה ונתניהו יעזור לאולמרט לנצח בבחירות הבאות

    אזרח הארץ, 03/10/07 14:25

    בגלל נתניהו הממשלה האת איתנה ויציבה.
    ובגלל נתניהו רבים יצביעו לאולמרט כי בעני רוב הציבור בארץ נתניהו נתפס כבלתי רצוי וכפגע רע .

    הגב לתגובה זו

    • יש דברים בגו. אני לא ממעריציו של אולמרט אך אתמוך בו בגלל ביבי

      איתן רון, 03/10/07 14:39

      נתניהו ותומכיו המטורללים גורמים לי לתמוך באולמרט למרות שאני מדיר את עצמי ללכת לקלפי והפולטיקה לא חלק מעניני. הפעם בע''ה אני רעייתי וב''ב נלך ונצביע עבור אולמרט כי זה עדיף מנתניהו ואנשיו.

      הגב לתגובה זו

      • אז אתה פשוט אדיוט, אין מוח אין דאגות (ל''ת)

        שי, 04/10/07 02:37

        הגב לתגובה זו

        • ביבון,אם תגיד :''היידה ג'יין,היידה שרה'',תקבל בננה. (ל''ת)

          יגאל כהן, 05/10/07 17:55

          הגב לתגובה זו

    • אולמרט לא מגיע לקצה הציפורן של ביבי.

      אולמרט הוא 0, 03/10/07 17:11

      ביבי עולה על אולמרט בכל פרמטר,רק להשוות בין הספרים שכתבו השניים מלמדת מי יותר טוב.
      בעצם לאולמרט יש ספר????
      נראה לי שלא ,למה ?כי הוא 0 שכל חייו עסק בקומבינות ואינטרסים אישיים.ועכשיו תשוו בין השניים,זה פשוט בזיון לחשוב על זה.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    וידבר אדני אל משה לאמר: יש איש אחד בסוף הדורות אהוד אולמרט שמו

    אהוד אולמרט, 03/10/07 14:14

    והוא יהיה מלך על בני ישראל ויעשה נסים ונפלאות ויקדש את שמי בעולם ויקבץ את בני ישראל לארצם וישבו איש תחת גפנו ותחת תאנתו. בימים האלה הבורסה תתחזק והשקל יתרומם וכל אומות העולם ישבחו ויהללו את בני ישראל ואת מנהיגם הנערץ אהוד אולמרט חי אני נאם אדני צבאות אם לא אעשה את כל הדברים האלה אשר דברתי. ויפול משה על פניו ויאמר אדני מה הפלאת לעשות לעם הזה אכן יש אלוהים חיים בארץ ואהוד אולמרט הוא משיחו!

    הגב לתגובה זו

    • אתה גר ברח בלפור אולי? (ל''ת)

      מאיפה באת, 03/10/07 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    לצאת מתחת לבלטה

    אוהב אדם, 03/10/07 14:09

    כל כך הרבה קשקושים נכתבים כאן, ורובם חסרי טעם וגם לא נוגעים לעניין. נראה כאילו מישהו מלבה את הדברים, אולי מתוך אינטרס פוליטי ציני. תכל'ס, תצביעו על דברים שנעשים לא נכון, והציעו מה כן.
    המצב היום בארץ, בראשיתה של שנה חדשה, יציב הרבה יותר מבשנים קודמות,אף כי יש כמה נקודות הלוחצות מאוד ולפעמים כואבות, כמו באיזור עוטף עזה ושדרות.אבל התחושה היא, שנעשים מאמצים להתמודדות עניינית ורצינת, בעיקר של הרמטכ''ל אשכנזי, ובמיוחד מאז הצטרפות ברק כשר בטחון, וכעת גם עם החיזוק של אילון.
    יש המון מה לעשות, וכציבור מגיב תפקידנו להצביע על כשלים עניניים - המלווים כל ממשל - ולהאבק על תיקונם.
    הגב' בנגל, המצטיירת כעיתונאית מקצועית מאוד, ודאי מעודכנת מאתנו ומוזמנת לשתף אותנו יותר בעשייה ובחשיבה המתרחשות במערכות הממשל השונות.
    הגיע הזמן לצאת מתחת לבלטה של אהוד ועליזה, ולהתמודד עם הבעיות שלנו האמיתיות.

    הגב לתגובה זו

    • מיזנטרופ האולמרט הזה שלא יבלבלו אותכם!!!!!! (ל''ת)

      פסיכולוג, 03/10/07 15:01

      הגב לתגובה זו

    • שוב שכחת לקחת את הכדור הירוק? (ל''ת)

      לא אוהב, 03/10/07 15:33

      הגב לתגובה זו

    • תסבירו לי - במה איילון מחזק את הממשלה?

      יאיר, 03/10/07 23:48

      הוא אולי היה מפקד הקומנדו ומפקד חיל הים וראש השב''כ, אבל בינינו - הוא פוליטיקאי כושל.
      הלך על כרטיס של פוליטיקאי ישר, ותוך זמן קצר זגזג בצורה מדהימה. תקף את משרות השרים בלי תיק ונהיה שר בלי תיק בעצמו.
      ברק? אתם מתלהבים מברק? הוא כבר עשה משהו בעניין חמאסטן?
      אין ספק זו ממשלה יציבה, אבל שריה הם אנשים אינטרסנטים אחד אחד, ויש בזבוז אדיר בכספי הציבור - שר בלי תיק עולה כמה מליונים בשנה, ויש לנו כבר כמה כאלה - רוחמה אברהם,איילון ועוד.
      מה לגבי משרדים שהומצאו על ידי אולמרט - המשרד לענייני ענייני בזבוז כספים אסטרטגיים - עולה לנו 135 מליון שקל בשנה. הכל בגלל שאולמרט לא יכל לפטר את שר הקליטה בוים, חברו מימי הגן, ובגלל שליברמן יודע שאם יהיה שר קליטה, יכשל בסיוע לעולים כמו ששרנסקי נכשל כשר פנים, וגורל מפלגתו יהיה כגורל מפלגתו של שרנסקי.
      היו ממשלות אחרות בישראל שגם לא היו טהורות,אבל לפחות היתה תחושת עשיה, עם הממשלה הזו אין שום תחושת עשיה. התחושה היא שכל מרכיביה נמצאים בה על מנת לשרוד.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אולמרט ראש ממשלה ל-20 שנה

    נביא בעירו, 03/10/07 14:08

    ישבור את כל השיאים כי הוא הגדול מכולם.

    הגב לתגובה זו

    • למה הקטינו את סל התרופות?

      רופא מהתנ''ך, 03/10/07 18:03

      למה?

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אדוני ראש הממשלה מר אולמרט, אני מצדיע!

    ארז, 03/10/07 14:07

    אתה המלך!

    הגב לתגובה זו

    • האם נגמרו גם התרופות הוטרינריות?

      רופא בספארי, 03/10/07 18:04

      תמהני.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אולמרט איש מצליח

    רותי, 03/10/07 14:04

    הכל מצליח לו גם חכם, גם עשיר וגם יפה.

    הגב לתגובה זו

    • יש לו גם בלורית מתנפנפת

      רופא מחצור, 03/10/07 18:06

      עיניים להם ולא יראו, אוזניים להם ולא ישמעו, ידיים להם ולא יחושו, לשון להם ולא יטעמו, מוח להם ולא יחשבו, פה להם והם מדברים ומדברים ומדברים ומדברים כאילו אין מחר.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אני עם אולמרט גמרתי!!!

    יאללה ביתר!, 03/10/07 14:03

    גמרתי לשנוא אותו וגמרתי להעביר עליו ביקורת לא מאוזנת ולא עניינית. מהיום אני רק עם אולמרט באש ובמים! ראיתם מה הוא עושה לסורים? בחיי! לא ראיתי אף פעם דבר כזה! השפיל אותם עד עפר כמו שביתר עשתה לסחנין!!! לכן אני אומר אולמרט המלך של היהודים! ואלוהים יברך אותו!

    הגב לתגובה זו

    • בטח. הוא גם היה במטוס והוא זה שכיוון את הפצצה מול הסורים

      אלון ה, 03/10/07 15:52

      אתה זה שתביא לו את זר הדפנה.

      הגב לתגובה זו

      • לא הוא היה במטס השני,את המטס הראשון הוביל ביבי.

        יגאל כהן, 05/10/07 17:57

        הכי טוב שתשב.
        כשאתה יושב,גם לא רואים את הזנב שלך וגם לא רואים את התחת האדום שלך.

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    אולמרט ראש הממשלה לאורך ימים ושנים ארוכות

    רבי שליטא, 03/10/07 14:00

    אלוהים בחר בו ולכן הוא איש מצליח. תפנימו: העולם שייך לאלוהים ומי שאלוהים בוחר הוא המצליח.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אולמרט גבוה גבוה 20 רמות מעל כל האחרים

    רונית, 03/10/07 13:58

    ואל תגידו ביבי כי עוד מעט כבר ישכחו מי הוא בכלל...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא משנה אם וכמה הוא חכם, סרטן השחיתות שבו מקרב אותו לכליונו,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 03/10/07 13:36

    הגב לתגובה זו

    • לא חשוב כמה הוא מושחת . אבל כל הכנופיה הזאת הם מהליכוד הרקוב

      קול צף., 03/10/07 14:19

      ונתניהו הוא האבא של הרקובים והשקרנים.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    על פי מה ששמעתי: וינוגרד יפרסם הדוח בנובמבר בודאות! (ל''ת)

    היכונו!, 03/10/07 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הכח של הממשלה שמדובר בחבורה של אפסים שכולם יודעים שלא יבחרו (ל''ת)

    בהם עוד הפעם, 03/10/07 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אבירי השמאל והתקשורת בפניקה מטורפת בנימין נתניהו מוביל בסקרים (ל''ת)

    זו הסיבה להישרד, 03/10/07 12:42

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו יוביל בסקרים. וזה סיבה טובה להצביע ולתמוך לאולמרט או ברק .

      ירושלמי ותיק, 03/10/07 15:46

      לאחד משניהם למי שיהיה לו תמיכה גדולה יותר בציבור. רק לא ביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מי שבוחר מה שכספית ,אברמוביץ,חסון,

    אורי, 03/10/07 12:35

    אודי סגל,רשף,רינה מצליח,קרן נויבך,עופר שלח,לונדון וקירשנבאום והרשימה נמשכת בקיצור לשוטים שעדיין מאמינים לפרופוגנדת השמאל,ששולטת לחלוטין בתקשורת הישראלית,ובוחרים בדיוק לפיה,מתי תבינו?......תשמען מה אברמוביץ,שלח,חסון,דרוקר,מצליח אומרים ותבחרו הפוך !!!!!.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אולמרט עשיר מאד.מיימיו לא עבד כעצמאי.

    רותי, 03/10/07 12:10

    כל עושרו הושג בשחיתות,הרי לא התעשר ממישרות ציבוריות.( היום אפשר,או ע''י שחיתות.)
    כל העיניין דורש בירור.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט לא עשיר בכלל. הוא אמיד

      רוצי רותי, 03/10/07 12:33

      אז יש לו קצת נדלן אז מה?!!! זו לא סיבה להטפל לבן אדם הזה. מסכן שלי

      הגב לתגובה זו

      • לדעתי הוא קלפטומן

        ערבה, 03/10/07 14:15

        המסכן.
        רק העם יותר מסכן ממנו

        הגב לתגובה זו

        • די כמה אפשר לפזר (ל''ת)

          טימטום, 03/10/07 15:08

          הגב לתגובה זו

    • למה את מבלבלת את המוח על מה שאת לא יודעת - עבד עצמי

      בתור עו''ד, 03/10/07 15:07

      בזמנו היה אפשרי גם להיות בממשלה וגם לעבוד מהצד. סתם לזרוק מילים באויר למה ?

      הגב לתגובה זו

    • עד 1999 ח''כ היה יכול לעסוק בפרקטיקה פרטית

      אחד שיודע, 03/10/07 15:32

      כעו''ד בתחום המסחרי, ומשכורת מכובדת כח''כ, יכל אולמרט לצבור נכסים רבים.
      מאז 1999, באמת הרתיעה של בעלי מקצועות חופשיים מהכניסה לפוליטיקה, נובעת מההכרח, לותר על עסקיהם.

      הגב לתגובה זו

    • הגדרה מתאימה לאולמרט: נוכל וגנב במרמה. (ל''ת)

      חץ, 03/10/07 17:51

      הגב לתגובה זו

    • כמו שכתבו קודמיי בתגובות

      יאיר, 03/10/07 23:44

      אולמרט היה שכיר במשרדו של שמואל תמיר ז''ל, פטרונו הפוליטי מימי מפלגת ה''מרכז החופשי'' שלימים התמזגה לליכוד.
      באותם הימים היה מותר לח''כ להיות ח''כ ולעבוד בעסקים פרטיים במקביל, ואולמרט למד מפטרונו כיצד לעשות את שני הדברים במקביל, ולאט לאט התחיל לצבור הון, בצורה חוקית לחלוטין באותם ימים.
      נכון, החוק השתנה עם השנים, אבל אולמרט כנראה כבר היה רגיל לסטנדרטים שהיו חוקיים בשנות ה70, ולאט לאט דרך הקומבינות הספק חוקיות השתלטה על דרכיו.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולמרט עשיר מאד.מיימיו לא עבד כעצמאי.

    רותי, 03/10/07 12:03

    כל עושרו הושג בשחיתות,הרי לא התעשר ממישרות ציבוריות.( היום אפשר,או ע''י שחיתות.)
    כל העיניין דורש בירור.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט עשיר

      ===, 03/10/07 12:28

      מה חשוב ישיר, האיש חסין מחוסן עמיד מול כל ביקורת, זה כבר אומר עשיר מופלג שלא פוחד מחקירות...צריך להאמין שלכל דבר מגיע הרגע המתאים, ואולי יבוא יום ותהיה חשיפה של האמת, זו תקוה,
      שצריך סבלנות שתתממש. ועד אז- אין מה לעשות האיש ''עובד''יפה, צוחק על כל הממורמרים על התנהלות הדברים. ואיך אומרים בארץץ נהדרת-
      פייר \\ אני מאוכזבת,

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט עשיר בדעת

      צרלי צפלין, 03/10/07 14:06

      הבן אדם פצצת IQ מהלכת.

      הגב לתגובה זו

    • 99.999 אחוזים מהעשירים בעולם

      אאא, 05/10/07 13:51

      התעשרו בדרכים דומות.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולמרט הוא כלום - וזה מחמאה

    qwer, 03/10/07 11:54

    לא עושה צעד בלי יועצי הסתרים ואנשי הפירסום הצמודים (אלה שאמרו לו למשל לדבר על תרימת אבירים).
    לדעתי הבן אדם כולה קלפטומן קטן ,שלמזלו מחזיק את העיתונים הגדולים בכיס שלו.

    משטרים כמו שהיו ברוסיה וסין פעם היו גאים בו מאוד.

    קדימה לכלא!

    הגב לתגובה זו

    • שטויות אתה מדבר

      שטויות, 03/10/07 12:33

      הוא חכם כמו שד והוא לא פרייר

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט פיקח כמו שד (ממש לא חכם) ומקומו בגיהנום (ל''ת)

        יאל, 04/10/07 10:44

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    סדום ואולמרט

    בז, 03/10/07 11:34

    מי אשם שאיש אחד לועג למדינה שלמה, מופז שיטרית דיכטר אלה רק מרויונטות, העם המושחת הזה שמעריץ את השחיתות ובז לערכים ולמוסר, שסוגד לכוכב נולד ומתמוגגת בגזעניה נוסח טומי לפאן ומקעקע הדמוקראטיה לכאורה כפרופסור פרידמן והשר המנופח לביטחון האיליטות אבי דיכטר, אם תביטו על האוליגרכים האיליטות וההמונים תראו בכולם את אהוד אולמרט אפילו הסופרים המכונים אנשי רוח כמו עמוס עוז וא.ב. יהושוע הם אהוד אולמרט. עם שהוא כולו חונטה. האיש היחיד שראה את המציאות הזאת היה מפקד חיל האויר לשעבר מנוחתו עדן.

    הגב לתגובה זו

    • עמורה ודיכטר, מופז ושיטרית... (ל''ת)

      מירב, 03/10/07 11:58

      הגב לתגובה זו

    • סדום ונתניהו

      רואה את הנולד, 03/10/07 12:26

      וביבי יותר טוב? הבנאדם לא רואה ממטר חוץ מאת עצמו. רק לפני יומיים הבנאדם הזה שרוצה להיות ראש ממשלה פלט שטויות בטלביזיה. רבותי וכמובן גבירותי - האיש מסוכן יותר מאולמרט. אני מציע שאולמרט יישאר כמה שיותר

      הגב לתגובה זו

      • חבל שטובת המדינה אינה לנגד ענייך-אולמרט אסון לישראל (ל''ת)

        מרכז שפוי, 03/10/07 12:59

        הגב לתגובה זו

    • יאללה מכות יאללה

      רוקי בלבואה, 03/10/07 12:27

      אני רוצה לראות את ציפי ואת דליה איציק מתגוששות בבוץ!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ה''התאוששות'' בסקרים היא תעתוע ..הוא וכל המפלגות בקואליציה ישלמו

    מרכז שפוי, 03/10/07 11:33

    ה''התאוששות'' בסקרים היא כלום , יש כעס עצום בציבור על ''קדימה'' ה''עבודה'' ו''ישראל ביתנו'' שתומכים בממשלה הגרועה ביותר בתולדותנו!
    הן תשלמנה בבחירות הקרובות או הרחוקות דבר לא יעזור להן , לא כתבות מפרגנות של פרשני בית , לא
    הפצצות מטופשות בסוריה ולא ''תהליך'' שלום מזוייף .

    הגב לתגובה זו

    • צודק,שותף לדעתך. (ל''ת)

      ב100%, 03/10/07 11:59

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ולמרט הנוכל המושחת וממשלתו הקלוקלת כבר מזמן היו צריכים ללכת מאיתנו (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 03/10/07 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לדעתי הסיבה היחידה שמחזיקה אותו זה המתחרים

    גל, 03/10/07 11:25

    ביבי וברק. הרי לא אותן פרשיות ופרשות, לא וינוגרד שהוא עצמו מינה ולא כל הטקטיקות שמצליחות ומתוארות ובוודאי לא הדברים של דיכטר שמאד לא מוסיפים למפלגה שלהם הם אלה שנותנים נקודות פוליטיות אלא אותם אלה שאמורים לשמש כאלטרנטיבה לאולמרט. אחרת ממזמן היתה מערכת בחירות ואין כזו סוף סוף כל שנה וחצי מה שנותן נקודת זכות אחת שבדיוק היא זו שנותנת לו להמשיך בתפקידו ומה שנותר הוא לקוות כרגע שהוא יוביל לדברים טובים יותר.

    הגב לתגובה זו

    • יותר גרוע מאולמרט ליבני וחבריהם אין. (ל''ת)

      רוני, 03/10/07 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולמרט תמיד היה 0 וכך הוא ישאר!

    בושה למדינה, 03/10/07 11:24

    אולמרט הזה הוא האדם האחרון ביקום שהייתי מצפה שיהיה ראש ממשלה,פשוט בזיון!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אז רגע אם אכן הבנתי יוצא ש..

    מירב, 03/10/07 11:21

    דיכטר+מופז+שיטרית+''ביצי ברזל''=ליבני לא תכהן בעתיד כרוה''מ? עצוב....

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לאולמרט באמת לא אכפת מהעם, אכפת לו רק מעצמו

    שי, 03/10/07 11:13

    מצדו שנמות במלחמות , שנפסיד במלחמות, יחלק את הארץ לערבים, העיקר שהוא ישרוד.
    הרי בסופו של דבר זה חברי הכנסת שנותנים לו לשרוד(זה לא פולטיקה גדולה שלו), הם פשוט לא רוצים ללכת לבחירות, אחרת נתניהו יהיה ראש ממשלה.
    הכל במסגרת שטיפת המח של התקשורת השמאלנית נגד נתניהו שנמשכת כבר שנים

    הגב לתגובה זו

    • וגם אתה צודק ב100%. (ל''ת)

      היום הרבה, 03/10/07 12:00

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מנסה למכור לנו את ציפי החלשלושית (ל''ת)

    זהבה, 03/10/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לבני אמיצה??? זו לא זאתי שקראה לו להתפטר ואחרי זה נשארה בממשלה

    שי, 03/10/07 11:09

    כמו אחרון הפחדנים.
    תקשיבי, אדם אמיץ זה לא אדם שעושה חצי עבודה.
    לבני ביזתה את עצמה ואת הדבר שקוראים לו יושר ציבורי.
    אתה לא יכול להגיד לראש הממשלה ''תתפטר'' ואחרי זה להשאר בממשלה כאילו לא קרה דבר!!!!
    לבני לא ראויה לתפקיד בכלל

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%. (ל''ת)

      די כבר, 03/10/07 11:24

      הגב לתגובה זו

    • נכון אבל...

      מירב, 03/10/07 11:25

      תנסי לדמיין מה היה קורה אילו כל מתנגדיו היו קמים והולכים מה אז?
      גם כל הממשלות שלנו מתפרקות כל שני וחמישי לא כך?

      הגב לתגובה זו

      • עדיף בחירות מאשר ממשלה גרועה

        שי, 03/10/07 11:58

        אנחנו לא חיים בשוודיה, אין לנו את הלאגג'רי להגיד ''טוב נו , נחכה לבחירות הבאות''.
        מדינת ישראל נמצאת היום בשלב קריטי של קיומה, ואחנו לא יכולים לתת לאנשים בינוניים לשלוט במדינה שלנו בזמן כזה

        הגב לתגובה זו

        • בחירות בישראל לא שונות מבחירות

          אאא, 05/10/07 13:50

          באיראן.
          פיקציה חסרת משמעות.
          המיעוט הסמולני הלבן ישלוט פה בצורה טוטאלית וטוטאליטארית ללא שום קשר להתפלגות המנדטים בכנסת,בדומה לשלטון המולות באיראן.

          הגב לתגובה זו

  • 59.

    בנגל את פשוט מעולה!!! (ל''ת)

    מיכל, 03/10/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הוא לא מבין הכלומרט שהוא מגעיל אותנו?

    אזרח, 03/10/07 11:00

    בן-אדם שמקבל כל-כך נמוך בסקרי דעת קהל לא קם ומתפטר לבד?
    בן-אדם שהיה בסוף רשימת הליכוד והשתחל והגיע לאן שהגיע במקרה.

    הוא לא מבין שהוא הורס את אמון האזרחים במדינה? בחברה? עצוב!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    סתם שאלה..למה ההמונים לא יוצאים לרחובות וזורקים אותם לכל הרוחות?

    אזרח1, 03/10/07 10:53

    הרי אנו בחרנו בהם, ואנו יכולים להעיף אותם לכל הרוחות..

    הגב לתגובה זו

    • למה לא יצאנו לרחובות לפני המלחמה?

      אבי, 03/10/07 11:15

      למה?למה?למה? כי סמכנו על עליו..
      כן כן רק אנחנו אשמים.

      הגב לתגובה זו

      • למה לא יוצאים לרחובות? בגלל הביבי הזה שהוא גרוע שבעתיים ונושף לנו

        אזרח הארץ, 03/10/07 15:57

        בגלל הביבי הזה לא יוצאים לרחובות ולא מפגינים נגד מחדלי הממשלה . ובגלל הביבי הזה רבים יחזרו ויצביעו לאולמרט. ובגלל הביבי הזה הממשלה הזאת היא הכי יציבה למרות שהיא לא פופולרית .
        ובגלל הביבי הזה לאולמרט וממשלתו נכונים שנות שלטון ארוכות שנים גם בבחירות הבאות .
        כי הביבי הזה ואנשיו הם יצורים הרסניים ומסוכנים למדינה .
        אז עדיף לרבים מאזרחי הארץ שאולמרט ימשיך לשרוד ואף לנצח בבחירות הבאות .

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    אולמרט דיכטר ומופז לכו הביתה נמאסתם!!!! (ל''ת)

    צאו לנו, 03/10/07 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חוק חדש:

    מיגאל קוזין, 03/10/07 10:35

    ברגע שמתגלה חשג נפתחת חקירה משטרית ולא אחרי שנה.
    אם הנאשם מתגלה כאשם הוא לא יכול לעסוק בפוליטיקה יותר בחייו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אופס, נכנסתי לאתר בדיחות, אולמרט חה, חה, חה. (ל''ת)

    אולנשפיגל, 03/10/07 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    גיוועלד יהודים הצילו! נפלנו בפח יקוש... (ל''ת)

    מתי, 03/10/07 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הוא כן מנסה הוא לא מנסה - הראש הממשלה הזה בדרך (ל''ת)

    למכירת המדינה, 03/10/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל האפסים האלה מזמן הפסיקו לעניין אותי

    אורן, 03/10/07 09:56

    מי שרותה להתחיל להנות מהמדינה הזאת שוב. שיסגור את כל ערוצי התקשורת ויתחיל לצאת לטבע ולראות חברים. תפסיקו לתת את זמנכם לחולי האגו האלה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולמרט וצאן מרעיו - חבורת נוכלים !!! (ל''ת)

    דוד, 03/10/07 09:55

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט...

      =, 03/10/07 10:03

      ושורדים, צוחקים על כולם, ממשיכים לנהל את החיים שלהם בנוחיות רבה, משוריינים מביקורת וחקירות, והעולם כמינהגו ממשיך, עצוב.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ניתוח מעולה ומדויק. כל הכבוד בנגל! (ל''ת)

    אודי יצחקי, 03/10/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מעניין כמה רפי שכל עדיין תומכים באולמרט וחבריו. (ל''ת)

    I.Q, 03/10/07 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כתבה מדוייקת לחלוטין

    שרגא, 03/10/07 09:20

    אבל למה ההישרדות של החונטה מקדימה היא על חשבון העם?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כתבה מעולה.כנסו

    גמליאל, 03/10/07 09:16

    אולמרט משחק משחק מסוכן.הוא יודע
    לנווט בין פוליטיקה,חקירות ובטחון
    המדינה.ראינו זאת ב-6.9 וכל מילה מיותרת.אפילו הצנזורה כשלה....
    הוא מנווט לטובת המדינה טוב יותר מאחרים שפולטים מלים ומנסים לנכס לעצמם תהילה לא להם.
    נכון,ציפי לבני גדולה מכל האחרים והיא כנראה תוביל את המדינה אחרי אולמרט שכנראה ישרוד עד לבחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    סניף מר''צ(בג''צ) שולט ברה''מ שרון&אולמרט בפלייהם (ל''ת)

    לעשות מצעם, 03/10/07 09:09

    הגב לתגובה זו

    • אתה עיוור לכמות הפסיקות שבג''צ פוסק לטובת דתיים,מתנחלים ו...

      יאיר, 03/10/07 09:56

      מי שלא מרצ כהגדרתך.
      כמה פינויים של משפחות מחברון,עמונה,עקומה וכל מיני ישובים כאלה בגצ דחה ועיכב?
      גם את ההתנתקות הבגצ עיכב.
      אבל אין מה לעשות, ברגע שהחוק לא משרת את האינטרסים הצרים שלך, אז אתה יוצא נגדו?
      החוק גם לא משרת את האינטרסים הצרים שלי.
      לא בא לי לשלם מס הכנסה כל כך גבוה (אני איש הייטק עם כמה וכמה וכמה שנים נסיון, אז תחשב לבד) ושהכסף ילך למטרות שאני לא מעוניין בהן כמו חיבור לא חוקי של ישובים ערבים לחשמל (מעשה ידי פואד) רק כדי שברק ינצח בפריימריס, מימון בטחון לישובים חרדיים מעבר לקו הירוק כדי שהתושבים שלהם לא יעמדו בצפירה ביום הזכרון, מימון ישיבות אנטי ציוניות שבזות לראשי הציונות ומלמדות את ילדיהן רק תורה. אבל אין מה לעשות, אני חורק שיניים, משלם, ולא משתלח בחוק ובמוסדותיו כמוך!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק עם טיפש בוחר עורך-דין

    דיצי, 03/10/07 08:58

    לראש הממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לאולמרט מחנה בו מוחזקים מעל 30 שרים וסגנים , אין צורך בהגחה עליהם ,

    אבו יסמין, 03/10/07 08:55

    הם שבויים מרצון ומתוך ידיעה שגורל המשך השארותם במשרות תלויה בהשארותו של אולמרט , ולא די בזאת , ברוב תחכומו (ותכמונו של ברק) דאגו לצרף לממשלה את נושא דגל המוסר עמי איילון המטופש שנתמנה כשר לכלום ובזה נותן רוח גבית להמשך קיומו של אולמרט , הצטרפותו של איילון נותנת לאולמרט מעין תעודת כשרות . למעשה איילון חרץ ברוב תפשוטו את גורלו , שני אנשים יצאו נשכרים מצעדו המטופש של איילון , לאולמרט יש תעודת כשרות , וברק אינו חושש יותר מאיילון הנושף בעורפו אבל הפך לדמות מאוסה בעיני הציבור ובקרב אנשי מפלגתו , אפקט הפרפר בפוליטיקה המצחינה בישראל פועלת נפלא .

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חידה היא איך אפסים כמו מופז ודיכטר היו ראשי מערכות בטחוניות

    ב.ק., 03/10/07 08:52

    לא ברור כיצד דיכטר הנלעג ומופז המלהג הצליחו בתפקידו של רמטכ''ל וראש השב''כ. זה מעורר פחד גדול כאשר מבינים את איכותם הירודה-רדודה של בחורנו המצוינים.

    הגב לתגובה זו

    • כנס ואספר לך...

      כ''ץ, 03/10/07 09:57

      ישראל ומערכות השילטון, חברות ציבוריות, רפואה, מימסד ושירות ציבורי, כנסת, בתי-המישפט, חברות סלולר וכו' נתונות בצבת אנשי הצבא השב''כ המוסד, והמשטרה.

      שיכבת אנשי הביטחון מהווים קליקה, המשמרת את כוחה ועוצמתה.
      ואנו במעין לולאה שלא ניתנת לשבירה, אם משהו מאיים על הלולאה או על מי מבין התומכים של הלולאה,
      או אז מוזעק האיום התורן (סוריה, אירן וכו') או סתם מילחמה לעזרת הקליקה...

      הגב לתגובה זו

      • צודק לחלוטין

        יאיר, 03/10/07 23:41

        כל הזמן משתמשים בתרוצים שונים ומשונים כדי להגדיל את תקציב הבטחון גם כשלא צריך.
        היה רמטכ''ל מחיל האויר במקום רמטכ''ל חירניק ובגלל זה נדפקנו במלחמה? יפה! זו סיבה להגדיל את התקציב! קיבלנו שר בטחון שלא מעניין אותו דבר פרט לאגו שלו? יפה! זו סיבה להגדיל את התקציב! נקצץ באנשי קבע סדירים שלא עושים דבר? מה פתאום! נפרק יחידות מילואים קרביות ועורפיות, לא נמלא את הימחים,ושוב - נבקש עוד תקציב!
        ישנם אנשים רבים וטובים במערכת הבטחונית. הבעיה שהמערכת הזו רוויה פוליטיקות וקומבינות, ואין באמת ביקורת רצינית עליה.

        הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שאנשים יבינו את הטבע האנושי

      יאיר, 03/10/07 09:58

      לא כל מי שהצליח לעשות תפקיד מסוג מסויים,יכול לעשות תפקיד מסוג אחר.
      די כבר עם התפיסה הזו שמי שהיה רמטכ''ל/ראש השב''כ ולא יודע מה לעשות עם עצמו, במקום לצאת להודו לשנתיים של טיול של חיפוש עצמי, נכנס לכנסת ונהיה פוליטיקאי.
      לא כל מי שהיה שר טוב יכול להיות ראש ממשלה.
      לא כל מי שהיה רמטכ''ל טוב יכול להיות פוליטיקאי.
      לא כל מי שהיה עובד טוב בחברה בה הוא עובד יכול להיות מנהל טוב.
      אנשים צריכים להבין את המגבלות שלהם.

      הגב לתגובה זו

    • הם לא הצליחו בתפקידם

      אאא, 05/10/07 13:49

      פשוט,בשל תמיכתם באריסטוקרטיה הסמולנית הלבנה והסיוע לה לשמר את ההגמוניה שלה,כשלונותיהם (והיו אינספור כאלה) הוסתרו בקפידה מעיני הציבור.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    רק אם...

    לריאה דוד, 03/10/07 08:52

    יעמדו מועמדים בפני חקירות מעמיקות,
    לפני שהם נבחרים, אולי תהיה לנו ישועה.
    כמו כן אחד כזה שיש נגדו כאלה האשמות, חייב לפנות את עצמו לטיהור
    שמו. אני לא מוכן שאחד שצבוע בצבע אפור, יופיע בשמי בפני העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט חכם? מתפקד טוב?

    יאל, 03/10/07 08:50

    אולמרט הוא מצעד איוולת ברמה שעומדת בפני עצמה. אכן, הוא פיקח (על פי הגדרה), שרדן מעולה (בינתיים), אבל את המחיר נשלם כולנו. כל יום נוסף שלו בתפקיד הוא אסון. האחריות היא על מי שבחר בו, ויותר מכך על מי שמאפשרים לו להמשיך בתפקידו: העבודה, ליברמן, ש''ס, וציפי ליבני ''האמיצה''.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''ביצים מברזל''ההון-בעברית מחזיקות ממשלה (ל''ת)

    ''יחסי גומלין'', 03/10/07 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''אסון ישראל''(אולמרט בעברית) מכהן עם 7 תיקי פלילים (ל''ת)

    החונטה בעברית, 03/10/07 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''לבטל את משפטי-פלילי רה'מ''- זאת אומר המופקד על החוק - דיכטר (ל''ת)

    בסוכת,,,רה''מ, 03/10/07 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אשם גם אשם

    וישלם יקר, 03/10/07 08:36

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה''חצי אזרחיים'' של ארה''ב?).


    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה''ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בשקט בשקט הנוכל ועברייןהמין מתכננים את השמדתכם (ל''ת)

    בנובמבר, 03/10/07 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אולמרט בוגד במדינת ישראל עי אספקת נשק כסף ולוחמים לאוייב בזמן מלחמה (ל''ת)

    בגידה שדינה, 03/10/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    צריך לקרוא את 2 כל מילה דבש!!! (ל''ת)

    כל הכבוד ל-2, 03/10/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מצמרר איזה אנשים יש לנו שם למעלה (והאמת גם למטה , אלו האנשים (ל''ת)

    המאפשרים זאת), 03/10/07 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    צודקת. אשמים 163 ההרוגים

    אבישי מתיה, 03/10/07 08:31

    המיותרים במלחמת לבנון.
    אשמים מיליון האזרחים שחיו תחת קטיושות.
    אשמים תושבי שדרות שאין להם חיים בכלל.
    ומבקר המדינה שרוצה לנקות את השחיתות.
    והחשב הכללי באוצר שלא מוכן לוותר על נקיון כפיים.
    והיועץ המשפטי שמתעקש לחקור.
    וחוקרי המשטרה.
    ובית המשפט העליון.
    והאזרחים שצריכים לסבול את כל זה.

    רק אודי לא אשם.
    הוא בסך הכל רוצה להיות ראש ממשלה ולהאכיל את בנגל ושאר כתבי החצר פירורים משולחן החג בבית ברחוב כרמיה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן צודקת - אודי לא אשם שבנגל מתחנפת אליו!!

      הוא רק שורד!!, 03/10/07 22:19

      ובכלל עדיף לנו מנהיגים בגיל הגן - עליהם אף עיתונאי לא ימתח לעולם ביקורת ובאה שלוות עולמים בין הפוליטיקאים לתקשורת.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    שיש ראש ממשלה חלש כולם צוחקים וכשיש חזק כמו אולמרט אז זה שטיקים????

    בנג'מין, 03/10/07 08:30

    מה קרה לנו איפה הכבוד לאן נעלמה הבושה הבגברת בנגל?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני מעריץ את האיש הזה הוא חזק ,חכם,בעל ידע ותובנה מאין כמוה

    שמשון, 03/10/07 08:28

    אין ספק שמדובר כנראה בראש הממשלה החזק ביותר ששלט פה במדינת ישראל.
    הוא לא מחפש להיות פופולרי אלא מחפש לעשות את מה שטוב ונכון.
    יישר כוח אולמרט אתה עשויי מפלדה ולא רק הביצים שלך אלא כולך

    הגב לתגובה זו

    • וזה מזכיר לי אמרה ידוע

      משה, 03/10/07 10:16

      מה יותר גרוע מראש ממשלה טיפש ועצלן ?????........................




      ראש ממשלה טיפש וחרוץ................

      הגב לתגובה זו

    • עוד עובד בשכר של אולמרט

      אאא, 05/10/07 13:47

      אלמרט איש מבריק אבל הוא לא שם קצוץ על המדינה.הוא קרייריסט החושב על עצמו בלבד.
      טובת המדינה מחייבת ריסוק מנגנוני השליטה של הסמול הלבן.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מיה, יפה דרשת. (ל''ת)

    ירמיהו, 03/10/07 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צודקת!

    מוטי, 03/10/07 08:23

    אכן מיה בנגל צודקת!
    אין מה לבוא בטענות לאולמרט , רמת המוסריות שלו בשפל שאין כמוהו.
    מבחינתו שיהרס כל העולם והוא לא יתפטר. הוא לא סופר את הציבור שאותו הוא מנהיג.
    יחד עם זאת מי שבאמת אשם הם כל חברי הכנסת שנוהגים בדיוק כמוהו.
    הם במקום לתמוך בהפלתו (רק להם יש את הכוח הפורמלי לעשות זאת) , בוחרים להשאירו מתוך ראיה נכונה מבחינתם שהליכתו של אולמרט תותיר רבים מהם ללא כסא.
    בדיעבד המאבק להחלפתו של אולמרט מתברר שנוהל לא נכון , לא נלקחה בחשבון ברמם המוסריות הנמוכה של אולמרט.
    לכן יש יש צורך לשנות כיוון ולפעול דווקא נגד החוליות החלשות בשרשרת כמו מופז ליבני דיכטר ושאר חבריהם. להתקיף אותם ציבורית ולהבהיר להם שכל דקה שאולמרט נשאר בשילטון פוגעת רק בהם. להבהיר להם שלאולמרט אין מה להפסיד ,מעמדו בציבור הכי נמוך שיכול להיות. להבהיר להם שהסיכוי היחידי שלהם לשרוד פוליטית בציבוריות הישראלית יהיה אם יתמכו בהחלפתו של אולמרט . קמפיין כזה לדעתי יתחיל להשפיע על החוליות החלשות ויוביל בוודאות להוביל להחלפתו של אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    החברים של אולמרט מנצלים את התקשורת ליחסי ציבור בשבילו אבל העם הרבה

    ג'ינג'י, 03/10/07 08:22

    יותר חכם מכל החברים של רה''מ המתועב והמושחת ביותר שהיה למדינת ישראל אי פעם!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לו רק ניצחנו במלחמה

    דני, 03/10/07 08:22

    קל להתקיף את ראש הממשלה על מעשיו,ובצדק מתקיפים אותו,אבל הרי כולנו כאלו, מחפשים כל קונביינה להרוויח כמה שקלים. לקצר תור ,לסדר תפקיד קל לילד שהולך לצבא , הרי דוד של סבא מפקד כזה או אחר והוא כבר יסדר לנו,
    אבל החשוב שמכל לו רק ניצחנו ניצחון גדול במלחמת לבנון השנייה הרי שהיינו סולחים לו ,וסוגרים את העניין בקריצת עיין, הפחד הגדול שלנו שהוא המראה שלנו ואנחנו לא אוהבים את זה.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא יכולים לנצח מלחמות

      אאא, 05/10/07 13:46

      ולהיות מדינה ליברלית.ליברליזם פירושו,בין היתר,חוסר יכולת מוחלט לנצח מלחמות.

      גם אם היינו מנצחים,עדיין היה אולמרט משלם את מחיר התמיכה בהנתקות שהיתה כישלון מוחלט.
      ההנתקות הובילה למלחמה בדיוק כמו שהבריחה מלבנון הובילה לאינתיפאדה ה 2 וטמטום אוסלו הניב את הטרור המחריד.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מעניין אם אולמרט קורא את התגובות

    מודאגת, 03/10/07 08:16

    ימיו החאורנים של אולמרט בפוליטיקה ואנחנו משלמים את המחיר על כל דקה שהוא בשלטון.
    מעניין אם הוא קורא א התגובות ואם הוא מאזין לרחש העם...... בבקשה לך הביתה ורק אל תתחיל שוב במשחקי המלחמה שלך!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא צריך לקרוא הוא מעל השטויות של המתלהמים פה תאמיני לי (ל''ת)

      אולמרט חזק, 03/10/07 08:29

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט חזק??? אולי לטפשים כמוך. (ל''ת)

        שולה, 03/10/07 09:22

        הגב לתגובה זו

      • צודק!

        רן, 03/10/07 12:10

        אף רוה'מ אחר לא היה פועל יותר טוב

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    להקים ועדת חקירה, איך אנשים מעם הספר בחרו באפס. (ל''ת)

    חוקר תורן, 03/10/07 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''לבני האמיצה''

    ג, 03/10/07 08:08

    איזה בדיחה..
    לבני האמיצה...
    הכל פוליטיקה, היא חשבה שאוטוטו אולמרט נופל, והיא תהיה המלכה החדשה.
    כולם חרה!!! מי שלא, כבר מזמן לא שם.

    הגב לתגובה זו

    • ALL STUPID, CORRUPT,CAN NOT LEAD ISRAEL. (ל''ת)

      AVI, 03/10/07 08:47

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לציפינוקיו ? שחתומה על הסכם הכניעה לחיזבאללה ? (ל''ת)

      גורג'י, 03/10/07 10:56

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    עם ישראל חי ! כל ישראל חברים ! (ל''ת)

    שמאלימין, 03/10/07 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט

    י.ד, 03/10/07 07:58

    כל הכבוד לגב' בנגל,כתבה מצוינת.
    באשר לאולמרט-לא יעזרו לו כל הטריקים והשטיקים,בסוף הוא יעוף
    הביתה מבוזה ומושפל.הציבור לא טיפש ויזכור ביום הבחירות את כל מעלליו של האיש גם אם לא יוגש נגדו
    ולו כתב אישום אחד.גם חבריו מקדימה לא יינקו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עוד טעות בסיסית ישראלית . אחריות=חולשה

    יבניאלי, 03/10/07 07:44

    וכמובן אין להאשים את אולמרט וחבריו ביצירת העוות הזה . הם ממשיכים ומיישמים את ההתנהלות הישראלית הרגילה , אז מה יש לנו להלין על אחרים .
    במקום אחר ובזמנים אחרים היתה מתרחשת מהפכה להורדת שליטים שכאלה .
    כל עם מקבל את מה שמגיע לו ואם מדובר בבחירות/דמוקרטיה אז זה מה שבחרנו וזה מה שאנו רוצים/אוהבים .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה שהוא שורד לא עושה אותו חכם.

    זו לא הדרך, 03/10/07 07:43

    כמה אני האזרח הקטן משלם על כתבת התדמית הזו ? דרוש לנו מנהיג לא שועל ולא ארנבת. אדם בעל פרופיל קומה נקי משחיתות.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מראה כמה אולמרט חכם אלא כמה אנחנו מטומטמים (ל''ת)

      איזו בושה., 03/10/07 08:33

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני מקוה שיצמח מתוך העם פוליטיקאי מבריק - והענתיקות (ל''ת)

    ילכו לנוח, 03/10/07 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    המתקרנפים

    דוד, 03/10/07 07:38

    כל כבוד לכותבת, שמציגה מציאות אמיתית (וכואבת) של אובדן ערכים,אידיאולוגיה ומוסר. בשם השרידות הפוליטית לשמה.
    תמהני כמה זמן תחזיק מדינת ישראל עם שלל הבעיות. מול התנהלות שכזאת.
    ולמתקרנפים- אכן יש לכם במה להתגאות !
    תודה גב בן-גל

    הגב לתגובה זו

    • היובל הראשון היה גם האחרון (ל''ת)

      אאא, 05/10/07 13:43

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אחרי שיגמור לתת וימכור את המדינה - יהיה אשם על חורבן המדינה (ל''ת)

    בדוק, 03/10/07 07:24

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איך אנחנו אוכלים את הלב

    תומך ביבי, 03/10/07 07:21

    לא משנה מה שאנחנו עושים, משקרים, מדליפים, כותבים טוקבקים - האולמרט הזה עושה לנו בית ספר.

    איך, איך הצליח להכניס פנימה את ליברמן ואלי ישי ואלה יושבים כמו ילדים קטנים וקופצים לדום על כל מה שהוא עושה....

    איך, איך הבוס שלי אוכל את הלב....

    הגב לתגובה זו

    • נכון באמת ביביבלוף מבואס כי קם מנהיג שעושה לו בית ספר (ל''ת)

      שלי, 03/10/07 08:31

      הגב לתגובה זו

      • טינופת,אתה לא מתבייש?אצל ביבי היו 18 שרים.

        אצל ה0, 03/10/07 11:30

        האולמרט הזה עושה למדינה ולאזרחיה בית ספר,ואת החשבון אני ואתה משלמים במזומן.דביל!

        הגב לתגובה זו

        • גם אני חושבת שביבי מבואס ואם אתה תומך בו אז אתה בעצמך דביל יא דביל (ל''ת)

          טמבלול, 03/10/07 14:46

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    מפתיע, שפינוזה, רמב''ם ואינשטיין מאותו עם (ל''ת)

    שפיץ, 03/10/07 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נכון, אולמרט לא אשם. אשמים האידיוטים שבחרו אותו ואת חבריו בקדימה. (ל''ת)

    :-), 03/10/07 07:18

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אז הכל בגלל שלשה מוסקטרים?

    ביצים מבטון, 03/10/07 07:06

    דיכטר עולה על כולם. הוא מכריז בלי בושה שצריך להפסיק לחקור את ראש הממשלה על החשדות נגדו. זה היה ראש השב''כ? עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • דיכטר החנפן והשפן זה היה ראש שב''כ??

      למס' 11 הצודק, 03/10/07 08:55

      פשוט לא יאומן לאן מתדרדר הבן אדם.
      וזה מה שקרוי היום ראש המשטרה?
      הוא עושה הפוך על הפוך-הוא מת כבר
      שרוה''מ יעוף, אז יעני ''כאילו'' רוצה שהוא ימשיך בתפקידו.

      הגב לתגובה זו

      • דיכטר פולני משלום עכשיו

        אאא, 05/10/07 13:43

        זאת רשימת כישוריו המורחבת.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    יצא המרצע מהשק, אולמרט מנהל את המדינה בתחבולות בתכסיסים ברמאות ובגנ (ל''ת)

    אלי, 03/10/07 07:02

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    השילוב של אולמרט וברק הוא שילוב מנצח - ציפי בובה (ל''ת)

    על חוט, 03/10/07 06:51

    הגב לתגובה זו

    • מנקודת מבט אירופאית-סעודית

      אאא, 05/10/07 13:42

      אכן כן.
      ברק הוא כישלון מוכח ושונא ישראל מוצהר.
      אולמרט הוא קרייריסט שלא יהסס למכור את המדינה לערבים אם יגלה שזה מניב עוד כמה מנד''טים.

      לבני? לבני היא פולניה משלום עכשיו,שזה אומר : הגרסא הלבנה של חנאן עשראווי.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט בסדר עד שמתחיל עם הפיזמון שלו - ניתן ניתן

    מגיע להם, 03/10/07 06:50

    חררה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עבד כי ימלוך הנתמך על ידי שפחה כי תירש גבירתה (ל''ת)

    הארץ לא תשא, 03/10/07 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אפילו את בנגל שהיית אנטי אולמרט מתחילה להתרגל אליו (ל''ת)

    זה מה שתקוע, 03/10/07 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בנגל-וינוגרד יפורסם מהר יותר ממה שאת רוצה... (ל''ת)

    בורות, 03/10/07 06:39

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    טור מעולה. מעניין וחד (ל''ת)

    איילה, 03/10/07 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא איכפת לי שאולמרט ישאר - רק שלא ימכור את המדינה (ל''ת)

    יש גבול, 03/10/07 06:24

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זבובים לדבש

    י.מ, 03/10/07 06:24

    התקשורת כן אשמה!!!
    כעלוקות מנסים להויאי את ליטרת הבשר (רייטינג) מכל מועמד לתפקיד בכיר כזה או אחר.
    זה קורה לאולמרט, זה קרה לביבי לברק אפילו לרמטכ''ל החדש שלנו מנסים להדביק כל מיני פרשיות ולהמציא המצאות.
    הגיע הזמן שהתקשורת הישראלית תשב על כס הנאשמים כשוועדת חקירה מפשפשת בקרביה.
    מתי עלתה קרנו של ברק בעיני הציבור (שןב רייטינג...) כשגזר על עצמו שתיקה. שתיקה = זהב.שתיקה פירושה אי מתן סיבות לתקשורת לחגוג על כל הברה שהוא מוציא מהפה.
    המחיר ''שחופש העיתונות'' גובה מאיתנו גבוה מדי. די לתקשורת מופקרת !!!! כן לוועדת חקירה על התקשורת!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט צודק (ל''ת)

      רונן, 03/10/07 08:32

      הגב לתגובה זו

    • יש להלאים את התקשורת

      אאא, 05/10/07 13:40

      מכיוון שהיא הרשות הרביעית וכוחה עולה על כוחן של כל יתר 3 הרשויות במצטבר.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    גורל עלוב לעם היהודי

    גורל, 03/10/07 06:11

    הוא חושב שהוא נרדף על לא עוול בכפו, שהגויים שונאים אותו סתם, שהוא עם נקי כפיים ומוסרי שסתם נטפלים אליו, שההתרחשויות ההסטוריות שלו הם התנכלויות, החל מחורבן ישראל ויהודה, המשך בגירוש ספרד וגם שואת מלחמת העולם השניה.

    אבל במציאות אנחנו עם של גנבים, רמאים, סוחרי משפט, תחמנים שממנים נוכלים כראשי רשויות השלטון.

    לאן כל זה מוביל אותנו ?
    לא אעז לכתוב את התשובה.

    הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך לאן זה מוביל אותנו

      גורלא גורלי, 03/10/07 08:04

      להיות עם כמו שאר העמים. מעולם לא היינו עם סגולה אלא בעיני עצמנו ומעולם לא היינו עם בחירה אלא במיתוס שטיפחנו.
      אין שום סיבה שנהיה שונים ואנחנו לא צריכים להמציא דחלילים שצריכים צידוק לקיומנו. חוץ מהערבים אף אחד לא מתעניין בנו במיוחד וממילא לא רוצה להשמיד/להגלות אותנו.

      הגב לתגובה זו

      • לבדד ישכון

        עם ס-גולה, 03/10/07 08:46

        אנחנו דשן\\זבל מעט=משביח את הסביבה הרבה=מסריח

        הגב לתגובה זו

      • How right you are. (ל''ת)

        Avnera, 03/10/07 10:16

        הגב לתגובה זו

      • למה אתה צריך מדינה

        אאא, 05/10/07 13:39

        אם אתה רוצה להיות כמו כל יתר העמים?
        האם זה לא מצדיק העברה של היהודים למדינות אחרות?
        יש תרבות יהודית וייחוד יהודי שאותו אמורה ישראל לקיים ולשמר.זכותך לא לאהוב את הייחוד הזה ולהגר למדינה אחרת בה תוכל להיות כמו כל העמים,אבל אין לך זכות לכפור בהצדקה לקיומה של ישראל ולהמשיך לחיות בה.

        הגב לתגובה זו

        • כי לעמים יש מדינה בד''כ

          מישהוא, 09/10/07 06:39

          הסיבה שהעם היהודי וא צריך מדינה היא בדיוק *בגלל* שהוא עם כמו יתר העמים--שלהם יש מדינות.

          להיות עם *כמו* יתר העמים זה לא אומר שאין עם יהודי--בדיוק מאותה סיבה שאם אומר ''הצרפתים הם עם, כמו הפולנים'' זה לא אומר שהצרפתים והפולנים הם אותו עם ושכל הצרפתים צריכים לעבור לפולין...

          הגב לתגובה זו

    • קדימה ילדים, תארזו......אנו עוזבים לניו יורק (ל''ת)

      מקס1, 03/10/07 10:58

      הגב לתגובה זו

    • לא נכון,הגזמת טילים.השחיתות בארץ לא גרועה

      רן, 03/10/07 12:05

      ואיננו עם של ...... אנחנו עם רגיל

      הגב לתגובה זו

    • תגובה אנטישמית קלאסית

      טל, 03/10/07 17:00

      צריך להאבק בשחיתות אבל אין בין שחיתות שלטונית והצדקת השואה או האינקוויזציה דבר וחצי דבר במוחם של אנשים שפויים.

      עובדתית, על פי סטטיסטיקות רישמיות, רוב מוחלט של המדינות בעולם מושחתות בהרבה מישראל. אז מה המסקנה שלך- שמותר לרצוח מיליונים באפריקה או במדינות ערב כי השלטון שם הרבה יותר מושחת מבישראל? ולאן זה מוביל את אותן מדינות?

      דווקא התגובה שלך היא ההוכחה שלפחות בעינך אנחנו כן ''העם הנבחר''- עובדה שאתה שופט את ישראל בקריטריונים חמורים יותר לעומת רוב מוחלט של המדינות בעולם ומצפה מהיהודים לסטנדרט של תנהגות שלא נדרש מאף אחד אחר.

      הגב לתגובה זו