• 186.

    ולק וחידי אתה מטורף דוד שליי אוהב אותך אל תהיה צודק תהיה חכם (ל''ת)

    מה אכפת לכם, 08/08/11 07:53

  • 185.

    מה רע בשיטות האלה? לא מכריחים אותם, שילכו לבי''ח בעמן וכו'.

    לכל לוקסוס יש, 06/10/07 20:45

    הם לא חייבים לקבל שירות רפואי לקוסוס נוסח ישראל. אפשר שיקבלו טיפולים בבי''ח בעזה או בעמן וכו'.

    רוצים לוקסוס בישראל? אז בתמורה אנחנו רוצים שלא יירצחו לנו תינוקות ילדים נשים וחיילים, ושלא ימררו את חיי תושבינו. מי שחושב שזה מוגזם הוא סתם אנטי יהודי צבוע.

    • מעזה אי אפשר לצאת גם לעמאן (ל''ת)

      בלי אישור, 07/10/07 00:06

  • 184.

    יבורך השב''כ

    אלונה פריאל, 06/10/07 18:24

    יבורך השב''כ על השיטות שהוא נוקט על מנת למנוע הרג יהודים.אם בשביל זה צריך ללחוץ על חולים אין לי בעיה עם זה.

    כל פעולה שבאה להגן על אזרחי ישראל תבורך ואת המוסר הכפול נשאיר לכתבים פזיזים ותאבי סנסציה.

  • 183.

    אי גלעד שליט,אין טיפולים ,אין חשמל , איןאוכל , - כלום (ל''ת)

    יוחאי, 05/10/07 09:52

  • 182.

    העם נגד עיתונות עויינת !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תנו לצה''ל-שב''כ, 05/10/07 08:32

  • 181.

    העם נגד עיתונות עויינת !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תנו לצה''ל-שב''כ, 05/10/07 08:32

  • 180.

    אישורים ליציעה מעזה לטיפול רפואי

    איילה חומה, 04/10/07 22:48

    האם אנו צריכים התאבדויות בחדרי המיון של בתי החולים שלנו? בוא נסרב לכולם, ונאלץ את ארצות ערב האשירים לבנות בית חולים בעזה.

  • 179.

    ישר כוח

    דביר, 04/10/07 22:31

    שונא את האנשים שמרחמים עליהם אם יהרגו לו ילד נראה איך הוא יגיב

  • 178.

    !!!!!הצלת חיים תמורת הצלת חיים - כנסו!!

    אורית, 04/10/07 18:30

    זו הכותרת האמיתית

  • 177.

    ללכת צעד נוסף קדימה!

    אבי, 04/10/07 16:58

    בנוסף יש ליצור מצב שבו הרבה פלסטינאים יזדקקו לטיפול רפואי!

  • 176.

    כולי דמעות .....לכו לירדן/מצריים/תבחרו מתוך 2222

    אריק, 04/10/07 15:57

    22 המדינות שלכם ונראה מי יקבל אתכם,חצופים !!!

  • 175.

    גם אם זה נכון - אין בכך שום רע : מתנות חינם לאויב ? למה ? (ל''ת)

    תיאודור, 04/10/07 14:46

    • בדיוק !!!!! (ל''ת)

      ועוד איך!, 06/10/07 20:47

  • 174.

    תגידו מה קשור ערבי לא''י - רוצה רופא שהחמאס ירפא אותו

    אותו, 04/10/07 13:22

    בחרו חמאס שיחיו עם זה

  • 173.

    כל הכבוד לרופאים למען זכויות האדם

    ד''ר לשמאלנים, 04/10/07 09:15

    בזכותכם אין שום דילמה, והיהודים יכולים להמשיך להרצח בשקט כי כבר אין שום סיבה להלשין על השכן שיצא עם חגורת נפץ הבוקר, או בן-הדוד שיורה קסאמים על ילדים בשדרות.

    מזל-טוב. למרות השם הטוען אחרת, עברתם את הגבול סופית. אם אתם מצילים פלסטינים במחיר חייהם של ישראלים - וזה מה שמשתמע מהכתבה - אני לא רוצה שתעבדו לידי בבי''ח ואני לא סומך על שיקול דעתכם בשום עניין. צריך להתלות לכם את הרשיון הישראלי; תוכלו ללכת לעבוד בעזה FULL TIME וכולם יהיו מרוצים.

  • 172.

    מזל שהודעתם ש''הסיפור המלא יפורסם בגיליון יום שישי של מעריב'' (ל''ת)

    כמעט נגמר לי, 04/10/07 08:20

  • 171.

    ''אנו גומלים למטיבנו, חיים תמורת חיים'' (ל''ת)

    עתונאי ציוני, 04/10/07 05:19

  • 170.

    לשב''כ,יישר כח.לא להיכנע לשמולאנים. (ל''ת)

    אייזיק, 03/10/07 21:00

  • 169.

    איזה כיף לאחד שכ''כ רחום ,עוזר לפלסט' ואוסף מהם ''עדויות''

    ואחד כזה רשע, 03/10/07 20:38

    הו, כמה אני (אוסף העדויות) כזה מוסרי...
    -מגעיל

  • 168.

    מעניין איזה ידע והרס נדרשים ערבים ''ישראלים''

    Avi Ecuador, 03/10/07 20:25

    מהכנסת ומעם-הארץ בקו הירוק להביא למדינות ערב כשהם נפגשים שם בארצות ערב עם מנהיגיהם או בכלל.

  • 167.

    אפילו יותר מזה

    עקד, 03/10/07 20:20

    מי שפונה בכל בקשה לישראל ולא מוכן למסור מידע בתמורה- לעצור אותו מייד עד שיפתח את הפהץ חולה או לא חולה, במדינת היהודים שאיננה מוכרת באף מדינה ערבית אין לתת זכות לשום מחבל או משתפ.

  • 166.

    אפילו יותר מזה

    עקד, 03/10/07 20:19

    מי שפונה בכל בקשה לישראל ולא מוכן למסור מידע בתמורה- לעצור אותו מייד עד שיפתח את הפהץ חולה או לא חולה, במדינת היהודים שאיננה מוכרת באף מדינה ערבית אין לתת זכות לשום מחבל או משתפ.

  • 165.

    מי משלם בשביל הטיפול הרפואי שהם מקבלים (בלי קשר אם מלשינים או לא)?

    מישו יודע?, 03/10/07 20:09

    אם הם משלמים מהכיס שלהם את המחירים המטורפים שבתיה''ח לוקחים ממי שאין לו ביטוח בריאות ממלכתי אז מצידי זה בסדר. אם לא אז מה קורה פה?

  • 164.

    מי משלם בשביל הטיפול הרפואי שהם מקבלים (בלי קשר אם מלשינים או לא)?

    מישו יודע?, 03/10/07 20:09

    אם הם משלמים מהכיס שלהם את המחירים המטורפים שבתיה''ח לוקחים ממי שאין לו ביטוח בריאות ממלכתי אז מצידי זה בסדר. אם לא אז מה קורה פה?

  • 163.

    אני זוכר דוחות של רופאים ללא גבולות על ילדי עזה והבומים העל קוליים- (ל''ת)

    אין דחות כנ''ל, 03/10/07 19:44

  • 162.

    ומה עם הבריאות של גלעד שליט?

    איטליה, 03/10/07 19:44

    מדוע השב''כ לא מתנה את הטיפולים באויב בהחזרתו של גלעד שליט?

  • 161.

    סתם נזכרתי

    בצביעות פלסט', 03/10/07 19:31

    כשסאדם פלש לכוות, הפלסטינים שהיו שם שתפו איתו פעולה נגד העם הכוותי (סולדי כיבוש שכמותם..).

    אח''כ , כשסדאם הועף, הכוותים אמרו לפלסטינים-החוצה.הפלסטינים התבכיינו שמגרשים אותם !

  • 160.

    נשים רוצות לקבל טיפול, חייבות לשכב עם חילים שלנו

    חרמן רוצה, 03/10/07 19:30

    להורדת לחץ במונתיים. אם לא, שישארו בבית.

    • תגיד, מי בכלל רוצה לגעת בנשים המכוערות שלכם?

      חתיכת, 22/10/07 01:34

      מזל זהם שמות רעלה, אחרת זה היה נחשב תקיפה אסטתית

  • 159.

    גאוני

    מיקי, 03/10/07 19:30

    רעיון מצוין,מי שחשב על זה הוא גאון הם רוצחים בנו ,אם הם רוצים להציל את החיים שלהם(וזה כנגד רצונם כמובן)הם חיבים לעזור לשב''כ במילחמה המלוכלכת הזו שהם כפו עלינו.

  • 158.

    על חשבון משלמי המיסים היהודים מטפלים בחלאות האלה! שילכו לירדן למדינ

    ג'ינג'י, 03/10/07 19:00

    למדינות ערב ומצידי לגיהנם!!!!!!!!

  • 157.

    שילכו למצרים ! כאילו חייבים להם

    כפיות טובה, 03/10/07 18:42

    עזה היא רשות עוינת שיורה על אזרחים ישראלים טילים כל יום.

    יש להם גבול משותף עם אחייהם במצרים. שילכו לשם !!!!!

  • 156.

    אתם מציגים את זה כאילו זה משהו שלילי

    אלון, 03/10/07 18:37

    השב''כ אם לא שמתם לב, חושב על רעיונות איך להגן על חיינו, כולל על חיי הכתבים של NRG.

    כל הכבוד להם.

  • 155.

    מעניין מה איץ אותה המלך חוסיין לעשות???

    ד, 03/10/07 18:31

    עד כמה שזכור לי הוא אפילו לא חשב פעמיים, ורצח עשורת אלפי פלשתינים. והיום חוסיין נחשב לאיש שלום אמיתי, אדם נאור. אולי גם אנו נלמד מהנאורות שלו ונטפל בבעיה הפלשתינית בשיטות שלו?

  • 154.

    הפלסטיני הלשין לרופא על השב''כ.. (ל''ת)

    זמנים טובים, 03/10/07 18:29

  • 153.

    למה לא מפנים אותם למצרים או ירדן? (ל''ת)

    הרי זה רופאים, 03/10/07 18:28

  • 152.

    זה באמת מצב לא נורמלי-לירות עלינו ולבוא אל בתי החולים שלנו (ל''ת)

    לא נורמלי בכלל, 03/10/07 18:23

  • 151.

    גם אם זה נכון זה לגיטימי להכחיש. מה - אתם לא משקרים כל הזמן ? (ל''ת)

    עומר, 03/10/07 18:09

    • אצלכם השקר הוא טבע שני. אנחנו לא פוחדים להסתדר עם האמת. (ל''ת)

      שפנים שכמותכם, 06/10/07 20:56

  • 150.

    יל-פי הפתוואה של בייניש,על היאהוד לרפא מיד כל מוסלמי חולה ובלא תנאי (ל''ת)

    כבשה מצטטת, 03/10/07 18:03

  • 149.

    יל-פי הפתוואה של בייניש,על היאהוד לרפא מיד כל מוסלמי חולה ובלא תנאי (ל''ת)

    כבשה מצטטת, 03/10/07 18:02

  • 148.

    על היאהוד לרפא מייד כל מוסלמי חולה ובלא תמורה !! (ל''ת)

    כבשה מצטטת, 03/10/07 18:00

  • 147.

    איך מצפים שהשב''כ ישיג מידע סיכולי ?

    משה לוי, 03/10/07 17:35

    למיטב ידיעתי, עוד לא נולד הערבי שהביא מידע לכלל שירותי המודיעין הישראליים ''בגלל הזקן של הרצל''.
    מלחמת המודיעין נמשכת כל הזמן וכל הדרכים כשרות במלחמצה זו (כל עוד פועלים במסגרת החוק)

  • 146.

    שישקיעו את כספי הטרור ברפואה ואז לא יצטרכו לצאת ולהלשין (ל''ת)

    יעקוב, 03/10/07 17:34

    • רעיון פגז !כלומר קאסם (ל''ת)

      איך הם לא חשבו, 03/10/07 20:20

  • 145.

    הם לא טלית שכולה תכלת

    שירה, 03/10/07 17:33

    הם הרי לא רוצים את המדינה שלנו, הם רוצים מדינה משלהם אז שילכו לבתי חולים שלהם! אי אפשר לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה. אני בטוחה שיש שם גם ערבים טובים אבל לצערי, יש שם גם הרבה רוצחים ותומכיהם ואנחנו לא צריכים להעניק להם טיפול רפואי על חשבוננו!

    • הם דווקא כן רוצים את המדינה שלנו

      יונתן, 04/10/07 04:47

      רק בלעדינו.
      לו באמת היו רוצים מדינה משלהם כבר היו מקימים אותה.

  • 144.

    זה לא בושה להלשין, זאת ''בושה'' למות עבור פלסטינה (ל''ת)

    אחמד השטינקר, 03/10/07 17:32

  • 143.

    למה זה כתוב כאילו שזה דבר רע??? (ל''ת)

    כסף המיסים שלנו, 03/10/07 17:29

  • 142.

    אין ארוחות חינם בעולמנו האכזר.אז מוטב ישתפו פעולה וישתקו ואם לא אז

    שיחפשו מזור...., 03/10/07 17:27

    בעןלם הערבי הגדול

  • 141.

    לא רוצים - לא צריך. למה שמשלם המיסים יכסה זאת? (ל''ת)

    התוהה, 03/10/07 17:27

  • 140.

    כולם יודעים זאת...ולא רק בעזה!!!!

    nili, 03/10/07 17:21

    זאת כתבה לטובת השב''כ בעודו עסוק בעשייה נמרצת כנגד כל חוק אנושי כלשהו. לא רק בעזה, אלא בכל השטחים הכבושים. וזה לא מתוך ''ביטחון''. ההתעללות היא לשמה. ''מעוכבי שב''כ'' קוראים להם ויש כמאתיים אלף כאלה ברחבי הגדה. לא כולם מקבלים איומים, אבל יש מספיק שכן. במקרים מסויימים, השב''כ בכלל לא טורח לדבר איתם, או לפנת אליהם, אבל שומרים אותם בצד. והם היו שמים למצוא עבודה בגדה, אבל ישראל לא מאפשרת לפתח תשתית תעסוקתית.....

    • יצא מכל החורים!התעמולה הזולה הזאת פשוט נמאסה.

      הפלסטינים בחרו, 03/10/07 20:17

      וצורת הלחימה שלהם שערורייתית ונאלחת במיוחד-פיצוץ אזרחים.

    • השב''כ פועל בעזה? ''כולם יודעים''? (ל''ת)

      כמה התממות, 03/10/07 20:24

    • הפלסטינים הביאו את כל זה על עצמם

      יונתן, 04/10/07 04:49

      לי זכור שהיו פה לא מעט פלסטינים שהסתובבו חופשי עד שאוטובסים התחילו לעוף באוויר.

    • מספיק - ברור שזה

      פרובוקציה, 04/10/07 13:25

      שיט סתם הוספתי עוד תגובה לשטות הזאת

    • חבל ששב''כ עד עכשיו עוד לא חיסל אותך,האויב מהבית הכי מסוכן (ל''ת)

      gili, 04/10/07 23:09

    • את ממציאה שקרים או רק בוחרת להאמין לשקרים של האויב! (ל''ת)

      אז מי בכלל עושה, 06/10/07 21:00

  • 139.

    אז אל תלשינו ותישארו בעזה.ממילא אתם לא מכירים בקיומנו אז לאיפה אתם

    אישה ח כמה, 03/10/07 17:18

    אז לאיפה אתם רוצים ללכת ? למקום שאינו קיים ?
    העולם לימד אתכם רק להתלונן ולבכות. אתם אפסים. אלמלי האומה הערבית הגדולה שתומכת בעניין שלכם *אבל לא רוצה אתכם אצלה* איפה הייתם נמצאים ? אף אומה ערבית נורמלית לא רוצה אתכם ואתם רק מקבלים כל הזמן סעד על חשבון כל האנושות. ובקוראן אומרים שהמילה ''חרב'' לא מופיעה אבל אתם המצאתם את השהידיזם. פויה.

  • 138.

    ביטוח רפואי משלים (ל''ת)

    תשלימו לא תשלמו, 03/10/07 17:09

  • 137.

    שב''כ הוא ארגון טרטר (ל''ת)

    יוסי, 03/10/07 17:07

    • נכון, האויב כמוך צריך לפחד משב''כ ולשנוא אותו (ל''ת)

      סמי, 03/10/07 20:35

  • 136.

    שב''כניקים יקרים - אני גאה בכם - המשיכו כך. (ל''ת)

    מוטי, 03/10/07 17:05

  • 135.

    כן, מה לעשות שגם אנחנו רוצים לחיות ואתם מאלצים אותנו להתגונן?? (ל''ת)

    הישראלים, 03/10/07 16:59

  • 134.

    מי מוכן להסביר לי למה הם נכנסים לישראל לטיפול? הם כבר ישות נפרדת

    דניאל, 03/10/07 16:53

    ולא שטח כבוש? למה מגיע להם מתנות?
    על חשבוני?
    הם מבריאים ויש להם כח לשלוח קאסמים!!!!!!!!!!!!!
    אנחנו עם דפו.........ק!

  • 133.

    איזה אינטרס יש לשב''כ שתחיו

    פרופ' זוהר השמש, 03/10/07 16:43

    בילבולי ביצים,

  • 132.

    שב''כ

    דני, 03/10/07 16:27

    השב''כ הכחיש .
    אפשר לחזור לסדר היום .
    חוץ מזה שעזה זו מדינה משל עצמה עם בתי חולים ומנגנונים אזרחיים משל עצמם - שידאגו לעצמם .

  • 131.

    אחלה רעיון (ל''ת)

    לירן, 03/10/07 16:26

  • 130.

    די לכיבוש של היהודים האכזרים.שילכו מכאן למקום אחר.די לגזול אדמות (ל''ת)

    ש, 03/10/07 16:21

    • הבעיה הכי חמורה היא שהעם היהודי בישראל הוא רחמן בן רחמן

      יהודי רחמן, 03/10/07 18:59

      אם היינו רוסים, סינים, קוריאנים, או ערבים, כן כן, ערבים - השיטה היחידה לטיפול במלחמה שכפו עלינו הפלשתינים היתה אש חיה בלבד, כולל פגיעה מכוונת באזרחים חפים מפשע - וזה גבירותיי ורבותיי היה פותר את הסכסוך!

    • אי אפשר לכבוש את מה ששיך לנו! (ל''ת)

      קובי, 04/10/07 07:20

  • 129.

    אני בטוח שגם אצלהם אלה שרוצים לשבת בצד נסחטים

    אחד, 03/10/07 16:09

    זה האופי שלהם

  • 128.

    אתם לא חייבים להלשין אתם חייבים להשתין בפנים של הילדים שלכם (ל''ת)

    avner b, 03/10/07 16:02

  • 127.

    מי משלם עבור הטיפול הרפואי באזרחי האוייב הפלשתינאי? (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 03/10/07 16:02

  • 126.

    מה זה כל הארגונים האלה? אולי תידאגו לחולים ישראלים שא''א להם כסף..

    ישראלי שפוי, 03/10/07 16:01

     יש יותר אירגונים משמאלנים

  • 125.

    זה לגיטימי,עזרה תמורת עזרה.

    דב בינדר, 03/10/07 15:59

    כל דרך להוציא מהם אינפורמציה היא לגיטימית,ובמיוחד דרכים כאלו שאינן אלימות,תגידו שזו סחיטה?נכון זו סחיטה אז מה?מה הרע בזה?לסחוט את קרובי המחבלים ידידיהם ואוהדיהם,אתה רוצה להציל את עצמך או את ילדך?להיות שטינקר שלנו זו דרך לא רעה וגם תקבל את הטיפול בחינם.

  • 124.

    מצדיק את השב''כ ומודה להם.

    רוצה לחיות, 03/10/07 15:47

    סילחה, השב''כ אמור לשמור על בטחון האזרחים בישראל, בכל דרך שימצא לנכון, לפלסטיני יש ברירה, ממעבר רפיח למצריים, שם לא יחקר על ידי השב''כ, אלה על ידי אחיו המצריים. זה המחיר שאנו דורשים. חיים תמורת חיים.

  • 123.

    השבכ' מאלץ

    דיין מוטי, 03/10/07 15:38

    גם טרוריסט וגם טיפול רפואי צמוד.
    רק מדינה מטורפת יכולה להרשות לעצמה!!!!!!!!

  • 122.

    מי שהולך היום לבתי חולים ישראלים מסתכן סיכון כפול לפי מה שהבנתי

    Avi Ecuador, 03/10/07 15:38

    ובכלל, מה יעשו עם המחבלים שיתפשו?
    ישלחו אותם לכמכללת הטרור ובית ההבראה בישראל בכדי שילמדו לרצוח יותר ''טוב'' יהודים ואחר כך יסתכנו שגם אותם ירצחו?
    עכשיו יש לאלה שמקבלים טיפול בישראל בעיה חמורה, הם מיד הופכים לחשודים בשיתוף פעולה עם ישראל בעני הפלסטינים ואני לא מדבר על סוכנים כפולים.

  • 121.

    מה אתם מיתלוננים

    פיני, 03/10/07 15:33

    בשטחים מציעים לכם כסף בשביל להיתאבד אז מה עדיף ערבים חמורים חחחחחחח

  • 120.

    מה אתם מיתלוננים

    פיני, 03/10/07 15:33

    בשטחים מציעים לכם כסף בשביל להיתאבד אז מה עדיף ערבים חמורים חחחחחחח

    • הם בצדק מפחדים לשתף...

      Avi Ecuador, 03/10/07 17:40

      אתה חושב שמשתלם להם לסכן את משפחתך ולהפוך לחשודים בעיני החמאס?
      העונש שם יותר כבד ומסוכן להם.
      בתור אדם פשוט הסיכון שהם לוקחים בכדי לשתף פעולה הוא עצום.

  • 119.

    חבל שלא מצהירים על כך ברבים - זו זכותנו (ל''ת)

    מיכל, 03/10/07 15:21

  • 118.

    אני לא מבין את הפלסטינים

    Avi Ecuador, 03/10/07 15:21

    בסה''כ מבקשים מהם לשתף פעולה בכדי שהשמאל יבנה להם את ישרפלסטין ויילחם ביהודים.
    מה הם עושים?!?!?!
    ... נסים

  • 117.

    אין לי שום בעייה מוסרית עם זה

    דודו קים, 03/10/07 15:17

    הרי זאת אוכלוסייה של ג'וקים שתומכת בטרור (מרביתה) כך שאין לי שום בעייה מוסרית לדרוש שת''פ למגר טרור
    אני לא חייב לתת להם שום עזרה רפואית אני גם לא רוצה שיילכו למצריים ירדן ערב הסעודית זה ממס הכנסה שאני משלם חודש בחודשו והוא לא נועד לטפל בחלאות האלו יש לנו מספיק בעיות ונושאים פנימיים לטיפול שדורשים תקציבי ענק לפני שאני יתפנה לטפל בחלאות הפלאסטיניות האלו

    • פושע!

      די לכיבוד, 03/10/07 16:48

      עם דעות כאלה מקומך בחמאס.

      • למתכבד משנקין? יש פלסטינאים בשנקין? מקבלים אותך יפה שם? אצלכם עושים (ל''ת)

        לינץ למבקרים..., 03/10/07 19:28

      • מסכים לגבי הכיבוד (ל''ת)

        לא מסכים עם, 04/10/07 13:26

    • אם מדובר ב''ז'וקים'' מה הבעיה?! (ל''ת)

      המדביר, 03/10/07 16:59

  • 116.

    אל תבואו ואל תלשינו!!! (ל''ת)

    חזי, 03/10/07 15:17

  • 115.

    אל תבואו ואל תלשינו!!! (ל''ת)

    חזי, 03/10/07 15:17

  • 114.

    כל הכבוד לשב''כ (ל''ת)

    משה, 03/10/07 15:10

  • 113.

    את מי הם מענינים אם זה היה מצב הפוך הם

    מור, 03/10/07 15:02

    היו נותנים לנו למות ואפילו היו נהנים אבל אנחנו רחמנים ולא פראירים נותנים להם לעבור ולא שוכחים תמורה הפלשתינים הכפויי טובה האלה צרכים להחזיר לנו טובה על זה שאנחנו נותנים להם טיפול בארץ שלנו ובבתי החולים שלנו במקום לתת להם למות מישהו צריך ללמד את הערבים האלה לא להיות כפויי טובה

  • 112.

    שב''כ = שרותי בריאות כללית. באסאם גם בקופ''ח מכבי שואלים אז מה?. (ל''ת)

    בני, 03/10/07 15:02

  • 111.

    למה החיים שלכם חשובים יותר מהחיים שלנו?

    אורים ותומים, 03/10/07 14:55

    אם אתם יודעים על כוונות קטלניות נגדנו ושותקים אז גם אנחנו לא חייבים להציל אתכם

  • 110.

    שילכו לשיפא ולא לשיבא! (ל''ת)

    ytre, 03/10/07 14:49

  • 109.

    הם רצו מדינה שיטפלו בעצמם לבד

    F, 03/10/07 14:48

    אם הם רוצים לבוא לכאן אז יש מחיר.

  • 108.

    אני לא מבין מה הבעיה

    מוטי, 03/10/07 14:32

    אם רוצים תלשינו אם לא אז... תחזרו לרשות אני בטוח ששמה ישמחו ל''טפל'' בכם

  • 107.

    אני לא מבין מה הבעיה

    מוטי, 03/10/07 14:32

    אם רוצים תלשינו אם לא אז... תחזרו לרשות אני בטוח ששמה ישמחו ל''טפל'' בכם

  • 106.

    אגב, סתם סקרנות... עמית כהן, איך היגיעה אליך הידיעה? (ל''ת)

    עובדים עלינו, 03/10/07 14:27

  • 105.

    רעיון מצויין - רוצים טיפול תסגירו מחבלים (ל''ת)

    יעקוב, 03/10/07 14:25

  • 104.

    לגיטימי לחלוטין. הצלת חיים הדדית (ל''ת)

    avizedek, 03/10/07 14:23

  • 103.

    השב''כ מאלץ אותנו להלשין כדי לחיות- גם אנחנו רוצים לחיות ?

    ירדן, 03/10/07 14:17

    לא טוב לכם תעברו למצרים שם הטיפול חדשני עם 100% הצלחה ובחינם השב''כ לא יאלץ אותכם להלשין כדי לחיות תאמינו לי.

  • 102.

    מה כל כך קשה לכם?!..קבלו טיפול בעזה!!!!!! (ל''ת)

    RENATA, 03/10/07 14:11

  • 101.

    צבעונים לגלבוע- צבועים לעזה

    מושון, 03/10/07 14:02

    אין גבול לטמטום המתחסד .שיטפון מגעיל של צדקנות אווילית ,שנועדה למטרה אחת ויחידה -תראו אותי ,התפרסמתי!!!=הכתב ,העורך והצדיק בגרוש. מה עדיף סבל פלסטיני [מתון או לא ]או פיצוץ באוטובוס שבו נוסעת ,ממש כעת ,הבת של הכתבלב שמפרסם את המידע החיוני .אותו סובל פלסטיני יכולך לנסוע לקהיר ,דמסק וביירות לקבל טיפול .הוא בא הנה ומחר יחזור להתפוצץ ? תנו לשב''כ לעשות בשבילכם עבודה שאתם לא יכולים לבד ,גם לו רציתם ,ושהיא חיונית לבטחונכם . זכות הציבור לדעת נחותה מזכות הציבור להמשיך לחיות .

  • 100.

    פחדנים שכמותכם את המשטרה חיסלתם עם רדיפת זכויות האדם עכשיו (ל''ת)

    לחסל את השב''כ, 03/10/07 13:48

  • 99.

    רופאים ללא גבולות. באמת אין להם גבולות. גם לא גבולות מוסריים. (ל''ת)

    בן יפונה, 03/10/07 13:47

    • דווקא יש גבולות ברורים! עלובים שכמותכם: עד פה ! ולא יותר! (ל''ת)

      אתה בן הנכבה, 03/10/07 14:15

  • 98.

    ולמה הם חושבים ש''מגיע'' להם טיפול

    מיקי, 03/10/07 13:47

    רפואי בבתי החולים שאנחנו משלמים עבורם? שיטופלו בבתי החולים שלהם, על ידי הרופאים הצדיקים מ''רופאים לזכויות אדם'' שבאים אליהם בהמוניהם.
    התשלום שנדרש מהם ''להלשין'' על כנופיות רוצחים הוא לגיטימי.
    מאיפה הראש הערבי הזה ממציא טענות???
    ואגב, מה שלום שליט, רגב וגולדווסר? הם מקבלים איזה טיפול רפואי? מענים אותם? רצחו אותם? הם ייעלמו כמו רון ארד?

    • צודק צודק (ל''ת)

      א, 03/10/07 18:41

  • 97.

    טיפול רפואי בישראל ?????

    כ, 03/10/07 13:43

    כל עוד גלעד שליט בשבי הברברים הפלשתינים, אין להם מה לחפש כאן. שיסעו לקטאר, אבו דאבי, אבו זנימה, ואבו חלימה.

  • 96.

    מי שרוצה טיפול שישלם בכסף או בכל מטבע שעטבר לסוחר או תשארו בעזה. (ל''ת)

    רפי, 03/10/07 13:38

  • 95.

    החמאס מאלץ את השב''כ לאלץ את הפלסטינים

    שושו, 03/10/07 13:35

    רבותי צדיקי הדור ! אני רוצה לראות אתכם מול הורים או משפחה שכולה, בגלל חמאסניק מתאבד שאולץ להתגייס ופיגע ,ולא התגלה בגלל שפלסטיני לא אולץ (בגלל רחמנות על אכזרים) ע''י השב''כ לספר על כך ,כדי שיוכלו לתפוס אותו לפני הפיגוע !!!

  • 94.

    מדינה של מלשינים (ל''ת)

    פיני, 03/10/07 13:34

  • 93.

    כל הכבוד לשב''כ .המשיכו כך .ישר כח

    שאול, 03/10/07 13:33

    השב''כ ויחידות מסויימות בצה''ל הם הגופים הממלכתיים היחידים המתפקדים כיאות במדינת ישראל .כל פגיעה בשב''כ תגרום לפגיעות בנפש בקרבנו .הניחו לשב''כ לעשות מלאכתו החיונית .

  • 92.

    עכשיו אני מבין למה אין לי תור....

    נכה מרמת ישי, 03/10/07 13:30

    כבר חודש וחצי....הכל תפוס ע''י פלשתינאים.

    • לגמרי :) (ל''ת)

      huxh, 03/10/07 13:57

      • צודק (ל''ת)

        :), 04/10/07 13:27

  • 91.

    איפה הצנזורה-למה חושפים שיטות???? (ל''ת)

    007, 03/10/07 13:27

    • זה נראה ספין מבדקי... כולנו עכברי המעבדה שלהם לבדיקה שהם ערכו (ל''ת)

      העם מטומטם, 03/10/07 14:35

  • 90.

    שילכו לקבל טיפול רפואי בירדן מצרים לבנון וסוריה (ל''ת)

    די כבר!, 03/10/07 13:26

  • 89.

    ברוך ה' שיש לנו שב''כ !!! (ל''ת)

    יוני לוי, 03/10/07 13:25

  • 88.

    למה מה קרה שהם נכנסים לשיראל? לא התנתקנו מהם?

    נדפקנו, 03/10/07 13:24

    ההתנתקות היתה בלוף אחד גדול!
    רק התעללנו באזרחי ישראל וכלום לא יצא לנו מזה.
    סליחה...יצאו הרבה קסאמים...

  • 87.

    כל צד מציל חיים, אני לא רואה כאן כל בעיה... (ל''ת)

    תומר, 03/10/07 13:20

  • 86.

    למה הם לא מבקשים סיוע רפואי ממצרים

    שש, 03/10/07 13:16

    הרי הם אחים.

  • 85.

    טוב מאוד. ככה צריך. לכל דבר יש מחיר.

    רון, 03/10/07 13:13

    אם לא מתאים להם תמיד אפשר לצאת לטיול למצרים שמעתי שיש שם אחלה בתי חולים.

  • 84.

    כנראה לא כל הקוראים יודעים עברית

    ערבי, 03/10/07 13:12

    אתם עם אכזר. מי מכם היה מוכן שיקרה לו אותו דבר אני בטוח אף אחד אבל לפלסטינים זה בסדר
    לחכמולוגים הם לא יכולים לצאת לשום מקום כי ישראל שולטת בכל המעברים

    • במלחמה בטרור כל השיטות כשרות

      עוז, 03/10/07 13:37

       

    • ישראל שולטת בכל המעברים אז איך אתם מצליחים להוציא את המתאבדים שלכם? (ל''ת)

      הלוואי שנתנתק, 03/10/07 13:43

    • רציתם להיות עצמאיים...

      איתן'לה, 03/10/07 13:44

      ... לעצמאות יש גם מחיר כלכלי. זה אומר שאתם צריכים להתנתק מהתלות בישראל. תקימו לכם תחנות כוח והתפלת מי ים משלכם ותפסיקו להיות עלוקות על התשתיות של ישראל ועוד בלי לשלם. תפסיקו להתלונן - תקימו בתי חולים משלכם. עם באדמתו צריך להיות ריבוני וזה אומר שאתם צריכים להסתמך אך ורק על עצמכם ועל מי שמוכן לסייע לכם בתמורה בלבד.
      אבל, אולי פשוט זוהי הדרך של להמשך המאבק הפלשתיני כנגד הישות הציונית. אולי בעצם אינכם מעוניינים לחיות צד לצד עם מדינת ישראל כי אינכם מעוניינים במדינת ישראל ולכן אתם נלחמים בישראל גם ע''י ניצול תשתיותיה. צדק מי שטען פה שישראל לא השיגה בהתנתקות כלום חוץ מהזדמנות למאבק פנימי במתנחלים ש''לא מתאימים'' לרוב העם בישראל.

      בשם חופש הביטוי אבקש לפרסם תגובה זו !

    • יש פילדלפי.מעבר חופשי למצריים. כמו לפני 67

      עוד נודניק, 03/10/07 14:00

      מצטערים שאין לכם גבול לסין או לבלגיה..

    • אתם עם מוזר. דורשים טיפול רפואי מאלה שאתם יורים עליהם (ל''ת)

      ועוד יש לכם, 03/10/07 14:07

    • לערבי

      דרומי, 03/10/07 14:27

      אולי אנחנו הישראלים מחזיקים במעברים. אבל אתם החמסניקים יורים עלינו אז למה שנטפל בכם? מה כשאתם חולים אנחנו טובים בשבילכם וכשאתם בריאים אז אפשר להרוג בנו? אני בטוח כי אם המצב היה הפוך אני לא הייתי מקבל טיפול. אז אל תתחיל להטיף לנו מוסר.

      • ישראל לא במעברים! יצאנו מפילדלפי/מעבר רפיח למצרים

        הים סגור,ומעבר, 03/10/07 18:07

        מעבר דרכנו-ברור שאין להם זכות ציוץ בנושא.
        הים -בגלל מצב הלוחמה שהם בחרו בו.
        בכל מקרה-אף פעם לא היה לפלסט' יציאה חופשית / עצמאית דרך הים וזה גם לא רלבנטי בענייני רפואה..
        מצד אחד הם מתגאים במלחמה עם ישראל ,מצד שני מתבכיינים ו''חייבים'' להם.
        צביעות מוזרה

    • גאון ונדיב ואכזר

      אבי, 03/10/07 14:42

      אני גאה להיות שיך לעם אכזר כמו עם ישראל. לאחר 2000 שנים בהם היינו מיעוט נרדף בו הערבים הפליאו בו את מכותיהם, זקפנו קומה ואנו משיבים למענינו שביעית מכפי שמגיע להם.
      ואכן, בכל אותם 2000 שנים בהם חיינו תחת שילטון זר בגלות ובארצינו, לא רצחנו, לא התפוצצנו, ולא פגענו באף אדם.

    • אז ?

      C, 03/10/07 14:55

      שהם יפסיקו לעשות טרור הם יהיו יותר חופשים וישראל לא חייבת לתת טיפול למי שלא אזרח

    • שייצאו למצרים...

      חי, 03/10/07 15:27

      אוי רגע.
      גם האחים שלכם לא רוצים אתכם.

    • אכזריים ועוד כנגד רחמנים. בושה (למי?) (ל''ת)

      יוסף, 03/10/07 15:51

    • מי שאשם במצבם הם מנהיגיהם והתרבות שלהם

      Avi Ecuador, 03/10/07 17:24

      אם היו סומכים על השמאל ו''מנהיגנו'' מזמן היה להם מדינה והשמאל היו נלחמים את מלחמתם, ישראל הייתה לקראת ביטול או השמדה.
      הם רק מפריעים ל''יהודים'' שמאלנים לעשות להם את העבודה.
      בדוק טוב לפני שאתה מנסה להבין או לענות אולי.

    • נכון, אנחנו אכזרים לאכזריים

      ניר, 04/10/07 08:33

      אתם עשיתם אותנו כאלה, ועוד מעט תתחילו לשלם את המחיר

    • אנחנו עם אכזר? הלוואי ! מהפה שלך לאלוהים !!! (ל''ת)

      הערבים רחמנים?, 06/10/07 22:02

  • 83.

    שיטה נכונה וצודקת.הצלת חיים ! (ל''ת)

    אחי, 03/10/07 13:12

  • 82.

    18 צודק ושום דבר לא יעזור!

    קורן, 03/10/07 13:12

    הפלסטינים התרגלו לרמת חיים מסויימת שנובעת משכנות קרובה לנו. בזמן ש''אחיהם'' באפריקה ואסיה מתו ברעב ונרצחו על ידי שלטונות רודניים, להם היו חיים טובים יחסית. ועכשיו שהם בחרו חמאס הם אוכלים אותה! הם מפונקים. ככה זה בדמוקרטיה- הבעיה היא שהם עוד לא מוכנים אליה. הפלסטינים והעולם צריכים להבין- לגור עם מחבלים מביא רק סבל לחיים! אנחנו מסירים אחריות מאלה שבוחרים לשנוא אותנו ושיהיה להם בהצלחה שם בדיונות של עזה...

  • 81.

    מה רוצים? שאנחנו נמות ועוד נציל להם את החיים? (ל''ת)

    דמעות תנין, 03/10/07 12:58

  • 80.

    אין ארוחות חינם (ל''ת)

    בני, 03/10/07 12:56

  • 79.

    לגיטימי לחלוטין

    אלי, 03/10/07 12:43

    הם משלמים עובר עלות הטיפול הרפואי ? אני כן משלם.

    שגם הם ישלמו בדרך זאת או אחרת

  • 78.

    איפה כאן הבעיה?

    אפי, 03/10/07 12:43

    הם חיים במדינה שהכריזה שלישראל אין כלל זכות להתקיים. כעת הם מעוניינים בטיפול על חשבון משלם המיסים הישראלי, שיתנו משהו בתמורה.

  • 77.

    לניאו-מתיוונים...כנסו.

    ישראל השלמה., 03/10/07 12:40

     תתבישו לכם.
    המרחם על אכזרים, סופו להתאכזר לרחמנים.
    כל הכבוד לשב''כ, כיפק היי לשב''כ.

  • 76.

    תגובה מעולה של השב''כ. שהערבים יצאו לטיפול במצרים. כנסו.

    יצחק, 03/10/07 12:33

    ומעריב הופך להיות יותר ויותר לעיתון הארץ. עמית כהן הוא גדעון לוי הבא.
    מה אתה לא חיי במדינה ? שכחת את עשרות פיגועי ההתאבדות שהרגו בנו 5 שנים ??? שכחת שהשב''כ הוא זה שעצר את גל הטרור הזה. תתביישו לכם ככה לפרסם שטויות ולפגוע באנשים שעושים עבודת קודש !
    כתבת תעמולה פלסטינית.

  • 75.

    די לכבוש? (ל''ת)

    רונן, 03/10/07 12:26

  • 74.

    סליחה...אבל לא ''התנתקנו'' מהם? מדוע מטפלים בערבים פה? (ל''ת)

    עדי, 03/10/07 12:24

  • 73.

    הנייה ומשעל ירפאו אותם

    סלימן א-שפי, 03/10/07 12:19

    האם תושבי עזה אינם אוייבי המדינה?

  • 72.

    אין ארוחות חינם, ואין טיפול רפואי חינם

    רמבו, 03/10/07 12:19

    מי שקשה לו עם זה-שילך לעזה.

  • 71.

    שאלות נוקבות

    אחות לחמנייה, 03/10/07 12:15

    בשביל מה עקרנו ישובים והתנתקנו מרצועת עזה? כדי לטפל בערביי עזה?

    למה עלינו, כאזרחי מדינת ישראל משלמי מיסים, לספוג עלויות של טיפולים רפואיים וניתוחים של ערבים לא אזרחי המדינה, שהם גם אוייבים מסוכנים בפועל?

    למה לממן להם טיפולים וניתוחים יקרים, במקום להגדיל את סל התרופות, או את קיצבאות הקשישים למשל?

    הידעתם??? ערבים שנכנסים לבתי חולים לעבור ניתוח שכולל השתלת פלטינות (בניתוח אורטופדי למשל), לא חוזרים לניתוח הנוסף להוצאת הפלטינה, אלא מנותחים בעזה או בירדן, ולוקחים את הפלטינה היקרה ומוכרים אותה!!!

    הידעתם כי פלטינה היא המתכת הכי יקרה? יותר מזהב!!!

    אנחנו מרחמים עליהם ומתאכזרים לעצמינו וקשישנו בסופו של דבר.

    תחשבו על זה!

    • יש לנו כסף לטפל בהם, אבל לניצולי שואה אין - מדינת הטמטום! (ל''ת)

      בא לי לעוף מפה, 03/10/07 12:36

  • 70.

    ל63 :הערבים כבר יודעים שיש שלום או רק אתה? (ל''ת)

    אבו ראמזי, 03/10/07 12:11

  • 69.

    ל63 :חחחחח סוף סוף בדיחה טובה ,אתה ליצן ,כל הכבוד. (ל''ת)

    יצחק הצוחק, 03/10/07 12:10

  • 68.

    מדוע הם פונים בכלל לישראל?

    ש זמי, 03/10/07 12:09

    בבחירות הם הצביעו עבור חמס. כל אחד מהם ידע מיהו החמס, ומה מטרותיו.הוא גם לא מבדיל בין יפי נפש ושלא כאלה. הגבול עם מצרים פתוח, הם מבריחים דרכו הכל, חומרי נפץ טילים אנשי חמס ועוד. מדוע לא יפנו לידידיהם הטובים המצרים ויבואו להתאשפז בבתי החולים במצרים הם יכולים גם להגיע ללוב לירדן ועוד. מדוע עליהם לפנות אלינו? פשוט מאד פה לא עולה להם, ומטפלים בהם כמו בבני אדם. ולאחר מכן הם רוצים להרוג אותנו. הם עצמאיים בעזה, מה עוד הם רוצים מאיתנו? כל יפי הנפש שיבואו לגור בשדרות, ובעוטף עזה, ואז ידברו או אולי כבר לא יהיו בחיים כדי לדבר.
    אויל מבריא רוצח אשר יבוא להרוג אותו

  • 67.

    ומה רע בזה?רוצים טיפול ?על חשבון מי? (ל''ת)

    אבי השמן, 03/10/07 12:08

  • 66.

    כך גם אנחנו וגם אתם נשארים בחיים,אז מה זה רע? (ל''ת)

    חושבת, 03/10/07 12:04

  • 65.

    מבקשים ממכם להציל חיים של אחרים?

    רפי, 03/10/07 12:04

    ועוד של יהודים!
    בושה וחרפה!
    איפה גרינפיס כשצריך אותם?

    • טוב ... (ל''ת)

      מחודד, 06/10/07 22:12

  • 64.

    גם אנחנו זכותינו להיות בריאים

    חיים, 03/10/07 12:04

    הם רוצים להיות בריאים ,אם יש להם מידע לגרום לנו חולים ופצועים אין להם זכות ריפוי אצלינו,
    השמאל כבר השלים שיהודים צריכים להיות חולים ופצועים והרוגים ,אבל לשונאינו אסור להפגע צפורן קטנה,

  • 63.

    לא נסכים ולא נכנע ולא נהיה בשר תותחים למחרחרי המלחמה!!

    אור, 03/10/07 12:00

    לעובדי השב''כ הרי לא תהיה עבודה במצב של שלום, ולכן הם עושים כל שביכולתם ללבות את האיבה ואת השנאה בן העמים!

    אנחנו, אלה שנקרא להלחם ולמות במלחמות שהשב''כ ומחרחרי המלחמה האחרים עושים כל שביכולתם כדי שיפרצו, לא נסכים!!

    • בלי סיכול של אנשי השב''כ היה לך פיגוע כל יום בישראל !!

      תמים או מפגר ?, 03/10/07 12:08

      לא ברור לי אם אתה תמים או סתם מפגר סידרתי ?
      כמו שידוע לך המידע שמסיג השב''כ
      כדי למנוע פיגועים .......... לא ניתן בחינם ובטח לא ניתן מאהבת ישראל .......... !!!

    • נדמה לי שכתבת תגובה למאמר אחר או ששוב החליפו לך את הכדורים

      גיל אזולאי, 03/10/07 12:18

      או שניהם גם יחד

    • אור מרמת אביב? פחדן מתחזה אתה ערבי ! סטודנט למשפטים אולי? (ל''ת)

      רוצה את האדמה, 03/10/07 13:46

    • רמת אביב = עשיר מלוקק = שמאלני

      ב, 03/10/07 14:54

      כנראה הערבים היחידים שהוא מכיר הם האחד ששוטף לו את הבית, מתקן לו את האוטו וזה שמביא לו חומוס

    • אתה לא מרמת אביב - פרובוקטור ימני מתחזה (ל''ת)

      משה, 03/10/07 15:01

      • למה ימני,אתה לא רואה שהוא שמאלן? (ל''ת)

        או שזה בכלל, 06/10/07 22:29

  • 62.

    מדברים על מוסר?, בוא לקרוא על מוסר

    Pajerovich, 03/10/07 11:59

    אותם הערבים שמנסים להשיג אישורי כניסה למדינתנו חייבים לשתף עימנו פעולה - חד וחלק.
    האם אנו נוכל לדרוש מאיזושהי מדינה ערבים (כולשהי) אישור כניסה מבלי שאנו ממלאים אחר דרישותיהם?
    ועניין נוסף, אחיהם (אבותיהם, דודוים) של אותם אנשים בסכנה מסכנים את קיומנו והורגים בנו ללא הבחנה, לא הורגים יותר כי אנחנו לא נותנים להם, אחרת... אז הם באים עכשיו בטענת הקוזק הנגזל וצועקים שאנחנו אשמים.
    להזכיר חשבור: מי שאשם במצב הזה הוא אך ורק העם הפלסטינאים ויצא למלחמה נגד ישראל (ומפסיד אותה, פשוט מפסיד אותה). הם, הם שהביאו על עצמם את המצוקה העכשיוית בה הם נתונים.
    חרף אותם העובדות אנו מושיטים יד לעזרה, מתוך הומניטאריות, מתוך חמלה יהודית. אך דבר אינו מספיק לעם הפלסטינאי. האם הם מטפלים בחוליהם/פצויהם טוב מאיתנו? אם כך למה להגיע לישראל?, הרי הם הכריזו מלחמה ... לא כן?
    חשוב לחשוב טוב מיהו הצד המוסרי כאן.

  • 61.

    לכו לקבל טיפול בירדן (ל''ת)

    מדינת חלם, 03/10/07 11:57

  • 60.

    אני לא יודע אם השב''כ באמת עושה את זה, אבל זה מה שצריך לעשות,

    עלי באבא, 03/10/07 11:56

    הפלשתינאים צריכים להבין איפה החיים ואיפה המוות. הרבה מהטרור והרבה טרוריסטים הם תוצאה של בורות וחינוך שגוי.
    הבעיה היא שקשה לדבר עם הראשי בלטה האלה. הדרך הכי טובה ומהירה לחנך אותם וללמד אותם - ואת שאר האנושות - זה דרך הכאב והנסיון. אם הם רוצים שירותי רפואה מתקדמת מישראל, שירותי רפואה שאין ברוב ארצות ערב - הם חייבים לעזור לישראל ולחזק אותה, וכך הם גם יבינו טוב יותר שכשהם הורגים את ישראלהם הורגים את עצמם.

  • 59.

    רעיון מצויין - אני בעד

    שפוי, 03/10/07 11:56

    אם כבר נותנים להם להכנס אז שיעשו משהו תמורת זה.
    אבל בעקרון אני בכלל נגד לטפל בהם.
    אנחנו הרי כוחות כיבוש אכזריים לא?
    כדאי שילכו לקבל טיפול במרכזי הרפואה המתקדמים בארצות ערב הנאורות.

  • 58.

    סוף סוף חדשות טובות לחגים (ל''ת)

    צ'יקו, 03/10/07 11:52

  • 57.

    לא ברור מדוע פלשתינאים מקבלים טיפול רפואי בישראל

    אזרח, 03/10/07 11:50

    עם השנאה מצידם מדוע הם רוצים לבוא לקבל טיפול בישראל? במדינות ערביות השכנות לא טוב? הם יודעים שיש לנו מנהיגות פריירית שנותנת טיפול רפואי לאוייבנו והם יודעים זאת

    • כל העולם יודע זאת! (ל''ת)

      בישראל השלטון, 03/10/07 14:25

  • 56.

    ל-א מבין מה הבעיה??

    דוד צימרמן, 03/10/07 11:50

    1. האם בזמן מלחמת העולם ה-2 איפשרו :
    הרוסים/הבריטים/אמריקאיים,לאזרחים גרמניים לקבל שרות רפואי בארצותיהם??

    2. האם ,בזמן מלחמת העולם ה-2 איפשרו האמריקאים לאזרחי יפן לקבל שרות רפואי בבית חולים בקליבלנד -אוהיו??

    יש לי תחושה קשה מאד שחלק מישראלים המתקראים '' ליברליים''/ '' רופאים לזכויות אדם''( כנראה של ערבים??),התחרפנו על כל הראש!!!!,

  • 55.

    כל דרך כשרה

    אזרח מודאג מבוג, 03/10/07 11:48

    כל דרך להשגת מידע
    שיכול להציל נפש מאיתנו- כשרה
    אנו משלמים מכספנו בעד שרות רפואי
    בתשלום מיסים ועוד- וגם כאן אנו מוגבלים
    הם רוצים חיים
    יתנו גם לנו חיים

    חבל על המהומה שעושים
    אלו שלהם דואגים
    ולא על אלו שאצלנו בגללם מתים
    ואפשר להצילם באמצעות מידע מוקדם

  • 54.

    ג. שילכו לירדן

    רופא, 03/10/07 11:48

    אבל שיעזבו אותנו בשקט

  • 53.

    ב. שיקבלו טיפול במצריים (ל''ת)

    רופא, 03/10/07 11:48

  • 52.

    ''השב''כ מאלץ אותנו להלשין כדי לחיות'' EXCELLENT DEAL (ל''ת)

    TAKE IT, 03/10/07 11:47

  • 51.

    חברים, השב''כ מאלץ אתכם להלשין, כדי שאנו נמשיך לחיות. (ל''ת)

    הבנתם את זה ?!, 03/10/07 11:43

  • 50.

    שיקבלו טיפול במצרים, הרפואה שם לא טובה? (ל''ת)

    דני, 03/10/07 11:40

  • 49.

    ''ומצד שני הם חוששים לשתף פעולה עם ישראל''

    יותם, 03/10/07 11:39

    חוששים לשתף פעולה עם ישראל???
    מעניין לי את ה..... . אני יותר חושש לבטחונם של תושבי שדרות בניגוד ל''רופאים למען התפתחות הטרור''.

  • 48.

    מצפים מאיתנו להיות מה שהם לא !!!!

    asher, 03/10/07 11:39

    במלחמה כמו במלחמה, אין סנטימנטים. אל לנו ולכולם לחשוב שאנחנו אמורים להיות יותר טובים מכולם ולספוג את השטניות שלהם. הם מנסים כל דבר כדי לפגוע בנו. הם התחפשו לעיתונאים כדי לתקוף אותנו. הם מביימים סרטים כדי להציג אותנו בעולם מה שהם עצמם.

  • 47.

    מי שהולך לישון עם טיל שלא יתפלא מה שקורה אחר כך (ל''ת)

    מחמוד, 03/10/07 11:34

    • מי שישן עם מחבלים שלא יתפלא להתעורר בחלקים

      יוני, 04/10/07 04:58

      פעם עוד היו לי סנטימנטים והייתי בוכה כששמעתי על ילד ערבי שנפגע בשוגג.
      אז נרצחה ידידה מול העיניים שלי ע''י ילד בן 15,היום אני כבר לא מרגיש כלפיכם רחמים.

  • 46.

    חצופים-רוצים לנצל את מערכת הבריאות ומיללים שמלשינים על רוצחינו

    שלא יבואו, 03/10/07 11:34

    כל הכבוד לשב''כ. שיסחטו מהם את כל המידע שצריך כדי להציל את חיינו. מי שבא לנצל אותנו שידע שיש לכך מחיר - שלא יעזו לתמוך ברוצחינו. הרופאים לזכויות האדם זו הסוואה לסמאלנים שמסייעים לרצח יהודים

  • 45.

    שיטה לגיטימית, העיקר שלא נתפוצץ באוטובוסים ובתי הקפה

    רונן, 03/10/07 11:32

    הם גם מכניסים באמבולנסים חומרי חבלה
    אז למה מזה לא מזועזעים היהודים

  • 44.

    אם אתם מצפים שהפלסתינים ילשינו נגד אחיהם...

    דני ב., 03/10/07 11:29

    מדוע הצביעות הזאת כשתופסים את יושבי הגבעות בקלקלתם בכל פעם שמשתלטים על אדמות לא להם ובונים ללא רשיון וכורתים עצי זית.
    למה אתם קוראים לאנשי שלום עכשיו ומחסום ווטש בשם מלשינים?
    מדוע הלשנה של אחד טובה ושל השני זוכה לגנאי?
    הלא כולנו נבראינו בצלם לא כן?
    לא ראיתי אף יהודי שדמו סמוק יותר .
    דווקא העם שסבל כל כך במשך ההיסטוריה דומה שמוחו הסתייד וליבו נאטם.

    • ''השב''כ מאלץ אותנו להלשין כדי לחיות'' עיסקה מצויינת (ל''ת)

      או מעצר, 03/10/07 11:49

      • הערבי שם זין על אחרים העיקר שיקבל את הזריקה שהוא צריך בתחת (ל''ת)

        משה זוכמיר, 04/10/07 01:50

    • חחחחחחחחחחחחח

      עכשיו ראיתי הכל, 04/10/07 09:04

      איך יש לך את האומץ לדבר על הסתיידות המח, חתיכת מפגררררר

    • שלא ילשינו. שלא יבואו לנצל את מע' הבריאות שלנו. (ל''ת)

      לכל דבר יש מחיר, 06/10/07 23:08

    • לך חפש מי שינענע אותך ... (ל''ת)

      קויזלינג, 06/10/07 23:13

  • 43.

    מי שאנחנו מצילים את חייו - מחוייב להצלת חיים שלנו

    סיכול מודיעיני, 03/10/07 11:29

    אין ארוחות חינם - אם ישראל הצילה את חייך .... אתה מחוייב לעזור לנו להציל את חיינו !!!

    • לך תסביר את זה לשמאלנים שמשמשים דלק של החמאס !! (ל''ת)

      יוסי, 03/10/07 12:11

  • 42.

    יודעים כמה כמוהם היו מעורבים בטרור??

    ליאור, 03/10/07 11:28

    בלי סוף
    לא מתאים להם שיסעו למצרים
    נמאס מהם

  • 41.

    את הפיגוע בבית ליד ביצעו ערבים שהתחפשו לעיוור שבא לטיפול ומלווים (ל''ת)

    לא נשכח, 03/10/07 11:26

  • 40.

    א. שימשיכו לקבל טיפול מעולה בעזה (ל''ת)

    רופא, 03/10/07 11:26

  • 39.

    להעיף את ההוא מהשב''כ שהתנצל. די להתנצל!!!

    איתן, 03/10/07 11:25

    על השב''כ וצה''ל לא להגיב לשום שאלה או בעיה פרובוקטיבית של עיתונאי זה או אחר.
    מקסימום יענה איש שב''כ בגאווה ובטון בוטח כי מדינת ישראל עושה הכל להגן על חיי תושביה, וכי השגת מידע מתבצעת בכל דרך אפשרית.
    די די די להתנצל !!!!

    • אתה צודק לגמרי (ל''ת)

      אלי, 03/10/07 12:12

  • 38.

    לפי החוק הישראלי הם צריכים לשלם ביטוח

    רופא ימני, 03/10/07 11:25

    רפואי, למה אני צריך לטפל בהם כמו ישראלי, שמשלם כחוק.
    שהחמס יטפל בהם.

  • 37.

    למה אדם רחמן וטוב כמוני

    המשכיל, 03/10/07 11:23

    אין לו שום רחמים אליכם.
    נגמרו לי כל תחושות הרחם,הפיוס וההבנה כלפיכם וכלפי ילדיכם.
    נתננו לכם אלפי הזדמניות שהתפוצצו לנו בפרצוף ,כי חלאות אדם אתם.
    ובנוסף לכל זאת על אף שהתנתקנו ממכם אתם עדיין משתמשים במים שלנו ובחשמל שלנו ובניננו עדיין שבויים אצלכם.
    ושלא תחשבו ששכחנו את הלינץ האכזרי.
    אז בעיני כל מה שהשבכ יעשה אפילו אם הדבר יגיע לאכזריות תת אנושית
    בעיני הדבר מוצדק, כי זו הדרך להתנהג עם שכמותכם!

    • אחי, אפשר להבין אותך. (ל''ת)

      איבדנו את התום, 06/10/07 23:18

  • 36.

    היכן הצנזורה

    זאב, 03/10/07 11:22

    הפירסום פוגע בבטחון המדינה.
    עוד תתגעגעו ליחיאל חורב.

  • 35.

    השב''כ דורש להלשין ?

    יוסי, 03/10/07 11:21

    השב''כ עושה כל מה שצריך כדי שאנו נחיה

  • 34.

    חוצפתם של כל מיני פרטים בארגונים שונים של זכויות ..........

    צפנת פענח, 03/10/07 11:19

    אינה יודעת גבול.

    ישראל כלל לא צריכה לטפל בחולים מן הרשות. ישראל עושה את זה על חשבון אזרחיה, שאינם מקבלים את המגיע להם משירותי הבריאות שלנו.

    נדיבות הממשלה כלפי הערבים , באה לצורך יחסי ציבור, אבל אינה מועילה כלל.

    הלוואי שהשב''כ היה פועל כפי שנטען נגדו. זו פעולה לגיטימית כלפי מי שמבקש שישראל תטפל בבריאותו. מי שכבודו הלאומי או האישי יקר לו שלא ישפיל את עצמו ושיקבל את הטיפול שהרפואה הערבית מציעה.

  • 33.

    אני שמח על הפרסום! בואו נקווה שהחמאס לא יתן להם לצאת עכשיו! (ל''ת)

    חבל על הכסף, 03/10/07 11:16

  • 32.

    אוי יוי יוי

    zeev, 03/10/07 11:12

    באמת, איך הם בשב''כ לא מתבישים
    לנסות ולהפריע לפלשתינים לחבל בישראל ,
    אז רכז השב''כ,תכניס אותום חופשי תציד אותם בנשק ,תרחם אליהם הם חולים !!!!!!!!!!!!!!!

  • 31.

    למה שנטפל בהם בחינם? (ל''ת)

    מה עניין, 03/10/07 11:11

  • 30.

    לא לטפול רפואי! כל הכבוד לשב''כ שמציל חיים (ל''ת)

    אין גבול לחוצפה, 03/10/07 11:10

  • 29.

    אז תלשינו ! (ל''ת)

    ירושלמי, 03/10/07 11:03

  • 28.

    ואם כן מה הבעיה אם אתה לא מוכן להציל תמימים מפיגוע למה שנציל אותך (ל''ת)

    עוז, 03/10/07 11:02

  • 27.

    לנשוך את היד שמאכילה ומטפלת??

    י.מ, 03/10/07 10:57

    מה פסול בשיטה הזו?!
    למה להתייפייף, לסייע לעם האומלל הזה ולקבל ''בהבנה מוסרית'' פיגועי טרור??!

  • 26.

    מצטערים, אין דרך אחרת. חוץ מזה, חשבנו שהתנתקנו מכם. (ל''ת)

    יוסי, 03/10/07 10:49

  • 25.

    שלא יבואו לקבל טיפול שילכו

    יהודיה, 03/10/07 10:49

    לשמאלנים שישלמו להם טיפול בחו''ל.
    חוץ מזה שזה על חשבון משלם המיסים הישראלי .
    אז מה הוא מתלונן שאנשים בארץ נפגעים מפיגועים זה נורמלי ?
    אז עתונאי ערבי אל תגיעה לכאן או תשלם את המחיר ככה זה גם אצלכם ואל תתמם ותשחק את המסכן.

  • 24.

    ואיך בידיוק חשבתם שמגייסים סוכנים?! (ל''ת)

    ברור שבסחיטה, 03/10/07 10:43

  • 23.

    מי שלא מוכן לספק מידע על פיגועים

    ול, 03/10/07 10:41

    הוא משת''פ של החמאס ולכן סכנה ביטחונית.
    מה לא ברור?

    • צודק בהחלט-בחרתם שלטון טירור להרוג ילדים ואזרחים יהודים!!מדוע צריך

      י.צפוני, 03/10/07 11:53

      לעזור לכם במזון מים חשמל תרופות ולפרנס אותכם??יש גבול !!ואם מישהו רוצה חיים טובים יותר ואינו תומך טירור-תוכיח במעשים!!-כדי להציל חיים!!השב''כ ל א צ ר י ך להתנצל!!

  • 22.

    מדוע אנחנו צרכים בכלל לקבלם לטיפול רפואי? לא אמרנו התנתקות? די לעזו (ל''ת)

    ר להם, תתנתקו., 03/10/07 10:37

  • 21.

    מדוע אנחנו צרכים בכלל לקבלם לטיפול רפואי? לא אמרנו התנתקות? די לעזו (ל''ת)

    ר להם, תתנתקו., 03/10/07 10:36

  • 20.

    מה לא בסדר בזה ? ככה צריך, למי שלא מתאים שלא יבוא! (ל''ת)

    גיגי, 03/10/07 10:36

  • 19.

    ומה רע בזה??!?! (ל''ת)

    Enforce, 03/10/07 10:36

  • 18.

    סליחה? אנחנו חייבים לכם משהו?

    עידו, 03/10/07 10:36

    רוצים טיפול? תשלמו. או במידע או בכסף.
    אנחנו לא לשכת סעד, בשביל זה יש לכם את החמאס.

    • גבר אתה צודק 100% (ל''ת)

      אורן, 03/10/07 11:05

      • לאורן מאשקלון.

        דני ב., 03/10/07 11:25

        לא היה מזיק אם היית קצת יותר רחמן לאלה שאתה גר על אדמתם, ביחוד אתה שרוב תושבי עזה היו ממגדל -אשקלון.
        דווקא תושבי אשקלון הקודמים לא ברחו כפי שסיפרו לכולנו אלא הועמסו על משאיות בשנת 1949 כבר כאשר המדינה היתה עצמאית ושביתת הנשק היתה בתוקף מזה זמן.
        תראה למשל את ''מגורשי'' גוש קטיף כמה טראומה וסבל הם עוברים ומדובר באנשים מבוססים, שקיבלו כספים למכביר וגרו שם בבתי מידות.
        ואילו מגורשי אשקלון גורשו ללא רכושם וכך נותרו גם אחר 60 שנה חסרי כל.
        אז אל תבוא לספר שאין לך כל מחוייבות.

        • זו לא אדמתם

          ליאור, 03/10/07 11:41

          לפי האמנה הבינלאומית הם כבר לא פליטים ואפילו לא עקורים.
          אם אתה אומר שזו אדמתם אז לפי משוואה זו חברון שלנו, עבר הירדן שלנו, הכורדים שהוגלו לפני 100 שנה צריכים לחזור בקיצור תוהו בבוהו בעולם.

          בהצלחה.

        • דני ב. זיל וגמור היסטוריה ואז תזהם את האוויר בשטויות הסמולניות שלך (ל''ת)

          יותם, 03/10/07 11:41

        • פושע מלחמה

          אבי, 03/10/07 11:44

          ההשוואה של גירוש תושבי גוש קטיף לגרוש ערביי אשקלון במקרה הטוב זוועתית.
          1. תושבי הגוש לא גורשו בעקבות מלחמה בין שני צדדים אויבים.
          2. תושבי הגוש לא פגעו באיש בניגוד לערביי הגוש.
          3. טראומה של גרוש ע''י אחים קשה פי כמה מטראומת גרוש ע''י אויבים.

          ודרך אגב, אורן מאשקלון, איננו גר על אדמת ערבים אלא על אדמת יהודים. אולי לא סיפרו לך, אבל את אשקלון כבש עם ישראל מידי הפלישתים, לפני עידן ועידנים. מאז ועד עתה אשקלון שיכת לעם ישראל.

        • אז מה אני עושה כאן ???

          משה, 03/10/07 11:54

          ומה עם שייח מוניס ורמלה ולוד ויפו וחיפה ועכו
          אנחנו צריכים להבין באיזה זכט\\ות אנחנו כאן והם לא כאן לא בכוח הכיבוש ולא בכח הזרוע אלא בכח זכות אמיתית אמונית אחרת אין לנו מה לעשות כאן לא בארץ ולא בצבא למה למות בעד ארצנו שהיא לא שלנו לא עדיף לחיות בלוס אנגלס

        • עכשיו זה עכשיו. עכשיו זה לא ''לפני 60 שנה''

          יש הרבה כסף, 03/10/07 14:22

          יש עניים ועשירים כמו בהרבה מקומות בעולם.

          התאמצו שנצא משם-יצאנו.

          מצחיק ל''דרוש'' מאיתנו טיפולים רפואים.

          משוויצים במלחמה איתנו,יורים על ישובים שלנו יום יום ודורשים טיפול רפואי.
          סוג של אבסורד

          גרשנו או לא (לפני 60 שנה!)- היו להם, ויש להם, 1001 הזדמנויות להשתקם.

          כמו שאנחנו לא במצב של לפני 60 שנה-גם הם לא!
          אתה יוצר לך מין תמונת מציאות מדומה.

        • מספיק עם השקרים לכם

          NN, 03/10/07 14:49

          רוב הערבים ברחו כמו שפנים.

          • אכן רובם ברחו,יותר מזה-קראו להם(!)לצאת (ל''ת)

            כדי להקל על, 03/10/07 18:09

        • מה הקשר?

          מומחה לשמאלנים, 03/10/07 14:56

          א. אותם ''מגורשים'' מאשקלון היו חלק מ''עם'' שהכריז עלינו מלחמה וזו אחת התוצאת שלה. הם והם בלבד אשמים בתוקפנות הערבית.

          ב. ל''פלסטינאים'' היום אין דבר וחצי דבר עם אותם ערבים שגורשו. הם נחשבים ל''פליטים'' בגלל המזימה של האו''ם בחסות מדינות ערב שביקשו להנציח את הסיכסוך.

        • הועמסו על משאיות?

          אשקלוני גאה, 03/10/07 15:02

          איזה משאיות? בידי מי?

          מה? עכשיו אתם משכתבים את ההיסטוריה? לך לחבר שלך אבו מאזן - הדוקטורט שלו בנושא הכחשת שואה

        • לך תגיב בטיימס או בגארדיאן ותעזוב אותנו הישראלים בשקט

          אח שלו, 03/10/07 15:46

          יהודון עלוב

        • אז עכשיו אחרי שפינו את הכתומים

          טל, 03/10/07 18:44

          אני שומע שמותר לכתומים לירות קאסמים ומרגמות על עזה, כי הם חושבים שזה אדמה שלהם?

        • דני, אז מה אתה עושה פה ?

          ניר, 04/10/07 08:28

          מה זו הצביעות שלך דני ? יאללה עוף מכאן, את יושב על אדמה פלסטינאית.. נו, עוף מכאן !

          צריך עזרה באריזה ?

        • איזה דני ואיזה גרביים?! זה אחמד. ישראלי בטח ישראלי. בוגדן! (ל''ת)

          ערבים ישראלים, 06/10/07 23:22

  • 17.

    אין קבלת דבר ללא תמורה. (ל''ת)

    כלכלן, 03/10/07 10:36

  • 16.

    שיקבלו טיפול בירדן - המדינה הפלשטינית (ל''ת)

    מספיק לבכות, 03/10/07 10:32

  • 15.

    איזה שקרים הם מפיצים

    N, 03/10/07 10:32

    אם מפריע להם שילכו לירדן או מצרים לטיפול רפואי

  • 14.

    הומאני ביותר לשני הצדדים (ל''ת)

    שיבולת, 03/10/07 10:32

  • 13.

    דבילים

    אני דפוק, 03/10/07 10:31

    אין לכם רחמים על ילדי ישראל לא מבין למה מפרסמים דברים כאלה

  • 12.

    וזה שלילי ?? אתם רוצים שתפסו את חגורת הנפץ לא ? (ל''ת)

    זורו, 03/10/07 10:29

  • 11.

    סוג של תשלום . יצירתי וחביב . (ל''ת)

    שיבולת, 03/10/07 10:28

  • 10.

    עסקה הוגנת . ולא בכפייה . (ל''ת)

    שיבולת, 03/10/07 10:28

  • 9.

    נו מה הבעיה ? מישהו מכריח אותם לקבל טיפול רפואי בישראל ? (ל''ת)

    שיבולת, 03/10/07 10:27

  • 8.

    רם ירון, תנסה לבקר בעזה... (ל''ת)

    אברהם, 03/10/07 10:26

  • 7.

    העם היהודי, מעניין איך יזכרו אותו בעתיד

    חיפאי, 03/10/07 10:25

    בלי סופרלטיבים

    • חבורה של דפקטים יפי נפש

      !, 03/10/07 10:38

      שמימנה וסייעה להשמדתה ביודעין ובמתכוון.

      • חריקירי זה מנהג יהודי ישראלי ולא יפני (ל''ת)

        לבנבני, 03/10/07 10:44

    • אתה מהמיעוט הערבי בחיפה תחתית? (ל''ת)

      ברור לא?, 03/10/07 10:39

      • הם לא מיעוט ו לא רק בחיפה תחתית! תקשיבו למה שהשונאים אומרים ותגיבו! (ל''ת)

        הם רציניים! הם, 03/10/07 14:50

    • ההנהגה המוסלמית מלמדת אותם להגיד: עוד 50 שנה לא יהיה זכר ליהודים (ל''ת)

      בארץ ישראל!, 03/10/07 14:47

    • הבנתי, אז אתה מאלה שמתכננים שבעתיד ישאר מאיתנו רק זיכרון?

      איתי, 03/10/07 17:05

      חג שמח.

  • 6.

    טוב מאוד. (ל''ת)

    מור, 03/10/07 10:24

  • 5.

    שטויות במיץ. כתבה ללא כל בסיס (ל''ת)

    מבין, 03/10/07 10:24

    • במחשבה שניה... אולי אתה צודק! (ל''ת)

      לאן היגענו?, 03/10/07 14:32

  • 4.

    מצויין! ואם לא מוצא חן בעיניהם ה''טיפול'' שהחמאס נותן להם שיפנו אליו

    משה כהן, 03/10/07 10:24

    חד וברור
    החמאס לקח את הסמכות שילמד שיש לו צורך גם לאחריות כלפי מי שהוא מרביץ להם.

  • 3.

    המתיוונים: מישראל מותר לדרוש הכל!

    דמר94, 03/10/07 10:22

    הערבים למדו מהמתיוונים השמאלנים, שמישראל מותר לדרוש הכל! תשתיות, חשמל, מים, טיפול רפואי ועוד, בתמורה לטוב הלב של היהודים, הם נותנים לישראל, קאסמים, מתאבדים, רקטות ועוד מתנות מהסוג הזה!

  • 2.

    סתם שאלה

    שוקו, 03/10/07 10:17

    הטיפול באותם פלסטינים בחינם? מי משלם על זה? כספי המיסים שלנו?

    מדוע שלא יתנו כלום בתמורה? השב''כ דורש מהם שיתוף פעולה לא בשביל הכייף אלא כדי להציל חיים למנוע שפיכת דם.

    • אם ישלמו בג''צ יאסור לקפח אדם בגלל שאין לו כסף (ל''ת)

      הכל חינם, 03/10/07 11:17

  • 1.

    בדיוק כך צריך להיות,השב''כ יודע

    אלעד, 03/10/07 10:13

    ממי אפשר להוציא מידע..לא כל מי שהולך לקבל טיפול רפואי תמים ....