• 55.

    מה האמת ומה הבלוף?

    חשדן, 05/10/07 13:40

    הכשלונות במלחמת לבנון השניה וחוסר האונים של ממשלת ישראל מול הקסאמים על שדרות המתרוקנת, הפכו אותי לחשדן. החקירות של ראש הממשלה ושל נאמנו הירשזון, שהופקד על ידו לנהל את אוצר המדינה, הורידו את אולמרט לתחתית התמיכה של הציבור בו. הפעולה המיוחסת לצה''ל בסוריה שיפרה קצת את מצבו בציבור ואין פלא בכך. ברם, המסתורין סביב הפעולה המיוחסת בסוריה והביקורת חסרת התקדים נגד הצנזורית מטעם צה''ל שהחליטה על התרת הפירסום מעוררים חשד בלבי לגבי האמת על הפעולה ותוצאותיה. האומנם אפשר לשלול מכל וכל את דברי נשיא סוריה ודובריו קבל עולם ומלואו כאילו הם שקרים לגמרי ואין בהם משהו מן האמת ואין פה איזה מניפולציה שכמוהה חווינו במלחמת לבנון? כמו פטריוטים רבים הרגש רוצה להתגאות במבצע של צה''ל, אבל אינני רוצה ללכת עוד פעם שולל. החשדות מתחזקים לנוכח שתיקתו של נשיאנו פרס. הרי הוא זכור לנו כמי שהתנגד עקרונית לתקיפת הכור העיראקי וטען כלפי בגין שזו תעמולת בחירות. אז אם הוא שותק עתה אולי זה סימן שאין כאן תקיפת כור ואין כאן תעמולת בחירות של אולמרט?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ממי מסתירים את המידע מהסורים? אולי מתושבי ישראל שמא יש כאן פאשלה? (ל''ת)

    היודע לשאול, 03/10/07 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יאללה ביבי תספר לנו מתי ובאיזה יום תהיה המלחמה הבא.

    מכלוף מזרחי, 03/10/07 19:15

    ותספר לנו איך וכיצד חל האויר יתקוף .ואיך יגיסו את כוחות המילואים . ותן לנו גם כמה מהססמאות שיכריזו בכלי התקשורת . היידי ביבי ושרה בחייאת ראבק זרוק איזה מילה וכולנו נצהל ונעלוז ונשיר יחדיו היידי ביבי היידי שרה .ביבי ביבי ביבי הו הו הו הו .

    הגב לתגובה זו

    • ביבי הוא העבדאי של המדינה. תשאלו את מסעוד המקופח .ואת אוהדי בית''ר.

      צהלת הבבונים., 04/10/07 09:12

      היידי ביבי.
      היידי שרה.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    עכשו מותר לגלות - כמה שנשתוק יותר מבחינה ביטחונית

    יותר בריא, 03/10/07 08:09

    מעולם לא הזיק. הפיטפוט רק מקלקל.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ל 41

    רן, 03/10/07 00:31

    יהיה שלום אל תידאג רק בזמן משיח אים תיזכה ליראות

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עבדו עלי. אמרו לי לא לגלות, בסוף הם נשברו... (ל''ת)

    טייס שהיה שם!, 02/10/07 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    צהל האגדי!מוקסם מול קאסאמים וטילים

    ולדימיר, 02/10/07 23:00

    40 מיליארד ש.ח. נלקח בכח מזקנים
    מחמשים צהל,כסף נשפך לא חוסכים
    ובשעת המבחן(לבנון 1,2בלי מכנסיים
    חונתת גנרלים כברק בהצגות בינתיים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    זהו נגמרו החגים - אפשר להתחיל לשפוך דם

    לוק, 02/10/07 22:25

    העיתוי הנוח מבחינת אולמרט, שבוע לפני החקירה הבאה, או הדוח הבא. העיתוי הנוח לאסאד יומיים לפני תקיפה אמריקנית על סוריה או איראן או שניהם יחד. ושוב פעם הטסטוסטרון משתלט על שני תאי המוח היחידים שלא חושבים על מעשים מגונים או כסף ומתחילה עונת מבחני ''שלי גדול משלך'' בתוך שלוליות דם.
    תגידו נבלות: לא נמאס לכם להתנהג כמו ברברים, למחוק דור שלם בלי שום סיבה אמיתית?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא יכולנו להתאפק ורצנו לספר לחברה.

    טמטום!!, 02/10/07 21:56

    היה עדיף שנשתוק. בכלל הה כדאי שנחזור לימים הטובים שהאוייב סופג מכות בלי שישראל מדברת. לעבוד בשקט וביסודיות. זה המפתח להצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • לא קרא כלום

      Avi Ecuador, 03/10/07 16:04

      בסך הכל מי שנפגע ומי שפגע יודע אז למה לא ידע הציבור?
      מה כבר ''הסוד'' הגדול שצריך לשמור עליו?
      יש דברים יותר חשובים בעולם.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    חובה לקרוא את 27!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הגיונית, 02/10/07 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הצגה הוליבודית מעולה

    נח, 02/10/07 21:37

    המטוסים והטיסים היו
    אמריקאים.הדבר היחיד שהיה ישראלי זה היה שדות התעופה שממנו המריאו המטוסים.המטרה של המבצע הזה היתה לצרכים אמריקאים.לבדוק את המצב באיזור הגאוגרפי הזה.ולחזק את גבו של אולמרט שעושה הכל מה שהאמריקאים רוצים וצריכים.לתת לישראלים את ההרגשה שהם הגדולים ביותר באיזור.
    ולהצגה כזאת רק האמריקאים היו מסוגלים לעשות

    הגב לתגובה זו

    • 45 - לך , לך לרופא

      י, 03/10/07 11:43

      נראה לי שאתה זקוק לזה...

      ותכבה כבר את הטלביזיה
      ותחזיר את המנוי לבלוק באסטר
      אתה קצת מושפע יחסית לבן אדם בוגר

      לא?

      הגב לתגובה זו

      • ל 15 י.כוכב הצפון

        נח, 04/10/07 18:47

        אל הבנתי את הקשקוש שלך,אבל כדאי שתקרא את עתון מעריב גם היום
        על הנסיון הכושל של ח''א בעזה היום.
        זו היא האמת על '' הגבורים ''הגאונים שלך''.שלא מסוגלים לבצע פעולה יחסית צנועה ,בשטח שאין שום התנגדות משמעותית.איך אתה מסוגלל חשוב ,שפעולה מורכבת בסוריה לא האמריקאים ביצעו?יה שוטה חרש וקטין.

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה, הטייסים לא היו אמריקאים. הם היו פלסטינים (ל''ת)

      ונשכרו דרך חברת, 03/10/07 18:37

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    כן כן, ביבי אשם גם ברעידת האדמה בתימן (ל''ת)

    לא עובד יותר, 02/10/07 21:17

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    די כבר או שתתקיפו אותם ואת איראן או שבו בשקט (ל''ת)

    בלהבלהבלהבל, 02/10/07 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שלום עם הסורים

    ברוך זנדברג, 02/10/07 20:47

    במספר 41 תקנו בבקשה את הטעות במילה פשות לפשוט

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שלום עם הסורים. מציאות או חלום

    ברוך זנדברג, 02/10/07 20:35

    אם אבא של באשר אסד היה מעונין בשלום עם ישראל, היה יכול לעשות זאת לפני 25 שנים. פשות חותם על הסכם. ההסכם היה אומר שישראל צריכה למסור את הגולן תוך 40 שנה. בתמורה הסורים צריכים להוכיח שפניהם לשלום, לבטל את ההסתה. לחנך את הצעירים לשלום. לקיים יחסי מדינות ומסחר נורמלים. לא לתמוך בטרור. לחוקק חוקים נגד הסתה בתיקשורת, בבתי ספר ובכל צורה. אני מאמין שאם זה היה כך, 60% מהציבור ההישראלי היהודי היה תומך בהסכם. אבל. כנראה. הדם שזורם בעורקי הסורים לא מאפשר להם להתקרב למוסג שלום. שנאתם ליהודים חוצה את גבול ההיגיון.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ליצן בעצמך - 40 שנה ?!

      ליצן, 02/10/07 21:04

      אתה באמת חושב שמדינה תחתום על הסכם מול מדינה שכבשה ממנה שטח בכוח הזרוע בדרך של ''שלום היום, שטחים בדור של הילדים שלנו כשיהיו בעצמם הורים''.
      אתה חי בחלום.
      תתעורר.
      שלא תשבור שמירה

      הגב לתגובה זו

      • לא''כבשנו בכח הזרוע''

        א.א, 09/03/08 21:11

        ישראל לא''כבשה בכך הזרוע'' שום שטח מאף מדינה,אלא שיחררה חלק מארץ ישראל המובטחת לנו ע''י בורא העולם.
        בנוסף גם לשיטת כל האפיקורסים שבעולם אין שום ''כיבוש'' שהרי הסורים הם אלא שהחלו במלחמה ואנו ''כבשנו'' מתוך התגוננות,והחזרת השטח ה''כבוש'' אינה אלא התאבדות מכל בחינה.

        ודרך אגב יהודים חיו בגולן הרבה לפני הסורים שאל ארכיאולוג.זו אינה ארצם משום בחינה.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    נתניהו = פליטה מוקדמת (סדרתית) (ל''ת)

    פתחי קיק, 02/10/07 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כנסו

    יורם, 02/10/07 20:27

    האיומים מצד הערבים ימשיכו גם אם נהרוס להם את כול הארסנל של הנשק, צריך ללכת שלב אחד קדימה ולשאול את עצמנו איך ניתן יהיה להפסיק את המלחמות בינינו, את האמת, לא יהיה ניתן להפסיק את זה בכוח שלנו הגשמי, אלא רק דרך כוח רוחני שהוא הכוח החזק ביותר שקיים בטבע

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין

      צארלס דרווין, 02/10/07 20:41

      צודק לחלוטין
      יש להאמין בכוח החזק ביותר הקיים בטבע חוק האבולוציה (הבררה הטבעית)
      צארלס דרווין

      הגב לתגובה זו

    • זאת חצי אמת וחצי עבודה

      ליצן, 02/10/07 21:06

      הכוח הרוחני האמיתי
      =
      א ה ב ה
      =
      קבלה של האחר
      =
      נסיגה מהשטחים הכבושים. ושלום.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    עכשו מותר לגלות - כבר בילבלתם אותנו מרוב (ל''ת)

    תגליות, 02/10/07 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    וכמו תמיד ביבי צדק והקדים את כווווולם!!! (ל''ת)

    אברהם, 02/10/07 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איטולה אירן .רמת הגולן של ישראל (ל''ת)

    איטולה, 02/10/07 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מדוע הסחבת הזאת?

    הברנש מחיפה, 02/10/07 17:24

    האם לא התנסינו זה במאות שנים, שגילוי האמת בתחילה עדיפה על הגילוי הסופי. הרי האויב יודע את האמת. יצאנו לתקוף, סחטיין! למה להסתיר בכדי ליצור ספקולציות מיותרות? או שמא שבענו מזה שהאשמנו את נתניהו, ויצרנו עליו עליהום. כל החשאיות הזאת נוצרה ע''י רוה''מ שאוהב לעשות רוח ולהאדיר את כחו לשוא!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תודה לביבי על התכנון....

    ניר, 02/10/07 17:06

    והביצוע המושלם של התקיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא לתקוף את סוריה יותר...

    נמרוד, 02/10/07 17:04

    יש לתת צ'אנס למו''מ ישיר או עקיף עם הסורים - עם או בלי הועידה בוושינגטון

    הגב לתגובה זו

    • מו''מ עם סוריה...

      ארז, 02/10/07 20:32

      רק אם היא תכיר בישראל ובשלטון הישראלי בגולן.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אוי מנחם מנחם אוי לשטויות

    THE_G_FORCE, 02/10/07 16:57

    עברתי על המאמר שלו לפי עצת 12 (זוםזום) ולא הבנתי איך יכול אדם להיות נחרץ כל כך ללא שום מושג בעניני ביטחון??
    ממליץ לכולם לקרוא ןלגחך

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    משהוא כבר לא יכל להתאפק?

    טל, 02/10/07 16:47

    ועוד איזה תירוץ? אסד אמר.

    אולי הוא גם יגיד שתפסנו את אחותו ובחורינו הטובים עשו איתה מעשים טובים.

    וגם ערפאת אמר שאנחנו יורים אורניום מדולל על הפלסטינים. נו אז אמר.

    למה אצלנו הגנרלים לא יכולים לסתום את הפה ולא לרוץ לספר לחבר'ה, ההרוגים במלחמה הבאה יהיו על ראשכם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-31

      נעמי כפיר, 02/10/07 18:23

      אתה צודק במאת האחוזים!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    בשביל מה זה טוב?

    א.ב.ג., 02/10/07 16:44

    לא ברור למה להתגרות בסורים. ה''יחסים'' בינינו לבינם מאד שבריריים, אז למה ללבות את האש? אסד - פעם הוא מדבר על שלום ופעם הוא רוצה מלחמה. אולמרט עזר לו להחליט. עכשיו צריך להערך ולהתפלל.

    הגב לתגובה זו

    • מלחמה, תהיה, זה עניין של זמן כבר

      THE ONE, 02/10/07 21:28

      ברור לכולם שתהיה מלחמה, אם היתה תקיפה או לא היתה, המלחמה תפרוץ מתי שהוא, זה רק ענין של זמן. כנראה שאסד עוד לא בטוח מיכולת הצבא הסורי או שלא לא רוצה לפרוץ במלחמה אלא רוצה שישראל זו שתתחיל (רק הצגה מול העולם שישראל פרצה במלחמה) כך הוא יציג לעולם את הישראלים כ''תוקפנים'' ולא רוצים שלום.
      לא יודע איך הם חושבים, הנה יש שלום עם מצרים וירדן והכל הולך טוב איתם, ישראלים מטיילים במצרים וגם בירדן, למה לא סוריה גם? אוליי זה יקרא אחרי המלחמה !

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חייל האויר הכי חזק בעולם הוא שלנו!!!! (ל''ת)

    הטייסת, 02/10/07 16:25

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שהאמריקאים אומרים על חיל האויר שלהם

      אמריקאי, 06/10/07 17:45

      ניראה שהעמך ממשיך ללכת שולל
      למרות האינטרנט והטיולים בחו''ל
      הפרופגנדה ממשיכה להפיץ גאווה מלאכותית כי זה טוב על הלב כשהמיסים כבדים והמדינה לא מתפקדת והקסמים ממשיכים לעוף..

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    גובת סוריה: 12000 טילים מדן ועד אילת (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 02/10/07 16:11

    הגב לתגובה זו

    • וגם הפוך . (ל''ת)

      ממחמד, 02/10/07 19:42

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    להחזיר את סוריה 50 שנה אחורה - המשך

    פטריוט וקצין, 02/10/07 15:52

    נשאלת השאלה...מהו שורש התבוסתנות הזו שלנו ???
    ואני שואל, מתי נחזור להיות מדינה עם כבוד עצמי ומדינה שהאינטרסים של עצמה הם בראש מעייניה...
    מדינת ישראל תחזור לשפיות פוליטית, מדינית וביטחונית, רק כאשר הציבור יבין כי אירגונים קיקיוניים, אולם רעשניים מאוד כמו ארבע אמהות, שלום עכשיו, יש גבול, אנרכסיטים למיניהם... ודומיהם, פועלים בניגוד גמור לאינטרסים של המדינה ולאינטרסים של הציבור. ויקיא אותם ואת דומיהם, הרחק הרחק אל מחוץ לקונצנזוס אל השוליים השמאליים הסהרורים במדינה
    את חלקם, בכלל יש להוציא אל מחוץ לחוק.
    הבעיה שאנו כמדינה ואנו כעם סובלים ממחלה חמורה של נהנתנות, הדוניזם ופחדנות יתירה מלהתמודד עם אתגרים ואוהבים לטמון את ראשנו בחול כמנהג בת היענה.
    אחת הסיבות לשורש הרע שפקד את החברה הישראלית זה החלל שנוצר בעקבות מותו של סטאלין, ''שמש העמים'' כהגדרת הקיבוציניקים והשמאל של שנות החמישים, אשר סגדו לסטאלין, והמעבר החד לאחר מלחמת ששת הימים, או אז המירו חבורת השמאל את דתם, מדת סטאלין ושמש העימים לדת השלום.
    הם פשוט התחילו לעבוד למולך השלום, וכל פעם שמישהו מהערבים חירבן להם את תיאוריות השלום, הם התנפלו על החרדים, על החלוצים ביש''ע, על המזרחים, על אנשי הליכוד ועל כל מי שלא מציית לדתם.
    בין היתר, עבודת השלום הזו נומקה בסיסמא שכל אם בישראל אומרת או אמרה.....
    ''שהבן שלי לא ילחם בלבנון''
    וכשברחנו מלבנון אמרה אותה אם...
    ''שהבן שלי לא ילחם בעזה''
    וכשברחנו מעזה אומרת אותה האם....
    ''שהבן שלי לא ילחם ביהודה ושומרון''
    וכשנברח מיהודה ושומרון, תגיד אותה האם...
    ''שהבן שלי לא ילחם בירושלים''
    ''וכשנברח מירושלים, תגיד אותה האם....
    שהבן שלי לא ילחם הרמת הגולן''
    וכשנברח מרמת הגולן, תגיד אותה האם....
    שהבן שלי לא ילחם בתל אביב !!!
    ואז, כולנו נבקש מקלט באמריקה
    לזה....השמאל יביא אותנו בסוף !!
    ומספיק לתת מיקרופונים לכל שמאלני הזוי.. גם אם הוא ''אמא של חייל''
    ושיפסיקו לעבוד את ''דת השלום''

    הגב לתגובה זו

    • לא הייתי יכול לאמר את זה יותר טוב (ל''ת)

      רמי ונה, 02/10/07 18:02

      הגב לתגובה זו

    • מה סוריה עשתה לך? (ל''ת)

      מה עקץ אותך, 02/10/07 18:48

      הגב לתגובה זו

    • מזדהה עם דבריך (ל''ת)

      סימה, 02/10/07 19:32

      הגב לתגובה זו

    • מצוין! בדיוק כך (ל''ת)

      אהבתי, 02/10/07 22:41

      הגב לתגובה זו

    • 27 אתה צודק בהחלט

      שימשי, 05/10/07 14:24

      ממשלת הצללים נותנת להם אדמות
      ומשחררת מחבלים ללא תמורה
      והערבים רואים כי טוב הדבר
      ממשיכם להתקרב בצעדים גדולים
      ואז ישגרו טילים מכל עבר
      27 כל הכבוד
      שימשי

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    נפתרה התעלומה!

    כנסו, 02/10/07 15:51

    אני שברתי את החלון!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מדינת ישראל חייבת להחזיר את סוריה 50 שנה אחורה - חלק א'

    פטריוט וקצין, 02/10/07 15:50

    המגיב קצין משטרה בכיר בדימוס וגם היתה לי הזכות להשתתף במלחמות יום הכיפורים בחזית המצרית ובמלחמת של''ג כמפקד טנק במילואים.
    לדעתי, מדינת ישראל חייבת ליזום מהלך חכם, מתוחכם ומהיר, שבסופו תתרחש מלחמה כוללת בין ישראל וסוריה, אשר אין לי ספק בכלל שמלחמה זו, יחטפו הסורים מכה אנושה הכוללת הרס מאסיבי של תשתיות, חיסול כושר הלחימה שלה וחיסולו של משטר הבעת.
    מלחמה זו, עם כל הקושי הפסיכולוגי והאחר הכרוך בכך, תביא לישראל הישגים אסטרטגיים חשובים ולטווח ארוך, מהמעלה הראשונה.
    ולהלן חלק מהנימוקים:-
    1. חיסול סוריה במתכונתה הנוכחית ומשטר הבעת, יחזיר לישראל את עוצמתה האסטרטגית ובמיוחד את כושר ההרתעה הכל כך חשוב לנו, ואשר איבדנו אותו בעיקבות הבריחה של ברק מלבנון, מלחמת הטרור הפלשתינאית הנשמכת כבר 7 שנים, הבריחה של שרון מגוש קטיף ומציר פילדלפי, והפייאסקו של מלחמת לבנון השניה.
    2. מכה אנושה לסוריה תהווה קוביית הדומינו הראשונה בדרך לחיסול משטר האייתולות באיראן וחיסול אירגוני הטרור הפלשתיניים והחיזבאלוניים אשר מתודלקים תדיר על ידי סוריה ואיראן.
    3. מיטוט סוריה יאפשר שימוש בשטח סוריה ובבסיסיה כקרש קפיצה למתקפה כוללת על איראן.
    4. השבת עוצמתה האסטרטגית של ישראל וחזרה למעמדנו הראוי בזירה המזרח תיכונית, תאותת לכל מדינות ערב השכנות, ובפרט למצרים אשר מכרסמת בנו באופן קבוע. יש לעשות סוף לכירסום המצרי בעצמתה ובחוסנה של מדינת ישראל ולא ארחיב בנדון.
    5. סילוק סוריה מהזירה המזרח תיכונית תשחרר את לבנון מכבלי הטרור והמצב הבלתי נסבל שהיא נמצאת, או אז, יהיה פתח לשלום עם לבנון ופיתוח האיזור.
    6. והכי חשוב, חיסול סוריה במתכונתה הנוכחית, יסתום את הגולל על רעיונות אוויליים של החזרת רמת הגולן לידי ידיים סוריות וסוף סוף יבין העולם הערבי כי רמת הגולן תישאר בכל הסדר בידינו ובריבותינו וכי, תם עידן ''שטחים תמורה שלום'' ומתחיל עידן ''שלום תמורת שלום''
    לסיכום, מכה אנושה לסוריה תגדיר סדר חדש במזרח התיכון ותשתלם לנו מכל הבחינות, כאשר בין היתר, תחזק את מעמדנו האסטרטגי באיזור לאין שעור, תשמר את שליטתינו וריבנותינו על רמת הגולן לעד, תיתן מכה אנושה לאיראן ותיתן מכה אנושה עוד יותר לאירגוני הטרור החיזבאלוניים והחמאסיים לסוגיהם עקב חיסול המשטרים מתדלקי הטרור באיראן ובסוריה.
    אני מקווה שנבחרינו יתעשתו, יחזירו מעט עוז והדיון ושיקול דעת וקור רוח בהחלטותיהם ויתחילו להיות מדינאים ויפסיקו להיות פוליטיקאים אשר משקשקים לכל קישקוש הזו של ארבע אמהות ושלום עכשיו, כי אין דבר כזה שלום במזרח התיכון. איש על חרבו ועוצמתו יחיה, כנראה לפחות עוד 100 שנה. אז מספיק לעבוד את דת השלום, אלא לשדרג את עצמנו ל''דת ההישרדות והעוצמה''
    כל זה אפשרי אם נדע להתגבר על התבוסתנים והתבוסתנות שבקירבנו.....תבוסתנות אשר נושאי הדגל שלה הם השמאל, ארבע אמהות ושאר ירקות...
    נשאלת השאלה...מהו שורש התבוסתנות הזו ???
    המשך בתגובה הבאה.....

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      רמי ונה, 02/10/07 18:06

      הגב לתגובה זו

    • ישראל צריכה להלחם בסוריה

      Avi Ecuador, 03/10/07 04:12

      ולגבות שטחים מיושרים ולשלש או לרבע את שטחה, ישראל צריכה לשחרר לעמלקיים שחיים בקו הירוק ובשטחים שטחים בסוריה.
      וזה נכון שצריך להחזיר את סוריה לימי האבן אבל זה משני...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ידיעות אחרונות ששחט את ביבי הוא בטאון ארגון הפשע של אולמרט (ל''ת)

    זאב, 02/10/07 15:42

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      זהבה, 02/10/07 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תקפנו בסוריה? (ל''ת)

    מה באמת?, 02/10/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שרה'לה תשמעי, עכשיו כבר מותר לי לגלות לך את הסוד

    דרך אגב, 02/10/07 15:31

    את זוכרת לפני חודש כשיצאתי בלילה וסיפרתי לך שיש לי פגישה חשובה? טוב, שיקרתי, זאת לא היתה פגישה חשובה.
    באותו הלילה נסעתי לבסיס חיל אוויר שאסור לי לגלות לך את שמו. שם לבשתי סרבל טייסים, עליתי על מטוס F-16 וטסתי לבד לכיוון סוריה.
    בדרך נפתחה עלי אש נ.מ. קשה שכללה טילים, אבל אני התחמקתי ממנה בצורה גאונית.
    הגעתי לאיזור שנקרא דיר א-זור שבו היה קיים מתקן סורי סודי שאותו הייתי צריך להשמיד. שיגרתי למתקן שני טילים מיוחדים שאותם תיכננתי כשהייתי ראש ממשלה, וביעף נוסף שיגרתי עוד שני טילים והמתקן כולו התפוצץ באוויר. ראיתי אפילו ראשים וחלקי גוויות של סורים, איראנים וצפון קוריאנים מתעופפים באוויר וחלק מהם פגע במטוס ופגע בי. הנה, תראי את הצלקת שמעל לשפה שלי, זוהי צלקת מאותו הלילה.
    מיד כשסיימתי את התקיפה פניתי לכיוון דמשק כשאני מלווה באש תופת מהקרקע, אבל, כמו שסיפרתי לך גם ממנה הצלחתי להתחמק בצורה גאונית.
    הגעתי עד לארמונו של בשאר אל אסד ושם ביצעתי שני יעפים נמוכים כשאני שובר את מהירות הקול וראיתי איך בשאר אל אסד בורח מהארמון עם פיג'מה.
    חזרתי לבסיס חיל האוויר שאסור לי לגלות לך את שמו ושם המתין לי נשיא ארה''ב ג'ורג' בוש שבירך אותי על הצלחתי ואמר שאין לו שום ספק שאני אהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל ושאת תהיי גברת ראש הממשלה ותוכלי לחזור ולעסוק בתחביבך הישן והטוב שהוא: זריקת נעליים על עוזרות הבית שלנו.
    זה מה שרציתי לספר לך שרה'לה.
    נכון שאני גאון?

    הגב לתגובה זו

    • חה חה - נחמד מאד! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 02/10/07 21:36

      הגב לתגובה זו

      • חחח (ל''ת)

        למתחזה, 03/10/07 15:42

        הגב לתגובה זו

    • הפנטזיות של ביבי הרבה יותר חמורות (ל''ת)

      כבר נוכחנו לדעת, 02/10/07 22:54

      הגב לתגובה זו

    • חחח... חביב ביותר (ל''ת)

      CHAOS, 03/10/07 00:21

      הגב לתגובה זו

    • אחלה, צחקתי, משקף את המציאות (ל''ת)

      אבוי לנו שזהו, 03/10/07 10:14

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    למנחם בן(לא ידידי) תאכל את הכובע.

    איסו5, 02/10/07 15:27

    לא מדובר באיזה ספין תיקשורתי לדברי בן מנחם ואני המאושר באדם שמר מנחם בן יאכל קצת את הכובע.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אז מה חדש ? ביבי כבר אישר מזמן ! (ל''ת)

    יאיר, 02/10/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כותרות המחר

    המחתרת הסגולה, 02/10/07 15:22

    יום ד' - תקום ועדה לחקור מי אישר להסיר הצנזורה.

    יום ה' - ממשלת סוריה הסירה הצנזורה ''אסד הבן אכן דביל''

    יום ו' - גילוי מרעיש: ישראל תקפה עב''מ מעל שמי דמשק, הסורים עמדו על הגגות ומחאו כפיים.

    יום א' - השחקן וויל סמית' בדרכו לאיזור ''יש לי נסיון בהפלת חייזרים ונשיאתם במדבר.''

    יום ב' - מקורות זרים מצטטים את גב' מוזס שלום ''וואי, הנה הכושי מביל איר, איזה חתיך.''

    יום ג' - ביבי: לחצתי את ידו של מר סמית' ואחלתי לו הצלחה במכבי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמה סורים נהרגו? מישהו יודע? (ל''ת)

    דוד, 02/10/07 15:20

    הגב לתגובה זו

    • מעט מידי זה מה שבטוח. (ל''ת)

      T, 02/10/07 18:44

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אז מדוע ירדו על ביבי אם כעבור שבוע ישראל מודה בפומבי ?????? (ל''ת)

    ירון, 02/10/07 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ומה עם הנשק הגריעני

    רס''ן מיל', 02/10/07 15:10

    ברור שהסורים יודעים מה היה באותו ליליה ב 6 ספטמבר. הם לא זקוקים לאישור של אף אחד.
    אבל בישראל אי אפשר בלי לרוץ לספר לחברה.
    במשך עשרות שנים ישראל לא מגיבה, (לפחות בצורה רשמית), לידיעות של מקורות זרים על הימצאות נשק געיני בידי ישראל.
    לפי אותו הגיון כבר מזמן היה צריך להודות בכך.
    ראש ממשלה לשעבר רץ לספר לחברה שהיה שותף סוד ומברך את ראש הממשלה על פעולה שלא הייתה!?
    מתי ילמדו במדינה הדפוקה הזאת ששתיקה הוא מרכיב כוח ושוויה זהב.
    By the way, היא גם יכולה לחסוך הרבה דם.
    טמבלים כבר אמרונו? אז נגיד עוד פעם, טמבלים!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פעולה מיותרת, חסרת תכלית שרק תביא למלחמה נוספת ותרחיק את השלום

    נעמן, 02/10/07 15:10

    במשך ארבעים שנה התנהל העימות הבין גושי תחת סכנה גרעינית וכלום לא קרה
    זכותו של העם הסורי שוחר השלום לטכנולוגיה גרעינית משלו, בדיוק כמו שלישראל זכות דומה
    הפעולה מהווה התגרות מיותרת בעם הסורי, שמאז 1973 לא יזם שום מלחמה או פעולה צבאית נגדנו (ב1982 ישראל היא זו שהתגרתה ופתחה במלחמה נגד הסורים)
    הגבול הסורי הוא השקט ביותר בגבולות ישראל, והפעולה מסכנת את שלומה של המדינה יותר מאשר מתקן גרעיני דרדלה זה או אחר

    הגב לתגובה זו

    • ב-82 לא נלחמו בסורים

      Z, 02/10/07 18:44

      נלחמו למען הרחקת הקטיושות מהגליל, אבל למה שעובדות יפריעו לשמאלן כמוך ?

      הגב לתגובה זו

    • נכון, פעולה מיותרת...

      ארז, 02/10/07 20:34

      כמו מלחמת ששת הימים, ומלחמת העצמאות...
      בכלל, כדאי לקבל מראש את כל הדרישות הערביות, לפרק את המפעל הציוני ולחזור לגלות...

      הגב לתגובה זו

    • ה''עם הסורי שוחר השלום'' ?! (ל''ת)

      א.א, 09/03/08 21:14

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ישראל לא תאפשר לשום מדינה באיזור להיות בעלת כושר גרעיני צבאי.

    אסור לאפשר אטום, 02/10/07 14:59

    עדיפה כל פעולה צבאית,כולל מלחמה. כנגד כל מדינה באיזור שתנסה לפתח כח גרעיני,לפני שיהיה לה כוח כזה. כי כאשר יהיה לה כוח כזה היא תפנה אותו כלפי ישראל. אז הסרט יהיה שונה.ת יהיה סכנה קיומית ממשית.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נישבע לכ שאני הייתי בתקיפת חיל האוויר

    דודו, 02/10/07 14:49

    בדיוק בשירותים אז לא הישתתפתי .
    חחחח הכל חארטה בארטה צריך להרוס את המדינה ולבנות מחדש .

    הגב לתגובה זו

    • ? הצעתך תמוהה... (ל''ת)

      יובל, 02/10/07 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איפה ידידנו ''מנחם בן '' שפלט בליל של שטויות לאויר העולם ?!

    זומזום, 02/10/07 14:40

    כבר אז הגבתי על המאמר שלך
    קישור למאמר שלו (גם התגובה מופיעה שם)
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/638/147.html

    הגב לתגובה זו

    • זה עדיין לא סותר מה שאמר בן. אולמרט יעשה הכל אבל הכל בכדי להתחמק מח (ל''ת)

      מחקירה !!!!!!!!, 02/10/07 15:16

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    באמת מה אתם אומרים

    יואל, 02/10/07 14:39

    באמת מה אתם אומרים.כמה שהצנזורה הצבאית מגוכחת ונראה שרק אצלנו זה יכול להיות כל המדינה יודעת שהיה משהו כבר באותו יום.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אברהם בורג זוכרים?????? הבחור מנסה

    רמז לעתיד לקרות, 02/10/07 14:38

    למה אתם חושבים שפרסם ברבים שכדאי שיהיה לנו דרכון זר נוסף??
    למה אתם חושבים שלטענתו אין מקום ליהודים מקום בארץ ישראל והיהודי כדי להתקיים צריך לחיות בגלות ??
    תקשיבו בין השורות למה שאדם זה שהיה מקורב לסודות הכמוסים ביותר של ישראל מנסה לעביר לכם ..
    נכון הצנזורה לא מאפשרת לו לומר דברים ישירים ולכן מצפונו ורצונו להציל כמה שיותר יהודים מביא אותו ל''רמוז לכולנו רמזים עבים ביותר שכדאי שנזיז את התחת שלנו מהמקום הזה אם ברצוננו לחיות ......
    ולכן תודה לך אברהם בורג על היושר האישי הדאגה והרמזים לכולנו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש (ל''ת)

      בורג, 02/10/07 15:11

      הגב לתגובה זו

    • לאברהם חסר בורג בראש (ל''ת)

      מסגר, 02/10/07 15:12

      הגב לתגובה זו

    • למבין ברמזים, עוף מהארץ הזאת גוזל מנוזל שכמותך וקח איתך את בורג

      עכבר עכבר, 02/10/07 15:32

      ושאר התבוסתנים במדינה, כך נוכל לנשום אוויר פסגות ולא אוויר של חדרי-מדרגות

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה עם אברהם בורג...

      ארז, 02/10/07 20:35

      שהוא כבר לא רוצה להיות יהודי.
      זכותו.
      אז הוא, וכל מי שמצטרף אליו בבריחתו מהיהדות והציונות, לכו ותעזבו אותנו בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • עדיף למות בכבוד בארץ הקודש!!

      CHAOS, 03/10/07 00:29

      מאשר לברוח מפה, להינצל ולחיות בגלות עם נקיפות מצפון, אחרי שהארץ תישרף בלהבות תופת הגרעין...

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה לפתוח פה לשטן?

    יוסף, 02/10/07 14:37

    אתם רוצים מלחמה או לא כי בסוף תהיה מלחמה אתם והנושא הזה כבר חודש בתקשורת די חלס מספיק כבר ראינו מה קרה במלחמת לבנון ה2 ואך הפסדנו אז עוד מלחמה נפסיד???

    הגב לתגובה זו

    • יוסף או יוסוף? (ל''ת)

      אחמד, 02/10/07 15:31

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נמאתם כל הפוליטקאים בגרוש האלה (ל''ת)

    ירי, 02/10/07 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עמימות.. זה כמו חמימות.. רק שעם עמימות אתה נשאר קפוא. כמו האגם. (ל''ת)

    עמימות, 02/10/07 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תיכף תגידו לי ששלומי בראל בסוף על באמת עישן סמים (ל''ת)

    ע, 02/10/07 14:30

    הגב לתגובה זו

    • מי?? (ל''ת)

      שתוק, 02/10/07 14:57

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הולך להיות לנו חורף חם מאוד.... (ל''ת)

    א, 02/10/07 14:24

    הגב לתגובה זו

    • למה בחורף? אני בתקופת בחינות, עדיף מילואים עכשיו!

      סטודנט, 02/10/07 14:53

      משנה שעברה לא פתחנו לערבושים את התחת כמו שצריך, הגיעה הזמן לעשות כן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      גם נמעש לי מהבחינות:)

      הגב לתגובה זו

      • סטודנט בטכניון?! (ל''ת)

        חייט, 02/10/07 17:39

        הגב לתגובה זו

      • לפי הטעות כתיב שלך

        עודד, 02/10/07 17:48

        אולי כדאי שתישאר באוניברסיטה בכל זאת... (''נמאס'')

        הגב לתגובה זו

    • מלחמה

      בדוי, 02/10/07 15:35

      כל הכבוד לישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם זה בגלל השמאלנים... פחחח (ל''ת)

    איבט ליברמן, 02/10/07 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הכל הטעיה

    אילן, 02/10/07 14:19

    צהל תקף כן
    חיל האויר תקף, לא בדיוק...

    הגב לתגובה זו

    • הנה מה שהתרחש לדעתי

      אילן, 02/10/07 16:02

      שלושה ימים לפני המבצע הגיעה יחידה שתפקידה היה להביא הוכחות
      קונקרטיות.
      הוחלט 'להעלים' את האניה והממצאים הועברו
      לארהב. הממצאים היו כ''כ מדאיגים שלא נותרה
      שום בררה אלא לתקוף מיד.
      מטוסי ח''א חדרו לסוריה אבל בסה''כ בצעו יעפים
      ובומים בכדי למשוך את המכ'ם והנ'מ אליהם.
      בינתים כמה עשרות ק''מ משם התחמק לו איזה חמקן
      אמריקאי קטן והשאיר את המכתש שהשאיר.
      לבסוף השליכה ישראל בכוונה כרטיס ביקור
      בתור מיכל דלק נתיק שיש עליו כתובות וסימנים
      של ח''א שלנו כך שהסורים שלא ככ ידעו מי ביקר
      אצלהם כיון שהכל היה מיסוך אלקטרוני, ידעו
      כביכול מי ביקר.

      הגב לתגובה זו

      • אתה חי בסרט (ל''ת)

        כוכב בודד, 02/10/07 18:40

        הגב לתגובה זו

        • תגובה

          אילן, 02/10/07 23:16

          ישנם אנשים שתפקידם לשבת כאן ולסלף כל דבר שאני כותב כי זה נכון.
          ''אתה חי בסרט'' זו תגובה קלאסית שלהם.
          כמה עובדות:
          הפלנו מטוס מיג 21 ביום כיפור.
          קומנדו סורי התקרב לחרמון ונתגלה עיי אלפיניסטים.
          האוניה הקוריאנית הועלמה נקודה.
          במשימה היו לנו פצועים לא אפרט יותר מדי.

          הגב לתגובה זו

      • ממש גשש בלש. (ל''ת)

        ירון, 02/10/07 19:15

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אזי נתניהו הביא נזק או לא? על התקשורת והשמאלנים להתנצל! (ל''ת)

    ארכימדס, 02/10/07 14:17

    הגב לתגובה זו

    • סליחה בשם התקשורת והשמאלנים. (ל''ת)

      רונן, 02/10/07 14:41

      הגב לתגובה זו

    • ההתנצלות היחידה צריכה להיות כל זה שנתנו לאדם כזה להיות ראש ממשלה

      מכה על חטא, 02/10/07 15:48

      לא עוד !!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה קרה? - אולמרט הולך לגנוב עוד כמה מליונים ועושה פרסומי הסחה? (ל''ת)

    לא מעניין, 02/10/07 14:17

    הגב לתגובה זו

    • וואי, נעלם לי הארנק, איפה האולמרט הזה? (ל''ת)

      אי שם, 02/10/07 14:57

      הגב לתגובה זו