• 77.

    אני גאה ומאושרת להיות סבתא לנכד משותק מוחין

    טליה, 02/10/07 09:11

    לכל ה''מבינים'' ולכל ה''שופטים'' למינהם : כאשר תבינו שלגדל ילד עם צרכים מיוחדים זו זכות - אז אולי העולם שלנו ייראה קצת אחרת. בתור סבתא לילד פגוע שיתוק מוחין מלידה אני מרגישה ברת מזל שזכיתי בו - לכל אחד יש את תפקידו בעולם הזה ואין אנו אלו שנחליט מי נורמלי ומי לא, שיתוק מוחין זו לא מחלה - רוב רובם של משותקי המוחין הם בעלי רמת משכל מאד גבוהה, מאד אינטלגנטים, בעלי חוש הומור מדהים ואנשים מאושרים.
    ה''נורמלים'' הם אלו אשר גונבים, אונסים, רוצחים, שודדים ומתעללים. האם שמעתם על משותק אשר פגע במישהו אחר? - לא !!!!!
    תקבלו את השונה, תלמדו להעריך את המיוחד ותפסיקו לחפש את מי להאשים.
    אני מאחלת לאותה ילדה בת השמונה שאלוהים יעניק לה את הכוח להתגבר על הטראומה שהיא עברה ושייהיו לה את עוצמות הנפש לסלוח לאבא שלה - הוא המסכן שזקוק לעזרה! הוא זה שחולה בנפשו היא רק פגועה מוטורית.
    ולכל אותן משפחות שזכו לקבל ילדים מיוחדים - תנסו להבין עד כמה אתם מיוחדים כי אלוהים מעניק במתנה ילדים מיוחדים רק למשפחות מיוחדות, ואם לפעמים אתם מרגישים קצת חלשים ועייפים אתם מוזמנים לכתוב לי ולבקש ולקבל עידוד.
    חג שמח לכל בית ישראל!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יענו אם יוכלו לרפא אותו

      מנשה, 08/10/07 11:34

      לאפשר לילד לתפקד ככל אדם את תתנגדי?

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מזועזע עד עומק הנשמה

    אהרון, 02/10/07 00:48

    אבל יחד עם זאת מזעזעת אותי לא פחות התגובות של הטוקבקיסטים למיניהם שמטיפים להשמדתם של ילדים חסרי ישע כדוגמת ילדינו.פעם אחת בשם ''חוסר תרומתם ותועלתם'' לחברה.פעם אחרת בשם ה''נזק הכלכלי'' שהם גורמים למדינה.ופעם שלישית בשם ''הסבל שהם גורמים למישפחותיהם''.(במילותיהם הזכירו את ההם מלפני 65 שנה כמה נכון !! ) אין לי מושג מה יכול להניע הורה במקרה הזה אב לנסות ולהטביע את ביתו לעיניי כל העולם.אני לא מצליח להבין את הדבר הזה ומגנה אותו בכל לשון של גינוי.האם היאוש ? הנידוי החברתי ? התעלמות הרשויות מהמצוקה המשודרת ? סיפור כזה לא התחיל באותו יום.בטוח שיש לו התחלה ארוכה מאוד רצופה סימנים מאוד ברורים שהחברה בחרה להתעלם מהם.(ע''פ החקירה היו מכות ואם היו מכות בטוח שהיו גם סימנים על גוף הילדה אז איך אף אחד לא שם לב ?? ) ואיפה האם בכל הסיפור הקשה הזה ?? אבל יחד עם זאת אל נשכח את כל הסבל והתלאות שאנחנו המשפחות עוברים עם ילדינו מול כל העולם.פעם אחת במעגל הקרוב ביותר.חוסר הפירגון וחוסר האמפטיה של המשפחות לקושי העצום שיש לנו בגידול ילד עם צרכים מיוחדים.יחסה של הסביבה.המבטים -הלחישות-''הבריחה שמא ידבקו ''במחלה'' ''העושר הרב'' שאנחנו זוכים בו דרך הביטוח הלאומי.ועוד ועוד.המלחמה מול הרשויות .כל דבר צריך להוכיח.אחרי כל דבר צריך לרוץ.קיצוצים דרסטיים בכל פראמטר.קיצוץ בכל זכות וסיוע שמגיעים לילדינו.מתקנים מהעולם השלישי הן בגנים הן בבתי הספר.אז מה הפלא שבסופו של יום אנחנו מגיעים למקרה כל כך קשה.כל כך לא אנושי.כל כך מקומם.וזה רק מקרה אחד שנחשף ומה עם האחרים שלא ? רציתי לכתוב כל כך הרבה אבל קשה לי לכתוב דומע.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    איפה זה בננה ביץ'?

    לא ידעתי שאנחנו, 01/10/07 22:23

    אתמול הייתי בים, אולי הייתי שם, אבל לא ידעתי שאני ב''בננה ביץ'''?
    וואללה, איזה חור בהשכלה. 28 שנה בת''א ולא יודעת איפה זה הבננה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    חילוניים פשטתם רגל! (ל''ת)

    דוד, 01/10/07 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הפיטרון לתחלואה היא המתת חסד.

    סוציאליסט לאומי, 01/10/07 12:36

    מדינת ישראל ואזרחיה היקרים מתיחסים לנכים בייחוד לנכים נפשים כפארזיטים.
    והקומסרים של האוצר מקשיים את החיים של הנכים והפחות מוצלחים כטפילים. מזכיר לי איזה מדינה ארופאית.
    אז לא צריכים אותם לא תורמים קדימה לאיתונזיה.
    והסיפור עצמו מזכיר לי איך התחיל עניין המתות החסד באותה מדינה באירופה.
    אב לילד נכה כתב למנהיג של אותה מדינה שהוא מתקשה לגדל את הילד שהנכה שלו וביקש היתר להמית את הילד.
    אותו מנהיג - מינה נציגים שבניהם הרוםא שלו כדי לקדם את המתת החסד.

    הגב לתגובה זו

    • ומה הפתרון לשיגאות הכתיב שלך? (ל''ת)

      נועה, 01/10/07 12:40

      הגב לתגובה זו

      • וזה מה שחשוב השגיות כתיב שלי. (ל''ת)

        סוציאליסט לאומי, 01/10/07 14:18

        הגב לתגובה זו

    • די לשטויות

      איריס, 01/10/07 21:35

      איפה האנושיות אתה בטח לא מגדל ילד כזה
      מאיפה אתה חושב שעשו אותך לאיזה שופט אשר קובע על ילדנו אני מזמינה אותך ליממה שלמה לחיות עם ביתי ואז תשנה את דעתך
      לא אתה ולא מטורפים שכמותך תקבעו את גורל ילדנו ברור

      הגב לתגובה זו

      • אם לא הבנתם כתבתי בציניות.

        סוציליסא לאומי, 02/10/07 10:10

        אזרחי מדינת ישראל אינם אוהבים נכים.
        ולי יש קרוב משפחה שיש לו נכות נפשית. והחברה מתייחסת עליו כפראזיט ודפוק.
        גם במשפחה שלו.

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    הדמעות ממאנות לחדול

    בנג'ו, 01/10/07 12:26

    אני בוכה ,בוכה ,בוכה על כמות הרוע,הרוע ,הרוע

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    דמעות של מלאכים

    ש.י., 01/10/07 12:24

    האב ואולי האם לא יודעים שילד מוגבל יש לא יותר נשמה יתרה, אהבת האדם וקבלתו. הם לא יודעים שהרגשות של ילדה מוגבלת מכופלים כפל כפליים מכל אדם באשר הוא ,הם לא יודעים כמה אהבה הם היו מקבלים לו היו משקיעים טיפת אהבה ורחמנות. הים הוא מלך העולם לפי התורה אלהים רעה שמע וקרה לעזרה. וגם ברגעים אלו אני שומעת את כל בכיה של הילדה שסבלה כל כך הרבה שנים , מקווה שמערכת המשפט תדע למצות עימם את הדין ,ותתן יותר משאבים ותכנים והדרכות לאוכלוסיה חסרת ישע כגון המיקרה העצוב, שעוד אני מאמינה יושבים ומחכים בסתר ליבם שמישהו יקום ויגאל אותם ממצוקה נוראית זאת ,מאחת שלא מפסיקה לבכות מרגע קריאת הכתבה .

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אית גידל אותה עד עכשו? בטח סבלה כל השנים! (ל''ת)

    הילדה האומללה, 01/10/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מספיק עם כל הקשקושים!!

    אמא לילדה נכה, 01/10/07 11:44

    קול אחד בלבד אני רוצה להשמיע כאן:
    את קולה של אותה ילדה, בת 8, חסרת אונים אבל כנראה מבינה היטב את כל מה שעובר עליה כבר מספר שנים: האנשים שאמורים לאהוב ולגונן עליה יותר מכל מתעללים בה ומנסים להביא למותה.
    אני אם לילדה נכה. אף אחד לא צריך לספר לי כמה זה קשה. אבל האחריות והשליחות שלי בעולם זה להפוך את חייה לבעלי משמעות - והם כאלה, וכמובן לגונן עליה מכל רע.
    עם כל הקושי, המאבקים בממסד והיאוש שאנחנו חווים - הילדה שלי לא ביקשה להיוולד כך, וגם הילדה הזאת לא.
    הזדהות עם האב כמותה כקריאה לפגיעה בחפים מפשע נוספים. על תעשו זאת בבקשה. היו בפניו דרכים נוספות לקריאה לעזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    נראה לי מוזר מאוד שהוא ניסה להטביע אותה מול סוכת המציל

    מקס, 01/10/07 11:37

    אני מניח שיש חופים פחות חשופים לעין .
    לדעתי זאת קריאת מצוקה של האיש, מול שירותי הרווחה ........

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    זעקה לעזרה נפשית

    ברכה, 01/10/07 11:24

    אם האב באמת היה רוצה לגרום למותה הוא לא היה עושה את זה בחוף עם מתרחצים ומציל. לכן זה די ברור שהוא במצוקה וזקוק לעזרה בדחיפות - בעיקר סיוע נפשי.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    26 ליבי איתך

    אבא לפיה, 01/10/07 10:59

    הייתי שם יודע בדיוק מה את מרגישה
    היתה לי נסיכה שהיום היא פיה
    ביום מהימים שתצאי מהמערבולת
    לא תביני איך חיית כך
    יש לך זמן קצוב עם הנסיכה
    נצלי אותו עד תום למרות הקשיים
    באופן מופלא לאחר שאלוהים יגעל אותה
    מייסוריה, את תגעגעי אליה געגועים עזים

    אך בעבודת האל אל תתערבי
    שימרי נפשך

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    'מי מטביע את הילדה של עצמו?''.

    BUGO, 01/10/07 10:31

    ROFLOL!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ולהטביע ילדה של אחרים, זה בסדר ?? (ל''ת)

      השואל, 01/10/07 11:38

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    איך אפשר?

    נועם, 01/10/07 10:28

    איך אפשר לפגוע בילדה?
    איך אפשר להשליך אותה לים?
    איך אפשר להכות אותה?
    שום מצב לא מצדיק פגיעה בילדה!
    גם אם קשה ,גם אם היא חולה ,היא עדיין הילדה שלך!
    יש להעביר את הילדה במהירות למוסדות הרווחה ולסייע לה ככל האפשר!
    אני כותב ויש לי דמעות בעיניים!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מי שאשם זה הרווחה.רק הם.

    כואב הלב, 01/10/07 10:24

    מי שאשם זה רק מוסד הרווחה.
    איפה היו עד עכשיו עוב''ס ?
    הם יודעות להגיע רק לקחת ילדים ?
    היכן העזרה להורים כאלו ?
    מדוע לא התערבו כבר מהלידה שלה ?
    שלא תבינו לא נכון איני מצדיק את המעשה החמור שעשה האב, הוא ניקרא רוצח ממש בדם קר. רשויות הרווחה לא עוזרות לשפחות להתמודד עם מצבים קשים כגון דא.
    חבל שהמדינה שלנו ניראת כך.
    חכי''ם או אולמרט היו מקבלים סיוע הרבה הרבה יותר ממשפחה זו.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט אשם ??? אנשים נפלו על השכל במדינה הזאת !

      מקהלת הבכיינים, 01/10/07 10:36

      אולמרט הוא ראש הממשלה.

      הוא לא אשם באב המנסה לרצוח את ביתו, ולא בכל דבר מקומי אחר.
      ראש ממשלה עוסק בתהליכים לאומיים בלבד.

      נמאס מהבורות הזאת שפשטה אצל מספר אנשים שמייללים כי אולמרט אשם.

      לא מצאו מקום חנייה - אולמרט אשם.
      נגמר החלב במכולת - אולמרט אשם.
      האוטובוס מאחר - אולמרט אשם.

      חלאס.

      הגב לתגובה זו

    • המדינה אשמה... קל להגיד. אתה בפירוש מצדיק רצח (ל''ת)

      נורא, 01/10/07 10:36

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שאתה לא יודע לקרא

        רפואה שלימה., 01/10/07 10:49

        יש לך חוסר הבנה משווע .

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    יש לי חבר טוב שיש לו שיתוק מוחין

    אדם, 01/10/07 10:23

    מדובר במחלה לא קלה שבמקרה שלו משפיעה על חלק מתפקודי המוח (למשל דיסלקציה, טיקים או חוסר התמצאות במרחב).
    יש קושי בהתמודדות עם המחלה - שלו ושל המשפחה. אבל המדינה עוזרת. אנשים מצפים שהמדינה תעשה בשבילם ה-כ-ל וזה לא ככה. בסופו של דבר צריך להתמודד לבד.

    היום החבר שלי עובד במשרה מכובדת ונהנה מהחיים. והוא אדם טוב - שזה מה שחשוב בפועל.

    הגב לתגובה זו

    • שלום, רק רציתי להאיר את תשומת ליבך

      דקל, 06/10/07 14:14

      לזה ששיתוק מוחין זה לא מחלה.
      מחלה זה אומר שאם תיקח תרופה זה יעזור, במקרה הזה תרופה לא תעזור.
      שיתוק מוחין זו מגבלה.

      יום טוב!
      דקל

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    קשקוש יאוש

    שוקו, 01/10/07 10:17

    מה זה יאוש? אין שום תירוץ והצדקה למה שהאבא עשה. תראו את דורון אלמוג בתור דוגמא. נולד לו ילד מפגר ואוטיסט ובמקום לשבת על הידיים ולרחם על עצמו הוא רץ בכל העולם לגייס כספים ולהקים כפר סיעודי.

    הנקודה התחתונה היא שאף אחד לא חייב להביא ילדים לעולם. זו זכות, לא חובה. וצריך להיות מוכנים לתמוך בילדים בכל מחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הוא פשוט רצה לעשות מזה עניין ציבורי

    לירית, 01/10/07 10:17

    נכון שזה קשה , לגדל ילד מוגבל ,אבל לכל אחד יש את החבילה שלו. אני בטוחה שיש לו ומשפחתו קצבה עבורה וגם עזרה אבל העול -הוא שלו . לא ניתן להשתחרר מן העול הזה בלי לבצע פשע

    הגב לתגובה זו

    • הקצבה לא הופכת את החיים לנורמלים (ל''ת)

      איריס, 01/10/07 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    האבא גם משותק במוח כנראה

    שוקו, 01/10/07 10:14

    אם כבר להטביע את הבת שלך, למה ללכת לחוף מוכרז עם אנשים? אין אמבטיה בבית?

    לא רק מנוול אכזר, אלא גם דביל מושלם.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לכל המגיבים-כנסו דחוף יש ענין!!!

    יהודית, 01/10/07 10:13

    כל המגיבים כנראה רגישים מאוד. אז עכשיו בבקשה- להסתכל ימינה שמאלה למעלה ולמטה- האם יש לכם שכנים עם ילד פגוע? אתם יודעים על משפחה כזו? מהר להציע שמירה וטיפול בהתנדבות. תקבלו על עצמכם שעה בשבוע, חצי יום בחודש, שבת אחת בשנה, בואו נעשה משהו בשביל לעזור . לא לשפוט ולא לבטא הבנה. פשוט לקחת אחריות ולתרום למוכי גורל. אשרי מי שגורלו שפר עליו והוא לא צריך להתמודד עם ילד נכה בביתו הפרטי. עם ילד של אחרים זה קצת יותר קל. במיוחד אם זה פעם ב... בבקשה תרימו טלפון עכשיו למי שאתם מכירים ותציעו עזרה.

    הגב לתגובה זו

    • יהודית כל הכבוד לך ....אבל....

      אור, 02/10/07 09:22

      כאם לילד עם צרכים מיוחדים ,לצערי כל מה שאנשים עושים סביבי ,זה לסובב את הראש. אין אף אחד שמסוגל לעזור או אפילו אם אני מבקשת , מה שאני לא מעיזה כבר , אני נענית בשלילה ,באלף תירוצים למה לא.
      אני היא זו שחיה עם מלאך ועוברת מסע לא קל. אף אחד לא רוצה את הקושי ולו לשעה קלה.
      אז הרעיון שלך מבריק ,אבל תמצאי לי אנשים שמוכנים לעזור וליטול שעה מזמנם ה''יקר'' לעזור לנו.

      הגב לתגובה זו

    • ל58

      אמא ל ילדה ניכה, 09/10/07 00:10

      כול הכובוד.הבאל אין אף אחד

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    מדובר בניסיון לרצח!!!

    עורך דין, 01/10/07 10:12

    האיש צריך לרצות מאסר ממושך ומרתיע.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה עם האם, היא הסכימה למעשה? שלחה את האב?

    beetle, 01/10/07 10:08

    לא נראה לי שהאם לא בסוד המעשה, מדוע לא עוצרים גם אותה לחקירה?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יאוש, לא יאוש...

    אששית, 01/10/07 10:00

    את הילדה הזו בלי שום קשר למה שקרה חייבים אבל חייבים ומייד להוציא מבית הוריה, עדיף לילדה זו לגדול במוסד ולא בבית עם אבא מיואש....אבל אני חושב שיש עוד לא מעט מקרים כאלו, הבעיה היא שאנחנו לא מודעים כי ההתעללות היא בתוך, הבית אב זה יצא עם ביתו החוצה בלי לחשוב על המשמעות, למזלה הגדול של הילדה הושיעו אותה והחזירו לה את חייה, אולי אנחנו לא עושים מספיקים למען ילדים אלו ולמען משפחותיהם, זהו אור אדום מהבהב עבור כולנו.....

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הצער והיאוש לא מצדיקים את המעשה (ל''ת)

    קובי, 01/10/07 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    למה ההתעללות? במה חטאה הילדה? האם בחרה בחייה אלה? (ל''ת)

    א, 01/10/07 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני שופט את ההורים האומללים ! יש נסיבות מקלות. (ל''ת)

    רמי, 01/10/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מצב של יאוש

    אב, 01/10/07 09:49

    צריך לברר למה מגיעה אבא למצב כזה בתור אב לידה אוטיסטית גם אני רואה את משפחתי ואותי חסרי עונים מול הגורל האכזר שבגללו אניחנו גם לפעמים על סף יאוש ומחשבות אובדניות אבל שלא תבינו לא נכון לרגע אני לא מצדיק את מעשיו של האב אלה מוכיה אותו בכל לשון אבל משהו צריך לעזור להם להתמודד ודחוף האב הגיעה למצב הזה בעל כורחו ותעמינו לי זה קשה אני יודע מה האב ואם והאחים והילד עצמו המוגבל ועובר בקיצור כולם סביבו סובלים כולל הילד עצמו אז ענה ממכם תפנו אצבע מאשימה כלפי כל הגנבים שגונבים את הכסף שלנו בקום לדאוג לנו

    הגב לתגובה זו

    • תמיד המדינה אשמה?

      כועסת, 01/10/07 10:13

      אתם עושים ילדים?חכמה גדולה.,.
      נהניתם?
      יש מחיר לכל דבר.
      נא לקחת אחריות.וזה לכל החיים.
      אתם ההורים תדפקו רק את הראש שלכם בקיר .או תטביעו עצמכם בים.מובן.?
      אנו החברה יכולים רק לעזור,אך רוב העול עליכם ההורים.יש אנשים שעושים שטויות ומאשימים את כולם .חחחחחח.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד כועסת

        לא חשוב, 01/10/07 11:28

        נולד לכם ילד נכה, הצער רב וברור שחייכם כבר לא יהיו חיים אבל, עדיין, עליכם לזכור שאתם בחרתם להביא ילד לעולם ומרגע זה אתם מחוייבים לו גם אם נולד נכה. מספיק להאשים בכל דבר את המדינה. המדינה דוקא מעניקה לילדים נכים קצבה ובכל רשות מקומית יש סידור חינוכי של יום לימודים ארוך מה שאין לילדים בריאים.

        הגב לתגובה זו

        • את/ה מדברים שטויות

          איריס, 01/10/07 21:47

          כן בחרנו להביא ילד לעולם לא בחרנו שהילד יחלה המדינה לא מעניקה את הקצבה הנכונה המדינה מבחינתה שימי את הילד במוסד והם ישלמו למוסד סכום של בערך 5000 ש''ח ואפילו יותר בעוד שאנו אשר בחרנו כן בחרנו לגדל את הילד בבית משלמת הממשלה 2000 ש''ח ויום לימודים מסתיים ב14:30 ואז בתוספת כספית של ההרוים ישנה מעדונית עד 18:00 ואת שטכחת תרופות למי שיש הזנה דרך הבטן תוספי אוכל שלא כל הקופות משתתפות שכחת חיתולים בכמיות מתקן לאמבטיה כיסא גלגלים אישפוזים חוזרים ונשנים אובדן ימי עבודה בעקבות כך טיפולי שיניים בהרדמה ועוד אני יכולה לכתוב לך עוד המון המון דברים וכל זה לא מצדיק לרצוח את ילדך או להשליכו המוסדות או לאנשים כמוך אשר לא יודעים ולא מבינים מה זה ילד אני מאחלת לכם הרעים שהמעגל יסתובב ותזכו לקבל ילד כזה ואז תבינו

          הגב לתגובה זו

  • 50.

    זה פשוט ספור כואב ועמדו לי דמעות בעיניים שקראתי את זה (ל''ת)

    ש, 01/10/07 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הילדה היא קורבן של יאוש

    אבי, 01/10/07 09:46

    ישנם מצבים שמוצאים בני משפחה מדעתם. לא לכל אחד יש את האמצעים לטפל בחולה סיעודי ומצב גורם לקרוב המשפחה לאבד את שפיות דעתו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ניסיון רצח זה חמור אבל...

    מסכן, 01/10/07 09:32

    תנסו להבין אותו.
    קל לכם להגיד שהוא מפלצת כי אתם כנראה לא קרובים בכלל למצב שלו ומעניין מאוד מה הייתם עושים במצב שלו!

    הגב לתגובה זו

    • אתה קורא את מה שאתה כותב?!

      לא יאומן, 01/10/07 09:43

      אם תתחיל לתרץ ולהסביר - לכל רצח יש סיבה! בוא נתחשב בכל אחד שקשה לו ונבין למה הוא שודד/ רוצח/ אונס וכו'.

      הגב לתגובה זו

    • מחליא

      סיגל, 01/10/07 09:57

      מזעזע, מחליא ומעורר שאת נפש לא רק מעשה האב אלא תחושות האמפתיה כלפיו מצד המגיבים לכתבה.
      תתביישו לכם בגלל יצורים כמוכם אנשים כמותו מרשים לעצמם לנצל את ''כוחם'' על יצורים אומללים שאין ביכולתם להגן על עצמם .
      כאילו שאין דרך אחרת מלבד הדרך הבלתי נתפסת הזו של נסיון רצח בת מצד אביה או סוג של התעללות בכלל.
      אנשים כמוהו וכמוכם צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח. אותו כי הוא כבר ניסה ואותכם כי ההבנה כלפיו תוביל
      אתכם למעשה דומה בעתיד.

      הגב לתגובה זו

      • מחליא זו לא מילה... חולה נפש

        טלי, 01/10/07 10:36

        קשה קשה אין מה לעשות... זו הילדה שלך... דמך - איך אתה מסוגל להתנהג ככה... ??? לאסור את האב החולה הזה כמה שיותר מהר... אני בטוחה שיש משפחות שיהיו שמחות לקבל את הילדה... באהבה... בחום ולא בגועל של אבא כזה...

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    טוקבקיסטים אינטליגנטיים

    ליזי, 01/10/07 09:28

    כמה שאתם נאורים, זו המדינה שדחפה את האב לייאוש... מה דעתכם על פנייה לגורמי רווחה בבקשה למצוא לילדה משפחה אומנת/מוסד מתאים, במקום לבצע רצח והתעללות? עד היכן מגיע הטמטום שלכם, וחוסר המוסריות? שימפנזות שיודעות להקליד, זה מה שאתם.

    הגב לתגובה זו

    • וואי,ליזי,איזו אינטליגנטית את. כתבת את התגובה בעצמך?

      טוקבקיסט, 01/10/07 09:36

      המדינה דחפה אב להתעלל בביתו הנכה כמעט עד מוות? נכון ששרותי הרווחה על הפנים אבל זה לא מפקיע מאדם אחריות על מעשיו.

      הגב לתגובה זו

    • גברת ליזי את טועה

      מי אשם???, 01/10/07 09:41

      המדינה לא גורמת לאנשים לאבד את האנושיות שלהם - היום זה התירוץ לכל דבר- מה אם יש מצוקה ויאוש אז מותר לגנוב לאנוס ולרצוח??? האב אשם בהתנהגותו ושום פקידת סעד לא היתה משפרת את מצבו של אדם שמתעלל כך לעיני רבים באדם חסר ישע

      הגב לתגובה זו

      • תקרא/י שוב את מה שהיא כתבה

        רותם, 01/10/07 10:06

        כי לא הבנת דבר.
        נכון גם לטוקבקיסט האינטיליגנט מתחת....

        הגב לתגובה זו

    • נראה אותך

      שימפנזה, 01/10/07 09:50

      מוצאת מקום פנוי במוסד מתאים, או משפחה אומנת שמוכנה לקלוט ילד עם נכות קשה.

      בעצם למה ש*את* לא תהיי משפחה אומנת לילדה הזו?

      (זה בלי להצדיק את האב שאני מקווה שישב הרבה הרבה שנים בכלא)

      הגב לתגובה זו

    • גברתי, אל לך העליב את השימפנזות (ל''ת)

      מוקי, 01/10/07 11:34

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ל34 ו27 אתם חולי נפש כמו האבא (ל''ת)

    אבא, 01/10/07 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פשוט חולה

    לילית, 01/10/07 09:25

    איך אפשר להיתעלל בילדה קטנה משותקת שלא עשתה רע לאף אחד ילדה משותקת שבוודאות אב עשה לה את זה ואחר כך אומר שהוא שיחק

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זוועה מטורפת

    אלעד, 01/10/07 09:24

    קשה להאמין... פשוט זוועה צרופה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כואב ועצוב. (ל''ת)

    אילן, 01/10/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ימח שמו

    סמדר, 01/10/07 09:17

    לאבא הזה שקורא לעצמו אבא,צריך לתת עונש של עינויים,,,,,שיזכר שלא עושים לאדם חסר ישע מוגבל את מה שהוא לא היה רוצה שיעשו לו...ניסיון לרצח..לאן הגענו??????כל הכבוד שכולם היו ערניים..המציל האזרחים....ולא פחדו ממנו...עכשיו לכלבוש......בתוך צינוק....

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לכל אלה שמבינים אותו

    מעיין, 01/10/07 09:17

    אני פשוט לא מצליחה להבין אותכם ההורים שמבינים אותו... אני אומנם לא אמא אבל יודעת שיש ילד גם אם הוא מהווה קושי למהלך החיים ''התקין'' שלכם הוא החשוב בעולם.
    בשר מבשרכם!!!
    גם אצלי במשפחה לא כולם רגילים ונורמלים כפי שאני מבינה לפי תגובותיכם ואנחנו כולנו אוהבים אותם ללא גבולות.. תתביישו לכם שאתם לא שופטים אותו שטאומרים כי לא שופטים אדם בצערו זה מובן אבל אדם בטירופו יש לשפוט. הוא רוצח אכזרי לכל דבר!!! הדבר האחרון שניתן לומר עליו הוא אבא!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עו''ד הוא שקרן מקצועי (ל''ת)

    אני, 01/10/07 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא לדון אותו לכף חובה

    אזרח, 01/10/07 09:14

    זה מקרה שאינך יודע כיצד היית מגיב אילו היית במקומו
    מצד אחד אסור לקחת חיי אדם
    מצד שני חיי הנכה אינם חיים
    ללא עזרה
    והיו מקרים שהאב לקח את חייו לאחר שעשה זאת לצאצא הנכה

    ליבי ליבי עליו

    ולואי שאיש לא יגיע למקומו ונשמע רק חדשות טובות

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לכל אחד הבעיות שלו בחיים אם קשה לו שיתאבד

    משה, 01/10/07 09:13

    באיזו זכות הוא פוגע בה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אב מכה בתו הנכה

    אזרח שאיכפת לו, 01/10/07 09:07

    מי פה הקרבן, האב הילדה, שניהם, היכן רשויות הרווחה שאמורים ללוות משפחה זו ולהגיש לה סיוע היכן היו עד עתה צריך לשפוט אותם יחד עם האב המכה שהם עמדו מנגד ולא טיפלו במשפחה אומללה זו מידי פעם אנו שומעים בחדשות על מקרים טראגים אלו ואחרים ורק אז מתעוררים בשאט נפש ובצדק למשמע ארועים אלו או בתדהמה לגבי תגובות אחרות כמו רצח והתאבדות במשפחות אלו גורמי הרווחה חייבים להגיש סיוע למשפחות אלו נפשי כלכלי חברתי בעיקר בימים קשים אלו של חגים בהם ילדים אלו נאלצים בעל כרחם להיות בביתם ללא מסגרת ובדיוק אז גורמי הרווחה בעיריה יוצאים לחפשה מרוכזת ואין עם מי לדבר היינו בסרט הזה במלחמה האחרונה שמי שטפל במשפחות אלו לא הייתה המדינה אלא עמותות פרטיות אולי מישהו ישמע את זעקתם השקטנה של משפחות אלו ויתן את הדעת למצוקתם

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    זה לא היה ניסיון לרצח. זו היתה קריאה לעזרה.

    א, 01/10/07 09:05

    אם היה רוצה לרצוח היה הולך לחוף לא מוכרז, ורוצח. הוא (במודע או שלא במודע) הלך לחוף עם אנשים כי הוא רצה לצעוק את המצוקה שלו החוצה. המקרה לא פשוט.

    הגב לתגובה זו

    • שיזעק לעזרה על חשבנו! שיטביע את עצמו! (ל''ת)

      לא' הסתומה, 01/10/07 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני לא יכולה להתעלם מהעובדה

    אופק, 01/10/07 09:04

    שבעודי קוראת את הכתבה, מזועזעת עד עמקי נשמתי, עדיין... אני רואה כאן תגובות על גבי תגובות של הורים לילדים נכים/מוגבלים שממש מזדהים עם התחושות של האבא ומבקשים שלא לשפוט אותו. מה קורה כאן? האם האבא שאמור לכהן בתפקיד המגונן והחזק בעבור ביתו בעצם נאלץ להתמודד ככל יכולתו עם המצב כשבפועל הוא מתמרן על ''זמן שאול'' היות ואין לו שום גב ותמיכה? ואיפה הקול של הילדה שאינו נשמע? היא הרי תלויה לחלוטין בחסדיו של האב ללא שום יכולת - עצוב... כל כך עצובה , משפילה ומביכה ההפקרות במדינה שלנו. כל טיפת ערכים או אידיאולוגייה שהיתה נעלמה ממזמן ואת מקומה טפס האגו והכסף.

    הגב לתגובה זו

    • אופק

      איש, 01/10/07 10:34

      אין קשה ומתסכל מלראות את הילד שלך חסר עתיד וסובל ומרותק לכסא גלגלים עם שיתוק מוחין והסבל האיום שעבר בניתוחים אורתופדיים וטיפולי שיניים בהרדמה מלאה כי בקושי אפשר לצחצח שיניים לילד עם טונוס גבוה. ואני לא מדבר על ילדים בני 18 שעושים את צרכיהם על גופם ותלויים לחלוטין במטפל צמוד, בלי יכולת לאכול או לשתות או להתרחץ או ללכת לשרותים או לדבר ברור. הכאב והצער אין להם גבול. אנחנו לא מוכנים לשלוח אותה למוסד ומתמודדים עם הקושי הרב בעצמנו, לטובת הילדה. אני לא מאחל לאיש לשלם את מחיר חייו וחיי משפחתו בגיול בני משפחה כאלה, והכאב אין לו גבול. המחשבה העדיף היה לה למות מקננת בלב רוב ההורים לכנים קשים. לא מאחל זאת לאיש וברור לי שהאב ומשפחתו צריכים עזרה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אל תשפוט את חברך עד שתגיע למקומו

    עין שם, 01/10/07 09:03

    המדינה מפקירה את הילדים בעלי הצרכים המיוחדים. חלקם גם אלימים,
    ההורים עושים הכל כדי להחזיק את הילדים בבית, לפעמים זה כל כך קשה שילד אם כל האהבה אליו יכול להוצי א משיווי משקל.המדינה לא מממנת עובדים זרים שיסייעו בטיפול,שלא לדבר על מסגרות לימודים , כל אלו נמצאים בהקפאה עמוקה. הורים עובדים סביב לילד כזה 24 שעות ביממה. ללא עזרה. ועלות אחזקת ילד כזה כמה אלפי שקלים בחודש שלמרבית המשפחות אין, המעשה נעשה מתוך יאוש עמוק , נכון שהילדה לא אשמה נכון שמעשה נתעב אבל נסו להכנס לרגע לנעלים של האב.
    הגיע זמן שהמדינה תסייע למשפחות אלו ולא תגזול להם את החיים, אין מוסדות לטיפול בילדים כמעט, אין אישור לעובדים זרים שוהישראלים לא רוצים לעבוד עם נכים, פשוט אין.
    איזה חיים יש למשפחה כזו גם אם אוהבים את הילדים עד יאוש?
    מאשימה את המדינה שמפקירה ילדים עם צרכים מיוחדים,
    אף אחד לא יודע מראש שיוולד לו ילד נכה. שלא תדעו מה זה לעולם.
    בהחלט עצוב. ארץ אוכלת יושביה.

    הגב לתגובה זו

    • אין פה שום צידוק, מצטערת.

      שדג, 01/10/07 09:22

      גם אם קשה לו והמדינה לא עוזרת, הייתי עוד איכשהו מבינה טיפ-טיפונת אם היה מנסה להרדים אותה עם גלולות שינה כדי להיפטר ממנה.
      אבל באכזריות כזאת? לא.

      הגב לתגובה זו

      • הכי קל לשפוט. להאשים,

        עין שם, 01/10/07 10:55

        מקרה זה הגיע לעתונות וטוב שכך.
        הילדים הללו זוכים לאהבה אין קץ מההורים.
        ומי שמכיר את הנושא מקרוב אין לילה של שינה גם של שעה ללא עין תורנית.
        אני לא מסכים עם המעשה.
        אין לו צידוק.
        אבל במדינה שאיננה מכבדת את השונה האחר את הקשיש והחולה אלא רק את העשירים ה''בריאים''והצעירים
        המוסר נעלם,האחריות של המדינה, נעלמה, ואלו מביאים לפעמים למעשים שלא מרצון אלא יציר של רגע.
        הורים ששוכחים את הילד ברכב
        גרועים לדעתי פי כמה וכמה. כי הילדים בריאים.
        לכו למקומות מוגנים, ליום אחד, ראו את הילדים הללו. ואולי תבינו לשפעמים פעולה מסוימת ,לפעמים לא רצויאלית, אלא מעשה של יאוש גדול.
        יאוש שלא ניתן לעזור לילד, לא ניתן לרכוש עבורו אביזר חשוב כי אין ממה.
        אחזקת ילד כזה עולה לא פחות מ-5000 ש''ח לחודש בבית ללא פיזיוטרפיה ואחרים. קל לבקר קשה להיות במקום.
        האבא הזה לא יברך את יומו לאחר שעשה מה שעשה.
        מצבו יהיה קשה פי כמה וכמה, והעונש שקבל ילווה אותו לשארית חיו .
        שלא ישמע אחרת.לא מצדיק את המעשה.
        אבל ניתן להבין את היאוש גם עם קשה. ומי שעושה השוואה אם שיכחת ילד ברכב, זו הפקרות,כאן אין הפקרות, כאן המקרה שונה לחלוטין.
        כאן מדובר ביאוש שלא ניתן לרשום במילים. זה כאב שאיננו מסתיים גם במקרים בהם הילדים נפתרים,
        זה רודף כמו צל, לא עשינו מספיק, והשורה ארוכה. תנסו להכנס לכמה רגעים לנעלים של הורים לילדים אלו.
        עצוב שהמדינה מביאה לפעמים למצבים כאלו. אם היה טיפול הולם סביר במקום להשקיע מליונים במקלט אטומי, הדברים היו נראים אחרת ואנשים לא היו מגיעים ליאוש.

        הגב לתגובה זו

    • תשפוט גם תשפוט ובאמת מידה כפולה ומכופלת

      שמוליק, 01/10/07 09:40

      אינני נמצא במקומך לכן אינני מגיב לטענותייך . ואף נראה כי במשפחתך גם ישנו ילד מבורך שכזה (וזה לא בציניות) הילדים האלה מיצגים עבור הורייהם אתגר שהם היו חייבים להתמודד עימו, כנראה בחייהם עשו דבר כזה או אחר שהגורל זימן להן את השיעור הזה.
      אבל מבלי להיות יותר מדי רוחניקי ראיתי תגובות פה שמשוות את הנוול הנ''ל להורים ששכחו את ילדם ברכב, זה קצת תמוהה אייך אפשר לשכוח ילד ברכב?
      וממתי בדיוק אתה נהייה עד כדי כך סתום בכדי לשכוח יצור חי ונושם ברכב.
      לדעתי גם במקרה הזה וגם במקרי נוטשי הילדים , יש להעמידם לדין באשמת רצח בכוונה תחילה.
      אומנם להוכיח שלהורה ששכח את ילדו ברכב היתה כוונה מוקדמת לזה,זה קצת יותר קשה. הרי שהנוול הנ''ל נראה באופן ברור מכה ילדה מוגבלת בחוף הים, שלדעתי זה מספיק להכניסו לכלא ללא שום אפשרות חנינה או שחרור מוקדם.
      ככה שכל יום במקלחות כלא יוזכר לו מה הוא ערך החופש והחים שניסה לגזול מילד חסר אונים.....

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    להעניש את האב בכל חומרת הדין.

    לא להאמין, 01/10/07 08:58

    זהו אב אנוכי ולא בוגר. רוצה רק את הנוחות שלו. עבור זה הוא מוכן גם לרצוח את בתו שלו. מה כבר היא עשתה? סך הכל נכה וחסרת יכולת. האכזריות אינה יודעת גבול. פשע נתעב.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד (ל''ת)

      אלי, 01/10/07 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ככה זה כשמפסיקים את מדינת הרווחה

    שגיא, 01/10/07 08:55

    המדינה מתנערת מחובתה לעזור לנזקק.
    הפרטת הביבי מכה שנית: מדינה לעשירים ולבריאים
    מוות לחולים ולנזקקים.
    ובבחירות הבאות ? - מיותר לנחש..

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    השחיתות ואנחנו החיים איתה אשמים

    אחד 1, 01/10/07 08:53

    יש לנו מיליון שרים בטלנים זוללי תקציב.
    נבחרי הציבור והשופטים ואנשי הקבע מסדרים לעצמם תנאי חיים ופרישה מארץ האגדות. הכסף של המדינה הולך לפרויקטים מיותרים שמהמם נהנים בעלי הון מקורבים לשלטון. שועי ארץ יקירי השליטים לא משלמים מס אמת. עודף כוח האדם הציבורי צועק לשמים וכן השכר שלהם.
    אז למי יש זמן וכסף לטפל באומללים ובחלשים. שימותו. ממש לא צריך אותם הם מפריעים לפנסיה ולתנאים ולחשבון הבנק.
    אבל אנוחנו אשמים בזה שאנו סובלים את זה ובוחרים במושחתים שוב ושוב

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    התעללות המדינה במפוני גוש קטיף (לא מגורשים) אינה שונה ! אנשים נזרקו

    רן, 01/10/07 08:52

    אל הרחוב ממש, ללא פרנסה, משפחות מתפרקות
    הפינוי היה צריך להיות- כן. אבל לא כך !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אוי תסתום את הפה כבר (ל''ת)

      ישראל, 01/10/07 09:30

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עאלק אבא...

    אידית, 01/10/07 08:52

    איך אבא מסוגל לעשות כזה דבר לילדות כנראה שהוא בנאדם ממש חולה וצריך לסגור אותו במוסד לחולי נפש או שפשוט 15 שנה בכלא שיסדרו לו את הראש הפסיכי שלו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ההורים אינם מנכל''ים. איך נצפה מהם לפרנס ילד אומלל כזה ????? (ל''ת)

    אברוצקי, 01/10/07 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא לשפוט את ההורים !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פיני, 01/10/07 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מבינה אותו

    אורית, 01/10/07 08:48

    לפחות פעם בשבוע אני מדמיינת את הנסיכה שלי טובעת/ נדרסת/נחנקת וגואלת אותנו ואותה מחיים של סבל וסיוט. אני מטפלת בה מדהים. וגם בעלי והאחים שלה, אבל היא הפכה את החיים שלנו לקושי אחרי קושי.
    ולאף אחד לא אכפת.

    הגב לתגובה זו

    • אורית

      ס.ש, 01/10/07 11:37

      אורית, מדוע הינך מדמיינת את בתך נדרסת/נחנקת/טובעת ולא פשוט מאחלת לה מות עריסה למה מוות כל כך אכזרי זה אומר עלייך משהו את לא חושבת?
      מנסיוני ככקרובת משפחה לילד עם מגבלויות אני יודעת וחשה את הקושי הרב בגידולו ורואה את כאבו אך לעולם לא יאחל למותו ובוודאי לא בדרכים אלו.
      פשוט היי כנה עם עצמך ועם בתך התעלמי מתגובות החברה והסביבה וצרי קשר עם מוסדות שיקלטו את בתך אליהם לפני שיהיה מאוחר מדי.

      הגב לתגובה זו

    • אורית שלום

      אליסה, 02/10/07 23:53

      אנא, פני לעזרה.
      את זקוקה לעזרה בדחיפות
      למענך ולמען בתך.
      המחשבות האלה, למרות שהן רק מחשבות, מרעילות ומסוכנות.

      פני לעזרה - בקשי בדחיפות עזרה וסיוע, למען בתך ולמען עצמך.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    המערכת מביאה נכים ובני משפחותיהם ליאוש טוטאלי

    עולם שלישי, 01/10/07 08:46

    ההוצאות כבדות מנשוא, המשפחה מטפלת בנכה 24 שעות ביממה. אין שבת, אין חג, אין יציאה לחופשה, אין אפשרות לצאת לעבודה באופן מסודר, מכשירי שיקום עולים הון ויש עליהם 100% מס, הטיפולים הפרא-רפואיים שהמערכת נותנת אינם מספיקים והשלמה עולה הון,להמתין לדיור בהקהילה לוקח שנים ולעתים עשרות שנים. הבעיה רק מחריפה עם השנים המוגבלות גוברת ההורים נשחקים ומזדקנים.
    אוי לילדה ואוי לאביה...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שהמדינה חייבת עזרה למש' כזו זה דבר אחד. לרצוח את הבת שלך

    מ.ל., 01/10/07 08:43

    זה דבר אחר. ולא, זה לא קשור כי לרצוח בכלל ואת הילדים שלך בפרט אין שום, אבל שום, היתר או הבנה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הורים מוכי גורל. דינם כמו הורים שבנם נשכח ברכב ! (ל''ת)

    אלמוג, 01/10/07 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כשהורים מביאים ילד לעולם חבותם לדאוג לו לטוב ולרע

    הם לא שקי, 01/10/07 08:41

    אף אחד. ואל לאדם לנצל את כוח נגדם. יש לכם בעיה לכו להתייעצות לכו לטיפול. ילד זה אחריות לכל החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ילדים זה לא המקום לפרוק תיסכולם של הורים - אל תהיו גיבורים (ל''ת)

    על חלשים, 01/10/07 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכתבה עוסקת רק בסימפטום ולא בבעיה. אומללות המשפחות הללו מלכתחילה. (ל''ת)

    דידי, 01/10/07 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לכל החכמים שפולטים דברי ''חוכמה''

    מזועזעת, 01/10/07 08:26

    יש פתגם שאומר אלוהים נותן אגוזים למי שאין שינייים, יש כאלה שעושים הכל בכדי שיהיו להם ילדים ויש כאלה שיש להם ומתנהגים כמו חיות, זה הצדק בעולם המזויע הזה. מה אשמה הילדה שנולדה למציאות כזאת, אתה לא מסוגל לגדלה תכניס אותה למקום שכן יוכלו לטפל בה או לחשוב על עוד אפשרויות עזרה, אבל להתעלל ככה, רק אלוהים יסלח..

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    המדינה משאירה את ההורים האומללים לטבוע בבעיה של גידול ילד מפגר. וזו (ל''ת)

    הבעיה !!!!!!!!!, 01/10/07 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הורים מסכנים. (ל''ת)

    מני, 01/10/07 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הורים שאינם יכולים לממן מטפלת צמודה יום וליל, הם בבעיה. לכן לא אשפו

    יעל, 01/10/07 08:24

    אשפוט אותו.

    הגב לתגובה זו

    • ואם מרוב מצוקה הוא היה רוצח

      ג, 01/10/07 09:49

      את הילדים שלך גם לא היית שופטת אותו???

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אף אחד לא עזר למסכנה

    הילה, 01/10/07 08:22

    נהיינו איראן,
    המציל אמר ברדיו כי חשב שזה סתם עוד הורים שלא מתייחסים יפה לילדים שלהם, אף אחד לא חשב שזה חריג ואף אחד לא התערב

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אבי הילדה אברהם בתג' 6 מנמק את מעשיו (ל''ת)

    עפ''י יצאת צדיק, 01/10/07 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני מאשימה ואני מאמינה לאב לגבי קשייו.

    נעמי, 01/10/07 08:20

    2.אני מאשימה את המימסד והרשויות שלא מקלים כהוא זה על ההורים הבוחרים לגדל את ילדיהם ולא לנטוש אותם במוסדות.
    3. אני מאשימה את הממסד והרשויות שלא ממלאים את חובתם האזרחית אל החוליה הכי חלשה בחברה - אלו שלא ממלאים אחר התקנים של ''וונדר-מן'' ו''וונדר-וומן'' - ומקשים את חייהם של הנכים בבגרותם.

    4. אני מאשימה את הממסד והרשויות שבאטימותם והרוע שלהם הופכים את החברה הישראלית ל''ספארטה החדשה'', שבה לשונה, הפגום,והחלש אין מקום, רחמים וחמלה אינם קיימים, והשלטת החוק מבחינתם היא השלכת האיש המיוסר הזה לבית מעצר - במקום את כל הפקידונים שטיפלו במשפחתו והביאוהו אל המעשה הנואש!!!

    5. אני מאשימה את המימסד והרשויות שב''היבריס'' שלהם עוד מרשים לעצמם לשפוט תרתי משמע את האיש האומלל, ושמים עצמם במקום בורא עולם. רק היושב במרומים יכול לשפוט אובייקטיבית את האיש האומלל.



    אין בליבי אלא רחמים על האב האומלל שכה הכבידו יסוריו ומכאוביו עד כי העבירו אותו על דעתו ודחקו למעשה הנואש.

    מעניין באם היה בוחר בהתאבדות - אם זה בכלל היה מגיע לכותרת בתקשורת - או לחילופין - יושב על מצפונו של אי מי.......
    אני נכה מרותקת לכסא גלגלים -= ויודעת מהו קושי...
    נעמי

    הגב לתגובה זו

    • רחמים על מי? מה קרה לכם?

      נועם, 02/10/07 23:50

      לרחם על האב המתעלל?
      בשם אלוהים, שמישהו ירחם על הילדה הזו שסבלה ממנו במשך שלוש שנים, ושתצא לא רק משותקת פיזית אל א גם אם טראומה נפשית ויתומה פיזית ונפשית לכל חייה.

      המקרה מזעזע, אבל הטוקבקיסיטים שמרחמים על הרוצח האכזרי הזה, מזעזעים אותי אפילו יותר.

      רק בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם היצור הזה לא מקבל מאסר רציני וכל ילדיו

    אורן, 01/10/07 08:18

    מוצאים ממנו-המדינה הזו מטורפת.
    לא מותר האדם מחיית הטרף-עובדה!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ניסיון לרצח

    מייקל, 01/10/07 08:16

    להעמיד אותו לדין על ניסיון לרצח ולא פחות.
    אם הוא לא יכול לגדל אותה שימסור אותה לאימוץ/מוסד ואו אפשר לבדוק עזרה במשרד הרווחה.
    פגיעה בחסר ישע היא בלתי נסלחת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מזעזע! וגם עפ''י טבע הבריאה אין לחלש זכות קיום (ל''ת)

    ביבשה ים באוויר, 01/10/07 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נו מה, יש לנו ראש הממשלה שמנסה לזרוק את כל המדינה (המשותקת) לים

    רוני, 01/10/07 08:14

    SO WHAT?

    הגב לתגובה זו

    • גדול 9 !!! (ל''ת)

      ., 01/10/07 08:24

      הגב לתגובה זו

    • נמאס מאנשים שמייחסים לעצמים ולאומים תכונות אנושיות

      איה, 01/10/07 08:30

      מספיק, זה מגעיל ופוגע. איך אתה משווה ילד משוק למדינה משותקת, למה אתה משתמש באותם המונחים? זה פשוט דוחה ומראה שאתה לא מבין כלום.

      הגב לתגובה זו

    • רוני זה דימוי ממש דוחה ועלוב (ל''ת)

      לא מצחיק, 01/10/07 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    האב התאכזר לביתו המשותקת

    רפאל, 01/10/07 08:13

    אם לזה לא קוראים ניסיון לרצח אז אני לא מביו כבר כלום!

    הגב לתגובה זו

    • אז כנראה אתה באמת לא מבין כלום.... (ל''ת)

      אלי, 01/10/07 08:23

      הגב לתגובה זו

      • לגובה לאלי

        רפא, 01/10/07 08:37

        חכם גדול כמה ילדים כבר גידלת?

        הגב לתגובה זו

    • זה אולי כן, אבל יש לזה סיבה

      אמא תמי, 01/10/07 08:29

      בתור אמא לילד אוטיסט בתפקוד נמוך, אני אומרת לך שהרבה הורים לילדים חריגים היו רוצים לראות את הילד שלהם נעלם, לא קיים, רחוק מהם. כמובן שרובם לא עושים כלום בנידון, אבל זו משאלת לב, כי אין מה לעשות, לגדל ילד חריג זה לא קל, פיסית ונפשית.

      הגב לתגובה זו

    • לא לשפוט את ההורים !!!!!!!!! (ל''ת)

      דורון, 01/10/07 08:41

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לפני שאתם מעלים אותו לגרדום תירגעו ותבינו

    דודו, 01/10/07 08:12

    המדינה לא מסייעת למישפחות . למדינה לא איכפת מהמישפחות. נותנים למישפחות 2000 ש''ח וזהו . קחו את האיש הזה ותעזרו לו . הוא לא מיפלצת . מי שלא בסדר פה היא המדינה . אני יודע על מה אני מדבר . אני אב לילד נכה . ומחשבות כאלו עולות בראשו של כל מי שמקורב לילדים נכים .

    הגב לתגובה זו

    • קראת את הכתבה? התעללות ומכות רצח בילדה משותקת. הכל צריך להבין? (ל''ת)

      א, 01/10/07 08:29

      הגב לתגובה זו

    • בוא'נה .

      שולה ., 01/10/07 09:01

      בתור אמא לילד נכה אני מרשה לעצמי להגיד לך שאתה פשוט אדיוט .
      בעבר האמנתי שהאדם לא עומד בפני מציאות עימה הוא לא מסוגל להתמודד . לכל אחד יש את ''החבילה'' שלו - לכל אחד , וכד כמה שראיתי , אנשים מתמודדים איתה . מתלוננים - אבל מתמודדים .
      רק לאחר שנולד לי בני והתגלתה הנכות , רק אחרי שנחשפתי לעולם של הורה לילד נכה ופגשתי כמה וכמה הורים - הבנתי עד כמה אני טועה .
      אנשים יכולים ומסוגלים להיות אכזריים , אפילו כשמדובר בבשר מבשרם .
      איך אפשר לרצות במוות של אדם שלא עשה לך שום רע ?

      אתה יודע , יש אנשים שהילדים שלהם רוצחים , אנשסים , גנבים , נקרומנים - את ההורים האלה אני יכולה עוד להבין , שהרי הילד - בדרך כלל בריא לגמרי בגופו ובנפשו - פשוט לוקח את החיים שלו לקיבינימט ובדרך רומס עוד אנשים , אבל ילד שלא חטא ?

      אתם נורמלים ?
      תתעוררו !!!!!!

      מאשימים את המנהיגים שלא דואגים , את משרד הרווחה , משרד החינוך , את ריבונו של עולם - את כולם חוץ מאת עצמכם ... לא ברור לי בכלל הקטע הזה .
      יש לנו ילדים שניתנו בידינו כמשמורת ופיקדון . לילדים יש זכויות , אפילו אם הם מפגרים - ילד זה לא כבל מאריך , למען השם .

      האבא הזה צריך לשבת בכלא , הילדה הזאת חייבת לצאת מהבית ומיד . שידאגו לה .

      מלאה הארץ אנשים טובים נטולי אינטרסים ומלאי פרופורציות שישמחו לעזור לילדה הזאת ולאחרים כמוה .

      תחשבו טוב טוב מה קורה לכם , תבתכלו על זה מנקודת מבט אובייקטיבית - העם הזה נהיה יותר ויותר קשה לב .

      די , חלאס - תהיו כבר בני אדם .

      הגב לתגובה זו

    • אתה בהכרה? תפקידם של ההורים לגדל ילדים לא המדינה!! (ל''ת)

      חושחש הנחש, 01/10/07 09:20

      הגב לתגובה זו

    • עזרה

      א.ג., 02/10/07 23:55

      אתה זקוק לעזרה, פנה לעזרה בדחיפות.

      עשה את הדבר הנכון למען ילדייך.

      הגב לתגובה זו

    • כן, המדינה צריכה לגדל לך את הילדים

      צילה, 08/10/07 11:39

      אתה חושב שהתפקיד שלך לעשות אותם, לגדל ולטפל בהם לדעתך צריכים אנשים אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אל תשפטו אותו. זו היתה זעקה לעזרה

    אברהם, 01/10/07 08:10

    אם הוא באמת היה רוצה להטביע אותה הוא היה לוקח אותה לחוף לא מוכרז. האב נמצא במצוקה קשה ורק מי שנאלץ לגדל ילד מוגבל יכול להבין אותו. הוא צריך עזרה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100% (ואני ברוך השם אין לי בעיות כאילו) (ל''ת)

      yehuda, 01/10/07 09:29

      הגב לתגובה זו

    • הילדה צריכה עזרה

      רחמים, 01/10/07 09:54

      אם הוא רוצה לזעוק לעזרה שיקח את המגפון של המציל- הילדה לא יכולה אפילו לצעוק.
      מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא קונה את זה

    חוה, 01/10/07 08:09

    אני לא מאמינה הכל שקר אם הוא היה רוצה להרוג אותה האבא לא היה עושה את זה בפרהסיה באור יום אפשר להטביע ילדה נכה גם באמבטיה הכל שטויות

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    האב אינו עובד מדינה, ח''כ, מנהל בנק. אל נא נבוא אליו בטענות על הזנחו

    ערן, 01/10/07 08:08

    הזנחות המדינה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם חולה וגם בכיין, יפה! (ל''ת)

      אמיר, 01/10/07 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מזעזע, יש אנשים שלא צריכים להיות הורים, אלוהים ישמור (ל''ת)

    ענבל, 01/10/07 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מזעזע אך איני שופט הורים המתקשים בפרנסת ילדיהם ואין להם משכורת 13 . (ל''ת)

    יוני, 01/10/07 08:03

    הגב לתגובה זו

    • מי שמרחם על אכזרים...

      אבי, 01/10/07 09:56

      סופו שיתאכזר לרחמנים - אם זה זעזע אותך סימן שזה לא בסדר- כל רוצח פועל מתוך מצוקה- זה לא מצדיק את הפשע שלו

      הגב לתגובה זו

    • רשיון לרצח למי שאין לו משכורת 13? (ל''ת)

      יפה, 08/10/07 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מפלצת !!!

    RONI, 01/10/07 08:03

    אם קשה לך לגדל אותה, שלח אותה למוסד שמתמחה בענינים האלה.
    מה ייאוש וסביבה לוחצת גורמת לאדם לעשות ??? אתה מפלצת!!!! ורצוי שתשב אחרי סוגר ובריח להרהר במעשייך !!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לצערנו במוסדות מכים אותם ומתעללים בהם אל תאשים אותו (ל''ת)

      אא, 01/10/07 08:30

      הגב לתגובה זו