• 40.

    בנו חומה לאורך מאות קילומטרים בין הישראלים לפלסתינים

    חייל, 30/09/07 23:34

    ובשישים שנות קיום מדינת ישראל לא השכילה אף ממשלה בארץ לבנות כביש בעל 4 נתיבים על כביש הערבה,
    למרות העובדה המרה שעשרות או אפילו מאות משפחות על ילדיהם קיפחו את חייהם על כביש הערבה.
    ממשלה של עלובים מושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חובה לעצור את כל הנהגים ולהעביר אותם בדיקת ריענון, בדיקה לכל הנהגי

    המציע להסיע, 30/09/07 18:34

    חובה לעצור את כל הנהגים ולהעביר אותם בדיקת ריענון, בדיקה לכל הנהגים שנוהגים בכביש הערבה.
    הבדיקה פשוטה מאד.
    נותנים לכל נהג לנוח 30 דקות
    במידה והנהג לא מתעורר לחייב אותו 24 שעות שינה.
    בנוסף חיבים לסייע לו לקבל טיפול אצל פסיכיטר, כי רק טיפש מסוגל לסוע על כביש הערבה כשהוא עייף
    ומת לישון.
    אם הבחור רענן מציידים אותו בספר תהילים ונותנים לו לקרא את תפילת הדרך
    לאחר מכן עליו לקרא את תפילת הגומל עם הגעתו ליעד
    הלא כל חמור במדינת ישראל יודע
    שזהו כביש המוות
    על שם ים המוות
    מהניסיון האישי שלי
    לעולם לא אסע יותר בכביש הערבה בלילה
    מפני שפעם האחרונה שנסעתי
    הגופות היו פזורות בשטח
    וכמט וגם אני שותפתי בחגיגה
    רק אלוהים יעזור לנו לעם ישראל
    לקבל החלטה לשפר את הכביש החובה היא של ממשלת ישראל הממשלה שגונבת את העם בשיטטיות
    בושה לעם שקים כביש ששמו הערבה
    זאת הסכנה והאויב מספר אחד במדינה

    הגב לתגובה זו

    • חחח, המשכתי לקרא את התגובה שלך לאחר התגובה הקודמת שכתבתי

      Avi Ecuador, 30/09/07 19:15

      ברכת הגומל ממש הברקה.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הפיתרון: הוספת נתיב לזה שיורד אילתה וזה שעולה מאילתה

    אבו ערבה, 30/09/07 18:04

    הפיתרון: הוספת נתיב לזה שיורד אילתה, וזה שעולה מאילתה.
    הוספת תאורה סלולרית בכל מקום אפשרי.
    השקעה חד פעמית, אבל משתלמת.
    במקום שאולמרט או אגודת הזקנים הקשישים יגנבו אותכם
    תנו לעם שירות סלול כבישים

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כן, ותפילת הדרך לפני שאתה יוצא ועוד בדרך מספר פעמים אולי

    Avi Ecuador, 30/09/07 15:44

    אולי תוכל להועיל לך, גם אני שאני לא דתי עושה זאת.
    יעזור לכל אדם לחשוב ולהבין כשהוא על הרכב מוביל את אלה היקרים לו, מה יש לו בידיים ואולי ינהג במשנה זהירות, יתרכז בנהיגה ויבין את כובד האחריות שיש לו בידיו, זה בלי קשר לאמונה דבר שהתפילה תזכיר לו בכל מקרה שעליו להישמר לנפשו ולשמור על אלה היקרים לו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מביע צער למשפחות

    Avi Ecuador, 30/09/07 15:07

    לך תדע מה עלה בראשו של הנהג שעבר לנתיב הנגדי, אולי בכלל נרדם על ההגה, לנהג שבא ממול פשוט לא יכל להינצל מהתאונה הנוראית הזאת, פשוט לא יכל לראות את הרכב בזמן, לא היה לו אפשרות להגיב או להבין בכלל מה קורה שם.
    בארצות מסוימות ובמקרה ראיתי זאת בנסיעה במדבר נבאדה בארצות הברית, כשהכביש הוא מונוטוני ודי משעמם דבר שמעודד או יכול להביא נהג להירדם על ההגה, כשאתה יורד לשוליים, על השוליים יש חריצים שנעשו בכוונת תחילה, חריצים אלה גורמים לרכב לרעוד ולהשמיע קול חזק מעורר ומפחיד, הנהג מתאפס מיד וזה עוזר לו לעבור רגעי משבר בנהיגה, רגעים שהוא יכל להירדם על ההגה ומזכירים לו איפה הוא נמצא ומה יש לו בידיו.
    טוב, אולי גם הגיע הזמן להוסיף שיפורים כאלה בכבישים כמו הכביש שמדובר בו ולהתחיל לעשות כבישים חד כטריים ולא דו כיווניים, גם זה מונע הרבה תאונות ובטח יותר זול לבנות כביש כזה מאשר לשלם על תאונות מחיר כזה כבד.
    על הכביש יוכלו אפילו לגבות תשלום בשימוש בו, תשלום שמבחינה כלכלית מחזיר את ההוצאות אליו במשך מספר שנים והופך כולו לריווחי מכל הבחינות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אתם יכולים להפסיק לדבר על הכביש? נהרגו אנשים!!

    בוכה, 30/09/07 13:47

    תפסיקו לדבר על מה שלא בסדר בכביש ותבינו שנהרגו שם אנשים, שלושה מהם מאותה משפחה! חיים נהרסו ואתם עסוקים בלקטר על שלא משפצים את הכביש?!

    הגב לתגובה זו

    • הכביש אשם, הכביש לא בסדר לתקן את הכביש

      בוכה וצועקת, 30/09/07 18:14

      לתקן את הכביש להשקיע באיזורי מנוחה עם אפשרות למנוחה.
      אנשים עיפיים ותאונות קורות יותר ויותר
      עקב צנאי הכביש
      עקב חוסר מנוחה
      חיביים לתקן את הכביש

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אתם יכולים להפסיק לדבר על הכביש? נהרגו אנשים!!

    בוכה, 30/09/07 13:47

    תפסיקו לדבר על מה שלא בסדר בכביש ותבינו שנהרגו שם אנשים, שלושה מהם מאותה משפחה! חיים נהרסו ואתם עסוקים בלקטר על שלא משפצים את הכביש?!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תעונת דרכים

    אנסטסיה, 30/09/07 13:41

    מי שנסע מהר בכביש
    קונה לאצמו כרטיס
    לגן אדן או לגענום!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לסוע בנתיב הנגדי בסיבוב זה מהשטן (ל''ת)

      אחד, 30/09/07 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בחיים לא תיהיה רכבת לאילת

    שגיא, 30/09/07 13:33

    אתם צריכים להבין שבשנייה שאתם עושים רכבת כל חברות ההובלות מאבדות סכומי כסף ענקיים כי משלוחים לאילת זה בין הדברים הכי ריווחיים להם. ורכבת תאכל להם פלח גדול מהרווחים. בגלל זה רכבת מעולם לא נבנתה או תבנה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אפילו אם היה 10נתיבים תמיד יהיה תאונות

    דודו, 30/09/07 13:17

    תרבות הנהיגה בארץ על הפנים
    אנשים בארץ מצפצפים על חוקי התנועה ותקנות התעבורה וגם בתי המשפט מקילים בעונשם של עברייני תנועה
    אני השבוע שעבר כמעט הייתי מעורב בתאונת דרכים בכשביש ''הדמים'' הערבה בגלל טפשוט של נהג חסר זהירות ומיומנות וברוך השם שלא היה יותר גרוע
    נקודה למחשבה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לנסוע כמה שיותר מהר ! למי יש סבלנות ? אנחנו רוצים למות ! (ל''ת)

    לא לומדים לקח, 30/09/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כביש הערבה ''מזמין'' נסיעות מטורפות

    נהג זהיר, 30/09/07 13:00

    אתה יכול להיות הנהג הטוב בעולם
    אבל אתה לא יודע מי יבוא מולך

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה הנהג הטוב בעולם

      מיכאל, 30/09/07 13:55

      איך לעזאזל אתה יוצא לנתיב נגדי בלי לראות? מה אתה עושה? קורא ''שמע ישראל'' לפני???

      הגב לתגובה זו

      • כמה טיפש אפשר להיות???!!!

        מאיה, 30/09/07 15:02

        הוא דיבר על הנהג של המכונית שהתנגשו בה, בה!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    תמונת מצב

    נחמה, 30/09/07 12:55

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/029/072.html

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נהגים מטורפים אבל גם מדינה עם משטר קרימינאלי

    פרעה, 30/09/07 12:48

    עם כל הכנסות מענף התיירות שבדרום המדינה אפשר היה בהחלט לבנות כבישם עם 4 נתיבים,ויש בהחלט מקום קרקעי בשטח.
    אלה שהממשל הפוליטי והאזרחי מעדיף לשלשת את הכספים לכיסם ולקנות בכסף דירות יוקרה בירושלים במליוני דולרים,בלי שמץ של מוראל על הרוגים,נשים או ילדים.
    תנחומים מכל הלב למשפחות התאונה,
    וחג שמח.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ערבה-חד סיטרי וחזרה דרך מצפה

    אריק, 30/09/07 12:44

    אפשר בתקופות החגים.

    זהירות בכבישים

    הגב לתגובה זו

    • אפשר תמיד לאמץ הצעה זו

      מסכימה, 30/09/07 13:25

      לא רק בחגים

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מראה מזעזע+תאונה מזעזעת (ל''ת)

    מובהל, 30/09/07 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני מציע שיסגרו את הכביש הזה כי הוא מסוכן מאוד (ל''ת)

    סלאם-מרכז, 30/09/07 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אז שיעשו רכבת לאילת (ל''ת)

    רוקי, 30/09/07 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מוטי. חג שמח! (כמה שאפשר)! אתה מכיר את הסיפור על מדינת חלם? כנס.

    מני, 30/09/07 11:45

    במדינת חלם היה גשר פעור שכל כמה מכוניות שהיו עוברים כמה היו נופלים לעמק. וישבו חברי הקבינט והחליטו לעשות מעשה. שיהיה בית חולים למטה ובכל פעם שיפול מכונית עם נוסעים ישר יכנסו לבית החולים. וכך ינצלו חייהם של הנוסעים. הבנת את זה מוטי? כך מתנהלת מדינת החלמאים!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שום דבר לא יעזור רק הורדה בענישה

    אפי, 30/09/07 11:44

    אני לא מכיר נהג אחד שלא מרוכז האם הוא עובר עבירת תנועה. במדינה מתוקנת שאין בה דיקטטורה, זה לא יתכן שכל מפגש עם החוק גם אם כוונותך טובות ונהגת בשיקול דעת נאות, תמיד ימצא הדו''ח המקולל.האיזון בין שפיות הגיון ונורמליות בכבישי ישראל, הופר מזמן ע''י משטרת התנועה שלא עושה מלאכתה נאמנה. פלא שהנהגים נוסעים כמו רובוטים עד שהם קורסים ונהרגים. אם היו נותנים לי בעזרת הדרכת שוטרים בשירות לאזרח (אם זה יתכן במדינתנו) וע''י שינוי חוקים מסוימים, חצי מהתאונות היו נעלמות. לדוגמא קטנה: בכביש בן שני מסלולים מי שמדבר בסללולרי בימין לא נקנס מי שבשמאלי נקנס. מה זה מלמד? נסיעה בעקיפה או במהירות גבוהה מצריכה ריכוז. ולא חסר דוגמאות.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שום דבר לא יעזור רק הורדה בענישה

    אפי, 30/09/07 11:44

    אני לא מכיר נהג אחד שלא מרוכז האם הוא עובר עבירת תנועה. במדינה מתוקנת שאין בה דיקטטורה, זה לא יתכן שכל מפגש עם החוק גם אם כוונותך טובות ונהגת בשיקול דעת נאות, תמיד ימצא הדו''ח המקולל.האיזון בין שפיות הגיון ונורמליות בכבישי ישראל, הופר מזמן ע''י משטרת התנועה שלא עושה מלאכתה נאמנה. פלא שהנהגים נוסעים כמו רובוטים עד שהם קורסים ונהרגים. אם היו נותנים לי בעזרת הדרכת שוטרים בשירות לאזרח (אם זה יתכן במדינתנו) וע''י שינוי חוקים מסוימים, חצי מהתאונות היו נעלמות. לדוגמא קטנה: בכביש בן שני מסלולים מי שמדבר בסללולרי בימין לא נקנס מי שבשמאלי נקנס. מה זה מלמד? נסיעה בעקיפה או במהירות גבוהה מצריכה ריכוז. ולא חסר דוגמאות.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אנשים זה לא פחיתות כבוד לנסוע בתחבורה ציבורית.

    דוד, 30/09/07 11:42

    פחות רכבים על הכביש פחות תאונות. איזה חבל . בלי הכנה מוקדמת בלי יהתראה משפחה נמחקת ככה בפתאומיות.

    הגב לתגובה זו

    • לא תמיד אפשרי.

      מיכאל, 30/09/07 13:56

      לנסוע עם המשפחה באוטובוס זה קצת לא פרקטי. במיוחד עם ילדים קטנים, ותיקים גדולים.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה לא בנו רכבת? למה לא בנו4נתיבים?מה עשו רשויות כל השנים?מחדל=רצח= (ל''ת)

    מדינה רוצחת את, 30/09/07 11:41

    הגב לתגובה זו

    • ערסים ליכודניקים נכנסים ברכבות ומשתוללים בכל כביש (ל''ת)

      לא יעזור, 30/09/07 11:52

      הגב לתגובה זו

    • הכל בגלל שהליכוד וש'ס גוזלים את כל הכסף למתנחלים (ל''ת)

      סולל ובונה, 30/09/07 13:40

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה אומר אחמדיניג'אד קטן?

        ששון גבאי, 30/09/07 14:48

        מתי חצית את הקו הירוק לאחרונה אנטישמי קטן שכמוך?
        מה דעתך על זה שכל ההטבות ליו''ש קוצצו אבל ורטהיימר המיליארדר מכפר ורדים וחבריו מקבלים 13 אחוז הנחה במס?
        כמה כסף הולך על מימון מועצות כושלות שרובן ערביות?
        כמה כסף הולך על מנגנון ציבורי מיותר?
        לו היו הרבה כמוך לפני קום המדינה, היא מעולם לא היתה קמה.

        הגב לתגובה זו

        • לגבאי:אפילו אוברוול במוח לא יעזור לך

          סולל ובונה, 30/09/07 18:08

          נולדת בלי אי.קיו (הרי אתה ש'ס או ליכוד) ובגללם ובגללך אנו נראים איך שאנו נראים-בלעדיכם היו עומדים
          בשגרירות ישראל בדנמרק בתור לקבל אשרות עבודה בישראל.
          וכעת בקשר לתרומתי למדינה:להבדיל מאפס כמוך אני שירתתי שנים טובות ביחידה
          בחיל הים שש'סניקים וליכודניקים כמוך אפילו לא מתקבלים להיות שם טבחים ושרתי נקיון!

          הגב לתגובה זו

  • 17.

    להוסיף גדר הפרדה ושני נתיבים בכל כיוון

    איתי, 30/09/07 11:32

    שר התחבורה צריך להתפטר

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש 20 מיליארד $ בקופה של המדינה

    אבי, 30/09/07 11:17

    הגיע הזמן להשקיע בדרך נורמלית אפילו רכבת

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עוד כמה הרוגים יהיו עד לסלילת 4 נתיבים?

    מוטי, 30/09/07 11:11

    עוד כמה הרוגים ניצטרך לספור בכביש הערבה, עד שמישהו יתעורר ויחליט להקצות תקציבים לסלילת נתיב בן 4 נתיבים מבאר שבע לאילת?
    מדברים על רכבת לאילת כבר 40 שנה. במקום לדבר, תתחילו לסלול.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי. חג שמח! (כמה שאפשר)! אתה מכיר את הסיפור על מדינת חלם? כנס.

      מני, 30/09/07 11:44

      במדינת חלם היה גשר פעור שכל כמה מכוניות שהיו עוברים כמה היו נופלים לעמק. וישבו חברי הקבינט והחליטו לעשות מעשה. שיהיה בית חולים למטה ובכל פעם שיפול מכונית עם נוסעים ישר יכנסו לבית החולים. וכך ינצלו חייהם של הנוסעים. הבנת את זה מוטי? כך מתנהלת מדינת החלמאים!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אפילו אם היה 10נתיבים תמיד יהיה תאונות

    דודו, 30/09/07 10:56

    תרבות הנהיגה בארץ על הפנים
    אנשים בארץ מצפצפים על חוקי התנועה ותקנות התעבורה וגם בתי המשפט מקילים בעונשם של עברייני תנועה
    אני השבוע שעבר כמעט הייתי מעורב בתאונת דרכים בכשביש ''הדמים'' הערבה בגלל טפשוט של נהג חסר זהירות ומיומנות וברוך השם שלא היה יותר גרוע
    נקודה למחשבה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עוד משפחה,כנראה,נימחקה מן העולם. (ל''ת)

    קללת החופשות, 30/09/07 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אך, כמה חבל שאין רכבת לאילת...

    במסלול להתרסקות, 30/09/07 10:40

    מישהו אמר שאין כסף לכך,או שנדמה לי ?
    אהה,הממשלה אמרה...

    הגב לתגובה זו

    • שמעת על דבר שנקרא אוטובוס !!!

      חי, 30/09/07 13:17

      ...אם אתה באמת רוצה להשאיר את המכונית בבית.
      תאונות לא נגרמות בגלל כביש אלא בגלל טעויות אנוש ובעיקר ע''י ערסים מתפרעים (אתה יודע, מהסוג שלא הולכים לצבא, מצביעים ביבי ואוהבים מוזיקה מזרחית או יונית).

      ...אבל זה יקלקל את התענוג להתלונן ולגדף את הממשלה...

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה אין הפרדה?????

    אזרחית מודאגת, 30/09/07 10:22

    כמה הרוגים עוד נספור עד שנזכה להפרדה בכביש הערבה???

    הגב לתגובה זו

    • גדר הפרדה מסוכנת ביותר!!

      נהג מונית, 30/09/07 11:04

      בכביש 6 הם בנו גדר בשולי הכביש כדי למנוע מרכבי שטח לעקוף מחסומים ובגלל זה רכב שמאבד שליטה או מנסה לחמוק מהתנגשות מוצא את עצמו מרוסק על מעקה ה''בטיחות'' . אם לא היה מעקה הוא היה מתהפך לשולי הכביש ויוצא מזה עם שברים.(מנסיון אישי)

      הגב לתגובה זו

      • מדובר על גדר הפרדה בין המסלולים

        דני, 30/09/07 13:18

        מדובר על גדר הפרדה בין המסלולים
        ולא בשוליים

        הגב לתגובה זו

      • הפרדה בין המסלולים !!!!!! (ל''ת)

        תפתור 95 אחוז, 30/09/07 13:50

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    למגיבים למטה , קודם כל תלמדו לנהוג..גם אתם (ל''ת)

    טייס, 30/09/07 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ר כ ב ת - מה יהיה עם הרווחים של חברות התעופה ?

    אזרח, 30/09/07 10:16

    אכן, 3 ו-5 צודקים. רכבת תפתור את מרבית הבעיות, תקטין את העומס בכביש, תוזיל את עלויות הנסיעה, תיטיב עם תושבי העיר אילת ועם תיירות הפנים .... בקיצור, יופי טופי !!!

    רק בעיה אחת - מה יהיה על רווחיהן של ארקיע וישראיר? מה יהיה עם אגד ? הרי הדבר יאלץ את כולם להוזיל מחירים ??!!

    (לא) נפלאות דרכי ההון והשלטון !!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    להוסיף עוד 2 נתיבים=הצלת חיים (ל''ת)

    עמרי, 30/09/07 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עלות התאונות היתה מכסה 4 רכבות ו10 מסלולים..שלא לדבר על השכול והכאב (ל''ת)

    עדינה השרון, 30/09/07 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ל-3 הכביש דפוק!!!

    מודאג, 30/09/07 10:09

    וגם אם כולם ייסעו ברכבת זה עדיין ישאיר את הכביש כמו שהוא ואם מישהו אחר יינצל אז משפחה אחרת שהחליטה לנסוע ברכב תמחק חס ושלום בגלל שהחליטה שבא לה לנסוע לבד?? זה מחדל של ממשלת ישראל!!! כביש זה אמור ליהיות בעל 4 נתיבים!!! מתבייש ברמת הטפשות של מומחי התנועה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    נכון 3- רכבת רכבת ושוב רכבת (ל''ת)

    רק רכבת, 30/09/07 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אפשר לפתור את הבעיה בקלות

    ש, 30/09/07 09:53

    להפוך את כביש הערבה לחד סיטרי, כך שמי שיורד לאילת יעבור דרך מצפה רמון בכביש שלאורך הגבול עם מצרים, ומי שעולה מאילת יעבור דרך כביש 90. במקביל לאפשר תנועה במהירות של 110 קמ''ש בקטעים הישרים. העיצה בחינם.

    הגב לתגובה זו

    • עצה טובה, רק מה יעשו אלה שגרים לאורך כביש הערבה (ל''ת)

      יעשו סיבוב, 30/09/07 10:15

      הגב לתגובה זו

      • להוסיף מסלול מרכזי לעקיפה בטוחה ורווח בערבה (ל''ת)

        009, 30/09/07 10:46

        הגב לתגובה זו

      • נו באמת

        איתן, 30/09/07 11:10

        ינהגו ברוורס

        הגב לתגובה זו

    • לא חכם במיוחד.הכביש לא משמש רק את הנוסעים לאילת

      שלומי, 30/09/07 10:36

      ב-2 הכבישים שהזכרת יש מחנות צבא וישובים. מה שאתה מציע זה שאם תושבי הערבה רוצים לנסוע לאילת הם צריכים לנסוע עוד כמה מאות ק''מ.
      לגבי 110 - מסכים בהחלט.
      חלק מהבעיה זו נסיעה חד גונית במהירות 90 שהיא מהירות נמוכה לכלי הרכב החדשים. מהירות גבוהה יותר אמור לגרום לנהג לשמור על ריכוז.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפתרון - רכבת!

    נוסע מתמיד, 30/09/07 09:47

    למדינה לא ממש אכפת כמה נהרגים בכביש הערבה. אם היה איכפת למישהו , כסף לא היה השיקול, והיו מרחיבים את הכביש מזמן. (בסוף יעשו את זה. השאלה כמה ימותו עד אז) ואני בכלל מציע רכבת מהירה.
    זה יגביר את התיירות הישראלית לאילת עשרות מונים.
    לו הייתה רכבת שמגיעה בבטחה תוך שעתיים, רבים מאיתנו היו קופצים.. כל חודש לאילת.
    ובינתיים נישאר להצטער ולהתאבל על הקורבנות.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה איתך, אבל...

      ליאת, 30/09/07 10:09

      נהגי המשאיות בחיים לא יסכימו שזה יקרה. למה? כי אם תהיה רכבת לאילת, אז זה יוזיל משמעותית גם את הובלת הסחורות לאילת וממנה לשאר איזורי הארץ (ע''י רכבת תובלה) ואז נהגי המשאיות ישארו מחוסרי עבודה ויקימו צעקה רבה. איך אני יודעת? כי זה כבר קרה בעבר והממשלה ירדה מן הרעיון, אף על פי שזה לא יעיל כלכלית להוביל במשאיות סחורות (הוצאות דלק, עומס על הכבישים, הובלה במסות קטנות,הובלה איטית יחסית לרכבת, זיהום אויר וכו')

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מדבר שטויות אי אפשר להרחיב את כביש הערבה

      א, 30/09/07 10:09

      וזה לא פשוט כמו שאתה כותב לבנות מסילת רכבת לאילת בקושי כביש סללו שם אז אתה רוצה רכבת!?
      אם לאנשים היה טיפה יותר שכל והיו מבינים שטיסה זה יותר זול ובטוח ומרגיע יותר מאשר לנסוע ברכב.
      עלות של דלק לאילת וחזרה ממרכז הארץ זה 600 שקל לפחות ויחד עם בלאי של רכב טיסה היתה יותר משתלמת. אבל הבעיה כאן בלי שום קשר לתאונה הזאת שכל אחד מקבל רכב מעבודה אז הדלק לא על חשבונו והוא קורע את הרכב בכל הארץ העיקר כי זה לא על חשבונם. הזול עולה ביוקר!

      הגב לתגובה זו

      • אין שום בעיה להרחיב את הכביש.צריך רק לרצות (ל''ת)

        רני ל., 30/09/07 10:55

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    נהגים מטורפים

    פקק תנועה, 30/09/07 09:38

    מדוע לא סוללים עוד מסלול בכביש זה כדי לסתום פיות . אתמול ראיתי נהג ישראלי מצויף. מרכיב את ילדיו הקטנים על בירכיו .ליד ההגה אחד על ברכיו. והשני במושב לידו .לאחר שהראשון יסיים את קורס הנהיגה המזורז של האב .

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אוי, עד מתי

    מזועזע, 30/09/07 09:37

    יימשך הקטל המיותר הזה?

    הגב לתגובה זו