• 41.

    תצפו בסרטון בקשב רב

    גיל, 04/10/07 02:23

    אין חולק שהתשתיות לא סלחניות ודורשות טיפול מונע , אך עיקר הבעיה היא עם הנהג והתאמת המהירות לעקומה חדה ,כפי שהודגם בסרטון (90 מעלות אחרי עוד עיקול). רואים בסרטון שרגע לפני שהנהג איבד שליטה ,לפני ובכניסה לסיבוב -( שימו לב ! לא רואים אורות בלימה) הוא לא האט - זו שגיאה של נהג , או תרגיל מכוון כדי להדגים איבוד שליטה. בעיקול כזה פועלים היטב חוקי הפיסיקה ומי שנכנס לעיקול כזה ולא האט עד מאוד לפני הכניסה ובתחילתה -גם בכביש יבש - הפיסיקה תעבוד על הרכב והנהג לא התאים מהירות מתאימה .גם אם הוא מצוייד במערכת ESP ה''תחת'' היה נזרק . לו הנהג המקצועי הזה היה עושה מה שמצפים ממנו בחוק ומתאים -לפני הכניסה לסיבוב את המהירות לאיטית ביותר -הוא לא היה מחליק. לציין בכתבה מהירות של 60 או 40 קמ''ש זו אווילי - כל כביש בהתאם לתנאיו ו60 קמ''A בעיקול כזה -זה , מה זה מופרז.....
    לו הכתבה הייתה באמת אובייקטיבית - לא היה יום שלא היינו שומעים על כלי רכב רבים מחליקים ע''פ התיאוריה שלהם - הם בדקו 18 כבישים וב17 מחליקים כל יום רוב הנהגים וסוטים לנתיב הנגדי?
    אין חולק שהמצב בכביש רטוב בעיקול כזה מסוכן ולכן צריך להוריד מהירות כמעט ל 0!!!!.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי אשם בתאונות

    מומחה, 03/10/07 18:11

    הכביש איננו אשם בתאונה אבל מאפשר אותה .כדי לצמצם תאונות יש הכרח מיידי לבנות כבישים יותר סובלניים

    הגב לתגובה זו

    • למומחה

      מוטי קליפורניה, 03/10/07 21:44

      בדוק אפשרות לערב אספלט עם גומי
      בשכבה העליונה של הכביש סביר להניח שהתוצאה תהיה רצויה.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

    • ובמילים אחרות

      מוטי קליפורניה, 03/10/07 22:15

      לפרסות סוסים דשא טבעי,ולצמיגי מכוניות דשא מלאכותי.

      הגב לתגובה זו

    • ועוד למומחה

      מוטי קליפורניה, 03/10/07 22:25

      זכוכית ממחזרים,נייר ממחזרים פח ממחזרים השאלה כיצד ממחזרים כביש?.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    משבר האנרגיה

    מוטי קליפורניה, 03/10/07 10:33

    משבר האנרגיה חוסך לך את הצורך בחשיבה בכיוון זה.כי כשאין נפט אז אין אספלט שהוא למעשה תוצר נפט.
    החשיבה צריכה להיות לגבי חומרים
    אחרים אפשריים.
    לדעתי גומי הוא המוצר הנדרש רק שיש בעיה אחת שמטעי הגומי ברובם
    נמצאים בקוי גובה שעליית מפלס הים תקחם לטמיון.ובנוסף המדינות לא מרבות מטעי גומי בגבהים כי הן מעדיפות להתחמש.
    מכאן אתה מבין שבעתיד תיסע על ג'יפ שטח או תרכב על סוס בדרכי
    כורכר.
    אז אם תעשה זאת בעתיד מדוע שלא תתחיל להרגיל עצמך בזאת כבר היום?-חיוך
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • לכן מע'צ היא חשובה!!!

      מוטי קליפורניה, 03/10/07 10:55

      כיוון שאת יסודות הכביש עדיין הם עושים בכורכר-הבנת?

      הגב לתגובה זו

      • וזו גם הסיבה

        מוטי קליפורניה, 03/10/07 11:07

        שאלוהים צייד את בהמות הרכיבה בפרסות.
        על מנת שתדע שאין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

        • ואתה שם על ההגה

          מוטי קליפורניה, 03/10/07 11:35

          כאשר אתה רואה שלט של סכנת החלקה הורד רגלך מדושת הגז
          סע לאט ושמור מרחק וזהו!

          הגב לתגובה זו

          • ולסכום ולריכוך

            מוטי קליפורניה, 03/10/07 13:01

            כל עוד המלחמה נכפית הצטייד בנגמשים. ובשאר כלי-תעבורה גדולים(משאיות) בעלות עבירות גבוהה בשטחים לא סלולים ובתנאי שטח קשים.
            -אין עוד מלבדו.

            הגב לתגובה זו

  • 38.

    מע''צ זה גם ישראבלוף - כרגיל (ל''ת)

    דודו, 01/10/07 07:58

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חלקלקות/בדיקות כבישי הארץ ותיקון הליקויים

    אריאל, 01/10/07 01:01

    הניסיון להסב את האחריות העיקרית לתאונות הדרכים מהגורם האנושי(הנהג) לעבר הרשויות הוא חסר טעם ,שגוי, ולא יפתור את הבעיה.
    כעובד לשעבר במע''צ הישנה יודע אני על הבדיקות הרבות שבצעו ועל הניסיונות הרבים שפעלו על מנת לשפר את תשתית הכבישים בארץ(לפחות באגף בו עבדתי).
    הבעיה העיקרית נעוצה בחינוך,ותפיסה המיושנת בלימודי הנהיגה התנהגות הנהג הישראלי ,(ברכב) והתנהגותו כהולך רגל וכאזרח מרגע הוולדו.
    חדל פטפטת בלי לחצים ,חברויות והתארגנויות(יחסי גומלין מפלגתים ) אני מציע מספר דברים:
    חינוך:להדגיש במערכות החינוך ולשים דגש על הסבלנות ,סובלנות בין המשתמשים בדרך(לא רק הנהג)גם הולך הרגל,ולנוסע בתחבורה הציבורית.לשפר את ההדברות בין כל הגורמים(היום אני הולך רגל,ולמחרת אני נהג)
    תחבורה ציבורית:לעודד ולא רק לדבר שימוש בתחבורה ציבורית-לתגמל את המשתמשים ולקנוס את האחרים.
    תשתיות:לרכושרכב בדיקה שיהיה שייך למע''צ והיא זו שתבצע את הבדיקה(עלות רכב כזה כ=500000 750000 ש''ח.
    מעבדה:לצערי מע''צ במסגרת ההפרטה סגרה את המעבדה-(טעות)לפתוח מעבדה קטנה יותר ומשוכללת.
    כבישים:האגף לחומרים ומחקר במע''צ הישנה יזם פיתוח תערובות אספלטיות משופרות(לדעתי משתמשים בהם כיום רק בצמתים ולא בכולם-הן יקרות יותר אבל מקדם החיכוך שלהם משפר אחיזת הצמיגים,כמו כן מנקזות מי גשמים טוב יותר.
    אני יכול לכתוב עוד רבות ,לצערי עוסקים בטפל ולא בעיקר,כלל יסוד בנהיגה:לנהוג עפ''י תנאי הדרך והראות.הסיבה העיקרית לתאונות:האדם וכל ניסיון להאשים גורמים אחרים הוא לטמון ראשינו בחול

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הטיפול בתשתיות בהחלט חשוב

    שמואל אייל, 30/09/07 22:42

    ואכן יש צדק בחשיפת המחדלים של גוף האמור לדאוג לתקינות הדרכים בהם נוהג הציבור. אך לא די בכך שנאשים את התשתיות בלבד שאינן הגורם החשוב בהתרחשותן של תאונות הדרכים ובעיקר לא הקטלניות שביניהן. רובן של התאונות נגרמות בגלל התנהלות הנהגים. חוסר תרבות נהיגה, חוסר משמעת עצמית, חוסר סובלנות, אי שמירת מרחק, עקיפות מסוכנות בתנאים מוגבלים, נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול, עייפות, חוסר תשומת לב, אי ציות לתמרורים, חוסר ריכוז בזמן הנהיגה, נהגים שראייתם מוגבלת ל- 20 מטר, נהגים שרישיון הנהיגה שלהם נשלל מזמן, פזיזות ובריונות לשמה. לציבור יש גישה של האשמת האחר, התשתיות, למה אין עוד נתיב בכביש הערבה, הכביש משעמם, מה הציבור היה עושה בכבישי ארה''ב כאשר שם נסיעה רגילה היא של 5-7 שעות ואף אחד לא מאשים את הכביש. רוצים למנוע תאונות, - צריך להוריד את הרגל מהגז.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יש להגיש תביעה ייצוגית

    יוסף, 30/09/07 21:45

    יש להגישתביעות אישיות ויצוגיות כנגד מנהלי החברה הלאומית לדרכים הרי לא יתכן שיש רק אבות ל''הצלחות'' והכשלונות כולם יתומים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מבדיקת חלקלקות אין עמלות גבוהות

    שאולי לויט, 30/09/07 20:31

    הרי זה ברור. מבדיקת קבלן לחלקלות אין עמלה ורווחים ממכרזים מושחתים. הרי הרווים השחורים שלהם שם באים מחברות הענק הקבלניות הסוללות כבישים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדינת עולם שלישי שחושבת כי הינה מערבית! זה הכי גרוע

    הרשלה, 30/09/07 19:49

    מקווה שהסוברו 4x4 שלי תציל אותי אבל מה יקרה אם הנהג מולי יחליק?
    צחיך מזל!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    המדינה מפקירה את הנהגים

    איתן, 30/09/07 18:43

    וחבמיוחד את רוכבי הדו גלגלי ,במקום לעודד שמוש ברכב דו גלגלי שחוסך בדלק ,מקומות חניה ופקקים דואגים לדלל אותנו בעזרת כבישים חלקים ומעברי חציה לא תקניים .
    בושה למדינה שמזלזלת באזרחיה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שומרנפשו ירחק מהרפובליקה הפרימיטיבית הזאת

    אוטוטו יורד, 30/09/07 16:04

    חיי אדם כאן כקליפת השום,
    מנטליות של זלזול והפקרות,
    הממשל משקף את פני העם
    הכל פרוץ וכולם עושים קומבינה ''ממש מתחת לאפו של הפריץ''
    הפריץ היה אמור למת ב-48, אבל אי אפשר להשתחרר ממנו.

    אתם מוזמנים להגיב ולאמר לי להתחפף, שתסתדרו בלעדי וכו' וכו' וכו'
    האמת היא שכולכם היתם מתחלפים איתי, מידת חוסר ההסכמה שלכם היא כמידת השכנוע העצמי שלכם שפה זה אמריקה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חלקלקותם ומסוכנותם של ארגוני השמאל מדאיגה אותי יותר.... (ל''ת)

    נהג זהיר, 30/09/07 15:19

    הגב לתגובה זו

    • אתה משהו משהו (ל''ת)

      ראש אספלט, 30/09/07 16:08

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ומה עם מעברי החצייה הצבועים בצבע הגורם להחלקה ?

    הונדה, 30/09/07 12:37

    מדי שנה עשרות אלפי אופנועים וטוסטוסים מתחלקים על הכבישים בשל סוג הצבע משמש לצורך סימון מעברי החצייה והקווים. יש סברה שזה צבע של נירלט, ושהרשויות מודעות לכך שהצבע מחליק במיוחד, ועוד יותר כשרטוב על הכביש מגשמים, אבל מישהו קיבל מעטפה שמנה, ולכן - ממשיכים נהגי הרכב הדו - גלגלי להסתכן ולהחליק במאות מדי חורף. אם הדבר נכון, הרי שמקבל/י המעטפה שקול/ים לרוצח מהכפר שיבלי. במודע העדיפ/ו לקבל מתוך בצע כסף צבע שעלול להרוג נהגים. יש לשנות את הצבע ומהר !!! אח''כ תעדיפו לתת לנו דו''חות של 1000 שקל על כל מני שטויות, כדי שיהיה איך לשלם שוחד למושחתים. אם המדינה הייתה יכולה להמשיך לקבל כסף על מיסים ולהעיף את כל תושביה - היא הייתה נפטרת מאיתנו, מכל האזרחים. עובדה. לא רואים אותנו ממטר !!

    הגב לתגובה זו

    • ומה על ילד שעובר במעבר חצייה

      Avi Ecuador, 30/09/07 15:16

      אתה חושב שהוא בעל אחוז החלקה יותר קטן?
      ...

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה עם הסימונים על הכביש שגורמים להחלקת אופנוענים??? (ל''ת)

    idan, 30/09/07 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבישים בצפון

    A, 30/09/07 12:26

    נו ככה זה שלמדינה אכפת רק ממדינת ת''א

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רשלנות פושעת ידועה מראש

    aviהרצליה, 30/09/07 12:05

    גם מע''צ החדשה כמו קודמתה וגם ממשלות ישראל לדורותיהם מימין ומשמאל , כל שרי התחבורה '' הזמניים'' כולם נושאים באחריות לזילזול בחיי אדם, זה ידוע כבר 20 שנה , השר היחיד שפעל ברצינות למניעת תאונות היה ישראל קיסר, כל האחרים רואים בתפקיד כיסא זמני בלבד, האחריותעל ראשי המדינה ומע''צ. בושה ויש להעמידם לדין,

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    במע''צ יושבים רגל על רגל והכסף זורם לכיס

    זלזול וחמדנות, 30/09/07 12:01

    במקום לעבוד אנשי מע''צ רק לוקחים משכורות. למה שיתאמצו קצת? מישהו מפקח עליהם בכלל? הבכירים שוחים בתוך השמנת בנחת ואטימות ושימותו כולם. למה מה????

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מע''צ

    אחד, 30/09/07 11:30

    לא יודעים לסלול כבישים. הרבה פעמים מהמורות וג'ורות נישארים . לא שכחנו מה קרה בעת סלילתו של כביש 5.. הכביש לא ישר לא מהודק היטב לפעמים זמן סלילת כביש פי 5 בממוצע מחו''ל. עד שלא תתפצע הפרטה לא תבוא לנו הישועה. ובכביש הערבה חייבים להתקין מעקגה בטיחות בין 2 המסלולים אין לי ספק שגדר כזו היתה מונעת הרבה מההרוגים בכביש דמים זה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נוהגים כמו מטורפים ומאשימים את הכבישים...

    טל, 30/09/07 10:35

    איזה ישראלים.
    תראו באירופה
    לא ממהרים לשום מקום... נוסעים במהירויות סבירות.
    פה אנשים קורעים את הכביש ולמה? לסתם.

    הכבישים הם הדבר האחרון שפגום פה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות

      לחיע, 30/09/07 12:24

      דווקא במרבית ממדינות אירופה מהירות הנסיעה המותרת גבוהה בהרבה מהמהירות המותרת בארץ (ובוא נדבר כאילו בארץ מותר 110-120) אבל הכבישים שם בהחלט טובים יותר וזו ההוכחה.
      אבל מה זה משנה הרי בצפון זה הערבים לא? אז לא שווה להשקיע בכבישים וסתם להוציא כספים כשאפשר להרחיב עוד כביש שכוח אל בדרך לאיזו התנחלות.
      סדרי עדיפויות

      הגב לתגובה זו

    • הקוף באמת לא יודע לרקוד והרצפה באמת עקומה

      דוגי דוברמן, 30/09/07 12:30

      אין ספק שהנהגים ברברים אבל גם הכבישים הקלוקלים לא ממש תורמים למצב העגום. מצאת פעם ליקויים באוטובאן או באוטוסרדה?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אחרי כמה הרוגים מע''צ מתחדשת שוב? (ל''ת)

    אורן החדש, 30/09/07 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נתונים מתוך מע''צ ''החדשה''

    אחד מתוך המערכת, 30/09/07 10:14

    כל הכבוד למעריב ולגיל מלמד על החשיפה האמיצה והמקיפה, כדי להשלים את המלאכה כדאי היה ללמוד ולדעת ולהביא לידיעת הציבור כי תקציב הפרסום ויחסי הציבור של מע''צ החדשה עומד כיום על למעלה ממאה מליון ש''ח . חשבו ומיצאו כמה מפגעים ניתן היה להסיר וכמה תאונות ניתן היה למנוע אילו כספים אלה היו מנותבים למקומות הנכונים .

    הגב לתגובה זו

    • הבל

      הגאון מוילנה, 30/09/07 14:52

      עידן הטוקבק: העיתון בודק טוב יותר מחברה ממשלתית והטוקבקיסט יודע כמה כסף מוציאים ועל מה. פששש, זה משהו לא רגיל. בואו נקים מדינה ווירטואלית

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    החלקה בכביש גהה

    אריק, 30/09/07 10:05

    אני נוסע כל יום באלוף שדה/גהה ובירידה לגהה צפון תמיד יש הרגשה שאוטו מחליק. מסוכן מאוד!!

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט

      אדיר, 30/09/07 14:03

      רקדן שלא יודע לרקוד אומר הרחבה עקומה בקיצור שטויות לך תעשה שיעורי נהיגה כנראה שאתה לא שולט טוב ברכב או עצה שלי עם אתה נוהג על גיר רגיל תעבור לאוטומט

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לדובר מעצ

    אבנר, 30/09/07 10:01

    מי זו ''רשות כבישים אחרת''? לכם אחריות מלאה בכל כבישי הארץ שאינם עירוניים, אתם צריכים להיות מובילים בעמידה בסטנדרטים ולא עירייה כזו או אחרת. אז אם יש לך מילה במעצ דבר עם החבר'ה שיעשו משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ממש פשע, יש לתבוע אותם !!!! (ל''ת)

    שי, 30/09/07 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    דווקא רוב הנהגים האלימים והפרועים הם יהודים (ל''ת)

    ל-10 הגזען, 30/09/07 09:46

    הגב לתגובה זו

    • זו לא גזענות

      שחר, 30/09/07 13:24

      לא היית כאן כל אמירה גזענית בסך הכל ציון עובדה. רוב הנהגים הערבים נוהגים ללא רשיון או בשלילה או בפסילה.... בנוסף הם נוהגים בצורה פרועה אלימה וחצופה. אמנם גם ''היהודים'' לא נוהגים כמו באירופה אבל אל לך להשוות.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    איכות כבישי ישראל

    רפאל, 30/09/07 09:13

    לרגע נרדמתי בשמירה ופינטזתי שאם אשמור על חוקי התנועה בקפדנות אהיה בטוח בכבישים-חבל שעוד פעם
    החלטות עם גוון חסכני וזדוני תפסו את מקומם של ההיגיון וההשקעה הנבונה-בתקוה שאותם צדיקים ישלמו בתפקידם על ההחלטות הזדוניות האלה!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין חדש תחת הפקיד.. (ל''ת)

    נבו, 30/09/07 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ומה מע''צ יעשו עם הממצאים? כלום (ל''ת)

    עולה לנו בחיינו, 30/09/07 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מע''צ שמע''צ

    טל, 30/09/07 09:02

    אתם צרכים לראות איך ''שיפצו'' את כביש 87 ברמה''ג
    נראה כאילו הביא צוות מדיר אל בלח
    אחרי חודשיים שסיימו לשפץ התחילו בתיקונים בזיון
    תאמינו או לא מישהו מרופד שם טוב ב $$$
    תבדקו אולי הוא חבר של אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הנהג הישראלי אשם

    אזרח דפוק, 30/09/07 08:59

    תנו לנו בראש עוד רפורטים...

    הכי קל והכי פיננסי.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה זה משנה החלקלקות...?

    ניר מרמת ישי, 30/09/07 08:59

    אם מירב התאונות ניגרמות ע''י נהגים ערביים כתוצאה מנהיגה אלימה ופרועה?

    הגב לתגובה זו

    • דווקא רוב הנהגים האלימים והפרועים הם יהודים (ל''ת)

      לניר הגזען, 30/09/07 09:45

      הגב לתגובה זו

      • גזענות? לא בטוח....

        נחמה, 30/09/07 10:01

        תקראו בבקשה....
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/029/072.html

        הגב לתגובה זו

      • לא כל דבר שאומרים נגד ערבים

        ערבים זה, 30/09/07 12:48

        הוא גזענות.
        אני גר קרוב למשולש, ומרגיש מקרוב את הנהיגה הפרועה והעבריינית של הערבים על הכביש כל יום.
        תאונות שנגרמות ע''י צעירים ערבים משתוללים הם עניין יומיומי.

        לא כווולם כמובן, אבל אם מישהו משתולל על הכביש, סיכוי של 90% שהוא ערבי.
        אם תחפשו, תמצאו גם כתבות על אחוז התאונות הקטלניות הגדול יחסית בכפרים הערביים.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    סכנה - קוי הפרדה ומעברי חציה

    אופנוען, 30/09/07 08:58

    סכנה חמורה לא פחות:
    כל הסימונים הלבנים על הכביש נצבעים מחדש בתקופה זו - לקראת החורף.
    הם מכילים בעיקר צבע על בסיס שמן כדי שיישמר זמן רב.
    אבל - וזה אבל גדול - השמן הוא גורם החלקה ומבטל לחלוטין את החספוס.
    זה אחד הגורמים להחלקות אופנועים ותאונות בעת בלימה על קו העצירה בצומץ
    באיזור זה יש הרבה סימוני צבע לבן - שכמור מכילים שמן חלקלק וכמובן - נזילות של שמן מנוע מן המכוניות העוצרות בצמתים וגם הצטברות של מים מן המזגנים של המכוניות.
    התצאה - סיכוי גבוה להחלקה בעת הבלימה בצומת
    הסכנה כפולה ולאופנועים שלהם כושר בלימה נמוך משל המכוניות - בגלל שח מגע קטן יותר עם הכביש וחוסר יציבות מובנית בעת בלימה.
    וכמובן האופנוען הרבה יותר פגיע.....
    פתרון פשוט: הוספת חומרים שיגרמו לתערובת הצבע להיות פחות חלקה - תוספת חומרים ' שינוי הרכב התערובת, הוספת חול גס - פשוט לבדוק מה עושים בנושא באירופהץ
    זכרו כי חיסכון בתקציב בנקודה זו משמעו תאונות ומוות וגם נזק כלכלי לנפגעים ולמשק המדינה.
    השאלה אם זה איכפת בכלל למע''צ, סליחה החברה הלאומית לדרכים
    ואם זה ידוע ומובן לשר התחבורה מופז..................

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה הבעיה, הרי הנהג אשם.

    אמנון, 30/09/07 08:58

    ומה הפתרון של שר התחבורה, להגדיל את הקנסות.
    צריך להגיש תביעה יצוגית ושמופז ישלם קנס על מצב הכבישים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מדהים! אין סוף לצביעות

    בני, 30/09/07 08:49

    בעוד אנו מופגזים בתעמולה יקרה ומגוחכת מצד הראשות לבטיחות בדרכים, שמפילה את כל האחריות לתאונות בדרכים על האזרח הפשוט, ואף משווה אותנו לטרוריסטים בפרסומות טלוויזיה ושלטי ענק, יושבים האחראים וממלאים את כיסיהם בעוד הדרכים שלנו לא ראויות לשימוש.

    פשוט מדהים! רק בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תפסיקו לסלול כבישים חדשים....

    אסף, 30/09/07 08:46

    ותתחילו להרחיב ולשפץ כבישים קיימים...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    במקרה הכל כבישי הצפון (ל''ת)

    אברהם, 30/09/07 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הנהג הישראלי מסוכן לעצמו עוד יותר ממצב הכבישים במדינה . (ל''ת)

    פקק תנועה, 30/09/07 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שמישהו יגיש תביעה על רשלנות וסיכון חיי אדם

    רוני, 30/09/07 08:43

    שמישהו יגיש תביעה על רשלנות וסיכון חיי אדם!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    להעמיד לדין עובדי מע''צ!!!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח, 30/09/07 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה עם מעברי חציה ?

    שמעון, 30/09/07 08:38

    מעברי חציה ,סימונים על הכביש חלקים בצורה מפחידה ומסוכנים לכל רוכבי הדו גלגלי , ובחורף מסוכן גם למכוניות .
    יש מי שמטפל או שרק יודעים להיטפל על רוכבי הדו גלגלי ולהעלות מחירי ביטוח.

    הגב לתגובה זו

    • מדויק ולענין (ל''ת)

      אופנוען, 30/09/07 10:17

      הגב לתגובה זו

    • לפני מעבר חציה אתה צריך להאיט בכל מקרה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 30/09/07 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    החלקה-תמרור

    רפי, 30/09/07 08:38

    יש להסיר את תמרור האזהרה על החלקה מספר התמרורים.
    במקום זאת יש לבצע את תיקון הדרוש למנוע ההחלקה בכביש ולא להציב תמרור ככסת''ח!

    הגב לתגובה זו