• 15.

    אל תקרי יועץ אלא רועץ

    ירון, 05/10/07 00:52

    מאז ומתמיד התנכלו היועצים לראשי ממשלות בישראל.
    הגיע הזמן להפסיק את החגיגה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי שיודע על הפשעים של רה''מ ושותק הוא שותף לפשע! ולכן צריך לחקור את

    ג'ינג'י, 04/10/07 00:50

    טומי לפיד הפשיסט מיד!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ניתוח יפה! (ל''ת)

    חנניה, 03/10/07 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזו מין כותרת זו?

    הראל, 02/10/07 16:36

    אם אתה סבור שאולמרט הוא עבריין הראוי לעונש חמור- קרא להענישו.
    ואם מזוז מוטה לדעתך- קרא להחליפו.
    מה פשר הסלט החובבני הזה ומהיכן נפלת עלינו, פייגלין יקירי?

    הגב לתגובה זו

    • נסה לקרוא שוב הראל מאמי, זה באמת מאמר קשה ומורכב. (ל''ת)

      רוצה לשתות גם ?, 03/10/07 19:36

      הגב לתגובה זו

      • באמת מאמר קשה ומורכב

        הראל, 04/10/07 16:37

        רק על השרבוט הנ''ל מגיע לו פרס נובל לספרות.
        אין פלא שאתם מתלהבים ממנו כל כך. הוא, הרי, קשה ומורכב עבורכם.
        לא צריך יותר, שנאמר: אין שכל, אין דאגות.

        הגב לתגובה זו

    • הזנב זה הדבר היחיד שמפותח בך,ביבון.

      יגאל כהן, 05/10/07 17:20

      קראת הכל ונשארת בתול.
      בשכל.
      בתול.

      הגב לתגובה זו

      • עשה לכולם טובה

        הראל, 05/10/07 21:37

        וחזור למחילה, איש ביבים בעל שפת ביבים שכמוך.
        אוי לאדם שאתה מליץ היושר שלו.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    צודק, נכון וחכם! (ל''ת)

    רוני, 02/10/07 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד פייגלין

    עידן, 30/09/07 16:16

    ניתוח מבריק!

    יאללה לראשות הממשלה....

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תמיד צריך להעמיד ראש ממשלה לדין אם הוא מושחת על אחת כמה וכמה את אול (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 30/09/07 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואללה, גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום

    מוטי, 30/09/07 11:51

    באופן מפתיע פייגלין צודק במסקנותיו.
    גם לדעתי צריך להיות פה חוק כמו בצרפת שנותן חסינות לראש הממשלה על עבירות שביצע (לפני היותו ראש ממשלה).

    מה שקורה פה בשנים האחרונות זה מתחיל להיות מוזר ביותר.
    מאז ביבי כל ראש ממשלה פתאום מתגלה כעבריין נוראי (ולעולם לא יוצא אשם בבית משפט).

    זה נראה כמו רדיפה וסגירת חשבונות של כל מיני אנשים ויריבים פוליטיים.
    שישפטו אותו בסיום הקדנצייה ויתנו לו לעבוד בשקט.

    כמובן שפייגלין מגיע לכך מתוך דברים מופרכים אבל כידוע גם שעון מקולקל (מחוגי) צודק פעמיים ביום.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מתה הדימוקרטיה מזמן מזוז ודנינו מאותה כנופיה

    פייגלין תתעורר, 30/09/07 10:46

    האמיתיים

    ישיבה אחת במשרדו של מזוז, שעסקה בתיק, לא נמחקה עד היום מההארד-דיסק של מזרחי, בעיקר בגלל התנהגותו של דנינו. ''זו היתה ישיבה פורמלית ראשונה בסיפור עם היועץ החדש'', אומר מזרחי, ''ואני ודנינו ישבנו שם יחד עם צוות החקירה והפרקליטות הבכירות. מזוז ביקש מדנינו סקירה כרונולוגית של הפרשה, והפלא ופלא מלותיו הראשונות שאותן שמעתי ישירות לראשונה בחיי היו שאין ראיות בתיק הזה. אני נפלתי מהכיסא! זה בא ללא הודעה מוקדמת. ומזוז אומר לו: אני ביקשתי סקירה, לא סגירה. מזוז רק רצה לשמוע על לוח זמנים, ודנינו גם לגמגם אותו כהלכה לא ידע. היינו בהלם שם כולם. אז אני נבחתי עליו כשהוא אמר את מה שהוא אמר. זה היה קטע הזוי לגמרי כי מעולם לא הבענו עמדה עד אז, לא הוא ולא אני לגבי הראיות בתיק, וחלקנו הסתכם בדיונים עם הפרקליטות בהבאת ראיות וניתוחן שם. מצדי, על המעמד הזה יכולים כולם ללכת להתנשף בפוליגרף. נו, לימים אי אפשר לומר שהעמדה הזאת לא שירתה את מי ששירתה''.

    אתה מינית את דנינו להיות ראש יחב''ל אחריך?

    ''לא. המפכ''ל דאז אהרונישקי. אני רציתי אותו למקום אחר, הוא ביקש לקדם אותו באגף. אמרתי: האיש חסר ניסיון, אני דווקא חשבתי שהוא יכול לשמש כסגן של ראש יאח''ה שזה תהליך הכשרה די ארוך, הוא גם משפטן, לא הכרתי אותו קודם, אבל גם לא היתה לו איזה שהיא עשייה שבגללה הייתי צריך לרקוד הורה. יכול להיות שהבחור מוכשר, אני לא יודע, לא ראיתי את זה''.
    גם כיום מתקשה מזרחי להתפעל מביצועיו של דנינו, שבינתיים טיפס למעלה ומונה לתפקיד ראש אגף החקירות. לאחרונה קרא כי דנינו ביקש לפתוח בחקירה דווקא נגד מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בחשד לשיבוש חקירות. מזרחי: ''קראתי את זה, וממש סמרו שערותי מעצבים. פתאום יש גיבורים גדולים? פתאום יש אומץ לב? לא ראיתי שאומרים: תביאו לנו את החומר הקשור לראש הממשלה כדי לחקור. איך אתם מוציאים אמירות כאלה החוצה? זה התפקיד של משטרה? לשחק לידיים של היריבים? את מי אתם משרתים פה?''

    בסופו של דבר בפרשת האי היווני, קיבל מזוז את עמדתו של דנינו, וסגר את התיק נגד שרון מחוסר ראיות.

    ''כשהתפרסמה חוות הדעת היה צריך הרבה אקונומיקה לשפוך לחומר החקירה, כדי שכך ייראה הדו''ח. מי שמכיר את החומר, לא בדיוק זיהה אותו בדו''ח היועץ. היועץ מצטט למשל עד שאומר שלקחו את גלעד שרון לעבודה בגלל כישרון, אגב, כשמדברים על כישרון, תמיד הייתי שם מקף: כי-שרון. אבל אם תקרא את המשך המשפט של אותו עד תמצא שהוא מוסיף שכל עניין ההתקשרות עם אפל היה מופרך מבחינת גובה התשלום. ואני שואל את מזוז: למה אתה לא הולך עוד שתי שורות קדימה? למה הוא לא נותן אותן לציבור? איפה כל התמונה ההיא שבאמת החרידה אותנו? אז זה שסגרו, ניחא, ואני בוודאי לא בסטטוס להשיג על זה. אבל איך שסגרו היה סימן דרך בהיסטוריה של מערכת אכיפת החוק''.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש לאתרג את ראש הממשלה בחוק,או שהכנופיות ישתלטו על הדמוקרטיה.

    יגאל כהן, 30/09/07 10:45

    כפי שמתרחש מול עיניכם בימים אלה.
    כנופיות שולטות בישראל.
    ומעל כולן,כנופיית שלטון הצחוק.

    הגב לתגובה זו

    • האתרוג הוא היחיד שאינו מאוגד ביתר שלושת המינים. (ל''ת)

      ''ושמחת בחגיך..'', 30/09/07 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    עיוורון ימני אופייני המוכיח למה השמאל ממשיך לשלוט במדינה. איש הימין

    דרור מרמת גן, 30/09/07 10:35

    רוצה לצאת צדיק ולא רוצה לנצל את הסיטואציה כדי להעיף את איש הדמים מראשות הממשלה.
    במקום ללחום למען נקוי אורוות הפרקליטות מהחונטה השמאלנית, ולתמוך ברפורמות של פרופ' פרידמן (הביבי מתנגד להן), תומך פייגלין במתן חסינות משפטית גורפת לראשי ממשלה עבריינים.
    ובכך חובר פייגלין לטומי לפיד.
    אין, אין מנהיגות ימנית ראוייה.

    הגב לתגובה זו

    • מניין לך שפייגלין איננו תומך ברפורמות של פרידמן?

      נועם, 30/09/07 11:42

      והרי הוא אמר מספר פעמים בפירוש שהוא תומך בהן.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עומרי נידון ל-7 חודשים כלא. 6 חודשים זה עבודות שירות. (ל''ת)

    ריטה לין, 30/09/07 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הממליץ.

    נתן.ש, 30/09/07 07:53

    רה''מ לא זקוק יותר למגן,אם לצידו מגן כמשה פיגלין.הרי הוא עצמו מפר חוק.לא שכחנו את ''זו ארצינו''.תמשיך להגן על הליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • מומחה הונאה אולמרטי טיפוסי בתשלום כספי שואה גנובים של הירשזיון (ל''ת)

      בזוי תהיה, 30/09/07 10:41

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה מזכיר לי טיעון מקורי אחר ששמעתי

    כבשה אינה, 30/09/07 07:27

    חבר טוב שלי, מעט שמאלני בעוונותיו, נימק באחד הוויכוחים שהיו לנו, את הסיבה העיקרית לאי בחירתו בליכוד.
    הימין, טען הלה, תמיד גילה אחריות מופלגת באופוזיציה, לשמאל לעומתו, אין כל תחושת אחריות קולקטיבית. בצירוף עם שליטתו האבסוליטית בגופים חוץ מפלגתיים אדירים כוח כמו התקשרת או הוועדים הגדולים, השארתו מחוץ למסדרונות שלטון הוא מתכון בטוח להרס המדינה. הימין בראשות הליכוד היא בהחלט האלטרנטיבה העדיפה בעיני, שח חברי, אך מתוקף אחריותי כאזרח המדינה הזאת, מחוייב אני למנוע הסכנות הכרוכות בישיבת השמאל חסר האחריות באופוזיציה.
    נו?

    הגב לתגובה זו

    • טיעון פטליסטי

      ה-16, 02/10/07 15:46

      נכון, התאור שלך מציג מציאות, אבל הצעת ידידך היא הנצחת בריונות ה''שמאל''. הדרך היחידה להוציא את המדינה ממלתעותיהם של אלה היא ליכוד חזק ששומר על עקרונותיו ומהפך (מהפכת) 77 הוכיח את זה בעליל, כשהפכנו ממדינה בולשביקית ונחשלת, למדינת הי-טק מתקדמת וסוציאלית יחסית, עם מובלעות בולשביקיות...
      אגב, אני לא מסכים עם דברי פייגלין, שאינו מהווה עבורי מקור מוסמך לכלום.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בדרכך המוטעית הגעת למסקנה נכונה

    פרקליט השטן, 30/09/07 06:17

    חמותי הייתה אומרת שגם תרנגולת עיוורת מוצאת לפעמים זרעונים. בד''כ אתה טועה בגישתך ועוד יותר במסקנותיך, אבל הפעם הגעת בדרך הלא נכונה למסקנה הנכונה.

    הסתמכות על עופר שלח כעל מקור היא התקלה הראשונה שלך, מר פייגלין. אני לא הייתי סומך על עופר שלח גם בפרשנות לכדורסל.

    המסקנה העיקרית מהחקירות התכופות של ראש הממשלה וראשי מועצות מכהנים אחרים (שרובן התברר כבוקי סרוקי) היא שיריבים פוליטים יכולים לשבש את פעילותה התקינה של המדינאות הישראלית אם יטרידו הלוך ושוב את ראשיה בחקירות שווא.

    זה עלול לקרות גם לך, מר פייגלין, אם תהיה יום אחד במישרה רמה.

    לכן אתה צודק, למרות שהדרך בה הלכת כדי להגיע למסקנה הזאת שגויה.

    הגב לתגובה זו

    • האם פייגלין לא מטעה בוחריו כשהוא חבר בתנועה שבראשה עומדBBשתמך בכנסת (ל''ת)

      בהתנתקות+++שכ''כ, 30/09/07 11:40

      הגב לתגובה זו

    • שפייגלין יוכיח שהוא לא כמו שרון?!גם שרון דיבר כמותו לפני2003כנל ביב (ל''ת)

      רק הלכוד יכול, 30/09/07 11:45

      הגב לתגובה זו