• 97.

    להפסיק להעביר כספים לרשויות שלא מקבלות אצלם שרים

    קוויזלינג, 30/09/07 16:47

    שהחמאס יממן אותם. ממילא הם לא נאמנים למדינת ישראל ולא משלמים מסים, אז למה שאני יממן אותם?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    '' החרמת שרי הממשלה ''

    אלדד, 30/09/07 15:45

    חבר
    ''ה היום הזה סוף סוף הגיע עכשיו כולם התעוררו משנת היופי שלהם עכשיו יודעים מה מסתתר מתחת למסכותהם של מנהיגי ערביי ישראל (האמת כבר מזמן כולם יודעים) המצב נפיץ אנחנו מגיעים לצומת של היבדלות בין היהודים והערבים

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    קרוב היום שבו יסולקו מתנגדי המדינה היהודית אל ארצותיהם בערב הסעודית (ל''ת)

    תום, 30/09/07 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אנחנו מדינה מטומטמת (ל''ת)

    נסים, 30/09/07 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אבל כשיירצו משהו ירוצו לאותם שרים כמו טטאלה (ל''ת)

    אך הדלת תיסגר, 30/09/07 08:42

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את המילה האחרונה - ''.... כמו טאטלה, ויקבלו'' (ל''ת)

      ערבי לא נאיבי, 30/09/07 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    בקרוב התכוננו לאינטיפדה של ערביי ישראל. יש מיד לשלול את זכויות האזר

    שמואל, 30/09/07 02:54

    יש לשלול מיד את זכויות האזרח מכל מי שאינו מכיר שישראל היא מדינת היהודים.לבטל מיד את תשלומי ביטוח לאומי ובטוח לאומי לאנשים אלה.ילדיהם צריכים לשלם שכר לימוד ועוד.

    הגב לתגובה זו

    • יופי ''חכם'' - הם יכירו במדינה ויהרסו אותה לאחר מכן (כמו ערפאת) (ל''ת)

      אפרים, 30/09/07 10:38

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    רק מכות כסח עם הערבים לשבור להם

    אבו כחיל, 29/09/07 22:31

    את כל העצמות, כל יום מחדש, עד שיחזרו לסהרה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה כל הדגלים ברקע?

    ''אוהב ערבים'', 29/09/07 22:16

    של ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אין ספק שעכשיו הליקוק לאוכלוסיה הפלשתינאית העויינת, רק יגבר מצד

    דרור מרמת גן, 29/09/07 20:26

    הממסד השלטוני הרקוב.
    הממסד יחכה עד להתפרצות טרור פלשתינאי פנימי, ולא יפעיל יד קשה כבר עכשיו כדי למנוע את התפשטות המרד הפלשתינאי.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    גזעןות

    איוב, 29/09/07 19:39

    אןי או מר שאתמ לו הבנתמ את המשר הערבימ רצימ שקול הממשלה תשתיף אתמ

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אין טוב ממראה עיניים.

    נתן.ש, 29/09/07 18:59

    הצילום הפוטוגני בראש הכתבה,המראה את כל שונאי ישראל,בתוכם את העבריין ראד סאלח.לדעתי לא הם מייצגים את הציבור הערבי בישראל.הם מייצגים את שונאי ישראל בארץ,על זה אין ויכוח.שיצטרפו לחברם עזמי בשארה הפליט.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אני גם בעד שיחרימו את ישראל וילכו לעזה כל הערבים הצבועים (ל''ת)

    שמוליק, 29/09/07 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה אתם שהצהעתם לברק.אמרנו לכם שזה גרוע. (ל''ת)

    עבודי, 29/09/07 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    להחרים חזרה-כף רגל יהודי שלא תדרוך

    נפיח, 29/09/07 12:43

    בבית עסק ערבי.בעיקר במסעדות שלהם.זו השפה היחידה שהחצופים האלה מבינים.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    איך אומרים בצבא: יחס גורר יחס.... (ל''ת)

    גלעד, 29/09/07 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    סודות הטעם של החומוס הערבי.....

    ד''ר שתן, 29/09/07 11:46

    קצת שתן לתערובת של החומוס שהיהוד מנגבים.
    זה טוב,זה טעים.

    הגב לתגובה זו

    • בכלל לא מצחיק. הצעתך חסרת כל הברקה (ל''ת)

      צחקן, 29/09/07 12:52

      הגב לתגובה זו

      • ניראה לי....

        לא מפרנס, 29/09/07 22:17

        שאתה מנגב שם הרבה.
        בתאבון.

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    זה נשמע מדהים ואבסורדי, אך לישראל שיטת בחירות שתביא לחיסולה

    אפרים, 29/09/07 11:31

    בשיטת הבחירות הנוכחית, מפלגות השמאל והמרכז ימשיכו לחזר אחרי הקולות של הערבים,ולכן לא נוכל להיפרד מהם - למרות שבין היהודים יש כמעט קונסנזוס בנושא.
    הערבים יודעים את זה, ולכן ההקצנה והחוצפה שלהם תלך ותגבר.
    ניתן להציל את המצב באמצעות מעבר לשיטת בחירות אזורית שתיתן לנו 4 מפלגות: ימין-מרכז, שמאל-מרכז, חרדים וערבים. בשיטה הזאת המפלגות היהודיות כבר לא יחזרו אחרי הערבים, שכן לא יהיה שום סיכוי שמפלגה יהודית תזכה באזור בחירה ערבי.
    אם נפסיק לחזר אחרי הערבים, אז גם נוכל להיפרד מהם.

    מאידך, קשה לי להאמין שהצורך הקיומי של ישראל כמדינה ייגבר על האגואיזם של חברי הכנסת (בשיטת בחירות אזוריות - רוב חברי הכנסת לא יבחרו פעם נוספת), ולכן מדינת ישראל בעצם ממולכדת.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מחול ועבד אלפתאח מייצגים את כל הערבים (ל''ת)

    שהיד, 29/09/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    למרות שאני לא סובל את שרי אולמרט, יש להחרים כל מסעדה,חנות מוסך וכו' (ל''ת)

    שבעליו ערבים,, 29/09/07 10:27

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט....

      פרייר יהודי, 29/09/07 11:40

      רק אתמול שילמתי 5000 ש''ח עבור תיקון הרכב במקום 2000 ש''ח כי הלכתי ליהודי....

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    הערבים בארץ

    אבי, 29/09/07 10:27

    לערבים יש שכל,והיהודים טפשים, הם יודעים כל פעם שהם צועקים מגיעים השרים ובראשם שרת החינוך,ונותנים מיליארדים דולרים על חשבון צהל אותו הם רוצים להחליש,על חשבוןתלמידנו מה עושים? ראה הימין ובראשם נתניהו ברפורמות מסר את התחבורה בגליל לידי הערבים , ואים ברפורמה במינהל כל האדמות יעברו לערבים, תודה ובכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הגליל מדהים ועדיף שיהיה שלנו ולא של הערבים-בואו בהמוניכם...........

    עוברת לגור, 29/09/07 10:20

    גם אנחנו יודעים להכין חומוס משגע, זה לא פטנט רשום של הערבים. אני מתכננת לפתוח מסעדה שתתחרה עם כל חומוסיה ערבית, בטיב האוכל ובנקיון- ובעיקר במחיר.
    80% מהפרויקטים בצפון נמכרו וכולם פותחים שלבים ב, ג ו-ד.
    זו הדרך לייהד את הגליל -זו הציונות.

    הגב לתגובה זו

    • לייהד את הגליל - זאת לא פחות גזענות מלהיפרד מהערבים , וזה מה שצריך

      אפרים, 29/09/07 10:57

      וחוץ מזה, את הגליל (600 אלף ערבים) ואת וואדי ערה (200 אלף) כבר אי אפשר לייהד.

      הגב לתגובה זו

      • מה שניתן - להעביר לרש''פ תמורת גושי התיישבות

        גרשון, 30/09/07 08:14

        ובכל השאר לאכוף את החוק כמו שצריך.

        הגב לתגובה זו

        • את ה''חוכמה'' הזאת כבר עשינו במלחמת השיחרור

          אפרים, 30/09/07 10:34

          גירשנו כ- 80% מהערבים (630 מתוך 780 אלף) .
          150 האלף שנשארו הפכו בינתיים ל- 1.2 מיליון (ועוד כ- 250 אלף יש לנו מסיפוח כ- 70 אלף הערבים שסיפחנו במזרח ירושלים).
          צריך להעביר לרשות את כל השטחים שניתן ולספח את גושי ההתיישבות, ביקעת הירדן ומדבר יהודה + להחליף את כל היהודים שישארו ברשות בערבים שישרו בתחומי מדינת ישראל (חיפה, יפו וכו').
          אם אפשר להעביר יהודים מגוש קטיף לחולות ניצנים, אז אפשר גם להעביר את ערביי חיפה לוואדי ערה.

          הגב לתגובה זו

    • זה עניין של זמן עד שחיי יהודים בגליל יהיו סיוט (כמו במושב ניר צבי) (ל''ת)

      אפרים, 29/09/07 11:36

      הגב לתגובה זו

    • תארי לעצמך איזו זעקה היתה קמה אילו היתה סיסמה ''לנצר'' את ברוקלין (ל''ת)

      אפרים, 29/09/07 11:38

      הגב לתגובה זו

      • בברוקלין היו עוצרים אזרח שהיה מניף דגל של איראן או קובה ומסית נגד ה

        עוברת לגליל, 29/09/07 12:55

        הממישל האמריקאי. בארה''ב הגיזענות עולה באלף מונים על מה שאתה מכנה ''גזענות'' של יהודים נגד ערבים. דינו של בוגד בארה''ב הוא מאסר עולם עם עבודות פרך ללא אפשרות ערעור. אצלינו מרבית החכי''ם הערבים בוגדים ומסוכנים לבטחונה של ישראל. ולהם יש חסינות. הלואי והיינו אמריקאים מבחינת שמירת חוקי המדינה. כל השואה היא טעות מיסודה.

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    החרם הערבי

    סעיד בדראן, 29/09/07 09:51

    מעניין למה את מבליטים כתבה כזאת ובגודל הזה למרות שאינה שווה שתי שורות, וגם אינה שווה שום התייחסות.לא יתכן שציבור שלם ימשיך לסבול בגלל כמה אינטרסנטים, דפוקים ומתחזים לכוחות לאומיים.אם כך, שיוציאו את נציגיהם מהכנסת, או לפחות שימנעו מהם לשבת ולסעוד במזנון עם השרים והח''כים היהודים? די, נמאס לנו מהצעקנים האלה שכל הזמן מחפשים כותרות .....

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתם שותקים ונותנים במה לאוכלי חינם??זה יופיה של הדמוקרטיה ..

      עדינה השרון, 29/09/07 10:52

      שכלליה אינם מובנים לכם, וכוונתי לקול הדומם שלכם. אם אלה דפוקים ומתחזים תפעלו להחליפם בנציגים שיפעלו להשיג את מטרותיכם האמיתיות ולא לשרת את ניצי הפוליטיקה שמעמיקים את הקרע בין ערבים ויהודים, וניזונים מפקודות הנישלחות אליכם מסוריה או לבנון. שתיקתכם מצביעה על אוזלת יד וחולשה. הם האויב האמיתי שלכם ולא אנחנו היהודים. טכדאי שתפנימו זאת אחת ולתמיד.

      הגב לתגובה זו

      • ביום ראשון אני מפטרת...

        כרמלה, 29/09/07 11:41

        את עוזרת הבית הערביה שלי.
        מיום ראשון רק עבודה עיברית.

        הגב לתגובה זו

        • כרמלה, לא

          עדי, 30/09/07 11:40

          אם היא עובדת טובה ומסורה, אל תפעילי עונש קולקטיבי!!!

          הגב לתגובה זו

  • 75.

    מיעוט שולי וצעקני! בדיחה ליושרה

    שוקרן סולח, 29/09/07 05:17

    לא רק שאינו מייצג את רוב הציבור הערבי-פלסטיני בישראל, גם ההפרדה בין החרם ב''חגיגות'' להמשך עבודה משותפת, נראה כבדיחה עלובה.

    אם כבר חרם, אז עד הסוף, אבל גם מחול לא מוכן לוותר על הרווח שהוא מקבל מהמדינה...

    ולכן, אף אחד אינו מתייחס אליו ברצינות יתרה, והוא ממשיך להיות ראש של קבוצת שוליים

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני בכלל מציע לציבור הערבי

    אילן, 29/09/07 04:51

    להחרים את הציבור הערבי
    לא לדבר אחד עם השני
    לא לקנות לא למכור
    ולא להביא חרופים (ערבית)
    קטנים לעולם.
    בכלל אני מציעה להם לטעון שהם
    מקסיקנים ולבקש מהאמריקנים
    אזרחות.
    עלק חרם

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    גם אני לא סובל את שרי קדימה לא אוכל ולא שותה אתם

    אני אוהב כלבים, 29/09/07 01:40

    גם אני לא סובל את שרי קדימה הפודלים המושחתים וראש הממשלה הישר באדם הוד רוממותו אהוד אולמרט.

    אבל זה לא עוזר לי
    יש להם עור של פיל

    הגב לתגובה זו

    • נכון כוח משחית ואהוד לא צדיק

      אילן, 29/09/07 04:55

      אבל לפחות הוא עושה עבודה
      טובה בתור ראש ממשלה
      לא כמו ''מוכר הרהיטים'' בנימין
      כולו פקה פקה

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    Good- they can celebrate in Gaza

    Eli, 29/09/07 01:38

    After they were all kicked out of Israel. Aravim!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    את החמאסניקים שזורקים פלסטינאים מבנינים הם גם מחרימים ? (ל''ת)

    רואה נכוחה, 28/09/07 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רק לפני שבוע פיטרנו....

    נחמה, 28/09/07 22:16

    7 פועלים ערביים במפעל שלנו בגלל התבטאות גסה שלהם נגד המדינה[מוקלט].
    קלטנו במקומם 7 חיילים משוחררים [אחד מהם דרוזי]

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד , יש בכך נחמה . (ל''ת)

      מתמוד אפשטיין, 28/09/07 23:01

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      דין, 28/09/07 23:19

      אני תקווה שעם ישראל ילך בעכבותיכם.יש להכות במנוולים באבי אביהם.

      הגב לתגובה זו

    • גם אצלינו בסופרמרקט אני רואה סימנים ראשונים לכך. (ל''ת)

      תושבת השרון, 29/09/07 10:07

      הגב לתגובה זו

    • גם אצלנו בישוב....

      ארנון, 29/09/07 11:29

      רבים עוברים לכ''א יהודי.
      נמאס לנו מהגניבות והסחיבות.

      הגב לתגובה זו

    • ''לתפארת מדינת ישראל''

      אחת, 29/09/07 12:50

      מתרברבת בגזענות שלכם?? את מבינה מה אדם רעב ומובטל מסוגל לעשות?? אנשים כמוך הם שמטפחים טרור!

      הגב לתגובה זו

      • את אחת שלא מבינה כלום.

        גורנישט, 29/09/07 14:10

        לכי תראי בעולם כמה עניים מרודים יש בכל מיני ארצות,הרבה יותר עניים מהערבים בארץ או בשטחים,והם לא רוצחים ולא עושים שום דבר שקשור לטרור.
        טרור ורצח לא קשור לעוני בכלל.
        זה קשור לחינוך,לדרך חיים,לרועה,לאגואיסטיות,לאנטיפטיות,לחוסר יכולת לחשוב על האדם האחר,לילודה של עשרות ילדים במשפחה מבלי להשקיע בהם(לא כסף)זמן אהבה חינוך וצומת לב,ילדים עזובים כאלה שלהורים אין זמן אליהם יוצאים מופרעים,אפילו עם הם ילמדו ויהפכו לדוקטורים,הם יהיו דוקטור מופרע.
        מעניין שרק ערבים עניים(שהם לא כל כך עניים בכלל ביחס לעניים אמיתיים בעולם)הם טרוריסטים.
        זה רק חינוך,תרבות הרצח והכבוד,והאלימות.
        ההודים הרבה יותר עניים,מאות מיליונים של הודים עניים ביותר,לא אלימים בכלל,ללא טרור הינדי,עם עזרה לזולת אישית,מי שיש לו למי שאין לו,לא אונרה ולא שמונרה וכל מיני אירגוני טרור אחרים.
        אנשים עניים יותר,אבל עם דרך ארץ,זה כל ההבדל.

        הגב לתגובה זו

      • לאחת שלא מחיפה

        שמוליק, 29/09/07 15:06

        אי ידיעה או טפשות זה לא מחלה. אם הית יודעת מה רמת ההכנסה בהודו הית מבינה שעוני לא מביא לאלימות. מי שחונך לאלימות יהיה אלים.

        הגב לתגובה זו

    • יופי לצמצם כל מגע עם הבוגדים הערבים (ל''ת)

      ש מוליק, 29/09/07 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    מטרת אונר''א: הנצחת הוויית הפליטים הפלשתינים

    בן-דרור ימיני, 28/09/07 22:11

    בין 600 ל-800 אלף ערבים עזבו את ישראל למדינות השכנות. מספר דומה של יהודים עזב את מדינות ערב והגיע לישראל. זה קרה כחלק מתהליך גלובלי - עשרות מקרים של חילופי אוכלוסין שהתבצעו על רקע יצירת מדינות הלאום - מדינות בעלות מאפיינים אתניים או דתיים. עשרות מיליונים השתתפו בתזוזות הללו. איש מאותם עשרות מיליונים לא נותר פליט. גם לא אלה שהגיעו לישראל. התואר הזה שמור רק, ואך ורק, לפליטים הפלשתינים.

    המוסר הכפול מתחיל, אך לא נגמר, בעצם העובדה שיש שני ארגונים העוסקים בפליטים. הראשון לכל פליטי העולם, והוא-United Nations High Commission for Refugees UNHCR, והשני ידוע אצלנו כאונר''א: United Nations Relief and Works Agency-UNRWA, העוסק רק, ואך ורק, בפלשתינים, מכוח החלטה מיוחדת של האו''ם.

    בעוד שהמטרה של הארגון הכללי היא לסייע לפליטים להתחיל חיים חדשים, ולהפסיק להיות פליטים, הרי שהמטרה של אונר''א הפוכה: המטרה היא להנציח את מצב הפליטות. עשרות מיליוני פליטים הפסיקו להיות פליטים בזכות תוכניות סיוע של האו''ם. אך אף לא פליט פלשתיני אחד איבד את ההגדרה. להפך. הם רק הולכים ומתרבים משנה לשנה.

    הגב לתגובה זו

    • זו הוכחה נוספת להיותו של האו''ם גוף פוליטי ולא ניאטרלי-הכל סובב סביב

      עדינה השרון, 29/09/07 07:41

      מיליארדים זורמים ממדינות המפרץ ומהעולם כולו לידי האו''ם ואונר''א ל''שיקום'' כביכול של הפליטים הפלשתינאים. ברגע שבעייתם תיפתר, ייסגרו מקורות המימון, וכל בעלי הענין באו''ם ימצאו את עצמם מנותקים ממכרה הזהב הנתון בידם. הכסף וכל מקור המספק כסף מעוור את עיני העולם. דוגמא טובה היא אפריקה שמחצביה הרבים -יהלומים אבנים יקרות ונפט- יכלו לפתור את בעיית העוני של מיליונים רבים, אך כל הבוזזים למיניהם ניצלו את עצלנותם של האפריקאים ועדיין שודדים את מחצביהם לאור היום באין מפריע. שוחד וכסף הוא המניע היחידי בפוליטיקה הבינלאומית. וכאמור כסף רק משחית ולא בונה.

      הגב לתגובה זו

    • גם לישראל חלק בהנצחה בעצם הסכמתה לדון בפיתרון בעיית הפליטים (ל''ת)

      אפרים, 29/09/07 11:03

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    רחוק מרשעים ישועה

    נ.כ. פלסטינאית, 28/09/07 21:40

    מי צריך אותם בכלל - אולי סוף סוף יבינו כל יפה הנפש וכל עלובי הנפש לדורותם - כאשר הם י-ו-ר-ק-י-ם עלינו זה לא ג-ש-ם ה-ב-נ-ת-ם!!.
    להם מותר ה-כ-ל.
    די לחנופה ולהתרפסות. הם לצרנו ולא אוהבנו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מי ומתי התחיל ברצח ואלימות כאן במזרח התיכון?

    יורם, 28/09/07 21:33

    מי אם לא הערפים התחילו באלימות ורצח של יהודים במזרח התיכון -השקרנים האלה מנסים להפוך הקערה על פיה וילדינו שאת האמת יודעים רק מממה שהם שומעים ביום יום עוד עלולים לחשוב שהם צודקים!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מי התחיל ? רמז: 48 (ל''ת)

      אחת, 29/09/07 12:51

      הגב לתגובה זו

      • גם הסטוריה את לא יודעת???? שלא נדבר על אזרחות... (ל''ת)

        ש.ז, 30/09/07 10:00

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה עניין מחט לתחת? למה שר ישראלי צריך ללכת לאיפטאר? (ל''ת)

    דוב הקוטב, 28/09/07 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תחשבו על זה: לא יכול להיות שהשנאה שלהם לא עוברת באוכל שאנחנו אוכלים (ל''ת)

    אצלהם!, 28/09/07 21:07

    הגב לתגובה זו

    • מה זה אתה צודק...... (ל''ת)

      עוז, 28/09/07 21:40

      הגב לתגובה זו

    • אצלי, אצלו, אֶצְלָם (ולא אצלהם) (ל''ת)

      רגע של עברית, 29/09/07 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מתי הערבים יעזבו את הארץ?????

    ינשוף, 28/09/07 20:37

    די נמאס מהם ומכל החרמות שהם מטילים כל בוקר אם משהוא לא נראה להם או שהם עוד לא הבינו שזו מדינת היהודים אחרי 60 שנים יש להם בעיה בהבנה ישנם לא מעט יהודים (כנראה שרוב היהודים) המוכנים לעזור לערבים לעבור מן הארץ על מנת לא לחזור הנה אפילו כתיירים ויפהשעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים היהודים עוזבים - ללוס אנג'לס, ניו יורק, טורונטו וכו' (ל''ת)

      ג'אודאת, 29/09/07 12:18

      הגב לתגובה זו

      • על לוס אנג''לס, ניו-יורק וטורונטו השתלטו מזמן המוסלמים שברחו מערי ה

        קצת אינפורמציה, 29/09/07 13:00

        יהודה ושומרון ועזה וגם ערביי ישראל. יש שם יותר מסגדים מבתי כנסת וכנסיות. מדוע לא מקבלית ערבים מעזה והגדה במדינות המפרץ?????????בדקת פעם מדוע שונאים אותם שם כל-כך??

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    להם מותר להחרים אותנו, אבל כשזה הפוך זה ''גזענות''!! צבועים (ל''ת)

    תום, 28/09/07 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ..כל הנשמה... תהלל יה! (ל''ת)

    נשק ל-60 מעלות, 28/09/07 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    צעד מסוכן של הערבים מוביל אותם לנקודת אל חזור-ערביי ישראל

    עדינה השרון, 28/09/07 20:00

    ניקראים בזה הרגע להביע מחאה גלויה כנגד כל חברי הכנסת הערביים המובילים אותם לאבדון. לנקודה בה לה תהיה דרך חזרה. אנחנו, עם ישראל לא ניתן לאף אחד לגרש אותנו מארצנו, ומה שיביא הצעד הנלוז של ה''מנהיגים הערבים'' הוא לאבדן דרך לציבור גדול שאינו חלק בערעור המצב. החכי''ם הערבים משרתים את אדוניהם החיזבאללה, החמאס סוריה ואיראן, הם לא רואים את טובת עמם.

    הגב לתגובה זו

    • עדינה, תקראי את התגובה של יונתן מ-20 (ל''ת)

      בהצלחה!, 28/09/07 20:18

      הגב לתגובה זו

      • אין ספק שרגע האמת שלהם קרב ובא..עלינו לעמוד על המשמר.. (ל''ת)

        עדינה השרון, 28/09/07 20:37

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    ערבים לערב (ל''ת)

    מרדכי, 28/09/07 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בשם השיוויון..... חרם נגדי! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 28/09/07 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ערבים בפנים או בחוץ הם שונאינו בדם

    גודמן, 28/09/07 19:52

    החושב אחרת עדיין לא הבין שמטרתם האחת והיחידה חיסולינו

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אם לא בעצמנו האוייב יעזור לנו לעורר את ה- Dignity שלנו! (ל''ת)

    העיקר שיתעורר!, 28/09/07 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בסדר,גם אנחנו נתחיל בחרם מהיום

    גידי, 28/09/07 19:39

    לא ניכנס לקנות בישובים ערביים,לא ניכנס למסעדות אתם רוצים חרם בבקשה

    הגב לתגובה זו

    • העדר הכבוד העצמי ורדיפת הבצע יכניסו את היהודים לחומוסיות ולחנויות (ל''ת)

      של הערבים!, 28/09/07 20:02

      הגב לתגובה זו

    • לא רק במילים אלא גם במעשים.............שבת אחת חרם על טירה וכולם שם

      בעד, 28/09/07 20:10

      בוכים.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    זכויות

    זיס, 28/09/07 19:39

    הם כל הזמן מתלוננים על קיפוח

    רק לקבל כסף מהמדינה שהם

    שונאים

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ניצני האינתיפאדה הבאה, עלינו היהודים להתכונן

    טראנספר, 28/09/07 19:35

    היתפראויות אוקטובר והניסיון לרצוח יהודים היתה האתראה לבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ארי שאולמרט יתן להם את גבולות 1967 תתחיל המערכה על 1947 ואחכ - הים (ל''ת)

    המפגין, 28/09/07 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כשרון ערבי שקשה לי להבין

    מוי, 28/09/07 19:04

    לא שאני חושב שהשרים חייבים להמצא באירועים
    הציבור הערבי ככלל אכזב
    לא נשכח את ארועי אוקטובר ,ואת הסייענים למינהם,ונסיונם להבדל מכל מה שמסמל את המדינה,
    , אז במקום להתמתן הם מעמיקים את השנאה
    בוודאי שאיני מצדיק את האפלייה כלפייהם ,זה נורא
    אבל גם על הציבור הערבי לגלות מופת בפרט לאור מה שהוזכר לעיל

    הגב לתגובה זו

    • ''אפלייה'' זו המצאה שלהם- אין כזה דבר............

      אין, זה דמיוני, 28/09/07 20:12

      כל העובדים אצלינו בסופר ערבים.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה הפלא שליברמן צודק?

    סמית, 28/09/07 19:01

    בסוף מתפלאים על תגובת ליברמן.הם משחקים לידיו.מחר יחרימו אותם אזרחי ישראל.ומחרתים יחרימ אחמד את מןחמד.ומה יהיה הסוף?

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן רק מברבר - ועוזר לאולמרט למכור את המדינה לכל הממעיט במחיר. (ל''ת)

      מתי כבר תבינו, 29/09/07 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי שמניף דגלי פלשתין אינו יכול להתנגד להעברתו לשם

    טרנספר עכשיו!, 28/09/07 18:54

    חייבים להגיע לשתי מדינות לשני עמים:
    ישראל- מדינת העם היהודי
    פלסטין- מדינת העם הפלסטיני (לרבות פלסטינים בעלי ת.ז. כחולה כיום).
    זה מה שהם רוצים וזה מה שאנחנו רוצים, אז יאללה, קצת ביצים של הממשלה, ולהוציא את זה לפועל באמצעות הצבא (כפי שעשה שרון בגוש קטיף ובגין לפניו בסיני)

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עכשיו מחרימים ומחר מתבכיינים שהם

    שש, 28/09/07 18:49

    מוחרמים. ראינו את זה באירועי אוקטובר כשהאוכלוסיה הערבית מרדה בשלטון הישראלי ויהודים החרימו אותם על מסעדותיהם וכפריהם איזה בכי הם בכו על זה שהחרם יזום . הם לא מבינים מה שילד יהודי בן עשר מבין.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הפתרון חילןפי שטחים

    xxxxx, 28/09/07 18:48

    היהודים בארץ היהודים הערבים לפלסטין בגדה ואולי יותר נעים להם בעזה.
    רוצים חרם גם היהודים יודעים להחרים.

    הגב לתגובה זו

    • שילכו לעזה ואם לא יש לכוון אותם (ל''ת)

      שמוליק, 29/09/07 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא לתבלבל

    איציק, 28/09/07 18:48

    לפי דעתי תנועת בלד לפי דעתי היא מייצגת בדיעות שלה רוב המכריע של הערבים הסיבה שלא מצבעים לה היא שלא יוכלו לחלוב מהמדינה אז שלא יעבדו עלכם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הבעיה המרכזית היא לא האויב הערבי-פלסטיני אלא המשת''פים מהשמאל. (ל''ת)

    בנצי, 28/09/07 18:44

    הגב לתגובה זו

    • הם הראשונים שיפגעו הם רק לא קולטים! (ל''ת)

      כמו כל בוגד!, 28/09/07 20:10

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    על הציבור היהודי להחרים כל דבר הקשור בערביי ישראל. (ל''ת)

    המטיף, 28/09/07 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יש להם שפע

    יוש, 28/09/07 18:39

    אני אומר לכם כמו שמכיר אותם לא דואגים לתשלום משכאנתה לא חסר להם אוכל יש להם ווילות לרובם יש מכוניות חדשות מישפחה יש להם הכנסה בלי מס הרי ידוע שבכפרים הערבים יש כימעט אטונומיה הילדים שלםה לא הולכים לבזבז 3 שנים בצבא ויש להם עורכי דין בלי תשלום יש להם תיקשורת שמגינה עלהם ויש בג''צ שלהם המיסכנים זה היהודים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תודה לציבור הערבי

    שמז, 28/09/07 18:36

    אני רוצה להודות לציבור הערבי על חלקו בהקמתה של מדינת ישראל. הבה נודה על האמת שהטעויות של ציבור זה שיחקו תמיד לטובתנו, היהודים. נסו לחשוב היכן היינו באים אלמלא הציבור הערבי סרב לקבל את החלטת החלוקה? לכן עלינו להודות לציבור הערבי מקרב לב. ובהזדמנות זו ברצוני לבקשכם להמשיך במסורת הטעויות על מנת שנוכל לגשת ליישום תוכניתו של ליברמן ללא היסוס. אם לא שמתם לב, הרי שמבחינה מעשית אתם התומך הגדול ביותר של תוכניתו של ליברמן, שכן אתם התנהגותכם לא משאירה בידינו ברירה אלא לאמץ אץ משנתו של ליברמן. אז אנא מכם, חזקו ואמצו, המשיכו בפועלכם ותנו לנו את כל הסיבות שבעולם להפטר מכם. איך אמר ברק, הם שם ואנחנו פה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ואדי ערה סופח (בטמטום) לישראל ב-49. להחזירו לרשות הפלסטינית! (ל''ת)

    יעקובי, 28/09/07 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אהרון ברק ודורית בייניש רוצים עוד ועוד ערבים ב''איחוד משפחות''. (ל''ת)

    בן דוד, 28/09/07 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צריך להחרים את התושבים ''הנאמנים''

    אבי, 28/09/07 18:29

    צריך להחרים את כל העסקים הערביים במדינה, בדיוק כמו שעשינו לאחר מהומות אוקטובר 2000, שאף ישראלי לא יקנה אצלהם, לא יכנס למסעדה שלהם וכו' ואז זה ילמד אותם לקח, כמו שהם באו והתבכיינו לאחר אותה תקופה, אבל, אנחנו, הבעיה שלנו זה הזכרון הקצר שלנו וחוסר ההבנה שלנו שהדבר היחיד הטוב שהם רואים במדינת ישראל זה הכסף שה''יאהוד'' משאירים אצלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צודקים ! יש להם מדינה משלהם ! (ל''ת)

    קישטה מפה !, 28/09/07 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תעופו מהמדינה שלי

    תעופו מהמדינה ש, 28/09/07 18:28

    תעופו מהמדינה שלי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יהודים, אל תהיו תמימים, והיזהרו מהשמאל האשכנזי שלנו.

    קינן, 28/09/07 18:27

    אל תהיו תמימים, ואל תאפשרו לשמאל האשכנזי לעוור את עיניכם ולסמא את עיניכם. האמת היא זאת:
    כל ערבי-פלסטיני בישראל רוצה בהחרבתה של מדינת היהודים ובאיחודם עם הפלסטינים ברחבי ארץ ישראל, שבעיניהם היא פלסטין אחת.
    כרגע הם לא יכולים לממש את זממם, כי הם חלשים יחסית. הם מחכים, יש להם זמן וסבלנות.
    הם מחכים, למשל, לרגע שבו הם יהוו 25 אחוזים מאוכלוסיית המדינה (בסיוע השמאל האנטיציוני התומך במה שמכונה ''איחוד משפחות''). אז תתחיל בתוככי ישראל האינתיפדה האמיתית, כי מה שהיה באוקטובר 2000 זו רק דוגמית.

    הגב לתגובה זו

    • קינן- קצר ולעניין, המשך כך. (ל''ת)

      המטיף, 28/09/07 19:30

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין אשכנזים לשמאל

      {}, 29/09/07 00:05

      אני אשכנזי ואני ימיני.
      אנשים כמוך מרגיזים אותי.

      הגב לתגובה זו

    • אני אשכנזי ימני

      אילן, 29/09/07 05:06

      מי שבנא את הארץ
      היו אשכנזים ימנים ושמאלנים
      95% מהאסירים בבתי הכלא
      הם מזרחים(יהודים וערבים)
      אז שב בשקט פרנק
      ותמשיך לקלף פול
      לפני שאני יתיז עליך
      D.D.T

      הגב לתגובה זו

    • יש גם שמאל מזרחי, לא פחות בכייני ונבחני (ל''ת)

      א.ב., 29/09/07 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לילמוד

    יוסף, 28/09/07 18:26

    לפי דעתי בכדי שיהיה למנהיגים לפרשנים למינהם שבעצמם מנותקים מהמציאות חכמים על הנייר ואין להם ולא כלום עים המציאות הערבית הם צריכים 35 שנ לפחות לעשות מילואים עים אנשים שיש להם חוכמת חיים באמת להיות רוכל או נהג או פועל בניין או כל פועל אחר ואז תידע מה רוצים הערבים במילה אחת לא רוצים אותנו כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא מקבלים אתכם למקומות עבודה

    השועל, 28/09/07 18:23

    שלא תבכו אח''כ שלא מקבלים אתכם למקומות העבודה.
    הח''כים הערביים מונעים את קידומם של שולחיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אוכלי חינם הממשלה הזאת!!! (ל''ת)

    אוכלי חינם, 28/09/07 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    פעם ראשונה מסכים עם הערבים!!!!! (ל''ת)

    zoliat, 28/09/07 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צודקים !!גם אני לא ארצה את י הכנסת אצלי בחגים ובשמחות!!

    חבר, 28/09/07 18:05

    צודקים !!גם אני לא ארצה את חברי הכנסת אצלי בחגים ובשמחות!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הבעיה

    יצחק, 28/09/07 18:04

    האמת ערבי ישראל הם הבעיה העיקרית לצערי גם אים נגיע להסדר הם יביאו עלנו מילחמה כוללת . וכל הפרשנים שמדושנים בחומוס וקוסקוס וזתים בכפרים הערבים בשבתות וחגים תסתמו את הפה ליפנה שתביאו עלנו אסון.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד לערביי ישראל!

    אילנה, 28/09/07 17:55

    נכון אם אנחנו לא יודעים לדאוג לעצמינו באים ערביי ישראל ומאירים לנו את הדרך. הפרדה, כן הפרדה.
    שלא יארחו איש מבין היהודים ואנחנו אסור שתדרוך כך רגלינו אצלם.
    לא לקנות אצלם
    לא להסתפר אצלם
    לא לנגב חומוס
    לא לקנות ירקות בשווקים שלהם
    לא לקנות שום מוצר שיש בו סימן שיוצר על ידי הערבים.
    אגב מזה שנים אני מיישמת דרך זו.
    למה שכל עם ישראל לא ייבש אותם ואז הם יתחילו ליילל ולהתחנן שנחזור.
    אך מבחינתי אין אמונה בערבים.

    בואו נצא בצעד שכזה. מי לה' אלי ויקח את היוזמה

    הגב לתגובה זו

    • Herem

      Joe, 29/09/07 00:48

      Right! I have been following this line since October 2000 - I never step into an Arab village, buy a product or eat in an Arab restaurant. If Israelis would all do the same - the message would be loud and clear

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מצויין, גם לא מכובד שחברי ממשלה יבקרו

    גיל אזולאי, 28/09/07 17:54

    תומכי טרור ופושעי מלחמה כמו מנהיגי המגזר הערבי שהתנהגותם מזכירה באופן מדהים את התנהגות המנהיגות הערבית ב 48.
    למה שקרה אז קראו נכבה 1

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה השרים נדחפים לכל חתונה וכל שמחה לאכול חינם? (ל''ת)

    zobret, 28/09/07 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חבל על הזמן

    יהודי ה, 28/09/07 17:50

    מחר יכתוב אזה פרשן מהחברי ויכתוב או יגיד בגלל שאנחנו מפלים אותם האמת הם לא יקבלו אתנו לעולם יש להם כל טוב יותר מרוב היהודים לידעתכם אלה שמובילים את ההתקוממות אלה השביעים שבנהם אז שלא יעבדו עלכם

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צודקים!! אנחנו היהודים לא רוצים לראות אותם בחגים ושמחות (ל''ת)

    מושחתים, 28/09/07 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד לדור הזקוף! (ל''ת)

    עומר, 28/09/07 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מצוין! קודם חרם על אל על, עכשיו על שרים....

    ציוני, 28/09/07 17:37

    וככה אתם מתנתקים מהמדינה, צעד אחר צעד. אני מקווה שבקרוב תחרימו גם את ביטוח לאומי וגם את האזרחות הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • לציוני הטמבל, כשנבואתך תתגשם מצבך הציוני יהיה חמור מאד

      יוסי, 28/09/07 17:59

      אז כבר באמת תדבר על ארץ ישראל, אולי אפילו בערגה, אבל לא על מדינת ישראל.
      עם ציונים כמןך תחרב נחרבת מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה יוסי=נמושה פחדנית זה מה שאתה! ואם יוסוף=חכה ותראה.... ציונות (ל''ת)

        זה בגולה כאן יש, 28/09/07 20:06

        הגב לתגובה זו

      • יוסי= מוחמד או אחמד או מחמוד (ל''ת)

        תום, 28/09/07 20:24

        הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה (ל''ת)

      אלכס, 28/09/07 18:45

      הגב לתגובה זו

    • את הביטוח הלאומי הם אוהבים. (ל''ת)

      אייזיק, 28/09/07 21:14

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ערביי ישראל..כי צביעות זו לא מילה גסה. (ל''ת)

    just me, 28/09/07 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תעופו מהמדינה שלנו-מי רוצה בכלל להשתתף באירועים שלכם (ל''ת)

    שר בפוטנציה, 28/09/07 17:27

    הגב לתגובה זו

    • ומה יהיה עם המסעדות המיזרחיות?חג רמדן/סוכות שמח (ל''ת)

      עלי בן דויד, 28/09/07 18:18

      הגב לתגובה זו

      • השנאה עוברת באוכל ופוגעת בנו מבפנים... כמה סימבולי לפגיעה מפנים.... (ל''ת)

        בתיאבון !!!!!!!, 28/09/07 20:09

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    האם זה חוקי לקרוא להטלת חרם? (ל''ת)

    יואבי, 28/09/07 17:27

    הגב לתגובה זו

    • האם זה חוקי לתמוך בחמאס? 70 אחוז מערביי ישראל תמכו בעלית החמאס . (ל''ת)

      המטיף, 28/09/07 19:32

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עצוב לי.

    רחל, 28/09/07 17:21

    הדבר שמעציב אותי עקב קריאת הכתבה ומה שמסופר בה היא השאלה שלא נשאלה- הערבים שקוראים להחרמה לא שאלו מה מצאה ציפי ליבני לבוא אליהם, האם חסרת מטעמים היא? מובן שבגישה שלילית כמו שהם מביעים הם אינם יכולים לנסות ולהפיק את הטוב מן הביקור של הגב' ליבני. היות והמנהיגים מסוממים במחשבה אחת ויחידה . ליבי ליבי למשפחות הפשוטות שכל רצונן לחיות עימנו בשקט ובשלווה ולצערי הן נתונות להשפעתם של מנהיגים מיליטנטיים. מי שמניף במדינת- ישראל את דגל אשף מול פניה של נציגת הממשלה מביע את רצונו לומר: הכל שלי, גם הארץ הזו רק לי היא. הסיסמאות שמלוות את הנפת דיגלי אש''ף , הן סיסמאות שתפקידן ללבות שינאה ומשטמה- צר לי , אבל בדרך הזו אני חוששת שערביי- ישראל יאלצו לחיות שוב , כמו בנעורי, תחת שלטון צבאי.

    הגב לתגובה זו

    • משפחות תמימות שמונהגות ע''י מילטנטים..

      יונתן, 28/09/07 18:21

      כשפוגשים אותם בעבודה או בבית חולים הם כולם ''אנשים תמימים שרוצים שלום'' אבל בפועל הם לאומנים ערבים שרוצים בחורבנה של המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • בוקר טוב.... בוקר טוב....לה לה לה לה .... בוקר טוב.... בוקר טוב!!!! (ל''ת)

        תודה ...תודה..., 28/09/07 20:15

        הגב לתגובה זו

    • עצוב

      עוז, 28/09/07 21:18

      גברתי הנכבדה עצוב שאת לא יודעת מי בחר אמ המבהגים האלה, גב' אלא הדעות של רוב הציבור הערבי, בישראל ולא יעזור, יהודים אל תהיו תמימים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ככה זה.שהכרישים מריחים דם הם רצים לאכול עוד.אולי אם נהיה ממש נחמדים

    jdh, 28/09/07 17:13

    ונפסיק אתהפעילות האגרסיבית שלנו

    בעזה מול הקסמים

    בלבנון מו לחוטפי החיילםי ומשגרי הקטיושות

    בגדה מול הפצצות האנושיות הגאות

    אם הציונות תפסיק לדרוס כל דבר סביבה ותחזור לאן שהיא באה - למשל גרמניה פולין אירטן וכד' אז זהו

    הם ירדו לנו מהוריד.

    חברה זה שאננחנו יותר חזקים מהם לא אומר שאנו אשמים. לא אומר שהם צודקים. זה פשוט לא קשור.

    שימו לב שאין להם בעיה לשבח את נסראללה שגם ''הרג'' כל יום במלחמה אבל איתו זה לא בעיה כי הוא לוחם חלופש צדק ועוד מילים יפות

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חחח-לעשות חרם של קיצבאות, עסקים, ושמשיכו לשקוע בביוב (ל''ת)

    Zach, 28/09/07 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חילופי שטחים

    מיכאל, 28/09/07 17:06

    אריאל לישראל
    אום אל פחם לפלשטין

    הגב לתגובה זו

    • הייתי נותן אותה ואת כל היתר מתנה! רק שיעופו! (ל''ת)

      !, 28/09/07 17:12

      הגב לתגובה זו

    • חילופי אזרחים. ערבים לערב, יהודים לארץ ישראל. (ל''ת)

      יוסי, 28/09/07 17:26

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    Don't use arab construction workers

    Baruch, 28/09/07 17:00

    even if they are cheaper

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי רוצה אותכם מלבד השמאל העמלקי ? (ל''ת)

    רפי, 28/09/07 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ההסתה של הציבור הערבי נגד מדינת ישראל נהיית מסוכנת לקיומנו. (ל''ת)

    החאמס כבר כאן., 28/09/07 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זו התודה למדינה

    יוסף סגל, 28/09/07 16:50

    אנחנו מכירים את התנועה של בל''ד.
    ואין כל חדש בהתנהגותה.כלפי המדינה.
    בכל הזדמנות שיש להם הם משמיצים אותנו, את המדינה ,שעשתה ועושה כל כך הרבה לקידומם של הערבים היושבים בציון, בושו לכם,זו התודה שמגיעה לנמדינה???.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודקים!הם האיבים הכי גדולים של ישראל (ל''ת)

    ah, 28/09/07 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יחגוג כל איש כרצונו.

    נתן.ש, 28/09/07 16:49

    כאזרח החי בעיר מעורבת,לא אפגע באם יחליטו לחגוג בלעדי.היכן שמחרימים את מנהיגי גם מקומי יעדר משם.בנוסף בל''ד לא מייצגת את הישוב הערבי,היא מייצגת את שונאי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חרם על סוחרים וקבלנים ערביים זאת התגובה שצריכה להיות על התגובה שלהם (ל''ת)

    אתם גרועים, 28/09/07 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יותר ממליארד שקל קניות של יהודים מערבים,להטיל חרם מיד. (ל''ת)

    יהודי שלא רוצה, 28/09/07 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ומה המסקנה המתבקשת מכתבה זאת ?

    Zeous, 28/09/07 16:42

    לנתק את הפלסתינים בעלי תעודת הזהות הכחולה מעטיני כספי ביטוח הלאומי , להעבירם לרש''פ ששם חיים אחיהם בני דתם ושפתם ואז יוכלו לקיים את מצוות האיפטר ככתבם וכלשונם ללא מה שנכתב בכתבה
    ''עם זאת, בשונה ממח'ול, אומר עבד אל-פתאח כי הוא לא רואה כרגע דחיפות בקריאה לוועדת המעקב העליונה לקבל החלטה להחרים אירועים שבהם נוכחים שרים, מכיוון שלדבריו אין צורך בהחלטה שכזו. ''לא צריך שתהיה החלטה רשמית וכל אדם צריך לדעת בעצמו, שדבר כזה הוא לא מוסרי והוא לא יכול להיות'', הוא אומר. ''אי אפשר לשבת עם מישהו שהורג כל יום''.
    אז הנה עוד סממן כי הפלסתינים החיים בתוך הקו הירוק עם תעודה כחולה לא רוצים אותנו כאן , אולי יש דחיפות לעשות חילופי אוכלוסיה בדיוק כמו שנעשה בזמנו בין תורקיה ויון .
    ובא לציון גואל .

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    צודקים! מה ציפי לבני נדחפת לסעודת הרמדאן?

    ב.ק., 28/09/07 16:38

    עוד מעט היא תסתובב עטוייה רעלה במסגדים.

    הגב לתגובה זו

    • כניראה לא סעדת מעולם סעודה רמדן,דליקטס (ל''ת)

      מעדנים, 28/09/07 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    החרם הוא לא חד סיטרי

    מיקי, 28/09/07 16:36

    אם הם מחרימים את נבחרי המדינה ובגזענות שלהם הם חושביטים להפחיד אותנו זה הזמן להחרים כל בעל עסק ערבי. לאחר מהומות אוקט' החרמנו אותם חלקית נראה מה הפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה איתמר? למה? (ל''ת)

    למה?, 28/09/07 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בתגובה:נחרים את הערבים

    אוהב שיויון, 28/09/07 16:35

    לא נקנה מהם. לא נעסיק אותם.
    לא נחגוג איתם.
    נשמע הגיוני לא?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ביג דיל. כוח אונאה.. שימשיכו להפריד את עצמם. שלא יתפלאו

    עייף, 28/09/07 16:30

    ממש חבל. יש להם הזדמנות להיות כוח חיובי והם תמיד מוצאים הזדמנויות להרוס

    הגב לתגובה זו

    • ההיסטוריה מראה שאתה צודק..תמיד יהרסו לעצמם (ל''ת)

      רון, 28/09/07 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הם צריכים לקבל אזרחות של הרשות הפלסטינאית.

    סדר חדש, 28/09/07 16:30

    יהודים שייכים לישראל וערבים שייכים לרשות הפלסטינאית.
    כל אזרח יוכל להמשיך לגור בביתו כאזרח זר בעל רכוש,עם אישורי עבודה מתאימים שיחודשו מחדש לפי החוק שיקבע.
    גם בארה''ב יש אזרחים זרים בעלי רכוש שגם חיים ועובדים שם עם האישורים המתאימים.

    הגב לתגובה זו

    • זה היה הרעיון של תוכנית החלוקה

      נעים, 28/09/07 17:30

      אותה תוכנית שהם דחו ב-48' כי הם חשבו שצבאות הערב ינצחו את ישראל, כמה חבל שאז לא סילקו את כולם

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בל''ד חוקית וכ''ך מחוץ-לחוק? רק במדינה שזקוקה-לאשפוז!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אוהד בית''ר, 28/09/07 16:18

    הגב לתגובה זו